Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

Juniorka Slavie v odloženém zápase z pondělí deklasovala Slovácko 6:0. Dvě branky si připsali Diop a Koreš, po jedné přidali Fotr a Vitarigov.

Slavia - Slovácko 6:0 (2:0)
Branky:
 27. a 49. Koreš, 75. a 79. Diop, 23. Fotr, 87. Vitarigov

Slavia: Soukup - Kadavý, Routek, Fialka, Prosek (63. Möglich) - Koreš (63. Vitarigov), Boudjemaa (76. Brož), Kocourek, Černý (46. Zámečník) - Fotr (76. Berger), Diop

Za Slavii nastoupil na poslední čtvrthodinu syn exslávisty a exsparťana Patrika Bergera stejného jména. Tento hráč se přitom v minulosti do médií vyjádřil ve smyslu, že pro něj Slavia neexistuje.

Slavia vstoupila do utkání ve velkém stylu. Hned v prvním minutě mohla jít do vedení, ale po přihrávce Boudjemaay trefil Diop pouze brankáře. Následný roh zahrával Boudjemaa, Fialka ve velké šanci trefil z malého vápna jen soupeře. Další roh na zadní tyč skončil hlavičkou vedle. Sešívání pokračovali v aktivitě, v 7. minutě chyběl Fotrovi krok k tomu, aby zúročil přihrávku Koreše a dostal se k míči dříve než brankář soupeře. Dočkali jsme se tak až ve 21. minutě. Dlouhý výkop brankáře Soukupa sklepl Oskar Fotr na Diopa, ten krásným obloučkem našel opět Fotra, který si chytrým prvním dotekem hrudí obhodil stopera hostí a prostřelil brankáře Slovácka - 1:0. Druhý gól přišel hned ve 27. minutě, nákop našich stoperů přebral na hraně ofsajdu Diop a předložil ho před prázdnou branku Korešovi - 2:0. Další ukázka rychlého brejku z naší strany přišla ve 29. minutě. Roh soupeře se naší obraně podařilo odvrátit a Koreš mohl postupovat na soupeřovu polovinu, hosté jej ubránili pouze za cenu autu, Štěpán však neváhal a ihned rychle rozehrál na Diopa, který byl následně faulován, soupeř viděl žlutou kartu. K následné rozehrávce se postavil Boudjemaa, který přesným centrem našel na malém vápně volného Fotra, který však hlavou netrefil bránu. Ve 37. minutě vysunul Koreš Diopa, který postupoval sám na brankáře, ovšem ve vzájemném souboji byl úspěšný brankář hostí. V další velké šanci byl opět Diop, kdy dostal přesný nákop za obranu a snažil se přehodit brankáře soupeře, jeho lob však skončil těsně vedle brány. U další velké šance byl opět Diop, tentokrát však nahrával do samostatného úniku Fotrovi, který však opět vyhořel na dobře chytajícím brankáři. Ve 43. minutě přišla první šance soupeře, Černý zbytečně ztratil míč v našem vápně, hráč soupeře vracel míč od brakové čáry, jeho spoluhráč však následně trestuhodně netrefil naší bránu. První poločas tedy skončil 2:0.

Do druhé půlky naši hráči opět vlétli a už v 48. minutě jsme viděli třetí gól. Boudjemaa našel za obranou Diopa, ten ještě opět předložil míč Korešovi, který přidal svůj druhý gól. Další příležitost přišla v 62. minutě z kopaček soupeře, odražený míč se dostal k Jelečkovi, který prudkou střelou těsně nad lehce potrápil naší obranu. V 67. minutě rozehráli po faulu na krátko Boudjemaa s Kocourkem, který poté našel Vitarigova. Ten prodloužil hlavou na Diopa, který však branku přestřelil. Další akce přišla hned v další minutě, Zámečník hledal na zadní tyči Diopa, ten sklepl míč na Kocourka, který z vápna těsně minul branku. Slavie zamkla soupeře na půlce soupeře, další šanci měl Vitarigov, který po přihrávce Möglicha střílel z vápna, brankář jeho střelu vyrazil. Na 4:0 zvýšili sešívaní v 76. minutě, Vitarigov přenesl hru na Zámečníka, který ještě posunul míč na Diopa, který v klidu uklidil míč do sítě. Do dalšího zakončení se dostal opět Diop, po centru Möglicha zakončoval nůžkami, jeho pokus však brankář vychytal. V 78. minutě přišla nejhezčí akce našeho týmu. Míč se z levé strany od Zámečníka dostal přes Kocourka a Möglicha k Vitarigovovi, který pěkně mezi obránci našel naběhnutého Kocourka, který z brankové čáry vrátil míč k Diopovi, který neměl problém zakončit a zvýšit na 5:0. Další šanci měl opět Diop, který dostal přihrávku na vápno od Vitarigova, Dame však opět zakončil těsně vedle. Gólová tečka tak přišla v 86. minutě, Berger zakombinoval s Diopem, prvně jmenovaný mohl sám zakončit, posunul však ještě míč na Vitarigova, který přidal šestý gól.

Report pro SN napsal klimi, za což mu děkujeme!

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 27.05.2015 17:10 |  
    0 0

    Váš táta si zahrál za Spartu i Slavii. Za které z pražských „S“ byste chtěl hrát vy?
    „Za Spartu, to je jasný. Slavia? To neexistuje. My se vždycky hádáme, protože on byl ještě kapitán ve Spartě a Šmíca měl rozlučkový zápas a on šel hrát za Slavii. Tak jsem mu říkal, tati, jsi normální? Jsi kapitán Sparty. Chápu, že Slavia mu dala šanci, ale…“

    Patrik Berger starší: „Já nejsem klubista, mám hezké vzpomínky na Spartu i Slavii. Je jasné, že když jde o titul, tak držím palce Spartě.“

    Patrik Berger mladší: „Tak Slavii asi ne, když jsou tam, kde jsou... Hlavně aby se udrželi, aby nehráli se Střížkovem (směje se). Bylo super, že si táta po návratu vybral Spartu. Byl jsem na nervy, aby nešel do Slavie. Bavilo mě chodit na Spartu, když tam táta byl.“

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      kleofas     před 9 lety 27.05.2015 17:28 |  
      0 0

      Omlouvá jej mládí, prozřel

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

        winter (přítel SN)     před 9 lety 27.05.2015 19:06 |  
        0 0

        Neomlouvá... jeho fb profil a mezi stránkami který má "olajkovaný" sralta nechybí, zato SKS mezi nima nenajdeš: https://www.facebook.com/patrik.bergy/likes?pnref=lhc

        SKS má uvedenou jenom jako současnou pracovní pozici, asi si myslí že má u nás nárok na džob stejně jako franta straka...

        hnát takovýhle šmejdy ze Slavie holí a lidi co takovýho kašpara přivedli a dovolili mu obléknout náš dres taky..

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      Plos     před 9 lety 27.05.2015 17:32 |  
      0 0

      Já bejt Řehákem, tam mu hned na prvnim tréninku nakouřim balónem do držky za tohle...věřím tomu, že kdyby o tomhle věděl, jen tak by to nenechal...

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

        Borris     před 9 lety 27.05.2015 17:43 |  
        0 0

        Líp bych to nenapsal. A ani věk ho neomlouvá, moc dobře tehdy věděl co říká, hajzlík jeden!

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      klimi     před 9 lety 27.05.2015 17:50 |  
      0 0

      No hlavně měl klasický Váchovo culík...To nechápu, jako ho tam s tím mohli pustit,,,

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

        Pepino44     před 9 lety 27.05.2015 17:56 |  
        0 0

        Klimi,to nebyl culík,to byl drdol.

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

          klimi     před 9 lety 27.05.2015 18:05 |  
          0 0

          Vidíš, to máš asi pravdu, no stejně je to komedie...

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

        Navyseals     před 9 lety 27.05.2015 17:59 |  
        0 0

        Mně už tahle protekce leze krkem. Ale třeba u Bejbla to omlouvám tím, že je to slávista a i jeho táta byl slávista. A co vím, tak ten mladej Berger je pěknej dřevák a nechápu jeho angažování.

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

          Tomski     před 9 lety 27.05.2015 18:17 |  
          0 0

          taky jsem slyšel, že to je tak na 1.A třídu, ale uvidíme...

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      naplavnik     před 9 lety 27.05.2015 17:55 |  
      0 0

      Tak že se přestupuje tam a zpět, to už tak nějak přestávám vnímat, ale alespoň by si ti plejeři měli dávat trochu bacha na zobák. Ten to teď bude mít navždy špatný, a dobře tomu tak... Za blbost se platí.

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      Nosorozec     před 9 lety 27.05.2015 18:28 |  
      0 0

      Třeba Řehák používá mladýho Bergera jako podložku pod nohy a řekl si, že ho teda jednou pustí na hřiště :)

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

        afro     před 9 lety 27.05.2015 20:18 |  
        0 0

        Toto je kvalitní názor. :-) Co jsme si to proboha zase natáhli za kukačku...

  2. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

    Pepino44     před 9 lety 27.05.2015 17:59 |  
    0 0

    Jinak,když jsem dne viděl po delší době Diopa,tak jsem nevěřil svým očím,je docela dobrej,už to není takovej janek jako dříve. Dal bych Beránkovi návrh,aby jej zkusil místo Vukadinoviče,myslím,že i na tomto postu by zahrál lépe než Vuky.

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      Navyseals     před 9 lety 27.05.2015 18:03 |  
      0 0

      Tak to bych neřekl. Diop nemá rychlost na kraj. Ale víc šancí by dostávat měl.

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

        Pepino44     před 9 lety 27.05.2015 18:15 |  
        0 0

        No,nechci se o tom (té rychlosti) hádat,ale dneska mne přesvědčil,že tam nějaká rychlost je,několikrát utekl po křídle a nahrával před prázdnou bránu přesně na nohu,to jsem u Vukiho mnohokrát neviděl. Jinak měl na noze ještě nejméně tři goly,ty bohužel nedal.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

    Roman11     před 9 lety 27.05.2015 18:06 |  
    0 0

    Z naší strany dobré utkání ,zejména Budjema.Tak slabý soupeř tu v letošním roce ještě nehrál.

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      Pepino44     před 9 lety 27.05.2015 18:19 |  
      0 0

      S tím soupeřem máš pravdu, ale že by mne Budjemaa nějak oslnil,to teda ne. Je pravda,že nic nezkazil,někdy se i vrátil bránit, ale proti tak slabému soupeři toho moc nevymyslel. Prostě si zahrál.

  4. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

    klimi     před 9 lety 27.05.2015 18:34 |  
    0 0

    Co říci, na míči silný Boudjemaa, bez něj však klasika...
    Kocourek excelentní, jeho hra mě neskutečně baví.
    Černý zoufalost, k čemu je, že má pět náběhů po lajně, když pak stejně ten míč zazdí.
    Líbila se mi souhra Oskara s Damem, krásná ukázka hry na dva útočníky.

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      Pepino44     před 9 lety 28.05.2015 09:04 |  
      0 0

      Ještě bych připsal Koreše,dal sice dva goly, ale podle mne marnost nad marnost. Mnoho špatných přihrávek a zpracování balonu. Dobře vypadala celá obrana,zvláště Routek,která soupeře skoro celý zápas do ničeho nepustila. Nutno ale říci,že podle mne to bylo nejslabší mužstvo,které jsem na juniorce viděl. Není se však čemu divit,protože to byla opravdu juniorka, z Ačka tam podle mého nikoho neměli,takže je naši kluci,kdy sestava byla dost silná v pohodě přehrávali.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

    Kaston     před 9 lety 27.05.2015 19:27 |  
    0 0

    Pochopil jsem dobře z reportu, že Diop má ze zápasu bilanci 2+3?
    Zřejmě slušnej oddíl :D

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      klimi     před 9 lety 27.05.2015 19:37 |  
      0 0

      Chápeš to naprosto správně. První dvě asistence velice pěkné, třetí už byla víceméně jen posunutí před prázdnou bránu, ale i to se cení.

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

        Kaston     před 9 lety 27.05.2015 19:47 |  
        0 0

        díky, sice asi zároveň i spálil spoustu dalších šancí, ale určitě by si aspoň 30 minut proti Slovácku zasloužil

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

          klimi     před 9 lety 27.05.2015 19:51 |  
          0 0

          Tak to Červenka ovšem také...

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

          ortevor     před 9 lety 27.05.2015 20:37 |  
          0 0

          Diop by si sanci zaslouzil, ale Cerv podle mne jeste vic :)
          Hlavne doufam, ze MB necha hrat Skodaka 90 minut se Slovackem, at ma nadeji si toho krale strelcu vybojovat...a kdyz uz o nic nehrajeme, tak at aspon tym pomuze Skodakovi udelat krale strelcu, at ma zaslouzeny angazma nekde v cizine...
          Idealne, kdybysme konecne jednou taky hrali na dva utocniky, to se pak muzou Cerv s Damem vystridat :)

  6. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.05.2015 19:28 |  
    0 0

    Jeho trenérem je Řehák, on už mu to nějak vysvětlí. Vůbec bych to neřešil.

  7. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

    Dobi     před 9 lety 27.05.2015 20:10 |  
    0 0

    Libe, Libe vyhrává pohár! A Vepřohlava utře rypáček! Snad bude v Evropě i jeden sympatičtější klub!!!

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      kleofas     před 9 lety 27.05.2015 23:13 |  
      0 0

      Jedinej

  8. Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

    Borris     před 9 lety 27.05.2015 20:11 |  
    0 0

    Tak spravedlnost naštěstí není slepá. Liberec zvítězil a nejen že ty hajzlové z Jablonce ostrouhali, ale Liberec tímto připravil o poháry ty podvodníky z Příbrami! Gratulace do Liberce a jsem rád že spravedlnost promluvila skrze Liberec!

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      lassiter     před 9 lety 27.05.2015 20:16 |  
      0 0

      To tedy. I přesto že se Proske od vyrovnání hodně snažil, komediant :-)

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      quelhar (admin)     před 9 lety 27.05.2015 20:19 |  
      0 0

      Ještě bych se neradoval, třeba Starka zaplatí Jihlavě body v Boleslavi :o) Každopádně mám z vítězství Liberce taky velkou radost.

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      Nosorozec     před 9 lety 27.05.2015 21:39 |  
      0 0

      Liberec je mi sympatickej a poháry mu přeju. Ale trochu si řikám; čtrnáctej klub ligy v evropskejch pohárech? Škoda, že jsme vypadli s tim Žižkovem...

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

        rak (přítel SN)     před 9 lety 28.05.2015 00:08 |  
        0 0

        Přesně tak. Také to přeji Liberci. Skoro každý rok jsem silně naštvaný jak pohár podceňujeme a vypadáváme se soupeři z nižších soutěží. Nejen, že se zbavujeme více soutěžních zápasů, když hráči by je evidentně potřebovali, ale také se zbytečně zbavujeme poslední naděje na poháry. Liberec názorně ukázal, že to jde, i když se v lize bojuje o záchranu.

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

        mart01     před 9 lety 28.05.2015 09:27 |  
        0 0

        No sice 14. tým, ale koukni jakej hrajou fotbal oni a jakej my.

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

          PetCC     před 9 lety 28.05.2015 09:38 |  
          0 0

          Sice jsme je 2x porazili, ale celkově Liberec hraje hezčí a kvalitnější fotbal. Taky jsem rád, že se do pohárů dostali oni.

          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

            Pepino44     před 9 lety 28.05.2015 10:22 |  
            0 0

            Tak podle mého to celé bylo o trenérech. O Czaplárovi přeci ví každý jaký je to trenér a asi byl bojkotován i hráči. Síla mužstva tam byla,složení také vcelku dobré, ale výkony ze začátku hrozné. Přeci mi někdo nebude vykládat,že je Vavruška po svém příchodu naučil hrát fotbal. Po jeho příchodu šel výkon Liberce rapidně nahoru a výhra ve finále je to zasloužené vyvrcholení.

            • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

              AlesJa     před 9 lety 28.05.2015 13:18 |  
              0 0

              A jak je možné, že "nějaký" Vavruška zvedne Liberec v podstatě ihned a ve Slavii se to nedaří.

              • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                ortevor     před 9 lety 28.05.2015 16:36 |  
                0 0

                Vavruska rozhodne neni nejaky nymand, a co se tyka treneru, kteri se maji vseobecny prehled o fotbale, modernich trendech, a ruznych vecech okolo od fyzio pres taktiku, tak zrovna Vavruska je spicka...a soustavne na sobe pracuje, na rozdil od jinejch..
                ze nema jmeno jako nektery slavny radoby treneri, co dostavaji licenci jen ze znamosti a s velkou pomoci jinejch, to je uz jinej pribeh...
                Ale Vavruska je odbornik, coz se neda o vsech postavickach co se v ceskym rybnicku I. a II. ligy neustale motaji, vubec rict..

            • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

              Slawek     před 9 lety 29.05.2015 08:37 |  
              0 0

              Ovšem my jsme přece rádi, že tam Csaplár byl. I proto jsme si odvezli 3 body.

      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

        Borris     před 9 lety 28.05.2015 10:40 |  
        0 0

        A to jen podotýkám, že Liberec rozhodně nemá lepší kádr než my. Spíš naopak bych řekl, že lepším kádrem disponujeme my. Taky mě ale strašně štve, jak na pohár každoročně kašleme. Normálně bych do poháru stejně jako do ligy posílal nejsilnější sestavu. Za prvé každý zápas navíc je dobrý pro sežrání, za druhé je to jedna z cest do pohárů a za třetí triumf v poháru by zase o něco více zvedl sebedůvěru týmu a nějakým způsobem zase trochu vylepšil už naši dost pošramocenou prestiž.

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

          Borris     před 9 lety 28.05.2015 10:44 |  
          0 0

          * dobrý pro sehrání samozřejmě :-D

        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

          Travinho     před 9 lety 28.05.2015 11:05 |  
          0 0

          Ho, tak to bych si netroufl tvrdit. Pavelka i Šural jsou potenciální reprezentanti. Delarge má velkou sílu. Bakoš gól dát umí, Breznaník i Frýdek jsou také kvalitnější než naše křídla a dalo by se pokračovat. Řekl bych, že ten kádr je dost kvalitní...

          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

            Navyseals     před 9 lety 28.05.2015 11:35 |  
            0 0

            Pavelka se mi třeba vůbec nelíbí. O Breznaníkovi bych se hádal, včera Liberci málem zkazil zápas. Ten Delarge se mi líbí, ale nemá to srovnaný v hlavě.

          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

            klimi     před 9 lety 28.05.2015 12:13 |  
            0 0

            Souhlasím, my máme snad lepší jen brankáře, útočníka a možná univerzála Deliho, jinak to není z naší strany žádná hitparáda...

            • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

              Pepino44     před 9 lety 28.05.2015 13:02 |  
              0 0

              Souhlasím s klimim,chtěl jsem udělat takové malé srovnání jednotlivých postů,ale než jsem to sem napsal,tak jsou zde podobné názory,takže je to zbytečné. Jak jsem psal několikrát,naše mužstvo není až tak silné,to mi si je jenom trochu glorifikujeme,protože to jsou slávisti. Možná,že kdyby hráli za nějaké ostatní mužstva,tak bychom je tak neoceňovali.

              • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                Borris     před 9 lety 28.05.2015 14:12 |  
                0 0

                A nebo spíš možná že kdyby hráli za ostatní mužstva, tak by teprve pak rozvinuli svůj potenciál. Jako to bývá ve Slavii zvykem.

                • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                  Barra     před 9 lety 28.05.2015 14:27 |  
                  0 0

                  A v tom mas bohuzel pravdu. V cim to tedy je? Samozrejme ze pozitivni atmosfera v organizaci klubi je dulezita, ale nemuze to byt jedine vysvetleni. Az moc velke ocekavani ze strany fandu a verejnosti, az moc velky tlak? Chybi pohoda? Ja tedy od doby titulu mam v pameti hlavne zarete okamziky, kdy Petrous s Knoflickem prebrali po Radovi, a jak se jako mali kluci radovali a si padali do naruci kdyz jsme vyhravali ctyri zapas v rade s skore 11-1. A ten posledni zapas sezony v Jihlave, ktery jsme prohrali, na tom nic nemeni - tam mi delalo zase radost ze Hub dal ve svym poslednim zapase branku za Slavii. Pozitivni atmosfefa stimuluje, prace jde ihned daleko lepe, sebeduvera dava kridla - o tom by mohl Milan Skoda svedcit. A ta podle me absolutne chybi, staci se podivat na nase druhe polocasy kdy se stahujeme zpet a doufame ze prezijeme konec zapasu bez ztraty bodu. Jó, bylo by hej kdyby nasi meli v sobe sebeduveru kterou etaluje Jose Mourinho

                  • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                    Borris     před 9 lety 28.05.2015 17:13 |  
                    0 0

                    No Barro já mám jasný názor na to, v čem to je. Prostě dokud se nevyjasní majetková struktura a Řebíček neprodá Slávku někomu kdo se jí bude věnovat na 150%, bude to s ní myslet smrtelně vážně a kdo tu nastaví jasný řád a koncepci, tak se nikdy nic dlouhodobě nezmění. Přijde třeba chvilkové vzepětí jako na začátku této sezóny, ale pak vždycky spadneme zpět do bahna a zase budeme pro ostudu. Já vím že Řebíček na hřišti neběhá. Ale prostě pokud je bordel a chaos na hradě, tak jak potom má být pořádek v podhradí.....

                    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                      Barra     před 9 lety 28.05.2015 17:48 |  
                      0 0

                      Ja ti nevim, Borrisi. Viz tvoje posledni veta kterou otocim - a proc by tedy nemel byt poradek v podhradi? Proc se nam sportovne za poslednich pet let nejvice darilo v letni casti 2010-11 pod Petrousem? Hrozilo ze klub zanikne, meli jsme dluhy, hraci nedostali dlouhe mesice sve vyplaty - a presto jsme hrali atraktivne, meli jsme jestli si dobre pamatuji z hlavy prumer kolem 1,9 bodu na zapas (coz prelozeno na 30 zapasu by znamenalo 57 body na konci sezony). Prohrali jsme v jarni casti jen jeden jediny krat (!), bohuzel v derby, ale to nic nemeni na nasluze muzstva, ltere se semklo kdyz klub byl v rozpadu. Jak rikas, Rebicek nebezi po hristi, ja mam prave pocit ze az moc snadne se pouziva faktor Rebicek. Jasne mas pravdu v tom, ze neni jasny rad a koncepce, to ale podle me nic nemeni na tom muzstvo tuto sezonu selhalo. Obdobi tech 20 zapasu mezi koncem srpna a dubna je pro me nevysvetlitelne. A pevny rad v muzstvu musi nastolit trener, nikdo jiny.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                        belmis (přítel SN)     před 9 lety 28.05.2015 20:00 |  
                        0 0

                        Ano, souhlasím s Barrou. Hrají hráči, trénuje trenér. Pokud chodí výplaty, mělo by být hráčům a trenérovi jedno, jestli je majitelelem Řebíček nebo Abramovič (ten by měl mít vliv převážně jen na kvalitu kádru a realizačního týmu). Hřiště máme dobré, navíc mají hráči podporu fanoušků).

                        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                          Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 28.05.2015 21:43 |  
                          0 0

                          Otázkou je, jak moc je v zájmu hráčů, aby klub měl nového vlastníka. Kdyby nedej bože přišel opravdu neuvěřitelně movitý vlastník, tak všechny hráče vyhází a koupí Messiho s Ronaldem atd. Tím chci říct, že většina hráčů je spíše zavázána současnému majiteli, který je koupil, pokud to nejsou odchovanci.

                          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                            Barra     před 9 lety 28.05.2015 22:09 |  
                            0 0

                            Nechci te moc zklamat, ale podle me zadny sheikh ktery bude hazet s stamiliony neprijde. Komu nezalezi na penezich, pujde spis po anglickem klubu. Pochybuji ze by nasi hraci byli tak odhodlani Rebickovi, ze by umyslne spatne hrali, jen aby Rebicek nemel sanci Slavii prodat. Tedy jestli jsem to spravne dedukoval z tvych slov. Ze by tim se umyslne vzdavali svych moznych premii a dokonce byli ochotni platit dvoumilionove pokuty, jen aby se tim nemenil majitel? Tak daleko bych to osobne nehledal. Takze vlastne Milan Skoda vse pekne pokazil pro zbytek soupisky -:)

                            • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                              Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 28.05.2015 22:30 |  
                              0 0

                              Ne, já chtěl Barro jen dát najevo svůj názor, že hráčům je vlastník ukradený, jen když je koupí a pak jim platí. Osobně za špatnými výkony Řebíčka vůbec nevidím. Hráče máme takové na jaké Řebíček má a jaké si vychováme a pak je to podle mne na trenérovi.

                              • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                                Barra     před 9 lety 28.05.2015 22:31 |  
                                0 0

                                Spatne jsem to pochopil, Huzgi. Promin -:)

                      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                        Borris     před 9 lety 28.05.2015 23:08 |  
                        0 0

                        Tak jasně Barro, v hodně věcech s tebou souhlasím. Je fakt že tehdy pod Petroušem jak jsme měli to skvělé jaro, tak tehdy to dokonce vypadalo že je to poslední sezona Slávky v historii a na hřišti to i tak fungovalo. Ale víš jak, pak to zase v další sezoně byla bída v dalších zase. Proto říkám, může přijít nějaké jakési vzepětí, ale nějaké dlouhodobé zlepšení podle mě fakt těžko nastane, dokud bude ryba smrdět od hlavy. I když samozřejmě máš pravdu, že pokud chodí hráčům včas výplaty a mají veškerý servis, mělo by jim být úplně jedno kdo Slávku vlastní. Ale to už je právě zase otázka, jestli chodí včas výplaty. Jako nemám žádný info nebo tak něco, takže to určitě neber jako nějaké info, spíš podezření. Protože když jsem viděl některé ty až ostudné jarní výkony, tak mě to prostě několikrát napadlo, jestli náhodou zase nejsou bez výplat. Protože jiné vysvětlení už mě fakt nenapadalo. Takže jak říkám, nemůžu se prostě zbavit pocitu, že když není pořádek v majetkové struktuře, těžko můžeme myslet na nějaký dlouhodobě a stabilně dobré výsledky po sportovní stránce. Ale ber to pořád jen jako můj názor Barro. Sám samozřejmě nějaké zaručené informace nemám, je to opravdu jen můj subjektivní názor.

                        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                          1rytir     před 9 lety 29.05.2015 11:12 |  
                          0 0

                          K celé této diskusi bych rád přispěl názorem, že atmosféru v mužstvu nedělá Řebíček, ale je jednoznačně na triku trenéra! A právě v tomto směru podle mého Beránek i mnozí jeho předchůdci zklamali. Každý z nich vždy měl a i Beránek má svoje oblíbence, kteří hrají za všech okolností. Taková "protekce" v kolektivu nemůže dělat dobře. Existuje jediná výjimka. Jmenuje se Škoda. Hráč, kterého mistrovský Koubek postaví na stopera a fotbal mu znchutí a Beránek s něj udělá superproduktivního útočníka. Pamatuji si, jak na počátku této sezóny, ještě před prvním zápasem, pěl Beránek na Milana ódy. Povídal, že si dal Milan smělý plán kolik vstřelý branek a že plán naplní. No a, teď mne kritizujte, když se brankostroj jménem Škoda rozjel, začaly naše problémy. Důvěra v jednoho jediného hráče (ten ji zplácel měrou vrchovatou) vedla ke hře stylem "vše na Škodu" a tedy k tolik neatraktivní a škaredé nakopávané, což způsobilo i to, že ostatní se zákonitě museli cítit trenérem odstrčeni. Myslím si, že právě v tom lze vystopovat nedobrou psychiku v týmu, ale i pokles výkonnosti mnoha hráčů s více než dobrými předpoklady. A závěr? Prostě Slavia potřebuje moderního trenéra, kterému bude klientismus naprosto cizí a bude více než odolný tlakům zevnitř i zvenčí!

                          • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                            Barra     před 9 lety 29.05.2015 11:32 |  
                            0 0

                            Jestli si dobre pamatuji, tak kazdy hrac si dal nejake prevzeti na zacatku sezony, ne jen Milan Skoda. Myslim si, ze to s tou protekci Skody a klientismem ze strany Beranka hledas az moc daleko. Nemyslim si ze by ostatni meli pocit ze jsou odstrceni.

                            • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                              1rytir     před 9 lety 29.05.2015 12:31 |  
                              0 0

                              A co Damien? A co Baéz poté, co dostal ceres za přílišnou tvrdost? Nešly kvůli zjevné nedůvěře trenéra jejich výkony rapidně dolů?

                              • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                                Barra     před 9 lety 29.05.2015 12:49 |  
                                0 0

                                Nevim proc nema duveru Boudjemaa, nevim jak funguje na treninku, co ho trapi. Zasadne si ale nemyslim, ze byl odstaven Berankem protoze by to hralo do protekce Skody. Co se tyka Baeze - ten svoji sanci od Beranka dostava, a kdyz nehraje, je to kvuli karetnimu trestu. 11 karet behem 23 zapasu je slusna vizitka, a ja bych se tedy zlobil na Beranka, kdyby nezasahnul a nesnazil se Baezovi domluvit. Vice krat nam hrozilo ze dohrajeme kvuli Baezovi zapas v oslabeni.

                                • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                                  Tomski     před 9 lety 29.05.2015 13:18 |  
                                  0 0

                                  spíš neslušná vizitka :-D jinak vlastně za to, že hra není podle představ pana Rytíře I. může Škoda, tím že se mu daří a ostatní jsou v odstrčení v koutě ?

                                  • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                                    1rytir     před 9 lety 29.05.2015 13:54 |  
                                    0 0

                                    To není vina Škody, ale systému "vše na Škodu". Myslím si, že kdyby uměl zakončovat i někdo jiný a někědy bychom hráli i na dva útočníky a víc kombinačně, měli bychom bodů víc a Škoda by vstřelil branek stejně a možní i víc.

                                    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                                      Pepino44     před 9 lety 29.05.2015 15:59 |  
                                      0 0

                                      Já si nedovedu představit jak někdo z nás,může říci,že u Beránka je nějaká protekce při nasazování hráčů do zápasů. Pokud by zde byl někdo,kdo chodí na každý trénink a vidí zde hráče pracovat,tak ten by takový názor mohl mít. Napsat,že někteří hráči mají u Beránka protekci,pokud sledují hráče pouze při zápasech, v horším případě v televizi nebo na onlajnu je dost velká troufalost. Vzpomeňte si,jak zde byl tepán Zmrhal jako trenérovo dítě a ejhle on se trenérům za důvěru odvděčil tím,že se dostal do repre 21. Bylo to také tím,že jej trenér podržel a ponechal v sestavě i po některých méně podařených zápasech. Mohl by 1rytíř specifikovat ty další protekční fotbalista (oblíbence) jak o nich píše? A proč třeba Beránek nestaví Damiena ? Viděl jsem jej nyní za juniorku proti takovým zajícům ze Slovácka, je pravda,že vlastně nic nezkazil, ale že by nějak oslnil proti tak slabému soupeři,kde by měl vynikat nejméně o třídu,to tedy ne. Byl tam taky Beránek a myslím,že po shlédnutí jak Damien hrál v základu v posledním zápase bude asi opět chybět.

                                      • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                                        klimi     před 9 lety 29.05.2015 17:01 |  
                                        0 0

                                        Jenže kdo v tom zápase oslnil? Černý byl tragickej, Koreš nedat dva góly, tak je úplně mimo. Diop s Fotrem v zakončení tragédie...a přesto se vyhrálo 6:0... :))

                                        • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

                                          Pepino44     před 9 lety 29.05.2015 20:05 |  
                                          0 0

                                          Ahoj klimi, s tímhle s Tebou souhlasím, byla to jenom reakce na 1rytíře,kde psal,že někteří hráči jsou Beránkem protěžováni na úkor jiných. Mně tedy nepřipadá,že by Beránek někoho přehlížel a nenechal hrát mimo Budjemai a proto jsem mu o té juniorce napsal. Napsal jsem také,že nezahrál úplně špatně, ale podle mého se takto o triko v základu nehraje. A to,že se vyhrálo proti těm klučinům 6:0 také není žádná sláva.

    • Re: Juniorka: Slavia - Slovácko 6:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 28.05.2015 10:47 |  
      0 0

      já bych si skoro vsadil, že Příbram do těch pohárů tak jako tak půjde, jsme v Čechách:) Ale chci věřit, že vše bude čisté.