Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - MSV Duisburg 1:1

Slavia sehrála v Rakousku první zápas proti druhému týmu posledního ročníku třetí nejvyšší německé soutěže MSV Duisburgu. V nepříliš pohledném utkání směřovala k vítězství, o které však jako již tradičně v samotném závěru přišla.

Slavia - Duisburg 1:1 (0:0)
Slavia: Hrubeš - Švec, Latka (65. Souček), Bílek, Dostál - Mičola (46. Bazal), Baéz, Hrubý (75. Vukadinovič), Jablonský (46. Červenka) - Piták (46. Diop) - Voltr (62. Mikula)
Branky: 54. Bílek - 90. Dum


S osamoceným Voltrem na hrotu, a tedy stále bez Milana Škody, za to s Jablonským na levé záloze nastoupili sešívaní k prvnímu utkání na herním soustředění. Úvod zápasu jako by z oka vypadl poslednímu utkání proti Bohemians. Moc krásy nenabízel a znovu slávisté dostali v úvodních minutách gól z ofsajdu. Slávistická defenzíva projevovala místy značnou nejistotu, naštěstí jejich chyby napravoval Hrubeš, tak jako například ve 12. minutě. Že spojení Slavia a penalty nejde dohromady jsme mohli vidět o několik chvil později, kdy po jasném faulu na Mičolu zůstala píšťalka sudího němá. Německý tým byl v dalším průběhu lehce silnější na míči, nic více jak platonický tlak si však vinou vlastních nepřesností vypracovat nedokázal. Obrovskou šanci si naopak na sklonku první půle vytvořili slávisté po sérii hlaviček. Jako poslední se k míči dostal Švec, měl spoustu času v dobré pozici, ale jeho pokus byl jednak slabý a hlavně mířil asi dva metry mimo branku. Jak hlavičkovat ukázal svému kolegu z obrany o chvíli později Martin Latka, jeho pokus však zastavilo břevno, navíc by branka stejně nebyla uznána, protože si náš kapitán pomohl útočným faulem.


Druhou půli začali slávisté se třemi novými hráči a v rozestavení s dvěma útočníky. A hned v úvodu se mohl trenér Dušan Uhrin těšit ze vstřelené branky. Hrubému se povedl centr, do vzduchu se zavěsil Bílek a hlavou vstřelil úvodní gól zápasu. Zápas dále probíhal v duchu první půle, charakterizovala ho především bitva ve středu pole. Zhruba v půli druhého poločasu mohl Duisburg srovnat skóre, proti střele z vápna se však zaskvěl Hrubeš. Němci se i nadále snažili o srovnání skóre, v rodící se velké šanci je ale zastavil praporek asistenta sudího. Hra Slavie však byla po vlně střídání hodně rozháraná, svoji roli jistě hrálo i velké horko, které zápas provázelo. Druhý gól Slavie mohl přidat Baéz, ztroskotal však na gólmanovi soupeře. A právě Baéz pak Slavii svoji chybou připravil o již skoro jisté vítězství. Zbytečně ztratil balón ve středu pole a Duisburg na samotném sklonku utkání vyrovnal.

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - MSV Duisburg 1:0 ve druhém poločase

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 05.07.2015 17:20 |  
    0 0

    Co ten Škoda, pořád (jakoby) zraněnej ?

  2. Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

    Pepino44     před 9 lety 05.07.2015 17:30 |  
    0 0

    Tak se mi zdá,že jsme ve druhé půli opět drželi vrabce v hrsti, ale on nám zase v poslední minutě uletěl.

    • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

      honza1947     před 9 lety 06.07.2015 00:19 |  
      0 0

      Žádný vrabec v hrsti. Naopak jsme mohli ještě nějaký ten gól přidat, což se nezadařilo a rozhodla individuální chyba Baéze, což, na rozdíl od nás, oni okamžitě využili.

  3. Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

    notrax     před 9 lety 05.07.2015 17:32 |  
    0 0

    Docela se mi to sekalo, ale tak něco jsem viděl. Podržel Hrubeš, to asi jednoznačně, beci hrůza, střed zálohy - proč nehrál Deli? Co se týče offensivní části, tak taky vůbec nic, krajní záložníci pro mě neviditelní, například ten Bazal mi přijde jako strašný tintítko, nebyli jsme schopný si rychle nahrát, překvapit soupeře. Rozehráváme 10 přímáků kousek za půlkou a všechno jde dozadu až k Hrubešovi, koncovka některých hráčů úplně tragická. A to, co v poslední minutě předvedl Diop? To si nemůže nikdo dovolit, ať na něj měli být fauly nebo ne, tak prostě musí vstát a hrát, kdyby tam neseděl jak vocas, tak by mu tam Červ(myslím) nahrával a mohli jít do útočné akce, místo toho jsme inkasovali. Škoda, Kenia, Deli, všichni 3 mi dnes chyběli. Nevím jak vám, ale mě nepřijde, že tohle je fotbal na první ligu.

    • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

      Borris     před 9 lety 05.07.2015 17:57 |  
      0 0

      Prosimtě zachovej klid. Je to stále teprve příprava, sestava hodně rotuje, pořád ještě nejsme ani v půlce přípravy a navíc koukaly jsme na to na sekajícím se internetovém přenosu. Neříkám že jsem nějaký velký optimista, ale zatím bych to nedramatizoval. Navíc pořád doufám že kromě Voltra a Jablonskýho ještě aspoň 2-3 posily dojdou. Frydrych + střední záložník a pravý bek. Ačkoliv posílit bychom potřebovali oba kraje obrany. Ale řekněme že nalevo teda bude Jablonský.

      • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

        notrax     před 9 lety 05.07.2015 18:04 |  
        0 0

        Sestava rotuje, ale kdo z těch hráčů je schopný poslat přesný delší pas, nějakou kolmici, nahrát si z první? Já tohle prostě postrádám, tyhle prvky by se tam měly objevovat ať je sestava jakákoliv. Nápad, fotbalové myšlení, nevím, asi jsem fakt moc přísný a zvyklý na trochu jiný fotbal.

      • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

        Slawek     před 9 lety 05.07.2015 19:52 |  
        0 0

        Borrisi, ty posily přijdou ještě letos?

        • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

          Borris     před 9 lety 05.07.2015 19:54 |  
          0 0

          To kdybych věděl hochu :-D doufám :-)

          • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

            Dobi     před 9 lety 05.07.2015 20:11 |  
            0 0

            KLídek, určitě nějaké posily V TOMTO STOLETÉ pijdou! Vždyˇje do jeho konce ještě celách 85 let a půl!

    • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

      klimi     před 9 lety 05.07.2015 18:00 |  
      0 0

      Co si mám u ligového fotbalisty představit "jako strašný tintítko"?

      • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

        notrax     před 9 lety 05.07.2015 18:11 |  
        0 0

        Jeho jsem viděl hrát jen tenhle zápas, takže to tak být nemusí, ale přišel mi jako hubený klučík, který se bál hrát víc do těla a běhal tam a zpět a vlastně někdy jen tam. Technicky se moc neukázal, ale tak neměl tolik příležitosti, to beru. Třeba to bylo jen tím o dost větším dresem. :-D

  4. Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

    Majkl8     před 9 lety 05.07.2015 18:01 |  
    0 0

    Jak je to s případným příchodem Chramosty, Rabušice nebo toho Brazilce ze Slovenska??

    • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

      klimi     před 9 lety 05.07.2015 18:07 |  
      0 0

      Je to s nimi tak, že o tom psali ve Sportu...

    • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

      Navyseals     před 9 lety 05.07.2015 18:14 |  
      0 0

      Pokud neodejde Škoda, tak útočník nepřijde. Navíc Chramosta je nejlepší hráč Bolky zatím, ten by asi nepřišel.

    • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

      Borris     před 9 lety 05.07.2015 18:31 |  
      0 0

      Chram určitě nepřijde, i když bych ho tu viděl moc rád. Ale Bolce odešli Ďuriš a Wágner a navíc budou hrát předkolo evropské ligy. Pokud neodejde Škoďák, tak podle mě posilovat útok není dvakrát potřeba. Voltr se podle všeho jeví moc dobře a Červus a Diop si také zaslouží pořádnou šanci. Spíš bych se zaměřil na posílení krajů obrany, nějakého středního záložníka a udělal maximum pro příchod Frydrycha.

  5. Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

    Borris     před 9 lety 05.07.2015 19:28 |  
    0 0

    http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Chci-duraz-a-vetsi-bojovnost-rika-po-remize-trener-13215

    bravo, konečně žádný alibismus, žádný výmluvy a žádné schovávání se za fráze, ale opravdové pojmenování problémů s jasným dovětkem, že hráči musí přidat a tvrdě makat. Na Uhrinovi se mi vždycky líbilo že byl takový pes, který nikdy nestrpěl žádné flákače a netoleroval nikoho, kdo by nechtěl na place ronit semeno a makat. Jen tak dál trenére.

    • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

      jarodo57     před 9 lety 05.07.2015 19:45 |  
      0 0

      Nahoře nabádaš k zachování klidu.Zachovej prosím tě i klid s Uhrinem.
      Takových už ve Slavii za poslední léta bylo,ale počkejme uvidíme jestli se řeči vyrovnají s výkony.

      • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

        Borris     před 9 lety 05.07.2015 19:54 |  
        0 0

        Ale no tak, však jsem nenapsal nic ukvapeného. Jen kvituju jeho střízlivé hodnocení zápasu a že se nebojí hráče zkritizovat a natvrdo říct že musejí hodně přidat. Osobně nepamatuju, že by v minulosti některý z našich trenérů se nebál takhle natvrdo kritizovat. V drtivé většině případů jsme poslouchali nějaké alibistické řeči, které se jen snažili něco zastírat. Proto jak říkám, líbí se mi že Uhrin se toho takhle nebojí a proto taky píšu jen tak dál, aby v tom vytrval a nebál se být na hráče tvrdý a neomlouval je. Uhrin byl vždy tvrdý trenér a protop doufám že v tom vytrvá. Samozřejmě jak říkáš, počkejme si na to. Ale však já ani neříkám, že on je stoprocentně ten který nás vytáhne nahoru. Jen říkám že mu věřím a že kvituju že se nebojí hráče zpražit.

        • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

          jarodo57     před 9 lety 05.07.2015 20:02 |  
          0 0

          Ale já nic neříkám.Kdyby jsi měl znal, tak bys věděl ,že je to spíš ze srandy.Vždyť v poslední době Slavia přeci pro srandu je ne? A my se tady kvůli ní dohadujeme .
          Já mám ve zvyku přípravu téměř nehodnotit .Ono je to lepší.Nejdůležitější podle mě bude asi aby kluci dostávali výplaty a ostatní přijde.Počkej,vzpomeneš si na mě.

          • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

            Borris     před 9 lety 05.07.2015 21:38 |  
            0 0

            Aha tak to se omlouvám, musíš příště hodit smajlíka ať vím že je to míněno spíš ve srandě :-) no jo to víš, jsme fanoušci. My, narozdíl od hráčů a funkcionářů, jsme a budeme Slavii věrný po celý život. Proto se kvůli ní tak dohadujeme a není nám jedno co se děje nebo bude dít. Jasný já přípravu také beru s velkou rezervou. Už kolikrát jsme byly svědky toho, že v přípravě vše klapalo a v lize to pak byla hrůza a naopak. Ale určitě platí, jak jsem říkal že se mi líbí, že se Uhrin nebojí kritizovat, hráče zpražit a nic nelakuje. Doufám že mu to vydrží.

        • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

          Dobi     před 9 lety 05.07.2015 20:07 |  
          0 0

          Já osobně uznávám heslo? První dojem - žádný dojem, hyn sa hu, káže. To však neznamená, že nehltám první informace... Když se vracím o necelý rok zpět a Slavia vedla po třetím a pátém kole ligu, tvrdil jsem, kolik máme ještě získat bodů k záchraně! Bože, jak jsem se žel nemýlil... Co se týká Uhrina ml., několik let tu pracoval s mládeží a já osobně jsem schopen akceptovat každého trenéra... Samozřejmě kromě Straky, jako bych se těžko smiřoval například s příchodem Sivoka, Řepky, současného Váchy. snad mi rozumíte... Pokud někdo přinese kvalitní bič a v kapse bude mít i pár cukříčků, proč ne? Takže sledujme, vyhodnocujme, ale se závěry vyčkejme. Snad, snad, snad budou konečně potěšující...

          • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

            jarodo57     před 9 lety 05.07.2015 20:11 |  
            0 0

            Plzeňáky vyučuje Stutgart.50 minuta 4:1.Hloušek nehraje ani ta hvězda z Jihlavy.

            • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

              Barra     před 9 lety 05.07.2015 23:41 |  
              0 0

              No vida, a 'ta hvezda' dala po 24 minutach na hristi sestou branku za Stuttgart. Alespon jde videt, ze pripravne zapasy by se nemely predcenovat ani podcenovat. Muzeme si rict ze Slavie dnes jen remizovala proti muzstvu, ktere v minule sezone hralo treti ligu v Nemecku. Protoze nepredpokladam, ze Slaviste jsou na dovolene, meli urcite jiz rano slusny trenink v nohach, navic sestava nebyla samozrejme ta nejsilnejsi kterou jsme mohli postavit.

              Mimochodem, Hrubes ukazal sve kvality a preji mu to. Nemluvim ted o afere, ktera tady nejak zaznela a opet vyhasla, ale i o tom, ze Berkovec na me absolutne nenechal lepsi dojem nez Hrubes. Chyby Hrubes se z siroka promitaly, Berkovci prosly. I Berkovec bude muset pridat, v minule sezone nas moc nepodrzel, procentualne byl uspesnejsi Hrubes (a nejlepsi dokonce Rakovan - skoda ze nedostal vice sanci aby zahral vice zapasu za sebou).

              Ja souhlasim z Borrisem - mam rad kdyz trener mluvi na rovinu a nepouziva stokrat opakovane fraze. Uhrin se neschovaval za moznou unavou z treninku, za to ze Skoda nehraje. A jinak nesouhlasim s Bkngorem, ktery ma dojem ze mame slabsi muzstvo nez v poslednich 2 sezonach. Nikdo neodesel, prisel naopak Voltr, sanci dostana Jablonsky, verim ze Jinoch nesedi na zadku a ze bude mit minimalne stejne dobry cich na hrace jako Karolko - a jsem si jisty ze lepsi. Sezona nebude snadna, ale z minule vime ze s trochu vice stesti jsme mohli mit o nejakych 6 bodu vice a tocit se kolem sesteho mista. Ale na tom ani tak nezalezi. At se kluci snazi, pohary nemusime pristi sezonu hrat. A nechme toho skuhrani a pesimismu. Kdyby tak uvazoval Uhrin a tuto naladu prenasel na hrace, byli bychom predem vypraskani psi.

              • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

                Barra     před 9 lety 05.07.2015 23:45 |  
                0 0

                Promin Bongore za preklep u tveho jmena. Pismenka 'k' a 'o' lezi tak blizko u sebe na klavesnici...

              • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

                Borris     před 9 lety 06.07.2015 02:27 |  
                0 0

                Bezvýhradně souhlasím a podepisuji!

          • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

            Borris     před 9 lety 05.07.2015 21:46 |  
            0 0

            Určitě ti rozumím jak to myslíš a rozhodně se s tím ztotožňuju Dobi. Jak říkáš počkejme si na ligu. Ale rozhodně už teď hodnotím pozitivně to, že Uhrin byl po tomto zápase nekompromisní a natvrdo řekl že hráči musejí hodně přidat. Jak říkám, doufám že mu tahle tvrdost na hráče vydrží. Přesně jako to dělal Herb Brooks v Lake Placid se svým týmem studentů. Dřel je a honil jako blázen a výsledkem byl zázrak na ledě. Tak třeba se Uhrinový také povede nějaký fotbalový zázrak :-) Ze ten bych považoval i umístění do pátého místa. No uvidíme.

          • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

            bongor     před 9 lety 05.07.2015 21:47 |  
            0 0

            Ahoj Dobi,já jsem dost fandil Mírovi,ale dokážu snést i Uhrina,když to bude mít hlavu a patu.Kupodivu mi moc nevadil ani ten Straka,i když vždy upřednostňuju srdcaře Slávisty.Ale ty tři co jmenuješ na závěr,ty by mně nesměli přes brány stadionu.Ještě tak Řepku bych s velkým sebezapřením snes,je to spíš prdlouš a chachar.
            Uhrin to bude mít těžký,ten kádr není nic moc,řekl bych,že je slabší než byl pro ty dva předešlé ročníky.O to víc bude potřeba bojovat a jezdit ne po zadku,ale přímo po hubě.Škodovkovi bych přál,aby se dostal na 2-3 roky na západ a vydělal nějaký Euro
            na horší časy,ale bez něj to bude porod.

            • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

              Dobi     před 9 lety 05.07.2015 22:30 |  
              0 0

              Ono je to těžký. Stračena pocházel ze slávistické rodiny v ČB, ale to, že byl a je trochu magor, z něj udělalo Sparťana a bohužel si to pokazil svými výroky a slávistická veřejnost jej právem nepřijala... S Řepkou souhlasím, je to chachar někteří mají jednodušší myšlení. Ale Sivok i Vácha napindali tolik hnusu, že.... Pokud vím, tak Uhrin nikdy neřekl proti Slavii křivou slabiku, natož slovo.. A citovat tu hnusnou rudou žumpu zvanou Spart již nemá cenu... Před Listopadem byli podobní "REAKTŮRCI" napadá mě František Žemla, v TV pak zombie Pavel Čapek... Ale výhodou je nekupovat nebo vypnut zvuk....

  6. Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

    koscheen (přítel SN)     před 9 lety 05.07.2015 20:28 |  
    0 0

    TO SE NEPOVEDLO (Deník Sport), taky Vám jejich chování příjde už směšné?

    • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 05.07.2015 21:08 |  
      0 0

      Mně to fakt připomíná ty články (proti Slavii) jak byly před revolucí, tam není jablko daleko od stromu

      • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

        bongor     před 9 lety 05.07.2015 21:37 |  
        0 0

        Ne nadarmo nazýváme ten plátek "Deník spart".Před 89.rokem to vedli bolševici,těm byla Slavia trnem v oku odjakživa.Byli jsme klunb intelektuálů-čili podle nich příživníků,no a ten E.Beneš taky pro nás nijak nezabodoval.Teď to vedou jejich potomci,platí to zbohatlíci v rudých barvách,tak co bys od nich čekal.

        • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 06.07.2015 13:32 |  
          0 0

          Přitom proběhlo sezení s redaktory plesku,nevím co se tam teda dělo.

          • Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

            bongor     před 9 lety 06.07.2015 21:55 |  
            0 0

            Ale to je zbytečný se s nima bavit.Do očí se Ti budou dělat a jen zavřeš dveře,tk jsou to zase ti starý známý kecálkové.
            Koho chleba jíš,toho píseń zpívej.To mi vždycky radila moje babička.Konečník asi poslouchal za dveřma

  7. Re: Slavia - MSV Duisburg 1:1

    bloudil     před 9 lety 06.07.2015 16:18 |  
    0 0

    Rakovan asi do Jihlavy, jede s nima na soustredeni.