Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 12. kolo

Slaboučké Budějovice sice Slavia přehrála, porazit je však nedokázala. Nadále tak pokračuje již sedmizápasové čekání na výhru.

Včerejší soupeř se měl porazit, na tom se asi shodne většina slávistů, co zápas viděla. Budějovice působily ještě slabším dojmem než Jihlava, výkon Slavie byl tentokrát lepší než na Vysočině, a tak měli červenobílí více ze hry, na můj vkus bychom ale v utkání s tak špatným soupeřem měli dominovat mnohem více. Místo toho přišlo jen několik pološancí, které jsme samozřejmě neproměnili, a nakonec i Budějovice si připsaly své nadějné situace, což se dalo čekat vzhledem k tomu, že naše obrana udržela zatím jediné čisté konto (a ještě pořádně šťastné proti Plzni)!

Ve druhé půli naše kvalita hry lehce upadla a k vidění byl už spíše jen vyrovnaný zápas nevalné úrovně (srovnejte s večerním zápasem Bohemians - Liberec, to byl fotbal z jiné planety). Jeho klidný průběh směřující k remíze byl narušen takřka historickou událostí - Slavia kopala penaltu! Tu vybojoval Škoda a dle mého názoru ji správně pískl rozhodčí Královec. Kontakt s brankářem Křížkem sice nebyl kdovíjak velký, ale Škodu štrejchnul, takže není co řešit (ač to bulvár zpochybňuje, protože se mu to nehodí do krámu). Piták navíc proměnil, a tak to vypadalo, že si sešívaní po dlouhé době dojdou pro tři body. Bohužel šlo o omyl. Slavia zbytečně zalezla, koledovala si a po těžkém zaváhání brankáře Hrubeše si inkasovaný gól také úspěšně vykoledovala... Takže sice máme bod zvenku, ale měly být body tři vzhledem k síle (resp. slabotě) soupeře. No nic, příště už to musí být bezpodmínečně vítězství!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 3 - Co dodat? Slavii sice nejprve podržel třemi slušnými zákroky (proti hlavičce z rohu, po střele Michala Škody k tyči a konečně ve druhé půli při nájezdu ze strany), ale v rozhodující okamžik ji dětinskou chybou připravil o výhru. Při chytání výborný, ale při vybíhání naprosto šílený, i horší než Radek Černý v minulém roce. Poslední kola nám začíná znatelně chybět zraněný Berkovec.

Martin Dobrotka - 6 - Konečně je chvíli v kuse zdravý a je to znát. Včera patřil mezi lepší, blýskl se parádním obehráním dvou hráčů soupeře v útočném pokutovém území. Pak i dobře zakončil, ale jeho pokus směřující za brankáře Křížka vykopli obránci z čáry. Pokud v zimě v Edenu skončí, bude to po výkonnnostní stránce oslabení (ale kdo si vsadí, že vydrží zdravý?).

Martin Latka - 5 - Vládl ve vzduchu, v obranné činnosti byl o něco výraznější než kolega Bílek. Celkově odehrál ucházející zápas.

Jiří Bílek - 5 - Podobně uspokojivá práce jako u Latky, nakonec Budějovice dopředu ani moc nebezpečné nebyly, takže té práce nebylo tolik. V závěru ještě dobře hlavičkoval při závěrečném tlaku, ale bohužel jen do míst, kde stál Křížek.

Martin Juhar - 5 - Jeden z lepších zápasů Juhara na pozici levého beka. Problémů měl vzhledem k (ne)aktivitě Budějovic málo, o podporu dopředu se i snažil, byť bez výraznějšího efektu. Pohodová pětka.

Aldo Baéz - 5 - Vypadá to, že se alespoň částečně zase začíná dostávat do formy. Na Střeleckém ostrově odehrál slušný zápas. Mnohokrát dobře zasáhl, bohužel ale bilo do očí, že stejně často se i míče zbavil zbrklou rozehrávkou. Celkem tedy průměr.

Marek Kodr - 4 - Slabší z obou DZ, na které jsme, z mého pohledu trochu zbytečně, hráli. Vyloženě nezklamal, měl několik dobrých momentů, kdy získal míč, ale celkově ho Baéz zastínil a Kodr byl mnohdy na hřišti spíše navíc bez efektu.

Vukadin Vukadinovič - 4 - Slabší než proti Jablonci. Snaha u něj byla opět patrná, ale tentokrát více než jindy chyběla kvalita. Vidět to bylo třeba při dobré pozici na střelu před vápnem, kdy Vukadinovič ohrozil spíše rohový praporek.

Jaromír Zmrhal - 5 - Horší pětka a na Zmrhala lehce podprůměrný výkon. V první půli zaujal sólem, po kterém lacině odevzdal míč. Ve druhé dal pak pěkný míč do protiútoku Vukadinovičovi, který byl zastaven jen za cenu žluté karty.

Milan Černý - 5 - Začal aktivně, jako kdyby chtěl odpovědět na mou kritiku z minulého hodnocení. Jednou sám pálil, podruhé na střelu dobře přihrával. Po dobrém úvodu se postupem času podobně jako zbytek Slavie lehce vytratil. Dávám tedy průměrnou známku.

Milan Škoda - 6 - Ukázal, že je svým stylem hry mnohem platnějším a pracovitějším hráčem v porovnání s Balajem. Neodehrál bůhvíjak vydařený zápas, ale rval se - tu s úspěchem, tu bez něj - a hlavně z ničeho dokázal vlastními silami vybojovat penaltu. I proto jsem nakonec při hodnocení preferoval šestku před pětkou.

Karel Piták - 6 - Jak je zvykem, tak odehrál hraniční čas pro hodnocení. Několikrát za to dostal čtyřku, že nic nestihl předvést, tak jsem se rozhodl mu tentokrát "přilepšit" šestkou, kterou si podle mě za odvahu kopat penaltu a za její následné bezproblémové proměnění zaslouží.

Bekim Balaj a Jakub Petr nejsou hodnoceni, neboť hráli příliš krátce.

Komentáře (169)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    klimi     před 10 lety 25.10.2014 10:20 |  
    0 0

    Přidal bych hodnocení trenéra-0

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 25.10.2014 10:28 |  
      0 0

      O zavedení hodnocení trenéra se tu už diskutovalo několikrát. :)

      Ale k věci. Nemyslím si, že by si Beránek zasloužil za včerejšek vyloženou nulu, ale v posledních týdnech se mi jeho skládání sestavy a herní projev mužstva taky nelíbí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        klimi     před 10 lety 25.10.2014 10:37 |  
        0 0

        Dobře, alespoň jedničku si zaslouží za to, že gól vstřelil střídající hráč, byť z penalty.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          skors     před 10 lety 25.10.2014 13:29 |  
          0 0

          Kam ho má posunout trenér když tam většina hráčů neumí pořádně přihrát a zpracovat balon.Brankár už takhle pokud si dobře pamatuju nahrál na minimálně 3 branky soupeřům.Dělá pořád to samé.Hloupě vyráží balon před sebe.Bože kamkoliv jinam,ale né tak jak to dělá náš golman.Na kvalitu Slávia nemá peníze a trenér Beránek ukázal ty první 4 kola,že by to u nás mohlo fungovat,ale přes bojovnost a důraz.Nebudem nikdy nikoho přehrávat technickou kvalitou našich hráčů když tam nejsou.Boudjema a Piták jsou tak jediní ale to je málo a ted když eště nejsou v extra formě tak už tam neni zase pořádně nikdo kdo by dokázal přehrát obranu soupře nějakou nečekanou přihrávkou za obranu.Pořád tu budeme nadávat na trenéry.Kolik se jichu nás vystřídá než už si konečně přiznáme kde ten problém opravdu je.No a nadávat tady na sestavu nemá cenu.Poskládat by jste to mohli jak chcete ale na kvalitní stabilní výkony prostě náš kádr v současnosti nemá.Nějaký ten bod urvat jednou za čas můžem ale za předpokladu že si hráči uvědomí na co na hřišti mají.Bojovat,bojovat a zase bojovat.Rvát se na tom hřišty za Slávii.Potom ten střed ligy můžem uhrát.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        1rytir     před 10 lety 25.10.2014 11:23 |  
        0 0

        V posledních týdnech? Prvních 12 bodů jsme urvali bojovností a se štěstím. Pak se už jen ukázalo, že trenér tým nikam, doslova nikam herně neposunul a to má k dispozici jiný kádr, než s jakým se loni dohrávala liga. A o jeho protěžování některých hráčů a odpisu jiných není snad třeba mluvit. Tohle skutečně dobrý trenér prostě dělat nesmí! Já si myslím, že doba Beránková hájení by měla skončit!

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Edwardtheiron     před 10 lety 25.10.2014 12:20 |  
          0 0

          Absolutní souhlas, pro mě je Beránkova práce velkým zklamáním. Začalo to zápasem s Brnem, kdy postavil jednoho útočníka a Balaje, který přijel v euforii ze zápasu s Portugalskem nechal sedět. Přitom Škoda i Balaj se do té doby vyjadřovali, jak se jim spolu dobře hraje bylo to i vidět. Pak už se to táhlo a jen tak se to nezlomí, protože přijdou ještě větší obavy o výsledky a s nimi ještě opatrnější taktika.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Corfe     před 10 lety 25.10.2014 10:52 |  
    0 0

    Ony jsou nějaké zprávy, že by měl Dobrotka v zimě skončit? A neví se, co Boudjemaa? Proč nebyl včera s Proškem ani na lavičce?

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 25.10.2014 10:54 |  
      0 0

      Dobrotkovi končí v zimě smlouva, pokud vím. A ve Sportu byl článek, kde říkal, že ho zatím od nás nikdo nekontaktoval a že by si třeba uměl představit návrat do Slovanu Bratislava.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Alanor (admin)     před 10 lety 25.10.2014 10:59 |  
        0 0

        Co se týče Boudjemaay, tak má nejlepší smlouvu z celého mužstva. A srovnej to s tím, jak ho zatím Beránek nasazuje. Z toho není těžké vyvodit, jak bude chtít vedení řešit jeho další budoucnost.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Corfe     před 10 lety 27.10.2014 10:25 |  
          0 0

          Díky za info, odchod Dobrotky by mě vzhledem k jeho skleněnosti ani moc nemrzel, sebelepší hráč na jehož zdraví se nedá absolutně spolehnout si myslím je k velice pochybnému užitku, ale odchod Boudjemay by mě mrzel. Není pochyb, že to v sobě má, jen by musel dostat pořádnou šanci, přesnou roli na hřišti a čas sehrát se s ostatníma. Třeba v Budějovicích byl nesmysl hrát na dva DZ a místo Kodra mohl směle hrát Boudjemaa, ikdyž ještě lepší by byl býval Balaj.

          Vůbec si nedokážu vysvětlit, proč Beránek ztratil odvahu nasazovat spolu Škodu a Balaje, když na začátku sezony, kdy to dělal se nám nejvíc dařilo a spolupráce těch dvou evidentně fungovala!!! Pod těma dvěma kdyby operoval Damien, rozděloval jim přihrávky a za ním to čistil Baez, to by podle mě fungovalo!

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            zeleznik2     před 10 lety 27.10.2014 11:35 |  
            0 0

            V současné herní mizérii, co hrajeme fakt nevím, co by tam Boudjemaa mohl předvést...

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            zeleznik2     před 10 lety 27.10.2014 11:36 |  
            0 0

            Dobrotka je podle mne nejlepší náš defenzivní hráč, já bych mu smlouvu určitě prodloužil.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Corfe     před 10 lety 27.10.2014 11:47 |  
              0 0

              Když není marod, tak je dobrý, jenže jak často je zdravý? Jedinou přípravu neabsolvuje celou, prostě se na něj nedá spolehnout.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          zeleznik2     před 10 lety 27.10.2014 11:34 |  
          0 0

          S trenérem si asi nesedli, to je očividné, favoriti Míry jsou Vukadinovič s Kodrem, hlavně tedy Kodr, proč nehraje Piták v základu, to mi hlava nebere.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Tomski     před 10 lety 25.10.2014 11:00 |  
        0 0

        já doufám, že mu prodlouží aspoň do konce sezony s opcí na tu další...u nás to je jeden z mála fotbalistů...

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        zeleznik2     před 10 lety 27.10.2014 11:36 |  
        0 0

        Velká chyba, naprostý univerzál, stopera, beka, DZ může hrát, tak proč se ho zbavovat?

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      galapetr     před 10 lety 25.10.2014 14:32 |  
      0 0

      V zimě má končit Nitrianský,Gecov,Dobrotka a Boudjema. Ještě jsem slyšel,že Berkyho rameno,je na tom hodně špatně a Slavie s ním přestává počítat. Doufám,že to není pravda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Travinho     před 10 lety 25.10.2014 16:08 |  
        0 0

        To by bylo hodně špatně, protože všechno to jsou hráči, ve kterých to nepochybně je a chce to, aby to z nich trenér dostal. Je hezké vydávat se cestou pracovitých méně talentovaných hráčů, ale ta nikam nevede.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    VitK     před 10 lety 25.10.2014 11:08 |  
    0 0

    Jsem rád, že Karel Piták vzal na sebe odpovědnost kopnout penaltu a kopnul ji dobře. Byla by to ostuda, kdybychom penaltu, odpískanou po více než dvou letech, neproměnili. Zápas jsem neviděl, ale za tu penaltu asi zasloužená 6.

    Zato za minulé kolo, přestože nebyl na hřišti požadovaný počet minut, bych mu dal dodatečně tu nejhorší známku. Za to, jak naložil s přímým kopem v poslední minutě. Ta alibistická (a špatná) přihrávka na Baleje místo střely z ideální pozice, to mě opravdu vytočilo.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 25.10.2014 11:16 |  
    0 0

    Mě tedy včerejší zápas až na několik drobných momentů vůbec nebavil, strašná holomajzna. Na hřišti se podle mě pohyboval jen jeden skutečný fotbalista - Dobrotka. Možná zním až příliš drsně, ale spousta našich hráčů na lepší půlku tabulky prostě asi nemá, nebo má šílenou psychiku a není sto hrát pořádný fotbal.
    Na moc hůře hrajících týmů už asi nenarazíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Tomski     před 10 lety 25.10.2014 11:25 |  
      0 0

      tak já myslím, že na to trenér na začátku ligy upozorňoval, že na špičku nemáme + ta krize, která je snad už za námi...teď je potřeba porazit minimálně Příbram, Hradec a sbírat postupně body aby jsme na jaře měli co nejdřív klid...včera se mi líbil i Škoda...byla tam vidět pauza, ale rval se a do šancí se dostal...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Fulham     před 10 lety 25.10.2014 11:31 |  
    0 0

    Ahoj - dovolim si malou odbocku - Mara Suchac podruhe v sestave kola tohoto rocniku ChL . komu z ceskych kopalistu se to podarilo ? Horvi byl v nej sestave zakladni casti EL a predtim uz nevim - spoleham na mistni statistiky....myslim ,ze aspon tady zaslouzi trochu uznani.....takze vyborne Maro!

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Tomski     před 10 lety 25.10.2014 11:33 |  
      0 0

      Horváth byl mám pocit v top sestavě celé EL...Marek jinak super...třeba si výkony řekne ještě o šanci v nějakém Top klubu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Kornovo     před 10 lety 25.10.2014 11:54 |  
        0 0

        ten beton v bulharsku jsem nevidel, ale dost me ta nominace prekvapila. top klub asi ne, ale na top ligu by mit mohl. jinak vcera dusan svento skvela nahravka na vitezny gol kolina

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Tomski     před 10 lety 25.10.2014 12:00 |  
          0 0

          asi máš pravdu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Edwardtheiron     před 10 lety 25.10.2014 12:16 |  
      0 0

      Márovi gratuluji a jsem rád. A co se týče té kreatury, která se několikrát hrubě otřela o Slavii, ty jsi s ní v nějakém bližším vztahu, že ji oslovuješ tak mile "Horvi" ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Fulham     před 10 lety 25.10.2014 12:47 |  
        0 0

        Myslim, ze mu zde hodne lidi vyjadrovalo respekt za vykony v LM s Plisni a ja nemam potrebu citit nenavist k hracum kteri byt treba prosli kabinou rudejch ve Slavii neco odehrali. Prispevek se primarne tykal Marka . Jinak jsem rad, ze jsem ve Slavii videl Bergra, Poborskyho,Horvata, Vachouska,Labanta, Capa - co bych dnes za takoveto hrace dal.....asi nejsem spravnej Slavista...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Edwardtheiron     před 10 lety 25.10.2014 13:00 |  
          0 0

          Já taky nemám žádnou potřebu nenávisti, Labant a další mi také nikdy nevadili, ale mám obrovskou averzi vůči těm, kdo se otírají o Slavii, zvlášť když za ni hráli, do kteréžto kategorie spadají Horvi i Poborák. A ani moc netoužím po tom, aby ve Slavii hráli hráči, kteří ji po nějakém čase budou pomlouvat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Fulham     před 10 lety 25.10.2014 13:09 |  
            0 0

            Hmmm - proc mam ten pocit , ze se geometrickou radou rozrusta skupina hracu , kteri se diky chovani Slavie v pripade ze o ni reknou neco pozitivniho rovnou propadnou do pekla....ani s Horvim to nebylo uplne koser...Hrebik/Teplice

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Kornovo     před 10 lety 25.10.2014 13:09 |  
          0 0

          nenavist urcite ne, ale k pavlovi mam taky rozporuplny vztah. kdyz tu hral, byl s ulichem muj nejoblibenejsi hrac a tym skvele tahl. pak po navratu se uklidil do teplic a do japonska, pote sparta, to se da rozdychat, ale mrzelo me, ze pak rikal, ze nejlepsi obdobi kariery zazil na sparte. jestli urazel slavii jsem si nevsiml, ale v plzni uz jsem k nemu mel neutralni vztah. ale je to skoda, mel nalapnuto mezi legendy slavie

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      bongor     před 10 lety 25.10.2014 16:29 |  
      0 0

      Ale Vrba říká,že repre sestavuje ne na základu klubové příslušnosti,ale výkonnosti.
      Kdyby hrál Sucháč za jeho oblíbená mužstva,tak by hrál z rpre i se zlomenou nohou.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Kornovo     před 10 lety 25.10.2014 11:48 |  
    0 0

    co rikate, mohl laty inkasovanemu golu zabranit? treba skluzem?

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Dresco     před 10 lety 25.10.2014 12:22 |  
      0 0

      to myslim, ze nemohl

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Navyseals     před 10 lety 25.10.2014 12:36 |  
      0 0

      spíš Hrubeš mohl jít rychleji na zem

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Pepino44     před 10 lety 25.10.2014 12:56 |  
        0 0

        Hrubeš si spíše neměl splést vyboxování míče brankářem s blokováním ve volejbalu.Měl boxovat jednou rukou (dál by dosáhl) a pěstí.odrazil by to dál. Místo toho do toho plácl oběma rukama. Ale takový on je prostě přes jeho postavu mu vbíhání nejde už dlouho. Dost s tím kontrastovalo vybíhání brankáře ČB,který ač se mi zdál drobnější postavy(proti Hrubešovi) se do centrů nebál jít a celkem dost spolehlivě je sbíral nebo boxoval (efektivněji než Hrubeš).

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Kornovo     před 10 lety 25.10.2014 13:04 |  
          0 0

          ano, hrubes udelal velkou chybu, ale prislo mi, ze ta strela vosy nebyla az tak prudka a laty to mohl aspon zkusit. misto toho pak jen rozhazoval rukama a zbuzeroval hrubese. jeste ke karlovi, ano v poslednich zapasech dela chyby, ktere nas stoji body, ale uznejte ze ma teprv 21 nebo kolik a ten tlak ve slavii na brankare, s nasim utokem ktery vic jak gol za zapas proste neda, je velky. v jeho veku pamatuju chytat treba honzu hanuse, taky byl kritizovany a ted je kvalitni ligovy brankar. ale samozrejme, ze berky musi zacit chytat na jare

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          bramburek (přítel SN)     před 10 lety 25.10.2014 16:51 |  
          0 0

          tak hlavně, takovejhle lehonkej míč (navíc nikým neatakován) neměl vůbec boxovat, ale normálně si pro něj vyskočit a stáhnout pro sebe... dyť ten kluk má dva metry a sto kilo, tak o čem se tady bavíme

  7. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    spino     před 10 lety 25.10.2014 12:41 |  
    0 0

    V zimě musí odejít: Nitrianský, Petr.

    K tomu zřejmě odejdou i Boudjemaa, Dobrotka a Gecov.

    Nutno posílit:
    oba krajní obránci
    kreativní záložník
    rychlostní útočník (zde bych klidně nasadil i Oskara. Když může hrát Kodr, tak proč ne on?)

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Kornovo     před 10 lety 25.10.2014 13:14 |  
      0 0

      da se souhlasit, ale kde vzit finance na 5 hracu. samozrejme, jsou alternativy kterym konci smlouva jako kusnir, pamic apod., ale uz jsem tu na ne cetl dost kritiky od diskutujicich. ja si myslim, ze kdyby prisel pamic a povedlo by se ho ozivit na mame na hodne let ten post vyreseny a mozna i jednim z nejlepsich hracu v lize. ale juhar hrat v obrane proste nemuze, at to zkusi v zaloze, ale jeho braneni je hruza

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Travinho     před 10 lety 25.10.2014 16:12 |  
        0 0

        Bože můj, Pamič rok a půl nehrál fotbal... V juniorce jej několikrát hezky vykoupal i Dostál a to je fakt co říct.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          spino     před 10 lety 25.10.2014 16:47 |  
          0 0

          Mně se Pamič nikdy nelíbil ani ve Spartě. Vždy to byla její slabina.

          O Kušnírovi snad ani nemá smysl mluvit...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      klimi     před 10 lety 25.10.2014 13:46 |  
      0 0

      Nasadili jsme Oskara a vypadli jsme z poháru, tak třeba proto :))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      LordEdmund     před 10 lety 25.10.2014 14:43 |  
      0 0

      Nic proti Oskarovi, ale jestli by někdo měl z našich mlaďasů dostat konečně šanci u "A" týmu, tak je to Červenka, který válí na hostování a udržuje si dlouhodobě střeleckou formu.
      Jinak doufám,že Dobrotka zůstane a třeba nakonec i ten Damien. Gecov je obrovské zklamání, ten ať jde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        spino     před 10 lety 25.10.2014 14:58 |  
        0 0

        Právě proto, že válí na hostování, tak bych ho tam nechal co nejdéle, ještě by se v té naší holomajzně utopil. Červenka i další mladí hráči, co jsou na hostování, musí přijít ve chvíli, kdy tým bude fungovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          spino     před 10 lety 25.10.2014 15:03 |  
          0 0

          *kdy klub bude fungovat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Kornovo     před 10 lety 25.10.2014 15:55 |  
            0 0

            blazne, to by ti kluci museli hostovat 4, 5 sezon. to je asi moc bavit nebude

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        edenian     před 10 lety 25.10.2014 15:20 |  
        0 0

        Ja se tedy na Cervenku tesim. A doufam ze rychle nahradi Skodovku. Respektive budou hrat oba. Balaje ani nezminuji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 25.10.2014 17:33 |  
      0 0

      A někdo v U15 není, kterého bys rád viděl, aby hrál za A-tým? (už teď)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        spino     před 10 lety 25.10.2014 20:12 |  
        0 0

        U15 je slabý ročník.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    jesperx     před 10 lety 25.10.2014 12:42 |  
    0 0

    Nic proti Kodrovi, ale myslím, že na jeho místě včera by se více hodil Hrubý - ten však zřejmě nepatří k trenérovým oblíbencům. Nechci spekulovat, ale nasazování Kodra za každou cenu mi připomíná období, kdy MB podobně protěžoval "nadějné mladíky" typu Šilhavý nebo Zachariáš..

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Falk     před 10 lety 25.10.2014 13:47 |  
      0 0

      Taky vůbec nechápu opomijeni Hrubého,on za juniorku byl střední ofenzivní záložník,který je schopen něco vymyslet.
      S hodnocením souhlasím ,jenom přidávám hodnocení Beránka 2,nikam nás neposunul,hraji jenom jeho oblíbenci,podle mého mu hlavně chybí cit pro hru,když mluví o fotbale je to odborník s přehledem ,když to má přenést do reality je podělaný a tvrdošijně až nelogicky staví své oblibence

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Kontrapunkt     před 10 lety 25.10.2014 15:04 |  
        0 0

        Mezi námi, to by pak nemohli hrát ani Latka s Černým, pro které má MB slabost a nekriticky nadhodnocuje jejich přínos pro tým.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        edenian     před 10 lety 25.10.2014 15:24 |  
        0 0

        To jsou kecy. Jako z Blesku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          bongor     před 10 lety 25.10.2014 16:35 |  
          0 0

          To teda jo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 27.10.2014 11:30 |  
      0 0

      Kodr je podobný případ jako v minulosti Zmrhal nebo Nitrianský zřejmě je trenérovým oblíbencem, hrál na stoperu, ale když jeho výkony nic moc a navíc hrají pravidelně Laty s Bílkem tak se pro něj našlo jiné místo v sestavě tj DZ.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Kontrapunkt     před 10 lety 25.10.2014 14:59 |  
    0 0

    Co se uvedených spekulací o odchodech některých našich hráčů týče, tak významným prvkem při rozhodování, koho pustit, bude podle všeho míra finanční zátěže (nebo poměr výkon x cena). Takže bych se nedivil, kdyby odešli Boudjemaa, Gecov, Dobrotka a Nitrianský. Příchody nových hráčů moc nečekejme, počítejme spíš se stahováním nadějných hráčů z hostování a zařazováním juniorů do áčka. Nehotový kádr se pak naředí nějakým zahraničním objevem - dva roky nehrajícím talentem s dvěma starty za mládežnickou repre apod.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    1rytir     před 10 lety 25.10.2014 15:36 |  
    0 0

    V mnoha příspěvcích se opakují nářky, že na lepší hru nemáme kádr. Ale vždyť minimálně půlka ligy ten kádr nemá lepší! A přesto hrají lepší fotbal! I ti naši borci by každý jednotlivě v jiných týmech hráli lépe. Takže pes je zakopaný kde? Prostě se musí práce ujmout trenér, který to z nich dostane a hlavně začne hrát alespoň nějakým systémem. Hru na náhodu za systém nepovažuji. Je to zoufalství, vím, ale stále víc se kloním k závěru, že Slavia nebude hrát lépe dokud se kormidla nechopí opět KJVCD!

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Borris     před 10 lety 25.10.2014 16:16 |  
      0 0

      S prvními čtyřmi větami absolutní souhlas! A nad poslední větou přemýšlím už několik posledních sezón.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        bongor     před 10 lety 25.10.2014 16:34 |  
        0 0

        Je to tak,KJVCD tomu umí dát to,co je Mírovi cizí.Tvrdost nesmlouvavost vůči hráčům.Jenže KJ je finančně někde úplně jinde než mnohem skromnější Míra.
        Pustíme dva nejlepší,ale i nejdražší fotbalisty plus drahého Geciho.Nemůžeme čekat že by se k nám Karel vrátil v dohledné době,to znamená,než se vyřeší naše finanční
        trable.A zkoušet někoho jiného,už zase?

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 25.10.2014 16:40 |  
        0 0

        Je nesmysl neustále odvolávát trenéry,nevím koho by jste si tedy mimo K.J.představovali, na víc ani on nemusí býtí oním kýženým spasitelem.Dle mého musí dostat trenér určitý čas,jako třeba Vrba u prádelníků.Jistě by se našlo i víc jiných příkladů.No důležité je aby si mohl sestavit tým dle svých představ,samozřejmě se to odvíjí od financí které na to dostane.Ani tak to nemusí být záruka uspěchu.Nejlepší v naší situlaci je trenér který by tak zvaně upletl z hovna bič.Otázka je který to dokáže.Já bych v tomto Beránkovi celkem důvěřoval.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Borris     před 10 lety 25.10.2014 17:17 |  
          0 0

          Já určitě neříkám že má pan Beránek končit a určitě souhlasím že potřebuje čas. Ale blbý je to, že nevidím v současných výkonech moc pokrok oproti loňsku. Prvních šest kol jsme zvládli na jedničku díky enormnímu nasazení a bojovnosti a taky štěstí. Ale v naší hře prostě chybí fakt nějaký ten řád. Hrajeme hodně na náhodu. A naprosto souhlasím s rytirem1, že více než půlka ligy rozhodně nemá lepší kádr než my. Když pominu Plzeň, rumuny, Bolku a Peltonec ( tyhle týmy jsou kvalitou kádru určitě dost nad námi ) tak ten zbytek nemá ani náhodou lepší kádr než my. A já se ptám jak je možné, že jsme tedy devátý a před námi jsou i mančafty, které nedisponují větší kvalitou než my?

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            vavicek     před 10 lety 25.10.2014 17:25 |  
            0 0

            Ani náhodou nemáme co se týče ofenzivních hráčů papírově kvalitu na první osmičku. Ani náhodou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Travinho     před 10 lety 25.10.2014 18:23 |  
              0 0

              No někde okolo toho osmého místa bych to i viděl. Výše, ale ne.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 25.10.2014 20:58 |  
            0 0

            8-9 místo je pro nás tak akorát,ostatně toto umístění jsem tipoval i před sezonou,bych fakt tu kvalitu nepřecenoval,v mistrovských sezonách by u nás mělo místo v kadru max 4-5 současných hráčů,ostatně Laty si tenkrát taky moc nezakopal,byl prostě jen náhradník.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      vavicek     před 10 lety 25.10.2014 17:23 |  
      0 0

      Opravdu? Tak si sílu kídrurozeberme na dvou příkladech. Na víc nemám náladu.

      Škoda - jeden z nejméně golových útočníků v lize ( nenašel jsem horšího, nicméně po chvíli mi to přestalo bavit). Lafata potřebuje na gol 175 minut, Tecl 144, Doležal 240, Mahmutovič 200, Wagner 178, Došek 221, atd. Škoda potřebuje 360(minulou sezonu mu nepočítám)!

      Vukadiovič - v Jablonci se neprosadil do kádru -v druhé lize bilance 35 zápasů 7 golů. ostatní v lize:

      Dočkal - reprezentant. Golový, spoustu nahrávek - Je výrazně lepší než náš hráč.
      Petržela - zkušenosti z LM, rychlý. Je výrazně lepší než náš hráč.
      Kopic - důrazný, rychlý. Opět si myslín že je výrazně lepší než náš hráč.
      Štěpán - asi není výrazně lepší. U nás nic nepředvedl.
      Vůch - 4 goly. Má formu. výrazně lepší než náš hráč.
      Zahustel / Skalák. Zahustel je golový, často zraněný - je lepší než náš hráč. Skalák je důrazný, brání. - je lepší.
      A takhle bych mohl pokračovat - třeba Šural. To samé platí o levé straně zálohy. Černý se neprosadil v Dukle, která byla lonské jaro horší než Slavia. Kraje obrany víceméně neexistují - hraje tam stoper a záložník co špatně brání.

      Kvalitatitvě prostě nejsme v záloze konkurenceschopní. Papírově máme kvalitni pouze stoperskou dvojici. A ta, pokud je zdravá v zásadě funguje. Pokud tedy tvdíš, že máme lepší kádr než minimálně půlka ligy, tak to nějakým způsobem dokaž. Žehrat na umístění může třeba Liberec, jehož kádr má jistě navíc. Slavia nikoli. Ta je přesně tam, kam patří. Možná trochu lépe.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Travinho     před 10 lety 25.10.2014 18:25 |  
        0 0

        Tak, ale papírovou kvalitu mají Juhar, Nitrianský, Petr, či Balaj...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          fredydj (přítel SN)     před 10 lety 25.10.2014 19:15 |  
          0 0

          opravdu Juhar? :O

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Travinho     před 10 lety 25.10.2014 22:06 |  
            0 0

            Slovenská repre má 9 bodů ze 3 zápasů. Juhar je člen širšího kádru... Papírovou určitě ano.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              edenian     před 10 lety 25.10.2014 23:07 |  
              0 0

              Hajzlpapirovou :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                bongor     před 10 lety 25.10.2014 23:19 |  
                0 0

                To nevím proč,nemůže za to,že hraje na místě,který mu nemůže nikdy svědčit.
                Holt je nejmíň špatnej z případných kandidátů.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              klimi     před 10 lety 26.10.2014 08:38 |  
              0 0

              To přeci nemůžeš myslet vážně...

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Tomski     před 10 lety 26.10.2014 11:23 |  
              0 0

              + Sparta, Slavia...to má pořád zvuk, univerzál co může hrát na kraji obrany, zálohy a dokonce i v útoku...dává a nahrává na branky...:-D

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          poeta     před 10 lety 26.10.2014 01:13 |  
          0 0

          Juhar? To není fotbalista, možná maximálně "atlet", jeho výkony jsou doslova marné...
          Dovolím si ještě perličku: když se Juhar přesunul za dob Rady na hrot, tak mu po několika minutách musel trenér u lajny vysvětlovat, co je vlastně ten "ofjad". Což byla jedna z nejkomičtějších chvil, co jsem na Slavii zažil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Edwardtheiron     před 10 lety 26.10.2014 07:09 |  
            0 0

            To je bezpochyby lež! Kromě toho, že se na hrot přesunul za Koubka, tak i obránce potřebuje vědět, co je to ofsajd. Nechápu, proč se z něj snažíš dělat blbce.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            bramburek (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 13:39 |  
            0 0

            poeto, si opravdu ulhanej hňup a navíc slušnej trapáček, víc k tobě nemám...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Fulham     před 10 lety 25.10.2014 18:46 |  
    0 0

    Na Sportu 1 davaji uplne jinej sport nez je ten nas......uz jen ,ze ze 45 minut se 40 hralo.....

  12. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Petr9608     před 10 lety 25.10.2014 18:55 |  
    0 0

    Hm, tři zápasy skončily výsledkem 4:2 (2:4). Zajímavé. :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Petr9608     před 10 lety 25.10.2014 18:57 |  
      0 0

      ... a po 6 zápasech padlo v tomto kole už 26 gólů....

  13. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 25.10.2014 20:10 |  
    0 0

    docela dobrý povídaní o situaci rozhodčích ve studiu před SLO:PLZ

  14. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    violence     před 10 lety 25.10.2014 20:54 |  
    0 0

    Může mi někdo vysvětlit, proč je léta nadáváno Poborskému? :-)
    "Jen" kvůli tomu, že při návratu do Gambáč ligy dal přednost spartě před námi nebo prohazoval i nějaká slovíčka? :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      edenian     před 10 lety 25.10.2014 21:32 |  
      0 0

      Slovicka byla takova, ze to ma do smrti spocitany.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        bramburek (přítel SN)     před 10 lety 25.10.2014 23:08 |  
        0 0

        asi tak nějak, zmrd pojebanej...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          bongor     před 10 lety 25.10.2014 23:17 |  
          0 0

          jeden z největších hajzlů.Bez Slavie nebyl nic,pomohla mu nahoru a po návratu se jí odvděčil.Ne že šel k bolševikovi,každýmu může cvaknout,ale jak o nás mluvil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            slaviator     před 10 lety 26.10.2014 02:07 |  
            0 0

            Nepomohl si on i v reprezentace? Třeba golem proti maladecum?

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Edwardtheiron     před 10 lety 26.10.2014 07:14 |  
              0 0

              Jestli myslíš zápas s Rusy na ME 96, tak tam dávali góly Suchopárek, Kuka a Šmicer. Spíš máš na mysli gól proti Portugalcům. Ale dost pochybuju, že ho Man U koupil jen na základě toho gólu nebo i toho ME.

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                vavicek     před 10 lety 26.10.2014 09:45 |  
                0 0

                MU ho koupil samozřejmě na základě výkonů z ME. Ostatně o tom hovoří i Ferguson ve své biografii.

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  Edwardtheiron     před 10 lety 26.10.2014 11:58 |  
                  0 0

                  Jasně, viděli ho poprvé na Euru a hned ho koupili.... :-)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                    Tomski     před 10 lety 26.10.2014 12:06 |  
                    0 0

                    Alex Ferguson se nechal slyšet, že nákup Poborského a Jordiho Cruyffa jen podle výkonů na Euru byla chyba...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                      Edwardtheiron     před 10 lety 26.10.2014 12:18 |  
                      0 0

                      Jasně, ale těžko se dá předpokládat, že ho nikdy jindy neviděli, nebo o něm neslyšeli. Tehdy měl ještě docela slušné jméno pohár UEFA /čtvrtfinále hráli kromě nás a AS taky Barcelona, Bayern a AC Milán/ a já trochu odmítám věřit, že by jeho výkony neznali.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                        Tomski     před 10 lety 26.10.2014 12:44 |  
                        0 0

                        tak asi si ho všimli, ale bez toho Eura by určitě nešel do United...já už bych tady neřešil Poborského...on nahradil Patrika Bergera jestli si správně pamatuji a jeho nahradil Ulich a toho Piták...všechny tři jsem měl radši ještě než šel Poborský do Sparty...kdyby Poborský chtěl mohl mít kariéru zářivější než Nedvěd...v 29 letech se vrátil do ligy a rovnou do Sparty, kde to měl za nejvíc, s výhodami od rozhodčích a to jak s ním ukončili spolupráci ? dobře jim tak všem...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                          Edwardtheiron     před 10 lety 26.10.2014 12:59 |  
                          0 0

                          Tak jest. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            vavicek     před 10 lety 26.10.2014 09:47 |  
            0 0

            Bez Slavie nic nebyl? V reprezentaci byl už když hrál za Žižkov. To spíš Slavie by bez něj nikdy nepostoupila do semifinále UEFY. Po návratu se jí skutečnš odvděčil. Chtěl za ní hrát a byl odmítnut Leškou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              no-nick     před 10 lety 26.10.2014 10:12 |  
              0 0

              Tohle ti nakecal kdo?

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                vavicek     před 10 lety 26.10.2014 11:35 |  
                0 0

                Co konkrétně? To, že Leška odmítl Poborského s tím, že už na jeho post má hráče (snad i zmiňoval "lepšího", ale tím si nejsem jist) je všeobecně známá věc.

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  Tomski     před 10 lety 26.10.2014 11:58 |  
                  0 0

                  taky Karel Piták vydá za sto těch Poborských...u Váchy si nepamatuji, že by něco extra řekl, ale Poborský si to zaslouží...tenkrát se měl chovat jako profík (o své bývalé zaměstnavatele se neotírám veřejně) a dnes by už mu nikdo nenadával...

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  no-nick     před 10 lety 26.10.2014 12:34 |  
                  0 0

                  I kdyby to byla pravda, nedává mu to dle mého právo chovat se jako zhrzena milenka.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Navyseals     před 10 lety 26.10.2014 10:41 |  
              0 0

              Máš pravdu, jeho zájem spočíval v tom, že řekl "dejte mi meloun měsíčně a jsme domluvený". Pelta mu potom udělal smlouvu na 1,3 milionu měsíčně a udělal z něj tvář Nike, což mu hodilo taky dost peněz.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 16:32 |  
          0 0

          V době pár do pár let po těch kecech jsem to skandování chápal. Ale v době, kdy víc jak polovina skandujích v době kdy se to událo možná ani nesledovala fotbal ale tahala holky ve školce za copánky a v době kdy tu hrál byli sotva nemluvňata nebo jseště u táty v gatích. Tak je to takové, no divné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        slaviator     před 10 lety 26.10.2014 02:05 |  
        0 0

        S odstupem času to vidím jinak než tehdy a na těchto slovech v tom článků je hodně pravdy... Jako jinak o ubrecenectvi "všichni po nás jdou, trestaj nás za pyro a ostatní ne" nebo "policajti nám chtějí zavřít stadion a Baník po zápase se Spartou vynechali" a další věci které jsou nepravdivé...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Dobi     před 10 lety 26.10.2014 09:13 |  
          0 0

          Ono je to všechno složité. Pokud kdokoliv z nás kdesi v hospodě přirovná předsedu svazu k pánskému přirození nebo pošle šéfku rozhodčích šlapat kamsi na E55, je to jeho věc a spolustolovníků. Pokud už se to naplno skanduje, je zde už vážné nebezpečí, že příslušné orgány občas slyší, co nemají a neslyší, co mají - mohli bychom vyprávět!
          Ale fotbalista je do jisté míry veřejným činitelem, osobou obecně známou! A to by si měl uvědomit, ale pokud má čím... Zde tedy vidím a chápu rozhořčení našich fanoušků, zvláště poté, pokud byla jejich "výtahem ke slávě" právě Slavia!! Pokud tedy bude Slavii urážet někdo, ke komu se Slavia zachovala špatně, budiž! Ale čím Slavia ublížila Poborskému i Váchovi? Bránila jim v přestupu? Zneuctila je? Já o ničem nevím! Tak ať se oba kouknou do zrcadla!!!

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 09:41 |  
            0 0

            Máš pravdu a na víc jsem ho měl ve Slavii dost rád,ovšem ted už bych mu jenom nakopal prdel....

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            vavicek     před 10 lety 26.10.2014 09:42 |  
            0 0

            Vácha snad říká něco proti Slavii? Já jsem zaznamenal pravý opak. Vácha o Slavii mluví hezky a místní fanoušci na něj sprostě nadávají. Co se týče Poborského - on chtěl do Slavie. Bylo to po prohrané baráži s Belgií. Tehdy neměli reprezentatnti moc dobré jméno, navíc tady hrál Piták, tak ho Leška odmítl. Poborský následně Slavii z frustrace pomluvil a šel do Sparty. Není to ne moc nepodobné tomu co udělal Cruyff poté co ho vyhodili z Ajaxu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 10:07 |  
              0 0

              No a tyhle zhrzený lidi, kteří když jim nemco nevyjde, hned začnou deuhého pomlouvat jsou ti nejhorší.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Dobi     před 10 lety 26.10.2014 10:25 |  
              0 0

              Je to věc názoru, jak jsem napsal. Vadí někomu třeba Dočkal (kromě toho, že obléká dres nenáviděného rivala?). Mně třeba ne. Hraje a do diskusí se nezapojuje. Mluvilo se o Horvim. Ve Slavii byl osobností, nic naplat. Ale on třeba rozhoupal letadlo při návratu z Bukurešti. Trochu extravagouš... A jeho výroky bych spíše sledoval z úhlu pohledu k jeho inteligenci, kterou fotbalové umění snad 1000x převyšuje. Ještě bych na druhou stranu ale přidal Blažka, také téměřodchovanec Slavie a ty jeho řeči.
              Mě třeba štve Lafata, s jakou lehkostí dává za rivala góly. Ale to je asi vše, co proti němu mám - je to Pan Sportovec! Zmiňoval jsem Kadrabu nebo Pepíka Boušku - nikdy se nesnížili k pomluvám předchozího klubu a inteligentní Kadraba se třeba vyjádřil, že ve Spartě prožil krásná léta a kvůli tomu nebude na Spartu nadávat. A přitom je to Slavia a slávisté, s nimiž udržuje kontakt (př. Maik, píšeme si také). Jeden z největších slávistů historie František Pláničke se také netajil nikdy tím, že chtěl původně hrát za Spartu!
              Vraťme se o 50 let zpět, kdy vyšel magazín Mladého světa Sparta je, když je Slavia! Vyrovnaný, ctící OBA kluby, kde se píše ve smyslu: Jednou byla napřed Sparta, jindy Slavia, ale vždy kráčely ruku v ruce československou historií... Rovnováhu poprvé porušil Ježek. Pak to bylo těsně před převratem, kdy přebírala roli miláčka režimu, aby pak Ivan Hašek vystoupil v Listopadu jako předseda SSM a zároveň největší demokrat a obroditel. Byla v tom i hloupost našich funkcionářů - Sparta v tom hold uměla lépe chodit. A po převratě zvlášť. Černá přestavba Letné, kterou otvíral i Klaus, pak Křetínští, cinklá jara atd...
              A teď otevřeli Kokeše - Jakeše! Mám přestat mít rád Karla Maye jen proto, že jsem se dověděl, že jej miloval kníratý Áda? Čím Kokeš Slavii pomohl? Ničím! A hlavně ničím křivým!!! To, že byl svým způsobem směšnou figurkou, nijak nedehonestuje Slavii, zvláště když to vyšlo najevo až 25 let po jeho pádu!!! To Štrougal, Kapek, Himl a svým způsobem po Listopadu prostřednictvím MV Čermáka i Klaus se zapsali do dějin Sparty jinak! Když nic, tak už tou černou přestavbou! Při oslavách titulu 1996 se objevil i pan Havel a vyjádřil se, že je slávista! Ublížil tím nějak ostatním? Pomohl někde nějak nečestně Slavii? NE! A v tom všem je ten rozdíl! I zde hledejme oprávněnost příčin nechuti vůči Poborskému, Váchovi a asi i Horvimu. Oni se stali hlásnými troubami soupeře, který po celou historii měl vše nějak lépe zameteno. A že Leška odmítl Poborského? Důvody neznám! Přečetl jsem si ta slova z webu. To nebylo jen a jen a jen konstatování, že za vše může Leška a že se to tedy celé Slavie netýká! To byly urážky Slavie jako takové... Atd. atd.
              Omlouvám se za dlouhé expozé, ale je to ve mně...

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                vavicek     před 10 lety 26.10.2014 11:32 |  
                0 0

                Samozřejmě, že Poborský Slavii urazil. Já ho neomlouvám. Pouze se snažím vysvětlit proč to nejspíš udělal. A kde máte toho Váchu?

  15. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Petr9608     před 10 lety 26.10.2014 00:30 |  
    0 0

    Takže, pokud se nestane zázrak v podobě výhry Bolky na Letné, ztrácíme na poháry čtyři bodíky.

    Na to, v jakých jsme sr.ačkách, je to zázrak. Loni měl Liberec na 4. místě po 12 kolech 23 bodů, tj. o 5 více než má nyní Baník.

    Nám (a nejen nám) tedy může maximálně vyhovovat situace, že se odpoutala TOP 3, čímž nechala jedno (a možná i dvě) pohárová místa pro "peloton"...

    A všem "cobysmetamdělalivyřadilibynásnějacíalbánci", vzkazuji, že kdyby se nám to třeba to 4. - 5. místo povedlo, znamenalo by to, že bysme nějakou kvalitu prokázali, jelikož bysme museli nechat za sebou (např.) dva z trojice MBO, TEP, LIB.

    A takováto kvalita by podle všeho stačila na týmy z Albánie, Bosny, Makedonie a podobných destinací, jejíchž soutěže budou mít +/- úroveň naší druhé ligy...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 02:09 |  
      0 0

      já myslím, že je pravý čas uvažovat o tom, zda nám v LM bude víc vyhovovat Bayern, nebo Real...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Kornovo     před 10 lety 26.10.2014 04:14 |  
      0 0

      beranek pred zapasem v budejovicich rekl, ze kdyz se vyhraje, budem hrat stred tabulky :) . myslim, ze hraci si spis propocitavaji cifry na pokuty

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Edwardtheiron     před 10 lety 26.10.2014 07:31 |  
      0 0

      Kromě toho, že je opravdu bezpředmětné, myslet na poháry, když neporazíme Budějovice a ani si neškrtneme s Jihlavou nebo Bohemkou, tak to vypadnutí v předkole, které by určitě přišlo, je taky docela drahá sranda. Počítej: prémie hráčům za postup do Evropy, cesta /možná někam hodně daleko na východ/, hotel, stadion a s tím spojené povinnosti /určitě slabá návštěva/... výsledkem našeho účinkování v pohárech by mohla být taky pěkná díra.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        edenian     před 10 lety 26.10.2014 09:19 |  
        0 0

        Beznohy nebehaj.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        winter (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 11:44 |  
        0 0

        máš pravdu až na tu návštěvu.. až se dostaneme do Evropy tak je jedno koho dostaneme ale jsem si jistej že minimálně 10k lidí příjde.. po takový době poháry to bude událost ;)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 08:13 |  
    0 0

    Tak konečně jsem se dostal k počítači a protože jsem budějovičák, tak i na nás naživo. Alanore neznám tě ale pro mě seš velkej odborník. Já také dělám celý život do fotbalu (nyní trénuji). To co píšeš se podle mě přesně odehrávalo na hřišti. Ani já nesouhlasím s touhle defenzivní sestavou. Budějovice se horko-těžko dostali do ligy a v podstatě hrají s druholigovou sestavou. K samotnému zápasu bych ještě dodal, že hlavně v první půli jsme se měli mnohem více pokoušet o střelbu. Těch vhodných situací kolem vápna bylo spousta. Hlavně po vstřeleném gólu bylo několik možností přečíslit soupeře a dorazit ho rychlým protiútokem(viděl jsem to třeba u Plzně). Místo toho naši hráči pomalu kráčí k půlce. Tohle do nich Beránek prostě musí dostat. Hrubeš samozřejmě chyba ale těsně před tím zákrokem byl faulovanej a to ho podle mě rozhodilo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 26.10.2014 08:55 |  
      0 0

      Díky za pěkná slova. Já se snažím co nejpřesněji zachytit realitu tak, jak ji vidím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Divizni (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 09:12 |  
        0 0

        Jde ti to.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        no-nick     před 10 lety 26.10.2014 10:10 |  
        0 0

        I ja se připojuji, zapas jsem videl stejně.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Borris     před 10 lety 26.10.2014 11:30 |  
    0 0

    Pro Kornovo: tak my, Madridský slávisti, jsme si včera aspoň trochu spravili chuť co? :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 11:38 |  
      0 0

      To my Barcelonský slávisti máme teda v ústech hořkou příchut :-) :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Borris     před 10 lety 26.10.2014 11:49 |  
        0 0

        :-) Barca včera hodně shořela v obraně. Tam to teda byl velký zmatek. A to ještě kolik brejků Real zazdil. Být to 5 nebo 6:1 nikdo se nemohl moc divit. A Cristiano tam zase lítal jak zvíře, opět ukázal kdo že je nejlepší hráč světa. Ale jinak fotbal opět grandiózní. A taky se mi moc líbí že Barca už upustila od té šílené házené a konečně hraje fotbal. Pěkné to včera bylo, moje bolavé fotbalové srdce dostalo skvělou náplast a ještě okořeněnou výhrou Realu. Přesně jak psal nahoře Fulham, to byl ve srovnání s námi úplně jiný sport.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 13:12 |  
          0 0

          Ten fotbal se nedá s naším srovnávat z tisíce důvodů.Je to jako srovnávat F-1 s formulí škoda.Je to prostě uplně jinde.Myslím že cílem Slavie do budoucna by mělo být dosáhnout takové výkonosti,jakou mají poslední léta prádelníci,to je asi maximum co se dá v českých podmínkách dosáhnout.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Kornovo     před 10 lety 26.10.2014 13:13 |  
          0 0

          byl to pekny zapas, nejvic se mi libil gol neymara, jakmile dostal mic tak jsem vedel, ze inkasujeme. ale uprimne, prvni polocas z nasi strany nic moc, neymar si s carvajalem delal co chtel, penalta nam dost pomohla. kdovijak by to dopadlo za stavu 0:2, ale za druhy polocas zasluzena vyhra. kazdopadne stale jsme o bod zpet, takze jeste je na cem pracovat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Borris     před 10 lety 26.10.2014 15:17 |  
            0 0

            No už před zápasem jsem se děsil že bude hrát Carvajal. Nevím proč dostává přednost na úkor Coentraa. Jednoznačně zasloužená výhra a nářky Piqueho nad tou rukou jsem fakt úsměvné. To byla tak jasná penalta, že nebylo vůbec o čem diskutovat. Já osobně nepamatuju, kdy naposled podal rozhodčí v El Clássicu tak dobrý výkon. Fakt rozhodčí včera dobrý výkon. Co měl to odpískal, nikomu nestranil a ani simulacema Neymara a Suáreze se nenechal nachytat. Zvládl to perfektně.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Kornovo     před 10 lety 26.10.2014 16:52 |  
              0 0

              pique mel celkem smolny zapas. coentrao je zraneny, jinak dani se mi libi a do zakladu dle me patri. ale porad je jen zacatek sezony a my nejsme 1., takze spokojeny nejsem :)

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                Borris     před 10 lety 26.10.2014 17:53 |  
                0 0

                Sám sis odpověděl, je teprve začátek sezóny, takže bych byl zatím v klidu. Důležité je že včerejší vítězství znamená dotažení se na Barcu. A taky to že herně Real rozhodně lepší a výsledek rozhodně zasloužený. A tipnul bych že ještě do zimy Real v čele :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  Kornovo     před 10 lety 26.10.2014 21:28 |  
                  0 0

                  mohla by nastat celkem usmevna situace, kdy real bude prvni a slavie na sestup. pri soucasne forme obou tymu mi to neprijde nemozne

                  • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                    Borris     před 10 lety 27.10.2014 02:40 |  
                    0 0

                    No kamaráde vzhledem k tomu že Real Madrid je v mém žebříčku fandovství s nedostižnou a propastnou ztrátou za Slavií, tak by mi to přecejen moc úsměvné nepřišlo :-)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                      Kornovo     před 10 lety 27.10.2014 07:11 |  
                      0 0

                      mne to nahoru strhava i litvinov, ktery letos slape. a pardubky taky nehraji zle :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        slaviator     před 10 lety 26.10.2014 18:04 |  
        0 0

        a to v Něměcku přeju Norimberku (občas tam zajedu), HSV a Dortmundu, haha...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Kornovo     před 10 lety 26.10.2014 18:56 |  
          0 0

          tak borussia aspon drti v champions league, ale bojim se, aby se nedostala do situace, ze ji bude muset vyhrat, aby se dalsi sezonu kvalifikovala. v play off proti spanelskym tymum to bude trochu obtiznejsi

  18. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Tomski     před 10 lety 26.10.2014 13:59 |  
    0 0

    tak Mičola prodloužil do léta 2016...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Kontrapunkt     před 10 lety 26.10.2014 14:07 |  
      0 0

      A to je dobrá nebo špatná zpráva?

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Kornovo     před 10 lety 26.10.2014 14:14 |  
        0 0

        to je skvele, protoze jsme pri jeho prichodu prodrbali spoustu penez a jeste nam to vykony nevratil. a pustit ho zadara do baniku by byl naprosty nesmysl. ted jeste dobrotka, i kdyz jsem tomu nebyl uplne nakloneny, tam me presvedcil, ze by mel zustat

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 16:10 |  
          0 0

          Dobrotka je velmi kvalitní fotbalista, navíc je univerzál, může hrát nejen na stoperu a pravém beku, ale i levého beka nebo štítového záložníka. Navíc je komplexní fotbalista, umí pravou i levou nohou, je výborný hlavičkář a umí jako jeden z mála u nás gólově vystřelit z dálky. Jedinou problémovou věcí je jeho zdraví, ale dneska se to tak řeže, že dlouhodobé zranění postihne skoro každého. Je zajímavé, že ve Slovanu dlouhodobě nestál. Jednoznačně bych ho podepsal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 16:29 |  
            0 0

            Ve Slovanu dlouhodobě nestál? A od kdy? Už když jsem šel tak ze Slovanu šly zprávy o jeho chatrném zdraví.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Arutha     před 10 lety 26.10.2014 17:02 |  
              0 0

              Ve Slovanu měl únavovou zlomeninu krátce před příchodem do Slavie, jinak tam podle jeho slov problémy se zdravím neměl...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 26.10.2014 16:16 |  
      0 0

      Zdroj? Měl jsem za to, že ve Slavii skončí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Tomski     před 10 lety 26.10.2014 16:20 |  
        0 0

        Býček...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      spino     před 10 lety 26.10.2014 16:27 |  
      0 0

      Snad už je z nejhoršího venku a vydrží mu zdraví.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Kornovo     před 10 lety 26.10.2014 16:52 |  
        0 0

        zeptej se toma nekdy na hokeji, jestli tam jeste chodis

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          spino     před 10 lety 26.10.2014 17:27 |  
          0 0

          V úterý tam nejdu. Jedu na výlov rybníka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            spino     před 10 lety 26.10.2014 17:41 |  
            0 0

            A je to možná i dobře, protože už mi s hokejovou Slavií dochází trpělivost.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Kornovo     před 10 lety 26.10.2014 18:52 |  
              0 0

              vzdyt jsem ti pred sezonou psal, ze slavie bude hrat dole, mohl sis usetrit trapeni :) ale, ze bude hrat asi baraz jsem necekal ani ja

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                spino     před 10 lety 26.10.2014 18:59 |  
                0 0

                Její postavení v tabulce je bohužel odrazem celého fungování klubu. I když třeba marketing se hodně zlepšil, ale k čemu to je, když výsledky nejsou. Chodit tam je teď vyloženě utrpení.

                Kapitolou sama pro sebe je situace mezi fanoušky. Já už ani nejsem ve fanklubu, ani nechodím do kotle, protože tam někteří lidé vysílají negativní energii.

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  Kornovo     před 10 lety 26.10.2014 21:25 |  
                  0 0

                  ani jsem nevedel s kym v utery hrajete, to bude velky klepec. dival jsem se na 3. tretinu proti trinci a kluci zahrali zase skvele. bud rad, ze nejdes :)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                    spino     před 10 lety 27.10.2014 08:49 |  
                    0 0

                    Tak nakonec na hokej možná přece jen půjdu. Je to otevřené. Tak uvidíme...

  19. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Borris     před 10 lety 26.10.2014 16:29 |  
    0 0

    Nevím jestli někdo koukáte na rumuny s Bolkou, ale sleduju Tavarese a dýchá na mě nostalgie. A když jsem koukal jak šoupnul na půlce hajzlíkovi Dočkalovi tak elegantní housle, ale s takovou úplnou samozřejmostí, no to byla paráda. A teď před chvílí elegantním zpracováním poslal na párek buzíčka Váchu. Opravdu sledovat Mickeyho práci s míčem, to je pohlazení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Kornovo     před 10 lety 26.10.2014 16:54 |  
      0 0

      dival jsem se par minut, on ma skvele veci, ale prihravky dost drbe. jinak jasna vyhra sparty 1 nebo 2 nula

  20. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    spino     před 10 lety 26.10.2014 17:52 |  
    0 0

    Nevíte prosím někdo, jaké má Míra Beránek plány s Marcelem Gecovem? Bylo jeho přeřazení do juniorky posledním varováním, nebo odklizením k následnému odchodu z klubu? Osobně bych mu ještě dal šanci. Na hřišti a na tréninku působil vždy jako jednotící prvek. A třeba by znovu našel ztracenou formu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 17:59 |  
      0 0

      Zeptej se ho,většinou vše tak dobře víš.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 26.10.2014 20:16 |  
      0 0

      Gecovovi, myslím, končí v zimě smlouva. Těžko si představit, že by se prodlužovala.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        spino     před 10 lety 26.10.2014 20:22 |  
        0 0

        Aha, no jsem zvědav, kterým směrem bude jeho kariéra pokračovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        petrjir     před 10 lety 26.10.2014 20:39 |  
        0 0

        Až v létě. Podepsal na 2,5 roku

  21. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 19:10 |  
    0 0

    Tomáš Necid dal další gol v holadské lize, vyrovnával na 1:1 (Zwolle - Heerenveen 2:2).

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Kontrapunkt     před 10 lety 26.10.2014 20:23 |  
      0 0

      Švento přihrál na gól Kölnu v zápase s Frankfurtem,
      Hloušek nastoupil za Stuttgart až v 78. min.,
      Suchý se tentokrát v sestavě Basileji neobjevil,
      Janda nenastoupil v 2.turecké lize za Denizlispor.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Kornovo     před 10 lety 26.10.2014 21:30 |  
        0 0

        jandyse je skoda. v nasi lize nadprumerny hrac, na lepsi ligu asi nema

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      bongor     před 10 lety 27.10.2014 19:15 |  
      0 0

      Necka je další potvrzení,že naše mužstvo není nic moc.Tady hrál dudáka,vypadalo to,že už se nikdy nechytí a ejhle,najednou zase začíná jít hodně nahoru.Je to o spoluhráčích a to Zwolle taky není žádnej zázrak,když mohli vypadnout i s bídou.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 26.10.2014 20:32 |  
    0 0

    3 body na poháry! 3 body na sestup! :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Petr9608     před 10 lety 27.10.2014 00:17 |  
      0 0

      5. místo neznamená jistě poháry.

      Třeba Liberec si nakonec ten pohár urve pro sebe. Jara má dobrý a pokud po podzimu bude v lize příliš ztrácet, může vše vrhnout na pohár...

  23. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 09:52 |  
    0 0

    Co ten testovanej hráč , jsou nějaké informace ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Borris     před 10 lety 27.10.2014 11:04 |  
      0 0

      Taky by mě to zajímalo. Pokud vím, psalo se že má být testován do pátku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Arutha     před 10 lety 27.10.2014 11:35 |  
        0 0

        Měl tu být do konce týdne, takže dnes čekám zprávu o tom, že to ztroskotalo na financích...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 12:28 |  
          0 0

          Pro změnu zraněnej. To bude asi celej jeho problém, proč se při svém talentu nikde pořádně neprosadil. Podle všeho je slušně skleněnej.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 27.10.2014 11:32 |  
    0 0

    Hrubeš naprosto přesné hodnocení mohla být i dvojka, u Bílka možná 4+ měl tam jednu velkou minelu ve vápně docela dobře namazal soupeři. Nasazení Kodra zbytečné, myslím, že Hrubý by byl lepší, Jinak v pohodě, snad konečně Piták bude v základu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      bongor     před 10 lety 27.10.2014 19:18 |  
      0 0

      Mně Hrubeš přijde strašně nesebevědomej,prostě se bojí ,ale nevím čeho.Figuru má,chytat umí a najednou přijdou okamžiky ,kdy má vyběhnout a všechno před sebou převálcovat a my trneme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 29.10.2014 11:56 |  
        0 0

        Tak jsou to jeho prvni zapasy v lize, velka zodpovednost, zkusenosti nema.. snad to casem prekona, je to dobrej golman.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 21:22 |  
    0 0

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Na zápase jsem byl a tentokrát jsem s Tebou Alanore ve shodě. Snad jen Dobrotku bych ocenil za 7. Byl opravdu z našich nejlepší a snažil se do poslední minuty. Kdyby mu Baez ve druhé půli nepřihrával na paty, nejméně třikrát mohl jít k bráně do brejku. Hrubeš zabrání dvěma golům a pak to úplně podělá. Jinak asi hodnoceno od Tebe dobře. Je vidět, že na mužstvu je deka a moc si nevěří. Soupeř byl slabý a měli jsme vyhrát.
    Sokrates55