Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

Především kvůli rozdílnému pohledu Travinha a mě (ale nejenom nás dvou, rozdílných názorů jsem viděl na fóru spousta) na Deliho jsem si teď dal zápas znovu, abych se na něj zkusil podívat objektivně.

Snad se na mě Travinho nebude zlobit, rozhodně to není namířené proti němu.

(Travinho, rozhodně to neber osobně, jen mi to zajímalo, protože máme názor diametrálně odlišný.)

Měl tam dva takové blbé momenty, které ale ztrátu balonu neznamenaly - v obou se snažil z autu hrát z první pryč a trefil bránícího hráče, jednou se to odrazilo zpět k němu, jednou k Latkovi, tak to ve výčtu není, protože to ztrátu v důsledku neznamenalo. Dvakrát tam měl naopak moment, kdy místo bezmyšlenkovitého zbavení se míče se stahovačkou zbavil bránícího hráče, jednou z toho rozehrál do strany, podruhé centroval dopředu před bránu, kde nikoho nenašel. Měl tam také několik situací před naší bránou, kde nedokážu posoudit, jestli jen odvracel a náhodou trefil našeho hráče, nebo jestli opravdu takhle lehce chtěl přehodit soupeře a vědomě našel našeho, tak to nikdy asi nebude úplně přesné a objektivní.

Hlavičkové souboje
Když nepočítám, kdy osamocen hlavičkuje, když jde balon přímo na něj, tak soubojů moc nepodstoupil - mám 2 vyhrané, 1 prohraný (ale fakt počítám jen férový souboj, kde oba měli přibližně stejnou šanci souboj vyhrát)

Ztráty míče na vlastní polovině
Tady jsem opravdu za celý zápas viděl pouze jednu, tu hned ve 3. minutě, kdy dával dlouhý balon na půlku, jejich obránce to sebral a šli do nepříjemného protiútoku. Levá strana byla díky Zmrhalově náběhu, na který Deli reagoval, otevřená. Nutno ale dodat, že naprostá většina byla při této ztrátě za míčem. 
Snad by sem dal počítat i ten prohraný souboj u lajny, kdy si to Skalák zastavil na lajně a vrátil se pro něj, ale to Deli balon nedržel, tak ho ani neztratil. I když by takový souboj prohrát i za cenu rohu neměl. Pro srovnání, ztráty balonů ostatních na vlastní polovině - Mikula 2, Kenia 2, Latka 1 

Ztráty na soupeřově polovině
Mám jednu čárku, nějak si teď nevybavím, co to bylo. Ale myslím, že to nebyl ten případ kdy ztratí a je protiútok, na to jsem se zaměřoval a díky tomu bych si to pamatoval.

Získané míče
9 na vlastní půli, 2 na půli MB

Fauly
2 získané, 3x se provinil (to mi na DZ přijde dobré)

Přihrávky na vlastní polovině
15x úspěšné (nutno říct, že naprostá většina jednoduchých, neriskantních), 1x špatná (ta již nahoře zmiňovaná)

Přihrávky na soupeřově polovině
2 úspěšné, 3 pokažené

Účast při gólech
Na 1:0 to on vracel do vápna na Latku, od kterého se to dostalo ke Zmrhalovi
Na 2:1 byl u lajny a zdvojoval to tam, jim se povedlo odcentrovat a tam už chyběl, jestli to byla jeho chyba, tím si úplně jistý nejsem
Na 2:2 byl blízko balonu před Hrubešovo vyrážením, balon šel ale na vedle stojícího Latku, který do souboje vůbec nešel, jen asi čekal, až si pro něj půjde Hrubeš (který vyrazil opravdu děsně pozdě, ten balon tam letěl tejden)

Poziční hra
Často je vidět, že hrajeme při bránění na klasické dva DZ, kteří hrají vedle sebe. Deli hrál většinou zprava a Hrubý zleva. Když byl balon u lajny, stahoval si vždy jeden z nich k lajně a druhý vykrýval prostor za ním blíže ke středu. Hrubý nebyl při golu na 2:1 úplně na středu, ale někde mezi. Podle mě byl ale správně a tam to měl vykrývat už Zmrhal, který ale byl daleko (jestli se k těm lajnám stahují na pokyn trenéra, to samozřejmě nevím, takže jestli je to chyba nebo ne nevím).

Suma sumárum, mně přišel pozičně dobrý, dnešní shlédnutí mi ukázalo, že se dopředu nežene, přihrávky volí takřka zásadně na jistotu, ani hlavičkových soubojů moc nepodstoupil. Celkově se mi líbil i dnes, ale přiznávám, že jsem před dnešním shlédnutím viděl jeho včerejší výkon podstatně růžověji.

Na závěr jen přidám můj a Travinhův názor předtím a nemůžu se zbavit dojmu, že jsme neměli pravdu ani jeden. Travinho ho má ve škatulce ztráceč míčů (nic ve zlém prosím Travinho, já to dělám stejně například u Mikuly a přitom se mi dnes taky líbil:)), já ho zase viděl zbytečně růžově, rozhodně to nebylo dopředu tak, jak jsem si maloval. Právě naše předsudky (nejen nás dvou) si myslím můžou za tak protichůdné reakce na Deliho hru. 

Pro úplnost dodávám naše oba protichůdné názory před dnešním znovusledováním.

Můj názor:
Výborný v hlavičkách, neprohrával souboje. Dokázal odebrat řadu balonu, několikrát elegantně vyřešil kličkou, snažil se hrát aktivně a konstruktivně. Dopředu výrazně lepší než Baéz.

Travinhův:
Každý kdo hraje nebo hrál fotbal musí vědět, kolik sil stojí hráče, když je v náběhu před soupeřovu branku a spoluhráč se nechá obrat o míč a on pak musí makat zpátky. A tohle se stalo Delimu včera minimálně pětkrát. Nehledě na to, jak je to potom pro naši branku nebezpečné. Pokazit přihrávku může, ale ne takovým způsobem, že v podstatě založí útok soupeře. To se prostě stát nemůže, maximálně jednou, ale Simon tuto chybu dělá zápas co zápas hodněkrát. A to jsou hrubky jako hovado. Druhá věc co mi na něm vadí je trošku slabší pohyb v prostoru, protože se často jako defenzivní štít nechá vylákat úplně jinam než má být. Tyto prostory by měli obíhat Hrubý s Keniou, Deli je dle mého názoru na hřišti od toho, aby čistil střed pole. Dělá to mnohdy dobře, ale čas od času se ocitne úplně někde jinde a problém je na světě. Baez mi v tomhle směru taky připadá lepší. Každopádně tohle jsou obě věci na kterých se dá hodně zapracovat a na Simonovi vidím velkou sílu v soubojích i docela fotbalovost, ale těchto dvou věcí se musí vyvarovat. Protože ty zatím dělají v mých očích lepší alternativou Baeze, ač Deli má určitě potenciál výš.

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Dresco     před 10 lety 14.03.2015 23:46 |  
    0 0

    Ja bych k Delimu rekl to, ze se kazdy zapas zlepsuje a je v nem velky potencial. Vcera to byl rozhodne jeho nejlepsi zapas z tech tri a pokud se bude stale zlepsovat, tak neni co resit.

  2. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    tantalos     před 10 lety 15.03.2015 00:20 |  
    0 0

    Takhle si představuji poctivě udělané hodnocení - klobouk dolů.

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      no-nick     před 10 lety 15.03.2015 00:57 |  
      0 0

      Díky;)

  3. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 07:34 |  
    0 0

    Po prvních dvou kolech jsem měl celkem jasno v tom, kdo zastoupí Juhara v pozici mého neoblíbence. Proti MB zahrál Deli výborně a jestli se bude ještě zlepšovat, tak se může stát oporou týmu. Ale elegantním bych ho teda rozhodně nenazýval, elegantní byl Tavares.

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      Humessi     před 10 lety 15.03.2015 08:40 |  
      0 0

      Právě s Bolkou se mi hodně líbil a v odebírání míče naprosto super. Souhlasím, jeho nejlepší výkon a pokud bude hrát tak jako teď, tak super posila. Tavares je holt jen jeden, proto nesrovnávám.

      • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

        Pepino44     před 10 lety 15.03.2015 09:41 |  
        0 0

        Tak s tím rozborem naprosto souhlasím. Jak je psáno,že z první odkopával po vhazování z autu- ano,všimli jste si,že se nabízí jako jeden z mála na auty a to z obou stran? Jako jeho další a to velkou přednost považuji,že i po prohraném souboji jde do toho okamžitě znovu. Všiml jsem si,že v jednom hlavičkovém souboji skákal i proti dvěma hráčům po sobě. Podle mého rozhodně není slabým článkem naší hry a až se hráči ve středu pole trochu sehrají (vyjasní si prostory,kde kdo hraje a zvyknou si na to) bude to ještě lepší. A že hrát umí nás snad přesvědčil v utkání proti nám za Příbram. Tam si mi i když jako soupeř hodně líbil. Doufám,že takový výkon zopakuje i za naše mužstvo.

  4. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Luuke     před 10 lety 15.03.2015 10:12 |  
    0 0

    Pozoruhodné - výborná defenziva
    - 4 branky doma
    - 1 tyč + další šance

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 12:09 |  
      0 0

      Díky za postřeh, myslím, že si toho nikdo z nás nevšimnul :)
      Jen technická, on tu někdo tvrdí, že byla defenzíva výborná?

  5. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Barra     před 10 lety 15.03.2015 10:15 |  
    0 0

    A hned si clovek uvedomi ze Alanor to pri hodnoceni hracu vubec nema lehke, naopak. Casto ukazuji fakta zapasu neco jineho nez mnozi z nas, a ja nejsem vyjimka, si myslime. Ale je jasne, ze fotbal neni exaktni veda, kde 2 + 2 = 4. Je logicke, ze kazdy z nas se na vykony hracu diva z jinak, ze casto hraje sympatie nebo naopak antipatie vyznamnou roli, nekdy i zpusob jak se hrac pohybuje na hristi. Zpusob jak napriklad Galasek behal na hristi nebyl take zrovna elegantni, ale o to vice efektivni.

    Ja se uz ted tesim na hodnoceni Alanora patecniho zapasu, predem mu moc dekuji za tradicne dobre odvedenou praci. Stejne tak se tesim na diskusi ktera bude nasledovat je tradicne prispevkovy vrchol tydne tady na webu. A co se tyka Simona Deliho - v prvni puli proti Liberci mi moc neprisel na chut, o to vice si ho ted vazim. Zlepsuje se zapas od zapasu, budeme mit z neho jeste velkou radost. Samozrejme ze neni dokonaly, ale kdo to z nasich hracu je - s vyjimkou snad momentalniho Milana Skody. A pamatujte si, jak Skodu velka cast diskutujicich jeste pred necelym rokem nekam posilala. Zlepsil se vazne Milan o tolik, nebo zlepsilo se muzstvo a dostava se ted do sanci, o kterych nedavno jeste jen mohl snit? Aldo Baez byl a je muj oblibeny hrac, ale nema na to Simona ted z muzstva vytlacit. Je to mlady kluk, ktedy se jeste bude zlepsovat, a moc bych mu pral aby se mu podarilo nejakou tu branku pri standartkach dat. Byla by to pro neho velka odmena a pozitivni stimulans.

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      no-nick     před 10 lety 15.03.2015 10:47 |  
      0 0

      V prvním odstavci máš naprostou pravdu. Několikrát jsem si na Alanora vzpomněl, když jsem některé věci i třikrát přemítal a pouštěl si je znovu. Žádná prdel, je o dost jednodušší hodit koment někam pod článek☺

      • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

        Barra     před 10 lety 15.03.2015 11:39 |  
        0 0

        Ted se cervenam a moc se omlouvam, No-nicku, v mym spechu jsem zapomnel ti podekovat za podrobnou a perfektni analyzu vykonu Simona Deliho. Je to mravenci a nevdecna prace - takze velky dik a palec nahoru!

  6. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Tomis68 (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 10:40 |  
    0 0

    Myslím si, že Deliho výkony jdou nahoru a i díky svým proporcím vyhrává ve středu pole míče, kde by si jiní museli leckdy pomoct faulem. Pokud bude pokračovat v rozehrávání balonů na jistotu namísto vymýšlení, jen dobře podle mě.

    Jinak se mi Boudjemaa v posledním zápase líbil. Nepřišlo mi, že by to flákal a techniku prostě má, podle mě za Vuka minimálně rovnocenná náhrada. Tak uvidíme, jak to uvidí MB do zápasu s Plzní. Jinak ten Skalákův atak byl fakt ***.

    Mikula má bojovnost, ale to některými místními odborníky urážený dříč Dostál taky. Jsem zvědavý, jak se do budoucna ještě vyhraje. Přál bych mu to, ale momentálně se mi zdá jasné, že díky Tamásovi je naše levá obrana kvalitněji obsazená a Mikulovi do opravdu kvalitních výkonů ještě něco chybí...

    Hrubeš se mi na stadionu zdál špatný, ale podle záznamů mohl podle mě mít první a měl mít určitě druhý gól... Ale přijde mi z mého laického pohledu, že strašně moc toho vyráží před sebe a málo co chytí... Rakovan by asi v momentální situaci nebyl horší... Kdy už konečně bude k dispozici Berky? :( Karel i na stadionu vypadal hodně sklesle, možná by bylo lepší jít ve středu na Plzeň se snad sebevědomějším Matejem.

    K zápasu s Boleslaví - sice prohra, ale s dvoudenním odstupem jsem ve výsledku rád, že jsem nemrznul v té zimě při nějaké holomajzně a jsem rád, že hra Slavie konečně zase přináší (aspoň na pohled a aspoň po nějakou část zápasu - ani to na podzim leckdy nebývalo) radost. Výsledku je škoda, ale berme to tak, že nahoru jdeme postupně a konečně je už konečně vidět herní progres v kontextu doby po druhém titulu. A to nás trénoval i Koubek, který dost možná teď oslaví s Berbrostánem titul. Plzni taky trvalo, než se pod Vrbou dostala nahoru. MBVCD

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      klimi     před 10 lety 15.03.2015 10:53 |  
      0 0

      Já nevidím důvod k tomu, aby ve středu nemohl chytat Berkovec, který včera vychytal nulu za Admiru. Tedy snad kromě zdraví, ale to bude asi už OK.

      • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

        Tomis68 (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 11:13 |  
        0 0

        Super, zmínky o zápasu za Admiru jsem si před tím nevšiml :).

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      no-nick     před 10 lety 15.03.2015 10:53 |  
      0 0

      K Hrubesovi - krom druheho a tretiho golu, které mu vycitam, tam byly další dvě střely, které jen vyrážel před sebe (pravda, jedna byla těžší, jedna šla ale zpoza vápna přímo na něj, neplavala, měl ji podle mě chytit). Navíc mi vadí, že výhradně posílá balóny za půlku. I kdyz na něj posle balon obrance a on může rozehrát a vyřadit napadajiciho ze hry, stejně jen práskne do balónu.

      Celkově mi přijde jako slušný gólman, ale ty výkony jsou trochu ustrasene, nesebevedome. To je u gólmana špatně.

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      Sedrousek     před 10 lety 15.03.2015 12:44 |  
      0 0

      Co se ti na DB libilo? Obranej zakrok tam mel jeden. Jinak tam byl pri braneni vzdy pozde. Skalakuv tresnak byl taky jeho ( uplne zbytecny) a do predu taky nic moc

      • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

        klimi     před 10 lety 15.03.2015 13:54 |  
        0 0

        Za mě žádný faul před gólem Skaláka nebyl...

        • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

          Travinho     před 10 lety 15.03.2015 16:58 |  
          0 0

          A co to bylo? Měl v tom souboji ruce, měl...

  7. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    spino     před 10 lety 15.03.2015 10:55 |  
    0 0

    Když už jsme u kritiky Deliho, tak bych se vrátil ještě k Hrubešovi. Podle mě by bylo opravdu nejlepší, kdyby šel po sezóně podobně jako Berky chytat jako jasná jednička do nějakého prvoligového klubu, kde je menší tlak veřejnosti, a tam by mohl ukázat, jestli má na to chytat za Slavii. S Rakovanem bych s poděkováním také ukončil spolupráci. Není špatný, ale na post jedničky zřejmě nestačí. Může jí dělat jinde. Do nové sezóny bychom tak vystoupili s jasnou jedničkou Berkym (pokud bude zdráv). Dále bych přivedl z jiného klubu nějakého mladšího perspektivního gólmana jako dvojku a trojku může dělat třeba Otáhal, který zatím nemá s dospělým fotbalem zkušenosti.

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      klimi     před 10 lety 15.03.2015 10:59 |  
      0 0

      "Mladšího perspektivního gólmana z jiného klubu."

      Koho bys navrhoval?

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      Travinho     před 10 lety 15.03.2015 11:24 |  
      0 0

      Kdo by ho jako jasnou jedničku vzal?

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      lassiter     před 10 lety 15.03.2015 11:30 |  
      0 0

      Umístit brankáře v jiném prvoligovém klubu na hostování bez opce jako jasnou jedničku je téměř nemožné, i ten Berkovec začínal na Bohemce jako dvojka.

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      Sedrousek     před 10 lety 15.03.2015 12:46 |  
      0 0

      A co kdyz se Berkovec zrani?

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      Elanius     před 10 lety 16.03.2015 12:42 |  
      0 0

      Nemůžu souhlasit. Naopak! Rakovan je v poměru cena/výkon velice dobrá dvojka. Jsem pro poslat příští sezonu Hrubeše někam do klubu na úrovni Hradce, Budějovic, Bohemky, určitě by mu to prospělo.

      Ale Rakovan, pokud by byl ochoten tuto roli plnit, by měl zůstat dvojkou za Berkovcem. Mladé talentované brankáře nám asi moc klubů jen tak za pár korun neprodá a stejně nemáš jistotu, že budou nějak lepší než Rakovan. A naopak staré veterány po zkušenosti s bohužel hrozivě špatným Černým už opravdu ne.

  8. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Travinho     před 10 lety 15.03.2015 12:09 |  
    0 0

    Další věc, kterou mi hodnotící nikdy nemůžeme vědět je to, jaké má vlastně hráč na hřišti úkoly od trenéra.
    Já osobně v defenzivě preferuji, když je jeden hráč, který si vyloženě hlídá svůj prostor a druhý který lepí díry a pomáhá spoluhráčům. Vzhledem k potenciálu obou by bylo logické, kdyby první byl Deli a druhý Hrubý. Podobný způsob praktikuje také Jablonec s duem Hübschman - Greguš. Ostatně podobně jsme hráli na podzim i my, kdy na tomto postu nastupoval Kodr, případně Baéz.
    První branka - Podle mého do tohoto souboje neměl Deli jít a pokud, tak v této pozici nemůže nechat hráče tak jednoduše odcentrovat, jelikož jsme tam byli 3 na 2, tak to potom zavání průserem. Viděl bych tam chybu i u Zmrhala, který se měl sunout na střed a Kenii, který spíše statoval a mohl zastupovat Deliho. Takže asi celkově vina nesehranosti.
    Druhá branka - Těžko posoudit, kdo měl u volného hráče stát. Nicméně jednoznačně rozhodla minela golmana. Pokud už to boxuje, tak to musí letět jinam než 2 metry před něj.
    Třetí branka - Hned 3 chyby. Simon lehce prohrál osobní souboj uprostřed hřiště, Boudjemaa nesmyslně fauloval a Hrubeš to taky mohl mít.
    Čtvrtá branka - Ta jde asi čistě za Bílkem, podcenil to.
    Až mi to čas dovolí pustím si celý zápas a budu sledovat jen Deliho a uvidím, či se ve svém hodnocení mýlím nebo ne a vyjádřím se k tomu zde, třeba si budu sypat popel na hlavu.

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      Kunetice     před 10 lety 15.03.2015 12:15 |  
      0 1

      Až se budeš koukat na záznam tak se hlavně dívej kolik brankářských zákroků předvedl Hrubeš já to vidím na velkou nulu. A fotbal a výkon mužstva začíná od brány, když dostaneš takové goly tak se těžko donutíš jet na krev.

      • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 12:31 |  
        0 0

        Je to tak,jinak každej slušnej golman by měl chytit něco navíc,jak říkal Vanous,to Hrubeš evidentně nechytil,za prohru může jednoznačně náš golman.Na druhou stranu věřím že jednou bude naší oporou.V tuto chvíli mu to nejde a stojí nás to body bohužel.

      • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

        Pepino44     před 10 lety 15.03.2015 12:31 |  
        0 0

        Tak v tomto máš asi pravdu. Já jsem se po zjištění v jaké formě opět Hrubeš chytá vždy i v té zimě na staďáku orosil kdykoliv MB šla směrem k naší brance. Podobné pocity museli mít i hráči v obraně a to jim na výkonu asi nepřidalo. On je rozdíl,když hráč v obraně má jistotu,že pokud udělá nějakou chybu tak je tam ještě brankář,který něco chytí,než když se třese aby někdo nevystřelil,protože to asi skončí golem. Podle mého je ten pocit jistoty velký faktor.

  9. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 12:15 |  
    0 0

    Perfektní rozbor!
    Také mi Deli přijde zápas od zápasu lepší, snad mu to vydrží a ve třicátém kole už bude hrát jako Pelé :-).

  10. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Veta (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 12:38 |  
    0 0

    Quelhare, na to, že jsi "amatér", tak opravdu pěkný rozbor. I správně podotýkáš, že nevíme, jaké měli hráči pokyny.

    Obecně se mi Deli líbí, z jeho stylu čtu, že se snaží hrát jako Yaya Touré, do kterého má samozřejmě daleko, ale potenciál zde vidím.

    Jinak neviděl jsem záznam a nevím, jestli si dobře pamatuju pořadí branek, ale ve 3 z nich je namočen Zmrhal.

    Jak mám Jardu rád, tak při jedné se zapomněl stáhnout do prostoru před vápnem, při další prohrál / nestihl souboj se svým hráčem a při posledním nechal hráče moc pohodlně centrovat (zde teda nutno podotknout, že jsme se snažili tlačit a třeba měl pokyn hrát na riziko).

  11. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Veta (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 12:38 |  
    0 0

    Quelhare, na to, že jsi "amatér", tak opravdu pěkný rozbor. I správně podotýkáš, že nevíme, jaké měli hráči pokyny.

    Obecně se mi Deli líbí, z jeho stylu čtu, že se snaží hrát jako Yaya Touré, do kterého má samozřejmě daleko, ale potenciál zde vidím.

    Jinak neviděl jsem záznam a nevím, jestli si dobře pamatuju pořadí branek, ale ve 3 z nich je namočen Zmrhal.

    Jak mám Jardu rád, tak při jedné se zapomněl stáhnout do prostoru před vápnem, při další prohrál / nestihl souboj se svým hráčem a při posledním nechal hráče moc pohodlně centrovat (zde teda nutno podotknout, že jsme se snažili tlačit a třeba měl pokyn hrát na riziko).

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      Alanor (admin)     před 10 lety 15.03.2015 12:42 |  
      0 0

      To je práce no-nicka, který nám článek zaslal. Quelhar ho jen publikoval. ;)

      • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

        Veta (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 15:37 |  
        0 0

        Pak je samozřemě na místě omluva no-nickovi ;)

        • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

          no-nick     před 10 lety 15.03.2015 19:01 |  
          0 0

          Úplně v pohodě☺

  12. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Orlik66     před 10 lety 15.03.2015 16:18 |  
    0 0

    Rád bych se zeptal někoho znalejšího, zda je reálné, aby MB nasadil proti Plzni Berkovce - po jeho výborných výkonech proti Dukle a na Admiře. Díky.

  13. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 16:28 |  
    0 0

    V zápase proti Teplicích mi z výkonu Deliho vstávaly vlasy hrůzou, označil jsem o tu v diskusi za nejslabší článek sestavy, takže mě nikdo nemůže podezřívat, že mu chci nějak nadržovat, ale proti MB hrál Deli jak pán, výborný výkon.

    Moje hodnocení:
    Hrubeš - 2
    Mikula - 6
    Latka - 4
    Bílek - 4
    Tamás - 6
    Deli - 7
    Hrubý - 5
    Boudjemaa - 5
    Kenia - 8
    Zmrhal - 6
    Škoda - 7

    Prošek - 4
    Baéz - 4
    Fialka hrál příliš krátce

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      Navyseals     před 10 lety 15.03.2015 16:35 |  
      0 0

      Hrubý - 3, Zmrhal - 7, jinak souhlas

      • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

        Pepino44     před 10 lety 15.03.2015 17:02 |  
        0 0

        Já bych dal Zmrhalovi rovněž 7,nebyl horší než Škoda,jeden gol dal,na jeden nahrál a ještě dal Škodovi dvě další nahrávky na gola. Jinak celkem souhlas.

  14. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 18:38 |  
    0 0

    Od no-nicka profesionální analýza, taky si ji tak někdy dělám, ale vždycky až druhý den po zápase, když opadnou emoce. Ještě bych doplnil, že Simon má navíc velkou výhodu ve své výšce a robustnější postavě (to je hendicap Alda) a je tím i velice platný při rozích a ostatních standartkách. Alda bych nezatracoval, jeho čas určitě přijde na Letné nebo v případě když se Simon vykartuje. Navíc, Deli je u nás velice krátkou dobu, chce to aspoň půl roku, aby se důkladně poznal a sehrál s mužstvem a tím je i velká pravděpodobnost, že jeho výkonnost ještě půjde nahoru.

  15. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Petr9608     před 10 lety 15.03.2015 18:54 |  
    0 0

    Tak, 20. kolo je minulost.

    Čtyři jarní kola stačily k tomu, aby se Votroci dostaly ze setupových vod. Neuvěřitelné.

    Padlo 25 branek, tedy další kolo s "magickým" průměrem nad 3 góly za zápas, konkrétně 3,125 g./z., navzdory tomu že v půlce zápasů padl max. jeden gól. 4 zápasy = 3 góly, ostatní 4 zápasy = 22 gólů

    Nás musí těšit to, že i přes ten šílený zápas s Bolkou jsme pořád ve hře o poháry, především díky výhře Brna v Teplicích. Navíc máme stále ten zápas v Plzni. Že tam stejně prohrajem? Za poslední 4 sezóny (co je Plzeň v oblacích a my dole) máme ve Śtruncácích 1-2-1. Navíc Plzeň se netváří zas tak suveréně. Ty dvě poslední výhry byly dosti ubojovaný. Bude to samozřejmě chít se v šestnáctce vyvyrovat nějakejch hraničních strkanic.

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 19:01 |  
      0 0

      Stále máme jen 4 body na páté místo Teplic (při příznivé konstalaci to mohou být evropské poháry), ale už jen 6 bodů od sestupu (jen dvě výhry).

      • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

        bongor     před 10 lety 15.03.2015 19:23 |  
        0 0

        Nechci v žádném případě sýčkovat,ale ani oproti 15.místu nemáme luxusní náskok.
        Nyní nás čekají dva zápasy venku,Plzeň a Brno,kdybychom oba prohráli,což se může stát,jsme zase v bahýnku.Takže situace nepřehledná,ale ještě žádný důvod k velké radosti.

        • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 19:36 |  
          0 0

          V tomzo kole se kopalo celkem 7 penalt (ČB - 1, Jihlava - 2, Ostrava - 1, Liberec - 1, Plzeň - 2). Docela by stálo za to dohledat, kdy jsme V LIZE naposledy zahrávali pokutový kop (Žižkov nepočítám, to byl pohár). A pokud by se tuto informace podařila zmedializovat, bylo by to super.

          • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

            Petr9608     před 10 lety 15.03.2015 20:17 |  
            0 0

            Stálo by spíše za to dohledat léky proti skleróze.

            Penalty jsme kopali v Budějkách a s Příbramí.

            • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

              Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 21:18 |  
              0 0

              Petr9608 - máš pravdu, omlouvám se.

        • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

          PetCC     před 10 lety 15.03.2015 23:09 |  
          0 0

          Doma budeme mít v dalších zápasech Bohemku, Jihlavu, Budějovice a Duklu. Z toho bychom snad měli udělat alespoň 8 bodů, což by samo o sobě na záchranu mělo stačit.

          • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

            Petr9608     před 10 lety 15.03.2015 23:23 |  
            0 0

            8?!!!!! Minimálně 10.... Plichta s Duklou by se dala snad dala akceptovat.

            S BOH, JIH a CEB z toho musí být BEZPODMÍNEČNĚ DEVĚT BODŮ. Už tak doma strašně ztrácíme.

            • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

              Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 18:51 |  
              0 0

              Pokud v Plzni vyhrajeme, tak nastane úplně jiná situace.

  16. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Travinho     před 10 lety 15.03.2015 19:04 |  
    0 0

    Tak dal jsem si tu práci a pustil si zatím prvním poločas, přičemž jsem sledoval čistě jen Deliho.
    1. minuta - Ve vzduchu jasně fauluje Wágnera, ale sudí kupodivu nepíská. Bylo to na polovině hřiště, takže by se nejedlo o zvlášť nebezpečnou standardku.
    3. minuta - První chyba. Pěkně si přišel pro aut, ale se mu nepovedla přihrávka na Zmrhala a namazal soupeři do brejku. Při následném brejku nesmyslně vyklidil svůj prostor a šel zdvojovat soupeře, ale volný hráč Boleslavi míč nedostal.
    4. minuta - Osvobozující odkop do autu, následně výborně vystoupil proti soupeři, který obešel Boudjemu a míč by zřejmě měl, ale Boudjemaa zbytečně fauloval.
    7. minuta - Kvalitně vyhrává hlavičkový souboj a ještě dává na volného spoluhráče.
    8. minuta - Hlavou na Hrubého, nyní měl ale jednoduchou pozici.
    10. minuta - Nechává se možná až jednoduše obejít Končalem (Myslím si, že Baez by mu v podobné situaci dal pocítit, kdo je na hřišti pánem)
    12. minuta - Dvě přesné přihrávky na krátkou vzdálenost.
    13. minuta - Složitá přihrávka na Keniu, zbytečně posílá skákavý mič do kontaktu, když ho mohl dát po zemi a Kenia následně ztrácí. I ten si s touto situací mohl poradit lépe.
    14. minuta - Zasunuje se místo Latky na stopera a několikrát jednoduše přihrává. Podle průběhu a pohybu Simona nic nenapovídá tomu, že by měli hrát s Hrubým vedle sebe.
    15. minuta - Vyhrává hlavičku a následně i skluzem zabraňuje přihrávce Boleslavi. Bohužel v obou případech dává míč na nohu soupeři, ale zde bych hovořil o smůle. Je spíše otázkou zdali neměl při hrozbě brejku použít taktické přistrčení soupeře, které by nebylo trestáno kartou, ale to je věc názoru.
    15. minuta - Je na vlastní polovině faulován.
    16. minuta - Takticky fauluje na polovině hřiště.
    17. minuta - Ve vápně je přesně tam kde má být a zabraňuje soupeři v průniku. Velmi důležitý zákrok.
    17. minuta - Nechává se velmi naivně obehrát Skalákem, který už byl ve složité situaci a je z toho velice nebezpečná šance Boleslavi. Zde musí být mnohem důraznější a hodnotím to za podstatnou chybu.
    19. minuta - Ve vápně Boleslavi si šel pro hlavičku (po rohu), ale Boleslav na poslední chvíli odvrací.
    21. minuta - Velmi zbytečný faul před vápnem znamená standardku pro Boleslav. Deli zastupoval na levém beku dobře Mikulu, ale prohrál sprinterský souboj s Vackem, vypichuje mu míč, ale sudí přesto píská. Bohužel dle litery současných pravidel, protože Deli šel do skluzu zbytečně oběma nohama a druhou Vacka skutečně trefil.
    22. minuta - Osvobozující odkop. Kolem něj byli víceméně samí slávisté, takže se nejedná o klíčový zákrok.
    22. minuta - Přihrávka do nohy na Boudjemu a ten je faulován. Jednalo se o jednoduchou nahrávku na 10 metrů.
    23. minuta - Vyhrává důležitou hlavičku a posílá míč zpět do závaru. Situace končí naším gólem. Výborně!
    25. minuta - Pohrává hlavičkový souboj, nejedná se však o nic zásadního. Několikrát v posledních minutách, ale dle mého vystoupil zbytečně ze svého postavení, čímž vznikla mezera mezi obranou a zálohou. V prvních dvaceti minutách to až na úvodní 3 minuty bylo pozičně v pořádku.
    26. minuta - Dostal se do hry hned několikrát. Nejprve vrátil míč Mikulovi po autovém vhazování. Následně vyhrál osobní souboj, při němž se ale Boleslavští dožadovali faulu, byla to hraniční situace, ruce ve hře opravdu byly. Nakonec se snažil vybídnout Škodu přihrávkou za obranu, která byla nepřesná, ale tuhle snahu jednoznačně kvituji.
    27. minuta - Vystupuje ze své pozice, ale pouze stínuje přihrávku soupeře. V tomto případě je potřeba počínat si důrazněji, protože tímto vystoupení se vlastně dostává ven ze hry.
    28. minuta - Náš tým kombinuje na vlastní polovině, ale Deliho z této snahy úplně vynechává.
    29. minuta - Hlídá si hráče soupeře, ale ten se od něj dvakrát jednoduchým naběhnutí o několik metrů odpoutá. Tady by s měl Simon jednoznačně počínat důsledněji.
    31. minuta - Prohrává hlavičkový souboj uprostřed hřiště, ale soupeř byl v mnohem lepším postavení.
    32. minuta - Jde si pro přihrávku z autu a volí jen osvobozující odkop. Situace se určitě dala vyřešit lépe, ale přihrávka byla dost složitá, takže bych mu to nijak nevyčítal.
    34. minuta - Dostal přihrávku od spoluhráče, měl dostatek času s míčem něco udělat, ale posílá jej pouze do autu. Velmi zbytečná ztráta.
    34. minuta - Nejprve prohrává hlavičkový souboj, ale následně míč vybojoval zpět.
    35. minuta - Při brejku Boleslavi nezachytil nabíhajícího hráče, ale jde pomáhat Tamásovi na levou stranu. Zde si měl přebrat určitě někoho jiného a opět musím jeho snahu hodnotit negativně. Poté ovšem dobře přihrává Zmrhalovi.
    38. minuta - Inkasovaný gól na 1:2. Pouštím si to stále dokola a myslím si, že tady si měl Simon počínat úplně jinak. Buď vůbec Boudjemovi s Mikulou nechodit pomáhat. Dva na dva by na kraji hřiště mělo stačit a pokud, tak rozhodně nesmí i tak přijít z toho prostoru nádherný centr. Navíc přímo přes Simona, který místo, aby šel důrazně do Skaláka, tak jej pouze stínoval a nechal centrovat. To je v situaci, kdy jsme v tomto místě v přečíslení velká chyba, ale za brankou byla souhra více chyb.
    40. minuta - Odvrací centr Boleslavi
    43. minuta - 2:2, podíl Deliho zde podle mě nebyl.
    44. minuta - Opět byl u soupeř o krok později a ten mohl v klidu rozehrát.

    Z celkového pohledu za první polovinu jasně převládají negativní věci nad pozitivními, uvidím co druhá půlka, ale s tímto výčtem nemůžu být spokojen. Pokud se někomu něco nezdá, tak můžeme diskutovat o jednotlivých momentech, ale spokojenost jako s celkem za první půli u mě prostě být nemůže.

    • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

      no-nick     před 10 lety 16.03.2015 07:50 |  
      0 0

      Asi se neshodneme☺ Při hodnocení jsem se snažil dívat se na to i z pohledu měl šanci spac situaci vyřešit nebo ne a tady podle mě máme oba nastavené jinak měřítko. Dost možná já moc do plusu, ty do mínusu.

      To postavení dvou DZ vedle sebe jsem psal uz předevčírem, že bylo při defenzívě. Naopak při ofenzívě bylo několikrát, jak zmiňujes, zasouval se po horvathovsku mezi stopery, ti se víc roztahovali, aby mohli dopředu krajní beci. Určitě dobrý taktický záměr.

      • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

        Travinho     před 10 lety 16.03.2015 09:43 |  
        0 0

        Jenže prioritně v daném prostoru musí být Deli, Hrubý, jenž se mnohdy vydává až do útoku v tom prostoru mnohdy logicky být nemůže. Přišlo mi, že hrál skoro vedle Kenii. Ale tím netvrdím, že Deli nehrál co měl. On to hrál, jen tam bylo velké množství zbytečných vystoupení ze svého místa, takových zbytečných taktických chyb. Kdy podle mého vystupovat nemusel, protože tam nijak zvlášť nebyl potřeba.

        • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

          no-nick     před 10 lety 16.03.2015 12:16 |  
          0 0

          Jestli ses na to zaměřil, tak to tak asi bude, nedíval jsem se v každý moment na jeho přesné postavení. Mně přišlo jeho postavení zpravidla v pořádku, ale nezameroval jsem se primárně na to.

          Jen se trochu bojím, že splnění tvých požadavků, kdy posuzujes postavení vůči hře v každý moment, je jednoduše nemožné.

          • Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

            Travinho     před 10 lety 16.03.2015 13:54 |  
            0 0

            Nemožné to určitě je, ale důležité je,aby se to zcela minimalizovalo. Simon často vyletí velmi vysoko za soupeřem a ani jej nedohraje a to i v situacích, kdy Hrubý případně Kenia nejsou zrovna k dispozici pomoci. Tím potom úplně otevře střed hřiště pro soupeře a v takových situacích musí couvat. Je to někdy pro hráče složité, ale už v mládeži se nyní učí, že pro obranu celku je nejdůležitější, aby bylo co nejvíce hráčů za balonem.

  17. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    PetCC     před 10 lety 15.03.2015 23:16 |  
    0 0

    Já tedy Deliho zhodnotím jen podle pocitů :-)
    V tomhle zápase tedy podal nejslabší výkon, co se týče bránění, protože Boleslav byula ve středu pole velice důrazná a Deli se tak moc k hlavičkám nedostal a když jo, tak je tolik, jako v minulých zápasech nevyhrával.
    Na druhou stranu rozehrával mnohem opatrněji, takže toho moc nepokazil.
    Tak si vyberte, jestli byl lepší nebo horší :-)
    Zaujalo mě tedy, že pravidelně hraje rozehrávku z pozice posledního. To ukazuje, že trenér má v jeho schopnosti důvěru. No uvidíme, jak to s ním bude pokračovat.

  18. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 15:14 |  
    0 0

    Ja myslim ze takovahle prace a (sebe)reflexe by se mela ocenit..
    palec nahoru

  19. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    Travinho     před 10 lety 16.03.2015 17:17 |  
    0 0

    Druhá půle
    46. Prohrál osobní souboj. Šlo o jasný nedůraz z jeho strany a nedostoupení soupeře.
    46. Úspěšná přihrávka na Hrubého.
    48. Úspěch v osobním souboji.
    49. Je faulován.
    50. Velmi dobře se vrací za Latku. Zatím až na prvotní nedůraz hodnotím tuto půli pozitivně.
    50. Podcenil osobní souboj, ale naštěstí z toho žádné nebezpečí nebylo.
    52. Výborně vyzval Škodu, ale ten byl ofsajdu. Velmi dobře!

  20. Re: Výkon Simona Deliho v zápase s Mladou Boleslaví

    zeleznik2     před 10 lety 17.03.2015 16:24 |  
    0 0

    Velmi podrobné hodnocení výkonu Deliho, Deli určitě předvedl kvalitnější výkon než v Liberci a i proti Teplicím, kdy přihrál na první gól soupeře, ze začátku ho tam sice Skalák jednou nebo dvakrát vykoupal, ale pak už to bylo dobré, mne teda zklamal spíše Hrubý, defenzíva prostě není jeho parketa a asi nikdy nebude, musí pokrývat hráče soupeře a to ani proti Teplicím ani proti Bolce bohužel neudělal, po zásluze po Hrubešovi druhý nejhorší slávista.