Hráči Slavie

Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

Slavia po návratu ze soustředění v Turecku zúžila kádr. Jednak se dohodla na ukončení smlouvy s Martinem Juharem, který do Turecka již ani neletěl, z A týmu byl nyní však z výkonnostních důvodů vyřazen do juniorky také Milan Nitrianský. Josef Bazal odchází na půlroční hostování do Viktorie Žižkov, kde působil již na podzim.

Slavia prochází postupnou přestavbou a krok za krokem se zbavuje hráčů, kteří v jejím dresu nastupovali na jaře 2014, kdy červenobílý klub ostudně hazardoval s prvoligovou příslušností.

Martin Juhar, který měl o svých kvalitách v roli útočníka nebo křídla úplně rozdílné představy než trenér Beránek, byl vyřazen z kádru A týmu ještě před odletem na soustředění do Turecka. Nyní se se Slavii dohodl na ukončení smlouvy a stal se tak volným hráčem. Jak jsme již psali dříve, Martin Juhar přišel do Slavie v létě 2012 a prakticky celou dobu svého působení patřil do základní sestavy, odehrál za dva a půl roku 67 ligových zápasů a vstřelil devět branek. Střídal přitom různé posty od levého obránce přes levého či pravého záložníka až po hrotového útočníka. Srdce fanoušků si však nikdy příliš nezískal, býval kritizován za ukvapenost a nízké kombinační schopnosti. Největší Juharovou předností je tvrdá střela, za kterou byl dokonce na podzim oceněn v ligovém dovednostním klání.

S hrou Milana Nitrianského byla většina fanoušků Slavie také výrazně nespokojena. Trenér Beránek Nitrianskému šanci dal, po zranění Jana Mikuly ve druhém kole se dostal do základní sestavy na pozici pravého beka, ovšem zbytečná červená karta v závěru utkání 8. kola na hřišti Bohemians 1905 jako by jeho působení ve Slavii ukončila. Od té doby na pravém beku nastupoval Martin Dobrotka a Nitrianský se dostal na hřiště jen na poločas v zápase na Dukle a v posledním podzimním kole v Ostravě. Milan Nitrianský přišel do Slavie v létě 2011 s nelehkým úkolem nahradit Ondřeje Čelůstku. Během tří a půl sezóny nastoupil v lize v sešívaném dresu k 82 utkáním a vstřelil čtyři branky, všechny v sezóně 2012/13. Má na kontě také poměrně velký počet gólových asistencí. Fanoušky si na svou stranu však nikdy nezískal, především vinou laxního bránění a laciným chybám v defenzivě.

Josef Bazal patřil na podzim k nejlepším hráčům Viktorie Žižkov, mimo jiné brankou přispěl k vyřazení Slavie z poháru FAČR, a tak nebylo divu, že si jej trenér Beránek stáhl na přípravu do Slavie. V přípravných zápasech nastupoval Bazal na různých postech, od levého křídla přes střed zálohy až po post levého obránce. Místo v základní sestavě si však nevybojoval a s odůvodněním, aby měl hráč dostatečnou zápasovou zátěž, jej Slavia posílá opět na půlroční hostování do Viktorie Žižkov.

Komentáře (172)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    Euforak (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 15:54 |  
    0 0

    Ještě Koreš, Dostál a Neves. A podepsat Michala, posadit Mikulu.

  2. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:00 |  
    0 0

    Zdravím, než mnozí začnete křičet, že odchází na půl roku Bazal, já Mírovi tleskám. Zřejmě si racionálně vyhodnotil, že na úplný základ to ještě není, a tak je pro Bazala, jeho vývoj a tím i budoucnost Slavie lepší být jedním z lídrů druholigového týmu.
    Jinými slovy: upřednostnil vývoj hráče a perspektivu ve Slavii před současností.
    To je podle mě správné: buď má mladý hráč velkou šanci na základ, nebo ať hostuje v jiném dobrém týmu.
    Stejně bych si to přál u Kodra, Fialky i Červenky, ale tam nemáme tolik variant jako v záloze.
    Vyřazení Nitrianského rovněž kvituji.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:12 |  
      0 0

      Souhlasim, verim, ze se s nim pracuje dobre a ze jeho cas prijde. Nezda se, ze by mezi zalozniky vynikal tak, ze by to bylo na zaklad, na zizkove ho znaji a ma sanci odehrat cely jaro a zase se posunout dal.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:15 |  
        0 0

        Přesně. Je strašná škoda, že nemůžeme nechat Červenku na hostování,l aby se zlepšoval a ještě se víc vyhrál. Brzy bychom z toho těžili... Ale holt prostě nemáme útočníku nazbyt.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      quelhar (admin)     před 10 lety 11.02.2015 16:18 |  
      0 0

      Uprimne, ja tedy v soucasnem kadru prilis variant na post leveho zaloznika nevidim. Podzimni varianta s Cernym je hrozna, Milan Cerny je sice pracovity hrac, ale dopredu naprosto sterilni a mame-li strilet branky, nemuzeme mit na kridle hrace, ktery za celou svou karieru na ofenzivnich postech ma mizivy pocet branek i asistenci. Nehlede na to, ze Cerny je zraneny a kdo vi, kdy a zda vubec bude na jare k dispozici.
      V zakladni sestave tak bude na levem kridle Zmrhal, coz mi prijde take jako malinko nestastne. Je to hrac, ktery nastupuje v zakladni sestave reprezentace, kterou ceka domaci Euro - obrovska sance na zviditelneni a nasledny prodej. Jenze on v repre a temer celou svou dosavadni karieru ve Slavii nastupuje ve stredu zalohy, nikoli na kridle. Zmrhal je univerzalni hrac, takze roli na kridle zrejme nejakym zpusobem zvladne odehrat, ale typickym kridlem rozhodne neni a misto aby Slavia jeho talent pred Eurem zviditelnovala, tak jej bude zakryvat. Nezbyva nez doufat, ze levy bek Tamas je tak dobrym hracem, ze zvladne pilovat lajnu po cele delce hriste a da tak moznost hrat Zmrhalovi vice ze stredu, kde je jeho parketa.
      A jake tedy mame nahradniky na post leveho zaloznika? Aktualne vidim v kadru k dispozici jen Micolu, ktery byl i v priprave kazdou chvili zraneny a jeho forma po vice nez rocni pauze je vice nez nejista, a Proska, ktery je vsak typickym pravakem.

      Suma sumarum, odchodem Bazala nemame v kadru nikoho, koho by slo oznacit za spolehlive typicke leve kridlo. Ja jsem z jeho odchodu na rozpacich a to i pri vedomi toho, ze by minimalne v prvnich zapasech Bazal jiste nenastupoval v zakladni sestave.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:21 |  
        0 0

        Ahoj quelhare, poslední větou sis odpověděl. V současnosti bude Bazal Slavii trochu chybět, ale díky tomu v budoucnosti na něm může tým stát. Podle mě dobré rozhodnutí.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          quelhar (admin)     před 10 lety 11.02.2015 16:47 |  
          0 0

          Ahoj, ja nerikam, ze to je vylozene nesmyslne rozhodnuti. Logiku, jakou za tim vidis ty, to samozrejme ma. Otazkou je, zda se totez nebude opakovat zase v lete, atd., protoze na jeho post bude v kadru vzdy nekdo starsi, ktery ale uz nebude mit vyssi vykonnost.

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            Nosorozec     před 10 lety 11.02.2015 17:08 |  
            0 0

            Já jsem počítal s tim, že v prvních zápasech bude nastupovat na kraji sice Vukadinovič, ale díky jeho mizerný předfinální fázi ho Bazal ze základu vytlačí a ukáže svoje kvality.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        naplavnik     před 10 lety 11.02.2015 16:26 |  
        0 0

        Vlevo to vypadá na Zmrhala a Mičolu, jistou možností snad i je Damien. Kdoví, jaké taky bude vytížení Mihajloviče.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Travinho     před 10 lety 11.02.2015 16:34 |  
          0 0

          Nevím jaké bude vytížení Mihajloviče, ale Bazalovi nešahá ani po kotníky a o jeho využití v áčku se v současné době snad ani nedá bavit. Navíc bazy na Žižkově zabere místo Peterkovi...

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Betynka58     před 10 lety 11.02.2015 17:58 |  
        0 0

        Souhlasím s Tebou, kromě Bazala totiž v současném kádru Slavie žádného typického levého záložníka nevidím (a to včetně Míni, který je dle mne spíše střední záložník a na levém kraji zálohy nastupoval víceméně z nouze).

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Markus     před 10 lety 11.02.2015 16:26 |  
      0 0

      Jsem rád, že pokračuje obměna kádru. Mnoho hráčů mělo dostatek času ukázat, co v nich je, dokonce pod několika trenéry. Když to nepomohlo, není jim pomoci, je na čase zkusit jiné. A když není rozpočet Slavie kdovíjaký, vážím si Beránka, který má odvahu zariskovat a na místo sázky na leklou ale rybu budu dávat šanci jiným. Psal jsem to kdysi a píšu to znovu, máme spoustu stále ještě mladých hráčů, o kterých jsme mnohokrát řešili zda mají nebo nemají na Áčko. Proto jsem rád, že stále mají příležitost a je to jen na nich, zda svou šanci zužitkují. Ve Slavii byl nemocný týmový duch, neřkuli mrtvý. I zde má odměna kádru své kouzlo, vždy tam něco je a třeba si to sedne. Ještě tak, kdyby se pohly i věci kolem klubu.

  3. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    winter (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:03 |  
    0 0

    Tak těší mě konec Nitrianskýho.. Že rozvazujem smlouvu s Juharem beru neutrálně, nebudem ho muset platit ale myslel sem že bysme za něj něco dostat za přestup nebo hostování mohli.. takhle z něj nekápne nic.. No a nakonec ten Bazal, to mě teda hodně zklamalo, měl sem zato že v Turecku nepodával špatný výkony... Takže jeho místo v kádru mu tak vyžere ten mladej srb...

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:09 |  
      0 0

      Gratuluji, jste první, kdo nepochopil, že pro mladého hráče a tím i pro budoucnost Slavie je lepší, když hraje v základu druholigového týmu, stojí na něm hra a má šanci se rychle vyvíjet. Nechávat si Bazala mělo smysl jen při vysoké míře pravděpodobnosti, že u nás bude hrát v základu, a tu pro něj asi Míra neměl. Proto jej uvolnil na hostování a upřednostnil tím budoucnost před současností. Mám z toho velmi dobrý pocit.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        klimi     před 10 lety 11.02.2015 16:13 |  
        0 0

        Ahoj Navare,
        já jsem tak nějak v rozpacích. Jsem rád, že bude Bazal hrát, samozřejmě, ale nalevo máme opět jen Černého (který celou přípravu nehrál). Poté asi Zmrhal, který upřímně křídlo moc není a pak Mičola, kterému vůbec nevěřím, že bude zdravý (kéž by ano). To mi moc kvalitou nevoní.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          klimi     před 10 lety 11.02.2015 16:14 |  
          0 0

          Pravda, ještě Zoran.

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            Travinho     před 10 lety 11.02.2015 21:43 |  
            0 0

            Snad fakt někdo nevěříte, že ten kluk má na to, aby už momentálně nastupoval. Viděl jsem jej sice jen jednou, ale na dospělý ligový fotbal to není ani náhodou, to snad musel poznat každý.

            • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

              klimi     před 10 lety 11.02.2015 21:47 |  
              0 0

              Jak jsem psal, když se bude dařit, tak může hrát pár minut. Když tu mohl běhat Juhar...

              • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                Travinho     před 10 lety 12.02.2015 08:37 |  
                0 0

                Juhar je rychlý, důrazný, běhavý chlap a kopací techniku má taky dobrou, jen u toho nepřemýšlí. Mihajlovič nemá na ligu postavu, rychlost, nic...

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:18 |  
          0 0

          Ahoj, já přece souhlasím, že by se Bazal v kádru neztratil, naopak. Jen hrozí, že by hrál jen občas - je otázka, kdo by se ze čtveřice Mičola, Zmrhal, a Zoran nejdříve chytil. Za takové situace je lepší, když bude řídit hru Žižkova. I když Slavii bude chybět, v budoucnosti se nám to vrátí. Proto to považuji za správné.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Falk     před 10 lety 11.02.2015 16:23 |  
        0 0

        Tak pro mě je to velké překvapení a myslím si o Beránkovi své ,Beránek se na Žižkov mohl mockrát na Bazala přijít podívat a nemusel si ho stahovat.Kolikrát byl asi na Žižkově a řeči o budoucnosti neberu .Musi hrát pořád Zmrhal ,proč má misto jisté Vukadinovič,proč si nechá mladého Srba ,počítá snad s Mičolou ,který ještě nic neodehrál .Bazal je pracovitý (prý byl nejlepsi na fyzických testech ?) a velmi technicky vybaven.Má jediný problém ,že si ho nenašel Beránek sám ,tak ať tam staví Kodry ,Vukanidoviče ,Srba ,zraněného Mičolu a Zmrhala a budeme hrát pořád tužku .Bazal by to určitě nezměnil,ale je to náš odchovanec a má hlavně technické parametry a šanci MĚL DOSTAT

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:26 |  
          0 0

          Omlouvám se, že když si mám vybrat mezi názorem Míry Beránka, který hráče vidí každý den, a Vaším, vyberu si Míru.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:32 |  
          0 0

          Jasne, duvody muzou bejt dva: 1) trener ho chce jeste pul roku pripravovat pro A tym, 2) trener ho nechce, tak ho odklada na hostovani. Nemam-li zadny interni informace, oboji je spekulace, oboji ma logickej zaklad. Berankovi verim, takze se mi ad 1) libi. Kdyby mel v priprave vic branek a asistenci, i ja bych se asi ted trochu rozciloval, ale neni tomu tak, Zizkov mu na podzim svedcil, takze jsou predpoklady, ze tam bude fotbalove rust.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        winter (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:28 |  
        0 0

        Gratulace je zbytečná, já naprosto chápu že hrát pravidelně druhou ligu je pro mladýho hráče dobrá škola, ale on místo tý druhý ligy mohl klidně hrát pravidelně první. Podle mě se mohl v základu naprosto v klidu uchytit, stačí se podívat na konkurenci co máme na jeho levý křídelní post.. Černý zraněnej a navíc na podzim tragickej, Mičola po hodně dlouhým zranění a vypadá to že je pořád ze skla, jen za tu dobu co začal naplno trénovat už byl pro menší zranění dvakrát mimo.. a poslední kdo mě napadá že by mohl hrát levé křídlo - Boudjemaa - není Beránkovým oblíbencem.. Posledním možným je právě zmiňovaný srb, kterýho jsme podle mě přivedli naprosto zbytečně. Bazal měl šanci na prosazení podle mě slušnou. Samozřejmě že záleží na tom jak to vidí Beránek a ne nějakej winter, ale přijde mi to jako škoda.. Je to minimálně podruhý co Bazal podstoupil s A-týmem přípravu po který jsme ho z kádru vyřadili.. Na případech váchy. dočkala, gebreho a dalších je vidět že ne všichni odchovanci mají pevné nervy si na svojí šanci počkat a při pocitu nedůvěry pláchnou jen co to jde.. Tak jen abychom časem nelitovali.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:33 |  
          0 0

          1. Gebre není odchovanec
          2. Nalevo bude hrát zřejmě Zmrhal. Pak tam máme ještě Mičolu, Srba, Boudjemau, Proška... Takže je odkud brát.
          3. Pokud zůstane Míra, tak věřím, že Bazal brzy šanci dostane. Nyní bude chybět, ale snad se to v budoucnu vyplatí.

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            winter (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:41 |  
            0 0

            1. to je irelevantní, těch případů bylo mraky, dosaď si za Gebreho jiný
            2. Zmrhal není tradiční levý záložník, je to středovej hráč, Mičola je po dlouhym zranění a navíc každou chvíli zraněnej, pokud srb zůstane jakože to vypadá že na úkor Bazala ano tak to je podle mě výsměch (rád se mu omluvím pokud prokáže že bude velmi platným hráčem, ale jsem skeptickej) a Prošek je pravák.. Boudjemuu bych si na levym křídle představit dokázal
            3. doufám že máš pravdu, ale nevim jak je na tom s Bazal s délkou smlouvy, tak aby nebylo v létě pozdě..

            • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

              klimi     před 10 lety 11.02.2015 16:49 |  
              0 0

              Má smlouvu do 30.6. 2017

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Khadgar     před 10 lety 11.02.2015 16:16 |  
      0 0

      Kdyby za Juhara chtěl někdo něco zaplatit, tak bychom ho asi prodali. Takhle pokud ho někdo bude chtít v ČR, dostaneme alespoň tabulkové odstupné. Pokud půjde do zahraničí, neposilujeme konkurenci.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:22 |  
        0 0

        Ahoj kamaráde, bych chtěl vidět, kdo by za Juhara platil :-)

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:27 |  
        0 0

        NIkdo rozumnej neda vic nez tabulkovy odstupny za hrace, kterej je v zaloze spatnej a na beku hrat nechce.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        winter (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:34 |  
        0 0

        No abysme se nedivili jako na Slovácku.. aby zítra nepodepsal v košicích, na kypru nebo jinde ve světě a den nato byl na hostování v některym klubu synotligy.. pak bysme i tabulkový odstupný ostrouhali a že bysme neposílili konkurenci by se možná říct taky nedalo..

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Tomski     před 10 lety 11.02.2015 17:20 |  
          0 0

          ať si ho klidně vemou...když nechce hrát za Slavii...

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 17:37 |  
            0 0

            uz se tesim, az nas bude ohrozovat temi delovkami do tribun.. fans co budou niz, jsou na tom dobre, ale ty ve vyssich radach by se meli krejt..:)

  4. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:23 |  
    0 0

    O Svecovi zatim tedy nic, ale kdyz odchazi Nitriansky, tak jeho prichod dava definitivni smysl. A zejmena z hlediska moralnich kvalit by to byla dobra vymena. Z Nitra mohlo neco byt, dlouho jsem mu veril, ale ma obrovsky vypadky v koncentraci a chybi mu zodpovednost.

  5. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    spino     před 10 lety 11.02.2015 16:26 |  
    0 0

    Odchod Nitrianskýho je další pozitivní zpráva ze Slavie. V posledních letech mi přišlo, že nezvládal zápasy nejen herně, ale hlavně psychicky, viz. jeho zkraty v Olomouci a na Bohemce. Takový hráč je pro ambiciózní tým nepotřebný. Ještě ve Slavii přebývá jedna osoba, která je zralá na odchod, ale to je asi v nejbližší době nereálné. Škoda, že nevyšel ten Šimáně.

    Jinak jak říká Navar - je správné, že Míra Beránek nechá Bazala vyhrát na Žižkově, škoda, že se tam nemůže poslat také Prošek, ten musí hrát podle mě také pravidelně, aby se stal v budoucnu oporou Slavie.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:28 |  
      0 0

      souhlasím. Problém je, že u Proška nikdo neví, jak by na Žižkově nebo kdekoliv jinde dopadl.
      U Bazala je vysoce pravděpodobné, že bude lídrem týmu.

  6. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    Travinho     před 10 lety 11.02.2015 16:32 |  
    0 0

    Tak to jsou věci, které mne ani jedna nepotěšily.
    1. Bazy pro mne jasný základ. Chápu, že na Žižkově bude hrát pravidelně, ale vzhledem ke kvalitě krajů zálohy jej tu potřebujeme.
    2. Nitrianský je pro mne pořád rozhodně kvalitnější volbou než Dostál a potenciál má určitě velký. Nicméně pokud by se u něj volilo hostování, byl bych spokojen, to by mu mohlo velice pomoci, ale definitivně se takového hráče zbavovat může bát chyba. Což ukazuje i Čonka, který je nyní na Slovensku považován ze jednoznačnou ligovou jedničku mezi levými beky.
    3. Juhara po jeho přístupu ve slavii nechci, ale zbavovat se člena širšího kádru slovenské repre jen tak zadarmo? To je poměrně škoda. Nevěřím tomu, že by se nenašel někdo, kdo by jej alespoň na hostování nebral.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:36 |  
      0 0

      Nitriansky mel dost casu, aby ukazal, ze je lepsi nez Dostal, a to se podle me nestalo. Tak kdy se projevi jeho potencial? Conka byl u nas relativne kratce. Juhar a sirsi kadr repre? Musela by na tom byt slovenska repre hodne spatne, aby ho povolala.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Alky (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 17:34 |  
        0 0

        Nesouhlasím. Nitrianský ukázal, že i když na to sere, je pořád lepší než Dostál. To není hráč ani do počtu. Za uplynulou sezonu měl nejvíc asistencí. Takže určitou kvalitu prokázal. Ukázal sice i to, že na to povětšinou dost kašle, ale i tak to vychází lépe, než Dostál, který může být srdcař, bojovník a nevím co ještě, ale nikdy to nebude ligový fotbalista. Možná v Kolíně by se uplatnil. Měl letět taky. Vpravo máme Mikulu, předpokládám, že podepíšeme Švece, případně na záskok Bílka a v nejhorším to můžeme zalepit třeba plastelínou. Větší dřevák než Dostál tu nebyl od dob Kratochvíla.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          klimi     před 10 lety 11.02.2015 17:36 |  
          0 0

          A spočítal jsi také, kolik gólů přes Nitráka prošlo?...

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Travinho     před 10 lety 11.02.2015 21:45 |  
          0 0

          Dostál je ale docela solidní technik, jen je prostě pomalý...

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Travinho     před 10 lety 11.02.2015 21:46 |  
        0 0

        Nevím, jak špatně na tom je, ale ve všech podzimních nominacích figuroval Juhar mezi náhradníky, které Slováci běžně na rozdíl od nás dávají do běžného tisku.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      spino     před 10 lety 11.02.2015 16:36 |  
      0 0

      Jenže Dostál je na rozdíl od Nitráka srdcař a dříč, který do tréninku i zápasů jde na 150%. Jako náhradník je podle mě ideální a brání mnohem líp, než Nitrák 3 metry od hráče s rukama za zády.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        bongor     před 10 lety 11.02.2015 18:35 |  
        0 0

        No tak třeba já jsem taky srdcař a přesto mě MB nestaví.Tam je blbá maličkost,že neumím hrát fotbal.To samý ale Dostál,beru ho jako slávistu,ale bohužel ne jako fotbalistu pro Slavii.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Travinho     před 10 lety 11.02.2015 21:47 |  
        0 0

        Srdcař a dříč, ale bez potenciálu...

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Navyseals     před 10 lety 11.02.2015 16:40 |  
      0 0

      Mně přijde, že žiješ ve světe snů. Nitrianský měl daleko víc příležitostí stát se oporou a na rozdíl od Dostála má daleko větší výplatu. To, že je Čonka jedničkou mezi beky na Slovensku, bych netvrdil. Trnava je průměrnej tým v podprůměrný lize, takže i kdyby Čonka nejlepší byl, tak to nic neříká.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Travinho     před 10 lety 11.02.2015 21:48 |  
        0 0

        Četl jsem 3 sestavy podzimu v slovenských médiích a všude zařadili na levého beka Čonku a obvykle s komentářem, že je to jasná volba... Jasně liga je pdprůměrná, ale Matúš je dost kvalitní hráč a ještě nám to ukáže.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 16:44 |  
      0 0

      Klasický příklad mystifikace.

      1. Pokud by měl Bazal na jasný základ, jistě by tu zůstal. Míra není žádný křivák.
      2. Nitrianský má potenciál, který ale nedokázal přenést do reality. Měl světlé chvilky, ale více těch špatných.
      3. Juhar a člen širšího kádru slovenské repre? Uvědomte si, že ten hráč nedokázal táhnout ani tým hrající o sestup či střet tabulky české ligy (tedy Slavii :-) V kádru zůstat mohl, neztratil by se, ale uvidíte, že chybět nebude. A to o něčem svědčí.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Travinho     před 10 lety 11.02.2015 21:52 |  
        0 0

        1. Z mého pohledu to tak je, za rok jsem je viděl asi 7krát a téměř vždy odvedl lepší výkon než ostatní krajní záložníci, které máme, ač konkurence není velká.
        2. Ano, ale pořád je rychlý, dobrý technik a občas umí být i důrazný. Má potenciál být moderním bekem, ale třeba se v něm mýlím.
        3. Pokud to nevíš, tak to nenazývej mystifikací. Ano, Juhar se na podzim pravidelně objevoval mezi náhradníky nominace ve Slovenské reprezentaci. Taky mě to zaráželo, ale je to tak.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 17:00 |  
      0 0

      Jak psal níže Navar - je naivní si myslet, že by někdo za hráče, kterého Slavia vyřadí, platil horentní sumy. Lepší se zbavit platové zátěže.

      Vyražení Nitráka mi udělalo radost, dle mě asi poslední "zkažené" jablko v kádru.

      S přesuneme Bazala zcela nesouhlasím, ale skousnu to.

      Celkově mi přijde, že Beránek ví, co dělá, působí na mě jako chirurg, který postupně odstraňuje nádor z těla A týmu.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        bongor     před 10 lety 11.02.2015 18:38 |  
        0 0

        Nitro už tu není pánbůh zaplať.Nejhorší na něm je,že kdyby makal,tak má základ jistý.Ale ta jeho laxnost je katastrofa,když jsem viděl jeho přístup,nejradši bych ho kolikrát nakop.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Travinho     před 10 lety 11.02.2015 21:53 |  
          0 0

          Ale pořád je jednodušší změnit přístup, než udělat z nefotbalisty fotbalistu.

  7. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    naplavnik     před 10 lety 11.02.2015 16:48 |  
    0 0

    Tak nám to vykrystalizovalo asi následovně:

    Hrubeš (Berkovec, Rakovan)-Mikula (Dostál), Bílek (Fialka), Latka (Kodr, Deli), Tamas (Dostál)-Deli (Baez), Hruby (Zmrhal, Piták)-Vuk (Mičola, Damien, Prošek), Levan (Damien, Piták), Zmrhal (Mičola, Piták, Damien)-Škoda (Diop, Červenka)

    Švícko tam zatím není, dokud to není jisté, nemá smysl s tím kalkulovat, a u Milana Černého tak nějak předpokládám, že jej na jaře ani neuvidíme.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Jiri1     před 10 lety 11.02.2015 16:55 |  
      0 0

      Také ocenuji tu likvidaci kádru, konečně se někdo nebál do toho kopnout a vše živé poslat do hajzlu, takhle určitě ušetříme

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        naplavnik     před 10 lety 11.02.2015 16:59 |  
        0 0

        Za Juharem ani Nitrem velkou slzu neuroním, co mě ale překvapilo, že Damien zůstal. Nebyl o něj zájem?

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 17:15 |  
        0 0

        haha, likvidace kadru.. ktery stal na juharovi a nitrianskem jako na oporach. Mluvime tady uz peknou dobu o nutnosti rekonstrukce kadru a o tom, ze ti, kteri za slavii patricne nebojovali a byli viniky ty ostudy z minuly sezony, by meli odejit. To se ted nyni deje, ale jasny, vam se hodi vzdycky kritizovat, takze z drive proklinanych jsou nyni chudaci, kteri jsou posilani do hajzlu. Staci si vzpomenout na radu odchozenych zapasu Nitrianskyho nebo na vykon Juhara na Bohemce loni na jare a rikam si, je fajn, ze jsou pryc.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Arutha     před 10 lety 11.02.2015 17:04 |  
      0 0

      Očekávám to samé, s tím že v Liberci místo Latky nastoupí Fialka

  8. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 17:45 |  
    0 0

    Říkal jsem si, že k žádnému hráči kádru, který zavinil debakl s Teplicemi 0:7 a celou hrůznou loňskou sezonu, už nikdy nezískám pozitivní vztah.
    Za Slavii proti Teplicím nastoupili: R. Černý - M. Nitrianský, M. Bortel, P. Kolařík, M. Dostál (65. M. Fenin) - V. Štěpán, O. Petrák, J. Zmrhal, M. Juhar (46. Š. Koreš) - M. Škoda (65. D. Škutka), K. Kisel
    Dnes už zůstali v kádru jen Dostál, Zmrhal a Škoda.
    Jediný, kterému jsem doopravdy odpustil, je Milan Škoda.
    Dostál, pokud je tu jen na rozšíření kádru, mi lidsky nevadí, nikdy nic nevypustil, je to dříč, jen na to prostě nemá. Pokud odejde, mrzet mě to nebude, pokud zůstane, je mi to fuk.
    Zmrhal... Snad by z něj mohlo něco být a v létě s notnou dávkou štěstí prodat.

    Sečteno a podtrženo: za mě má Míra velkou, i když zcela bezvýznamnou pochvalu

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Kornovo     před 10 lety 11.02.2015 18:14 |  
      0 0

      nesouhlasim. Radek Cerny patri k legendam Slavie, at byl u nejakeho debaklu ci ne. kdyz si ted zpetne procitam tvou sestavu, tak se vysledku ani moc nedivim. dodnes vzpominam na Setrleho pamatnou vetu pred zacatkem letni pripravy, ze stred obrany neni treba posilovat a nejak si to uhrajem(kolarik), pockame na uzdraveni dobrotky a po peti kolech vyhdnotime cile klubu. Joke roku

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 18:34 |  
        0 0

        Ale jo, Radka mám rád, toho jsem zapomněl, i když legenda...
        Poprvé si ho vybavuji, když byl třetím brankářem za dvojicí Stejskal - Blažek. Do branky se dostal, zpočátku předváděl výborné výkony, ale nakonec jej tu a tam vystrnadil z brány tuším Václavík, pak Kozáčik. V Anglii pak taky nijak zvlášť neprorazil.
        Za těch 20 let prošlo Slavií mnoho lepším hráčů, ale pravda, k Radkovi mám tak nějak blízko.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Tomski     před 10 lety 11.02.2015 22:40 |  
          0 0

          Duo R.Černý a Vaclavík bych přirovnal tehdejší kvalitou k Berkymu s Hrubešem...

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 09:23 |  
          0 0

          Tu a tam mozna, ale Radek toho za nas odchytal hodne. Byl u spousty poharovych zapasu, byly to hezky casy a Radek se na nich vyznamne podilel. Prorazil tim, ze se do anglie dostal, delat dvojku v premiere league neni zadna ostuda, kterymu ceskymu golmanovi se to podarilo, Cech je za to taky rad..:)

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Falk     před 10 lety 11.02.2015 18:33 |  
      0 0

      A co Zmrhal ,snad někdy možná,co to je za teorii,Zmrhal přece není žádné křídlo,jeden na jednoho si nikdy ještě netroufl .Co udělal Vukadinovič pro Slavii ,že má tak neotřesitelnou důvěru ,co Mina Černý ,co Mihajlovič (posila pro A ,to je k smíchu ).V loni neustálé stavění Kodra.Jinymi slovy mnohé věci nemůže nikdo chápat,a teď mě opravdu mrzí hostování Bazala,určitě né od začátku základ ,ale pozvolna naskakovat ,protože na levo tam nikoho nemáme.Slavia nestojí ani nepadá s Bazalem (ale dělat z těch mladých blbce to je zlý )Jenom to ,že Bazal jako jediný si našel angažmá sám ,trener Žižkova jednou psal,že si ho sám vybral a my ty mladý zadupáváme.Myslite si ,že Šimeček nebo Hurka jsou špatní fotbalisté ,ale vůbec ne ,jenom jim Slavia nikdy nenašla normální hodtováni

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 18:42 |  
        0 0

        Pohlreich by trefně řekl: Kecy, kecy, výmluvy :) Hurka a Šimeček se neprosadili ani v podprůměrných týmech.
        Stejně tak laskavě nepiště, že "mnohé věci nemůže nikdo chápat". Pokud to nechápete Vy, neznamená to, že to nechápou jiní.
        K Bazalovi se nikdo zle nechová, naopak bude půl roku hrát zřejmě v základu jiného pražského fotbalového týmu a bude mít šanci se po všech stránkách zlepšit.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Falk     před 10 lety 11.02.2015 19:01 |  
          0 0

          Dobře víte ,že jedinec nikdy nikde sám nic udělat nemůže .Na podzim jsme nehráli pěkný kombinační fotbal (to je fakt).Vuadinovič je u nás na drahém hostováni ( to je skutečnost ),přínos velmi sporný .Takže naše koncepce stojí na V. a Z.a dalších ?Proč Mihajlovič je u nás to vůbec nechápu,Tamas velká neznámá ,Švec zatím taky neznámá,pořád mi tu chybí proč se zbavujeme NAŠICH perspektivních hráču.My dva se nemusíme přít a za měsíc budem moudřejší ,jenom nechci ,aby odcházeli naši šikovni hráči ,protože cesta zpět je vždy těžká

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            klimi     před 10 lety 11.02.2015 19:03 |  
            0 0

            Vždyť Mihaljovič je věkem ještě dorostenec proboha. Kolikrát jste ho viděl hrát? Kolikrát jste viděl hrát naše dorostence...Vždyť Bazala se nikdo nezbavuje, za půl roku je zpátky.

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            fredydj (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 19:12 |  
            0 0

            jakých našich perspektivních hráču se zbavujeme ?

            • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

              Falk     před 10 lety 11.02.2015 20:20 |  
              0 0

              A co Verner ,Čepelák ,Šimeček ,co máme z Vukadinoviče (doma ho nechtějí )proč nedostane šanci Kuchta ,a budete vidět základ max.Zmrhal (ten bude hrát vždy) nebo Hrubý,z čeho má potom klub těžit,přece v základu ,jestliže hrajeme ve středu a výrazně pod průměrem mají hrát aspoň 4-5 odchovanců,abychom aspoň mohli doufat ,že někoho možná prodáme .Misto toho V. a další.

              • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                klimi     před 10 lety 11.02.2015 20:44 |  
                0 0

                Však Verner s Čepelákem odešli na hostování jinam. Co ukázali? NIC! To samé Šimeček...

                S Kuchtou souhlasím.

                • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                  gurman99     před 10 lety 11.02.2015 23:49 |  
                  0 0

                  Verner s Čepelákem jsou na hostování v dospělém fotbale teprve půl roku.Cos čekal experte,že budou ve Vlašimi dělat kapitána?

                  • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                    klimi     před 10 lety 12.02.2015 07:38 |  
                    0 0

                    Právě že nečekal, proto to uvádím. Nevím, jaký s tím má autor výše zmíněného příspěvku problém.

                    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                      gurman99     před 10 lety 12.02.2015 12:11 |  
                      0 0

                      Problém nemám,jen mě překvapuje,že ty,který aspoň trochu sleduje mládež a juniorku,napíšeš,že nepředvedli nic.NIC!! Co takhle ocenit to,že v prvním půlroce nastoupili v polovině utkání a ve všech utkáních poháru.Kdo z odchovanců tohle dokázal v druhé lize,v prvním půlroce?Všichni skončili na farmách (Tusjak,Bazal v H.Měcholupech),případně je vyhodili okamžitě.
                      A to ještě navíc v klubu jako je Vlašim,kde vládne Petržela,který si tam jen tak někoho nenechá (Šimeček,Souček,Vondráček ....to jen Slavia,jinak poslal zpět i spoustu kluků ze Sparty (Matějka...).
                      A to nemluvím o tom,což máš jistě zjištěno,že Vlašim nehrála ANI JEDNO soutěžní utkání ve stejné sestavě.
                      Takže na rozdíl od tebe si myslím,že se docela chytli a uvidíme na jaře.

                      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                        klimi     před 10 lety 12.02.2015 12:28 |  
                        0 0

                        Tak Verner odehrál jen necelých 300 minut. To samé Čepelák. Já jsem to jen napsal proto, protože si Falk stěžoval, že jsme je poslali pryč a nedali jsme ji šanci a prostor v Áčku, tak jsem chtěl jen zdůraznit, že se nedokázali zatím prosadit ani ve Vlašimi...

                        No, když uvádíš hráče, kteří se uchytili, tak bych zmínil dva hráče ve Vlašimi, kteří se mi v zimně moc líbili, a to Barák z Příbrami (ročník 94, který do té doby hrál jen za juniorku) a Kučera ze Sparty (ročník 94), a kteří se prosadili více než dobře. Bohužel naším hráčům zrovna tolik nevěřím, tak snad se mýlím.

                        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                          gurman99     před 10 lety 12.02.2015 23:42 |  
                          0 0

                          Ukázka,jak jde všechno zkreslit............
                          Asi myslíš Adama Kučeru,který má odehráno více jak sezonu za Béčko Sparty v ČNFL a dokonce jeden pohárový zápas za Ačko Sparty?
                          Mimochodem ročník´93,(25.2.)
                          a Antonína Baráka,který hrál v Králově Dvoře třetí ligu?
                          asi jo!!!
                          No ale vždyť je to vlastně jedno,co si myslíš.

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            Travinho     před 10 lety 11.02.2015 21:58 |  
            0 0

            Plně souhlasím. Tahle koncepce je podle mého k ničemu.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        klimi     před 10 lety 11.02.2015 18:55 |  
        0 0

        Hurka odehrál pár dobrých zápasů za Áčko, a co potom předvedl? Vůbec nic.
        Šimeček zářil jen v juniorce, ale jakmile dostal šanci v nějakém dospělém týmu, tak nebyl vůbec vidět.

        A raději nemluvím o tom, co předvádí teď.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      hiker42     před 10 lety 11.02.2015 21:22 |  
      0 0

      tři poznámky:
      - myslím, že kromě Škody a Zmrhala ještě Ondra Petrák je dobrej hráč, na jehož hru se dalo koukat a málokdy se mu dalo co vyčítat, ikdyž proti těm Teplicím stáli za .. všichni,ale- fandit mu budu, ať bude hrát kdekoli.
      - Štěpán Koreš třeba dneska není nejlepší hráč, ale mám ho rád, ono bejt ve Slavii posledních 5 let a zažít ty veletoče trenérů, "vedení", "posil", ten absolutní rozklad, majitelé prevíti, to by moc lidí nedalo, a v tomhle se měli fotbalově vyvíjet dvacetiletý kluci..
      - třetí, podle mě největší viník debaklu, vzteklej Kisel, sice není v kádru, ale "pouze" ve vedení..

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Travinho     před 10 lety 11.02.2015 21:56 |  
      0 0

      Byl u debaklu, nebyl u debaklu. Podzimní zápas na Bohemce byl úplně stejně ostudný a výkonnostní rozdíl mezi soupeři totožný, jen to tam klokanům nepadalo a Teplicím ano. A to je Bohemians slabší soupeř a měli jsem k dispozici neporovnatelně lepší kádr. Taky těm hráčům neodpustíš?

  9. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    Barlblog     před 10 lety 11.02.2015 19:48 |  
    0 0

    Ok, po těchto krocích už je trochu logičtější podepsat Michala Švece. Co se týká zálohy, tak lidé zapomínají na Damiena, který může slušně hrát na pravém kraji a svou technikou se neztratí nikde v záloze. Trochu mě vadí herní projev, ale třeba měl s MB hovory a vyčistil se vzduch. Nitrianský, Koreš, Neves, Vošahlík snad stihnou z kádru odejít před uzávěrkou přestupů. U Dávida Škutky jsem na rozpacích, nevím jak je na tom po stránce povahy, ale možná by pro nás bylo lepší mít ho v kádru a Červenku poslat hostovat. Psal jsem ohledně Petra, že by mi A-tým nevadil, nakonec se to vyřešilo ke spokojenosti všech stran.

    Ohledně levého záložníka jsem optimista, nemyslím si, že bychom potřebovali nutně posílit tento post. Hrajeme s 5 záložníky v poli a máme jich zdravých 10...

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      tantalos     před 10 lety 11.02.2015 20:07 |  
      0 0

      A co kdyby postoupil nahoru doleva někdo hodně mladý - Fotr, Kuchta nebo třeba ten Vavrouš? Ostatně už jen kvůli tradici by tam měl být vyzkoušen Lukáš Veselý.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Corfe     před 10 lety 11.02.2015 20:09 |  
      0 0

      To je rozumná řeč. Souhlasím a jen bych doplnil, že Beránek jako trenér spolehlivě prokázal, že umí pracovat s mladými hráči čili věřím jeho úsudku, že pro Bazala bude lepší ještě tohle jaro pravidelně hrát ve druhé lize o postup než se prát o sestavu u nás. Napravo máme Vukadinoviće, Mičolu, Proška a klidně Boudjemau, nalevo Zmrhala a Černého, těžko by se Bazal prosazoval. V létě bude zase o půl roku vyhranější. Je pravděpodobné, že někdo z výše zmíněných odejde - Zmrhal po ME do zahraničí, Vukymu končí hostování a Míňovi a Mičolovi smlouva a Bazalovi se uvolní místo. Nezapomínejme taky na to, že na jaře se hraje jen 14 zápasů, to je rozdíl oproti podzimu, kdy je jich 16 + pohár(y). Jen Škutku považuju taky za chybu, jako dvojka za Škodou což by umožnilo Červenkovi pokračovat v Sokolově by nám byl platnější.

  10. Dostál

    Prochy     před 10 lety 11.02.2015 22:48 |  
    0 0

    Dostál - nikdy jsem nebyl jeho velkým fanouškem, ale kdykoliv jsem zašel na juniorku, tak musím říct, že pokaždé patřil mezi tři nejlepší hráče utkání. Všechny Myslivečky, Kodry, Bejbly, Diopy a další strčil celkem hravě do kapsy. Možná nemá tolik talentu jako jiní, ale takovej Grygera taky nebyl supertalent...no a prošel Ajaxem a Juventusem. Dostál na to nekašle jako třeba Nitra, ani neremcá, že nechce hrát beka jako např. Juhar. Dře, bojuje a STOPROCENTNĚ odmaká veškerá utkání Áčka, do kterých nastoupí! Čeho si na něm cením je ale hlavně to, že ho pak pošlou za juniorku a on jde a se stoprocentním přístupem odjezdí celé utkání a je vidět, že nechce prohrát, že mu není u prdele (jako např. Petrovi), že zrovna právě musí hrát proti juniorce Jihlavy nebo Varnsdorfu, prostě profesionální přístup!
    Nelíbí se mi proto jeho věčná kritika, a to převážně od těch, kteří naše juniory neviděli ani jednou hrát. Upřímně je na tom úplně stejně jako Mikula. Taky mě celkem mrzí, že větší šanci zatím nedostalo duo Zámečník se Salašovičem.

    • Re: Dostál

      Borris     před 10 lety 12.02.2015 02:43 |  
      0 0

      Já určitě souhlasím, z dvojice Nitrianský - Dostál, volím jednoznačně Dostála!

    • Re: Dostál

      klimi     před 10 lety 12.02.2015 07:45 |  
      0 0

      Souhlas, Nitrianský i ty zápasy juniorky proflákal :))

      Rozhodně dobrá volba ze strany MB. Spousta lidí říká, že v MN to je, ale kdy to konečně zase ukáže? Už sezónu a půl hraje totální tužku.

      • Re: Dostál

        Travinho     před 10 lety 12.02.2015 08:41 |  
        0 0

        Tak pokud jsem jej viděl třeba za Admiru, tak bych řekl, že rozhodně nešlo o poflakování. Za juniorku jsem ho viděl na stoperu a to prostě není jeho pozice.
        Myslím si, že půlroční hostování bez opce by u něj bylo lepší volbou než jej úplně odepsat. V takových Budějovicích by ho určitě chtěli.

        • Re: Dostál

          klimi     před 10 lety 12.02.2015 09:40 |  
          0 0

          Tak u něj to je asi standard, tak se to už ani za poflakování nazývat nedá, to máš pravdu.

        • Re: Dostál

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 10:33 |  
          0 0

          tak on dost ostudně odehrál i např. zápas se Štěchovicemi.

          Tyhle shnilá jablka je potřeba vyházet, nemůžeme v profi ligovém týmu někoho prosit, aby za 100tis měsíčně vůbec odmakal zápas.

      • Re: Dostál

        Alky (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 09:48 |  
        0 0

        Zato Dostál ji hraje odjkaživa (ale je to srdcař, slávista poctivec a já nevím co ještě). A nic se na tom nezmění. A juniorka rozhodně není měřítko. To je totiž jeho maximum. Druhá či třetí liga či juniorka. A takový hráč nemá ve Slavii co dělat. I dorostenec by byl platnější.

        • Re: Dostál

          indy14     před 10 lety 12.02.2015 09:58 |  
          0 0

          Tady k tomu tématu Dostál versus Nitranský je podle mě taky rozhodující že Slavie má určitý budget na platy hráčů a jsem přesvědčený že Martin bude jeden z nejhúře placených hračů v týmu tudiž za ty peníze se vypllatí jako taková spolehlivá náhrada co to odbojuje do základu se sním nepočíta za Milan bude určitě lépe placený než například Mikula tudiž je divné aby dražší hráč dělal nahradníka levnějšímu takhle to nefunguje nikde Milanovy se dávala pořád šance jelikož jsme do něj investovali na naše poměry dost peněz si myslím, ale nic se nedá do nekonečna, tohle je rozumné řešení a já tleskám realizačnímu tymu nebo managmentu že se konečně nebál někdo říznout a i se hráčú zbavovat a tím jim dávat signály že kdo nebude jezdit půjde !

          • Re: Dostál

            Alky (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 10:05 |  
            0 0

            Tak si necháme totálního nekopu, protože je levný. To ho mohli vyhodit s Nitrianským a zaplácnout to dorostencem nebo plastelínou. A bylo by to ještě levnější. Tohle je signál, že kdo dře, maká, tvrdí že je srdcař, tak i když nemá kvalitu na ligu, kliďánko může být ve Slavii. To je hodně smutný. Podle mě je lepší NIKDO, než Dostál.

            • Re: Dostál

              klimi     před 10 lety 12.02.2015 10:10 |  
              0 0

              A jaký přínos měl za poslední rok Nitrianský? Absolutně nula! K čemu je kvalita, když to člověk nemá v hlavě zrovna srovnané (aspoň tak to vypadá).

              • Re: Dostál

                Alky (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 10:24 |  
                0 0

                Ta nula měla aspoň asi šest asistencí, díky kterým jsme se i přes prohru v posledním kole zachránili v lize. A já se ptám. CO za celou sezónu udělal Dostál? Góly, asistence, zabránění gólům? Vždyť je ještě víc k smíchu než Juhar. Protože i ten dal aspoň nějaký gól. A že se mu za celou kariéru povedl v lize jeden zápas je v 26 jako dost? Vážně si myslíte, že to v něm najednou nějak vznikne? Ne. Tenhle zrovna chyběl, když se rozdával talent. A špetku talentu potřebuje každý, i rozený bojovník. A Dostál nedostal ani tu špetku. Mně nevadí, že jsme vyhodili Nitrianského, ale že jsme si nechali, ehm, tohle. Nenapadá mě za posledních 20 let moc hráčů, kteří by se s Dosátlem mohli srovnávat. A že tu hrála "esa".

                • Re: Dostál

                  Tomski     před 10 lety 12.02.2015 10:37 |  
                  0 0

                  úroveň místní diskuse klesá neuvěřitelně..."tohle" nemyslíš snad vážně ? je to slávista a bojovník...snad jediný hráč, který se dokázal z juniorky dostat zpátky do áčka...tady jde o charakter a ten má jeden z nejvyšších bez debat...a důležité je co si o nich myslí Beránek a né ty !!!

                  • Re: Dostál

                    Alky (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 11:27 |  
                    0 0

                    Jo, je to slávista a bojovník. A charakter asi taky má. Ale nic z toho z něj nedělá fotbalistu ligové úrovně. Chybí mu prakticky vše, co takový fotbalista pro hru potřebuje. Rychlost, zpracování, orientace, přihrávky. A ano, je podstatné, co si myslí MB, ne já (či ty), ale názor snad mít můžu.

                    • Re: Dostál

                      Tomski     před 10 lety 12.02.2015 11:43 |  
                      0 0

                      názor samozřejmě mít můžeš, ale označovat jakéhokoliv fotbalistu Slavie za "tohle" ať by byl sebehorší co se týče fotbalových kvalit, tak to je pro mě už celkem silná káva...

                      • Re: Dostál

                        Alky (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 12:34 |  
                        0 0

                        Omlouvám se v první řadě Martinovi, a pak i Tomskimu a Fulhamovi. Tohle "tohle" jsem přehnal. Ale stávám se nepříčetným, když se někdo snaží obhájit Dostálovy fotbalové kvality. A ano, jsem vůči němu zaujatý.

                        • Re: Dostál

                          klimi     před 10 lety 12.02.2015 12:36 |  
                          0 0

                          Tak pokud jsi vůči někomu zaujatý, tak pak je diskuze zbytečná, ale taky názor :))

                          • Re: Dostál

                            Alky (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 13:22 |  
                            0 0

                            Tak to zase ne. Pokud mi tady někdo napíšete jasné fotbalové věci, kvůli kterým by měl Martin zůstat, tak pak uznám, že jsem se v něm mýlil. Ale já je nevidím. Argumenty typu je bojovník, srdcař a charakter ho podle mě nepasují na ligového hráče. Ta zaujatost byla myšlena v tom smyslu, že jsem na něj možná o trochu přísnější, než si zaslouží. Nicméně Míra ho chce, tak ho má. Já to nechápu, nesouhlasím s tím, ale to je asi vše, co s tím můžu udělat. A věř, že to nakonec bez problému (a bez infarktu) přežiju.

                  • Re: Dostál

                    Fulham     před 10 lety 12.02.2015 12:05 |  
                    0 0

                    Pan Alky dost neuvěřitelné vyplody....tohle - no ty woe. Zlatý prciny a nutrie.

                • Re: Dostál

                  klimi     před 10 lety 12.02.2015 10:39 |  
                  0 0

                  Jak může srovnávat počet gólů u Juhara a Dostála? Proboha...Ještěže o tom rozhoduje Míra :)))

                  • Re: Dostál

                    Alky (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 11:32 |  
                    0 0

                    Já nesrovnával počet gólů, ale přínos. Hrou je přínos obou nulový, tak jsem musel použít něco, v čem se liší.

                    • Re: Dostál

                      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 13:01 |  
                      0 0

                      Muzeme si o Martinovi myslet co chceme a pravdu bude mit ten, kdo bude tvrdit, ze moc talentu nepobral, ze hrac jeho kvalit by ve Slavii nemel co pohledavat, ale presto bychom meli ocenit, ze vzdy na travniku se vydal ze vsech sil. stejne tak v priprave a to ze neprihral na tolik golu co jini? ano ale o to cenejsi byl jeho prinos v defenzivni cinnosti. a proto hral na ukor tech sikovnejsich, talentovanejsich co na to pecou. Jsem proto rad, ze Martin zustava, protoze vim, ze si toho moc vazi a bude vdecny za kazdou minutu, na kterou nastoupi. a ja osobne mu verim, ze i po fotbalove strance pujde nahoru a vedle lepsich spoluhracu bude i jeho vykon stoupat.

                • Re: Dostál

                  mitsu     před 10 lety 12.02.2015 21:45 |  
                  0 0

                  Ja mam treba MN docela rad, dozadu sice neni tak dusledny, ale je technickej a sikovnej, coz spouste hracum v nasi lize chybi. Na druhou stranu asi mrha talenten, nevim, proto jsme se ho zbavili. Dostal je dobrej minimalne k tomu, ze muze jit za priklad. Je to skromnej slavista, kterej si nikdy na nic nestezuje a dela, co se mu rekne. takhle by to ve Slavii melo vypadat a vsichni by se tak meli chovat. proto se mi libi, ze MB vyhodil Juhara. MD si totiz toho, ze hraje za Slavii vazi! a dela vsechno proto, aby se prosadil. Ja myslim, ze tim MB trosku rika i to, ze kdyz hrajes za Slavii, tak talent nestaci, ale musis taky poradne makat. bez toho se totiz nikam nedostanes. Kdyby na to Pavel Nedved kaslal jako ostatni, tak by nebyl tam, kde byl...

    • Re: Dostál

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 10:31 |  
      0 0

      možná by ses měl podívat, kolik je např. Kodrovi a kolik Dostálovi:-)

      U Kodra je vysoká pravděpodobnost růstu, u Dostála nulová. Ano, je to poctivka, ale jeho strop je prostě juniorka, tj. cca ČFL. A tím netvrdím, že všichni z juniorky mají na ligu a patří do "A". Právě zde se to musí "prosít".

      Takže určitě raději vidím odcházet Nitráka, ale v létě by měl jít i Dostál. Prostě a jednoduše to není fotbalista ligových kvalit.

      • Re: Dostál

        Falk     před 10 lety 12.02.2015 10:39 |  
        0 0

        To si nemyslím ,je to poctivý hráč a určitě má svou kvalitu

        • Re: Dostál

          klimi     před 10 lety 12.02.2015 10:40 |  
          0 0

          S tou poctivostí mluvíš o kom, nějak jsem se do toho zamotal :))

          • Re: Dostál

            Falk     před 10 lety 12.02.2015 10:49 |  
            0 0

            Myslím Dostála ,že si určitě nezaslouží abychom se do něj tak strefovali,a debata se mi zdá nedůstojná.

            • Re: Dostál

              klimi     před 10 lety 12.02.2015 10:59 |  
              0 0

              Přesně tak, on dělá, co je v jeho silách, maká na 100%, to že nedostal zrovna od boha zas tolik fotbalovosti, bohužel nezmění.

              • Re: Dostál

                moody     před 10 lety 12.02.2015 13:04 |  
                0 0

                A já si dokonce začínám myslet, že nás Dostál ještě překvapí.

              • Re: Dostál

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 15:57 |  
                0 0

                Jedna věc je jistá,že ve Slavii co se týká kvality Dostál nemá co dělat,no vlastně ve Slavii z let trénování KJ kdy nekopali daleko lepší fotbalisti.Pokud ale chceme hrát o špici tak opravdu to není hráč pro nás i když je to srdcař a bojovnik.

              • Re: Dostál

                bongor     před 10 lety 13.02.2015 05:36 |  
                0 0

                Já se vždycky zastávám otloukánků.Ale Dostál by byl výbornej fanda,nebo nějakej menší funkcionářík.Fotbalista pro Slavii to není,i když ho mám v oblibě,to na věci ovšem nic nemění.Platí na něj beze zbytku to,co sem píšu už několik let.Pro každou lidskou činnost musí mít člověk talent.Talent tvoří 10% výsledku,práce 90%.
                Ovšem bez těch 10% je jakákoliv práce prostě nanic,alespoň tedy pro špičkové výkony.A ty my od naší Slavie chceme a očekáváme.

    • Re: Dostál

      ortevor     před 10 lety 12.02.2015 12:49 |  
      0 0

      souhlas s tim, že by Zamek a Sali měli dostat větší šanci, resp že je mi líto, že jí nedostali...dobře, že Sali aspoň hostuje v Admiře, Zámek by taky potřeboval nějakou hostovačku ASAP..

    • Re: Dostál

      YuckFou     před 10 lety 12.02.2015 19:54 |  
      0 0

      Tolik vzruchu kvůli hráčům, kterým stejně na konci sezony končí smlouvy? I z toho důvodu se mi hned angažování Švece jevilo jako docela logické s tím, že Nitranský a Dostál budou muset něco ukázat, aby si novou smlouvu zasloužili. Ale jak vidno i na to je už asi pozdě, ale naprosto s kroky vedení a trenéra souhlasím. Času na to aby předvedli co v nich je měli habaděj a podobná čistka měla přijít už dávno Juharové, Petrovém a jim podobní nemají ve Slavii co pohledávat.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 13:53 |  
        0 0

        Už taky na to koukám, že je to okopírovaná odpověď z otázek od fanoušků, zajímavej článek teda :D

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Markus     před 10 lety 12.02.2015 15:49 |  
        0 0

        Chvalovský je realista, to se mi líbí. Uvažuje o Slavii jako o značce a moc dobře ví, jak pomíjivé značky jsou. Ono je hezké si pořád dokolečka nalhávat věčnou Slavii, ale viditelnou realitou posledních let je ústup ze slávy, kterou sice na chvilku zachránilo období KJVCD, ale výsledkem byly problémy, ze kterých se dodnes hrabeme daleko místům, kde jsme "spali" pod ENICem. Značka utrpěla škody a než se dostaneme nad průměr dávnějších časů, bude ten trend ještě nějakou dobu pokračovat. Přece jen minulost byla slavná, současnost má k tomuto stavu daleko, těžiště komunity věrných fanoušků zatím stárne. Aleš Řebíček si myslel, že stačí čekat, ale tak to nefunguje, čím déle čekal, tím byla zanedbanost větší a atraktivita pro zájemce nižší. Navíc špatná doba, kdy běžní důvěryhodnější investoři z řad fondů dostali pro oblast sportu a zejména pak fotbalu v ČR stopku (děkujme svazu za přiživení tohoto trendu). Stejně jsem zvědavý, kdo tohle jednou koupí, doufám hlavně, aby to nebyla žádná další překupnická skupina z Kypru, ale nějaký srdcař, který si bude skrze Slavii dlouhodobě dělat marketing. Takový jako mohl být z tohoto pohledu Lukoil, akorát že ruským firmám tu pšenka ještě/zase dlouho nepokvete, tak musíme hledat jinde. Ten Spinův Babiš byl dobrý nápad, ale Agrofert sám o sobě nepotřebuje asi dělat masivní reklamu směrem k retailu. Musela by to být společnost, které to bude dělat dobré jméno u široké masy lidí. A ty zas teď do sportu nemohou, protože sport neprojde sítem AML. Začarovaný kruh, proto jsem zvědavý, co to nakonec bude.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          hiker42     před 10 lety 12.02.2015 23:58 |  
          0 0

          celkem souhlasím s první částí hodnocení, u druhé si myslím, že problém neprodejnosti Slavie není až tak svaz, ale trojblok bývalých majitelů Sisák-Janoušek-Řebíček, přičemž firmu s kostlivcema bez stadionu od prevítů je problém slušnýmu investorovi prodat. Lukoil a srdcař, to beru jako hodně nepovedený žert, a za mě zaplať pánbůh, že Slavii rusák nemá. můj osobní typ na nového majitele - relativně mladý slovenský zavodář.

  11. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 11:30 |  
    0 0

    Zoran Mihailovič byl dopsán na oficiálních stránkách na soupisku áčka.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      birkin     před 10 lety 12.02.2015 12:19 |  
      0 0

      tak hlavne aby byl urychlene dopsan Svec, jinak bych ten odchod Nitrianskeho nepochopil

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        spino     před 10 lety 12.02.2015 12:49 |  
        0 0

        Já bych ho pochopil i tak. :D

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Pepino44     před 10 lety 12.02.2015 13:09 |  
        0 0

        Tak Švícko je podle mne dohodnutej na 99%, na podepsání je ještě čas. Myslí si někdo,že by mu Slávia platila soustředění v Turecku kdyby jednání nebylo na dobré cestě? Nebo věří někdo tomu,že si to Švec zaplatil sám aby si mohl zatrénovat se Slávií v teple? Možná,že maďar dělá nějaké potíže,možná,že někde visí transfer karta, těch možná může být více, ale podle mne přestup dopadne dobře.

  12. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    Huntelaar     před 10 lety 12.02.2015 16:18 |  
    0 0

    OT: Od 16 hod. hraje na Sport 5 U19 proti Portugalsku. Hraje Jankto, Routek a možná i někdo další od nás a trénuje M. Petrouš.

  13. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    Roman11     před 10 lety 12.02.2015 18:06 |  
    0 0

    Nemohu nevzpomenout, kolik negací proti Nitranskému i Dostálovi jsem zde přečetl.Mám takový dojem ,že se zde vždy fandí tomu, kdo tu momentálně není.
    Já mám zatím největší obavy ze stoperské dvojice Latka Bílek i když věřím tomu,že začnou v pravý čas hrát dobře.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Kuliss9     před 10 lety 12.02.2015 20:13 |  
      0 0

      S poslední větou naprosto souhlasím. Přiznám se neviděl jsem jediný zápas přípravy kompletní, pouze sestřihy co se zde objevili a z nich byl střed obrany nejslabším článkem přípravy, nejvíce pak Martin Latka což mě velmi překvapilo. On snad neudělal jediný rychlejší pohyb na všech záběrech vypadal totálně laxně bez zájmu.
      Nebyl to ten bijec, kterýho se bál každý útočník. No snad se to v lize změní

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 21:22 |  
        0 0

        Já jen doufám že oba stopéři jsou tak zkušení, že jim to půjde i bez toho, že v přípravě spolu prakticky nehrají.Duležitý budou ostrý zápasy v lize.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Pepino44     před 10 lety 12.02.2015 23:26 |  
          0 0

          Tak Latka s Bílkem toho spolu snad už nahráli dost ne ? Přeci se nebudou sehrávat po každé pauze. Bílek s Fialkou spolu už také spolu v přípravě hráli.

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 12.02.2015 23:59 |  
            0 0

            Tak samozřejmě v to doufám.

  14. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    Kaston     před 10 lety 12.02.2015 22:42 |  
    0 0

    Tak Nitro nejspíš předčasně podepsal v Itálii, aby se mohl hezky v létě zadarmo sbalit a letět do teplých krajin. Připomíná mi to loňský případ, když Kováč už v zimě podepsal rumunům a na jaře si už nekopnul... Ono je to asi nejlepší, aspoň je vidět, že ta charakterová čistka se snad už dostala do finiše.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Borris     před 10 lety 13.02.2015 02:32 |  
      0 0

      Proboha kdo by ho tak v Itálii chtěl za tyhle výkony? :-o To je snad vtip ne?

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Ferguss     před 10 lety 13.02.2015 09:02 |  
        0 0

        Italská liga je na tom z těch velkých lig asi nejhůř, dobrou úroveň má tak prvních 6, 7 týmů, pak je výkonostní propast. A serie B už stojí úplně za prdlačky. Takže proč by nezkusili Nitrianskýho zadarmo?

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        PetCC     před 10 lety 13.02.2015 10:06 |  
        0 0

        Vtip je, když někdo posuzuje hráče jen jako samostatný subjekt a nedokáže pochopit, že velká část jeho výkonu je dána koperací s ostatními spoluhráči. Přesně na tohle uvažování doplatila Sparta, když její fanoušci vyhnali spoustu hráčů a ti pak odešli do Plzně.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          klimi     před 10 lety 13.02.2015 10:54 |  
          0 0

          To je velká pravda, ovšem jsou věci, které se dají posuzovat i nezávisle. U MN například špatné bránění, bídná rozehrávka a umění trefit svým centrem buď prvního hráče nebo poslední řadu tribuny.

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 13.02.2015 10:57 |  
            0 0

            No hraci, ktery neuspeli u nas, se vetsinou nechytli ani jinde..

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            mitsu     před 10 lety 13.02.2015 11:39 |  
            0 0

            to je trosku prisny hodnoceni, ne? ok, asi nemel vzdy stoprocentni braneni, ale porad je to nejlepsi nahravac minule sezony a to je bek! ne zaloznik, ne utocnik, ale bek. bezte se nekdy kouknout na trenink a zjistite, ze Milan je na tom s micem lip, nez polovina tymu...Troska objektivity by nezaskodila...

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Borris     před 10 lety 13.02.2015 14:33 |  
          0 0

          O tom já se s tebou nepřu, to určitě souhlasím že záleží na kooperaci s ostatními spoluhráči. Ale to opravdu není Nitrianskýho případ. Ten nebyl za ty tři roky u nás schopný zahrát ani pět zápasů v kuse. A ještě je to flink. A spoluhráči se kolem něj točili jak na běžícím pásu. Talent a potenciál sice má, ale to samo o sobě nestačí. Je třeba víc! Daleko víc! Asi mu věříš daleko víc než já. ALe teď tady říkám, že jestli se Nitrianský rozzáří jako vánoční stromeček a začne hrát skvěle, začne výkonnostně vyčnívat a naplňovat svůj talent, tak já ti pošlu lahvinku tvého oblíbeného pití a uznám, že jsem Nitrianskýmu křivdil :-)

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Tomski     před 10 lety 13.02.2015 10:57 |  
        0 0

        tak o tom to ani není, ale o vlivech agentů...zadarmo tam a za půl roku, rok zpátky do Budějovic nebo se tam chytí...

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Tomski     před 10 lety 13.02.2015 10:58 |  
          0 0

          a už je v Příbrami...

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            Kara (přítel SN)     před 10 lety 13.02.2015 11:18 |  
            0 0

            Na půl roku do Příbrami a pak jako volnej hráč do Itálie do tepla...jako já mít jeho perspektivu, tak volím podobnou cestu.

            • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

              tantalos     před 10 lety 13.02.2015 11:40 |  
              0 0

              Přejme mu to. Alespoň se možná naučí cizí jazyk. Slavii chybět nebude, protože potřebujeme hráče, kterým nejde jen o peníze, ale také o úspěch.

              • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                Eluin (přítel SN)     před 10 lety 13.02.2015 11:55 |  
                0 0

                Přesně, Nitrianský nenaplnil naděje v něj vložené, takže je celkem přirozené se s ním rozloučit.

                • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                  Pepino44     před 10 lety 13.02.2015 12:56 |  
                  0 0

                  Tak když přišel Nitrianský s Čonkou do Slávie,měl jsem z toho opravdu radost. Věřil jsem,že tak dva,tři roky pomohou Slávii a potom přinesou nějaké penízky. Z počátku to vypadalo dobře,ale potom přišlo zklamání. Pravděpodobně uspokojení,že se dostali do základu Slávie a nejenom,že přestali na sobě pracovat, ale začali to flákat. Čonka se mi zdál o něco lepší,tomu jsme měli dát ještě příležitost. Pamatuji si jak když už se jednalo o jeho přeřazení nastoupil v přípravě na místě podhrota a makal jako o život.Nitrianského mi líto nemí,protože ten těch příležitostí dostal hodně, ale asi nestál o to hrát za Slávii. Nevěřím,že by se v Příbrami změnil. To by asi museli mít hodně dlouhý bič. Pokud to má ale jenom na půl roku,tak ani ten bič s ním nehne.

  15. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    Barra     před 10 lety 13.02.2015 12:51 |  
    0 0

    I kdyz predem vim, ze schytam vetsinovy nesouhlas, presto bych rad jak Milanovi Nitrianskymu, tak Martinovi Juharovi podekoval za ten cas, ktery stravili u nas. Samozrejme, nikdo neni dokonaly, a oba, stejne jako vetsina ostatnich hracu na ktere se tady ne tak casto snese kritika, chybovali. Nesmime ale zapomenout, ze se dostali do klubu, ktery posledni 4 sezony jen prekvapuje, a to bohuzel v negativnim smyslu slova. Za necelych 5 let 8 treneru - alespon jeden smutny rekord mame. Ale take hraci se to menili jako holubi na strese. Par desitek jich prislo a odeslo, vice jich skoncilo v juniorce. Pevne verim, ze v stabilizovanem okoli by hraci jako Nitriansky a Juhar nepropadli. Jak znamo, muj evergreen je, ze pro hrace stejne jako pro kazdeho sportovce, je cista hlava stejne dulezita jako jeho fotbalove nadani. V tom smyslu jsem moc nepochopil, ze dle nedavneho rozhovoru na oficialkach se tomuto tematu u Slavie hlavne venuji Daniel Hejret a Ales Krecek. Bez toho, ze bych je chtel shazovat, je to stejne jako by Juraj Simurka mel trenovat utocniky. Jasne, ze kazdy hrac ma moznost se individualne obratit na vybraneho odbornika, ze cast odpovednosti lezi tedy take u nich.

    Presto - bez Juhara s 6 brankami a Nitrianskeho s 8 asisty v minule sezone, bychom se ted tocili v sede druhe lize. Nitriansky se postaral o temer poloviny vsech golovych prihravek (8 z 18). Druhy byl Boudjemaa s 3, pak Pitak s 2, a 6 hracu s 1 prihravkou, mezi nimi Zmrhal a spol. Juhar daval dulezite branky, za jeho 6 zaostavaji Kisel a Necid s 3, Pitak, Smejkal a Skutka s 2, a 6 hracu s 1 brankou. Oba hraci hrali tedy klicovou roli v tom, ze jsme se vubec udrzeli v prvni lize.

    Na Juhara se tu valela kritika za jeho obranne schopnosti. Jak si ale v realite vedl? V jeho prvni sezone 2012-13 odehral 10 zapasu jako bek. V kombinaci se stoperem Latkou to bylo 7 zapasu a neprohrali jsme ani jeden (4-0-3). Juhar nastoupil 3 x bez Latky, 1 x se remizovalo, 2 x prohralo (stoperi byli Cic a Hub, a Bortel s Dobrotkou). Tak spatne si tedy Juhar nevedl.

    V sezone 2013-14, kde tedy hral v zaloze/v utoku, nenastoupil ani jednou na pozici beka. Zapas s Teplicemi (0-7) tvorili obranu Nitri-Bortel-Kolarik-Dostal, proti Boleslavi (0-4) Nitri-Kolarik-Dobrotka-Dostal, v Olomouci (5-1) Nitri-Skoda-Neves-Zmrhal (Smejkal). To jen informativne, protoze pravidelne se i tyto debakly pripisovaly Juharovi.

    Tuto sezonu ma asi kazdy jeste v pameti. Juhar hral 14 x jako bek, bilance v kombinaci s Latkou je 4 vyhry, 5 remiz a 3 prohry, 2 x hral se stopery Kodr-Bilek, vysledek 2 prohry. Celkova bilance je tedy 24 zapasu jako bek, s Latkou 8 vyher, 8 remiz, 3 prohry, bez Latky 5 zapasu, z toho 1 remiza a 4 prohry. Samozrejme, ze bilance by mohla byt lepsi, pak by ale Juhar asi nehral u nas, stejne jako Latka a spol. Nesouhlasim tedy s tvrzenim, ze by Martin Juhar byl absolutni propadak. Nevim, co se presne stalo mezi Juharem a Berankem, potazmo mezi Juharem a Kiselem. Osobne si myslim, ze Kisel by jako reditel nemel verejne deklarovat ze Juhar odmital hrat za Slavii, jak to delal v televizi. Jsou to veci, ktere se maji probrat v klubu, a podle me nepatri na verejnost. Jinak samozrejme take neni snadne, kdyz byvaly spoluhrac, se kterym clovek je spolecne v satne a pod sprchou, najednou nosi kravatu a stane se sportovnim reditelem a tedy nadrizenym. Najit spravny pristup neni tak jednoduche pro jeho byvale kolegy.

    Jak Nitriansky, tak Juhar u velke casti Slavistu nikdy moc nepadli do lasky. Pro oba je lepsi, ze si najdou novy klub, oba jsou fotbalove jeste mladi. Preji jim obema to nejlepsi a aby se jim lepe darilo, nez u nas. Jen aby neexelovali prave v zapasech proti nam.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      klimi     před 10 lety 13.02.2015 12:57 |  
      0 0

      Já nevím, proč by to neměl veřejně ventilovat, naopak jsem rád, že víme, že Juhar toho beka prostě hrát nechtěl, tak se musel pakovat. Není to žádná extraklasa, aby si mohl vybírat, kde bude hrát.

      Zajímavá čísla, docela rád bych viděl ty Nitrianského asistence.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Barra     před 10 lety 13.02.2015 13:08 |  
        0 0

        Doma Baník, Liberec, Znojmo, Příbram, Slovácko, venku Liberec, Dukla. Osmy asist jsem ti dluzny.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          klimi     před 10 lety 13.02.2015 13:15 |  
          0 0

          Já ti věřím, já jsem spíš myslel video z těch asistencí :)

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            AlesJa     před 10 lety 13.02.2015 14:25 |  
            0 0

            překvapivě i centry on jich měl třeba šest a z jednoho byl gól a pět na tribunu tak to Milan měl. Třeba zde propíraný Dostál nebo Mikula ty centry ani neudělali, ale je to na MB ten tomu rozumí, trénuje to a bere za to plat :-).

            • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

              Barra     před 10 lety 13.02.2015 14:41 |  
              0 0

              Alesi, dovolim si jen doplnit ze Nitriansky byl dle statistik ctvrty nejlepsi 'nahravac' v minule sezone. Prvni byl Dockal, ktery mel celkem 19 asistu a potreboval prumerne 135 minut, druhy Lukas Vaculik s prumerem 212 minut (11 asistu), treti David Jarolim s 232 minut (12 asistu), pak Nitrianksy s prumerem 253 minut (8 asistu). K porovnani - Kaderabek 422 minut na uspesny asist (celkem 9).

              • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                Tomski     před 10 lety 13.02.2015 14:51 |  
                0 0

                jak může být 4. když Kadeřábek má o jednu víc ?

                • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                  Barra     před 10 lety 13.02.2015 14:55 |  
                  0 0

                  Prumer na minuty, tedy efektivita.

                  • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

                    Tomski     před 10 lety 13.02.2015 14:57 |  
                    0 0

                    takhle...on by jí měl taky nižší kdyby na to nekašlal a kdo mohl tak hledal řešení místo něj...

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Travinho     před 10 lety 13.02.2015 15:59 |  
        0 0

        Ty asistence má v živé paměti snad každý, kdo sledoval minulou sezonu. Pokud je někdo zaujatý a nevidí to, tak je to potom potíž. U Juhara to špatně nepochybně je, protože právě tímto veřejným deklarováním jsme mohli snížit zájem o něj z jiných klubů i jeho cenu a to je v ekonomickém prostředí chyba.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Pepino44     před 10 lety 13.02.2015 13:09 |  
      0 0

      Ahoj Barro,já Tě tedy pranýřovat rozhodně nechci,ale jenom trochu upřesnění.Nikde jsem nečetl ani neslyšel,že by Juhar někde měl říci,že nechce hrát za Slávii,pouze odmítal nastupovat na beku s tím,že na beku nejsou využity jeho nadprůměrné útočné schopnosti. Pokud toto řekl trenérovi a bůhví jakým tonem,tak se nedivím,že s tím Beránek nebyl spokojen. Tento rozpor s trenérem v tomto smyslu mám potvrzen přímo od jednoho hráče Ačka.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          klimi     před 10 lety 13.02.2015 13:20 |  
          0 0

          Tak Kisel jen zdůvodnil, proč ve Slavii Juhar končí. Naprosto normální věc.

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            Barra     před 10 lety 13.02.2015 13:28 |  
            0 0

            Ahoj Tomski, ze by Juhar mel tehdy plne zuby te nejvetsi saskariny, kterou Slavii snad v jeji dlouhe historii zaznamenala? Ani bych se mu nedivil. Jmeno Korneev a spol mi jeste ted dela husi kuzi. Ale nevime, co se delo. Nebudu Juhara kvuli tomu branit ani kritizovat.

            • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

              Tomski     před 10 lety 13.02.2015 13:32 |  
              0 0

              ale to je právě to...buď jsou ty kluci profíci nebo ne...

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          bongor     před 10 lety 13.02.2015 15:41 |  
          0 0

          Ahoj Barro,jsem rád,že ještě žiješ a hlavně že jsi na SN nezanevřel.Velmi rád bych
          taky znal Juharovo vyjádření autenticky,nikoliv jenom jak to kdo interpretuje.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Tomski     před 10 lety 13.02.2015 13:13 |  
      0 0

      tak problém není až tak ve fotbalovosti, ale v charakteru ! to by tady vážně nemohl být Dostál...kádr se očistil od těch hráčů, kteří místo aby to tady táhli, se akorat zhoršovali...jestli je pravda Juharův přístup ke Slavia (ať konec minulé sezony nebo spory s Beránkem) tak ať táhne směr Košice...jsou to profíci s krásnou mzdou...

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 13.02.2015 13:33 |  
      0 0

      zdravim priteli. diky za tvuj prispevek. samozrejme ze jim muzeme podekovat za odvedenou praci. muj nazor je treba ten, ze Juhara je skoda, na postu utocnika nam mohl byt prospesny, ale platnejsi by ted byl bohuzel jinde.
      Milana skoda neni, ale pro nej dobre ze odchazi. treba dostane tu facku a pochopi ze bez prace nejsou kolace. mne si neziskal a vim ze nejsem sam. za to si vsak muze sam svym pristupem.

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        bongor     před 10 lety 13.02.2015 15:45 |  
        0 0

        Já ho taky nelituju,jeho odchod mi nevadí na rozdíl od odchodů Dobrotky,Balaje a Juhara,ty mi připadají jako oslabení na hřišti.Do kabiny pochopitelně nevidím,nikdo nevíme,jak respektovali MB,což je taky důležitá součást hodnocení každého hráče.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      tantalos     před 10 lety 13.02.2015 13:39 |  
      0 0

      Souhlasím s Vámi, Barro. Obě něco odehráli, a to v týmu, který byl hrozně veden. Za to si poděkování zaslouží.
      Bohužel téměř neznáme pozadí, nevíme, co se jim naslibovalo a nesplnilo, nepochybně usilovali o to, aby se dostali někam do ciziny, kde si vydělají tolik, aby se zajistili na celý život, a to ze sestupem ohrožené Slavie bylo málo pravděpodobné.
      Sám jsem kdysi odcházel z jedné firmy celý vzteklý, že se vyměnil management, který zavedl v reformy, které jsem považoval za pitomost. Prostě jsem šel za něčím, co jsem považoval za lepší. Nespokojenost hráčů s vedením tedy chápu.
      Na druhé straně jsme zažili dost situací, kdy jsem podezíral mančaft, že utkání odchodili, že je prodali, že došlo k ostudě, jakou si klub s tradicí Slavie prostě nemůže dovolit. Jsem přesvědčen, že hráč, který se snaží a dá do utkání srdce, je lepší než frustrovaná, zneuznaná "hvězda". Můžu fandit týmu, který sestoupí, ale ne partě podvodníků.
      Důvěra fanoušků, že svému týmu může věřit, je v českých podmínkách otázka bytí a nebytí. A myslím, že to je hlavní důvod pokračující "čistky".

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 13.02.2015 14:42 |  
      0 0

      Nazor mi nevadi ja jsem jen proste rad ze vypadli :)
      Nitrianskyho asistence nikdy nemuzou vyvazit to co predvadel dozadu..aby byl v plusu musel by dat pet az deset golu abych nad tim jeho flakacstvim byt jen privrel oko. Zejmena v tymu co jsme meli musela byt pracovitost na prvnim miste a u nej byla az hodne vzadu..

      • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

        Barra     před 10 lety 13.02.2015 15:00 |  
        0 0

        Bylo by fajn vedet kolik zapasu jsme prohrali kvuli chybam Nitrianskyho. Zo ale budes muset sam vyhledat. Muzu jen rict, ze minulou sezonu odehral 24 zapasu jako bek, z toho 8 vyher, 9 remiz, 7 proher. V 2012-13 odehral na beku jen 10 zapasu, 3 vyhry, 2 remizy, pet proher. U ostatnich 10 proher nebyl pritomen jako bek. Tuto sezonu jinak 7 zapasu, 3 vyhry, 1 remiza, 3 prohry.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Tomski     před 10 lety 13.02.2015 15:01 |  
          0 0

          v sezoně 2012/2013 hrál skoro pořád na beku...

          • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

            Barra     před 10 lety 13.02.2015 15:10 |  
            0 0

            Promin, Tomski, ma to byt obracene. V 2013-14 odehral jen 10 zapasu na beku, v 2012-13 zminenych 24. Cisla jsou spravne, sezony prehozene.

        • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 13.02.2015 15:19 |  
          0 0

          Nejde jen o to kolik golu jsme diky nemu dostali ale i o to kolik jsme jich dostat mohli..kolik toho za nej zachranili spoluhraci nebo souperi (zazdenim sanci) nikdo nespocitame..ve chvili kdy jediny dve veci pres ktery nemel jet vlak byly pracovitost a odpovednost, on nesplnoval ani jednu..odpovednost postradal az ostentativne..byly tymu s horsimi hraci ale dokazali ubojovat spoustu bodu protoze jich drelo vsech 11. Ve chvili kdy jeden (nebo vic) hrac tohle nesplnuje tak bori veskerou snahu celyho tymu..i letos jsme trpeli zranenim Mikuly. Nastoupil on a byl opet tragickej..Diky bohu se vykartoval cim dostal sanci Dobrotka kterou uz nepustil. Pak uz jen paberkoval v zaloze..takovej hrac mi urcite chybet nebude a z jeho odchodu mam vylozene radost. Tymu to muze jedine prospet.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 13.02.2015 15:25 |  
      0 0

      Neco na tom samozrejme bude, Barro. Nitrianskyho jsem dlouho obhajoval, prave kvuli ty produktivite, i proto, ze kdyz chce, umi hrat moderniho beka, umi primocare zautocit. Na druhou stranu ovsem nutno uznat, ze jeho koncentrace na zapas a odpovednost za tym jsou na nizke urovni, bohuzel se to za dobu jeho angazma ve slavii vubec nezlepsilo, byt tu byl v nelehke dobe a mel to tudiz tezke. Nyni ale bylo treba vyhodnotit, jestli muze jeste tymu prospet, a verim MB, ze kdyby ho videl drit na treninku a v zapasech, tak by ho nevyhazoval. At uz z jakychkoli duvodu, pokud tomu Milan nedava vsechno, nema smysl, aby tu zustaval.

      Ohledne Juhara, ano, je to hrac s dobrou strelou, pomohl nam, kdyz dal nejake goly. Urcite nejen ty, ale rada z nas v tom videli potencial, ktery se ovsem nenaplnoval, a to zejmena kvuli zoufale nepresny hre a spatnemu reseni situaci na hristi. Kvuli tomu byl logicky posunut na beka, kde mohl hrat jednoduseji a byt muzstvu prospesny. Pokud to pro tym nechtel udelat, musel jit, jinak to nejde.

      Nicmene je urcite spravny poukazat i na dobry okamziky a podekovat za odvedenou praci, i kdyz odchod obou povazuju za spravny.

    • Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

      Travinho     před 10 lety 13.02.2015 16:04 |  
      0 0

      Musím souhlasit. Osobně jsem ze zdroje Nitrianskému velmi blízkému slyšel, že mu není zrovna pochuti, když musí co půl rok úplně měnit styl hry, protože každý trenér chce po krajním bekovi něco jiného.

  16. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    zeleznik2     před 10 lety 13.02.2015 18:30 |  
    0 0

    Tak to Míra trochu rozseknul už po Turecku, no konečně vyslyšel prosby mnohých a vyřadil Nitriho, který určitě nedosáhl kvality přestupové částky 15 mega, které jsme před léty vysázeli na dřevo. No u Bazala jsem trošku navážkách, snad Míra ví co dělá, když ho vrací na hostovačku na Žižkov, jen abychom o něj nakonec nepřišli, případů v nedávné době bylo, více než dost. Raději bych preferoval odchod Vukadinoviče...Na odchod ještě máme pár jmen Nevés, Koreš, Vošahlík atd..., uvidíme, co s nimi vedení provede. Příchody další už zřejmě nebudou, takže ještě budeme redukovat kádr po zítřejším zápase se Žižkovem.

  17. Re: Bazal odchází na Žižkov, Nitrianský vyřazen z A týmu

    zeleznik2     před 10 lety 13.02.2015 18:43 |  
    0 0

    Jó ještě jsem patří jméno Jakuba Petra, až v úterý se kluby rozhodli, že v Edenu nebude pokračovat, kolik takových zbytečných posil v posledních letech u nás bylo?Böhm, Blažek, Naumovs a další, to stálo peněz...