Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Žádost o vyplnění dotazníku

Zdravím kolegové diskutéři, chtěl bych se na Vás obrátit s prosbou o pomoc s mojí diplomkou, kterou píšu na FSV UK a kterou jsem se rozhodl věnovat Slávistickým novinám.

SN, aspoň tak jak jsem je poznal (a jsem tu s vámi už řadu let), jsou pro mě vcelku zajímavým fenoménem a komunitou, nebál bych se říci s až tak trochu rodinnou atmosférou, kde toho o sobě dost víme nebo prozradíme a hlavně tu člověk narazí na zajímavé informace i názory. Proto bych se téhle věci chtěl trochu podívat na zub a zároveň, a to bylo silným motivem, spojím příjemné s užitečným.

Chtěl bych vás proto poprosit o malou spolupráci na tomhle mém projektu, a to sice vyplněním dotazníku, který bude jeho součástí. Neokrade vás to, doufám, o moc času a na druhé straně věřím, že výsledek (který pak samozřejmě rád poskytnu) by mohl být i pro vás zajímavý a dát vám nějakou zpětnou vazbu. Rád bych získal názory od co největšího počtu lidí, samozřejmě hlavně od "klasiků" a řekl bych "inventáře" zdejších diskuzí :), ale chtěl bych moc poprosit, aby i lidé, kteří se běžně do diskuzí nezapojují a jen čtou články, teď udělali výjimku a věnovali mi pár minut - moc by mi to pomohlo.

Dotazník je k vyplnění online na této adrese.

Pokud budete mít k němu nějaké připomínky, budu i za ně rád. Pište je klidně sem do diskuze, obdobná funguje i na stránkách s dotazníkem. Případně mi napište na mail mnrk@seznam.cz.

Díky moc za spolupráci a těším se na došlé materiály.

Bulldock

Komentáře (117)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    slaviator     před 10 lety 19.11.2014 07:30 |  
    0 0

    Vyplněno.

  2. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Travinho     před 10 lety 19.11.2014 08:19 |  
    0 0

    Učiněno jest a to jsem si říkal, že budu pracovat.

  3. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    birkin     před 10 lety 19.11.2014 09:02 |  
    0 0

    taky jsem vyplnil, jsem zvědavý na vyhodnocení:-)

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      spino     před 10 lety 19.11.2014 09:48 |  
      0 0

      Mně by docela zajímal poměr pro/proti příspěvkům o jiných slávistických sportech nežli fotbalu.

      • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

        Dobi     před 10 lety 19.11.2014 13:17 |  
        0 0

        Asi takhle: Slavia je největší klub u nás, má přes 30 odvětví (oddílů a odborů), SN je web hlavně pro FOTBALOVÉ fanoušky, drtivá většina slávistů je slávisty díky fotbalu. Ale v počátcích nám OP vštěpoval, že jsme velká slávistická rodina, a tak se chodilo na házenou, hokej (II.liga!), volejbal.. Třeba já občas napíšu zmínku, že kuželkářky, pozemkáři či pólisté jsou mistry. Jedna či dvě větičky neublíží a jistě zvednou hrdost na Slavii jako takovou. Olympijská vítězka Knapková atd.! Ale nic by se nemělo přehánět!

        Horší jsou "návštěvy" prudičů. A nejen tady. Po léta jsem kousek od práce sedával na obědě s jedním starším sparťanem. Znal třeba poměry na Xaverově (Držmíška apod.), ale to bývaly objektivní diskuse. Občas nějaké to špičkování, ale toť vše... Až jednou, po prohře 0:7 s Teplicemi. Přišel jakýsi jeho kolega, v životě předtím ani potom jsem jej neviděl. A hned začal... A můj soused nato: Tak, my se tady bavíme vždy normálně. To za prvé. Jdi tedy diskutovat tam, kam jsi chodil dosud... To za druhé... A za třetí - on je Dobi severočeský patriot, takže to zase pro něj taková tragédie není... Ferda vypadl, že si málem přiskřípl dveřmi botu...
        Takže pokud se objeví takový diskutér jako býval můj soused, nic proti tomu. Ale to je žel výjimka... (samozřejmě do dotazníku jsem byl stručnější)...

        • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

          spino     před 10 lety 19.11.2014 13:35 |  
          0 0

          To co říkáš v prvním odstavci je pravda. Uvažoval jsem, že bych vytvořil web pro ostatní "menší" sporty a nějakým způsobem to propojil se SN, ale nakonec to padlo, takže jsem rád, když tady třeba od tebe padne i taková zmínka o výsledku třeba z toho volejbalu atd. Naproti tomu nechápu ty, kteří při jakékoliv zmínce o něčem jiném, než fotbalu zuří.

          Taky jsem to do toho dotazníku napsal, tak jsem zvědav, jestli to většina cítí podobně.

          • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

            Borris     před 10 lety 19.11.2014 14:03 |  
            0 0

            Ty se spíš zaměř na tu poslední Dobiho větu z prvního odstavce :-)

            • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

              Dobi     před 10 lety 19.11.2014 14:41 |  
              0 0

              Kdysi, blahé paměti, tak do roku 1991, vycházel Zpravodaj Slavie. 11x do roka, aby to nebyl měsíčník. Byl to normální novinový formát, vznikl po vzniku OP a zajišťovali jej členové OP. Později to převzala celá SK, ale stejně vše stálo na dopisovatelích z OP. Měli jsme každý patronát nad oddíly, ale nejvíc se stejně psalo o fotbale a trochu i o hokeji. To bylo něco jiného, byl na to prostor. Dnes mají některé oddíly (výjimečně!) pěkné weby, ale jinak je to dost tristní. Takže si myslím, že malý kompromisek - tu a tam větička hlavně o úspěších nikoho nezabije. Nebo i to, že kdysi slavný volejbal žen rozpustil ligové družstvo! Hokej svůj web má, ale třeba když se nedávno 1:0 porazila Sparta a já se do dověděl pár minut poté, tak jsem to jednou větou někam k diskusi připojil. A nikdo mi nenadával.. Ale psát, že třeba Divíšek hraje jako poslední dřevěnou hokejkou (hlásila to dnes TV) nebo kterou tkaničku si Knapková zavazuje jako první, to sem nepatří a patřit nebude! Tady musí 2x platit VŠEHO S MÍROU!

              • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

                Borris     před 10 lety 19.11.2014 14:43 |  
                0 0

                Razítko a podpis!

          • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

            Eramies (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 14:40 |  
            0 0

            Myslím, že když debata uhne dle zákonů své vlastní logiky vývoje od fotbalu např. k hokeji či společenské atmosféře v Belgii, není to nic špatného.

  4. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Dresco     před 10 lety 19.11.2014 09:20 |  
    0 0

    Ta vekova hranice je hodne kruta pro nekoho, komu je 31 teda :-)

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      quelhar (admin)     před 10 lety 19.11.2014 10:24 |  
      0 0

      Taky jsem si rikal :o)

      • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

        Sedrousek     před 10 lety 19.11.2014 16:49 |  
        0 0

        Je mi 37 a nevadí mi to

  5. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    DavidM     před 10 lety 19.11.2014 09:43 |  
    0 0

    Vyplněno

  6. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    spino     před 10 lety 19.11.2014 09:47 |  
    0 0

    Tak je to vyplněné!

  7. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    piero (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 09:50 |  
    0 0

    Také jsem ti dotazník Bulldocku vyplnil.
    Piero

  8. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    dArtagnan     před 10 lety 19.11.2014 10:20 |  
    0 0

    Máš to tam, ale podotýkám, že opakované povinné "proč si to myslíte" mi přijde těžce otravné a odrazující, tak se nezlob za "nevim". Dotazník by imho měl být jasný a rychlý, ideálně ano/ne, žádná filosofie.

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      Pepino44     před 10 lety 19.11.2014 10:36 |  
      0 0

      Tak já to vidím poněkud jinak. Pokud někdo chce dotazník pro nějakou statistiku,stačí - ano/ne. Pokud to potebuje pro zpracování diplomky,potřebuje to trochu rozvést. Mne to teda moc neobtěžovalo.

      • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

        Bulldock (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 22:09 |  
        0 0

        Díky za trpělivost, zvažoval jsem jak to nastavit. A je to přesně tak, jak píše Pepino, je to kvalitativní dotazník, takže mi nejde ani o to sebrat co nejvíc lidí a dělat z toho statistiky ale zjistit pohled a názory nás/vás na určité věci. Počítal jsem s tím, že to pro někoho bude moc otravné a vyprdne se na to, to je daň.. vždycky tam na druhou stranu jde napsat nevím nebo něco podobného.

  9. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Ferguss     před 10 lety 19.11.2014 10:48 |  
    0 0

    Máš to tam, doufám, že tady budeš publikovat výsledky.

  10. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    afro     před 10 lety 19.11.2014 10:55 |  
    0 0

    Vyplněno. Ať se ti diplomka dobře a lehce píše a těším se na výstup.

  11. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    biggris (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 11:18 |  
    0 0

    Vyplneno a taky se primlouvam ke zverejneni nejakeho vystupu...az bude k dispozici

  12. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    dubas     před 10 lety 19.11.2014 11:38 |  
    0 0

    Máš to tam.

  13. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Woltaire     před 10 lety 19.11.2014 11:41 |  
    0 0

    Vyplněno :-)

  14. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    tolsimir     před 10 lety 19.11.2014 12:39 |  
    0 0

    otazka cislo 10 je pro nas redaktory pomerne zajimava, co si budem povidat :-))

  15. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Dobi     před 10 lety 19.11.2014 13:02 |  
    0 0

    Tak jsem také vyplnil a poslal. K té otázce č.10 - napsal jsem jedno jméne, na něž jsem si vzpomněl jako první. Ale jinde jsem pak psal, že SN jsou tvořeny SRDCEM. Tudíž je tato otázka tak trochu nepatřičná! Jinak dobré!

  16. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Romino     před 10 lety 19.11.2014 13:12 |  
    0 0

    Vyplněno, zajímavé, jsem zvědavý na vyhodnocení.

  17. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Romino     před 10 lety 19.11.2014 13:12 |  
    0 0

    Vyplněno, zajímavé, jsem zvědavý na vyhodnocení.

  18. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Betynka58     před 10 lety 19.11.2014 13:43 |  
    0 0

    Taky jsem právě vyplnil. Přeji mnoho zdaru a úspěšné dokončení diplomky.

  19. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 13:45 |  
    0 0

    Posláno, taky se těším na výsledky, pokud tedy nějaké pro nás budou:).

  20. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    luk (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 13:58 |  
    0 0

    Odeslano, at ti to pomuze.

  21. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Borris     před 10 lety 19.11.2014 13:58 |  
    0 0

    Tak vyplněno Bulldocku. Doufám že ti práce dopadne dobře a že nám tu potom odhalíš její výsledky.

  22. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 14:25 |  
    0 0

    Vyplněno :)

  23. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Mike     před 10 lety 19.11.2014 14:30 |  
    0 0

    Vyplněno

  24. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Eramies (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 14:41 |  
    0 0

    Máš to tam. Velmi zajímavý dotazník, jehož vyplňování mě zaujatě bavilo. Jsem zvědav na výsledky ;-D

  25. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Borris     před 10 lety 19.11.2014 14:48 |  
    0 0

    Jinak Bulldockovi se omlouvám za Off topic příspěvek. Ale právě jsem četl že v Košicích kvůli obrovským finančním problémům klubu končí Látal, takže jsem docela zvědav co to bude znamenat pro našeho Dávida Škutku. Předpokládám že se k nám vrátí zpět nehledě na to jestli mají Košice opci nebo ne. A pak co s ním asi bude dal? Pořád jsem přesvědčený že kvality má. Ale teď když máme Bekima a Škoďákovi se letos tak daří, tak asi není moc pravděpodobné že u nás zůstane.

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      Tomski     před 10 lety 19.11.2014 15:57 |  
      0 0

      tak co si pamatuji z minulého působení Beránka, tak dá Škutkovi možná i šanci v přípravě...

  26. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 16:10 |  
    0 0

    Taktéž jsem vyplnil dotazník.

  27. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    steev (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 16:27 |  
    0 0

    Vyplněno.

  28. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 16:48 |  
    0 0

    Jsem se teda nadřel :-)

  29. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 17:08 |  
    0 0

    odesláno

  30. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 17:27 |  
    0 0

    Vyplněno :).
    Zajímavý dotazník, který vnesl trochu vzruchu do poslední dobou trochu skomírající diskuse na SN. Ach, ta nešťastná reprezentační přestávka :).

  31. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    judy     před 10 lety 19.11.2014 17:54 |  
    0 0

    Tak to tam máš taky .. jsem celkem zvědavý na výsledky.

  32. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    urs (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 18:38 |  
    0 0

    hotovo, vyplněno :)

    je tam trochu víc smajlíků, ale to se holt nedá nic dělat :))))
    držím palce při obhajobě!

    urs

  33. Re: TS

    steev (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 20:11 |  
    0 0

    Bulldocku,omlouvám se za OT ale tohle mě nadzvedlo ze židle a nevěděl jsem kam to dát.Tohle se objevilo na FB Tribuny sever.

    Už zítra futsalové derby. Židobolševici se na něj připravují, ale je na nás, abychom ukázali, kdo je v Edenu doma. Vypadá to, že bude velmi veselo. Zvednout ve čtvrtek zadky, vyprodáme halu!

    Nepřijde vám termín židobolševik jako trochu silný kafe?

    • Re: TS

      urs (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 20:26 |  
      0 0

      mě bohužel ano, ale když je někdo hulvát a blb, dost těžko se to odstraňuje..

      • Re: TS

        steev (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 20:47 |  
        0 0

        Tak potom co se pár lidí ohradilo v komentářích tak je to přepsáno na Rudí. Autor si zřejmě uvědomil že prezentovat TS tímhle způsobem není zrovna vhodné.Bohužel to ukazuje na to kdo stojí v popředí TS.

        • Re: TS

          spino     před 10 lety 19.11.2014 20:57 |  
          0 0

          Kdo stojí v popředí TS? Asi jsem špatně informován. :D

        • Re: TS

          spino     před 10 lety 19.11.2014 21:00 |  
          0 0

          Jinak termín židobolševik mi vadí asi méně než protektorátní choreo, ale jeho použití mi také přijde v tomto případě nevhodné. ;)

          • Re: TS

            steev (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 21:24 |  
            0 0

            Bohužel se domnívám že oboje má souvislost. Do čela TS se čím dál víc dostávají lidé kteří se například účastnili protiromských protestů a podobných akcí. A dávají o sobě čím dál víc vědět.

            • Re: TS

              spino     před 10 lety 19.11.2014 21:36 |  
              0 0

              A můžete je jmenovat (alespoň pod přezdívkami)? Já o Tribuně Sever vím v poslední době velmi málo. Ono mě její vnitřní fungování víceméně nezajímá, protože se na něm nepodílím, ale rád bych věděl alespoň, kdo po Strašákovi řídí kotel, to je celkem podstatná věc. ;)

              • Re: TS

                Deba     před 10 lety 20.11.2014 17:26 |  
                0 0

                Jsem jednim z lidi, kteri se proti tomu na FB ohradili...prezdivky ani jmena bohuzel neznam, kazdopadne bohuzel vim, ze na jare na Bohemce se onen clovek, co momentalne TS sefuje a dela rozervavace, pokousel rozjet pokrik "osm, osm, osmdesat osm"...smutny...

                • Re: TS

                  slaviator     před 10 lety 20.11.2014 17:29 |  
                  0 0

                  Jo, to jsem cumel jako tele na nova vrata...

            • Re: TS

              Eluin (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 21:37 |  
              0 0

              Tak to je pro mě hodně smutná informace :-(.

              • Re: TS

                steev (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 21:46 |  
                0 0

                Nechci vyvolávat nějakou paniku.Faktem ale je že koncentrace těchto lidí je čím dál větší a bohužel to začíná být znát. To že v textu někdo přepsal termín židobolševici na rudí svědčí o tom že to nebude zas tak zlé a že ve vedení TS jsou stále i slušní lidé.
                Spino,stačí se podívat při zápase do kotle a kolem.

                • Re: TS

                  spino     před 10 lety 19.11.2014 22:06 |  
                  0 0

                  Snad máš pravdu no. Otázkou je, jestli vůbec dotyčný co to psal v tu chvíli rozvážil, na co tento termín historicky odkazuje, a nechtěl jen popíchnout sparťany v souvislosti s jejich minulostí, podobně jako bylo vysvětlováno protektorátní choreo, ale tam mi to vadilo víc, protože to byla veřejná (částí veřejnosti nepochopená) prezentace.

                  Obecně moc nechápu, proč se pozvánka na futsalový zápas musela podávat v takto agresivním duchu, v jakém to s pojmem židobolševici dotyčný zřejmě plánoval, když nejde o nějaký zápas o bytí a nebytí, ale o svátek a radost ze hry a atmosféry. Já třeba přes sezónu pomáhal spravovat FB stránky IHC Slavie https://www.facebook.com/pages/IHC-Slavia-Praha/323892190961321?fref=ts a nikdy jsem vůči fanouškům takovou agresivní rétoriku v pozvánkách na zápas uplatňovat nemusel. ;)

              • Re: TS

                mats     před 10 lety 19.11.2014 23:33 |  
                0 0

                Asi tak nějak, Eluine, fakt smutná informace... Samozřejmě, dá se pochopit špičkování s rivaly, ale tohle už je přes čáru... Aspoň pro mě.

            • Re: TS

              Edwardtheiron     před 10 lety 19.11.2014 21:55 |  
              0 0

              Divím se, že se tomu někdo diví. Asi to zase schytám, ale psal o tom v souvislosti s tím choreem, že to určitě nebylo jenom špatně pochopeno, ale byl to záměr. Připomínal jsem tehdy choreo s Dělnickou stranou, "slavnou" videopozvánku k zápasu v Olomouci / "Uděláme s Olomoučáky to, co Hitler s Židy"/ nebo třeba tuhle pozvánku na derby : http://www.slaviaultras.cz/t/54488-V-pondeli-na-derby.html ,
              kde se dozvíme, jak se na slávisty chystá "sparťanská antifa úderka", což je výraz, který považuji za vrchol blbosti. Všechny tyhle věci nejsou otázkou posledních dnů, nýbrž let a nejsou ani žádným výkřikem jednotlivců. Bohužel.

              • Re: TS

                steev (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 22:08 |  
                0 0

                Souhlasim s tebou Edwarde, určitě to není otázka posledních dnů to je jasný.Ale přijde mi že dřív jich bylo méně a tolik si nedovolili jako teď. Každopádně jsou tyhle individua v menšině oproti ostatním fanouškům na TS ale vidět a slyšet jsou až dost.

                • Re: TS

                  Edwardtheiron     před 10 lety 19.11.2014 22:24 |  
                  0 0

                  Holt se to rozrůstá, ti, kterým se to nelíbí se stáhnou, protože se jich bojí, takže pomalu budou získávat převahu. A finále může být i takové, že se na tribunách budou řezat náckové s anarchisty a většina z nich ani nebude vědět, kdo vlastně hraje.

                  • Re: TS

                    Deba     před 10 lety 20.11.2014 17:31 |  
                    0 0

                    Bohuzel me osobne nejvic nefrustrujou mozna ani ne desitky nacku na TS, ale zejmena tisice dalsich, kterym je to jedno...aneb, jak zni znamy citat: "K vitezstvi zla staci, kdyz dobri lide budou sedet se zalozenyma rukama"...

    • Re: TS

      Dobi     před 10 lety 19.11.2014 22:02 |  
      0 0

      Pro mě to je moc silný kafe, stejně jako "protektorátní" choreo na derby... Rozhodně asi každý máme (i díky rodinnému vývoj a ZKUŠENOSTEM) odlišné pohledy na různé národy a etnické skupiny. Pokud to nepřekročí meze slušnosti, natož zákona, budiž. Já třeba mám docela rád Maďary, můj vztah k jihoSLOVANSKÝM národům je tu asi znám, jsem tzv. jugofil. A i mezi Němci mám spoustu OSOBNÍCH přátel. A naopak mi vadí anglikanizace všeho, nic proti přejatým výrazům, ale ústa nám narostla trochu jinak. A CO SEM VŮBEC NEPATŘÍ, je politika a různé politické názory. Asi byste se divili, koho kdo volí odleva doprava, možná, že i od krajní levice po krajní pravici. Ale není se čím chlubit. To si nechme tak nějak na volby! Slavia se mohla pochlubit spoustou významných inteligentních příznivců - od prezidenta Beneše či Honzu Masaryka přes Martina Růžka či Jana Pivce nebo po dnešního Jana Kačera, pana Ondříčka či doc.Smetanu... Myslíte, že by i oni toto použili? Ano, já třeba taky v podružném textu použilji "sralta" či "chátra z toaLetné", ale nikdy v oficiální výzvě... Je dobře, že to zmizelo!

      • Re: TS

        spino     před 10 lety 19.11.2014 22:16 |  
        0 0

        K tomu Masarykovi bych ještě doplnil Herberta Masaryka, bez kterého by asi neexistoval český hokej. Taky po něm byl pojmenován pohár prvního československého mistrovství (tehdy se celosezónní liga nehrála, protože nebyl led), které vyhrála Slavia. Celkem by mě zajímalo, jestli se ten pohár dochoval a máme ho někde... :)

  34. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    mats     před 10 lety 19.11.2014 20:38 |  
    0 0

    Ahoj Bulldocku,
    máš odesláno i ode mě... Sám jsem zvědav, co z toho ve finále vyjde. Hodně štěstí s obhajobou a státnicemi. ;-)

  35. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    pavlikvik     před 10 lety 19.11.2014 21:12 |  
    0 0

    Vyplněno

  36. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Bulldock (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 22:22 |  
    0 0

    Dobrý večer a díky všem za vyplnění. Po pravdě takovou žeň hned první den jsem ani ve snu nečekal. Připravoval jsem se spíš tak trochu na to, jak budu v práci obhajovat, že mám jenom 10 lidí:)) Ale jak se ukazuje, síla SN je opravdu hodně velká.

    Výsledky určitě poskytnu - v rámci pravidel vyplňto to bohužel nemůže být zveřejněno automaticky rovnou tam. Takže to budu muset zpracovat ručně a dát to do nějaké formy. Ono to bude vzhledem ke stylu dotazníku stejně přehlednější, ale tím pádem to potrvá dýl. Určitě se na to nevykašlu a jak jen to půjde (v rámci boje právě o co nejrychlejšího dopsání té diplomky) to pak dodám.

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      bramburek (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 22:51 |  
      0 0

      Ahoj Bulldocku, nemáš zač, něco jsme se spolu za ty léta, hlavně na oficiálkách, nadiskutovali... :-)

      Ale myslel jsem, že to máš do školy, a ne do práce...

      • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

        Bulldock (přítel SN)     před 10 lety 19.11.2014 23:27 |  
        0 0

        Ahoj, jasně že do školy.. bylo to myšleno jako v diplomové práci že bych to musel obhajovat:))

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      Borris     před 10 lety 20.11.2014 04:21 |  
      0 0

      Zdar Bulldocku. Rádo se stalo, pokud ti to aspoň trochu pomůže tak jen dobře. Přesně jak psal bramburek, něco jsme se nadiskutovali už dřív ještě na oficiálkách, tak jsem rád že jsem přispěl svojí troškou do mlýna pro tvojí práci. A docela mě to i bavilo, to vyplňování :-) hlavně ať ti to dopadne dobře!

  37. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Kara (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 07:54 |  
    0 0

    Ahoj, já mám poznámku k otázkám 8 a 9 - myslím, že je problematický provnávat články v profi médiích a fanouškovském webu, byť super úrovně. Je to přece jiný žánr. Stejně tak v otázce objektivity - objektivní k čemu? K hráčům? K trenérům? Může vůbec pracovat fanouškovský web objektivně?

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 08:08 |  
      0 0

      Jinak by mě zajímalo, na kterém oboru to píšeš? Na sociologii? :)

      • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

        Bulldock (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 08:34 |  
        0 0

        Ahoj, to je přesně moje myšlenka, jestli vůbec může pracovat objektivně. Proto jsem chtěl vidět váš pohled. A je jedno jestli k hráčům, výsledkům atd.
        Dělám mediální studia.

        • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

          Kara (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 08:55 |  
          0 0

          pak by možná nebylo špatný to hodit spíš jako aspoň polootevřenou otázku. Jsem zvědavá na výsledky :)

        • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

          mats     před 10 lety 20.11.2014 19:41 |  
          0 0

          Tak já třeba zas myslel svou odpověď na tuto otázku tak, že fanouškovský web svým způsobem nemůže být objektivní zejména z toho hlediska, že celkem logicky bude vidět průběhy zápasů a dění v lize atd. do jisté míry "proslávisticky"... ;-)

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      afro     před 10 lety 20.11.2014 09:36 |  
      0 0

      Tak tak, u otázky 8 jsem byl nucen odpovědět "nevím", ale jinak se mi dotazník líbil a přispěly tomu i ty dopřesňující dotazy.

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      davy     před 10 lety 20.11.2014 09:49 |  
      0 0

      Fanouškovský web by měl pracovat tak, aby skloubil objektivitu s určitou zaujatostí. Lze to nepříliš přesně přirovnat k tomu, že naše reprezentace odehraje zápas a české servery o tom poreferují. I zde je obdobný problém: psát z pohledu ryze českého nebo totálně objektivního?
      Protože může připívat více autorů, tak lze nahlížet z různých úhlů pohledu. SN toto splňují a snad i nadále splňovat budou.

  38. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    smely (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 08:27 |  
    0 0

    OT : dostala se ke me informace, ze se pripravuje vznik holdingu, ktery bude vlastnit 02 arenu, hokejovou slavii, eden a fotbalovou slavii. situace uz je v behu , pravdepodobne to bude behem pristiho roku. info je ze zdroje vedeni 02 areny. a pro ty ktere zajima kdo bude stat za onim holdingem tak napoveda jest...v cechach neni nikdo bohatsi...takze by prece jen zaclo bejt kapku lip ?

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 08:43 |  
      0 0

      Hned mám o něco málo lepší ráno, i s vědomím toho, že všichni jistě moc dobře víme, jak naše naděje většinou končí.

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      bramburek (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 08:44 |  
      0 0

      Vocel ti vysvětlí, že Kellner je největší škůdce Slavie pod sluncem...

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 08:44 |  
      0 0

      Hned mám o něco málo lepší ráno, i s vědomím toho, že všichni jistě moc dobře víme, jak naše naděje většinou končí.

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 08:59 |  
      0 0

      tak pokud je mi znamo, tak tento pan ma nejaky podil v liberci. proc by mu melo jit o O2 arenu, Eden, a dva nejlepsi kluby sveta, momentalne prochazejicim slozitym obdobim? nejak v tom nevidim moc smysluplnost cele teto transakce. z obchodniho hlediska samozrejme. ale je pravdou ze ja mam temer holy zadek a ten pan je nase 1 ;)
      jako urcitou obchodni myslenku by to davalo, ale... nechame se prekvapit.

      • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

        bramburek (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 09:07 |  
        0 0

        smysluplnost je právě v tom vlastnit nejmodernější fotbalovou arenu v ČR, nejmodernější hokejovou arenu v ČR, a stále slavnou značku Slavia Praha, a to vše v jednom balíčku...

        jinak Kellner v hokejovym Liberci nemá podíl, ale sponzoruje ho prostřednictvím stavební firmy Syner

        • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

          smely (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 09:16 |  
          0 0

          a zcela nahodou zrekonstruoval nekolik chalup v osade jizerka, s vlastnim heliportem.... :-)....takhle to v Liberci chodi..

          • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

            travel (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 09:21 |  
            0 0

            Díky smely za info,ale nebudu se radovat předčasně,víme jak to dopadlo dřív s jinýma zájemcema o Slávii vč. stadionu.

            • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

              smely (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 09:33 |  
              0 0

              jasny, taky mi to prijde az moc optimisticky, ale ten zdroj by si to nevymyslel, nema duvod, a hlavne mi to rikal v souvislosti, ze ma ted strasne prace, pac to dava cely papirove dohromady ze strany areny...

            • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

              quelhar (admin)     před 10 lety 20.11.2014 09:38 |  
              0 0

              A neni to nahodou tak, ze to je porad jeden a ten samy zajemce o Slavii vcetne stadionu? (Kdyz tedy nepocitam Rusy, i kdyz kdo vi, ty tam dotycny mohl taky nastrcit sam :o))

              • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

                piero (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 10:39 |  
                0 0

                Ano takové jsou také i moje informace Quelhare, a situace se nemění, jen jsou vypouštěny různé balónky do médií, ale jde stále o stejnou osobu. Situace však byla příliš "složitá" , což zde nahodil i Navar, proto se to tak táhne a zřejmě i z toho důvodu není vyvíjen větší tlak na výsledky resp. účast v pohárech, doku nebude vše vyřízeno.
                Piero

                • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

                  martyni (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 11:58 |  
                  0 0

                  To zni logicky, diky panove.. ke mne se dostala jedna indicie, ktera svedci o tom, ze slavie a stadion jsou nebo brzy budou majetkove propojeny, tak uvidime.. mozna by bylo zajimave, zda nekdo nema info, jak celou vec zamotaly volby.

  39. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Ravik     před 10 lety 20.11.2014 09:59 |  
    0 0

    Vyplněno. Předpokládám, že výsledky budou prezentovány na srazu uživatelů SN někde v hospodě :-)

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      luk (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 14:04 |  
      0 0

      Tuhle myšlenku by stálo za to rozpracovat:)

  40. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    martin (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 14:12 |  
    0 0

    Vyplněno, moc chválím skladbu otázek.

  41. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Nosorozec     před 10 lety 20.11.2014 19:31 |  
    0 0

    Vyplněno! :)

  42. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    tolsimir     před 10 lety 20.11.2014 22:59 |  
    0 0

    A nikdy se nepouci... Diskuze o hokeji smazana, reste si to proboha treba na slaviafans nebo kdekoliv jinde, sem to proste nepatri a nikdy nepatrilo, tecka

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      winter (přítel SN)     před 10 lety 20.11.2014 23:22 |  
      0 0

      vážně by mě zajímalo co na ní bylo špatnýho? já hokej vůbec nemusim, v český extralize kouknu v televizi maximálně na play-off když tam hraje Slavia a to navíc většinou až když o něco jde (semifinále,finále).. a přesto mi to vlákno přišlo zajímavý, rád si o hokejový Slavii jakožto Slávista něco přečtu i když jí tolik nesleduju.. třeba o informaci že Slavia patří na venkovních zápas k nejnavštěvovanějším soupeřům jsem neměl ani zdání protože o tom že Slavia v posledních letech rozhodně nepatří mezi špičku extraligy i přes nevelký zájem o hokej vím..

      opravdu nechápu jaký je problém takový vlákno prostě ignorovat místo navážení se do něj agresivníma komentářema nebo rovnou cenzurovaným delete... vsadil bych boty že být hlavním autorem komentářů o hokeji někdo jiný než spino tak tam to vlákno bude doteď...

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 01:08 |  
      0 0

      Ja bych se ho zastal..pokud mate pocit ze je to uz treba prilis slo to utnout slovne (pokud se tak stalo omlouvam se). Po delsi dobe jsem zase nasel cas a mrknul na diskusi a neprislo mi to (krome zminky ze podporoval protesty na albertove coz bylo mimo) nejak prehnany. Pochopitelne nevim a ani nemuzu vedet jak velky vlakno to bylo v okamziku cenzury (nic pejorativniho) ale rad bych upozornil ze i redakce je v souvislosti s hokejovou slavii pomerne schizofrenni..

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 07:42 |  
      0 0

      Tak tohle jsem trochunepochopil. Ano také mi vadí když se s hokejem spamuje moc a pod články o fotbale. Ale tenhle článek je vlastně jen žádost o vyplnění dotazníku (vyplněno :) ) takže zde ani trošku větší diskuse o jiném tématu podle mě nijak nenarušovala. Když to vezmu kolem a kolem, radši jedno velký vlákno o hokeji než 20x příspěvek kde je napsáno "vyplněno"...

      A pokud se zde teda hodlá mazat striktně veškerej off topic tak doufám, že všem stejně a nebudu tu teda ani vidět referáty o belgické společnosti...

      • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

        tolsimir     před 10 lety 21.11.2014 08:03 |  
        0 0

        Abych to vysvetlil - ja jsem ten posledni, co by byl proti nejake cenzure a myslim si, ze obcasny offtopic je naopak ku prospechu veci a osvezeni diskuze. Tady slo vsak celkem o 43 prispevku, prislo mi to jednoduse uz lehce pres caru, nehlede na to, ze uz se i v tom vlaknu zacali lidi ozyvat, ze to tu proste nema co delat. Souhlasim s tim, ze zdejsi clanek primo k volnejsi diskuzi vyzyva, na druhou stranu neni to poprve, co se zde neco podobneho stalo, dotycny clovek za to jiz byl nekolikrat varovan a bylo mu pohrozeno i banem. Proto si myslim, ze bylo treba ukazat, ze i nadale jsme hlavne fotbalovym webem a nezmenili jsme nazor, nebot v opacnem pripade by se timto mohly zahlcovat i jine clanky.

        PS. referaty o belgicke spolecnosti taky prilis nemusim, na druhou stranu vzdy jde jen o par prispevku, ktere se lehce ztrati

        • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

          Edwardtheiron     před 10 lety 21.11.2014 08:29 |  
          0 0

          Přesně tak! Vocel ví velice dobře, jak to vždycky dopadne, přesto se pořád pokouší zakládat další a další diskuze na nefotbalová témata. Proč to dělá zrovna tady, Bůh suď. Snad aby naštval ty, kteří mu odpovídají, že je hokej nezajímá, případně že nefandí hokejové Slavii.
          Ono by samozřejmě nijak neškodilo občas tady probrat něco jiného, ale problém je ten, že by to časem skončilo jako na oficiálkách. I tam byly doby, kdy se diskutovalo o fotbale a dnes, když se tam někdo diví, o čem je tam řeč, je ihned sestřelen. Taky se to nestalo ze dne na den a těžko někdo zaručí, že by se to nemohlo stát i tady. Proto si i já myslím, že je správné, zachovat čistou "fotbalovost" tohoto webu. Je to aspoň pořád jedna z mála jistot, člověk ví, že když přijde sem, bude se tu diskutovat o fotbale a ne o politice, výrobě bramborového salátu nebo nutriích. Bylo by fajn, kdyby to tak zůstalo.

        • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 16:48 |  
          0 0

          Já chápu proč jsi to udělal, jen s tím ne uplně souhlasím :) Ale jen bych doplnil, že to vlákno nezaložil Spino, jen se do něj zapojil ale ano, měl velký podíl na tom jak moc se to rozrostlo :)

          Každopádně informace která to vlákno začala rozhodně nebyla uplně mimo fotbal a je škoda, že byla odstraněna.

          • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 16:50 |  
            0 0

            tak druhý odstavec beru zpět, nevšiml jsem si, že nebylo smazáno ale jen promazáno. Má chyba :)

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 08:22 |  
      0 0

      nesouhlasim s tvym zasahem! prispevky se tykaly i fotbalu a mozneho budouciho majitele a jeho motivu. novy clanek by dal diskuzi o hokeji zapomenout. z meho pohledu hloupy zasah, ktery akorat vyvola nove vlakno, komentaru netykajicich se tematu.

      • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

        tolsimir     před 10 lety 21.11.2014 09:01 |  
        0 0

        smazano bylo jen to, co se tykalo ciste hokeje, vse ostatni tam zustalo

        • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

          Pepino44     před 10 lety 21.11.2014 10:20 |  
          0 0

          Tak mně se také nelíbí smazání některých příspěvků. Na SN chodím,hlavně kvúli fotbalu.ale nějaká zmínka nebo krátká diskuse o jiném sportu(pokud se týká Slávie) mi nevadí. Nevím,proč by to mělo být striktně jenom o fotbalu vždyť i název je - Slávistické noviny a pokud vím,tak v "novinách" lze informovat o všem. Ono i v novinách,které jsou zaměřené na např. bulvár,kulturu nebo ekonomiku se občas objeví něco o sportu. Jak jsem psal již několikrát,chtělo by to více tolerance. Pokud se mi nějaké téma nelíbí,tak jej nečtu a přeskočím,ale z toho,jak se kolikrát ta diskuse rozvine je vidět,že to asi zajímá více lidí. Tak proč mazat.

          • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

            travel (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 10:36 |  
            0 0

            Přesně tak Pepino44,obzvlášť,když se tu také diskutovalo o NHL,jejich platových stropech,trestu smrti a podobně.Pokud se pamatuji,tak to se nesmazalo.

            • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 16:49 |  
              0 0

              tuším, že poslední diskuse na téma fatálního trestu samzaná byla. A to jsem naprosto chápal.

      • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 09:46 |  
        0 0

        Sice Vocel je někdy vosel,ale něco mazat pokud to neuráží Slávinku,stojí za hovno.Cenzura mě už stačila za bolševiků a ted 17.listopadu se mě to znovu vybavilo co to bylo za hnus.

  43. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Betynka58     před 10 lety 21.11.2014 12:03 |  
    0 0

    Musím se tolsimira trochu zastat, to vlákno bylo už opravdu neúměrně dlouhé. Možná mohl nejprve ostatní varovat, aby diskuzi na téma "hokejová Slavia a KHL" ukončili, ale já s vymazáním tohohle vlákna žádný problém nemám.

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      Woltaire     před 10 lety 21.11.2014 13:09 |  
      0 0

      Nepomohlo by tu, kdyby se zde vytvořila na tuto věc samostatná jednoduchá rubrika?

      • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

        spino     před 10 lety 21.11.2014 14:07 |  
        0 0

        To si myslím je za současného stavu zbytečné. Jsem pro to, aby zde mohl být jednou za čas podle situace napsán příspěvek, který se bude týkat něčeho jiného, než fotbalu. Což se víceméně zde stalo. Dlouho se o hokeji nemluvilo, navíc to téma otevřel někdo jiný prohlášením o spojení hokejové Slavie se zbytkem v holding. Bohužel ta diskuze byla nešťastně dlouhá, protože jsem musel donekonečna vyvracet lži a posměšky vůči hokejové Slavii.

        • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

          smely (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 16:36 |  
          0 0

          tema jsem otevrel ja informaci o slouceni hokeje a fotbalu spolu se stadiony pod jeden holding, kdybych tusil, ze se toho zase chytnes jak hovno kosile (odpustte mi , prosim tento prezidentsky eufemismus) a spustis tady zase ty svoje vodopady nesouhlasu se vsim a s kazdym a svedes diskuzi do uplne jinyho tematickyho okruhu, tak jsem si to radsi nechal pro sebe. a nesvadej vinu na nekoho jinyho, ze s tim zacal, laskave, vis moc dobre o cem se tu hovori, tak ze sebe nedelej nevinnyho jelimana a chovej se jako chlap, chlapce.

    • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

      winter (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 14:30 |  
      0 0

      i kdyby měla mít 200 příspěvků.. je tak těžký vlákno který mě nezajímá prostě ignorovat?? očividně jsou na SN i čtenáři, kteří to vlákno sledovali a vůbec jim nevadilo, ba naopak..

      • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

        steev (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 15:48 |  
        0 0

        Snad už milionkrát bylo řečeno že témata zde probíraná by měla souviset s fotbalovou Slavií. Je fakt tak těžké to pochopit? Nedokážu pochopit proč ti které zajímá hokejová Slávie nejdou diskutovat jinam. Já třeba rád chodim na ryby a cpu tady někomu že včera nebraly? Dost možná by to i někoho zajímalo ale od toho je prostě jiný web. Mimochodem o hokejovou Slávii se zajímám a občas zajdu.

        • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

          winter (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 16:00 |  
          0 0

          na můj dotaz jsi mi neopověděl..

          • Re: Žádost o vyplnění dotazníku

            Dobi     před 10 lety 21.11.2014 19:12 |  
            0 0

            Já to vidím takto:
            SN mají vždy dvě části: článek a diskusi k němu
            Pokud jde o článek, je zde na redakci, co "pustí" a co je mimo téma. Někdy je opravdu taková aktualitka, která je významná (otázky zásahů policie či třeba "můj" Hajduk). Tam není problém, obvykle se přímo týkají Slavie a fotbalu. A redakce to taky zveřejní.
            Nemám nic proti tomu (a sám se občas k tomu uchýlím), když se do diskuse vsune nějaká informace, která je z nějakého důvodu zajímavá (úspěch jiných slávistů, ale třeba upozornění pro lidi mířící na mimopražské hřiště nebo informace o zajímavé besedě někde na odbočce - pozvánka). Ale mělo by to být v takovém případě psáno tak, aby to nevyvolávalo diskusi, zbytečnou polemiku, rozplizávání vlastního tématu. A i zde vím, že to je "vošajslich" neboli riskantní, zda se ta zbytečná diskuse skutečně nerozvine. A teď ten hokej a vše okolo už bylo šílené nabobtnání. Proto souhlasím s výmazem, i když se i nějaké to děťátko s vaničkou vylilo... Tady už toho bylo moc! Myslím si, že to bylo mimořádně, protože to byl i mimořádný odklon!

  44. Re: Žádost o vyplnění dotazníku

    Borec09 (přítel SN)     před 10 lety 21.11.2014 12:21 |  
    0 0

    vyplneno