O Slavii

283. derby klepe na dveře

Trenér Miroslav Beránek si před slavným duelem uvědomuje, kdo je favoritem. "Když se podíváme na tabulku, je jasné, že obrovským favoritem jsou tentokrát domácí. Na druhou stranu se jedná o jeden zápas, je to derby, v utkání se může stát všechno, to je naše naděje."

Před nadcházejícím derby je trenér Miroslav Beránek realista: "Čeká nás derby, určitě největší zápas v lize. Když se podíváme na tabulku, je jasné, že obrovským favoritem jsou tentokrát domácí. Na druhou stranu se jedná o jeden zápas, je to derby, v utkání se může stát všechno, to je naše naděje."

Komplikace způsobuje fakt, že k dispozici nebudou všichni hráči. "Zdravotní stav není dobrý, ani nebudu specifikovat zranění všech hráčů. Nemůže hrát Vukadinovič, Deli, je možné, že nebudou moct zasáhnout ani další hráči. Martin Latka začal individuálně trénovat, u něj je start s otazníkem. Jaromír Zmrhal ještě zatím netrénuje. Jsou to komplikace, ale musíme se naučit hrát i v sestavě, která není ideální. Šanci dostanou další hráči, kteří se těší, myslím, že do samotného utkání budou všichni nažhavení." Mezi nimi by mohl být i Michal Švec, který do posledního zápasu naskočil jako střídající hráč. "Je možné, že Michal Švec nastoupí od začátku," připustil Beránek. Vyjádřil se i ke zvláštnosti, že proti svému bývalému klubu nemůže hrát Deli. "Deliho jsme chtěli a podmínka byla taková, že nebude moct nastoupit v jarním derby."

Do podzimního derby šli slávisté z úplně jiné pozici, nyní jsou vespodu tabulky. "Víc by nám samozřejmě vyhovovalo jít do utkání, kdybychom byli na předních pozicích, teď můžeme jen překvapit. Věřím, že odevzdáme vše, zda to bude stačit, se ukáže až po zápase. Nicméně myslím, že pod větším tlakem jsou domácí," připomněl Beránek pozici soupeře bojujícího o titul.

Hráči jsou na duel patřičně natěšeni. "Cítím se zdravotně dobře, je to velký zápas, budeme si ho chtít užít a dát do něj všechno," řekl Milan Škoda, na kterého se tým bude zejména spoléhat v ofenzívě. Derby si chce užít i gólman Martin Berkovec, kterému bude hrozit nebezpečí od mnoha sparťanských hráčů. "Konečně jsem stoprocentně zdravý, hrozně se těším a věřím, že ho zvládneme."

Derby je vyprodané, zbývají už jen lístky do slávistického sektoru. Slavia dostala do prodeje 1900 vstupenek, nyní jich je prodáno 1100. V prodeji jsou do soboty 12 hodin ve fanshopu v Edenu během otevírací doby fanshopu. Pokud se nevyprodají, neprodané kusy se budou v sobotu v poledne vracet a již nebude možnost si je koupit. Aktuální stav vstupenek k dispozici můžete každý večer sledovat na FB fanshopu.

Komentáře (95)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: 283. derby klepe na dveře

    utrzeny_ze_retezu     před 10 lety 08.04.2015 12:59 |  
    0 0

    Tak hlavně, aby to nevypadalo jako loni na Letné nebo letos v Plzni!

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      whiplash     před 10 lety 10.04.2015 13:50 |  
      0 0

      hlavne ne "presovsky beton"......brankari verime, tak zautocime a 1 gol dame, ne? ...treba z penalty :)

  2. Re: 283. derby klepe na dveře

    spino     před 10 lety 08.04.2015 13:43 |  
    0 0

    Po dlouhé době derby vynechám. Dovedu si živě představit, jakou Beránek nastaví taktiku - přesně jako v Plzni. To nemám zapotřebí.

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      winter (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2015 14:07 |  
      0 0

      Když je Beránek schopnej vyslat na plac 8 defenzivních hráčů z 10ti doma proti Bohemce, jsem na sestavu na toaletný hodně zvědavej... Počítám s tim že to bude debakl a pořádně se nedostanem za půlku, ale jdu už jen proto, aby se nám nikdo nemohl smát aspoň za podporu fanoušků.. fanoušci, to je to jediný co z klubu, který měl zvuk, zbylo.. bohužel

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        spino     před 10 lety 08.04.2015 14:40 |  
        0 0

        To je fakt, ale já mám pořád v hlavě to loňské derby mistra Pastoora, po kterém jsem měsíc chodil kanálama, protože vysvětlovat sparťanům, co znamenalo číslo 23, nebo překvapení s nasazením Matuše Čonky (což byl snad nejvíce šokující nástup od překvapení návratem Pepi Chovance), nebo jakýsi černošský Švýcar jako trumf do útoku, to už bych po druhé nezvládl a jak říkám, podle toho, co jsem viděl v Plzni (typická Beránkova přip*sranost, zbavování se míče, odkopy, nulová šance na výhru) si to dokážu živě představit. Přál bych si, abychom se Spartou hráli jako Dukla nebo Baník, kteří se jí snažily svojí hrou zatlačit, ale pochybuji.

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        subHuman     před 10 lety 08.04.2015 16:10 |  
        0 0

        Tenhle přístup se mi líbí.

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        Borris     před 10 lety 08.04.2015 20:37 |  
        0 0

        Víceméně to mám stejně jako ty. Taky jdu i proto, že chci aby nás tam bylo co nejvíc a aby jsme těm rudým buzolám nebyli pro smích, že nás ubejvá. Kdyby na tom oni byli stejně jak my, tak už by organizovali defenestraci. Ale je v tom i kus zvyku, prostě už to je tak nějak automatika, že když je čas, tak prostě vyrážím na tu naši Slávku, i když už předem počítám s tím že budu trpět. Jen bohužel kvůli práci a mému fotbalu, toho času není tolik, kolik by se mi líbilo.

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      PetCC     před 10 lety 08.04.2015 15:31 |  
      0 0

      Kdybychom dokázali hrát defenzivně, tak bych to považoval za nejdůležitější pokrok u nás. A na takový zápas bych se těšil.
      Ono hrát ofenzivně, lépe než soupež a nanejvíš remizovat, to mě nebaví a to nemám zapotřebí já.

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        AlesJa     před 10 lety 08.04.2015 16:01 |  
        0 0

        jenže naše pojetí defenzivně je čekat na ránu z milosti :-(

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        mitsu     před 10 lety 08.04.2015 20:18 |  
        0 0

        to ja teda radsi remizu 4:4 než 0:0 po připosranym výkonu, kdy nevystřelíme na bránu a nevylezem za půlku. To, co hraje Dortmund se mi líbí úplně nejvíc.

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2015 17:30 |  
      0 0

      Já také nemám na derby vůbec chuť. Po tom co jsem viděl v Plzni Brne a teď s Bohemkou... Takže uvidím. Když nebude vyprodáno tak si lístek na poslední chvíli koupím aby nás tam bylo co nejvíc. Ale když na mě lístek nezbyde tak mě to vůbec nebude mrzet.

  3. Re: 283. derby klepe na dveře

    Travinho     před 10 lety 08.04.2015 14:43 |  
    0 0

    Hlavně se bojím absence obou stoperů, protože v tom případě by nám asi nezbylo, než poslat na tento post Škodu...

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      birkin     před 10 lety 08.04.2015 15:24 |  
      0 0

      proc? Fialka s Bilkem se osvedcili...ja spis vidim problem v tom, ze neni kdo by hral na kraji zalohy...pokud bude chybet Vukadinovic i Zmrhal, tak bude na kraji Svec a Boudjema a to me moc velkym optimismem nenaplnuje

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        quelhar (admin)     před 10 lety 08.04.2015 15:26 |  
        0 0

        Neboj, porad je tu varianta se Svecem a Dostalem na krajich zalohy a to uz je prece daleko veselejsi varianta :o) Tedy ja se alespon pri pomysleni na takovou sestavu velmi dobre bavim :o)

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        PetCC     před 10 lety 08.04.2015 15:31 |  
        0 0

        Píše obou stoperů.

        • Re: 283. derby klepe na dveře

          birkin     před 10 lety 08.04.2015 15:34 |  
          0 0

          Bilkovi snad nic neni, ne? oba chapu jako Deli a Latka

          • Re: 283. derby klepe na dveře

            AlesJa     před 10 lety 08.04.2015 16:02 |  
            0 0

            Beránek naznačil nasazení Švece, takže Mikula,Švec,Bílek,Tamás

          • Re: 283. derby klepe na dveře

            Travinho     před 10 lety 09.04.2015 08:43 |  
            0 0

            Bílek podle mých informací není už několik týdnů úplně fit, má nějaké problémy s kotníkem.

  4. Re: 283. derby klepe na dveře

    PetCC     před 10 lety 08.04.2015 15:36 |  
    0 0

    Mimochodem, když se vám nelíbí hrát na obranu, tak v sezóně 94-95 Slavii Beránek naučil kvalitně bránit. A další sezónu pak stačili přidat Poborského a systém byl dokonalý.
    Kozel se z toho tenkrát poučil a Dukla je úspěšná právě kvůli tomu, že staví na obraně.

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      quelhar (admin)     před 10 lety 08.04.2015 15:38 |  
      0 0

      Já myslím, že hlavní problém je v tom, že Beránek Slavii bránit nenaučil - a přesto na obraně dál staví. Vždyť máme dost podobný průměr inkasovaných branek (1,55) jako loni (1,7), kdy jsme zažili debakly s Teplicemi, Boleslaví nebo Olomoucí.

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        tantalos     před 10 lety 08.04.2015 16:51 |  
        0 0

        On by jistě bránit naučil, kdyby měl k dispozici kvalitnější hráče (tedy peníze na jejich nákup).

        • Re: 283. derby klepe na dveře

          utrzeny_ze_retezu     před 10 lety 08.04.2015 17:05 |  
          0 0

          To by je potom asi už nemusel učit :-)

          • Re: 283. derby klepe na dveře

            hamlo1 (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2015 17:17 |  
            0 0

            hoši, trochu optimismu,prosím

            • Re: 283. derby klepe na dveře

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2015 17:36 |  
              0 0

              O žádném optimismu nemůže být řeč,budeme tým trapných statistů při zrežírovaném rudém představení na toaletné.Po zápase v LB bych to nenapsal,ale vše se vrátilo do starých zajetých kolejí posledních let.Chátra si nemůže dovolit ztrácet body a doma už vůbec ne a to za jakoukoliv cenu,viz.utkání s teplákama.Bohužel radši at prohrajem a pak doma bodujem,protože poté v jabkách to představení bude podobné.Bodový zisk proto budu považovat za zázrak.

        • Re: 283. derby klepe na dveře

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2015 17:27 |  
          0 0

          Joo takže obrana s Nitrákem Dostálem Nevesem nebo Škdou podle tebe byla kvalitnější nebo stejně kvalitní jako teď? Beránek má k dispozici Latku, Bílka, Mikulu, Tamase, Deliho, Baeze. To jsou všechno kvalitnější hráči než tu na stejných postech hráli loni a přesto mi přijde, že obrana je tragičtější a tragičtější...

          • Re: 283. derby klepe na dveře

            utrzeny_ze_retezu     před 10 lety 08.04.2015 17:33 |  
            0 0

            Přesně tak.

          • Re: 283. derby klepe na dveře

            Ferguss     před 10 lety 08.04.2015 18:51 |  
            0 0

            Hlavně a především jsou tam dost zásadní taktické chyby vedoucí ke ztrátám míče. A to je věc trenéra. Například naše auty. Já úplně můžu vyrůst z toho, jak nějaký zoufalec stojí s míčem a nemá to komu hodit, protože se nikdo nenabízí. Pak se milostivě nabídne jeden hráč, na kterého se aut logicky hodí a výsledek je ve velkém procentu ztráta míče. Nebo bráníme s Bohemkou (ať už si o tom myslíme cokoliv). Vepředu je v té době jenom Červenka a Berkovec pořád a pořád vykopává až na polovinu soupeře, kde míč logicky ztratíme protože je tam právě jen Červenka, o hlavu menší než stopeři. Místo toho abysme rozehráli nakrátko a snažili se držet míč. Nasolit to na soupeřovu polovinu se to dá vždycky. A tak by se dalo pokračovat. Popravdě ani nevím jestli budu na derby koukat.
            .

            • Re: 283. derby klepe na dveře

              KubaM     před 10 lety 09.04.2015 10:17 |  
              0 0

              Přesně tak!! Taktika jim svazuje nohy...

            • Re: 283. derby klepe na dveře

              AlesJa     před 10 lety 09.04.2015 14:28 |  
              0 0

              jenže v tu popisovanou dobu tam nikdo do kombinace nebyl, a ztráta by přišla dříve a blíže k bráně

          • Re: 283. derby klepe na dveře

            bongor     před 10 lety 08.04.2015 19:40 |  
            0 0

            Těžko něco říkat k tomu,že nejslavnější tým české historie se musí bát nýmandů.
            Svědčí to o tom,že jsme pořád v bahýnku a těžko se odtud dostáváme.Prohrát nemusíme,ale je to pravděpodobné,o to spíš,že se hraje o jednu z posledních nadějí rumuna na 380 Mega. Nejvíc mě zaráží nezájem slávistů o lístky,to je na pováženou,ještě před dvaceti lety bychom se o 1900 vstupenek poprali,o dřívějších dobách radši ani nemluvím.

            • Re: 283. derby klepe na dveře

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2015 20:38 |  
              0 0

              Mě by na hajzlletnou nikdo nedostal ani párem volů,protože by to špatně skončilo,navíc je me tam z toho na blití a zařekl jsem se před iks lety, že mě tam nikdo nikdy neuvidí a to taky dodržím.

  5. Re: 283. derby klepe na dveře

    judy     před 10 lety 08.04.2015 17:30 |  
    0 0

    No já vám nevim je to opravdu oslabení ? dost často to bejvá naopak a ti co nedostávají tolik šancí velmi příjemně překvapí a doufám že to bude i tento případ !!
    já na tribuně budu a ty ?

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      steev (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2015 18:10 |  
      0 0

      No uvidíme.
      Já tam budu samozřejmě také.Derby je naše!!!

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        judy     před 10 lety 08.04.2015 19:02 |  
        0 0

        já jen pevně doufám že zase nedostaneme bezdůvodně někde na držku jako každý pochod , už mě to vážně nebaví , vždy vyjdu pný síly a příjdu na letnou uplně sklamanej a dobitej jak pes :(

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      travel (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2015 19:41 |  
      0 0

      Tak doufám,že v tomto případě je to od p. Procházky důvěryhodná informace!

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        bongor     před 10 lety 08.04.2015 20:17 |  
        0 0

        Já myslím,že je to bohužel opět jenom přání otcem myšlenky,i když si přítele Procházky velmi vážím a obdivuju ho za jeho postoje,kterými se nebojí bojovat
        proti přesile.

        • Re: 283. derby klepe na dveře

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2015 21:58 |  
          0 0

          No bongore, aby jsi se nedivil. Jsou to přesně 4 roky co Kellner vydělal velké peníze v Rusku a Číně a rozhodl se "vrátit" do Česka a podporovat zde výzkum, vzdělání, kulturu, sport a právě jedním z plánovaných projektů byla i koupě fotbalové Slavie. Tzn. šlo o dlouhodobý projekt, kdy v r. 2011 hledal PPF nějakou třetí firmu, která převezme dočasně Slavii, aby se mohla očistit od minulosti, vyřešit právní problémy, ekonomicky stabilizovat a napravit pověst od pochybných majitelů. O tom, že tento projekt stále jede, jsem přesvědčený celé čtyři roky, jen jsem nečekal, že do toho půjdou už letos v létě. Možná sehrálo roli i to, že jsou Kellner s Křetínským "přátelé" a Křéťa potřebuje píchnout s fotbalovou mafií, kdo ví. Výhoda je, že stadion kupovat nemusí, protože už ho nějakou dobu vlastní. Ale ono je to celkem jedno, jestli se to stane letos v létě nebo až o rok později, jen je teď příhodnější doba s ohledem na osamostatnění ligy. A nemyslím si, že se Kellner k tomuto projektu veřejně přihlásí dříve, než bude zase Slavia úspěšná, musí si totiž chránit image úspěšného podnikatele.

          • Re: 283. derby klepe na dveře

            edenian     před 10 lety 08.04.2015 23:42 |  
            0 0

            PPF hlavne o velky penize prisel. A treti firma Rebicek :-)))))

            • Re: 283. derby klepe na dveře

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 00:24 |  
              0 0

              Přesně odešlo jim do Ruský žumpy 1.4 miliardy doláčů.

              • Re: 283. derby klepe na dveře

                Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 01:55 |  
                0 0

                Myslím, že ruskou krizí přišel Kellner o víc, podle Forbesu měl na konci r.2013 jmění 11 mld. USD a o rok později už jen 8,4 mld. USD. Ale v případě prodeje Slavie se jedná pouze o desítky mil. USD, to je pro něho "pakatel", to koupě stadionu byla náročnější investice.

                • Re: 283. derby klepe na dveře

                  edenian     před 10 lety 09.04.2015 11:00 |  
                  0 0

                  Ja jsem teda skeptik, ale kdybyste mel pravdu, tak bych se nezlobil. Ovsem zkouseny jsme teda silne a dlouho. Normalni pacient by uz byl po smrti. Nekolikrat :-)))

                  • Re: 283. derby klepe na dveře

                    spino     před 10 lety 09.04.2015 11:12 |  
                    0 0

                    U mě největší deziluze přišla ve chvíli, kdy byla vyvrácena kauza Řebíčkovi esemesky do Lidových novin, ve které uváděl, že prodává Slavii Pražákovi. Protože co jiného by už mělo být důvěryhodnější potvrzení prodeje, než to, když to napíše sám majitel. Navíc se to hned rozmázlo v tisku, tady na SN už si někteří vyzvedávali v PPF vstupenky atd. Tohle byl podle mě od Řebíčka největší faul na fanoušky. Takhle seriózní majitel nepostupuje.

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      judy     před 10 lety 08.04.2015 19:45 |  
      0 0

      A zejtra nás bude kupovat nějakej Rockeffeler ne ? :D:D a pozítří to bude sám Kisel kterej si celej rok šetřil do prasátka..

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2015 20:01 |  
      0 0

      Zrovna jako koupil hokejky :-)

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2015 21:39 |  
      0 0

      Ale no tak, Honzo, jsme přece ve Slavii....

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      KubaM     před 10 lety 09.04.2015 10:25 |  
      0 0

      No já nevím, mám raději skromnou Slavii, než mocnou komerční korporaci Real Madrid. Asi by mě netěšilo, kdyby se ze Slavie stala Sparta tím, že jí každý úspěch přinesou nově nakoupené hvězdy. Rozhodně bych si přál jít raději cestou Plzně, než všech těch Reálů, Manchesterů city, Chelsea, Monak a já nevím čeho ještě. Toto pro mě žádnou pýchou není. I když neříkám, že by Kellnerův vstup hned musel znamenat takovou proměnu fotbalového klubu ve velký byznys, ale to už závisí na něm, i když o něm žádné ideály nemám.

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      janko (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 10:47 |  
      0 0

      Kdyby jste měl někdo zájem o scan toho článku z dnešního Hattricku tak dejte vědět na jnnxx@seznam.cz

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        AlesJa     před 10 lety 09.04.2015 11:02 |  
        0 0

        dej to prosím třeba na rajce kde to můžeme všichni přečíst :-)

        • Re: 283. derby klepe na dveře

          janko (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 11:17 |  
          0 0

          Sorry ale nemohu. jsem v práci a rajče, uložto apod. máme blokovaný....

            • Re: 283. derby klepe na dveře

              naplavnik     před 10 lety 09.04.2015 12:01 |  
              0 0

              Díky za čtení k obědu. Téma Kellnera se zmiňovalo již mnohokrát, trochu by to do toho celého puzzle zapadalo, ale třeba zrovna s televizními právy O2 nepanuje mezi zasvěcenými úplná shoda, zda běžný fotbalový fanoušek bude ochotný platit za placené TV vysílání fotbalu. Zatím všechny podobné projekty velmi rychle zajely pod hladinu, i když PK do toho nějakou dobu může strkat své peníze, jako to dělal u Air Bank, která až za poslední rok byla v černých číslech...

              • Re: 283. derby klepe na dveře

                Tomski     před 10 lety 09.04.2015 12:48 |  
                0 0

                když se zvedne úroveň a důvěryhodnost ligy, tak se s tím ruku v ruce zvedne i atraktivita...uvidíme...

                • Re: 283. derby klepe na dveře

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 13:10 |  
                  0 0

                  Viděl bych to podobně,navíc když bude hrát Slavie a chátra o čelo,dále se fotbal zbaví pověstí absolutně zkorumpovaného prostředí,tak věřím že sledovanost i návštěvnost půjde nahoru.

                  • Re: 283. derby klepe na dveře

                    AlesJa     před 10 lety 09.04.2015 14:38 |  
                    0 0

                    přesně já třeba v TV nekoukal jen na zápasy Sparty nyní jsem k tomu připojit i plíseň takže vlastně kapr ligu nesleduji, protože nikdo jiný ani v TV nehraje :-).

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      spino     před 10 lety 09.04.2015 09:36 |  
      0 0

      Na příští tiskovce před derby bude vedle Vrby a Beránka sedět Kellner. :D

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        utrzeny_ze_retezu     před 10 lety 09.04.2015 10:33 |  
        0 0

        A tomu fakt věříš, jo?

        • Re: 283. derby klepe na dveře

          edenian     před 10 lety 09.04.2015 11:03 |  
          0 0

          Jednou jsem tady napsal zabavne pojednani o fiktivnim nicku pana Rebicka > spino. Ted to ovsem zacina vypadat, ze je to fiktivni nick Kellnera :-)

          • Re: 283. derby klepe na dveře

            spino     před 10 lety 09.04.2015 11:05 |  
            0 0

            Klause, kdyžtak. Kellner je jen bílý kůň.

            • Re: 283. derby klepe na dveře

              edenian     před 10 lety 09.04.2015 11:31 |  
              0 0

              Spino, tu uz je ale smrtelnej kalibr, uvedomujes si to :-)

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 13:02 |  
        0 0

        Vosel už to nehul :-)

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      rak (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 12:41 |  
      0 0

      Tak ta tiskovka na mě působila atmosférou (ani ne tak obsahem) jako před popravou.

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        edenian     před 10 lety 09.04.2015 15:01 |  
        0 0

        Jo.

  6. Re: 283. derby klepe na dveře

    Barra     před 10 lety 09.04.2015 08:47 |  
    0 0

    Koubek mi nikdy nevadil, povazuji ho za pracoviteho a celkem cestneho trenera. Jeho dnesni vyrok ( http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-domaci-souteze-pohar-facr/232912/trener-koubek-o-barosovi-je-to-hysterie-resi-se-kazdy-prd.html) me celkem prekvapil. Plzen kopala za posledni 4 sezony 34 penalt, dostal 0 penalt proti. Myslim, ze by Koubek zcela jinak reagoval kdyby byla par krat za sebou Plzni nejaka zaslouzena penalta odreknuta. Samostatna liga, do ktere by kluby nepozvali Plzen a Spartu, by mi nevadila. At ti dva si klidne mezi sebou hraji 30 x "derby" za sebou.

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      naplavnik     před 10 lety 09.04.2015 17:57 |  
      0 0

      Barro, tady platí ono okřídlené "Koho chleba jíš,toho Plíseň zpívej..."

  7. Re: 283. derby klepe na dveře

    klimi     před 10 lety 09.04.2015 12:47 |  
    0 0

    Berkovec-Mikula,Fialka,Bílek,KT-Baez,Hrubý-Dostál,Kenia,Švec-Škoda

    Vtip? Ani bych se nedivil...

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      naplavnik     před 10 lety 09.04.2015 12:59 |  
      0 0

      Ani bych se nedivil a trochu to i takto tipoval, snad místo Švece bych to viděl ještě na Pitáka, resp. prohození Pitáka a Kenii. Osobně bych tam dal ještě místo Dostála přeci jen Proška. Přeci jen budeme hrát asi hodně zezadu a čekat na možnosti brejků, což s dvojicí Švec a Dostál by asi bylo docela o ničem.

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        Tomski     před 10 lety 09.04.2015 13:03 |  
        0 0

        Bílek možná hrát taky nebude...takže na stoperu asi Švec...

        • Re: 283. derby klepe na dveře

          naplavnik     před 10 lety 09.04.2015 13:30 |  
          0 0

          I Bílek? Sice tam nejedeme pro body, ale zase abychom tam nedostali nějakou richtu, přeci jen tohle už začíná být docela hodně poslepované.

          • Re: 283. derby klepe na dveře

            Tomski     před 10 lety 09.04.2015 13:32 |  
            0 0

            prý je to u něj 50/50 a Beránek doufá, že aspoň jeden z dvojice Latka, Bílek bude moct nastoupit...

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      birkin     před 10 lety 09.04.2015 13:22 |  
      0 0

      proc vtip? realne moc jinych moznosti neni v pripade, ze nebude Latka zdravotne v poradku...mozna si prohodi misto Svec s Dostalem, pripadne misto jednoho z nich bude hrat Boudjema, coz vzhledem ke "kvalite" jeho braneni neocekavam

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        birkin     před 10 lety 09.04.2015 13:23 |  
        0 0

        mozna jeste Pitak misto Hrubyho

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      piero (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 13:26 |  
      0 0

      Já myslím, že na křídlech by mohlo být Prošek s Červenkou a Švec s Baezem na defenzivě.

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        naplavnik     před 10 lety 09.04.2015 13:33 |  
        0 0

        Červ proč ne, jen na Tamáse by toho co se týče pravé strany bylo možná docela dost. Přeci jen Zmrhal si tu pozici docela i odbrání, tam nevím, jak by mohl být Červ platný. To už snad raději Červa pod Škodou, jak to hráli na začátku sezony s Balajem.

        • Re: 283. derby klepe na dveře

          AlesJa     před 10 lety 09.04.2015 14:33 |  
          0 0

          pokud by jsi to chtěl jak uvádíš, tak raději Škoda na podhrot přeci jenom je více do kombinace a mohl by prodlužovat na Červa, nebo sklepnout pro jiného hráče, ale jinak souhlas raději Zmrhal bez formy než Prošek

  8. Re: 283. derby klepe na dveře

    Majkl8     před 10 lety 09.04.2015 14:29 |  
    0 0

    Se všema absencema nějak tuším tuto sestavu: Rakovan - Mikula, Fialka, Švec, Tamás - Hrubý, Baéz - Boudjemaa, Kenija, Černý - Škoda...tak uvidíme :)

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      Majkl8     před 10 lety 09.04.2015 14:29 |  
      0 0

      Omlouvám se, v brance samozřejmě Berkovec :D

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        AlesJa     před 10 lety 09.04.2015 14:35 |  
        0 0

        Laty se dá dohromady, derby vždy bylo pro něj nejvíce a věřím, že se kousne i přes lehké bolesti

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        AlesJa     před 10 lety 09.04.2015 14:35 |  
        0 0

        a co ten Černý myslíš Diopa ??? :-)

  9. Re: 283. derby klepe na dveře

    jira123     před 10 lety 09.04.2015 15:37 |  
    0 0

    Docela pohádka s tím duem K + K .Nebejt ostřílený , vším možným kolem SKS, tak skáču blahem :-) .Zajímavý že s tím přijdou vždy když se něco blíží a je potřeba rozvířit vody .

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 16:19 |  
      0 0

      Tak jako čte se to dobře,ted jde jen o to abychom u toho nebyli statisté s nárokem na věčně druhé místo, s tím at se jdou vysrat,na druhou stranu možná lepší, než stávající korupční hnus s trapným postavením Slavie.Kdyby to mělo fungovat jako třeba ve Spanělsku kde každej chvilku tahá pilku a nakonec i v Holandsku a jinde, kde jsou dvé tři skutečně lepší mužstva,proti tomu by člověk asi nic neměl.Příklad že to fungovalo máme nakonec v první republice.

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        spino     před 10 lety 09.04.2015 16:31 |  
        0 0

        Kdybychom byli "věčně druzí a třeba jednou za 5 let vyhráli titul, tak bych byl spokojen. Já nepotřebuji titul každý rok. A nějaký systém "farmy" vůči Spartě asi nepřipadá po zkušenostech z minulosti v úvahu. Fotbal není hokej.

        • Re: 283. derby klepe na dveře

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 16:50 |  
          0 0

          Tak to já bych zase tolik spkojenej nebyl o nějaké farmě tady není vůbec řeč,jedině ted že nám prodají nepotřebné hráče no spíš nám je půjčí a při prodeji případně zkasírují.Ono totiž není v zájmu samotné chátry abychom spadli do druhé ligy a naopak by to také tak fungovalo i když pro mě za mě at se třeba chátra rozpadne,ale z podstaty věci v českém fotbale to tak nefunguje.

      • Re: 283. derby klepe na dveře

        janko (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 16:47 |  
        0 0

        Jako vize pěkná ale zda je to pravda... pokud by to ale pravda být měla, tak těm dvěma pánům by asi bylo jedno, kdo je z nich zrovna první a kdo druhý, tam by šlo hlavně o to být každý rok na jaře v evropských pohárech. A chápu i Křetínského že ho už nebaví dívat se jak mu nějaký pomezní vyhazuje prachy oknem..

        • Re: 283. derby klepe na dveře

          naplavnik     před 10 lety 09.04.2015 17:18 |  
          0 0

          "nějaký pomezní vyhazuje prachy oknem" dobrá hláška :D

          • Re: 283. derby klepe na dveře

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2015 17:41 |  
            0 0

            :-))))

  10. Re: 283. derby klepe na dveře

    Barra     před 10 lety 09.04.2015 20:14 |  
    0 0

    Takze Vuka stop na 2 zapasy. Podle me to nebyla chyva na cervenou, ale budis. Naopak recidivista Petrzela, ktery s oblibou se umyslne prochazi po souperich, kteri lezi bezmocne na travniku, dostal 3 zapasy. Svet se zblaznil.

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      Betynka58     před 10 lety 09.04.2015 21:28 |  
      0 0

      Jo, docela mne to taky vytočilo. Chápu sice, že za ten faul červená přišla asi právem, ale vzhledem k tomu, že byla Vukova první a navíc ten zákrok nebyl dle mého nijak nebezpečný, tak by stopka na jeden zápas určitě stačila, proti Jihlavě bude hodně chybět.

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      bongor     před 10 lety 09.04.2015 21:39 |  
      0 0

      Bane Barro,svět se nezbláznil,to jenom my jsme čím dál víc za blbečky.A to derby ještě navíc píská Krávovec.

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      AlesJa     před 10 lety 10.04.2015 09:25 |  
      0 0

      podle mě to je tak že za surovou hru je minimální trest 2 utkání

  11. Re: 283. derby klepe na dveře

    Philliip     před 10 lety 09.04.2015 20:42 |  
    0 0

    Bez Vukadinovice se Zmrhalem nebude tolik efektivni hra na rychle protiutoky. Je potreba nepropadat v zaloze a snazit se udrzet balon a vice hrat postupne utoky. I proto bych vsadil na zkusenejsi hrace na ukor Hrubeho s Proskem. Hrat na 0:0 jako s Plzni nepovede k uspechu, musime doplnovat Skodu v utoku minimalne dalsimi dvema hraci. Hraci musi jit na hriste s tim, ze vyhraji.

    Mozna sestava:
    Berkovec - Mikula, Latka (Bilek), Fialka, Tamas - Baez, Svec - Boudjemaa, Kenia, Pitak - Skoda

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      Falk     před 10 lety 09.04.2015 23:23 |  
      0 0

      Jak jsi to napsal,ta sestava se mi líbí ,a klidně mužem vyhrát.Jak Vuk tak Zmrhy nebudou chybět.Dobry tip na sestavu

    • Re: 283. derby klepe na dveře

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 10.04.2015 11:39 |  
      0 0

      V zásadě souhlasím, bude třeba zahustit střed, dále bych hrál v podstatě na dva podhrotové hráče. Zkusil bych rozestavení 4-3-2-1, viděl bych to třeba:

      Berkovec - Mikula, Latka (Bílek), Fialka, Tamás - Švec, Baéz, Hrubý (Piták) - Boudjemaa, Kenia - Škoda