Chance liga

Statistické okénko - 25. kolo

Slavia nevyhrála už osm zápasů, v nich navíc získala jen dva body. Vytvořila tak nový rekord v nejslabší osmizápasové sérii. Věděli jste, že doposud nejslabší taková série skončila vysokou výhrou v Edenu nad Českými Budějovicemi?

Slavia sehrála v Jablonci nepochybně lepší zápas než doma proti Jihlavě, ale co naplat, výsledek je totožný a sešívaní odjeli do Prahy zase bez bodu. Je to smutné, ale je potřeba to zdůrazňovat a opakovat neustále. Slavia zažívá nejhorší dlouhodobé období své existence v samostatné české lize. Po tomto víkendu natáhla své dvě výrazně negativní série o další zápas. V posledních 20 utkáních - což jsou dvě třetiny sezóny! - vyhrála pouze dvakrát a nasbírala celkem pouhých 13 bodů s bilancí 2-7-11. Statisticky je tak v tomto období pravděpodobnější, že Slavia prohraje, než že získá alespoň bod. I v minulé, po mnoha stránkách vyloženě tragické sezóně, se v každých 20 po sobě jdoucích zápasech objevilo alespoň pět vítězství. A také v předchozích sezónách, které nebyly bodově nijak zvlášť bohaté, byla taková série naprosto nemyslitelná a trenéři se ve Slavii měnili za mnohem lepších situací, než je ta současná.

Další série, o které je řeč, je série bez jediného vítězství, která je aktuálně již osm zápasů. To není absolutní rekord, v sezóně 2011/12 Slavia nevyhrála dokonce desetkrát v řadě mezi 14. a 23. kolem. Nutno však říci, že po šesti z těchto deseti zápasů (ve kterých navíc čtyřikrát padla remíza) skončil ve Slavii trenér Straka a nahradil jej Poustka, který čekal na výhru další čtyři zápasy. Faktem ovšem také je, že celkově v těchto deseti zápasech bez vítězství Slavia hned sedmkrát remizovala, takže ač nenasbírala příliš mnoho bodů, průměr 0,7 bodu na zápas je ještě snesitelný. V aktuální osmizápasové sérii bez vítězství však Slavia remizovala jen dvakrát a má tak průměr 0,25 bodu na zápas!

Minimálně za posledních 20 sezón nenajdeme v ligové bilanci Slavie osmizápasovou sérii s tak nízkým bodovým ziskem. Neslavný rekord doteď držela série ze sezóny 2010/11 mezi 5. a 12. kolem, kdy Slavia také osmkrát v řadě nevyhrála a získala jen tři body za tři remízy. Nutno dodat, že také v průběhu této zápasové série se změnil trenér, po desátém kole a prohře 0:3 na Slovácku skončil trenér Jarolím a nahradil jej Petrouš. Zajímavostí je, že ten sice dvakrát nevyhrál, sérii pak ale ukončil výhrou 4:0 nad Českými Budějovicemi (branky vstřelili tehdy Kisel, Hora, Čelůstka a Milan Černý). Jak vidno, fakt, že přes dlouhé série tristních výsledků zůstává Miroslav Beránek trenérem Slavie, je oproti minulosti změnou, kterou lze vykládat jak v pozitivním světle (přestože se nedaří, vedení trenérovi důvěřuje) tak v tom negativním (Slavia ustoupila od již tak malých cílů a tak dlouhé negativní série ji oproti minulosti již tolik netrápí).

Slavii nyní čeká domácí zápas proti Českým Budějovicím, což je bez sebemenších pochyb nejsnazší zápas celého ligového ročníku. Budějovice mají daleko nejhorší obranu v lize (58 inkasovaných branek, průměr 2,32 na zápas) a třetí nejhorší útok (po Baníku a Hradci, 23 branek, průměr 0,92 na zápas). Na jaře získaly zatím jeden jediný bod - a to minulé kolo, kdy na svém hřišti prohrávaly s Hradcem 0:2 a jen očividný zářez hostů sudími (jako hlavní pískal Příhoda) - neodpískaná jasná penalta pro hosty, gól na 1:2 z ofsajdu - jim nakonec dopomohl k bodu. Jinak však na jaře Budějovice pouze prohrávaly, celkově nasbíraly skóre 8:28, tedy na jaře průměrně inkasují více než tři branky na zápas. Pokud Slavia nedokáže doma porazit ani takového soupeře, pak opravdu nemá v lize co pohledávat.

O víkendu se také zamotal boj o titul, když Plzeň překvapivě nedokázala bodovat doma s Mladou Boleslaví a její náskok na čele tabulky se snížil na tři body. Zisk titulu tak má opět ve vlastních rukou i Sparta, musí však stále doma porazit Plzeň alespoň o dvě branky, aby vyrovnala vzájemné zápasy, které rozhodují při případné bodové rovnosti. Výhra Mladé Boleslavi má také významné důsledky pro boj o Evropskou ligu, Boleslav má na čtvrtém místě nyní pětibodový náskok na pátou Příbram, jejíž šéf Starka se nechal slyšet, že by si rád nadělil k podzimním šedesátým narozeninám účast v Evropě. Co o lize vypovídá fakt, že Příbram útočí na poháry, to nechám na posouzení laskavému čtenáři.

A jak to vypadá v boji o udržení? Z chvostu ligové tabulky bodovala naplno Bohemka a také Liberec, který tak poskočil na 13. místo a má už sedmibodový náskok na poslední dvojici, která v klíčovém vzájemném souboji remizovala, jak jsme již psali výše. V posledních zápasech se jasně projevilo, že sudí v lize nechtějí Hradec Králové, který tak má nejspíš osud zpečetěn - i s přihlédnutím k nepříliš lehkému losu v závěru ligy. Také české Budějovice už mají na kahánku a pokud nevyhrají v Edenu, těžko budou ve zbylých zápasech sbírat šest bodů na stažení náskoku Slavie. Zde je los posledních čtyř týmů ligové tabulky. Jak vidno, kromě výrazného bodového náskoku mají Slavia s Libercem výhodu v tom, že budou hrát třikrát doma, zatímco poslední dva celky ligové tabulky jedou naopak třikrát ven.

Liberec: Bohemians d, Jablonec v, Hr. Králové d, Jihlava v, č. Budějovice d
Slavia: Č. Budějovice d, Příbram v, Dukla d, Hr. Králové v, Slovácko d
Hr. Králové: Dukla v, Ostrava d, Liberec v, Slavia d, Teplice v
Č. Budějovice: Slavia v, Dukla d, Ostrava v, Sparta d, Liberec v

Komentáře (39)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 25. kolo

    Mike     před 10 lety 30.04.2015 14:28 |  
    0 0

    Já bych jen dodal, že v této 8 zápasové sérii jsem po 1.poločasu měli vyrovnanou bilanci- 1 výhra, 6 remíz a 1 prohra, a na konci utkání to byly 2 remízy a 6 proher. Paradoxně to jediné utkání, kdy jsme po poločasu prohrávali, jsme aspoň remizovali /doma s Teplicemi/. Zbylých 6 poločasových remíz a 1 poločasovou výhru jsme ,,proměnili" v 1 remízu a 6 proher. To už také o něčem svědčí.

    • Re: Statistické okénko - 25. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 30.04.2015 14:50 |  
      0 0

      Dobrý předmájový čas Vám všem.
      Ať již budou výsledky o záchranu jakékoliv, a to si nedělám iluze o naší hře v Příbrami, se Slováckem a Hradcem a konec konců i s Budějovicemi, je tato sezona pro mne obrovským zklamáním. Byl jsem moc rád, že přišel trenér Miroslav Beránek a nezakrývám, že mu fandím i nadále. Přesto jsem k němu nyní kritický a mám tak trochu obavu, že v současné době ani on sám neví, co s tím mančaftem udělat.
      Je mnoho všelijakých výmluv, omluv, keců o štěstí či smůle. Já postrádám úplně to nejjednodušší.
      Nevidím u našich "borců" bojovnost a zarputilost makat až do padnutí, prostě za barvy "duši vypustit". To mne bohužel bolí moc a Vás asi taky.
      Sokrates55

      • Re: Statistické okénko - 25. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.04.2015 15:15 |  
        0 0

        Ano pro nas zadny zapas neni jednoduchy..ba prave naopak..cim vetsi jsme favorite tim hur se nam hraje protoze nemuzeme hrat z obrany..proto si myslim ze sparta (ktera navic hraje spatne pomalu a s nasazenim se taky nepretrhne)
        i jabloinec byly lepsi zapasy nez treba proti jihlave..
        Ja vidim problem v sirce kadru. Vypadnou dva hraci a neni je kym nahradit (s vyjimkou obrany) a to se nam diky bohu nezranil Skoda jinak bysme se mohli jit klouzat pekne do druhy ligy. Nektere hrace tu uz na podzim videt nechci napr Proska a nejspis ani Boudjemu. Hruby musi hodne zlepsit svoje nasazeni obrannou praci a hodne zesilit jinak nam taky nic neprinese.

      • Re: Statistické okénko - 25. kolo

        bongor     před 10 lety 30.04.2015 18:30 |  
        0 0

        Ahoj příteli Sokrate,už si tady píšeme pěkných pár let.Teprve po přečtení quelharova článku si člověk uvědomí,jak hluboko už klesla naše Slavie a bohužel s ní i naše fandovská obec.Stačí se podívat na to "množství"příspěvků pod tímto článkem a vidím postupnou a potupnou rezignaci.I já jsem uvítal Míru Beránka s očekáváními
        vzestupu,třeba i pomalého,ale přece jen vzestupu.Místo toho vidím zcela zřetelný a čísly prokázaný sestup do těch nejnižších možných pater.A to vše v situaci,kdy výkonnost mužstev v lize je mizerná,kdy i jediné mužstvo s jakýmisi mezinárodními ambicemi,myslím tím samozřejmě Plzeň,se začíná plácat v nějakém nepochopitelném bahýnku a musí mít dokonce obavy o titul před zcela mezinárodně
        nepoužitelným soupeřem.
        Máš naprostou pravdu,mužstvu chybí zápal pro červenobílé barvy a my nikdo nevíme,co je za tím.Fotbalisty máme pro tuto místní podligu určitě nejmíň průměrné,ale z nějakého důvodu se jim nechce pracovat a já srdcaře Míru spíš lituju,než bych mu nadával.Ať to postaví,jak postaví,tak to stojí jednoduše za hovno.

        • Re: Statistické okénko - 25. kolo

          Sedrousek     před 10 lety 30.04.2015 19:06 |  
          0 0

          Osobně to nevidím zase tak černě. Při našem losu tipuji že skončíme na 8 místě. i když před sezonou jsem tipoval příčku 5. to nám budou chybět ty body za zbytečné ztráty (Budějky Teplice atd.) a kdo si vzpomene na slova Beránka před sezonou tak mu zase až tak moc věcí vyčítat nemůže. V neděli budeme moudřejší

        • Re: Statistické okénko - 25. kolo

          Barra     před 10 lety 30.04.2015 19:41 |  
          0 0

          Ahoj Bongore a Sokrate. Souhlasim s vsim, presto si myslim ze ten 'zapal' pro cervenobile barvy neni dany tim, ze by hraci kaslali na Slavii, ale spis ze na ne padla psychicka deka. Poslednich 20 (!) zapasu se az na vyjimky trapime, je to jiz 8 mesicu. Hraci vedle sveho pevneho prijmu nedostali premie, ktere jsou podstatnou cast jejich prijmu, naopak dostali milionovou pokutu. Ja tedy absolutne nejsem pro pokuty, dovolim si rict trochu ceske specifikum, jinde to neznam. Nedari se jim, nebudou premie, tim uz jsou potrestani, ale sahat na platy hrach v presvedceni ze je to bude stimulovat k lepsimu neni podle me spravne.

          I ja jsem ocekaval jasne vice. Slavie spolu s Berankem selhala. Beranek urcite pripravi nebo jiz pripravil pro vedeni analyzu a jeho nazor, my se pravdepodobne nikdy nedozvime podrobnosti. Jak dal? Ja osobne si myslim, ze i v pripade zmeny trenera uz nemuze byt hur, ze jsme spadli velmi hluboko. Mame nejhorsi vysledky od doby posledniho titulu, tato negativni serie trva uz az moc dlouho a vubec nejsem optimista, zadne naznaky zlepseni nevidim. A zustavam u toho - s timto kadrem mame na vic, meli jsme vetsinu muzstev nechat za nami. Na zacatku sezony to vypadalo tak krasne - Skoda s Balajem v utoku. Prodej Balaje byl podle me velmi spatne rozhodnuti.

          • Re: Statistické okénko - 25. kolo

            bongor     před 10 lety 30.04.2015 20:06 |  
            0 0

            ahoj Barro,prodej Balaje byla velká chyba,ale asi to bylo cílené.Byl to jeden z mála hráčů,o kterého byl zájem-ten je o útočníky vždy,zvláště když je to reprerezentant a ještě se zviditelnil gólem Portugalsku.Podle mě AŘ je trochu a nebo spíš více znervózněn,jak mu peníze,které vydělával"v potu tváře" téměř 20 let mizí pod rukama,tak prodej jednoho ze dvou schopných útočníků byla jedna z mála možností,jak ten propad financí alespoň zpomalit.Škodu by určitě prodal rád taky,ale zájem o něj je určitě menší a kromě toho by si pod sebou uříznul jednu z posledních větví.Teď zoufale shání kupce na celou Slavii,ale sami vidíme,že to jde těžko,zvláště při nejasnostech prakticky ve všem.Prostě je to obrovský propletenec zájmů různých majitelů a majitelíčků něčeho,co patří ke klubu.Jinak současná výkonnost mančaftu je pro případné kupce to nejmenší zlo,to se dá napravit během půl roku,jen co by nás koupil člověk,který nekouká na nějaké stamiliony.My si myslíme,že třeba Křetínský je kdoví jak bohatý,ale v evropském měřítku je to vlastně chudák.Vem si třeba platy špiček Bayernu,pohybují se v řádech stamilionů Kč ročně.A v Realu a Barce to nebude určitě méně ,spíš v Realu více.Proto ani takový taškář s jeho možnostmi nemůže vstoupit do klubu skutečných velkoklubů,na pořádné hráče nemá a s tím co má může tak leštit lavičky průměrných západních mančaftů/viz.případ V.Kadlec..O skutečné špici se těm klukům nemůže ani zdát.Nejsou o nic lepší než ti naši,jedině mají oproti Řebíčkově Slavii desetinásobné peníze, to je ten motor ,co je občas žene,že zahrají nadprůměr/no a druhý motor,to jsou ti kamarádi sudí/.Prosím Tě co ten chudák Mertens?To mě docela vzalo.

            • Re: Statistické okénko - 25. kolo

              jarodo57     před 10 lety 30.04.2015 20:34 |  
              0 0

              Pánové Sokrate,Bongore,Barro a další věrní slávisté nepropadejte beznaději.Uvidíte bude lépe.Slávia je věčná a i ty mafiáni kolem klubu jednou skončí.Uvidíte.A podle Žižky :Hrrrr na ně (na Budějky).

              • Re: Statistické okénko - 25. kolo

                bongor     před 10 lety 30.04.2015 21:11 |  
                0 0

                To víš Járo,že jim dáme.
                Dneska jsem mluvil s bývalým slávistou Patlejchem,bydlí blízko Roudnice a vzpomíná jak hrál s Frantou Veselým.No už je mu taky přes 70,vypadá dobře.

              • Re: Statistické okénko - 25. kolo

                Barra     před 10 lety 30.04.2015 21:58 |  
                0 0

                No Jarodo, CB ziskaly v jarni casti z poslednich 9 zapasu 1 bodik z 27 - je tedy jeste horsi nez Slavie. Myslim ze nic jineho nez vyhra neprijde v uvahu, jinak nemame vazne co delat v prvni lize. Jinak jsem odvolani Urbana a prichod Cipra moc nepochopil. Lubos Urban mel s CB bilanci 18 bodu z 18 zapasu, Cipro 1 bodik z 7 zapasu. Kazda ztrata bodu by byl pro nas vysmech a pak vazne by uz nezbyvalo nic jineho, nez se rozloucit s Berankem a snazit se novym implusem zachranit co se snad jeste da.

            • Re: Statistické okénko - 25. kolo

              Barra     před 10 lety 01.05.2015 01:04 |  
              0 0

              Ahoj Bongore. Vazne myslis, ze se objevi zajemce pro Slavii, ktery " nekouka na nejake stamiliony", jak pises? Nemyslim si, ze moc pripadu à la PSG, Man City nebo Chelsea je moznych. Ano, v porovnani s sheikhy nebo oligarchy je Kretinsky mozna male pivo, presto je to filantrop stejne jako majitele PSG, City nebo Chelsea. Ale jde o vyjimky. Fotbal je big business, a jen klub, ktery je rozumne vedeny racionalne myslicici lidmi ma sanci na dlouhodobe preziti.

              Jmenujes Bayern. Jasne, ze se jedna o jiny kalibr nez Sparta, natoz Slavie. Bayern ma ale rocni rozpocet ve vysi cca 400 mil euro, tedy pres 10 miliard korun! Stadion Allianz Arena je vzdy vyprodany (71,000 divaku), coz znamena kolem 40 % prijmu, 25 % je od sponzoru, 17% z marketingu a prodeje souveniru, zbytek z televiznich prav. Bayern nema korunu dluhu, za poslednich 20 let hospodarili vzdy s ziskem. Mluvilo se u nas o Bajtazijevi z Kazachstanu. Dekuji, ale ja bych radeji videl Slavii se tocit na urovni Slovacka a postupne budovat na muzstvu, nez se pustit do divokeho a neznameho dobrodruzstvi. A naprosto chapu, ze je obtizne najit kupce pro Slavii, a ted neberu ani v uvahu extra problemy spojene s Slavii
              obdobi po Enicu.

              Myslim ze to byl Zb. Kusy, ktery psal ze je to zacarovany kruh. Lepsi vysledky = vice divaku (kde jsou ty navstevy kolem 10tis prumeru v Edenu?!) = vice prijmu vstupneho a zajem sponzoru a tedy extra prijem i z te strany = vetsi rozpocet = vice moznosti na posileji muzstva = lepsi vysledky a tedy vice zajmu ze strany divaku a sponzory, atd, atd do nekonecna.

              Jinak co se tyka Sparty - proc se jim podari pravidelne, za poslednich 10 let temer rocne realizovat nejaky prodej kolem 100 mil kc, a nam ne? Budme uprimni, nam se to po Suchym
              a Necidovi uz nepodarilo. Co se tyka Vaclava Kadlece, muzeme se na neho divat jako hrace, ktery je sice dost dobry pro nasi ligu, ale tvrdit ze v Evrope ztroskotal. Je tomu ale vazne tak? Kadlec hral u Frankfurtu 2,073 minut a dal 10 branek, k tomu dal 6 asistu. Co 207 minut tedy jednu branku, kdyby odehral celou sezonu, bylo by to velmi slusny prumer 15 branek. V nasi lize mel Kadlec horsi bilanci - jednu branku co 232 minut. Ze byl Necid uspesny u Slavie, nebude snad nikdo zpochybovat. Presto, u Slavie ma 1 branku co 215 minut, u PEC kde je absolutni hvezda ma branku co 216 minut - tedy horsi bilanci nez Kadlec u Frankfurtu. Koller byl u Dortmundu absolutni hvezda, dal 61 branek. Ale - i Koller potreboval prumerne 216 minut na 1 branku, coz je horsi nez Kadlec u Frankfurtu... Nekdy se holt dame vest urcitou antipatii, obzvlast kdyz se jedna o hrace z Letne. Mozna ze Kadlec lestil lavicku v Bundeslize, asi mel Frankfurt k dispozici lepsi hrace. Presto, nemusi se stydet za svuj vykon, byl dokonce lepsi nez legendarni Koller.

              Ja bych tedy vubec nelitoval, kdybychom mel v Slavii k dispozici hrace jako Kadlec,
              Kaderabek, Krejci. S Dockalem a Vachou jsme je meli take - a vidis, protoze jsme meli jak se tehdy myslelo plnou pokladnu a tedy "sky was the limit", se radeji misto techto hracu investovalo do hracu druhe kategorie jako Martina Abrahama a spol. Tehdy udelala Slavie (Jarolim, ale hlavni chyba je u Slavie, protoze mu to dovolila) zasadni chybu. Melo se jednat jako u Bayernu, kde diky zdravemu rozumu nemaji za poslednich 20 let ani pfennig dluhu.

              • Re: Statistické okénko - 25. kolo

                Barra     před 10 lety 01.05.2015 01:18 |  
                0 0

                Jeste jednou ahoj, Bongore. Pripad Gregory Mertense je samozrejme katastrofa. Na zacatku teto sezony prosel jeste dukladnou kontrolou. 24 let, je to hruza. Je to jiz tolikaty hrac, ktery primo na hristi zemrel. Jinak si pamatuji jak u nas v '70 letech nas doktor zachranil hostujicimu hraci ktery zkolaboval zivot, kdyz primo na hristi mu vrazil do hltanu trubicku - pouzil cast propisky, aby mohl dychat, a kapsenim nozem mu rozriznul hrud aby se dostal k srdci a mohl srdce primo prstami mezi zebrami masirovat. Tehdy nebyly defibrilatory k dispozici. Hrac to prezil, uz ale nikdy nehral. To stesti Gregory Mertens nemel.

              • Re: Statistické okénko - 25. kolo

                bongor     před 10 lety 01.05.2015 11:08 |  
                0 0

                Ahoj Barro,máš na věci jiný názor než já.Byl bych radši,kdybychom se i v tomto tématu shodli,ale vůbec se na Tebe nezlobím,že tomu tak není.
                K těm stamilionům,pokud je mi známo/ale nemusí to být pravda/,tak takový člověk,pro kterého sto milionů je něco jako pro českého důchodce sto korun,byl před podpisem koupě naší Slavie.
                Byl to ten Kazach.Tí, ještě netvrdím,že by do nás ty stamiliony nacpal,ale když už by nás koupil,tak by si nás na sto procent taky příslušně vylepšil.Máš pravdu,že v Čechách to není pro takového člověka podobné jako třeba v Anglii,nebo v Německu.
                Ale když si chce někdo koupit pěknou hračku,třeba nejstarší a nejslavnější klub střední Evropy,tak na takové detaily nekouká.Má peněz z jiných zdrojů,že kolikrát neví co s nimi.
                S tou sraltou s Tebou nesouhlasím vůbec,určitě každým rokem neprodají někoho za sto Mega a když,tak se jim takový umělec šupem vrátí zpět.Na tom ,že v Německu V.K.vyhořel trvám.Ze začátku nastupoval,to ano,něco se mu i podařilo,ale brzy přišli na to,že pro bundesligu je zcela k ničemu.Druhý takový je Hušbauer,počítám,že ho uvidíme už v příštím derby.Vaclík,ten se zřejmě chytí,ale
                brankáře máme v lize celkem konkurenceschopné a řekl bych ,že jsou tu i lepší,ale ne tak mediálně propagovaní.
                Že by se nám třeba takový Kadeřábek nebo i Krejčí momentálně mohli hodit,to ano.Ale podle mě by do půl roku hráli to samé co třeba Zmrhal a Hrubý u nás.
                Na Letný jsou daleko víc motivovaní,zejména finančně a nemají problémy s psychikou jako ti naši kluci,kteří nevědí co bude.To by ubíjelo i daleko lepší fotbalisty,než jsou oni,tomu věř.

                • Re: Statistické okénko - 25. kolo

                  Barra     před 10 lety 02.05.2015 02:09 |  
                  0 0

                  Dobry vecer Bongore - jeste abyses na me zlobil... Neboj, ja na tebe take ne -:) Je snad logicke a jen dobre, ze tady zaznivaji ruzne pohledy. Vim, ze jsi velmi emotivni clovek co se tyka Slavie, ze tvoje laska k klubu je stejne velka, jako naopak tvuj odpor k Sparte. Jenom ze laska, stejne jako negativni emoce umi cloveka zaslepit. U Kadlece se koukam jen na suche cifry, ktere mi napovidaji, ze byl strelecky uspesnejsi behem sveho pobytu v Frankfurtu nez Koller v dobe sve nejvetsi slavy v Borussii Dortmund, kde byl tahoun muzstva, se kterym vyhral co se dalo.

          • Re: Statistické okénko - 25. kolo

            Kornovo     před 10 lety 01.05.2015 11:43 |  
            0 0

            kazda zeme ma to sve. pokuty se ti nelibi? mne se zas nelibi pristup hracu. kdyby se takto predvadeli v Italii, tak dostanou hraci od ultras po hube atd., v Ac Milan treba hraci za sve vykony dostaly tvrde treninky navic. u nas je nejaka kritika z ktere si nikdo nic nedela a hraci jedou vicemenne to svoje celou sezonu. a ze to je na hovno, to vidi kazdy kdo ma oci

            • Re: Statistické okénko - 25. kolo

              Barra     před 10 lety 02.05.2015 14:14 |  
              0 0

              Ano, a v Turecku se dokonce strili na autobus - nema smysl se koukat na chovani fandu v ruznych zemich. Neberu ti tvuj nazor, rikam jen ze podle me hrozba trestu ve forme financniho postihu neni zadna motivace. Myslis vazne ze napriklad v atletice vede hrozba vyprasku rakoskou k tomu, aby nejaky atlet behal rychleji? Spis to svaze jeho nohy. Motivace by mela byt pozitivni odmena, ne vystrasovani. Hraci tuto sezonu, tedy lepe receno po tom patem zapase, uz moc nevydelali, financni postih uz byl znacny. A jsem si jisty, ze prave premie za ziskane body tvori podstatnou cast vyplaty hracu.

              Nebyt spatne vyrazeneho mice Hrubese a nasledujici gola Vosahlika v poslednich minutach v Budejovicich by hraci splnili ultimatum, a nepadla by milionova pokuta. Takze protoze prisli o deseti, ne li statisice kazdy, by vlastne meli dat vyprask Hrubesovi? Tvuj nazor ti neberu, ale podle me na psychice hrozba financniho trestu moc neprida, naopak. Klidne bych zavedl po spatne prestaci na hristi nasledujici rano v 6 hod extra trenink a nechal je v klusu behat kolecka, ale predem vyhrozovat ze prijdou o velke penize, kdyz neziskaji z nasledujicich 5 zapasu x bodu, mi osobne pripada hloupe. Ja bych sve zamestnance v kazdem pripade tak nemotivoval. Naopak bych prohlasil, ze jestlize splni predem stanoveny cil, se budou mit dobre. A ver mi, ze to funguje.

  2. Re: Statistické okénko - 25. kolo

    JirkaD     před 10 lety 30.04.2015 16:16 |  
    0 0

    Letos na jaře jsme nehráli dva po sobě jdoucí zápasy v obraně ve stejném složení (brankář + obránci) když se sešli stejná jména, tak byli stopeři prohození). To také o něčem svědčí.

  3. Re: Statistické okénko - 25. kolo

    spino     před 10 lety 30.04.2015 22:45 |  
    0 0

    OT: https://www.youtube.com/watch?v=yT2p0f06_H4

    Předem se omlouvám za drobný offtopic, ale zítra konečně začíná inline hokejistů Slavie. Pojďme si během smutné sezóny fotbalové Slavie a ještě smutnější sezóny hokejové Slavie udělat radost alespoň z našich kluků z inlinu. První zápas začíná ve 12:00, druhý pak s mnohem silnějším soupeřem v 15:00.

    Z hokejistů Slavie nastoupí za inline Daniel Vrdlovec. :)

  4. Re: Statistické okénko - 25. kolo

    Petr9608     před 10 lety 01.05.2015 00:40 |  
    0 0

    Pardon, ale přestaňte lézt Beránkovi do zadnice. Podělal to, nazdar.

    • Re: Statistické okénko - 25. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2015 09:36 |  
      0 0

      Nepiš tady blbosti nikdo nikomu nikam neleze.Pravda asi je, že kdyby tyto výsledky měl někdo jiný než Beránek, tak by letěl.Já osobně bych Beránka nechal minimálně do konce letošního roku,aby mohl udělat letní přípravu a poté absolvovat podzimní část soutěže.Ovšem nebude to mít jednoduché jestli odejde Skoda a jiní,tak mu to nezávidím.Jako vždy se to také bude odvíjet od peněz,tudíž zda někdo kůpí či nekůpí.Btw Vrba taky v Plzni s týmen nezářil hned první rok.No jestli by po podzimu měla pokračovat taková mizerie tak at jde Beránek pryč.

      • Re: Statistické okénko - 25. kolo

        Barra     před 10 lety 01.05.2015 09:53 |  
        0 0

        Vrba nezaril? Jak se to bere. Prevzal po Silhavym s bilanci 1 vyhra, 5 remiz a 3 prohry, 8 bodu z 27. Pod Vrbou vyhrali z 21 zapasu 10, 5 remiz, 6 proher, bodovy zisk 35, prumer 1,66 bodu na zapas. My ted mame presne prumer 1 bodu na zapas. S prumerem 1,66 bychom ted meli 41, zaokrouhleno 42 bodu a byli bychom na ctvrtem miste. Tak spatne si Vrba zase nevedl.

        • Re: Statistické okénko - 25. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2015 10:39 |  
          0 0

          Já netvrdím, že si vedl špatně,jen prostě dle mého ještě nezářil.Také se to odvíjí od složení kádru a můžou tam být další aspekty.Proto bych pana Beránka nechal minimálně tak dlouho, jak se již zminuji.Jinak myslím, že se najdou i jiné příklady kdy to mužstvu začalo jít až druhou sezonu.Samozřejmě i opak může být pravdou,já bych zvolil nechat trenéra.Může se to ovšem označovat za lezení někomu do zadku :-)

          • Re: Statistické okénko - 25. kolo

            Barra     před 10 lety 01.05.2015 11:25 |  
            0 0

            Celkem souhlasim, presto, jestli neziskame v nedeli vsechny tri body, tak uz asi nemame moc na vybranou. Mam pocit, ze Berankovi je odpusteno to, za co jini treneri by uz davno byli nemilosrdne odstreleni. Mozna se na to divam divne, ale hlavni kvalifikace pro setrvani trenera by podle me meli byt vysledky, a ne fakt ze mame konecne trenera Slavistu. To je sice prijemne plus, ale ne to hlavni.

            • Re: Statistické okénko - 25. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2015 12:04 |  
              0 0

              Tak ty Budějovice to je klíčový zápas,sám si dost dobře nedovedu představit kdybychom nedej bůh prohráli.Musíme doufat, že se tak nestane.

              • Re: Statistické okénko - 25. kolo

                davy     před 10 lety 01.05.2015 16:00 |  
                0 0

                No když i Vlk je s Beránkem na jedné lodi... :-) Ale dle mého názoru by byla blbost měnit trenéra kvůli odchozeným zápasům a dávat opět lemplfotbalistům signál, že když nebudou i s novým trenérem spokojeni, tak stačí flákat se a on půjde od válu, přijde další, zase se hráčům znelíbí atd. atd.
                Trenérská práce je běh na dlouhé tratě, MB to tak při nástupu správně prezentoval.

                • Re: Statistické okénko - 25. kolo

                  judy     před 10 lety 01.05.2015 16:14 |  
                  0 0

                  To je samozřejmě pravda ale jak pak na to přijdou ti kteří se snaží a vidí jak to někdo "odchodí" a přístě nastoupí zase v základu a to předsi musí být tak demotivující že pak začne "chodit" taky a pak se rozjede dominový efekt a jsme tam kde jsme !
                  Nemáme holt tak široký kádr nebo máme ale rozhodně né tak kvalitní..

                • Re: Statistické okénko - 25. kolo

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2015 18:15 |  
                  0 0

                  Beránka vlku se ještě nezachtělo :-)

                • Re: Statistické okénko - 25. kolo

                  bongor     před 10 lety 02.05.2015 09:28 |  
                  0 0

                  Tak to je,proto říkám,že trenér musí být především silná osobnost a všechno ostatní je podmíněno právě tímto omezením.MB se ve Slavii velmi osvědčil a nevěřím,že by se mu to podařilo,kdyby ho mužstvo nerespektovalo.
                  Hráči jsou tu od toho aby hráli,to už dává ten jejich název a ne aby rozhodovali o čemkoliv jiném.Ovšem podmínkou je,aby byli za své výkony pravidelně placeni a věděli,co se dá očekávat v dalším období.
                  Jestli peníze dostávají,to nikdo nevíme,snad jo.Ale každopádně nikdo z nich,ani nikdo z nás nemá jistotu,jak se to všechno bude vyvíjet v nejbližší budoucnosti.To se musí vyřešit,jinak diskutujeme skoro zbytečně.

    • Re: Statistické okénko - 25. kolo

      no-nick     před 10 lety 01.05.2015 20:29 |  
      0 0

      Když se nalijeme a máme potřebu psát nesmysly, obvykle píšeme na oficialky, ne sem;)

  5. Kurzy sestup

    Mike     před 10 lety 01.05.2015 12:17 |  
    0 0

    1.Česká f.l.- sestup - kurzy

    Hr. Králové 1.02
    Č. Budějovice 1.01
    Bohemians 1905 10.00
    Slavia Praha 15.00
    Liberec 12.00

    Tak podle Tipsportu máme 1500 krát větší šanci na záchranu oproti Č.Budějovicím a 750 krát větší šanci na záchranu oproti Hradci.
    Tak nevím, proč tady tak blázníme.

    • Re: Kurzy sestup

      Barra     před 10 lety 01.05.2015 12:38 |  
      0 0

      Ze by spatna zkusenost z minule sezony, kde nase nervy dost trpely? L'histoire se répète... A Liberec ma tedy mensi sanci na zachranu nez my? Vzhledem k tomu, jak pod Vavruskou zbiraji body jak v lize tak v poharu jako na bezicim pase, se mi zda tento kurz divny.

    • Re: Kurzy sestup

      bongor     před 10 lety 01.05.2015 15:16 |  
      0 0

      Tedˇsi vem,že by si pár hráčů vsadilo na sestup Slavie.Sice tomu nevěřím,ale velké prachy jsou lákavá věc.Vsadím si 2 Mega,beru 30.Tady mi to už přijde takový blázinec ,kde opravdu nevíš,co kde,kdo vymyslí..Peníze hýbají vším.

    • Re: Kurzy sestup

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2015 19:08 |  
      0 0

      Když vidim ty kurzy, tak sazkovky asi něco vědí. Holt žumpa.

      • Re: Kurzy sestup

        pl3     před 10 lety 01.05.2015 20:14 |  
        0 0

        Asi vědí, jak vypadá tabulka a kolik kol zbývá do konce sezony..

  6. Re: Statistické okénko - 25. kolo

    Slawek     před 10 lety 01.05.2015 23:45 |  
    0 0

    S většinou komentářů se dá souhlasit a byly v nich vyjádřeny všechny možné varianty dalšího vývoje i obavy z něj., nicméně napíšu ještě jeden názor. V prvních pěti zápasech jsme hráli na dva útočníky a výsledkem bylo 12 bodů. Potom jsme v Plzni z, řekněme pochopitelných důvodů, hráli v útoku jen se Škodou, ale v dalších 19 zápasech jsme již dva útočníky nepostavili a výsledek je 13 bodů. Proč jsme to nezkusili aspoň jednou, když se totálně nedařilo? To nevíme, ale tam bude zřejmě onen zakopaný pes.

    • Re: Statistické okénko - 25. kolo

      Tomski     před 10 lety 02.05.2015 02:29 |  
      0 0

      hráli jsme i pak např. s Bohemkou u nich...

      • Re: Statistické okénko - 25. kolo

        Slawek     před 10 lety 02.05.2015 11:07 |  
        0 0

        Ano, to je pravda, takže to zkusili a už se k tomu nevrátili. Dobře? Špatně? Asi spíše špatně.

  7. Re: Statistické okénko - 25. kolo

    honzah (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 13:06 |  
    0 0

    Jedna matematická kuriozita: 11 bodů Plzni zaručí titul, ale 12 bodů jí ho zaručit nemusí.