Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Slávistický záložník Aldo Baéz odchází na roční hostování s opcí do Spartaku Trnava. Slovenský klub to uvedl na svém webu.
Podle článku Aldo trénoval už dnes se Spartakem. Šestadvacetiletý hráč přišel do Slavii loni v létě z Trenčína a odehrál 23 ligových zápasů. "Teším sa z príchodu do Trnavy, už sa neviem dočkať štvrtka, keď by som mohol prvýkrát nastúpiť. Spartak sa ozval najrýchlejšie a dohodli sme sa. Teším sa na ľudí, bude sa otvárať nový štadión, teším sa, ako si tam zahrám," uvedl Baéz pro web svého nového klubu. Ve Slavii má smlouvu do 30. června 2017.
Komentáře (150)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Artur (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 13:23 |Přiznám se, že můj oblíbený hráč. I když spoustě lidem nebyl po chuti. Tak hodně štěstí Aldo. S otevřením nového stadiónu a ambicím klubu, určitě dobrá volba.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Navyseals před 9 lety 14.07.2015 13:28 |Charakterem správnej kluk, ale na naší ligu prostě neměl.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Markus před 9 lety 14.07.2015 14:22 |Co se dá dělat, to jsou ta nesplněná očekávání. V prvních zápasech loňské ligy se vezl na vlně euforie. Připadalo mi, že mu chybí fyzička, ale tu snadno dožene a pak budu tím velkým bojovníkem mezi zálohou a obranou, co jsem původně čekal od Gecova. Bohužel mě ve výsledku zklamali oba a u obou jsem často trnul u zbytečných faulů a vztekání se. Baez mi přišel že to prasí ještě více, podobně to prasil i Karolko, tohle mi opravdu chybět nebude. Ani jeden nepředčili Ondru Petráka. Odchod uvolní místo v sestavě někomu jinému, to je pozitivní, jen si přeji, aby se dál hledali bojechtiví hráči, stále nám to chybí.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
tupoleff (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 14:26 |tak je to v intencích uhrinova prechodu ze dvou na jednoho def zal, snad to znamená, že zůstává zmrhal. nicméně uplně to neodpovídá uhrinově touze po rozšíření kádru...
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Markus před 9 lety 14.07.2015 14:47 |Při vší úctě bych na defenzivní post Jardu nedal, naopak stále věřím v jeho konstruktivní schopnosti dopředu. A pokud jde o bojovnost, přijde mi jako psychycky odolný hráč, odehraje svůj standard i když to týmu nejde, ale bojovníka si opravdu představuji jinak.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
PetCC před 9 lety 14.07.2015 15:13 |No, vzhledem k tomu, že vlastně defenzivního hrál i za 21, a zároveň ho hrál i teď v přípravě, tak se tomu odchodu nedá divit.
Upozorňuju, že Zmrhal nemá hrát klasického defenzivního, který je tam jen od bránění.
On bránit umí vcelku obstojně, ale hlavně dokáže rozehrát a to je to, co nám vzadu strašně chybělo. Navíc mi přišlo, že mu v poslední době scházely některé schopnosti, co by měl mít tvůrce hry, nebo krajní záložník.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Borris před 9 lety 14.07.2015 15:08 |Však Uhrin jasně psal v rozhovoru, že budou ještě změny v kádru dovnitř i ven.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Jiri1 před 9 lety 14.07.2015 15:27 |dovolím si vás upřesnit, ven ano dovnitr doufá,
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Navyseals před 9 lety 14.07.2015 16:04 |http://www.efotbal.cz/clanek-151022-Uhrin-Skoda-hral-velmi-dobre-a-je-zdravy.-Zustane-ale-ve-Slavii.html čtvrtý odstavec odspoda
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Humessi před 9 lety 14.07.2015 13:32 |Měl jsem ho rád jako člověka, jako hráč ve mě vzbuzoval rozpaky. Hodně štěstí Aldo!!!
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
martyni (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 13:53 |Asi spravny krok, prislo mi, ze to nehraje pozicne dobre. Nejlip hral do prvnich 8 zlutych, pak nejak zvadnul. Tak hodne stesti v Trnave.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
KubaM před 9 lety 14.07.2015 13:59 |Je to opet docela vyrazne gesto od Uhrina,k jakemu zpusobu hry se chce upinat. Baez byl tak trochu symbolem Berankova fotbalu. Nicmene mu take preji vse dobre a dekuji. Trnava je pro nej skvela volba!
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 14:21 |V Trnavě jsou peníze, už před nedávnem vyfoukli Jihlavě jejich nejlepšího hráče Harise Harbu a navíc je to a vždycky bylo fotbalové město.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Dobi před 9 lety 14.07.2015 17:22 |Zrovna jsme v neděli s Jánem Lužou mj. vzpomínali na zlatou éru Trnavy - Adamec, Kabát, Hagara, Kéketi, Hrušovský, svého času i Kravarik, který 1969 na stará kolena svými góly moc a moc pomohl Slavii k záchraně! A samozřejmě trenér Malatinský! Je správné, že jako za ČSSR je zde opět zdravá rivalita Trenčín (mistr) - Trnava, ruža voňavá!
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
bongor před 9 lety 14.07.2015 20:16 |Pamatuju se na Trnavu Josefa Pepy Adamce,jak nám v Praze dávali sodu.Adamcův "bicykel",Kabátovy úprky.Byli o dost vepředu na tu dobu.Aldovi přeju,ať se mu tam daří,ale nejsem nadšenej,že odchází.Zatím spíš oslabujeme a to už delší dobu.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
bububu (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 14:04 |Ne, že bych kvůli němu plakal, ale zatím pouze oslabujeme, jako backup za Deliho mi přišel solidní. Ale jestli ho dokáže nahradit Souček, tak proč ne...Doufám ale v nějaké příchody, protože v tuto chvíli máme na klíčové posty stoperů a DM všeho všudy 4 hráče (Latka, Bílek, Deli, Souček), což mě teda úplně optimismem nenaplňuje.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
mpik před 9 lety 14.07.2015 14:28 |No, když se podívám na dosavadní příchody, tak si asi umím odvodit, které příčky bude Slavia v nové sezóně atakovat....
Z přehledu na iDnes - Příchody
Voltr (Žižkov), M. Vukadinovič (Boleslav H), Tusjak (Táborsko, NH), Hurka (Kolín, NH), Souček (Žižkov, NH), Bazal (Žižkov, NH), Mysliveček (Žižkov, NH)
Při vší úctě, vy v tomto seznamu vidíte nějakou "POSILU"?
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Humessi před 9 lety 14.07.2015 14:42 |pro mě je Voltr posila, zbytek ani ne. Co Bazal?
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 14:53 |Ale jo, posily budou Voltr, Mičola, Bazal a ještě někdo určitě přijde. Kdo mě zatím zklamal, to je Vuk, brácha byl lepší a hlavně taky bránil.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Navyseals před 9 lety 14.07.2015 15:03 |Vukadin opravdu nebránil a s hodnocením, jestli byl lepší, bych počkal. Miljan zatím odehrál asi dva poločasy v přípravě.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Markus před 9 lety 14.07.2015 15:00 |Voltr je při našem podstavu útoku bezesporu posila už teď :) Samozřejmě si přeji, aby se chytl i v lize, palce mu držím fest, snad nepotvrdí typickou statistiku většiny našich útočníků v posledních 20 letech. Bazal se musí konečně chytnout, tady už není žádný plán B, on sám to moc dobře ví a dělá viditelně vše pro úspěch, jen tak dál. Už před mou dovolenou jsem psal o své netrpělivosti, teď už nic od startu ligy nečekám, vždyť se desetkrát vyspí a jdou do ostrého zápusu. I kdyby teď někdo přišel, zapracovat se do kádru jak by bylo třeba nestihne, bude se pokusovat a riskovat. Pod předchozí článek jsem dávál aktualitu z Insolvenčního rejstříku, nevím zda to teď už nabere rychlý spád.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
martyni (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 15:16 |Aha.. no tezko rict, jestli je to neco vyznamneho pro insolvenci.. Slavie zazalovala neplatnost rozhodciho nalezu ve sporu s Kusym a navrhla odklad vykonatelnosti tohoto nalezu. Soud v prvnim stupni navrhu vyhovel, odvolaci soud se s jeho rozhodnutim ztotoznil, nicmene vzhledem k zahajeni insolvencniho rizení dospel k zaveru, ze neni treba narizovat odklad vykonatelnosti rozhodciho nalezu, kdyz zahajene insolvencni rizeni ma stejne ucinky, tj. nalez nelze vykonat v exekuci. Tj. nic vyznamneho.
Pak jsme se dozvedeli, ze Kusy zaplatil Rebickovi a ze Slavie nema na uctech zadny penize.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Jiri1 před 9 lety 14.07.2015 15:24 |můžete nám říct , kam se ty peníze poděli.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
martyni (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 09:48 |To tam nepisou, to vite urcite nejlip vy.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
martyni (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 09:48 |To tam nepisou, to vite urcite nejlip vy.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 14:25 |Hmm z Trnavy by mi líbil Ján Vlasko :) pokud by Trnava nepostoupila do EL... :)
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Navyseals před 9 lety 14.07.2015 14:51 |Mám pocit, že ten už tam není.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Jiri1 před 9 lety 14.07.2015 14:55 |působí v Zaglebie Lubin v Polsku, nejen Trnava má peníze.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 14:58 |Hmm škoda, to mi nějak uniklo.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Jiri1 před 9 lety 14.07.2015 15:25 |myslím, že ne je tam od tedka
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 15:51 |Trnavu jsem viděl před týdnem s Olimpikem Sarajevo a měli veliký problémy s postupem. Nakonec uhráli potřebnou remízu 0-0, která jim při remíze 1-1 v Sarajevu stačila, ale byly to nervy a před koncem se to málem popralo. Čonka hrál celý zápas a je oporou, Bortel jen na lávce a např. Haris Harba začal jako náhradník, ale už v 10 minutě se jim zranil Brazilec Cléber a tak nastoupil a hrál pak až do konce.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
japhy před 9 lety 14.07.2015 14:33 |Rozhodně to nebyl můj oblíbenec, takže spokojenost. Jinak to ale vypadá na klasickej guláš - vloni dostane smlouvu na 3 roky, za rok hostovačka; vloni na DZ Baez a Deli, letos je jeden pryč, druhej na stoperu. Je mi jasný, čeho je to důsledek, ale takhle si tým v životě nemůže sednout.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Jiri1 před 9 lety 14.07.2015 14:50 |Bohužel začíná docházet k tomu o čem tady psali někteří, začíná výprodej , aby jsme byli vůbec schopni vyplatit nároky p. Kusého nebo jde jen o jediný odchod , tedy t je to samozřejmě ztráta, nezbývá než věřit Barrovi, že se ve čtvtek nejpozději představí řada nových posil.
Přesto , aby byl kádr alespon na té jarní úrovni , chtělo by to nejméně 6 posil. Bohužel zdrhnout chtějí i další hráči třeba Hrubý, Berkovec, , Zmrhal i další cizinci, co se zatím skrývá , co je nám zase utajováno.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
KubaM před 9 lety 14.07.2015 15:05 |proc ve ctvrtek? Jinak Vy jste samy pozitivismus :D. A pristi tyden jeste zbouraji Eden a Slavia nedostane licenci na profesionalni ligu. Uhrin,Jinoch a Trunda zustavaji,protoze s tim dopredu pocitali :D. Nevidel bych to tak cerne kolego ;-). Slavia byla na dne uz mnohokrat, ze by mela skoncit ale zrovna a prave toto leto,se mi nejak nezda.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Jiri1 před 9 lety 14.07.2015 15:22 |To byla jeho slova , ale jinak vám odpovím, nikdy nebyli fanouškové Slávie tak dezinformováni, nikdy nebyl odbor přátel jen přihližitelem , za pana Růžka by to prostě nebylo možné i proto jsem se ozval na frky p. Dobiáše
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Dobi před 9 lety 14.07.2015 17:12 |Ono když někdo myslí A a řekne B a pak obhajuje C, tak to je těžké. Já jsem pro OP pracoval jak za pana Růžka, jakož i dnes. Tehdy byl pan Růžek autoritou, před kterým se skláněli i ti, kteří vědomě či nevědomky škodili. Od sloučení OP s fotbalovým oddílem to není ani ryba ani rak, za což nemohl ani pan Růžek ani nikdo další. Takže naprosto nechápu další útok pana Jiřího1 opět na mě. Já jsem jen citoval jeden z krásných výroků pana Růžka, ten o sudičkách a jedné zlé. Bystrý čtenář to jistě záhy najde, já jsem jej několikrát na vlastní uši slyšel. To, že je už po léta OP vůči dění ve fotbale a jeho ovlivňování dost impotentní, nehledejme v lidech, ale v ekonomické žumpě, jakou je po celém světě dnes fotbal. Zjednodušeně řečeno: Tehdy stačil vyprodaný slávistický karneval, několik pořadů Slávisté Slavii a byly peníze třeba jako základ nákupu hvězdného tria Veselý - Kadraba - Píša... Takže se tvrdě ohrazuji proti tomu, abych byl označován za jednoho ze škůdců' Mýma rukama neprošla za celých 50 let ani jedna koruna černá ani bílá (nepočítám-li svoje řádné i mimořádné příspěvky)... Ale pan Jií1 holt našel jednoho z viníků!!! Budiž mu Šumava (nebo je to ten pražský dvojník?) pohostinná a krásné lesy otevřené!
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Fallen (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 18:07 |Můžu Tě ujistit, že si nikdo nemyslel, že by na tom co Jiří blekotá, byla cokoli pravda.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
bongor před 9 lety 14.07.2015 20:25 |To vypadá na toho šumavskýho a spadla mu na hlavu velká šiška z nejvyššího smrku.To bolí a zanechává následky.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Barra před 9 lety 14.07.2015 21:44 |Dobry vecer Dobi, diky za reakci. Myslim ze az na jednu jedinou vyjimku vsichni pochopili, o cem jsi psal. Ocividne ma p. Jiri1 problem s tim, aby spravne interpretoval a pochopil co kdo napise, misto aby si z toho ihned vytvarel sve vlastni konsteukce, ktere nasledne vklada jinym do ust. Jinak se musim priznat, ze Martin Ruzek byl pro me noblesni neznamy, jak se rika u nas. Diky tobe a celkem hloupe reakci ktere se ti dostalo na tvoji uvaze o sudickach Slavie, jsem si na webu nasel vice o Erhartovi Martinu (nebo Martinovi?). Uz jen fotka kterou jsem nasel ukazuje markantni hlavu plnou karakteru. Rad si nekdy stahnu nejaky film a lepe se seznamim s ti to velikanem. Jinak vidim, ze za 3 roky by uplynulo 100 let od jeho narozeni. Predpokladam, ze Klub pratel Slavie si urcite na neho vzpomene.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Dobi před 9 lety 14.07.2015 22:51 |Díky za reakci, pokud budu živ a schopen ještě něco sepsat, př. Martinovi to jeho 100-leté jubileum "neodpustím"! A jistě se přidají další a já neznám snad v celém fotbalovém světě větší a lepší fotbalovou osobnost z uměleckého světa. Proto se v tomto lejně občas ještě rýpu. Bohužel. A našel jsem svůj rozhovor v časopise s Jánem Lužou, část připojuji (bohužel ani on pna Jiřího1 necituje): A doufám, že upřímného Bratislavana zase něčím nesepsuje.....
Málokdo dodnes ví, že při příchodu do Slavie jste se přihlásil i do Odboru přátel. Jak vzpomínáte na tehdejší dění v OP a co přejete Odboru přátel dnes?
Mne vždycky bavilo se poznávat s novými a zajímavými lidmi. A také v tom období byli hnacím motorem velké sešívané rodiny lidé v čele s národním umělcem Martinem Růžkem – „papá“ Šulc, Olga Zapletalová, Oldřich Bartůněk a mnoho dalších – co člověk, to slávistický pojem. Vždy z nich vyzařovalo slávistické srdíčko a pro úspěch jejích barev a klubu by doslova obětovali i svůj život! Absolvoval jsem velké množství setkání a besed s jednotlivými členy OP a Slavie po celé republice, kdy jsem poznal mnoho výborných lidí, a to lidí z kultury, sportu, ale i politiky. Tady každý pracoval s dvojími plícemi a slávistická rodina se díky tomu utěšeně rozrůstala. Ale i v dnešní době stejně obětavě a záslužně pracují pro Slavii další lidé (patříš mezi ně i Ty, Michale – patří Ti můj obdiv!). Letos to jsou už vlastně dlouhé roky, co jsem ze Slavie odešel (1982), ale moje srdce patřilo a patří jen tomu „sešívanému“ dresu! A na závěr odpovědi na tuto otázku chci dodat, že přeji celé slávistické rodině a hlavně členům OP, aby jim všichni sportovci v červenobílém dresu dělali jen a jen radost, dobře reprezentovali ten velký kolos a aby Vás, obětavé funkcionáře hřálo teploučko u srdíčka!
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 13:22 |Pane Dobiáši, já bych se panem Jiřím vůbe nevzrušoval. Každý, kdo trochu zná dění okolo Slavie ví, že pro Slavii dýcháte a neznám moc žijících Slávistů, kteří by pro Slavii udělali tolik, co vy. K té parafrázi slov pana Růžka, nedivil bych se kdyby někdy v budoucnu někdo na internetu v diskuzi psal: "Já vzpomínám na slova velkého Slávisty pana Dobiáše a ten řekl...". Tak se panem Jiřím nenechte otrávit ani vyprovokovat.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Dobi před 9 lety 15.07.2015 16:55 |Dík!
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
paweza (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 15:42 |O rade novych posil nebylo v prispevku od Barry psano, jen ze by se mela vyjasnit situace ohledne kadru.. nic vic, nic min, zadne sliby..
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Jiri1 před 9 lety 14.07.2015 15:53 |Tak to nevím o čem vlastně psal , pochopil jsem to tak, že ve čtvrtek tady budou nová jména, vyjasnovat si to můžete klidně do konce září.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
paweza (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 16:13 |Pravdepodobne se to tykalo tohoto clanku:
http://www.efotbal.cz/clanek-151022-Uhrin-Skoda-hral-velmi-dobre-a-je-zdravy-Zustane-ale-ve-Slavii.html
„Pracujeme 24 hodin, dolaďujeme kádr,“ prohlásil rovněž nový generální ředitel a předseda slávistického představenstva David Trunda. „Více budeme vědět ve čtvrtek,“ dodal Trunda.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
spino před 9 lety 14.07.2015 17:04 |Pan Trunda je pro mě zatím jedno velké zklamání. Prakticky o jeho práci nevíme. Komunikace s fanoušky = 0. Bez toho se už podle mě velké sportovní kluby neobejdou.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
subHuman před 9 lety 14.07.2015 18:57 |Čekáš, že jako Kusý bude odpovídat na webu na každý dotaz? To čekáš zbytečně. Teď má na práci určitě úplně jiné věci...
Se zástupci TS se již setkal před několika týdny.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
spino před 9 lety 15.07.2015 00:17 |A jaký na vás dělal dojem? Jaké je jeho vize, názory, myšlenky? To mě hodně zajímá, zatím jsem s ním viděl jen tiskovku, kde mluvil v obecných frázích.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Barra před 9 lety 14.07.2015 19:17 |Diky Paweza za tvoji reakci, protoze uz vidim jak Jiri1 se na mne vrhne ze jsem neco slibil co se nesplnilo. Ano, pane Jiri1, pochopil jste to spatne, predpokladam ze jste stejne jako ja cetl clanek od Hrabe ohledne Skody a Zmrhala 'v jednom balicku' ktery byl tady uveden na SN ( http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/241322/jak-vydelat-na-skodovi-slavia-ho-nabidne-v-balicku-se-zmrhalem.html). Citoval jsem Trundu ktery rikal ze se den a noc pilne pracuje a ze v ctvrtek budeme vedet vic. Tecka.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
paweza (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 07:26 |Není zač Barro, už mě tyto narážky /útoky jiriho nebaví..
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Barra před 9 lety 14.07.2015 19:09 |Jen jsem citoval Trundu, mi nemusi nikdo verit. Vim o to asi stejne moc jaky vy sam.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 14:54 |Zítra hrajeme přípravu s FC MAS Táborsko v Sezimově Ústí na stadionu Soukeník, výkop je v 17 hodin, vstupné 50 Kč a zlevněné 20 Kč (ženy, důchodci, držitele průkazu ZTP a studenti s platnou studentskou kartou). Děti do patnácti let mají vstup zdarma. Pokud by chtěl někdo navštívit, tak z autobusového nádraží v Táboře tam jede slabou čtvrthodinku bus č.11,13,17,50 a zastávka je Sezimovo Ústí - Kovosvit.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Jiri1 před 9 lety 14.07.2015 14:57 |Výborný tip , zeptáme se přímo na místě Uhrina.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Barra před 9 lety 14.07.2015 19:21 |Chudak Uhrin, je mi ho uz ted lito. Jestli se chcete zeptat na mozne posily, jste asi na spatne adrese.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Jiri1 před 9 lety 14.07.2015 14:57 |Díky
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Helmic před 9 lety 14.07.2015 18:19 |Pro přesnost: Nejbližší zastávka je Sezimovo Ústí,,I rozc., odtud asi 400 metrů pěšky :)
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 19:04 |re: Helmic - A seš si jistej, že je to blíž ? Nebo je problém, že to tam není přes vlak průchozí ?
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Helmic před 9 lety 14.07.2015 20:35 |Jsem si jistý, Sezimovo Ustí Kovosvit je o zastávku dále. Koukni na mapu :)
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 21:17 |Já jsem se na mapu samozřejmě díval a připadá mi to o malinko blíž od Kovosvitu, ale jen za předpokladu, že to tam jde projít přímo přes dráhu k těm benzinkám. Ovšem, pokud jsi místní, tak mě třeba opravíš.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
DrFe1 před 9 lety 15.07.2015 00:56 |Podle mapy je to 800 m z rozcestí a 1300 m od Kovosvitu. Navíc od toho rozcestí je to příjemnější cesta po málo frekventované silnici a lesem. Přes dráhu se dostat dá normálně, ale proč chodit delší cestou ....
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
spino před 9 lety 14.07.2015 15:18 |OT: http://www.lidovky.cz/odpovedi.aspx?t=O150702_153708_425_lso
Je mi záhadou, že když už si Benýšek s Pitterem dali tak záležet, aby se tato kauza rozvířila, tak nedohodí svému kolegovi nějakého PR poradce, protože jeho výpovědi nejen v tomto rozhovoru jsou opravdu směšné. Pro ty, kteří to nechtějí číst, vyberu dvě největší perly:
"S panem Růžičkou jsem o žádném vyrovnání nikdy nemluvil, s výjimkou toho, když jsem ho požádal o vrácení peněz na konci listopadu 2014."
Takže s panem Růžičkou o vyrovnání nikdy nemluvil, ale vzápětí ve vedlejší větě poznamená, že ho na konci lispopadu požádal o vrácení peněz (které mu Růžička ze společného rodinného účtu obratem poslal).
"A který čas by byl podle Vás příznivější pro zveřejnění nahrávky, třeba teďka, o prázdninách, nebo na Štědrý den. To je přeci jasné proč před MS, kdy jindy."
Ano, tento neúnavný bojovník za očistu českého hokeje klidně přiznává, že chtěl pokazit domácí mistrovství světa (o peníze mu nešlo, ty už měl od Růži zpátky). Navíc, takové materiály patří do rukou policie, ne ke zveřejňování pod falešným jménem na Youtube.
"A přesto, že Nestrašil byl talent, zmizel za moře, kde se musel dalších pět let prokousávat do NHL, proč nedostal šanci v A týmu Slavie jako mladý Růžička, to se již nikdy nedovíme, ale určitě domyslíme."
Na tuto lež dává odpověď sám Andrej Nestrašil: "My jsme se nepohodli, protože on nechtěl, abych odcházel, když si mě ve Slavii od páté třídy vychovával. Byl pro mě vždycky trenér číslo jedna a já měl z něj vždycky fakt respekt, navíc mi hodně dal. Ale já jsem se fakt musel rozhodnout v sedmnácti, jestli jít, nebo ne, a nemohl jsem brát ohledy na ostatní."
---
To jen pro ukázku, jací lidé v současnosti vedou kampaň proti slávistovi Vladimíru Růžičkovi.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Jiri1 před 9 lety 14.07.2015 15:33 |Jsem z toho všeho hodně smutný, to co se stalo za poislední léta se jménem Slávie je naprosto šokující, nerozumím tomu, jak firmy fotbal a hokej mohly takhle dopadnout, je to prostě šílené , ted mi osobně dělaj radost naši atleti, díky výchově dětí už dnes dorůstají neuvěřitelné talenty třeba Kisiala mnoho dalších, to je balzam na naše nervy.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
spino před 9 lety 14.07.2015 15:44 |O atletice zatím nemám moc informací, ale rád si poslechnu nějaké informace a šel bych se podívat. :)
Letos mi ze Slavie hodně udělali radost naši inline hokejisti, kteří nejenže vyhráli Ligu mistrů proti skandinávským týmům, ale také obhájili celkem suverénně extraligový titul. Tady je reportáž z finále: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10194382347-in-line-hokej/215471291199001-final-four/
Jinak, nevíte prosím, kde by se dal sehnat výpis či pozvánka z valné hromady HC Slavie Praha za rok 2014? Docela by mě zajímalo, v jaké je Slavia po těch všech slibech finanční kondici. Výpis za rok 2013 byl hodně smutný.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
bububu (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 16:09 |V obchodním rejstříku na www.justice.cz, konkrétně ve sbírce listin u konkrétního subjektu.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
spino před 9 lety 14.07.2015 16:38 |https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl-firma?subjektId=525510
Já tam žádné údaje za poslední rok a půl nevidím. Neporadil byste mi prosím, který dokument to je?
Ty audity končí sezónou 2012/2013, čili poslední sezónou před převzetím klubu Richardem Benýškem. Za jeho působení jsem měl k dispozici pouze pozvánku na valnou hromadu 2014, ze které šlo vyčíst, že za rok 2013 (Benýšek klub koupil někdy v únoru) se ve Slavii vytvořil dluh 20 milionů.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
bububu (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 16:41 |Tak to asi ještě nezveřejnili, s tím se nedá bohužel nic dělat.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
spino před 9 lety 14.07.2015 17:02 |To je zvláštní, přitom v roce 2014 proběhly 2 valné hromady, z toho jedna řádná, tak snad tam musely být k dispozici tyhle materiály. Uvidíme no, já jsem totiž hodně zvědavý právě na ten "účet" za sezónu 2013/2014, kdy už klub pevně řídil Benýšek, který prohlašoval, jak skvěle zajistí ekonomickou stabilitu. Pak kromě dluhu hráčům, který už se tady zmiňoval, měl problém zaplatit i za elektřinu a plyn. Tak by mě zajímalo, jestli tyhle dluhy už SK Slavii zaplatil.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 16:10 |Díky za odkaz spino, velice vypovídající.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
spino před 9 lety 14.07.2015 19:14 |Díky Ladislave. Je to bohužel horší, než jsem si myslel. Jeden kolega nyní zveřejnil tento článek od slávisty Novotného, bývalého šéfredaktora Extra. Je to fakt svinstvo:
http://www.extra.cz/ruzickuv-kat-palascak-jde-po-nem-policie-a-chomutovsky-rodic-ptacnik-hrozi-mu-10-let-za-podvod-synove-lzou-a-dcera-zrejme-slape-ve-finsku-chodnik
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 19:47 |Spino, ty něco víš o iniciativě Stojíme za Růžičkou ?
http://hokej.idnes.cz/sef-chomutova-stoji-za-ruzickou-dar-/hokej.aspx?c=A150610_110320_hokej_par
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
spino před 9 lety 14.07.2015 23:21 |Vím, že ta iniciativa vznikla ještě před mistrovství a během něho pořádala u O2 arény i demonstrace za Růžovu podporu. Ale tenkrát jsem se toho příliš neúčastnil, protože jsem měl těsně před státními zkouškami, takže i samotné Mistrovství, které bych asi jako každoročně sledoval 12 hodin denně v kuse, jsem bohužel musel omezit jen na české zápasy.
Už v době, kdy ale celá kauza vypukla, mě ale velice mrzela jedna věc. Že se k celé kauze vůbec nevyjádřil hokejový Fanklub. Nechci tady na něj házet špínu, tak řeknu jen jednu věc, která mě velice trápí. Ve Fanklubu se nacházejí lidé, kteří prostě vnímají osobnosti Slavie tak, jako že když odejdou ze Slavie, tak se za nimi zavře voda a tím pádem jsou jim ukradení. To samé třeba s Bednářem. Prostě je pryč, hotovo, zapomeňme na něj. Už to není náš problém. Nás zajímá Slavia. Jenže co je v současnosti Slavia? Součástí značky Slavia jsou přeci i její osobnosti, kterých by se měli fanoušci (obvzlášť v případě nesnází) zastat, pokud je třeba.
Naopak v současném klubu jsou lidé, kteří opakovaně značku Slavia poškozovali. A teď bych mohl zase napsat diplomku na to, jak Benýšek před sezónou 13/14 lhal sponzorům, zákazníkům ohledně generálního sponzora (což logicky sráží důvěru sponzorů do budoucna a neznám jiný klub, kdy by si tohle majitel dovolil), jak nesplnil žádný slib z toho, co dal fanouškům (i Růžovi). Dále jak mluvil před novináři na tiskovce vulgárně. Že prakticky už po svém nástupu do Slavie hodlal do O2 nastěhovat Spartu, což by nás marketingově zničilo atd. Pitter si zase budoval image starostlivého ředitele, který zvládá všechno, pak se zjistilo, že dojíždí na Slavii jednou týdně a bez manažerů ji řídí přes mobil.
Tohle chování majitelů prostě člověk, kterému záleží na Slavii, nepochopí. I ten Řebíček se mi v tomhle jeví lépe, protože to je prostě člověk, na řízení klubu diletant, který zde utopil spoustu peněz a neví jak z toho ven. Richard Benýšek kupoval Slavii za korunu, pak jí poskytl pouhou půjčku, aby se klub úplně nerozpadl.
A velice mě mrzí, že už dva roky nekonečných lží nechávají Fanklub chladným a kromě jednoho transparentu nepřišli skoro s ničím a musí to za nás dělat fanoušci Chomutova či české reprezentace (pozor, nevím jestli za iniciativou nestojí také nějaký slávista, ale vzhledem k tomu, že se Růžičky na hokejovém fóru zastávají výhradně fanoušci Chomutova, což pro mě určitě není příjemné, a ze slávistů tak 3-4 lidi včetně mě, tak bych to na slávistu spíše neviděl.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
bongor před 9 lety 14.07.2015 20:32 |To vypadá,že ten sprintér Jirka je Slávista ne?Jinak máš Jirko pravdu,že naše jméno
dostává poslední dobou pěkně zabrat.On ne nadarmo tady čtyřicet let vládl bolševik a trpělivě se snažil škodit.Vychází to až dnes.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Dobi před 9 lety 15.07.2015 16:50 |Já jsem si přečetl až nyní. Zajímavé, až mrazí. Já se vyjadřuji globálně k tomu, jak někteří lidé snižují ZBYTEČNĚ názory a vyjádžení druhých. 99% nás sem přichází "s troškou do mlýna", 99% se snaží nehrát si na chytrého, ale jen říci svůj názor, zkušenosti, zprávy z doslechu. Spinovi jsem už poděkovali jinde, výše...
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Hledany před 9 lety 14.07.2015 16:31 |Aldovi hodně štěstí! Jinak dneska se v rejstříku objevil návrh na odmítnutí insolvenčního návrhu včetně strany aktiv rozvahy a smlouvy Hrubého. Ke dni 7.7 cash 225 000 Kč. Zajímavé jsou i odměny hráče. I po začernění to vypadá na základní odměnu 30 000 kč :)
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
1rytir před 9 lety 14.07.2015 16:51 |Pánové tak nevím. Ale slovy majora "Som z toho volajako zmätený!" Vždyť mi jen a jen oslabujeme! Odešli Tamász, Vuki, Damien, teď Aldo a kdo ví zda nepůjdou i Zmrhal se Škodou. A adekvátní náhrada? Snad jen uzdravený Mičola a Voltr. Bída!
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
spino před 9 lety 14.07.2015 16:57 |Ještě jsme oslabili na postu trenéra podle mého názoru. Beránek prostě hrál to, na co tým měl. Bojím se, že s ofenzivním pojetím budeme vzadu děraví.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Navyseals před 9 lety 14.07.2015 17:06 |A co jsme byli vzadu doteď? Pevný? Beránek nehrál ani zdaleka to, na co měl kádr. Jsem rád, že je pryč a je tam Uhrin. Konečně se třeba bude na ten fotbal dát koukat.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 13:28 |Souhlasím. Beránek byl velký Slávista a sympaťák, ale jinak jeho práce byla dost slabá, jak herně , tak výsledkově.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
klimi před 9 lety 14.07.2015 17:12 |Tak Vuk a DB pro mě za jejich výkonnosti moc oslabení nejsou, Bazal jednoznačně lepší než Vuk. Aldo toho také pak moc neodehrál. Snad jen Tamász...
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
KubaM před 9 lety 14.07.2015 18:00 |Naprosty souhlas! Spolu s prichodem Voltra a uzdravenim Micoly naopak citim posilneni kadru. Nejvetsi posilou je pak Uhrin, alespon za me osobne stoprocentne. Verim,ze pod jeho taktikou nasi tvorivi hraci rozkvetou (Kenia,Pitak,Zmrhal i Hruby). Kridla uz se dle pripravy docela chytla. Ja se na novou sezonu tesim moc a citim optimismus. Jen kdyby ti beci nebyli tak malatni...
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
KubaM před 9 lety 14.07.2015 18:04 |Ale samozrejme radikalne by se vse obratilo s odchodem Skody se Zmrhalem. Ty z nynejsich zdroju proste nenahradime.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 18:14 |Smutný, že ve Slavii je posilování v uzdravování hráčů
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
miru před 9 lety 14.07.2015 19:54 |Ahoj,
rád bych se s vámi podělil o příjemné setkání, co se mi dnes naskytlo.
Čekal jsem na kamaráda, kdy se mi mihne před očima známá tvář, říkám toho znám, no jasně to je hráč SK Slavia Praha. Tak mi to nedalo, a vyrazil jsem ho pozdravit. (prvně jsem nechtěl uvádět jeho jméno, ale rozhodl jsem se i vzhledem k tomu, že slávisti jsou vždy nevěřící a pochybovači, že ho zveřejním) Ano přátele potkal jsem našeho stopera Jiřího Bílka. Z pouhého pozdravení najednou vznikl velice příjemný pěti minutový rozhovor.
Rozhodl jsem se s vámi tento rozhovor sdílet, protože mluvil velice zajímavě.
Popřál jsem mu hodně štěstí, a že bych ho moc rád viděl vedle Latky na stoperu, jenže mi řekl, že to asi nevypadá, že začne s Delim, ale uvidíme co v průběhu sezony. Ptal jsem ho na mladého Bazala, řekl, že nemají pravého záložníka a že Bazal pravděpodobně začne na pravé záloze. Ptal jsem se na mladého Vukadinoviče a říkal, že brácha vypadal lépe, že bych více rychlostní, že mladej to chce víc do nohy.
Mluvili jsme spolu i o Červenkovi, (docela mu přeji, aby se vyhrál) což mi i potvrdil a že si docela dost věří a že je s ním sranda. Poté dodal, že je že je škoda že odešel Baéz, že byl super kluk povahově do kabiny.
Sám mluvil i o Dušanovi, že po nic šlape, neušetřil si poznámku, že víc jak Míra Beránek!
Prohodili jsme pár slov i o přáteláku s Dynamem, říkal, že Valbuena byl fakt výbornej. Říkal, že Dynamo více drželo míč, a že se snažili hrát na brejky. Ptal jsem ho na Pitáka, kde mi hned odvětil, že je to suveréně nejlepší hráč, když jsem se ho ptal na fyzičku, tak mi řekl že odtrénoval všechny tréninky, ale že věk nezastavíš, je mu 35.
Z nepříjemného pohledu mluvil snad jen o té insolvenci, že nikdo nic neví, nikdo jim nic neřekl, Jinoch byl u nic v kabině jednou, a že Aleše nikdy neviděl.
Bílek na mě působil velice sympaticky. Udělal na mě velice pozitivní první dojem, zastavil se pokecel, opravu fajn to bylo!
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 20:00 |To jsou informace k nepřečtení :D
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Kornovo před 9 lety 14.07.2015 20:17 |dik
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Kenny před 9 lety 14.07.2015 20:34 |Takže Mičola opět mimo?
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Kenny před 9 lety 14.07.2015 20:34 |Takže Mičola opět mimo?
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Borris před 9 lety 14.07.2015 21:35 |Dík že ses podělil s námi. Takhle příjemných zpráv si jako slávisti poslední dobou moc neužijeme. Jirka Bílek mi byl vždycky sympatický a ještě víc po tomhle co jsi napsal. Osobně bych vedle Latyho viděl radši jeho. A našeho nespoutanýho Djanga radši na DZ. Tam lépe vynikne ta jeho rozehrávka. Navíc on občas mívá docela kiksy a kolikrát i na stoperu si dovolí poměrně riskantní věci. A na stoperu je to přecejen dost nebezpečné. Jinak jsem rád že po nich Uhrin šlape, to je správný! Jen ať dostanou pořádně pohulit, už si nesmíme dovolit ztrácet tolik zápasů v druhých poločasech, jako tomu bylo v minulé sezoně. Za všechno hovoří to, že Řebíčka nikdy neviděl. Na to že je ve Slavii už rok.... Ať už jde ten Řebíček fakt do háje...
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
miru před 9 lety 14.07.2015 21:51 |Nevím jak to přesně myslel, na Mičolu nebyl čas ani jsem si na něj v té rychlosti nevzpomněl. Jo chtěl jsem to napsat, protože tady občas číst některé komentáře to je opravdu otřesné. Jak tady někdo píše, že nemakají na tréninku, jak to odchodí, že někteří hráči nechtějí hrát, a jak je Dušan příšnej a krok zpět, a jak každej hráč strašnej, před rokem by skoro každej škodu poslal hrát někam do divize, Latka je pomalej a pořád a pořád na někom někdo vidí. Chápu, že to není ideální. Že každý chce hrát o titul a mít nejlepší hráče. Jenže teď to prostě nejde, ale nebudu pořád nadávat, hledám to krásný, co ve slavii je, Vždyť je to naše milovaná SLAVIE, jak může být tak hnusný? Některým nerozumím...
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 21:54 |Díky miru.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
knl66 (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 00:15 |+
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
knl66 (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 00:15 |+
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
AlesJa před 9 lety 14.07.2015 21:52 |s AŘ souhlas, ještě k jinochovi, byl přeci s nima na začátku přípravy hned potom co oficiálně nastoupil, pak odjel a zkolaboval,
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
miru před 9 lety 14.07.2015 21:54 |Jo tak já se ani neptal, to on sám řekl.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
AlesJa před 9 lety 14.07.2015 21:58 |asi to byla ta jediná příležitost, on přeci byl do 1.7 v jihlavě což ho taky asi limitovalo, alespoň že ho viděli, mě by zajímal názor na Kisela
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
AlesJa před 9 lety 14.07.2015 21:49 |nojo... ono do nohy nebo do běhu, ale pak běžel až k brankáři, já zase od lidí co znají oba slyšel že mladý je lepší, tak si vyberme
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
miru před 9 lety 14.07.2015 21:54 |Ano, i já jsem to slyšel, od kámoše co ho poznal v Táborsku, i Jirka to říkal, že to tak slyšel, jenže mi řekl opak, že se zatím nejeví jako lepší, Tak jsem mu na to řekl, že rok nehrál v MB pod Karlem, třeba se to otočí.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
AlesJa před 9 lety 14.07.2015 21:56 |mluvili o něm jako o techničtějším hráči, to by odpovídalo tomu že chce balon do nohy, přesně jak říkáš dejme mu čas, a třeba vytvoří s Bazalem(pravý záložník je jeho původní post) dobrou dvojku
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 22:07 |Mám na Vuka zatím stejný názor jako Jirka Bílek, brácha se mi líbil víc. A mimochodem, Trenčín se držel 60 minut a teď mu tam Steaua dala dva góly za sebou, mají ještě 15 minut na to, aby to otočili. Pro nás je to dobrá zpráva, Brazilec Ramon bude doufejme "volný".
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Heretic (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 22:02 |Ty jo,děkuji. Nejzajímavější čtení za poslední měsíc. Jen poznámka na okraj. Kdyby jste byli majitely SK Slavia Praha, opravdu by vás kádr neviděl. DÉS..Jinocha jistě ještě uvidí.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
AlesJa před 9 lety 14.07.2015 22:07 |vím, že peltoven je v kabině pečenej vařenej
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Oja před 9 lety 14.07.2015 23:50 |Tak si říkám, jestli se opravdu nebudeme snažit přivést Petrželu z Plzně, jak jsem někde četl. Proč by to dávalo logiku?
1. trenér vidí na pravém křídle slabinu
2. trenér ho zná
3. přes Kopice, Vůcha a Pilaře si v Plzni asi nekopne
Každopádně já bych ho tu nechtěl. Je starý, lepší už taky nebude. A těžko říct, jak na tom je, pokud vím, tak na jaře moc nehrál. Další věc je ta jeho povaha...
Na druhou stranu, pokud přijde, aspoň budeme mít alternativy, možnost střídání. A byla by to asi rovnocenná náhrada za Vukadina. Tak uvidíme.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
honza_sl před 9 lety 15.07.2015 11:41 |Tak Petržela je upřímně poněkud jiná liga než Vuk. Ohledně povahy si nejsem jistej, ale sportovní kvalitou bych ho bral všema deseti.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Fulham před 9 lety 14.07.2015 19:59 |Pokus o vtip....Budou se opravdu od zítřka prodávat permice? Aby mi ty prachy u pokladny nevytrhl nějaký exekutor...
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 20:02 |Peníze ti sebere Kusý v okýnku prodeje
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Fulham před 9 lety 14.07.2015 20:23 |No...asi se nemá žertovat o vážných věcech...
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 14.07.2015 20:49 |No právě, uvidíme zítra, jak to bude s tím soudem
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Borris před 9 lety 14.07.2015 21:27 |Jen houšť, musíme tu situaci trošku odlehčit, aby jsme nebyli pořád jen vážný :-)
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Barra před 9 lety 14.07.2015 20:10 |OT S chuti jsem si zalistoval v navrhu, podanym Slavii u insovencniho soudu ( https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=4bfec801-3b5b-4e1d-8e86-0aff5abbfeda) - dokument c. 22). Celkem to ma 64 stran, takze ty ktere to zajima ceka obsahla cetba. Co mi ale ihned uderilo do oci, je podpis Davida Trundy. Je tam priblizne 5 podepsanych dokumentu, ale ani jeden se nerovna tomu druhemu.. Nerika to nic o jeho profesionalite, ale na me to nepusobi zrovna nejlepe.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
bongor před 9 lety 14.07.2015 20:38 |ahoj Barro,to by snad měl psát nějaký právník ne?a to asi Trunda není.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Barra před 9 lety 14.07.2015 20:49 |Ahoj, samozrejme ze to psal pravnik Slavie, ale Trunda podepisoval jako predseda predstavenstva. Jinak jak jsem psal, celkem zajimava pravnicka konstrukce, kterou Slavie rozvoji, aby napadla procesni vady ze strany navrhovatele.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Petr9608 před 9 lety 14.07.2015 22:03 |Dánský mistr Midtjylland "rozstřílel" nebezpečný Lincoln (Gibraltar) 1:0.
To jen takový malý vzkaz těm všem těm fanatickým zúžovačům ligy (v Dánsku hraje 12 týmů).
Ne ne, vážení vymrzovači. I když je má český fotbal tuny much, tak v lize ta kvalita prostě je.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
bongor před 9 lety 14.07.2015 22:09 |Pro osvěžení paměti si přečti o mouchách na idnes článek z 18.5.2005,je to dnes na netu.Téma "všechno bylo cinklý."
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Huntelaar před 9 lety 14.07.2015 22:12 |Jistě, podle výsledku jednoho zápasu můžeme soudit kvalitu dánského fotbalu a podle ní také celý problém zeštíhlování ligy. To je jako říct, že Plzeň by měla změnit celou sportovní koncepci a inspirovat se u Bohemians, protože ti je minulou sezónu dokázali porazit.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
no-nick před 9 lety 15.07.2015 00:34 |Naprostý souhlas:)
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Petr9608 před 9 lety 15.07.2015 02:29 |http://coen.wz.cz/
Ok, berte to jako symbolickou dokumentaci dánského úpadku. Nyní se Dánové krčej na 24. místě, o 11 příček pod námi.
Z menších evropských států jsou na tom lépe než my jen bohaté státy jako Belgie, Nizozemsko a Švýcarsko + fotbalová velmoc Portugalsko.
Až na Švýcary, všechny tyto zmiňované země mají širokou ligu.
Prostě zužování je nesmysl. Jakýkoliv zúžení by totálně roze*ralo standartizovaný systém každý s každým doma x venku.
Při 14 mužstvech by klesl počet zápasů na pouhých 26 a už by se muselo začínat s nějakejma nadstavbama.
Při 12 mužstvech by se mohlo hrát 33 kol, ovšem nejstejný počet zápasů doma x venku by byl děs.
Při 10 mužstev by se mohl hrát každý s každým doma x venku 2x, ale 36 kol už by bylo moc.
16 týmů je v poho. Trochu jen škoda, že na to, že máme 13 krajských měst, se v 5 z ních nejvyšší soutež hrát nebude. Ústí můžou suplovat Teplice a Vary nikdy nebyly fotbalový, nicméně v celých Jižních a Východních Čechách ta nejvyšší soutež bude chybět.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
fredydj (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 08:01 |zúžení ligy je nutnost
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
miru před 9 lety 15.07.2015 08:18 |Je i není, a je tam spousty otázek, Kolik týmů? je optimálních? Přesně souhlasím s tím, že pokud by se hrálo méně zápasů byla by to chyba. Jedině s více zápasy souhlasím 30 a více, jenže je prostor v našich podmínkách hrát více zápasů? nebo hrát občas ve středu? nebo třeba ve svátek? nebo udělat něco speciálního jako play-off?
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Petr9608 před 9 lety 15.07.2015 08:54 |Neni. Vem si, jakej už byl problém odehrát zápasy národního poháru, pokud tým hrál na podzim v Evropě.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
fredydj (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 09:41 |samozřejmě, že by se nehrálo mín než 30 kol, bud by hrál každý s každým 3x(4x), nebo nadstavba( play off)
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Petr9608 před 9 lety 15.07.2015 08:57 |Jaký lize to kdy pomohlo, pokud to nebyla nějaká kalamitní situace, kdy bylo nutné se zbavit krachujících klubů?
U nás sice má řada klubů problémy, ale na krach to není.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
fredydj (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 09:40 |musely by se zúžit minimálně první 2 nejvyšší ligy
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Dobi před 9 lety 15.07.2015 14:40 |Ještě i já ke zúžení, o němž jsem uvažoval i z pohledu faktu, že by to mohlo stát Slavii ligu.
Jsou tu dva názory - 16 mužstev generuje 30 kol RELATIVNĚ atraktivních zápasů.
Nižší počet by vyžadoval různé nástavby a nadstavby, i když třeba v roce 1956 měla celoČESKOSLOVENSKÁ liga jen 12 mužstev, snad 10 let nato jen čtrnáct. Ale to byly letní soutěže, Zimní pohár Tatry Smíchov, nevyhřívaná hřiště atd.
Takže co? Myslím, že má pravdu jedna i druhá strana, Já jsem zúžení PODMÍNIL, že by třeba dvanáctka představovala 12 (a další 3-4 mužstva špičky II.ligy) to nejlepší, co v Česku do míče kope. A to se nestane. Proto to bude stále ta houpačka, kdy třeba poměrně konzolidovaný Liberec dost dlouho bojoval o záchranu a v čele vedle SPA a PLZ jsou na špičce i mužstva, která mají divácké zázemí horší než 3. Bundesliga či ještě níže Regionalliga či Oberliga... Co to je návštěva 1200 diváků na ligu? To i v Blšanech či Drnkách byla liga svátek! Jak tedy z toho ven? Nevím, nevím, nevím!
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Dobi před 9 lety 15.07.2015 14:40 |Ještě i já ke zúžení, o němž jsem uvažoval i z pohledu faktu, že by to mohlo stát Slavii ligu.
Jsou tu dva názory - 16 mužstev generuje 30 kol RELATIVNĚ atraktivních zápasů.
Nižší počet by vyžadoval různé nástavby a nadstavby, i když třeba v roce 1956 měla celoČESKOSLOVENSKÁ liga jen 12 mužstev, snad 10 let nato jen čtrnáct. Ale to byly letní soutěže, Zimní pohár Tatry Smíchov, nevyhřívaná hřiště atd.
Takže co? Myslím, že má pravdu jedna i druhá strana, Já jsem zúžení PODMÍNIL, že by třeba dvanáctka představovala 12 (a další 3-4 mužstva špičky II.ligy) to nejlepší, co v Česku do míče kope. A to se nestane. Proto to bude stále ta houpačka, kdy třeba poměrně konzolidovaný Liberec dost dlouho bojoval o záchranu a v čele vedle SPA a PLZ jsou na špičce i mužstva, která mají divácké zázemí horší než 3. Bundesliga či ještě níže Regionalliga či Oberliga... Co to je návštěva 1200 diváků na ligu? To i v Blšanech či Drnkách byla liga svátek! Jak tedy z toho ven? Nevím, nevím, nevím!
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Dobi před 9 lety 15.07.2015 14:41 |Omluva, dlouho nešlo odeslat a pak hned dvakrát! Sorry!!!
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Kornovo před 9 lety 15.07.2015 18:30 |zuzeni by rozesralo ligu? dobry kec, Dobiho poznamka o navstevnosti je velmi trefna. neco se s tim udelat proste musi, protoze ceska liga fandy spis odpuzuje. ty rikas 16 tymu je v poho, ale pridej k tomu jeste druhou ligu a jsme na nejakych 30 profi tymech v CR. to je mozna ten problem. snizeni zapasu urcite ne, uz tak ty lemry hraji jen 15 utkani za pul rok, coz je k smichu. reseni neznam, to at vyresi povolanejsi, ovsem beze zen to dal dopredu nepujde. navic kdyz k tomu pridas, ze uroven fotbalu je vetsinou prumer, tak je to opravdu jen pro otrle. ja osobne jsem optimista, ale uz jem z te ligy taky unaveny a hlavne znechuceny
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Petr9608 před 9 lety 15.07.2015 02:34 |Ještě k SK fotbalu - Trenčín prohrál ve 2. pk LM se Steauou doma 0:2 a tedy je velice pravděpodobné, že se za týden s Evropou rozloučí.
Přijde mi to takto hodně kruté. Myslím, že by i vypadnuvší z 1. a 2. pk měli dostat šanci na opravu v EL.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Kornovo před 9 lety 15.07.2015 18:32 |prostor v predkole neni nafukovaci
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Artur (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 10:16 |Barra: Mohu se zeptat jak hodnotiš kvalitu FC Bruggy? Rudí si na ně do věří :o)
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Navyseals před 9 lety 15.07.2015 10:28 |Ono už to je vylosovaný?
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Artur (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 10:32 |To ne až v pátek, ale dle řečí je to soupeř kterého si nejvíce přejou (vcelku logické) :-)
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Navyseals před 9 lety 15.07.2015 10:47 |Mistr Belgie? :D:D:D
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
bububu (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 11:19 |Mistr Belgie je KAA Gent. Každopádně Sparta nemá nejmenší šanci proti jakémukoliv soupeři ve 3. předkole, i Bruggy by si je daly s prstem v nose.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Navyseals před 9 lety 15.07.2015 11:23 |Fakt? Já myslel, že Bruggy to vyhráli, ale koukal jsem asi ještě před koncem ligy.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Alky (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 14:23 |Vzhledem k tomu, že je asi 10 let LM rozdělena na mistrovskou a nemistrovskou část (v kvalifikaci), tak nejspíš proti Spartě nenastoupí mistr jakékoliv evropské země.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
fredydj (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 11:39 |ale prosimtě, Spartu taky nemam rád, ale tvrdit, že nemá nejmenší šanci je absolutní nesmysl
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
bububu (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 11:57 |Vzhledem ke kvalitě kádru Sparty a jejímu hernímu projevu v evropských pohárech v posledních x letech trvám na závěru, že Sparta nemá proti pětici možných soupeřů (Ajax, Monaco, CSKA Moskva, Šachtar Doněck, FC Bruggy) šanci postoupit, u většiny z těchto soupeřů bych očekával přímo debakl. I v případě, že by se stal zázrak a Sparta nějak postoupila, tak na ní ve 4. předkole čekají Manchester United, Valencia, Leverkusen, Sporting, Lazio. Sparta si tak tedy i po této sezoně protáhne čekání na účast v LM na krásných 10 let.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
fredydj (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 12:04 |sparta má proti této pětici šanci postoupit.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Navyseals před 9 lety 15.07.2015 12:09 |Monaco, Šachtar a CSKA je rozsekají v suchým triku. Ten Ajax by mohl být schůdnější kvůli nezkušenýmu kádru. Ty Bruggy jsou nevyzpytatelný, tam by šanci asi taky měli.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
miru před 9 lety 15.07.2015 14:24 |Hlavně že v deníku sport psali, jak Sparta porazila silný Ludogorets, který prohrál včera v LM 0:1 s Moldavským týmem, tak asi tak na tom je sparta :D
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
bububu (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 14:43 |Sparta na LM absolutně nemá, opakovaně selhává i v jednodušší mistrovské části kvalifikace (2010 se Žilinou, 2014 s Malmö). Proto se neobávám, že by snad mohla postoupit z nemistrovské, podstatně náročnější části kvalifikace. Dlouhodobý výkonnostní strop Sparty je základní skupina EL.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Borris před 9 lety 15.07.2015 15:53 |Zbytečné tohle řešit. Vždyť ty rudý smraďoši dostanou za uši :-) teď úplně odhlédnu od toho že je nesnáším a zmíním fakta. V pohárech je vyučily týmy jako Hacken či Malmö. Opravdu snad věří někdo tomu, že by to zrovna letos mělo být jinak a nota Bene proti o hodně silnějším týmům, než je Hacken nebo Malmö? Rumuni opakovaně selhávají v klíčových a zlomových zápasech. A to nejen v pohárech ale i v lize. Nejschůdnější by pro ně byl Bern, a i ten je loni vymetl z Evropské ligy. To je spíš pravděpodobnější že za mnou dneska přijede domů krásná blondýnka v nablýskaném Lamborghini a řekneme mi "auto je tvoje a já taky" :-)
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Kornovo před 9 lety 15.07.2015 18:36 |to mi pripomina tu sezonu jak Sparta po haluzi prelezla pres Dynamo Kyjev a hrala LM a pres nas po haluzi presel Doneck a hral LM :), to muze byt tak 14, 15 let co znalci?
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Borris před 9 lety 15.07.2015 19:03 |Bohužel tě musím ve spoustě věcí opravit Kornovo :-)
ad1 : rumuni tehdy přes ten Kyjev nepřelezli. Tam sice vyhráli 0:1, ale doma pak stejným poměrem prohráli a Kyjev je pak v penaltách vymlasknul. To byl tuším rok 1998.
ad2 : My s Doněckem to byl tuším rok 2000. Jistě to tu nemusí připomínat. Tam jsme 0:1 vyhráli gólem Uldy. No a Doněck nás stejným výsledkem porazil na Strahově kdy Vorobjev dával na 0:1 v nastaveném čase, kdy už celý stadion vstával a tleskal.... A takovou předzvěstí bylo, když snad deset minut předtím vykopával Petrouš z brankové čáry už jinak jistý gól. No a v prodloužení nás pak dorazil Atělkin. Na odvetě jsme byli s taťkou a doteď mě to straší ve snu. Přesně jak říkal po letech masér Venca Petrák. Z tohodle vyřazení od Šakhtaru, se Slavia vzpamatovávala několik sezón. Byli jsme tehdy fakt už jednou nohou tam..... Pak už si jen pamatuju, že rumuny a Shakhtar nalosovali v LM do stejné skupiny.
Takže tak :-)
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Petr9608 před 9 lety 15.07.2015 19:20 |To jsme se teda vzpamatovávali. Zamluvená 2. - 3. místa. Taky bych se rád takto vzpamatovával.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Borris před 9 lety 15.07.2015 19:32 |No jo Petře, jenže tehdy se to prostě jako neúspěch bralo.... :-) rumuni a všichni ostatní se nám pošklebovali, že jsme věčně druhý a nás to štvalo do běla. Tebe by tehdy napadlo, že o 10-15 let později se budeme několik sezón po sobě potácet ve druhé polovině tabulky a že se v jedné z těch sezón zachráníme jen díky neschopnosti ostatních týmů???? Mě by tohle teda tehdy nenapadlo ani v tom nejhorším snu......
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
postovni (přítel SN) před 9 lety 15.07.2015 20:47 |Jo na to si taky živě pamatuju. Na odvetu jsme šli více méně jako na formalitu (kdo tehdá znal nějakej Šachťar). Když jsem viděl, jakej profesorskej fotbal hraje Slavie a jak jednoduše to kope Šachťar, pochopil jsem, že to jednoduchý nebude. Pohled na cca 1000 slavících Ukrajinců byla pak na dlouho nejhorší věc, co jsem na fotbale viděl. Až do Tiraspolu. Bratránek, se kterým jsem na obou zápasech byl prorokoval, že teď začne dalších 7 let bídy a utrpení jako po Šachťaru. Teď zpětně už nelze než doufat, že měl pravdu a za rok nám to už skončí (nejlépe opět titulem a účastí v LM).
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
Barra před 9 lety 15.07.2015 21:16 |Ahoj Arture. Club Brugge je spickove muzstvo, maji podle me s Michel Pred'homme (byvaly brankar Standardu, KV Mechelen a Benfica) nejlepsiho belgickeho trenera, maji nejvernejsi fandy (prumer 26tis divaku na zapas). V minule sezone vedli od 16.kola az do 30, koncili s 4 body naskokem nad AA Gent (ex muzstvo Marcela Gecova). V Belgii zname ale play off system, kde se body po 30 kolech deli dvema a zaokrouhli nahoru. Kde napred vedli v play off po prvnich 5 zapasech, padli nasledne na druhe misto. Club prohral 4 zapasy z 10, kde AA Gent jen 2. Az do posledniho kola slo o titul mezi Club Brugge a Gentem, nakonec byl Club druhy.
Minulou sezonu hrali vydarenou Uefa league - neprohrali 15 x v rade, novy belgicky rekord. Vypadli v ctvrtfinale proti Dnepropetrovskem, ktery nasledne porazil Napoli s semifinale a prohral finale proti Seville.
Jen jeste k Preud'hommovi - umi mimoradne dobre sve hrace motivovat, cte perfektne hru soupere, je take velmi, velmi poverivy. Jako trener byl za poslednich 7 let v Belgii s
Standarden, AAGent a Club Brugge mistr, vice-mistr, vyhral 2 x pohar a superpohar. V Holandsku s Twente vice-mistr, superpohar a pohar, v Saudske Arabii s Al Shabab Riyad.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
zeleznik2 před 9 lety 17.07.2015 12:06 |Velké naděje, obrovské očekávání a opět to ne zcela vyšlo, kolik takových příchodů v nedávné době bylo?. Nelze Baézovi upřít bojovnost, ale ta tvrdá hra byla někdy až mimo mísu. No Dušan ho nechtěl, má prý na jeho post jiné kandidáty(Hrubý?)takže pro mne očekávaný odchod.
Re: Aldo Baéz na hostování ve Spartaku Trnava
zeleznik2 před 9 lety 17.07.2015 17:58 |Beru zpět předchozí hodnocení, podle tohoto článku mu dlužíme skoro milion!!!! http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/241771/slavia-dluzi-pastoorovi-i-necidovi-pocita-s-balikem-za-skodu-a-zmrhala.html
tolik peněz za takového hráče...to fakt nemá logiku, myslel jsem se, že se vedení klubu poučilo z nedávné minulosti viz případ Ragued, který zdaleka nesplňoval 0,5 mil. za měsíc a ono je to tu skoro zase.