Hráči Slavie

Simon Deli slávistou!

Slavia hlásí první zimní posilu, smlouvu do 30.6. 2018 podepsal záložník Simon Deli.

Simon Deli přestoupil ze Sparty a s A týmem Slavie již absolvoval první trénink ve slovenské Korni. Třiadvacetiletý obránce či záložník se narodil 27. října 1991. Po příchodu z domovské země Pobřeží Slonoviny zamířil na první angažmá do Sparty, ale za áčko v ní neodehrál ani minutu a minulou sezónu odešel na hostování do Českých Budějovic. Letošní podzim strávil na hostování v Příbrami a nyní přichází k nám. "Jsem moc rád, že se povedlo přestup dotáhnout. Slavia je velký český klub a pro mě je výzvou za ni hrát. A hlavně se společně s týmem pokusit jípomoci v posunu tabulkou výše," řekl Simon Deli pro oficiální web.

Podle slov sportovního ředitele Karola Kisela o 192 cm vysokého univerzálního hráče Slavia projevovala zájem delší dobu. "Deliho jsme dlouhodobě sledovali a měli o něj velký zájem. Vidíme v něm obrovský potenciál, je použitelný ve středu zálohy i jako stoper. Teď se nám povedlo transfer dotáhnout a věřím, že bude pro Slavii velkou posilou," uvedl Kisel pro oficiální web.

S posilou je spokojený i trenér Miroslav Beránek. "Jsem rád, že Simon přišel, protože je to hráč, který nám může pomoci svou všestranností. Může hrát jak stopera, tak středního záložníka. Je fyzicky velmi dobře připravený, silný v soubojích a ve hře hlavou. Věřím, že našemu týmu vydatně pomůže. Jednou z dalších výhod je, že v Česku už je rok a půl. Je adaptovaný, snaží se mluvit česky, takže i na tomto budeme pracovat."

Komentáře (175)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Simon Deli slávistou!

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 12:37 |  
    0 0

    Tuto zpravu prijimam bez jakekoliv emoce. Nic od nej necekam, ale necham se mile prekvapit.
    Chapu souvislost s odchodem Dobrotky, ale bota nas urgehtne tlaci jinde.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Tomski     před 10 lety 12.01.2015 12:40 |  
      0 0

      po dlouhé době přišel někdo s potenciálem i předvedenou kvalitou...za mě super...

      • Re: Simon Deli slávistou!

        AlesJa     před 10 lety 12.01.2015 12:55 |  
        0 0

        souhlasím a myslím, že přichází na post def. záložníka

    • Re: Simon Deli slávistou!

      subHuman     před 10 lety 12.01.2015 12:43 |  
      0 0

      Přesně tak. I když odečteme odcházejícího Zmrhala (pokud je to pravda, a já mám informace že ano), tak na střední defenzivní hráče máme Baeze, Kodra, Bílka, Latku, Fialku, Salašoviče... Na levého beka nikoho a místo Škody akorát Červenku a Diopa, což při vší úctě pro mne nejsou útočníci ligových parametrů...

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 12:48 |  
        0 0

        Sube a ví se, kam by měl Zmrhal zamířit? (možná už se to tu řešilo, pokud ano, tak se omlouvám a dohledám)

        • Re: Simon Deli slávistou!

          violence     před 10 lety 12.01.2015 12:49 |  
          0 0

          Werder Brémy

          • Re: Simon Deli slávistou!

            Kara (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 12:55 |  
            0 0

            Díky. Docela mě překvapuje, že si Slavia nepočká až po ME 21, ale třeba je ta nabídka fakt dobrá.

            • Re: Simon Deli slávistou!

              Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 13:04 |  
              0 0

              Tomu také nerozumím. Ale věcí, kterým ve Slavii rozumím je velmi málo :-) :-)

              • Re: Simon Deli slávistou!

                edenian     před 10 lety 12.01.2015 16:45 |  
                0 0

                Proberem to po vybuchu 21ky na turnaji :-)

                • Re: Simon Deli slávistou!

                  Kara (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 11:42 |  
                  0 0

                  Nesýčkuj :) já se na ten turnaj náhodou velice těším

          • Re: Simon Deli slávistou!

            zeleznik2     před 10 lety 12.01.2015 15:08 |  
            0 0

            25 mega?nebo jiná částka?Petrák šel tuším za tuhle sumu.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        AlesJa     před 10 lety 12.01.2015 12:57 |  
        0 0

        ty hráče sice na post máme, ale Latka,Bílek pro MB stopeři, Fialka to samé, Kodr víme, že tam zatím hrát nemůže

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 13:05 |  
        0 0

        já nevím, jestli mě víc děsí zoufalá situace na krajích obrany, nebo to, že nemáme alternativu do útoku. Nechci sýčkovat, ale Diop, ani Červ to z fleku nespasí.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          mike-k (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 13:07 |  
          0 0

          Třeba by tam opravdu půjde Mičola do útoku.

          • Re: Simon Deli slávistou!

            zeleznik2     před 10 lety 12.01.2015 15:10 |  
            0 0

            taky si myslím, že by mohl hrát útočníka, typem odpovídá, pokud se tedy zase nezraní...

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Travinho     před 10 lety 12.01.2015 14:06 |  
        0 0

        Takže Červenka s Diopem nejsou hráči prvoligových parametrů, ale Fialka, Kodr či Salašovič ano? Z mého pohledu je to spíš naopak.

  2. Re: Simon Deli slávistou!

    tolsimir     před 10 lety 12.01.2015 12:41 |  
    0 0

    ok, takze jsme privedli hrace, ktery muze hrat na stoperu nebo defenzivnim zalozniku. Na stopera mame Latku, Bilka, Kodra, Fialku. Na defenzivniho zaloznika mame Baeze, Kodra, Zmrhala. Ja se ptam proc?

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Tomski     před 10 lety 12.01.2015 12:43 |  
      0 0

      třeba ze stoperů odejde někdo hostovat a ze zálohy půjde někdo do zahráničí...+ odešel Dobrotka, Baez taky může dostat stopku...a proč ? protože je dobrej...

    • Re: Simon Deli slávistou!

      subHuman     před 10 lety 12.01.2015 12:44 |  
      0 0

      :) Byls rychlejší :)

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Travinho     před 10 lety 12.01.2015 12:45 |  
      0 0

      No on Kodr i Fialka se ještě mají co učit. Navíc na jiných postech už nemáme borce, kteří by byli schopni na stoperu zaskočit. Jinak Jarda Zmrhal je podle mého spíše ofenzivní hráč.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Arutha     před 10 lety 12.01.2015 12:45 |  
      0 0

      Tak o Zmrhalovi se říká, že odejde a Kodr v každém zápase ukazoval, že na to ještě nemá. A když se pak Baéz vykartuje...

      • Re: Simon Deli slávistou!

        tolsimir     před 10 lety 12.01.2015 12:48 |  
        0 0

        to je vsechno hezke, relativne mozna i pravda, ale realitou je, ze z toho akorat vyplyva, ze si doplnujeme kadr, zvysujeme kvalitu nahradniku. Coz v situaci, kdy nas na minimalne 4 postech ZAKLADNI sestavy neuveritelne tlaci bota, je luxus, ktery je dle meho nebetycne hloupy

        • Re: Simon Deli slávistou!

          Arutha     před 10 lety 12.01.2015 12:52 |  
          0 0

          Já nepopírám, že bych raději viděl posílení na jiných postech, i tak si ale myslím, že Deli není špatná posila

        • Re: Simon Deli slávistou!

          golux     před 10 lety 12.01.2015 12:55 |  
          0 0

          ano, my slaviste zase vse znegujeme... Podle me dobry kauf, mozna, ze uz budeme schopni hrat i na dva utocniky. Ona totiz i kvalitni zaloha je toho předpokladem...

          • Re: Simon Deli slávistou!

            mike-k (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 12:58 |  
            0 0

            když budeme mít dva útočníky. :) Ne vážně, viděl jsem ho za Příbram a to se mi líbil moc. (dal mi vzpomenout na Míšu Tavarese)

        • Re: Simon Deli slávistou!

          nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 13:00 |  
          0 0

          Dle toho jak jsem měl možnost ho vidět, tak to nebude doplnění kádru, ale základ. A i kdyby Zmrhal zůstal, tak ten může hrát lajnu. Horší než ty současný lajnový hráči určitě nebude.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 13:02 |  
          0 0

          Moc často dění ve Slávce nekritizuji,protože je ten stav takovej jakej je,ale přestupová politika je snad ještě horší než to zbývající,jistě že Simon není to nejhorší co nás potkalo.

  3. Re: Simon Deli slávistou!

    jira123     před 10 lety 12.01.2015 12:51 |  
    0 0

    super , pamatuji když jsme hrály s PŘ a Deli nám tam vodil celou naši zálohu .Ať se daří chlape .Tak vám nevím zda to znamená přestup zmrhala nebo ne ?

  4. Re: Simon Deli slávistou!

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 12:51 |  
    0 0

    Jednoznačně to chápu jako náhradu za Zmrhala.

    Střed záloha ALDO-DELI

    • Re: Simon Deli slávistou!

      AlesJa     před 10 lety 12.01.2015 13:01 |  
      0 0

      a co třeba útočnější Kenia-Deli

      • Re: Simon Deli slávistou!

        mike-k (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 13:05 |  
        0 0

        Keniu bych dal před ty dva. :)

        • Re: Simon Deli slávistou!

          AlesJa     před 10 lety 12.01.2015 13:12 |  
          0 0

          já si myslím, že by tam mohl být třeba Damien :-), ale ten stále chodí na kraj a konečně by se mohlo hrát kombinačně

    • Re: Simon Deli slávistou!

      naplavnik     před 10 lety 12.01.2015 13:02 |  
      0 0

      No toho se právě trochu bojím, oba dva hlavně defenzivní hráči, myslím, že hrát by měl jen jeden z nich, resp. Deli pak na stoperu.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 13:06 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu jak si nás Deli vodil v utkání s Příbramí, tak bych se jeho ofenzivních schopností fakt nebál.

  5. Re: Simon Deli slávistou!

    naplavnik     před 10 lety 12.01.2015 13:06 |  
    0 0

    Hráč je to dobrý a navíc s perspektivou. Nejvíce jej vnímám jako konkurence Aldovi, resp. alternace k stoperské dvojici Latka-Bílek. Doufám, že to nebude parťák k Aldovi do zálohy, protože dle mého by mělo stačit hrát na jednoho DZ. Jeho výraznou předností oproti Aldovi jsou ty fyzické parametry.

  6. Re: Simon Deli slávistou!

    petrjir     před 10 lety 12.01.2015 13:08 |  
    0 0

    Omlouvam se za chyby, pisu z mobilu a nejak mne to prepisuje pismena.

    Sice hráč dobrý, ale jak pise vyse tolsmir a subhuman, stejně stále zbývá posílit na postu levého a praveho obránce a útok. A jak se nechal Beránek slyšet, ze přijdou tak dva hráči, tak jedním z nich je Deli, druhy levy bek a bohužel to bude tak vše. Skoda , ze jsme si nechali odejit Balaje s Dobrotkou, i když chápu, ze pokud tu nechteli zůstat, tak to nelze lámat pres koleno. V tomto případě, když je pryč Balaj bych zkusil oslovit Forta.

    Jinak dotaz pro subhumana či další zasvěcenéjsi. Jak to vypadá s maďarským bekem? Někde jsem četl, ze to spis vypadá na výměnu Machovec Dostal, tak to by znamenalo, ze by asi Tamas nevysel?

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 13:11 |  
      0 0

      Kdyby se vážně uskutečnil trejd Dostál-Machovec, tak si beru dovolenou a jdu se týden někam vyřehtat. To by byl tah, dřevo za dřevo :-)

      • Re: Simon Deli slávistou!

        petrjir     před 10 lety 12.01.2015 13:13 |  
        0 0

        Někde jsem četl, ze je k tomu blízko, ale už nevím kde a co je na tom pravdy. Každopádně Machovec ne trénuje ani s Budejkama kvůli zranění, které přetrvává, tak to asi taky žádná sláva nebude.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Jiri1     před 10 lety 12.01.2015 13:19 |  
        0 0

        Hm, tak tohodle jsem se bál, hráč se výrazně neprosadil nejen ve Spartě , ale ani na hostováních, jde o kluka skromného leč nevýrazného, spíš jsem doufal, že vyjdou námluvy s cizinci, které dohazuje do CR Kolář, tam je skutečná kvalita.
        K Balajovi se nemá cenu moc vyjadřovat , je to pryč, ale , jak je vidět jsou kluby , které ještě prodají na úvěr, jen jsen zvědav kdo ho zaplatí, jestli formálně majitel , nemajitel, nebo prodej dalších kvalitních hráčů, však se zase kola té komedie začínají točit.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          Udder     před 10 lety 12.01.2015 14:21 |  
          0 0

          Deli patřil mezi nejlepší hráče v Dynamu i v Příbrami, tak jakýpak neprosadil :)

  7. Re: Simon Deli slávistou!

    spino     před 10 lety 12.01.2015 13:15 |  
    0 0

    Zaplatili jsme ho tentokrát Křéťovi včas, nebo zase počkáme do konce sezóny, jestli na něj seženeme peníze?

    A může hrát proti Spartě?

  8. Re: Simon Deli slávistou!

    Sedrousek     před 10 lety 12.01.2015 13:20 |  
    0 0

    a nemáme těch záložníku už nějak moc?

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Dresco     před 10 lety 12.01.2015 13:34 |  
      0 0

      však my ho předěláme na útočníka, takže v klidu :-)

  9. Re: Simon Deli slávistou!

    Philliip     před 10 lety 12.01.2015 13:44 |  
    0 0

    Bota nas sice tlaci jinde, ale to neznamena, ze nemuzeme byt za Deliho radi. Za me to je kvalitni posila, at uz do obrany nebo do zalohy. Urcite jeste nekdo na potrebnejsi posty. Co se tyce utoku, tam muze byt prinos Micola, prekvapit muze Bazal a sanci dostane Diop. Momentalne bych rad videl nekoho na pravy kraj obrany a produktivniho krajniho zaloznika.

  10. Re: Simon Deli slávistou!

    1rytir     před 10 lety 12.01.2015 13:47 |  
    0 0

    Hlásím se k těm, kteří přestupové politice Slavie nerozumí. A nestydím se za to :-)

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Corfe     před 10 lety 12.01.2015 14:09 |  
      0 0

      Zrovna Deli mi teda přijde jako rozumná a logická posila. Skončil stoper Dobrotka a def. záložník Gecov, tak přivádíme mladého a perspektivního hráče, který může hrát na obou postech a oproti našim mladým jako je Kodr už přece jen něco odkopáno má a představuje okysličení kádru. Podle mě je to sibná posila s dobrými fyzickými parametry, za kterou jsem rád.

  11. Re: Simon Deli slávistou!

    afro     před 10 lety 12.01.2015 13:53 |  
    0 0

    Já jeho příchod vidím pozitivně a vypadá to na ten naznačovaný odchod Zmrhala. V podzimním zápase v Edenu se mi Deli líbil hodně a očekávám ho v základu ve středu zálohy s Baézem a před nimi Keniu. Za určitých okolností by byla fajn záloha Deli (DZ), Kenia (SZ) a podhrot Boudjemaa, ale to by mohl být tak trochu průchoďák a myslím, že s Boudjemaaou se už ani moc nepočítá...

    Ovšem krajní beky a po odchodu Balaje i útočníka potřebujeme jako sůl stále.

  12. Kritiky

    Mike     před 10 lety 12.01.2015 13:56 |  
    0 0

    Vážení, moc nechápu, proč je některými tento přestup kritizováný a zpochybňovaný. Je jisté, že potřebujeme ještě posílit na krajích obrany a v útoku, ale Simon Deli je hráč do základu ihned, a to jak na stopera nebo DZ. Já vím, že to srovnání strašně kulhá, ale třeba do Bayernu přišel Xabi Alonso a svou kvalitou prostě předčil všechny konkurenty na své pozici a hraje v základu. Podle mě je nezpochybnitelné, že Deli svojí kvalitou předčí Kodra nebo Fialku, takže bude hrát v základu a tím pádem se hra mužstva jako celku zkvalitní. Pokud vezmu fyzické parametry jeho krajana Yaya Turého, tak má srovnatelné, na rozdíl třeba od Kodra. Deliho beru jako jednoznačnou posilu. Viděl jsem ho několikrát za Příbram a když jsme ho viděli se synem naživo v Edenu, tak kluk prohlásil něco ve smyslu- ,,ten černoch, to je teda plejer." Takže Simone vítej u nás a ať se Ti daří.

    • Re: Kritiky

      bongor     před 10 lety 12.01.2015 21:14 |  
      0 0

      Zatím nejrozumější názor Miku.Já k tomu dodám,že odjakživa propaguju spojení
      našich hráčů s posilami z Afriky,jižní a střední Ameriky nebo Balkánu,tedy hráči,kteří
      fotbalem většinou žijí,protože je to jedna z mála jejich možností,jak si zajistit solidní život.Odchovanci jsou fajn,občas někdo z nich zazáří,bohužel u nás je to tak,že zazáří až někde jinde.Vítej Simone a já Ti v Lovosicích ohlídám tu Tvoji oplatkárnu Deli.

  13. Re: Simon Deli slávistou!

    Tonda     před 10 lety 12.01.2015 13:57 |  
    0 0

    řekl bych že absolutní prioritou je vyřešení těchto pozic a v tomto pořadí:

    Levý bek
    pravý bek
    levé křídlo
    útok

    • Re: Simon Deli slávistou!

      afro     před 10 lety 12.01.2015 14:06 |  
      0 0

      Levý bek - JUHAR
      pravý bek - ?
      levé křídlo - JUHAR
      útok - JUHAR

      Ale jinak souhlas.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Tonda     před 10 lety 12.01.2015 14:12 |  
        0 0

        ja si myslim ze je vhodna chvile Juhara prodat.. je to levonohy univerzál. Pribalime k nemu Nitrianskeho jako bonus zdarma a z usetrenych platu muzeme pritahnout jednoho opravdového beka.
        :)

        ted vazne - Juhar na beku - vždycky trnu, juhar jako kridlo - strili jak smyslu zbaveny, juhar na hrotu? - budiz jako nahrada za skodaka, ale spise v zápasech kdy hrajeme na brejky..

        • Re: Simon Deli slávistou!

          zeleznik2     před 10 lety 13.01.2015 18:14 |  
          0 0

          a to hrajeme skoro pořád...

    • Re: Simon Deli slávistou!

      nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 14:08 |  
      0 0

      S tím by se dalo celkem souhlasit, nicméně místo levého křídla by možná chtělo sehnat pravé. Když přijde slušněj levej bek, tak na křídlo může jít Juhar, což by jakž takž mohlo vyhovovat.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        bongor     před 10 lety 12.01.2015 21:17 |  
        0 0

        Juhi má výhodu,že je tak trochu poděs a nikdo ze soupeřů neví co zrovna udělá.
        Levá záloha ,nebo brejkový útočník to ano.V obraně ho vidím moc nerad

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Jiri1     před 10 lety 12.01.2015 14:09 |  
      0 0

      My nejsme Bayern a Deli není Alonso, , ja bych toho Kodra klidně stavěl i nadále., protože hrál spolehlivě, navíc je mladší a zjevně má před sebou dobré roky.
      Ano Deli je universal, který může klidně nastupovat na více postech, ale furt ny uniká jeho výrazný příspěvek , podle mne jen rozšíří kádr.
      Navíc podmínky přestupu nejsou tak výhodné

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Tonda     před 10 lety 12.01.2015 14:13 |  
        0 0

        a jake jsou podmínky prestupu?

        • Re: Simon Deli slávistou!

          bongor     před 10 lety 12.01.2015 21:18 |  
          0 0

          To Ti Jirka neprozradí,je to jeho know-how.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Travinho     před 10 lety 12.01.2015 14:15 |  
        0 0

        Kodr zatím na ligu jednoznačně nemá, měl by se vyhrávat někde na hostování. To by mu prospělo nepochybně více, totéž platí i pro Salašoviče a Proška.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Sedrousek     před 10 lety 12.01.2015 14:21 |  
        0 0

        Já si pamatuju ze když byl Kodr na hřišti a měl hrát DZ tak to bylo jako by jsme hráli o deseti. Balon v souboji nesebere protože je slabej a při naší rozehrávce se schoval mezi stopery sklonil hlavu a dělal ze tam není. Za mně Kodr zatím určitě ne. to se mi mnohem víc líbil Fialka. Ten poslední zápas v Otravě zvládl. Jen aby to nebyla náhoda

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Travinho     před 10 lety 12.01.2015 14:14 |  
      0 0

      Levý bek by měl být jasná priorita. Máme tam jen Juhara a to ještě bych jej raději viděl v záloze. Napravo se bohužel asi počítá s dvojicí Mikula, Nitrianský, tak snad se jeden z nich chytí. Levou zálohu bych po návratu Bazala a Mičoly viděl silnou dostatečně. Útok dle mého také výraznou posilu nepotřebuje. Červenka dle mého názoru může plně nahradit Balaje. Navíc chytit by se mohl už i Diop.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Tonda     před 10 lety 12.01.2015 14:19 |  
        0 0

        Nitriansky uz několikrát ukazal ze to ma na haku... Micola mi prijde spise jako pravy zaloznik, ale třeba se pletu, uz je to dlouho co jsem ho videl hrat. Bazal ani Cervenka nemaji zkusenosti v první lize, tam je potřeba byt opatrny... muzou a nemusi se chytit, a jak to dopadlo napr s Martinem Hurkou vime všichni..

        • Re: Simon Deli slávistou!

          marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 14:58 |  
          0 0

          Nojo ale Hurka zatim nebyl schopnej se trvale prosadit na žádném hostování, narozdíl od Bazala.

          • Re: Simon Deli slávistou!

            AlesJa     před 10 lety 12.01.2015 15:25 |  
            0 0

            Hurka je divný to potvrdí všude kde byl

      • Re: Simon Deli slávistou!

        naplavnik     před 10 lety 12.01.2015 14:24 |  
        0 0

        I když nevím, zda by to bylo hned do základu, ale snad vyjde tan Maďar, i když ten bude asi v našich podmínkách příliš drahej. Snad má Kisel pro posílení tohoto postu i nějaký plán B, C... Na pravém beku jsem již pomalu smířený s dvojkou Mikula, Nitranský.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        kalex     před 10 lety 12.01.2015 14:38 |  
        0 0

        Deli je dobrá posila. Kdyby přišel ještě maďar, tak bych byl relativně spokojený. Spokojený ještě víc bych byl, kdyby dal někdo Nitrianskému pá pá a šáteček.
        Teď by fakt mohl dostat šanci Červenka a Diop. Proto si nemyslím, že by byla potřeba tahat dalšího útočníka. To by musel být tip Rabušice, jinak by se tito dva na to mohli rychle vysrat jako Balaj. uzdravili se Mičola s Berkovcem.
        Škoda by byla Damiena.

        No a co mě extra potěšilo byly reakce rudé chátry na to, že jde Deli k nám a jejich včerejší superzápas. Ikdyž to byl jenom přátelák, mohlo to být 7:2 a nikdo až na ně by se nedivil

        • Re: Simon Deli slávistou!

          bongor     před 10 lety 12.01.2015 21:23 |  
          0 0

          No tam byla chyba,že si sebou zapomněli vzít nějakého našeho sudího.To se to potom holndýrům hraje,když nějakej blbec píská rovinu a soudruzi jsou tím znevýhodněni,nejsou na to halt zvyklí.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        zeleznik2     před 10 lety 12.01.2015 15:07 |  
        0 0

        Nitrianský fakt ne...Mičola spíše napravo, levá záloha Juhar, ikdyž bych tam zkusil Bazala

    • Re: Simon Deli slávistou!

      zeleznik2     před 10 lety 12.01.2015 15:01 |  
      0 0

      Tamás - levý bek, ale třeba tam bude hrát právě Deli nebo Juhar
      Mikula - pravý bek - posila na tento post by mne překvapila
      levé křídlo - Mihajlovič?M.Černý, Juhar
      kam s Bazalem?
      pro mne priorita č.1 útok odchod Balaje, zbývá jen Škoda a Diop s Červenkou, chce to pořádného snipera...

      • Re: Simon Deli slávistou!

        AlesJa     před 10 lety 12.01.2015 15:21 |  
        0 0

        Bazal pokud se nepletu levé křídlo i střed, takže Mihajlovič doprava pokud na to má, jinak nic a nezapomínej univerzál Mičola, jinak bude se hrát na jednoho útočníka a pořádný sniper stát nechce, a věří se a zaslouženě Škodovi, proč by třeba Diop nemohl dostávat postupně šanci? A s naším zázemím žádný střelec kvalit Lafata, Mahmutovič, Šural, Rabušic aj. nepřijde

        • Re: Simon Deli slávistou!

          Travinho     před 10 lety 12.01.2015 16:12 |  
          0 0

          Mihajlovič má 18, tam to bude podle mého zatím max. na juniorku.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      sasky     před 10 lety 12.01.2015 17:45 |  
      0 0

      Levý bek je určitě priorita a útok nejspíš jakbysmet. Jinak levé křídlo - Bazal. Pravý bek - Mikula.

  14. Re: Simon Deli slávistou!

    Viking     před 10 lety 12.01.2015 14:29 |  
    0 0

    Může hrát derby když přišel na přestup?:)))

    • Re: Simon Deli slávistou!

      petrjir     před 10 lety 12.01.2015 14:36 |  
      0 0

      Az po zaplacení Sparte a naslednem odejiti někam jinam

  15. Re: Simon Deli slávistou!

    tantalos     před 10 lety 12.01.2015 14:55 |  
    0 0

    I když chápu Jiřího, že ho mrzí, jak se zhoršila Kodrova pozice v týmu, Simona jsem obdivoval v Příbrami a hrozně jsem si ho přál. Místo v áčku se pro něj uvolnilo odchodem Dobrotky, takže Kodr vlastně není bit.
    Z Deliho jsem měl stejně skvělý pocit jako z Míši Tavarese, když jsem ho poprvé viděl ještě v Čelákovicích.
    Vidím pro něj místo hlavně ve středu obrany vedle Latyho, protože Simon je vyšší, silnější a pohyblivější než Bílek, který by se mohl stáhnout na své místo DZ a pomoci v organizaci ofenzívy.
    Prakticky se otevírá i možnost přesunu Alda na prvou nebo levou obranu, což by mnohem více odpovídalo jeho somatotypu než DZ.
    Vcelku vidím výměnu Deliho za Dobrotku jako posílení základního kádru.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      AlesJa     před 10 lety 12.01.2015 15:24 |  
      0 0

      opravdu myslíš Baéz na kraj obrany? to už by to snad mohl hrát Latka

      • Re: Simon Deli slávistou!

        tantalos     před 10 lety 12.01.2015 15:57 |  
        0 0

        Naopak. Aldo je svou podstatou velmi pracovitý, pohyblivý tak trochu blázen ideální k lítání po lajně.
        Aldo je prospěšný především tím, že odebírá míče soupeři, ale bohužel dělá chyby, které ve středu obranné formace nadělají více trablů než na kraji. Nehodí se k sólování typu Vukyho, podpora útoku by od něj nebyla nijak velká, ale rychle se zbavuje míče, hned hledá, komu přihrát, a kdyby měl vedle sebe Keniu nebo Bílka, kteří vědí, co dělat s balonem, mohla by se tím zlepšit kreativita naší ofenzivy.
        Pokud by se chtěl dostat do formy Boudjemaa, dovedu si ho představit před Aldem na pravé straně, perfektně by se doplňovali..

        • Re: Simon Deli slávistou!

          lassiter     před 10 lety 12.01.2015 16:06 |  
          0 0

          To že je malý a podsaditý ještě neznamená, že je pracovitý. Podle mě pracovitý není, rozhodně ne velmi, a jak někde bláznivě lítá si nedovedu představit.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          Travinho     před 10 lety 12.01.2015 16:15 |  
          0 0

          Tak to si už na kraji obrany dovedu představit spíše Mičolu nebo Vošahlíka, ti by k tomu určité předpoklady mít mohli, ale Baéz? Není nic moc ve vzduchu a na krajního beka je velmi pomalý, navíc to v životě nehrál a jeho devíza je, že na střed hraje přesně to co se po něm chce, protože to má nahráno.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 15:35 |  
      0 0

      Baez na kraji? To si nedovedu představit. Myslím si že na tento post mu chybí rychlost. Děli proti nám zah
      rál velmi dobře a vidím v něm určitě kvalitu. Alespoň jeden z dvojice mladých může jít hostovat. Více však potřebujem levého beka. Ten se musí sehnat. Toho v mládeži nevidím

  16. Re: Simon Deli slávistou!

    zeleznik2     před 10 lety 12.01.2015 14:57 |  
    0 0

    Zbavili jsme se jednoho sparťana a přišel druhý, ne jen žertuji, pokud přichází na post levého obránce tak v pořádku, na tento post krom Juhara nemáme odpovídajícího hráče(Mikula nebo Dostál zde hráli jen z nouze), pokud ale s ním však Míra počítá na post středního záložníka fakt nevím, tam je hráčů docela dost, ale pokud má odejít Zmrhal, tak by to pak byl logický krok, ale zase by nám chyběl levý bek - Tamás?a co útok?

  17. Re: Simon Deli slávistou!

    Betynka58     před 10 lety 12.01.2015 14:59 |  
    0 0

    Omlouvám se, jestli je tento dotaz mimo mísu, protože tohoto hráče zas tolik neznám, ale když je prezentován jako univerzální fotbalista (hrát na pozici defenzivního záložníka a stopera dle mého zas tak moc univerzální není), nemohl by se zkusit také na místě krajního obránce (stejně jako Dobrotka)?

    • Re: Simon Deli slávistou!

      tantalos     před 10 lety 12.01.2015 16:02 |  
      0 0

      Pozitivní je, že Deli je levák, a tak by určitě mohl na levé straně obrany zaskočit. Vzhledem ale k jeho postavě, perfektnímu timingu při hlavičkování a jistotě při odebírání balonů bych ho radši viděl ve středu.

  18. Re: Simon Deli slávistou!

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 15:05 |  
    0 0

    No slavisticky fanousek se jako vzdy rozhoduje, zda kafrat nebo byt rad, ze nekdo prisel.. obecne se mi moc nelibi praxe, kdy prichazeji hraci na posty, ktere muzeme doplnovat z vlastnich zdroju, odchovanci pak nedostavaj sanci a tito koupeni hraci hrajou tuzku. Ale treba bude kluk dobrej a budeme vsichni spokojeny.

  19. Re: Simon Deli slávistou!

    KrystofWalker (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 15:55 |  
    0 0

    Deli je podle mě pro nás ideální posila v ideálním věku a zálohu máme tím pádem vyřešenou :-)

    Viděl bych to:
    Baez, Deli - Juhar, Kenia, Mičola (při odchodu Zmrhala)

    Útok a brána jsou v klidu za předpokladu, že zdravíčko bude sloužit dvojici Škoda, Berkovec

    Největší problém je obrana, kde nám chybí oba kraje. Mikulu bych viděl spíš na střídání, Dostála s Nitrianským na odchod.

    K.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      klimi     před 10 lety 12.01.2015 16:04 |  
      0 0

      Juhara už prosím ne. To Vám to jednou nestačilo? Dokonce jsou tací, kteří by ho stavěli snad na všechny posty na hřišti. To jsem to dopracovali...

      • Re: Simon Deli slávistou!

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 12.01.2015 17:40 |  
        0 0

        Mozna by sis mohl dat do zahlavi 'nemam rad Juhara'. Usetrilo by ti to spoustu casu, ktery jinak stravis psanim vicemene stejnych prispevku. Taky z nej nejsem nijak zvlast odvareny a vidim u nej velkou spoustu chyb, ale je to snazivy hrac, ktery by urcite nebyl horsi nez Mina Cerny a u ktereho behem posledni doby vidim i mirne zlepseni. Nevim, proc by nemohl znovu dostat sanci na kridle, i kdyz se mu tam naposledy nedarilo. Ale pokud se prosadi Bazal a bude vyrazne lepsi, budu samozrejme jedine rad.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          bongor     před 10 lety 12.01.2015 21:31 |  
          0 0

          přesně tak aloisi,souhlas.Lepší rychlý blázen s tvrdou střelou,než cokoliv jiného-upozorňuji cokoliv jiného na co máme finance.Nakonec jednu dobu vedl Juhi naši tabulku střelců,ono se občas něco ujme.

          • Re: Simon Deli slávistou!

            AlesJa     před 10 lety 13.01.2015 13:49 |  
            0 0

            ale přesně tak on by zleva presoval pomáhal Škoďákovi, podle mne by to také mohlo fungovat. A MB chce na rychlé kraje zálohy hrát.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      klimi     před 10 lety 12.01.2015 16:10 |  
      0 0

      Dále nechápu, proč bys Mikulu viděl spíše na střídání?

      • Re: Simon Deli slávistou!

        KrystofWalker (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 18:46 |  
        0 0

        Protože mi minálně v závěru podzimu přišel neuvěřitelně pomalý...

    • Re: Simon Deli slávistou!

      luboslavia     před 10 lety 12.01.2015 16:31 |  
      0 0

      Tak já vidím zálohu výrazně jinak:

      Budjema,Deli,Kenia a možná Mičola (Vukadinovič) nebo raději někdo lepší,ale ti tři jsou jasní.Deli bude ve středu výrazně lepší než Baez,který v některých okamžicích působil až směšně,jak byl bezmocnej proti rychlejším protihráčům.Ale furt nejsou vyřešeny kraje obrany,tam by to chtělo posily jako sůl,aby to byli hráči,kteří umějí bránit,ale zároveň dovedou fotbalově podpořit útok.No a útočník,který by nebyl náhradník Škody,ale byl prostě lepší a rychleší,ale to už asi chci moc.Ale bylo by to hezký,být alespoň mírně nadprůměrný ligový mančaft.Hezkej sen.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        AlesJa     před 10 lety 13.01.2015 13:51 |  
        0 0

        já bych se nebát zkusit

        Deli-Kenia

        Juhar - Damien - Mičola

        Škoda

    • Re: Simon Deli slávistou!

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 16:47 |  
      0 0

      Uz jsme hrali s kridly Juhar - Micola a byla to tragedie.. k tomu bych se vracel nerad.. Micola mozna, Juhar na kridle ne.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 16:55 |  
      0 0

      Já bych raději na LW viděl Bazala a napravo Mičolu. Juharovi s M. Černým to bude slušet na lavičce:)

      A když Mikula na střídání, kdo v základu?

      • Re: Simon Deli slávistou!

        petrjir     před 10 lety 12.01.2015 17:02 |  
        0 0

        Já teda si myslím, ze Mikula je dost precenovanej. Když jsem ho viděl hrát, tak to úplná sláva taky nebyla. Radši bych ho taky viděl na střídání a Nitro a Dostal pryč. A do základu posilu. Dobrotka na pravýho beka byl o dost lepší než Mikula.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 17:15 |  
          0 0

          Ano,myslím si totéž. Já mam Mikulu ve škatulce techničtější Dostal, ale rad se budu plést. Leč myslím si,ze za Dobrotu nikdo nepřijde,tak musíme pracovat s tím,co máme.

          • Re: Simon Deli slávistou!

            bongor     před 10 lety 12.01.2015 21:40 |  
            0 0

            Dobrota byl na naše možnosti mimořádný fotbalista a řekl bych,že Balaj taky,jejich odchod beru jako oslabení,takže Deliho příchod jedině vítám.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          Arutha     před 10 lety 12.01.2015 17:20 |  
          0 0

          Mně přijde Mikula moc pomalý na to, aby hrál na beku...

          • Re: Simon Deli slávistou!

            Falk     před 10 lety 12.01.2015 17:35 |  
            0 0

            Bazal vlevo by mi vůbec nevadil ,Zmrhalovi přeji nové angažmá a Delli
            dobrý ,Kodr opravdu ještě ne a promiňte,ale Latka taky nestíhá .Černý na lavičku ,Mičola vpravo ,Juhar do Admiry,musí přijít posila na levého obránce a bude to dobrý .Jinak se těším na Mičolu ,Bazala,Delliho,Hrubého ,Keniu,Baeze

        • Re: Simon Deli slávistou!

          bongor     před 10 lety 12.01.2015 21:38 |  
          0 0

          Ono to u nás s hráči hned tak sláva nebude.Nezapomeň,že spolu choděj na pivo a
          když vedle Tebe sedí nějakej sotva průměrnej "boreček" ze sralty a celej večer se chlubí,že bere pětkrát víc než Ty,tak se těžko budou kvalitní hráči prát o flek ve Slavii.Všechno závisí na dořešení majitele,hlavně musí mít prachy,dost peněz,jinak
          budeme nadále muset koukat na Nitráky a podobné úderníky.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      zeleznik2     před 10 lety 13.01.2015 18:18 |  
      0 0

      já bych to zatím viděl takto:

      Berkovec

      ?Deli/ Tamas - Bílek, Latka - Mikula
      Baéz, ?Deli
      Mičola - Damien - Bazal
      Škoda

      pokud odejde Zmrhal a nepříjde Tamas, pokud ano, tak přesunout Deliho na DZ

      lavička: Rakovan/Hrubeš, Kodr, Fialka, Prošek, Juhar, Diop, Kenia a Červenka.

      Dostál, Nitrianský pryč, hostovačka asi nemine jednoho z dvojice Diop/Červenka.

  20. Re: Simon Deli slávistou!

    Roman11     před 10 lety 12.01.2015 18:00 |  
    0 0

    Příchod Deliho je velmi dobrým tahem vedení. Jestliže, si vzpomeneme na jeho výkony na hostování v ČB a Příbrami, musíme nadšení trochu krotit, ale předpoklady tu jsou. Podle mého názoru (a nemusí všichni souhlasit), je nejlépe bránícím hráčem
    Marek Kodr.V rozehrávce /hraje-li záložníka/ má ještě rezervy ale přišel jako stoper.
    Posuďme poslední zápasy :
    Kodr hrál -Hradec 1:1, Budějovice 1:1 chyba H., Ostrava 0:0
    nehrál Příbram 3:2,Dukla 2:2
    Doufám ,že se dočkáme omlazení týmu na př. Mikula,Kodr,Fialka,Prosek
    Prošek,Deli,Kenya,Zmrhal ?,Škoda Kuchta

  21. Re: Simon Deli slávistou!

    Roman11     před 10 lety 12.01.2015 18:00 |  
    0 0

    Příchod Deliho je velmi dobrým tahem vedení. Jestliže, si vzpomeneme na jeho výkony na hostování v ČB a Příbrami, musíme nadšení trochu krotit, ale předpoklady tu jsou. Podle mého názoru (a nemusí všichni souhlasit), je nejlépe bránícím hráčem
    Marek Kodr.V rozehrávce /hraje-li záložníka/ má ještě rezervy ale přišel jako stoper.
    Posuďme poslední zápasy :
    Kodr hrál -Hradec 1:1, Budějovice 1:1 chyba H., Ostrava 0:0
    nehrál Příbram 3:2,Dukla 2:2
    Doufám ,že se dočkáme omlazení týmu na př. Mikula,Kodr,Fialka,Prosek
    Prošek,Deli,Kenya,Zmrhal ?,Škoda Kuchta

    • Re: Simon Deli slávistou!

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 20:35 |  
      0 0

      To je fakt fór na nástěnku :D :D :D

      Prakticky kdykoliv Marek Kodr na podzim hrál, tak hrál DM a byl tam asi tak platný jako kdybychom hráli v deseti. Dokonalý příklad jak se dají pouhé statistické údaje dohnat ad absurdum. Taky se na to dá koukat tak, že když byl Kodr v základu, tak jsme nepředvedli vůbec nic dopředu.

      Ad omlazení týmu: tady si nejsem jistý, jestli jste Slavii třeba tak 2 roky nesledoval nebo jste troll.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Arutha     před 10 lety 12.01.2015 23:45 |  
        0 0

        Náhodou Kodr vymyslel jednu parádní přihrávku, když si na kraji vápna šlápnul na balón. Soupeře tak rozhodně zaskočil...

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Roman11     před 10 lety 13.01.2015 10:44 |  
        0 0

        Nazdar trolle,nemyslíš ,že v deseti podává Slavia dobré výkony ?

        • Re: Simon Deli slávistou!

          bububu (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 16:42 |  
          0 0

          Jestli za dobrý výkon považuješ třeba domácí remízu Slavia:Hradec, kde konkrétně Kodr předvedl absolutní ho*no (a ostatní mu v tom zdatně sekundovali), nemám co bych řekl.

  22. Re: Simon Deli slávistou!

    honzah (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 18:36 |  
    0 0

    Může hrát v derby, anebo přichází jako obvykle na sekeru?

  23. Re: Simon Deli slávistou!

    petrjir     před 10 lety 12.01.2015 18:51 |  
    0 0

    Z oficialnich stranek:
    PKamaryt | Praha 12.1.2015, 18:45
    prej jsme stáli o Jendriška z Trnavy, zajímavý

    Ze bychom přece chtěli jen někoho do útoku? Asi by byl větší posilou než Voltr..

    • Re: Simon Deli slávistou!

      irax     před 10 lety 12.01.2015 23:43 |  
      0 0

      jde do Polska

  24. Re: Simon Deli slávistou!

    Alky (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 19:33 |  
    0 0

    Nevím, co pořád všichni máte. Deli je slušnej hráč. Ať už v záloze (za Baéze), nebo v obraně (za Latku). A že potřebujeme krajní obránce? Vpravo máme Dostála, Nitrianskýho a Mikulu (vyhodil bych je přesně v tomhle pořadí). Až tu minimálně dva z nich nebudou, ať přijde někdo nový. Stopery máme 2, DZ jednoho (neberu kusy, jen hráče). Vlevo je problém výraznější. Juhar není obránce a ani do zálohy tam není nikdo opravdu použitelnej (krom Zmrhala, který je údajně na odchodu). A útok? Samotný Škoda. Třeba se vedle něj někdo předvede, ale moc tomu nevěřím. Máme přebytek záložníků (podhrotových a doprava), ale nikoho nalevo (krom Juhara, pak ale nemáme obránce). Už bych bral jen levonohý hráče, ostatních máme dost.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Kontrapunkt     před 10 lety 12.01.2015 22:14 |  
      0 0

      Vlevo může hrát nadějný Bazal. Záložní řada by mohla šlapat ve složení: Mičola - Baéz, Kenia, Deli, Bazal.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Alky (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 23:49 |  
        0 0

        Mladé hráče bez zkušeností beru až jako alternativu, nikoli jako základ. Ale Bazal mě stejně nenapadl. Uznávám, že mlaďochy moc zmapovaný nemám.

  25. Re: Simon Deli slávistou!

    Borris     před 10 lety 12.01.2015 19:43 |  
    0 0

    Určitě kvalitní posila. Moc jsem v jeho příchod nevěřil vzhledem k tomu že se psalo o tom že k nám v létě nechtěl. Ale jinak kvalitní hráč, určitě má potenciál být opravdovou posilou a třeba dá vzpomenout na Míšu Tavarese. Jen se nemůžu zbavit dojmu, že Simon opravdu přichází jako náhrada za Jardu Zmrhala. Přesně jak psal subhuman. Nevím no, já bych s jeho prodejem rozhodně počkal až po MS, kde jeho cena může hodně stoupnout. Teď bych ho prodal opravdu jen v případě mimořádné nabídky. Krom toho si myslím, že má Jarda na zahraničí ještě čas. Ještě musí značně stabilizovat výkonnost, aby mohl hrát Bundesligu. Tam pohořeli i lepší český hráči než je momentálně Jarda. Na podzim se mu povedl začátek a pak zase zapadl. Dle mého mu minimálně ještě půlrok u nás jen prospěje.

    Jinak posilování Deliho příchodem doufám zdaleka nekončí. Je potřeba posílit oba kraje obrany, krajního záložníka a vzhledem k odchodu Balaje by to chtělo i útočníka. Takže Simonovým příchodem doufám vše teprve začíná.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Kornovo     před 10 lety 13.01.2015 10:34 |  
      0 0

      souhlas. kdyz odchazel ondra petrak, tak to slo chapat. poslat jardu sedet do nemecka nebo jinam predtim nez neco poradneho ukazal mi hlava nebere

  26. Re: Simon Deli slávistou!

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 12.01.2015 20:39 |  
    0 0

    Tohle jsem skutečně nečekal.
    Zpráva mi udělala radost, věřím totiž, že Simon bude určitě pro tým posilou i s přihlédnutím k tomu, že nás daleko více pálí jin posty (třeba ten výše už mnohokráte zmiňovaný levý bek). Snad bude moct nastoupit proti Spartě (neví to z vás někdo?)
    A třeba se stane zázrak a my na tom 5. místě nakonec skončíme. :)

    • Re: Simon Deli slávistou!

      bongor     před 10 lety 12.01.2015 21:45 |  
      0 0

      Simona už máme,teď ještě Garfunkela a můžeme začít zkoušet..........

      • Re: Simon Deli slávistou!

        tantalos     před 10 lety 12.01.2015 22:44 |  
        0 0

        ... Bridge over Troubled Waters. Ten moc potřebujem.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 07:59 |  
        0 0

        Bongore, teď jste mi zpříjemnil ráno:-).

  27. Re: Simon Deli slávistou!

    Borris     před 10 lety 12.01.2015 22:29 |  
    0 0

    No a jinak trochu Off topic, netýká se to sice Slávky ale fotbalu ano. Velká gratulace Cristianovi ke zlatému míči. Konečně je poslední dva roky zlatý Míč ve správných rukách. Absolutně v uplynulém roce neměl konkurenci, ani Messi jeho zběsilému tempu vůbec nestačil. Messi je sice fantastický fotbalista, ale Cristiano ho prostě naprosto jasně převyšuje. Ať se to někomu líbí nebo ne. Není sebemenší pochyb o tom kdo je nejlepším fotbalistou planety! A nebojím se říct všech dob! Omlouvám se za Off topic příspěvek.

    Zpět ke Slavii. Jsem zvědav jestli přijde ze Žižkova ten Voltr. Na isportu už o tom spekulují. Přiznám se že jsem ho nikdy hrát neviděl. Takže spíš ať posuzují ti co ho viděli hrát. Tak jako tak by byl alternací za Škoďáka.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      alois_veliky (admin)     před 10 lety 12.01.2015 23:42 |  
      0 0

      Chceš říct, že ty čtyři roky před Ronaldem ve správných rukou nebyl? Uznávám, že v současné době hraje Ronaldo lépe než Messi, možná ho i válcuje, ale stejně tak válcoval Messi Ronalda před pár lety. Myslím, že máme štěstí, že můžeme v naší době sledovat souboj těchto dvou géniů, vyhnul bych se ale tvrzení, že jeden je lepší než druhý a přes to nejede vlak. Byť každý můžeme mít mezi nimi toho svého oblíbence :)

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Borris     před 10 lety 13.01.2015 03:53 |  
        0 0

        Předně chci zdůraznit, že jsou to oba nadčasový fotbalisté, kteří nemají konkurenci. V těch předchozích letech kdy vyhrál čtyřikrát po sobě Messi, jsem ale dodnes přesvědčený, že minimálně poslední z těch Messiho čtyř, měl patřit Ronaldovi. Dobře si taky pamatuju na ty peripetie z těch čtyř let Messiho nadvlády. V jednom tom roce, nevím už ve kterém, vyhrál Ronaldo všechny možné osobní statistiky a přikleplo se to Messimu, protože prý měl týmové úspěchy. O rok později měl víc vyhraných individuálních statistik Messi a Ronaldo vyhrál s Realem ligu a najednou už se říkalo, že osobní statistiky jsou důležitější. V té době mi to přišlo, že je to tak, jak se to zrovna hodilo. Prostě určitě nechci říct že všechny čtyři Messiho zlaté míče byli nezasloužené, jde o fantastického fotbalistu. Ale jsem přesvědčený že ten za rok 2013 měl bez debat patřit Ronaldovi, protože v tom roce byl Ronaldo lepší. Jinak já se tvrzení že jeden je lepší než druhý vyhýbat nebudu. Pro mě je Ronaldo určitě lepší. A taky komplexnější, Ronaldo v podstatě nemá slabinu. A tohle vše není náhoda, o Ronaldovi je známé že je to obrovský dříč a že pořád trénuje. A narozdíl od Messiho, Ronaldovi nedělá problém když ho trenér jednou za uherský rok posadí aby si odpočinul. Messiho v jediném zápase trenér na první půli posadil, a Messi se hned nafouknul, co si to vůbec trenér dovolil. Já tvrdím, že zatímco Ronaldo by kdekoliv kam by přišel takto zářil, tak Messi by mimo Barcelonu zdaleka takhle nezářil. Taktéž by dával góly a dařilo se mu, ale nikoliv tak hodně jako v Barceloně, kde především těží ze spolupráce s hráči, kteří po jeho boku nastupují řadu let a hraje se stylem ušitým na míru přímo pro něj.

        Ale jinak s tebou souhlasím, že máme veliké štěstí, že žijeme v době kdy tyto dva hráči na hřišti předvádějí tyto výkony. Úplně bych si dovedl představit, že by o jejich soupeření režisér Ron Howard natočil podobný film, jako jsou Rivalové :-) jen místo Nikiho Laudy a Jamese Hunta dosadit Ronalda a Messiho :-) jejich hvězdné války a rivalitu, si určitě dřív nebo později nějaký režisér do parády vezme.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          alois_veliky (admin)     před 10 lety 13.01.2015 08:08 |  
          0 0

          Pri zpetne vzpomince musim uznat, ze ten posledni Messiho Zlaty mic byl trochu na hrane, ale nebylo to jako posledni dva roky, kdy je Ronaldo opravdu famozni, naopak Messi je trochu v utlumu. Popravde nevim, co se s nim deje. Porad slysim, ze Ronaldo je komplexnejsi, ale pro me to ne i az tak zasadni argument. Vzdyt Messi i presto, ze neni tak dobry hlavickar, silny v soubojicb nebo neumi tak dobre kopat slabsi nohou jako Ronaldo, dokazal dat pres 90 golu za rok! A ten hlavni duvod, proc se u me ty misticky vah prevazuji spise na stranu Messiho, je ten, ze zatimco Ronaldo dokazal vsechny fotbalove schopnosti privest temer k dokonalosti, Messi posunul svou hru jeste nekam vys, ma svuj jedinecny styl. Takovou lehkost a samozrejmost, s jakou strilel goly v tom svem nejlepsim obdobi, jsem u zadneho jineho hrace nevidel.

          Taky jsem premyslel nad tim, jestli by se Messi takovym zpusobem prosadil jinde nez v Barcelone a popravde nevim. Byl bych rad, kdyby sel do Chealsea nebo MC, uz proto,abychom to zjistili. Myslim ale, ze v blizke dobe nikam nepujde. Myslim, ze sam Messi z toho ma trochu strach, vidi, ze vedle Neymara uz nedominuje tolik ani v Barcelone a vi, ze kdyby v Anglii (nebo jinde) neuspel, tak by ten souboj s Ronaldem definitivne prohral. No nechme se prekvapit, jak to dopadne. V soucasnosti je Ronaldo lepsi, ale ja jeste verim v Messiho velky "comeback".

          P.S. Myslim,ze drici jsou oba stejni, na tehle urovni by to jinak ani neslo:)

          • Re: Simon Deli slávistou!

            alois_veliky (admin)     před 10 lety 13.01.2015 08:12 |  
            0 0

            P. P. S. Na takovy film bycb se rad podival. Messiho by mohl zahrat Dustin Hoffman zamlada a Ronaldo by se zvladl zahrat sam :D

          • Re: Simon Deli slávistou!

            Kornovo     před 10 lety 13.01.2015 10:43 |  
            0 0

            zlaty mic je hloupa anketa. dava se za zasluhy, nebo netusim za co. presne jak pise borris, myslim ze 2012 to mel CR jasne dostat a nestalo se tak. me nejvic nakrklo opomenuti fantastickeho forlana v roce 2010, ktery ovladl MS. taky bylo silene, ze nevyhral ribery ten rok, kdy bayern naprosto dominoval a vyhral vse, to byla kradez za bileho dne :), zlaty mic by prece nemel byt zlata kopacka, ta se dava nejlepsimu strelci, ne? v minulosti nevyhral ani raul nebo henry ve svych nejlepsich letech, proto me zlaty mic nezajima.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          bongor     před 10 lety 13.01.2015 20:50 |  
          0 0

          Ahoj Borrisi,víš že máme na fotbal a věci okolo hodně podobné názory.Ale co CR týká
          to neplatí,stejné je to s Messim.Oba jsou skvělí,ale mně se Messi zdá lepší,já totiž u jakéhokoliv řemesla,tedy i fotbalu hodně dám na to,jak se ten hráč chová a tady na mě Messík působí mnohém lépe,je o poznání skromnější.Alespoň to tak na obrazovce vypadá.CR nemám rád.Ale stejně nejlepším fotbalistou všech dob byl náš Pepa Bican,škoda že už nastupuje v nebeské jedenáctce století a ne ve Slavii,ten by to všem těm současným hvězdám dokázal pěkně znepříjemnit.

          • Re: Simon Deli slávistou!

            Borris     před 10 lety 14.01.2015 16:24 |  
            0 0

            Ahoj Bongore. No jo, tohle je asi jediné téma na kterém se nikdy neshodneme :-) jenže bongore, s tím chováním Messiho to není taková hitparáda. On je totiž ten typický příklad pořekadla tichá voda břehy mele. Už hodněkrát přinesly španělské deníky zprávy o tom, jak se Messi naváží nebo navážel do svých spoluhráčů ( Sánchez a Tello ). Nebo když po El Clássicu vyhrožoval Arbeloovi na parkovišti zrovna když šel Arbeloa se svojí těhotnou partnerkou. A nedávný důkaz. Jednou jedinkrát ho trenér Enrique posadil na první poločas na lávku aby si odpočinul, a ten skřet se mohl vzteky rozskočit. To Ronaldovi problém nedělá, když ho trenér jednou za uherský rok posadí, aby nabral síly a odpočinul si. Messiho podle mě začalo dost charaktetově kazit to, že v Barceloně rozhoduje úplně o všem a vše se točí kolem něj. A pak chytne hysterák když ho trenér jednou jedinkrát a na jediný poločas posadí. Tohle kdyby si dovolil v ManU pod Fergusonem, tak by s ním sir Alex zametl jak zákon káže. Protože on vždycky razil heslo, že žádný hráč nesmí přerůstat trenéra. A tvrdě to pocítil třeba van Nistelrooy, Roy Keane a další hvězdy. A tak to taky má být. Proto měl ManU pod jeho vedením takové úspěchy. Jenže Messiho výsadní postavení podle mě Barceloně jen škodí. Za vše hovoří to, jak v tisku nedávno citovali bývalého trenéra Gérarda Martina, který měl Messimu údajně říct "Vím že když se ti bude chtít, tak zajdeš nahoru za vedením a já tu jako trenér ze dne na den skončím. Ale nemusíš mi to dávat tak často najevo". To nepotřebuje dalších komentářů.

            • Re: Simon Deli slávistou!

              Kornovo     před 10 lety 14.01.2015 16:58 |  
              0 0

              jn, myslim si ze za par let nebude ve spanelsku ani ronaldo(MU?) ani messi(PSG, City). to bude zajimave obdobi, bude kralovat neymar a snad do madridu nekdo prijde nebo james s balem zacnou tocit kolo

    • Re: Simon Deli slávistou!

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 10:33 |  
      0 0

      Já bych dal letos pořadí 1. Neuer, 2. Ronaldo, 3. Robben, 4. Messi, 5. Courtois.

  28. Náhrada za Zmrhala by to být neměla

    tantalos     před 10 lety 12.01.2015 22:38 |  
    0 0

    Jakkoli mě příchod Deliho těší, doufám, že ho vedení nechápe jako náhradu za Zmrhala. Mohl by ho totiž zastoupit jenom v defenzívě, ale ne při útočení, alespoň ne prozatím. Na to ještě Simon připravený není, své si ubrání, ale dopředu ukázal jen málo..
    Částečnou náhradou za JZ by mohl být Pepa Bazal, ale také jen omezeně, spíš jen v ofenzívě, do určité míry to platí i o Mičolovi, pokud se po zranění dostane do formy.
    Naopak vidím Červenku jako dostatečnou kompenzaci za náhradníka Balaje. Chybí mu sice Bekimova technika, ale nahrazuje ji svou bojovností a tahem na branku. V situaci, kdy Slavia získává body svou snahou o nekomplikovaný útok po jednoduchém nákopu od obránce, by mohl být užitečnější než Balaj. Navíc by se měli o áčko hlásit Batka, Fotr a Kuchta.
    Pokud jde o Voltra, pořádně jsem ho ještě neviděl. Zdá se mi ale, že Slavia nepotřebuje čistě hrotového útočníka typu Lafaty nebo Škody, ale rychlíka jako Mahmutovič schopného hrát na křídle a pomáhat Škodovi. A co kdyby to nakonec dokázal Dami? Doufám, že si v Čechách už zvykl a ukáže, co v něm je. Něco snad tam bude.
    POkud jde o levého obránce, souhlasím, že tam potřebujeme posílit. Jednoznačně ale odmítám bláboly, že by Juhar měl odejít do Admiry ap. Ať chceme nebo ne, stejně užitečného hráče pro dnešní styl hry Slavie budeme hledat jen obtížně. Dnešní fotbal, alespoň na dnešní české úrovni, není o kráse techniky a fantazii hráče ale o ochotě dřít.
    A chci věřit, že největší posilou Slavie teď bude Berkovec.

    • Re: Náhrada za Zmrhala by to být neměla

      Falk     před 10 lety 12.01.2015 22:48 |  
      0 0

      Juhara do Admiry jsem myslel s nadsázkou,s ním nikdy nebudeme hrát kombinační a pohledný fotbal .Skutečnosti je ,že je pracovitý ,ale na moderní fotbal to je málo .Chci zdůraznit ,že konec podzimu byl z naší strany fotbalově moc špatný až nekoukatelný .Deliho vítám a myslím si ,že dobrá posila .

    • Re: Náhrada za Zmrhala by to být neměla

      AlesJa     před 10 lety 13.01.2015 13:32 |  
      0 0

      že si Deli zvykl myslím, že dokazuje, že nejlepším hráčem byl v Pb a i před tím v ČB a umí již Česky

  29. Re: Simon Deli slávistou!

    rybka     před 10 lety 12.01.2015 23:11 |  
    0 0

    Hezký večer.Docela nechápu,že někteří nejsou spokojení s hráčem jako je Simon Deli.Není žádným tajemstvím,že klub nemá na nějaké velké nákupy peníze a schání hráče,kteří jsou dostupní.Nikdo neví jaká situace je se Zmrhalem a jak dlouho ještě bude za Slavii hrát.Podle mě Jarda ještě není hráč,který by měl mít místo někde v základu v bundeslize.Pokud ale někdo položí před majitele dostatečný balík,tak asi nebude co řešit.Ještě k odchodu Balaje-určitě šikovný útočník ale podle mě taky docela namachrovaný.Je pravda,že mu trenér moc možností nedal ale nikdo neví jak moc se o místo v základu pral.A ještě se zastavím u Mikuly.Určitě to není top hráč ale taky není flákač jako třeba Nitrianský.Pokud si pamatuji tak do zranění hrál docela slušně a po něm určitě taky nehrál hrozně.Na levou stranu obrany a do útoku bych si posilu přál ale určitě to nebude díky financím nějaká bomba.Za sebe bych si přál více pokory a úcty mezi fanoušky Slavie.rybka

  30. Re: Simon Deli slávistou!

    YuckFou     před 10 lety 13.01.2015 02:17 |  
    0 0

    Simona beru jako posilu, ale rád bych v týmu viděl nějáké útočně laděné krajní beky. Jinak někdo tu zmiňoval, že by mohl přijít Erik Jendrišek, tak ten má namířeno do Polska.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      Pajja55     před 10 lety 13.01.2015 07:55 |  
      0 0

      V dnesnim sportu pisou, ze nas Deli stal 5 milionu, sparta si vyjednala 50% participaci na pripadnem dalsim Deliho prestupu a na jare nemuze v derby nastoupit.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        naplavnik     před 10 lety 13.01.2015 08:48 |  
        0 0

        Za předpokladu, že tomu tak skutečně je, tak to zase není tak špatný obchod. Pokud by šel do dvou let ven, tak při našich přestupových ambicích kolem 1 mil EUR s tím, že na dalším přestupu bychom participovali my, tak bychom na tom tratit neměli. Furt asi nepší, než Nitrák za 10 mega.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          Pepino44     před 10 lety 13.01.2015 10:10 |  
          0 0

          Tak já většinou s panem Jiřím1 nesouhlasím,ale jak napsal,že podmínky přestupu jsou jaksi nevýhodné, tak v tomto má asi pravdu. Jak jsem slyšel,tak nemůže nastoupit v jarním derby s rudou chátrou a také v případě dalšího přestupu by měla chátra dostat 50% z této částky. Pokud je to pravdou,tak ty podmínky přestupu opravdu nejsou tak skvostné,ale za přestup jsem rád,je to na naše poměrycelkem dobrý fotbalista.

          • Re: Simon Deli slávistou!

            naplavnik     před 10 lety 13.01.2015 10:50 |  
            0 0

            Tak pěkný vyšplouch by byl, kdyby Deli u nás hrál do 35 let a pak ukončil kariéru... Což je ale asi tak pravděpodobné, jako že duo Peltra-Berb očiští český fotbal.

            • Re: Simon Deli slávistou!

              marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 12:40 |  
              0 0

              Spíš ta podmínka, že nemůže nastoupit ve vzájemném zápase, ta je snad možná jen tady. V cizině jsem to ještě snad neslyšel, že by třeba Lewandoski nesměl hrát proti Dortmundu:D

              • Re: Simon Deli slávistou!

                naplavnik     před 10 lety 13.01.2015 13:59 |  
                0 0

                Taky pravda, u hostování to tak nějak ještě snad jde pochopit, u čistého přestupu je to docela ostuda, nevím ani, čí více, zda naše, že jsme na to přistoupili, nebo letenských, že to požadovali.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        bloudil     před 10 lety 13.01.2015 08:50 |  
        0 0

        Jestli je to pravda tak nechápu vedení slavie a pro mě je sparta ubohá a ubožejší, jestli Deli vážně nemůže nastoupit, je vidět, že ve vedení jsou samí amatéři, chápu, když je hráč na hostování a nemůže nastoupit proti svému mateřskému klubu, ale tohle? to je hnus..

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Markus     před 10 lety 13.01.2015 09:49 |  
        0 0

        Sparta to dělá dobře. U nás bude Deli více vidět a jestli bude mít skutečně pozitivní progres, zlepšuje to šance na jeho úspěšný prodej. Jeho příchod k nám nejspíše bude fungovat a sportovně to zvedne náš výkon. Otázkou ale je, nakolik je tento příchod koncepční, vedoucí k dlouhodobému úspěchu. Nemohu nevidět některé podobnosti s působením Bekima Balaje.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          birkin     před 10 lety 13.01.2015 09:59 |  
          0 0

          ja bych jen podotknul ze (bohuzel) vubec nejsou zname podminky odchodu Balaje... co kdyz se jednalo o natolik lukrativni nabidku pro Slavii, ze ji nebylo mozne o to vic za nahradnika odmitnout? vzhledem k tomu, ze Rijeka chvili pred nakupem Balaje prodala utocnika za velky penize, se vyslovene nabizi domnenka, ze na na penize az tak nehledeli...
          chci tim rict, ze ze Slavie muze kdokoliv a kdykoliv nahle odejit...slovy klasika: to je realita:-)

      • Re: Simon Deli slávistou!

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 10:30 |  
        0 0

        to jako fakt? Takovéhle přestupy jsem dělal ve Football manageru na nejnižší obtížnost:-) Tohle opravdu není dobré vysvědčení našeho vedení.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          Matysek     před 10 lety 13.01.2015 12:19 |  
          0 0

          Mě to přijde jako docela dobrý. Když nemáš peníze a chceš kvalitního hráče, tak ti nic jiného nezbude... Není doba ENICu, kdy jsme dali za Švancaru 30mio. A jestli třeba si řekli bude hrát v derby, ale připlaťe nám milion, tak to si pak každej rozmyslí zvlášť když Sparta pro nás teďko není přímým konkurentem.

          • Re: Simon Deli slávistou!

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 16:45 |  
            0 0

            promiň, ale setkal jsi se někdy u přestupu s podobou klauzulí a nebo s podílem 50 %? To svědčí o tom, že naše vyjednávací pozice byla naprosto zoufalá a šíleně s námi vyjebali. Zhruba jako Pelta okolo Hlouška.

            Než dělat podobné přestupy, nedělal bych je vůbec a dal šanci našim hráčům. Deli je hodně zajímavý hráč, ale tohle je extrémně nevýhodné. Pokud je ve smlouvě ještě nějaká výstupní klauzule, což asi bude, tak jsme úplně ve ztrátě.

            Slavia pořád žije ze dne na den, ale podobné nákupy jsou projídání budoucnosti, kor v situaci, kdy potřebujeme krajní beky.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          Barlblog     před 10 lety 13.01.2015 12:20 |  
          0 0

          FM má k realitě asi tak blízko jako SKS k titulu. Trh je otázkou nabídky a poptávky. Ten kdo poptává potřebuje univerzálního hráče do obrany/zálohy, hledá kvalitu, za rozumný peníz. Ten kdo nabízí si určuje podmínky. Pokud dokážeš najít hráče pod 5 milionů na úrovni Deliho, tak bys měl zavolat na sekretariát SKS.

          • Re: Simon Deli slávistou!

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 16:49 |  
            0 0

            otázka zní, jestli Deliho za těchto podmínek tak moc potřebujeme? Dle mě ne, je to totální selhání. Podobný obchod navrhnout v práci, chytne vedení hysterák.

            • Re: Simon Deli slávistou!

              Navyseals     před 10 lety 13.01.2015 16:53 |  
              0 0

              na tohle mohl přistoupit jenom naprostej idiot, ani amatér by to neudělal

              • Re: Simon Deli slávistou!

                Barlblog     před 10 lety 13.01.2015 18:15 |  
                0 0

                To je hloupá kritika. Na slávistech mi vadí ten jed, co spousta z nás pravidelně vypouští na tribuně a tady v diskuzích. Máme hráče, který je perspektivní a nahrazuje Dobrotku. Cena je 5 milionů korun + 50% z dalšího, případného prodeje. Podobně kvalitní a částečně prověřený hráč se na našem trhu za tuto cenu nepohybuje. Velký slávistický fanoušek, který se nebyl schopen dohodnout ani na záchraně klubu a nebyl schopen v realitě našeho tržního a právního prostředí, byť jen finančně pomoct, bude kritizovat ekonomicky výhodný přestup. Pokud se nám bude dařit a o Deliho bude zájem, pak se nám částka do něj vložená zhodnotí několikanásobně i s doložkou o procentech. Při započtení turbulence měny a současnou finanční situaci, kdy klub musí hospodařit šetrně (což jen vítám, měl by se tak chovat pořád), je ušetření několika milionů, což by vypuštění doložky a možnost hrát derby stálo, větší benefit, než potencionální zisk v budoucnu.

                Jak už bylo řečeno, Sparta není v současnosti náš přímý konkurent a 1 zápas nám opravdu jaro neudělá. Rád se smířím s prohrou derby, když bude SKS na konci ligy do 5. místa.

                Jen pro zajímavost uvedu pár informací o doložkách u klubů, kde opravdu amatérské vedení nemají.

                SHAQIRI - 12m Euro do Bayernu, doplatek 4m Euro za zápasy, nebo 25% z dalšího prodeje.
                PEREZ - 25m Euro do valencie, doplatek 5m za odehrané zápasy.
                NEGREDO - 30m OPCE do valencie, v případě vybojování LM (Automaticky, bez dojednávání)
                SHAW - 37m - 40m Euro do Manchesteru.

                Těch příkladů jistě najdeme víc. Chci jen říci, že se pohybujeme v tržním prostředí. Pokud bude váš zaměstnavatel potřebovat nějaký produkt, licenci, nebo odborníka, pak za něj musí zaplatit to, co si vlastník věci, odborník řekne.

                • Re: Simon Deli slávistou!

                  Kenny     před 10 lety 13.01.2015 18:46 |  
                  0 0

                  Mluvíš mi z duše, Barlblogu. Vůbec nechápu ty kritiky! Podle mě je to naopak chytré. Máme levně kvalitního hráče a i kdyby chtěla Sparta 80% tak je důležitější jak bude hráč prospěšný pro nás. A koneckonců když je hráč náš klidně můžeme podmínku porušit a v derby jej postavit, nehrozí žádný postih mimo ztráty kreditu.

                • Re: Simon Deli slávistou!

                  Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 19:05 |  
                  0 0

                  To by mě zajímalo jak moc je to ekonomicky výhodný přestup. Protože riziko ztrátovosti investice je poměrně vysoké.

                  Vstupní poplatek 5milionů.
                  Vůbec netuším plat ale budu se držet při zemi a řeknu 80tisíc (960tis ročně)

                  Teď si nasimuluju 3 různé scénáře s tím, že tady Simon bude 1,5 roku tzn budu optimista a prodáme ho rok před ukončením smluvy, kdy za něj můžeme dostat dobře zaplaceno a je to dost času na to aby se ukázal.

                  1.
                  Delimu se bude dařit ale nebude to žádná sláva a pujde někam do Jablonce nebo Plzně za maximálně 10 mega.
                  Ekonomický výsledek 5mega jde do Sparty, 5 mega byl vstupní poplatek a 1,4 mega byl plat. Takže -1,4 mega, ale taky nemusí jít za 10 ale za méně


                  2. Delimu se bude daři a dostaneme za něj alespoň 15 mega. Pak 5 +7,5 (pro spartu) + 1,4 = 13,9 takže jsme v plusu 1,1milionu. No lepší než drátem do oka, ale vzhledem k tomu, že toho hráče nutně nepotřebujeme a peněz na rozhazování nemáme...

                  3. Deli za září a mi ho prodáme 30 mega někam do Turecka 5+10+1,4 = 16,4 výdělek 3,6 no. Dejmě tomu. Ale pořád my vyděláme 3,6 a Sparta vydělá 15. Opravdu je ekonomicky výhodné posilovat konkurenta?


                  Takže když si to shrnu, i kdyby jsme Deliho prodali za 20mega tak na tom vyděláme výrazně méně než Sparta a to počítám poměrně nízký plat na hráče co sem jde ze Sparty. Takže my se ho tu snažíme rozehrát a zhodnotit, bereme na sebe veškerá rizika ale nejvíc na tom vydělá náš největší rival a konkurent v lize. To je opravdu geniální tah. Tohle pochopím, když jde o přestup mezi ligami. A také takto většinou bohaté kluby, kterým nevadí takto investovat do nadějného hráče. I z toho důvodu, že při prodeji mají sílu vyjednat si tkovou prodejní cenu aby se jim to vyplatilo. A když se hráč nepodaří tak je to nebolí.
                  My fakt nejsme v situaci aby jsme si kupovali hráče s tím, že ho možná prodáme za raketu ale nakonec na tom skoro nic nevyděláme. Ale naopak riziko, že na tom budeme tratit je mnohem pravděpodobnější. A nemáme tolik prachů aby se nám to vyplatilo.
                  Popravdě, když sleduju Řebíčka jak vede náš klub, nechápu jak mohl někdy něco vydělat....

                  • Re: Simon Deli slávistou!

                    Barlblog     před 10 lety 13.01.2015 20:09 |  
                    0 0

                    Zaměňuješ náklady. Máme pořizovací náklady, do kterých můžeme započíst těch 5 milionů. Pak máme platové fixní náklady, kdy platíme hráče za výkon. Jak vyčíslíš góly, asistence, obranné zákroky, pozvednutí hry. To všechno můžou být sportovní benefity, kvalitativní kritéria výkonu, která započítáváš. Chceš hráče s nějakou kvalitou. Pokud koupíš hráče za 25 milionů a nikdy ho už neprodáš, bereme to jako ztrátu? Takovou optikou by byl třeba nákup Lafaty těžce ztrátový, podobně je na tom i Mahmutovič v Plzni.

                    Takže Deli nebude žádná sláva, ale bude o něj zájem. Prodáme ho za 10, 5 půjde nám. Po odečtení diskontu(jednotky procenta) budeme v mínusu. Pak je třeba vytvořit kvalitativní koeficient, kdy se statistiky hráče projevují finančně. Nemáme k dispozici smlouvy s partnery, odměny za umístění, atd. Těžko budeme něco vytvářet konkrétně, ale sportovní přínos hráče se odráží na hospodaření klubu. Pokud tento přínos započteš, MŮŽEŠ se dostat do zelených čísel. Pak můžeš přijít se mzdovou složkou a započíst i tu.

                    Bavit se o konkrétních sumách nemůžeme, jelikož nevidíme do klubu a do smlouvy o prodeji hráče, zkus ale uvažovat trochu jinak. Co kdyby Deli stál 10m Kč teď a nebylo ve smlouvě žádné omezení?

                    1. varianta: -10m+10m-1,4m = -1,4m a Riziko neseme my.

                    2. varianta: -10m+15m-1,4m = +3,6m a Riziko neseme my.

                    3. varianta: -10m+30m-1,4m = +18,6m a Riziko neseme my.
                    "Reálná varianta - tvůj propočet"
                    3. varianta: -5m+15m-1,4m = 8,6m a Riziko neseme my.

                    Toto jsou počty (v reálu se to ale nedá takto dělat) z hlediska SKS.

                    Pokud bude Deli celkem úspěšný a prodáme ho za 10m, pak proděláme dle vzorce vždy. (Největší pravděpodobnost, za kolik v průměru odchází hráč? 10 - 15m, Petrák (naše hvězda) šel za 25 - 26?)

                    Pokud ho prodáme za 15m, pak vyděláme kolem milionu, ale riziko je větší, protože počítá s lepším zhodnocením. Právě proto musíme být opatrní na investici TEĎ, protože si riziko tolik dovolit nemůžeme!

                    Pokud ho prodáme za 30m, pak vyděláme 8 milionu, riziko je ještě větší.

                    Pro náš klub je zajímavější obětovat potencionálních 10 milionů, než ztratit reálných 5 navíc. Za těch 5 můžeme koupit beka, útočníka, to je na sportovním vedení.

                    Neříkám, že mám pravdu, nebo že ty máš pravdu. To co nesnáším je výrok typu:"Všichni jsou hovada, já bych to dělal líp, takovou idiocii svět neviděl!".

                    P.S. : Řebíčka nehájím, ten člověk by měl být ve vězení a s tvým názorem na něj souhlasím.

                    • Re: Simon Deli slávistou!

                      Pajja55     před 10 lety 13.01.2015 20:24 |  
                      0 0

                      Nevim sice jak to ve fotbalovem byznysu chodi, ale dle me Sparta ziska 50% ze zisku Slavie na pripadnem dalsim Deliho prestupu. To znamena 50% z castky nad 5 milionu. Nebo se pletu?

                    • Re: Simon Deli slávistou!

                      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 22:03 |  
                      0 0

                      Já reagoval hlavně na to ekonomicky výhodný. To jak jsi teď sám napsal rozhodně není. Ano ono se to u hráče těžko posuzuje. Ale proto jsem do zhodnocení zahrnul to jak moc toho hráče potřebujeme. Kdyby jsme takhle pořídili kvalitního útočníka nebo beka, tak řeknu OK. Potřebovali jsme to, nemáme teď cash a je to méně zatěžující než úvěr.
                      Jenomže mi toho hráče teď nepotřebujeme, takže jsme na takové podmínky nutně přistoupit nemuseli. My totiž takhle Spartě děláme hlavně službu. Ona se zbaví hráče, kterého asi i na hostování musela nějak platit. Dostane za něj zaplaceno něco teď a pravděpodobně něco později.
                      Když zohledím to, že je to náš konkurent, tak mi prostě přijde divné zhodnocovat zboží konkurenta bez toho aby mě z toho koukal výrazný užitek.
                      Ale to je teorie, třeba se Děli ukáže jako mega hvězda někam ho střelíme za 50+ mega a namastí si kapsu obě S.

                      Také jsem narážel na to, že za takovýhle podmínek, vysoká procenta z budoucího prodeje. Se kupujou hráči nadějní u kterých je vysoký potenciál. Obvykle si je tak koupí silný klub, který umí hráče prosadit a když se opravdu chytne tak i cenu vyšroubovat. A to my nejsme.

                  • Re: Simon Deli slávistou!

                    bongor     před 10 lety 13.01.2015 21:12 |  
                    0 0

                    Ve Viamontu to dělal mnohem líp,protože tomu rozuměl a kromě toho měl hodně dobré spolupracovníky.Měl mnoho konexí a váhu v oboru.Tady může jen koukat co se děje,nikdy se do těch propletenců typu B+švábová nedostane,líp udělá,když to co nejdříve prodá.

        • Re: Simon Deli slávistou!

          bongor     před 10 lety 13.01.2015 21:04 |  
          0 0

          AŘ je už nervozní,že své těžce vydělané peníze vložil do tak nejisté investice,jako je fotbalové mužstvo.Tak než skutečně sežene nějakého kupce si asi říká KKD.
          Jinak by odchod Balaje po stránce sportovní nedával moc velký smysl,leda že měl
          hodně nadstandardní vejplatu.Že na jeho přestupu bída participovala to je víc než jisté.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        jufoun (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 16:28 |  
        0 0

        Tak přestoupí přes Košice :-D

        • Re: Simon Deli slávistou!

          Kuliss9     před 10 lety 13.01.2015 19:38 |  
          0 0

          Jednoduše v létě ho prodáme za 100tisíc do Admiry :D, půl roku za nás bude chodit hrát jako kvalitní hráč z farmy v zimě ho odkoupíme za 50tisíc zpět a Sparta utřela nos :D

          • Re: Simon Deli slávistou!

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 23:19 |  
            0 0

            Také mě to napadlo :).

        • Re: Simon Deli slávistou!

          nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 13.01.2015 19:43 |  
          0 0

          Tyhle obavy bych chtěl mít taky. Stále je tady slušná šance jak se Spartou vyjebat. Dle mě je tam ta klauzule stejně jenom proto, že jsem za půl darma dostali Balaje a téměř obratem jsme ho střelili za slušnej peníz.
          Jsou klidně možné, že scénaře můžou být následující. Deli nám pomůže následující 3,5 roku a smlouva bude prodloužena ( tudíž Sparta má smůlu a my máme hráče na více let a ne draze zakoupeného ) po uplynutí smlouvy bude hráč za dobré služby puštěn po ukončení smlouvy zadarmo. Nebo odejde zadarmo již po uplynutí 3,5 roku. Případně se u nás rozehraje a bude o něj zájem, tak proč ho třeba nevyměnit za nějakého jiného hráče třeba z Plzně nebo Peltonce? Sparta má opět smůlu. Anebo fiktivní prodej přes prostředníka, což by byl poněkud podraz, ale současné vedení by se ho asi úplně nebálo.
          Těch scénářů je samo sebou hodně a nikdo neví jak to dopadne. Taky se může zranit odehraje u nás kulový a zadarmo odejde, tak jsme celkem ušetřili neboť jeho cena dle mého názoru překračuje sumu 5 mega celkem výrazně.
          Nikdo z nás neví co nastane, ale hlavně, že remcáme. To je zdejší Slávistický kolorit. Mě se ten tah moc líbí. Potřebujem kvalitu a nemáme na ni moc peněz. Získáme dle mě hráče do základu, kterej fakt pomůže a aby nás moc nestál, přislíbíme podíl z dalšího případného prodeje. To je busines a riziko zejména pro Spartu, která sice může vydělat mnohem více, ale víme jak je to s vrabcem na střeše. Taky mohli za pár šupů pustit hráče, který je dalších pár sezón bude trápit v derby a už za něj nic víc neuvidí.

      • Re: Simon Deli slávistou!

        bongor     před 10 lety 13.01.2015 20:56 |  
        0 0

        Samozřejmě že nemůže nastoupit.Rudoch pře všechny poslední výsledky a silácký řeči vždycky měl,má a mít bude ze Slavie bobky a Deli by mohl být to závažíčko,které by to dokázalo převážit v náš prospěch.Už proto,že by měl velkou motivaci.

  31. Re: Simon Deli slávistou!

    Tonda     před 10 lety 13.01.2015 12:53 |  
    0 0

    Je otázkou, zda na něj nemá sparta nějaké předkupní právo např. za pevně stanovenou částku 10 mega. To by mě u Sparty ani nepřekvapilo. Ruku na srdce, kdyby byla situace opačná, Slávka měla prachy a Sparta byla v krizi, tak bych jim taky neprodal zajímavého hráče jen tak. A už vůbec ne, aby na tom měla zisk jen Sparta. Takže ten obchod celkem chápu.

    jinak mi přijde celkem sympatické jakým způsobem se snažíme kádr doplnit, já myslím, že max 2 hráči do základu, plus 2 noví na střídačku v rámci jednoho přestupního období. Byl bych nerad kdybychom měli přivádět 10 nových hráčů každý půlrok jak za Jarolíma. Ani si nechci představit kolik peněz si na nás tehdy různí agenti nahrabali.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      bongor     před 10 lety 13.01.2015 21:14 |  
      0 0

      To nadměrné přivádění hráčů,to byl styl ala bolševik.Ale ti si vodili hráče,i když je třeba vůbec nepotřebovali,jen když je nedostala konkurence.Možná že se v tom shlídnul i náš KJ.

  32. Re: Simon Deli slávistou!

    Lachim     před 10 lety 13.01.2015 21:54 |  
    0 0

    Marcel Gecov herně i charakterově zklamal a již s ním nepočítají, Martin Dobrotka se rozhodl využít toho, že je konečně zdráv a má šanci na delší smlouvu v jiném klubu a tak odešel. Jarda Zmrhal si pravděpodobně vysloužil angažmá v Bundeslize. Marek Kodr ještě nemá na základní sestavu. Z tohoto pohledu nám zbývá na post dvou defenzivních středních záložníků pouze jeden a to Aldo Baéz.
    V tom případě je potřeba někoho přivézt nebo změnit rozestavení na 4-1-4-1.

    Karol Kisel a Mirek Beránek se shlédli v Simonu Delim a tak si řekli, že ho zkusí přivézt.
    Aleš Řebíček jim slíbil, že když se s ním domluví na smlouvě, tak pustí 5 miliónů na přestup. Sparta chtěla 10 miliónů, aby se jí vrátili náklady spojené s jeho nákupem a s jeho platem. KK a MB řekli, že tolik nemají, ale že ho opravdu chtějí. Na Spartě si řekli, že Deli pro ně není v tuto chvíli perspektivní a tak se jej raději zbaví pod cenou. Souhlasili tedy s nabídkou Slavie 5 miliónů a dohodli se, že kdyby Deli ještě někam přestoupil, tak z toho dostanou polovinu.

    Slavia má Deliho za cenu, kterou si určila.
    Sparta prodala Deliho pod cenou. Sparta možná někdy ještě za Deliho něco dostane.

    Je to sice smyšlené, ale nerozumím, jak je možné, že to někdo nazývá nevýhodným obchodem pro Slavii.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      tantalos     před 10 lety 14.01.2015 01:53 |  
      0 0

      DZ může hrát i Bílek, s výhradou i Mikula a Fialka a Zmrhal ještě není pryč

  33. Re: Simon Deli slávistou!

    Betynka58     před 10 lety 14.01.2015 00:56 |  
    0 0

    Ta nasmlouvaná částka a 50% podíl z dalšího prodeje Spartě mě netrápí, teprve čas ukáže, jak byl tento nákup pro Slavii výhodný. Co mi ovšem hlava nebere, je zákaz startu Deliho v derby, když už vlastně není jejich hráč. Nad touhle zprávou jsem se jen shovívavě usmál a paradoxně mě svým způsobem potěšila. Jednak to znamená, že z nás pořád mají rudoši tak trochu vítr, a jednak se tím Sparta musela v očích normálního fotbalového fanouška definitivně totálně znemožnit.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      bongor     před 10 lety 15.01.2015 19:50 |  
      0 0

      No tak Betynko,znemožnit se víc než už jsou nyní snad ani není v lidských silách.

  34. Re: Simon Deli slávistou!

    Alanor (admin)     před 10 lety 14.01.2015 08:44 |  
    0 0

    Podmínky jsou vždy na dohodě mezi kluby. Pokud jsme o Deliho stáli, tak nám asi nezbylo, než na ně přistoupit. Podle mě je to dobrá posila, která se prosadí, pokud tedy od Beránka dostane větší šanci než Balaj (na jehož angažmá podle informací, které mám, Slavia neprodělala + dal 3 góly).

    Co se týče podmínek případného prodeje Deliho - podle Sportu dostane Sparta 50 % až ze ZISKU - tedy částky nad 5 milionů. Př. když odejde Deli za 3 mega, tak vše připadne Slavii, když za 7, tak 6 dostane Slavia a jen 1 Sparta. To už by tak nevýhodné nebylo.

    • Re: Simon Deli slávistou!

      naplavnik     před 10 lety 14.01.2015 09:55 |  
      0 0

      Taky tu zdejší hysterii nechápu, prostě nemáme hotově na to, si jej koupit za cca 10 mio, tak jsme akceptovali tuto variantu, kdy Sparta spekuluje na pozdější prodej. Co je spíše už trochu přežitek, je ta nemožnost nastoupit v derby. Letenští se tak projevili jako docela racionální obchodníci, ale sportovní srábotky.

      Teď už jen doufám v toho Tamáse, a přál bych si nějakou variantu za BB.

  35. Re: Simon Deli slávistou!

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 09:50 |  
    0 0

    Nechpau, ze to resite? presne to je duvod, proc nezverejnovat plat, nebo sumu za kterou hrac prestoupil apod.
    dulezite je snad co ukaze na hristi a to se dopredu nikdy neda odhadnout. je to pro nas posila, tak at se mu sakra dari.

  36. Re: Simon Deli slávistou!

    rdwn66     před 10 lety 14.01.2015 14:56 |  
    0 0

    Zdravím všechny sešívané,

    za Deliho jsem velice rád, protože mi tento typ středního založníka v našem týmu chyběl. Ještě alespoň levého beka a budu celkem vzhledem k situaci spokojen.

    V ůtoku bych dal šanci Červenkovi, ať předvede co v něm je.

    Berkovec - Mikula, Laty, Bílek, posila - Baez, Deli - Boudjemaa, Kenia - Mičola - Škoda

  37. Re: Simon Deli slávistou!

    michsuc1     před 10 lety 16.01.2015 11:09 |  
    0 0

    Sebastian Strandvall je zřejmě na testech ve St.Gallenu ( aktuálně 4. tým Švýcarské ligy ) , je jen škoda, že Slavia oficiálně nepotvrdila ukončení testů nikde na webu. Myslím si, že ten hráč měl určitě svojí kvalitu - ale je pravda , že máme záložníků až až a bota nás tlačí jinde..

  38. Re: Simon Deli slávistou!

    michsuc1     před 10 lety 16.01.2015 13:53 |  
    0 0

    Příbram zkouší bývalého slávistu Fořta