Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Bohemians 1905 - Slavia 0:1

Slavia vyhrála i druhý dnešní zápas, v Ďolíčku porazila Bohemku 1:0 díky gólu Kodra.

Bohemians 1905 - Slavia 0:1 (0:0)

Branka: 72. Kodr

Sestava Slavie: Hrubeš - Švec, Kodr, Bílek, Fialka (22. Mysliveček) - Prošek (74. Peterka), Boudjemaa (83. Hrubý), Souček, Dostál - Škutka (66. Červenka), Diop

Navzdory několika zraněním, která sužují A tým, nastoupila do druhého dnešního přípravného utkání odlišná sestava od té dopolední. Na začátku utkání hráči i diváci uctili památku Josefa Masopusta minutou ticha a mohlo se začít hrát. Slavii vedl do zápasu jako kapitán Tomáš Souček, Slavia byla zhruba první půlhodinu aktivnějším týmem, měla míč na svých kopačkách a snažila se dostat k brance Bohemians - to se však úplně nedařilo, hrálo se hlavně ve středu hřiště. První zajímavější příležitost si vypracovali domácí v 8. minutě, Acosta dal míč za obranu Schickovi, jeho pokus vyrazil Hrubeš a Vukadinovičova dorážka nebyla pro ofsajn uznána. V 19. minutě poslal Diop pěknou přihrávku Proškovi, na jeho centr z levé strany před bránu však nikdo ze spoluhráčů nedosáhnul. Ve 23. minutě musela Slavia střídat, Fialka odstoupil ze hřiště s krvácejícím nosem, nahradil ho Mysliveček, který se zařadil do obrany místo Dostála - ten se stáhnul právě na Fialkovo místo. Ve 28. minutě Hrubeš zneškodnil Haškův pokus zpoza vápna, míč mířící pod břevno vyrazil. 

Jestli první půle diváky příliš nebavila, tak druhý poločas byl ještě méně záživný. Dá se říct, že nejzábavnější byl místní tragický hlasatel, který zkomolil Boudjemaaovo jméno asi šesti různými způsoby. Namátkou Boudjeman (čti jak píšeš), Boudjemar, atd. V 66. minutě Škutku střídal Červenka a tento hráč byl v 69. minutě u první šance Slavie ve druhém dějství - po Dostálově centru napálil balón od vzdálenější tyče mimo branku. V 74. se k rozehrání rohového kopu postavil Mysliveček a Kodr hlavou umístil balón za Dočekalova záda - 0:1. Diop ještě v 87. minutě střílel z dálky, ale Dočekal jeho pokus měl.

Komentáře (85)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

    edenian     před 9 lety 01.07.2015 21:26 |  
    0 0

    ... a pan Kodr potesil sve mistni fanousky ...

  2. Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

    klimi     před 9 lety 01.07.2015 22:18 |  
    0 0

    Jen jedno přání na závěr dnešního dvojzápasu:
    Snad už pány Škutku a Jablonského ve Slavii neuvidíme...

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      bloudil     před 9 lety 01.07.2015 22:39 |  
      0 0

      No nevim Skutku snad jo, ale o Jablonskym Uhrin po zapase prohlasil, ze ho chce a libil se mu :(

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      Navyseals     před 9 lety 01.07.2015 22:53 |  
      0 0

      Proč nehrál Kenia? Nevíš?

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        klimi     před 9 lety 01.07.2015 23:33 |  
        0 0

        v Čelákovicích nehrál druhý zápas kvůli zranění, tak nevím, jestli je to stejný důvod nebo něco jiného...

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          jane (admin)     před 9 lety 02.07.2015 08:27 |  
          0 0

          Jj, Kenia je zraněný.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      Arutha     před 9 lety 01.07.2015 23:44 |  
      0 0

      Jak hrál Boudjemaa?

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        klimi     před 9 lety 01.07.2015 23:48 |  
        0 0

        Dozadu bída, dopředu taky žádná hitparáda. Snad jen standardky kopal excelentně...

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 00:55 |  
          0 0

          Boudjemaa se do naší ligy moc nehodí, klokani ho okopávali jako brambory a pan Příhoda to často ani nepískal. Co je platný, že je Boudjemaa výbornej fotbalista, když mu vadí tvrdá hra.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

            klimi     před 9 lety 02.07.2015 02:09 |  
            0 0

            Tím chceš říci, že jiné soutěže v Evropě jsou měkké?... Nebo že ti dobří hráči v Evropě nedostanou nakopáno...

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 04:19 |  
              0 0

              To jistě ne, jen to, že se s tvrdou hrou neumí moc popasovat. A asi se o tom ví, protože Pivarník několikrát volal na své hráče, aby do něho šli.

  3. Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

    honza1947     před 9 lety 02.07.2015 00:33 |  
    0 0

    Na zápase jsem nebyl, mám to do Prahy 100 km, ale pánové nezdá se Vám, že když nevyhrajeme, je všechno špatně, když vyhrajeme a dokonce dvě utkání v jeden den, pokaždé s jiným mužstvem a z plné přípravy, je opět všechno špatně, tak já už nevím. U nás už budou zřejmě všichni hráči lemry, i kdybychom vyhrály ligu.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 00:52 |  
      0 0

      Honzo, určitě myslíš Ligu Mistrů, protože tak to je.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 00:56 |  
        0 0

        Jo, zlatá dřevěná tribuna ...

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          PetCC     před 9 lety 02.07.2015 09:18 |  
          0 0

          Dřevěná tribuna se přestěhovala sem. Proto už tu skoro nic nepíšu a často ani nic nečtu.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

            Markus     před 9 lety 02.07.2015 09:31 |  
            0 0

            Tohle nechápu, snad je to odstupem času. Dřevěná tribuna měla nádhernou atmosféru, lidi se tam bavili mezi sebou docela na úrovni, argumentovalo se a hlavně se tam člověk dozvěděl spoustu věcí. Navíc když ten samý den v jiný čas hrál v Praze jiný tým, často se přišli na zápas podívat hráči i realizační tým, sám jsem si tak udělal solidní představu o mnoho hráčích, co mají v hlavě i se třeba jen dozvěděl, kdo má jakou přezdívku, z našich i jak si říkali mezi sebou :) Rozhodně jsem tam prožíval pozitivní emoce, ta atmosféra byla přátelská, ke všem. A že se kritizovalo? Však o tom takové debaty jsou. Když člověk něco řeší, má na zodpovědnost, pozitivní stav je že věci fungují a není třeba slov, ale když nefungují, vede se debata - kritizuje se a hledají řešení. Jo, co nemám rád, když lidi říkají jen že se jim něco nelíbí, ale neřeknou, jak by to řešili, to je ze strany kritika pak poněkud chudé, neužitečné. Nicméně zase, pokud je to expert a řekne že něco nejde, tak je prostě nutné smířit se s faktem, že to je expertně potvrzená slepá cesta a je užitečnější jít hledat jinou cestu než se snažit tuhle dál prošlapávat.

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

              martyni (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 10:54 |  
              0 0

              Hele to mam uplne jiny vzpominky na drevenku.. chodil jsem tam jako dite a byl jsem trochu vykulenej, proc ti stari panove tak sproste rvou a nadavaji. Atmosfera byla dost negativni.. jeste ze deda volal jen slavie do toho nebo hanba sudimu:) a dokazal o slavii tak pekne mluvit, jak je to cervenobily krasny na zelenym travniku.. takze diky nemu jsem tam chodil rad, jinak ta drevenka.. nic moc, oproti tomu na strahove a ted v edenu je pohoda. Ale mozna to mam zkresleny tim, ze jsem byl dite.

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

              Rottax (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 11:03 |  
              0 0

              Já z dřevěnky mám také horší zkušenosti. Sprosté nadávky na hráče, jenom samá kritika, pochvaly minimum. Co si vyslechl třeba takový Radek Bejbl za svoje delší vlasy?! Těm hráčům to rozhodně nepřidalo! Potom jsme raději chodili jinam než na hlavní.

              • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                martyni (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 14:56 |  
                0 0

                Presne! :) Zrovna jsem myslel na Radka Bejbla, kterej uz tehdy hral skvele a bylo ho plny hriste, ale tech nadavek na jeho rozehravku, vlasy, cokoli.. kdyz pak byl v Atleticu, tak jsem si na to kolikrat vzpomnel, co na to rikaji dedci z drevenky..:)

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      klimi     před 9 lety 02.07.2015 02:13 |  
      0 0

      Tak ja si myslím, že hodnocení týmu zde byli tuto přípravu zatím celkem přesná...Ve Vlašimi dobrý první poločas, proti Slovanů první poločas bída, druhý dobrý. Proti Jihlavě sice výhra, ale úplně ideální to zrovna nebylo, no zápas proti Bohemce byla úplná bída. Snad je správné v přípravě hodnotit více výkon a hru nez výsledek.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 02:35 |  
        0 0

        Zápasy v přípravě přece nejsou o kráse. Je to součást tréninku a hledání. Nic více, nic méně. Nemá cenu dělat unáhlené závěry.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 04:12 |  
          0 0

          Přesně, navíc trénujeme třífázově.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

            Barra     před 9 lety 02.07.2015 07:04 |  
            0 0

            +1

            A jeste pred mesicem vetsina Slavistu tvrdila, ze holt nemame kadr na lepsi vysledky, a ze to nezalezi na Berankovi. Ted, kdyz hrajeme pripravu bez Skody, bez Kenii to najednou neplati? Udelejme si zaver po Rakousku, tedy za predpoklad ze prijde nejaka posila.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

            slamacek (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 09:19 |  
            0 0

            to je sice pravda, ale jsou urcite automatismy, ktery ten hrac bud ma a nebo nema. jako napr. zpracovani mice, zbaveni se mice, misto rozehravky, pohyb bez mice. dokazal bych pak pochopit, ze nepujde v 80 minute do 50 metroveho sprintu, ale pohyb v klusu a nebo chuzi do prostoru, tak aby mezi jim a souperovym hracem nebyl 40 metru. tak aby reakce na hru prisla nev okamziku kdy protihrac dostane balon, ale uz kdyz na nej balon leti, tak aby na protihrace vyvinul tlak a nenechal jej nejdrive zpracovat a pak se teprve o neco pokousel...atd...

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

              honza1947     před 9 lety 02.07.2015 11:33 |  
              0 0

              To máš sice určitě pravdu, ale zřejmě píšeš o nějaké jiné lize.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          klimi     před 9 lety 02.07.2015 08:18 |  
          0 0

          Tak ja neříkám, že je o kráse... Spíše jsem ocenil snahu kombinovat, i když výsledek nebyl dobrý (Vlasim), naopak výhru proti Bohemce tolik necenim, protože hra byla fak hrozná...

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

            Navyseals     před 9 lety 02.07.2015 09:25 |  
            0 0

            Je důležitý umět vyhrát i zápasy, kdy to nejde herně.

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

              klimi     před 9 lety 02.07.2015 10:51 |  
              0 0

              Ale ne v přípravě...

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 10:57 |  
          0 0

          No tak lepsi nejaky hodnoceni, nez zadny.. ja jsem rad, ze tu nekdo napsal, jakej byl zapas, kdyz jsem ho nevidel. Faze pripravy muze byt jednim z duvodu, to asi kazdej chape, ale prece ti, kteri tam byli, nebudou rikat, jaky to byly super vykony, kdyz nebyly.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      japhy     před 9 lety 02.07.2015 08:16 |  
      0 0

      Neviděl bych to tak strašně. Snad všichni vědí, že je to příprava, tak není nutný tomu dávat zbytečně velkou váhu. A nemůžeš po klucích, co píšou reporty( ať formou článku nebo delšího příspěvku), chtít, aby psali něco jinýho, než viděli. To bychom mohli přípravu přejít mlčením...
      A navíc, ta dnešní sestava byla více než strašidelná :)

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      naplavnik     před 9 lety 02.07.2015 08:33 |  
      0 0

      Jihlavu jsem neviděl, Bohemku ano. Nemá se nějak smysl rozepisovat o hře nebo výsledku, pro oba týmy to je součást přípravy a podepsalo se na tom polepení sestav i plná zátěž v tréninku. Takže spíše jen zajímavosti ze zápasu proti Bohemce: líbil se mi Souček na štítu, tahle pozice by pro něj nemusela být vůbec špatná varianta, Dostál to opět odjezdil a měl tam i několik pěkných ofenzivních momentů, Mysliveček a Peterka zatím nevýrazní, ale je fajn, že dostávají šanci se ukázat, ale zatím to na Ačko asi nebude. Dávid řekl bych nezůstane, ani kdyby se prodal Škoda, Diop a Červ začal s bráchou hrát hokej. Prošek je trochu smutný příběh, měli by mu okamžitě zajistit hostování v 1. nebo i 2. lize s nějakou garantovanou zápasovou zátěží. Ten kluk má všechno, co by mít měl, rychlost, dynamiku, ale je pořád matnej, jako v minulých zápasech, co hrával. Pokud by tam nenastal viditelný progres, tak bych spolupráci ukončil. Za Bohemku nastoupilo mnoho hráčů, které jsem viděl poprvé a často se jménem, které bych ani dokázal vyslovit. Líbila se mi jejich osmička, tuším Jirásek, který to uměl hezky rozdávat, řekl bych lépe, než potom Jarolím ve druhé půli, ale taky od něj byly fotbalové věci.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        bongor     před 9 lety 02.07.2015 21:48 |  
        0 0

        No on ten Jirásek taky pěkně psal,třeba Psohlavci,nebo Proti všem.To proti všem asi bylo o rozhodčích nebo o Fačru.

  4. Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

    JS (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 11:06 |  
    0 0

    Musím říci, že to byla vyhozená stovka a ještě unuděná přítelkyně navrch, ale pár postřehů k hráčům mám:
    Mlaďoši toho většinou moc nepředvedli. Peterka, Mysliveček, Prošek a Fialka jasně ukázali, že na to prostě nemají (zatím). Kodr byl o něco lepší.
    Michal Švec hrál dobře, kupodivu i Dostál dost jezdil, a i když přihrávka a technika tradičně bídná, hodně toho vybojoval a nic nevypustil.
    Souček je podle mě stoper, nechápu, proč na DZ nemáme Salašoviče, kterého jsem v nějakém přípravňáku viděl už loni zářit.
    Boudjemaa je dle mého názoru křídelní hráč. Dělat z něj playmakera, hrajícího často zády k bráně, je zločin. Navíc ho tam okopali jako záhonek. Bylo mi ho líto, neměl šanci nic moc předvést. Kopací technika a pohyb samozřejmě uplně někde jinde, než zbytek kádru.
    Velký průser byl Škutka. Nechápu, jak k nám mohl jít jako velká posila z Baníku, i Červenka, který tam přišel v druhém poločase, zahrál daleko lépe. Hru oživil a rozhýbal vepředu.
    A na závěr – hodně se mi líbila bohemácká dvacítka. Nějaký snědý technik bůh ví odkud. Byl v prvním poločase nejlepší na hřišti.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      klimi     před 9 lety 02.07.2015 11:12 |  
      0 0

      Škutka k nám nešel z Baníku...
      Peterka s Fialkou hráli chvilku, Prošek je pravda mimo, Mysliveček je ještě dost mladý a nikdy nehrál dospělou soutěž, je to moc velký skok...
      Švec se mi moc nelíbil, dopředu špatný.

      Já si u DB nějak nedokážu představit, že by měl být pro tým nyní přínosem, když při každé ztrátě míče sklopí hlavu a vykašle se na hru, a to ať by hrál kdekoliv...

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        Jiri1     před 9 lety 02.07.2015 11:29 |  
        0 0

        Oba týmy jsou na tom nějak podobně,Bohemians doted nemaj peníze ani na provoz natož na pořádný hráče , majitelé uvažují o prodeji klubu a chtějí nižší náklady, i proto zkoušej levný většinou neznámý hráče, pokud se seženou peníze nebude to hned. Slávia je na tom, podobně , upřímně jsem čekal po drsné fyzické pžípravě , co se bude dít , už to začalo tradiční ulejvárna i s podpisem doktora, finanční situace nepřehledná , kádr zatím šílené úrovně bez motivace, nedávno se Kisel vyjádřil někde , že by svému nejhoršímu nepříteli nepřál den v čele Slávie , že takový nervy si nikdy předtím neužil, nevím jestli je tpo přesné, ale vystihuje to situaci v klubu. Uhrím je rád , že vůbec je někdo ochotný jsem jít/Jablonský/, ono se opravdu neví co bude, vše bude odvislé od peněz, které jak víte můžou být zátra , ale také nemusí.
        Jinak výsledkově mne to potěšilo, herně se chce zvracet, nelze se neustále hájit , že do toho jdeme z plné přípravy, to nám nikdo nesežere, navíc to vypadá blbě.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          klimi     před 9 lety 02.07.2015 11:39 |  
          0 0

          "tradiční ulejvárna i s podpisem doktora"

          Jako kdo?...

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

            Navyseals     před 9 lety 02.07.2015 12:02 |  
            0 0

            Hlavně by mě zajímalo, jak to může vědět. Prásknul to na sebe doktor nebo se tím chlubili hráči? Asi blbost...

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

              Eluin (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 12:22 |  
              0 0

              ...nebo někdo nechal v kabině utržené sluchátko :).

              • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                bongor     před 9 lety 02.07.2015 21:52 |  
                0 0

                Jo to je to utržený sluchátko.Určitě.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          spino     před 9 lety 02.07.2015 13:13 |  
          0 0

          Bohemka hlavně už vůbec posilovat nepotřebuje. Vystačí si s tím co má. Na rozdíl od nás má stabilní trenérský tým, spolehlivou brankářskou dvojku a nepronásledují ji insolvenční mafiáni. Podle mě se záchranou nebude mít problémy.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 13:19 |  
            0 0

            A proto stále platí, že s jejich kádrem bychom bojovali o sestup v druhé lize.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

            Barra     před 9 lety 02.07.2015 23:22 |  
            0 0

            Stabilni trenersky tym? Mezi 2011 a ted Hoftych, Medynsky, Weber, Klusacek, Pivarnik, tedy 5 treneru, kde posledni ma teprve 30 zapasu na lavicce za sebou, Klusacek tam byl 11 zapasu, Medynsky 19.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 13:54 |  
        0 0

        osobně bych ze včerejška nedělal velké závěry. Nastoupila hodně kombinovaná sestava a to hlavně v záloze. K tomu plná kondiční příprava a pekelné vedro.

        Hra se mi nelíbila, byl to spíše boj, ale to je asi s Bohemkou vždy.

        Moc nevím, jak hodnotit Součka. Je urostlý, měl hlavy, ale takhle nejistého hráče v rozehrávce jsem dlouho neviděl. Butche to asi včera nebavilo, moc neběhal, jak prohrál souboj, sklopí hlavu, šourá se na půlce. Byl jsem jeho fanda, ale tohle je na pár facek.

  5. Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 13:20 |  
    0 0

    Pražská S si stahují odchovance. Slavia-Jablonský, Sparta-Frýdek. I zde je vidět náš totální úpadek.

  6. Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

    naplavnik     před 9 lety 02.07.2015 13:37 |  
    0 0

    Po procházce po rozpálené Praze to vypadá, že dneska nezaprší a nezaprší... Meteo News.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 15:20 |  
      0 0

      Jestlipak zaprší aspoň před přípravou(zejtra,Sobota) , nebo během přípravy ?

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 16:03 |  
        0 0

        Budem rádi když spadne pár kapek,pomalu kráčíme do kopru když to srovnám s rudejma a prádelníkama.Je to hodně smutné srovnávání.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          Eluin (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 22:43 |  
          0 0

          S rudejma se bohužel už dlouho srovnávat nemůžeme ....

  7. Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

    jufoun (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 18:52 |  
    0 0

    Vše začíná a končí u majitele. Pokud nebudeme mít někoho kdo bude ochoten "poustět žilou" tak se nikdy nehnem dopředu.
    Už to trvá ta beznaděj příliš dlouho.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 18:59 |  
      0 0

      Řebejk pouští žilou v barech v domácích Teplicích, co zbyde, dává zřejmě Uhrinovi

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        jufoun (přítel SN)     před 9 lety 02.07.2015 19:02 |  
        0 0

        :-D pěkné odlehčení, jinak si myslím, že snad Uhrin by nebyl blázen aby sem šel jen tak, určitě si situaci zjistil dopředu.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        spino     před 9 lety 02.07.2015 22:19 |  
        0 0

        A občas se z toho urodí taková smlouva jako třeba se Strakou. :D

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 03.07.2015 08:31 |  
        0 0

        Pak mi ale neříkej, že Uhrin nepočítal s posilama před podpisem smlouvy?

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          AlesJa     před 9 lety 03.07.2015 08:54 |  
          0 0

          nevěřím do toho by Uhrin nešel, ani kdyby cítil problém s prachama

  8. Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

    mart01     před 9 lety 02.07.2015 19:36 |  
    0 0

    Všichni tady zoufáte nad tím, jak nutně potřebujeme finančně silného a movitého majitele, který by pouštěl každoročně 300 mega do naší lásky. Dovolím si však tvrdit, že jen o penězích to není. Dnes jsem si přečetl rozhovor s Křetínským, který potvrdil, že ztráta z minulé sezóny opět převyšuje 100 mega. To je šílený, každý rok ve stomilionové ztrátě a za 10 let pouze 3 tituly a x výbuchů.

    Podle mě jde i v dnešní době postavit výborný tým z ničeho. Borussia Dortmund je výborným příkladem, u nás Plzeň (i když tam to trvalo podstatně déle). Nejaktuálnějším vzorem může být Příbram, proč tam to jde s výrazně nižším rozpočtem a u nás ne. Jasně, musí u toho být i trochu štěstíčka. Nicméně si myslím, že cesta ven z hnoje je scouting. Kdyby se do něho investovalo místo nakupování Baezů, Gecovů, Vošahlíků, Frejlachů, Feninů a mohl bych pokračovat do nekonečna, byli bychom možná někde úplně jinde. Jasně, je tady sousta faktorů přes adaptaci až po zdravotní stránku hráče, ale pokud to v tom hráči je, do půl roku se to musí projevit.

    Takže když se kouknu na přestupy od roku 2012, což je zřejmě více jak 100 naprosto promarněných mega, je mi z toho smutno. Přitom jen stačí najít ty správné lidi (odborníky) a investovat do nich a ne do Feninů.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      Barra     před 9 lety 02.07.2015 21:04 |  
      0 0

      Zdravim Marte. "Vsichni" vazne ne, odjakziva tvrdim ze jen bohaty majitel (za predpokladu ze by se uz nejaky filantrop nasel) neni reseni ktere by nas doneslo na vyslunni. Mas pravdu s scoutingem, vedle toho maximalni pozornost co se tyka vychovy mladeze - s jasnou vizi, konceptem. Stoji to penize, cas, namahu, ale jina cesta neni. Jedine kdyby se nasel nejaky ten sheikh ktery pro svoji zabavu nevedel co s penezmi.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        Markus     před 9 lety 03.07.2015 07:07 |  
        0 0

        Také mám rád cestu budování klubu přes silnou výchovu mládeže a adaptaci nových hráčů v juniorkách či rezervě, určitě to přispívá ke stabilnímu A-týmu a lépe se drží kontinuita přístupu hráčů a vůbec fungování věcí od juniorky až po špičku. Bohužel si ale myslím, že tahle cesta je v současných podmínkách draho variantou. Je třeba zázemí, personální náklady. I tak se stává, že ti hráči se nechají zlanařit někam jinam a prostředky do nich investované se nezůročí, vždyť kolik hráčů uteklo takhle z juniorek nám?! Stává se tak, že nakonec je úspěšnější klub, co juniorku vůbec neřeší a pořizuje si hotové hráče. Jsem proti omezování počtu cizinců v týmech, to ale také snižuje výhodu vlastní líhně. Proto tu silnou výchovu mládeže považuji za funkční pouze v případě, kdy tam klub dokáže dlouhodobě držet vysoký rozpočet. Pak tam bude kvalita a bude schopnost si nadějné hráče udržet. Bez peněz se z výchovy mládeže stává charita a to je přesně to, co si myslím o výchově mládeže poslední roky, CHARITA!

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      AlesJa     před 9 lety 03.07.2015 07:33 |  
      0 0

      čte se to pěkně, ale nám chybí stabilní vedení klubu, Příbram je tvrdě řízena Starkou který má jasnou vizi a od všech vyžaduje 100% práci. Finance jsou vždy zajištěny, rozjeli mládežnickou akademii, vybírají si hráče kteří jsou schopni na hřišti "chcípnout". Ten jejich vzorec je dlouhá léta stejný. A jejich rozpočet jistě není 100mil. Je to fakt smutné.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 03.07.2015 08:49 |  
      0 0

      marte nehnevej se, ale priklady, ktere jsi uvedl nejsou prave idealni (krom dortmundu). Pribram = Starka, Plzen = Berbr... asi vis kam mirim. To jsme pak meli volat po prichodu hornika.
      v mladezi se nam dari vychovavat dost podobne mnozstvi jako jinym ligovym celkum a i bych rekl ze budeme klidne mezi prvnimi tremi tymy. potiz je ze u nas ti kluci maji obtiznejsi moznost se prosadit. hrat v jihlave je jine nez na slavii.
      skauting je pro velky klub potreba, ale ze by zrovna tebou zminovana plzen, ci pribram v tomto smeru zarila? to si nemyslim. a treba u plzne vidim tendenci kupovat vsechno co se ukaze jako ze to by mohlo byt dobry a doufaji, ze se aspon 2 z peti chytnou. vyjmenuj si 10 poslednich plzenskych prichodu a kolik se jich chytlo v zakladu a stalo se oporou.
      potiz u nas je ze k nam nechodi a ani nechteji chodit hraci co jdou do plzne, sparty, nebo k peltovi. Je treba otazka jestli by travnik k nam sel. to si myslim ze bude hit pro jablonec vetsi nez kopic pro plzen.
      souhlasim vsak s tim ze prestupy se nam uplne nedari. tech povedenych je mene nez je jinde, rekl bych.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      mart     před 9 lety 03.07.2015 12:32 |  
      0 0

      V mem pripade mate pravdu priteli.
      Ano ja "zoufam".
      Zoufam uz dlouho, a nezoufam rad.
      A priznam se ze bohateho majitel bych mel opravdu rad,
      Jenze ono se na nadarmo rika, vem si chlup na dlani, ... ze :-)
      zdravi mart

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      Markus     před 9 lety 03.07.2015 08:33 |  
      0 0

      Snad uspěje, trápí se u nás už dlouho a Slavia s ním také.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        naplavnik     před 9 lety 03.07.2015 08:46 |  
        0 0

        Štěpánovi upřímně přeji, ať se chytne, za onoho tragického jara pod Petroušem nehráli s Trubilou (blahé paměti) na levé straně vůbec špatný fotbal. Potom ale přišlo zranění a šlo od devíti k pěti. Tak snad se mu ve Zlíně podaří restart, já jej stejně jako Huba v Edenu pak srdečně přivítám.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          klimi     před 9 lety 03.07.2015 14:37 |  
          0 0

          Počkej, dyť Petrouš žádné tragické jaro ve Slavii neměl...

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

            naplavnik     před 9 lety 03.07.2015 14:43 |  
            0 0

            myslel jsem, jak nechodily výplaty, vypadalo to na zánik klubu...

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

              naplavnik     před 9 lety 03.07.2015 14:49 |  
              0 0

              myslím to jaro 2011 (?)

  9. Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 03.07.2015 08:28 |  
    0 0

    A dneska změna v počasí taky nenastane...

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

      AlesJa     před 9 lety 03.07.2015 08:57 |  
      0 0

      bouřky mají být v úterý uvidíme...

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

        DavidM     před 9 lety 03.07.2015 11:01 |  
        0 0

        možná nastane. Do Hradce možná míří Piták, jasno bude dnes odpoledne.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          DavidM     před 9 lety 03.07.2015 11:06 |  
          0 0

          tak spíš ne, vzali si Krmaše.. Ten by se mi líbil i u nás, škoda.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

            Tomski     před 9 lety 03.07.2015 14:35 |  
            0 0

            máš to z dobrého zdroje ? já v Čelákovicích dostal informaci od člověka přímo z klubu, že prodloužil...trošku mě nervuje, že neoznámili podpisy nových smluv (Piták, Voltr, Černý, Dostál)...doufám, že to nemá souvislost s insolvencí...

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 03.07.2015 11:07 |  
          0 0

          Zrovna teď když se mi v přípravě celkem líbil, ale zas diky věku už nevydrží celej zápas, ale já bych radši viděl nějakej příchod k nám

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

          spino     před 9 lety 03.07.2015 11:45 |  
          0 0

          To by byla rána pod pás. :(

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

            DavidM     před 9 lety 03.07.2015 14:58 |  
            0 0

            Jiří Vrba na twiteru hlásí bouřku... to jsem zvědavej. Tipuju podpis Voltra nebo jablonského:-D

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

              spino     před 9 lety 03.07.2015 15:12 |  
              0 0

              Prodloužení smlouvy s Dostálem. :D

              • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                DavidM     před 9 lety 03.07.2015 15:15 |  
                0 0

                to taky:-D a přichází mladej Vukadinovič z MB, končí Damien a Rakovan

                • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                  spino     před 9 lety 03.07.2015 16:04 |  
                  0 0

                  Koukám, že pokračuje Hrubeš. Pokud jsou pravdivé spekulace, tak nechápu, co ve Slavii ještě dělá. Disciplína v klubu je koukám hodně mizerná. Kdyby se tohle zjistilo v hokejové Slavii za Vládi Růžičky, tak by se dotyčný už strachy nikdy na stadionu neukázal.

                  Pokud to byli lživé spekulace, pak je samozřejmě vše OK a jsem rád, že pokračuje.

                  • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                    Navyseals     před 9 lety 03.07.2015 16:10 |  
                    0 0

                    Růžička? Prosím tě, přečti si, cos napsal. Toho člověka usvědčili z braní úplatků a ty ho dáváš jako morální vzor. Dospěj už.

                    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                      spino     před 9 lety 03.07.2015 16:36 |  
                      0 0

                      Celá ta kauza je zkreslená a zmanipulovaná, byť Růža v některých věcech pochybil, ale to tady nebudu rozebírat.


                      Tady je pár informací, které v Deníku Spart nenajdeš (byť tam na druhé straně také pár věcí není pravdivých).

                      http://www.extra.cz/ruzickovi-lide-ze-slavie-mluvi-o-podrazu-trenerova-verze-sedi-kouc-dal-zrejme-pul-milionu-ze-sveho-navic-jake-souvislosti-a-proc-taji-media

                      http://www.extra.cz/podraz-na-ruzicku-dalsi-svedectvi-o-nenavisti-co-se-delo-ve-slavii-pred-jeho-odchodem-nikdo-se-zahorklym-koucem-nemluvil

                      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.07.2015 21:49 |  
                        0 0

                        re: Navyseals
                        To jseš na velikém omylu a pod vlivem médií, která jsou naprosto neobjektivní a jednostranná. Dokonce si dovolím říct, že je to cílená kampaň. Ale najdou se občas i objektivní média, např. Deník Téma (vyšel 19.června 2015), na str. 24-25 je článek "Requiem za Růžu". Článek je velice objektivní, věnovali se celé kauze do hloubky, např. včetně současného majetku Růžičky nebo peněz, které vydělal v zámoří, kdy hrál NHL. Což je všechno naprosto v pořádku. Problém je jinde: Podle zainteresovaných lidí to vypadá, že v klubovém účetnictví hokejové Slavie vládl pořádný zmatek. A takový bordel je ve spojení s naivitou některých aktérů velmi nebezpečnou směsí. Další věc: Veškeré peníze dohadoval a přebíral Jiří Mouček (nikoliv Růžička jak mu podsouvá Palaščák). Peníze končily v klubovém trezoru o kterém sice Benýšek tvrdí, že nikdy neexistoval, ale mediím je už ozvala řada svědků, kteří potvrdili, že obří "zelená káča" stála přímo v Růžičkově kanceláři.
                        Růžičku by mohli zcela očistit někteří dlouholetí zaměstnanci hokejové Slavie, ale problém je v tom, že tím by zaručeně přišli o práci, protože jejich současný šéf je tím mužem v pozadí celé aféry ...

                        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                          spino     před 9 lety 04.07.2015 06:25 |  
                          0 0

                          Přesně tak.

                          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.07.2015 18:23 |  
                            0 0

                            Malé upřesnění, Téma je týdeník.

                            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                              spino     před 9 lety 04.07.2015 19:58 |  
                              0 0

                              To jsem nečetl. Mě stačí pár informací o známých, potvrzení v médiu, které se nepodílí na štvavé kampani (byť je bulvární) a trocha zdravého rozumu. Palaščák vydíral nahrávkou Růžu už na přelomu roku, kdy mu Růža ze společného účtu s manželkou peníze vrátil. Náhle těsně před mistrovstvím a baráží s CHomutovem nahrávku zveřejní. Proč? Že to bylo kvůli tomu, když se podíval na reprezentační nominaci? Chabí argument...

                              Naopak když se podívám já na vazby na ose Benýšek-Pitter-Palaščák...

                              • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.07.2015 00:35 |  
                                0 0

                                Je to tak, navíc už vystoupení Palaščáka bylo naprosto směšné, normálně někdo dá peníze a zapírá to, ale on přesvědčuje všechny, já jsem dal peníze a byl to úplatek, tzn. já jsem se dopustil trestného činu. Navíc pořád podsouvá, že to dal Růžičkovi a přitom to dvakrát předával Moučkovi. A když tohle nepomohlo, tak si zařídili tu slavnou reportáž rodičů. Jen když se zamyslíš, tak Růžička musel za 15 let na Slavii trénovat stovky juniorských hráčů a oni sehnali jen jednu ukřivděnou "Mařenu" (navíc anonymní) a jednoho otce hráče, kterého nejspíš točili skrytou kamerou a cíleně se tam podsouvá, že děti nemohli hrát hokej, protože nezaplatili. To je jako by Slavia byla jediný hokejový oddíl v republice. Když ty děti byli tak skvělí (jak tvrdí rodiče), proč nešli hrát na Spartu, Hvězdu, Kobru, do Letňan nebo na Zbraslav, popř. je blízko Slaný nebo Kladno. Ale problém je, že většina národa slepě věří mediím a moc nepřemýšlí. Ale na druhou stranu už Tomáš Garrigue Masaryk řekl, že proti mediím nemá člověk šanci (Hilsneriáda) a to tehdy před více jak 100 lety byly jen noviny, kdyby to tak viděl dneska ...

                                • Re: Bohemians 1905 - Slavia 0:1

                                  spino     před 9 lety 05.07.2015 09:27 |  
                                  0 0

                                  Ono jde taky o ty, že ty peníze Růžička používal k tomu, aby ten kluk mohl někde hrát, protože zadarmo se na hostování junioři neberou. Tak řekněme, že Růžovi dal půl mega, ze kterého ale část šla do Ústí, aby ho tam nechali hrát (GM Ústí Robert Kysela pak prohlásil, že Palaščák nebyl talentovaný). V tom rozhovoru to přesně říká, za 500 tisíc vás tady nechám trénovat a najdu vám hostování v první lize a tam se kluk buď prosadí nebo ne. Prostředníkem byl Mouček.

                                  Jediný problém vidím v tom, že tyhle finanční machinace nešli přes řádné účetnictví a Mouček neměl v klubu žádný oficiální post, takže část těch peněz šla Růžovi do kapsy (jestli je poté jako akcionář vložil v hotovosti do trezoru a použil je k vybavení šatny, to těžko mohu posoudit). Ale třeba se to takhle dělá v každém klubu, těžko říct. Dneska kluby obrací každou korunu.