Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 18. kolo

Slavia vstoupila do jara v dobré formě, ačkoliv tentokrát přes převahu nedokázala s Teplicemi uhrát více než remízu 2:2.

Z Edenu jsem odcházel spokojen. Slavia sice nedokázala porazit v důležitém zápase Teplice, ale to bylo zároveň jediné, co sobotnímu utkání z její strany chybělo. Troufnu si říci, že podobně kvalitní hrou se sešívaní již dlouhou dobu doma neprezentovali. Navíc navázali na kvalitní vystoupení v Liberci, a tak lze doufat, že by nemuselo jít o náhodu, nýbrž o trvalý výkonnostní vzestup, který tým učinil během zimní přestávky. Zda tomu ale tak skutečně je, se ukáže až v dalším průběhu jara.

Je zbytečné podrobněji rozebírat výkon rozhodčích. Utkání se vysílalo v televizi, takže jejich přehmaty viděl celý fotbalový národ a troufnu si říct, že nebýt jejich vlivu, tak by Slavia oslavovala druhé jarní vítězství. Naopak budu mluvit o věcech pozitivních a pochválím fantastickou Tribunu Sever, která je po zimní přestávce v podobně skvělé formě jako naši fotbalisté. Zvláště za choreo na počest v této sezóně až neuvěřitelně dobrého Milana Škody si zaslouží naši ultras potlesk. Jen tak dál!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 4 - Po prostudování opakovaných záběrů si dovolím tvrdit, že první inkasovaný gól jde z půlky za Hrubešem. Nešlo o lehký zákrok, rána to byla povedená, ale střela šla prostě příliš ke středu branky a ligový brankář by ji měl zvládnout vytěsnit. Reputaci si částečně napravil dobrým zákrokem proti střele z přímého kopu v samotném závěru zápasu.

Jan Mikula - 5 - Z mého pohledu zahrál o něco lépe než v Liberci a neměl vážnějších problémů. Nicméně byl vidět značný rozdíl mezi ním a Tamásem v podpoře útoku. Pro Mikulu tak jen lepší pětka.

Martin Latka - 5 - Vzadu zahrál svůj letošní standard, který by si fanoušci červenobílých přeci jen představovali o něco výše. Faulů udělal poměrně dost, koledoval si o žlutou kartu. Známku si na průměrnou vylepšil tradičně dobrou podporou útoku, kdy pomohl zejména při naší druhé brance.

Jiří Bílek - 5 - Vzadu o něco jistější a přesnější než Latka, i on se však nevyhnul chybám, kterým byl zbytečný faul těsně před vápnem v závěru zápasu. Vepředu byl pak vidět méně než jeho parťák ze stoperské dvojice, proto dávám stejnou známku.

Krisztián Tamás - 7 - Už v Liberci naznačil své možnosti, doma ale ještě o dost přidal a ukázal, že zvládne velice dobře podpořit i útok. Vzadu jistý, pozičně působí dobře. Proti Teplicím taktéž ukázal, že si rozumí i s míčem a že má výbornou fyzickou kondici. Druhý nejlepší slávista po suverénním Škodovi.

Simon Deli - 4 - Už jeho výkon v Liberci byl rozpačitý, tentokrát zahrál ještě hůře. Jeho laciná ztráta a zaváhání Hrubeše nás stálo první inkasovaný gól, podobných laxních ztrát měl Deli za zápas až příliš mnoho. Po slabém prvním poločase šel postupem času nahoru a ukázal svůj potenciál. Umí využít své vysoké postavy a má solidní techniku v práci s míčem, jen potřebuje přidat na přesnosti a hlavně zodpovědnosti.

Robert Hrubý - 7 - Další velice slušný zápas Hrubého. Hned v úvodu zaujal parádním vedením míče a zrychlením hry. Přesným přímým kopem pak vyzval k první brance Škodu. Poté už se mu ale přímé i rohové kopy po hříchu tak nevedly. Celkově ale kvalitní výkon a horší sedmička.

Vukadin Vukadinovič - 6 - Nastoupil i s drobným zraněním a vedl si slušně, byť to nebylo až tak dobré jako v Liberci. Dobrých průniků měl za zápas několik, bohužel opět vázla finální fáze a to nejen v přihrávkách, ale i při zakončení. Horší šestka.

Karel Piták - 5 - Úplně nezklamal, ale na výkon Kenii z Liberce nenavázal ani zdaleka. Zpočátku byl nepřesný a zbytečně ostře fauloval. Pak sice přidal a dobře se zapojil do kvalitní útočné hry týmu, na lepší než průměrnou známku to ale nestačilo.

Jaromír Zmrhal - 7 - Další výborný výkon Zmrhala. Nalevo byl nebezpečný, po dobrém zakončení si mohl připsat i branku, ale bohužel trefil jen tyč. Horší sedmička.

Milan Škoda - 9 - I když se mu do statistik připíše jen jedna trefa, tak reálně pro Slavii vstřelil oba góly. Herně byl navíc vynikající a ještě lepší než v Liberci. Byl k nezastavení, vyhrával jeden souboj za druhým, obránci soupeře si s ním nevěděli rady. Nejen vstřelenými góly, ale i svou parádní hrou je skutečným kandidátem pro reprezentační dres. Ještě před pár lety bych nikdy nevěřil, že dokáže hrát stabilně takhle skvěle.

Václav Prošek, Marek Červenka a Damien Boudjemaa nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (71)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 10:46 |  
    0 0

    Karel Hrubeš - 4
    Jan Mikula - 6
    Martin Latka - 5
    Jiří Bílek - 6
    Krisztián Tamás - 7
    Simon Deli - 4
    Robert Hrubý - 7
    Vukadin Vukadinovič - 5
    Karel Piták - 5
    Jaromír Zmrhal - 7
    Milan Škoda - 9

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Jiri1     před 10 lety 02.03.2015 10:50 |  
      0 0

      Tentokrát s hodnocením nemám problém, střízlivé a zároven jasně vypovídající o kvalitách hráčů, osobne bych snížil hodnocení Latky a Pitáka

  2. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 11:07 |  
    0 0

    Přidal jsem svoje subjektivní hodnocení hráčů pod článek o zápase, vždy mě pak baví srovnávat to s hodnotícím guru Alanorem, odchylku 1 beru jako normální, u odchylky 2 už si říkám "co to" :) Já jsem dal Zmrhalovi a Hrubému pětku, Alanor sedmičku. Přiznávám, že jsem na oba byl asi zbytečně přísný, avšak sedmička mi přijde zas nadsazená, a to i když Alanor píše, že udělil sedmičku horší. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 02.03.2015 11:14 |  
      0 0

      U tria Hrubý, Zmrhal, Vukadinovič jsem se skutečně dost rozmýšlel mezi nižší a vyšší variantou, ale nakonec jsem se vzhledem k výbornému týmovému výkonu rozhodl pro vyšší známku. Pětka by mi pro ně (Hrubý, Zmrhal) přišla už skutečně přísná. :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Betynka58     před 10 lety 02.03.2015 11:08 |  
    0 0

    Predpokladam, ze nejvice polemik zde bude opet ohledne Deliho znamky. Ja mam problem hlavne s porovnanim jeho dvou poslednich zapasu. Zatimco v Libercii se mi opravdu nelibil, v sobotu dle meho zahral rozhodne lepe. Jinak bych snizil znamku Zmrhalovi (za vykon v prvnim polocase) a hlavne Vukadinovicovi, ktery byl dle meho nejslabsim ze slavistu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 02.03.2015 11:16 |  
      0 0

      Mně se Deli líbil ještě o něco méně než v Liberci. Hraje v tom roli samozřejmě i fakt, že se výrazně podílel na úvodním góle zápasu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        edenian     před 10 lety 02.03.2015 12:14 |  
        0 0

        Kdyby se bodovaly dva parametry jako u nekterych jinych sportu, mel by u mne Deli maximalni znamku za naivitu. Nevim jestli je to presne to slovo ktere to vyjadruje, ale me pripada nekdy jako dite. Ve Sparte nemohl mit sanci, sorry.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Alanor (admin)     před 10 lety 02.03.2015 12:25 |  
          0 0

          S tou naivitou naprosto souhlasím. Hráč na jeho postu musí vědět, kde si co může dovolit. Ale potenciál je tam slušný, když mu to Beránek a spol. vtlučou do hlavy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            edenian     před 10 lety 02.03.2015 12:27 |  
            0 0

            Jako asi vsichni ostatni v to doufam, na hodnoceni potencialu si uplne netroufam, ale asi nam jeste parkrat dost zatrne.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Betynka58     před 10 lety 02.03.2015 11:09 |  
    0 0

    Predpokladam, ze nejvice polemik zde bude opet ohledne Deliho znamky. Ja mam problem hlavne s porovnanim jeho dvou poslednich zapasu. Zatimco v Libercii se mi opravdu nelibil, v sobotu dle meho zahral rozhodne lepe. Jinak bych snizil znamku Zmrhalovi (za vykon v prvnim polocase) a hlavne Vukadinovicovi, ktery byl dle meho nejslabsim ze slavistu.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 11:14 |  
    0 0

    Od té doby, co nad hodnocením přemýšlím ve směru, jaké bych zde dal známky já, tak se v podstatě shodujeme. Maximální shoda nastala u Simona Deliho, kdy mi celou neděli zní hlavou slovo "laxní", jak mohl tento hráč někdy hrát stopera atd. U Vukadin bych doplnil, že se vrátil k výkonům, které předváděl na podzim, kdy své přednosti utápí v neschopnosti přihrávat, centrovat, střílet.

    Zbývá jen dodat, že naše obrana je celkově strastiplná a přestože to byl hezký zápas a úspěšné dotahování výsledků těší, tak nezapomínat na situaci, že se prohrávalo(a proč) a že tam bylo stále plno zmatených závarů. 18 zápasu a 25 obdržených branek není žádná sláva, naštěstí letos dáváme góly.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    birkin     před 10 lety 02.03.2015 11:16 |  
    0 0

    vcelku souhlasim, jen bych asi snizil znamku Zmrhalovi, podle me moc videt nebyl, ve druhym polocase sel nahoru, ale i tak si myslim max 6. Naopak bych zvednul znamku Delimu taky o bod i presto, ze me vytacel svou nepresnosti v rozehravce, ale obranna faze, az na ten kiks pred golem mi prsila dobra.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Navyseals     před 10 lety 02.03.2015 11:48 |  
    0 0

    Já bych známku snížil Zmrhalovi, Vukadinovičovi a Hrubýmu. Naopak bych přidal Mikulovi, protože ten byl jak skála celej zápas. Deli sice zatím střídá lepší okamžiky s horšími, ale potenciál ukázal a ne malej. Na přesnosti přihrávek a rychlejších reakcích se dá pracovat. Až to přestane tak drbat a začne používat mozek, tak z něj bude výbornej hráč.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    dubas     před 10 lety 02.03.2015 11:58 |  
    0 0

    Alanore, já ti garantuji, že ve chvíli kdy Potočný vystřelil, věděl Hrubeš, že to nemá šanci chytnou a že u toho bude vypadat jak jouda, protože jak se přesouval do středu brány, měl váhu přenesenou na pravou nohu, na záběrech čt je to nádherně vidět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 02.03.2015 12:07 |  
      0 0

      To je možné, ale to je o celkové práci v bráně, o postavení, o anticipaci. Jsem přesvědčen, že alespoň půlka ligových brankářů by ten míč za sebe nepustila.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        dubas     před 10 lety 02.03.2015 12:36 |  
        0 0

        Já píšu o tom, že pokud postupuje hráč z křídla, tak musí brankář stát u bližší tyče, protože se k ní hůř skáče a jak si hráč navádí míč na střed, tak se přesouvá do středu i brankář a přenášíš rovnováhu z jedné nohy na druhou. Hrubeš se posouval doprava a v době střely stál na pravé noze a střela šla do protipohybu. Kdyby Potočný vystřelil o vteřinu později, kdy už Hrubeš zastavil pohyb, tak to bez problémů chytl. On o tom i Hrubeš mluvil v rozhovoru, že v době střely stál na pravé noze. Jako někdo kdo chytal, vím o čem mluvím, ty musíš zastavit pohyb doprava, překonat setrvačnost, přenést váhu na na druhou nohu, udělat krok a odrazit se a to se nadá stihnout. Ty víš už ve chvíli, kdy ten útočník vystřelil, že to nemáš šanci stihnout, že je to gól a že u toho budeš vypadat jak největší zoufalec a ceďák v jedné sobě a věř mě že je to strašný pocit, který jsem mnohokrát zažil:-) Ono se to někomu, kdo nechytával, těžko vysvětluje a nedělám si iluze, že někoho přesvědčím, ale napsat jsem to musel.:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Kenny     před 10 lety 02.03.2015 16:15 |  
          0 0

          Proč by měl při pohybu doprava a vzápětí skoku doleva přesouvat váhu na levou nohu? Tahle změna směru přeci záleží na pravačce. Spíš nechápu proč po tom míči nešel levou rukou když to letělo nalevo od něj.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            slaviator     před 10 lety 02.03.2015 23:57 |  
            0 0

            Je to možná paradox, ale tu pravacku rotaci tela dokazes dosáhnout dal... Přesně takhle chytá i Petr Cech, treba

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            dubas     před 10 lety 03.03.2015 12:35 |  
            0 0

            Protože se odrážíš s té nohy na kterou stranu skáčeš, zkus skočit doleva a odrazit se pravou nohou:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              dubas     před 10 lety 03.03.2015 12:35 |  
              0 0

              Z té nohy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Eramies (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 20:14 |  
          0 0

          Je to přesně tak, jak píšeš. Hodně blbej gól, kterej se dal těžko v daným moment a konstelaci chytit.
          Erämies, bývalý brankář 6.hanspaulské ligy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            Sedrousek     před 10 lety 03.03.2015 15:22 |  
            0 0

            Chytit se to dalo. Stačilo kdyby stal o metr v zadu

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 12:18 |  
      0 0

      No ale to je pořád jeho chyba. Ale věřím, že se vychytá a kolem 30 z něj bude hodně kvalitní brankář. Přepoklady k tomu má. Jeho chyby pramení spíš z nezkušenosti. Myslím, že na příští sezńu by mu pomohlo hostování jaké měl Berkovec v Bohemce. Tam si hodně zachytá, tlak tak až takovej není. Samozřejmě za předpokladu, že Berkovec se dá konečně do kupy a v dobré formě. Jinak ať chytá u nás ;o)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        dubas     před 10 lety 02.03.2015 12:46 |  
        0 0

        On z něho bude vynikající brankář tak za dva roky, nebo on je vynikající už teď, ale brankář v jeho létech prostě občas udělá chybu. Ono je rozdíl, chytat za Hradec a nebo ve Slavii, obzvlášť, když duch staré dřevěnky a Berkovcův fanklub, čeká na každou tvou chybu, navíc ty chyby dělají občas i ti staří zkušení:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Pepino44     před 10 lety 02.03.2015 14:51 |  
          0 0

          Tak já bych Hrubeše nikam na hostování rozhodně nepouštěl. Vzhledem k tomu,že se Berkovec snad po druhém zranění rozhodoval o tom,že ukončí ze zdravotních důvodů karieru a nynější dlouhá rekonvalescence vzbuzuje obavy,není další zranění ramene vyloučeno. U brankářů jsou takovéto zranění dost omezující. I když Berkovce považuji za velmi dobrého brankáře,tak zdraví neporučíš, i když bych jej v bráně rád viděl.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 12:15 |  
    0 0

    Docela mě překvapilo to slovní hodnocení Bílka. Přeci nemůžeme čekat, že se do útoku budou zapojovat oba stopeři. Latka je v tomhle ohledu přeci jen ne uplně normální stoper. Většinou chodí stopeři tak maximálně na standartky, pokud maj dobrou hlavu. Jinak se po nich chce aby nejblíž brance byli někde u půlící čáry. Latka zvládá celkem dobře podporu útoku i ve hře ale za prvé to musí soupeř dovolit tím, že se stahuje v 9 lidech do obrany jako Teplice a pak stačí když vzadu zůstane jeden stoper. Nebo ho musí někdo zastoupit obvykle buď DZ nebo SZ, případně zůstane zatažen krajní bek, variant je více ale v podstatě to vylučuje zapojení obou stoperů do útoku ze hry. To se snad nehraje ani v Nizozemsku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 02.03.2015 12:22 |  
      0 0

      Já jsem to samozřejmě nemyslel tak, že bych si představoval útočné zapojení obou stoperů. Mělo to být spíše vysvětlení stejné známky pro oba, i když mi Bílek přišel v obraně lepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 12:57 |  
        0 0

        Jasný, známka souhlasí. Jak říkám trochu mě jen zarazilo to slovní hodnocení. Ale teď už chápu jak to bylo myšleno ;o)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    edenian     před 10 lety 02.03.2015 12:22 |  
    0 0

    Alanore, hraje nejakou roli ve znamkach Zmrhala a Tamase jejich spoluprace pri autech? Myslim ty Tamasem posilane auty do volneho prostoru, do ktereho nikdy / minimalne dvakrat v prvni puli kdyz byli pode mnou / Zmrhal nevybehnul, vzdycky stal s obrancem na zadech a Tamas pak jen rozhazoval rukama, ze vypada jako debil / coz skutecne vypadal, protoze to proste zahodil /. Z toho jsem byl teda hotovej, protoze to byly jednak auty pred vapnem Teplic, jednak nechapu, ze to nemaji domluveny. Na me to pusobilo jako Zmrhalova ignorace.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 02.03.2015 12:24 |  
      0 0

      Vidíš, konkrétně Zmrhala jsem si nevšimnul, ale rozehrávka našich autů se mi taky moc nelíbila a to i v podání dvojice Mikula, Deli, tuším.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        edenian     před 10 lety 02.03.2015 12:35 |  
        0 0

        Evidentne tema pro treninky :-) Bohuzel, protoze Zmrhal se mi uz v Liberci hrozne libil, on ho trochu zastinil Vukadin, kteryho opravdu nestihali Liberecky obranci a vubec mel super den, ale Jarda byl uz tam skvelej. Tak si pockame, co MB s nima provede. Kazdopadne Tamas a Zmrhal v pripade maximalni spoluprace muzou mit velkej potencial. Uz jen o co vic se Tamas dokazal prosazovat dopredu / v Liberci byl trochu pri zemi / a to jeste proti daleko nebezpecnejsim Teplicim.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Maeden (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 15:10 |  
          0 0

          Tak přece jen Tamás hrál zatím 3 a půl zápasu, i když to tak nevypadá, tohle se časem poddá. Mě vytáčí, když na auty dlabou středoví hráči, pak je tam křídlo proti 2-3 soupeřům, bek má tendenci hodit to dozadu na stopera nebo o balon prijdeme. V sobotu doprava chodil Deli, Piták se procházel v půlkruhu. Ale to je problém už od dob Jarolíma.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      bongor     před 10 lety 02.03.2015 22:22 |  
      0 0

      Tam je blbý,že Zmrhal neumí ani slovo maďarsky.Až se naučí,tak to bude klapat,oba dva fotbal dovedou.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 12:26 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Alanore.
    Asi jde vcelku s Tvým hodnocením souhlasit. U Hrubeše správně píšeš, že to byla i jeho chyba. Z boku bylo přesně vidět, jak moc je daleko z branky a ten jejich forward to trefil úplně přesně jak co razance, tak i do výšky balonu. Pouštěl jsem si to pak doma a jen jsem si svůj poznatek potvrdil. Na Deliho bych nebyl tak přísný. Ano, zdrbal to tam při prvním gólu, ale uvidíte, že se vypracuje. Měl v několika případech naprosto perfektní odebrání míče a je poměrně dost těžko k odstranění od míče. To dělalo potíže i Vachouškovi a naopak Deli to dobře Vachouškovi dvakrát sebral. Ale je to věc disputace a Tvé hodnocení beru :-).
    Co však nemohu strávit je naprosto demagogické vysvětlení, že vlastně aut nebyl (protože mohla být jakási možná nepatrná část míče ještě nad lajnou????) a dále, že se mohlo jevit, jako by žádný z rozhodčích nemohl vidět daný moment zákroku na Pitáka. Pokud tedy přijmeme takovou demagogii, tak můžeme jít do hajzlu s pravidlama.
    A nebo tedy jinak.... Pokud je možno odbornou veřejností přijmout takové vysvětlení (opravdu precedentní a nemá to ve světě obdoby), pak tedy posuzujme tímto metrem všechno. Nezlobte se, ale už vidím, jak se toto samé stane na Spartě a jak bude použit ten samý metr posouzení. To by se asi Křetínský za Peltou vypravil ne s jednou kabelou, ale rovnou s kamionem. Je to k smíchu. Rozhodčí to opravdu třeba neviděl. Ale u videa, kde je to jasné ze tří záběrů, že tedy pokud budu naprosto technicky neúprosný, tak Vachouškova kopačka je v době zastavení snímku ještě asi 26 cm od míče, tedy musel být ještě další posun míče za lajnu a ten dle propočtu za ty dvě sekundy byl dalších 6 centimetrů a pak tedy v době odkopu míče už byl prostě balon celý za lajnou. A můžou mně přesvědčovat všichni o čem chtějí, prostě to byl aut. A to prý Švancara tuhle demagogii vypustil v televizi. Potěš nás všechny PánBůh.
    Na závěr svého povídání jen chci vyseknout velký obdiv k Milanovi Škodovi a také k naší TS. Tentokrát chlapy - klobouk dolů. Jen jsem si myslel, že nás dorazí alespoň o tři - čtyři tisíce víc.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 02.03.2015 12:32 |  
      0 0

      K tomu autu - předpokládám, Sokrate, že reagujete na obecné ohlasy na tento moment. Já bych ale osobně spíše než na nesporně chybujícího rozhodčího poukázal na naše špatné bránění standardních situací, které se znovu a znovu opakuje. Z toho pohledu je pak celkem jedno, jestli se jednou přehlédne aut, protože když se v tom nezlepšíme, tak z nich budeme nadále pravidelně inkasovat tak jako tak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 12:45 |  
        0 0

        To s Vámi Alanore souhlasím, protože jsme nechali toho kluka vystřelit a mávali jsme tam rukama jak na nádraží a standardky jsou naším problémem dlouho, protože bráníme zonově a nestačíme obsasovat útočícéí hráče v jejich pohybu v našem pokutovém území. Pokud budeme bránit zonově, musíme mít golmana, který si pro ten míč prostě dojde a dobře bránící hráči nepustí k akci soupeře.
        Ten zmíněný aut popisuji tak, jak jsem uváděl. Nemohu souhlasit s vysvětlením našich bafuňářů, je to prostě nepřijatelné a demagogické.
        Taková polemika v právu je velmi nebezpečná a to jde prosím o fotbalové právo :-). Věřím, že mi Alanore rozumíte.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          edenian     před 10 lety 02.03.2015 12:56 |  
          0 0

          Maji tam byt ti dva rozhodci do vapna jako v CHL. Ovsem v nasem pripade by jsme je museli importovat treba z Anglie, dalsi cesky pomezni by treba nekdo z kotle mohl zabit :-) Ale zase kdyby jich par stihl takovy osud, ti ostatni by treba zacali ze strachu piskat rovinu. I to by se mohlo stat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      PetCC     před 10 lety 02.03.2015 14:29 |  
      0 0

      Já s chladnou hlavou všechny záběry viděl a spolu s tím, co jsem viděl v reálu, tak autu dávám 90 %. Rozhodně nemůžu tvrdit, že to bylo jistě za čárou.
      Na druhou stranu, rozhodčí většinou odmávnou jako aut míče, které jsou ještě i 5 cm na čáře, takže tohle mohl pomezní odmávnout taky a nejspíš by proti tomu ani Teplice být nemohly.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      bongor     před 10 lety 02.03.2015 22:29 |  
      0 0

      Já jsem viděl fotku z okamžiku,kdy teplák centruje.Míč byl 10 cenťáků za lajnou,to je zcela bez diskuze.Jinak ten taškářův kamion,to jsi vystihnul zcela přesně.V našem případě se jak se zdá nic neděje,ani švábová se neozvala a my jsme už zvyklí,tak to necháváme bejt.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Tomski     před 10 lety 02.03.2015 13:27 |  
    0 0

    Tamás zase tak moc nepředvedl, Hrubý kromě jednoho přímáku spíš průměr (hrozně mě vytáčí, že furt kouká na míč místo toho co se kolem něj děje), Vukadinovič jednoznačně nejhorší, Piták nahrál do dvou golovek, sám se do dvou, tří dostal...Kenia to sice není, ale určitě lepší zápas než Hrubý a Vukadinovič...

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 15:23 |  
      0 0

      Tamás nic? Pro mne to byl možná nejlepší výkon krajního obránce od dob Čelůstky (možná ještě dva výjimečné záblesky Čonky za Petroušova jara, ale proti nepříliš motivovaným soupeřům).

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Tomski     před 10 lety 02.03.2015 15:28 |  
        0 0

        neříkám nic, ale že by to byla nějaká super paráda ? nehrál špatně, ale nic extra navíc jsem tam neviděl...

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          edenian     před 10 lety 02.03.2015 16:56 |  
          0 0

          Ale tendence je videt. V Libe dopredu skoro nic, ted bylo videt, ze to pujde. Nesehranost urcite, ale ja se zatim tesim.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            bongor     před 10 lety 02.03.2015 22:33 |  
            0 0

            extra tam byl moment,kdy se s míčem u nohy rozběhl a tak 30-40 metrů běžel.Myslel jsem,že za nás nastoupil Bolt,nebo náš Franta,blahé paměti.
            Ten musí stovku umět za 11 vteřin.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 13:29 |  
    0 0

    Pánové, já bych ten aut asi také překousl, protože kamera opravdu nebyla umístěna ideálně. To, že rozhodčí nevidí, že hráč možná 2 vteřiny drží protihráče za dres je pro mě neomluvitelné. Jestli to viděli a nepískli, je to ještě mnohem horší..... Jinak s hodnocením souhlasím. A ještě z jiného soudku: byl jsem odpoledne v Budějovicích na fotbale a večer jsem si myslel, že koukám na jiný sport. Věřím, že obě tyhle mužstva (hráli s Brnem) v pohodě přejedem. Přeji všem hezký den.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      steev (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 15:36 |  
      0 0

      Tak já ten aut nepřekousnu,stál jsem 5 metrů od toho míst a byl jasnej. Držení Pitáka to samé. Nejsme silný v zákulisí a je jasné že nám rozhodčí nic nepísknou ba naopak,což ale neznamená že mě to pokaždé nenaštve. Když bude něco na hraně tak se k nám rozhodčí určitě nepřikloní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        edenian     před 10 lety 02.03.2015 16:58 |  
        0 0

        Ja byl pres pul hriste, ale prinejmensim ty reakce hracu byly trochu moc silny na sporny moment, ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Pepino44     před 10 lety 03.03.2015 17:18 |  
          0 0

          Já jsem to viděl také přesně a v autu. To je věc jiná,horší je to,že naši hráči tam mávali rukama jako semafory jak napsal Sokrates a vlastně přestali hrát. To je nejhorší co při takovýchto situacích mohou udělat,rovněž tak při ofsajdech. Přestat hrát se má až když to sudí foukne. Když to nefoukne ať již z jakéhokoliv důvodu- je to velký problém.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    PetCC     před 10 lety 02.03.2015 14:43 |  
    0 0

    Včera, když jsem viděl dohráno, tak jsem zjistil, že na prvním gólu měl dost zásadní podíl i Bílek. Deli sice ztratil na půli míč, ale vracel se s hráčem Teplic a tomu pak mohl Bílek míč ukopnout.
    Jenže, i když měl čas, tak míč přihrál deset metrů před sebou dalšímu hráči Teplic. Ten pak mohl okamžitě přihrát Potočnému. Deli pak v tu chvíli musel bránit dva hráče a logicky v první řadě musel bránit přihrávce, kterou by se dostal další útočící hráč sám před brankáře.
    Latka přitom zůstal stát a proti Potočnému se nevysunul, ten tak měl čas míč si připravit.
    Takže bych v tom viděl sérii několika chyb, kdy každá situace se dala řešit líp. A nakonec nejhůř na tom byl Hrubeš, u kterého stačilo malé zaváhání, aby to byl gól.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 15:14 |  
      0 0

      jiste chyby nastaly ale zasadni je ze by se nestaly kdyby Deli neztratil takhle hloupe mic v takhle nebezpecnem prostoru. A kdyby jednou..Ze spatne nahraje to se stane i kdyz u nej je to vetsiou ale jako hrac na takovehle pozici musi hrat odpovedne a ne predrzovat mic nebo dokonce nasazovat nekomu jesle!! Krom neodpovednosti a naivity a nesoudnosti mi prijde velmi pomalej a ze ma dost spatnou krokovku. V obou zapasech jsem cekal jeho stridani ktera pro me prekvapive neprislo. Nicmene nevidim ho s vyhledem do budoucna uplne negativne. Potencial myslim ma a jeho prinos je zejmena pri standardkach. Proti rychle a po zemi hrajici Plzni to ale nevidim uplne ruzove..
      Co me jeste zarazilo byla nase lavicka. Pokud se na ni podivame zjistime ze tam mame jen ri hrace na ofenzivni pozice. Jde o nikterak kvalitniho (v soucasne dobe) Proska a tady me ztrata Vukadinovice pred Plzni hodne mrzi pak Cervenku a Boudjemu. To neni mnoho a variant na stridani taky moc neni. Pokud se neuzdravi Kenia na Plzen tak mame velkej problem. Pokud se uzdravi tak mame jen problem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        quelhar (admin)     před 10 lety 02.03.2015 15:33 |  
        0 0

        Ja jsem naopak rad, ze se Vukadinovic vykartoval prave na Plzen. Co si budeme nalhavat, i s nim v sestave bychom tam meli jen mizivou sanci bodovat. O mnoho dulezitejsi je nasledujici zapas proti Mlade Boleslavi, pokud se chceme udrzet v boji o pohary, musime v nem zvitezit. Tam bude dulezite mit nejsilnejsi moznou sestavu k dispozici, ne v Plzni.

        Pravdou je, ze konkurence v tymu porad jeste neni na takove urovni, aby to bylo idealni. K zakladni jedenactce mame dostatecne kvalitniho tretiho stopera Fialku, Baeze na podobne urovni jako Deli (na stopera i DZ potom taky Kodra) a Pitaka, coz je jeden ofenzivni zaloznik navic. S privrenim obou oci muzeme snad oznacit jako uchazejici nahradu Dostala za Mikulu i Tamase. Ale na obe kridla a predevsim do utoku proste nahradu nemame, bohuzel. Kez by se Prosek rozvzpomnel na tech par vybornych vykonu (mj. v Plzni), at mame aspon jedno kridlo zdvojene. Za Zmrhala nyni v kadru neni vubec nikdo.

        Boudjemaa je kapitola sama pro sebe, zbyl nam v kadru, i kdyz by se Slavia jiste nebranila, kdyby po nem nekdo sahl. Predpokladam, ze u nej Beranek vidi velke rezervy v pracovitosti a behavosti, predevsim smer vzad (viz Dukla) a tak jej proste do zapasu nenasazuje. Pokud by se neuzdravil Kenia a misto Pitaka by musel hrat v Plzni prave on, tak si troufam tvrdit, ze nam v zaloze vznikne velky problem, protoze to je presne zapas, ve kterem si ani podhrotovy hrac nemuze dovolit vypoustet napadani.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 16:21 |  
          0 0

          Souhlasim ze zapas s Boleslavi je velmi dulezity ale nedomnivam se ze proti Plzni nemame sanci. Pokud se nepletu tak z poslednich 4 zapasu v Plzni mame jednu prohru dve remizy a jednu vyhru. To vsechno v dobe kdy jsme meli horsi tym i trenery a byli jsme ve strasnym srabu. Proto me ztrata Vukadinovice mrzi o o vic protoze sance s nim by byla rozhodne vetsi nez bez nej..Dobry je ze na Rajtorala bude hrat Zmrhal.
          Pokud bude hrat Kenia cekam ze ho tak 15/20 minut pred konce vystrida bud Boudjemaa nebo Cervenka (pripadne treba Baez nebo Kodr asi podle situace). Nahrada na kridla nebude dokud se Cerny s Micolou neuzdravej bohuzel..Asi jedinej kdo by mohl byt na lavicce oproti zapsu s Teplicema je Diop ale co od nej cekat nevim. Boudjemaa je pro me velky zklamani :(

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            bongor     před 10 lety 03.03.2015 05:59 |  
            0 0

            Já taky před Plzní na zadek nepadám.Je to sice u nás zdaleka nejlepší mužstvo,ale kdo je viděl s Hradcem?Vuk bude chybět velmi,budeme spíš bránit a on je do brejků.
            Proto ho taky s radostí Zelí vykartovalo.Boudjemaa pro mě není zklamání,protože téměř nehraje,tak to nelze posoudit.Mírovi asi nesedí pro malou pracovitost,to si myslí taky.Kdo mě celkem zklamal,to byl Červ,z bráchy toho jak se zdá moc nemá.Ale taky,neměl moc času se ukázat.

  15. Ještě k Delimu

    tantalos     před 10 lety 02.03.2015 16:22 |  
    0 0

    Slavia obtížně dává góly a když tak hlavně ze standardek. Deli je vedle Škody a Latky třetí věž, navíc se slušným výskokem a obrana soupeře si na něj musí dávat mimořádný pozor. Proti Teplicím měl dvě nebezpečné ofenzivní akce - jednu téměř gólovou střelu mu chytil Grigar, v první půli ještě nahrával z levého křídla dozadu na střelu Hrubému. Hlavně však odvádí pozornost od Škody a čistí mu prostor.
    Podle Quelhara je Deli na úrovni Baeze, mnoho lidí ho považuje za nejslabšího hráče sestavy.
    Baeze jsem měl rád, protože bojoval, dřel, šel do každého souboje a sbíral karty. Hodně fauloval, čímž dával soupeři standardky a umožňoval jim zklidnit hru. Jeho přínos pro ofenzívu býval prakticky nulový
    Deli v obraně naopak působí laxně, chodí hlavně do soubojů, které má šanci vyhrát a téměř nefauluje. Je to levák, ale stejně se pohybuje po celém hřišti.
    Deli se ještě do mančaftu plně neintegroval. Beránek a jeho asistenti by se mu měli věnovat individuálně, aby se sehrál. Podle mne mnoho hráčů Deliho potenciálu v české lize nenajdete. Zřejmě by měl dostat mnohem jasnější úkoly.

    • Re: Ještě k Delimu

      Slawek     před 10 lety 02.03.2015 18:05 |  
      0 0

      Pravdou je, že Baez nehrál v Liberci dobře. Ovšem to občas potká každého. S Delim je to jinak. Do mužstva zatím nezapadl a doufejme, že časem zapadne. Situace řešil velmi nerozhodně a přišel při tom o několik balonů. Na jeho postě tím v podstatě založil několik nebezpečných akcí soupeře (v Liberci i v Edenu). Výhodou by měla být jeho výška, jenže tento nedostatek Baez kompenzuje skvělým timingem i výskokem. Baezovou nevýhodou byla na podzim jeho pověst. Přišel jako sběratel žlutých, případně i červených karet, čehož naši sudí uměli využít. Z 8 ŽK jich bylo 6 za fauly a z toho 3 byly ještě vymyšlené a nebo to nebyly fauly na kartu. Rozhodně je fotbalovější než Deli. Na podzim to nejednou prokázal přesným pasem při založení útoku. A neměli bychom zapomenout, že před odchodem do zahraničí byl skvělým DZ Švec !

      • Re: Ještě k Delimu

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 23:51 |  
        0 0

        Zas na druhou stranu hral v LIberci na pro sebe atypicky pozici..Pravda Svec byl skvelej DZ ale bohuzel mel permanentku k doktorovi..Jsem zvedavej kdy a kde ho uvidime..ted hral v juniorce myslim na stoperu treba..

        • Re: Ještě k Delimu

          bongor     před 10 lety 03.03.2015 06:08 |  
          0 0

          To jo,skleněnej Švícko byl.Ale Míra si ho nevyžádal pro legraci,faktem je,že kádr nemáme našlapanej jako plíseň s bídou a jabkama.Jsme holt proti nim chudé mužstvo,to je jasná věc.Pořád čekám na nějakého bohatšího zájemce,nějak jsme se o tom přestali i bavit,což je logické,když už se začalo hrát.Přesto je to rozhodující faktor a bez toho se nehneme a hráče máme takové,které dokážeme zaplatit.Hlavně když za svoje peníze odvedou tak dobrou práci,jako dosud.Potom jim rád odpustím,že nikdo z nich není nějaká hvězda.Dobře vím,že když budou lepší než jsou nyní,tak od nás brzy odejdou.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 02.03.2015 16:28 |  
    0 0

    Tentokráte nemohu plně souhlasit, pokud Hrubeš 4 tak Deli 5, určitě předvedl lepší výkon než v Liberci, naopak 6 pro Vukadinoviče proboha zač? jeden úplně povedený průnik v prvním poločase, je zoufale málo, navíc 4 ŽK, podle mne předvedl výkon, snad ještě horší než Deli. Hrubý spíše 6, špatnou rozehrávkou pomohl k prvnímu gólu Teplic, rohy výborné, ale ty trestné kopy asi trénuje na ragbyové brány. Ostatní souhlas.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    AdJap     před 10 lety 02.03.2015 17:37 |  
    0 0

    S hodnocím souhlasím. Akorát bych, podobně jako kolega nademnou, snížil o stupínek známku Zmrhalovi. Nepřišel mi zas tak aktivní, jak by měl být. Ale i tak zahrál nadprůměrně, takže za mě by mu slušela 6ka. U Vukadinoviče je hrozná škoda, že je to ve finální fázi takovej dřevák. Ale snad na tom zapracuje, je to určitě i o sebevědomí. Za Teplice bych mu dal průměrnou 5ku.

    A co mohu podepsat, je poslední věta ke Škodovi. Musím se mu omluvit za to, že jsem ho ještě před rokem posílal do divize. Nyní ukazuje, že s pracovitostí a poctivostí podpořenou důvěrou trenéra může dosáhnout ještě velké kariéry.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 22:50 |  
      0 0

      Takove brnenske spiknuti :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 23:49 |  
        0 0

        Presne pristi co provede nakej zarez urcite Brnem aspon projizdel nebo o nem slysel :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 03.03.2015 13:32 |  
          0 0

          Pánové, co blázníte, jen jsem sem dal nadpis článku a odkaz na něj, kde je hodnocení ligového kola. Nic víc.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Fulham     před 10 lety 02.03.2015 18:28 |  
    0 0

    Zdar všem - polozim dotaz na místní golmany - Karel při prvnim golu Teplaku skákal ze středu vlevo a sel po mici pravou, v tu chvíli horní rukou. Tuším ze v nějakém rozhovoru nebo studiu v TV Hrebik povídal , ze je to metodicky správně..:-) jak to teda je?

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      ElBrody     před 10 lety 02.03.2015 19:35 |  
      0 0

      Metodicky jo, spíš se pozdě odrazil...

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Eramies (přítel SN)     před 10 lety 02.03.2015 20:31 |  
        0 0

        Je to spravne, i když se to nebrankáři jeví jako naprostá blbost. Ono máš větší dynamiku v tom skoku, když tam jdeš protilehlou rukou, dosáhneš prostě dál... Pamatuju, jak to jednou zmiňoval i Čech a jak to znělo lidem, co nechytali, divně:) Pozdní odraz bych viděl jako smůlu - stál na blbý noze, střela šla do protipohybu, takovej gól blbec.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Fulham     před 10 lety 02.03.2015 23:21 |  
          0 0

          Jo - díky za info.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          slaviator     před 10 lety 03.03.2015 00:11 |  
          0 0

          Přesně tak, píšu to vejs. On takhle chytá i Cech a spousta dalších, když to ten brankář zvládne, tak ma výhodu ze dosáhne dal - rotace tela ho vystřelí rychleji a dal než kdyby se jenom odrazil. A da se tak přetacet prava ruka na levou stranu i leva ruka na pravou stranu.

          Ale pamatuju, ze přesně za toto nás v polovině 90.let v zaccich dost perovali... Ale tak tehdy si mysleli ze je pro brankáře zbytečná i hra nohama... (A třeba zrovna ten Cech v začátcích hrával v Plzni obránce...)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          slaviator     před 10 lety 03.03.2015 00:16 |  
          0 0

          Jinak ono pak zkusenej brankář kolikrát ví, ze na dobre umistenou strelu střelu nemá vůbec šanci kdyz stojna noha je ta spatna nez by mela byt pro idealni odraz a i zůstane stát a ani neskace... Viděl jsem tak asi dvakrát Čecha, viděl jsem tak Buffona, myslím ze i Neuera už, ze se nedorazili vůbec nebo jen tak lehce. Se stane prostě.

          Ale jako chybu vidím ten druhy inkasovany gol.

          DOKUD ROZHODCI NEODPISKA TAK SE HRAJE, základní fotbalové pravidlo...

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          kjandourek (admin)     před 10 lety 03.03.2015 13:15 |  
          0 0

          Já bych se ani neopíral o termíny jako rotace těla - mě přijde naprosto logické, že když brankář skočí k tyči robinsonádou, tak se jeho tělo dostává do vodorovné polohy, dolní rukou tudíž snáze dosahuje na přízemní střely, zatímco ta horní je blíže ke střelám pod břevno....

          Jako chybu před druhým gólem bych viděl ještě to, že Karel vyrazil střelu, která šla asi metr vedle - potom následoval úplně zbytečný roh...