O Slavii

Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

Šokující informace prosákly v posledních dnech z klubu mezi některé fanoušky, načež se začaly šířit doslova jako lavina. Slavia svým hráčům za tento rok nezaplatila ani korunu a ti si tak musejí hledat obživu mimo fotbalové trávníky. Článek byl aktualizován!

Několik na sobě nezávislých zdrojů nám potvrdilo, že následující informace jsou pravdivé, jakkoli nepravděpodobně v profesionálním fotbale zní. Vedení klubu hráčům za rok 2015 nevyplatilo vůbec žádné peníze, po povánoční výplatě výrazně snížené o podzimní pokutu tak slávisté viděli z posledních třech výplat jen zlomek sum, které jim dle smluv náleží. Někteří hráči si tak museli začít vydělávat i mimofotbalovými aktivitami.

Samozřejmě se to netýká všech, mnoho z nich má našetřeno a několikaměsíční výpadek příjmu je pro ně sice nepříjemný, nikoli však kritický. Mladším hráčům pak často pomáhají rodiče. Jsou však v kádru i hráči, kteří na takovou situaci prostě připraveni nejsou a museli sáhnout k neslýchanému - mimo tréninky a zápasy mají ještě druhý úvazek. A v některých případech to jsou opravdu pozoruhodná zaměstnání.

Připomeňme, že se tak ve Slavii neděje poprvé, v létě 2011 proběhla médii zpráva, že Bassirou Dembélé rozdává letáky, aby měl na jídlo. Tentokrát je však situace ještě vážnější, postižených hráčů je totiž mnohem více.

Jednoznačně nejpopulárnějším vedlejšákem slávistů je vypomáhání ve fanshopu. Mají to totiž přímo na stadionu a nemusí tak dojíždět jinam, o toto místo se tak pravidelně losuje. Takovou věc však dost dobře nelze utajit, protože do fanshopu chodí zákazníci, Slavia to tak maskuje akcí Týden s hráčem. Takto se podařilo alespoň dočasně utajit výpomoc Vukadina Vukadinoviče před několika týdny.

Vzhledem k úspěchům jejich nedávného spoluhráče Marcela Gecova v soukromé sféře se někteří slávisté rozhodli si přivydělávat rovněž na vlastní pěst. Bohaté zkušenosti v daných oblastech se tak rozhodli zúročit Tomáš Mičola, Milan Černý a Martin Berkovec, kteří poskytují poradenství pro fotbalisty s problémy s kolenními a ramenními klouby.

Velkou výhodu mají sešívaní cizinci, kteří si úspěšně přivydělávají doučováním cizích jazyků - Aldo Baéz doučuje španělštinu, Simon Deli s Damienem Boudjemaaou a Dame Diopem zase francouzštinu. I když nejsou rodilí mluvčí, snaží se rovněž Levan Kenia (němčina) a Krizstián Tamás (italština), ti však dle našich informací nemají zatím ve své snaze příliš velký úspěch. Tamás nenašel v České republice ani dostatek hungarofilů, kteří by se chtěli ponořit do tajů maďarštiny.

Simon Deli velice uvítal povolání do reprezentace Pobřeží Slonoviny. Při své návštěvě rodné země nakoupil od svých příbuzných na plantážích a farmách 30 kilo kakaa a 25 kilo kávy, které má v úmyslu prodávat na farmářských trzích. Do karet mu hraje skutečnost, že oba nadcházející zápasy se hrají v sobotu a neděle má volné a může se tak věnovat obchodu.

Nutno dodat, že mnoha hráčům pomáhá s hledáním dalších zaměstnání Česká asociace fotbalových hráčů. Její předsedkyně Markéta Haindlová k tomu řekla: "Situace ve Slavii je neslýchaná a někteří hráči mají doslova existenční problémy. ČAFH tu je pro ně nejen jako opora při vyjednávání s klubem, ale řeší také nejrůznější životní situace, které vznikají při neschopnosti klubů dostát svým závazkům vůči hráčům. Slavia sice není jediným ligovým klubem, který je v prodlení s platbami, zatím nikde jsme se však nesetkali s tak rozsáhlými problémy, které postihly tak velkou část kádru. Hráčům pomáháme mimo jiné shánět brigády, které by se nekřížily s jejich fotbalovými povinnostmi."

Za finančními potížemi stojí nerozhodnost majitele Aleše Řebíčka, který má údajně již několik měsíců na stole tři nabídky od různých movitých subjektů na odkoupení klubu. Řebíček však váhá a licituje, aby vydělal co nejvíce (přesněji řečeno tratil co nejméně) a mezitím hráči A týmu doslova živoří, což má samozřejmě neblahý vliv na tréninkovou morálku a následně na předváděné výkony. Ostatně právě porážka 0:3 na hřišti slabého Brna nejlépe dokumentuje, v jakém rozpoložení se slávisté právě nacházejí.

Aktualizováno: Jak jste možná pochopili, článek je pouhým aprílovým žertíkem. Hráči Slavie nedoučují jazyky ani neprodávají na farmářských trzích a Aleš Řebíček nemá na stole žádné nabídky na prodej Slavie. Rádi bychom napsali, že porážka v Brně po mizerném výkonu, který by odpovídal tomu, co je výše napsáno, byl ze strany hráčů také předčasný aprílový žertík, leč tak tomu bohužel není. Nebo že by přece? Možná se budeme ještě všichni divit..!

Komentáře (112)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    Rottax (přítel SN)     před 10 lety 01.04.2015 07:17 |  
    0 0

    Fanda Slávie je už zvyknutý na ledacos,takže si myslím,že na to skočí hodně lidí!! :)

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      no-nick     před 10 lety 01.04.2015 08:16 |  
      0 0

      Na tohle ne, to je příliš silné kafe k uvereni☺

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        Dobi     před 10 lety 01.04.2015 08:22 |  
        0 0

        Možná, že jsem nezdolný optimista, ale jukněte všichni na dnešní datum! Vždyť je dnes APRÍÍÍÍL! Kéž bych měl pravdu!

        • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

          spino     před 10 lety 01.04.2015 08:41 |  
          0 0

          Doufám, že se pletete a jedná se o pravdivý článek. Vemte si z něho to pozitivní - Řebíčkovi leží na stole 3 nabídky a on se už pouze rozhoduje... :D

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        Barra     před 10 lety 01.04.2015 09:26 |  
        0 0

        Potvrdily se slova pana J1 - vzdyt nam to dlouhodobe rikal -:)

        • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

          AlesJa     před 10 lety 01.04.2015 09:47 |  
          0 0

          :-)

  2. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 01.04.2015 09:07 |  
    0 0

    Už včera jsem si říkal s čím asi přijdete...:)

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      mitsu     před 10 lety 01.04.2015 10:53 |  
      0 0

      ja jsem na to uplne zapomnel. ale rano sem si na fb slavie precetl ze Kenia prestupuje do Plzne a bylo mi to jasny :-) tak sem se jeste honem sel kouknout sem, co tu bude za perlicku :-) ale tohle uz je prestreleny hodne... uplne do oci bijici.

  3. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    birkin     před 10 lety 01.04.2015 09:28 |  
    0 0

    ja hlavne netrpelive cekam na doplnujici informace dvojjedineho uzivatele Jiri1 a mam takovy pocit, ze se jeste budeme vsichni hodne divit.:-)

  4. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    Petr9608     před 10 lety 01.04.2015 10:36 |  
    0 0

    Ad Dembelé - Nebyly dokonce i zvěsti o tom, že dělá striptéra?

  5. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    Jiri1     před 10 lety 01.04.2015 11:00 |  
    0 0

    Tak čekal jsem různé věci, třeba i burcování hráčů po jejich katastrofálních výkonech, že se konečně probudí někdo z klubu a řekne , co klub a potažmo hráči udělají pro změnu, možná jsem myslel , že Rebíček a celé naše vedení hrající od jisté doby úspěšně hru na schovávanou nebo třeba majordomus Kisel , který tak rád sám sebe ocenuje za situaci ve Slávii něco kecne , dožkal jsem se vtipné leč i trochu pravdivé story.
    Hodně mne překvapuke , že se tady řeší růst zoubků potomků hráčů či třeba prodej spodních kalhotek jak jinak se znakem klubu, ale problém je jinde , že Slávista už snese všechno i promitivní forky , které pro některé hráče nejsou ale vůbec forkem.
    Možná más zase někdo poučí , jak to dělaj venku, možná se zasmějeme , že Kisel nemá čas na fandy , protože koupil pozemek a staví, ale zatím mi to přijde tak , že jediného koho zajímá nebezpečí sestupu jsem já, zbytek varietních umělců sse snaží prodat poslední lístky a pak včas zmizet, lod se potápí, opusttě palubu. tak nějak......

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      Jiri1     před 10 lety 01.04.2015 11:12 |  
      0 0

      Hlavně at žije apríl že........

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        Navyseals     před 10 lety 01.04.2015 11:19 |  
        0 0

        Vy máte apríl celej rok, pane Jiří. A proč s tím něco neděláte, když jde bárka ke dnu? Člověk vašich schopností a znalostí by to celé mohl dát do pořádku.

        • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

          Jiri1     před 10 lety 01.04.2015 11:26 |  
          0 0

          Možná by opravdu stačilo angažovat někoho, kdo rozumí fotbalu a nehraje na své vlastní ego.

          • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

            Navyseals     před 10 lety 01.04.2015 11:30 |  
            0 0

            Ego je důležitá věc, způsobuje, že se sebou nenecháváme mávat. Kisel není dokonalý, ale má vzdělání, fotbalový know-how a Slavii zná. A v klubu dělá 4 funkce, tak bych s jeho kritikou byl opatrný.

            • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

              Jiri1     před 10 lety 01.04.2015 11:40 |  
              0 0

              No a to je právě ten problém, kdyby se věnoval pořádně své práci pro ačko, nedělal zastupukícího gen. ředitele , manažera pro mládeř a člena předtavenstva a l tomu občas i skauta , neměl své vlastní aktivity tak bych to nesmárně ocenil, v některých kauzách se pak stává jen divákem a vše to zavání až neskutečným diletanstvím.

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      Barra     před 10 lety 01.04.2015 11:13 |  
      0 0

      Dobry den pane Jiri1, to ze jedine vas zajima nebezpeci sestupu (cimz jste asi chtel rict osud Slavie) a ze se tim sam sebe pasujete do role jedineho pravdiveho fandy Slavie, je vas prvo-Aprilovy forek, ze jo!? Jinak jsem tu poznamku o zoubkach a spodnich kalhotkach moc nepochopil, ale to je cast vaseho vtipku, predpokladam.

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        Jiri1     před 10 lety 01.04.2015 11:24 |  
        0 0

        Milý pane , to co píšu myslím vážně, byt vím , že autor hlavního článku to tak vážně nemyslel, leč tragédií našeho klubu je , že ani hráči už několik let nemyslí vážně své předsezoní kidy , kterým se pak srdečně zasmějí.
        Bohužel mám ověřeno , to že i někkteří ............ píší nejrůznější hovadiny a přitom dokonale znají pravý stav věcí. Proto inadále radím přejít na reklamní noviny a občas jsem napsat něco vtipného .

        • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

          Barra     před 10 lety 01.04.2015 11:35 |  
          0 0

          Mily pane Jiri1, tak z posledni vety jsem celkem jelen -:) Ale nevadi, potstatne je, ze jste potvrdil ze vase prohlaseni "ze jedineho koho zajima nebezpeci sestupu jsem já, zbytek se snazi vcas zmizet, lod se potapi, opustte palubu" myslite vazne. Jen vam tedy podle vas zalezi na osudu Slavie. Ja jsem vse, zbytek neni nic. Ale proc by ne, vzdyt je April, je cas aby se clovek srdecne zasmal.

  6. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    1rytir     před 10 lety 01.04.2015 13:35 |  
    0 0

    Pánové prominou, ale nelíbí se mi jak se mnozí z vás navážejí do pana Jiřího. Jistě, vyznat se někdy v jeho komentářích snadné není, ale nemůžete mu vytknout, že by mu nešlo o Slavii. Zde píše, že ví, že se jedná o guelharův Apríl a jen se snaží upozornit na to, že ve Slavii není zdaleka vše takové, jak by mělo být. Ostatně o tom píše mnohý z vás, zvláště po nevydařených výsledcích. Čtu zde nejeden příspěvek na téma, že ryba smrdí od hlavy. Jen Jiří tak psát asi nesmí. Nicméně, po Brnu i já začínám mít obavy ze hry o sestup. A to není Apríl!

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      Virgil1956     před 10 lety 01.04.2015 14:04 |  
      0 0

      Obavy ze sestupu máme všichni, není to výsada pana Jiřího. Však také při dobrém startu podzimu i jara jsem si říkal, že je to dobrý vklad do boje o záchranu, ani okem jsem nezašmidral na nějaké páté místo a nějaké poháry. Nicméně, co se týče toho, kdo to se Slávií myslí dobře a kdo ne: vždycky je tu určité procento pravděpodobnosti. A těžko si umím představit, že to všichni fanoušci se Slávií myslí dobře, ale přímo do Slávie jako činovníci, trenéři i hráči jsou shodou okolností vybráni jen ti, kterým je osud Slávie lhostejný. To je prostě tak málo pravděpodobné, jako že vyhraješ první ve Sportce dva týdny po sobě.

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      no-nick     před 10 lety 01.04.2015 19:31 |  
      0 0

      To máš těžký. Slavia mu na srdci snad leží. Jeho styl je často velmi útočný, je dost negativní, dost obviňuje, ale bez jakéhokoliv vyřčeného důvodů. Mně prostě nepřijde, že Slavii pomáhá. Jen hledá špínu, často nevěřím, že si nevymýšlí. Často je žádán o rozvedení informací, o vysvětlení, toho se však pravidelně nedostává. Buď mlží záměrně, nebo je tak hloupý, že ani nechápe, jak nepochopitelné jeho informace jsou a co po něm vlastně tazatel chce.

      Navíc samozřejmě působí zvláštně, když se někdo vyjadřuje tak, že spolkl všechnu moudrost světa a je neomylný, ale nedokáže vyplodit souvislou a gramaticky správnou větu.

      S nebezpečím sestupu má pravdu, ale to vidíme všichni. Všichni z toho máme sevřené půlky.

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 01.04.2015 21:06 |  
        0 0

        Já myslím, že s tím sestupem to nebude tak horký. Tak samozřejmě, teď nejsme zrovna v komfortní situaci, ale porazíme klokana a ono se to otočí. To je prostě sport, děláš maximum a nejde to, ale nic netrvá věčně. Vezměte si třeba dnes Liberec, ve druhé půlce měl převahu, tlačil a pak udělala Karviná dva brejky a bylo vymalováno.

        • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 01.04.2015 23:00 |  
          0 0

          Byl to Třinec, trochu se mi ti chachaři pletou ...

  7. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    Virgil1956     před 10 lety 01.04.2015 13:39 |  
    0 0

    Tak to je strašný, hráče opravdu lituju. A to ještě autor článku nezmínil, že Juhar při svém úprku ze Slávie ukradl týmovou pokladnu, takže se chlapci nemůžou jít ani ožrat :)

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      travel (přítel SN)     před 10 lety 01.04.2015 14:45 |  
      0 0

      ženský

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        Dobi     před 10 lety 01.04.2015 15:22 |  
        0 0

        Tak to je super!!! Vím, že hrávaly v Kralupech, loni vyhrály dlouhodobou soutěž, ale v play-off se nedařilo. A nevím, zda také ne předloni! Super zpráva! Máme výborné kuželkářky (loni 18.titul) o pozemním hokeji netřeba mluvit! A loni premiérově i vodní pólo!

        • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

          spino     před 10 lety 01.04.2015 15:33 |  
          0 0

          JJ, taky mi udělaly radost. Mrzí mě, že jejich úspěch vedení odbylo jedním příspěvkem na FB. Ale jak jsem psal na začátku sezóny, nedělejme z toho moc velký povyk. Konkurence v ČR je hodně malá (kromě Karviné nikdo). Důležité bude, jak se holky předvedou v Lize Mistryň. Budu držet palce!

          Ještě bych zmínil inline, ten loni taky vyhrál titul a letos si zahraje Ligu mistrů. Do Prahy přijedou Švédové, Finové a Slováci. Vstupné bude zadarmo, přál bych si, aby nás přišlo podpořit kluky co nejvíc. Až budu vědět něco dalšího, tak napíšu.

          • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

            Dobi     před 10 lety 01.04.2015 15:46 |  
            0 0

            Tak - a já dodávám další zprávy:

            * o těch hokejistkách, to je podobné jako kdysi liga NDR, kde byly 2 policejní manšafty, Dynamo Berlin a Dynamo Weißwasser. Ale každý úspěch se počítá, pro Karvinou je to prestiž

            * Již v lednu se staly halovými mistry i mistryněmi pozemkáři

            * Kuželkářky čeká teď poslední kolo, vedou o bod před Přerovem, ale jedou na sice předposlední Husovice, kde se jim nikdy nedaří. Držme palce!

            * Vodní pólisté obhajují titul a jsou před posledním kolem dlouhodobé soutěže první. Chtějí bojovat o nejlepší startovní pozici do play-off.

            Každý úspěch Slavie je v dnešní době cenný! Jo, kde je rok 2008, když tu byl titul ve fotbale i v hokeji... Dávno, dávno již tomu!

            • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 01.04.2015 15:52 |  
              0 0

              A to není apríl :-)

              • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

                vlchan     před 10 lety 01.04.2015 17:47 |  
                0 0

                Ano, toto vše je SLAVIE - blahopřeji !

                • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

                  Dobi     před 10 lety 01.04.2015 20:05 |  
                  0 0

                  Ježíšmarjá, já jsem si neuvědomil, že jsem to připojil k aprílovému článku! Ale při památce mé mámy jsem to pečlivě vyhledal na příslušných webech. Samozřejmě y bylo lépe, kdyby se přidali muži fotbalisté či hokejisté... Ale ani tam to není apríl...

            • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

              bongor     před 10 lety 02.04.2015 19:25 |  
              0 0

              Ahoj Dobi,ono je to asi takhle.Pokud děláme nějaký sport,do kterého se musí strkat peníze,tak jsme na špici.Jak však se na tom sportu začne vydělávat,tak se najednou objeví hafo nebezpečných soupeřů/soupeřek.
              Ale běda,když se začnou vydělávat opravdu velké peníze.V tu chvíli zabystří vyhlášení
              manipulátoři až dá se říci podvodníci, a my se tabulkami stěhujeme dolů.
              Když potom se ale těm manipulátorům vyskytne nějaká nebezpečná konkurence
              v tu chvíli začíná hysterie."To je přece naše know-how,co si to dovolujete nás kopírovat?"A běží se někam s nějakou kabelou.

  8. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    Fulham     před 10 lety 01.04.2015 17:02 |  
    0 0

    Jenom bych chtěl dodat, že Simona s těmi boby nevzali do pravidelné linky pro nadvahu, tak pro něj Řebíček poslal soukromé letadlo a tím mu umožnil aspoň částečně zalepit díru na účtu.... Info primo z vedeni...

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      (host)     před 10 lety 01.04.2015 18:38 |  
      0 0

      Simon to kakao a kávu poslal jako cargo... Tvoje informace nejsou spravne. jane

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        Fulham     před 10 lety 01.04.2015 18:46 |  
        0 0

        Určitě? Prý mu to z basy domlouval ten kakaovej socan z Kladna. To letadlo muselo přistát na soukromým heliportu skrzeva clo...:-))))

  9. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 01.04.2015 17:58 |  
    0 0

    OT: Jen mě tak napadlo, po sezóně končí smlouva Keniovi, nevím jak moc bude reálné ho tu udržet, Zmrhal asi odejde do toho Německa, Škoda má životní formu a taky poslední šanci si ještě trochu přivydělat v zahraničí, takže by taky mohl odejít. To by byl potom docela problém se sestavováním týmu.

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      spino     před 10 lety 01.04.2015 21:32 |  
      0 0

      Problém se sestavováním týmu bude kdykoliv, dokud nás bude vlastnit Řebíček a pojedeme v jeho low-cost režimu.

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        Navyseals     před 10 lety 01.04.2015 21:37 |  
        0 0

        100 milionů za rok ti připadá jako low-cost režim?

        • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

          spino     před 10 lety 01.04.2015 21:41 |  
          0 0

          Spočítej si, kolik je rozpočet na A tým.

          • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

            Navyseals     před 10 lety 01.04.2015 21:42 |  
            0 0

            to je putna, máme jeden z nejvyšších rozpočtů v lize

            • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

              spino     před 10 lety 01.04.2015 21:50 |  
              0 0

              Ale k čemu nám to je, když na A tým nedáváme dostatečně (tím myslím úměrně značce Slavie)?

              Jen laickým pohledem posuď, že nelze porovnávat rozpočty mezi kluby, kdy jeden například vlastní stadion a nemusí tak započítávat nájem, nebo třeba nemá celkem kvalitní sportovní areál mládeže atd. To se přece nedá porovnávat! Baník má taky rozpočet přes 100 mega, uvádí snad dokonce 150, ale na A tým jde mizivá částka.

              A při pohledu na naší sestavu mě velký optimismus nenaplňuje. Nic proti kvalitě hráčů, ta jde díky Beránkově výběru nahoru, ale mám na mysli takové ty okolnosti příchodů hráčů, které prostě signalizují, že nejsou peníze. Třeba posily ze Sparty, které se vždycky upečou tak nějak nestandartně, že hráč nesmí nastoupit proti klubu, bude za něj zaplaceno až po sezóně, nebo třeba komplikované pozadí příchodu Tamáse atd.

              • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

                klimi     před 10 lety 01.04.2015 21:57 |  
                0 0

                Tak kam ty peníze jdou? Na Áčko ne, na mládež ne...

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      no-nick     před 10 lety 01.04.2015 18:55 |  
      0 0

      Výborné ☺ Prý půjde sázet výhradně jen na výhry Slavie☺

  10. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    slavista1     před 10 lety 01.04.2015 22:47 |  
    0 0

    Ani mi to jako apríl nepřišlo. Výkony na hřišti odpovídají horníkovi po šichtě..................... bohužel

  11. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    Kunetice     před 10 lety 02.04.2015 06:24 |  
    0 1

    Jak jsem už psal několikrát s Řebíčkem půjdem akorát do kytek!!!
    A ten článek si myslím není vůbec apríl a já bych řek že to bude aspoň z 50 % pravda.

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 11:08 |  
      0 0

      Rozhodl jsem se reagovat na některé kolegy, napřed chci poděkovat za zastání p Rytíři1, pokud zde jeden kolega píše o agresivním, útočném stylu, no nevím jak znáš siruaci v klubu, ona to totiž v poslední době není vůbec pohoda a klídek ani co se týše hospodaření ani co se týče výkonú áčka i juniorky. Bylo období , kdy jsem mlčel, jen jsem sledoval vyhánění diskutujících z hlavního webu , pak i kampaně proti nim, pak zastavení diskuze a tvrdá cenzurní zásahy i zde, proto jsem se vrátil a asi to některým nevoní, co je pro mne tragádie , že jsem zůstal sám, že vlastně všichni jsou se stavem klubu spokojeni, že j i Slávistické noviny upadají a jwejich mozek si pro jistotu vyleje srdíčko v diskuzi na 26 místě.
      Nechci kádrovat, ale kabina nená jednotná , vedení je hodně odtrženo od reality a Kisel prostě nemůže věe stíhat, to není v lidských silách, pak si třeba ani nepohlídáme delegaci rozhodčích na poslední zápasy a je z toho průser viz třreba Plzen.
      Pokus se rychle nevzpamatujeme , může i tak slavný klub být brzo někde dole a to nemluvím o správním řízení vedeném proti našenu klubu.

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        quelhar (admin)     před 10 lety 02.04.2015 11:57 |  
        0 0

        O diskuzi na oficiálním webu vím málo, ale můžu ujistit všechny, že na SN neprobíhají vůbec žádné cenzurní zásahy, tím méně dokonce tvrdé.

        • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 02.04.2015 12:00 |  
          0 0

          Gulharovi nevěřit, ten bere tučný bakšiš přímo od Řebíčka!
          :-)

          • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

            Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 12:40 |  
            0 0

            Já vám Ondřeji nevěřím , nezlobte se, vždyt vy a vašii přátele se sem vysloveně bojíte napsat konkrétní věci , které o Slávii víte, jakákoliv kritika tady neexistuje , v článcích už vůbec ne.
            To jste se vším spokojen ,proč tady všichni hrajete mrtvého brouka , nikdo nechce konfrontaci , jen nezávislý pohled na věc jako to tu bylo dříve.

            • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

              quelhar (admin)     před 10 lety 02.04.2015 12:57 |  
              0 0

              Co vám mám na to napsat? Já sám toho o dění v klubu vím s jistotu jen velmi málo. Mám dost informací z druhé až třetí ruky, ale ty jsou často vyloženě protichůdné. Mnohdy se je také dozvím pouze s příslibem dalšího nešíření, který má přirozeně přednost před čtenáři SN. Proč sem nepíšou nějaké věci mí přátelé, to je čistě jejich věc, já jim rozhodně nic nezakazuji ani nepřikazuji.

              Se vším spokojený rozhodně nejsem, výkon v Brně byl ostudný, což jsme tu psali už několikrát. Pro zbylé čtyři jarní výkony áčka osobně mám celkem pochopení, byť bych si samozřejmě představoval o tři až čtyři body více.

              Opravdu nemám pocit, že by tu kritika neexistovala - a už vůbec ne v komentářích pod články. Naopak, po zápasech se tam najde kritiky až až...

              • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 02.04.2015 14:08 |  
                0 0

                Taky myslím že tu žádná cenzůra není,Jiří sice kritizuje a kolikrát s ním souhlasím, jenže některé jeho náznaky o situlaci v klubu jsou povětšinou jen ve stylu něco nakousnu nebo naznačím a dál si můžeme jen domýšlet co tím básník chtěl říci.Vypovídající hodnota je tudíž nulová.Chodí kolem mě celkem dost info,ale ani to nemá cenu psát,když to není jisté člověk pak vypadá za blba, že to sem dal když to je pak jinak,což už se párkrát stalo.

            • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

              dArtagnan     před 10 lety 02.04.2015 14:51 |  
              0 0

              Pan Jiri1 chce po někom jiném, aby byl konkrétní... tohle je teprve dokonalý apríl :-)

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        travel (přítel SN)     před 10 lety 02.04.2015 12:47 |  
        0 0

        Pane Jiří,řekl bych ,že pokud ne všem,tak drtivé většině lidí,co sem píší příspěvky ,není osud Slavie lhostejný a navíc přibližně před šesti týdny sem napsal Navar příspěvky,z kterých bylo patrné, proč je na tom Slavia tak špatně a jaké jsou kolem toho komplikace.Také z toho vyplynulo,že se nikdo neodváží tipnout,jak to vše nakonec dopadne (zřejmě proto sem delší dobu nepíší Piero,Sokrates55,SubHuman a po výše uvedených příspěvcích i Navar,ale to je pouze má domněnka,důvod může být i jiný).Proto nechápu,proč jsou vaše příspěvky tak útočné.

        • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

          Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 12:52 |  
          0 0

          Rekněte na , koho útočím, ježiši marja mi už na tom nejsme dobře několik let , podívejte se na tu kritiku v hokeji , unesl jí majitel, unesl.

          • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 02.04.2015 14:50 |  
            0 0

            Myslím že tady nekritizuješ jen ty,je tu dost lidí kterým se stav dlouhodobě nelíbí,jenže neustálým kritizováním se stejně nic nezmění to snad víme všichni.Už se tolik nenasírám jako dříve protože je to jedno,jen když třeba rupnem v tom Brně tak je člověk tak den dva vytočenej a pak to opadne.Jinak majitel ten vás nebo nás má uplně na háku, navíc je zvyklej z dob minulých.

          • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

            spino     před 10 lety 02.04.2015 16:08 |  
            0 0

            Bohužel neunesl.

          • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

            travel (přítel SN)     před 10 lety 02.04.2015 16:57 |  
            0 0

            Pane Jiří,průběžně se navážíte do SN jako takových (tím pádem v podstatě do celé redakce),jmenovitě z poslední doby (doufám,že mi pánové prominou,že je jmenuji) do quelhara a Barra.
            Jak jste přišel na to,že majitel hokejové Slavie kritiku unesl? Majitelem je pořád Benýšek,Pitter je jen nastrčená loutka (aspoň na mě to tak působí) a kde berete jistotu,že se v baráži zachráníme (samozřejmě bych si to přál)? A vy víte,co bude následovat po skončení hokejové sezony?
            A jen tak na okraj,já sem píši pouze pod přezdívkou travel a ne birkin.

            • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

              Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 18:08 |  
              0 0

              Vážený pane je mi úplně jedno, co bude následovat, spíš se zajímám o to , co se právě děje a zatím tedy hrajeme v hokeji baráž, víc nepotřerbuji vědět , stejně by mne to jen zase rozladilo

            • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

              spino     před 10 lety 02.04.2015 18:28 |  
              0 0

              Mně třeba udivuje to, že redaktor Sportu Janda, který o Slavii přinášel dlouhodobě zajímavé informace, někdy na přelomu roku napsal blogový článek o situaci v hokejové Slavii, ve kterém došel na základě věcných argumentů k závěru, že Vladimír Pitter řízení klubu nezvládá. Já sám tyhle blogy (obvzlášť pokud se jedná o sparťanské redaktory) nemám rád, ale s tímhle jsem úplně ve všem souhlasil. A Pitter místo aby se nad tou vyargumentovanou kritikou zamyslel, tak zareaguje tím způsobem, že Jandovi omezí přístup do zákulisí Slavie. Nulová sebereflexe.

              O Benýškovi ani nemá smysl mluvit, ale tomu nikdy o hokej nešlo, čili si s nějakou kritikou hlavu nelámal.

              • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

                Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 18:40 |  
                0 0

                Těžko třeba já mohu posoudit , co k tomu Pitra vedlo, co se týče Jandy a jeho psaní o hokeji , přišlo mi vcelku inteligentní ale bez váhání dodávám, že o hokeji čtu velmi okrajově a fakt mi zajímá jen baráž ,až pak bych případně poslouchal co bude dál.

  12. Zdravotní stav hráčů

    Almik     před 10 lety 02.04.2015 12:15 |  
    0 0

    Prosím vás, neví někdo ja jsou na tom marodi (Mičola, Škoda)? Trenér Vrba v přenosu říkal, že ho proti Lotyšsku nepovolal kvůli zdravotnímu stavu. Někde jsem ale četl, že už by měl být zdraví. Proč tedy nehrál proti Slovensku. Případně zas jak dlouho by měli být oba fit?

    • Re: Zdravotní stav hráčů

      naplavnik     před 10 lety 02.04.2015 12:27 |  
      0 0

      A kam se ztratil Mihajlovič?

      • Re: Zdravotní stav hráčů

        quelhar (admin)     před 10 lety 02.04.2015 12:32 |  
        0 0

        Tam, odkud přišel. Jeho hostování se nestihlo vyřídit...

        • Re: Zdravotní stav hráčů

          naplavnik     před 10 lety 02.04.2015 12:40 |  
          0 0

          Aha, tak to mi úspěšně uniklo, pokud se o tom tedy vůbec informovalo. A jak to vypadá se Švecem, golů dostáváme jak máku, ať je v bráně kdokoliv, něco s tou obranou by to udělat chtělo...

          • Re: Zdravotní stav hráčů

            Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 02.04.2015 14:51 |  
            0 0

            Pokud se nepletu, tak Švec je na marodce.

            • Re: Zdravotní stav hráčů

              Tomski     před 10 lety 02.04.2015 15:39 |  
              0 0

              Švec by měl být snad na bohemku v pořádku...

      • Re: Zdravotní stav hráčů

        (host)     před 10 lety 02.04.2015 12:34 |  
        0 0

        Už tady není, hostování zatím nedopadlo. jane

    • Re: Zdravotní stav hráčů

      Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 12:48 |  
      0 0

      Mičola nějak nejde vyléřit bohužel, Skoda snad bude, alespon podle posledních zpráv , panu Vrbovi, ale nevěřte , ten má v hlavě jen tri týmy na domácí scéně, ostatní jako by ani nebyly.
      Je to fakt zajimavý jak se naši hráči léčí v porovnání s ostatními kluby dlouho , kolik jich marodí, jak jsou vlastně odměnováni lékaři našich týmů, je pravda , ýe u áčka má doktor 20 litru a třeba jinde v průměru 50 litrů, to pak asi není pčiliš motivace,že

      • Re: Zdravotní stav hráčů

        judy     před 10 lety 02.04.2015 12:57 |  
        0 0

        určitě máme dokonce svoji nemocnici a celou i s doktorama jí platí Slavia :D:D
        To už ste opravdu takhle paranoidní ?

      • Re: Zdravotní stav hráčů

        Navyseals     před 10 lety 02.04.2015 13:51 |  
        0 0

        Máte pravdu, že naše marodka bývá rok co rok velká. Ale oproti letům minulým je menší. Vy opravdu víte kolik berou doktoři v klubech? Touhle marmeládou si krmte někoho jinýho. Vy víte všechno o mládeži, někteří kluci se vám dokonce svěřují, že chtějí hrát všude jinde, jen ne tady, chod klubu máte zmáknutý až po parkoviště před Edenem, víte dokonce i o nefunkční kabině. Jste prostě frajer, takovej Klaus kříženej s Nečasem.

        • Re: Zdravotní stav hráčů

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 02.04.2015 14:40 |  
          0 0

          Hlavně považuji za absolutní pitchovinu to, že doktor lečí podle toho kolik v klubu bere, teda v tomto případě jak je motivován.Myslím že doktor ve Slavii by měl být tak trochu slávista a tudíž mít zájem aby se týmu vedlo bez ohledu na nějakých 20 talířů,když ne tak at jde do řitě,mezi doktory navíc bývalo dost slávistů.

          • Re: Zdravotní stav hráčů

            Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 16:12 |  
            0 0

            Tak já jsem nenapsal , že doktor léčí podle platu, napsal jsem, že berou málo a o tom, že maj Slávistické srdce nepochybuji.
            Přesto to trochu rozvedu doktor na interně jedné fakultní nemocnice má za víkend tj zhruba za 60 hodin 165000 tisíce, porovnejte to s odměnami doktorů a budete vědět , kam mířím.
            Nebo vám nevadí virtuální Míčola či Cerný a další , které jsme ani nestihli poznat, protože to celé promarodili, nestálo by zato se více této věci včetně mentální stránky věnovat , ale to už tady někdo dříve psal a na daleko vyšší ůrovni.

            • Re: Zdravotní stav hráčů

              birkin     před 10 lety 02.04.2015 16:24 |  
              0 0

              vikend=60 hodin...a za to 165.000...chlape, ty mas dost:-D

              • Re: Zdravotní stav hráčů

                Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 16:30 |  
                0 0

                Nesudte dle sebe , pozorný čtenář dobře ví , že jde o šestnácttisípětset 16500, přepsal jsem se , ale myslím, že jste mne už podruhé dnes jste mne bezdůvodně napadl.

              • Re: Zdravotní stav hráčů

                slaviator     před 10 lety 02.04.2015 17:51 |  
                0 0

                "165000 tisíce" to je dokonce 165 milionů...

                Aneb stačí odsloužit na interně VFN dva víkendy a může si koupit Slavii, za osm víkendů stadion :D

                • Re: Zdravotní stav hráčů

                  Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 18:12 |  
                  0 0

                  Nebo si můžeš založit vlastní hnutí , stranu už bych ti nedoporučoval, ta tvoje bývala stejně skončí brzo v propadlišti dějin, jo vlastně Lukáši promin , ty už jseě ted nezávislý.
                  Jen tak na okraj vzpomínám si na diskuzi o fotbalovém Mostu, taky to těm majitelů moc nevychází, jinak ti ale přeji vše dobré.

                  • Re: Zdravotní stav hráčů

                    slaviator     před 10 lety 03.04.2015 07:37 |  
                    0 0

                    Já teda nevím, zda Machovi Svobodní skončí v propadlišti dějin, a nechápu co myslíte tím že "ty už jseš teď nezávislý", ale OK...

            • Re: Zdravotní stav hráčů

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 02.04.2015 16:28 |  
              0 0

              Tak určitě,otázka zřejmě je ,zda jim tedy zaplatit léčbu na špičkových klinikách a to i v zahraničí, samozřejmě dle povahy zranění a na to asi peníze nebudou,další otázka je, jestli by to těm hráčům pomohlo.S tou mentální stránkou jsem mimo,možná jim pozvat pana Landu jako v Olomouci :-)

              • Re: Zdravotní stav hráčů

                Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 16:36 |  
                0 0

                No já ůplně mimo nejsem, měl jsem možnost sledovat u jednoho z týmů tohoto odborníka a týmu to velmi prospělo.
                Kolik teda může brát lékař u béčka, dorostů 5 až 8 litrů, to je výsměch za ty hodiny a starost a samozřejmě , že s tím souvisí i další péče o hráče , nikdo zadarmo nic navíc dělat nebude a to může mít srdce ze zlata.

            • Re: Zdravotní stav hráčů

              Tomski     před 10 lety 02.04.2015 16:33 |  
              0 0

              jak Mičola, tak Černý jsou nachylní na zranění...nebylo to jen ve Slavii...Mičola už možná fotbal hrát nebude...

              • Re: Zdravotní stav hráčů

                Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 16:42 |  
                0 0

                Ale ono nejde jen o ně , to jsou jen živé příklady , to je pak namístě otázka , proč je podepisujeme, tady snad raději odcituji velmi populárního přítele při jedné výroček přátel v Plzenském kraji, Míčola k nám přišel zdravý vždyt se dělali prohlídky , co je zajímavé , já ho od jeho příchodu moc zdravého neviděl, Cerný to samé , proč jsme ho podepisovali, když Dukla a potažmo bývalí Slávističtí bafíci ho kvůli zraněni a jiným věcem nechtěli.

                • Re: Zdravotní stav hráčů

                  Navyseals     před 10 lety 02.04.2015 16:44 |  
                  0 0

                  Černý odehrál celý podzim komplet. Mičola má problémy s kolenem od dorostu.

                  • Re: Zdravotní stav hráčů

                    Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 16:47 |  
                    0 0

                    A co předtím ve Slávii, v Dukle, jinak ted odbočím Lafata dostal finanční trest 50000 , nebyl potrestán zákazem startu ani podmínkou.

              • Re: Zdravotní stav hráčů

                Jiri1     před 10 lety 02.04.2015 17:10 |  
                0 0

                Nilý pane to jsem četl už dříve ale nějak nevidím poentu, doktoři takhle od pátku po celý víkend sloužili již za minulého režimu. Já jsem uvedl konkrétní dobu práce a mzdu , to tedy rozporujete., o unavených doktorech nic nevím, on je 60 hod. přítomen na oddělení , neordinuje.

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 02.04.2015 18:31 |  
      0 0

      Rekl bych, že tady má chátra zřejmě navrh,prádelna to prokoučovala, aviatik nedostal stopku v lize.Pro změnu se asi nepotrestají černoprdelníci za naše utkání právě s prádelnou,i když toho mamrda plísnáckýho měli před nosem jak se prošel po našem klíčovém záložníkovi.

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        Dobi     před 10 lety 02.04.2015 20:35 |  
        0 0

        Špína všech špín! Dyk Lafata je RECIDIVISTA! Rovní a rovnější! Ta Kaprliga, to není soutěž, ale fechtování šmejdů a superšmejdů! Takže 3 body myjí cenu 50 000 Kč? Tedy ca. 1800 Eur???

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        slaviator     před 10 lety 02.04.2015 21:12 |  
        0 0

        Zrovna tak se prošel myslím Skalák za jednadvacítku po nějakým Portugalcovi, který se tam pak (byt to dost přehrával) asi dvě minuty válel a plácal po zemi...

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      bongor     před 10 lety 02.04.2015 19:12 |  
      0 0

      Bez komentáře?Pro křetinskýho je 50 litrů jako pro Tebe jeden rohlík a ještě k tomu
      plesnivej.Jestli to podvodníkům zajistí účast v LM,tak to bude lepší výdělek než na burze/stačí,když budou před Cinkloncem a jsou tam.
      A jak píše vlk,černoprdelníci bez trestu za procházku po Kenijovi,taky skvělý.

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        ve_em     před 10 lety 02.04.2015 19:56 |  
        0 0

        Petrželu řešili již minulý týden - 3 zápasy stop

        fotbal.idnes.cz/petrzela-trest-za-slapnuti-na-slavistu-keniju-fqq-/fotbal.aspx?c=A150326_153043_fotbal_min

        • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

          dejva     před 10 lety 02.04.2015 20:17 |  
          0 0

          Ubreceni fanousci = ostuda naseho klubu. Schvalne bych si rad precetl komentare od vlk30, ci bongor, pod clankem o trestu za simulovani Jardy Cerneho.

          • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 02.04.2015 21:17 |  
            0 0

            Co tady plácáš za hovadiny,já nebrečím pouze konstatuji fakta o tom jak to chodí v naší lahváčlize a ty sem taháš něco z minulosti.Taky všichni pamětníci vědí, že ikona našeho klubu Fanoušek Veselý uměl padat ve vápně já to taky nikdy nepopírám.Ale to co předvedl Petržela je trochu jiná káva a že se všem neměří stejným metrem to je snad nad slunce jasné viz.kopání nekopání penalt Slavie a prádelny.Tak si laskavě zanech nablblé řeči o nějakém brečení pane kolego.

            • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

              slaviator     před 10 lety 02.04.2015 21:22 |  
              0 0

              No třeba to bongorovo povzdechnutí že Petržela potrestán vůbec nebyl je divné vzhledem k tomu, že Petržela dostal minulý týden stopku na tři zápasy...

            • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

              slaviator     před 10 lety 02.04.2015 21:22 |  
              0 0

              No třeba to bongorovo povzdechnutí že Petržela potrestán vůbec nebyl je divné vzhledem k tomu, že Petržela dostal minulý týden stopku na tři zápasy...

              • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

                lassiter     před 10 lety 02.04.2015 21:34 |  
                0 0

                no ale bongor o trestu pro Petrželu nic nepíše

                • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

                  bongor     před 10 lety 02.04.2015 23:03 |  
                  0 0

                  On měl Lukáš si vidiny.Už to neber Lukáši,škodí to zdraví

                  • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

                    slaviator     před 10 lety 03.04.2015 07:39 |  
                    0 0

                    ve_em měl tu samou vidinu. Já to čet silně ospalej, tak jsem přehlédl že se mluví o rozhodčích a nikoli o Petrželovi samém, omlouvám se

              • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 02.04.2015 22:00 |  
                0 0

                Játro vzpamatuj se černoprdelníci jsou rozhodčí a ne kus natě z Plzně :-)

            • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

              Dobi     před 10 lety 03.04.2015 00:25 |  
              0 0

              Vlku, podpora! Jsou rovní a rovnější! Ano, ubližování Slavii mě štve, ale jsou zde i jiní. Znova opakuji - Teplice si zasloužily bod, sralta místo tří taky jen jeden. Získala dva navíc. Když budu počítat jen ty dav navíc (v předchozím píspěvku jsem počítal 3), tak 50 000 Kč stály dva body. Tedy 25 000 Kč jeden. Ať mě pan Singer pokálí, ale pro jednoduchost budu počítat euro za 25 Kč. Tedy jeden bod má takto cenu 1000 eur!!! To se přece vyplatí, na neděli na Slapy! Jak zněl slogan, když někdy kole r.1960 začala busová víkendová doprava za koupáním na Slapy! Za 4 karty stop, za scénu hodnou 9 Oscarů (Amadeus jich získal jen 8) 2 body navíc jen za necelých 2000 eur. Nekupte to, že, pane Křetínský a šašku Lafatojc!

          • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

            bongor     před 10 lety 02.04.2015 22:09 |  
            0 0

            Podlejzavý fanoušci=radost pro sralťany a spol.Ano dejve,myslím právě tebe.

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        slaviator     před 10 lety 02.04.2015 21:20 |  
        0 0

        Sparta by totiž v předkole šla proti někomu z těchto týmů: Atlético, Man.United, Leverkusen, Lazio, Sporting Lisabon, Marseille, CSKA Moskva, Ajax, Šachtar Doněck, Anderlecht Brusel, Besiktas Istanbul, Panathinaikos Athény, Young Boys Berlin, Rapid Vídeň (za předpokladu že ligové tabulky skončí tak, tak jsou nyní).

        Přitom bude začínat ve 3. předkole, kde bude 10 týmů a může potkat Marseille, CSKA Moskva, Ajax, Šachtar Doněck, Anderlecht Brusel, Besiktas Istanbul, Panathinaikos Athény, Young Boys Berlin, Rapid Vídeň (5 týmů bude nasazených, 5 nenasazených, ale v podstatě při této kvalitě je jedno kdo je a kdo není nasazen) a vítěz duelu půjde proti Atléticu, Man.United, Leverkusenu, Laziu nebo Sportingu Lisabon...

        • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

          bongor     před 10 lety 02.04.2015 22:15 |  
          0 0

          Jenže kdyby se peltonec dostal před ně,tak by je nějaké CSKA,Doněck nebo Marseille nemuseli vůbec zajímat.A to se nesmí připustit.Proto se nyní trénuje hlavně jak správně padat ve vápně.Ono i Malmo,Curych,nebo kdokoliv z těch slabších by na ně stačili,protože by se jim určitě nelíbilo,kdyby jim zápasy pískali Královec a spol.

          • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

            Dobi     před 10 lety 03.04.2015 00:32 |  
            0 0

            Jo, hnus, hnus! Já jsem teď několikrát za lékařem i přáteli musel jet přes toaLetnou. Omlouvám se DPP za trochu prsknutí, ale dodržuji zásadu Pavla Řeháka, že když jede okolo, odplivne si. Už tam trůní cedule k derby 11.4. Co tam s námi vyvedou? V Brně to byl náš průšvih, ale co hraje sralta???? Takže rozhodne zázemí!!! A můžeme tipovat 1:100000000000, jak se o nás "postarají". Ne, nebrečím, jen konstatuji! A "...tapo" už má jistě připravené obušky!

  13. Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 03.04.2015 01:45 |  
    0 0

    Je zajímavé a i vypovídající, praktiky některých klubů. Máme tři klíčové hráče a v Plzni šli očividně po nohách Levanovi, v Brně zase po Skoďákovi, jen na Latyho si zatím nikdo nedovolí. Na druhou stranu z toho plyne, že jsou kluci tak dobří, že z nich mají obavu a proto vytahují tyhle praktiky.

    • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

      slaviator     před 10 lety 03.04.2015 07:42 |  
      0 0

      On Latka jednak sám dost rozdá než se k němu vůbec někdo dostane aby naložil jemu, jednak přeci jen Levan se Škoďákem jsou v lepší formě a větší hrozbou pro soupeře...

      • Re: Slávisté bez peněz shánějí obživu jinde!

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 03.04.2015 22:02 |  
        0 0

        Jo, jo, je to tak. Moc by to chtělo, aby Aleš v létě prodal nebo aspoň přijal nabídku Chvalovského, abychom naše rozdílové hráče udrželi.