Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mládež

Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

V tradičním souhrnu výsledků mládeže tentokrát nalezneme 6 vítězství, jedno další na pokutové kopy a tři porážky.

Dorost U19
Nejstaršímu dorostu Slavie se nadále daří, tentokrát doma porazil Hradec Králové. V tabulce jsou slávisté s bilancí 9-3-2 na čtvrtém místě. Na první místo se dostala o víkendu Příbram, která má před Slavií pět bodů náskok.
Slavia U19 - Hr. Králové U19 3:1 (Valenta, Veselý, Pecháček)

Dorost U18
Druhý výběr staršího dorostu Slavie zvítězil o víkendu nad Varnsdorfem, ale jak se zdá, nedávné časy, kdy Slavia v této soutěži jasně vládla a většinu soupeřů přehrávala rozdílem třídy, jsou pryč. Slávisté se přesto drží v kontaktu s prvním Benešovem, na který ztrácejí jediný bod.
Slavia U18 - Varnsdorf U19 2:1

Dorosty U17 + U16

Dva body ze šesti možných získaly mladší dorosty v derby na hřišti Sparty. Týmu U17 se podařilo zvítězit na penalty a dle komentáře trenéra Jíry Slavia spíše ještě jeden bod ztratila, když nedokázala využít šance a zápas rozhodnout v základní hrací době. Šestnáctka naopak na svého soupeře nestačila.
Sparta U17 - Slavia U17 1:1 (0:3 pen.)
Sparta U16 - Slavia U16 3:0

Žáci U15 + U14

Tým U15 si začal alespoň trochu napravovat reputaci po výměně trenéra, Rostislav Kohoutek se přesunul k U12 a na jeho místo nastoupil Pavel Vyhnal. Ten si tedy po porážce v Mostě minulý týden připsal první dvě vítězství, díky kterým Slavia poskočila v tabulce na 7. místo z 12 účastníků. Týmu U14 se daří výrazně lépe a v tabulce je na druhém místě. Příští sobotu jsou na programu derby se Spartou.
Slavia U15 - Plzeň U15 2:1
Slavia U14 - Plzeň U14 4:2
Slavia U15 - Sokolov U15 2:1
Slavia U14 - Sokolov U14 5:2

Žáci U13 + U12

Mladším žákům se v derby na hřišti Sparty nedařilo, U13 podlehla těsně, U12 bohužel vysokým rozdílem.
Sparta U13 - Slavia U13 5:3
Sparta U12 - Slavia U12 15:1

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

      Pajja55     před 10 lety 20.10.2014 12:38 |  
      0 0

      Nejsem moc velký odborník na naší mládež, ale podle letošních a loňských výsledků z derby napříč věkovými kategoriemi za Spartou zaostáváme. To zrovna není moc velký příslib do budoucna a mám velké obavy.

      Jinak testujeme gruzínského reprezentanta se zkušenostmi z Bundesligy. Ale od léta je bez angažmá.

      • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

        Woltaire     před 10 lety 20.10.2014 12:40 |  
        0 0

        Hezky! Můžeš zjistit jméno a post? :-)

        • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

          quelhar (admin)     před 10 lety 20.10.2014 12:41 |  
          0 0

          Je to na oficiálkách, i u nás v aktualitách, můžeš si to tak zjistit sám :o)

          • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

            Woltaire     před 10 lety 20.10.2014 18:28 |  
            0 0

            V té době to tam ještě nebylo,asi, ale děkuji :-)

      • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

        Barra     před 10 lety 20.10.2014 13:12 |  
        0 0

        Podle udaju transfermarktu prisel celkem behem sveho pobytu v Nemecku o vice nez 130 zapasu kvuli zraneni. O jake zraneni se jednalo, neni uvedeno nebo alespon jsem to nenasel, az na to, ze par zapasu nehral kvuli zranenemu prstu.

        • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

          Travinho     před 10 lety 20.10.2014 15:17 |  
          0 0

          Trošku jsem pohledal a nehrál 2 a půl roku v kuse! Bylo to kvůli kotníku, který si vyžádal tři operace. Nicméně je považován za jednoho z vůbec nejtalentovanějších Gruzínských hráčů a v 19 byl v Schalke na hraně základu. Kéž by se nám ho povedlo restartovat.

          • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

            Kontrapunkt     před 10 lety 20.10.2014 19:32 |  
            0 0

            Ta pauza byla dána i tím, že rok (12/13) strávil na Ukrajině, konkrétně v klubu FK Karpaty Lvov:).

            • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

              Travinho     před 10 lety 20.10.2014 19:49 |  
              0 0

              Nene, nehrál od října 2009 do léta 2012, takže 32 měsíců....

      • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

        Robinator     před 10 lety 20.10.2014 13:19 |  
        0 0

        Bohužel je to tak,pohybuji se v mládežnických kruzích, jelikož brácha hraje za spartu za žáky a ve většině ročnících zaostáváme a někde i o parník..už sem i přemýšlel, kde může být ve výchově chyba..

        • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

          AlesJa     před 10 lety 20.10.2014 13:35 |  
          0 0

          ale vždyť přeci to není jen o výsledkách, dorosty naše vyhrávali a do áčka se nikdo nedostal, dokonce byly ročníky kdy nikdo snad dodnes pořádně nehraje a ve své době vyhráli titul. Spartě se nyní povedl Kadeřábek a Krejčí, lae před tím také v podstatě nic

          • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

            Robinator     před 10 lety 20.10.2014 13:47 |  
            0 0

            spíš mi přijde, že tam nejsou žádní výrazní talenti. ale třeba se to zlomí v určitém věku

        • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

          Pepino44     před 10 lety 20.10.2014 15:07 |  
          0 0

          Tak já s Tebou nemohu souhlasit,že ve většině ročníků Slávia zaostává o parník za Spartou a je to zásluhou trenérů. V létě jsem se byl podívat na nějaký ten cup a něco,které mělo být jako neoficielní mistrovství přípravek U8, tam Slávia Spartu jasně přehrála a i Xaverov byl v této kategorii lepší. Problém je v tom,že Sparta si potom vybere ty lepší hráče do starších kategorií. Asi má lepší zvuk než Slávia,nebo to tam šíbři dělají šikovněji.

          • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

            Travinho     před 10 lety 20.10.2014 15:19 |  
            0 0

            On je také rozdíl jestli vám někdo nabídne solidní profi smlouvu, nebo tu úplně minimální, či případně žádnou. Takže hlavně peníze...

            • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

              lassiter     před 10 lety 20.10.2014 15:26 |  
              0 0

              To jako u U12?

              • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

                Travinho     před 10 lety 20.10.2014 15:38 |  
                0 0

                To zase ne, takhle to funguje spíše u šestnáctek a výš, ale myslím, že i v nižších věkových kategoriích bude hrát finanční motivace nezanedbatelnou část.

                • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

                  PetCC     před 10 lety 20.10.2014 16:47 |  
                  0 0

                  Sousedův kluk hrál mezi 10-12 lety za Spartu, ale odešel (pár roků nazpátek), protože od něj chtěli peníze. Což mě osobně potěšilo :-)

          • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

            Robinator     před 10 lety 20.10.2014 19:53 |  
            0 0

            spis to sleduji od žáku,o pripravkach toho nevím moc.ale mas pravdu v tom ze Sparta si v určitém věku začíná stahovat hráče napříč republikou

      • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

        denydzlSKS     před 10 lety 20.10.2014 17:20 |  
        0 0

        Výsledky asi nejsou to pravé kritérium. Může být tým průměrných kluků, kteří budou spolu fungovat jako nadprůměrný tým, ale jako jednotlivci na ligu mít nemusí. Naopak může být tým bez větších výsledků s jednou nebo dvěma osobnostmi, které to někam dotáhnou.
        Já se v naší mládeži moc nevyznám, ale nedavno jsem viděl jak tu někdo fotil zápisy z utkání Juniorek a dorostu a v obou případech měla Sparta oproti nám tým výrazně mladší..takže to také může zkreslovat skutečnost.

        • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

          Pepino44     před 10 lety 20.10.2014 19:28 |  
          0 0

          V tomto s Tebou souhlasím,psal jsem to již před delší dobou,kdy naše juniorka válcovala své soupeře. Bylo to mužstvo lehce nadprůměrných hráčů (v rámci juniorky),bez viditelné slabiny,ale také bez nadprůměrných hráčů.

          • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

            urs (přítel SN)     před 10 lety 21.10.2014 09:21 |  
            0 0

            ono obecně nelze čekat, že každej rok nám vyplave z odchovanců nějakej ten talent.. bylo by to fajn, ale je to poněkud přitažené za vlasy a s těmi "průměrnými hráči v nadprůměrném kolektivu" se dá souhlasit - fotbal je přeci kolektivní sport a zidanové se neroděj každej den, natož rok :)

    • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

      Woltaire     před 10 lety 20.10.2014 18:23 |  
      0 0

      Sponzoři? Spíš není kontrolní orgán FAČRu, který by odstranil Peltu, Berbra, Damkovou... :(

      • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

        Edwardtheiron     před 10 lety 20.10.2014 18:32 |  
        0 0

        Není a bohužel nebude. To bychom se museli vrátit do časů ÚV ČSTV. Ale jakkoliv jsem proti podobným návratům, tohle by asi nebylo od věci. :-) Dnes na ně opravdu můžou tlačit jedině sponzoři a ti to z nějakého důvodu, který mi není jasný, nedělají. :-(

      • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

        bongor     před 10 lety 20.10.2014 21:34 |  
        0 0

        je to opravdu skvělý článek,až mám chvílemi o pana Procházku strach.Ono totiž se to u nás plíživě vrací před rok 89.My si to ani neuvědomujeme,ale stačí se podívat na
        vystoupení Čtvrtníčka,kde říká,že z toho co vysílali před deseti lety jako Českou sodu,by jim dnes na obrazovky nepustili ani dvě minuty a že mezi redaktory začíná vládnout strach.Přesto si neodpustím určitou škodolibost ve vztahu Plzeň-sralta.
        Protože když to tady věky praktikovali rudoši,tak se jim to zdálo hrozně fajn.Ale jen se k nim stejným způsobem připojil někdo jiný,že se mu to taky hodí,zde plíseň,tak najednou je hrozný haló a lítá se s taškama a po soudech.
        Ale stejně díky pane Procházko,u mě jste odvážnej muž.

        • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 20.10.2014 21:56 |  
          0 0

          Už nějaký pátek kupuju pravidelně Hattrick, jako takovou malou podporu pana Procházky.
          Myslím, že 79 Kč měsíčně nikoho nezruinuje. Mimochodem, v říjnovém čísle je velice zajímavý rozhovor s bývalým šéfem disciplinárky Jiřím Goldou a vůbec si nebere servítky na současné vedení svazu. Už hodně napoví nadpis - "S Peltou a Berbrem se fotbal vrátil o deset let zpět".

          • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

            urs (přítel SN)     před 10 lety 21.10.2014 09:24 |  
            0 0

            skoro bych napsal, že si pan Procházka "pustil hubu na špacír" :)

            • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

              slamacek (přítel SN)     před 10 lety 21.10.2014 13:18 |  
              0 0

              jenze nekdy jeho komentare jej samotneho velice shazuji. opirat se o popis situace pisalka a neprohlednout si pritom zaznam. Baez pred golem mic nezasahl. Co se situace z posledni minuty tyka tam je to oprvdu komicke. kdyz jsem si zastavil zaber v okamziku kontaktu noha na noze, tak balaj ma nohu na care. z postaveni ve kterem rozdhoci stal to videt musel. presto to vytahl pul metru za vapno. jak daleko pak stala zed? no urcite vic jak jim zminovaych 6 metru.

              na druhou stranu je dobre, ze o tom pise, ale techto blbych chyb by se mel vyvarovat. soucasne legracni je jak najednou denik SPART a jeho redaktori zacinaji sit do rozdhocich a jak se pomaha Plzni. to je opravdu komicke.
              zapas v Bolce, ted vykrtovany opory Slovacka... panecku to bude jeste divadlo...

    • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

      lassiter     před 10 lety 21.10.2014 11:05 |  
      0 0

      To jako Synot a Valenta? :-)

      • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

        Barra     před 10 lety 21.10.2014 11:55 |  
        0 0

        -:))

      • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

        Edwardtheiron     před 10 lety 21.10.2014 16:34 |  
        0 0

        To je ještě třeskutější vtip, než od Koháka. :-) Pochopitelně byly myšleni sponzoři FAČR, nikoliv generální partner ligy.

        • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

          lassiter     před 10 lety 21.10.2014 17:21 |  
          0 0

          A tak to snad ani neměl být vtip. Nevidím moc rozdíl v tom, jestli někdo přispívá lize, poháru nebo repre. Mělo to být jen poukázání na to, že sponzoři jsou buď sami stejné svině (Valenta) anebo jsou to vesměs firmy, které jsou s českým fotbalem spojeny snad dvacet let (t-mobile, Gambrinus), takže dobře vědí, kam a komu peníze dávají, a pokud dodnes neodešly (jako třeba Erste), tak je současný stav těžko k něčemu vyprovokuje.

          • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

            Edwardtheiron     před 10 lety 21.10.2014 17:40 |  
            0 0

            Tak to pozor, to co se děje teď, to tady nebylo nikdy. Rozhodně nikdy nespolušéfoval fotbalu estébák, nikdy nebyl šéfem fotbalu majitel klubu, který si jede vlastní byznys, nikdy nebyla rodinná svázanost mezi rozhodčími a Svazem /možná i doslova, protože podle některých názorů se Damková s Berbrem vzali v USA/. To se opravdu nedá srovnávat s uplynulým dvacetiletím.

            • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

              Travinho     před 10 lety 21.10.2014 18:09 |  
              0 0

              V 90. letech to bylo ještě mnohem horší. Situace se sice vyostřuje, ale tehdejší džungli se to rozhodně nevyrovná. Stačí vzpomenout na derby z naší mistrovské sezony 95-96. Nebo na branku Lokvence v derby, kdy stál už 2 vteřin před brankou v ofsajdu a to minimálně metrovém a sudí jej přesto nepískl. Takové věci by si dnes rozhodně nedovolili. Nyní jen pomáhají v momentech, kdy si nejsou úplně jistí, ale takové totální zářezy se nedějí.

              • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

                Edwardtheiron     před 10 lety 21.10.2014 18:16 |  
                0 0

                Nemluvím o zářezech, v devadesátkách to samozřejmě bylo ve prospěch jednoho mužstva a nikdo jiný si nemohl škrtnout. Ale teď grázlové obsadili Strahov a svým svinstvem se ani nijak netají. A jak říkám, estébák je vrchol a minimálně ten by měl sponzorům vadit. Dovede si někdo představit, že by v Německu vedl fotbal agent Stasi?

            • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

              wimpy     před 10 lety 22.10.2014 01:10 |  
              0 0

              Fotbalu dost dlouho šéfoval majitel Blšan.

              • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

                Edwardtheiron     před 10 lety 22.10.2014 07:00 |  
                0 0

                Chvalovský byl šéfem Svazu 1993-2001, Blšany hrály ligu 1998-2006, kromě toho, pokud vím, Chvalovský nikdy nevystupoval jako majitel. Podobně jako v té době zaměstnanec Sparty Pelta nevystupoval jako majitel Jablonce, protože by tím porušoval pravidla. Porušuje je i dnes, ale vůbec si s tím nedělá problém. A především: Chvalovský rozhodně z pozice šéfa fotbalu nezásoboval Blšany hráči z jiných klubů, jako to dělá Pelta.
                Já tady rozhodně nechci idealizovat devadesátky, už proto, že jsem slávista :-) , ale tehdy aspoň média poukazovala na to, co se děje. Jak tehdejší Sport, tak třeba Česká televize / legendární pořad Aréna a Chvalovského neuvěřitelná věta "Liga byla regulérní, protože dopadla tak, jak dopadla"/. Dnes má FAČR snad s výjímkou Novy všechna nejvlivnější média za partnery a tak se dá těžko očekávat, že z jejich strany bude kritizována. A v tom právě vidím zrůdnost toho současného systému a proto ho považuji za horší, než ten v devadesátých letech.
                /Než hnidopichové spustí, že momentálně Sport kritizuje Damkovou, tak ať se podívají, komu Sport patří a jaký zápas čeká ligu za deset dnů./

                • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

                  wimpy     před 10 lety 22.10.2014 11:24 |  
                  0 0

                  Aféra s Horníkem se zastavila přesně tam, kde byla někomu nepříjemná. je otázkou, do jaké míry to byla šikovnost Pelty nenechávat za sebou důkazy a do jaké míry tlak shora. Postoj médií nešťourat v tom byl ovšem již tehdy ostudný.
                  Ale myslím si, že základ prohnilosti fotbalu jde od toho výkonostního teď, stejně jako v těch devadesátejch. Už jen ti sudí, jakým hunusem musejí nutně projít, aby se dostali na ligovou listinu. Jaké charaktery to musí být? Nevím, jestli se to nějak zhoršuje, ale řekl bych , že je to stejné.

                  • Re: Výsledky mládeže (18. - 19. 10.)

                    bongor     před 10 lety 23.10.2014 05:37 |  
                    0 0

                    Dělal jsem s jedním rozhodčím,takovou šedou eminencí kraje.Manželku dostal do nějakého důležitého výboru a taky z toho pochopitelně těžil.Rozhodčí ,co mu šli na ruku dostával nahoru.Když jsem slýchal jeho rozhovory s nimi tak jsem si říkal,to je teda svinčík.A taky jo,opravdu je.