Slavia - Vardar Skopje 0:1 (0:0)
Branka: 90. Miranyan
Slavia: Rakovan - Nitrianský, Latka, Kodr, Prošek - Bazal, Baéz, Piták, Mihajlovič (61. Mičola) - Diop (73. Červenka) - Červenka (46. Boudjemaa)
Trenér Miroslav Beránek postavil silnější sestavu proti Krakowu, takže proti Skopje nastoupili především náhradníci. V úvodu zápasu se oba soupeři testovali ze standardních situací, žádné nebezpečné zakončení po nich však ani na jedné straně nepřišlo. Po dvaceti minutách začala být Slavia aktivnější a přišla také asi největší šance první půle, když po rohovém kopu těsně minul hlavou Mihajlovič, na míč navíc také těsně nedosáhl Červenka. Dobře hrající Piták pak hledal za obranou Bazala, který však míč nestihl, jinak by šel sám na brankáře. Na druhé straně vyrazil střelu Dashyana z přímého kopu Rakovan na rohový kop. Poločas tak skončil bez branek.
Hned v prvních minutách druhé půle byl k vidění sprostý zákrok jednoho z hráčů Vardaru na Mihajloviče, za který si dotyčný Hambarcimyan vysloužil druhou žlutou a tedy červenou kartu. Následovala strkanice, ve které se mimo jiné výrazně angažoval Martin Latka. Po dohodě obou týmů Vardar pokračoval v 11 hráčích. Vytvořil si na pár minut mírnou územní převahu, ale velkou šanci si připravili slávisté. Zleva centroval Prošek, míč se dostal na hranici vápna k Diopovi, jeho střelu vyrazil brankář Pachovski. Za dalších pár minut měli slávisté možnost zahrávat přímý kop z výhodné pozice, Piták ale trefil jen zeď. V závěru zápasu si vytvořil Vardar Skopje převahu, dvě šance soupeře slávisté ještě přestáli, poté však pohrdl možností rozhodnout Bazal, když si naběhl na přesný pas Kodra, ale Pachovski jej vychytal. A tak přišel dle pravidla "nedáš, dostaneš" trest, střelou z hranice vápna rozhodl nehlídaný Miranyan - 0:1.
Komentáře (201)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Vardar Skopje
bububu (přítel SN) před 10 lety 02.02.2015 16:05 |Čekal jsem v základu Mičolu s Boudjemou, tak snad se dostanou na hřiště aspoň v průběhu zápasu.
Re: Slavia - Vardar Skopje
Bulldock (přítel SN) před 10 lety 02.02.2015 16:09 |No,
varianta ala 4-4-2. Jsem na to zvědav, rád bych viděl dva forvardy i v lize..
Re: Slavia - Vardar Skopje
rak (přítel SN) před 10 lety 02.02.2015 16:44 |Když se tak občas podívám na online, tak si nejsem jist, jestli toto všechno mají být náhradníci. Ještě to bude zajímavé, kdo ankonec do ligy nastoupí v základu.
Re: Slavia - Vardar Skopje
tantalos před 10 lety 02.02.2015 16:55 |Řekl bych, že dopolední sestava byla opravdu silnější, ale Laty určitě náhradník není. Rakovan je lepší než Hrubeš v pokrytí celého vápna, je ale slabší na lajně
Jestli se vrátí do formy Piták, bude to určitě na základ. A jestli bude ochotný hrát Nitrianský naplno, snadno vytlačí Mikulu. Červenka sice na Škodu nemá, ale je to dříč, kterého dopředu potřebujeme. Bazal i Prošek budou vážně konkurovat Vukadinovičovi. A Mičola s Boudjemou kopat určitě umí, ale záleží na jejich kondici.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
SKSdubstep (přítel SN) před 10 lety 02.02.2015 16:59 |livestream na strankach Vardaru - http://www.fkvardar.mk/article/sleden_natprevar/slavia___vardar-9346-7600-122
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Betynka58 před 10 lety 02.02.2015 17:01 |http://www.fkvardar.mk/article/sleden_natprevar/slavia___vardar-9346-7600-122
Kdo má zájem o sledování zápasu, tady je odkaz.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
bububu (přítel SN) před 10 lety 02.02.2015 17:09 |Může mi někdo vysvětlit, proč nikdo ze Slavie není schopný zajistit stream, když to soudě dle Makedonců není nejmenší problém? Bohužel mi přijde, že celková mediální a marketingová komunikace Slavie je uvízlá někde hluboko v minulém století.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
podol (přítel SN) před 10 lety 02.02.2015 17:12 |Nejprve děkuji kolegům za odkaz, je to kvalitní a zajímavé. Také nechápu, že Vardar dokáže zajistit přenos a Slavia ne. A není to poprvé.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
kobo (přítel SN) před 10 lety 02.02.2015 17:30 |Mě by to také zajímalo, jakou výmluvu si v roce 2015 Slavia může vymyslet? Je to totální neschopnost a ignorování fanoušků? Obojí je neodpustitelné.
Slavia určitě ten zápas natáčí - co braní tento přenos streamovat?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
bongor před 10 lety 02.02.2015 17:43 |Já mám úplně stejný dojem jako kluci.Ale docela dobře to dokresluje stav našeho fotbalu.Periferie Evropy je na tom v technice i marketingu líp,než kdysi jeden z nejslavnějších klubů kontinentu.A v tom jsou všechny ty problémy,které nezachrání
žádní hráči na place.To je hlavně v amaterismu vedení.Že je Aleš v tomhle amatér,to se ví,ale na co si potom drží a platí ty svoje podržtašky?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Kuliferda před 10 lety 02.02.2015 18:01 |Nejhorší je, že nejsou schopni ani zjistit jestli soupeř nedělá přenos. Pak by akorát poskytli fandům odkaz a byli by bez práce
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Nosorozec před 10 lety 02.02.2015 17:07 |Tak právě vyloučili jednoho zmrda ze Skopje, za to že zkosil tušim že Alda a Latka se tam pak s nim ještě málem popral :D
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
quelhar (admin) před 10 lety 02.02.2015 17:08 |Mihajloviče. A to ještě prvnímu zákroku se Mihajlovič vyhnul, sudí nechal výhodu, ale tentýž hráč ho znovu doběhl a zkosil jej už naplno.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Nosorozec před 10 lety 02.02.2015 17:09 |Nechápu, že v přípravě dělá takhle nebezpečný fauly. Vždyť moch Mihajlovičovi ukopnout nohu
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
judy před 10 lety 02.02.2015 17:13 |Hambarcimyan na půli ostře fauloval Mihajloviče a viděl svou dnešní druhou žlutou kartu. Měl by bý sice vyloučen, ale po domluvě bude pokračovat Vardar v jedenácti hráčích.
Tomu se říka gesto
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Nosorozec před 10 lety 02.02.2015 17:15 |Diop teďka krásná střela, škoda že to golman vyrazil...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Nosorozec před 10 lety 02.02.2015 17:16 |Přípravu je lepší hrát proti 11 hráčům než proti 10, aspoň líp poznáme naši reálnou sílu
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Borris před 10 lety 02.02.2015 17:18 |Sice hezké gesto, ale já si myslím že by nám vůbec nezaškodilo zkusit si hrát proti deseti. Asi každý si pamatuje, jak bezradný jsme byly, když jsme na podzim hrály doma s Mechovem 1:1 a Mechov hrál nějakých dvacet posledních minut také v deseti. A vůbec jsme si s tím neuměli poradit. Takže si myslím že jsme si to měli zkusit proti deseti.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
bongor před 10 lety 02.02.2015 17:45 |Oni se ty jednotlivý státy co vznikly z Jugoslávie ,moc nemusej a tak si to probíraj i v každým zápase.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Nosorozec před 10 lety 02.02.2015 17:48 |Já mam rád Slovinsko a Chorvatsko, protože tam je krásná příroda. V Makedonii jsem ještě nebyl, takže nevim, jak to tam vypadá :D
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
slaviator před 10 lety 02.02.2015 18:20 |Já mel ve druhaku za spolubydlícího Makedonce, nenáviděl všechno balkánské kromě Makedonie a snil o obnově Velké Makedonie :-D
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Kornovo před 10 lety 02.02.2015 18:35 |nejzajimavejsi z techto zemi mi prijde albanie, bezpecnost tam se pry take zvedla. podivat se ve slovinsku na mista, kde se tocil vinettou take neni k zahozeni
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
slaviator před 10 lety 02.02.2015 19:47 |Nejsou Plitvicka jezera v Chorvatsku a nikoli ve Slovinsku? :-))
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Nosorozec před 10 lety 02.02.2015 19:49 |Plitvický jezera jsou v Chorvatsku. Ve Slovinsku je nádhernej předevšim severozápad - Julské Alpy, Smaragdová stezka, jezero Bled, apod. :)
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Dobi před 10 lety 03.02.2015 00:11 |Tak se ozývám jako jugofil:
Plitvická jezera - samozřejmě Chorvatsko. Tam se filmovala většina exteriérů Vinnetoua. Třeba, když ho, umřelého, nesli, tak to bylo na průsmyku Vratnik nad Kvarnerským zálivem. Já to viděl s jednou přítelkyní a zařval na celé kino - hele, tam je ostrov Rab! Byl to můj poslední film s tou dámou... Ten sz.Slovinska, je taky super. Hlavně Alpy! A dodal bych ještě "kras" - víte, že to je původem slovinské slovo? Postojna atd. Makedonie? Slavia tam hrála s Vojvodinou, protože Novi Sad byl rozflákán humanitáhrhrním bombahrhrdováním. Hodní, strašně skromní lidé. ALE: Už tam žije cca 1/3 Albánců... Jen při vyslovení slova Škipetar (tj. Albánec) se každý třásl... Makedonci se jeden čas projevovali i ve Slavii - Toleski, Duranski, Naumov a - jak se jmenoval ten čtvrtý? Oni jsou tak trochu chudáci. Bulhaři je považují za odkloněné Bulhary, Řekové jim zakázali i jméno a Albánci??? Je jich tam prostě moc. I ten Ohrid je už víc než z poloviny albánský!
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Kornovo před 10 lety 03.02.2015 02:42 |samozrejme myslim tebou zminenou postojnou, tam byl tocen tusim rudy gentleman, je to tam pekne. o krasu jsem nevedel, dik
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
start72 před 10 lety 04.02.2015 15:59 |nesli umřelého - pane, vy dáváte češtině co proto
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Kara (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 08:13 |A přesně proto s nimi Řecko vede spor o jméno státu. Historická Makedonie má totiž větší část právě v Řecku a třeba oblast kolem Soluně se jmenuje Centrální Makedonie, takže Řekově moc nechtějí, aby se to, čemu říkáme Makedonie, ale oni celým názvem Bývalá jugoslávská republika Makedonie jmenovalo jen Makedonie, protože pak by právě mohly přijít nějaké požadavky na sjednocení:)
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
bongor před 10 lety 02.02.2015 19:03 |Já znám zase Chorvatsko a Makedonii,hrál jsem tam dost dlouho.Chorvatsko asi známe skoro všichni.Makedonie taky nemá špatnou přírodu,3 měsíce jsme hráli
u jezera Ohrid,nevidíš druhou stranu,je to skoro jako moře.Lidi mi tam přišli úplně normální,bez problémů.Vardar je řeka,která protéká Skopljí,tam jsme měli svou agenturu.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Nosorozec před 10 lety 02.02.2015 19:51 |Makedonie má oproti Slovinsku a Chorvatsku nevýhodu, že je to od nás dál a tak se tam hůř jede autem.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Nosorozec před 10 lety 02.02.2015 17:28 |Co řikáte na Bazala? Ten kluk opět ukazuje, jak je výborně technicky vybavenej.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
bongor před 10 lety 02.02.2015 17:47 |Já neříkám nic,mně se na monitoru klepe 22 fotbalistů jak rosoly,poznávám jedině Latyho a Rakovana.Hroznej obraz.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Nosorozec před 10 lety 02.02.2015 17:50 |A jedna z těch 22 klepajících osik vstřelila v poslední minutě gól do naší branky.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
bongor před 10 lety 02.02.2015 19:05 |To už jsem neviděl,nedalo se u mě na to koukat a kromě toho ten fotbal byl dost nezajímavej.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
Nosorozec před 10 lety 02.02.2015 19:51 |Ten gól byl ale pěknej
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
klimi před 10 lety 02.02.2015 17:51 |Za mě lepší než nic a že na hřišti není Juhar.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
japhy před 10 lety 02.02.2015 17:49 |Bylo vážně nutný sem dávat ten odkaz na stream?
Zjistil jsem to až teď, hned viděl naši neproměněnou tutovku a vzápětí banán v naší síti :) Tak jsem to zase vypnul a šel si po svým :))
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
tantalos před 10 lety 02.02.2015 18:36 |No třeba to teď dá vardar na youtube
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:0 po 1. pol.
japhy před 10 lety 02.02.2015 18:58 |Nee, já si nestěžuju, že jsem to nezjistil dřív, to je ostatně můj problém, jen si tak zoufám, že jen jsem se k tomu dostal, dostali jsem fíka.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
tantalos před 10 lety 02.02.2015 18:12 |Teď asi bude pár nešťastníků bědovat, že jsme prohráli s Makedonci, ale vcelku jsem s tou druhou půlí, kterou jsem viděl skoro celou, docela spokojený. Nevím sice, kdo provedl ten poslední, rozhodující kiks - buď Aldo nebo Kodr, ale vcelku mám z utkání dobrý dojem. Vardar postavil na druhou půli novou sestavu, a tak není div, že v konci naším docházely síly.
Šancí jsme měli dost, při troše štěstí nám tam mělo něco spadnout.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
belmis (přítel SN) před 10 lety 02.02.2015 18:22 |Viděl jsem téměř celý druhý poločas a mně se ten fotbal tantale zase nelíbil vůbec. Bojovnosti bylo dost, ale fotbalovosti jako šafránu. Stále moc nakopávaných míčů, hodně nepřesných přihrávek na pár metrů. Po zemi a s přehledem chtěl hrát snad jen Bazal, Piták a občas Latka. Bazal sice gól nedal, ale ukázkově v rychlosti zpracoval dlouhý pas. Je to jen přátelák v přípravě, tak žádné závěry dělat nelze, ale kdyby měli mužstva jiné dresy, nevěřil bych, že hráli prvoligoví fotbalisti.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
belmis (přítel SN) před 10 lety 02.02.2015 18:28 |měla mužstva....
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
tantalos před 10 lety 02.02.2015 18:35 |Plný souhlas s Bazalem, Pitákem a Latkou. Konkrétně Bazal se mi líbil nejvíc, i když se trochu bojím, jestli jsem si hoi občas nepletl s Mičolou.
Zoufalý mi připadal Nitrianský, Prošek měl pěkné momenty, Mičola také. Diop zatím na ligu nevypadá, Červenku bych chtěl vidět víc.
Doufám, že se Švecem a Tamasem by fotbal vypadal o třídu líp.
Mimochodem, neví někdo, jak to se Švíckem vypadá?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
bongor před 10 lety 02.02.2015 19:08 |Tady nahoře píšou,že jdná s Jihlavou.To už by na mě bylo silný kafe,kdybysme ho tam nechali jít.Jsme přece jenom Slavie,nebo už ne?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
bongor před 10 lety 02.02.2015 19:08 |Tady nahoře píšou,že jdná s Jihlavou.To už by na mě bylo silný kafe,kdybysme ho tam nechali jít.Jsme přece jenom Slavie,nebo už ne?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Borris před 10 lety 02.02.2015 19:09 |Taky na to čekám, jak to dopadne s tím Švíckem. Pevně věřím, že by snad neupřednostnil Jihlavu před námi. Ale pořád mu ještě může přiletět něco ze zahraničí. No uvidíme. Dle mého by se nám určitě hodil, plus navíc je to slávista!
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
PetCC před 10 lety 02.02.2015 19:39 |A co Mikula? Sebrat mu místo, sotva se uzdravil? Pro mladýho hráče by to byl opravdu kvalitní přístup. Pak se nedivím, že od ná s mladí tak lehce odcházejí.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Arutha před 10 lety 02.02.2015 20:20 |Mě tedy Mikula nepřesvědčil. Přijde mi příšerně pomalý...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
jarodo57 před 10 lety 02.02.2015 20:21 |No a co. Pokud by Švec byl lepší tak ať hraje on.. Jak by dopadl Mikula kdyby neměl konkurenci?Já si zrovna u Mikuli nemyslím ,že by žádnou konkurenci nepotřeboval ,spíše naopak.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Pepino44 před 10 lety 02.02.2015 20:21 |Tak takhle podanou starost o Mikulu naprosto nechápu. Na druhou stranu- proč by nemohl přijít Švec když máme Mikulu? Pokud dokáže Mikula,že je lepší než Švec,tak ať hraje. Vždyť je to naprosto normální,že vždy hraje ten lepší (nebo by alespoň mělo). To znamená,že pokud se hráč uzdraví-má zajištěné místo až do penze ? To jsi snad nemyslel vážně.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Borris před 10 lety 02.02.2015 20:29 |Naprosto do puntíku souhlasím. Je potřeba konkurence a Mikulovi to určitě jen prospěje! Zdravá konkurence nikdy nikomu neuškodí. A pokud Švícko přijde a Mikula ukáže že je lepší, tak v základu bude on. Je to jednoduché. Žádný hráč si nesmí myslet, že má svůj post pod palcem. Musí za sebou cítit konkurenci, aby ho to nutilo neustále hrabat na doraz!
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
bongor před 10 lety 02.02.2015 20:53 |Švícko měl akorát smůlu na zdraví,jinak by nebylo o něm pochyb.S Mikulou mohou soupeřit,i když věřím,že Švícko je o dost lepší a hlavně má dost zkušeností.Navíc může hrát i uprostřed,nebo DZ.
Je to Slávista,to taky alespoň u mě hodně boduje.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Huzgi (přítel SN) před 10 lety 02.02.2015 21:27 |Otázka je, jak moc je Švec vhodný na post krajního obránce v současném trendu. Podle mne je spíš hráčem do středu obrany nebo ještě lépe zálohy. Pamatuji, že ho na kraji obrany zkoušela repre 21 a moc se mi tam nelíbil.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
YuckFou před 10 lety 04.02.2015 14:37 |V Maďarsku hrál po celou dobu svého působení pravého beka.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Barlblog před 10 lety 02.02.2015 22:07 |Já popravdě řečeno nechápu ten hype kolem Švece. Ve středu obrany není potřeba a kraje máme vyřešené, pokud přihlédnu k finanční stránce věci. Lidé zapomínají, že na výplatnici jsou Vošahlík, Petr, Koreš, Juhar. Až prodáme, vyměníme tyto hráče, můžeme řešit posilu. Kdybychom dokázali za zmíněnou čtveřici sehnat ještě jednoho hráče na levou stranu (záloha/obrana) a přihodili k nim Nitranského, pak bych ho bral jako náhradu za Dobrotku, jinak se jedná o luxus nad naše možnosti.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Travinho před 10 lety 02.02.2015 22:34 |Do puntíku souhlasím. Nejvíce mne zaráží, že ti samí lidé zde opěvují jak máme dvě vyrovnané jedenáctky a pak nadávají, že nekoupíme Švece. Osobně nevidím důvod, proč? Pokud je lepší než naši hráči, tak rozhodně ne o parník, navíc to jeho zdraví. Perspektiva taky nic extra. Prostě mně logicky vychází, že jej nepotřebujeme.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 02.02.2015 22:53 |Jooo, kdyby tak přišel někdo jako Pudil nebo Svento... :-)
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
no-nick před 10 lety 02.02.2015 23:28 |Hrát jsem ho dlouho neviděl, takže můžu soudit jen obecně. Pokud je lepší než naší aktuální, bral bych ho hned. Kraje obrany, dnes pro útok velmi důležitá komodita, je u nás už dlouho hodně slabá. Nyní zde máme Krise, kterého nikdo zatím neviděl, a Mikulu, který mě zatím úplně nepresvedcil. O Dostálovi s Nitrem netřeba mluvit. Nějak to odbrani kde kdo. Ale aby byl i dopředu použitelnej.
Já nevím, jestli je Švec ten správný. Jestli ne, pryč s ním a hledejme dal. Dokud nám tu budou hrát místo Drizdalu a Krajciku Dostalove (přestože obdivuju, jak v každém zápase nechá na hřišti všechno) Nitrove, herně se nikam nepohneme, takže hledat je správné, i přestože máme pod smlouvou zmíněné.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Travinho před 10 lety 03.02.2015 08:06 |Tak Michal by si to zřejmě ubránil, ale hráč který by lízal lajnu a výrazně podporoval útok to není ani náhodou a my potřebujeme někoho takového.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 07:59 |My máme na pravo jen použitelného Mikulu na levo přišel nadějný mladík a to je všechno. Dostál ok, proti slabším týmům tam něco odkopad může. Nitranský je strašnej. Juhar vyřazenej. To jsou podle tebe vyřešené kraje?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Barlblog před 10 lety 03.02.2015 22:52 |Položím kacířskou otázku. Kdo další a další hráče bude platit? Za současného stavu financí je přestup dalšího hráče, který není a nebyl typologickým bekem, luxus. Já se na všechno dívám optikou řízení firmy. Vše musíš budovat od základu. Nemůžeš rozstřelit náklady a doufat, že se něco stane a vše se ti vrátí. Jak říkám, prodejme, vyměňme hráče, které platíme a nehrají. Pak může přijít Švec, jako částečná náhrada za Dobrotku.
Proč bych chtěl do Slavie Švícka
tantalos před 10 lety 03.02.2015 00:37 |1. Protože by to byl návrat domů. Ve Slavii vyrostl, odešel z ní za slušné peníze do světa, a tak má ke Slavii a Slavie k němu určitou morální vazbu.
2. Má správný střední věk a my zatím máme Latku, Bílka, Pitáka, Škodu a mlaďochy. Lepší mix je potřebný, když to mančaftu nejde. V takové situaci se na mladé spoléhat nemůžeš.
3. Je zkušený, odehrál přes 100 utkání v jednon z lepších klubu Eredivision, a to právě potřebujeme v hluchých pasážích hry. Beránek nutí tým k vysokému napadání a k velmi fyzicky náročné hře, což vede k tomu, že jsou momenty, kdy si tým potřebuje na pár minut oddechnout. Takové výpadky byly vidět i v druhé půli utkání se Žilinou, na konci nás tlačil i Krakov a Vardar. V takové situaci bývá nutné hru kouskovat, třeba i simulovat zranění, aby se hráči zmátořili.
4. Jeho údajné zdravotní problémy nejsou asi tak vážné, protože v Maďarsku odehrál naprostou většinu utkání a naposled absentoval pro zranění ještě v Holandsku na 2 kola 16. a 17.kolo sezóny 2011/12 .
5. Na kraje obrany máme jen Mikulu a snad toho Kristiána - ostatní prominou, i když si cením Dostyho bojovnosti.
6. Jestli ho chce Jihlava, není to nic divného. Stačí si zjistit, že tam teď netrénuje žádný blbec
Re: Proč bych chtěl do Slavie Švícka
Borris před 10 lety 03.02.2015 01:17 |Já určitě souhlasím a taktéž Švícka u nás chci.
Re: Proč bych chtěl do Slavie Švícka
steev (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 07:51 |Taky souhlasím,snad to klapne.
Re: Proč bych chtěl do Slavie Švícka
AlesJa před 10 lety 03.02.2015 07:59 |a do té Jihlavy klidně poslat Dostála ať se na jaře ukáže
Re: Proč bych chtěl do Slavie Švícka
Travinho před 10 lety 03.02.2015 08:24 |1. Máme 30 hráčů pod velmi solidní smlouvou a Švec by byl další milionový zásah do jarního rozpočtu.
2. Jeho dispozice jej nepředurčují k tomu, aby hrál krajního beka, který bude létat nahoru dolů. A přesně takové hráče moderní týmy kupují.
3. Na kraje obrany máme Mikulu, Tamáse, Nitrianského, Dostála, ale může tam alternovat i Deli a podle mého by tento post mohl svědčit Mičolovi. Není to sice přehlídka kvality, ale hráče na tyto pozice máme a určitě takové s nimiž se dá pracovat.
4. To že o něj nestojí v Maďarsku může leccos naznačovat a Gyor určitě není lepší tým než my. Navíc už tři roky kopal pouze v Maďarsku a úroveň této soutěže je nevalná.
I přes to vše bych jej do týmu chtěl, ale pouze v případě, že bychom měli bezednou kasu a když člověk vidí, jak se nejsme schopni zbavit Vošahlíka, Petra, či Nevese, tak mám strach, že i takto je pokladnice hodně napnutá a lepší než neustále skupování hráčů bude lepší udělat tým, z toho co tu máme.
Re: Proč bych chtěl do Slavie Švícka
tantalos před 10 lety 03.02.2015 09:46 |ad 1. Ano, máme příliš mnoho hráčů pod smlouvou, které nepotřebujeme. Nicméně se domnívám, že když jsou placeni, musejí trénovat. Zřejmě by stačilo pár tréninků pod Netscherem, a byli by hned ochotnější jednat o své budoucnosti jinde.
ad 2. Když jeho dispozice stačily Heerenveenu, stačily by i na naši ligu.
ad 3 Výkony Nitrianského a v menší míře i Dostála nesvědčí o tom, že máme tyto posty dobře zajištěny.
ad 4. Györ vypadl z pohárů podobně jako Sparta. Měli ambiciózní plány, ale ne dostatečně vyfutrované finančně. To, že se zbavují osmi drahých hráčů, neznamená, že hráči byli nekvalitní.
Re: Proč bych chtěl do Slavie Švícka
tantalos před 10 lety 03.02.2015 09:58 |Navíc - Michal má ještě na rok a půl platnou smlouvu v Gyoru. Teď záleží na jeho agentech, aby z ní pro něj a pro sebe vytěžili co nejvíc. V této situaci bych nevylučoval, že by Slavia nejenže mohla za Michalův příchod neplatit, ale dokonce by se jí mohlo převzetí jeho smlouvy finančně rentovat - holt by na něj mohli maďaři 18 měsíců přispívat.
Re: Proč bych chtěl do Slavie Švícka
Travinho před 10 lety 03.02.2015 10:32 |Možné to za určitých okolností je, ale vzhledem k tomu, že asi nejsme sami kdo má o Michala zájem, tak si nemyslím, že by na to Maďaři přistoupili.
Re: Proč bych chtěl do Slavie Švícka
Travinho před 10 lety 03.02.2015 10:30 |1. To je možné, ale nyní už budou všichni něco shánět stěží a je dost možné, že budeme mít rozpočet hezky zatížený o jejich nemalé platy.
2. Jenže v Heerenvenu hrál v drtivé většině na postu defenzivního záložníka, který máme zdvojený. Navíc na konci angažmá už byl v podstatě jen náhradníkem.
3. Jestli dobře nebo špatně je otázka, nicméně v momentu, kdy máme tři pravé beky nemůžeme přivádět třetího bez toho, aniž bychom se jednoho ze zbylých předtím nezbavili. Ovšem chce je někdo?
4. Plány jako Sparta možná měli, ale objektivně vzato ten tým měl zhruba stejnou kvalitu jako my. A na podzim šlo pouze o průměrný tým, což asi vede majitele k tomu, že se zbavuje dražších hráčů (ovšem ne všech).
Re: Proč bych chtěl do Slavie Švícka
martyni (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 10:40 |Ja bych Michala bral, je to slavista a poctivec, a to se ceni.. na druhou stranu chapu, ze na jeho posty je tu dost hracu, byt vselijaky kvality, tezko se to zivi vsechno.. podle me by se smlouva do budoucna vyplatila, nakonec rada z tech hracu u nas asi nevydrzi dlouho.. problem je, jak se jich zbavovat..
Re: Proč bych chtěl do Slavie Švícka
YuckFou před 10 lety 04.02.2015 14:41 |Naprostý souhlas.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 08:51 |V noci jsem se probudil a přemejšlel jsem, jestli hrál Tamás , teď koukám a nehrál ani v jednom zápase, tak snad nás opravdu posílil :) . Jinak co se týče Švece, tak bych radši viděl příchod ještě jednoho útočníka ...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
klimi před 10 lety 03.02.2015 09:34 |Opět se ptám na vysvětlení: Proč útočníka? Kde vzít za pár šupů hráče lepšího než je Červenka a Diop? Bude se tomu útočníkovi jen chtít leštit lavička?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 10:25 |A já se ptám, co budem dělat pokud se (nechci to ani napsat) zraní Škoda, Diop ani Červenka podle mě aktuálně na nějaký tažení útoku nemaj .
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
spino před 10 lety 03.02.2015 10:48 |Ještě máme Fotra, Sodomu a Vyhnala!
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Navyseals před 10 lety 03.02.2015 10:50 |Fotr celej podzim promarodil, Sodoma na áčko nemá a Vyhnal nemá na Slavii.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Travinho před 10 lety 03.02.2015 12:38 |Tak to je u Vyhnala dost odvážné tvrzení. Bojím se, že tomu tak aktuálně po zranění opravdu je, ale v loňské přípravě ukazoval, že i na Slavii by měl.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 11:21 |Fotr teď teprve začal pomalu běhat, tak klid :)
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
klimi před 10 lety 03.02.2015 11:32 |Vyhnal je furt zraněn, minulý rok v zimě odehrál hodně dobrou přípravu, klidně by i na áčko měl.
Fotr a Sodoma neodehráli vůbec nic, takže to nemůžu ani brát v úvahu, do budoucna ano :)))
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 11:45 |Snad roky už tu píšeš o Fotrovi, jiní hráči se z juniorky/dorostu posunuli(nakoukli) do áčka, ale Fotr ještě ne , tak nevím jestli by nám v případě potřeby vytrhnul trn z paty
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
klimi před 10 lety 03.02.2015 11:30 |1. Ptáš sem, ale sám nedopovíš...
2. Červenka dal v druhé lize sedm gólů, podle mě celkem solidní náhrada. Diop odehrál své zápasy také slušně. Hráč se Škodovo formou by se nahrazoval kýmkoliv špatně, v jakémkoliv týmu.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 11:50 |Druhá liga , není první liga . Diop odehrál dobré zápasy za juniorku, ale v áčku zatím nic, i když včera mu to gól nevyšel jen o kousek. Já prostě 3 útočníky v A týmu vidím spíš bledě , i poslední Hradec má 4, Liberec 7 (případně 6,Delarge neodcestoval na soustředění) , Brno 6
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
quelhar (admin) před 10 lety 03.02.2015 11:54 |Kdyz se chces srovnavat s Brnem nebo Libercem, tak zapocitej do utocniku Slavie Cerneho, Vukadinovice, Micolu, Bazala nebo Proska. A hned jich mame dokonce vic nez oni.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 12:57 |Já cituju , to co maj uvedeno na webu(pozici), ne kam je pak nacpe trenér. Jinak Černý hrál vždycky zálohu , Vukadinovič taky, Mičola je záložník , kterej podporuje i útok a umí zakončit, Bazal dobře, toho beru , že může i útok a Prošek je taky záložník , tak trochu nechápu tohle srovnání, vždyť je v ütoku nikdo ani nezkoušel pokud to dobře sleduju ...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 15:40 |Cerny snad hrával pod KJ kridlo
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Arutha před 10 lety 03.02.2015 21:03 |Pod Ciprem hrál i na hrotu
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
quelhar (admin) před 10 lety 03.02.2015 19:50 |Jde mi o to, že třeba Brno se prezentuje, že hraje stylem 4-3-3, tedy si svá křídla píše jako útočníky. Proto má v kádru útočníku 6 nebo 7. My na velmi podobné pozice máme záložníky. Proto máme v kádru hromadu záložníků a útočníky jen tři (ovšem jen na jednu pozici v sestavě).
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
klimi před 10 lety 03.02.2015 11:56 |Kvantita není kvalita. V Brně mají sice Markoviče a Vávru, ale ani jeden z nich nedosahuje úrovně Škody, a dále tam jsou hráči, kteří neodehráli téměř nic, resp. jejich efektivita je na bodě mrazu.
Ano, v Hradci sice mají 4 útočníky, na jejich úroveň celkem solidní, ale když hrají na 2 útočníky, tak je ten počet taky na hraně.
V Liberci jich mají sice 6, ano, ale v tabulce to nějak moc není vidět :D (dobře, argument Liberce beru).
Prostě mi přijde zbytečné sem tahat dalšího útočníka, který by pak seděl a nebo by chodil hrát za juniorku a tím by zabíral místo mladším a nadějným (především nyní Kuchta s Batkou a Fotrem).
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 19:53 |Dobře, nemá cenu se tady dlouho dohadovat, stejně to všechno závisí na vedení a očividně už zřejmě na dalši posily nejsou peníze. A jinak tahání dalšího ütočníka do týmu a přípádně zápasy jen za juniorku, tak tím si bude muset projít už teď někdo z áčka, natož pak kdyby přišel Švec, záložníků máme podle mě naopak dost ...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 22:27 |Marku, to je právě to, ze máme záložníků dost a útočníků malo jen papírové... Ze záleží jen jako se to rozepise
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 12:52 |Druhá liga , není první liga . Diop odehrál dobré zápasy za juniorku, ale v áčku zatím nic, i když včera mu to gól nevyšel jen o kousek. Já prostě 3 útočníky v A týmu vidím spíš bledě , i poslední Hradec má 4, Liberec 7 (případně 6,Delarge neodcestoval na soustředění) , Brno 6
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 11:22 |jak mohl asi hrát když ještě nebyl na místě? Lidi no tak...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 12:53 |Číst článek na ofic. stránkách umim taky, ale před tím informace nebyly .
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 13:20 |Že se připojí až v průběhu soustředění na místě, po vyřízení formalit, bylo známo a psáno už před odletem.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 13:40 |V tom případě jsem blbě četl a omlouvám se vedení :)
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Fulham před 10 lety 03.02.2015 11:47 |Tak ještě jednoho a jsme jak Arsenal či kdo..... Matej - Vuka . Deli . Kristian - Damien . Aldo . Levan . Zoran - Diop .........
Jak za Karl fon
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
tantalos před 10 lety 03.02.2015 12:24 |Zajímavé na tom je, že podobně postupuje i Sparta. Že by v Praze měli někteří hráčtí agenti utrum?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Fulham před 10 lety 03.02.2015 13:27 |No kéž by - horší a pravdepodobnejsi varianta je , ze není kde a koho brát....jak potom dopadnou národní teamy se tu probiralo při MS (Anglie)...takže pilovat svoje furt dokola - jinak je hráčů volnejch všude jako sracek - a dokonce i dobrejch. Jen to neprospívá ,,národnímu'' fotbalu.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Pepino44 před 10 lety 03.02.2015 13:34 |Tak si myslím,že nám Slávistům jde o národní fotbal až v druhé řadě,je asi pravda,že volnejch a dobrejch hráčů by bylo dost, ale bohužel na ty dobrý nemáme finance,takže zbývají jenom ti volní. Bohužel.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 15:39 |Klubu může jít o národní fotbal jak chce, ale nejsme v situaci kdy bychom si mohli hrát na Samaritány. Pokud platí tabulkové odstupne (což je nesmysl platící snad jen u nas) a český hráč po skončení smlouvy stojí třeba i dva miliony (mel par startu za lvicata a v lize odehrál třeba 200 zápasů a je mu třeba 27 let), tak český klub vždycky sáhne po odchovanci nebo pokud chce někoho střední generace tak po cizinci.
Tabulkové odstupné jsou mor českého fotbalu, ale nejen toho v první lize, ale i toho od druhé ligy níž... A pak ZO dopadá tak, ze třeba Vomackovi skončila ve Slavii smlouva a do Baníku šel na hostování...
Ale ještě horší je to v hokeji, kde ma na jednoho hráče práva klub v NHL a na toho samého hráče ma pro Evropu práva třeba rusky nebo švédský tým, ale jakmile přijde do extraligy, tak ten tým musí platit tabulkové odstupné...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Fulham před 10 lety 03.02.2015 16:18 |Ona je prdka v tom , ze při dnešním poctu volných hráčů a jejich kvalitě může vyjít ,,kvalitní" odchovanec podstatné dráž než nejakej cizinec. Výchovným , platove... a kauf ala ten mladej Nor v evropském či Jankto v našem měřítku se povede jednou za ... Jinak tabulky jsou nesmysl i u mladejch ( diskutovaný hokej )
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Fulham před 10 lety 03.02.2015 16:30 |Jen co se tyká repre - nejlepší zviditelnění a zhodnocení hráčů - víme to velmi dobře a Pelta s Kabelkou taky.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 16:39 |Jo... A pak se někdo diví, ze když ma hráč tu možnost, ze v 16 vypadne pryč. V hokeji do Ameriky, ve fotbale do Německa nebo Itálie. I když se tam prosadí málokdo (Plašil, David Jarolím, možná Trojan)...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 16:30 |Hlavně je to nesmysl v situaci, kdy u hokeje cely rozpočet zaplatí rodiče na příspěvcích a město na dotacích (tzn znovu rodiče na daních a kromě nich i rodiče děti co hokej nehrajou) a tabulkový vypalny pak schrabne klub. Což je vtipný ještě víc, když se člověk dostane k cenám co klub fakturuje (na svem vlastnim kluzisti) za led a když se to rozpocita na osobohodinu tak je to dražší než když si jde jedinec zabruslit o volně hodiny, natož kdyby si ledovou plochu zarezervovalo 25 lidi....
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 16:34 |...nebo když klub fakturuje u mrnat na každý tým po jednom trenérovi za 25 tis mesicne a cestovne fakturuje plne ... Přitom v reálu jezdí dva týmy na zapasy společným busem...
Je to sice to, co zveřejnil Kučera o svém hokejovém týmu, ale ono to platí tak nějak i u fotbalu, který je pro rodiče levnější jen o trochu
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
bongor před 10 lety 03.02.2015 19:20 |Zajímavá byla kontrola NKÚ přes rozdělování dotací na Ministerstvu školství/mládež a sport/.Tam lítaly stamiliony jen tak podle libosti a milosti úředníků,škoda že tam nenapsali kdo ty prachy dostal bez řádných dokladů a kdo je použil v rozporu se zadáním a podmínkami.Myslím,že my jsme toho asi moc nedostali.Nebudu daleko od pravdy ,když si tipnu "galacticos."
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 20:35 |Galacticos maji peníze z přidělování dotaci ostatním klubům. Aby někdo dostal dotaci, musí něco zaplatit - a desátek dotace jde do Jablonce...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Barra před 10 lety 03.02.2015 21:56 |Ahoj Bongore, napada me 'nejlepsi minister skolstvi' Josef Dobes a Pribram, kde je aktivne zapojeny v jejich mladeznicke akademii.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
klimi před 10 lety 03.02.2015 13:30 |Tak levně a kvalitně. Ti nejlepší Češi jsou rozebráni a zadarmo nebudou....
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Fulham před 10 lety 03.02.2015 13:38 |Hlavně aby to nevypadalo, ze brojim proti cizakum...naopak je to fajn mit v mansaftu jinej pohled na věc. Ale doby kdy ti nejlepší mládenci automaticky chodili automaticky nejdřív do S a potom ven je fuc... Jen co udal Jarda sam. Dal bych ale limit - šest a dost . Unie neunie, Bosman nebosman a nevím co ještě...nic -vecne téma. A napište někdo MB , ze by mel postavit DB s LK....:-))
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 15:32 |Bosman case je přece ale o něčem jiném než o poctu cizinců v týmu... A v každé lize to je jinak - někde je to vztažené na hráče na hřišti (a někde jsou 3, někde 5), alentreba v Turecku nebo na Ukrajině je to vztažené na hráče na soupisce
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 15:30 |Hlavne když přijde český hráč po konci smlouvy, tak se platí tabulkové odstupné.. A to může jít i vysoko pres milion (pokud to byl mládežnický reprezentant nebo odehrál určitý počet zápasů v lize)
Btw.... http://fotbal.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150202_124356_fotbal_pes&razeni=vlakno&strana=2
Pavel Sladovník
A jak je to ve Spartě? Sparta jen prodává a místo nich přicházejí pouze hráči zadarmo. Hušbauer už v italském tisku (Corriere de la Sport) přiznal, že mu Sparta dluží od listopadu mzdu a ještě nedostal celou prémii za titul, zatím pouze 2 třetiny a zbytek měl dostat do vánoc a nedostal. To naplňuje všechny znaky, že Spartě došly chechtáky.
+6/−3 d
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Travinho před 10 lety 03.02.2015 15:40 |V tom případě kdyby šel Švec do Jihlavy, tak bychom zřejmě také nebyli škodní?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 15:49 |Řekl bych, ze ano.
Ve fotbale se platí řekneme tabulkove odbytne klubu, kde mel hráč naposled smlouvu (resp jaký klub ho naposledy vlastnil), v hokeji tabulkové výchovné.
Pokud by tehdy Vomáčka neodešel do Baníku na hostování pote co mu skončila u nás smlouva, ale na přestup, tak by nám Baník platil. A mám pocit, ze roli nehraje to, ze Švec mezitím vystřídal několik zahraničních angažmá. Pokud by podepsal v Jihlavě na přestup, tak bychom něco dostali, dalo by se podle tabulek spočítat i kolik
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 15:52 |Mimochodem, u FIFA platí za určitých okolnosti pravidlo, ze určité procento z přestupové částky se dělí mezi kluby, které hráče vychovaly. Je to odstupňované od myslím 15 do snad 21 nebo 23 let. Bony Wilfried se tak podle toho pravidla da považovat za odchovance Sparty a Sparta by mela z přestupu ze Swansea do ManCity dostat 2 %, tedy 20 mil Kč...
Ale!
Toto se uplatňuje jen tehdy, pokud se jedna o přestup z klubu jedné asociace do klubu jiné asociace. Neda se to uplatnit v rámci přestupu mezi kluby v rámci jedné asociace.
A Swansea je sice z Walesu, ale hraje Premier League a je členem anglické fotbalové asociace, takže...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 15:56 |Tak to výchovné je od 12 do 23 let. A v podstatě se jedna o 0,5 % z prestupove castky za jednu sezonu, celkem se tak dá rozdělit 5 %.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Travinho před 10 lety 03.02.2015 19:56 |U nás takhle jeden dědinský mančaft vydělal na neustálých přestupech Aleše Urbánka snad milion, což je pro ně rozpočet na 10 let.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 20:37 |A co takový Sokol Kozusany... Ten by mel pěkný prachy za Rozehnala :-)
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Travinho před 10 lety 03.02.2015 19:57 |Zdá se mi, že od 12 do 18 je to procento jiné, než pak ve vyšším věku, ale teď nevím kde je to procento vyšší a kde nižší...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 20:39 |To si nepamatují a ted v rychlosti se mi to nepodařilo najit
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Barra před 10 lety 04.02.2015 11:18 |Ziram. Takze FACR umyslne ignoruje rozhodnuti Evropskeho soudniho dvora, kde v rozhodnuti C-415/93 ve veci Bosman je jasne stanoveno ze jakykoliv financni pozadavek klubu pri odchodu hrace po ukonceni smlouvy, je v rozporu s cl. 48 EEC Treaty.
Zda se, ze tato situace vyhovuje jak FACR, tak samotnym klubum (a jestli jsem spravne pochopil, tak Cesko je spolu s Slovenskem a Maltou v tomto pohledu unikat v Evrope).
Chce to jen stejne odvazneho hrace jako byl Bosman, ktery by se postavil proti pravidlu odstupneho a zazaloval by svuj klub a FACR u ceskeho soudu. Klidne se muze jednat o hrace na konci sve kariery, ktery uz nema co ztratit. Bezpochybne by se v Cesku nasel pravnik, ktery by si s timto pripadem chtel udelat jmeno. Nemuze prohrat - rozhodnuti Evropskeho dvora je supranacionalni a plati primo v ceskem pravu. Cesky soud musi dictum rozhodnuti z 15.12.1995 v plnem rozsahu respektovat. Primo kluby se proti praxi tabulkoveho asi nepostavi, jednou na tom vydelaji, podruhe doplati. Zadny klub ale si nechce u FACR udelat nepritele. Pro hrace samotne je situace ale jina. Jsem zvedavy, kdo bude casem ten odvazny, ktery se postavi proti federaci a svemu klubu.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
kjandourek (admin) před 10 lety 04.02.2015 11:36 |Obávám se, že tabulkové odstupné se platí jenom v případě, že jdeš z českého klubu do českého klubu - pokud přestoupí hráč do zahraničí a při návratu podepíše jinde, tak už to neplatí.
Ostatně právě dnes vyšlo najevo, že gólman Melichárek ze Slovácka se dohodl na ukončení smlouvy aby mohl jít zadarmo do Chorvatska, tam byl asi den a přestoupil do Brna... a Slovácko už nedostane nic...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Travinho před 10 lety 04.02.2015 15:25 |Tím bych si tak jistý nebyl. Pro území ČR zůstává hráčem Slovácka. Jedná se o uvolnění do zahraničí, ale pro české potřeby mu tam platí neustále registrace, ačkoliv ne smlouva. Vím, že už takové případy, kdy se hráč vracel po mnoha letech z ciziny byly a mateřský klub z ČR inkasoval...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 04.02.2015 16:40 |Když přestoupí, tak ma Slovácko dostat tabulkovne. Ale Melicharek ma jít do Brna na hostování z toho Chorvatska a to by Slovácko utrelo
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Plos před 10 lety 03.02.2015 15:00 |Zdravím, přidávám info ke Škutkovi. Dnes odehrál na hrotu Podbrezové celý zápas. Další hostovačka?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Plos před 10 lety 03.02.2015 15:02 |http://www.onlajny.com/match/index/date/2015-02-03/id/135856
zde důkaz. Utkání se mu zřejmě vydařilo..
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
jira123 před 10 lety 03.02.2015 15:23 |Třebas budeme měnit :)
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
zeleznik2 před 10 lety 03.02.2015 16:18 |Škoda prohrát gólem v poslední minutě, stávat by se to nemělo...na druhou stranu hráli především náhradníci, ale ta nula na kontě střelených gólů není nikdy dobrá, vypadá to, že krom Škodáka moc střelců zatím nemáme...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
bongor před 10 lety 03.02.2015 19:27 |Je to škoda,všechno zůstává v historických análech a nikoho nezajímá,že byla minuta před koncem.Prostě Slavia prohrála,tečka.Mají si to hoši hlídat,jako když jde o body.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
mitsu před 10 lety 03.02.2015 22:30 |ja jsem teda nikdy moc nerozumel konceptu toho, ze v poslednich minutach se goly nedostavaji a hraci by si to meli pohlidat a stavat by se to nemelo. na zaklade ceho je pravdepodobnost obdrzeni golu mensi v poslednich minutach, nez v jakekoli jine? pohlidat by si to meli snad cely zapas a ne jen v poslednich minutach, ne? gol v posledni minute je akorat horsi v tom, ze uz s tim nejde moc delat, ale pravdepodobnost je stejna.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 09:31 |Taky nechápu proč to řešit u přáteláku. Jasně když se hraje mistrák vedu 1:0 tak prostě v těch posledních minutách se předpokládá, že to prostě ukopu i kdyby mělo být ve vápně 11 chlapů a míče měli lítat na tribunu. Ale stát se může leccos viz památné finále ManU vs Bayern...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
knl66 (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 13:32 |Nemusíme chodit ani tak daleko. Ještě na Strahově jsme hráli s nějakými postJugoši, už nevím, co to bylo za mužstvo, hrál za ně Bjelica. Tam jsme prohráli 0:2, doma to ještě asi 3 minuty před koncem bylo jen nepostupových 3:1 a v posledních třech minutách jsme to dotáhli na 5:1. Krásné časy.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 04.02.2015 16:39 |Nebo s Partizanem Bělehrad ve 2002... Venku jsme prohráli 3:1, doma vedli ještě v prvním poločase 2:0, na začátku druhého soupeři vyloučili hráče a Partizan hrál v deseti. Udržet to, tak bychom postupovali. Tři minuty před koncem brankář podrazil Vachouska a Petrous proměnil penaltu na 3:0, postupový výsledek... Ale v nastavení Olica Ivic snížil a prodlužovalo se, kde nakonec šťastným golem rozhodl Adauto. Tomu zápasů nechybělo vůbec nic.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Tomski před 10 lety 04.02.2015 17:23 |s Osijekem v roce 2000 pod Jarolímem...super vzpomínka...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
knl66 (přítel SN) před 10 lety 05.02.2015 07:24 |Bělehrad! Na ten jsem zapomněl! Jsou i opačné příklady: šachtar doněck a tiraspol :(
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Borris před 10 lety 03.02.2015 20:34 |Tak redaktor sportu Janega píše na Twitteru, že na letišti potkal Švícka, který byl na cestě za ostatními do Beleku a že jeho přestup se prý řeší. Paráda!
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
ortevor před 10 lety 03.02.2015 20:50 |pecka, to hrozne rad slysim, ze za nama Svicko leti...tohle verim ze bude naprosto jiny pripad nez Marcel Gecov, a Svec se v kadru bude vzdycky hodit :)
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
no-nick před 10 lety 03.02.2015 22:18 |Ve mně vzbuzuje nostalgické vzpomínky na naše krásný časy☺ Taky jej rád uvidím v našem dresu znovu ☺
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slaviator před 10 lety 03.02.2015 22:25 |Já bych radši jako vzpomínku na starý dobrý časy Dušana Dugo Šventa :-)
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
no-nick před 10 lety 03.02.2015 22:42 |Tak co tom žádná☺
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
travel (přítel SN) před 10 lety 03.02.2015 21:33 |Tamás nakonec přišel,Švec už je taky s mužstvem v Turecku ,tak si říkám,že by se na tom podílel FCH?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
spino před 10 lety 03.02.2015 22:17 |+ splacen dluh Šimáněmu.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
edenian před 10 lety 03.02.2015 22:36 |Neeechte toho
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
spino před 10 lety 03.02.2015 23:48 |Navíc se prý začaly s ochrankou uzavírat nové smlouvy, takže prodej Slavie v nejbližších dnech (ne-li hodinách) beru jako hotovou věc...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Borris před 10 lety 04.02.2015 00:27 |Jenom na základě tohodle to bereš jako hotovou věc? No abys pak nebyl zklamaný. Těch spekulací už tu bylo tolik, že já už z principu ničemu nevěřím, dokud to opravdu nebude tutovka.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 00:28 |Nenech se vysmát tohle info už je asi z 23.1. a mluvilo se o tom někde na hokeji.Usuzovat prodej podle toho co kdo uzavírá s ochrankou a nebo o tom kváká je dost naivní.Tam se dokonce tvrdilo že slávka je od předešlého dne prodaná a bude se to tutlat do léta....
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
birkin před 10 lety 04.02.2015 08:26 |uz vidim, jak novej vlastnik jako prvni vec resi uzavreni smlouvy s ochrankou...kor kdyz to spis bude spadat do kompetnece vlastnika lepe receno provozovatele stadionu
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 09:28 |No předpokládám, že Spino vychází z toho, že nový majitel koupí oboje. Proto by se museli udělat nové smlouvy se security. Ale vzhledem k tomu, že smlouvy se mohou obnovovat z desítek dalších důvodů, nejobvyklejší je konec platnosti té staré, tak mi to jako podklad k tomu, že je prodej na spadnutí přijde hodně odvážné.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
birkin před 10 lety 04.02.2015 11:01 |jo to asi jo, ale i tak si myslim, ze je to hodne chatrna indicie pro vyvozovani zmeny majitele, vzdyt novy vlastnik stadionu napr. vubec nemusi pro zajisteni ostrahy prebirat stavajici bezpecnostni agenturu
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 12:28 |Dokud cokoli nebude oficiálně potvrzené, nevěřím ničemu. Poslední roky mě naprosto vyléčily.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 13:56 |Prostě radio Jerevan :-)
Jak MB mění Slavii
tantalos před 10 lety 04.02.2015 09:00 |Uplynulo jen osm měsíců od hanebné prohry v Ostravě, při níž se Slavia udržela v lize jen díky štěstí a silám zvenčí a v životně důležitém utkání ani nevystřelila na branku soupeře. Za tu dobu se proměnila zásadně. Tenkrát nastoupila v této sestavě:
R. Černý - M. Dostál , M. Škoda , M. Smejkal , F. Neves - R. Hrubý (63. M. Nitrianský ), D. Boudjemaa , M. Gecov , J. Zmrhal (78. M. Dobrotka ) - T. Necid , M. Juhar (46. J. Vošahlík )
Náhradníci: K. Čontofalský , L. Tusjak , R. Eschemann , J. Sodoma.
Značné finanční potíže klubu umožnily za těch osm měsíců jen jeden "velký" nákup - návrat Latky, na druhé straně jsme ztratili Necku.
Totálně se změnil hlavně "zadek" týmu - teď tam máme Latku, Bílka, Švece (teď už se jeho přestup zřejmě dotáhne), Mikulu, Tamase, Deliho, Baeze, Fialku a Kodra, zatímco šance Dostyho a Nitrianského na základ jsou minimální.
V ofenzivnější části zálohy zůstávají jen dva tehdejší mlaďoši -Hrubý a Zmrhal, když Boudjemaa balancuje na okraji sestavy, protože na jeho místo "mozku týmu" aspirují Kenia a Piták. Velmi výrazně se do základu tlačí další mlaďoch Bazal.
Do útoku máme teď aspirantů dost - vedle nepochybného Škody jsou to Červenka, Diop, Kuchta, Batka, Fotr a další mladíci.
Důležité je, že téměř celý kádr je perspektivní (snad i Karel Piták, i když mě jeho foto vedle Švícka vyděsilo) a že vlastně kromě Tamase a Vukadinoviče všichni patří nám. Věřím, že tahle přestavba slibuje velké šance do budoucna.
Re: Jak MB mění Slavii
Navyseals před 10 lety 04.02.2015 09:23 |Docela mi vadí, že Pitákovi vyčítají jeho postavu a dokonce ho srovnávají s Horváthem. Do něj má teda hodně daleko. Piták nikdy nebyl extra štíhlej a co slyším, tak v přípravě patří k nejlepším. Prostě věk nezastavíš, každej není jako Šmicer, kterej je 6 let bez fotbalu a vypadá furt stejně.
Re: Jak MB mění Slavii
AlesJa před 10 lety 04.02.2015 10:30 |nj ale on bez fotbalu není :-), ale prý je na tom kondičně lépe než na podzim což je pozitivní, v noze a v hlavě to je, takže žádný problém a Karel bude důležitou součástí týmu.
Re: Jak MB mění Slavii
Sokrates55 (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 11:11 |Dobrý den přeji Vám všem a zdravím.
Já se přiznám k tomu, že jsem na podzim hru Karla a i jeho váhu kritizoval. Byl jsem však mile překvapen, když se objevil proti Žilině a byl jako proutek. Hlavně jeho pohyb byl daleko rychlejší a vydržel napadat vysoko a to poměrně dobře po celých asi cca 70 minut. Jinak souhlasím s přítelem Tantalem a trvám si na názoru, že ambice na pátý flek jsou reálné, záleží jen na trenérovi a hráčích, jak se o to páté místo poperou a nemožné to není.
"Nemo ultra posse obligatur" - K nemožnému nikdo není zavázán
Sokrates55
Re: Jak MB mění Slavii
mitsu před 10 lety 04.02.2015 13:15 |pamatujete si jak vypadal Ronaldo ke konci kariery v Madridu? Byl solidne obalenej, ale porad presprintoval vsechny stopery :)
Re: Jak MB mění Slavii
kjandourek (admin) před 10 lety 04.02.2015 11:31 |Já bych ještě dodal, že na Tamase máme opci, což také není k zahození - jak to je s Vukadinem netuším...
Re: Jak MB mění Slavii
Navyseals před 10 lety 04.02.2015 11:36 |Na Vukadina opci máme, ale pokud se nějak závratně nepovede jaro, tak bych ho vrátil do Jablonce.
Re: Jak MB mění Slavii
kjandourek (admin) před 10 lety 04.02.2015 21:51 |Mě se líbí - v koncovce je splašený, ale na tom se dá pracovat ...
Re: Jak MB mění Slavii
edenian před 10 lety 04.02.2015 15:07 |Kde je to foto Pitaka vedle Svicka, ktery te vydesilo?
Re: Jak MB mění Slavii
tantalos před 10 lety 04.02.2015 17:32 |pic.twitter.com/0Sqq753sPp
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
martyni (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 11:11 |Tak pratele, kdo neco vi nebo tusi, co se ve slavii deje..:) Nechcete se nekdo s nami podelit?:) Zaplaceni dluhu SImanemu, Tamas, Zmrhal neodesel, Svec na ceste.. je za tim Chvalovsky nebo nekdo jinej?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
AlesJa před 10 lety 04.02.2015 11:21 |Zmrhal sám řekl, že osobně o žádné nabídce neví, takže jestli to vůbec byla pravda ten jeho údajný odchod
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
martyni (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 11:31 |Ale tak to byl takovej marketingovej rozhovor.. rekni, ze o nicem nevis, ze ti plat chodi a noviny nectes.. to bych vubec nebral v uvahu..
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
martyni (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 11:11 |Tak pratele, kdo neco vi nebo tusi, co se ve slavii deje..:) Nechcete se nekdo s nami podelit?:) Zaplaceni dluhu SImanemu, Tamas, Zmrhal neodesel, Svec na ceste.. je za tim Chvalovsky nebo nekdo jinej?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
1rytir před 10 lety 04.02.2015 11:38 |Koukal jsem na sestřih zápasu s Vardarem a musím říct, že přetrvává naše stará bolest. Neumíme proměňovat šance! Pokud si srovnáte výsledky jiných prvoligových celků z přípravy s těmi našimi, zjistíte snadno, že dáváme málo branek. Zvlášť v případě srovnání s Libercem, našim prvním soupeřem, je to markantní
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
podol (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 11:42 |Souhlasím, takové tutovky neproměnit, to je umění. Měli jsme minimálně tři. Vzpomínám na Pepu Bicana, v takovéto tutovce se rozhlédl a umístil. Současní hráči dají co nejtvrdší ránu a je z toho tyč či nastřelený brankář. Chce to přemýšlet.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Navyseals před 10 lety 04.02.2015 11:49 |tak Diopovi ta střela sedla, tam se vytáhl gólman, ale jinak Bazal to měl asi řešit jinak
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 13:44 |Přesně na Diopovi je viděť že mířil a sedlo mu to pěkně. Bohužel pro něj to kam to bude kopat bylo tak strašně okaté, že to brankáři trochu usnadnilo zákrok.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slamacek (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 11:49 |jenže kdyby tady běhal
druhý Bican, tak tu bude tak max. Do osmnácti
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slamacek (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 12:09 |a tohle uz zacina u deti. kde je hlavni cil trefit branu. jen malo se snazime deti vest k tomu aby zakonceni slo do urcitych mist, neco trefovat. pak z toho je zavru oci a vystrelim... na misto umistene strelby k tycim apod.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
AlesJa před 10 lety 04.02.2015 13:48 |no tak nejdříve se musí naučit trefit branku pak může umisťovat.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Barra před 10 lety 04.02.2015 12:31 |Dobry den Podole, souhlasim, i kdyz je tomu tak, ze drive meli hraci vice casu aby se rozhodli, kam mic umistit. Fotbal se stal virilni sport, hraci se bez sily a rychlosti neobejdou, ted jsou ihned pri prvnim dotykem s micem atakovani.. A pritom neni tomu jeste tak davno ze absolutni hvezdy byli Cruijff a Beckenbauer, stejne jako 'spalicek' Gerd Mueller. Hra finale Nemecko-Holandsko z MS 1974 nema uz moc spolecneho s dnesnim fotbalem. Jo, casy se meni. Plati jeste emailova adresa, kterou jsi tady pred casem zanechal?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
podol (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 12:36 |Příteli Barro nová adresa: janus2@atlas,cz
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
podol (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 12:37 |oprava: atlas.cz
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
1rytir před 10 lety 04.02.2015 13:22 |To je bez debat. Času je daleko méně, ale není to jen o rychlém myšlení, ale i provedení. Souhlasím se slamáčkem, děcka by se měla učit nejen střílet na branku nártem, placírkou, šajtlí, ale i trefovat konkrétní místa v ní. Dá se tomu naučit, stejně jako tomu myšlení. Stačí klukům vysvětlit, že když například brankář stojí támhle je jistější míč směřovat támhle, pak jim ukázat, jak na to a nechat je to procvičovat. Vím, je to teorie, ale pořád mi to nevysvětluje fakt, že v týmu prostě máme borce, kteří to neumí a jinde je mají. Navíc na videu jsou situace, kdy měl náš střelec času relativně až až...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slamacek (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 13:29 |myslim ze docela terfne to ted vystihl hrebik v rozhovoru tusim pro sport. neucime detem hernimu mysleni. ucime je az resit vzniklou situaci a zakladem je dle mne predvidani dane situace. tak jak se hraji napr. sachy. to samo pri zkaonceni nestaci a tady mam pred ocima treba Kuku. dle meho docela inteligentni clovek a prave u nej mi prislo, ze diky tomu ze si uvedomoval tihu, ktera na nem byla tech golu daval jen tak malo... co dokazal zahodti bylo neskutecny. proti tomu uplne prostacek Koller. to byl zabijak. nebo treba nas vlcek. u nej terba hrala roli hlava. kdyz si neveril cil byl trefit branu. kdyz si veril, tak trefoval mista v brane...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
martyni (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 13:36 |Tak dulezity je umet delat na hristi co nejrychleji spravna rozhodnuti... to chce predvidavost, zkusenost, cit pro hru, prehled, sebevedomi.. nestaci jen inteligence sama o sobe... Messi vynika v tom, ze se umi bleskove spravne rozhodovat, je ve fotbalovem mysleni rychlejsi nez ostatni.. naopak Juhar zejmena pri hre v zaloze vynikal mnozstvim spatnych rozhodnuti..
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
bongor před 10 lety 04.02.2015 18:28 |Ahoj podole,zapomínáš,že Velký Pepi byl nejlepším hráčem na světě,s tím se nemůže ani vzdáleně přirovnávat hned tak někdo z Evropy a od nás leda tak někdo z toaletné,ale to jen v chorých mozcích někoho z taškářových listů.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
martyni (přítel SN) před 10 lety 04.02.2015 13:31 |No nevim, samozrejme jeden gol na dva zapasy na hernim soustredeni je malo.. presto si nemyslim,ze nejvetsi problem by mel byt nepromenovani sanci.. nasi nejvetsi bolesti poslednich let bylo to, ze jsme hrali tak opatrny a nepohyblivy fotbal, ze jsme se do sanci ani nedostavali. To se zmenilo s MB, na podzim jsme se do sanci dostavali a nektere zapasy je i promenovali. Chybela spis lepsi spoluprace v obrane a v kombinaci, casto jsme ztraceli mice a meli deravou obranu.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
bongor před 10 lety 04.02.2015 18:55 |Na současný makedonský fotbal má jasný názor. „My jsme černá díra Evropy, vždyť jen zápasy makedonské a albánské ligy nejsou v nabídkách sázkových kanceláří. Všichni vědí, že se tam podvádí.“
Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/legendarni-fotbalovy-mafian-z-balkanu-d8u-/fot_zahranici.aspx?c=A150204_164039_fot_zahranici_elv
Tenhle článek teda to je maso,doporučuji přečíst jak jeden zápas v Jugo skončil 134-0.Obě mužstva dostala rok distanc,ale ten král fotbalových mafiánů se pořádně
napakoval.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
naplavnik před 10 lety 04.02.2015 21:13 |Pokud si Švicko udělal výlet do Turecka,tak je asi vše na dobré cestě.S tím by tak měly souviset i odchody minimálně jednoho z dvojice Dostal Nitransky.Martinovi bych Budějovice pral,a i Nitro by se třeba pod Klusáčkem mohl zvednout.Příchody se jinak už asi očekávat nedají,přijít na řadu by měly přijít cca 3-4 odchody.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Betynka58 před 10 lety 05.02.2015 00:41 |Docela mne udivuje, že na oficiálkách není ani zmínka o tom, že se už Švícko připojil k mužstvu, přitom na těch fotkách z tréninku je.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slamacek (přítel SN) před 10 lety 05.02.2015 08:53 |je to na FB
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
slamacek (přítel SN) před 10 lety 05.02.2015 09:01 |tak jsem si udelal test na idnesu. a mam zcela rozdilny pohled na posuzovani offsidu. pak je velmi zajimava otazka cislo 8. proslapnuty kotnik. hned jsem si vzpomel na obdobnou situaci ze zapasu v boleslavi, kde se to same stalo, jen s tim rozdilem, ze
1) nitriansky ktery odehral mic a pak mu bylo slapnuto na kotnik musel stridat
2) primak proti nam, z ktereho padl vyrovnavaci gol - primo v rozporu s tim jak by mela byt dle vykladu posouzena (Hráč v modrém dresu jde do souboje s malou šancí hrát míč férovým způsobem a protivníkovi šlápne na kotník velmi intenzivně. Nezvážil důsledky zákroku pro zdraví soupeře. Za surovou hru by měl být vyloučen.)
3) komise tuto situaci ani neresila. - rozhodci nedostal snizenou znamku a trest
a pak jim ma clovek verit.. jo jak se jim to hodi ...
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Sokrates55 (přítel SN) před 10 lety 05.02.2015 10:10 |Dobrý den přeji Vám všem.
Můj velmi dobrý přítel a bývalý uznávaný mezinárodní rozhodčí (také i předseda komice rozhodčích a není to Macela) je velmi znepokojen působením některých pánů a dámy, kteří úplně natvrdo naprosto rozdílně, a to blahosklonného přihlížení "cinklého" ohýbají fotbalová pravidla dle svých představ.
Takže pane Slamáčku, příteli, vždyť sám víte, že kolikrát nevěříme svým očím a uším, co je všechno možné "někde" písknout a "jinde" se to pustí úplně v pohodě.
Včera jsem sledoval zápas Bolton - Liverpool, krásný zápas, nasazení, správně písknutá pentle a pak úchvatný obrat na konci zápasu, byť Liverpool hrál téměř 30 minut proti deseti. Ta červená byla přitom zcela bez debat a také byla nekompromisně nařízena, byť byla udělena domácímu hráči.
Sokrates55
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Navar (přítel SN) před 10 lety 05.02.2015 11:05 |Velmi zajímavý videokvíz na iDNES, doporučuji.
Na rozdíl od kolegy slamacka se domnívám, že je potřeba více pokory a konstatování, že i po třiceti letech aktivního/pasivního fotbalu se mám ještě hodně co učit. Ač mám někdy pocit, že veškerému dění na trávníku neomylně rozumím, pravdou je, že jsem udělal jen 9 bodů ze 16.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 05.02.2015 15:00 |Skončil jsem u otázky číslo 9. ze dvou důvodů 1. koukat před každým videem ve videu a po videu je fakt na zabití. 2. pokud mi někdo chce namluvit, že když hráč v ofsidu jeví maximální snahu hrát míč, doběhne až k němu a tam teprv míč přenechá jinému hráči není ofside tak nemá v tom testu smysl pokračovat.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 05.02.2015 16:31 |Pravidla mají být jednoznačná a tak tomu bylo v minulosti. Byla ruka, pískla se, byl offside, pískl se taky, ale pak se začaly dělat změny a úpravy. Když se zavedl mrtvý offside, tak to ještě bylo v pohodě. Potom se začaly vymýšlet další úpravy pravidel, kdy v dané situaci záleží pouze na výkladu pravidel ze strany konkrétního rozhodčího, který zápas řídí. A to je špatně. Je to systém, který umožňuje lépe manipulovat se zápasy, pokud je samozřejmě zájem. Např. pravidlo „trojího trestu“ (penalta, červená karta, následný nepodmíněný trest) při faulu ve vápně je naprosto nesmyslný a pokud to někdo sledujete, tak je velice zajímavé, jak se to využívá. Někdy je jen penalta, někdy se žlutou a někdy s červenou kartou. A vyloučení je obrovský zásah do utkání, ten jeden hráč tam strašně chybí. V lepším případě záleží na posouzení zákroku sudím, v horším případě na jeho zájmu… Bohužel.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
ElBrody před 10 lety 06.02.2015 07:49 |No podle těch videí udělali jen 9 bodů i ty rozhodčí z Ligy mistrů :)
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Pepino44 před 10 lety 05.02.2015 12:58 |Opět změna - podle ofikostránek začíná dnešní utkání v Turecku (alespoň onlajn) až v 15,00 hod.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Pepino44 před 10 lety 05.02.2015 13:42 |Tak na těch ofikostránkách je někdo asi nalitej,už je tam zase onlajn od 14,00 hod.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
goop před 10 lety 05.02.2015 13:59 |Jak to, že na těchto stránkách ještě nečteme o začínajícím zápase?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Pepino44 před 10 lety 05.02.2015 14:00 |Pokud by někdo našel nějaký stream,prosím o odkaz.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
jirkka před 10 lety 05.02.2015 14:04 |Možná by mohl být tady
http://www.nkdomzale.si/
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
goop před 10 lety 05.02.2015 14:06 |Už prohráváme?
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
Pepino44 před 10 lety 05.02.2015 14:09 |To nám to pěkně začalo.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
goop před 10 lety 05.02.2015 14:15 |Asi trochu pech.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
goop před 10 lety 05.02.2015 14:20 |Zatim nás, zdá se, melou.
Re: Slavia - Vardar Skopje 0:1
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 05.02.2015 14:19 |Já bych ty přípravný zápasy moc neřešil po dlouholetém sledování se ukazuje že pak v lize může byt vše jinak.Co nám bude platné ted vše třeba vyhrát když v elbéčkách dostanem rychtu a samozřejmě třeba i naopak.Pro mě za mě at ted všechno prohrajou,ale v lize chci vidět jen vítezství :-)