Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

Juniorka Slavie porazila v divokém zápase Baník Ostrava 4:3 a zůstává tak stoprocentní, když ve třech kolech dvakrát zvítězila a jednou měla volný los.

Slavia - Ostrava 4:3 (2:1)
Branky:
11. a 66. (pen.) Červenka, 29. Batka, 55. Kenia - 5. Behan, 59. a 83. (pen.) Szotkowski

Slavia: Hrubeš - Routek (46. Gilian), Broukal, Kodr - Veselý, Vavrouš, Kenia (78. Šimeček), Kocourek, Pelyak - Batka (72. Valenta), Červenka

Lavička: Doležal, Zoubek, Otáhal

Na rozpáleném a lehce proschlém trávníku xaverovského hřiště nastoupilo proti slávistické juniorce ostravské mužstvo s hráči ročníku 96, v domácím týmu přišel po zranění vypomoct Levan Kenia, v bráně nastoupil Karel Hrubeš a v útoku Marek Červenka.

Ostravané hned na začátku utkání ukázali, že chtějí být aktivním týmem. Ve 3. minutě po rohu propadl balón ve vápně, naštěstí se k němu nikdo z hostů nedostal a vše vyřešil dlouhý odkop. V 5. minutě ztratil na půlce míč Červenka, Ostrava zatáhla balón po levé straně, po centru do vápna nebyl důsledný Kodr a Behan poslal šourákem balón k levé tyči - Hrubeš se za ním jen ohlédl - 0:1. Červenka svou chybu napravil o tři minuty později, po chybě obrany se dostal sám před bránu a chladnokrevně k tyči zavěsil - 1:1. Do další velké šance se dostal ve 25. minutě Batka, prošel sám po levé straně, aniž by ho někdo natěsno bránil, z dvaceti metrů vystřelil, ale jen vedle brány. Ve 29. minutě Slavia vstřelila druhý gól, padl po krásné kombinační akci na jeden dotek po ose Kenia - Veselý - Kocourek, který nahrál do vápna důraznému Batkovi - 2:1.

Do druhé půle už na hřiště nevyběhl Routek, kterého vystřídal Gilian. Pro diváky atraktivní hra z prvního poločasu se přesunula i do druhé části zápasu a to v něm padlo ještě více gólů. Ve 48. minutě mířila Kocourkova střela z hranice vápna nad bránu a po faulu zahrával v 55. minutě Kenia standardní situaci ze 30 metrů. Rozehrál ji famózně a uklidil balón k levé tyči - 3:1. Vedení o dvě branky netrvalo dlouho, zřejmě po Gilianově chybě se soupeř prošel po své levé straně, nacentroval do vápna ke vzdálenější tyči, kde stačilo Szotkowskému jen nastavit nohu - 3:2. O minutu později zahrával Kocourek roh, Gilian ve vápně z první balón napálil na bránu, ale brankář Matějka jeho bombu vyrazil. V 64. minutě po několikasekundovém váhání nařídil rozhodčí Orel penaltu za zákrok na Veselého a k její exekuci se postavil Červenka. Z penaltového puntíku se nemýlil a stav zápasu změnil na 4:2. Skvělé dva zákroky vytáhl ze svého repertoáru Hrubeš, nejdříve vyrazil v 68. minutě tvrdou střelu Behana, v 80. minutě pak nohama vykryl další rázný pokus Szotkowského. Penalty se dočkali i hosté po faulu Valenty a Szotkowski přidal svůj druhý gól - 4:3. A to byla i závěrečná gólová tečka zápasu, který divákům nabídl atraktivní podívanou.

"Utkání jsme si od páté minuty sami zkomplikovali, protože jsme nechali jít soupeře do vedení. Podařilo se nám ho však otočit, odskočili jsme na dvoubrankové vedení, což by mělo stačit, ale bohužel hráči neplní, co po nich chceme. Nedat míče zadarmo, přihrávat si z jedné strany na druhou, zlepšit mezihru, udržet balón, připravit si soupeře. Například před naším druhým gólem, to byla pěkná akce, předfinální přihrávka, takovým stylem bych chtěl hrát, po zemi, na jeden dotek a toho tam vidím málo. Kluci jsou mladí, hra je ještě hektická, na tom musíme zapracovat. Je to i o pohybu a prostorovém myšlení, nepodstupovat tolik soubojů a využívat volných prostorů. Odevzdáváme soupeři příliš míčů po nevynucených chybách a stojí nás to síly. Dostat doma tři góly je moc, ale přesto musím vyzvednout pár jednotlivců - Veselého, Kocourka. Mám radost, že se gólově prosadili oba dva útočníci," okomentoval utkání trenér Pavel Řehák.

Kádr juniorky se v posledních týdnech hodně zúžil. "Je nás zase málo, je zraněný Kadavý, Zoubek má nemocné oko, Doležal měl střevní chřipku, Fotr má problém s kotníkem, Kuchta je v reprezentaci, jsem rád, že jsme mohli doplnit tým o hráče áčka a Viktora Šimečka," konstatoval slávistický kouč. "Na hostování ve Štěchovicích jsou Möglich a Prosek, Soukup na Žižkově, Sodoma v Dobrovicích, Fialka v Českých Budějovicích, Pelikán v Brozanech, Zámečník v Benátkách, Peterka v Táborsku, Bejbl v Zápech," vyjmenovává trenér Řehák nová angažmá starších hráčů.

Komentáře (117)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 09.08.2015 22:28 |  
    0 0

    Všichni příznivci fotbalu se mohou těšit na novou originální reality show Ano, trenére! V té respektovaný trenér František Straka navštíví několik českých fotbalových klubů a pokusí se v nich zlepšit úroveň (podzim na TV Prima).

    Tak kdy Franz dorazí do Edenu ?

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

      quelhar (admin)     před 9 lety 09.08.2015 22:58 |  
      0 0

      Na tom celém mě snad nejvíce zaujalo slovní spojení "respektovaný trenér František Straka". To je typický příklad zavádějící až lživé reklamy. Straku snad už nerespektuje vůbec nikdo :o)

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        no-nick     před 9 lety 09.08.2015 23:03 |  
        0 0

        Kdo neumí, ten učí:)

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          gurman99     před 9 lety 09.08.2015 23:29 |  
          0 0

          Sakra,jak by se "Francovy" body hodily...........

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

      Barra     před 9 lety 10.08.2015 08:19 |  
      0 0

      A vis ze se celkem tesim? Napad to neni spatny, jako kratkodoby motivator se mu celkem darilo v minulosti. Musim se priznat ze mi na lavicce Teplic vubec nevadil, v Sparte v lize Mistru neselhal, Hrebikovi predal Spartu v dobre kondici.

      Jak ale vse s sebou souvisi - kdyby Plzen se pod Strakou v poslednim zapase 2005-06 'zazracne' nezachranila na Letne vyhrou 1-3, klesla by do druhe ligy a pravdepodobne by Sparta nemela nasledujicich sezonach az do ted v Plzni sveho konkurenta. Zachrana pod Strakou, prichod Vrby a nespokojencu z Letna jako Kolar, Limbersky, Petrzela, Rezek a hlavne Horvatha stala Spartu moc penez a slavy. Myslim ze Kretinsky hlavne odchod Horvatha dlouho litoval.

      Uz si ale nepamatuji, jestli se Straka od doby Teplic zmenil, ted mi silene vadi ta jeho mimika, artikulace, zarputilost kdyz mluvi. Septalo se o jeho zavislosti na drogach - osobne si to nemyslim, presto se mi casto zda ze ma az prehnany "drive" v sobe. V kazdem pripade, sranda bude, a alespon ja se rad podivam.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 14:10 |  
        0 0

        Mě se zdá jako nerespektováný kašpárek,alespoň dosti lidem přijde směšný.

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          Markus     před 9 lety 10.08.2015 15:01 |  
          0 0

          Patřím mezi ty výjimky, co Straku respektují a nevyháněl jsem ho ani ze Slavie. On věděl do čeho jde a tu výzvu přijal, bylo to bláznivé, ale šel do toho. Tu výzvu ale nepřijala většina fanoušků a ze Slavii ho vyštvali, každý zápas a vlastně i mimo ně, intenzivní nenávist. I tady od něj bylo čestné, že rezignaci dal Straka sám, aby to utnul. Co vím, tak třeba Miroslav Platil za ním hodně stál, nebyl to jen barový rozmar Řebíčka. Jsem přesvědčený o tom, že kdyby tu zůstal Straka o rok dva déle, fungoval by následně klub lépe. Mimochodem, i Miroslav Platil pro mě zůstal čestným člověkem a je to další člověk, kterého fanoušci z klubu vyštvali. Opět si nemohu pomoci, čas ukázal, jaké problémy se už tehdy musely řešit a jak to dopadlo následně, když už jsme tady Platila neměli, jaké diletanství nastalo. Ano, s fanoušky komunikovat moc neuměl, ale oni ho ani nechtěli poslouchat a završili to výtržnostmi při poločase semifinále poháru! Bylo šlechetné, že se fanoušci tehdy zastávali hráčů, kterým dlužil klub prachy a dokonce chtěli zvednout kvalitu týmu. Jenže Platil se dle všeho tehdy opravdu snažil a to vzhledem k možnostem úspěšně situaci klubu ustát. Tehdy také jeho spolupracovníci oceňovali jeho pracovní nasazení, on tím žil a jaký byl vděk fanoušků? Ostudná kontumace v poháru a ztráta licence nadělala další, možná zlomovou škodu, tehdy utekli poslední slušní sponzoři i osobnosti, co Slavii podporovali. Vlastně když si vezmu současnou situaci, DOBŘE NÁM TAK!

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            Barra     před 9 lety 10.08.2015 15:14 |  
            0 0

            Vidim Markusi, ze jsem se prave v cas pripojil abych ti vyjadril velky souhlas a to jak co se tyka osoby Straky, tak Platila. Ja jsem k Strakovi zadnou nenavist necitil, ale beru ze jini Slaviste to vidi jinak. Asi by nikdo se nepoustel tak do Lavicky, kdyby k nam prisel - a to spartanske srdicko a tataracek neni pro me duvod, abych Straku zatracoval. A mozna me ted cast Slavistu sezere, ale ja povazuje ten syrovy tataracek v tvaru slavisticke hvezdy jako povedenou zpusob motivace ze strany Straky. Jinak si nepamatuji ze by se ponizujicim zpusobem choval nebo vyjadroval k Slavii. Nejsem si jen jisty, jestli by Straka dalsi dva roky vydrzel, vzhledem k tomu jak pravidelne musel odchazet od zacate prace. A co se tyka Platila - myslim ze hraci take stali za nim a vazili si toho, jak se snazil je vytahnout z bryndy.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            spino     před 9 lety 10.08.2015 16:09 |  
            0 0

            1) Zde předkládám zaměstnavatele Míry Platila: Před rokem 89 Bezpečnost, poté Petr Mach, Petr Sisák, Miroslav Pelta. To je CV hodné Mirka Dušína!

            2) Míra Platil byl navíc na ČMFS bezpečnostním manažerem, čili přesně tím, kdo stanovuje pravidla pro terorizování fanoušků I ta jeho karta fanouška byla prý z jeho hlavy.

            3) Platil že stál za Strakou? Chachá! Teď jste mě teda pobavil. Platil už měl tou dobou dávno dohodnutého Standu Levého, jenže prostě Řebíček vyrazil na noční tažení do baru a víme jak to dopadlo...

            4) Straka podal rezignaci sám jednak proto, že dostal strach z derby. A také proto, že kabina za ním nestála.

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

              Barra     před 9 lety 10.08.2015 16:17 |  
              0 0

              Pod Strakou jsem bodovali v 7 z 10 zapasu, hrali proti Plzni, Liberci, Slovacku, Baniku, atd. Meli jsme serie 5 zapasu za sebou bez prohry, celkova bilance 3 vyhry a 4 remizy, 3 prohry, prumer 1,3 bodu na zapas. Panacku, co bych za to dal, takovy prumer by stacil na 39 bodu za sezonu a nejake 7 misto v tabulce. Lepsi bilanci mel jen Petrous.

              Zbytek tveho psani radeji bez komentare.

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                spino     před 9 lety 10.08.2015 16:21 |  
                0 0

                O body ani tak nejde. Míra Beránek začal dobře a skončil špatně. Petrouš to samé. Tyhle nevyrovnané výkony jsou odrazem řízení klubu. Nechci se opakovat, hlavního viníka už jsem vyargumentoval mnohokrát.

                • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                  Tomski     před 9 lety 10.08.2015 16:23 |  
                  0 0

                  asi bych nečekal, že budu poslední měsíce čím dál víc souhlasit se Spinem...Panáčku Barro zamysli se nad sebou :-D

                  • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                    Barra     před 9 lety 10.08.2015 16:56 |  
                    0 0

                    V cem konkretne Tomski?

                    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                      Tomski     před 9 lety 10.08.2015 17:00 |  
                      0 0

                      popsal ti to Pošťák pode mnou...nechápu proč se snažíš být papežtější než papež a pořád se oháníš statistikami...za Straky se na to koukat nedalo podobně jako za Rady nebo Koubka...to že to tady nebude s Řebíčkem lepší ukazalo poslední angažma Beránka a teď Uhrina...

                      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                        Barra     před 9 lety 10.08.2015 17:29 |  
                        0 0

                        Jake "papeztejsi nez papez"? Co to s tim ma spolecneho? Promin, ale moc te tedy nesleduji. Jasne jsem napsal, ze me cast Slavistu mozna sezere za muj nazor. A co jako? Me Straka s tatarackem neurazil, beru to spis jako vtipne a v dany okamzik jako dobry zpusob jak motivovat sve hrace. Jestli to nekdo nemuze prekousnout akceptupuji to, nikomu nevnutim moji vizi. Coz jsem take jasne psal. Nevim tedy proc bych se podle tebe mel nad sebou zamyslet?! A ano, Straka se netaji svoji naklonosti k Sparte. Proto jsem take psal ze napriklad Lavicka by pravdepodobne nevadil. Ale nepamatuji si, ze by Straka nekdy umyslne hrube Slavii urazil. Ty ano? Straka neni Repka, Sivok nebo spol.

                        A statistiky. Jak jinak merit prinos trenera pro muzstvo? Nedalo se koukat na fotbal pod Strakou? A na ktery tedy ano? Na tech 20 zapasu minulou sezonu, kdy jsme od zari dostavali jednu facku za druhou? A co Koubek? A predstav si, ze mi nevadil. Hral s hraci kteri byli k dispozici. Samozrejme ze muzeme stale hulakat, jako se delo pod vsemi trenery, vcetne Petrouse (a zda se mi ze malokdo bral v uvahu za jakych podminek se mu dva krat vstup do nove sezony nepovedl). Ano, muze se opakovane vytahovat zapas s Teplicemi. Staci si jinak opet precist denni toho zapasu. Do hloupe cervene Kisela nebyla situace beznadejna, ze potom Petrous vsadil vse na utok a snahu vyrovnat beru jako plus. Mohl se zakopat a snazit se minimalizovat ztratu, nebo byt odvazny a à la Zeman se snazit o obrat. Ja si jeho rozhodnuti vazim, i ldyz to nevyslo. Ja bych naopak rekl ze ta neustala kritika na kazdeho kdo je u kormidla ma prichut snahy byt papeztejsi nez papez.

                        Moji vizi jsem nikomu nevnucoval. Ma se podle tebe tady drzet "Einheitswurst" a jen se pridavat k vetsinovemu nazoru? Nebo muze take zaznit vlastni a mozna nekdy disidentni nazor? Pak nechapu tvoje slova abych se za sebou zamyslel.

                        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                          Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 17:54 |  
                          0 0

                          Ne Straka opravdu není Řepka ani Sivok, ti totiž i když je nenávidím a myslím si o nich jen to nejhorší, tak by prostě do Slavie nešly. Stejně jako Baroš šel radši do Bolky a nikdy nepřijal nabídku sparty.
                          Straka je jenom komickej zoufalec co pro prachy zapře sám sebe, chápu, že právníkům to přijde normální. Ale fanouškům srdcařům prostě ne. A není to ani profík, jak o sobě tvrdí, profík by se nešel, po tom co dostal vyhazov, producírovat do kotle a přilévat olej do ohně nenávisti proti jeho nástupci. Je to prostě slizký had a morální nula.
                          Stejná morální nula je i Platil, nechápu jak někdo může o člověku, který pracoval pro STB a po převratu se nechal korumpovat takovýma šmejdama jako byl Mach, říct, že je to čestný muž. To se mi fakt otvírá kudla v kapse.

                        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                          Tomski     před 9 lety 10.08.2015 17:58 |  
                          0 0

                          chápu, že jiné informace než z médií nebo statistik o Slavii nemáš a to tě omlouvá...já díky tomu, že Slavii sleduji pár let a žiju celý život v Praze se dostanu i k informacím, které různé věci uvádějí do jiného světla...

                          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                            Markus     před 9 lety 10.08.2015 18:19 |  
                            0 0

                            Teď je tu moderní se tu hádat mezi sebou? Já ani Barra snad nikomu svůj pohled na věc nevnucujeme. Takže o co se tu snažíme? Přesvědčit jeden druhého? Asi jsme narazili, argumenty padly a postoje máme pevné, navzájem se nepřesvědčíme. Minulost Platila mi ukradená není, ale Slavii byl prospěšný. Že mu do toho kecal Řebíček je asi jasné.

                            S těmi informacemi, to máš dobré, já mám bohužel smůlu, všichni co o Slavii něco věděli z fotbalu utekli, už je nezajímá, nemám se s kým o zákulisí bavit.

                            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                              Tomski     před 9 lety 10.08.2015 18:28 |  
                              0 0

                              s těmi informacemi to není zase tak horké...spíš se kolikrát dozvím jak co bylo doopravdy...

                          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                            Barra     před 9 lety 10.08.2015 18:36 |  
                            0 0

                            Ja myslim Tomski ze mam stejne informace jako 99,9 % vsech ucastniku tady - tedy az na par zasvecenych, kteri maji blizko k zdroju. A s temi extra informacemi urcite nepocitam hloupy vtip o nocnim flamu AR po baru, kde si nechal vnutit Straku, jak tady opakovane uvadi jen Slavista.

                            Ne, neziju v Praze, mam v Cesku ale polovinu sve rodiny po manzelce. Situaci v Cesku sleduji peclive prstem na tepu od te doby, co jsem se v cestina naucil cist, tedy nejakych 20
                            nebo vice let. Nezajima me jen sport a Slavie, myslim ze mam slusny prehled o politice v Cesku, o moralce, o kazdodennim denni. Samozrejme se nikdy nebudu rovnat s temi kteri jsou zasveceni jinymi zdroji, ale nevychazim z informaci ktere jsou v Blesku nebo na Nove. Vazne si myslis, ze bych se nad sebou mel zamyslet, jak jsi mi radil?

                            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                              Tomski     před 9 lety 10.08.2015 18:48 |  
                              0 0

                              říká se Panečku, co bych za to dal a pak je tam smajlík...trochu nadhledu a méně mentorování :-D

                            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                              VitK     před 9 lety 10.08.2015 22:47 |  
                              0 0

                              Barro, tentokrát nemohu souhlasit. Angažování F. Straky považuji za jeden z největších úletů v moderních dějinách Slavie. Ne proto, že byl symbolem Sparty, ale proto, že je podle mého názoru opravdu špatný trenér. Jsem přesvědčen, že F. Straka sice na rozdíl od mnoha "kovaných Slávistů" ve Slavii nic neukradl, ale Slavii nikdy neměl co nabídnout. Jeho historie je taková, že někam přišel, mužstvo díky tataráčkům zbláznil, takže udělalo pár výsledků. Pak ale následovala zimní/letní přestávka, kdy bylo mužstvo třeba připravit, a přišla krize. Tak to ostatně bylo i ve Slavii. Dokud se ještě dalo těžit z trenérské práce předchůdce - M. Petrouše, byl tu zisk několika bodů. Na jaře už byly jen 2 remízy a prohra a potom rezignace kvůli "nenávisti fanoušků". A nabudit Slavii tataráčkama ve tvaru sparťanské vlajky.... Tomu by asi nikdo nevěřil. Myslím, že v naší lize se pohybují 3 trenéři, kteří sice velice zasvěceně hovoří jako televizní komentátoři, trénovat však opravdu neumějí. Je to na prvním místě F. Straka, kterému nejde moc ani ta teorie, a potom J. Hřebík a J. Csaplár.

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                postovni (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 16:51 |  
                0 0

                Statistika není všechno a nenávist je silný slovo. Mně je Straka jako osoba jedno a jako na hosta ve studiu LM při zápasech Bayernu se na něj rád podívám. Jeho angažování ale považuju za ponižující pro Slavii a ať táhne na spartu jsem na něj proto řval. Ponižující to není proto, že trénoval rivala, ale kvůli těm jeho kecům o sparťanským srdíčku, kterejma se celej život zaklínal. Když si prostě někdo postaví kariéru na tom, že je srdcař a motivátor (a nic jinýho podle mě Straka jako trenér neumí), tak se pak nemůže divit reakci obou táborů, když tuhle svojí filozofii zradí. A to myslím, že my jsme mu nijak neublížili. Mně osobně je po jeho odchodu ze Slavie zase dál ukradenej a nějaký negativní emoce k němu necítím. To u spar´tanů to má polepený už na furt.

                • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                  Markus     před 9 lety 10.08.2015 18:22 |  
                  0 0

                  Tak třeba hroby Řebíčků, Platila a Straky na ploše tréninkového hřiště, to byl celkem drsný vzkaz ...

                  • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                    postovni (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 20:07 |  
                    0 0

                    Tak já samozřejmě mluvím jenom za sebe a já žádný hroby nekopal. Ale ať Straka táhne jsem řval a stojím si za tím. Byl to nejjednodušší způsob, jak ho dostat pryč.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 08:41 |  
    0 0

    Dotaz pro znalce, hrají ještě za Slavii hráči Tichý a Šimůnek (oba 97)?

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

      AlesJa     před 9 lety 10.08.2015 11:52 |  
      0 0

      znalec nejsem, ale dle FAČR registrace Šimůnek stále ve Slavii je a Tichý na jaře do Slavie z Motorletu přestoupil

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        Jiri1     před 9 lety 10.08.2015 14:50 |  
        0 0

        Teda ja se klidne přiznám, že tu asi zatím výraznou stopu nezanechali, jinak milý Ondřeji , vy i ostatní slavističtí členové této redakce nejste moc schopni objektivně zhodnotit nic , co pochází z druhéh břehu Prahy

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          Woltaire     před 9 lety 10.08.2015 15:32 |  
          0 0

          Pane Jiří, můžete nám, nestranným pozorovatelům, prozradit, oč jde tentokrát?

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            bongor     před 9 lety 10.08.2015 17:38 |  
            0 0

            Já jsem taky nasraný pozorovatel toho,jak jdeme dolů a dolů.Straka mně nevadil-kupodivu,protože to byl pro mě skutečně prdlej sparťan a spíš jsem se mu smál a dokonce ho litoval.Udělal si u nás velkej problém,ale peníze stejně jako každý potřeboval,tak překousnul i tohle angažmá.Skuteční nepřátelé jsou pro mě třeba
            Všyvok,Vácha,Štěch a našli by se i další.

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 18:16 |  
              0 0

              Píšeš to hezky mě taky přišel nebo přijde někdy k smíchu,ale jako fotbalista to nebyl špatnej a rudý nám ho jako mladase vyfoukli před nosem.Jinak co mám info, tak tento týden budou probíhat jednání o Slavii ovšem všichni jsou tajemní jak hrad v Karpatech a jenom říkají, že bude líp.Uvidím co se domáknu.

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                1rytir     před 9 lety 10.08.2015 18:49 |  
                0 0

                Dík za kousíček naděje, té není nikdy dost!

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                bongor     před 9 lety 10.08.2015 19:03 |  
                0 0

                Jo ,fotbalista to byl výbornej a ve sraltě byl právě kvůli těm šmejdům s přestupy,jinak by tam asi těžko chtěl zakotvit.Ostatně takových bylo mnohem víc,které nám vyfoukli díky přímluvám mocných a stali se z nich ruďasové.
                Doufám vlčku,že máš dobrý informace a konečně se trochu všechno pohne lepším směrem.Do toho ještě to vedro............

                • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                  vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 20:35 |  
                  0 0

                  Tak zatím co řekl byla pravda,že se to pak neuskutečnilo je věc druhá.Např.ten Horník jenže jsem to pár lidem předčasně řekl, příště budu mlčet.Jinak i já ted věřím,že se to snad pohne.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                    subHuman     před 9 lety 10.08.2015 23:36 |  
                    0 0

                    jv1234, kdyby to z klubu nevyslo ven (a muzes byt v klidu, od tebe to neslo...), tak tu ted Hornik sedi. Chapu, ze ty bys tomu zatleskal, rada jinych slavistu, kteri svuj nazor nastesti prosazovali lepe nez ty, ho tu nechtela.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 11.08.2015 08:29 |  
                      0 0

                      Bohužel projevuješ se trochu jako lhář který si něco nedostatečně ověří a pak o tom cosi napíše, dobře víš o čem mluvím.Navíc já jsem nic neprosazoval a ničemu jsem netleskal,jen se mě varianta s Ivánkem a Trpišovským nezdála tak hrozná, ostatně ten se LB neprojevuje tak špatně i s tím hráčem co měl skončit u nás.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                        subHuman     před 9 lety 11.08.2015 09:52 |  
                        0 0

                        Co ma Liberec spolecneho s Hornikem?
                        Ohledne jeho (ne)prichodu do Slavie si troufam rict, ze nikdo lepsi info nemel, protoze jsem byl primo u toho, takze jsem si nic overovat nemusel, ale o tom nemuzes nic vedet.

                        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 11.08.2015 11:41 |  
                          0 0

                          Měl jsem na mysl jinou věc,ale nebudu to tady pitvat,skoč si zjistit co se bude dít této tejden.

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                Horis     před 9 lety 11.08.2015 08:37 |  
                0 0

                Tak já doufám, že by tohle mohlo být světýlko na konci tunelu... jen aby zase za pár dní nezhaslo... Jsem rád, když vím, že by se něco snad mělo dít... Jediné, co může Slavii pomoct je vyřešení toho bordelu, ve kterém klub teď (ne)funguje... Jedině to pomůže hráčům k tomu, aby mohli podávat co nejlepší výkony, protože situaci kolem Slavie určitě vnímají a na hřišti jim to svazuje nohy... Výkon v Brně byl příšerný, ale ani tak bych nad hráči hůl nelámal... Ti hráči potřebují vědět, že za nimi stojíme... Pojďme všichni v neděli na zápas s Jihlavou a pridejme se všichni k tribuně Sever a hlasitě kluky podporujme, ať je to za 3 body... Byl jsem na zápase s Libercem a bohužel jsem tam slyšel i takové výkřiky a nadávky na hráče, až jsem se styděl... To neni cesta... Když někdo pokazí a hned slyší, ze je kopyto nebo ještě něco horšího, moc mu to nepomůže... Slavia je věčná!!! :-)

  3. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

    spino     před 9 lety 10.08.2015 18:59 |  
    0 0

    Příteli Barro, dovolím si zde zkopírovat článek, který jsem v roce 2011, kdy tu ještě Miroslav Platil působil, napsal na web superslavia.com. Doufám, že vám to takhle polopaticky bude stačit:

    SEDM SMRTELNÝCH HŘÍCHŮ MÍRY PLATILA

    1. Pochybná minulost
    Ať už zastával pan Platil u Bezpečnosti jakoukoliv pozici, jistě to není vizitka, kterou by si pověsil na dveře baráku. Pro Slavii je to o to smutnější, že je většinou spojována s lidmi, kteří komunistickému režimu vzdorovali. Po revoluci pracoval jako ekonomický náměstek pražské policie. I tato štace pro něj dopadla (ne)slavně. Poté, co investigativní novináři zjistili, že jeho druhým zaměstnavatelem je sparťanský šéf Petr Mach, rozhodl se dobrovolně rezignovat. Miroslav Platil dodnes neskrývá svou sparťanskou náklonost. Pro generálního ředitele Slavie velmi příhodné. Jeho poslední štací byl ČMFS, kde v roli bezpečnostního manažera zosnovával plány, jak fanouškům co nejvíc otrávit život. To už je poslední kapka!

    2. Jarní mlžení a lhaní
    Jistě si všichni vzpomínají na situaci, která nastala poté, co v únoru 2011 odešel ze Slavie ten největší ze srdcařů ze Slávistické ulice. Miroslav Platil téměř každý týden sliboval odhalení nového majitele, aniž by si uvědomil, jaké deprese prožívají slávističtí fanoušci, kteří denně sedí u monitoru, aby se z nějakého sdělovacího prostředku dozvěděli něco, co by pomohlo zadlužené Slávii. Když už se Platil rozhodl ukázat karty, přišel další gól. Údajným majitelem byl řidič Antonín Franc. Je velmi vtipné s odstupem času sledovat pana Platila, jak se v novinách bije do prsou, že žádný Sisák nemá se Slávií nic společného, přičemž za pár měsíců potvrdí Sisákovu přítomnost náš současný majitel Řebíček. Pan Platil je celkově synonymem něčeho, co se jeden den slíbí a druhý den buď nesplní nebo oddálí. Podobná situace nastala po frašce s Převýšovem, kde Platil několik týdnu po sobě potvrzoval a poté vyvracel Petroušovo odvolání.

    3. Arogantní výstup v semifinále Ondrášovka cupu
    "Buď si budeme povídat, nebo.....kdyby tady stáli sami tak by to neudělali, takže to je v pořádku......já se chovám ke Slávii hodně slušně........myslím, že je to dobře nastartováno, to je všechno!" Myslím, že k tomu netřeba nic dodávat.

    4. Podrazáctví
    Platil je považován za typ člověka, který vás na jedné straně poplácává po zádech, aby vás vzápětí hodil přes palubu. Své o tom ví trenér Petrouš, kterému po Převýšovu zachránil krk, aby ho následně ztrapnil a zesměšnil na tiskové konferenci při příležitosti představení Františka Straky. Pro toho si Platil připravil taky pěknou lahůdku. V rozhovoru s Deníkem Sport prohlásil, že Straka není jeho typ a že když fanoušci trochu zatlačí, tak Straka skončí. Ani se celkem nedivím, že se kvalitní trenéři do Slávie moc nehrnou. Pracovat pod panem Platilem chce velkou dávku odvahy.

    5. Diletantsví
    Pan Platil by se dal označit za zhmotnění sportovního diletantismu. Kromě neschopnosti sehnat alespoň průměrné hráče se ohání prognózami o pohárových příčkách, o zabudovávání mladých hráčů do týmu, aby je následně mohl prodat a přeceňování veteránské trojice Hubáček - Jarolím - Vlček, která rozhodně nemá sílu na to, aby se stala kostrou týmu.

    6. Tlučhuba
    Tento bod částečně souvisí s předchozím, ale zde je třeba především zmínit doslova otřesný mediální obraz, který vytváří pan Platil kdykoliv se s ním uskuteční rozhovor pro sportovní deník, nebo nedej bože vystoupí v televizi. Nad jeho vyjádřeními kroutí hlavou i různí sportovní experti. Zde je třeba přičíst plus Aleši Řebíčkovi, že po přebrání Slávie alespoň částečně pana Platila uklidil ze scény, ale občas přeci jen vystrčí růžky.

    7. Platilovy notičky
    Ať už byl Platilovým vzorem Lavrentij Berija nebo Karol Bacílek, jisté je jedno - jejich práci aplikoval ve Slávii znamenitě. Projevuje se to nejen v tiskových zprávách Slavie, ale dokonce i v osobních výpovědích zaměstnanců, kteří mají od pana Platila přesně přichystané notičky, které mají říct do médií. Jak už víme, trenér Petrouš odcházel ze své poslední konference velmi překvapen a zdrcen svým "živým" odvoláním. O to větší bylo překvapení, když následujícího dne musel do médií prohlásit, že o svém odvolání věděl již dřív. Problémy s pamětí neměl jen Michal Petrouš, ale taky Ondřej Zlámal, který zase nevěděl, že Straka kývnul na nabídku Slávie. Pochopitelně ihned vše objasnila Soňa Nouzáková (s Platilovými notičkami), která Zlámalovu nevědomost popřela. S Mírou Platilem si užil své i Franta Straka. Ještě na začátku zimní přípravy měl vytipováno 5 posil, o kterých tvrdil, že přinesou zkušenost a kvalitu. Místo toho jsme se dočkali 3 hráčů, které si vytipoval pan Platil a jeho sportovní úsek. A reakce Straky? Na následné tiskovce doslova děkoval sportovnímu úseku za tyto skvělé posily a prohlašoval že s (ne)posílením kádru je spokojený. Vrcholem Platilovy bezcharakternosti byl příkaz, aby Straka doporučil do novin "jeho kandidáta" Lavičku. Je těžké odhadnou jak důkladné jsou Platilovy notičky v tiskových vyjádřeních paní Nouzákové. Vzhledem k tomu, že v klíčových vyjádřeních (setkání s fanoušky, Centrum mládeže, dluh za stadion) se krom běžných frází vlastně nic nedozvídáme, nezbývá než tvrdit, že schvalovací proces musí být obvzláště náročný.

    Tolik k panu Platilovi. Doufejme, že tenhle člověk, který Slavii nikdy ničím neprospěl a ani neprospěje již brzy ze Slávie odejde.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

      Navyseals     před 9 lety 10.08.2015 19:06 |  
      0 0

      A přitom člověk, kterej byl spolupracovníky a podřízenými považovaný za férovýho a schopnýho člověka. A snad každej, se kým jsem se o něm bavil, říkal, že hlavně díky němu Slavia nejen hraje ligu, ale i existuje. Já myslím, že si nikdo z nás neumí představit to, čím ten člověk musel projít za celou sezónu 10/11. Nechci ho obhajovat, jeho minulost a některý praktiky jsou divný, jen píšu, co jsem slyšel od spousty lidi.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        spino     před 9 lety 10.08.2015 19:08 |  
        0 0

        To máš pravdu. Že dokázal vytvořit ve Slavii přátelské prostředí, kde všichni táhli v sezóně 10/11 za jeden provaz je výrazné plus. Bohužel mě jiné nenapadá. Na druhou stranu, člověk, který prostě neumí jednat se svými zákazníky (fanoušky) do fotbalového klubu nepatří.

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          Navyseals     před 9 lety 10.08.2015 19:27 |  
          0 0

          Zkus si několik měsíců dělat třeba osmnáct hodin denně ve stresu, bez vejplaty a se strachem, že každou chvíli to může skončit a celá tvoje práce vyletí komínem. A pak ti to někdo v nejkritičtější chvíli hodí na hlavu a nadává ti. Platil slíznul všechnu naší zlobu a praví viníci se nejspíš smáli. Když vezmu, jaký podmínky měl ten zmrd Kusý a co provádí teď, tak mi Platil vadí čím dál míň.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

      Barra     před 9 lety 11.08.2015 07:47 |  
      0 0

      Dobre rano Spino, reaguje jen protoze jsem byl primo osloveny. Nebudu rozebirat jednotlive body tveho elaboratu, ktery jsi napsal pred 4 roky, jestli se dobre orientuji tak ti tehdy muselo byt neco kolem 18 let. Ihned chci Slavisty kteri maji obdobny vek ubezpecit, ze mladim nepohrdavam a respektuji jejich nazory stejne jako od vsech jinych. Mladi ma sve kouzlo, a i kdyz je mi bohuzel jiz x-krat 18, umim si to obdobi jeste zive predstavit a rad na to vzpominam. Vim ale take, ze moje nazory se casem menili, dle zkusenosti ktere clovek casem v zivote nasbira.

      Slavii sleduji jiz dele nez ty jsi na tomto svete, nejaky obrazek si umim sam udelat. Ano, na tento prispevek si pamatuji, stejne jak na tvoje kriticke clanky o Rebickovi, Radovi, Sonji Nouzakove, Setrlemu, Drzmiskovi, o kompletnim marketingovem oddeleni Slavie, a tisic a jedna dalsich, jako Nitriansky a spol. Rad si hrajes na "cistice", ktery musi odstranit veskere zlo, alespon zlo ktere existuje v tvych ocich, ktery je presvedceny ze ty bys to udelal jinak. Jinak asi ano, ale proto lepe? Neber se tak vazne.

      Ze tvoje nazory jsou vyhrazene a cerno-bile je myslim celkem znama vec. Platil nebyl u nas dokonaly, urcite udelal v svem zivote radu chyb - a stejne tak predpokladam ze ani ty se necitis nejaky superman, ktery je bezchybny, ktery vsechno vi a vsechno zna. Nebo snad ano?

      Jak spravne podotknul Navyseals, zajimave je ze u hracu, spolupracovniku a podrizenych
      nasel Platil uznani a kredit a byl pro svojiraci v Slavii respektovan. To ma pro me vetsi vyznam nez tvoje kritika.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        Barra     před 9 lety 11.08.2015 07:51 |  
        0 0

        *svojiraci = svoji praci

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        spino     před 9 lety 11.08.2015 08:06 |  
        0 0

        Tak já třeba taky s některými body už nyní nesouhlasím, ale nechtěl jsem to přepisovat, to by zavánělo cenzurou. Chtěl jsem to sem dát takové, jaké to tenkrát bylo napsáno. Nyní souhlasím zhruba se 70%.

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          Barra     před 9 lety 11.08.2015 08:16 |  
          0 0

          No vidis. Jsi na dobre ceste. Za pet let se k tomu vratime, uvidime kolik procent jeste bude platit.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        spino     před 9 lety 11.08.2015 08:16 |  
        0 0

        Jen k těm zaměstnancům Slavie si myslím, že to nebylo zase tak horké, jak píšeš.

        Řebíček - ano, to je asi jediný z těch všech, kterého vnímám jako žábu na prameni Slavie. Sice ji zachránil, ale svým diletanstvím a přehnanými požadavky na prodej klub ničí.

        Rada - Jako trenér mi vždycky přišel průměrný. Podařil se mu podzim do vítězného derby. Pak už to šlo z kopce a tlak na jeho odvolání (u všech fanoušků) byl logický.

        Nouzáková - osobně proti ní nic nemám, ale myslím, že současný manažer Jirka Vrba zastává funkci lépe. Nicméně je třeba se jí omluvit, protože co jsem slyšel, tak dělat tiskového mluvčího pod Řebíčkem je opravdu složité, když posílá novinářům lživé esemesky atd.

        Šeterle - proti tomu jsem nikdy nic neměl, chtěl bych, aby tu zůstal, ale prostě nešlo ignorovat fakta, že Petroušovi podsekl židli pro instalaci trenéra Koubka.

        Držmíšek - podle mě na těch 10 funkcí nestačil a sportovního manažera dělat neuměl. Nicméně spíše než u Držmíška vnímám s odstupem času vinu u Řebíčka, protože ten ho v té funkci držel.

        K marketingovému oddělení jsem ve fotbale nic neříkal. Když na to nejsou peníze, tak lze těžko něco kritizovat. Myslím, že ho tady kritizovali spíš jiní. Možná sis to spletl s hokejem, kde jsem k marketingu nemilosrdný, protože tam to představuje opravdu velký problém.

  4. Jihlava

    Mike     před 9 lety 10.08.2015 20:59 |  
    0 0

    Takže náš budoucí soupeř Jihlava, kterému před sezonou odešli 3 klíčoví hráči- Masopust, Kučera a Kliment, odešel k nám jejich sportovní ředitel, tým, který dostával v přípravě dostával pěkné nálože, tak v prvních 3 kolech remizuje se Spartou a porazí Jablonec.
    Ptám se- to mají na rozdíl u nás takový dobrý kádr, že i poletním výprodeji jsou schopni uhrát takové výsledky ?

    • Re: Jihlava

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 21:20 |  
      0 0

      Ono to není jen o kvalitě kádru, ale i o vůli, bojovnosti a nasazení (mimo jiné).

    • Re: Jihlava

      houston (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 21:37 |  
      0 0

      Nejsou za těmi mizernými výkony zase nevyplácené gáže ? Proč by jinak byli tak líní ? Nevěřím, že by v případě snahy nebyli schopni sehrát trochu slušné zápasy. Ale tak jak hrají doteď, si nezaslouží dostat nic a takovým způsobem se na okrese vypouští úmyslně zápasy. Je mi stydno...

      • Re: Jihlava

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 21:44 |  
        0 0

        Nehledejme zase problém v penězích, pojďme si jasně říci, že ty hráči na to prostě nemají. Respektive chybí kvalita. Neříká se mi to lehce, ale je to tak.

        • Re: Jihlava

          gurman99     před 9 lety 10.08.2015 22:25 |  
          0 0

          máš pravdu,výplaty nedostávají.......

          • Re: Jihlava

            spino     před 9 lety 10.08.2015 22:44 |  
            0 0

            Možná je to znamení, že Aleš klub prodává. Na jaře 2014 taky uzavřel kohoutky. :D

            • Re: Jihlava

              kleofas     před 9 lety 10.08.2015 23:56 |  
              0 0

              A co se stalo??? Nic!!!

    • Re: Jihlava

      JirkaD     před 9 lety 11.08.2015 10:55 |  
      0 0

      Smutné je, že se ve velké míře nejedná o fotbalové žoldáky, ale o odchovance, takže asi ani jim o Slavii tak moc nejde.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

    spino     před 9 lety 10.08.2015 22:56 |  
    0 0

    Teď čtu na FB, že Vukadinovič se na poslední schůzce se zástupci Slavie nedohodl. Teda jestli nemáme ani na jeho hostování, tak je to fakt zlé. :(

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 23:10 |  
      0 0

      Spíš mám pocit, že ho Uhrin nechce.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        spino     před 9 lety 10.08.2015 23:28 |  
        0 0

        Já myslel Vukadina.

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          spino     před 9 lety 10.08.2015 23:28 |  
          0 0

          Miljan už by snad měl být naším hostujícím hráčem.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 10.08.2015 23:48 |  
            0 0

            Tak to by bylo zajímavější, máš odkaz, kde je o tom zmínka ?

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

              klimi     před 9 lety 11.08.2015 07:17 |  
              0 0

              M. Vukadinovuč je ve Slavii zaregistrován už od prvního kola. Proč tu ovšem takový hráč je, to už nevím, stejně jako proč sem tahat Vuka, když může hrát Bazal...

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          Meny     před 9 lety 11.08.2015 00:47 |  
          0 0

          Není to tak, že by se přímo Vukadin nedohodl se zástupci Slavie, to on by se rád objevil zpět v sešívaném dresu..ale komplikace způsobuje klub, který ho momentálně vlastní a který nemá zrovna nízké požadavky. Brzy uvidíme, jak to dopadne.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 11.08.2015 10:48 |  
            0 0

            Za takového hráče? Proboha, kam ten fotbal spěje .. Ale možná je dobře, že se s největší pravděpodobností tady neobjeví.

  6. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 11.08.2015 08:01 |  
    0 0

    Mám rád tento svět sociálních internetů. Když si někdo nechce špinit ruce zde v diskuzi reakcí na komentář, kde se jasně půjde do konfliktu, tak se napíše status na twitteru a je klid. Slušná drbárna. :-) Nicméně s názory tweetujících kolegů se nedá nesouhlasit. :-)

  7. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

    Tomski     před 9 lety 11.08.2015 09:18 |  
    0 0

    Rudi Skácel uspěl na testech v Mladé Boleslavi u velmi náročného KJ...zajímavé, že podle trenéra, který to měl moooc těžký to měl za sebou...

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

      Navyseals     před 9 lety 11.08.2015 09:46 |  
      0 0

      Jestli Petrouš něco udělal dobře, tak to, že nás zbavil tohohle lempla. Neustále si hrál na srdcaře a vždycky zmizel hned, jak mohl. A to, že dva roky nehrál fotbal, mu myslím dává docela za pravdu. Ten člověk neabsolvoval několik příprav po sobě i během kariéry, protože do klubů přicházel vždycky až v průběhu sezóny.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        Tomski     před 9 lety 11.08.2015 09:52 |  
        0 0

        tenhle lempl jak ty říkáš je pan fotbalista...to stejné by se dalo říct i M. Latkovi...Petrouš tady nikdy nic dobře neudělal...a to že ohrožuje i další generaci slávistů beru za velké nebezpečí...

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          Navyseals     před 9 lety 11.08.2015 10:09 |  
          0 0

          Pan fotbalista? Podle čeho to soudíš? Pro mě člověk jeho morálních vlastností a profesionality nikdy pan fotbalista nebude.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            Tomski     před 9 lety 11.08.2015 10:30 |  
            0 0

            tahle debata mě nebaví :-D

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

              no-nick     před 9 lety 11.08.2015 12:38 |  
              0 0

              Jdu na twitter, ať vím, jak to dopadne:)

              Bůhví jak je na tom teď, ale býval pan fotbalista, to mi nikdo nevymluví. Škoda, že tak blbnul okolo těch smluv.

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                Tomski     před 9 lety 11.08.2015 12:44 |  
                0 0

                Pepi Bican by tady zadarmo také nehrál...jsou to profíci, ale například Skácel odmítl 2x Spartu...a morální vlastnosti vážně nerozhodují jaký je kdo fotbalista...Skácel býval bojovník a tahoun a měl jsem pocit, že Navyseals se o fotbal zajímá nějakou dobu aby to mohl vědět...

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            bongor     před 9 lety 11.08.2015 18:13 |  
            0 0

            Jestli jsi chodil na Strahov,tak sis musel určitě všimnout toho pána v naší záloze.
            Zdál se ti slabý?A myslíš,že umíš fotbalistu posoudit líp než KJDVCD?

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

      Barra     před 9 lety 11.08.2015 12:25 |  
      0 0

      Podle me je Rudi mimoradny fotbalista, ktery to mohl dotahnout daleko dal, kdyby byl na sebe vice narocny. Za posledni 3 sezony odehral jen (a doufam ze me nebudes atakovat s statistikami, jedna se o holy fakt) celkem jen kolem 850 minut za Dundee a za Slavie. Ani ne 10 celych zapasu za 3 roky!

      Ze po jeho odchodu od nas se za 2 sezony nikde neuchytil mozna prave svedci o tom, ze bral veci trochu na lehkou vahu. Mozna ze prave ted, jiz v zime sve kariery (je mu 36 let) pochopil ze musi, jestli chce si jeste zahrat nebo neco vydelat fotbalem, zabrat. Otazka je tedy podle me, jestli chyboval Petrous nebo jestli se Rudi zmenil. A je tam samozrejme faktor Jarolim. Verim, ze umi svym pristupem vyzdimat maximum z hracu. Ja jsem napriklad vubec neveril Mickaelu Tavaresovi, ze by se uchytil u MB, po te co par let se mu nikde nedarilo a byl stejne jako Skacel bez klubu. A klobouk dolu, jak hral, jak i v Australii dostalrodlouzeni smlouvy.

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          ve_em     před 9 lety 11.08.2015 14:40 |  
          0 0

          tam snad jde o rohový praporky, ne?;) ale u nás v lize je možný všechno:D

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        Tomski     před 9 lety 11.08.2015 12:42 |  
        0 0

        tak po odchodu ze Slavie se připravoval s Hearts půl roku, ale ani potom ho Hearts nemohli kvůli dluhům podepsat...loni hrál snad jen pro zábavu za veterány Slavie...osobně mě překvapilo, že se v MB prosadil a řekl si o smlouvu, ale otázka je jestli to z něj nemohl vytáhnout už Petrouš nebo jestli tam spíš nešlo o osobní problém, protože Petrouše nebral vážně žádný starší hráč...hlavně, že dle Petrouše přeskočili Rudiho hráči jako Hurka, Koreš nebo ta slavná juniorka, z které se nikdo v dospělém fotbale ještě neprosadil...potom si Petrouš stěžoval, že mu chybí lídři a zkušení hráči, ale například Krejčího (který od té doby hraje v Jihlavě, která je pravidelně před námi)...bohužel oko na hráče Petrouš nemá, nemá autoritu a jeho týmy dostavají akorat debakly...

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          Barra     před 9 lety 11.08.2015 12:46 |  
          0 0

          Vidim ze prikop mezi nami co se tyka Petrouse zustava hluboky -:)

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            Tomski     před 9 lety 11.08.2015 12:51 |  
            0 0

            Petrouš je bohužel tragéd...viz. výsledky repre pod ním, poslední utkání naší U19 a jeho poslední utkání u mužského fotbalu...

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

              Barra     před 9 lety 11.08.2015 12:55 |  
              0 0

              Tomski, staci ze ty jsi presvedceny o tve pravde. Mi ji nemusis vnucovat.

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                Tomski     před 9 lety 11.08.2015 13:02 |  
                0 0

                já ti nic nevnucuju, jen bych nerad aby se tady zase objevilo, že to měl Petrouš těžký...

                • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                  Barra     před 9 lety 11.08.2015 13:14 |  
                  0 0

                  Dobre, nevnucujes. Jinak ten, kdo ma pamet, si urcite vzpomene na to, ze ihned po nastupu Koubka najednou byly penize na posily, kde Petrous marne kricel od sameho zacatku o nahradu Hubacka. Ze v obou smolnych zapasech 0-7 a 0-4 se hralo o hrace min, diky vylouceni KK a v druhem zapase Hrubese, po hrubce opet KK. Ze i tak ma Petrous kdyz se bere v uvahu vsechny odkoucovane zapasy nejlepsi bilanci vsech treneru po odchodu Jarolima. Ale jasne, statistiky te nezajimaji. Dobre, muzeme se ridit subjektivnim pocitem. Ty ten tvuj, stejne jak jini to citi jinak. Ale nechme toho radeji.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                    Tomski     před 9 lety 11.08.2015 13:23 |  
                    0 0

                    no peníze na posily, které tehdy přišli zadarmo a Slavia jim stalé dluží (Lička, Neves)...bohužel to asi v TV vypadalo jinak než v Edenu...to, že neříkal Petrouš do medií pravdu se ukazalo vícekrát...neříkám, že Petrouš nemá v hlavě nápady, ale bohužel je nikde nerealizoval a ani jinde než na Slavii šanci nedostal...což asi o něčem také vypovídá...beru, že měl tvé sympatie, ale bohužel když pak víš jak se některé věci měli tak to prostě není trenér pro profi fotbal...

                    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                      Tomski     před 9 lety 11.08.2015 13:27 |  
                      0 0

                      a k tomu KK, tam je pravda na tvé straně, ale bohužel ho stavěl trenér i když KK měl respekt narozdíl od Petrouše u spoluhráčů...to, že to při období při skoro krachu vedli zkušení jako LJ a KK je fakt a ve chvíli kdy odešel KK do Sydney už Petrouš ztratil i zbytek respektu mezi hráči...

                    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                      Jiri1     před 9 lety 11.08.2015 13:32 |  
                      0 0

                      Probírat Petrouše , ale i jiné bafíky třeba Karola s jeho výrokem, že jsme se už odrazili ode dna je dnes téměř směšné, kdyý s těma lidma mluvíte a už jim na tady neležej žádný peníze , mluví úplně jinak, až jsem koukal , co jim leze z hlavy, prostě koho chléb............................
                      Nevinil bych trenéry spíče bafíky , kteří si různými akcičkami dokázali přijít na slušný dýška a to se bohužel nezměnilo dodnes,.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                        Tomski     před 9 lety 11.08.2015 13:41 |  
                        0 0

                        tady ale nikdo nemluvil o Kiselovi v roli bafíka, ale hráče...

                        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                          Jiri1     před 9 lety 11.08.2015 13:49 |  
                          0 0

                          Já ho ale uvedl jako případ bafíka, jako hráč šel hlavně za penězi a já mu to nemím za zlé.

                          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                            Tomski     před 9 lety 11.08.2015 13:54 |  
                            0 0

                            aha :-D

                    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                      Barra     před 9 lety 11.08.2015 17:16 |  
                      0 0

                      A nastesti ze ty tedy "vis jak se nektere veci meli" -:) Jinak nejde vubec o sympatii, ja te samozrejme nemuzu nutit si udelat vysledovku pusobeni Petrouse v Slavii. Odkoucoval 35 zapasu, bodoval v 24 z nich, s prumerem ktere melo muzstvo pod Petrousem bychom hrali evropsky. Ale beru ze tvoje subjektivni pocity jsou silnejsi nez oko pro realitu.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 11.08.2015 22:11 |  
                        0 0

                        U Rudiho Skácela byl hlavní problém, že měl německého agenta, který absolutně nebral ohled na hráče, ale jen na peníze. Opakovaně ho nechal stát třeba půl roku, když nedostal dostatečně vysokou nabídku smlouvy. Vzpomínám si, že když ho v jednou rozhovoru za to redaktor kritizoval, tak odpověděl, "No počkejte, taky Rudimu musí nějaké peníze zůstat" (Skácel s ním musel podepsat pěkně vypečenou a nevýhodnou smlouvu).

                        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                          Barra     před 9 lety 12.08.2015 08:07 |  
                          0 0

                          Mas pravdu Lado. Skacel se s svym agentem nakonec soudil - ten chtel po Rudim temer 70,000 eur za dojednany prestup k Hearts z Larissy. Skacel tvrdil ze si novou smlouvu (190,000 eur rocne) zaridil sam a ze nic nedluzi. Nakonec se mimosoudne dohodli. To bylo v 2013, od te doby ale Rudi uz nekopal. A to je vec ktere moc nerozumim. Kdyz od nas odesel bylo mu 34 let, ted uz tedy 36. Myslim ze pro drtivou vetsinu hracu je predstava konce kariery hrozna, ze se snazi co nejdele hrat z lasky k mici. Rudi naopak ted promeskal 2 roky. Nezajem z jeho strany nebo ze strany potencionalnich klubu? Moc velke naroky? V kazdem pripade mu jeho "revival" preji, jen ne v zapasech proti nam.

  8. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

    JirkaD     před 9 lety 11.08.2015 11:01 |  
    0 0

    Dost diskutérů volalo a volá po větším zapojení odchovanců. Ale ani oni na hřišti nenechají duši. Jestli je někdo celý fotbalový život, nebo alespoň jeho většinu v jednom klubu, tak by podle mne měl hrát s větším nasazením, peníze nepeníze. Vždyť hraje i za sebe. Kdo si koupí hráče, který nebojuje, odchodí zápas a nedá přesnou přihrávku? Poslední dobou ztrácím víru v naši mládež, alespoň po přechodu k dospělému fotbalu. Kdo se podlední dobou uplatnil? Kde jsou hráči střední kategorie, kteří by se k nám třeba vrátili?

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

      Jiri1     před 9 lety 11.08.2015 11:14 |  
      0 0

      A divite se po přístupu klubu k nim, raději se moc nevyjadřovat, jsou dělany velké přestupy s velmi pokleslými dohodami ohledně peněz a tito mladí hráči , pokud nemají spřáteleného manažera susi hubu

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        JirkaD     před 9 lety 11.08.2015 11:42 |  
        0 0

        Divím, protože když teď mají šanci hrát první ligu, tak si představuji jiné nasazení. Za poslední roky se zde protočilo spoustu trenérů a mládežníci se neprosadili moc pod žádným z nich. Tak bych vinu neházel jen vedení klubu. Ale asi zase nebudou takové hvězdy, jak si myslí. Proč třeba nemáme hráče který by v 18 letech mohl hrát ligu, (jako např. Marek Suchý, Tomáš necid?)

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          Jiri1     před 9 lety 11.08.2015 11:59 |  
          0 0

          Ale my je máme, uržitě ne tak kvalirní a charakterové , jak píšete, ale furt je máme, jiá si třeba myslím, než v tomto úpadkovém stavu platit drahé zkušené hráče,kteří stejně hrajou velký h......, tak raději postavit sestavu perspektivních mladíků s jejich trenérem.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            Jiri1     před 9 lety 11.08.2015 12:10 |  
            0 0

            Jěště dodám, každý rok se ohledně toho dostávám do sporu, letos , kdy je jasné, že finanční stav je neudržitelný, bych to prostě risknul, protože 40 mega prostě nestačí pokrýt ani podzim a nikdo, dokud ten karneval bude trvat a bude trvat nejméně ještě rok sem prachy nedá dyt i t dnešní sponzoři si nejsou jisti podporou v dalším roce.

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

              JirkaD     před 9 lety 11.08.2015 12:26 |  
              0 0

              40 - 50 mil. je rozpočet některých prvoligových klubů a také mají mládež, juniorku atd a stačí to. Druholigové kluby ani nemluvě. Slavia by si měla umět říct, kam ty miliony jdou a hledat úsporu ve vlastních výdajích. Současný stav (hráči, hrané soutěže) nepotřebuje rozpočet nad 50 mil. na rok.

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          Markus     před 9 lety 11.08.2015 12:07 |  
          0 0

          Mladým hráčům nepřispívá ani to, že se příliš brzy v sezoně už několikátý rok po sobě dostáváme do stavu, kdy nám teče do bot a trenér to musí stavět každý zápas na jistotu. No a pokud jde o kvalitu, jistě, stále je tu co probírat, ale když není lepší náhrada, jde to pomaleji.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            Jiri1     před 9 lety 11.08.2015 12:28 |  
            0 0

            Jistě projděte si ale výdaje a budete doma, bohužel, o nejakém šetření nemůže být ani řeč.

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

              JirkaD     před 9 lety 11.08.2015 13:16 |  
              0 0

              Jestli má nastat nějaká očista kubu, tak musí dojít na redukci nákladů. A každý správný vlastník by to udělal. Když mám produkt, který mne stojí 100 mil a vydělá 30 mil, tak je to špatně. Můžu si myslet, že ztrátu z jednoho roku vydělám v příštím (viz Křetínský a jeho sen o LM) ale to není případ současné Slavie. Pořád si trvám na názoru, že prvoligový klub a plnohodnotným fungováním (mládež) je schopen existovat s rozpočtem do 50 mil. (bez ambicí na poháry)

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                bongor     před 9 lety 11.08.2015 18:15 |  
                0 0

                Jenže Křeťa na to lehce má,na rozdíl od našeho Aleše.Jinak by nemoh léta strkat peníze do bandy polokopů,co si myslej,že jsou pupek světa.

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          bongor     před 9 lety 11.08.2015 18:18 |  
          0 0

          třeba je máme,ten bek,co hraje za repre devatenáctku,nemůže být horší než nešťastníci Jablonský a Dostál.Nevím,čeho se bojíme.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

        JirkaD     před 9 lety 11.08.2015 12:04 |  
        0 0

        Každý rok mládežnické týmy opustí dejme tomu jeden tým, tj. cca15 lidí. Za pět let 75 hráčů. Proč alespoň 10 z nich nehraje v zahraničí? 20 naší první ligu a 30 druhou? I kdyby se k nim klub choval hnusně a oni odešli, tak můžou zářit jinde, ale kde jsou? Mám pocit, že ta mládež zase nebude tak nadprůměrná.

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          Tomski     před 9 lety 11.08.2015 12:08 |  
          0 0

          to ale není jen o Slavii...český fotbal jde dolů celkově a začíná to v mladeži...a ano všude funguje tlačenka ala starej Růžička...

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            Jiri1     před 9 lety 11.08.2015 12:11 |  
            0 0

            Ano , s tím souhlasím viz Plzen

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

              Jiri1     před 9 lety 11.08.2015 15:00 |  
              0 0

              A vidite ješte k té Plzni, pokud Plzen nepostoupí do Evropské ligy bude prodávat , připraveno je až 5 odchodů klížovýchh hráčů, I to něco číká o cenách na trhu hráčů.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            spino     před 9 lety 11.08.2015 16:09 |  
            0 0

            Jenže za Růži to i přes tlačenku fungovalo, protože Růžička, Poletín, Doležalové atd. byli celkem dobří hráči. A pokud na to dotyčný neměl (Barák), tak nehrál. V současné Slavii (fotbal i hokej) funguje tlačenka navzdory výsledkům.

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

              spino     před 9 lety 11.08.2015 16:09 |  
              0 0

              * nejen co se týče hráčů, ale dokonce i managmentu! To má ještě horší následky.

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

          bongor     před 9 lety 11.08.2015 18:06 |  
          0 0

          To mám stejný pocit.Jenom kolik hráčů uvede do fotbalu Slavia,to je skutečně nejméně jedno kompletní mužstvo za rok-dva.Ti naši kluci ale nemají přirozenou rychlost ani pohybové nadání,když to srovnáme s jihoameričany,afričany ,balkánci,francouzi nebo pyrenejci.Tak by to měli nahánět jinými přednostmi,zejména dovolenou tvrdostí a velkou bojovností.Ale nahánějí?Podívej se třeba na Zmrhala.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 11.08.2015 22:27 |  
            0 0

            To není problém jen Slavie, ale celého českého fotbalu. V 90 letech jsme třeba rakouská nebo maďarská mužstva poráželi naprosto v pohodě. Obě země šly od té doby tak o stupeň nahoru a Češi o stupeň dolů. Problém jsou média, která všechno malují na růžovo a tahle propaganda našemu fotbalu škodí. Dokud si neřekneme pravdu, tak se náš fotbal nikam nepohne.

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

              Barra     před 9 lety 12.08.2015 09:16 |  
              0 0

              Ahoj Lado. V '90 letech az do ME v Portugalsku v 2004 jsme v Belgii jen tise mohli zavidet ceskemu fotbalu. Cesko melo v zahranici hvezdy jako Nedveda, Poborskeho, Smicera, Bergera, Smicera, Kuku a urcite zapominam na dalsi Srnicky, Kadlece starsiho, Lataly, Bejbly. Belgicky fotbal byl na mizine. Pred 10 lety, v 2005, jsme byli na Fifa-zebricku na 44. miste s 598 bodikami, za ' velmoci' jako Jordansko, Tunisko, Jizni-Afrika, Finskem. Cesko bylo na krasnym 4. miste s 776 bodu.

              Jsme o 10 let dal. Prvni na Fifa-zebricku je Argentina, druha je Belgie s 1244, je nejlepsi z vsech evropskych zemi, Cesko je na 20. miste. Belgie stoupla o 40 mist, Cesko kleslo o 16. Z 23 hracu kteri tvori belgicke narodni muzstvo hraje 12 v Premier League, dalsi v Spanelsku, Italii, Nemecku, Rusku. Jen 4 hraji domaci ligu.

              Nepisu to abych se vytahoval, jen opakuji co dlouhodobe tady rikam. Cesko se musi vydat na jinou cestu, musi se nastavit jasny koncept vychovy mladeze, impluls musi vyjit z FACR. A mozna (opakuji mozna) ze v tom muze Chladek pomoci, Pavel Vrba uz pracoval na nove koncepce rozvoje mladeze ktery ale nenasel pochopeni u klubu. V kazdem pripade architekt belgickeho uzdraveni fotbalu Marc van Geersom (jmeno jsem jiz citoval, byl i v Cesku aby prednasel) od sameho zacatku rikal ze se jedna o beh na dlouhou trat, o 10 letech tvrde prace. A take se jeho slova potvrdily, vysledek je ale ze v Belgii mame desitku mladeznickych akademii, ktere kazdy rok produkuji nove talenty, kteri jsou pripraveni na fotbal na vysoke urovni. Samozrejme ze to ma i sve rizika a nevyhody. Standard mel mimoradny silny rocnik 1999. Prisel o 12 hracu kteri v den 16. narozenin (predtim to nejde) podepsali smlouvu u Interu, Liverpoolu, Newcastle, Tottenham, AS Roma, ale take u Anderlechtu a Genku, ktere zblazily mlade hrace a jejich rodice lukrativnimy smlouvami a bonusy do ruky jako klice noveho Mercedesu.

              Takze to riziko samozrejme je, presto je akcent na vlastni vychovu mladeze jedina cesta pro kazdy klub aby prezil a hral nejakou vyznamnou roli v fotbale. Ajax to dokazuje jiz nejakych 30 let, model Ajaxu prenesl Cruijff do Barcelony a La Masia. Co umi belgicky Genk ktery pripravil na nejvyssi uroven hrace jako Courtois, De Bruyne, Benteke a spol, umi Slavie taky. Jen vule zacit, kde hraci budou od cca 8 let az po prvni muzstvo hrat podle peclive vypracovaneho konceptu. Jinak jmenovani Courtois, De Bruyne a Benteke hrali jiz ve veku 17 let pevne v prvnim muzstvu Genku, Kompany a Lukaku bylo jen 16 let kdyz byli piliri u Anderlechtu. A i u skromeho Beerschotu pravidelne hrali hraci kterym bylo prave 16 let, jako Moussa Dembele, ted pilir Tottenhamu.

              Jinak jsem uz kdysi psal ze Marc van Geersom, ex-Beerschotak, sel pred rokem do dochodu. Byt Slavii, bych mu nabidnul kratkodobou smlouvu, aby vypracoval pro klub analyzu a koncept pro mladez. Byla by to podle me nejlepsi mozna investice. Tedy az po 15.9, kdy bude jasne jak to dale s Slavii bude.

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 12.08.2015 20:51 |  
                0 0

                Nejhorší ovšem je, že koncept výchovy mládeže už tady byl a fungoval dobře, byly to sportovní třídy. Ovšem jsme v Čecách a když se mění systém, tak vše staré je špatné a proto se to zruší.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:3

      Barra     před 9 lety 12.08.2015 11:18 |  
      0 0

      Dobre poledne, Kobo, nevidel jsem ze jsi o jiz vcera psal o Milanu Skodovi a Bphemians, myslel jsem ze se jedna o cerstvy udaj.