Článek naleznete zde.
Miroslav Beránek přišel do Slavie před rokem a dal si za cíl Slavii pozvednout a během tří let, na které dostal smlouvu, klub dovést zpět do pohárů. Nyní je jisté, že tento cíl zůstane nenaplněn, protože hned po první sezóně byl trenér odvolán. Pravdou je, že sezóna jistě neproběhla podle představ prakticky všech slávistů. Zisk 34 bodů znamená zlepšení jen o čtyři body oproti minulé sezóně, tým poztrácel mnoho bodů v zápasech, ve kterých vedl. Opakovaně nezvládal koncovky a ani herní projev nebyl takový, aby fanoušky uspokojil. Paradoxně však tato sezóna přinesla nejlepšího slávistického střelce za posledních 22 let, Milan Škoda nastřílel 19 branek, téměř totožný počet, co zvládl celý zbytek týmu dohromady.
Velkou otázkou zůstává, kdo se stane novým trenérem. Deník Sport spekuluje o Dušanu Uhrinovi mladším, což však vzhledem k finančním potížím, ve kterých se Slavia zřejmě stále nachází, nevypadá příliš reálně. Drahý trenér se zkušenostmi ze zahraničí by jistě chtěl mít k dispozici také adekvátně kvalitní kádr a není pravděpodobné, že mu to vedení klubu může zaručit.
Druhé jméno, se kterým deník Sport přišel, se zdá být reálnějším - je jím současný trenér Viktorie Žižkov Jindřich Trpišovský. Ten má tedy aktuální zkušenost s trénováním v klubu s velkými ekonomickými potížemi a v těžkých podmínkách dokázal s kádrem plným hráčů na hostování hrát zajímavý fotbal a před posledním kolem FNL je Žižkov na třetím místě ligy. Připomeňme také, že na Žižkově patří na jaře do základní sestavy slávista Tomáš Souček, který nastupuje na postu defenzivního záložníka, hodně toho také odehrál Josef Bazal na levém křídle.
S Trpišovským by však do Edenu mohl přijít také sportovní ředitel Žižkova Ivan Horník, proti jehož angažování ve Slavii se v nedávné době zvedla obrovská vlna nevole.
Klub zatím odvolání trenéra neoznámil, ředitel komunikace Jiří Vrba na Twitteru sdělil, že do setkání trenéra s Alešem Řebíčkem, které se zřejmě uskuteční příští týden, to bude bez komentáře.
Komentáře (179)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
1rytir před 9 lety 31.05.2015 14:18 |Nelituju, teď jen vybrat toho pravého!
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomski před 9 lety 31.05.2015 14:28 |Poprosím o interpretaci setkání s Beránkem ze schůze Area 114...díky
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
quelhar (admin) před 9 lety 31.05.2015 14:32 |Beránek přišel jako zástupce jisté skupiny, která se pak do Slavie nemohla dostat (zřejmě skupina Chvalovského, ale to je jen můj názor). U vedení byl minimálně v závěru jara nepopulární a z jeho pátečního vystoupení tak nějak vyplynulo, že jeho odvolání je prakticky jisté.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomski před 9 lety 31.05.2015 14:33 |ok...takže jsem to včera odhadl...díky
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomski před 9 lety 31.05.2015 14:36 |v tom případě nechápu smlouvu na 3 roky, když sám Beránek chtěl jen na rok...
A mám pocit, že Kuka dal 21 - 23 branek snad poslední rok v Čs. lize...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Travinho před 9 lety 31.05.2015 15:04 |Dal jich 23, je tam chyba, ale to je asi momentálně jedno...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
quelhar (admin) před 9 lety 31.05.2015 15:07 |Díky pánové, opraveno.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
belmis (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 14:29 |Beránkovi jsem vyčítal jeho antifotbal, kdy nás v poli přehrávali i sestupující týmy. Ale ani Uhrina ml. ani Trpišovskýho bych si ve Slavii nepřál. Uhrin ml. v Plzni dokázal, že moc nemá na to, aby trénoval pod tlakem.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
koudys2 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 14:54 |A ktera jmena by jsis pral?
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
belmis (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 15:03 |Přál bych si nedostupné. Vavruška jde do Teplic, Koubek je v Plzni, Jarolíma, A pokud by si uměl Petrouš dupnout co se týče doplnění kádru, protože na toho se tenkrát vedení úplně vybodlo, tak jeho.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Virgil1956 před 9 lety 31.05.2015 15:58 |On vlastně ten Trpišovský je takový ještě nezkažený Vavruška, trenér, který jde s moderními trendy, má to v hlavě srovnané, stačí si přečíst jeho rozhovory pro tisk. Netvrdím, že je to ten správný muž pro Slávii, ale rozhodně by se aspoň pokusil hrát atraktivnější fotbal než Beránek.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
belmis (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 16:02 |Asi jsem se unáhlil. Abych řekl pravdu, neznám ho, stejně jako jsem neznal Vavrušku.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Citrus (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 14:31 |Pro mě smutná zpráva, úplně mi to zkazilo náladu. Už se tady protočilo spoustu trenérů a všichni dopadli stejně. Došel jsem k přesvědčení, že pokud trenér nedostane důvěru alespoň na ty dva roky, byť by to nemuselo hned šlapat, tak se nic nezmění. Byl bych samozřejmě klidnější a mnohem radši, kdyby tu důveru dostal slávista a slušný člověk, jakým Míra Beránek je, ale tenhle názor budu zastávat i nadále, ať už přijde kdokoliv. I když třeba zrovna Uhrina neuznávám, neuznával jsem ani Koubka, tak přesto jsou to trenéři, kteří nějakou kvalitu mají a myslím si, že možnost dlouhodobější práce přinese ovoce, i kdyby ten trenér nebyl zrovna Ferguson. V každém případě, pane Beránku, děkuji vám a přeji mnoho štěstí.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Kuliss9 před 9 lety 31.05.2015 14:34 |Na jednu stranu toho nelituji vzhledem k tomu jaká byla hra celou sezónu a MB reakce na průběh utkání, ale nadruhou stranu mám ohromný strach kdo příjde po něm. Vavruška je pasé, Habanec nedokázal ve Slovácku reagovat na absence Doška a hrál stále stejnou čutanou jak s ním tak bez něj.
Jako jediní dva kandidáti se jeví: Veselý x Kozel, ale to je dost nereálné, že by vedení sáhlo po jednom z nich. Pokud má přijít Uhrin tak to potěš koště to měl radši Beránek zůstat, alespoň je to Slavista když už nic.
Trpišovského si nedovolím hodnotit, Žižkov jsem neviděl ani 1x hrát, ani jeho jako trenéra vůbec neznám co se týče kvalit.
Co myslíte?
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Kenny před 9 lety 31.05.2015 14:45 |Řekl bych že hlavní problém je pořádnej sportovní manažer. A Horník ať si vybere trenéra.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
klimi před 9 lety 31.05.2015 14:45 |Ale v jiným týmu než je Slavie...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
klimi před 9 lety 31.05.2015 14:46 |*Slavia
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Kenny před 9 lety 31.05.2015 14:47 |To je věc názoru a ten máme rozdílnej.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bongor před 9 lety 31.05.2015 16:28 |Horník,to je trapný řešení.Má sice to,po čem voláme-známosti,možná i trochu vlivu,umí kvalitně podvádět,což je v dnešním fotbale důležitá vlastnost,ale tohle je člověk,kterej do Slavie prostě absolutně nepatří. Pro mě nepřijatelná osoba.
MB lituju,nikdo na jeho místě by si nevedl líp.Měl k dispozici na co byly peníze a dělá to na mě dojem,že ani ten materiál nedělal maximum pro úspěch.Důvod je jasný ,když se jim rumuni u piva smáli za kolik kopou oni a za kolik naši kluci,nikdo se nemůže divit,že se nepřetrhli.
A ti předpokládaní trenéři?Uhrin sralťan po tatínkovi,Trpišovský?ten se musí ještě dlouho učit,aby mohl úspěšně vést Slavii.Kozlík pod smlouvou.Pak je tu volný Rada,možná i Chovaněc,jo a Csaplár.Hezký vyhlídky.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 14:53 |A co tady ten Horník bude dělat, když nejsou peníze? I kdyby ještě měl kontakty na rozhodčí, což dost pochybuju, tak čím je bude platit? A na nic jiného se Horník nehodí. Ty povídačky, že "rozumí" fotbalu jako málokdo, které používal Starka, když ho měl v Přibrami nebaštím.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
lassiter před 9 lety 31.05.2015 14:42 |Hm, tak jsem se tak zamyslel, koho bych místo p. Beránka chtěl, a došel jsem k tomu, že je mi to víceméně jedno, což je smutné.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Travinho před 9 lety 31.05.2015 14:43 |Osobně bych se nebál angažovat jednoho z dua Petrouš, Šmejkal...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
(host) před 9 lety 31.05.2015 14:44 |Petrous uz ne...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Kenny před 9 lety 31.05.2015 14:49 |Zajímavej názor a myslím že ne úplně mimo mísu.....
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 14:54 |Jasně. Když sestoupit, tak ať to má pořádný grády.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Travinho před 9 lety 31.05.2015 15:02 |Nevidím důvod proč.... To jaké výkony dostával opakovaně Šmejkal z Proška, Bazala, Vernera či Salašoviče nebude náhodou. Petrouš neměl ani zdaleka kádr jako je nyní a přesto se nehrál fotbal k zahození.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
klimi před 9 lety 31.05.2015 15:04 |Náhoda to není, protože ty výkony podávali v juniorské lize, která je na úrovni divize...Některé týmy jsou možná ještě horší...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
klimi před 9 lety 31.05.2015 15:05 |Tím se omlouvám Koubkovi, že kritizoval naší juniorskou ligu a nazval ji "čajíčkovou ligou", opravdu to tak je...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Travinho před 9 lety 31.05.2015 15:25 |Jasně, ta soutěž i dle mého nemá úroveň, ale pokud si někdo dokáže udělat proti Jablonecké juniorce opakovaně kužel z Rossiho, tak proč by to neměl dokázat v lize. Je to hodně o sebevědomí a to jim pan Šmejkal dokázal dodat, ani v Sokolově nezklamal. Z mého pohledu je to ten ideální. Minimálně za pokus to stojí, na rozdíl od Beránka by nás ten pokus nestál žádné peníze a horší už to být stejně nemůže.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
klimi před 9 lety 31.05.2015 15:32 |Tak proč Verner nikdy nehrál ve Vlašimi? Proč nyní hraje Salašovič až ČFL? Proč Prošek nehraje ve Slavii už teď a když hrál, byla to tragédie?...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
gurman99 před 9 lety 31.05.2015 21:50 |Na to ,jakého ze sebe děláš znalce mládeže,mě překvapuje,že neznáš odpověď .Asi to bude tím,že Verner je od začátku února zraněný a je po operaci kolene.Jinak s ním Petržela počítal do základu.
A to,že byli společně se Salošovičem před rokem mezi pěti nejlepšími hráči juniorské ligy a nedostali prostor v přípravě v "Ačku" (Verner ani minutu) je opravdu asi otázka pro p.Kysela.Uvidíme co Sali v létě. Třeba vyhledavači talentů najdou na jejich místo dalšího Baeze.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Travinho před 9 lety 31.05.2015 23:43 |Protože to z nich trenéři nedokážou dostat a nevěří jim, tak jako jim věřil Dan...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bongor před 9 lety 31.05.2015 16:37 |Horší to být nemůže,ale ani lepší to být nemůže.Dokud se budeme zbavovat lidí,kteří
určitě dělají co můžou,ale nemají podmínky na vzestup týmu ,tak se nehneme z místa.Prodat,zbavit se Karolka ,nebo mu dát nějaké míň důležité místo /i když mi jinak nevadí,ale k čemu přispěl?/Zaplatit kvalitní skauty z řad bývalých hráčů,ať se rozjedou po Balkáně a střední Americe a makají do bezvědomí.Můžou navštívit i Afriku.To by zrovna mohl Kisel zvládnout,umí řeči.
Klasicky náš srab odnesl trenér,už jsme jako ta bída.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Travinho před 9 lety 31.05.2015 15:26 |Ale hlavně fotbal pod jeho vedením dával hlavu a patu. Nyní mi přijde hra většiny našich mančaftů, hlavně tedy A týmu a juniorky takticky o level níže.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 15:05 |Náhoda? Taky si pamatuju, když ho odsud vyhazovali. A jaké to byly výkony?
Petrouše snad ani nemá smysl komentovat.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Alanor (admin) před 9 lety 31.05.2015 17:28 |Jak se s Tebou často neshodnu, tak ohledně Petrouše naprosto souhlasím. Byl to naprostý omyl, i můj. Ten člověk pak vůbec nevěděl, která bije a co s mužstvem dělat, když se nedaří. Teď u mládežnické repre také žádné výsledky nemá.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Eluin (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 14:48 |Smutná zpráva.
Ať to zkusí třeba ten Trpisovsky, má zkušenosti s tlakem v boji o záchranu. V podstatě je mi to teď úplně jedno, což je asi nejhorší.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
spino před 9 lety 31.05.2015 14:50 |To je fakt svinstvo, nemám slov...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Fallen (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 14:57 |Tohle je taky koncepce na hovno. Sedm let se furt jen něco zkouší zatímco diletanti a podvodníci s takovou pověstí, že by si o ně slušnej člověk neopřel ani kolo, Slavii vlastněj a rozkrádaj a kdejaká provinční lúza se nám posmívá. Moje trpělivost s tou bandou zlodějů je u konce. O víkendu doběhla moje pětiletá permanentka (odznak to věrného slávist) a už nemám chuť se každej tejden znovu a znovu rozčilovat nad bandou amatérů na trávníku i mimo něj. Nejraději bych je všechny trhnul mezi dveřma...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Markus před 9 lety 31.05.2015 18:30 |Přesně tak!
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
mats před 9 lety 31.05.2015 18:46 |A obávám se ještě jednoho efektu. Měl jsem sám tu "čest" pohybovat se nějakých pár let ve firmě, kde se manažer měnil tak jednou za půl, tři čtvrtě roku... Za těch pár let z toho byl takovej guláš, že vlastně už nikdo nevěděl, kam ta firma směřuje a co vlastně chce nebo nechce dělat. A šlo to čím dál víc z kopce. Po pravdě, ani nevím, jestli ještě existujou...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Markus před 9 lety 31.05.2015 19:35 |Tak těch příkladů krátkodobě řízených firem by bylo hodně, jak z ČR tak ze světa. Fotbal je ale specifický, je třeba si uvědomit co by tu mělo podnikatele lákat, zejména pak v ČR. Není to zrovna top výstavka, o kterou by se sponzoři přetahovali, diváků ochotných chodit na stadiony je málo a mediální zájem také není nic slavného ve srovnání se zeměmi, co fotbalem opravdu žijí. To co se dělo u nás poslední roky hodně souviselo se zájmy hráčských agentů a taky neshody v této oblasti vidím jako hlavního viníka náhlé "ztráty formy". Neschopnost platit hráčům včas mzdy jsme vyměnili na závazky jiného druhu, co se pak ozvou v nevhodný okamžik a my fanoušci jen kroutíme hlavou, proč tým opouští perspektivní bojovníci a zůstavají tu hráči které pro jejich často bídné nasazení nemusíme. Že si AŘ ukousl moc velké sousto je jasné, problém je jak z toho ven. Za současného stavu kreditu fotbalu v ČR není snadné sem někoho nového dostat. Buď můžeme čekat na zázrak stylu osobního zájmu Kellnera o Slavii nebo se musíme smířit s myšlenkou postupného přerodu současné Slavie v lépe fungující organismus. Tady jsem ve výsledku byl ochotný tolerovat Chvalovského, ale jestli i ten jde od Slavie pryč, pánbůh s námi.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Navyseals před 9 lety 31.05.2015 14:57 |Mohl by Quelhar vysvětlit, proč je tak skeptický ohledně další sezóny. Pokud možno víc než jen náznaky. Prosím pěkně
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
quelhar (admin) před 9 lety 31.05.2015 15:04 |Protože čekám, že odejdou Škoda, Zmrhal, Tamás a Vukadinovič a nepřijde žádná adekvátní náhrada. A kde bychom byli tuto sezónu bez Škody, si jistě každý umí představit.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
klimi před 9 lety 31.05.2015 15:07 |Je smutné, že i odchod Vukadina pro nás bude ztráta, ale je to prostý fakt...Až tak jsme klesli? Ano, bohužel...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 15:10 |Zase se vrátí Bazal, Tusjak. Je tady Černý. Někdo může přijít na hostování. Plzen a Sparta určitě budou uvolňovat hráče.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Karlsson (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 15:35 |Nevím, co si od Tusjaka slibujete. Prý je příšerný.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 15:38 |Je to možný. Já osobně si od nich neslibuju nic, ale nemyslím si, že by to byl takový rozdíl od toho jak hraje Vukadinovič.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Navyseals před 9 lety 31.05.2015 15:38 |bohužel je to tak, na první ligu nemá
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Plos před 9 lety 31.05.2015 18:46 |Proč teda stabilně už tři sezony nastupuje v jednom z nejlepších klubů FNL? Náhoda?? Pokud odejde Tamás, tak je to pro mě na levou stranu jasná záležitost...Dostál/Mikula vlevo už opravdu ne!
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
fredydj (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 15:40 |jo a ještě Hurka :)))
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Navyseals před 9 lety 31.05.2015 15:09 |Vukadinovič byl ve většině zápasů aktivní, ale nic z toho většinou nebylo. Na Tamáse prej nejsou prachy, ale ani on mi nepřijde nenahraditelnej. Zmrhalův odchod se čekal už v zimě a mně chybět nebude, Bazal ho nahradí. Se Škodou to je horší, ten je pro nás v tuhle chvíli nenahraditelnej. Jeho odchod by se musel zalepit opravdu důkladně.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 15:11 |No vidíš. Tak sis sám odpověděl, proč to bude příští sezonu horší než teď.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Navyseals před 9 lety 31.05.2015 15:13 |Pokud odejde Škoda a nepřijde adekvátní náhrada, tak určitě to bude horší. Ale ještě není pryč.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bongor před 9 lety 31.05.2015 16:43 |Jestli Škodovka odejde,budeme muset hrát na tři útočníky,ti by ho možná jakž takž nahradili.Ale kde je vzít,alespoň takové,aby si při střelbě na branku nějak neublížili.
Prostě vyhlídky pod psa.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
rouzi09 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 15:07 |Po tom co řekl Vrba je ve mě trochu naděje, že je to jen další blábol deníku Sparta. Ale jestli je Míra fakt u vedení neoblíbenej, tak to asi stejně dopadne:(((
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomis68 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 15:09 |Podle mě je škoda MB z těchto důvodů:
- vedení nedá poslední roky trenérům déle šanci předvést koncepční práci umění... i když se vyhlásí "za tři roky do pohárů", stejně se asi boj o 4.-5. flek čeká hned
- je to slávista
- neznám momentálně lepšího vhodného volného trenéra pro Slavii
- ve Slavii dlouhodobě není problém v osobě trenéra, to nám ukázal už případ Koubek snad dost jasně
Samozřejmě jsem ani já nebyl spokojen s výkony Slavie v poslední době a hra fakt krásou neoplývala, ale jména jako Uhrin ml. nebo Habanec ve mě nevyvolávají dojem, že by se mělo něco zlepšit oproti MB a že by tu byl náznak nového větru, který Slavii konečně posune dlouhodobě dál. P. Trpišovského neznám, ale asi špatný nebude, když je s Žižkovem při jejich problémech takhle vysoko v tabulce.
Změna by každopádně měla přijít ve vedení (tím nemyslím žižkovskou hvězdu 90. let)...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Borris před 9 lety 31.05.2015 15:21 |Dlouhodobě se stejně neposuneme dál, dokud se nevyjasní majetková struktura a může nás trénovat třeba Ferguson.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomis68 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 16:04 |Souhlasím.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bongor před 9 lety 31.05.2015 16:48 |No samozřejmě,píšu to snad každý týden.Tohle je jenom předhazování nějaké oběti
davu.A jak čtu ohlasy,má to u některých z nás docela úspěch.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
VitK před 9 lety 31.05.2015 17:58 |Bongre, promiň, ale jaké předhazování oběti? Nejsem z těch, kteří by viděli za naší mizerií trenéra a o řízení a koncepci mužstva si myslím svoje. Ale proč dávat Beránkovi další čas ke stabilizaci? K stabilizaci čeho? Stačí čísla. V posledních letech jsme měli nejdelší období bez vítězství za Rady - 7 zápasů mezi 27.10. 2012 a 3.3.2013. Všichni jsme volali po jeho odvolání. Právem. Odvolán byl po prohře v Příbrami, poté, co Slavia v tomto období 3x vyhrála, 2x prohrála a 2x remizovala. Za Beránka jsme dokázali na podzim 5x prohrát a poté 2x remizovat, tedy také 7 zápasů bez vítězství mezi 30.8. a 1.11., a na jaře následovala další šňůra 8 zápasů bez vítězství, 6 proher a 2 remízy, od 28.2. do 3.5., kdy jsme konečně slavně zvítězili nad slaboučkými Budějovicemi. Herní projev mizerný, obrana děravá, třeseme se při každém míči směřujícím do šestnáctky, kondice mizerná, druhé poločasy jsou téměř traumatem, střelecká produktivita s výjimkou M. Škody téměř nulová. Myslím, že vyčítat se dá mužstvu a trenérovi úplně všechno.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 20:09 |Fyzická kondice se dá poměrně dobře kvantifikovat. Vy víte, že se pod Beránkem zhoršila? Může te to ukázat na konkrétních číslech?
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Travinho před 9 lety 31.05.2015 15:28 |Naše výkony měly jasně sestupnou tendenci a kdybychom nepočítali prvních 5 kol sezony, tak bychom skončili poslední. To je z mého hlediska dostatečně tristní.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Karlsson (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 15:32 |Neskončili. http://www.livesport.cz/tabulka/MLHKAYxN/j7YUch4R/#form;overall;25
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 18:07 |nepočítat prvních 5 kol, ne posledních. Prvních 5 kol = 12b. Náskok na sestup je bodů 9.
posledních 25 kol. = 0,88b. Kdyby jsme měli stejnou "úspešnost" v prvních 5 kolech tak by to bylo 4,4bodu. Takže by jsme na konci měli 26 možná 27 bodů. Matematicky. Takže se dá říct, že nebýt prvních 5 kol. Tak jsme hráli minimálně do posledního kola o záchranu stejně jako loni.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomis68 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 16:08 |Já bych spíš řekl, že kolísavou tendenci než přímo sestupnou a stále nevidím trenéra, který to změní. Změna podle mě musí nastat jinde. Myslím si, že svoje u nás dělá ten tlak, který je proti Jihlavám, Slováckům, Brnům a jim podobným výrazně vyšší, zatímco kádr je spíš průměrný.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bongor před 9 lety 31.05.2015 16:45 |Asi myslíš spíš tu rumunskou hvězdu?
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomis68 (přítel SN) před 9 lety 01.06.2015 15:36 |Myslím Ivánka, ne Dolly Buster :-))...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Travinho před 9 lety 31.05.2015 15:22 |Zkusím probrat možné kandidáty a jejich plusy a minusy.
Uhrin
+
Má za sebou řadu úspěchů.
Jen tak si do toho nenechá kecat.
Je tvrdý, což je na některé naše hráče potřeba.
Snaží se o moderní fotbal.
Kdyby přišel, asi by to znamenalo, že na tom finančně nejsme tak zle.
-
Je drahý.
Pravděpodobně by zase rozmetal kádr, což by nás stálo další peníze.
Poslední dobou trenérsky stagnuje.
Často bývá podrážděný.
Není mi příliš sympatický.
Kozel
+
Ví co chce s týmem hrát a ten tým to plní.
Dokáže i za málo peněz přitáhnout kvalitní hráče.
Umí pracovat s mladými.
-
Hraje s týmem fotbal ala Barcelona, který nenávidím.
Je smluvně vázán v Dukle (měl by zájem? nebyl by zadarmo).
Zvládl by tlak ve slavii?
Habanec
+
Je nekompromisní.
Upřímný.
Umí pracovat s tím co má (Ústí) a hrát s tím hezký fotbal.
-
Někdy se až moc vyjadřuje do médií a budí dojem uplakanosti.
Pravděpodobně jej Slovácko bude chtít udržet.
Neumí se vypořádat s absencemi.
Petrouš
+
Chce hrát s týmem moderní fotbal.
Umí pracovat s mladými.
Mohl by oživit některé zapadlé tváře.
-
Nevím jestli má úplně oko na hráče.
Už tady byl a úplně to nevyšlo, ale zase vyloženě nevyhořel (měl mnohem slabší kádr než je nyní)
Horší defenziva.
Šmejkal
+
Dobrá práce s mladými.
Dobrý přístup k hráčům (není ani příliš tvrdý, ani měkký).
Je to slávista.
Pod jeho vedením hráli Prošek, Bazal, Červenka či Verner životní fotbal.
Trénování v 2. lize by mohl být dobrý mezistupeň před slavií.
-
Nedostatek zkušeností.
Měl by autoritu u zkušených?
Trpišovský
+
Trpělivost.
Snaží se o modernu.
Umí stavět na mladých.
Nebojí se reagovat v průběhu zápasů.
-
Nezkušenost.
Měl by respekt?
Veselý
Pro mě velká neznámá, ale trenér až ze třetí ligy by mi nepřišel ideální.
To jsou dle mého nejvážnější kandidáti. Z mého pohledu by stál za zvážení i slovenský trenér Galád, který umí s mladými a je opravdu hodně tvrdý.
Otázkou však je co od trenéra očekáváme. Já si myslím, že jsme se se zkušenými trenéry už tolikrát spálili, že by stálo za to, dát šanci někomu mladšímu, progresivnímu, ale zároveň tvrdému, protože na některé naše borce je asi potřeba být pořádně tvrdý. Z jistého pohledu se mi jeví jako dobrá možnost Trpišovský, který by mohl dobře zapracovat mladé, navíc to není žádný stěžovatel. Ale úplně ideální možnost mi připadá Šmejkal, který chce hrát fotbal, jenž má hlavu a patu, navíc umí pracovat s hráči, které tu máme.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
klimi před 9 lety 31.05.2015 15:35 |Mám to tedy chápat, že Prošek s Vernerem hrají tužku, resp. nehrají, protože je trénuje špatný trenér?
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
KubaM před 9 lety 31.05.2015 19:33 |A co ten Hapal? Uz nerealne? Jinak diky za rozbor. Snad jen do volby Kiselovi opet nebude nekdo kecat. U me osobne Kisel duveru ma. Jen je chudak obcas jen loutkou...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
KubaM před 9 lety 31.05.2015 19:51 |A Pivarnik?
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Travinho před 9 lety 31.05.2015 23:44 |Hapal je u Slovenské jedenadvacítky...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 15:40 |"Informaci o odvolání trenéra Beránka v tuto chvíli nemůžeme potvrdit. Jak jsme avizovali včera po zápase na tiskové konferenci, nejprve dojde k setkání hlavního akcionáře a členů představenstva s trenérem, na němž se vyhodnotí uplynulá sezona," řekl Vrba.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
AdJap před 9 lety 31.05.2015 15:47 |Hm...k čemu to? Ničemu to nepomůže. Přijde nový trenér, který logicky vyhlásí stabilizační a poznávací sezonu (kolikrát jsme to již slyšela za poslední roky) a na hřišti to bude znovu stát za houno. Takže nejpozději po sezoně dojde zase k odvolání...a takle stále dokola. Ryba vždy smrdí od hlavy. Pokud nedojde ke změnám tam nahoře, tak se Slavia z místa nehne.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Virgil1956 před 9 lety 31.05.2015 16:06 |Přesně. Za posledních pár let už bychom měli pochopit, že v trenérech to není. Pokud nepřijde nový movitý majitel, nespasí Slávii ani příchod Mourinha s Guardiolou :)
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bongor před 9 lety 31.05.2015 16:53 |a mohli by sebou vzít i Fergusona s Lavičkou-hele ten je volnej a je to slušňák,takže
by hráče moc nehonil,nemají to rádi.
Tady by pomoh jedině KJVCD.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
japoko před 9 lety 31.05.2015 17:33 |KJVCD má na současné tristní situaci max. podíl, čili bezpředmětné jak ze strany KJVCD, tak doufám i Slavie.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
mats před 9 lety 31.05.2015 19:01 |No, když jsem viděl ten titulek, tak mě s trochou sarkasmu napadlo - koho budeme vyhánět cca za půl roku nebo za rok? ;-)
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
moody před 9 lety 31.05.2015 16:54 |Napadla mě kacířská myšlenka. Upřímně raději, než odchod Škody například do Basileje bych viděl hráčskou výměnu s Plzní. Například Petržela + Tecl/Chramosta za Škodu. U útočníka by byla perspektiva ho v budoucnu prodat. Petržela by přinesl potřebnou zkušenost do záložní řady a pár let může odehrát nadstandardně na naše poměry.
Co se týče trenéra, MB nepřinesl progres, naopak - výrazně posílený tým od šestého kola hrál ve většině zápasů pod své možnosti.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Arutha před 9 lety 31.05.2015 17:02 |Petržela? Ne děkuji
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Borris před 9 lety 31.05.2015 17:07 |Chramosta ale Plzni nepatří. Byl tam jen na hostování z Bolky a tam se teď bude i vracet zpět z hostování.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bububu (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 17:08 |To je naprosté scifi, zaprvé ty hráče nezaplatíme a zadruhé si vážně myslíš, že Petržela s Teclem budou chtít jít do Slavie hrát o záchranu? Přijde mi, že velká většina fanoušků pořád žije někde ve vzpomínkách na roky 2008-2010 a nepřipouští si, že současná Slavia má kredit a možnosti třeba jako Baník, Bohemka nebo Brno, čili naprosto tragické týmy.
Jestli se v létě nezmění vlastník tak jdeme příští sezonu do dvojky, to mi nikdo nevymluví.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
japoko před 9 lety 31.05.2015 17:31 |Svatá prostoto, copak je současná Slavie pro tyto (a podobné) hráče něčím zajímavá! Chtělo by to méně optimismu a více realismu.
Za stejnou utopii považuji angažmá Uhrina jr.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Barlblog před 9 lety 31.05.2015 17:09 |Pokud odchází MB, pak platí krásné (v našem případě smutné) pořekadlo. Dostaneme co si zasloužíme...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
dArtagnan před 9 lety 31.05.2015 17:31 |Do Slavie by teď šel buď totální srdcař, nebo totální zoufalec. Ten první tedy asi odchází, takže... už se těším, jak se tu zase objeví sto nových nicků s mottem Franta/Míša/Pepa má nárok na práci. Ach jo.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Barlblog před 9 lety 31.05.2015 18:45 |Náš milovaný klub je bezradný už mnoho let. Je potřeba si uvědomit základní osu problému. "Pseudoodborné" rady o tom, jak má kdo střídat a kdo by měl hrát jsou naprosto mimo a potíže klubu neřeší.
Střídání trenérů je geniální strategie. Měli jsme zde Petrouše, který dovedl hru našeho týmu do absolutního chaosu a z mnoha míst jsem slýchal, že Petrouše je ve vleku Kisela. Teď celkem v klidu řídí "repre" a to celkem slušně.
Měli jsme tu Petra Radu. Na hru se nedalo dívat a přesto celkem v pohodě zapadnul do Teplic a bez přípravy skončil 7. A to se obávám, že kluci v Teplicích těžce vypustili poslední 2 - 3 kola.
Měli jsme tu Koubka, který teď udělal bodový rekord s Plzní a dokázal vyhrát titul.
Máme tu Beránka, který vyhrál ME 21, trénoval reprezentaci Kazachstánu, vyhrál Maďarskou ligu, řídil Slavii v nejlepších herních letech a postavil kádr před rokem 1996.
Hnusný fotbal hrajeme už 5 let, ale chyba je samozřejmě v Beránkovi. To je přece tak jasné! :-D
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
indy14 před 9 lety 31.05.2015 18:50 |Moje řeč tady se nic nezmění není to v trenérech ale lidech okolo, lejno hrajem už asi 5 let pod všema trenerama .
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bongor před 9 lety 31.05.2015 19:50 |Ten Beránek,to byla ta žába na prameni.Být tu třeba Franta Novák tak by nás pohárová Evropa nemohla minout.Asi sem toho MB někdo nasadil,aby škodil a dostal nás konečně to té druhé ligy.Teď úkol nesplnil a tak ho ta mafie odvolává,má průser.
Kdyby poslouchal co mu radíme,koho má stavět,koho ve které minutě vyměnit a vůbec všechny naše odborné pokyny,tak tady ještě moh pár měsíců zůstat.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Kuliss9 před 9 lety 31.05.2015 17:44 |Tak jsem projížděl evropské soutěže střelce a zaujala mě Lotyšská liga kde 2 hráči ročník 95 nastříleli Gutkovskis V. 28 golu, Ikaunieks J. 23 golu na ročník 95 ho solidní počin. Případně na Slovensku útočník z chorvatska ročník 90 Jelič.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
(host) před 9 lety 31.05.2015 17:59 |lotysska liga je tak na urovni te nasi juniorske
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Max1 před 9 lety 31.05.2015 18:19 |ano chce to dát trenérovi čas a prostor, ale sorry, ale Beránek ukázal, že s ním to nepůjde....neustále ignoroval Boudjemu, Diopa a další. Ten připodělanej styl na jeden hrot a nakopávat vše na Milana nevycházel, když jsme dali gol a vedli jsme, tak jsme se zatáhli a nesmyslně bránili 1:0, pak to dopadlo tak, že asi 12 zápasů jsme takto nakonec prohráli, nebo remizovali. Když na začátku sezony hrál vedle Milana Balaj, tak to bylo fakt dobrý a dalo se na to koukat. Řeči (jak jsem někde četl), že nemáme druhého útočníka neberu...Diop ukazuje v juniorce, že by si šanci zasloužil, ale ne na posledních 10 minut. Poslední zápasy byly už o ničem a tak nechápu, proč tam toho druhého útočníka Beránek nepostavil. Chce to někoho kdo se nebude bát hrát ofenzivně. Osobně jsem rád, že Beránek půjde. Dle mě větší antifobal už ani snad hrát nejde.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 18:46 |Podle mě mladej Uhrin žádná spása nebude.Jinak v současném stavu může jít trénovat leda blázen.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 18:48 |Tak si to nějak shrňme.
Majitelem Slavie se stává po šílených peripetiích přes skupinu Natland nakonec Řebíček. Z jakých pohnutek to nevím. Možná chtěl zachránit klub svého srdce, možná chtěl zachránit zadky svejm kámošům z ODS, možná byl trošku podveden tím, že uplně netušil jakej problém bude Slavii prodat (Natland asi věděl proč se Slavie tak rychle zbavil po tom co si udělal audit). Možná od všeho trochu a ještě něco navíc.
Řebíček si věří i když s fotbalem nemá vůbec žádnou zkušennost a první chybou je, že se neobklopí lidmi co tomu rozumí ale dotáhne si tam zkorumpovaného fázla a vyděrače bratra. A na postu GŘ nechává fízla a "krizového manažera" Platila. A začíná veletoč geniálních rozhodnutí.
Protože AŘ ví o fotbale houby a tedy není schopný v krátkém čase sehnat trenéra, tak nehcá pokračovat Petrouše. Výsledky se moc nedostavují tak přichází první Alešův majstrštyk, vzpomene si na kamaráda Straku a navzdory jediného muže, který alespoň něco o českém fotbale ví (Platil chtěl tuším Levého) si ho do Slavie přitáhne. Anabáze nemá dlouhého trvání a sezónu nakonec dokončí Poustka.
Po změně na postu GŘ na který je vybrán fotbalem nepolíbený Kusý si Řebíček vzpomene na dalšího tepličáka a draze vykoupí z Teplic Radu (tak asi to nebyla uplně špatná myšlenka ale pro v té době ještě stále namlsaného fanouška Slavie jeho hra nebyla a jeho vystupování škoda mluvit, ovšem optikou toho co následovalo to byla ještě sezóna dobrá). Rada nakonec sezónu nedokončí a vrátí se z nouze cnost Petrouš. Po sezóně se rozloučíme s GŘ Kusým, který nedokázal vůbec nic.
Následuje sezóna zoufalství. Na pozici GŘ nastoupí zkušenný Šetrle ale Řebíček nechce utrácet za trenéra tak zůstává Petrouš. Ten po šílených debaklech končí a Šetrle si dovedl zkušeného, kvalitního a nekontroverzního trenéra Koubka. Konečně to vypadalo, že klub se začne řídit logicky. Ovšem Řebíček už se chce SLavie hurá zbavit, tak podlehne vábení rusů, podrazí Šetrleho a Koubka a přitáhne si sem na přání cizích elemntů nezralého Pastoora, kterej totálně dokurvil to co tu Koubek začal a málem jsme skončili na sestup.
V létě se odporoučel rusák a Alex odcestoval zpět do rodné země. Slavie díky tomu přišla o kvalitního trenéra, generálního manažera. Peníze a poslední zbytky kreditu ztratila také. GŘ nemáme stále a tuto práci supluje nezkušený Kisel.
Řebíček už asi neví co tak udělá po půlroce stejnou chybu. Nechá si do týmu posadit trenéra, kterého vlastně ani nechce, chemie mezi ním a Kiselem taky nefunguje. Ale doporučil mu ho opět potenciénální vlastník. To nic proti Beránkovi. Ten to podle mě vzal jen z lásky ke Slavii i když věděl, že je to mission imposible (sám asi věděl, jak se mu dařilo zachraňovat Brno). Co se stalo? Když nefunguje trasa trenér - management, tak to porstě v klubu nebude fungovat. Výsledek je další tragická sezóna, a opět je tu přestávka kdy nemáme trenéra, GŘ, máme ještě méně peněz a zápornou prestiž. Odejde nejspíš 19 gólů a další tři hráči základní sestavy bez náhrady aby se klub vůbec uživil.
Děkujeme Řebíčku, jsi naprosto neschopný manažer, nevím co tě dovedlo k tomu Slavii koupit. Ale posral jsi to sobě, protože ty prachy už nikdy zpět nezískáš, posral jsi to ale hlavně Slavii, protože seš tak blbej, že nejsi schopněj se poučit ze svých chyb a furt je dokola opakuješ. Fotbalu nerozumíš, ale nenecháš si poradit od těch co ano. Nechal ses nejspíš třikrát totálně ojebat.
1. od kamarádů co tě do koupi SKS dokopali aby si zachránili prdel.
2. od rusáků co si z tebe udělali pokusnou laboratoř a vyštípali jediné dvě osoby co tu v klubu za 5 let byli a věděli jak to dělat
3. od někoho kdo ti sem doporučil Beránka s tím, že to od tebe koupí aby to pak zase nedopadlo.
Gratuluju. Získáváš cenu jitrnice století a teď už táhni.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Kuliss9 před 9 lety 31.05.2015 19:04 |Jednoznačně podpis velkým písmem. Parádně napsáno.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
spino před 9 lety 31.05.2015 19:17 |Souhlas. Nicméně v textu chybí u manažerských schopností zmínka o tom, jak velký vliv má na řízení Slavie alkohol, viz. například kauza Straka.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Fulham před 9 lety 31.05.2015 19:24 |Spino by mi zajímalo, jak velkej podíl ma alkohol na tvoje vyplody. Jeden cas už to vypadalo nadějně. Takže - jestli chlastas, přestaň. A jestli ne , zacni.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
spino před 9 lety 31.05.2015 19:34 |http://www.efutsal.cz/include/tisk.php?clanek=101755
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 19:35 |Mě je uplně jedno jestli je manažer alkoholik nebo ujíždí na koksu. Podstatný je jak zvládá svojí práci. Jsou tací, kteří i přes lásku k alkoholu umí dělat správná rozhodnutí. A hlavně jak moc byl Řebíček pod vlivem při tom a nebo tom rozhodnutí je čirá spekulace. Já si jen dal dohromady známá fakta.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
nacelnik (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 19:47 |Pod tohle bych se podepsal též. Dokud se nezbavíme té politické nuly, tak se nikam nepohneme. Kromě toho, že to je zkrachovalej politik, tak je to ještě mnohem více zoufalej majitel nejstaršího fotbalového klubu v Čechách. Rozhodně nemám pocit, že problém je v hráčích a trenérech, těch se u nás protočilo dost a dost včetně kvalitních a zlepšení stále žádné. Ideální čas zatlačit na toho blba co nás rádoby zachránil, aby se klubu konečně zbavil byť pod cenou. Hlavně, aby už rozhodoval někdo normální, kdo nemá místo mozku z piva kostku.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
slavoj71 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 20:23 |Moc hezké a myslím, že i trefné shrnutí. A protože nikdo, kdo by vesla převzal, není v dohledu...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
rak (přítel SN) před 9 lety 01.06.2015 01:48 |Stoprocentní souhlas. Naprosto přesně popsáno. Zase musím napsat, bohužel.
Řebíček svoji neschopnost dokazuje opakovaně. Jediný profit zaznamenal, když si jako ministr přihrával zakázky Viamontu. Jinak neumí absolutně nic.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Artaban před 9 lety 31.05.2015 19:31 |Uhrin? Trenér, který toho moc ve fotbale nedokázal. Smysl by byl asi Kozel, nebo Habanec. To jsou trenéři za kterýma je vidět nějaká slušná práce.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Navyseals před 9 lety 31.05.2015 19:40 |Uhrin toho dokázal asi desetkrát víc než Kozel s Habancem dohromady.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Artaban před 9 lety 31.05.2015 20:10 |To jo, jednou byl s Ml.Boleleslaví druhý se silným kádrem. Druhé místo v Rumunsku a jedna výhra v Gruzii. To jsou soutěže, kde se vyhrává podle toho, kdo má silného mecenáše.
V Plzni měl slušný kádr a nějak moc to nešlo. Proto si nejsem jistý jeho jménem.
Trénoval už asi deset týmů a je to takové nijaké.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Navyseals před 9 lety 31.05.2015 20:14 |V Boleslavi si ten kádr vypracoval a hned v první sezóně je dostal do pohárů po postupu do ligy. Venku měl několik úspěchů i v pohárech. V Plzni sice neudělal titul, ale došel dost daleko v Evropský lize. Kozel a Habanec nedokázali nikdy nic. Nikdy netrénovali pod tlakem.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 20:32 |Opravdu? Většina hráčů tam byla už před ním. Matějovský, Pecka, Miller. Potom pořišli Kulič s Holubem o které měl tehdy zájem i Jarolím. Nicméně ten kádr tam vybudoval Šeterle. Nejdřív si tam přivedl Petrželu, ten mu ale pláchl do Ruska.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Navyseals před 9 lety 31.05.2015 20:36 |Ale on tomu kádru dal ksicht a naučil je hrát krásnej fotbal a po postupu do ligy si tam vodil i hodně dobrý posily. Ač ho lidsky nemusím, tak z těch kandidátů by mi vadil nejméně.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 20:45 |S Matějovským v životní formě, Kuličem v životní formě s Peckou v životní formě.
On s nimi ale nepostoupil do ligy. Nemluvě o tom, že samozřejmě hráli na brejky.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Navyseals před 9 lety 31.05.2015 20:54 |Jarolím taky měl kliku na hráče ve formě. On prostě z Boleslavi udělal pohárovej tým.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 21:16 |Jo, před skoro deseti lety. S miliony ze škodovky.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
JohnyPine (přítel SN) před 9 lety 01.06.2015 12:25 |Dost daleko v Evropské lize? To myslíš jak se tam vůbec nedostal a pak dostal padáka?
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
KubaM před 9 lety 31.05.2015 19:31 |Konecne dobre zpravy ze Slavie! (jen doufam,ze je to pravda). Panu Berankovi preju dal vse dobre, nicmene jsem skutecne rad, ze je konec. Ted bych prodil trpelive vybirani noveho trenera. Bude to znit asi hloupe, ale mym zakladnim pozadavkem je, aby byl MLADY a nebal se moderniho kombinacniho fotbslu. Na webu se da najit velmi obsahly rozhovor s tim Trpisovskym obecne o profesi fotbaloveho trenera. Ano,take jej neznam,ale jevi se tam alespon inteligentne, rozumne a s jasnymi vizemi. Jednoznacne vi co chce, a to je myslim zaklad. Zni to jako banalita, ale u Beranka jsem to necitil ani v nejmensim. Navic uhrat s polo rozpadlou Viktorkou treti misto take nezni vubec spatne! Jen prosim ne toho Hornika!!! Staci Rebicek. S takovou by se klub prodaval jeste o tridu obtizneji. Jinak mne by se libil i ten Habanec, kdyz uz nemuze Kozel. Popravde, osobne bych se nebal ani zahranicnich treneru. Jen ne stareho pana se zvucnym jmenem, ktery prijde cosi zalepit. Uz zadne lepeni, ale JASNOU KONCEPCI (i ve stylu hry).
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 19:47 |Vzhledem k tomu, že kádr bude vypadat nějak takhle.
Brankáři
Berkovec - Rakovan (jestli se ovšem nenajde zájemce o Berkovce)
stopeři Latka? - Bílek - Kodr - Fialka
beci - Mikula - Dostál - Švec. Pak možná teda Tusjak
Záloha
Baez - Černý (když zrovna nebude marodit) - Deli - Hrubý - Kenia - Prošek. Piták jestli neskončí.
Útok
Červenka - Diop
Kádr možná doplní další nechtění hráči co budou moc přijít zadarmo a nebudou chtít moc peněz.
Takže brankář - OK když se letní výprodej nebude týkat Berkovce. Jinak špatný
stopeři. Když Latka zůstane tak stejné jako letos (45 inkasováno...)
krajní beci - to je tragedie, možná se rozhraje Švec ale to je jediná jiskřička naděje
Záloha co se DZ týká tak na průměr ligy to as stačí. Ale krom Černého tam není žádné kvalitní křídlo, možná když se zázračne uzdraví a rozehraje Mičola ale od něj upřímně už nic nečekám. A co se tvoření týká tak to tak akorát Kenia (jestli náhoudou taky nebude prodán). Piták už se bude jen zhoršovat, bohužel.
Útok v tomhle složení to je k breku....
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
fredydj (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 20:26 |+Hurka :D, Souček, Bazal
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 22:11 |Na Bazala jsem zapomněl, facepalm, toho jediného beru jako posilu z těch co se vrátí z hostovaček a zapomenu ho tam napsat...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
edenian před 9 lety 31.05.2015 22:41 |Celej tym je k breku.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Vhoo (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 21:39 |mladý co umí inteligentně mluvit a vyznával moderní fotbal, tak to by bylo ideální pro Pastoora. Ale když už se tu s láskou vzpomíná i na Petrouše a Radu tak mě nepřekvapí asi nic.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
edenian před 9 lety 31.05.2015 22:42 |Uz chybi jen motivator.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
1rytir před 9 lety 31.05.2015 19:42 |V mnoha příspěvcích tu zaznívá, že důležitější, než trenér je strategie klubu. Zároveň zasvěcení píší, že peněz moc nebude, spíše méně. Co s tím? Už jsem to sem psal, ale zapadlo to. Podívejte se na letošního slovenského mistra. Trenčín má nizozemského majitele. Jeho rozpočet nemůže konkurovat Slovanu, ale ani dalším v Corgoň lize. Přesto hraje perfektní fotbal. Proč? Trénuje mladý, progresivní trenér a příležitost dostávají mladí zahraniční hráči, kteří výkonostně ještě nemají na holandskou nebo brazilskou ligu. Čech tam nehraje ani jeden a Trenčín je přesto mistr! Nestálo by za to, aby si tam AŘ i Kisel nechali poradit?
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Navyseals před 9 lety 31.05.2015 19:50 |Zase nesrovnávej ty dvě ligy. Na Slovensku stojí za zmínku tak 4 týmy a třeba s jejich mistrem si dvakrát sparta utřela řiť. Oni mají super skauting, o tom žádná, ale udělat výsledek u čobolů a u nás, je pořád ještě rozdíl.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Sartorius před 9 lety 31.05.2015 19:44 |Za a) "Bez nového majitele se nic nezmění." Tahle věta tady zaznívá furt a dokola. Na co pořád čekáte? Až přijde pohádkově bohatý Kazach a vykoupí z Barcelony Messiho? Proboha, Slavii by v současné době převzal jenom blázen! Prostě je potřeba smířit se s Řebíčkem, vzít to jako smutný fakt a vycházet ze situace, která aktuálně je...
Za b) Já vítám to, že Beránek odešel. Sešívané srdce jako jeho kvalifikace je hodně blbý argument, to by to mohl jít trénovat kdokoli z nás. Když pominu otřesný herní projev, neskutečně mě vytáčely jeho alibistické projevy - po propadácích typu Jihlava nebo teď Slovácko měl člověk z jeho vyjádření pocit, že se vlastně nic nestalo a že jsme prohráli jen proto, že jsme neproměňovali šance (které jsme ani neměli).
Je čas dát šanci trenérovi, který je mladý, progresivní a sleduje moderní trendy ve fotbale. Za mě jednoznačně Trpišovský.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
KubaM před 9 lety 31.05.2015 19:54 |Tak tak!
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
KubaM před 9 lety 31.05.2015 19:56 |Pekny rozhovor s Trpisovskym: http://www.ibestof.cz/sport/jindrich-trpisovsky---fotbalovy-trener.html
...Jen kdyby tam nebyla ta hrozba Hornika :-(.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bongor před 9 lety 31.05.2015 19:54 |Kdyby byla jediná kvalifikace věk a to jak kdo sleduje moderní trendy,tak by bylo
trenérů tisíce.Chudák Wenger aby se šel utopit.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Sartorius před 9 lety 31.05.2015 20:33 |Díky za trefnou připomínku, bongore. A kolik má Wenger titulů a jak se Arsenal prosadil v Evropě? :-)
Poslední trenér starší generace, kterého jsem měl rád, byl Valerij Lobanovskij. Nebýt nebožtík, tak už by si to ve Slavii srovnal :-)
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bongor před 9 lety 31.05.2015 22:39 |No a co třeba takovej Fergusson,to byl fakt mladík,ale před třiceti lety.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
edenian před 9 lety 31.05.2015 22:43 |Tak kdybysme davali Arsenalu osm kousku ...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 20:03 |Moderní trendy ve fotbale - to je a byla právě doména Beránka. Těžko si představit více progresivního českého trenéra.
"otřesný herní projev" - doporučuji přečít článek ličky :
"Byl jsem loni na podzim na utkání Bohemians-Brno. Všichni to nazvali holomajznou. Mně se ten zápas líbil. Oba týmy se snažily hrát rychle. Protože však na to hráči nejsou zvyklí, tak získali balon a zase ho ztratili."
http://www.top-fotbal.cz/profesionalni-fotbal/prezident-ucft-verner-licka-se-podival-na-slagr-sparta-plzen-evropskyma-ocima/
Dále doporučuji kouknout se koho měl Beránek k dispozici. Pokud bychom vzali bodovou úspěšnost s Latkou na hřišti a aplikovali to na celou ligu, skončila by Slavia na pátem místě. S velmi malou ztrátou na poháry.
Beránek pročistil kádr, zapracoval nové hráče a když by to mělo začít nést nějaké ovoce, tak je vyhozen.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Sartorius před 9 lety 31.05.2015 20:29 |Vavíčku, díky za názor a je to dobře, jaká by to byla diskuze bez plurality názorů.
Ale absolutně s Tebou nesouhlasím - samozřejmě nejsem odborník, ale jediný styl, který jsem postřehl, bylo rychlé přenesení hry na útočníky a to i v době a za stavu, kdy bylo naprosto zřejmé, že tahle taktika nefunguje. Navíc začala selhávat v době, kdy se Škoda rozstřílel a obránci ho začali zdvojovat. A druhým taktickým pokynem bylo po získaném vedení zatáhnout se do obrany a vyrážet do rychlých protiútoků, na které tak nějak nejsou hráči...
A prostě nesouhlasím, že máme špatné fotbalisty. Liberec je nemá o nic lepší, stačí trenér, který se nebojí říct svůj názor, vzít na sebe odpovědnost a jak se Liberec proměnil! Mě si Vavruška získal slovy, že člověk do toho prostě musí jít naplno a nikdy neprohraje. Vždycky prohraje jen ten, kdo už je předposraný předem...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 20:42 |A jak jinak hraje Chelsea pod mourinhem?
Proměnil se, protože prostě má nesrovnatelně lepší hráče do ofenzivy. Hráče, kteří prokázali kvalitu nejen v naší lize, ale i v Evropě. Delarge, Šural, Pavelka, Bakoš. Takový hráč byl u nás možná kdysi Piták.
Nemluvě o tom, že Liberec byl už několik sezon pohromadě. Hráči byli na sebe zvyklí. Frýdek,Pavelka,Šural Delarge mají společně odehráno spoustu zápasu i v EL. U nás nic takovéoh neexistuje. Hráče máme horší a méně sehrané. Problémy Liberce a Slavie byli úpně jiné.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Sartorius před 9 lety 31.05.2015 20:51 |Tohle je opravdu velmi neobjektivní srovnání. Jde o samé odložené hráče, Bakoš už dva roky nezahrál, Šural je hodně přeceňovaný, Delarge má velké problémy s disciplínou.
Za náš Škoda, Kenia, Zmrhal - to je trojice, která má kvalitu na to, aby nás dostala do pohárů. To mi prostě nikdo nevymluví. A to, že nenaplňují svůj evidentní potenciál (kromě Škody), je chyba trenéra.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
vavicek před 9 lety 31.05.2015 21:23 |Škoda ani Zmrhal ani Kenia poháry nikdy nehráli. U nich je to čistokrevná spekulace. Kenia hrál v bundeslize, ale před vážným zraněním.
U libereckých hráču je to fakt. Oni ty poháry hráli. Odložení hráči? Jedině Bakoš. Zbytek ani náhodou.
Nemluvě o tom, že Škoda i Zmrhal zrovna pod Beránkem udělali obrovský výkonnostní skok. Nechápu jak můžeš mluvit o tom, že ti hráči nenaplňují potenciál. Jak Škoda tak Zmrhal zažili pod Beránkem životní sezonu. U Kenii nikdo neví jaký má potom zranění výkomnostní strop.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
dArtagnan před 9 lety 31.05.2015 21:36 |Vždyť na Škodu a Zmrhala jsme tu poslední 3 roky jenom nadávali. Něco hrát začali až právě letos. O chybě kterého trenéra tedy mluvíš? Míry určitě ne.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Borris před 9 lety 01.06.2015 13:45 |Jenže Sartoriusi, dokud se neudělá pořádek nahoře, tak se opravdu nějak dlouhodobě nikam neposuneme. Jasně že nepřijde nějaký šejk, který sem přitáhne Cristiana a Messiho. Ale chtělo by to prostě kohokoliv, kdo ve Slavii udělá konečně pořádek a nastolí nějakou koncepci a jasný směr, podle kterého se budeme ubírat a kdo bude skutečně usilovat o to, aby Slavii někam posunul. Někdo kdo se bude Slavii věnovat ne na sto ale na stopadesát procent a v neposlední řadě někdo, kdo se bude umět obklopit správnými lidmi, kteří Slavii konečně někam posunou. Pokud budeme vycházet ze situace která aktuálně je, tak za rok se tu budeme všichni bavit o tom, jak budeme jezdit na ligu do Opavy, do Sokolova nebo na Táborsko. Takže asi tak.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
steev (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 19:57 |Jestli je to skutečně pravda,tak se děje zas to samé co poslední roky.Neúspěšná sezona po které následuje odvolání trenéra.Ač se mi vedení týmu pod Beránkem vůbec nelíbilo a měl jsem řadu připomínek,tak se nemůžu ubránit pocitu že tudy cesta nevede.Jak se říká,že ryba smrdí od hlavy,tak u nás to platí na sto procent. Jestli se nezmění vlastnická struktura nehneme se z místa. Vystřídáme další dva nebo tři trenéry za sezonu,odejde řada hráčů,kteří jako zázrakem nedokáží uplatnit svůj potenciál u nás a na konci roku se budeme třást na chvostu tabulky.
Panu Beránkovi bych chtěl poděkovat a popřát mu mnoho štěstí v dalším působišti.
A Alešovi bych rád vzkázal ať už táhne!
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomski před 9 lety 31.05.2015 20:50 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/237982/se-slavii-budu-jednat-v-utery-priznal-kouc-zizkova-trpisovsky.html
tak jestli si Řebíček chce přivést Horníka, tak já končím...bohužel bych se přesto nedokázal přenést...Řebíček ven !!!
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Romino před 9 lety 31.05.2015 20:57 |Problém je to, kdo dovnitř, Řebíček nemůže být vyhozen, bohužel a o žádném kupcí se nemluví. Slavii jsme fandil pro její historii a ideály, ale to v českém fotbale skončilo dávno a stejně tak i ve Slavii, Žumpaliga je přesně takový trapas jako keci na dnešním galavečeru.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Vhoo (přítel SN) před 9 lety 31.05.2015 21:47 |všiml si někdo že vedení nám řekne že Beránka chce řešit za týden a tady nám právě v rozhovoru někdo tvrdí že má s vedením jednat v úterý, jako je tohle normální chování, takhle neseriozně se nechová ani překupník v zastavárně.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomski před 9 lety 31.05.2015 22:11 |naše "vedení" je špatný, ale vypovídá to i tom trenérovi něco...nepřijde mi to od něj kolegiální, ale možná má těch informací z oficiálních míst víc než oficiální místa pouští ven...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Sartorius před 9 lety 31.05.2015 21:17 |Vím ještě o jednom trenérovi, který má slávistické srdce a spoustu zkušeností - Franta Cipro!
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Khadgar před 9 lety 31.05.2015 21:28 |Tak to už snad radši zase Radu... Fjanta už je za zenitem, se vší úctou.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomski před 9 lety 31.05.2015 22:07 |a hlavně bych nerad aby to tady s ním praštilo...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
edenian před 9 lety 31.05.2015 22:49 |To by prastilo nejdriv se mnou.
Uplne vidom jak Franta tahne do poharu se Santoriovymi oblibenci - Skoda Zmrhal Kenia.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Sartorius před 9 lety 31.05.2015 23:13 |Sartoriovými, děkuji. A na Frantu mi nesahej - sice už je nějakej ten růček za zenitem, ale aspoň jsem se díky němu byl podívat na semifinále UEFY, když jsi ještě dělal předáka na pískovišti.
A jaké máš oblíbence Ty? Míňu Černého, Vencu Proška a Alda Baéze?
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
edenian před 9 lety 31.05.2015 23:38 |No, rekneme, ze Skodovka me bavi. Jinak v dnesnim tymu nikdo. Celkem jednoduche. Specialne treba navrat Cernyho, to jsem nikdy nepochopil.
A Cipro? Jo. Prima chlapek, je mi sympatickej. Jako trenera ho nepovazuju za nic vyjimecnyho. Jasne, dve sezony - titul pohar / s opravdu vyjimecnymi hraci / taky jsem se radoval, na piskovisti uz jsem davno nebyl. Ale tim to vsechno skoncilo a odevsad uz ho vzdycky jen vyhodili. A to proto, ze nemel zadne vysledky a fotbal na houby. To bohuzel nelze vyvratit. A pro smutne pobaveni pripominam " Kdyz muzete ridit mercedes..." Jsi pametnik tak jiste vis o cem mluvim :-) Ale bez nejake zaste. Cipro je inteligentni, proste mu jen nevysla metafora.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomski před 9 lety 01.06.2015 11:24 |tak s tím Beránkem je to napůl...on mu totiž tehdy dělal Cipro sportovního ředitele :-)
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
dArtagnan před 9 lety 31.05.2015 21:31 |Jak tak čtu, pro část diskutujících jsou hlavními kritérii pro výběr nového kouče:
1)musí být mladý
2)musí do médií kritizovat svůj tým a klub
Takže ideálním kandidátem se stává pan Josef Csaplár :-) Vybudujme opět klub západního střihu! :-)
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Falk před 9 lety 31.05.2015 22:28 |Jestli je pravda ,že odchází Beránek ,tak je to logické vyústění .Pane Beránku děkujeme,ale světlo v tunelu jsme neviděli (víme ,že trenér za většinu nemůže ).Našemu týmu neuměl dát tvář a osobnost ,a pro výběr hráčů neměl cit,ještě jednou diky ,a ať se Vám daři
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bongor před 9 lety 31.05.2015 22:40 |No sláva,ten bude mít radost a hned nám dá několik přednášek o moderních trendech,třeba jak mu to šlo na jaře v Liberci.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
dArtagnan před 9 lety 31.05.2015 22:45 |Liberec se očividně zvedl jen díky progresivní zimní přípravě. Vavruška jen přišel a slízl smetanu tvrdé práce opět nepochopeného génia.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
mats před 9 lety 31.05.2015 22:59 |Konečně někdo, kdo přivede vítězný typy... :-))
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Khadgar před 9 lety 31.05.2015 23:46 |Jirka Rychlík ještě hraje?
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 01.06.2015 00:31 |Prej za Černolice
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
JohnyPine (přítel SN) před 9 lety 01.06.2015 12:38 |Jirka Rychlík, teď jsi mě pobavil :) .Na toho už jsem zapoměl, stejně jako na Csaplárovskou éru. Pamatuju si, že první 3 zápasy vyhrál, ale pak už to byla bída. Venku absolutně nedokázal vyhrát a nakonec se rychle pakoval.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Kenny před 9 lety 01.06.2015 18:57 |Už ne. Spartak Příbram.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
mats před 9 lety 01.06.2015 18:15 |Jo, je vidět, že už toho pamatujem hodně... :-)
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Matysek před 9 lety 31.05.2015 23:39 |Trpišovský a Uhrin byli viděni na fočuse...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Huzgi (přítel SN) před 9 lety 01.06.2015 00:10 |Řebíček tady nebude, až tu bude jiný vlastník, ale od roku 1989 nás nikdo opravdu seriózní a zajímavý nechce (pominu sparťana Korbela, který k nám přišle omylem), takže to ani neřeším. Rok Míry Beránka pro mne začal velmi nadějně a zápasy na sklonku léta jsem si užíval, bohužel to končilo tak nudným a nezáživným projevem, jaký ve Slavii nepamatuji a jen za Hřebíka se mi na zápasy podobně nechtělo. Hráči nebojovali a vypadalo to, že ani nevědí, co mají dělat a proč se mají snažit. Konce zápasů byla tragédie ať jsme vedli nebo prohrávali. Osobně by mi pokračování Míry Beránka (jak je mi jinak sympatický) nedávalo žádný smysl. Složení týmu mi proti většině ligových týmů přijde ze zlata. Když vezmu s kým hraje Bohemka, Jihlava nebo Slovácko, darmo mluvit.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Petr9608 před 9 lety 01.06.2015 06:35 |http://fotbal.idnes.cz/statistiky-fotbalove-ligy-2014-2015-dnp-/fotbal.aspx?c=A150530_235430_fotbal_ber
Nejvíce optimistický je ten pohled na tu celkovou tabulku :o)
Jsme stále druzí s ohromným náskokem! Na Liberec máme 98 bodů, na Jabka 229!!!
To pořád dost náskoku tak na šest let minimálně!
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
KubaM před 9 lety 01.06.2015 09:07 |PRO REDAKCI: nechteli byste prosim Vas sepsat nejakou petici Rebickovi proti vstupu Hornika do Slavie? Trebas bychom par tisic podpisu nekde sehnali :-). Pripsat by se mohla i prosba Rebickovi o jeho pokud mozno co nejrychlejsi ukonceni angazma ve Slavii ;-). Diky!
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Fulham před 9 lety 01.06.2015 09:28 |Jójó - sepisem petici, Ivánek nepřijde ale kdo teda přijde???? Řéba odejde a kdo teda přijde???? Trenérů jsou tři prdky , ale těch co by je angažovali a zaplatili nemnoho. Když řeknu tenhle ne, musím také říct tenhle ano.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
rak (přítel SN) před 9 lety 01.06.2015 09:47 |Zajemcu o koupi bylo nebo je nekolik.Ty informace o Kellnerovi nejsou falesne.Zda se,ze to ted ztroskotava na pozadavich Rebicka,ktere se navic neustale meni.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
DavidM před 9 lety 01.06.2015 09:18 |Plzeň má Paclíka, Berbra a další, Jablonec Peltu, Příbram Starku, Sparta tam má taky někoho. Prostě kdo chce hrát nahoře, musí tam mít někoho kdo umí chodit v zákulisí..
Podívejte se na Blattera, Peltu... oproti nim je Ivan malej pán. Dokud bude ve Slavii neschopný vedení a Kisel, potom Horníka nerad, ale přijmu.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomski před 9 lety 01.06.2015 09:41 |a ty chceš být v jedné partě s těmi, které uvádíš ? nevadí ti, že nás Pelta a Horník (když byli ve Spartě) obírali o tituly a hráče pomocí korupce ? když se podíváš na to kde jsme je to nejen o Rosenech, Enicích a Řebíčcích, ale i o tom, že si tady 1. místa a s tím spojené přímé účasti v LM zajišťovala Sparta různým cinkáním (jehož jsou ti dva symbolem). A těžko tady můžeme volat po očistě po českém fotbale, když si nasadíme do klubu jednoho z party...Řebíček ven !!!
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
rak (přítel SN) před 9 lety 01.06.2015 09:49 |Jednoznacne.Rebicek ven.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
DavidM před 9 lety 01.06.2015 10:00 |Nechci ale dokud nás bude vlastnit gauner Řebíček, je to celkem jedno protože klub vlastní někdo, kdo nelegálně a na úplatcích vydělal stamiliony. Popravdě dokud tu bude Aleš a Kisel, může přijít klidně Mourinho s Kloppem a do zákulisí Tonda Blaník a stejně to bude jedno.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomski před 9 lety 01.06.2015 10:14 |toho kdo nás koupí si vybírat bohužel nemůžeme, ale já se se Slavii, v které je Horník ztotožnit neumím. Osobně proti němu nic nemám. Trest dostal. Odstál si ho a zaplatil narozdíl od jiných, ale i kvůli tomu jaký byl rozdíl mezi Spartou a Slavii jsem začal fandit Slavii a jsem za to rád a teď bych si měl říct, že je to vlastně jedno ?
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
miru před 9 lety 01.06.2015 10:22 |A víte co? já bych Horníka bral. Budeme hrát konečně nahoře (všude kde byl tak hrál jeho tým nahoře) v českém fotbale to bohužel bez těchto lidí nejde, takže klidně ať přijde, co se týče sralty, tak co bylo, bylo, už to nezměníme a mě už to nezajímá. Ivánku kamaráde, klidně přijď! Přestanou nás řezat rozhodčí, bude klid. A vylepší nám zákulisní postavení, které je úplně tristní.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
DavidM před 9 lety 01.06.2015 10:25 |Když tu byl Doležal a Rosen tak jsme si mysleli že dělají pro Slavii to nej a přitom z ní vyváděli prachy.. Je to těžký říct a soudit lidi.
Taky tu Horníka nechci ale v současném fotbale a v té žumpě jaká liga je..
Raději bych se vrátil na Strahov pod Lešku než tohle. Ale jak říkám, dokud to bdue sedět Aleš a Karol, slavii nepomůže nic. Horník je špatné řešení ale myslím, že výrazně lepší než aby tu běhali Rusáci jako před rokem.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
naplavnik před 9 lety 01.06.2015 10:27 |Nerad to říkám, ale kdoví, zda by nám vůbec Horník s Berblize dokázal sjednat nějakou výhodu, to bych spíše sázel na Chvalovského, kterého bych uměl kousnout. Zde totiž tak trochu platí, nejseš-li poctivej, musíš bejt chytrej, nejseš-li chytrej, musíš bejt poctivej. A Horník mi jako symbol inteligence zrovna nepřipadá. Otázkou je, pokud by však třeba fakt přišel a dotáhl 3-4 zajímavé posily, zda by nám tak nedokázal zacpat ústa. Uvidíme, rozhodně se dá říct, že se Slávií se člověk fakt nenudí... ;-)
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
martyni (přítel SN) před 9 lety 01.06.2015 10:45 |Nam nepomuze ani hornik s peltou a berbrem. Nasim hlavnim problemem je, ze neumime vybudovat konkurenceschopny tym a ze klub nefunguje, jak by mel. I kdyz ma Plzen leccos poresene, kdyby nepostavila kvalitni tym, tak jim jsou ty penalty k nicemu.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
martyni (přítel SN) před 9 lety 01.06.2015 10:42 |Pratele, takze konci dalsi trener. Vetsina z vas to vita. Neni divu, hra byla slaba vysledky spatne.. co jineho se dela, nez meni trener. Obavam se, ze tim ale nevyresime problemy, ktery klub ma, a nepovede to ke zlepseni v pristi sezone.
Nejvetsi problem vidim ve sportovnim managementu, v tom, ze se uz 5 let zacina od zacatku. Prijde novy trener, privede svoje hrace, je vyhozen, a zacina vsechno znova. Tym nema zadny vyhled do budoucnosti, zadne ambice. Meli jsme tu trenery, u kterych jsme si vlastne od pocatku prali, aby skoncili, takze jejich konec jsem taky vital. Ale nyni mame zkuseneho a kvalitniho trenera, slavistu, ktery mohl delat ve slavii delsi dobu neco, co ma smysl a v budoucnosti se vyplati.
I pro me je hra zklamanim, ale vidim i plno kroku pri tvorbe kadru, ktery povazuju za dobry, ostatne vetsina z nas je podporovalo. I system hry bez dlouheho drzeni mice a s rychlymi utoky mi prisel adekvatni stavu kadru. Ostatne az na vyjimky jsme meli dost strel na branu a dost sanci, nadstandardne oproti minulym letum. Selhavala ale obrana, ktera poslala tym do deprese.
Takze vyhodi se trener, ale obavam se, ze vysledkem bude prodluzovani krize, zase prijde novy rok 0, zacatek bez ambici, trener, co nebude mit v klubu zadne slovo a po par mesicich poleti. Komu jde o neco jineho nez vzestup slavie, jiste tim muze byt potesen. Zprava je takova, ze tu mame porad zmatek a neumime fotbal delat.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
tantalos před 9 lety 01.06.2015 10:46 |Naprostý souhlas.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Tomski před 9 lety 01.06.2015 10:46 |PODPIS !!!
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Thorklaer (přítel SN) před 9 lety 01.06.2015 10:51 |pokud si někdo myslím, že odchodem Beránka se něco změní/vyřeší, tak je buď nekonečně naivní, nebo velmi hloupý.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
mats před 9 lety 01.06.2015 18:20 |I na mě to působí v tomto duchu... A konec jízdy na tomhle kolotoči zatím v nedohlednu...
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
bongor před 9 lety 01.06.2015 20:28 |Martyni tomu tady dal"štábní kulturu"v dobrém slova smyslu.To je přesně ono,neumíme fotbal dělat.Hráči nejsou o nic horší než například směšná trojice
nejlepších hráčů ligy,která se díky podpoře spřátelených medií seřadila před hráči Plzně,kteří se z rumuna zvláště v prvním zápase dělali jen legraci.Ale tak to tady chodí. Odnesl to trenér,který byl sám z toho stavu v naší Slavii nejnešťastnější.Věčná škoda,teď budeme čekat dalších několik let,než s najde ten vytoužený hodně mladý trenér bez zkušeností,ale s plnou hlavou a hubou pouček z "moderního fotbalu".
On moderní fotbal,to je jednoduchá věc,dát víc gólů než soupeř.
Re: Beránek ve Slavii končí, kdo jej nahradí?
Kunetice před 9 lety 01.06.2015 18:26 |No já jsem jeden z těch co jsou rádi že odchází protože to bylo asi ještě horší než Petrouš a jiní s podstatně horším kádrem.
Řeknu to slušně Beránek se prostě bál třeba i trošinku zariskovat na úkor koukatelnosti a hrát stále zadňoura to fakt ne.
Na druhou stranu si myslím že dokud to bude vlastnit ten pán co se do nej tluče kladívkem tak se nikam nepohneme.
Tak že v daném stavu bych dal šanci nějakému mladému neostřílenému trenérovi který by měl motivaci v tom že by si mohl udělat jméno, bylo by to riziko ale Beránek tu byl celou sezonu a žádný obraz hry ,prostě nic tak co může být ještě horší.