O Slavii

Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

Slavia má nového trenéra, přípravu s týmem zítra zahájí Dušan Uhrin mladší, který ve funkci nahradil Miroslava Beránka.Ve funkci sportovního ředitele zároveň skončil Karol Kisel.

Informaci o svém konci ve funkci obdržel dosavadní kouč Miroslav Beránek definitivně od vedení Slavie včera, angažmá skončilo po vzájemné dohodě. Dušan Uhrin přichází do poměrně známého prostředí, dříve působil jako trenér béčka, sportovní ředitel mládeže a jako asistent Karla Jarolíma a Josefa Pešiceho.

"Nabídku jsem dostal zhruba před týdnem. Věděl jsem, že ji chci přijmout, ale musel jsem si také ověřit, jak vůbec Slavia v tuto chvíli funguje a co chce vedení Slavie dokázat v příští sezoně. Samozřejmě je to pro mě výzva, protože Slavia má historicky velice dobré jméno. Já pevně věřím, že se nám podaří stabilizovat dlouhoběji herní projev, bylo bych rád, kdybychom neměli takové výkyvy ve výkonech. Teď nechci nic slibovat, je to pro mě úplně čerstvá záležitost, v následující době se určitě vyjádřím k hodně věcem," uvedl Uhrin.

Slavia začíná letní přípravu zítra v 10 hodin na Xaverově, kromě Uhrina bude na tréninku i nový asistent Petr Čuhel, otázku Beránkova realizačního týmu tisková zpráva Slavie nezmiňuje, ale pravděpodobně bude všem jeho členům také ukončena smlouva.

Slavia plánuje tiskovou konferenci s novým trenérem na čtvrtek.

Sedmačtyřicetiletý Dušan Uhrin v České republice trénoval A týmy Bohemians, Mladé Boleslavi a Viktorie Plzeň, v zahraničí vystřídal rumunské kluby FC Temešvár a CFR Kluž, působil i na Kypru v AEL Limassol anebo v gruzínském Dinamu Tbilisi, se kterým vyhrál ligu i pohár. Naposledy trénoval běloruský Dinamo Minsk, ve kterém skončil letos na jaře.

Kdo bude nový sportovní ředitel?

Po roce a půl ve funkci sportovního ředitele skončil Karol Kisel, se kterým se vedení včera dohodlo na ukončení spolupráce. Kisel byl zároveň členem představenstva. Jméno jeho nástupce zatím nebylo oznámeno, v minulých dnech kromě jména Ivana Horníka, jehož příchod je již pravděpodobně vyloučený, padlo i jméno Josefa Jinocha. Uvidíme, koho nakonec nový generální ředitel, kterým bude David Trunda, přivede.

Komentáře (129)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    DavidM     před 9 lety 16.06.2015 11:32 |  
    0 0

    Pro mě je daleko důležitější zpráva že skončil Karol Kisel, konečně. A Uhrinovi přeji hodně štěstí.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 11:35 |  
      0 0

      Ale kdo místo Kïsela teda ? Jestli už tam náhodou tajně nesedí Horník ...

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Markus     před 9 lety 16.06.2015 12:13 |  
      0 0

      Kisel si to u mě podělal přístupem, když končil Koubek a Šeterle, rozhodně tak nelituji. Ale překvapený jsem, o odchodu Kisela jsem teda žádné spekulace poslední měsíc neslyšel, nic tomu nenasvědčovalo. Určitě zvědavost, kdo to vezme po něm, tipuju opravdu toho Jinocha.

      K Uhrinovi přistupuji neutrálně, trénovat určtě umí, tak ať ukáže co s tím kádrem svede. Jen doufám, že nebyl tak naivní aby věci převzal bez nějaké podmínky, že dojde k dalším pozitivním změnám, zejména investici do kádru. Beránek to zkusil bez větších posil a ten super začátek ligy to akorát ještě více pokazil, než byla nutnost kádr posílit zřejmá, už bylo pozdě. Kdyby Škoda nepřevedl sezonu snů, ligu bychom nezachránili.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        vavicek     před 9 lety 16.06.2015 13:36 |  
        0 0

        Konec Kisela může klidně souviset s příchodem Uhrina. Nevim jak dnes, ale ještě z Bohemky se oba nemusí.

  2. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    winter (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 11:35 |  
    0 0

    No že končí Beránek mi vůbec nevadí, měli (a mohli) jsme mít daleko lepší výsledky.. Co se Uhrina ml. týká, toho já jsem si do Slavie hodně přál v době kdy poprvý končil Jarolím, v tý době měl solidní jméno a měl úspěchy v Rumunsku. Od tý doby se dá ale považovat za úspěch jenom titul v Gruzii kde to je pro Tbilisi povinnost, v Plzni rozhodně nezářil.. Každopádně nejsem ani vysloveně pro ani proti, uvidíme jaký bude mít výsledky.

    Ale nejvíc mě potěšila zpráva že spolu s Beránkem končí i Kisel. Konečně.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      PetCC     před 9 lety 16.06.2015 12:26 |  
      0 0

      Pro Plzeň se Uhrin nehodil, protože to byl (a je) zcela funkční silný tým, kterému se trenér musel částečně přizpůsobit. Což Uhrin nedokáže. Má zcela opačný přístup, který by ale třeba u nás mohl platit.
      Ze subjektivního hlediska se mi Uhrin nikdy moc nelíbil, ale rozhodně ho kvůli tomu nebudu vyhánět, ani nesmyslně kritizovat. Jenom pod Beránkem loni jsem měl představu, jak tým bude fungovat a vcelku se to vyplnilo. O Uhrinově vlivu na tým nemám vůbec představu.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        vavicek     před 9 lety 16.06.2015 13:38 |  
        0 0

        Opak je pravdou. V Plzni prakticky nic nedělal a nechal to na volnoběh. Měnit Vrbův styl tam začal až Koubek.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Pepino44     před 9 lety 16.06.2015 12:36 |  
      0 0

      Tak je pravda,že Uhrin v Plzni moc nezazářil, ale byla to jenom jeho vina? Uhrin je znám tím,že se s hráči moc nemazlí a pokud na ty plzeňský hvězdy nastoupil trochu ostře,možná,že mu to vrátili.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Virgil1956     před 9 lety 16.06.2015 12:46 |  
        0 0

        Řekl bych, že Koubek se s hráči nemazlí ještě víc, takže tady asi příčinu hledat nelze. Uhrin je spíš studený čumák než ras a říká se, že po stránce psychiky to s hráči moc neumí.

  3. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    ashley     před 9 lety 16.06.2015 11:39 |  
    0 0

    Myslím si, že odchod Kisela značí nějaký větší změny. Podle mě by za normálních okolností asi neskončil. Možná o tom má někdo nějaké informace?

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Alanor (admin)     před 9 lety 16.06.2015 11:47 |  
      0 0

      Ano, měly by být větší změny. Představen by měl být nový generální i sportovní ředitel. Toho sportovního měl dělat právě Horník, těžko říct, kdo bude místo něj. Spekuluje se o Jinochovi, Kubíčkovi...

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 12:06 |  
        0 0

        A to jsem pred chvili cet ze by mozna Kozel..
        No jsem na to zvedavej koho si tam natahneme ted..
        Neprijde vam uz docela pozde na shaneni sportovniho reditele? Bych treba Jinocha uz asi nepustil abych musel shanet nahradu..

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Barra     před 9 lety 16.06.2015 12:15 |  
        0 0

        Predpokladam Alanore, ze tiskovka bude zitra?!

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          Tomski     před 9 lety 16.06.2015 12:20 |  
          0 0

          čtvrtek...

          • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

            Barra     před 9 lety 16.06.2015 12:21 |  
            0 0

            Dik, takze jeste 2 dny trpelivost...

            • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

              smely (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 14:03 |  
              0 0

              zdravim, jelikoz je redakce v zoldu vedeni, tak zalobovala za tiskovku az ve ctvrtek, aby byl dvoudenni prostor na spekulace tady na SN a tim padem , pochopitlne, vice prokliku = vice kacek do kasicky pana Pavouka...rikal mi to pan jiri...

              • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

                martyni (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 14:52 |  
                0 0

                :)

              • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

                quelhar (admin)     před 9 lety 16.06.2015 20:26 |  
                0 0

                Pan Pavouk si ve Švýcarsku spokojeností mne ruce :o)

  4. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    tantalos     před 9 lety 16.06.2015 11:40 |  
    0 0

    Tak on končí i Kisel, a to se mi zdá jako velmi potřebné.
    Odchod Míry Beránka mě mrzí, asi byl opravdu příliš hodný, což u DU nehrozí. Na druhé straně MB musel trénovat v situaci, kdy nebyl pánem nad klubem, když se musel řídit notami od (spolu)majitelů a právě KIsela. Podařilo se mu dost mančaft vyčistit - proto často bral cizince a nikoli chráněnce mocných českých agentů.
    Dušan Uhrin má teď o dost lepší výchozí pozici. Otázka je, jestli někdo přijde místo Kisela. Potěšilo by mě, kdyby to byl Míra Beránek.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 11:44 |  
      0 0

      To bych podepsal, vidim to stejne. A Mirovi Berankovi bych podekoval za to, ze to v tehle silenych pomerech vzal. A rad bych ho videl misto Kisela.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 11:47 |  
        0 0

        Ondra Zlamal psal "ale na slavii mu stale zalezelo", treba to neni jen v tom, ze Beranek je slavista, ale ze muze i dal ve slavii pracovat.

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          edenian     před 9 lety 16.06.2015 12:06 |  
          0 0

          Neverim, ze by sel MB delat reditele. Nedava to zadnej smysl.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      bongor     před 9 lety 16.06.2015 19:46 |  
      0 0

      Ano tantale,to je dobrej nápad.Míra by si zasloužil aby neskončil jako ztroskotanec,ale jako člověk který nám pomohl a zaslouží si jít o stupínek výš.
      Může sice ještě jít trénovat někam jinam ukázat,jako to ukázal Koubek,že to nebyl on,kdo způsobil naše mizerné výsledky,ale nejraděj bych ho viděl dál ve Slavii.

  5. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    KubaM     před 9 lety 16.06.2015 11:43 |  
    0 0

    Sice jsem už opět začal trochu snít o Kozlovi, nicméně i tento tah vítám a určitě to bude nějaký posun!

  6. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 11:46 |  
    0 0

    V posledním řádku jen tak mimochodem oznámí odchod sportovního ředitele. Není on Kisel i v představenstvu a.s.? Aktuálně máme majitele, mluvčího a trenéra. Snad se děje i něco dalšího.

  7. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    edenian     před 9 lety 16.06.2015 12:24 |  
    0 0

    Na me to stejne pusobi jako stale trvajici bezradnost tzv. majitelu. Porad zkousi stejny figury dokola, jestli se nejaka chytne? My nevime na co maji prachy, oni nevi na co si koupili klub. Kdo chape proc co delaji? Nikdo. Uhrin je volnej, tak Uhrin. To je tak vsechno.
    Uhrin byl drive u hracu neoblibeny trener, ras jestli si to dobre pamatuju. Jak se casem zmenil nevim, taky jak k tomu pristoupi v takovym prostredi, jake je dnes v nasem klubu, to je docela tezky. Nikde nebyl vice nez jednu/dve sezony, to je take velmi vypovidajici. Ja vicemene nic extra necekam, jake mu privedou hrace tezko predvidat, kez by dokazal s tymem neco "zajimaveho". Tim myslim neco, co uz jsme dlouhy cas na hristi nevideli. Vsichni asi vite co, ze jo. Proste aspon trochu radosti v hledisti a to pokud mozno i mimo Eden. Aspon ta nedobytnost pro zacatek kdyby se dokazala obnovit, to je asi moje prani. Jak malo by mi stacilo. Snad to dokaze.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      PetCC     před 9 lety 16.06.2015 12:28 |  
      0 0

      Majitel není beradnej, on ví koho chce. Problém je ten, že slávisti proti tomu okamžitě začnou divoce protestovat! :-)

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        edenian     před 9 lety 16.06.2015 15:10 |  
        0 0

        :-)

  8. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 12:24 |  
    0 0

    Nějaké bližší informace o tom Trundovi jsou, respektive kdo si ho dosadil, nebo jak se k nám vůbec dostal :) ?

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      (host)     před 9 lety 16.06.2015 12:39 |  
      0 0

      Přes inzerát na jobs.cz :) Asi se dá někde v pozadí tušit Šimáne.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Barra     před 9 lety 16.06.2015 12:41 |  
        0 0

        Jestli v tom ma Simane sve penize, tak je logicke ze bude chtit mit v interni kuchyni Slavie sveho hlidaciho psa.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      bongor     před 9 lety 16.06.2015 19:49 |  
      0 0

      Já jsem kdysi hrál s nějakým Trundou,tak v roce 68-69,byl to rockový kytarista a zpěvák.To si on nebude.

  9. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    Citrus (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 12:58 |  
    0 0

    Uhrina jsem nikdy neuznával a radost z jeho příchodu nemám. Nicméně, jak už jsem psal dříve, je úplně jedno, kdo tady bude trénovat. Pokud nedostane důvěru a čas na práci, neuspěje tady nikdo. Tak třeba Uhrin to štěstí mít bude a překvapí mě.

    Každopádně ještě jednou děkuji panu Beránkovi. Mrzí mě, že musel skončit.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Hektor     před 9 lety 16.06.2015 13:23 |  
      0 0

      Tak mě to zase tak moc nemrzí. Beránek začal dobře, hra na dva útočníky, body a čelo tabulky. Že postavil na Plzeň defenzivní taktiku bych pochopil, ale proč se potom nevrátil k tomu, co přinášelo body, ví asi jenom on a Bůh. V rámci možností posílený kádr hrál na jaře s výjimkou prvních 3 zápasů stále hůře a i když mám Beránka jako člověka rád, jeho odchodu nelituji. Nejen mým favoritem byl Kozel, od Uhrina čekám zpočátku hlavně posílení kádru, umím si představit, že to byla jedna z jeho podmínek. Otázka je, kde na to vzít. Jinak ten Trunda už je tutovka?

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        klimi     před 9 lety 16.06.2015 13:27 |  
        0 0

        No jsem zvědav, jestli má Uhrin z předchozích působení nějaké oblíbence a natahá je sem...

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        jane (admin)     před 9 lety 16.06.2015 13:27 |  
        0 0

        Dá se říct, že lidé, kteří přichází, už jsou v kompetenci Trundy, on si tvoří tým jako nový GŘ.

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          Navyseals     před 9 lety 16.06.2015 13:31 |  
          0 0

          Asi dají čekat nějaký hráči, jinak by do toho Uhrin nešel, ne?

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          naplavnik     před 9 lety 16.06.2015 14:23 |  
          0 0

          Jane, nevíš, jaká je v této souvislosti pozice Jirky Vrby?

          • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

            (host)     před 9 lety 16.06.2015 14:52 |  
            0 0

            Jirka Vrba ma kancelar ve druhe mistnosti zprava chodby :) Já myslím, že diskuze o setrvání nebo odchodu JV se vůbec nevede, tam ke změně nedojde.

            • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

              edenian     před 9 lety 16.06.2015 15:13 |  
              0 0

              Kdyz to Ivanek vypustil, tak proc by odchazel.

            • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

              naplavnik     před 9 lety 16.06.2015 15:52 |  
              0 0

              To je dobře, jen v té souvislosti, že asi ten Trunda buduje svůj tým, kde mluvčí patří.

              • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

                Dobi     před 9 lety 16.06.2015 16:54 |  
                0 0

                Dovolte mi několik poznámek, trochu z nadhledu.

                Míru Beránka jsem měl a mám lidsky rád. I on se divil, kde jsme se ocitli po 5.kole a pak druhý konec provázku - ten propad na jaře - 7 zápasů a jediný bod, hloupá střídání. Ale znáte někoho, "kdo může hodit kamenem"? Snad bude Uhrin nakonec lepší.. ĆI lépe prosperující v džungli zvané český fotbal. Věřím, že i Čuhel nebude špatný tip a snad i v médiích se stav díky dcerce zlepší!

                Pepa Jinoch je schopný študovaný člověk, snad to potvrdí. Kisel asi na tak vysokou funkci vstoupil příliš brzy! Mám-li být mírný...

                A Trunda? Jméno mi nic neříká. Vlastně ano, na devítiletce chodil do paralelky nějaký Trunda, který se všude chlubil, že chodí na housle a umí. Jen do té doby, než mu dva "pětkaři" z jeho třídy ty housle rozbili o hlavu... Ale to byl asi jiný Trunda...

                Omlouvám se hlavně za tuto poslední úvahu, ale nahlas hlásím KÉŽ BY! Kéž by vyhráli optimisté a konečně jsme se z těch lejn vyhrabali!

                • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

                  bongor     před 9 lety 16.06.2015 19:52 |  
                  0 0

                  To moh bejt ten,co o něm píšu výše.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      bongor     před 9 lety 16.06.2015 19:50 |  
      0 0

      Já mám stejné pocity jako citron.

  10. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    rak (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 13:31 |  
    0 0

    Psal jsem několikrát, že jsem spíše pro odchod Beránka, ale že musí být nahrazen někým lepším a že za lepšího Uhrina nepovažuji. To ovšem automaticky neznamená, že je horší. Úspěchy v poslední době moc neměl a možná s ním mají problémy i hráči.
    Ta výměna s Koubkem je vcelku zajímavá. Pořád považuji Koubkův vyhazov za pitomost, i když se tady na tom určitě neshodneme a ani to nikdy nevyřešíme. Prostě měl enormně málo času. Rok je minimální potřebná doba. Beránek ho měl a k jeho odchodu jsem se přikláněl, protože jsem prostě neviděl žádnou změnu k lepšímu (žádné zázraky jsem nečekal) a alespoň nějaký posun by vidět už být měl.
    Snažím se být trochu optimista. Možná to s Uhrinem vyjde lépe. V každém případě mu teď držím place.

    Odchod Kisela je také pozitivní. Něco jako Pastoor, spoustu pěkných slov (v poslední době tedy už raději žádná), ale výsledky mizivé.

  11. Procházka 11.6.2015

    Mike     před 9 lety 16.06.2015 13:37 |  
    0 0

    Tak Procházka to věděl již 11.6.2015- viz Twitter SN- Uhrin, Čuhel a Trunda. Ale proč to sem píšu. Kéž by vyšla také jeho předpověď s Kellnerem, která byla analyzována v jednom Hattricku letos na jaře.

    • Re: Procházka 11.6.2015

      Hektor     před 9 lety 16.06.2015 19:33 |  
      0 0

      To asi těžko, není Trunda náhodou člověk Šimáněho? Ale samozřejmě by se mi to taky líbilo.

  12. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    Maeden (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 14:01 |  
    0 0

    Dle mého infa dostal realizační tým výpovědi už před zápasem se Slováckem a někteří hráči vyrozumění o neprodloužení smlouvy (to jen na okraj k zoufalému výkonu). MB bude chtít smlouvu doplatit.
    Také v poslední době hráčům nechodily peníze, což mám potvrzené z více zdrojů, dokonce si platili útratu při soustředění na hotelu před zápasem s Jihlavou.
    Když si to dáme dohromady s tím, že Uhrin nebude zrovna levný a bude chtít nějaké nákupy, plus jméno GŘ, je evidentní, že se nějaké změny ve vlastnictví nebo financování musely stát a je za nimi Šimáně. Možná konečně Řebíček zmoudřel a přestal nesmyslně navyšovat finanční požadavky nebo ho Šimáně přitlačil ke zdi.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Sedrousek     před 9 lety 16.06.2015 15:05 |  
      0 0

      Jakych zdroju? Tyka se to minule sezony ,tak uz to muzes klidne pustit do sveta. A bud konkretni.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 15:14 |  
      0 0

      A zase ty výmysly. Tvůj zdroj bude asi patrně Řebíček sám, když víš co bude Beránek chtít nebo ne.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Maeden (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 16:59 |  
        0 0

        Máš snad nějaké jiné info ohledně Beránka? Já bych řekl, že se nakonec nějak dohodli na půl cesty (tedy pokud je zpráva o vzájemné dohodě pravdivá), málokdo je takovej grand a splachovací srdcař, že by Aleškovi nechal nějaký ten milionek, ale rád si přečtu jiný názor.
        Tohle fakt není žádné "Jiříkovo vidění", zdroj je spolehlivý, byť je to skoro týden stará zpráva. Jestli ti to vadí, nečti to.

  13. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    afro     před 9 lety 16.06.2015 14:21 |  
    0 0

    Ale jo, podle mě je Uhrin celkem dobrá volba a třeba týmu vtiskne líbivější herní styl. Asi na tom nebudeme finančně tak zoufale, když přišel zrovna on a MB zřejmě zůstane na výplatní pásce... Domnívám se také, že by vzhledem k příchodu Uhrina, který by asi nevzal job bez přislíbených financí na posily mohli přijít nějací noví hráči. Posty, které je třeba nutně posílit jsou levý bek (Tamás je asi passé) a obě nebo alespoň jedno křídlo pokud se chytne Bazal. Odejde-li Škoda chce to náhradu i za něj. Ovšem všechno závisí na tom, zda ten, kdo si dosadil Trundu (Šimáně?) bude ochoten dalších investic a stavu na trhu, kde moc potencionálních jmen nevidím.
    Odchod Kisela jednoznačně vítám, otázkou je kdo ho nahradí, když příchod Ivánka je snad zažehnán...

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      barabas     před 9 lety 16.06.2015 23:27 |  
      0 0

      Bude to Jinoch!

  14. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    Tealc     před 9 lety 16.06.2015 14:34 |  
    0 0

    Za oba odchody jsem rád. Uhrina moc nemusím, hlavně se mi nelíbí ten jeho účes :-), ale nějaké úspěchy za ním jsou, tak snad bude zase konečně lépe!

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Borris     před 9 lety 16.06.2015 14:45 |  
      0 0

      jestli pod ním konečně začneme mít výsledky a budeme předvádět koukatelný fotbal, tak ať si klidně na hlavě nosí jarmulku.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        smely (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 15:06 |  
        0 0

        uf...vystiznejsi prirovnani te nenapadlo ?

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          Borris     před 9 lety 16.06.2015 18:27 |  
          0 0

          abych řekl pravdu já napsal první co mě napadlo a ani jsem nad tím nepřemýšlel :-) až teď mě to trklo jak jsem si přečetl tvůj příspěvek.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Sedrousek     před 9 lety 16.06.2015 15:14 |  
      0 0

      Uspechy kdysi byly a ted je bez prace a doma se nudi. Ty jeho oblecky taky nejsou zadarmo a doma se hada s manzelkou tak potrebuje vypadnout z baraku. Proto vzal Slavii. Slavia uz o nej jednou stala a on prohlasil ze nebude trenovat materskou skolku. Naopak mohl si ten mancaft pekne vypiplat od zacatku. Horsi by to urcite nebylo nez se Strakou a Pastoorem. Ale on ne ja sem pan trener.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Borris     před 9 lety 16.06.2015 18:28 |  
        0 0

        Ty snad u Uhrinů doma šmíruješ pod oknem ne? :-D

  15. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    DavidM     před 9 lety 16.06.2015 14:48 |  
    0 0

    Kde berete jistotu, že opravdu přijde Trunda? Nikde jsem to oficiálně nenašel.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      afro     před 9 lety 16.06.2015 15:01 |  
      0 0

      No, ono to oficiálně taky nikde napsáno není...

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        DavidM     před 9 lety 16.06.2015 15:51 |  
        0 0

        že to tu všichni berou jak hotovou věc včetně redakce

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          DavidM     před 9 lety 16.06.2015 15:52 |  
          0 0

          která to píše i v posledním odstavci v článku..

          • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

            afro     před 9 lety 16.06.2015 15:59 |  
            0 0

            Já to beru jako hotovou věc, protože to píše redakce... :-) Ale možná se budeme ještě všichni divit.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      jane (admin)     před 9 lety 16.06.2015 16:40 |  
      0 0

      Stačí, že je předseda představenstva Slavie, anebo to neznamená, že ve Slavii již pracuje?

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 17:21 |  
        0 0

        Není, v obchodním rejstříku je stále jako předseda představenstva uveden Adam Řebíček.

        Probíhala teď někdy valná hromada?

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          doctorex (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 17:24 |  
          0 0

          Tak buď mohla proběhnout per rollam nebo členy představenstva podle mě (pokud to připouští stanovy) může volit i dozorčí rada. A v rejstříku to ještě nemusí být zapsané.

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          jane (admin)     před 9 lety 16.06.2015 17:26 |  
          0 0

          Tak se podivej do dnesnich dokumentu v insolvencnim rejstriku.

          • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 17:41 |  
            0 0

            Je to tak, omlouvám se, možná že členy představenstva opravdu volí dozorčí rada, možné to je a stanovy jsem kvůli tomu nestudoval. Zápis člena představenstva do obchodního rejstříku je pouze deklaratorní, čili David Trunda je už opravdu předsedou představenstva.

            Dává to smysl a není ani nutné (naopak je to velice kontraproduktivní), aby byl zároveň i ředitelem.

  16. Milan Škoda, video

    Almik     před 9 lety 16.06.2015 14:57 |  
    0 0

    Neplánuje/nepracuje už někdo na videu o Milanu Škodovi a jeho uplynulé sezoně snů? Každé tři dny obhlížím you tube, jestli tam už o něm nějaké video vzniklo...
    Díky za info

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Falk     před 9 lety 16.06.2015 16:27 |  
      0 0

      Nevím co říct ,je to chladný a mírně namyšlený trenér ,navíc už kdysi prohlásil ,že nebude trénovat mateřskou školku.Snad nebude pod vlivem našeptávačů a bude stavět jenom podle momentální formy a nebude křičet ,že někteří maji základ jasný.Přeji mu ,ať má pevné nervy a šťastnou ruku a nám fanouškům konečně koukatelný fotbal.Z těch našich některých hráčů ho určitě bude bolet hlava.Tak vítej trenére

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      jane (admin)     před 9 lety 16.06.2015 17:21 |  
      0 0

      Je to mazec, abychom si to shrnuli, tak Slavia může jít do insolvence kvůli tomu, že není ochotná zaplatit pochybný firmě, která vymáhá pohledávku, o jejíž oprávněnosti dosud nerozhodnul odvolací soud. Kde to pak jsme? Aha, v ČR... A chtít, aby správce schvaloval každý přestup do/ze Slavie, mazec.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 17:31 |  
        0 0

        Nemůže, žádný příčetný soudce prostě nemůže za současného stavu prohlásit úpadek...ikdyž zase jsme v ČR. Jestli za tohoto stavu prohlásí jakýkoliv soudce úpadek, tak je to na ústavní stížnost/Štrasburk/žalobu na stát.

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          bongor     před 9 lety 16.06.2015 19:58 |  
          0 0

          Kolik jich je těch příčetných?

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 17:24 |  
      0 0

      JUDr. Holas evidentně vaří z vody, ten insolvenční návrh musí soud odmítnout, je zjevně šikanózní. Není splněn základní předpoklad insolvence, a sice to, že závazky nemohou být uspokojeny exekucí: všechny přihlášené pohledávky jsou sporné (včetně rozhodčího nálezu na 12 mega pro Kusého, běží řízení o zrušení), čili je logické, že jsou zatím nevymahatelné exekučně.

      Říkejte si co chcete, ale pro mě je pan Kusý největší odpad a maximální morální dno, Ivánek je ve srovnání s touhle sviní naprostej světec!

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Navyseals     před 9 lety 16.06.2015 17:27 |  
        0 0

        On si udělal hodně nepřátel a dluhů. A má zažitej určitej životní styl a nechce se mu ho nechat.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 18:09 |  
        0 0

        Díky za zřejmě odborné popsaní situace, snad to pro Slavii dobře dopadne.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Tomis68 (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 17:55 |  
      0 0

      To je hnus... už jen fakt, že to jde přes Samou, vypovídá mnohé :-(.

  17. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 18:11 |  
    0 0

    Tak po podrobném prostudování smlouvy mezi Slavií a Kusým jsem došel k závěru, že smlouva je absolutně neplatná, protože nebyla uzavřena v souladu se způsobem jednání uvedeným v obchodním rejstříku (v roce 2012 jednali a podepisovali vždy DVA členové představenstva). Smlouva včetně dodatků je podepsána z představenstva pouze Adamem Řebíčkem (podpis Aleše je irelevantní, protože nikdy nebyl členem statutárního orgánu), v té době ještě v představenstvu seděl Platil a nějaký Malík. Čili smlouva je absolutně neplatná, protože jedna ze smluvních stran jí nikdy nepodepsala = neuzavřela.

    Čili čekám, že insolvenční soud brzy odmítne návrh na zahájení insolvenčního řízení jako šikanózní, čímž skončí insolvenční řízení, a následně očekávám jasné zrušení rozhodčího nálezu ve prospěch Kusého z důvodu absolutně neplatné smlouvy a tudíž i rozhodčí doložky. Pak bude tato nepříjemnost za náma.

    Jestli ale někdy potkám někde pana Kusého, slibuji, že mu naplivu do ksichtu a řeknu mu hezky od plic, co si o něm myslím!

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      tolsimir     před 9 lety 16.06.2015 21:07 |  
      0 0

      ja bych to trosku poupravil, absolutne neplatna urcite nebyla, pac to nespada pod nic, co absolutni neplatnost zaklada (dle 588 NOZ). Tady slo o nicotne pravni jednani, smlouva nikdy pravne nevznikla, na druhou stranu kdyz si pomuzu vyrazem z mezinarodniho prava, tak by mohlo jit o smlouvu tacitni. Slavia konkludentnim jednanim davala najevo, ze se smlouvou citi zavazana, proto nelze vubec vyloucit, ze by se soud priklonil k zaveru, ze vhledem k tomu, ze obe strany povazovaly smlouvu za pravne existujici, tak vznikla pravni fikce smlouvy, ze ktere obema stranam plynuly prava a povinnosti

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 10:31 |  
        0 0

        Tak vzhledem k tomu, že smlouva ne/byla uzavřena v 2012, tak se na ní NOZ nevztáhne. Smlouva se bude posuzovat podle obchodního zákoníku.

        Ano, jedná se o zdánlivé právní jednání. I kdybychom přijali teorii o tacitní smlouvě, která ovšem ve světle § 269 odst. 2 a především § 272 odst. 1 obch. zák. kulhá na obě nohy, stále je tu problém, že nebyla platně sjednána rozhodčí doložka, ta totiž musí být písemná vždy. A i kdybychom přijali teorii, že smlouva byla uzavřena, pak nemůže zavazovat společnost z důvodu rozporu uzavření se způsobem jednání uvedeným v obchodním rejstříku, jednalo by se maximálně o exces Adama Řebíčka.

        Buď jak buď, rozhodčí soud nebyl v žádném případě oprávněn rozhodovat o sporu a proto musí být rozhodčí nález zrušen. Otázka, jak by se pak vyvíjel spor před standardním soudem, to nechci předjímat, ale myslím, že Slavia tahá za delší konec provazu.

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 10:40 |  
          0 0

          Jen by mě zajímalo, s čím vyrukoval Řebíček proti Kusému, je tam žaloba snad na 6 mega. Napadá mě bezdůvodné obohacení...což mi přijde důvodnější, než Kusého nároky. Ono to taky nakonec může dopadnout tak, že SKS Kusému nezaplatí ani korunu a naopak bude cálovat on (kéž by).

          Jak Řebíčky považuju za gaunery, tak tady jim fandím...evidentně narazili ještě na většího hajzla.

  18. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    zeleznik2     před 9 lety 16.06.2015 18:33 |  
    0 0

    Tak s Uhrinem ml. problém nemám, spíš se mu divím, že toho jde, pokud mu tedy majitel(Šimáně?Kellner?Řebíček?) hodně neslíbil, na post sportovního ředitele Ivan Horník a do útoku Baroš a začátek zemětřesení máme za sebou. Každopádně novému trenérovi budu držet pěsti.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      davy     před 9 lety 16.06.2015 18:40 |  
      0 0

      Sice má logiku, aby někdo připomínal Barošovi rodné Ostravsko aspoň jménem, ale přesto bych Horníka nebral. Bývalý domov mu může připomínat Bazal. :-)

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        luk (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 19:16 |  
        0 0

        Jo, ten by ho mohl definitivně zlomit..:):)

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 16.06.2015 22:30 |  
        0 0

        :)

  19. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    zeleznik2     před 9 lety 16.06.2015 18:37 |  
    0 0

    po odchodu Jarolíma v roce 2010, za necelých pět let 9!trenér

    Michal Petrouš (2010–11)
    František Straka (2011–12)
    Martin Poustka (2012)
    Petr Rada (2012–13)
    Michal Petrouš (2013)
    Miroslav Koubek (2013–14)
    Alex Pastoor (2014)
    Miroslav Beránek (2014–15)
    Uhrin ml. (2015–)

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      spino     před 9 lety 17.06.2015 07:07 |  
      0 0

      Neznám klub, který by si mohl dovolit vyhodit tak kvalitní trenéry jako Koubek a Beránek. Opravdu k zamyšlení...

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Barra     před 9 lety 17.06.2015 07:14 |  
        0 0

        Koubka bych vynechal. Jeho odchod jsem nahlas kritizoval, nicmene beru ze to bylo soucast mozneho vstupu ruskeho investora. Kdyby AR odmitnul s nimi jednat, by se take na neho valila lavina.

        Maloktery klub zase bude tolerovat snuru neuspechu, ktera se tahla dlouhych 20 zapasu, od sesteho do dvacatepateho kola, a kde jsme ziskali usmudlanych 10 bodu z 60, tedy 16,66 %.

  20. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    Hajsi     před 9 lety 16.06.2015 19:04 |  
    0 0

    Tak když jsme si vyměnili trenéra s Plzní. To by se u nás časem mohl ukázat Pavel Vrba a Míra Beránek zase v Plzni :D

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      hiker42     před 9 lety 16.06.2015 21:35 |  
      0 0

      ..jj, Vrbu by měl Řebíček vyplatit Peltovi ze smlouvy..
      ..aby ho mohl po půl roce vyhodit..

  21. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    ElvisPresley     před 9 lety 17.06.2015 00:02 |  
    0 0

    Naivně jsem si myslel, ze Eden vyuzije male Euro a opravi se umisteni obrazovky clonici ve vyhledu, dlazba pred fanshopem apod...Bohuzel nic...Budu se modlit, aby nevypadla grafika a ostuda by byla na svete...

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      jane (admin)     před 9 lety 17.06.2015 06:54 |  
      0 0

      Dlažba před fanshopem je opravená už rok.

  22. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    no-nick     před 9 lety 17.06.2015 08:04 |  
    0 0

    Jestli se potvrdí ten Jinoch, o kterém dnes píše iSport, budu se změnami spokojen☺

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Borris     před 9 lety 17.06.2015 08:23 |  
      0 0

      Jojo pokud dojde Jinoch, tak budu taky spokojen. Je to člověk který v tom, v dobrém slova smyslu, umí chodit. Je schopný, má čich na hráče a navíc je to slavista. Zná prostředí a nemusel by se dlouze rozkoukávat. Jeho příchod by byl v naší situaci podle mě opravdu dar. Ale znovu musím zopakovat to co tvrdím neustále. Dokud se nevyjasní majetková struktura, nečekejme nějaké dlouhodobější zlepšení.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Barra     před 9 lety 17.06.2015 09:02 |  
        0 0

        Ahoj Borrisi. Myslim ze jsme na dobre ceste, s Jinochem a Uhrinem jsem spokojeny, ukazujete to ale hlavne na to, ze Slavie nestoji pred krachem, jak by na prvni pohled se mohlo zdat z frontalniho utoku Kusyho. Evidentne se nasly prostredky, bez kterych by tady duo Uhrin - Jinoch (tedy jestli se to jmeno potvrdi) nemohli byt. Fakt, ze David Trunda, ktery ma byt clovek od Simane vystridal v cele vedeni Slavie Adama Rebicka, ktery je uz 'jen' mistopredseda predstavenstva svedci o tom, ze AR predal moc do ruk Simane, ktery jak se zda uz neradi jen slovy, ale take svymi prostredky.

        Ze Kisel konci jako sportovni reditel nelituji moc toho alespon na ven neukazal, i ldyz to nemel lehke. Neni vsak evidentni aby se ze dne na den stal z hrace sportovni reditel, i kdyz napriklad Nezmar to zvlada, ktery ma ale v zadech podporu Ludvika Karla, ktery asi vice rozumi fotbalu nez AR. Kisel nemel sve kontakty a zkusenosti, take nejsem si vzhledem k jeho chovani na hristi ktere nekdy bylo trochu hystericke, jestli je na takovou funkci dostatecne diplomat. Takze Jinoch bude podle me urcite krok dopredu. Jinak jsem take rad ze Bc. Adam Rebicek uz neni pro okolni svet ten, ktery primarne zastupuje Slavii na ven.Jeho minulost je na to pestra, ze zustava kolem neho spatna pachut. Trunda by nas mel reprezentovat lepe, uz jen fakt ze je to clovek Simane nam otevre lepe a vice dveri.

        Jinak Slavie uzavrela nekdy v 2012 pratelstvi s Atletico Madrid, o nejaky rok pozdeji s Evertonem. Nic se alespon podle toho co vim dale nedelo, a prave tam vidim moznosti. Jak Atletico, tak Everton jsou kluby s nepocetnym mnozstvim hracu, kteri ihned nenajdou sve misto v prvnim muzstvu, ale zajiste by osvezili Synotligu. Chelsea v tom smyslu spolupracuje dlouhodobe s Vitesse Arnhem z Nizozemi a ted s nasim Moeskroen-Peruwelz, druholigovy Antwerp FC s Manchestrem United, atd. Vzdy jde o to, ze hraci z Premier League prijdou bezplatne na hostovani, kde jejich matersky klub hradi integralne jejich mzdu. Nejedna se o B-hrace, ale o talenty kterym jejich matersky klub veri natolik, ze do nich timto zpusobem investuje. Myslim ze i tato cesta by mohla byt zajimava pro Slavii. Jinoch bude ale zajiste lepe vedet nez ja, kde hledat moznosti posil. A nezapomnel bych ani na Gruzii, kde Uhrin pusobil. I tam by se nejaky talent mohl najit.

        V kazdem pripade vidim budoucnost daleko ruzoveji nez pred rekneme tydnem.

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          Tomis68 (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 09:27 |  
          0 0

          Souhlasím Barro, že p. Trunda jako předseda představenstva znamená pravděpodobně větší zainteresovanost p. Šimáněho bude v klubu...

          Co se týče p. Jinocha, tak souhlasím, že by toto snad mohla být osoba, která Slavii konečně pozvedne i sportovně nějakou rozumnou realizací koncepce.

          Že bychom měli vyloženě uzavřené partnerství s Evertonem, se nepamatuju. Snad jsme se tehdy s nimi potkali na soustředění někde na Kanárech, ale nepamatuju se, že by proběhlo něco víc. Už dřív se spekulovalo, proč se v dobách ENICu nevyužívala možnost tohoto modelu spolupráce s Tottenhamem, když tu byl společný vlastník (Něco jako když šel Vydra z Udinese do Watfordu). Následně v dobách Jarolímových to vypadalo na něco s Interem (Nejprve Tijany Belaid, poté Gianluca Litteri, který se ale zranil po snad 2 zápasech a moc toho nenahrál), ale taky to rychle utichlo. Určitě by takový model mohl být prospěšný pro Slavii (viz Tamás), otázkou ale je, nakolik je naše kaprliga atraktivní pro zahraniční velkokluby a hráče, tam by to chtělo asi minimálně hrát poháry, kde je ale už koeficient dávno v háji...

          • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

            Barra     před 9 lety 17.06.2015 09:42 |  
            0 0

            Ahoj Tomisi, nejedna se primo o partnerstvi s Evertonem, kontakty ohledne spolupraci vychovy mladeze ale byly, mohlo to dle Kisela jit dal k trenerskym stazim atd. Kdo se nepta, nema nic, jinak neberu Slavii za horsi/slabsi nez Moeskroen, ktery spolupracuje od tohoto leta s Chelsea a teprve pred rokem se vratil do prvni ligy.

            http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=11162

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          Borris     před 9 lety 17.06.2015 10:05 |  
          0 0

          Zdravím tě Barro. Dobrý a pěkný příspěvek. V podstatě s tebou souhlasím. Jen teda po všech zkušenostech z let minulých, už se hodně zdráhám být optimistou. Máš pravdu že pokud se oficiálně potvrdí ten Trunda, tak z toho asi vyplývá, že by mohl do dění u nás začít víc mluvit Šimáně, což by bylo super. Ale jak říkám, dokud nebude vidět opravdu trvalejší zlepšení, tak stále nebudu věřit že se někam posouváme. Ta velká spousta negativních zkušeností a zážitků kterou nám už lidi kolem Slavie za poslední roky nachystali, mě fakt pořádně poučila.

            • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

              Markus     před 9 lety 17.06.2015 10:32 |  
              0 0

              Tomu říkám jít rovnou do boje. Držím mu palce, ať hned na začátku působení zde dosáhne vítězství v téhle bitvě.

              • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

                Markus     před 9 lety 17.06.2015 12:05 |  
                0 0

                Očekával bych více faktů a méně subjektivy, třeba tohle čerstvé vyjádření, kam se poděla profesionalita? "Dlužník by při okamžitém výkonu rozhodnutí zřejmě zkrachoval resp. by došlo k ukončení činnosti SLAVIE v české nejvyšší fotbalové soutěži".

                • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

                  Barra     před 9 lety 17.06.2015 12:21 |  
                  0 0

                  Ano, to me take zarazilo, ale kazda zbran je dobra k obrane. Jinak bych se nedivil kdyby advokat Holas nesledoval peclive prechody a v pripade prodeje Skody ihned nenechal exekucne zabavit transferovou sumu.

                  Na druhe strane bych se do nedavna strachoval. Myslim ze s Simane v pozadi jsme podstatne silnejsi a profesionalnejsi abychom takove utoky mohli celit. Coz neznamena, ze Slavie nebude muset platit, na prvni pohled ma Kusy lepsi karty. Nikdy jsem jinak tak velkorysy kontrakt jako uzavrel Kusy s Slavii nevidel. O tom si kazdy generalni jen muze nechat snit. 12,5% z reklamy a sponzoru, 10% z prodeje a hostovani hracu - mama mia.

  23. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    ashley     před 9 lety 17.06.2015 08:15 |  
    0 0

    Omlouvám se za OT, ale nevíte, jestli se dají lístky na EURO koupit i před zápasem v Edenu nebo se musí jít přes ticketportal? Díky :)

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      smely (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 08:25 |  
      0 0

      zdravim, jestli myslis na CR, tak to je vyprodany...

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        ashley     před 9 lety 17.06.2015 09:11 |  
        0 0

        OK. Díky :D

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 09:59 |  
      0 0

      A teď ještě najít článek nějakého miliardáře: Slávii bych jednou rád koupil, splnil bych tatínkoví a mamince přání.

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Barra     před 9 lety 17.06.2015 10:06 |  
        0 0

        Po tom, co jsem si vcera precetl povzdech p. Pauknera o Dukle, bych ja osobne asi (nebo spis urcite) do toho nesel, i kdybych mel nejakou tu miliardu navic. Nikdy se kazdemu nezavdecis, stale bude kritika, na konci kazdeho mesice budes muset otevrit opakovane penezenku a dotovat chod klubu. Zdravi ma clovek jen jedno, nestalo by mi to za ty nervy.

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          Artur (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 10:29 |  
          0 0

          Ahoj Barro, osobně si myslím, že je to špatný chápáním klubu jako produktu, fotbal pokud chce vydělávat musí být jakési divadlo, to divadlo musí mít kvalitní herce, kvalitní prostředí, kvalitně nasytit a kvalitně prodat design. Pak se diváci vracejí a je všeobecný zájem... Bohužel klub jako Dukla, Střížkov atd. nenabízí nic a je dlouhodobě naprosto zbytečná na fotbalové mapě. Tyhle kluby by měli fungovat jako jakási farma pro velké regionální kluby bez účasti v Synot lize.

          • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

            smely (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 11:05 |  
            0 0

            na julisce dole pod tribunou v tom kiosku maj supr klobasu...od toho se muzou vodrazit... :-)

            • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

              smely (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 11:06 |  
              0 0

              jinak dle twtr, na dnesnim treninku beha micola a skodovka je v civilu...

              • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

                Barra     před 9 lety 17.06.2015 11:26 |  
                0 0

                Nema po reprezentaci v Islandu delsi volno?

                • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

                  Tomski     před 9 lety 17.06.2015 11:31 |  
                  0 0

            • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

              Artur (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 12:09 |  
              0 0

              Je pravda, že na výjezdu na Julisce si vždycky chleba se škvarkovou pomazánkou a klobásku rád dám :o)

      • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

        Borris     před 9 lety 17.06.2015 10:06 |  
        0 0

        :-D :-D :-D dobře ty :-)

        • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

          Falk     před 9 lety 17.06.2015 10:34 |  
          0 0

          Velký souhlas

  24. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 11:48 |  
    0 0

    Prosím vás, jak se jmenoval ten sportovní manažer (bylo to již v éře na Strahově), co odešel ze Slavie a byl spojován s jehovisty a jejich tehdejší velkolepou strahovskou akcí.

    • Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

      afro     před 9 lety 17.06.2015 12:19 |  
      0 0

      Já si pamatuju z toho období jenom Klimenta, kterej byl makretingovej manažer nebo jak se ta funkce vlastně jmenovala, ale toho asi nemyslíš, co?

  25. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    Dobi     před 9 lety 18.06.2015 12:54 |  
    0 0

    Jo jo, jak jsem psal už po dovolené v souvislosti s "havířem, pardon, Horníkem (ZAPLAŤ PÁMBU, ŽE NEBUDE..), že se o všem většinou rozhoduje jinde, ale asi tady opravdu vyhrál hlas Boží v podobě hlasu lidu! Ty další zprávy a informace? Dnes tedy padla Viktorka, tradiční český klub, uvažuje se, co a kde bude hrát... Neměl jsem je ani v lásce ani v nelásce, ale patří k historii, když už tak Muži v offsidu... Dukla? Její transformace v civilní klub je mi sympatická a snaží se... Ale oba kluby jsou žel také v kolotoči mafií...
    Nepochopím dvě věci, proč je 2x 16 mužstev na profi-bázi v této chudé, přesněji zchudlé zemi? Kdy se - přeženu-li - hledají účastníci soutěže stylem - "Nástup zájemců o ligu na 3.peronu hlavního nádraží". Při vší úctě k sympatickému Zlínu, ale druhý byl Varnsdorf či kdysi Čáslav, či nedávno Ústí. Na kolik zápasů se vyhřívá, na kolik zápasů je třeba osvětlení??? A Viktorka? Stadión odpovídá, ale leží na Praze 3, cca 800 m od centra Prahy... Zbourat a postavit další hrůzu? Pro mafii, přistěhovalce, mocné??? Naše liga je na guáno, když nás porazí Island i na U21 doma Dánsko. Ale je to tím, že jsou stadióny podle předpisů??? Máme vůbec na to, když nás porážejí Rumuni či Moldavci s jejich životní úrovní??? Kde je chyba? Ve fanoušcích určitě ne! Ti akorát trpí a podepisují petice, naštěstí tu antihorníkovskou úspěšně!

  26. Re: Dušan Uhrin ml. novým trenérem Slavie

    Paity     před 9 lety 18.06.2015 21:14 |  
    0 0

    Osobně nejsem vůbec spokojen s výběrem trenéra. Neříkám, že Míra Beránek neměl odejít, děkuju mu za vše co vykonal, ale změna byla nutná.

    Ovšem v osobně Uhrina, trenéra vše vím nejlíp a všude jsem byl dvakrát, nevidím ten potřebný impuls pro SKS. Ten člověk nemá řadu let žádný pořádný trenérský úspěch či počin, nikoho neobjevil, nikoho nikam neposunul. A jeho přitroublé vyjadřování, to si ještě užijeme, to mi věřte.

    Rozlišoval bych také dvě věci. Tvrdé a disciplínu vyžadující jednání s hráči a absolutně nediplomatické zacházení a až srážení hráčů naprostým uchem, které ve své kariéře nic neuhrálo.

    Tohle nám prostě štěstí nepřinese.