Slavia - Viktoria Žižkov 3:0 (1:0)
Branky: 13., 64. Zmrhal, 64. Škoda
Slavia: Hrubeš - Mikula, Bílek, Fialka, Dostál - Hrubý (59. Boudjemaa), Deli (46. Baéz) - Vukadinovič (46. Prošek), Kenia (46. Piták), Zmrhal (78. Kodr) - Škoda (70. Červenka)
Trenér Beránek poslal na hřiště od úvodu vcelku očekávanou sestavu, tedy tu, která vykrystalizovala v průběhu celé přípravy. Lehkým otazníkem byl post středního záložníka, který nakonec pro sebe před Pitákem ukořistil Hrubý. Na levém beku pak nastoupil vinou lehčích zdravotních potíží nové maďarské posily Martin Dostál. Stoperskou dvojici tvořili Bílek s Fialkou, neboť kapitán Latka si v Liberci bude odpykávat karetní trest. Za soupeře nastoupili v základní sestavě slávisté Mysliveček a Souček, zatímco další dva, co jsou v menším pražském týmu na hostování, tedy Bazal s Peterkou, začali jen na lavičce náhradníků. Slavia se dostala do brzkého vedení. Ve třinácté minutě se skvěle uvolnil Vukadinovič, poslal dobrý centr, ze kterého sice Hrubý ještě síť rozvlnit nedokázal, ale k odraženému balónu se dostal Zmrhal, jenž už byl úspěšnější. Na těžkém podmáčeném terénu se však Slavia nedokázala nadále pořádně prosazovat a byl to možná trochu překvapivě druholigový soupeř, který si připisoval šance. Když už však mířily střely mezi tři tyče, tak svůj díl práce si odpracovával Hrubeš či ke konci první půle pomohla po střele Podrazkého z přímého kopu i branková konstrukce.
Do druhé půle přišli v červenobílém tři noví hráči, konkrétně Prošek, Piták a Baéz. Právě druhé dějství slávisté i více kontrolovali, nedovolali již žižkovským nebezpečné akce, ze kterých by mohlo pramenit vyrovnání skóre. Naopak dvěma slepenými góly dostali generálku definitivně na svoji stranu. Postarali se o ně dva symboly skvostného podzimního začátku. Nejprve stál na konci dobré kombinace Škoda a třetí branku zápasu a svoji druhou pak po přihrávce Proška vstřelil elegantně patičkou Zmrhal. Šanci dostat skóre do exhibiční roviny měl poté ještě vystřídavší Červenka, který však jen potvrdil, že mu to v přípravě zatím moc nepadá a i nyní ztroskotal na brankáři Viktorky. Trenér Beránek si během zápasu vyzkoušel různé varianty, kdy například v závěru dohrávala Slavia na dva defenzivní záložníky s Pitákem na křídle. Nezbývá nyní než jen doufat, že zápas na těžkém trávníku nikdo neodnesl zdravotním problémem a Slavia vkročí plnou silou do druhé poloviny letošního ročníku.
Komentáře (158)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
Euforak (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 14:15 |Dostál, Mikula, Fialka.. šílenost ))
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 14:16 |Pořád si lidé stěžovali, že hraje málo odchovanců, tak tady to máte :))
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
Euforak (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 14:18 |Syndrom odchovanců se mě netýká.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 14:20 |V pořádku.
Bohužel, asi není na výběr.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
Euforak (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 14:28 |Já vím.
Spíš to, že se dopustí, aby mohla nastat v poslední přípravě situace, že není z čeho brát.. To je šílenost.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
PetCC před 10 lety 14.02.2015 16:07 |To je tvůj problém, můj ne.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
Arutha před 10 lety 14.02.2015 14:17 |Pořád lepší než Cicman, Čonka, Bortel...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
Euforak (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 14:18 |V čem?
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
no-nick před 10 lety 14.02.2015 14:27 |U Dostála tě možná chápu, u ostatních dvou moc ne. Ale tak jistě máš ty hráče nakoukany ve spoustě tréninku a zápasů, takže tvé odsouzení těch dvou je fundovane.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
Euforak (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 14:30 |Nikoho neodsuzuju, jen si myslím, že je šílený, abychom po přestupním období a celé přípravě vyběhli s takovou obranou.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 14:31 |Však Latka bude hned na další kolo připraven, Tamás od pondělí taky a hned se ti dva z tvého seznamu smažou, to nemluvím o Švecovi...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
Euforak (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 14:33 |Tohle všechno vím. Jen prostě je to pořád takový...
Švícko si myslím, že tu nakonec nebude.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 14:39 |Nemůžeme si moc vybírat, taky bych tu raději měl třeba Nováka, ale bohužel.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
Slawek před 10 lety 14.02.2015 15:03 |Uvidíš, že bude.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
no-nick před 10 lety 14.02.2015 14:43 |Přesně tak, takový komentář, kdy nám chybí dva plánování do základu a ještě se usiluje o Svicka, je fakt úplně mimo. Navíc Fialka se taky jeví dobře.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 14:44 |Ty si myslíš že Dostál na ligu opravdu má? já teda ne,maximálně širší kádr a v 25 letech už se také nedá říct, že je mladej nadějnej a perspektivní.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 14:46 |Bohužel asi ne, ale kdo jiný by měl místo něj hrát?
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 15:01 |Samozřejmě to je věc druhá, protože při současném složení kádru se s ním musí počítat,at se nám to líbí nebo ne,navíc je to alespoň Slávista.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
Kenny před 10 lety 14.02.2015 20:47 |Fialka šílenost? Asi jsem byl na jiném utkání......
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 0:0 v prvním poločase
edenian před 10 lety 14.02.2015 21:08 |Hele nekteri lidi proste ... :-)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 14:41 |Off Topic:
Na stránkách od Admiry jsem narazil na: http://prntscr.com/64zaxs . RIP.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Eluin (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 14:50 |Souček do toho jde nějak hodně tvrdě... (asi má o motivaci postaráno).
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Euforak (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 14:58 |Trochu kretén jestli zrakvil Levana úplně.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 15:02 |Kretén???
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Euforak (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 15:04 |šikula ;)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 15:04 |Hodně ubohé nazývat Slávistu kreténem, Souček šel do Levana určitě schválně s tím, že mu chce ukončit kariéru :)))
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Euforak (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 15:06 |V tuhle chvíli je to soupeř jako každej jinej ;) A nebuď takovej cíťa...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 15:06 |Tak jestli takhle mluvíte doma, tak nemám problém :))
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Euforak (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 15:07 |proboha :D
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Navyseals před 10 lety 14.02.2015 15:08 |V přáteláku jít tvrdě do hvězdy týmu na půlce týden před začátkem ligy, ještě když nám patří? Nenapadá mě jiný výraz pro někoho takovýho.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 15:09 |A ty víš, jak tvrdý zákrok to byl? Tak jsme mohli hrát rovnou proti žákům...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Navyseals před 10 lety 14.02.2015 15:11 |pokud ho odnášeli ze hřiště, tak mu asi nedal pohlavek
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 15:13 |Určitě ho sestřelil schválně :)) Já si jen dokážu představit, jak jdu do souboje a viděl bych, že je to Kenia, tak bych na poslední chvíli určitě uhnul, jestli bych to stihl. Jasně, jasně :))
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Navyseals před 10 lety 14.02.2015 15:16 |i kdyby nešlo o Keniu, přece nezmastím v generálce hráče týmu, kterýmu patřím
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 15:18 |Určitě tam Tomáš s tím cílem šel :)))
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Navyseals před 10 lety 14.02.2015 15:20 |o to nejde, když někoho sejmu autem, tak mi taky nepomůže, že jsem ho trefit nechtěl
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 15:21 |Jasný, to je úplně stejná situace :)))
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Navyseals před 10 lety 14.02.2015 15:23 |ani zdaleka, mluvím o tvojí obhajobě typu "nechtěl jsem", na se ti každej vykašle, když třeba Kenia bude půl roku mimo
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 15:24 |Tak to můžeme jít hrát kuželky :)))
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Navyseals před 10 lety 14.02.2015 15:26 |máš pravdu, jen ať ho zmrzačí, ať můžeme hrát ligu s juniorkou a hrát nakopávanou Škodu
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Travinho před 10 lety 14.02.2015 23:20 |To je prostě fotbal. Pokud chce couvat, tak musí zůstat na lavičce.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
bongor před 10 lety 14.02.2015 15:11 |Myslel si hovado?Jo to sedí.Honí si triko na úkor svého zaměstnavatele.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
no-nick před 10 lety 14.02.2015 15:14 |Samozřejmě, je to hroznej kreten, od rána nemyslí na nic jinýho, než že zrani Keniu. A každej tvrdej zákrok je vždy jen pokus někoho zranit.
Souhlas s Klimim, nadávat slavistovi mi přijde takové...fanouskovske...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 15:04 |Snad ne,ale on ho někdo brzo sundá v lize až zjistí že je dobrej a hrozí od něj nebezpečí.Nebylo by to poprvé kdy se likviduje kvalitní hráč.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Euforak (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 15:05 |sedí...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
bongor před 10 lety 14.02.2015 15:10 |Koukám na online v offiku,Šiškov měl v 1.půli víc šancí než my.Jedno břevno,Hašek 2x sám před brankou.Ta obrana to je asi díra.Maďar klasicky mimo,Kenia párkrát ošetřován,nejspíš dopadne jako Bouďák vloni.Tady se obejití hráče neodpouští.
Souček to mastí hlava nehlava???Co si od toho hoch slibuje?Latka zřrjmě dost chybí.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 15:22 |Bez milosti bych těmhle vemenům šlapal do držky kor,když se to děje ještě v přáteláku,kde vlastně o nic moc nejde.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
no-nick před 10 lety 14.02.2015 15:35 |Tys ten zákrok viděl, že už je pro tebe nás kmenovy hráč vemeno hodne šlápnutí do držky?
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 15:45 |Neviděl,ale pokud do toho šel zbytečně ostře a třeba by ho vážněji zranil tak je to vemeno at se jedná o jakéhokoliv hráče kmenový nekmenový.Vůbec o tom s tebou nehodlám polemizovat.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
no-nick před 10 lety 14.02.2015 15:54 |V tom s tebou souhlasím, ale přesně jak pises - pokud... Ještě ani nevíš, a už je vemeno. To mi sere.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 16:43 |Je pravda že člověk je přecitlivělej ,když se jedná o fauly na našeho zřejmě nejlepšího hráče, navíc těsně před začátkem sezony.Každopádně by hráči k sobě měli být ohleduplní zvláště v přáteláku.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
no-nick před 10 lety 14.02.2015 18:25 |S tím nemohu nesouhlasit. Samozřejmě přijít o důležitého hráče ještě nohou našeho by bylo hodně nepříjemné.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
klimi před 10 lety 14.02.2015 15:40 |A Piták je teda co? :))
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 1:0 v prvním poločase
Pepino44 před 10 lety 14.02.2015 17:27 |Tak mne nejvíce baví,jak tady mnozí hodnotí zákroky jenom podle onlajnu. Ono se to může i napsat jako např.v Blesku. Oba dva fauly na Keniu po kterých byl ošetřován (nikoliv odnesen)byly celkem běžné bez zájmu jej zranit a jeden nebyl ani odpískán. Horší faul byl od Pitáka na Součka,kterému oplatil předcházející faul a pořádně do něho zajel.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
judy před 10 lety 14.02.2015 16:24 |Obrana dle onlinu asi nefungovala jak měla a může to být tím že chybí lídr nebo-li Laty a nebo Dostál na levém beku na postu které mu moc nevyhovuje nebo spíše dvojicí Hrubý , Deli ? kdo ví zápas jsem neviděl a tak soudit dle onlinu je velmi těžké ale jedno je jisté pokud okénka v obraně prokoukla Viktorka která sice má ambice na prvni ligu ale je to prostě jen druholigový tým , tak nevím jak to dopadne s někým kvalitnějším , mám z toho trochu obavy ale zase na druhou stranu na tom mohou ještě týden pracovat.
Velou pozitivou bych viděl v "rozstřílení" Jardy Zmrhala což je pro toho kluka strašně dobře má teď dobré období ať už u nás v áčku nebo to že je v repre a může se ukázat světu a tomu klukoj to moc přeju protože mi přijde jako skromný člověk a žádný frajírek typu Váchy nebo podobných "selebrit" ...
Celkem se mi líbí varianta s Boudjemou a Baezem na střebu a před nimi Kenia , sice výškově menší střed hřiště ale na druhou stranu by to mohla být kombinačnější varianta ..
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Kaston před 10 lety 14.02.2015 16:33 |Mě přijde zajímavé, že podle onlinu měl Žižkov v prvním poločase docela dost šancí a ve druhém takřka nic a přitom jediné, co se z "obrany" změnilo, bych příchod Baéze.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
bongor před 10 lety 14.02.2015 20:22 |Mně Zmrhal taky přijde jako skromný kluk.S potkanem Váchou ho nelze vůbec srovnávat,ty dvě jména vedle sebe,prostě vůbec nejdou vyslovit.Věřím že Zmrhi by na toaletné hrát nemoh.Jeho převýchova na blbýho frajera by byla příliš náročná.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Roman11 před 10 lety 14.02.2015 17:09 |Jsem po návratu z Nymburka nesmírně rozladěn.Výkon Slavie bych označil jako naprosté zklamání.Nejhorší výkon podal Deli, který nepřihraje na jakoukoliv vzdálenost. Obrana Fialka,Bílek,Dostál rovněž bída. Jenom skutečnost, že chytal výborně Hrubeš a možná deset šancí /zahozených/ soupeře udělalo příznivý výsledek.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
fredydj (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 17:19 |Od pesimisty roku bych ani jiby hodnoceni necekal
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Roman11 před 10 lety 14.02.2015 17:53 |Máš pravdu, ale zkus se přijít podívat a napiš něco optimistického
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 17:19 |Díky za coment,ale nebud rozladěn , nic jiného než dejme tomu bojovná holomajzna se nedá očekávat,tedy já alespoň nic jiného nečekám,prostě šedej ligovej průměr, který zapadá do urovně naší ligy.Zlepšení se dá snad jedině očekávat se změnou poměrů ve Slavii,ale kdy to bude, je ve hvězdách.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Falk před 10 lety 14.02.2015 17:28 |Vítězství jednoznačné ,ale kamarad mi říkal ,že jsme nehráli nijak pohledně,spíš náhodné góly ,dejte někdo rozsáhlejší info ,kdo tam byl ,diky
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Pepino44 před 10 lety 14.02.2015 17:50 |Tak já jsem to zase tak černě neviděl. Hrálo se na špatném terénu a myslím si,že, na tom terénu by asi nepomohl ani Latka ,tohle nebyl terén,který by mu vyhovoval. Nemohu souhlasit s tím,že by jsme hráli blbě,žádné hrubé chyby v obraně jsem neviděl mimo jedné situace před naší brankou,kdy to byla ve vápně hrozná holomajzna a nikdo nebyl schopen odkopnout. Prostě někdo musí všechno negovat. Nemůžeme si připustit,že ten Žižkov zase nehrál tak špatně? Rozhodně se lépe na tom terénu pohyboval. Jinak jsem byl mile překvapen výkonem Vukadinoviče,který nejenom,že unikal po lajně,ale překvapivě i velmi dobře centroval. Zklamalo mne,že nenastoupila nová posila na levém beku na kterou jsem byl velmi zvědav. Jinak jsem obdivoval trpělivost Škody a Zmrhala,kteří se dost dlouho fotili s fanoušky při odchodu do šaten po vystřídání.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Eramies (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 18:50 |Byl jsem tam taky, co píšeš, mohu podepsat. První půle byla hodně nepřesná, pak se zlepšila rozehrávka. Šiškov více silný v kombinaci na krátké vzdálenosti, my rychlejší a produkující nebezpečné průniky. Co se týče kritiky na Deliho - předvedl tam jednu velkou chybu, kdy měl od brankové čáry poslat míč kamkoli, krom na malé vápno, což přesně udělal, ale jinak se mi herně líbil. Byl víc v pohybu než Aldo, kterej ale zase byl tím typickým psem obranářem, který odebral snad každej míc ve svém prostoru. Vukič dnes vynikající, podle mě to moc nešlo levanovi, asi tohle na něj není ideální terén. Zmrhal a Škoďák výborní. Dostál velmi solidní výkon, zejména dozadu byl neprostupná zeď, když nás Viktoriáni v první půli chvílema přehrávali, vždy to šlo přes pravou stranu, kde asi spíš naši nestíhali pozičně, než indivindy chybami.
Fotbal jasně žádná Barca, ale bylo to v tempu a byli jsme produktivní - jsem spokojen.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Barlblog před 10 lety 14.02.2015 17:42 |Hřiště v Nymburku žádná sláva. doufám, že se nikdo nezranil a výsledek beru. Jen pro pesimisty: Baumit Jablonec - FK Varnsdorf 4:1 (o 3 góly), FK Mladá Boleslav - Táborsko 3:3 (o 0 gólů), Bohemians Praha 1905 - Baník Sokolov 2:1 (o 1 gól), Sparta Praha - Dukla Banská Bystrica 2:0 (o 2 góly)
Dámy a pánové, chápu, že je hnusné počasí, brzo máme tmu a kurz koruny není nic moc, ale na těžkém terénu jsme porazili 3. tým FNL. Problémy v obraně jistě nejsou dobré, ale neprohráli jsme, neinkasovali jsme a dali jsme 3 góly. Pokud se podíváte na menší výčet dnešních výsledků, naše nikdy nechybující konkurence nevyhrála o 30 branek, ale výsledky měla horší, nebo stejné. Doufám v úspěšné jaro, dotažení odchodů a třeba nějaké přestupové překvapení. Do doby, než tým prohraje 5 soutěžních zápasů v řadě, se k táboru pesimistů nepřidám.
PS: Co by se muselo stát, abychom nenadávali? Jen abych věděl. :-)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 18:32 |Já si myslím, že opravdu nemá cenu nadávat,spíš jde o to dívat se pravdě do očí a ta je vzhledem k historii a předváděnému fotbalu na který se ještě před pár lety dalo koukat,dost tristní.Já budu brát umístění do osmého místa, jako to na co současná Slavie má tak že snad pesimista nejsem.O kvalitě hry se nemá cenu ani bavit natož o nějkém líbivém fotbalu.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Luuke před 10 lety 14.02.2015 17:47 |Utkání jsem byl přítomen a mám rozporuplné dojmy. Žižkov hrál s velikou chutí
a většinu času nás přehrával, dostával se i do jasných šancí. Velmi dobře nám chytal Hrubeš, dobré momenty měl Kenia i Zmrhal. Opravdu špatně hrála obrana a bezradný Deli. Nevím jak se bude Mírovi spát.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Kenny před 10 lety 14.02.2015 21:01 |Je zajímavý jak rozdílný pohled můžou fanoušci mít. Opravdu špatně hrála podle tebe obrana (neobdrželi jsme branku). Podle mě Bílek výbornej (jistota, spolehlivost), Fialka velice příjemné překvapení (hlava, důraz), Dostál jeden ze svých lepších výkonů. Jedinej Miki trochu chyboval, ale zase ve druhé půli výborně podporoval útok.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Borris před 10 lety 14.02.2015 18:16 |Přátelé jen se chci zeptat, víte někdo proč nebyl Mičola ani jako střídající hráč? Snad zase není zraněný.... A ještě Berky? Je zase zraněný a nebo prostě jen začne jako jednička Hrubeš?
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
steev (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 19:04 |Mičola nevím ale Berkovec by měl od pondělí začít naplno trénovat s mužstvem.Léčil ty vazy kvůli kterým nejel do Turecka.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Borris před 10 lety 14.02.2015 19:20 |Ok dik moc. Doufám že ten Čolek není zase zraněný, to už by bylo fakt v pytli. No a Berky jsem rád že už se bude zapojovat. I když mám Hrubeše taky rád, výhledově bych nejradši viděl v kysně Berkyho. Mám pro něj slabost :-)
David Čapek
fredydj (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 18:32 |OT pro Navyseals: s tím Čapkem mi to říkal kamarád rudej, že to psali na jejich webu na esparte
Re: David Čapek
Navyseals před 10 lety 14.02.2015 18:47 |mrkl jsem na to a jejich devatenáctka má několik zraněnejch obránců, myslím, že to je jen výpomoc
Re: David Čapek
fredydj (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 18:59 |Ok :)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 19:31 |Utkání jsem neviděl, proto ho nemá cenu hodnotit. Ale už nějaký čas nemám dobrý pocit z toho, že v Liberci bude pravděpodobně Fialka hlídat Bakoše. Tedy nic proti němu, je mladý, perspektivní, ale absolutně na to nemá zkušenosti. Určitě se nabízí lepší varianta, k Bílkovi na stopera Deli (je vysoký, silný a hlavně výborný hlavičkář) a na halvu jako štít Aldo. Navíc po tom, co rozhodčí Bílek ukončil kariéru rozhodčího a nastoupil do managmentu Liberce se dá reálně čekat, že budeme hrát proti čtrnácti. Navíc zápas není v TV, což tomu taky nahrává. Bod z Liberce bude zlatý. Mimochodem, zápas doma s Teplicemi byl časově posunut na žádost české televize, která se dodatečně rozhodla nás zařadit do vysílání jako třetí zápas víkendu.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 19:45 |Svatá pravda elbéčka udělají vše možné i nemožné aby tým získal 3 body,mám tam a v jabkách celkem dobrý známý co se motají okolo fotbalu a ty říkají at tam ani nejezdím, že budu zbytečně nas.ranej,ale asi stejně pojedu :-)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Navyseals před 10 lety 14.02.2015 19:50 |Jenom rozhodčí ti zápas nevyhrajou. V tomhle stavu by prohra v Liberci byla ostuda.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 19:51 |Já jsem zas hrál fotbal s bývalým ředitelem JB, tzn., že tam radši ani nejedu. Ale při troše štěstí by bod snad mohl být.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 20:18 |Hele a nejmenuje se nahodou Flodrman teda ten ředitel :-)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Pepino44 před 10 lety 14.02.2015 20:13 |Ladislave,tak v tomto s Tebou nesouhlasím, Fialka se mi zdá jistější než Deli po zemi,Fialka má hlavy nejméně tak dobré jako Deli a připadá mi i statnější při téměř stejné výšce. Teď jen aby se z toho neposral jak se říká.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 20:38 |Pepino44 - No právě, tu poslední věc jsem přesně myslel a ta je o zkušenostech.
Ale třeba to zvládne, každopádně menší riziko by byl Deli.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 21:22 |A jak má ty zkušenosti získat jinak než podobnými výzvami? V juniorce těžko.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 22:02 |Jistě, to je pravda, však já neříkám, že Fialka nemá hrát, ale jen že by menší riziko byl Deli. Zápasy venku jsou vždycky náročnější hlavně psychicky (viz. např. Kodr v Teplicích) a oni se na nás velice chystají ve všech směrech, takže pokud to Fialka zvládne, tak klobouk dolů.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
janko (přítel SN) před 10 lety 14.02.2015 22:38 |Nepodelal se na Baniku tak proc by se mel podelat u Nisy?
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Dresco před 10 lety 14.02.2015 23:14 |Myslim, ze pro ty mlady kluky jsou psychicky narocnejsi spis domaci zapasy nez venkovni. Navic Mira hraje doma na vitezstvi a venku bere i bod.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Travinho před 10 lety 14.02.2015 23:28 |To je ale žalostné...Pokud budeme pokračovat v připosraných výkonech venku, tak to bude chtít řez i v realizačním týmu.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Dresco před 10 lety 15.02.2015 11:27 |no to co jsme hrali v tragickych Budejovicich nebo Jihlave by se rozhodne opakovat nemelo...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
honza1947 před 10 lety 15.02.2015 12:24 |Tak pánové, koukám, že už máte kalhoty na půl žerdi i když brod je ještě týden cesty daleko. To snad není třeba.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Dresco před 10 lety 15.02.2015 14:27 |ale vubec, ja jsem optimista a presvedcen, ze jaro bude lepsi podzimu...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Barra před 10 lety 15.02.2015 12:46 |Moje rec! Beranek uz odkoucoval celych 16 zapasu v lize, tim prekonal rekord svych 7 predchudcu za posledni 4 sezony. Je nejvetsi cas na zmenu! At cirkus Eden hraje dal!
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Fulham před 10 lety 15.02.2015 13:40 |:-))) Barro...musíme si všichni zase zvykat, ze kouč může zůstat třeba celou sezonu ba i déle...je fakt , ze MB už je tam celou věčnost..:-) proto u některých ta netrpelivost...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
bongor před 10 lety 15.02.2015 18:20 |Ahoj Barro,vím že to myslíš ironicky.MB je potřeba pro Slavii jako sůl,ať se tu drží
jak nejdéle to půjde,to je můj názor.Horší je to s naším kádrem a ještě o mnoho horší s vedením.Tam je problém,nikoliv v Beránkovi,to víš stejně dobře jako já.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Travinho před 10 lety 15.02.2015 16:26 |Já jen chci, aby slavii vedl člověk, který bude chtít hrát i venku ofenzivní fotbal. Proč by to nemělo venku jít, když doma to mnohdy jde?
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
edenian před 10 lety 15.02.2015 22:47 |Tady zcela souhlasim. Patrim mezi ty, kteri neuznavaji doma/venku. Teda az na vyjimky a to jeste jen v poharovych dvojzapasech. Tam to muze byt natolik ovlivnene psychikou, ze to nekdy nema cenu lamat pres koleno.
Dobre si pamatuju, kdyz ve vrcholnych casech Standy & spol. rikal Vlcak ze je jim fuk kde hrajou, protoze maji zazitych nekolik hernich variant. Takze byli schopni kdykoli reagovat na hru soupere, ale predevsim vzdycky zacinali s tou svoji a tu drzeli dokud to slo. Tzn. dokud na ne KJ dostatecne nahlas rval :-). Proste tak to ma byt a ne jinak. Kvuli tomu taky na Slavii chodim a doufam, ze se takovyhle strategie jeste aspon jednou v zivote dockam.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
mitsu před 10 lety 16.02.2015 18:07 |Presne tak , naprosty souhlas. absolutne nechapu, proc by se venku melo hrat vic defenzivne. vzdyt je to snad uplne jedno, kde hrajou, pokud to hriste neni totalni oraniste. strasne me to stve, ze venku hraje polovina tymu priposrane. Takovehle mysleni by se melo uplne vymytit...klidne i s trenery, kteri to prosazuji...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
bongor před 10 lety 15.02.2015 18:24 |Liberci teče do bot,mají dva opravdové útočníky a bude to těžké,je bez Latyho zpacifikovat.Jestli uhrajeme bod,tak si dám tři frťany.Já bych je překvapil,postavil bych Kuchtu,určitě by dal 1-2 góly.Jenže Míru bysme potom sežrali,kdyby to náhodou nevyšlo.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 15.02.2015 19:37 |Mám totožný názor a to i s těma panákama,jenom nevěřím ani v ten bod,protože nic moc neřeší,oni potřebujou nutně vyhrát,možná v tom by byla naše šance,jenže při naší střelecké potenci v lize nevím nevím.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 15.02.2015 20:19 |Já věřím v bod, i když to bude těžký. Strašně bude záležet na tom, co si dovolí rozhodčí. Pokud dopadneme jako v MB o deseti, to je pak po zápase. Ale snad se to nestane. Je veliká škoda, že Řebíček nevzal nabídku Chvalovského, ten by totiž nikdy nedopustil, aby se s námi zametalo ...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
bongor před 10 lety 15.02.2015 21:51 |To máš stopro pravdu,my takového protřelého šíbra nutně potřebujeme,jink budem pořád jen pro srandu králíkům.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Eluin (přítel SN) před 10 lety 15.02.2015 21:10 |Kuchta by dal určitě 1-2 goly? :)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
bongor před 10 lety 15.02.2015 21:49 |V jeho věku už jsou občas vidět hodně dobrý útočníci.Tak proč ne?Třeba by vyniknul
zrovna proti Libe a potom by klidně mohl dál zrát mezi mlaďochy.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 15.02.2015 22:09 |Že je Kuchta velká naděje je jasný, ale hlavně doufám, že mu vysvětlili, proč ho zatím aspoň nevzali do přípravy s prvním mužstvem, aby nám nakonec nevzal roha. Všechno to je o komunikaci. Mimochodem i rudý fans si paradoxně naříkají, že nemají ostříleného šíbra jako v minulosti.
viz. http://www.efotbal.cz/clanek-144525-Co-chybi-Sparte-Sibr ,-Pan-funkcionar-Zni-hlas-z-Letne.html
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 15.02.2015 22:19 |Jojo oni mají munici,ale asi nemaj správnýho cinkala,neb etébák to má tvrdě pod kontrolou.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 15.02.2015 22:34 |Tak co mám info, tak Křetínský nechce platit rozhodčím, ale zas má ty odposlechy na Plzeň (která pravidelně platila 200 tis. za výhru) a z nich plynoucí dohodu s Peltou a Berbrem (za ututlání aféry). Ale nevěřím tomu, že s těmi podvody Plzeň přestane, když ji to vždycky prošlo. Bude to ještě zajímavý, ale na titul tipuju Plzeň.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
edenian před 10 lety 15.02.2015 22:40 |Pan Ladislav ma ohromujici informace.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 15.02.2015 23:10 |Ale nemám, to je celkem stará věc (od té aféry) a náš fotbal je velká žumpa. Bohužel.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 15.02.2015 23:37 |Já bych to zase jako ohromující nebral svého času Korbel taky nechtěl mazat a tak se za jeho éry titul nezískal.Myslím že kdyby křeta byl takový prase jako estebák a tchurák tak má chátra víc titulů o tom jsem vlastně přesvědčen.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 00:00 |Přesně tak, navíc Václav Ježek, kterého si Korbel přivedl od rudých ho vydatně přesvědčoval, že bez toho to prostě nejde, že jinak budeme druzí a byli jsme ...
A za Lešky jsme později byli taky stále druzí, protože jsme neplatili rozhodčím, ale zaplaťpánbůh za to. Ten rok 1996 byla vyjímka, protože tehdejší majitel Sparty Mach rekostruoval Letnou (mimochodem na černo bez stavebního povolení) a totálně se finančně vyčerpal a neměl prachy na rozhodčí, bez toho bychom ten titul neudělali ani náhodou.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
jarodo57 před 10 lety 16.02.2015 10:10 |Najdi si prosím tě sestavu z toho 96 roku a zjistíš proč jsme byli mistři.Netahej do všeho prachy.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Eramies (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 10:13 |Já z té doby pamatuju pokřik "Děkujeme Machovi, že je Sparta v prdeli". Asi na tom něco tedy je:)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
jarodo57 před 10 lety 16.02.2015 11:20 |Já si zase pamatuju hráče jako Šmicer,Berger,Kuka atd.Mach byl arogantní pako a samozřejmě tím, že si myslel,že je pán lidstva nám určitě pomohl.Ale hlavní příčinou ,že jsme byli mistři byl kádr a zároveň i kvalita trenéra.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Eramies (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 11:54 |O tom ovšem žádná.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 12:46 |Mužstvo jsme v roce 96 měli vynikající, o tom žádná, ale proti rozhodčím se hrát dlouhodobě prostě nedá. Ve vší úctě, v tomhle jste pánové naivní. A mimochodem Patrik Berber už v roce 96 ve Slavii nebyl, to slavil titul s Borusii Dortmund.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 13:38 |Kolegové jestli si někdo myslíte, že titul v 96 nebyl finančně pohlídanej tak jste na velkém omylu.Pamětníci budou dokonce tušit o jaké zápasy šlo.Pravda také je, že kdyby se v těch letech víc cinkalo tak ten titul by nebyl jen jeden.Samozřejmě je bez diskuze ,že jsme tehdá měli nejlepší tým,který se prosazoval i v Evropě kde nepískala korupční česká pakáž soudcovská.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 14:08 |vlk30 - Já bych řekl, že jsme ani v r.96 rozhodčím neplatili, my jsme na to naštěstí nikdy nebyli. Ale je pravda, že proti nám tehdy nešli, tzn. určitý vliv jsme na ně měli.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 15:18 |Platilo se za rovinu a zbytek uhráli fobalisté.Tudíž se to ohlídalo.Hlavně at nikdo neříká, že na to nejsou důkazy, to nejsou v našem fotbale skoro nikdy.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
slaviator před 10 lety 16.02.2015 16:11 |Za Pucka ve vedeni to taky před par lety nebylo zrovna nejčistší... Ale byl to křišťál oproti Plzni nebo Sparte
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
jarodo57 před 10 lety 16.02.2015 13:42 |Berger už opravdu u nás nebyl.Měl jsem za to,že podzim ještě za nás hrál.Ale ostatní jako Šmicer,Kuka,Poborský,Bejbl,Suchopárek i Pavel Novotný (Čáp) ,Vágner,Vávra(kéž bysme dnes takových Vávrů měli více) to byla síla.Vždyť kdyby ten ,,úspěšný trenér betonář "Uhrín ty naše hráče neměl ,tak by z Anglie jel s prázdnou.A to je vzal jen kvůli (Poborský,Novotný) médiím.Dnes by se to už nestalo,aby byl trenér tak pod silným proslávistickým tlakem.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Tomski před 10 lety 16.02.2015 16:27 |Kuka tady taky nebyl...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
EdCable před 10 lety 16.02.2015 22:14 |:-D
Hlavne na Sparte taky nebyly zadny orezavatka, ten rocnik sli do osmifinale UEFA, kde vypadli s AC Milan po vysledich 0:2 a 0:0 a ve vzajemnych zapasech nas v Edenu porazili (hlavne diky rozhodcim a dvema odpustenym penaltam) a na Letne na jare to byla remiza.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
zeleznik2 před 10 lety 15.02.2015 10:05 |Ligová sestava?no krom Dostála to vypadá, že to tak Míra postaví i v Liberci, tam zaskočí nalevo Tamasz, co je proboha zase s Mičolou?snad jen špatný terén zabránil, aby nehrál, jinak fakt nevím...dva góly Zmrhala a střelecká forma Škody plus 0 vzadu vypadají jako velký příslib. Velký počet odchovanců v základu, vypovídá o dobré práci s juniorkou, tak a teď vzhůru do Liberce a útok na čtvrté místo v tabulce, snad bude letošní jaro nejlepší za posledních 4-5 let.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Pepino44 před 10 lety 15.02.2015 15:07 |Tak já nevím,jestli Beránek postaví Tamasze na úkor Dostála. Nevím jestli Tamasz nějak nemarodí a jak daleko jej má Beránek vyzkoušeného. Oproti tomu Dostál proti Žižkovu nezahrál špatné ač byl opět jak je zvykem u některých zdejších komentátorů,(kteří utkání sledovali na onlajnu) na tapetě.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
bongor před 10 lety 15.02.2015 18:16 |Ahoj Pepino,je od Tebe hezký,že se stejně jako většinou i já zastáváš"ošklivých káčátek".Já jsem Žižkov neviděl,ale Dostála jsem viděl mnohokrát a i když se nepokládám za žádného odborníka,tak ten kluk prostě na Slavii nemá.To právě vidím i já z pozice prostého spotřebitele.Ale nemám proti němu nic,protože je to slávista
a vždycky maká.Když už i já řeknu,že bych ho rád viděl odejitého,tak asi málokdo řekne opak.Byl by zázrak,kdyby mě přesvědčil,že do našeho áčka patří.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Pepino44 před 10 lety 15.02.2015 21:24 |Ahoj Bongore, já netvrdím,že Dostál je nějaká extraklasa,samozřejmě,že třeba Krajčík to není,já jsem jenom reagoval na příspěvek nahoře,že Beránek asi těžko postaví Tamazse do prvního zápasu. V generálce na ligu nehrál a Dostál tam zahrál celkem slušně, i když Liberec jej asi prověří více. Samozřejmě, že bych byl raději,kdyby místo Dostála mohl nastoupit nějaký borec, ale kde jej vzít?
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
zeleznik2 před 10 lety 17.02.2015 13:59 |Pokud bude Tamasz zdravý podle mne nastoupí, Míra o něj hodně stál, na druhou stranu nevíme, jak vážné zranění je, Dostál je poctivec bez diskuze, ale bohužel Žižkov není Liberec, navíc začátek jara a ještě u nich, kdyby to byla třeba Příbram, tak klidně, ale bohužel je to Liberec...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
jane (admin) před 10 lety 15.02.2015 19:21 |Mičola nabírá ztracenou formu v barech...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 15.02.2015 19:32 |Věřím, smlouvičku má prodlouženou,možná by ho to chtělo umravnit hošánka.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
spino před 10 lety 15.02.2015 19:49 |:)))
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Kornovo před 10 lety 16.02.2015 00:28 |tak pokud pije mineralku, tak proc ne v osobnim volnu. vite nekdo proc se v nymburce neobjevil?
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Borris před 10 lety 16.02.2015 08:23 |To by zajímalo i mě. Doufám že se opět nezranil.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
spino před 10 lety 16.02.2015 09:28 |Minerálka je také prý trochu nezdravá. Podle mě pije pouze neperlivou vodu. :)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
slaviator před 10 lety 16.02.2015 16:48 |Kapka alkoholu neškodí. A Micola nejspíše nakapává celé večery.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
steev (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 17:01 |Doufám Jane že to píšeš po osobní zkušenosti nebo že to máš od dobrého zdroje. Jestli ano tak to s tím klukem fakt nedopadne dobře a musím říct že mě to mrzí,v noze to má.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Eluin (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 17:38 |Jane měla vždy velmi slušné informace, i když také mě to zarazilo. Mičolu jsem měl - možná trochu iracionálně - zafixovaného mezi ty "slušňáky".
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Thane (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 18:28 |A to nedavno rikal jak se jeho pristup zmenil..
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
ortevor před 10 lety 16.02.2015 18:49 |presne, hlavne ze v tom poslednim rozhovoru byl plny frazi jak na to vleti jako nikdy a jak ma zivotospravu a hlavne regeneraci na prvnim miste a bla bla bla...jestli ma takovejhle pristup by zaslouzil taky poslat vychovne do juniorky, jako kdysi Ford nebo Fenin...
se pak neni cemu divit ze je furt zranenej
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Kornovo před 10 lety 16.02.2015 19:01 |zas nedelejte zavery z takove kraviny. nikdo nerekl, ze prisel narvany na trenink. tomas je hold z ostravy a vyrostl s lukesem, sverkym a spol. btw. baryho jsem v rijnu taky videl kropit panaky :)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
spino před 10 lety 16.02.2015 19:45 |Souhlasím. Tihle Ostraváci to mají tak nějak od přírody v krvi. A ani jim to nemusí dělat výrazné problémy v kariéře. Fenin to byl úplně jiný případ...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Kornovo před 10 lety 16.02.2015 19:55 |ono to neni zas jen Ostravou honzo. Fenin je Teplicak a Ford myslim Plzenak. a Mutu je Rumun :)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
spino před 10 lety 16.02.2015 21:27 |Ale Fenin soudě podle jeho kariéry moc skloubit pití a fotbal na rozdíl od Ostraváků neumí. :)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
spino před 10 lety 16.02.2015 21:27 |Ale Fenin soudě podle jeho kariéry moc skloubit pití a fotbal na rozdíl od Ostraváků neumí. :)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
bongor před 10 lety 16.02.2015 23:39 |No on se změnil,to je pravda.Místo becherovky začal pít fernet,to mi přijde jako podstatná změna přístupu.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
jane (admin) před 10 lety 16.02.2015 19:47 |Z osobni zkusenosti to bohuzel nemuzu mit, protoze se zaprve vyhybam mistum, kde se kouri, a za druhe v deset vecer, kdyz je noc jeste mlada, vetsinou uleham ke spanku.
Nicmene to jsou informace z druhe ruky, od ruznych lidi, kteri nejsou omezeni vecmi vyse :) O ne zcela dobre Micolove zivotosprave jsem mela info uz driv, takze to asi byly plane reci o zmene pristupu.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
steev (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 20:47 |Díky za odpověď.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
zeleznik2 před 10 lety 17.02.2015 14:05 |snad proboha ne další Fenin a spol?
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
1rytir před 10 lety 15.02.2015 13:20 |Přečetl jsem si komentář trenéra Žižkova ke včerejšímu zápasu a z jeho slov odvozuji, že Beránek bude hrát v Liberci se zajištěnou obranou a v ofenzívě bude spoléhat na rychlé kontry zvláště po nevydařených standartkách soupeře. Rozdíl ovšem vidím v tom, že Liberec asi bude produktivnější ve svých šancích a je tedy nezbytné ho do nich poklud možno nepouštět v míře jako Žižkov, což by mohla zvládnout pozměněná sestava obrany a záloha s Aldem. Každopádně nečekám žádnou kombinační kvalitu naší hry pod Ještědem.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
tupoleff (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 12:28 |boj o pátej flek vypadá čím dál nadějněji - banik bez hráčů, teplice bez trenéra, zbývá jen slovácko, dukla a příbram... a ty poslední dva snad rozloží blažek s nitrym
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Betynka58 před 10 lety 16.02.2015 12:47 |Za dané situace se tři body s Teplicemi příští sobotu jeví nejen velice reálně, ale skoro jako povinnost.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Kuliss9 před 10 lety 16.02.2015 13:19 |Za dané předjarní situace se hlavně jeví nebýt 5tí jako velká ostuda. Opravdu krom prvních 4 týmů, je zbytek ligy jedna velká žumpa, tak doufám, že se umístíme mezi kvalitou a žumpou, ne přímo v té žumpě.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
tupoleff (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 13:27 |já bych tedy duklu a slovácko nepodceňoval, a příbram také hrála solidně už na podzim a nyní ještě posílila. Nicméně, jak jsem, dvířka se pootevřela, uvidíme, jak to chlapci zvládnou
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Ferguss před 10 lety 16.02.2015 15:05 |Teplice jsou jeden z těch týmů na které fakt neumíme hrát (stejně jako to třeba na Plzeň umíme).
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Betynka58 před 10 lety 16.02.2015 19:58 |Nemyslím si, že bychom speciálně na Teplice neuměli zahrát. Těch 0:7 z předloňského podzimu byl široko daleko ojedinělý úlet, když počítám vzájemné zápasy, doma s nimi Slavia jinak v posledních 8 sezónách neprohrála. Je pravda, že poslední tři vzájemné zápasy prohrála, ale třeba loni na jaře nesehrála špatný zápas.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Kornovo před 10 lety 16.02.2015 19:08 |co to melete? jaka ostuda? videls nas kadr? cetls report po generalce, na ktere nas prehral zizkov? smontuj se trochu :)
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
Pepino44 před 10 lety 16.02.2015 19:51 |Tak kdyby nás přehrávalo každé mužstvo tak jako Žižkov se stejným výsledkem,byl bych maximálně spokojen.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
slamacek (přítel SN) před 10 lety 16.02.2015 14:27 |pred sezonou jsem tipoval ze ziskame za podzim 20 bodu a svete div se mame 20 bodu. trefil jsem, ale jen 8 utkani. z toho 3 prohry, 3 remizy a 2 vyhry. celkem jsem planoval, ze zvitezime 5x a 5x remizujeme. i to se kupodivu stalo, jen v jinych zapasech.
zkusim si tedy tipnout jaro. vychazi mi to realne na 20 bodu take. max. zisk by byl 28 b. min. mi pak vychazi na 14. z prvnich peti kol vsak pocitam se ziskem, min/real/max. 2/5/ a snovych 9b.
realne ocekavam opet 5 vyher, 5 remiz a jen 4 prohry (plzen, brno, derby, jablonec) kez by to alespon tak dopadlo...
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
podol (přítel SN) před 10 lety 17.02.2015 07:37 |Příští sobotu s Teplicemi doma, to by se mělo vyhrát a snad potvrdit i nějaký bod z Liberce. Jinak Teplice jsou bez trenéra, hodně opor z minulé sezony odešlo a jak to vypadá smrt p. Hrdličky způsobila v Teplicích zmatek. Podrobnosti na : http://sport.aktualne.cz/kvuli-hornikovi-to-neni-prisaha-scasny-ve-hre-rada-a-bilek/r~26112efeb61311e4a10c0025900fea04/?utm_source=atlasHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=1&utm_term=position-8
Je tam i zmínka o podrazu na Slavii.
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
bongor před 10 lety 17.02.2015 11:50 |Uz maj cestovatele Radu
Re: Slavia - Viktoria Žižkov 3:0
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 17.02.2015 09:24 |Tady něco o sobotním soupeři: http://sport.aktualne.cz/kotrba-v-liberci-je-moc-cizincu-neni-snadne-ucelit-partu/r~8f98f43eb5f411e4bdad0025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_term=position-6