Chance liga

Slavia - Bohemians 1:1

Slavia hostila v Edenu Bohemku, ve vršovickém derby šla do vedení gólem Vukadinoviče, tentýž hráč ale brzy dostal červenou kartu a hosté v závěru zápasu vyrovnali Mikušem z přímého volného kopu.

Slavia - Bohemians 1:1 (0:0)
Branky:
 54. Vukadinovič - 89. Mikuš
ČK: 58. Vukadinovič

Slavia: Berkovec - Mikula, Bílek, Deli, Tamás - Hrubý (69. Dostál), Baéz - Vukadinovič, Piták, Zmrhal (74. Švec) - Škoda (85. Červenka)

Trenér Miroslav Beránek po porážce v Brně posadil na lavičku mladého Fialku a nahradil jej Simonem Delim, toho zase ve středu hřiště nahradil Aldo Baéz. Ten se již ve čtvrté minutě trenérovi odvděčil surovým zákrokem, který sudí Příhoda potrestal naštěstí jen žlutou kartou, červené by se ale asi nikdo nemohl divit. V osmé minutě předvedl nepochopitelný kiks Tamás, míč mířil do vápna Slavie bez pozornosti jakéhokoli hráče Bohemians, šel si pro něj Berkovec, Tamás mu jej však do protipohybu ještě přikopl a Berkovec měl co dělat, aby zastavil míč, který by jinak skončil v síti. O pár vteřin později Berkovce pořádně provětral Rada střelou z 25 metrů, brankář Slavie jeho pokus vyrážel nohama. Slávisté, ač hráli směrem ke tribuně Sever, byli bohužel naprosto neškodní. Ve 14. minutě se konečně červenobílí dostali do šance a hned to byla tutovka, Vukadinovič dostal míč za obranu, šel sám na Zlámala, ale nechal brankáře soupeře vyniknout. O chvíli později dostal opět Vukadinovič krásný dlouhý míč za obranu od Baéze, ale ani ve své druhé šanci neuspěl, pravdou je, že zde to měl těžší, poněvadž byl z úhlu. Slavia se probudila, po zmatku ve vápně hostů dokonce vstřelila branku, Baéz se však radoval zbytečně, protože předtím jej míč trefil do ruky. Tlak Slavie brzy přinesl další šanci, Tamásův centr našel ve vápně Škodu, jeho hlavička šla těsně nad. V 21. minutě zase sešívaní předvedli už tak trochu tradiční kiks při bránění standardní situace, Bartek ji naštěstí nepotrestal, Berkovec totiž skvěle zasáhl. Na druhé straně zase Škoda parádně vybojoval míč na Pauschekovi, předložil do tutovky Pitákovi, ten však trestuhodně minul. Po dalším zmatku v obraně sešívaných střílel z velké dálky Jindřišek, Berkovec jen pohledem sledoval, jak míč docela těsně míjí tyč jeho branky. O chvíli později Pitákovi prošel ostrý zákrok na kotník Rady, Příhoda jej nepochopitelně přehlédl a byla z toho šance Slavie z protiútoku, Vukadinovič ji však špatným zpracováním zazdil. Deset minut před koncem první půle dala obrana Slavie příliš času Radovi a ten bombou zpoza vápna trefil přesně střed branky a Berkovec tak dokázal vyrazit. Po faulu na Pitáka kopali sešívaní přímý volný kop z cca 25 metrů, Tamás sice trefil bránu, ale Zlámal s ním neměl větší problémy. Slávisté chtěli vstřelit branku ještě do poločasu, Vukadinovič utekl po pravé straně, centrem našel Pitáka, ten byl ale tísněn a nedokázal nebezpečně zakončit. A o chvíli později snad ve své první dobré akci přispěl k ofenzivě Slavie také Zmrhal, na jeho střílený centr jen velmi těsně nedosáhli jak Škoda tak Vukadinovič. Zahrozit stihl ještě Škoda po centru Baéze z přímého kopu, Zlámal byl na místě, a tak se šlo do kabin za stavu 0:0.

Vstup do druhé půle odpovídal tomu, co nabídl první poločas. Slávisté se snažili o rychlý přechod do protiútoku a dlouhé přihrávky z hloubi pole mířily nejčastěji na Škodu nebo do prostoru pro Vukadinoviče. V 54. minutě v ostrém souboji ve středu hřiště vybojoval Piták míč, okamžitě následoval dlouhý míč do strany na Vukadinoviče, který se tentokrát už tváří v tvář Zlámalovi nemýlil, pěkně přes něj dloubl míč a ten doputoval až do brány - 1:0! O tři minuty později střelec branky centroval z levé strany, Škoda však ve vyložené pozici tentokrát selhal. A hned nato dost nepochopitelně ve středu hřiště sejmul Vukadinovič Radu a viděl od Příhody - vzhledem k nastavenému trendu poněkud překvapivou - červenou kartu. Slavia se prakticky okamžitě ocitla pod tlakem soupeře, který brzy reklamoval penaltu za ruku Deliho, ta však byla nastřelená a u těla, takže její neodpískání bylo zřejmě správné rozhodnutí. Šestnáct minut před koncem zápasu se zranil Zmrhal v souboji se Zlámalem, nahradil jej na hřišti poprvé po svém návratu do Slavie Švec. V 76. minutě zůstal za Delim úplně volný Šmíd, centr ze strany mohl tak pár metrů od brankové čáry jen usměrnit za bezmocného Berkovce, místo toho mu poslal naštěstí jen malou domů. Po ojedinělé standardní situaci Slavie střílel z hranice vápna Bílek, bránu Zlámala však minul. Jinak však slávisté byli pod trvalým tlakem soupeře, který viditelně toužil po vyrovnání. V 88. minutě fauloval 25 metrů od brány Piták Radu a Bohemka měla možnost zahrávat přímý volný kop z nebezpečné pozice. Matúš Mikuš toho bohužel dokázat využít a poslal míč přes zeď do sítě, Berkovec se natahoval marně - 1:1. Slavia tak opět ztratila body v zápase, ve kterém vedla, znovu neudržela čisté konto a v boji o záchranu si příliš nepomohli.

Komentáře (159)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

    slaviator     před 10 lety 04.04.2015 21:35 |  
    0 0

    Vukan teda zaslouzi poradny ceres...

    • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

      Falk     před 10 lety 04.04.2015 21:39 |  
      0 0

      Dnes nejlepši hráč a takový zbytečný faul,ať dostane pořádný ceres ,vůl jeden

      • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

        slaviator     před 10 lety 04.04.2015 21:57 |  
        0 0

        Hlavne bude citelne chybet do derby pristi tyden...

      • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

        koudys2 (přítel SN)     před 10 lety 04.04.2015 22:21 |  
        0 0

        Nejlepší hráč? To snad ne ..

  2. Hruby

    Prochy     před 10 lety 04.04.2015 21:39 |  
    0 0

    Nemuzu si pomoct, ale Hruby by mel byt stridan. Je pomaly, fyzicky velice spatny, prohrava osobni souboje z nedostatku sily a vsude je pozde.... A hraje zapas, co zapas.... Od stredniho zaloznika proste cekam mnohem vic.

    • Re: Hruby

      Falk     před 10 lety 04.04.2015 21:43 |  
      0 0

      A co levá strana Tamás- Zmrhal,Hruby je aspoň fotbalista,ale obrana mu nejde

      • Re: Hruby

        Prochy     před 10 lety 04.04.2015 21:47 |  
        0 0

        Obrana mu nejde a nemel jedinou ofenzivni prihravku, vsechny balony ztracel. Pust si to znovu a das mi za pravdu. Ale mas pravdu, ze Tamas se Zmrhalem dnes patri k horsim hracum Slavie.

        • Re: Hruby

          Falk     před 10 lety 04.04.2015 21:50 |  
          0 0

          Hruby přece měl tu pěknou šajtli doprava

          • Re: Hruby

            Prochy     před 10 lety 04.04.2015 21:52 |  
            0 0

            to je snad malo na reprezentanta U21 a hrace Slavie, ne?

            • Re: Hruby

              Falk     před 10 lety 04.04.2015 21:56 |  
              0 0

              No to je jasný ,dnes to nebyla žádná sláva ,ale Zmrhal ještě horší ,snad mu nic nebude

  3. Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

    mpik     před 10 lety 04.04.2015 22:02 |  
    0 0

    Takže ani dnes za 3 body....

  4. Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

    Humessi     před 10 lety 04.04.2015 22:05 |  
    0 0

    Vukadina je mi líto, je to velká hloupost. Jeho chybou nemáme tři body.. Ale kdo už nemá na základ je Piták, opět a zase faul těsně před vápnem. Děsný

    • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 04.04.2015 22:08 |  
      0 0

      A nejenom před vápnem, ale i před gólem :-)

        • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

          slaviator     před 10 lety 04.04.2015 22:51 |  
          0 0

          Před tím naším golem to bylo ukázkové odebrání míče, naprosto čisté...

    • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

      Travinho     před 10 lety 04.04.2015 22:08 |  
      0 0

      Faul? To, že to sudí pískl neznamená, že to byl faul. Jinak Karel jedním z nejlepších.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

      slaviator     před 10 lety 04.04.2015 22:08 |  
      0 0

      Mel tam jit Boudjemaa misto nej...

      Jo, jak jsme meli na hristi osm defenzivnich hracu a hrali pasivne tak jsme si o to vyrovnani jen rikali...

      • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 04.04.2015 22:09 |  
        0 0

        Takže to bude nakonec chyba Beránka. Nenech se vysmát.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

          Vhoo (přítel SN)     před 10 lety 04.04.2015 22:11 |  
          0 0

          no, bylo to dost zalezlý a smrdělo to ale posral to samozřejmě Vuk kterej nám projel vyhranej zápas, kdy jsme do vyloučení celou dobu do nich bušili , mám obavu že tahle ztráta náš bude ještě hodně mrzet, ted to reálně bude boj o záchranu.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

          staroslavista     před 10 lety 04.04.2015 22:13 |  
          0 0

          Ano, Beránek opět prokoučoval zápas a ne prvni.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

          Falk     před 10 lety 04.04.2015 22:15 |  
          0 0

          Piták mi určitě dnes nevadil,ale na základ to neni,po červené kartě bylo po zápase ,zdálo se mi ,že Beránek je v křeči

          • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

            jarodo57     před 10 lety 04.04.2015 22:32 |  
            0 0

            Je špatné ,že Pitáka zařazujete podle jeho věku . Piták hrál dnes dobře.Pokud má míč tak se snaží rychle ho chytře rozehrát.Ten faul co mu písknul před gólem vlastně faulem nebyl.Zdá se mi že po příchodu Kenii už neexistuje jiná alterntiva.Piták opakuji dnes hrál velmi dobře. Abysme za několik zápasů po něm opět nevolali. Nebuďme tak nesoudní k těm ne nejmladším hráčům.Kenia nevydrží 70 minut a Piták hrál celý zápas a dřel stejně jako Kenia.

            • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

              Travinho     před 10 lety 04.04.2015 22:34 |  
              0 0

              Osobně bych Keniu na letné poslal spíš na kraj a do středu zálohy nesahal.

              • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

                jarodo57     před 10 lety 04.04.2015 22:39 |  
                0 0

                Piták patřil dnes k nejlepším.

                • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

                  kleofas     před 10 lety 04.04.2015 22:58 |  
                  0 0

                  Ale je to středověk

                  • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

                    Tomski     před 10 lety 05.04.2015 14:24 |  
                    0 0

                    ale jak to že ten středověk hrál lépe než reprezentanti U21 ?

        • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

          slaviator     před 10 lety 04.04.2015 22:55 |  
          0 0

          Ano, bylo to prokaučovaný. Vedli jsme, stáhli jsme se a čekali pasivně na to až se odpíská konec. Kolikrát jenom na jaře se nám to nevyplatilo už...? ;-) Teplice, Boleslav, dneska... Pasivní jsme byli i v Plzni a v Brně...

          Takže ne, Beránek nám zápas "neprohrál" (jasně, za remízu je jeden bod, ale tohle byla a je prostě "prohra" ztratit takhle zápas), ale dost tomu napomohl.

          Ovšem smutný je, že v podstatě jiný hráče k dispozici ani nemá... Ale Piták tam šlapal vodu, Zmrhal byl neviditelný a děsně pasivní, Hrubýmu se povedly snad tři přihrávky. A potom jsme pro jistotu hráli se šesti obránci, defenzivním Baézem, Pitákem a Červenkou...

          • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

            Heretic (přítel SN)     před 10 lety 05.04.2015 00:29 |  
            0 0

            Právě o to mi jde, koho měl jinak střídat, když tam jiné nemá. Taktika je dle mého názoru úplně jasná. To jsme měli hrát normálně(protože útočně to jistě nebylo) jako před vyloučením (tzn. aby se doplnil někdo za Vuka - na 3 obránce?)?

            • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

              slaviator     před 10 lety 05.04.2015 11:10 |  
              0 0

              Místo Škody měl jít Prošek na protiútoky a ne Červenka, místo Zmrhala měl jít Boudjemaa a nikoli Švec. Prošek mohl jít i místo Hrubého...

              Takhle jsme dohrávali se třemi pravými obránci v sestavě... A se sedmi obránci celkově v sestavě, zalezlí před vlastním vápnem. K tomu Piták a Červenka...

          • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

            no-nick     před 10 lety 05.04.2015 00:47 |  
            0 0

            Jasný, po vyloučení měl vyndat dva obránce a dát tam Cerva s Diopem.

            Co měl jinýho za toho stavu dělat?

            • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

              slaviator     před 10 lety 05.04.2015 11:14 |  
              0 0

              Rozhodně tam nedávat tři pravé obránce. Pokud nejdříve vyndal Hrubého, tak měl místo něj dát Proška. Pokud chtěl posílit obranu, tak OK, tak toho Dostála jak ho tam dal. Ale potom měl jít Prošek místo Škody a čekat na protiútoky a podržet míč u vápna soupeře, ne to nakopávat na osamoceného Červenku který, chudák, tam byl jako kůl v plotě - jednoho útočníka na kterého letí z hloubi pole míč si tři nebo čtyři obránci v klidu pohlídají...

              A samozřejmě, Piták nemá fyzičku na to aby vydržel celých 90 minut, ale jelikož se zranil Zmrhal, tak Piták střídán být nemohl. Ale když se zranil Zmrhal a muselo se střídat, tak jsem absolutně nepochopil proč jde na plac zrovna Švec, který v lize neodehrál ani minutu. A že tam jde jako třetí pravý obránce...

          • Re: Slavia - Bohemians 1:0 v 2. pol.

            Tomski     před 10 lety 05.04.2015 03:34 |  
            0 0

            proti Teplicím jsme dotahovali...

  5. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    rek     před 10 lety 04.04.2015 22:13 |  
    0 0

    Vukadin bude asi malinko mentálně zaostalej.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Travinho     před 10 lety 04.04.2015 22:15 |  
      0 0

      Tak psychika a inteligence jsou dvě na sobě nepříliš závislé věci.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      slaviator     před 10 lety 04.04.2015 22:57 |  
      0 0

      Ty ses nikdy nezadrhával v řeči? V situaci kdy seš nejspíše totálně nasranej sám na sebe?

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        rek     před 10 lety 04.04.2015 23:07 |  
        0 0

        Muj komentář reagoval na to, co předvedl na hřišti. Ten rozhovor, kde se zadrhával v řeči jsem viděl až později.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          slaviator     před 10 lety 05.04.2015 00:08 |  
          0 0

          Tak to co předvedl na hřišti je v lize k vidění několikrát za sezonu... Být o zlomek rychlejší, tak vzal míč. Udělal blbost, ale vyplynulo to ze hry a z přemotivanosti. Přemotivanost snad není něco, kvůli čemu bys musel o někom tvrdit že je retardovanej...?

          • Re: Slavia - Bohemians 1:1

            Dobi     před 10 lety 05.04.2015 10:02 |  
            0 0

            Někdo by Vuka hned posílal do Bohnic nebo Beřkovic... Jeho gól byl krásným zúročením rychlosti a tentokrát přesnosti. A jeho faul? Ono je asi těžké hrát proti mužstvu, kde většina hráčů myslí, jak nejlépe kopnout, přišlápnout či použít loket... Je pravdou, že Baézův faul na začátku byl dost strašidelný, ale pak hrál dobře. Velmi příjemně mě překvapil i Deli, kolik jen tady na něj bylo kritiky! Mikula teď předčil Tamáse... Soudce? Ocituji souseda: "Byl spíše blbej než navedenej!" Drobnosti trestal a větší auly pouštěl. A protože Slavia je přece jen o chloupek techničtější než klokani, myslím, že to je nevýhoda pro nás. I po vyloučení jsme hráli celkem vyrovnanou partii odpovídající stavu na hřišti, při tom gólu, ale i před ním, když chyběly vteřiny do konce, tak podle mne chyběla pečlivější koncentrace. Bohužel!

  6. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    smichov_1     před 10 lety 04.04.2015 22:20 |  
    0 0

    Prohráli jsme jen a jen proto, že v záloze není fotbalová kvalita. Nedokáží udržet míč, nakopávají hrají na náhodu. Že Bohemka měla hráče víc? Vždyť jsme proti Valencii s hráčem méně vyrovnali z 0:2 na 2:2! Prostě, na víc než je remíza proti trapné a slaboučké Bohemce nemáme. Ještě jedna věc: tu standardku na konci co šla skoro do prostřed brány by Vaniak chytil normálně do rukavic! Měřítko klubu SLAVIA snese jen Škoda, jinak nikdo.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Majkl8     před 10 lety 04.04.2015 22:23 |  
      0 0

      Kdo se mi dnes líbil v defenzivní činnosti byl Deli, palec nahoru. Bohužel bylo vidět že na středu hodně chyběl Kenija. Ale nechápu, minule když hráli v záloze Prošek z Hrubým, tak že místo jednoho z nich by měl hrát Piták. Dnes dostal šanci a stejně se to spoustě lidem zase nelíbí. To je pak těžký..

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      smichov_1     před 10 lety 04.04.2015 22:27 |  
      0 0

      A červená jde za Beránkem, který tvrdou hru naordinoval. Červených karet jsme měli dostat víc, Baez ji měl vidět v asi 4. minutě. No tak ji dostal NÁHODOU Vukadinović, někdo ji dostat musel, když hrajeme jak vidláci.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        bongor     před 10 lety 04.04.2015 23:37 |  
        0 0

        Ono to ale s Bohemkou jinak nejde,než trochu do nich šlápnout,jinak by nás rozkopali.Naše hra se mi dnes až do té červené docela líbila.Červená byla vzhledem k dalším faulům ,co se tam vyskytly,příliš přísná.V čistějším zápase by seděla,ale takhle
        podle mě ne.Vukadinovič byl z našich nejnebezpečnější,velmi dobře hrál Deli,ten ani nemusí faulovat a respekt má stejně.Baez taky nehrál špatně,Piták taky ne.Škoda nebyl ve své kůži,ani Berkovec úplně ne.Dostál tam skutečně neměl co dělat,ale ten náš kádr je opravdu úzkej.Beránek měl problém,chtěl vyhrát a tak vsadil na bránění,jenže nebylo to žádný cattenacio,i v deseti jsme chodili přiměřeně dopředu.
        Horší je,že proti hadrníkům nebude Vuk,nebude asi ani Zmrhal,bude to slabší sestava než dnes,k tomu ještě motivovanej černoprdelník a tak třeba Keniju nám zprasej do dvaceti minut,aby ho snad ani nenapadlo nějak se šprajcnout.Uměj sice kulový,ale mám obavu,že tentokrát moc nadějí na nějakej ten bod nemáme.
        Pořád tvrdím,bez nového a to hodně bohatého majitele se dopředu nehnem ani v té současné bídě kaprligy.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          Travinho     před 10 lety 04.04.2015 23:54 |  
          0 0

          Teď se ukazuje, jak by se nám hodil Bazal...

  7. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    koty1989     před 10 lety 04.04.2015 22:24 |  
    0 0

    Do p**i co si sakra myslí, když nedokáží porazit ani pitomý klokany!!!!Největší tragédy v lize a oni jsou rádi za bod!!!Kdyby prohráli tak by se nemohli ani divit!!!! Mám toho dost s tímhle jít do derby tak jsme poražený už v kabině:´( Měli by pořídit pořádný hráče a né odepsance...A Baéze bych taky vyprovodil ukázal jen jak dostat v každym zápase kartu...

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      steev (přítel SN)     před 10 lety 04.04.2015 23:56 |  
      0 0

      Vis co? Nech si tyhle hloupy reci nekam jinam. kdyby si takhle urazel nase hrace na stadionu tak ti ji hned placnu.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        bongor     před 10 lety 05.04.2015 09:21 |  
        0 0

        Ode mě bys hned dostal druhou.Máš možnost poslat pár set mega na nákup lepších hráčů a dalších pár set složit na jejich platy.Kritizovat,když někdo nemaká,to musíme všichni,ale urážet naše kluky tímhle způsobem,když to prostě líp nedokážou to je
        hodně trapný.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      koty1989     před 10 lety 05.04.2015 10:12 |  
      0 0

      Kurňa chlapy jste vymletý??Když děláte tuhle profesi musíte přijmout kritiku i chválu. Včerejší výkon by se hodil na střed tabulky druhý ligy a jestli Ty si byl spokojený tak tam SKS asi chceš...Tak to je mi líto. Já pro tenhle klub dýcham a chodim i na stadion a klidně když budou hrát blbě tak to řeknu i tobě do očí že jsou to kopyta...Takže za včerejším výrokem si stojim a jestli je chceš chválit za včerejší výkon tak si je chval sám. Ale počítej že druhá liga je nemine!!!Ty hráči na to mají hrát horní část tabulky, asi ne všichni ale poslední dva zápasy bych tam vybral dva na nejvýš tři hráče kteří si zaslouží hvězdu na srdci!!!

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Travinho     před 10 lety 05.04.2015 10:30 |  
        0 0

        To ale není kritika, nýbrž urážky. Vzpamatuj se!

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          koty1989     před 10 lety 05.04.2015 13:08 |  
          0 0

          Dobrá, ty odepsanci asi nebyli na místě...ale za zbytkem si stojim!!!S tímhle výkonem si ve zbytku sezóny ani neškrtneme a že by se měli zamyslet co mají hrát a jak to taky;o)

  8. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    5094     před 10 lety 04.04.2015 22:24 |  
    0 0

    Já si myslím, že hrát na 8 obránců je blbost. Měli jsme se snažit dát ještě jeden gol. Nikdy jsem nebyl a nejsem příznivcem trenéra Beránka.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      jarodo57     před 10 lety 04.04.2015 22:37 |  
      0 0

      Tak zavolej Strakovi .Je volný

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        5094     před 10 lety 05.04.2015 09:03 |  
        0 0

        Tak ti to napíšu jinak. Beránek byl vždycky ubelenej, alibistickej srab. Nedokáže využít potenciál, který současné mužstvo má. Hraje zanďoura, za každých okolností.

  9. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    spino     před 10 lety 04.04.2015 22:36 |  
    0 0

    Narozdíl od ostatních já po dnešním zápase zklamaný nejsem. Ihned po zápase v Brně jsem tipoval, že dnešní zápas bude remízový, což se potvrdilo, takže nechci říct, že jsem rád, ale dostal jsem jako divák přesně to, co jsem čekal.

    Spíše než výsledek mě trápí zranění Zmrhala. :(

  10. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    smichov_1     před 10 lety 04.04.2015 22:39 |  
    0 0

    Jestli Budějky nebo Liberec pořádně zaberou, jsme v 2. lize.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Betynka58     před 10 lety 04.04.2015 22:59 |  
      0 0

      Nezaberou. Nicméně toho gólu v závěru je hrozná škoda, Slavia mohla úplně v klidu dohrát sezónu bez nervů. Zase jednou ukázkově předvedla, jak nedotáhnout do konce vyhraný zápas, což dokáže snad jedině ona.

  11. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    naplavnik     před 10 lety 04.04.2015 22:42 |  
    0 0

    Bohužel vidím hned 4 negativa.Jednak ztrátu dvou bodů,dnes bylo zaděláno na výhru,pak taky ztrátu obou našich křídel,protože Zmrhal nevypadal při střídání vubec dobře,a na derby by se nam tuze hodili.Zatím je to jaro bodově za očekáváním...

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      slaviator     před 10 lety 04.04.2015 22:59 |  
      0 0

      ...a v derby nebude moc hrát ani sušenka...

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      1rytir     před 10 lety 04.04.2015 23:03 |  
      0 0

      Tak jsem si přečetl poctivě všechny dosavadní příspěvky a netuším kdo z pisatelů byl vůbec na stadionu. Pokud vyzvednout někoho z našich hráčů, tak to je v první řadě Baez. Kdo se umí koukat na fotbal, musel vidět s jakým přehledem hrál a rozdával míče! Kromě něj to nikdo nedokázal ani vzdáleně. Nejen dnes byli nejhorší Zmrhal s Hrubým. Pokud toto jsou reprzentanti, tak nevím -:( Škoda nebyl vůbec nebezpečný a nejistý byl tentokrát i Berkovec. Dopředu dobrý jen Vukadinovič a červenouj pro něj nechápu. Barvu stejné barvy si ale zaslouží Beránek. Pošle tam Dostála, který se prakticky nedotkne míče, Švece, který kdyby tam nebyl bylo by to stejné a nakonec Červenku, který proč tam šel ví jen pan trenér. S panem Beránkem jsem už ztratil trpělivost. Pokud by měl takové výsledky kdekoliv jinde, dávno by se poroučel. Hra, kterou ordinuje týmu je zoufalá a s fotbalem má málo společného. Místo, abychom v klidu budovali lepší tým a lepší hru, zase budeme hrát o záchranu. A je to Beránkova vina! Ne že ne.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        slaviator     před 10 lety 04.04.2015 23:14 |  
        0 0

        Jenže Baéz měl už ve 4. minutě blikanec a mohl jít klidně ven z hřiště... To bylo snad horší než jak fauloval potom Vukan...

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          1rytir     před 10 lety 04.04.2015 23:17 |  
          0 0

          To nebylo tak strašný, kluci z Bohemky také nehráli v rukavičkách, navíc na Baéze je přísnější metr.

          • Re: Slavia - Bohemians 1:1

            Slawek     před 10 lety 05.04.2015 00:22 |  
            0 0

            Přesně tak, Baeze předcházela pověst sběratele karet, tak to naši rozhodčí vzali řádně na vědomí a protože jako správní srabi dávají karty hlavně cizincům a mladíkům, tak má Baez už karet 9. Ale zákrok to byl důrazný a faul to nebyl takový jako Bratanoviče na Bílka, tak nevím proč by mu měl dávat červenou. Jako důrazný byl také označen zákrok Schustera na Škodu v Brně. A bez karty Mnozí s pisatelů jsou na naše kluky až příliš tvrdí. ČK pro Vuka si Příhoda snadno obhájí, Pitákův faul nevím, spíš mi připadá, že to tlačil k remíze, neboť si nebyl jistý, zda Bohemku před naším gólem nepoškodil. Je to hajzl, takhle u nás píská vždycky. Horší je, že takto pískajících sudí přibývá. Mimo jiné je to dáno úrovní naší klubové diplomacie.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          Travinho     před 10 lety 04.04.2015 23:22 |  
          0 0

          Bylo to s balonem, zepředu... Nic tak strašného. Žlutá jasná, ale červená určitě ne.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        slaviator     před 10 lety 04.04.2015 23:17 |  
        0 0

        Jinak jestli nechápeš červenou pro Vukana - fauloval zezadu, bez možnosti hrát míč. Jasná ČK! Teda pokud chceme chránit fotbal a nechceme, aby se z fotbalu stala řezničina kdy se fauluje prasácky zezadu. Tohle a to když někdo jde s kolíkama nataženejma nahoru do skluzu, tak to jsou prasácký zákroky.

        Ale nejvíc mě stejně dneska do běla rozčílilo, když v pozápasovém studiu fotbal řekl Karoch o Lafatově erudě, že "toto (myšleno nafilmované pády v pokutovém území) je kořením fotbalu!. No ty vole...

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          Betynka58     před 10 lety 05.04.2015 09:54 |  
          0 0

          Škoda že ve studiu nerozebírali ten ukázkový let bohemáka v první půli. To by ani nemohl říci tu otřepanou frázi "kontakt tam byl", jelikož se ho žádný ze slávistů ani nedotkl. To měla být žlutá jak vyšitá!

          • Re: Slavia - Bohemians 1:1

            slaviator     před 10 lety 05.04.2015 11:17 |  
            0 0

            Bylo to kořením fotbalu a možná by z penalty padl gól, což je to co diváci chtějí vidět (jak řekl minule Zelenka - diváci chtějí vidět góly z penalt) a góly jsou nadstavbou fotbalu (Herr Franz) ... :-)

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Betynka58     před 10 lety 04.04.2015 23:25 |  
        0 0

        Škoda že nebyl vůbec nebezpečný? Co si pamatuji, tak měl dvě hodně nebezpečné hlavičky a navíc nahrál do loženky Pitákovi (a to jsem ještě možná na nějakou šanci zapomněl). A to, jak je pro Slavii hodně cenný, krásně ukázala situace ve druhé půlce, když se kolem něj v pokutovém území shlukli hned čtyři bohemáci a Bílek měl potom dost času na střelu zpoza šestnáctky.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      1rytir     před 10 lety 04.04.2015 23:04 |  
      0 0

      Jak by se nám na Letné hodil? Stínující hráč bez špetky zájmu. Byl neviditelný jako duch.

  12. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    Betynka58     před 10 lety 04.04.2015 23:14 |  
    0 0

    Jakkoli jsem z výsledku hrozně zklamanej, musím uznat, že se mi dnes líbil výkon obrany, z níž byl poněkud překvapivě tentokrát asi nejslabší Tamás. Naopak Mikula se mi zamlouvá čím dál víc. Také Baéz hrál dnes jeden ze svých lepších zápasů, hned několik jeho přihrávek bylo opravdu parádních. Bohužel dnes moc nefungovala levá strana. A obrovský respekt před Škodou, na to, že začal naplno trénovat prakticky uprostřed týdne, odvedl vepředu spoustu práce. Nicméně si myslím, že při střelecké pohodě z počátku jara by tu hlavičku ve druhé půli určitě proměnil.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      naplavnik     před 10 lety 05.04.2015 09:07 |  
      0 0

      Přesně tak,obrana v celku bez problémů,nevěděl jsem co čekat od Deliho, přeci jen mi na stopera přijde jako přespřílišna hračička,takové to Brücknerovo "baroko",ale uhrál si bez problémů.Škoda Škodovych šanci,tohle ve své jarní formě dává.Je oprávněně chvále Mikula,ale co ty jeho auty,v jeho věku :-)

  13. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    belmis (přítel SN)     před 10 lety 04.04.2015 23:27 |  
    0 0

    1) Měli bychom být trošku objektivní a přiznat si, že o deseti jsme měli hrát už od začátku po hnusném zákroku Baéze. Matulu bychom za tuto prasárnu kamenovali.

    2) Fotbal je z naší strany stále nekoukatelný, házíme auty neustále na hlavu nebo na dva metry na hráče, který míč vrátí a prásk míč do výšky.

    3) Po zemi se snažil dnes hrát snad jen Baéz, který ale také dost míčů zkazil.

    4) Zdá se mi, že naši brankáři stojí při přímáku až moc u vzdálenější tyče. Ale nevím, jestli je to tak v pořádku.

    5) Beránek mi připadá, že věří hráčům čím dál tím míň a jeho sebevědomí klesá. Ligu jsme začali zdařile se dvěma útočníky, dnes hrajeme se šesti obránci. Ať je to v Plzni nebo doma proti Bohemce.

    6) Jsem zvědavej zítra na Baník. Jejich trenér tvrdí, že proti Plzni je potřeba útočit, aby mohli být úspěšní. Uvidíme, jestli s tím kádrem dostanou bůra nebo ne.

  14. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    Dresco     před 10 lety 04.04.2015 23:30 |  
    0 0

    Tak cervena z meho pohledu hodne prisna, nebylo to nic agresivniho a souperi nehrozilo zadne nebezpeci tim zakrokem. Baezuv zakrok z uvodu mi prisel o poznani horsi. Tady me mrzi, ze bude Vukadin chybet proti Sparte. On by byl slusnou zbrani proti Costovi.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Navyseals     před 10 lety 04.04.2015 23:46 |  
      0 0

      Ta byla úplně jasná. Bez snahy hrát míč a ještě ten nápřah...

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Betynka58     před 10 lety 05.04.2015 10:07 |  
        0 0

        Příhoda si červenou určitě obhájí, ale podle mne by si obhájil i žlutou. Byl to klasický zákrok, kdy sudí může dát kartu té i oné barvy.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      rak (přítel SN)     před 10 lety 05.04.2015 00:12 |  
      0 0

      Baezův zákrok jsem pořádně neviděl. Jinak se mně ale po většinu zápasu líbil. Rozhodně to bylo celkově lepší než ostudný výkon v Brně a nebo na podzim na Bohemce. Myslím, že i v deseti jsme možná byli až moc pasivní, ale to je Beránkova taktika (např. na podzim na Dukle atd.).
      Jsem sice vytrénovaný nepřekonatelnými zápasy před mnoha lety s Doněckem nebo pak Tiraspolem, kdy jsme dostali góly v posledních minutách, ale myslel jsem, že už by to minule s Boleslaví mohlo zase na několik zápasů stačit. Spletl jsem se. Už toho je nějak moc.
      Neporazit Bohemku je špatné.
      Na Spartě půjde hlavně o to, neskončit s ostudou. Čekám, že to z naší strany bude jen čekání na gól. Něco jako dnes po vyloučení.
      Pořád tedy věřím, že do sestupu namočeni nebudeme, ale jistota to není.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Betynka58     před 10 lety 05.04.2015 00:34 |  
        0 0

        Podle mne to dnes čekání na gól nebylo, v deseti fungovala defenziva velmi dobře a de facto klokany až na jednu výjimku do žádné šance nepustila. Škoda té standardky, holt stalo se. Jen nevím, koho za ten gól víc vinit, jestli Berkovce nebo Pitáka za ten zbytečný faul.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          naplavnik     před 10 lety 05.04.2015 08:55 |  
          0 0

          Řekl bych,že oba,faul to byl docela zbytečný,a nechytatelna střela to asi nebyla.Stalo se.Ze hrajeme z obrany do rychlých brejku bych bral,ale jsem smutný z neschopnosti udržet pod tlakem,resp.vůbec podržet míč.Tím se dostáváme snadno pod tlak,který dříve či později pramení v branky.Přitom hráči jako Piták,Hrubý,Zmrhal atd by toho schopni být měli.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      koudys2 (přítel SN)     před 10 lety 05.04.2015 01:10 |  
      0 0

      Vzpamatujte se. Ta červená byla zcela bez diskuse!

  15. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    japhy     před 10 lety 05.04.2015 01:17 |  
    0 0

    Typický. Na gól potřebujeme tak 5 šancí, soupeř je schopnej ho dát z ničeho, navíc po zákroku, který určo nebyl faulem. Piták ho předskočil a klokan jej kopnul do lýtka.
    Vukadin by potřeboval profackovat, netřeba rozepisovat, co všechno tím způsobil. Debil.
    Komentátor se zmínil, že např. od Tamáse čekal více do ofenzivy. Myslím, že při našem stylu hry je tahle otázka nesmyslná. Skoro všechno, co se nám dopředu povedlo, bylo nákopem za obranu na Vukadina. Zbytek byly nákopy nikam. I kdyby obránci chtěli dopředu, nemá smysl se tam hnát, obratem by zase museli mazat zpátky. Naše kombinační hra je už odzadu neskutečně TRAGICKÁ. To se ani popsat nedá. Z našich byl široko daleko ve hře nejlepší Baez a to o několik parníků před ostatními. Dále velká spokojenost s Mikulou a spokojenost se stopery.
    Vyhlížím v nevelké dáli temná mračna...

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Falk     před 10 lety 05.04.2015 07:57 |  
      0 0

      Přesně tak,nejlepší Beaz - rozdává balony,obrana taky velmi dobrá až na Tamase,Škoda jako vždy dřel a byl platný ,Vukan do faulu nejlepši, Zmrhal včera špatný zápas,(už kolika ty),Beránek v závěru chtěl hrát na 8 obránců ,to se jen tak nevidí,je jasny že Beránek nemá čich na hráče ,koho chtěl mu přivedli a on to prostě neumí poskládat .Vsázi na hráče ,kteří nic nehrají nebo si přivádí hráče ,kteří ještě nikde nic nepředvedli .Fotbal bez koncepce,3 balony po sobě si nepřihrajeme,Beránek u mě začíná ztrácet duvěru

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Vhoo (přítel SN)     před 10 lety 05.04.2015 09:11 |  
        0 0

        Ten tým se teprve pořád staví tak tomu dejte čas, většina hráčů co pan Beránek přivedl jsou kvalita , Deli se včera ukázal na stoperu velice slušně, Baezovo míče za obranu byly ukázkové ( chtělo by to k vukovi ještě jednoho rychlíka na kterýho by se to dalo kopat ) hra byla sušlná a prostě rozhodl jeden zkrat Vuka kterýho to ale podle mě z nás všech asi mrzí nejvíc takže mu to tolik nezazlívám, to je prostě fotbal. Nicméně pořád vidím že ten tým má budoucnost , že to nepůjde vše hned jako mávnutím kouzelného proutku musel každý trochu zkušený fanoušek prostě očekávat.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          bongor     před 10 lety 05.04.2015 09:30 |  
          0 0

          Tady v té bídě,kdy jediný kdo hraje fotbal alespoň trochu připomínající mezinárodní úroveň je Plzeň a dva se tvářej,že ho hrajou/Peltonec a bída/ může tohhle mužstvo
          hrát i o poháry,protože zbytek ligy je hodně vyrovnaný,bohužel směrem dolů a o bodech rozhodují maličkosti,často i náhoda,nebo štěstí.MB je podle mě pořád nejlepší možnost,mou důvěru má.Největší blbost je pořád měnit trenéry.

  16. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    Philliip     před 10 lety 05.04.2015 09:32 |  
    0 0

    Zbytecna ztrata bodu. Nesvadel bych ji vsak na Vukadinovice. Zaprve jsem presvedceny, ze to mela byt spise zluta karta a zadruhe hrat v 10 jeste neznamena se okamzite stahnout a jen branit. I v 10 jsme mohli hrat aktivneji a treba i rozhodnout druhym golem. Vukadinovic jinak odehral moc dobry zapas, prava strana byla jeho. Prijemne me prekvapil Baez, byt po jeho zlutem zakroku jsem si v duchu volal po jeho vyrazeni vystridani (ta disciplina je zalostna). Ale pak predvedl ve stredu hriste vyborny zapas, umi dat prihravku. Az se vrati Latka do obrany, tak bych zkusil stredovou dvojici Baez, Deli. Ztratili jsme dva body, herne to porad jeste nebylo optimalni, ale videl jsem zlepseni oproti poslednim zapasum. Musime si proste verit a hrat na 3 body. Kdykoliv se zatahneme, je to pruser.

  17. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    Kunetice     před 10 lety 05.04.2015 09:43 |  
    0 1

    jak již tu někdo psal že ztratil u něj Beránek důvěru, tak z tím se plně ztotožňuji protože i proti bohemce hrajeme připosranej fotbal a v deseti tak pošle další dva obránce místo aby tam poslal záložníka a snažil se podržet míč a nechat se vyfaulovat aby si obrana oddechla a zformovala ( třeba Benjemu) ale to evidentně není jeho kůň.
    Proto volám Beránek ven a Řebíčku hned to prodej.
    Protože pokud stále spekuluje prodá neprodá tak je do nebe jasné že na to nemá a šlape vodu!!!

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Travinho     před 10 lety 05.04.2015 10:33 |  
      0 0

      Když chceš něco prodat, tak musí být i někdo, kdo to chce koupit...

  18. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 05.04.2015 09:47 |  
    0 0

    dalsi kolo za nami a dalsi zklamani. vykon uplne spatny nebyl a nekteri hraci prdvedli vynikajici vykony. zejmena Deli na stoperu uplne vyborny. Baez a Pitak take. Mikula s Tamasem, Zmrhalem, Vukadinovicem a Skodou take dobre. Nejslabsi dle meho Hruby. prislo mi ze ja nejaky strasne pomaly a to v nekolika situacich. sikovny na mici, ale chybi mu start na balon a vetsi agresivita. Svec me take nepresvedcil a Dostal take.
    skoda nepromenenych sanci, myslim ze by nam vyhra slusela vic nez remiza, ale nekdo to tak nechtel...
    sporne situace. Baez ve 4 minute... no tak sel do toho velice agresivne a zluta mozna jeste milosrdna, na druhou stranu zahral mic a az pote zasahl klokana. nicmene to byla nebezpecna situace a zluta na miste.
    cervena pro vukadinovice, by byla podle vykladu v poradku. zakrok zezadu a po odehrani mice, ale nijak nebezpecny. pri tom jak rozhodci hru pustil a jak tvrdou hru dovolil to bylo vice nez sporne posouzeni situace. jsem presvedceny ze jiny tym by dostal pouze zlutou a vhledem k intenzite prestupku by takova barva byla spravna.
    Pitakuv faul. no tak nevim. Karel byl pred klokanem ktery si za sebou nechal mic a Karla nakopl a tim o nej zakopl.. To byl asi prvni faul lytkem co jsem kdy videl.. nechapu!
    zejmena posuzovni zakroku klokanu, kdy jsme odehrali mic a pak dostali nalozeno, pravdila posuzuji jako faul na zlutou a podle intenzity na cervenou. napr. zakrok na Bilka, bez sance odehrat mic primo na kotnik??
    zajimalo by mne jestli bude nejaky zapas, kdy budu mit pocit ze rovina neni naklonena...

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      LordEdmund     před 10 lety 05.04.2015 10:11 |  
      0 0

      Slamacku " Zmrhal dobře " ? to opravdu ne. Již poněkolikáté hraje velice alibisticky schovává se před balonem, nenabízí se spoluhráčům, není vidět, nestíhá se vracet. Pro mě je velikým zklamáním, protože jsem u něj začínal vidět, po letech jeho nesmyslného nasazování do základu, zlepšení a v U21 mu to docela jde. Touhle dobou měl být našim klíčovým hráčem, což si od něho sliboval i trenér.Hrubý bude podobný případ, nakoukl do U21, tak ho budou stavět i kdyby bylo na jeho místo deset lepších hráčů. Rozhodčí to podle mě zvládl docela dobře. Piták zablokoval klokanovi nohu při kopu a je asi jedno jestli lítkem, holení, úmyslně, nebo neúmyslně.
      Podle mě byla chyba, že jsme po vyloučení začali hrát moc opatrně a totálně rezignovali na ofenzívu.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Travinho     před 10 lety 05.04.2015 10:35 |  
      0 0

      Mně se tedy levá strana nelíbila vůbec. Zmrhal měl jeden hezký průnik, ale to je málo. Tamás několikrát hořel dozadu, byl hodně nejistý a dopředu nehrál nic. Je to mladý kluk, asi se na něm projevuje nevyrovnanost.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      5094     před 10 lety 05.04.2015 13:19 |  
      0 0

      Upřímně řečeno, nejsem ve fanlubu Zmrhala a tak mu mohu křivdit. Ale mně se zdá vždycky špatný. Viděl jsem kousky zápasů U21 a měl jsem dojem, že nedal jediný centr. Myslím a předesílám, že jsem zaujatý, že MBVCD ho staví proto, aby se dostal na ME a pak jsme ho slušně prodali. Což nakonec není blbý důvod ho stavět.

  19. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 05.04.2015 09:47 |  
    0 0

    A tak jak byla kritika, ze to v Brne odchodili, dnes to bylo z pohledu bojovnosti ono.
    Cervena pro Vuka byla bohuzel jasna, absolutne bez snahy hrat balon.
    Sice me serou ty dva ztracene body, ale kdyby byl pokazde takovy pristup hracu k utkani, budu spokojeny.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      bongor     před 10 lety 05.04.2015 11:07 |  
      0 0

      Tohle je to ,co nepochopím.Zbavili jsme se příslovečných lemplů,hlavně Nitra a stejně zase konkrétně v Brně hrajeme bez zájmu,jako bysme měli nahráno.Včera to ale neplatilo,kluci se snažili a proti klokanům vytáhli nebojácnost a pohyb.Bohužel to nevyšlo,to se ale stává.

  20. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    klimi     před 10 lety 05.04.2015 10:42 |  
    0 0

    Ač Vukovo červená naprosto zbytečná, tak ho je třeba pochválit za výkon, ačkoliv tu finálovku pořád nemá zrovna ideální...Ale kdo jiný by se do takových pozic dokázal dostat? Přesně takový hráč nám poslední zápasy chyběl, který by byl aspoň svým náběhem nebezpečný...

    Jak již bylo řečeno, Baez skvělý (až na faul tedy), Deli na stoperu s přehledem. KT nic moc, ale je nutno říci, že poprvé v kariéře hraje pravidelně dospělou soutěž.

    Rozhodčí bídný na obě strany.

  21. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    Kornovo     před 10 lety 05.04.2015 10:44 |  
    0 0

    Zdarec, jak hral Svec? pristi kolo jasny zaklad na stopera, ne? a na krajni zaloze to vidim na Proska

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      klimi     před 10 lety 05.04.2015 10:53 |  
      0 0

      Proska nebo Proška? :)))

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Kornovo     před 10 lety 05.04.2015 13:52 |  
        0 0

        Prosek by klidne mohl taky nabehnout do acka :) co rikas bramburku?

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          klimi     před 10 lety 05.04.2015 17:10 |  
          0 0

          Proč ne mrkvičko, za zkoušku nic nedáš :))

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Navyseals     před 10 lety 05.04.2015 10:56 |  
      0 0

      Tak za týhle situace se moc předvést nemohl. Pokud se uzdraví Latka, tak určitě nebude hrát. Problém bude záloha. Vukadinovič dostane minimálně jeden zápas, spíš dva a Zmrhal nevypadal vůbec dobře. Sice se vrátí Kenia, ale počítám s Damienem místo Vuka a místo Zmrhala opravdu netuším koho. Mičola zraněnej, Prošek marnej a Piták na kraji fakt už ne.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      bongor     před 10 lety 05.04.2015 11:03 |  
      0 0

      Švícka jsem si zvlášť všímal,ale moc mě nenadchnul,čekal jsem víc.Aktivní nebyl.

  22. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 05.04.2015 11:02 |  
    0 0

    Fotbal je o výsledcích a ty teď zrovna nemáme, ale kdyby nepadl onen gól v závěru zápasu, tak bych chlapce určitě pochválil. Jo a nebojme se říct chyba Berkovce (předtím Pitáka atd. atd.).

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      belmis (přítel SN)     před 10 lety 05.04.2015 11:14 |  
      0 0

      Kluky bych chválil za 1. poločas v Liberci, za druhý proti Teplicím. Za včerejší výkon určitě ne. Zlepšení v nasazení proti Brnu bylo, ale hra opět velmi špatná bez jakékoliv kombinace a podržení míče.

  23. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    mart01     před 10 lety 05.04.2015 11:32 |  
    0 0

    Dostali jsme stejný gól, jako nám dal Vácha v derby, nejsem brankář, ale podle mě stojí brankáři až moc u tyče.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Travinho     před 10 lety 05.04.2015 11:41 |  
      0 0

      Golmán si musí především stoupnout tak, aby viděl. Z mého hlediska tam bylo lehké ukročení Berkovce, které mu zabránilo se za míčem dostat a to udělal asi právě proto, protože mu někdo vlezl do výhledu.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Tomski     před 10 lety 05.04.2015 12:13 |  
        0 0

        stal blbě...ze záběrů před střelou je vidět, že to nemůže mít, když se to povede kopnout...

  24. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    lassiter     před 10 lety 05.04.2015 11:47 |  
    0 0

    Tak teď čtu, že Deli nemůže hrát proti Spartě. To je celkem zajímavá politika těch k....ů, skoupit všechny hráče na trhu, pak je všechny prodat a zakázat jim hrát proti nim...

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Travinho     před 10 lety 05.04.2015 12:13 |  
      0 0

      Nemám slov. Podle mého je to v rozporu s jakýmikoliv řády.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Navyseals     před 10 lety 05.04.2015 12:48 |  
        0 0

        Do smlouvy si můžeš dát skoro všechno, pokud ti to druhá strana odsouhlasí.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          Travinho     před 10 lety 05.04.2015 12:51 |  
          0 0

          To samozřejmě ano, ale tohle Spartu zcela neoprávněně zvýhodňuje oproti soupeřům s nimiž hraje o titul a to je důvod, proč by toto jednání mělo být proti řádům.

          • Re: Slavia - Bohemians 1:1

            Vhoo (přítel SN)     před 10 lety 05.04.2015 13:33 |  
            0 0

            podle mě je to zakázané, pamatuji jak něco podobného kdysi chtěl udělat Man.United když prodal Howarda Evertonu a byl za to potrestán, při přestupu musí mít hráč možnost hrát proti jakémukoliv klubu , kdyby to tak nebylo tak je z toho bramboračka kdy každý nemůže hrát proti každému a prase by se v tom vyznalo.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        bongor     před 10 lety 05.04.2015 14:00 |  
        0 0

        To jste se hoši probudili,desítky let samá levárna a teď myslíte,že snad najednou se
        bolševik polepší?Nepolepší.

  25. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    Travinho     před 10 lety 05.04.2015 11:51 |  
    0 0

    Když jsem tak před spaním na zápasem přemýšlel, tak musím nakonec vzít, že alespoň s výkonem do 60. minuty jsem celkem spokojený. Ve hře bylo hned několik pozitiv.
    1. Baez mi na defenzivní záloze přišel lepší než Deli, snažil se i hrát čistě, asi vinou předchozí žluté. Kolik on ukradl míčů, to byla nádhera.
    2. Deli mi naopak přišel výborný na stoperu a rozhodně bych jej tam nechal. Stoperská dvojice fungovala za všechny jarní zápasy asi nejlépe.
    3. Vukadin se neustále zlepšuje a jeho náběhy byly velkou zbraní, jen je otázka nakolik je to dáno tím, že měl na své straně slaboučkého Šírla.
    4. Do docela slušné formy se začíná dostávat i Piták. Je především znát, že po fyzické stránce je připraven lépe než v kalendářním roce 2014. A ten faul před gólem vlastně ani faulem nebyl.
    5. Už stabilně slušné výkony odevzdává na pravém beku Mikula, jen kdyby byl rychlejší.
    6. Už třetí zápas v kuse je zdravý Berkovec.
    Ale ukázala se i řada negativ.
    1. Opět taková zvláštní střídání. Při střídání měl podle mého jít na hřiště Červenka a Škoda se svou fyzickou sílou vyztužit střed zálohy. Navíc na brejky je rozhodně nebezpečnější červ než Milan. Zůstat měl asi i Hrubý, protože patří k málu těch, kteří dokážou makat naplno celých 90 minut.
    2. Hrubý se Zmrhalem podali nevýrazné výkony.
    3. Budou nám chybět oba kraje zálohy pro derby (těžko říct kde hledat náhradu, ale osobně bych nechal střed zálohy tak a poslal na kraj Levana a buď Proška nebo Boudjemu.
    4. Slabý výkon podal Tamás, nevyrovnanost je asi dána věkem.
    5. I o deseti se dá hrát fotbal a my jsme od této snahy úplně ustoupili.

  26. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    Pepino44     před 10 lety 05.04.2015 12:23 |  
    0 0

    Tak po přečtení příspěvků si také dovolím něco napsat. Bylo by potřeba,aby Ti,co si stále myslí,že pro Slávii jsou soupeři jenom Plzeň,sparta,peltovci,tepláky a možná MB a ostatní mužstva jsou nýmandi a čajíčkové aby se nad sebou zamysleli. Podle zdejších mnoha pisatelů je naše mužstvo silně přeceňované a mnoho komentářů není objektivních. Na našich hráčích mi nejvíce vadí nepohyblivost,hráči si nenabíhají do volných prostorů,jsou pomalí při startu na balon ( s vyjimkou Baeze a možná Vukyho). Stále žehráme na nepřesnost přihrávek a zbytečných tímto zaviněných ztrát míče. Ale všimněte si,kolik přihrávek jsme ztratili tím,že hráč na kterého jde přihrávka prostě stojí,neuvolní se od protihráče a čeká až k němu balon přijde,místo toho aby šel míči naproti,potom je mnohokrát soupeřem předskočen a je ztráta míče,tedy špatná přihrávka. Vukadinovič,je mnohokrát jebán za špatné centry (nemluvím o centrech,které zahodí za bránu),ale všimněte si,kolik našich hráčů je při centru Vukyho v náběhu do vápna. Bývá tam jedině Škoda a někdy ojediněle i Zmrhal. To je potom i těžké v té rychlosti to Škodovi posadit na hlavu. Pokud by se do vápna dostali třeba čtyři naši hráči,možná,že by se ty centry zdály přesnější. Za ten gol bych Berkovce příliž nevynil,bylo to celkem dobře kopnuté,podobně,jako gol Kenii,kterého jsme za to oslavovali a také gol Skaláka. Takové kopy přesně kopnuté přes zeď se opravdu těžko chytají. Jinak k tomu faulu-nefaulu Pitáka před golem. Na stadionu jsem to nějak nepostřehl,na záznamu v televizi tam snad jakási kontak možná byl,ale pokud ano,tak si troufnu říci,že takových faulů v zápase nebylo písknutých nejméně 20.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Kornovo     před 10 lety 05.04.2015 14:00 |  
      0 0

      zapas jsem nevidel, ale myslim si, ze zamyslet by se meli hlavne hraci. dat klokanum a zbrojovce jen jeden gol je az trapne a jednoznacne nas to odsuzuje k boji o padaka. mozna porazime aspon budejovice a hradec a prvni liga se ukope, tricet jedna bodu by melo stacit

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Pepino44     před 10 lety 05.04.2015 16:31 |  
        0 0

        No vidíš,to je právě to,o čem píši. V našich očích jsou naši hráči rovnou pro nároďák a ostatní nejsou nic. Ale ono to není zdaleka pravda,musíme si přiznat,že naši hráči jsou prostě průměrní,vlastně srovnatelní s hráči ostatních mužstev. A když se k tomu přidá často i nepřízeň rozhodčích,je potom těžké vyhrávat. On soudce nemusí mužstvo soustavně ořezávat,stačí,když je jednou nebo dvakrát zařízne jako třeba odpískáním faulu Pitáka před vyrovnávacím golem,kdy bohemák kopl Pitáka do lýtka a posléze upadl.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          mats     před 10 lety 05.04.2015 18:02 |  
          0 0

          Pepino, souhlasím. Chápu, samozřejmě, že všichni, co se tu tak nějak virtuálně potkáváme, bysme chtěli co nejdřív vidět zase naše barvy na špici ligy a v pohárech... a z toho plynou i ty naštvané reakce. Je ale opravdu nutné si uvědomit z jakého bahna se zvedáme a že to prostě nepůjde za jednu sezonu otočit o sto osmdesát stupňů. Někdo tu dával za příklad remízu s Valencií, kdy jsme hráli taky o deseti. No jo, ale to byl drobátko jiný kádr a hráči v jiné formě. Další tu volají po změně trenéra..., já jsem ale pořád přesvědčen, že jedním z faktorů, který nás dostal takhle hluboko, jsou právě neustálé změny trenérů a žádný náznak aspoň trochu soustavné práce v jednom duchu (i když se její výsledky mohou ukázat třeba až za delší čas). No a pak se tu symbolicky vyhánějí někteří hráči bez toho, aby je měl kdo adekvátně nahradit (jak se zdá, na trhu moc velký možnosti momentálně nemáme, ať už je to z jakýchkoliv důvodů), a skoro jediný, kdo je chválen, je Škoda, který tu byl vyháněn ještě nedávno. :-)

  27. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    Travinho     před 10 lety 05.04.2015 12:37 |  
    0 0

    Ubohost a Sparta Praha. Dvě po dnešku jednoznačné synonyma. Chápu, že si tým klade do podmínek při hostování, že proti nim nemůže hráč nastoupit, ale že si tuto podmínku někdo klade i poté, kdy hráče do druhého klubu prodá, to je neskutečně ubohé. Podle mého by se tímto měly zaobírat řády FAČR a podobnou věc zakázat. Protože pak je tento nákupčí klub, kde každý rok projde x - fotbalistů, které pak prodává do jiných týmů, kde pak proti soupeřům hrát můžou, ale proti ní nikoliv, zcela neoprávněně zvýhodněn. A ať mi nějaký Sparťan tvrdí opak... Tohle je prostě ubohost a zoufalost nejvyššího zrna a opravdu se pak páni Sparťani nemůžou divit, že jimi tolik lidí (včetně mě) pohrdá.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Fulham     před 10 lety 05.04.2015 13:09 |  
      0 0

      Ahoj Travinho - asi všichni cítíme, ze slovo přestup na trase Letná - Eden úplné nevyjadřuje formu těchto handlu....obavám se , ze v opačném směru neputuji peníze v požadovaném množství a termínu, tudíž je doprovázejí jisté ,,protisluzby''. A obavám se jak dlouho se u nás Simon ,,zdrží''.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Travinho     před 10 lety 05.04.2015 14:57 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, že na podzim nemohl hrát Balaj a přestupy se většinou dělají formou 2 případně 3 splátek vždy po půl roce, tak si myslím, že Sparta to měla ošetřeno již předem bez ohledu na placení, ale třeba se mýlím.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      bongor     před 10 lety 05.04.2015 14:09 |  
      0 0

      To je to správné slovo,pohrdat.Jsou to škůdci našeho fotbalu a nic jiného než pohrdání si nezaslouží.Za komančů to dělali trochu jinak,nabrali si hafo fotbalistů,kteří by jinde pravidelně hráli a protože měli výsadní politické ,ale i ekonomické postavení,protože se téměř jedině přes ně dalo přestupovat na západ
      nikdo s tím nic nezmohl.

  28. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    lukas8 (admin)     před 10 lety 05.04.2015 16:15 |  
    0 0

    Vážně šílená mi přijde statistika, že jsme za 20 let kopali 18 penalt v porovnáním s Horváthem, který samotný v Plzni kopal za 7 sezon 20 penalt. Týká se to jen české nejvyšší soutěže.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      lassiter     před 10 lety 05.04.2015 17:03 |  
      0 0

      kopali jsme jich samozřejmě mnohem víc

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Barra     před 10 lety 05.04.2015 18:28 |  
        0 0

        Presne tak. Samostatna liga je od 1993-94, kopali jsme celkem 84 penalt (behem 22 sezon). Sparta 105, Plzen 94 ale behem jen 18 sezon, zbytek chybeli v prvni lize.

        Ve skupinkach po 5 sezonach to dava nasledujici (uvedeno zpetne)

        2014-15 - 2010-11 : Plzen 10, 9, 8, 6, 10 / Sparta 6, 3, 3, 4, 6 / Slavie 2, 1, 0, 0, 1
        2009-10 - 2005-06 : Plzen 3, 3, 5, 4, 8 / Sparta 5, 3, 4, 2, 6 / Slavie 3, 5, 8, 4, 7
        2004-05 - 2000-01 : Plzen -, 1, -, -, 2 / Sparta 1, 10, 1, 7, 3 / Slavie 4, 3, 2, 1, 4
        1999-2000 - 1995-06 : Plzen -, 2, 3, 2, 3 / Sparta 5, 3, 6, 2, 8 / Slavie 6, 3, 2, 6, 9
        1994-95 - 1993-94 : Plzen 10 (!, ze by uz tehdy mela protekci?!) a 5 / Sparta 12 a 5 / Slavie 5 a 8

        Mozna zajimave je jeste kolik penalt se kopalo proti Slavii a temto konkurentum. Svetu div se,

        - za posledni 4 (!!!) sezony ANI JEDNA proti Plzni, naposledy se kapala jedna v 2009-10
        - proti Sparte za posledni 2 sezony ani jedna, v 2012-13 celkem 2, v 2011-12 jen 1, v 2010-
        11 opet ani jedna
        - proti Slavii za poslednich 5 sezon (zpetne) 2, 3, 1, 1, 3.

        Celkem Plzen proti 1, Sparta 3, Slavie 10.

  29. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    Dobi     před 10 lety 05.04.2015 16:22 |  
    0 0

    Ono je to o dost složitější. Ale pravdou to je, proč třeba Deliho nám nechtějí nechat hrát, už ve VĚTŠINĚ historie Sparty.
    Sparta vznikla jako klub, Slavia jako společenství propagující všeslovanské tradice, české tradice, i proto jméno slovanské bohyně Slavia, i proto přátelství hlavně s jižními Slovany (Hajduk, Vojvodina). I z tohoto pohledu je (kdyby nebyl tragický) úsměvný pokřik "Jude Slavie!". Jsem dalek antisemitismu, přece tato komunita je rozptýlena po většině světa. Byli mezi nimi nešťastníci (6 mio jich skončilo v nacistických pecích), ale i ti, kteří ovládali a ovládají svět. Do té první zařaďme i vynikajícího funkcionáře a reportéra Josefa Laufra (ten v reportážích spíše "poškozoval" Slavii, aby nebyl za neobjektivního - co Vy na to pane Konečníku?) a Slavia výrazně pomohla při jeho záchraně před nacistickou zrůdou. Kdybychom šli důsledně do dějin a záznamů, určitě Slavia nebyla "židovštější" než Sparta. Ale nechme toho, u řadového sparťana nemůžeme pátrat v jeho znalostech dějin! Asi bohužel....
    Kdo udal slávisty - studenty za Rakouska? Kdo asi??? To je dokázáno!
    Kdo měl na své straně vedoucí osobnosti slavné 1.republiky? Pana prezidenta Beneše či Honzu Masaryka?
    Kdo více kolaboroval? Které oběti měla Slavia a které Sparta? Takový dnes zapomenutý Evžen Rošický!! Sparta měla Stříbrného!!! A že Slavia vyhrávala protektorátní ligu? S kým kolaborovala v řádně vedené soutěži? (Pravda, choreo TS bylo malinko nešťastné). Koho likvidovali nacisté? Dřevěný stadión Slavie před 70 lety při úprku nácků hořel, protilehlá Sparta nikoliv. Náhoda? Nedovedu posoudit!
    Únor 1948: Likvidace všeho minulého, stejně jako v celém východním bloku.. Tito zrušil kluby kromě Hajduku a Vojvodiny, v Záhřebu se nedávno vrátili k poválečnému Dinamu, v Bělehradě vládne Partizan a Crvena Zvezda, oba pováleční a oba nesmiřitelně oblíbení, v Bulharsku vznikly CDNA, později CSKA a policejní Levski, v Maďarsko to byl hlavně Honvéd (armáda) a Vörös Lobogó (rudý prapor). Atd atd... Zmizela Sparta i Slavia. ale ASPOŇ tradice zůstala, ze Slavie se stalo Dynamo, Sparta si jen přidala "k"... Tonda Zápotonda Harmonika tvrdil, že Spartak je DĚLNICKÝ klub. Ale plácala se pak taky. Za uvolnění 60.let se prvně obnovila Slavia, teprve pak po vzoru a ZA POMOCI přátel z OP i Sparta, Bohemka a ze Slavoje Žižkov byla opět Viktorka... (jíž nebyla, ale budiž, tradice je tradice). Ty vztahy nebyly pořád tak špatné, podrazy ne, podrazíčky možná... Vše jako první rozjel Václav Ježek (ten paradoxně skončil za Korbela ve Slavii - on vždy vzpomínal na prof. Gallera, skorosouseda z Břevnova a manžela kolegyně mé mámy, což byl vždy velký slávista, přitom on o Ježkovi nemluvil zdaleka v superlativech). Kapek, ač sparťan, nechal Spartu 1975 spadnout, prohlásil, že ruce si špinit nemíní. Chodil jsem normálně při derby do hlediště, kde to bylo promísené... Šlo by to dnes bez strachu, že opustím stadión nohama napřed??? Vše začalo v 80.letech bujet a bujet. Pamatujete finále poháru v Písku 1984, kdy nás zlikvidovali vyloučením 2 hráčů, nepěkně se tam projevil třeba Ivan Hašek... A po Listopadu? Černá přestavba Letné (stadión s ministrem vnitra Čermákem otvíral i Klaus). Největší špíny jsou bohužel až za demokracie... Takže divíte se někdo? Mne by překvapila spíše jakákoliv slušnost ze strany Sparty, ale té už se nedožiji! Ale asi ani ti mladší, než jsem já! Snad jsem moc nezabrousil do politiky, ta byla, je a bude špína.... Ale může se mi někdo divit, že i já při cestě po Letné si odplivnu! Co Vy na to, Lafato a Vaši obhájci?
    Příští sobotu doufám jen, že to nebude debakl a že pro další, žel už velmi důležitý zápas s Jihlavou zůstanou fit Kenia, Škoda či Berkovec, že se uzdraví Zmrhal a že slovanský bratr Srb Vukadinović nebude exemplárně potrestán... Aaaaach jo!

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      bongor     před 10 lety 05.04.2015 18:58 |  
      0 0

      Mně nezbývá,než s Tebou příteli Dobi ve všem souhlasit.Stehně jako Ty jsem celý život špatně snášel útoky a podrazy na Slavii,pamatuju svých deset let v pražské Aritmě,kde byli téměř všichni sparťani a já s nimi bojoval,ovšem všechno se odehrávalo ve slušném duchu.Po derby jsme si vzájemně dávali černé fábory na ponky a vymýšleli,jak co nejvíc zesměšnit soupeřův tábor.Nikdy bych o nich neřekl, že jsou sralťani,vždy jenom sparťani.Proč jsem dnes vulgárnější?Máš pravdu,ta opravdová nenávist vznikala až za naší podivné demokracie a hlavně jak už jsem několikrát uvedl má to kořeny ve výrazném navýšení odměn za účast v lize mistrů.
      V tu chvíli se začalo podvádět ve velkém ať si nikdo nemyslí,že to skončilo.Neskončilo a neskončí,dokud se nedořeší případ "cinklé jaro".Tam se údajně důkazy ztratily a je to vidět,jede se klidně dál.No a teď nový impuls,další navýšení až na 330 milionů za pouhou účast.No pozdrav Pánbů.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Dobi     před 10 lety 05.04.2015 19:46 |  
        0 0

        Prostě z fotbalu se stal hnusnej kšeft. Nic proti soutěžím, jako je LM a EL, ale ty dotace? Pro takový Bayern je to vlastně kapka v moři, ale pro chudý východ otázka finančního bytí a nebytí! A srovnejme tím trest pro Lafatu za vyfilmované 2 body navíc? 50 000 Kč versus 330 miliónů? Cítíte ten nepoměr? Prostě už fakt, že z Bundesligy jdou do soutěže 4 mužstva, z "malých" zemí jen jedno, sice udržuje určitou výkonnostní úroveň soutěže, ale - JE TO LIGA MISTRŮ? Nebo spíše soutěž špičkových mužstev Evropy? Samozřejmě se nedá stále koukat zpět. Ale vzpomínáte na ročník 1995/96, na spanilou cestu Evropou v tehdejším Poháru UEFA? Nebyla předkola a předkola předkol předkol kvůli hafo mužstev! Ono je to ale asi těžké - na jedné straně vyprodané velkostadióny v SRN, na druhé straně proti tomu ostudná návštěva na derby s Bohemians! A ještě pidinávštěvy v Jablonci, který míří do Evropy! Je z toho cesta ven? Není!!!

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          Huzgi (přítel SN)     před 10 lety 05.04.2015 21:01 |  
          0 0

          Rád bych se mýlil, ale může být i hůře. Teď, když budou peníze za LM i UEFU navýšeny, tak se pro jisté kluby stane ještě lákavější nefér způsobem usilovat o tučný obolus. Tato politika povede jen k větší korupci ve fotbale a k případné dominanci klubů, které na peníze dosáhnou. Pokud Plzeň se Spartou na takto velké peníze dosáhnou, zlikviduje to zcela místní ligu - zajímavost, férovost.

  30. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    naplavnik     před 10 lety 05.04.2015 16:38 |  
    0 0

    Baník Plzeň dnes opět křiklavy důkaz toho,jak umí rozhodčí Plzni podržet... Tahle kapr liga je fakt ostudná.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      bongor     před 10 lety 05.04.2015 19:00 |  
      0 0

      Máš pravdu,je ostudná.Ale paradoxně se to snad obrací proti soudruhům vynálezcům.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        naplavnik     před 10 lety 05.04.2015 19:35 |  
        0 0

        Ze jsou rovni a rovnější,to platí tak nějak porad,je ale nestoudne,že se to už ani nikdo nesnaží maskovat.A Sparty se to týká stále taky,přeci jen taškařice zabrala,jim vadí,že na to už nemají monopol.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Travinho     před 10 lety 05.04.2015 21:58 |  
      0 0

      Viděl jsem jen 60 minut a do té doby dvakrát mávl nesmyslný ofsajd, když mohl jít Mahmutovič sám na bránu a nedal druhou žlutou Jiráskovi. Pomoc rozhodčích si tedy představuji jinak.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        naplavnik     před 10 lety 06.04.2015 07:58 |  
        0 0

        Jsem opravdu rád,že bylo vše v pořádku.Nic jsem neplatil,a ta částka taky nesouhlasí...

  31. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    rybka     před 10 lety 05.04.2015 18:21 |  
    0 0

    Tak jsem se po dlouhé době vydal do Prahy na Slavii.Jestli mě něco dost překvapilo,tak to byla návštěva.Atmosféra byla pěkná ale na derby bych čekal minimálně 10 tisíc diváků.Docela mě překvapila úroveň zápasu.Bojovnost nejde hráčům upřít ale tolik chyb bych u ligových hráčů nečekal.Třeba malá domů Tamáse,kterou Berkovec jen tak tak zachytil nebo faul Baéze už v 5 minutě u střídaček.V tom samem prostoru se vyfauloval Vukadinovič.Asi chlapci chyběli při taktické poradě.Obrana zahrála slušně.Mikula si váží základní sestavy a dře,Deli paráda ale na stopera velká hračička.Naše největší slabina je záloha.Baéz po tom blikanci a několika chybách v prvních 15 minutách kvalitní zápas.Piták to odmakal ale při neochotě ostatních záložníků o kombinaci to měl těžké.Zmrhal a Hrubý jsou pro mě už delší dobu zklamáním a přikláním se k názoru,že jsou pravidelně nasazováni kvůli MS21.Vukadinovič má parádní rychlost ale u ligového hráče bych čekal,že bude umět přejít přes obránce a vybojovat třeba standartku.Naše standartky to je kapitola sama.Auty hrůza a rohy bez šancí na úspěch.Škoda to odmakal ale potřebuje větší podporu od záložníků.Do 60 minuty i přes chyby docela slušný zápas od té doby čekání na konec.Ač se to některým nebude líbit,tak na poháry s tímto kádrem opravdu nemáme.Ještě bych se rád zeptal jestli při brance Baéz opravdu zahrál rukou?Rozhodčí v naší kapr lize to je jen pro silné žaludky.Hezký den.rybka

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Mike     před 10 lety 05.04.2015 19:56 |  
      0 0

      Ano, rukou hrál, ale byla tak polonastřelená, protože kdyby si to rukou posunul, tak by ho mohl rozhodčí vyloučit.

  32. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    Khadgar     před 10 lety 05.04.2015 19:59 |  
    0 0

    Deli na stoperu se mi dost líbil. Dominantní ve vzduchu, plus způsob, jakým někdy dokáže odebrat míč, je prostě úžasný.
    Proto mě napadá stoperská dvojice Deli - Latka a přesun Bílka na DZ. Pokud se nemýlím, tak tam hrál většinu kariéry. Momentálně nám totiž zoufale chybí klid a zkušenost ve středu zálohy. Hrubý se mi tam totiž vůbec nelíbí. Na kreativního hráče je hrozně pomalý a často fauluje, přičemž mnoho těch faulů je buď zbytečných nebo pramení ze špatného pohybu.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      japhy     před 10 lety 05.04.2015 20:47 |  
      0 0

      A přitom proti Liberci a hlavně Teplicím hrál Hrubý velice dobře plus perfektní standardky. Tudíž sebevědomí nahoře. Opak je pravdou - všude je pozdě, z toho pramení fauly, v soubojích slabej. Takhle si představuju vyjukanýho juniora.

  33. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    dejva     před 10 lety 05.04.2015 21:11 |  
    0 0

    …..ale pane Dobi, sundejte si už konečně ty vaše růžové brýle, a říkát-li A, pak v rámci slušnosti byste měl říci i B.

    Podvod při přestavbě (toa)Letné byl ve srovnání s financováním (Key Investments) nového stadionu v Edenu amatérismem.
    Angažmá Pučka ve Slavii byla stejná špína, jakou dnes předvádí Plzeň s Berbrem.
    Minule jste zde velebil pana Ondříčka, což byl jistě vynikající kameraman, ale o jeho přínosu Slavii se dá polemizovat. Právě Ondříček seděl v dozorčí radě, když se v klubu děl největší podvod v dějinách. Byl to právě on, který dával lidem, kteří neměli přístup k vnitřním informacím naději, že vše funguje jak má. Když zde například posel špatných zpráv tantalos v oné době psal, že by hrál raději s odchovanci ve středu tabulky, než-li s tou špínou v managmentu LM, prakticky všichni ho zde kamenovali, protože právě třeba ten Ondříček jim dával naději, že k žádným nekalostem docházet nemůže. Ondříček si ale nechal zacpat hub…ústa pár chlebíčky ve V.I.P.u a vstupenkou na zápasy zdarma. Ani nepíp, ani nepíp ani náznakem neupozornil na to, co se tehda v klubu dělo. I když musel minimálně tušit, vzhledem k okolnostem, a informacím, ke kterým se jako člen představenstva dostával. Jak to vše dopadlo, vidíme dodnes. Léta bez peněz, úspěchů, o pohárech ani nemluvě. Nejsme schopni porazit Budějovice a tragická Bohemka má v Edenu častěji míč na kopačkách než domácí Slavia….


    Namísto těch vašich věčných vzpomínek na doby, kdy nám podle vás všichni ubližovali, si vyndejte laskavě prsty z prdele, přestaňte mluvit jako kniha a vyhecujte ten váš spolek a poptejte se na vedení, proč platící fanoušek nemá již víc jak 3 roky možnost nahlédnout do hospodaření klubu v rámci výroční zprávy.

    Pokud jde o Lafatu, nikdo ho zde neobhajoval, ani já ne, ale nářky a brekot některých, proč nedostal stopku na další utkání mě, donutily reagovat. No protože ji nedostal NIKDO. Ani Jarda Černý, ani jiní simulanti, kteří se k nesportovnímu chování přiznali.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Navyseals     před 10 lety 05.04.2015 21:35 |  
      0 0

      Chramosta stopku dostal. A pana Ondříčka si laskavě neber do huby. Pro Slavii toho udělal víc než my všichni dohromady.

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 05.04.2015 21:56 |  
        0 0

        Chramosta se ale nepřiznal a zapíral i na DK, proto dostal větší flastr.

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          slaviator     před 10 lety 05.04.2015 23:03 |  
          0 0

          Chramosta to hlavně provedl proti Kroměříži, kterou vlastnil jistý ropný magnát Zeman, toho času místopředseda FAČRu za moravskou komoru... ;-)

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Dobi     před 10 lety 05.04.2015 22:22 |  
        0 0

        Pane Dejvo, tímto příspěvkem jste se zařadil mezi pár hulvátů (to není nadávka, to je konstatování netolerantního chování), kteří tuto diskusi kazí a dokazují, že Slavia již bohužel dávno není klubem pouze slušných inteligentních lidí. Vaše slova už jsou žel daleko za hranicí slušnosti (prsty v zadní části těla apod.). Pan Ondříček byl možná v něčem trochu naivní, ale on to nebyl, kdo zavinil dnešní marasmus. A nebyl to on, kdo by chodil do V.I.P. výhradně na chlebíčky, bohužel krásné české přísloví říká, že podle sebe soudím Tebe. Nikde jsem nenapsal, že výhradně Slavii někdo ubližoval. A to, že jsem zmínil vypálení stadiónu 6.května 1945 nacisty i fakt, že se třeba Slavia postavila jako klub za Josefa Laufra - to je nějaká ubrečenost? Že měla Sparta více štěstí? Těm náckům prchajícím před Rudou armádou před branami Prahy byla nějaká Slavia či Sparta šuma fuk. To, že si Sparta téměř zachovala jméno, je jen a jen historická skutečnost, jakož i to, že Slavia si jako první obnovila jméno a POMOHLA i dalším pražským klubům, zatímco v jiných zemích ta nová jména tolik nevadila! To, že se Sparta začala chovat, jak se chovala, už za Ježka, ale hlavně po roce 1990, to zdaleka necítím pouze já. To, že byl ve Slavii třeba Puček, to jistě nebylo nějaké vyjádření jakési sokolské čistoty, ale pouze reakce na poměry, které dospěly k dnešním brebrovinám a dalším zmíněným věcem! Křetínského kabele, cinklému jaru i Lafatově pádu.. A historie stadiónu v Edenu? To je na delší diskusi, proč nepatří Slavii a jedna náplast se nahrazuje druhou!

        Co se týká práva platícího fanouška na informace o hospodaření, to jste žel někde jinde, fotbal je žel i dík objektem a.s. a ani ten "spolek" jinak než připomínkami s tím nic nezmůže. A Lafata? U něj to byla RECIDIVA, která jen potvrzuje celý ten marast kolem fotbalu, českého zvlášť! Ten jeho tyátr může být žel Slavii fuk (mne jako Severočecha mrzí, že to odnesly zrovna Teplice), ale toť vše. srovnání s Jardou Černým bohužel pokulhává jak přestárlá kobyla... Tady jde totiž o šílené prachy, nikoliv jako u Jardy Černého, mimochodem k jeho lidskému charakteru bych se raději nevyjadřo,val... Ono totiž není vždy vše pouze černé nebo pouze bílé. A je třeba texty číst a brát je, jak byly psány, nikoliv je brát, jak si myslíte, že by mohly vyjadřovat. Punctum. Abych zbytečně neurážel, i když cítím, že někdy by k tomu byl i důvod!

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          dejva     před 10 lety 05.04.2015 23:00 |  
          0 0

          Pane Dobi, dovolte mi prosim, abych se Vam za ty prsty v prdeli omluvil. Jen bych k vasi odpovedi dodal, ze jste bohuzel jako dokola se opakujici kolovratek, ktery neni schopen si pripustit selhani a chyby ve vlastnich radach a pokud ano hned je omlouvate tim, "ze ostatni prece taky" I diky tomuto vykladu sve vlastni jedine spravne "pravdy" a placani se po zadech je Slavia tam kde je.

          • Re: Slavia - Bohemians 1:1

            Dobi     před 10 lety 06.04.2015 08:04 |  
            0 0

            Já děkuji za omluvu za tu sprosťárnu... To beru. Ale ono tady slučujeme, že fandovské hnutí může JAKKOLIV ovlivnit dění ve fotbale, To je dnes opravdu jen a jen hra peněz, zákulisí, menších či větších podvodů a podvůdců... Dnes není doba, aby se sešli umělci na bezplatném vystoupení, kdy hledištěm koloval klobouk a výsledkem byla koupě hráče. Jiný hráč pak se koupil z výnosu karnevalu, i obyčejní lidé půjčovali Slavii peníze... Dnes? Kdo mimo mecenáše může dát dohromady peníze třeba, já nevím. To není ani chvála ani pohana časů minulých, ani chvála či pohana časů dnešních. Prostě tak se to vyvinulo, tak to je. Tím rozhodně nemíním tvrdit, že vše, co Slavia dělá, je správné a jen ostatní nám ubližují. Snažil jsem se napsat, že Lafatovo divadýlko Slavii nijak nepomohlo ani neublížilo, jen to, že je rozdílný metr. A přidá-li se k tomu sudí typu Příhody, který určitě nešel na plac s úmyslem někomu ublížit či pomoci, jen to neumí, nemá cit, neví, kdy být benevolentní a kdy naopak přísně trestat (a to i v případě prvního zákroku Baéze, ale i řady dalších prasáren, kdy šlo o nohy, později spíše ze strany Bohemky). Kdysi jsem napsal, že největším nepřítelem Slavie mohou být slávisté sami! Je to širší pojem, ale něco na tom je. Prohospodařit úspěšná léta 2007 až 2009, to umí asi jen Slavia. Za to samozřejmě žádná kabela ani cinklé jaro nemůže... Jiná situace ale je obecná kritika poměrů ve fotbale, kdy jen těžko pronikne někdo další mezi trio Plzeň, Sparta a Jablonec. A fotbalovým (ne)uměním to vždy není!

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          ortevor     před 10 lety 06.04.2015 00:14 |  
          0 0

          tim, ze o jeho charakteru byste se radeji vubec nezminoval, tim narazite na charakter Lafaty nebo Jardy Cerneho ???

  34. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    gurman99     před 10 lety 06.04.2015 00:01 |  
    0 0

    Ještě nedávno byste tady Hrubeše za takový zákrok ukamenovali !!!!!! A ještě přizná,že si nebyl schopný najít výhled na míč a neviděl ho.Slušný

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      klimi     před 10 lety 06.04.2015 08:09 |  
      0 0

      Tak já nevím, co má udělat, když mu ve výhledu stojí zeď? To si má jako stoupnout mimo bránu?...

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        gurman99     před 10 lety 06.04.2015 15:56 |  
        0 0

        no kdyby šel na párek,tak to vyšlo nastejno.
        Přece si musí stoupnout tak,aby viděl.Jinak tam můžeš pověsit ramínko s dresem.
        Zrovna Ty napíšeš takovou blbost!

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          klimi     před 10 lety 06.04.2015 16:25 |  
          0 0

          A já opakuji svůj dotaz? Jak si má stoupnout tak, aby viděl, když mu ve výhledu brání zeď, popř. její prodloužená část tvořená hráči Bohemky?

          • Re: Slavia - Bohemians 1:1

            AlesJa     před 10 lety 07.04.2015 09:42 |  
            0 0

            třeba organizovat naše hráče aby ty klokany vystrkali, a on mohl být krok ke středu a tu střelu která nebyla nijak mimořádně umístěná, to by opravdu každý přímák končil golem. Já říkám, že problém byl před přímákem, nemělo k němu dojít, Karlos zbytečný faul a Bohemka v kombinaci neškodná

            • Re: Slavia - Bohemians 1:1

              Dobi     před 10 lety 07.04.2015 12:32 |  
              0 0

              Po shrnutí faktů a záznamů tvrdím:
              1. Faul byl
              2. Faul byl zbytečný a tak blízko branky zbytečně nebezpečný.
              3. Neohlídané postavení zdi i brankáře
              4. Trochu šťastná střela, ale důsledek bodů 1 až 3., ze hry by už gól nedali!

              A teď ať mě zase někdo napadne za ubrečenost...

              Ono to je dvojnásob nebezpečný, když každý musí cítit, že soudce je spíš blbej než navedenej!

  35. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    urs (přítel SN)     před 10 lety 06.04.2015 08:55 |  
    0 0

    mě se i přes konečnej výsledek utkání líbilo. i přes pár nedostatků bylo znát nasazení a chuť se o výhru porvat ☺vyzdvihl bych hru aldo baeze, deliho, vuka i pitáka. vuk næm to podělal, ale i takovej je holt fotbal, já mu odpustil ☺
    drobnejch chybek na odstranění je dost, ale koučovi po tomto zápase věřim.. podle mého jej neprokoučoval, jak jsem tu zahlédl napsané od kolegů, zkrátka letos to ještě na poháry není, koneckonců to na začátku sezóny bylo jen naše toužebné přání
    mějte fajn velikonoce

    urs

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      Betynka58     před 10 lety 06.04.2015 11:02 |  
      0 0

      Děkuji, ursi, za tenhle rozumný příspěvek, který bych bez váhání do posledního písmene podepsal. Přiznám se, že jsem v první chvíli byl na Vuka po tom vyloučení taky pěkně naštvanej, ale když jsem ho potom viděl, jak se celej zdrcenej spoluhráčům za ten svůj zákrok omlouval, tak mi ho bylo až líto, myslím, že to pro něj bude velké poučení do zbytku kariéry.

    • Re: Slavia - Bohemians 1:1

      1rytir     před 10 lety 06.04.2015 11:57 |  
      0 0

      Skutečně nechápu co se mohlo komu líbit na poslední půlhodince. Čekání na to, kdy Bohemka vyrovná a kdyby se ji to podařilo dřív, tak by šla za vítězstvím. Beránkovo střídání naprostá zoufalost. Na rozdíl od vás já už Beránkovi nevěřím. On nevěří nejen svému týmu, ale už ani sobě. Ovšem respektuji váš názor a přeji také hezké, u nás v PRaze zasněžené velikonoční pondělí :-)

      • Re: Slavia - Bohemians 1:1

        Tomski     před 10 lety 06.04.2015 12:10 |  
        0 0

        sice jsme zalezli, ale kromě toho přímáku, který taky písknout vůbec nemusel, jsme bohemku k ničemu nepustili...

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          1rytir     před 10 lety 06.04.2015 12:28 |  
          0 0

          Všimněte si, že vždy, když jsme zalezli jsme inkasovali a špatně to dopadlo.

          • Re: Slavia - Bohemians 1:1

            Betynka58     před 10 lety 06.04.2015 13:28 |  
            0 0

            To je sice pravda, ale jsem přesvědčen, že ze hry by nám Bohemka gól určitě nedala.

            • Re: Slavia - Bohemians 1:1

              vlchan     před 10 lety 06.04.2015 22:13 |  
              0 0

              ...vždyt i my jsme dali vlastně jeden náhodný. Prostě mužstvo bez útoku nemůže vyhrávat pouze čeká na milosrdnou plichtu. (Neříkám bez útočníků, ale bez útoku).

              • Re: Slavia - Bohemians 1:1

                Tomski     před 10 lety 06.04.2015 23:08 |  
                0 0

                ale golovek jsme měli 6...

        • Re: Slavia - Bohemians 1:1

          AlesJa     před 10 lety 07.04.2015 09:38 |  
          0 0

          já osobně po shlédnutí záznamu :jasný faul a zbytečnost od Pitáka který těch faulů měl za celé utkání dost.

  36. Re: Slavia - Bohemians 1:1

    zeleznik2     před 10 lety 07.04.2015 16:50 |  
    0 0

    Jen stručně, vše podstatné zhodnotili kolegové. Zápas skončil asi spravedlivě, ale každopádně pro nás dvoubodovou ztrátou a tak namísto abychom se zase tabulkově zvedli, jsme jen 7 bodů od sestupu. Míra překvapil tahem Deli na stoperu. Jinak Kenia dost citelně chyběl. Zápas ovlivnila naprostá školácká chyba Vukadinoviče, který nejdříve byl největší hvězdou, aby po naprosto zbytečném zákroku ve středu hřišti, v nepodstatném souboji červenou kartu a rázem se tak stal z opěvovaného hrdiny nejvíce nenáviděnějším hráčem Slávie. Ale házet vinu jen na něj by nebylo objektivní, měli jsme proměnit jednu z dalších šancí, právě Vukadinovič měl dvě, také Škoďák nebo Piták mohli skórovat. Právě Piták vyrobil přímý kop, který proměnil Mikuš, když Berkovec svým špatným postavením, dokonal dílo zkázy. Ke všemu Míra a jeho střídání, místo, aby Hrubý odešel o půli a přišel Damien nebo Červenka, vystřídá ho až po červené kartě a dá tam Dostála a poté Švece za Zmrhala, čímž vlastně skončila naše ofenzivní činnost a bráníme doma!!!!hubený náskok proti Bohemce(při vší úctě), která nás od 70 minuty docela dobře mačkala. Vyloučení bylo přísné, ale pokud budu brát pozápasové vyjádření Míry, tak by Baéz už od čtvrté minuty nebyl na hřišti a my možná neměli ani ten bod. Berky a Vuky přiznali po zápase svoje chyby, což se mi na nich líbilo, ale dva body nám to nevrátí. Teď jedeme na Spartu, vzhledem k vývoji, bych klidně postavil juniorku a šetřil bych síly, protože ani bod není reálný, pro nás důležitý zápas bude až za 14 dní doma s Jihlavou.