Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Dynamo Moskva 1:1

Druhé utkání na rakouském soustředění odehrála Slavia s Dynamem Moskva, čtvrtým nejlepším celkem minulého ročníku ruské ligy. S osmifinalistou Evropské ligy získali sešívaní cennou a spravedlivou remízu.

Slavia - Dynamo Moskva 1:1 (1:1)

Branky: 20. Piták - 14. Valbuena

Sestava: Berkovec - Švec, Latka, Bílek, Jablonský - M. Vukadinovič (46. Mičola), Zmrhal (88. Souček), Hrubý (72. Baéz), M. Černý (75. Diop) - Piták (67. Mikula) - Červenka (46. Voltr)

Slavia mohla jít proti silnému soupeři hned do vedení. Miljan Vukadinovič totiž již ve 2. minutě výborně připravil soupeře o míč a postupoval do otevřené obrany. Místo přihrávky na volného Pitáka, který by šel sám proti brankáři soupeře, ale Vukadinovič zakončil sám střelou nad z hranice vápna. Dynamo ale brzy převzalo iniciativu. Nejprve se po odraženém rohovém kopu dostali hráč v bleděmodrém ke střele ze strany, s níž si Berkovec ještě poradil. Za pár minut ale bylo zle, když se kolem Švece prohnal křídelní záložník soupeře a krásným centrem vyzval ke skórování Valbuenu. Slávisté ale dokázali rychle odpovědět. Milan Černý velice dobře zatáhl míč do vápna a následně přesně našel před odkrytou brankou Pitáka, který se nemýlil a vyrovnal! Ve zbytku první půle tempo trochu opadlo. Dynamo více drželo míč, ale nedá se říci, že by Slavii výrazněji zatlačilo. Za zmínku stojí Vukadinovičova rána vedle po naší pěkné kombinační akci a velice nebezpečná ztráta do té doby dobře hrajícího Zmrhala ve středu hřiště. Moskevské hráče ale zastavil ofsajd a Berkovec si tváří v tvář s útočníkem soupeře stejně poradil. Ve druhé půli se hrál podobně vyrovnaný fotbal jako v té první. Šancí bylo poskrovnu hlavně kvůli nepřesnému zakončení z obou stran v nadějných pozicích. Výhru mohli na stranu Slavie strhnout hlavně střídající Diop s Mikulou, ale Diop pálil vedle a Mikula po výborném získání míče šanci prováhal a vystřelil jen do přiběhnuvšího obránce. Zápas tak skončil zaslouženou remízou 1:1.

Komentáře (195)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Dynamo Moskva

    miru     před 9 lety 07.07.2015 17:21 |  
    0 0

    SK Slavia Praha: Berkovec – Švec, Latka, Bílek, Jablonský – Vukadinovič, Zmrhal, Hrubý, Černý – Piták – Červenka
    Náhradníci: Hrubeš, Mikula, Dostál, Bazal, Baéz, Mičola, Souček, Voltr, Diop
    Tak to vypadá, že nám pan Uhrin ukázal základní sestavu po ligu. Ještě Škoda(pokud neodejde)

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva

      klimi     před 9 lety 07.07.2015 17:30 |  
      0 0

      To si rozhodně nemyslím...Dyť Černý snad ještě ani neprodloužil smlouvu a Jablonský taky ještě ani není ve Slavii...

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva

      notrax     před 9 lety 07.07.2015 17:31 |  
      0 0

      To si nemyslím, pořád tam jsou hráči jako Mičola, Deli, Kenia(?).

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva

        miru     před 9 lety 07.07.2015 17:39 |  
        0 0

        Jablonského podepíšou, tam není co řešit, nikoho jiného nemáme. Pravda to se omlouvám zapomněl jsem na Deliho a Kenia, tak kenia levá záloha, a deli místo Hrubého.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 17:48 |  
          0 0

          Při vší úctě ke Karlosovi, jeho uvidím rád na hřiště už jen jako náhradníka na posledních 15-20 minut. Místo něj snad bude hrát Kenia, když nebudeme hrát na 2 útočníky.

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva

            klimi     před 9 lety 07.07.2015 17:52 |  
            0 0

            Kolik jsi viděl zápasů v přípravě? Ve všech zápasech byl náš skoro nejlepší hráč...

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 18:13 |  
              0 0

              Což o to, dneska hraje zatím výborně, otázka ale je, jestli dokáže hrát dýl než poločas.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva

          klimi     před 9 lety 07.07.2015 18:02 |  
          0 0

          Hezky to teď ubránil, takovýho bych podepsal hned... :D

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 0:0 v 1. poločase

      kobo (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 17:56 |  
      0 0

      Že jsou přenosy je fajn. Je to ale chlubení cizím peřím - nebýt soupeřů tak přenosy nejsou žádné.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 0:0 v 1. poločase

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 18:30 |  
      0 0

      Nic nového řečeno nebylo řečeno a citují hlavně zdejší SN a v menší míře ihned.cz

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 0:0 v 1. poločase

        travel (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 22:49 |  
        0 0

        To je pravda,ale jedna věc mě přece jen zaujala:
        Možná ale tohle insolvenční řízení ve Slavii někomu přichází vhod. Stačí si vzpomenout, jakým způsobem se u nás v poslední době měnili vlastníci zavedených značek v potížích.

  2. Re: Slavia - Dynamo Moskva 0:0 v 1. poločase

    lukas8 (admin)     před 9 lety 07.07.2015 17:57 |  
    0 0

    Naše sestava podle ruských novinářů :D připomíná mi to zápas sparty s Arsenalem pár let zpátky
    Berkovets, Švédsko, Latka, Bílek, Jablonski, Vukadinovich, Zmrhal, Hrubě, Černými, Piták, Červenka
    Jinak Dinamo nemá vůbec špatný hráče - Valbuenu, účastníka MS, Dsudzsak (nebo jak se to píše) byl kdysi jedna z hlavních postav PSV

  3. Re: Slavia - Dynamo Moskva 0:0 v 1. poločase

    kobo (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 18:03 |  
    0 0

    0:1 Švec je neuvěřitelně pomalý, to na ligu nebude stačit... :(

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 0:0 v 1. poločase

      klimi     před 9 lety 07.07.2015 18:04 |  
      0 0

      Za to Jablonský určitě ano že... :))

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 0:0 v 1. poločase

      (host)     před 9 lety 07.07.2015 18:04 |  
      0 0

      To byl velký rozdíl v rychlosti. Asi jako kdyby motorák soupeřil s pendolinem...

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 0:0 v 1. poločase

      kleofas     před 9 lety 07.07.2015 18:28 |  
      0 0

      Na naši v poho...

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 0:0 v 1. poločase

      vavicek     před 9 lety 07.07.2015 18:32 |  
      0 0

      To nebylo v rychlosti. On bežel stejně rychle jako rus.

  4. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

    KubaM     před 9 lety 07.07.2015 18:15 |  
    0 0

    Zapnul jsem až těsně před golem Pitáka, ale co to je?? Já Slavii nepoznávám :-), vždyť jsou lepší než Dynamo! Zmrhal zatím suverénní!!!

  5. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

    kleofas     před 9 lety 07.07.2015 18:26 |  
    0 0

    Marně čekám na nějaký fotbalový záblesk od Jablonského a furt nic

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

      Alanor (admin)     před 9 lety 07.07.2015 18:32 |  
      0 0

      Třeba pěkný průnik hned na začátku, když přihrával do strany Černému a byl z toho roh? Zatím podle mě hraje v pohodě, určitě lepší než Švec.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

        klimi     před 9 lety 07.07.2015 18:35 |  
        0 0

        Třeba chyba, kdy neubránil Valbuenu a ten dal gól HLAVOU? Třeba když mu podjel míč pod kopačkou a soupeř šel do brejku? :))

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

          vavicek     před 9 lety 07.07.2015 18:39 |  
          0 0

          Taky si myslím, že nehraje dobře. Švec hraje lépe.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

          Alanor (admin)     před 9 lety 07.07.2015 18:39 |  
          0 0

          Přečti si ještě jednou příspěvek, na který jsem reagoval. Ten gól se po tom centru už bránit nedal.

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

            klimi     před 9 lety 07.07.2015 18:41 |  
            0 0

            A co bránit Valbuenu?

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

              Alanor (admin)     před 9 lety 07.07.2015 18:43 |  
              0 0

              Jak můžeš zabránit tomu, když dostane přesný centr do běhu před prázdnou bránu?

              • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

                vavicek     před 9 lety 07.07.2015 18:45 |  
                0 0

                Rus stál. To nebylo do běhu. Jediná otázka je jestli ho měl mít Bílek nebo on. Bílek odběhl k někomu jinému a Jablonský na to nereagoval.

                • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

                  Alanor (admin)     před 9 lety 07.07.2015 18:46 |  
                  0 0

                  Uvidíme, jestli budou opakovat branky. Z těch pár pohledů mi přišla chyba primárně v tom, že se Rus ve výborném prostoru lehce dostal k centru, který zahrál naprosto přesně. To je podle mě v té finální fázi už takřka nebránitelné, když jsou hráči v náběhu.

                  • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

                    klimi     před 9 lety 07.07.2015 18:50 |  
                    0 0

                    Dá se to na youtube přetočit zpět...

                  • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

                    vavicek     před 9 lety 07.07.2015 18:50 |  
                    0 0

                    Na youtube si to můžeš sám posunout dozadu. Několikrát jsem si to pustil. Neměl to úplně jednoduché, ale nebyl schopen zareagovat na posun Bílka k jinému hráči a střelce golu nehlídal. Samozřejmě největší chyba byla, že toho Rusa nikdo neatakoval při úniku.

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

            klimi     před 9 lety 07.07.2015 18:42 |  
            0 0

            Jasný, chápu, dopředu to není ÚPLNĚ strašný, aspoň ne tak jako s Jihlavou...

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

            vavicek     před 9 lety 07.07.2015 18:43 |  
            0 0

            Já si tedy myslím, že měl být u rusa. Před ním - směrem k centru. Prostě z nějakého důvodu neudělat sprint. Okolo něho žádný jiný hráč nebyl.

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 v 1. poločase

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.07.2015 00:07 |  
              0 0

              Hlavní chyba byla, že se Švec nechal obehrát, pak už se to v té rychlosti složitě brání. Ale na obranu Švícka je třeba říct, že ho udělal Žirkov, největší hvězda Dynama, ne nadarmo hrál v Anglii. A druhá věc, Vuk mu s bráněním moc nepomáhal, pořád byl v útoku a někdy se ani nenamáhal vracet. To Mičola, Bazal i Míńa Černý brání zodpovědně.

  6. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

    notrax     před 9 lety 07.07.2015 18:38 |  
    0 0

    Není to tak zlé, ale beci nás budou zlobit asi pořád. Dost nepřesností i na straně Dynama.

  7. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

    PetCC     před 9 lety 07.07.2015 19:20 |  
    0 0

    Ty jo, Mikula! To neumíš kopnout levačkou? Tohle bych tam dal snad i já! :-)

  8. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

    Borris     před 9 lety 07.07.2015 19:24 |  
    0 0

    Ve dvojici se Slávisté vydali na steč, Voltr přiťuknul míč na Voltra, který mu jej vrátil a Radek Voltr neváhal a opřel se do míče akrobaticky, jeho hezké zakončení však mezi tři tyče neletělo.

    Jak vidno Voltr bude skutečně výtečnou posilou, který hráč zvládá sám uhánět ve dvojici dopředu :-D :-D

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

      Jiri1     před 9 lety 07.07.2015 19:28 |  
      0 0

      Celkově je to docela šílený, uz by někdo měl ríct že to takhle nejde a jelikož příchody snad budou tak dva možná tři , tak nečekejte větší změny k lepšímu.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

        Alanor (admin)     před 9 lety 07.07.2015 19:36 |  
        0 0

        A co má být šílené? Dnes zasloužená remíza se silným celkem a hra nebyla nikterak zoufalá, naopak je podle mě zjevná snaha o kombinaci po zemi.

        V současné situaci asi těžko někdo čekal, že přivedeme pět hvězd ligy a budeme hrát o nejvyšší příčky.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

          jufoun (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 19:40 |  
          0 0

          Presne tak Alanore, dnes to nebylo vubec spatne, jenze spouste lidi by vadilo i kdyby tady hral Messi a Ronaldo. Chyby by nasli vzdy.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 19:41 |  
          0 0

          Na přípravu zajímavej zápas, je vidět, že když máme kvalitnějšího soupeře, tak i náš výkon jde nahoru.

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

            Jiri1     před 9 lety 07.07.2015 19:47 |  
            0 0

            to by vám měl Vrba vyplatit odměnu, ale čemu se u vás Alanore ještěc divit , že.............

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

              klimi     před 9 lety 07.07.2015 19:51 |  
              0 0

              Už mi Jiří konečně řeknete, kteří hráči si sháněli vymyšlené lékařské zprávy, aby nemuseli trénovat, jak jste nedávno psal?...

              • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

                Jiri1     před 9 lety 07.07.2015 19:54 |  
                0 0

                to dnad nepatří k přáteláku pane novinář

                • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

                  klimi     před 9 lety 07.07.2015 19:57 |  
                  0 0

                  :D K tomu snad není třeba nic dodávat...

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

          Barra     před 9 lety 07.07.2015 19:56 |  
          0 0

          Mam pocit ze jsi tady dlouho nebyl, Alaore, rad te opet ctu! A nenechej se ihned otravit, kazdy ptacek zpiva jak mu narostl zobacek.

          Jinak ma Dinamo rozpocet ve vysi 125 mil dolaru, tedy pri kurzu 2,5 pres 3 miliardy korun ( http://russia-ic.com/news/show/14781?mobify=0#.VZwOHX2LvMI). Pro ne je nejakych 20 mil kc, ktere ted po nas v insolvenci chteji jako plivnuti do more. Rocne tricet krat nas rozpocet, panecku, to bychom mohli take machrovat na transferovym trhu.

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

            Barra     před 9 lety 07.07.2015 20:01 |  
            0 0

            'n' ni vypadlo, sorry za zkomoleni -:)

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

            Alanor (admin)     před 9 lety 07.07.2015 20:09 |  
            0 0

            Píšu, jak stíhám, přeci jen má člověk přes léto i jiné aktivity. Teď tu zase nějakou dobu nebudu, protože odjíždím na (že by Alešem placenou?) dovolenou. Ale na sezónu budu opět připraven v plné síle a podrobím hráče nekompromisnímu hodnocení. :)

            A Jiří mě určitě neotráví, naopak jeho občasnou účast v diskusi vítám - je studnicí neobyčejných hlášek, na které se dá dlouho s úsměvem vzpomínat.

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

              Barra     před 9 lety 07.07.2015 20:13 |  
              0 0

              Mas pravdu, ihned je tu veselo

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

              Dobi     před 9 lety 07.07.2015 23:02 |  
              0 0

              Takže si to, Alanore, za Alešovo peňažky pěkně užij, při večerním popíjení si vzpomeň na Tepličky, kde možná pařívá on. Nebo to je skupinová dovolená, kdy rozfofrujete příspěvky třeba OP???
              Ne, už dost, chápu, že jsou lidé, kteří by to jako ironii a nadsázku nepochopili, a tak tu zdůrazňuji - užij si SVOU dovolenou, naber síly a obnov si čuch na zajímavé informace....Punctum...

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

        bongor     před 9 lety 07.07.2015 20:37 |  
        0 0

        Jéžis Marjá.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

      Borris     před 9 lety 07.07.2015 20:49 |  
      0 0

      Boha jeho já tady napíšu příspěvek pro odlehčení a pro pobavení a pod ním se strhne taková mela. Omg :-/

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1 ve 2. poločase

        Dobi     před 9 lety 07.07.2015 23:05 |  
        0 0

        Viz výše - můj příspěvek, ironicky psán a snad i jako ironicky pochopen!

  9. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    houston (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 19:39 |  
    0 0

    Těžko někoho přivést, jsme-li v insolvenčním řízení...

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Jiri1     před 9 lety 07.07.2015 19:50 |  
      0 0

      dá se, jen by někdo musel chtít

  10. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    notrax     před 9 lety 07.07.2015 19:42 |  
    0 0

    Poslední minuty a už jsme málem zase prohrávali. Líbil se mi Piták, Zmrhal prvních 20 minut neviditelný, pak se zvednul. Kraje obrany špatné, bohužel. :( Škoda, že se nikdo z našich nepokusí o nějakou individuální akce, zkusit přejít hráče 1 na 1, když máme míč na kraji u velkého vápna, tam to chce něco zkusit, nebát se. Jinak Dynamo mě docela překvapilo, strašně moc nepřesností na ten jejich tým.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      notrax     před 9 lety 07.07.2015 19:43 |  
      0 0

      Jinak rozhodně lepší zápas než s Němci!

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 21:59 |  
        0 0

        Navíc Dynamo je rozehranější, ruská liga se rozjíždí už za 10 dní.

  11. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    Alanor (admin)     před 9 lety 07.07.2015 19:46 |  
    0 0

    Můj pohled na dnešní zápas.

    Viděl jsem první přípravné utkání a jsem lehce příjemně překvapen. Žádný překotný posun vpřed se při minimálních změnách v kádru čekat nedal, a tak jsem rád i za to málo, ačkoliv by z hlediska tradice měla mít Slavia jiné ambice. Každopádně několik lidí psalo po změně trenéra o větší snahu hrát po zemi a kombinovat. Po dnešku mám stejný dojem. Nákopů nazdařbůh bylo minimum a určitě je to posun správným směrem.

    K hráčům:

    Nejlepší Piták, ten takhle celé jaro nezahrál. Myslím, že celkově naši hráči podali slušný výkon. Nejslabší byly kraje obrany. Jablonský asi nebude žádné velké terno, ale hned bych ho také neodepisoval. Přeci jen nějakou dobu nehrál a zvláště v závěru bylo vidět, že ještě nemá dost natrénováno. Ale jestli byl proti Jihlavě katastrofální, tak dnes už to byl jen lehký podprůměr. Věřím, že se ještě rozehraje a i když asi nebude nějakou velkou posilou, tak by měl mít na to, aby byl lepší než Dostál či Mikula přes nohu. Uvidíme v dalších zápasech. Lehce mě ještě zklamal Červenka, od toho bych za poločas čekal víc.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Jiri1     před 9 lety 07.07.2015 19:48 |  
      0 0

      dobrá manipulace , pžeci si nebudeš srát do vlastního hnízda.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Alanor (admin)     před 9 lety 07.07.2015 19:55 |  
        0 0

        Manipulace asi těžko, když ten zápas mohl vidět každý a zatím tu jsou pozitivní ohlasy.

        A peníze od Slavie bohužel nedostávám, Řebíček má už tak dost problémů ufinancovat quelhara, který se věčně toulá někde po světě a sem si odskočí jen na - podle vás jistě klubem placenou - kampaň proti Horníkovi. :))

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          Barra     před 9 lety 07.07.2015 19:58 |  
          0 0

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            Barra     před 9 lety 07.07.2015 19:59 |  
            0 0

            Poslal jsem logo palce nahoru, ale jak se zda to neproslo. Takze - dobra reakce!

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          jufoun (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 20:02 |  
          0 0

          Velmi dobre Alanore :-D

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            bongor     před 9 lety 07.07.2015 20:43 |  
            0 0

            Já jsem to neviděl,ale když pan Jiří říká,že to bylo šílený,tak tomu věřím,znám jeho objektivitu.Snad až budeme hrát se silnějšími soupeři,třeba se sraltou,tak se zlepšíme.

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 21:03 |  
              0 0

              bongore, sralta je silnější než Dynamo Moskva ? To je doufám ironie. Půlka ruský ligy je úplně někde jinde, než kaprliga (tzn. všechny moskevský kluby mimo Torpeda, oba kluby z Krasnodaru a samozřejmě Petrohrad).

              • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                Borris     před 9 lety 07.07.2015 22:33 |  
                0 0

                Neboj Láďo, vzhledem k tomu jak znám bongora a jeho protisparťanské smýšlení, tak tohle byla v jeho podání jedna velká ironie :-)

              • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 22:33 |  
                0 0

                Ještě jsem zapomněl na Kazaň.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Navyseals     před 9 lety 07.07.2015 19:50 |  
      0 0

      Mně se líbil Hrubý a ani Černý nezklamal.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      jufoun (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 19:56 |  
      0 0

      Souhlas s Karlosem, dnes zahral fakt slusne, v mezihre byly sice okynka, ale ja jak sem uz psal predtim jsem spokojeny.
      Jen skoda par akci ktere jsme nedokazali promenit aspon ve strelu na branku, nebo nejaky zavar.

  12. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    koscheen (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 19:47 |  
    0 0

    TO SE NEPOVEDLO #jelimankonečný

  13. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    KubaM     před 9 lety 07.07.2015 19:49 |  
    0 0

    (neviděl jsem prvních 18 minut)
    Já nevím jak Vy, ale u mě velká spokojenost a pochvala! Cítím obrovskou proměnu od Slavie Beránkovy. Konečně se nebojíme kombinovat, a to ani proti, prosím pěkně - Dynamu Moskva, které je po stránce hráčských individualit (viz jeden z nejlepších techniků světa Valbuena) skutečně na jiné úrovni. Přesto jsme se nezatáhli do bloku, žádné ztřeštěné brejky, žádné nákopy, ale docela rovnocenná kombinační hra s velkou obětavostí a nepříjemným bráněním. To, že samozřejmě nebudeme mít tolik míč ve vlastní režii je pochopitelné, ale proti takovému soupeři to není chyba. I jednotlivci mě mile potěšili, zejména Zmrhal v první půli mi přišel absolutním suverénem na hřišti (vyjma té hrubky na konci). I Hrubý byl docela bojovný. Mičola a Černý (na střídačce navíc Bazal) dávají tušit vyřešený problém křídel. Piták je stále schopen vymýšlet překvapivé nahrávky, i když na jeho místo přeci jen musí jít Kenia. Moc se mi líbí dravost, pohyb a bojovnost Voltra, ke Škodovi by mohli skvěle pasovat. Stopeři spolu s Berkovcem také odehráli své, chyby si nepamatuju. Snad jen ty kraje obrany jsou dost podprůměrné oproti zbytku sestavy, což nás zbytečně brzdí. Odbránit si své, to odbrání, ale podpora útoku je mizerná, a to skutečně není způsob hry moderních krajních beků, kteří dnes dokáží zajistit přečíslení. Baez je mizerný, toho bych hned propustil. Červenka spolu s Diopem snad porostou (totéž možná i Vukadinovič). Mikula v záloze opravdu ne :D. Nicméně to stále ještě nehráli Škoda, Kenia a Deli (také se moc těším na Bazala), čili u mě velký optimismus, za který dík bych směřoval Uhrinovi.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Jiri1     před 9 lety 07.07.2015 19:51 |  
      0 0

      soupeř to víceméně odchodil

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        KubaM     před 9 lety 07.07.2015 19:58 |  
        0 0

        Ani bych neřekl. Ruskou ligu trochu znám, a je to jejich standardní projev (ano, takto sebejistě a bohorovně). Docela podobně hraje Zenit i CSKA, snad jen Lokomotiv býval pod Kučukem bojovnější, teď nevím. A ruská reprezentace hraje ještě hůř :D. Většinou se spoléhají zejména na individuality, což bylo i dnes. Náš tým mi přišel mnohem týmovější, i když se tolik nedostával k míči.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      klimi     před 9 lety 07.07.2015 19:53 |  
      0 0

      Já jen nevím, proč na místo Pitáka musí nutně jít Kenia, když byl Piták náš nejlepší hráč na hřišti.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Alanor (admin)     před 9 lety 07.07.2015 19:57 |  
        0 0

        V současné formě by měl hrát Karel jasný základ. Byl jsem překvapen, jak dobře hrál. Snad to vydrží... Kenia by měl ale hrát určitě taky.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          jufoun (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 19:59 |  
          0 0

          Mozna si rekl o stridani sam, tezko rict.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          KubaM     před 9 lety 07.07.2015 20:01 |  
          0 0

          Kenia prostě nemůže sedět, alespoň ne "svých" 60 minut. Navíc Piták prostě 90 minut také nezvládne, proto bych je navzájem točil. Případně je postavit i se Zmrhalem všechny tři, ale to se potom trochu bojím defenzivy. Nad Keniu bych ale Pitáka rozhodně neupřednostnil, mě dnes zase tolik neoslnil, vzhledem k tomu, kolik měl možností a prostoru (ale opakuju, neviděl jsem prvních 18 minut, do jeho golu). Kenia podle mého kazí méně, jen se pro něj musí trochu upravit hra, aby nemusel běhat absolutně nevázaně všude, tak jako pod Beránkem.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          vavicek     před 9 lety 07.07.2015 20:53 |  
          0 0

          Pokud je pravda, že byl po každém zápase v péči doktorů a netrénoval, tak by naopak hrát neměl. Maxilmálně jako střídající hráč.

  14. Dobrá příprava

    silkwhi     před 9 lety 07.07.2015 20:20 |  
    0 0

    Dnes se mi líbila práce středu obrany a celé zálohy. Proti těžkému soupeři odvedli kvalitní výkon na podobné úrovni jako Rusové. Beci bohužel katastrofální, ale hlavně u Jablonského doufám, že se ještě zlepší...Útok v takovém zápase tězko hodnotit, pohybově se mi nejvíc líbil Diop, ale řekl bych, že Voltr bude gólovější. Červenka nemastný...

    - Švec, Mikula, Jablonský

    +Bílek, Latka, Hrubý, Mičola

    zbytek neutrál

  15. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    KubaM     před 9 lety 07.07.2015 20:30 |  
    0 0

    Jinak nemohl by i náš klub svým fanouškům zajišťovat takové youtube přenosy? Okomentovat by to mohl třeba nějaký nadšený fanoušek, či správce tohoto webu za malý přivýdělek. Jistě to není zas tolik, co žádám :-).

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      houston (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 21:29 |  
      0 0

      Na malé české poměry je to moc, chtít něco navíc. A vzhledem k tomu, co znamenáme my fandové pro vedení Slavie, je to zhola nemožné.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Dobi     před 9 lety 07.07.2015 22:51 |  
        0 0

        Ba, ba, řekl by klasik...

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Pepino44     před 9 lety 08.07.2015 08:18 |  
        0 0

        Trochu bych si dovolil poupravit tu poslední větu " A vzhledem k tomu, co znamenáme my fandové pro vedení Slavie, je to zhola nemožné." Podle mne by bylo správnější vzhledem k přístupu našeho vedení -" A vzhledem k tomu, co znamenáme my fandové pro vedení Slavie, je to zcela zbytečné".

  16. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 21:23 |  
    0 0

    OT: Deník - Sparta porazila silný Razgrad... // to už si dělaj prdel? :D

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      koscheen (přítel SN)     před 9 lety 07.07.2015 21:26 |  
      0 0

      "Sparta našla solidního střelce" :D za první poločas proti silnému Razgradu ;)

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Navyseals     před 9 lety 07.07.2015 21:30 |  
      0 0

      Se nediv. Když hráli ten dvojzápas s Třincem, tak první vyhráli 5:0 a byl o tom článek na pět minut čtení a o tý remíze byla jedna věta.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Borris     před 9 lety 07.07.2015 22:12 |  
      0 0

      Joooo taky mě to hned udeřilo do očí :-D neskutečné co se z deníku sport, stalo. Nechci snižovat sílu Razgradu, ale proboha není to Real Madrid.... A to že my jsme s Dinamem Moskva který je ještě o třídu výše, uhrály plichtu a byly jsme mu důstojným soupeřem, o tom sotva pár vět. Ale vlastně proč se vzrušujeme? Můžeme být rádi že zase nenapsali, TO SE NEPOVEDLO. Jestli se něco nepovedlo, tak staré paní Konečné, že porodila takový exemplář jako je Jakub Konečný. Protože to co on předvádí, to je síla. Hlavně ať nezapomene po nocích trénovat jógu, aby se Křetínskému do tý zadele vešel celej.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Dobi     před 9 lety 07.07.2015 22:49 |  
        0 0

        Lépe bych to Borrisi, nikdy nenapsal. Já jsem bývával abonentem Československého sportu, dokud jej PNS roznášela do schránek kolem 6:00 - k rannímu kakau i do tramvaje. Pak jsem jej pravidelně kupoval. Nyní se jej ani nedotknu, abych nechytil nějaký ekzém... Ano, i tehdy tam byl teba mnou vzpomínaný František Žemla, ale třeba i František Černoch, kde sport šel trochu do pozadí za vyprávěním... Tvrdil, že nikomu nefandí, ale dovedl pochválit. A několikrát se setkal i s naší partou vlajkonošů a občas i napsal... Protivní bývali brněnští redaktoři, ale dnešní žumpě deníku Spart nesahali ani po kotníky... Žumpa žump žumpoidní!

  17. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    Navyseals     před 9 lety 07.07.2015 22:03 |  
    0 0

    Přijde mi, že spousta lidí zde prostě neumí pochválit. V týhle sestavě neprohrát s top ruským týmem a ještě jim stačit, to je pro mě známka, že se věci hnuly dopředu.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      dalislavista     před 9 lety 08.07.2015 00:21 |  
      0 0

      Musím říct, že fotbal z naší strany překvapivě slušný. Opravdu je asi znát snaha hrát kombinačně- žádné pitomé nákopy. Jestli se takhle chce Uhrin prezentovat - je to jen návrat k naší typické hře! A ta mi už nějaký čas chybí. Takže u mě dobrý, a jen tak dál!!!

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      vavicek     před 9 lety 08.07.2015 08:37 |  
      0 0

      Já si pamatuju jak Rada remizoval s Laziem. Taky si pamatuju na "slavný" zápas Sparty s bundesligovým Norimberkem, po kterém Sivok prohlásil, že Sparty takový fotbal ještě nikdy nehrála. Nakonec měl vlastně pravdu, protože tak příšerně skutečně ještě nehráli. Později se ukázalo, že měl Norimberk před zápasem těžký trenink. Dělat jakékoliv závěry po přípravě je nesmysl.

  18. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    naplavnik     před 9 lety 07.07.2015 23:37 |  
    0 0

    Zápas jsem bohužel neviděl,ale když jsem viděl sestavu Dynama s Valbuenou,Zirkovem,MVillou a dalšími,tak prostě hezký výsledek.Podle ohlasů to snad z naší strany úplná čočka nebyla,tak budu doufat,že si něco z přípravy přenesou i do ligy.To,ze nehrál (zase) Škodak,je asi jasno,tak aspoň ze Zmrhal nastoupil.Jen nerozumím,kdo u mas hrál defenzivniho záložníka?Zmrhal?A jak zahrál Mičola,od něj si docela slibuju,pokud tedy vydrží zdraví.

  19. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    Borris     před 9 lety 08.07.2015 03:32 |  
    0 0

    Samotný zápas jsem neviděl, ale napíšu pár slov k samotnému výsledku a k tomu, jak jste ten zápas všichni viděli. Podle toho co tu mnozí píšete, byla vidět, stejně jako podle ohlasů i v minulých přátelécích, snaha o kombinační fotbal po zemi a bez nakopávání. Což já velice kvituju. Protože to by byl návrat k fotbalu, jaký byl našemu klubu vždy vlastní. A vlastně se není co divit, Uhrin vždy takovýto fotbal taky vyznával a velice úspěšně ho praktikoval s Bolkou. Též mám radost i z výsledku, který musí těšit o to víc, když člověk vidí jaké hvězdy na nás v dresu Dinama vyběhli. Kluci si alespoň jasně dokázali, že se hrát dá s každým. Viděl jsem ten náš jediný gól. A to byla parádní fotbalová akce po zemi, která snesla ty nejpřísnější měřítka. Bravo. ALE!!!!

    Všichni jistě znáte to přísloví, že jeden sendvič ještě piknik neudělá. A myslím že teď je celkem na místě to připomenout a zdůraznit! Pamatujete si všichni jak jsme pod Radou v přípravě zle potrápili Parmu a remizovali s ní 3:3 a jak to pak vypadalo v lize? Pamatujete si jak jsme v prvním jarním kole po skvělém výkonu zpráskali Liberec a jak to pak vypadalo ve zbytku jara? A už vůbec asi nemusím připomínat začátek uplynulé sezóny a těch povedených prvních šest kol, které jak se později ukázalo, nám zachránili prvoligový život.... Taky vždycky byla euforie, vypadalo to že se vracíme zpátky a sami všichni víte, jak o to víc tvrdý byl pak ten pád zpátky na zem. Bacha na to! Já už jsem tady v tom strašně poučený a hodně opatrný. Počkejme si až co přinese liga. Já mám každopádně jasno. Teprve až budeme celou jednu půlsezonu podávat kombinační a útočný fotbal po zemi, budeme mít dobré výsledky a budeme se vyvarovat toho, že budeme v Edenu rozdávat body týmům jako Jihlava, Slovácko nebo Bohemka a budeme v první pětce, tak potom teprve začnu věřit tomu, že se vracíme zpátky. Ale dřív rozhodně ne!

    Mimochodem víte někdo jestli už se ví, kde se bude hrát přátelák s Táborskem a s kým a kde budeme hrát generálku???

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 08.07.2015 07:15 |  
      0 0

      Dobrý den přeji Vám všem.
      Jsem moc rád pane Borissi, že jste to napsal takto. Je dobré si uvědomit, v jaké situaci se Slávie nachází, co všechno hledat za insolvenčním řízením. Tady je na místě asi položit si otázku "Qui bono". Připadá mi to jako chtěný proces ve smyslu: "Vypustíme z pytle mnoho blech, hlavně ať je to dlouho svrbí". Snad se dočkáme spravedlivého procesu a hlavně objektivních komentářů z řad našich "investigativních" novinářů jednoho rádoby sportovního deníku.
      A máte pravdu Borrisi, ta naše branka, to byla akcička, že jsem se tetelil blahem.
      Alanor to také přesně popsal a tak už jen zase nevyšilovat, ale poctivě pracovat. Všechny Vás zdravím a přeji nám od Slávie dobrý fotbal.
      Sokrates55

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      klimi     před 9 lety 08.07.2015 08:40 |  
      0 0

      S Táborskem v Sezimově Ústí.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Borris     před 9 lety 08.07.2015 17:45 |  
        0 0

        Dík klimi. Škoda, doufal jsem že se to bude hrát někde blíž. Ale tak třeba se hecnu :-) ale ještě počkám jak to bude s generálkou, až bude dojednaná. Buď na Táborsko a nebo na generálku vyrazím určitě.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      KubaM     před 9 lety 08.07.2015 09:16 |  
      0 0

      Borrisi, k euforii máme myslím všichni daleko. Už jsme až příliš poučení minulými sezonami. Na druhou stranu jsem moc rád, když také někdy můžu pochválit a když aspoň trochu spokojenosti a uznání, pakliže je na místě, můžu slyšet i od jiných. Je-li objektivně co pochválit, pak by bylo velmi nespravedlivé z principu mlčet a zůstat u pesimistického negativismu: "A stejně to bude na hovno...". Jsem rád, že to připomínáš, ale zároveň jsem rád, když konečně jednou můžeme také trochu radosti, i když jistě předčasné, popustit :-). A včera myslím, že na naše poměry bylo skutečně za co...

      Jinak tak uvažuju, hrál někdy nějaký tým pod Uhrinem na 3 obránce? Třeba by to nebylo úplně od věci zkusit, když máme tak slabé beky. Naopak současná křídla v záloze jsou i fyzicky velmi zdatná, tedy zůstanou-li zdraví:

      Berkovec-Deli, Latka, Bílek-Mičola, Kenia, Zmrhal, Hrubý, Bazal (Černý)-Škoda, Voltr

      Možná, že by se tím spousta problémů se sestavou smetla ze stolu, i když nové by jistě vyvstaly... Mám totiž dojem, že naši záložníci docela rostou, tedy pakliže mají ty správné podmínky (správný styl hry, správná pozice a taktika atd.), a bylo by škoda to nevyužít.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        KubaM     před 9 lety 08.07.2015 09:19 |  
        0 0

        A možná i s tím, že Zmrhal s Hrubým by byli trochu staženější, a naopak Kenia více vysunutý. S Pitákem do základu nepočítám, líbí se mi jako eso na střídačce.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          klimi     před 9 lety 08.07.2015 09:27 |  
          0 0

          Učit hráče nové rozestavení, když horko těžko zvládáme klasiků, je podle mě sebevražda.

          Jen opakuji, co jsem několikrát řekl: Piták se svými excelentními výkony nemůže sedět na lavičce! Ve všech zápasech, kde nastoupil, byl náš jednoznačně nejlepší hráč!...
          Na jaře jsem byl také proti na němu, jelikož jeho přínos nebyl takový jako teď v přípravě...Kenia stejně vydrží taky jen 60 minut, navíc je skleněnej...pro mě je teď na podhrotu číslo 1 právě Piták.

          Jinak ten střed zálohy z první půle se mi včera moc líbil :))

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            jarodo57     před 9 lety 08.07.2015 15:58 |  
            0 0

            Hrát na tři s těma co jsi napsal(Latka,Deli,Bílek) by byla sebevražda-rychlostně na to nemá ani jeden.Hrubý dle mého názoru musí přidat na rychlosti a i na rychlosti myšlení a v rozehrávce.S tím jak se za zápas několikrát s balónem točí a pak ho nakonec ztratí a je z toho naopak nebezpečná akce soupeře mě celkem rozčiluje.Zmrhal včera hrál s absolutním přehledem .A nevím proč zde všichni pořád upozaďujete Pitáka. Ten byl již kolikátý zápas jeden z nejlepších ne-li nejlepší.A pokud jde o fyzičku tak Kenia si s Pitákem nemají co vyčítat ba naopak. Piták celý zápas vydrží kdežto Kenia ne a to dosud také nevíme jak na tom je momentálně.Voltrovi nůžky byly sice efektní,ale při zvolení jiné varianty by zcela jasně musel dát gól.Kdežto co zahodil Mikula to se nevidí.

  20. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 10:25 |  
    0 0

    Nezlobte se , ale tohle už je fraška , nikdo z nás neví , jestli vubec tu ligu budeme hrát , jestli třeba nebude kádr rozprodán , proto si myslím, že majitel by měl situaci rychle stabilizovat jasným sdělením.
    Ty pohádky o tom , že Dinamo i další Ruské celky hrají pěší fotbal bych Vám rozbil pohledem na jejich zápasy , které pravidelně sleduji a klidně přidám, že hrají naopak pohyblivý rychlý fotbal. Dost mi vadí i figury , které se tady objeví jednou za 100 let m ale rady do života od nich dostáváme , jakoby viděli každý trénink.
    Snad závěrem by bylo dobré , aby jste se občas koukli třeba jako já včera na konkurenci, uvidíte fotbal , kteý baví na který chodí tuny lidí a který muže hodně znamenat krok dopředu v pohárové Evropě., od času Lavičky vidím posun/ Víto promin/,ale je to muj názor.
    Jinak snad dodám, že mne žádny redaktoři z deníku Spartě pro radost neovlivnují narozdíl od redaktorů stejného média obštastnující zdejší klientelu.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      klimi     před 9 lety 08.07.2015 10:51 |  
      0 0

      Ono nějaké Dinamo hraje Ruskou ligu pane odborníku? :))

      Jojo, kluci z Dynama to včera přišli jen odchodit, aby fandové Slavie měli radost, že se aspoň v přípravě daří.

      Jinak jak říkáte, sledoval jsem zápas Sparty s Třincem (tedy ten první). Ano poločas sice skončil 4:0, ale tři góly padly po úplně tupých a nepochopitelných chybách hráčů Třince...Jinak to byla pořád přihrávaná kdesi kolem půlky.

      Takže vy jste včera stíhal sledovat oba zápasy na jednou? Tak to klobouček dolů.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 11:01 |  
        0 0

        Pane odborníků kdo a proč to odchodil je věcí trenérů, ale jedno si neodpustím, takový výkon by nestačil ani na už rozpuštěný Střížkov, jinak hráči Dinama mají také své starosti, ale to vy jistě víte.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          klimi     před 9 lety 08.07.2015 11:07 |  
          0 0

          Jojo, protože vlastně celý Střížkov by měl jít za pár šupů hrát do Slavie ligu a zachránit soutěž, jistě :))

          Dinamo? Co to je za tým?...

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 11:16 |  
            0 0

            Už nevíte kudy kam, takže zas kladete debilní otázky, kam už odešli někteří hráči se Střížkova , ale asi víte a jestli je chcete doporučit do zdejšího klubu tak to udělejte, já užil příměr, který jsem sám viděl .

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

              klimi     před 9 lety 08.07.2015 11:22 |  
              0 0

              Vím moc dobře kudy kam, ale Slavia včera s Dinamem nehrála.

              Ano, vím kam odešli, většina z nich do druhé ligy, kam bezpochyby patří. To vy jste je sem nedávno doporučoval, já nikoliv a ani bych si to netroufl...

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          Navyseals     před 9 lety 08.07.2015 11:14 |  
          0 0

          Takže Střížkov je lepší než Dynamo Moskva s hromadou reprezentantů v sestavě. Tak klobouk dolů, šéfe. Vy máte zajímavý myšlenkový pochody. Radši se držte nesmyslnejch nepodloženejch spekulací a hodnocení týmu nechte někomu při smyslech.

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 11:21 |  
            0 0

            Co to jako taháte Fenin byl taky reprezentant a zbavit se ho byl nadlidský výkon, narozgíl od vás žiji na zemi a jsem narozdíl od vás posoudit přístup týmu Dinama k včerejšímu zápasu a je jedno jestli jste tam nastoupil vy nebo reprezentanti, vaše neobvyklé vyjádření je jistě originální , ale zcela mimo mísu.

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

              Navyseals     před 9 lety 08.07.2015 11:27 |  
              0 0

              Jenže oni mají současný reprezentanty, šéfe. Pokud si myslíte, že to odchodili, tak jste tupec. Bylo skoro 40 stupňů a byl to přátelák. To byla hra podle podmínek a náš tým je měl stejný a stačil Dynamu téměř celej zápas. Já se s vámi nemám v plánu dohadovat. Vy žijete ve svým malým světě a máte představu, že víte všechno o všech. Ať se tu řeší jakákoliv věc, tak sem hned přiletíte vy a máte nejpřesnější informace a všichni ostatní jsou dezinformovaný dementi. Ale číst to sranda, to vám musím přiznat.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 08.07.2015 10:57 |  
      0 0

      Na koho reagujete (a o kom si tentokrat myslite, ze je idiot) ? To z vaseho prispevku nelze zjistit.

      Vsichni tady vedi, ze ma slavie problemy s insolvenci, to tady nemusite hlasat jako jedinej informovanej.

      Ano, rusove jsou silni, dokonce jste to mel moznost sledovat, proto je remiza cenna, tim spise v nasich podminkach. Vetsina lidi to ocenuje. KDo jsou tedy ti idioti, co jsou mimo?

      Vite co, sparta me nezajima, je samozrejme jinde a ma jiny problemy, nevim, proc bych se mel o ni extra zajimat.

      Nerozumi vete "redaktori mne pro radost neovlivnuji", to skutecne nelze rozklicovat, coz timto vskutku basnickym vyrazem myslite.

      Takze... , co jste chtel vlastne rici?

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 11:06 |  
        0 0

        Jen si rýpněte, do mne múžete je to zadarmo, zdejší přátelé vás jistě pochválí, ale větší pitomost bych nesesmolil ani po školení , které pro zástupce tisku uspočádal hádejte kdo . no nebyla to ani Dukla, ani Sparta ani Bohemians.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 08.07.2015 11:13 |  
          0 0

          To jste me dostal, jako vzdycky, snazil jsem se vam naznacit, ze pisete pitomosti, a vy na to, ze byste nesesmolil vetsi pitomost nez ja..:) Klobouk dolu! :)

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 11:25 |  
            0 0

            Jaký pitomosti, vy víte co bude s klubem, nedávno jsem tady šetl zřejmě od právního experta , jak je to blbě sepsaný, jak to je šikanozmí a jiné hity , uplynul týden a ejhle soud se tím zcela vážně zabývá a právní zástupce protistrany má i dílčí úspěchy , takže dnes zase titiž lidi poučují mne.

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

              martyni (přítel SN)     před 9 lety 08.07.2015 12:10 |  
              0 0

              A vy to snad vite? Poucte nas.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      no-nick     před 9 lety 08.07.2015 11:49 |  
      0 0

      Že vy jste se zase vyměnili? Včera jste psal, že to rus odchodil, dnes píšete, že byste nářky o ruském pesim fotbale rozbil pohledem na jejich hru.

      Nemyslel jste tou vámi zmiňovanou figurou, která sem chodí jednou za sto let a vadí vám, vašeho kolegu, co se přihlašuje z vašeho účtu?

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Pepino44     před 9 lety 08.07.2015 13:21 |  
        0 0

        Nevím,proč sem ten Jiří 1 (ať ten,nebo ten druhý) píše,když je to tady podle něho samý pitomec,nebo placený redaktor od Řebíčka. Ale ono by to vlastně byla škoda,kdyby sem přestal psát. Přišli bychom o spoustu legrace a asi bychom se přestali divit.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 14:22 |  
          0 0

          Vy jste , ale jednicka, jen nesměle pripomenout nepřesné vyjádření před dvěma lety a je to,, kam se hrabete na Klimiho, ten už mi připisuje přechod kádru Střížkova do Slávie, ne ne vážený pane o Střížkově hovořím za tento rok poprvé a vůbec nejsem přesvědčen, že se hráči hodí do Slávie , ale podmínek by si po lonské sezoně rozhodně vážili, ne jako někteří současní hráči našeho klubu, abych se přiznal je mi úplně jedno koho platíte vy nebo majitel klubu, byt hlavně v minulosti by jste zíral jaké bojovníky za čistotu fotbalu, které měli kluby naší soutěže na výplatnici, dnes už se to dělá jinak, že.....
          Prosím Vás nehovořte o Ruskjých klubech, ty už podle p. Klimiho neexistují a Ruská federace tu už pám rozpustil, trapné ne tohle už není směšné, že fotbalový redaktoři ani neznají zaklady zeměpisu.

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            subHuman     před 9 lety 08.07.2015 14:49 |  
            0 0

            Pominu-li, že Váš příspěvek je opět nepochopitelný a že jste z Klimiho udělal redaktora, tak bych Vám doporučoval si vzpomenout na Váš příspěvek z 25.6., "za pár pětek lze koupit velmi slušné hráče a to nejen z rezervy konkurence, ale třeba i z nepostupujícího Střížkova nenáročné na plat" -> tolik k tomu, že o Střížkově letos hovoříte poprvé. Krásné léto a zdržujte se ve stínu, pálí to :)

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

              AlesJa     před 9 lety 08.07.2015 14:53 |  
              0 0

              velká 1, to opravdu pan Jiří1 zde psal.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          Barra     před 9 lety 08.07.2015 14:50 |  
          0 0

          Ahoj Pepine. Musime priznat, ze malokdo umit tak rozpoutat diskusi jako pane Jiri1. Jit doopravdy do diskuse asi nema smysl, na to musi byt ochota se zamyslet nad argumenty druheho, a to nevidim moc jako realne. Ale sranda alespon je.

          Jeste dve veci, i kdyz s tim mozna prave zbytecnou diskusi rozjedu. Na rozdil od pana Jiriho nevidim duvod, proc bychom pristi sezonu nezacali v prvni lize. Afera Kusy na to nemuze mit vliv, kvuli nejakym 20 mil kc stezi necha AR a Simane zaniknout klub a tedy trpet stamilionove ztraty. Pri zaplaceni tech 20 mil kc (a ja osobne jsem si jisty za platit budeme - uvahy o sikane nezmeni nic nad podle me platnymi smlouvami) skonci tato afera.Takze myslim ze mozna panika o tom jestli budeme vubec zacinat nebo dokoncit sezonu nejsou na miste.

          Druha vec - zbytecne se tady podle me utahuje z Dinama s mekkym 'i', jak pouzil pan Jiri1. Ja jsem to vcera take psal jako Dinamo a pouzival jsem oficialni nazev pod kterym je klub znamy u Uefy,viz http://www.uefa.com/teamsandplayers/teams/club=52704/profile/
          index.html

          Drzme se podstaty, nediskutujme o takovych detailech. Jinak jsem vcera videl jen poslednich 20 min, kde sice byly sance na nasi strane (krasny pokus o nuzky Voltra, to by byl gol!, ale hlavne strasna minela Diopa. To melo sedet. Ale stejne tak jsme mohli i my dostal dekl na nos a inkasovat. Nase obrana prozatim, alespon co ja jsem videl, neni stabilni, a to mi dela starosti. Jestli Skodaodejde ci nikoliv by se take melo urychlene objasnit, mam pocit ze se ted zbytecne hraje na nejake zraneni.

          A posledni vec, to nataceni zapasu. U nas v B. se natacel i v ctvrte lize kazdy zapas, doma i venku, a s 24 hod zpozedenim se daval na web. Primy prenos nejde, tim by se poskodila klubova pokladna jak B. pri domacich zapasech, tak ta soupere pri zapasu venku. Myslim ze nemuze byt u pratelskych zapasu tak tezke dat Vlckovi do ruk kameru a naucit ho natacet. Fandove by to zajiste ocenili.

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 15:26 |  
            0 0

            Napřed k Vám Sube , jen bych Vám doporučil číst mé texty přesně, což ale od vás nelze, to že mne opět urážíte již poněkolikáte přesto , že jsem s Váími vůbec nediskutoval je u Vás doma zřejmě běžné, ale ve slušné společnosti se to nedělá. Už mi z Vás není qani smutno , vaše izolace od normálních fandů je totální.
            Pane Barro, nezlobte se jste , to není aféra , to je prostě řízení o naší budoucnosti přestante prosím všichni líčit naši skvělou budoucnost, nepředjímejte prosím rozhodnutí nezávislého orgánu a hlavně neblbněte lidi,osobně sám nevím co by pro Slávii bylo nakonec lépe než tento věčný už několit let trvající proces zániku klubu.
            Bezesporu jsou prostě lidé , kteří mají zájem na destabilizaci klubu na naší slabosti ne na našem zániku, to by se jim do jejich programu nehodilo.

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

              Navyseals     před 9 lety 08.07.2015 15:35 |  
              0 0

              S vyším vyjadřovacím smyslem vás nikdo nikdy nebude brát vážně. O budoucnost klubu se v tom řízení opravdu nehraje, to mi věřte. To, že si protiřečíte, je stará známá pravda. Když se něco v klubu vyjasní, tak jste tu první a tvrdíte, že se potvrdilo, co jste už dávno psal. Nevím, jak jinak pochopit váš příspěvek o Střížkovu než jak ho popsal Sub. Já ho pochopil stejně.

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

              subHuman     před 9 lety 08.07.2015 15:47 |  
              0 0

              Upřesněte mi prosím tu izolaci od normálních fandů a co je na mě nenormálního, děkuji :)

              Jinak o Střížkovu jste v článku ze zápasu ve Vlašimi napsal dne 25.6.2015 v 11:08:30 toto:

              Snad nakonec , asi bych tentokrát sáhl i do mladších hráčů , výkony některých z nich v lize byly strašlivé, za pár pětek lze koupit velmi slušné hráče a to nejen z rezervy konkurence , ale třeba i z nepostupujícího Střížkova nenáročné na plat.

              Já z toho tedy chápu to, že doporučujete Slavii angažovat hráče Střížkova. Pokud Ta věta má jiný význam, vysvětlete ji, prosím. Děkuji a hezký den.

              • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 15:53 |  
                0 0

                Je to naprosto hjasné ,nevím co k tomu více dodat, určitě nejde o žádné cpaní hráčů do Slávie, jimnak by jste se měl spíše omluvit , než požadovat další vysvětlení, jenže to se zřejmě u vás nenosí .

                • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                  subHuman     před 9 lety 08.07.2015 15:58 |  
                  0 0

                  Sice nevím, za co bych se Vám měl omlouvat, nicméně rád tak učiním, až se Vy omluvíte za to, že jste lhal - dnes o Střížkově nepíšete poprvé, ale jak jsem Vám již uvedl, 25.6. jste napsal výše uvedenou větu.

                  • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                    Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 16:05 |  
                    0 0

                    Uvítal bych změnu vašeho slovníku , zatím mi musí sí stačit, že jsem vás opět usvědčil z vaší snahy provokovat a bavit se na cizí účet.

                    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                      Dobi     před 9 lety 08.07.2015 17:57 |  
                      0 0

                      Svůj dnešní slovník raději zužuji na ono již citované "Mein Gott!" neboli Můj Bože! Už snad jen chybí to, že Ferdinanda v Sarajevu zavraždil Stalin nebo snad Trockij...Nebo pradědeček Bushe?

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

              Barra     před 9 lety 08.07.2015 18:44 |  
              0 0

              Netusim cim blbnu lidi. Naopak od sameho zacatku rikam, ze bratri Rebicci podepsali s Kusym smlouvu, kterou se ted snazi poprit s tim, ze nemeli podpisove pravo. Ja si myslim, ze smlouva je platna a ze Slavie bude muset platit. Vubec tedy nelicim nejakou skvelou budoucnost, naopak tvrdim ze budeme muset nest nasledky, ale to vam v vasim spechu uteklo. Ale nebojte se, nebudu zadat zadnou omluvu jak vy rad delate. Tohle mi pripada trochu smesne, a pripomina mi chovani mych tehdy malych dvojcat, ktere vzdy po nas rodicich chtely aby se jedna te druhe omluvila.

              A tim bude koncit cela tato, opakuji tato, zalezitost u insolvencniho soudu. Jestli je takovych afer vice, netusim, to vi snad jen Rebicci sami. Rikam jen, ze tezko AR a jeho financnik Simane by nechali Slavii krachnout tim, ze by nakonec nerespektovali rozsudek nezavisleho organu, jak pisete, a rozhodli se neplatit. Za hlouposti, ktere dobrovolne oba AR podepsali, se bude muset nest nasledky. Rozhodne v tom ale nevidim krach cele Slavie. Ta ma vetsi hodnotu nez zadanych 20 mil kc.

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            Pepino44     před 9 lety 09.07.2015 07:25 |  
            0 0

            Tak já jsem přesvědčen téměř na 100%,že i Slávia svoje zápasy natáčí ale asi je problém v tom,že buď nechce,nebo neumí to někam umístit pro širokou veřejnost,vždyť natáčela i zápasy juniorky.

  21. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    AlesJa     před 9 lety 08.07.2015 14:54 |  
    0 0

    Ten člověk je opravdu blázen nebo rozdvojená osobnost.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 15:33 |  
      0 0

      A ty ses fakt borec, jen bych připomenul dnešní diskuzi ao mé snaze nacpat jsem celý Střížkov , což jsem tedy nikdy ani t25.6 nenapsal, v poslední větě příspěvku o přípravě píši tedy zmínku o Střížkově což jsem psal hlavně v souvislosti s triskní situaci v našem klubu , ale to tebe už nezájímá že .....

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Navyseals     před 9 lety 08.07.2015 15:39 |  
        0 0

        A v čem je tristní? Že na nás jeden gauner přes další gaunery podal návrh na insolvenci v naději, že vytříská nějakou zlatku, protože kvůli dluhům už nemůže žrát v nejlepších restauracích, jezdit na dovolený do Emirátů nebo bydlet v baráku za dvacet mega.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 15:47 |  
          0 0

          To je vaše teorie , mluvil jste ted někdy s těmi lidmi tedy gaunery podle vás , víte třeba jestli se snažili jednat o smíru a mimochodem opravdu jde o gaunera, dodnes si to o něm v jeho kraji nemyslí, nebo už rezignoval na veřejné funkce.

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            bongor     před 9 lety 08.07.2015 23:03 |  
            0 0

            To určitě,nabízejí smír kudy chodí a to ve stylu:Sice oba víme,že mi nic nedlužíte,ale když se dohodneme na smíru,vy mi dáte patnáct mega a já vám zbytek odpustím,stáhnu žalobu oba na tom pěkně vyděláme jasný?

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        AlesJa     před 9 lety 08.07.2015 15:49 |  
        0 0

        jste si jistý že ten příspěvek byl o Vás ?

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 15:55 |  
          0 0

          Jsem si jistý jedním, ty nemáš zájem o věcnou diskuzi na téma budoucnost klubu, ty chceš jen ponižovat a urážet.

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            Jiri1     před 9 lety 08.07.2015 15:59 |  
            0 0

            Jinak jsem se dnes i s přáteli skvěle pobavil dnešní diskuzí o ničem, protože normální témata jsou tady dlouhodobě tabu, přeji všem Slávistům hezký den .

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            AlesJa     před 9 lety 08.07.2015 16:25 |  
            0 0

            Hezký den i Vám

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

              Dobi     před 9 lety 08.07.2015 17:33 |  
              0 0

              Mohu říci jediné, což říkával můj strýc ze Severu, když sprásknul ruce:
              MEIN GOTT!

              • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                Barra     před 9 lety 08.07.2015 18:52 |  
                0 0

                A u nas v deutschsprachige Ostkantone 'Mensch Meier!'

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      bongor     před 9 lety 08.07.2015 23:09 |  
      0 0

      Ne,to jen my jsme ti hlupáci,co nechápou genialitu.Jsou občas lidé,co předběhnou dobu a ti ostatní zkrátka na to nemají a jen zdálky sledují tok nádherných myšlenek.To si přiznejme.

  22. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.07.2015 16:18 |  
    0 0

    At si myslíte že kolega Jiří píše pitomosti,tak skutečně sezení s medmrdkama proběhlo to je fakt.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 08.07.2015 16:37 |  
      0 0

      To uz tu psalo vice lidi. Ne ze by se nedala obcas vytahnout z jeho projevu nejaka informace, ale vetsinou je to smes nesrozumitelnych kecu, ktery jsou uvedeny ve stylu - vy jste vsichni idioti, nevite vubec nic, jenom ja mam informace, tak ja vam povim, jak to je. Bohuzel po tomto uvodu a pozurazeni ostatnich nasleduje snuska nesrozumitelnych polovet. V kombinaci s preklepy je fakt tezky v tom najit aspon neco racionalniho. Kdyz se nekdo snazi na neco vecne reagovat, tak Jiri nikdy neodpovi, vetsinou stoci rec na nejake tema, co s tim nesouvisi - opet ve stylu - jste idiot, a to vubec netusite, ze ... (neco jineho nesouvisejiciho). Je to sranda, ale nesmi se clovek nechat strhnout.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        davy     před 9 lety 08.07.2015 19:25 |  
        0 0

        Nutno přiznat, že projev Jiriho se přece jenom zlepšil od té doby, co se Matlafous rozhodl dělat mu tlumočníka a pár příspěvků přeložil do srozumitelné češtiny. Teď by někdo měl naučit Jiriho dělat otazníky a zase bude o něco líp. :-)

  23. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    Kunetice     před 9 lety 08.07.2015 16:46 |  
    0 1

    Jiří ty musíš být minimálně mafiánská děvka že výš všechno nejlíp a ještě nám to tady dáváš v hádankách, jsi fakt k sežrání!

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      bongor     před 9 lety 08.07.2015 23:10 |  
      0 0

      Tak ho sežer a bude klid.

  24. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    spino     před 9 lety 08.07.2015 18:59 |  
    0 0

    "Bezesporu jsou prostě lidé , kteří mají zájem na destabilizaci klubu na naší slabosti ne na našem zániku, to by se jim do jejich programu nehodilo."

    V tomhle má ale Jiří1 pravdu! Už jsem o tom také před pár dny psal...

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.07.2015 19:58 |  
      0 0

      A já se ptám komu to prospěje ? :-)

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Arutha     před 9 lety 08.07.2015 20:31 |  
      0 0

      A je za tím Putin a nebo kupec Sámo?

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      bongor     před 9 lety 08.07.2015 23:11 |  
      0 0

      A kde myslíš,že to sebral?Víš že napovídat se nemá,už ze školy to víš.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Dobi     před 9 lety 09.07.2015 09:07 |  
        0 0

        Faktem, že všechny takovéto jobovky jen rozvrtávají srdíčka nejvěrnějších slávistů. Martin Růžek kdysi pravil, že Slavia měla u kolébky tři sudičky, jednu z nich zlou, mstivou, nepřející. A vyzýval, abychom se jí vyhýbali, kde jen možno. Já se ptám: Kdo Tě, babo hnusná, zlá, proradná, zase vyhrabal? A odkud???

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          Jiri1     před 9 lety 09.07.2015 10:33 |  
          0 0

          Neberte si prosím p.Růžka vůbec to svých úst, toho pána jsem jako dítě měl možnost mnohokrát poznat osobně, ten by s nynějšími lidmi zdůraznuji některými lidmi ve vedení vašeho spolku měl velké problémy , to byl přímý a charakterní šlověk, ovlivnil mne tak, že jsem jiý v útlém všku dal přednost klubu z Edenu/byli jsme ve třídě tři před přesilou z Letné, ti se ve třídšn by své ůiby plnil , né jako jisty přítel, který se snaží usvědčit vás se lži v bezvýznamné větě o Střížkově a sám neplní své sliby. Ten by určitě neměnil své názory s vědomím , že dnes je v Edenu ten a zítra tam bude jiný.
          Mluvte raději o sobě o svých názorech a nechte tohoto velikána herectví odpočívat v klidu, jinak vy i vaši přátelé ho vůbec nepoužívejte ve svých kampaních proti Slávistům

          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

            subHuman     před 9 lety 09.07.2015 11:16 |  
            0 0

            Pane Jiří, nepřeháníte to již trochu? Nařknout Dobiho, že zneužívá p. Růžka v kampani proti slávistům?

            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

              Navyseals     před 9 lety 09.07.2015 11:17 |  
              0 0

              Ten člověk je fakt nemocnej.

              • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                Jiri1     před 9 lety 09.07.2015 12:16 |  
                0 0

                Pan Růžek byl znám i na Slávii svými přímými názory, chcete li , že každému nezobal z ruky , i proto si p. Dobi pro své slovní exibice může najít jinou figuru.

                • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                  kleofas     před 9 lety 09.07.2015 12:27 |  
                  0 0

                  Pane Jiri1, Vy jste ale vůl a je mi Vás líto

                  • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                    Jiri1     před 9 lety 09.07.2015 12:31 |  
                    0 0

                    Je mi Vás opravdu líto, tohle už je ubohost nic jiného, tam kde selžou argumenty nastupuje arogance a sprostota, někoho mi silně připomínáte .

                    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                      Navyseals     před 9 lety 09.07.2015 12:34 |  
                      0 0

                      Asi myslíte sebe, protože vy tu nadáváte každýmu, kdo si dovolí s vámi nesouhlasit, ať už slušným způsobem nebo vulgárním.

                      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                        Jiri1     před 9 lety 09.07.2015 12:44 |  
                        0 0

                        Co si teda mám o vás myslet , příspěvky které jsou k věci, snaží se reflektovatnějakou+jakou skutečnost a pak třeba v případě Kusého něco , co v kontextu nedokážu vůbec pochopit samozřejmě nejde jen o to, to mi připomíná jednoho Slávistu , který odmítal po fotbale chlastat v hospodě a proto byl vyobcován a označován za divného, mohu vás ujistit , že jde o pána kterého si dodnes vážim a je zde ctěn.

                        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                          smely (přítel SN)     před 9 lety 09.07.2015 12:55 |  
                          0 0

                          smekam, tomu rikam obsah...

                    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                      kleofas     před 9 lety 09.07.2015 12:39 |  
                      0 0

                      Ono v příspěvku Dobiho vůbec nešlo o to, kdo to řekl, ale o to, co řekl. A to že to nechápete mě vůbec nepřekvapuje!

                • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 09.07.2015 12:31 |  
                  0 0

                  zdravim vsechny, zvlaste Dobiho a dekuji za vecny a zajimavy prispevek, na rozdil od prispevku pana Jiriho1, ktery umi ostatni jen neustale napadat a urazet. jiri, vy musite mit strasne smutnej zivot....

                  • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                    Jiri1     před 9 lety 09.07.2015 12:37 |  
                    0 0

                    Tak tedy ještě jednou, bezduché příspěvky bez obsahu typu dal jsem si kachničku a pod. popřípadě neustálé zdravice tohoto typu jsou dle vás to nejlepší co lze na těchto nudných stránkách vidět , tak to už teda fakt radšii ty stránky konkurenčních klubů.

                    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                      kleofas     před 9 lety 09.07.2015 12:41 |  
                      0 0

                      Tak šup...

                    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                      smely (přítel SN)     před 9 lety 09.07.2015 12:54 |  
                      0 0

                      myslim, ze spouste lidem byste tim udelal radost, nicmene vyse uvedene placnuti pouze potvrzuje moji osobni teorii o miry stesti ve Vasem zivote...

                      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                        subHuman     před 9 lety 09.07.2015 13:14 |  
                        0 0

                        Jen ať píše dál, alespoň se nasmějeme :)

                        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                          smely (přítel SN)     před 9 lety 09.07.2015 13:40 |  
                          0 0

                          ale jo , ja to tak beru, ale jeho dnesnim utokem na Dobiho to :
                          "... ispektor Mourek vazne pretap..."

                          • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                            Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 09.07.2015 15:19 |  
                            0 0

                            Jen škoda, že pan Martin Růžek neovlivnil Jiřího také v lásce k mateřskému jazyku. Ono by možná, pane Jiří, stačilo, si své příspěvky aspoň letmo přečíst.

                            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                              davy     před 9 lety 09.07.2015 15:47 |  
                              0 0

                              Před psaním příspěvků obvykle Jiří popil v restauraci Na Růžku a je to jen shoda jmen. :-)

                            • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                              Dobi     před 9 lety 09.07.2015 15:56 |  
                              0 0

                              Příteli Martine Růžku, promiňte mi někde v nebíčku, že jsem JEN a JEN ocitoval Váš nádherný výrok o sudičkách. Ne, nepřečetl jsem jej nikde, já jsem jej několikrát slyšel z Vašich zlatých úst umělce vskutku národního. Zažil jsem s Vámi mnoho krásných akcí i besed a jsem za ně vděčný. U nás v rodině nikdo slávistou nebyl, už jsem několikrát psal, že jsem jako kluk "pošilhával" na Sever (Teplice, Liberec, v hokeji pak Litvínov) a ke Slavii jsem se ve třídě přihlásil jako k jediné alternativě a jako protest k duklákům a sparťanům. Ale SLÁVISTU, ano slávistu na celý život jste ze mne udělal až Vy, jakož i třeba i pan Horníček, Ženíšek, Plánička, Šulc a další.
                              Nikdy jsem ale ani já a jistě ani Vy netušili, že se najdou lidé, kteří vše překroutí a z úcty upletou nenávist, z pochvalných slov kydy... Na jiných místech několik kamarádů z této diskuse píše, co z této diskuse vytvářejí někteří jedinci... Někdy jsem obětí já, jindy někdo jiný, jindy celý OP. Stále více cítím, že tento národ je nemocný. Vlastně ne celý národ, jen pár jedinců, ale ten zbytek národa tím pak trpí!!! Příteli Martine Růžku, spěte svůj věčný slávistický sen a raději sem na tu zem shůry moc nekoukejte. Nezasloužil byste si ten pohled!

                              • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                                Navyseals     před 9 lety 09.07.2015 16:04 |  
                                0 0

                                Tomu zabedněnýmu blbečkovi se nemusíš vůbec zpovídat. Napsal jsi normální příspěvek, kterej všichni až na jednoho pacienta pochopili a ocenili.

                                • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

                                  Dobi     před 9 lety 09.07.2015 16:38 |  
                                  0 0

                                  Děkuji, děkuji moc. A nikdy se nesnížím k tomu, abych kohokoliv v souvislosti s Martinem Růžkem urážel. On měl jistě spoustu obdivovatelů nejen jako člověk, herec či slávsita, ale třeba i jako soused.... Já jsem se snažil vyzdvihnout jeho POZITIVA a nečekal výpad výpadů... Bohužel

  25. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    Kunetice     před 9 lety 09.07.2015 13:05 |  
    0 1

    Jiří už se na to vyser děláš ze sebe čím dál většího kokota.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Staal11     před 9 lety 09.07.2015 14:16 |  
      0 0

      Jirka Jednicka je Buh :))))))

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 09.07.2015 16:44 |  
      0 0

      Já bych radši kdyby se ostatní vys... na to aby na něj furt reagovali. Třeba takovýma zbytečnýma příspěvkama jako je ten tvůj. Lynčovali jsme Spina, že nám zapleveluje diskusi ale teď si jí zaplevelujeme sami a v mnohem větší míře.
      Ano Jiří1 je buď blázen, trol nebo obojí dohromady. Ale když tu plevelí jeden tak se to dá vydržet a přežít. Když ale na každej jeho kvák má každý druhý potřebu odpovědět nebo se vyjádřit k jeho osobě. Tak pak se z diskuse stává hnůj, který se už ani nedá číst.

      Proto Vás všechny žádám. Nechte pana Jiřího v jeho podivném světě. Jeho nelze změnit ani vychovat jako to šlo u Spina, protože tenhle člověk tady evidentně trolí zcela záměrně. Nekažme si tedy diskusi zbytečnými reakcemi, nedělejme mu radost.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Kunetice     před 9 lety 09.07.2015 19:02 |  
        0 1

        Dobrá tedy je mrtvej.

        • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

          tantalos     před 9 lety 09.07.2015 19:15 |  
          1 0

          Tyto příspěvky neříkají nic. Obsahují jen urážky. Docela chápu pana Jiřího, že ho naštvala možnost odchodu Fialky do Teplic i jeho nejistotu, co bude se Slavií, i když forma jeho příspěvků není adekvátní.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Dobi     před 9 lety 09.07.2015 20:23 |  
        0 0

        U Spina, když zpočátku perlil, jsem někdy skřípěl zuby, ale myslím si také, že prošel zdárným vývojem ku prospěchu svému i nás všech. A pokud něco přinese "navíc" o hokeji? Proč ne, když to není 10 příspěvků za sebou!

  26. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    JirkaD     před 9 lety 09.07.2015 15:01 |  
    0 0

    Na tyto stránky chodím již několik let, ale poslední dobou mne nebaví se procházet většinou nic neříkajících příspěvků plných vzájemných urážek a vět bez hlubšího obsahu a nulové informaci o dění v klubu.

    Vždy jsem si vážil toho, že se zde něco dozvím dříve než jinde a bylo i zajímavé sledovat různé spekulace o příchodech, odchodech a jiném dění v klubu.

    Dnes zde exhibuje pár přispěvovatelů, u kterých nevím, co svými příspěvky chtěly říci, jsou zmatené, nekonkrétní a plné zášti. Bohužel se najde dost přispěvovatelů, kteří je dráždí a podporují v jejich exhibici a tím zahlcují diskuze dalšími nic neříkajícími příspěvky.
    Ano, každý má právo na svůj názor, aly raději bych uvítal návrat k věcnějším diskuzím na fotbalové téma a zvláště na téma Slávia.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      Rottax (přítel SN)     před 9 lety 09.07.2015 20:07 |  
      0 0

      Mluvíš mi z duše. Bohužel už to tu není, co bývalo :(.

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        travel (přítel SN)     před 9 lety 09.07.2015 22:19 |  
        0 0

        Přidávám se.

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      knl66 (přítel SN)     před 9 lety 10.07.2015 07:30 |  
      0 0

      souhlas

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      knl66 (přítel SN)     před 9 lety 10.07.2015 07:30 |  
      0 0

      souhlas

  27. Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

    Dobi     před 9 lety 09.07.2015 16:29 |  
    0 0

    Přátelé, kamarádi

    jak ukazuje diskuse a diskuse o diskusi, nějak se ta naše soudržnost a spolupráce útoky, ano použiji slovo útoky několika jedinců, hroutí, hroutí. A napadlo mě to, povšimněte si toho, i u "diskuse", zda jsme hráli s Dynamem Moskva nebo Dinamem Moskva. Ono vlastně oba názory mají kousek své pravdy. V ruském originále se jedná v azbuce o Dinamo, ale někdy ty přepisy z azbuky používají vžitý tvar. Takže v naší literatuře se preferuje tvar Dynamo Moskva, Dynamo Minsk či Dynamo Tbilisi. Podobně v NDR to bylo Dynamo Berlin či oblíbené Dynamo Dresden.
    Naopak (po HAJDUKU!!!) nejpopulárnější chorvatský klub zove Dinamo Zagreb, podobně se objevuje Dinamo Tirana či Dinamo Bukurešť.... Ale to jen na úvod...
    Víte ještě dnes, že podle sovětského vzoru byly ve všech tzv. socialistických zemích vytvářeny vojenské a policejní kluby? V SSSR Dynamo (vnitro) a CSKA (armáda) (cěntráljnaja sbórnaja kománda ármii), někde byly jen SKA. V NDR to bylo Dynamo a Vorwärts, v Maďarsku Dózsa a Honvéd, v Polsku Legia a Gwardia, u Rumuna Dinamo a Steaua, v Jugoslávii (Srbsku) Crvena Zvezda a Partizan.
    U nás pak Rudá hvězda a ATK (armádní tělovýchovný klub)/ÚDA (ústřední dům armády)/Dukla...

    Je zajímavé, jak to bylo s oblibou. U nás se Dukla vůbec u fanoušků nechytla, ve fotbale třeba v Bratislavě byla Červená hviezda jen otloukánkem... Naopak hokej RH Brno, to byla Kometa a dodnes se této přezdívky drží. A vlastně i Dukla Jihlava byla miláčkem Vysočiny...Dnes je Dukla Praha civilní a zdá se, že nikomu právem nevadí! A Dukly třeba v Táboře, Tachově, Písku či hokej v Litoměřicích? To bylo něco podobného jako v Jihlaavě nebo Kometa...

    V NDR muselo (stále) oblíbené Dynamo Drážďany předat hráče do Berlína a to jen podpořilo vzájemnou řevnivost Sasů vůči Prušákům. Dynamo Berlin bylo výkladní skříní Stasi a i Vorwärts musel zmizet do pohraničního Frankfurtu nad Odrou... V Maďarsku se jen převedly klasické kluby Kispest (Honvéd) a Újpest (Dózsa) a fanoušky si podržely. V Bulharsku CSKA (dříve CDNA) a Levski (policie) staly rivaly, a to tak, že se to asi před 30 letech porvalo a kluby se přejmenovaly na Sredec a myslím Vitoša. Na nátlak fanoušků se kluby vrátily k původním jménům. V Jugošce je problém s rozpadem, ale třeba Partizan (vznik 1945) má fandy - podobně jako Hajduk - fanoušky po celé Jugošce, naopak z CZ až příliš čiší to, proč vznikla, což pocítili i naši fandové v poháru UEFA..

    Je to vše na dlouhý článek, omlouvám se za vpadnutí mimo hlavní téma, ale snad v okurkové sezóně třeba přinese uklidnění...

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      1rytir     před 9 lety 09.07.2015 17:16 |  
      0 0

      Příteli Dobi, díky za příspěvk ke "zklidnění" hormonů :-) Mám jen potřebu tě maličko poopravit. Ten název CSKA znamená "centralnyj sportivnyj klub armii".

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        Dobi     před 9 lety 09.07.2015 20:15 |  
        0 0

        Tak to možná změnili, já jsem měl zafixováno hlavně to sbórnaja, tedy něco jako výběr apod. Ale proč ne?

      • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

        smely (přítel SN)     před 9 lety 10.07.2015 09:31 |  
        0 0

        to "K" neznamenalo "klub" nybrz "Krasnoj" mineno "Armiji" tedy v prekladu "Rude Armady" slovo "klub" bylo ze zkratky vypusteno pro svuj anglo-sasky puvod. Jinak by tam mela byt ta "K" dve. Nyni, pro zmenu, je vypusteno to "karsnoj" a je tam pouze "armiji" a "K" nabylo opet vyznamu "klub"...

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      biggris (přítel SN)     před 9 lety 09.07.2015 17:24 |  
      0 0

      Mam rád podobný exkurze do historie, byť třeba i jenom názvosloví. Díky

    • Re: Slavia - Dynamo Moskva 1:1

      naplavnik     před 9 lety 09.07.2015 19:56 |  
      0 0

      Dobře Dobi,dobře,jen houšť a větší kapky.