Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Prosba o vyplnění dotazníku

Přeji hezký den všem slávistům. Chtěl bych Vás požádat o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci. Studuji FTVS UK obor Sportovní management. Dotazník je anonymní, zabere jen pár minut a mně to pomůže.

I když na SN nepřispívám, jsem pravidelným čtenářem zdejších diskuzí. Kromě sportovních výkonů se zde čas od času hodnotí také "výkony" fanoušků (v pozitivním i negativním slova smyslu) a ohlasy na chování slávistických fanoušků jsou různé. To mě inspirovalo k napsání bakalářské práce na téma "Postoje k agresivním projevům fanoušků SK Slavia Praha," kde budu srovnávat postoje fanoušků z TS a postoje ostatních fandů SKS.

Dotazník můžete vyplnit zde.

Za jakékoliv připomínky a postřehy ohledně dotazníku budu velmi rád.

Děkuji za spolupráci, Marek.

Komentáře (67)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    Matysek     před 10 lety 09.12.2014 12:46 |  
    0 0

    Na slávii jezdím přes deset let a trochu mi v tom dotazníku chybí upravení horizontu času. Jsou roky kdy se něco děje v hledišti několikrát do roka a zase roky, kdy se vůbec nic nestane. A údaj méně než polovina, když se něco děje v jednotkách zápasů mi přijde dosti jako hodně nepřesné.

  2. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    Borris     před 10 lety 09.12.2014 13:34 |  
    0 0

    Tak dotazník máš poslaný, ať ti ta bakalářka dopadne dobře :-)

  3. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    spino     před 10 lety 09.12.2014 14:05 |  
    0 0

    Vyplněno. Možná trošku působilo nudně opakovaně zaškrtávat, že tohle nedělám, ale jinak zajímavé. Hodně štěstí při obhajobě!

  4. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    urs (přítel SN)     před 10 lety 09.12.2014 14:16 |  
    0 0

    hotovo, posléze klidně nahoď bakuli na web a dej nám vědět :)
    hodně štěstí - každé podobné aktivitě držím pěsti
    sks4ever

    urs

  5. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    subHuman     před 10 lety 09.12.2014 14:46 |  
    0 0

    Nebyl tu jiz uplne stejny dotaznik pred par tydny?

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      quelhar (admin)     před 10 lety 09.12.2014 14:59 |  
      0 0

      Uplne stejny dotaznik tu takhle zverejneny urcite nebyl. Pokud se tu objevil, tak se jen mihl v komentarich a ja jsem si ho nevsiml.

      Byl tu jiny dotaznik pro jineho cloveka, zamereny primo na komunitu ctenaru SN a ne na agresivitu fanousku Slavie.

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        Tomski     před 10 lety 09.12.2014 15:14 |  
        0 0

        už tady proběhl v komentářích...

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          quelhar (admin)     před 10 lety 09.12.2014 15:17 |  
          0 0

          Aha, tak to jsem nezaregistroval...

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      PetCC     před 10 lety 09.12.2014 18:12 |  
      0 0

      Podle zběžného pohledu je tenhle k jinému tématu. Jenom se divím, za co se dneska dávají diplomy :-)

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        Nosorozec     před 10 lety 09.12.2014 20:44 |  
        0 0

        Sledoval jsem bakalářský práce studentů pedagogický fakulty a občas to byly fakt odborný skvosty :D To kdybych odevzdal já, tak by mě při obhajobě vyhodili z okna :D

  6. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    Dobi     před 10 lety 09.12.2014 15:04 |  
    0 0

    Tak jsem taky vyplnil. Jen považuji za nesmyslný jediný podbod jediné otázky, a to, abych přestal pískat, pokud.... To už ani ten projev by nebyl možný? A nějaká odpověď být musí...Jak slušněji reagovat na podfuky rozhodčích, rasismus a vulgarity soupeřů, provokace hráčů soupeře či různé cinklouše? To se máme jen přihrbit nebo zatleskat? Tam mi informaticky chybí jiná varianta... Jinak O.K.

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 09.12.2014 17:07 |  
      0 0

      Také jsem s tím měl podobnou obtíž.

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      Pepino44     před 10 lety 09.12.2014 20:40 |  
      0 0

      Také mi to neleze do hlavy,ten podbod jsem nevyplnil a ono se to neodeslalo. To je přeci kravina,pískání při nesouhlasu s výrokem rozhodčího patří snad od doby,kdy začali fotbal pískat sudí.

  7. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    Nosorozec     před 10 lety 09.12.2014 20:43 |  
    0 0

    Máš to vyplněno, bakaláři! :)

  8. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    spino     před 10 lety 09.12.2014 23:31 |  
    0 0

    Koukám, že na kauzu Bican plynule navázala kauza Veselý. Kdo bude další? :(

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      tantalos     před 10 lety 10.12.2014 00:52 |  
      0 0

      Těžko můžu posoudit, do jaké míry jsou vznesená obvinění proti Kiselovi a Držmíškovi oprávněná. Nepochybuji ale, že by Dan Veselý sehrál ve Slavii lepší roli než třeba Petr. Kdo toho kupoval a proč? Za dobré slovo? Opravdu?
      Franta Veselý byl pro starší generace skutečně skoro stejně velký idol a vzor slávisty jako Pepi Bican. Ale když měl výročí, vzpomněla si na něj jenom Dukla. Je to bohužel příznačné. Kdo by stál o vzor slušnosti a poctivosti.
      Všichni víme, že ve Slavii leccos pořádně smrdělo. Proto jsem šťastný, že se vrátil Míra Beránek. A zdá se mi, že jeho volání po příchodu Chvalovského, který by se podílel na managementu, je svým způsobem volání žíznivého v poušti.

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        Tomski     před 10 lety 10.12.2014 01:35 |  
        0 0

        tak Petr loni odehrál dobrou sezónu v klubu, který si vedl o dost lépe než my...sám jsem mu věřil...vždycky to bohužel nevyjde...

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          Borris     před 10 lety 10.12.2014 02:54 |  
          0 0

          Přesně tak. Vždyť Petr loni patřil k oporám Slovácka, taky jsem mu docela věřil. Bohužel mu to u nás nesedlo, to je se holt stává, to je fotbal. Jinak pokud jde o toho Dana Veselého, nemůžu se k tomu moc objektivně vyjádřit, protože jsem ho bohužel hrát neviděl. Líp by ho asi posoudil třeba klimi nebo někdo ze zdejších, kteří chodí na juniorku. Rád věřím tomu, že by za Slavii na hřišti umřel, jak se píše v článku. I jeho dědeček by na to z fotbalového nebe určitě dohlédl. Za sebe říkám, že bych mu šanci klidně v přípravě dal. Když může pořád dokola dostávat šanci lempl Nitrianský a nebo jiný naše hvězdy, tak proč by nemohl dostat svojí šanci Dan, který by si ji třeba zasloužil.

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        tantalos     před 10 lety 10.12.2014 10:55 |  
        0 0

        Otázka, kterou klade F.R. Čech, nezní, jestli na to Dan má nebo ne. Podstatné je, jestli skutečně Dana v Mostě nikdo nesledoval, jestli s ním někdo jednal nebo ne. Jestli má vůbec Slavia zájem o své odchovance a co s nimi dělá.

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      Edwardtheiron     před 10 lety 10.12.2014 07:23 |  
      0 0

      V květnu 2013 jsem na jedné akci slyšel na vlastní uši jednoho našeho bývalého hráče, kterého si, pokud vím, všichni velmi vážíme, že Veselý to má v hlavě poněkud jinak, než by měl mít a jeho přístup k fotbalu spočívá v tom, že "Já jsem Veselý!" A poté, co v lize dal gól se to prý ještě zhoršilo. A nebyl jsem rozhodně sám, kdo to slyšel.
      Co se týče Ringa, tak to je zoufalec, který v dnešní době už nikoho nezajímá, tak se zviditelňuje alespoň pomocí Slavie.

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        travel (přítel SN)     před 10 lety 10.12.2014 08:49 |  
        0 0

        Nevím,jaký byl Dan v r. 2013,ale když s ním byl syn v mančaftu v 15,16 letech,tak si na nic nehrál a byl to prima kluk.Jsem ale přesvědčen,že takovýto článek mu dveře do Slavie neotevře,aspoň ne do tý současný.

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      AlesJa     před 10 lety 10.12.2014 09:05 |  
      0 0

      to má nastupovat jen že se jmenuje Veselý, Dan není lepší než Prošek nebo třeba Hrubý a ti mají problém se prosadit. Jejich dobrý výkon je vystřídán tragických. Vždyť to zkoušel v Příbrami nic pak Baník Most zase nic :-/

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        Pepino44     před 10 lety 10.12.2014 10:32 |  
        0 0

        Tak Dana Veselého jsem měl možnost sledovat v juniorce a mohu říci,že to rozhodně žádný zázrak nebyl. Ne,že by to byl vyloženě nekopa,ale,že by nějak převyšoval svoje spoluhráče,to zase ne. Už když nastoupil do Ačka,tak jsme to sledovali s podivem,svými výkony nás o tom rozhodně nepřesvědčil. Jsem zvědav,jestli se "ujme" ten nejmladší. Mám takový dojem,že geny Františka II,kterého jsem měl čest mnohokrát vidět se nějak vytrácejí a fotbalový um rodiny Veselých pomalu upadá. Ale Slávistické srdce jim asi zůstávě. Tak doufejme,že nejmladší Veselý se do Ačka dostane a to ne pro svoje jméno,ale pro svoji výkonnost.

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          AlesJa     před 10 lety 10.12.2014 10:47 |  
          0 0

          mě člověk pracující pro svaz ohledně mládeže tvrdil, že ten poslední je ze všech nejlepší tak musí Ringo počkat. Známých syn hraje v Mostě v dorostu ao tom zájmu Mostu o něj to prý také tak žhavé nebylo jak je v tom článku uváděno.

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 10.12.2014 10:52 |  
      0 0

      muž poprosit o odkaz?

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 10.12.2014 10:56 |  
        0 0

        už to mam

  9. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    Borec09 (přítel SN)     před 10 lety 10.12.2014 10:13 |  
    0 0

    Za me hotovo

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      Jiri1     před 10 lety 10.12.2014 10:42 |  
      0 0

      Problém Veselý je hodné velký, nejde jen o Frantu a jeho potomky , jde o to , že dnešní mladí hráči nepovažují tento klub za svou jistotu a snaží se všemožně z klubu frnknout, to samozřejmě vadí nám jako fandům, ale nevadí Kiselům , Držmíčkům a podobně, proč taky, když přijde potom hráč ze kterého žijí i oni , dostane plat přes 200 papírů něsíčně a za ačko odehraje téměř to samé co mladík s platem 10 litrů měsíčně.
      Navíc neustálé bitky trenérů mládeže, odchody těch nejlepších, kterým tito mladíci věří znamenají další znamení, že z klubu je potřeba zmizet za každou cenu.
      Není to radostné, soíš ro ukazuje na úpadek našeho slavného klubu a to není dobře

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        Tomski     před 10 lety 10.12.2014 10:55 |  
        0 0

        kteří mladí hráči se snaží frnknout ? bitky trenérů mládeže ? kteří nejlepší odešli ?

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          Jiri1     před 10 lety 10.12.2014 11:10 |  
          0 0

          Turyna třeba , proč má být tento hráč označován za hvězdu Sparty, kdo chce odejít namátkově zmíním třeba několik hráčů , kteří budou končit v dorostu .
          Mám taky otázku, viděl jste v poslední době některé letité trenéry nládeže , mluvil jste s nimi.

          • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

            Tomski     před 10 lety 10.12.2014 13:30 |  
            0 0

            Turyna je namyšlený mladík...za něj máme Kuchtu, který je ročník 97 a už dává branky v juniorce, Turyna nehraje ve Spartě ani v A-dorostu...nemluvil pane Jiří...

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          bramburek (přítel SN)     před 10 lety 10.12.2014 11:30 |  
          0 0

          prosim tě, nech ho..... ať se tady vykoktá s těma svejma nesmyslama, nevšímej si ho a on dá zas pokoj

          • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

            Jiri1     před 10 lety 10.12.2014 11:37 |  
            0 0

            Tady nejde o koktání, tady jde o to proč dnes existuje problém který cítíme všichni a tím je , že mladí hráči Slávie už nemají takový vztah ke klubu jako měli třeba SUCHÝ, NECID,
            A snad jen na okraj , opět ti položím stejnou otázku, znáš nynější vztahy mezi trenéry mládeže, říká ti něco třeba rozeštvávání těchto lidí klikou pana Kisela.

            • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

              rak (přítel SN)     před 10 lety 10.12.2014 12:15 |  
              0 0

              Nevím, ale osobně se domnívám, že působení Kisela ve Slavii tak poslední dva roky je dost negativní. V závěru kariéry to tedy vypadalo, že je tahounem mužstva, ale to platilo jen ze začátku. Když jsem ho pak sledoval, tak ve hře kazil, co mohl. A jako funkcionář to není vůbec lepší. Prý také není člověkem, který vztahy zlepšuje, spíše naopak. Už mu tolik nevyčítám nesmyslné vyhození Koubka, protože asi za tím stáli spíše Rusové, ale i tak se na tom podepsal.

  10. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    tantalos     před 10 lety 10.12.2014 12:20 |  
    0 0

    Oč v kauze Veselý jde, je klíčové pro budoucnost. Je to otázka, zda Slavia je a bude věčná.
    Je Slavia spolek pochybných obchodníků a agentů, nebo souručenství lidí, kteří jsou pro ni něco udělat bez nároku na skvělou odměnu nebo aspoň na malý úplatek?
    Rozklad Slavie začal mimo jiné tím, že KJ začal z klubu vyhánět Váchy, Necidy a Gecovy, aby si mohl přitáhnout za velké peníze ty různé Abrahamy a Ivanoviče a bůhví, jak se všichni jmenovali.
    Od té doby se podobně přiživovali i ti různí Koubkové a Radové, a to s přispěním pana Kisela, který vždy dával najevo, že jeho klubem je Bohemka. Tahali sem bůhvíkoho a odchovance osdunovali.Výsledek - Slavia byla letos na sestup a třeba včera se jí takový Štráka ještě posmíval v televizi.
    A tak zbyl mančaft, který klíčové jarní utkání v Ostravě odchodil. Kdo ho poskládal? Kisel, Držmišek, Koubek a Pastoor. Lidé, kteří s naším klubem vlastně nikdy neměli nic společného.
    Slávu Slávie vždy tvořili především malí, málo známí lidé, kteří za pár pětek trávili odpoledne s partou slávistických dětí a výrostků, kteří si chtěly zakopat. Slavia jsou ti anonymní fanoušci, kteří si koupí permici, i když ji kolikrát ani nemůžou využít, kteří jedou i na venkovní zápasy. To je ta skutečná Slavia, ne její akciová společnost.
    Kdo znamená pro Slavii víc - Boudjemaa nebo Bejbl? Kodr nebo Balaj? Dan Veselý nebo Petr? Nepochybuji, že DB nebo BB jsou schopnější, jenže Slavii jen stojí peníze a zabírají místo těm, kdo by rádi hráli a výsledek jejich nesnažení na hřišti je, že bojujeme o udržení.
    Franta Čech trefil do černého. Ano, ti hajzlové v slavistickém managementu z výšky kálí na slavistické srdcaře. Nejde samozřejmě o to, zda si Dan svou kvalitou zaslouží být v týmu. Jde o to, jak se k němu Kisel a spol chovali.
    A tak mi dovolte malou vzpomínku na bonmot Šimka a Grosmana - ty Čechu nedrž hubu.

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      quelhar (admin)     před 10 lety 10.12.2014 12:35 |  
      0 0

      Myslím, že oč v kauze Veselý jde, je mnohem prostší. Dan Veselý je půl roku bez angažmá a blíží se přestupní období. Slavia o něj zájem nemá a je jasné, že šanci v přípravě nedostane. Proč taky, když na jeho post levého křídla přijdou do přípravy dva jiní mladí hráči, kteří na rozdíl od něj posledního půl roku ve druhé lize něco ukázali. Kromě nich je také levé křídlo údajně priorita klubu při posilování a pravděpodobně na ten post přijde do kádru nějaký nový hráč.

      A tak aby se dostal Veselý zpět do povědomí trenérů ve druhé a třetí lize, přišel jeho otec s (jak se zdá rodinným přítelem) Ringo Čechem s tímhle článkem. Pozornost si pravděpodobně získá, ale jestli mu to pomůže k angažmá, tím si tedy moc jistý nejsem.

      Ke zbytku se ani vyjadřovat nebudu, to nechám na někoho, kdo má větší trpělivost. Jestli kálení na odchovance znamená, že je jich v kádru áčka kolem 40%, tak čistě za sebe: fajn, jen ať kálí dál...

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        tantalos     před 10 lety 10.12.2014 12:59 |  
        0 0

        Právě to, že hraje Kodr nebo Fialka, je zásluha Míry Beránka, kterého FRČ také chválí. Všimni si, že jsem MB mezi těmi, kdo nesou odpovědnost za pád Slavie, vůbec nejmenoval a na jiném místě jsou dokonce mluvil o jeho volání žížnivého nas poušti.

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          Tomski     před 10 lety 10.12.2014 13:56 |  
          0 0

          a loni byla čí zásluha, že nastoupilo 17 odchovanců ? předloni jich zasáhlo 12, sezonu předtím 16...všichni chceme abych jich bylo co nejvíc, ale to na to musejí nejdřív mít...a bez nákupů hráčů z venku další Vlček, Latka, Piták nebo Vaniak nebudou...

          • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

            tantalos     před 10 lety 10.12.2014 14:10 |  
            0 0

            A nešlo spíš jen o to mlaďochy ukázat, aby se zvedla jejich cena, a pak nechat všechno na agentech?

            • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

              honza1947     před 10 lety 10.12.2014 16:43 |  
              0 0

              Tantale a nechtělo by to měřit vždy všem stejně? Tak když jde o Daniela Veselého, tak jsou všichni hajzlové, kteří ho nenechají za Slávii hrát (upřímně řečeno já jsem také přesvědčen, že svému dědečkovi fotbalově nesahá ani po kotníky a na 1. ligu rozhodně nemá) a ani MB o něm vůbec neuvažuje a u ostatních odchovanců, kteří dostali šanci se v A - týmu ukázat, mimochodem stejně jako ji již dostal Dan Veselý, to bylo jen kvůli tomu aby se zvedla jejich cena?
              Chtělo by to trochu víc soudnosti. Dostál je také srdcař a může na takových hráčích Slavia stavět svoji budoucnost? To prostě nejde. Nehledě na to, že by se tady stejně za chvíli psalo, že je Dan sice velký srdcař, snad?, ale fotbal hrát moc neumí.

              • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

                tantalos     před 10 lety 10.12.2014 18:52 |  
                0 0

                Každopádně je Dostál pro Slavii užitečnější než Boudjemaa nebo Petr.

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      travel (přítel SN)     před 10 lety 10.12.2014 12:58 |  
      0 0

      Blb Straka má nejmenší důvod se vysmívat,kam přišel,tak dlouho nevydržel.Jediný ,co umí (jako trenér)je pořád dokola opakovat srdíčko,štěstíčko,tataráček apod.

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        Jiri1     před 10 lety 10.12.2014 13:18 |  
        0 0

        Ja vnímám Ringa jako opravdového Slávistu, který zná velmi dobře poměry v našem klubu. Nemyslím , že by mu šlo jen o Dana, spíš tím chce upozornit na situaci ve Slavii na podivnosti, kdy jeden člověk kontroluje téměř celé dění smlouvy hráčů, na poměry , které nemají v lize obdoby.
        Já být na místě vedeni svazu, budu taky spokojen, odpadl jeden tradiční klub, odpadly problémy, které vznikaly s našimi ambicemi, nakonec proč někteří sponzoři zamířili rovnou od nás na FACR nebo do výlučné pozice tří klubů, které vládnou lize a to nejen na hřišti.

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          tantalos     před 10 lety 10.12.2014 14:09 |  
          0 0

          Souhlas. Nepochybuji, že Ringovi, Tobě i mně jde o jedno a to samé. O Slavii.

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          Tomski     před 10 lety 10.12.2014 14:31 |  
          0 0

          ale ten tradiční klub odpadl kdy ? za velkoslávistů Rosena s Jarolímem...ne za Kisela, který jako hráč všechna čest a jako manažer mládeže zatím výsledky má...jako sportovní ředitel zatím nijak výrazné, ale to prostě není hned...že je klub veden asi ne ideálně je jasné, ale za to asi Kisel nemůže...

          • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

            tantalos     před 10 lety 10.12.2014 18:50 |  
            0 0

            Zatím největší propady Slavie přišly v první půli šedesátých let, kdy Slavia sestoupila, a letos v létě, kdy v Ostravě ani nebojovala o udržení. I na podzim byla Slavia v krizi, ale Beránkovi se zatím daří slabý mančaft motivovat natolik, aby alespoň nebyl trapný.
            Průšvih byla doba, kdy nebojovali, dokonce třeba ani pořádně nevystřelili za celý zápas.
            Jsou výsledky mládeže Kiselovou zásluhou? Asi ne, na výchově a vývoji mlaďochů se on nepodílel - to je práce dlouhé řady málo známých trenérů, z nichž někteří museli odejít jinam.
            Výsledky áčka smozřejmě nebyly jen Kiselova vina, především ji nese AŘ, který nedokázal sestavit dobrý management. Ale kdo jiný než Kisel může za špatný výběr akvizicí?

            • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

              Navyseals     před 10 lety 10.12.2014 19:14 |  
              0 0

              Ty chceš naznačit, že naše mládež stojí za hovno? Kromě tý U15 jsou všechny týmy na špičce a taková U17 je silná jako málokterej ročník za poslední dekádu. To, že mladej Veselý nehraje za nás, přece neznamená, že se začne zpochybňovat celá práce mládeže. Ze srdce nesnáším protekci a myslím, že ve Slavii jí už bylo dost, např. Zákostelský nebo nyní "supertalent" Bejbl. Hodit všechno vždycky na vedení je opravdu lehký.

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      jane (admin)     před 10 lety 11.12.2014 12:05 |  
      0 0

      Nechci ted resit, zda ma FRČ s článkem pravdu o vztahu Slavie k odchovancům, ale zrovna od Františka Veselého, otce Dana, to vyborne sedi. Ten clovek je tak strasne na prachy, ze by prodal i ostatky sveho otce. Podle toho, co jsem o nem z vice stran slysela, je to charakterove pokriveny clovek a FRČ bude pravděpodobně jeho jediný přítel. To jen poznamka na okraj, ze me to moralizovaní Kisela a Drzmiska fakt pobavilo.

  11. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    edenian     před 10 lety 10.12.2014 17:06 |  
    0 0

    No, kouknul jsem na to, tenhle dotaznik asi moc lidi vyplnovat nebude. Ani je ne. Nejak neni co.

    • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

      Edwardtheiron     před 10 lety 10.12.2014 17:54 |  
      0 0

      Jako věčný kverulant si myslím totéž. Zdá se mi, že toho "sběru informací" je trochu moc. 19.11. se tady objevil téměř stejný dotazník, vylepšený i o kolonku "pod jakou přezdívkou vystupujete", nebo "koho máte-nemáte na SN rádi". Ten první jsem vyplnil, i když mi není jasné, jak někdo využije ve své diplomové práci můj nick a pár dalších věcí, ale tohle už nedám. Omlouvám se. Ovšem líbí se mi, že jsou české VŠ plné fandů Slavie...:-)

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        edenian     před 10 lety 10.12.2014 18:23 |  
        0 0

        A ja jsem kdysi plaval zavodne - Slavia VŠ Praha :-) Skoda, ze nejaci absolventi nejsou take ve FACR. Teda, mozna, ze tam jsou, ale ja je nejak nemohu poznat :-)
        Ten minulej dotaznik jsem aspon nejak chapal, byl trochu o pohnutkach k diskusi na SN atd. ale tady se mi zda, ze pokud se oznacim za "fanouska" kterej nechodi na "TS", tak vlastne nemam co vyplnovat o vsech tech dale dotazovanych variantach.

  12. Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 11.12.2014 10:41 |  
    0 0

    sice toho kazacha neznam a netusim jake ma umysly, ale pokud by byla pravda, ze by dal do jednoho baliku stadion a klub, byla by to pro budoucnost jednoznacne dobra zprava. takovy maly vanocni darek...

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 11.12.2014 10:46 |  
        0 0

        na to jsem narazel

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          Pepino44     před 10 lety 11.12.2014 11:53 |  
          0 0

          Slamáčku,to je mi jasné,ale protože si toho článku někdo nemusel všimnout,tak jsem sem dal odkaz.

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        Borris     před 10 lety 11.12.2014 10:54 |  
        0 0

        Pro všechny je dobré že by mělo být do konce týdne jasno. Čím dřív, tím líp. Pokud by to nedej bože nevyšlo, tak aspoň přijdou na řadu další případní zájemci pokud nějací jsou. Docela by mě ale zajímalo, na čem by mohlo Bajtazijevovo jednání ohledně stadionu krachnout. V penězích asi určitě ne, s těma Bajtazijev očividně problémy nemá. Ale v čem jiném? Snad jedině že by kolem stadionu bylo tolik humusu, že by z toho Bajtazijev radši vycouval.

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          quelhar (admin)     před 10 lety 11.12.2014 11:10 |  
          0 0

          Třeba v tom, že ona politicko-podnikatelská mafie, která má ve stadionu prsty, by prostě stadion někomu úplně cizímu prodat nechtěla.

          Poučen z posledních mnoha let jsem absolutně skeptický k tomu, že by přišel nějaký majetný miliardář a prostě si klub se stadionem od té mafiánské chobotnice bez problémů koupil.

          Myslím, že teď už o Bajtazijevovi zase dlouho neuslyšíme a v únoru se někde objeví zmínka, že to prostě nevyšlo a vše je při starém.

          • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

            rak (přítel SN)     před 10 lety 11.12.2014 11:12 |  
            0 0

            Bohužel. Myslím si přesně to samé.

          • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

            travel (přítel SN)     před 10 lety 11.12.2014 11:21 |  
            0 0

            Taky to tak vidím quelhare.Dokonce si myslím,že kdyby to politicko-podnikatelská mafie byla ochotná prodat,že už by se tak stalo dřív (zájemců prý už bylo víc).

            • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

              quelhar (admin)     před 10 lety 11.12.2014 11:29 |  
              0 0

              Přesně. Neustále se utěšujeme, jak už brzy přijde Kellner nebo někdo na něj napojený nebo třeba někdo úplně jiný, spojí klub se stadionem a konečně se pohneme dál. Pokud vím, veškeré problémy s akciemi klubu se snad už vyřešily, stadion má jednoho majitele už déle než rok, vše by tak mohlo být připravené na nějakou akci, ale běží měsíce a nic se neděje. Jen se občas objeví spekulace o nějakém zájemci, ale za pár týdnů a měsíců se ukáže, že se nic nestalo. Pravda, vinou posledního zájemce o klub jsme téměř sestoupili, takže tam se aspoň něco stalo :o)

              Ale krom toho to je pořád dokola, mediální spekulace, příspěvky v diskuzích, jak už brzy bude líp a přitom měsíce trvá status quo.

              Teď už je to aspoň ve stavu, kdy informace z klubu ani nenaznačují, že by se mohlo něco stát, očekává se jen klidná příprava bez větších posil, které si klub nemůže dovolit.

              Takže za sebe můžu říct - bez velkých očekávání nebude velké zklamání. A nedávná historie nepřináší jediný důvod si myslet, že teď se už konečně něco stane...

              • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

                travel (přítel SN)     před 10 lety 11.12.2014 11:35 |  
                0 0

                Se vším souhlasím,akorát mám rozdílné informace o vlastnících stadionu.Ty píšeš,že je jeden a já mám info,že jich je pět,tak nevím,co je pravda.

                • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

                  quelhar (admin)     před 10 lety 11.12.2014 11:38 |  
                  0 0

                  Tím jedním majitelem jsem myslel společnost Vinet, která stadion vlastní. Samozřejmě za ní může stát a asi i stojí víc lidí.

                  • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

                    AlesJa     před 10 lety 11.12.2014 12:16 |  
                    0 0

                    Dobře pánové, ale když někdo bude schopen uspokojit tu nenažranou podnikatelsko-politickou mafii proč by se prodeji bránili. Vždyť by se pro ně krásně ten jejich tunel uzavřel. Dostali by za to další velký balík peněz, větší než si jsou v Edenu schopni kdy vydělat. Jestli ten zájem je opravdový a ten zájemce balík má, tak já si myslím, že do toho ta verbež půjde. Samozřejmě s úmyslem ještě z toho boháč cucat i dále, to je pak na něm aby si to ohlídal.

      • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

        spino     před 10 lety 11.12.2014 12:10 |  
        0 0

        "Už aby to bylo,ještě vykopat půlku kádru včetně Beránka a bude líp !" Václav Hošek v komentářích pod článkem.

        Tohle už je fakt přes čáru. Nevím, za co by si Beránek zasloužil vykopat ze Slavie. Naopak doufám, že mu případný nový majitel přivede posily a dá důvěru.

        Jinak tomu také moc nevěřím. Mafie si prostě nenaruší svůj vlastní rybník a Hrdlička a spol. ten stadion víceméně potřebují pro praní peněz a své další kšefty.

        Je také zajímavé, jak v případě pozitivních spekulací se okamžitě vynoří zdejší "Kellnerovci" a hned přilejí olej do ohně, jak bude brzy líp, ale v případě negativních/odlišných spekulací od jejich schématu mlčí. Viďte smely a další...

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          smely (přítel SN)     před 10 lety 11.12.2014 12:15 |  
          0 0

          mlcim pro to, ze jsem ve svem poslednim prispevku napsal, ze je to muj posledni prispevek do diskuzi na SN netreba se o me otirat v kazdem svem druhem komentari a nazyvati me kellnerovcem, ja ti taky nerikam kokote i kdyz jim ocividne ses.

          • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

            spino     před 10 lety 11.12.2014 12:28 |  
            0 0

            Nevím, proč mě urážíte, přitom jsem pouze konstatoval jev, který tady už dlouhodobě pozoruji. Kellnerovec není urážka, jen jsem chtěl nějak označit lidi, kteří tu soustavně píší informace, které směřují tímto směrem.

            Přitom já bych si vámi rád věcně promluvil třeba o hokejové Slavii, u které jste evidentně také obeznámen se situací. Klidně mi dejte svůj email, nebo mi napište na vocel@spoluzaci.cz a můžem si vyměnit své názory na situaci v hokejové Slavii. Tady samozžejmě ne, protože hokej sem jak bylo řečeno nepatří a vy už sem taky nechcete psát.

        • Re: Prosba o vyplnění dotazníku

          AlesJa     před 10 lety 11.12.2014 12:18 |  
          0 0

          já myslím, že je již vypráno