Aktuality z médií

Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

Sportovní ředitel Karol Kisel poskytl oficiálnímu webu Slavie obsáhlý rozhovor, ve kterém hodnotí podzimní část sezóny a naznačuje, co mohou fanoušci Slavie čekat od zimní přípravy. Celý rozhovor najdete zde, my z něj vybíráme to nejdůležitější.

O ligovém podzimu: Ke spokojenosti chybí 5-6 bodů, Slavia nedokázala přehrávat soupeře z dolní části tabulky, proti kterým jen dvakrát zvítězila (Příbram, Liberec, poz. red.). Kdyby Slavia měla zmíněných pět bodů navíc, hraje o kvalifikaci do EL, i když to cílem Slavie v této sezóně nebylo. Slavia by neměla pětkrát v řadě prohrát a sedmkrát v řadě nevyhrát.

Co se (ne)povedlo: Povedlo se ozdravit tým charakterově, nasazují se hráči z akademie (Hrubeš, Kodr, Fialka). Hodně si Slavia slibuje pro jarní část sezóny od Kenii. Nepovedly se zápasy proti horším týmům v tabulce.

O klíčových hráčích: Nejdůležitější hráči jsou Latka se Škodou, oba plní to, co si od nich klub sliboval. Podařila se vytvořit osa týmu, pro budoucnost máme dobré předpoklady.

O zimní přípravě: Na začátku ledna jede Slavie na Slovensku do Korně, kde jsou výborné tréninkové podmínky. Následuje pět přípravných zápasů v Praze a koncem ledna odlet do Turecka, kde sehrají sešívaní 4-5 zápasů. Návrat dvanáct dní před ligou a generálka tak bude v ČR.

O změnách v kádru: Gecov byl přeřazen do juniorky, Slavia mu nebude bránit v odchodu, pokud ještě bude chtít hrát fotbal. Ohledně Petra je Slavia v kontaktu s Olomoucí, protože hostování původně nasmlouvané do konce sezóny neprospívá nikomu. Boudjemaa zatím zůstává v kádru, pokud však přijde nabídka, Slavia mu také nebude bránit v odchodu. Dobrotkovi skončila smlouva, Slavia má zájem, aby pokračoval, ale nebude se pouštět do finančních závodů s ostatními zájemci o jeho služby. Co se týče příchodů, Slavia by ráda udělala jeden nebo dva. Jako posily lze brát uzdravené Mikulu, Berkovce a Mičolu.

O hráčích na hostováních a v juniorce: Do přípravy se zapojí Červenka a Bazal, Tusjak ne. Koreš, Vošahlík, Škutka ani Neves se do Slavie v zimě nevrátí, Neves ani později. Z juniorky nikoho do áčka nyní neposuneme, je tam velice kvalitní realizační tým, propojení s áčkem funguje.

O mládeži: S podzimem u mládeže jsme spokojeni.

Komentáře (119)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 04.12.2014 12:48 |  
    0 0

    No nevím, podle tohoto rozhovoru mi to přijde, jako by bylo vše úplně skvělé. Chtělo by to trochu pokory a realističtější pohled...

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      petrjir     před 10 lety 04.12.2014 13:04 |  
      0 0

      Tak nevim, zda sis cetl celej rozhovor na oficialkach, ale mluvi tam o nespokojenosti s predvadenou hrou proti slabsim celkum a poctu bodu, ktere chybi k poharum. Naopak se mne rozhovor velmi libi.

  2. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    Ferguss     před 10 lety 04.12.2014 12:49 |  
    0 0

    Mno nevím, pro mě byl Martin Latka spíše zklamáním, v obraně dost často propadal a zbytečně fauloval. Snaha o udržení Dobrotky je dobrá, snad zůstane. Z morálního hlediska bych ocenil kdyby u nás zůstal, protože Slavia se k němu v době jeho zranění zachovala myslím velice slušně.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 04.12.2014 13:18 |  
      0 0

      Optimální výkony sice Latka pokaždé nepodával, ale myslim, že v týmu má i o sost důležitější role, a to hlavně v kabině a určitě i na tréninku, a jak jsou tito hráči důležití lze vidět např na Liberci, kde poté, co odešel podobný lídr Kováč, ten tým nefunguje. Nebopodobně, když byl odejit Brabec a náš týmse z toho sesypal.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        PetCC     před 10 lety 05.12.2014 11:28 |  
        0 0

        Naře obrana se rozsypala, když tu Brabec byl. Dělal v té době o dost větší chyby než Latka a že by byl nějaký extra vůdce kabiny, to mi taky nepřišlo.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 04.12.2014 17:30 |  
      0 0

      Jestli půjde Dobrotka zpět do Slovanu, tak ho moc nechápu. Slovan je na tom teď bídně, na ligu tam naposled přišlo kolem 650 lidí...

  3. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    Alanor (admin)     před 10 lety 04.12.2014 13:42 |  
    0 0

    K rozhovoru: nejsem si jist, jestli měl Kisel a spol. realistická očekávání, když chtěli po podzimu 25-26 bodů. Podle mě bodový zisk odpovídá předvedeným výkonům i kádru Slavie. Tak nezbývá než doufat, že přijde přes zimu to očekávané zlepšení ve výkonnosti, které se tu mimochodem vzývá již několik let a pak vždy skutek utek.

    Také mě zaujala informace, že Plzeň sleduje Bazala. Před pár lety se tu spekulovalo i o zájmu Hřebíka a Sparty o něj jako jednoho z nejperspektivnějších juniorů. A přitom si za áčko Slavie v ostrém zápase ještě ani nekopl, zatímco se po ligových trávnících v sešívaném dresu producíruje z dorostu do áčka předčasně vytažený Kodr. Snad Bazal dostane na jaře šanci a potvrdí své předpoklady.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      Tomski     před 10 lety 04.12.2014 13:47 |  
      0 0

      tak Bazal tady má smlouvu do 30. června 2017...

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Alanor (admin)     před 10 lety 04.12.2014 13:58 |  
        0 0

        Já se nebojím, že by odešel. Spíš mi jde o to, že když ho teď údajně sonduje Plzeň, tak bude mít takovou výkonnost, že už mohl být platný Slavii a my nemuseli sledovat Černého z formy.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      th     před 10 lety 04.12.2014 14:03 |  
      0 0

      K 1. části: se ztrátami -3 s Brnem, -3 na Bohemce, -3 v Jihlavě, -2 v Budějicích, -2 s Hradcem, pokud myslí, že tenhle tým mohl uhrát 6 navíc, nepřijde mi, že by byli až tak mimo realitu, i kdyby nebyly +3 body proti Plzni.

      Jinak info o hráčích atd. z rozhovoru spíše potěšilo, snad jen co myslel básník tím: "Pak je tu Damien Boudjemaa, což je podle mého skvělý technický hráč, ale všechno, co se kolem něj dělo a i zranění ovlivnila jeho výkonnost. ..."? Handrkování kolem smlouvy?

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Alanor (admin)     před 10 lety 04.12.2014 14:43 |  
        0 0

        Spíš mi šlo o výkonnostní stránku věci. Podle hry umístění i výsledky sedí, z té velké plus minus bodově stejné skupiny nijak nevyčníváme.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        naplavnik     před 10 lety 04.12.2014 15:08 |  
        0 0

        To je pro mne také zahaleno tajemstvím, co všechno se kolem něj dělo. Buď tím bylo myšleno a) zranění přímo související s jedním z teplických hráčů a následná mediální odezva, nebo b) okolnosti vztahu DB-Kornějev-Slavia, neboť tuším DB jako jediný z Kornějevových koňů ve Slavii zůstal.

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          Tomski     před 10 lety 04.12.2014 18:38 |  
          0 0

          tak ono není poprvé, že před zápasem onemocněl...v přípravě se taky zranil + nastoupil později...

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.12.2014 15:32 |  
      0 0

      dle mě Slavia trestuhodně prohospodařila náskok z úvodu ligy. Minimálně Hradec, Budějice a Brno jsme měli porazit a udržet se dalo i vedení na Dukle.

      Bazal by se mi v SKS líbil, kor když vezmu v potaz trapné výkony M.Černého. Jeho přínos ofenzivě je prakticky nulový.

  4. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    Gino     před 10 lety 04.12.2014 14:25 |  
    0 0

    Možná to tady už bylo, tak mne kdyžtak omluvte, ale... hdonocení podzimu - zklamání vs. spokojenost - kdo z Vás si dělal před podzimem "plán" bodových zisků? Jak to vyšlo Vám a hlavně - jaký jste očekávali bodový zisk po podzimu?

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      Falk     před 10 lety 04.12.2014 14:34 |  
      0 0

      Nepatřím zrovna do okruhu obdivovatelů K.Kisela,ale jeho rozhovor se mi libyl.Mluvi věcně ,nemluví v hádankách,má jasno.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 04.12.2014 15:47 |  
      0 0

      Slavii jsem tipoval na 7. místo, takže to celkem vyšlo (ale ve skrytu duše pokukoval po 5....).

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      quelhar (admin)     před 10 lety 04.12.2014 16:09 |  
      0 0

      U me jsme -3 body. Jeste po Boleslavi jsme byli ale +7, takze to je dost zklamani. Ale s jednou vyhrou z poslednich 11 zapasu se toho moc udelat neda.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      Pepino44     před 10 lety 05.12.2014 11:06 |  
      0 0

      Tak já jsem v diskusi kolik bude mít Slávia bodů po podzimu (po několika prvních kolech),kdy někteří tipovali až 30 bodíků trochu brzdil jejich optimizmus s tím,že by mi stačilo 20-21 bodů. Svůj odhad jsem opíral o tvrzení,že dosavadní body jsme uhráli více méně se štěstím,které nebudeme mít celou dobu a Škodovi by to mohlo přestat střílet a nakonec budeme rádi za nějakých 20 bodíků. Za toto tvrzení jsem byl i částečně peskován. Nakonec se ukázalo,že jsem měl skoro pravdu,můj tip vyšel skoro přesně. Nyní mám dilema,mám zkusit na jaro tip nějakých 35 bodů? Je to asi nereálné,ale co kdyby to vyšlo. I když nakonec budu rád za nějakých 25 bodíků. No,uvidíme.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      PetCC     před 10 lety 05.12.2014 11:35 |  
      0 0

      Tak před zápasem s Brnem jsem řekl, že pokud ho vyhrajem, tak bychom na konci podzimu počítal s 26 body. Protože jsme prohráli, tak z důvodu snížení sebevědomí týmu jsme ztratili ještě nějaké další body.
      Před začátkem ligy jsem si žádný rozpočet nedělal, není k tomu dost informací. Ale teď jsem si udělal rozpočet na jaro a vychází mi střízlivý odhad 11 bodů, když jednak absolutně nevyhoříme a na druhou stranu nepředvedeme další zázračné vzepjetí, tak jako v srpnu.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        quelhar (admin)     před 10 lety 05.12.2014 11:51 |  
        0 0

        S 11 body na jaře, tedy 31 body celkem, bychom tuto sezónu nejspíš spadli do druhé ligy...

  5. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 04.12.2014 14:57 |  
    0 0

    Ja mam obavu ze skonci Dobrotka..pokud by navic odesel Juhar (jak se nekde psalo) pak nam chybej tri krajni obranci a zhruba dva krajni zaloznici. Cili problem jako hrom...Micolovi bych moc pral aby se uzdravil a dostal se do formy ale neverim tomu ze bude na jare hrat prinejmensim ne moc dobre..pokud jde o Boudjemu tak nemam vyhranenej nazor, jeho odchod by mi nevadil a setrvani taky ne. Jsem rad ze se asi v nejmensim nepocita s Koresem a zejmena s Vosahlikem a Nevesem. Tusjaka po tom co predvedl zpatky asi nechci..Jsem na vazkach ohledne Bazala, ale pokud neprijdou posily tak jsem jednoznacne pro to, aby tu zustal protoze s nasima krajema by sanci dostat musel i kdyby nechtel..

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      petrjir     před 10 lety 04.12.2014 15:01 |  
      0 0

      Co předvedl Tusjak? Jinak snad nezůstane například Dostál. O něm zatím zmínka nikde není...

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 04.12.2014 15:04 |  
        0 0

        Predvedl to ze se chodil ptat jestli s nim pocitaji a nasledne prisel do pripravy s velkou nadvahou..
        Dostal mi je ukradenej celej podzim byl asi 3x na lavicce a odehral asi tak polocas takze s nim sotva nekdo pocita..HNal bych Nitrianskeho..

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          petrjir     před 10 lety 04.12.2014 15:15 |  
          0 0

          Ale placenej je furt a zabírá místo v juniorce.

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          petrjir     před 10 lety 04.12.2014 15:15 |  
          0 0

          Ale placenej je furt a zabírá místo v juniorce.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Tomski     před 10 lety 04.12.2014 15:10 |  
        0 0

        Dostál má smlouvu snad do konce sezony...

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      klimi     před 10 lety 04.12.2014 15:02 |  
      0 0

      Co předvedl Tusjak?

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.12.2014 15:34 |  
      0 0

      Juhara bych se nezbavoval. Spíše bude vtipná situace napravo, pokud se neudrží Dobrotka. Dvojka Dostál, Nitrák ve mě budí maximálně hořký úsměv po těch letech.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Alanor (admin)     před 10 lety 04.12.2014 15:35 |  
        0 0

        Jako jednička tam snad bude Mikula, ne?

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          petrjir     před 10 lety 04.12.2014 15:40 |  
          0 0

          Na druhou stranu když odejde Dobrotka, tak tam i vzhledem k chatrnějšímu jeho zdraví nebude alternativa. Dostála neberu a Nitrák taky snad skončí.

          • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

            Navyseals     před 10 lety 04.12.2014 15:43 |  
            0 0

            Dostál byl vyřazenej už v létě a jen zranění Mikuly ho vrátilo zpět. Juhar podle mě neodejde a Dobrotku bych chtěl udržet. Nitrianský podle mě taky půjde, zbývá mu půl roku smlouvy.

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 07:19 |  
          0 0

          Iá bych se rad pletl, ale v Mikulovi takovou podílu nevidím, zatim mi prijde jako lepší,techničtější verze Dostála.

          Stejně tak sem skeptický k tomu,co bude předvádět Micola po roce a půl bez zápasu.

          Posily by to byl určitě chtělo, ideálně na oba kraje beka i zaloznika. Líbil by se mi Kovařík:-)

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      Travinho     před 10 lety 04.12.2014 16:06 |  
      0 0

      To já jsem absolutně proti odchodu Tusjaka, nevím proč být natolik zásadový. Ten hráč má velký potenciál...

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Tomski     před 10 lety 04.12.2014 16:17 |  
        0 0

        tak potenciál je jedna věc...to, že s ním přestal počítat nejdřív Rada (ten mu jediný dal šanci v lize), Petrouš (který ho znal z mládeže a stejně ho nechal odejít do Táborska a nechal si tady Koreše s Dostálem), Koubek s Pastoorem mu čichnout nedali vůbec a to jinak stavěli i jiné mladíky...Beránek mu šanci dal a stejně ho pustil a nechal si radši Juhara bez alternativy + Kisel ho zná jako spoluhráče...ono to asi bude v Lubošově přístupu...

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          Travinho     před 10 lety 04.12.2014 18:56 |  
          0 0

          Přístup se změnit dá, přece nemůžeme stavět na hráčích, kteří mají sice přístup, ale herně na to nemají...

          • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

            Tomski     před 10 lety 04.12.2014 19:10 |  
            0 0

            zase do toho tolik nevidím...ale prostě není náhoda, že mu nikdo nechce dát šanci...

            • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

              Pepino44     před 10 lety 05.12.2014 11:15 |  
              0 0

              Tak pokud nějaký hráč prohlásí,že v Táborsku byl spokojen a chtěl by se tam vrátit,tak se nedivím trenérům,že mu tolik šancí nedávali. Ono je to možná tím,že v Táborsku má základ jistý a ve Slávii by musel o základ tvrdě bojovat. To však když jsem jej viděl hrát (tuším v přípravě) za juniorku,tak mne moc nepřesvědčil. Byl to uplně jiný Tusjak,kterého si pamatuji asi před dvěma lety,kdy se mi na levé straně s Čonkou moc líbil.

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          bongor     před 10 lety 04.12.2014 19:16 |  
          0 0

          když dám dohromady Kiselovo a Beránkovo vyjádření,tak mi z toho vychází,že
          se nepočítá s nějakou výraznou změnou-prodeji Slavie někomu bohatšímu a tím pádem s nákupy lepších hráčů,než máme nyní v kádru.Spíš se počítá s doplňováním
          z početných řad juniorů a sem tam s nějakou menší posilečkou.To jsme si tady v dřívějších diskusích mnozí přáli.Vidíme,že se třeba Vácha s Dočkalem se už dostali do repre,i když u Váchy je to pouze tím,že přestoupil do správného klubu.Odchod Dobrotky by mě mrzel,stejně jako Juhara,naopak by mi nevadilo,kdyby odešli Dostál,Nitro,Petr.S Tusjakem si nejsem jistej,protože jsem ho skoro neviděl hrát.
          Neves,to už je pomalu penzista,Vošahlík nemaká .Boudjemaa,to opravdu nevím,fotbalista je to výbornej,asi to budou finanční problémy.No uvidíme.Necháme to koňovi.

          • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

            steev (přítel SN)     před 10 lety 04.12.2014 22:13 |  
            0 0

            Jenom k tomu majiteli,já myslím že po tom fiasku s Rusem a teď nedávno s Pražákem už radši nikdo ani nic nenaznačí aby pak nebyl za blbce kdyby to zas nevyšlo.

            • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

              spino     před 10 lety 04.12.2014 22:21 |  
              0 0

              Mně už začíná připadat, že snad někdo záměrně vypouští fámy o blížícím se prodeji, aby fanoušci žili v naději a dále chodili na stadion.

              Posledním "agentem" optimismu byl smely, který tady tvrdil něco o hokejové Slavii, ačkoliv jsem před chvílí na autogramiádě odboru přátel slyšel něco, co je v přímém rozporu s jeho tvrzením. A takhle to chodí skoro pořád. Stadion se "spojil se Slavií" a za pár týdnů prohlašuje Kazach, že neví jestli Slavii koupí, protože by chtěl také stadion, který vlastní jiná firma. Atd. Prostě jedna mystifikace (dokonce z oficiálních míst) za druhou. :(

              • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                Navyseals     před 10 lety 04.12.2014 22:34 |  
                0 0

                To není žádná mystifikace, ono není sranda sjednotit dvě firmy tak, aby se vyřešili všechny resty a problémy z minula. O tom, že to Řebíček chce prodat, se ví už minimálně rok.

  6. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    travel (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 09:38 |  
    0 0

    Dnes ráno jsem se podíval na web. str OP a je tam zápis z VH OP z 1.11.2014.
    Jsou tam i zajímavé informace a dvě si dovolím zde napsat.
    Předseda představenstva J. Huptych mimo jiné informoval o hlavním fotbalovém stadionu.Fotbalový stadion stojí na pozemcích SKS,ovšem na pozemcích vázne zástavní právo vzhledem k minulé potřebě financovat výstavbu tohoto stadionu.SKS dostala návrh spol. Vinet Invest,a.s.,která je majitelem stadionu,na odkup pozemků pod stadionem.Téma prodeje pozemků bude projednávat představenstvo SKS,ovšem konečné rozhodnutí přísluší VH SKS.
    Tématem diskuse byla také vlastnická situace ve fotbalové Slavii,fúze SK Slavia Praha-fotbal,a.s. se spol. Vinet Invest,a.s.
    Jinak ,kdo má zájem může si to celé přečíst na web. str. OP.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      spino     před 10 lety 05.12.2014 09:50 |  
      0 0

      Škoda, že není nikde zápis z oné valné hromady. Zajímalo by mě tam více věcí. Například složení nového představenstva atd.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        travel (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 10:00 |  
        0 0

        Spino ,ty jsi to nedočetl do konce? Píši tam,že je možné si celý zápis přečíst na web. str. OP.

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          spino     před 10 lety 05.12.2014 10:14 |  
          0 0

          Včera jsem se tam koukal! Nechci VH Odboru přátel, ale VH SK Slavie Praha os. Možná tam taky někde je, nenašel jsem ho. Můžeš mi prosím hodit odkaz?

          • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

            travel (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 10:28 |  
            0 0

            Tak to jsme si nerozumněli,bohužel odkaz ti dát nemohu,sám to nevím.A jaké to včera bylo na křtu té knihy? Už jsi to včera nakousl,tak to trochu rozveď,snad to nebude vadit,když se to týká celé Slavie a ne jen fotbalu.

            • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

              spino     před 10 lety 05.12.2014 10:40 |  
              0 0

              Bylo to hezké setkání, trochu mě jen mrzelo, že nepřišlo více hokejistů. Hodně lidí se těšilo na Vláďu Růžičku, ale třeba taky Romana Málka a VIktora Ujčíka. Přišli jen Sup a Antoš. Z fotbalu nepřišel Karel Jarolím, Stanislav Vlček a Martin Vaniak, což taky zamrzí.

              Bavil jsem se tam víceméně jen o hokeji a nemám k tomu ani co říct. Víceméně se jen potvrdili s menšími odchylkami věci, které jsem věděl a psal jsem je tady. Proto nechápu naprosto protichůdná slova smelyho (i když bych byl samozřejmě rád, kdyby to tak dopadlo).

              • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                SKS70     před 10 lety 05.12.2014 11:09 |  
                0 0

                Můžete to alespoň trochu rozvést? Existuje šance, že hokej bude pod holdingem, který je pod PPF,

                dík

                • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                  spino     před 10 lety 05.12.2014 11:17 |  
                  0 0

                  To se musíš zeptat smelyho. Já žádné takové informace nemám.

              • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                bongor     před 10 lety 05.12.2014 15:21 |  
                0 0

                Že nepřišel Vaňous,to mě nepřekvapuje,tuhle jsem ho viděl na lavičce Bohemky a hodně mně to vadilo.Holt jsme s ním pěkně vyjebali.Tam může a u nás nemohl,chyběl mu kurs,u nich mu nechybí?Vlčák mohl být marod,kdo ví.Růža ,to je asi to samé jako Vaňous.Dvě ikony Slavie a my jsme si je neuměli udržet alespoň jako příznivce.Rád bych se mýlil.

                • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                  Tomski     před 10 lety 05.12.2014 16:58 |  
                  0 0

                  tak to je blbost ne ? s Vaniakem nikdo nevyjebal (bylo to buď Knoflíček nebo Vaniak na lavičce a Petrouš si vybral Knoflíčka, s kterým spolupracoval dlouhodobě)...to, že neměl licenci byla jeho chyba, když si jí dodělal, tak tady byl Pastoor a ten potřeboval Pařízka (taky zaměstnanec klubu + jazyk)... Vaniak pracoval u mládeže jako šéftrenér brankářů a prostě dostal nabídku od bohemky a přijal jí i kvůli Pivarníkovi...Beránek chtěl Šimurku, který je také Slávista + ho zná...s Vaniakem nikdy nespolupracoval...

                • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                  spino     před 10 lety 05.12.2014 22:06 |  
                  0 0

                  Ale to je úplnej nesmysl. Vaňous šel do Bohemky, protože je příbuzný Pivarníka, vychovává tam brankáře pro A tým. Slavii normálně dál sleduje.

                  Růža se určitě jasně distancuje od současného vedení hokejové Slavie, což se nelze divit, protože to je jeden gauner vedle druhého. Na druhou stranu, na Slavii nechybí žádný zápas a normálně pobývá v Edenu, takže nevidím důvod, proč by se od ní distancoval. To je spíše na té profesionální úrovni, co se týče mládeže a fanoušků, tak snad vše při starém.

  7. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    Oja     před 10 lety 05.12.2014 10:32 |  
    0 0

    OT - Jestli tu někoho zajímá slávistický hokej, tak mám informaci, že se Lubina včera na tréninku loučil...

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      spino     před 10 lety 05.12.2014 10:37 |  
      0 0

      Na isportu píšou, že dnešní zápas s Olomoucí ještě Lubina odtrénuje. Ale kdo ví, situace se třeba změní. Každopádně by to byl pozitivní krok. Lubina už situaci nezvládal.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        travel (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 10:57 |  
        0 0

        Bylo by fajn,kdyby přišel Říha.

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          Kornovo     před 10 lety 05.12.2014 16:15 |  
          0 0

          blaznis travele? toho by slavie tezko zaplatila. potrebuji nekoho kdo ma zkusenosti s barazi a dokaze zachranit ligu

          • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

            travel (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 16:46 |  
            0 0

            Mám obavu,že Růžu jen tak někdo nenahradí a Říha by údajně přičel jen do konce sezony.A tady je názor Řeháka, s kterým souhlasím:Zvedl by tým podle vás Miloš Říha?
            „Je to zkušený trenér, persona. V téhle chvíli mě nenapadá jiné jméno, které by k nám víc pasovalo. V KHL má za sebou výborné štace a hmatatelné výsledky. Takže ano, přál bych si ho do Slavie. Určitě by zvedl disciplínu v týmu a celé to nějakým způsobem otočil.“

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          Kornovo     před 10 lety 05.12.2014 16:16 |  
          0 0

          risa farda :)

  8. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 10:53 |  
    0 0

    rysuje se nadeje, ze Jan Vosahlik by mohl odejit do CB. zajimalo by mne zda jej pustit na hostovani, ci na prestup.
    ja bych ho pustil na prestup za 1 mil. a i to se mi zda mozna moc.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      petrjir     před 10 lety 05.12.2014 11:11 |  
      0 0

      Tak na plzeňským fóru někdo psal, že údajně slyšel o zájmu Plzně o Dušana Šventa. Doufám, že to není pravda.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Navyseals     před 10 lety 05.12.2014 13:56 |  
        0 0

        těžko vymění Bundesligu za trapnou Plzeň

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          bongor     před 10 lety 05.12.2014 15:10 |  
          0 0

          Po tom vždycky toužil nejvíc bolševik.Ale po kom vlastně oni netoužej?Brali by každýho,co by případně mohl pomoci konkurenci.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 14:08 |  
        0 0

        o tom dost pochybuji, když Dušan v létě přestupoval do Německa. Přání otcem myšlenky:)

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          Tomski     před 10 lety 05.12.2014 14:49 |  
          0 0

          a hlavně začal hrát po zranění...

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 11:52 |  
      0 0

      jednoznačně prodej, ten první pulrok co sme ho tu měli na hostovačku se mi docela líbil, ale pak byl strašnej, celkově mi přijde takovej "nefotbalovej"

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Dresco     před 10 lety 05.12.2014 12:11 |  
        0 0

        je to kvalitni drevak, to Budejovic dobrej...

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          fredydj (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 12:32 |  
          0 0

          ale tak dřevák zas uplně ne, co ho pamatuju v U21 tak nebyl hroznej, bohužel ho taky limituje trošku zdraví, pro střed Gl má v klidu :)

          • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

            fredydj (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 13:09 |  
            0 0

            SL

  9. Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    Ados     před 10 lety 05.12.2014 11:19 |  
    0 0

    Nepatřím sice mezi pravidelné přispěvovatele na SN, ale vzhledem k okurkové sezoně jsem se rozhodl, že napíšu svůj předsezónní bodový cíl. Soupeře jsem si rozdělil do 3 skupin (dle obtížnosti) a ke každému týmu jsem měl bodový plán:

    A) Sparta 0=0, Plzeň 0=3, Boleslav 0=0, Liberec 1=3, Jablonec 1=3
    B) Teplice 0=0, Dukla 1=1, Ostrava 3=3, Slovácko 1=3, Brno 1=0
    C) Jihlava 1=0, Hradec 3=1, Budějovice 3=1, Bohemka 1=3, Příbram 1=0

    Skutečnost je 19 bodů a před podzimem jsem počítal se 17 body. Velká škoda, že se nepovedly zápasy s Budějovicemi a Hradcem, zde měl být plný počet.

    Budu rád, když taky někdo přispěje se svým bodovým plánem.

    SKS Forever

  10. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    travel (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 13:44 |  
    0 0

    Jen pro zajímavost,Mahmutovič už je v Plzni.Dal jí přednost před sraltou.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      bongor     před 10 lety 05.12.2014 15:06 |  
      0 0

      Bolševik mu dával podstatně vyšší nabídku,nabízel menší konkurenci a přes to vzal Plzeň.Hezky to zaobalil,když se ho ptali proč.Nechtěl říct naplno,že s takovým souborem tašek nechce mít nic společnýho.
      Tak má plíseň Tecla,Hranostaje,Bakoše,Mamuta a dva na hostování v bolce.Nehodil by se třeba ten Bakoš?Tajně jsem doufal v Mahmutoviče,s tím si hodně pomohli.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        klimi     před 10 lety 05.12.2014 15:09 |  
        0 0

        Ve Spartě by neměl takovou konkurenci? Těžko si dokážu představit, že by Lafatu posadili.
        Naopak posadit Tecla a Chramostu není pro Plzeň problém.
        Ne, Bakoš by se nehodil, máme čtyři útočníky, z toho bude hrát jeden, tudíž raději ne.

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 15:15 |  
          0 0

          Presne, veri si vic na Tecla nez na Lafatu. A my budem posilami šetřit a utocniku mame prekvapive dost.

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          bongor     před 10 lety 05.12.2014 15:23 |  
          0 0

          Lafata není podle mě lepší než Aidin a navíc už mu je 33,určitě ho rumuni nechtěli
          na zahřívání lavice,když nabízeli dvojnásobek co plíseň.

          • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 15:30 |  
            0 0

            myslim, ze potrebujou 2 kvalitni utocniky a maj jen jednoho, Bednar je traged a Nespor taky neni zadnej strelec. Asi jim tolik nevadi, ze by sedel na lavce, ackoliv jsem si driv myslel, ze Lafata je precenovanej, musim uznat, ze ted hraje dobre, i v repre. Je ale fakt, ze vzhledem k veku to nepujde vecne...

            • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

              klimi     před 10 lety 05.12.2014 16:26 |  
              0 0

              Potřebují, ale nedokážu si představit, že by Mahmut šel dělat Lafatovi náhradníka. Stejně tak nevěřím tomu, že by Lafatu po podzimu posadili na úkor Mahmuta.

          • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

            Pepino44     před 10 lety 05.12.2014 18:07 |  
            0 0

            Tak podle mne sparta možná uvažuje do budoucna o prodeji Lafaty,on už je nejvyšší čas na prodej a nyní by mohl být v kursu.

            • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

              klimi     před 10 lety 06.12.2014 11:09 |  
              0 0

              Do budoucna uvažuje o prodeji Lafaty? Je mu 33 let, kam ho tak asi může prodat?

              • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                alois_veliky (admin)     před 10 lety 06.12.2014 14:09 |  
                0 0

                Taky jsem někde četl, že o něj je zájem, ale nepovažuju za pravděpodobný, že by ještě někam šel.

  11. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 15:14 |  
    0 0

    Přesně z podobných odpovědí by člověk vyrostl:) Jaký je rozdíl mezi tímto a neodpovědět vůbec? :-)

    Díky Alanorovi za trefné dotazy!

    Alanor:
    Dobrý den pane Beránku,

    dočkáme se konce hráčů, kteří opakovaně a dlouhodobě neprokazují dostatečnou výkonnost a předpoklady, s jakými sem přišli? Na mysli mám hlavně Gecova a Nitrianského.

    Miroslav Beránek:
    Myslím, že po skončení podzimní části je prostor k jednání o více hráčích. Jména zveřejňovat nebudeme.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 15:23 |  
      0 0

      No nevim, podle me se takhle neda komunikovat.. nemuze prece rict, ze nekoho vyhodi, kdyz to jeste nebylo interne rozhodnuto, hracum oznameno. Jakou odpoved jsi cekal? Lid chce citit krev, nekoho vyhodit, nekomu dat pokutu.. ale MB nemuze mluvit jinak.

      Krom toho, není tak snadne zbavit se hrace jako Nitriansky. Objektivne je to konkurenceschopny hrac, ktery muze hrat na beku nebo na kridle a podat prumerny vykon. Zrejme ale nema spravny charakter nebo schpnost koncentrace po cely zapas. Asi vidime vsichni, jak o jeho sluzby trener stoji, kdyz na jeho misto v sestave daval radej stopera. Na druhou stranu je pod smlouvou a tak se nabizi ho vyuzit aspon pro pripad zraneni, karet.. prodat ho nemusi byt jednoduchy.. takze bych to resil s chladnou hlavou.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 16:58 |  
        0 0

        Tak bych si tu otázka nevybíral mezi ty, na které odpovím...

        Mj. myslím si, že hráči a jejich agenti již jistě ví, na čem kdo je, takže ty tajnosti jsou zbytečné. Aspoň bychom tím nalákali/odradili případné zájemce dle toho, jestli o něj zájem nemáme/máme.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      Borris     před 10 lety 05.12.2014 15:40 |  
      0 0

      Mě zase upoutalo tohle:

      Proč nehrajeme na dva útočníky? Od tý doby co tak nehrajeme prohráváme

      Miroslav Beránek:
      V začátku ligy jsme na dva útočníky hráli. Byť naše výkony například na Slovácku nebyly ideální a lze to považovat za šťastné vítězství. V zápase s Teplicemi jsme po třiceti minutách museli sáhnout ke střídání, protože Teplice nás přehrávaly. A hlavně v zápasech venku nás soupeři přehrávali ve středu hřiště, tudíž jsme postupně začali hrát systémem 4-2-3-1. Bekima Balaje jsme využívali hlavně v závěrech, když jsme potřebovali posílit ofenzivu.

      Upoutala mě hlavně věta, že hlavně v zápasech venku nás soupeři přehrávali ve středu hřiště. Mě by jen zajímalo kdy konečně přestaneme rozlišovat jestli se hraje venku nebo doma. Hraje se na zeleném hřišti, s kulatým míčem a na dvě branky. Je to pro oba stejné. My snad musíme chtít vyhrát stejně tak venku jako doma. A že nás ty Teplice přehrávali? No jo, to je těžké když se přizpůsobíme jejich hře, místo toho abychom my jim vynutili tu naší. I když samozřejmě je mi jasné, že Teplice už jsou spolu déle po kupě a jsou sehraný. Ale to hlavní o co mi jde, je abychom už přestali koukat jestli hrajeme venku nebo doma a hráli útočně a na výhru jak doma tak venku.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        klimi     před 10 lety 05.12.2014 16:25 |  
        0 0

        Já také nechápu, v čem je rozdíl v zápasech doma a venku. Fanoušci na výjezdu stejně téměř vždy vytvoří domácí prostředí.

        Teplice nás přehrály, ale oni snad odehráli nejlepší zápas za poslední léta (tím myslím ve směru nasazení, taky měli hráči patřičnou motivaci).

        Jenže my nejsme schopni nikomu vnutit svůj styl hry ani doma. Proč? Protože náš styl hry se ani nikomu vnutit nedá (resp. dá, ale je to spíše ve prospěch soupeře). Ono nakopávání a couvání až do vápna nikdy nikomu moc nezatopí...

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          slamacek (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 17:01 |  
          0 0

          kdysi to nekdo vysvetloval, uz nevim kdo to byl. nedovedu to osobne posoudit, ale udajne treba postaveni reklamnich panelu, tribun, pomaha hracum v lepsi orientaci. nakonec rozdil mezi hrou doma a venku je i v tom, ze domaci tym je vetsinou odvaznejsi, hraci si treba pred domacim publikem nedovoli neco odfalknout? nakonec teplice jsou ukazovym tymem pro hru doma a venku...

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 16:55 |  
        0 0

        Tak Teplice byly v laufu, totálně nás přejely, ten den by dali i Spartu/Plzeň. Ale je to divný tým. Takhle nás převálcují, a pak rupnou s Jihlavou či Teplicemi. Nechápu.

        Jinak si myslím, že to doma/venku je přežitek v hlavách skoro všech lidí okolo fotbalu. Doma šlapeme, venku bráníme a zkusíme utéct. Já tomu nerozumím, dělal bych taktiku dle soupeře, ne tohoto, zda hrajeme venku/doma.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      petrjir     před 10 lety 05.12.2014 16:31 |  
      0 0

      Mě zase překvapilo, že se možná vrátí jednání o Machovcovi. Nevím, ale čekal jsem větší "eso" na levý kraj obrany. Pokud vím, tak letos v první lize to od něj žádný zázrak nebyl. Navíc věkově rozhodně už nezapadá mezi "talenty".

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        klimi     před 10 lety 05.12.2014 16:42 |  
        0 0

        Ahoj,
        lidé tu často zmiňují, že by chtěli posílit levou obranu, ano, je to třeba.
        Ale jmenujte slušného a cenově dostupného levého beka, který by připadal v úvahu.

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 16:52 |  
          0 0

          Kolik můžou chtít za Kovaříka? To by nemusela být zas taková pálka, ne?

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          petrjir     před 10 lety 05.12.2014 17:08 |  
          0 0

          Sice za Kovaříka dali dle spekulací 15 mega, ale to by chtít zpět nemuseli. Dalším je Hanousek z Dukly. No a pak z toaletné jim tam nehraje Pamič, který určitě nehrál špatně. Toho ale nevím, zda bych chtěl.
          To jen jména, která nemusí být cenově nedostupná a jsou rozhodně lepší než Machovec. Faktem ale je, že taky dražší než on.

          • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

            klimi     před 10 lety 05.12.2014 17:20 |  
            0 0

            Pamič určitě ne.

            Hanousek z Dukly je fajn, ale Dukla za něj určitě bude chtít dost peněz. Kovařík je dobrá varianta.

            • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

              jandam93     před 10 lety 05.12.2014 20:46 |  
              0 0

              Nevím, Kovařík levýho beka už hodně dlouho nehraje (hrál ho vůbec?). Ale na levou stranu zálohy by byl dobrej.

          • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

            Travinho     před 10 lety 05.12.2014 23:27 |  
            0 0

            Kovařík není bek, hraje to nerad a ani k tomu nemá úplně předpoklady. Pamič je výkonnostně maximálně na Machovcově úrovni, jen dražší a Hanouska bychom stejně jako Kovaříka zřejmě nezaplatili.

            • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

              petrjir     před 10 lety 06.12.2014 13:53 |  
              0 0

              Tak máš typ koho angažovat? Možná se kouknout do zahraničí. Na Slovensku už jsme dřív brali a jak jsme dopadli. Nejlepší levý bek slovenský ligy Pauschek úplně propadl, nezáří ani v Bohemce. Mně napadá jedině ten Hanousek či Kovařík. A oba nebudou z levnýho kraje.

            • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

              petrjir     před 10 lety 06.12.2014 17:27 |  
              0 0

              Ještě třeba Fleišman z Liberce. Ten by nemusel být cenově nedostupný, když Liberec na tom není kdovíjak...

              • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                Navyseals     před 10 lety 06.12.2014 17:30 |  
                0 0

                ale už má svůj věk a je to dost rapl

                • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                  petrjir     před 10 lety 06.12.2014 18:15 |  
                  0 0

                  Tak o dva roky starší než Machovec, který v první lize nic moc nepředvedl...

                  • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                    Navyseals     před 10 lety 06.12.2014 18:58 |  
                    0 0

                    taky netvrdím, že Machovec je nějaká hvězda

                    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                      petrjir     před 10 lety 06.12.2014 21:13 |  
                      0 0

                      Proto píšu jména, že v lize opravdu moc volných, dostupných, levých beků není. Nebo zkusit nakoupit někoho stylem alá Kenia. Ale pak to taky může být druhý Ritchie...

              • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

                Tomski     před 10 lety 06.12.2014 18:45 |  
                0 0

                ač má věk, tak bych ho vzal hned...moc lepších levých beků u nás asi nebude...

  12. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    Betynka58     před 10 lety 05.12.2014 17:01 |  
    0 0

    Je také zajímavé, jak se Kisel s Beránkem rozcházejí v otázce dalšího působení Tusjaka. Zatímco Kisel údajně řekl, že Tusjak nenastoupí do zimní přípravy, Beránek řekl přesný opak. Taky by se mohli kluci domluvit.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 05.12.2014 17:16 |  
      0 0

      působí to poněkud nešťastně až komicky. Kor když to Kisel říkal včera:)

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Kornovo     před 10 lety 06.12.2014 09:06 |  
        0 0

        minimalne to znamena, ze vedeni tu lubose nechce

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      kobo (přítel SN)     před 10 lety 07.12.2014 13:30 |  
      0 0

      Spino jdi už s tou politikou někam... Nepleteš si web?

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        spino     před 10 lety 07.12.2014 14:00 |  
        0 0

        To se týká i Slavie. Jsem zvědav, jestli se nová koalice vrátí k ticketovnému a kolik budou činit granty pro sportovní kluby. Obávám se, že bude hůř, protože tahle koalice zatím mluví jenom o důchodcích. ;)

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          Navyseals     před 10 lety 07.12.2014 14:15 |  
          0 0

          Vždycky mě udivovalo, jak dokážeš i s minimem informací dělat závěry a vynášet soudy a tresty. Myslím, že by ses měl třeba zaměřit na holky nebo práci a pak by tě tyhle kraviny přešly.

          • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 07.12.2014 15:58 |  
            0 0

            Jj s nějakou kuřbabou by přišel na jiné myšlenky :-)

  13. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 07.12.2014 09:46 |  
    0 0

    kdyby někdo měl dnešní sport, poprosím o ofocení, měl by tam bejt článek s Beránkem. Díky.

  14. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    Tomski     před 10 lety 07.12.2014 15:43 |  
    0 0

    můžete sem pak někdo nahrát ten rozhovor s Beránkem ? díky

  15. Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

    Philliip     před 10 lety 08.12.2014 16:00 |  
    0 0

    Pořád si pokládam otázku proč je herní projev Slavie několik let tak špatný. Vystřídalo se tu x trenérů a vždycky to spadne do stejných kolejí. Kde je chyba? Letos rozhodně kádr má dostatečnou kvalitu, aby tomu tak nebylo. Jedním z hlavních důvodů by mohl být, že hráči ze sebe nedostávají své maximum a nedokáží prodat svůj potenciál. Proč to tak je? Kolik hráčů se u nás za poslední roky výrazně zlepšilo? Zlepšení vidím u Škody, který zatím hraje výborně, také Zmrhal, tím to ale končí. Nitrianský, Černý, Gecov....a spousta dalších. Proč dokáží zahrát skvělý zápas, když jsou následně v dalších 4 neviditelní? Piták, Boudjemaa. Hráči, ktří patří k nejfotbalovějším v klubu. Proč se je za celou dobu nepodařilo začlenit do sestavy? Proč to u nás nejde? Hra na jednoho nebo dva útočníky? Když se hrálo na dva, vyhrávalo se. Sice to byla šťastná vítězství, ale ono se mu musí chodit naproti. Herní projev rozhodně nebyl horší, než všechna další utkání s jedním hrotem. Že nás Teplice přehráli a proto musíme hrát na 5 záložníků? Ač mám Beránka rád, tohle mi přijde hrozně alibistický. Hodně je to o přístupu a důvěře v sebe a své spoluhráče. Když půjdem do zápasu s tím, že nás má soupeř přehrávat, zlepšení nepřijde. Za Jarolíma jsme šli do zápasu a bylo jasné, že budeme na hřišti dominovat a diktovat tempo hry. Jasně, ten kádr byl kvalitnější, ale rozdíl byl v tom, že ti hráči si tenkrát věřili, šli soupeře přehrát, ne ho ubránit. Rozumím, když na jednoho útočníka hraje Bayern a má za sebou podporu Robbena, Riberyho, Goetzeho, Mullera, apod. Naše kraje jsou strašně neproduktivní. Černý je úplně z formy, Vukadinovič v předfinální a finální fázi špatný, Petr se bohužel nepovedl. Na úkor fotbalových hráčů (Piták, Boudjemaa, Balaj) nastupuje Kodr, který ještě potřebuje růst, aby mohl hrát. Tím spíše v záloze, kde směrem dopředu nemá odvahu něco tvořit. Bude spousta zápasů v přípravě, spousta času herní projev a tím i samotný výkon mužstva zlepšit. Rád bych viděl víc odvahy. Slavia musí být aktivní, musí být respekt ní, ne opačně.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      Borris     před 10 lety 08.12.2014 16:05 |  
      0 0

      Naprostý souhlas s každým slovem. Kde to mám podepsat? :-)

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Philliip     před 10 lety 08.12.2014 16:18 |  
        0 0

        Jsem hlavně rád, když to někdo vidí stejně a nepřijdu si úplně mimo :)

        • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 08.12.2014 16:31 |  
          0 0

          Největší problém vidím v psychice mužstva a dále v jeho osobnostním složení nebo lépe řečeno psychické odolnosti hráčů.

    • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

      quelhar (admin)     před 10 lety 09.12.2014 11:29 |  
      0 0

      Jen k tomu Kodrovi - Vzhledem k tomu, ze cilem klubu neni hrat pohary letos, ale za tri roky, dava jeho nasazovani perfektni smysl. Ten hrac nevyroste tim, ze bude vysedavat na lavicce a koukat, jak hraji ostatni. Jak se ukazalo v mnoha dalsich pripadech, nevyroste ani v juniorske lize. Tim, ze se zacal otrkavat uz ted (neni sice zadna hvezda, ale rozhodne to neni ani propadak a sve - predevsim smerem vzad - si odehral vetsinou celkem spolehlive), dava klubu velkou nadeji, ze az opravdu o pohary pujde, bude z toho Slavia tezit.
      Totez mimochodem delaji Teplice s Takacsem. Ten sice treba v zapase v Plzni dost propadal, ale Teplice by nejspis prohraly i s kymkoli jinym v sestave a on tam nasbiral nesmirne cenne zkusenosti v konfrontaci s ceskou spickou.

      Neco podobneho se Slavii koneckoncu vyplatilo se Zmrhalem, jakkoli to hromada lidi nechce videt. Zmrhal je aktualne nejhodnotnejsi hrac kadru a pro Slavii muze byt velky problem jej v lete po Euru udrzet.

      S ostatnimi vecmi celkem souhlasim.

      • Re: Karol Kisel poskytl rozhovor oficiálnímu webu

        Philliip     před 10 lety 09.12.2014 15:16 |  
        0 0

        Ono se nedá tak úplně řídit tím, jaké si klub dá cíle za tři roky, kokrétně u Slavie se z těchto koncepcí stala poměrně slušná fraška. Nikde není psáno, že za tři roky budeme mít lepší kádr než máme nyní, nebo že Kodr vyroste v oporu mužstva. Trenéři musí znát jeho potenciál. Viz. Dostál, který i kdyby nastupoval v každém zápase, tak jeho limity jsou nízké pro Slavii. Pokud ale chceme stavět na našich mladých hráčích, tak proč jsme k Boudjemovi pořizovali ještě Pitáka a Keniu? Druhá věc je (je to alespoň můj názor), že Kodr je lepší stoper než defenzivní záložník. Jenže na úkor Latky s Bílkem se do sestavy nedostane. Je tedy dobře, že hraje na jiné pozici? Možná by se dalo vyřešit i hostování v klubu, kde by na stoperu hrál, třeba ve druhé lize. Ta ho připraví lépe než juniorská liga, s tím s tebou souhlasím. Tím by mohl herně růst na pozici, která mu svědčí a u nás by dostával víc prostor právě Piták nebo Boudjemaa. Vždyť jestli nás něco na podzim nejvíc trápilo, tak to byla hra zálohy a především její útočná fáze. Na obranu Kodra ale musím říct, že víc mi v tomto směru vadí výkony Černého, Petra i Vukadinoviče, kterému konkrétně jsem dost věřil.