Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

Slávistická juniorka podlehla doma Příbrami 0:2. Za Slavii nastoupil Marcel Gecov, který byl přeřazen z áčka.

Slavia - Příbram 0:2 (0:2)

Branky: 18. a 25. Brandner

Sestava Slavie: Řehák - Moglich, Salašovič, Fialka, Bejbl - Mysliveček, Gecov - Zámečník, Valenta, Peterka - Kuchta

Na zápase byl klimi, který nám poslal report, za což mu opět děkujeme.

První náznak šance přišel už ve druhé minutě. Möglich vhazoval u rohového praporku na Myslivečka, ten přenechal míč Valentovi, který si míč navedl na levou nohu, mířil však pouze do boční sítě.  Další nebezpečná šance přišel již ve čtvrté minutě. Gecov vyhrál na půlce hlavičkový souboj, míč se dostal k Peterkovi, který krásnou přihrávkou mezi beky našel Valentu, ten ještě hledal před bránou Zámečníka, toho však hosté jen tak tak ubránili.  V 11. minutě pak přišlo další ohrožení branky hostí. Bejblův odkop neomylně prodloužil hráč soupeře přímo ke Kuchtovi, který ještě hledal volného Valentu, který však celou akci zpomalil, když se snažil obejít soupeře a k ohrožení brány tak už nedošlo. Ve 14. minutě přišla velká šance Příbrami. Vše začalo naším rohovým kopem a nebezpečnou hlavičkou Kuchty. Následný brejk ubránil Salašovič, s míčem se však dostal k pomezní čáře a při jednom souboji se soupeřem upadl. Faul se nepískal a hráč postupoval ze strany do vápna, kde ještě předal míč soupeři, který vystřelil naštěstí jen do tyče. Příbram se prosadila až v 18. minutě. Danoski dostal míč mezi obránce a poté směřoval svou přihrávku před prázdnou branku na úplně volného Brandnera, který se z blízka nemýlil. Druhou branku přidala Příbram v 25. minutě. Dlouhý výkop brankář Kočího propadl mezi našimi stopery opět k Brandnerovi, který se prosadil střelou k tyči. Alespoň snížit mohla Slavia v 30. minutě. Valenta svým lobem našel za obranou Kuchtu, skákavý míč však z těžké pozice Kuchta trefil pouze do brankáře, který střelu vyrazil na rohový kop. Ve 41. minutě přišla další zajímavá a hlavně rychlá akce našich juniorů. Zámečník našel Kuchtu, ten směřoval svou zpětnou přihrávku do nebezpečné pozice na Valentu, jeho zakončení však nebylo ideální. Do šaten se tak šlo za stavu 0:2.

Druhá půle příliš zábavy nepřinesla, Příbram se soustředila na bránění, dopředu se příliš nepouštěla a naši mladíci se nedokázali do zformované obrany prosadit. Vážná ohrožení branky tak přišla jen ze standardních situací. Jednu takovou rozehráli v 57. minutě nakrátko Mysliveček s Peterkou, Mysliveček poté centroval a Kuchta zakončoval z bezprostřední blízkosti branky, kterou však přestřelil. V 59. a 62. minutě pak rozehrával Mysliveček dva přímé kopy z nebezpečné pozice na hranici velkého vápna. První poslal vysoko nad, druhou pouze do boční sítě. V 78. minutě přišla asi největší šance juniorů na srovnání. Nejprve Pelikánův centr propadl až na Bejbla, jeho prudkou střelu téměř z nulového úhlu však brankář vyrazil na rohový kop. Ten rozehrával Bejbl a jeho centr usměrňoval do branky pravděpodobně Salašovič, jeho hlavičku však brankář Kočí vyrazil jen před sebe, soupeř odvrátil míč pouze k Bejblovi, který nacentroval na zadní tyč, kde zakončoval jeden ze slávistů, jeho zakončení však opět skvěle vychytal brankář hostí. Naši mladíci tak bohužel odešli z domácího zápasu s prázdnou.

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

    Pepino44     před 10 lety 13.10.2014 20:37 |  
    0 0

    ak jsem se vrátil ze Xaverova,a protože zatím není žádný článek o zápase Slávia-Příbram,napíšu to sem. Ono se to ostatně Gecova také týče. Mladá Slávia podlehla Příbrami 0:2. Bylo to vlastně vyrovnané utkání s tím,že Příbram svoje šance proměnila,kdežto Slávia ne. Podstatné bylo také to,že za Příbram nastoupili 2 hráči Ačka- Brandner(č.8) a Danoski (č.15),kdy Brandner nám dal oba goly a Danoski byl podle mého nejlepší hráč na hřišti. Za Slávii pak pouze Gecov (i když je to nyní junior). Na Gecova jsem se od začátku zaměřil a když jsem viděl při nástupu jak je otrávený,tak jsem se bál,aby zápas nevypustil. Opak byl ale pravdou, Marcel od počátku šel do zápasu naplno,nabízel se, dobře dirigoval mužstvo,nevypustil žádný souboj. Kupodivu mu šly i přihrávky,zkazil minimum (asi mu svědčilo,že měl vždy více času). Prostě podle mého byl z našeho mužstva nejlepší,ten rozdíl v přehledu a jeho zkušenosti byly vidět. Za juniorku jsem viděl hrát dost hráčů Ačka,ale žádný k tomu nepřistoupil jako Gecov. Tady rozdíl mezi juniory a hráčem Ačka (i když bývalým) byl znát.Asi mu pomohlo i to,že na soupisce byl zapsán jako Martin Gecov. Jinak k ostatním hráčům. Obrana - přísnější měřítko snese pouze Salašovič,naprosto vyhořel Fialka(po jeho dvou prohraných hlavičkových soubojích oba goly).Moglich také dost hořel a Bejbl také nic moc. Ze záložníků zahrál pouze Gecov,Mysliveček,Valenta,Peterka horší než hráči kteří je střídali. Zámečník také nebyl moc vidět. V útoku Kuchta se snažil,dostal se do třech dobrých šancí,které však neproměnil. Jinak lze říci,že Příbram byla rychlejší,důraznější a produktivnější. Prostě bylo vidět,jak moc juniorce schází motor zálohy jako byl Verner a nyní u Příbrami Danoski.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

      Travinho     před 10 lety 13.10.2014 21:12 |  
      0 0

      Sledoval jsem pouze na netu a je opravu strašně viditelné, že středu zálohy scházejí hráči, kteří zvládali bránit a zároveň tvořit hru, případně se dostávat i do koncovky - Hrubý, Verner, Šimeček. V současném týmu nikdo takový není, potenciál na to má snad jen Brož. Dále mi vadí, že týmu chybí lepší systém. Moc se mi nelíbí ani neustálé točení se sestavou, ač to je zde zákonité, ale hráčům to moc nepřidá. Poslední věc pak je ta, že mi přijde nulový herní progres u většiny hráčů juniorky a u řady z nich je dokonce patrný dlouhodobý pokles výkonnosti - Peterka (nejpatrnější, loni jsem jej měl za kandidáta áčka), Salašovič (nehraje zle, ale není to stoper a loni byl také lepší), Zámečník (poslední zápasy), Bejbl (neustálá zbrklost)...

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

      klimi     před 10 lety 13.10.2014 22:36 |  
      0 0

      Ahoj :)
      Výkon Gecova se mi těžko hodnotí. Pokud si dobře vzpomínám, tak u prvního gólu docela zaspal u jednoho souboje u lajny, kdy vlastně ani ten souboj neabsolvoval. Je pravda, že se celkem nabízel a snažil se hrát, ani na své poměry moc nekazil.

      Co mě vyloženě štve, že se ze Salašoviče dělá stoper, to mi hlava nebere...

      A Bejbl je kapitola sama pro sebe, to je tragéd nejvyšší úrovně...

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

      Fuglsang     před 10 lety 13.10.2014 23:38 |  
      0 0

      S hodnocením Gecova musím souhlasit, byl to dnes nejlepší slávista. Ale Danoski? Sorry, ale ten patřil k nejhorším, možná byl vůbec nejhorší z hráčů Příbrami. Pozičně nic, vůbec se nevracel, nikam nenabíhal. Bylo to až trapný jak mu 18letí kluci museli říkat, co a jak a že by se taky mohl vrátit. On sám navíc vůbec nemluvil. Souboje hrozný, do obrannejch moc nechodil, v útočných padal a snažil se vymodlit si faul. Střely taky nic moc. Dvakrát vystřelil od půlky. Jednou totálně mimo div že nepřekopl síť, podruhý mu to Řehák v klidu chytil. Zaslouženě ho trenér musel střídat. Jinak Gecov fakt super výkon, organizoval hru, chodil si pro míče, hodně mluvil, vyhrával souboje, snad nezkazil přihrávku, furt v pohybu, fyzička nejlepší ze všech.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 14.10.2014 07:12 |  
    0 0

    Někdy si tak říkám, zda vůbec ta juniorská liga má nějaký smysl...

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

      klimi     před 10 lety 14.10.2014 07:18 |  
      0 0

      Ahoj Eluine,
      k tomu mám takový malý postřeh.
      Příbram včera trénoval Marcel Mácha, tedy bývalý zkušený hráč Příbrami. Seděl jsem nedaleko jeho střídačky a z jeho pokynů mi bylo téměř mdlo. Ihned po prvním gólu neustále křičel na své svěřence "nepospíchej, vedeme, máme čas". Doslova své hráče nutil jen nakopávat, když chtěli vzadu rozehrát na krátko, tak vždycky zařval, ať to nedělají. Přitom technicky a individuálně na tom podle mě Příbramští nebyli zase tak špatně jako jiné týmy, které tu hráli.
      Ano, v takovém případě ztrácí juniorská liga smysl, ale to si musí srovnat vedení každého týmu v hlavě samo...

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

        slaviator     před 10 lety 14.10.2014 09:09 |  
        0 0

        Bývalí brankáři (Koubek) a obránci (Rada, Straka, Macha) by snad měli mít zákaz dělat trenerinu... Nebo by aspoň neměli trénovat mladeznicke týmy kde od zacku po juniorku by nemelo byt cílem ukopat páté místo místo dvanáctého, ale vychovat technicky zdatne hráče kteří se prosadí v lize nebo dokonce v cizině a klub z jejich prodeje bude moc potom vychovávat bez státních a městských dotaci další a další hrace

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

          Travinho     před 10 lety 14.10.2014 09:16 |  
          0 0

          Nu a není Vrba taky bývalý bek?

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

          Barra     před 10 lety 14.10.2014 09:38 |  
          0 0

          Krasne, ale trochu mimo... Co Franz Beckenbauer, Ernst Happel, Guy Thijs, Michel Preud'homme. A abych nezapomnel na otce modernoho belgicke fotbalu, Marc van Geersom. Az na Beckenbauera vsichni brankari. Mozna ze nektere jmena ti nejsou hned povedome, jedna se ale o velikany ve svym oboru. Nesmis videt vse tak cerno/bile.

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

            slaviator     před 10 lety 14.10.2014 12:10 |  
            0 0

            No mel jsem napsat u nas. Bohužel. Podle genu, historie a kultury a mentality jsme my Češi poloviční Němci, ale v tomhle rozhodne ne...

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

          subHuman     před 10 lety 14.10.2014 11:56 |  
          0 0

          Jen tak mimochodem, od několika lidí jsem slyšel, že Koubek měl za poslední roky ze všech trenérů ve Slavii nejlepší tréninky...

          Hodit do jednoho pytle všechny trenéry, kteří hrávali na defenzivních pozicích je hodně velkej úlet.

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

            slaviator     před 10 lety 14.10.2014 12:11 |  
            0 0

            Tréninky mozna ano, ale zapasy byly šílený

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

              subHuman     před 10 lety 14.10.2014 13:21 |  
              0 0

              Tak hlavně že za Pastoora, Rady a teď i Beránka to byla hitparáda...

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

              subHuman     před 10 lety 14.10.2014 13:21 |  
              0 0

              Tak hlavně že za Pastoora, Rady a teď i Beránka to byla hitparáda...

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 14.10.2014 19:04 |  
              0 0

              Hraje to na co má kádr, nebo ti přijde, že Plzeň pod ním hraje zanďoura?

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

          Tomski     před 10 lety 14.10.2014 12:29 |  
          0 0

          Beránek taky obránce, Vrba obránce, Koubek tady sice hrál odzadu, ale v Ově a Bolce hrál ofenzívně celkem, Kozel se Suchopárkem obránci, Petrouš obránce srovnatelný jako hráč s Máchou a obranu jako trenér nezvládal...to není o schopnostech těch pánů jako hráčů, ale o tom co mají v hlavě...

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

      Travinho     před 10 lety 14.10.2014 09:19 |  
      0 0

      Nemá a většina moravských týmů to vidí podobně. Olomouc i Slovácko si zachovali béčko a juniorskou ligu hrají až se třetí gardou víceméně z nutnosti. Sigma letos pochopitelně vůbec. Stejným případem je i Zlín a to jsme měli učinit i my, protože souboje ve třetí lize mají mnohem větší úroveň než tohle a je to jen umělé prodlužování mládežnického věku, i proto mne těší, že máme dost hráčů na hostováních, kde si načichnou k dospělému fotbalu, ale pod vlastním trenérem, který by uplatňoval naše představy by to bylo jistě lepší...

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

        slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 14.10.2014 10:39 |  
        0 0

        Ano, Travinho, bohužel máš naprostou pravdu - původně snad ušlechtilá myšlenka v domácích poměrech "zmutovala" do něčeho, co z pohledu výchovy juniorů k dospělému fotbalu naprosto ztratilo smysl. Jen bych dodal, že i třeba Viktorka Žižkov zvažovala pro letošní sezónu založení juniorky (v návaznosti na zrušení přeborového béčka), ale nakonec dala přednost farmě v Měcholupech s tím, že pro perspektivní dorostence bude při současném stavu juniorské soutěže daleko přínosnější nechat je otloukat v dospělé soutěži, byť "jen" v divizi. Juniorka se obecně stala spíše odkladištěm těch dorostenců (plus odpadlíků z dospělých), u kterých není velká šance, že by se podívali do A, ale současně na ně buď není kupec, nebo se ještě doufá, že by s věkem mohli přece jen ještě vyspět (ono tedy i v těch 18 jsou ještě obrovské rozdíly ve fyzické i mentální vyspělosti hráčů).

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

      lassiter     před 10 lety 14.10.2014 14:00 |  
      0 0

      No jestli v téhle soutěži někde vidím nějaký smysl, pak v tom, že se tam prolínají mladí hráči z dorostu či těsně po něm s hráči staršími, kteří normálně hrají ligu, ale kvůli zranění, kartám nebo proto, že se nevešli do sestavy, jdou hrát za juniorku. Ti mladí si tak postupně mohou zvyknout na dospělý fotbal. Jenže v okamžiku, kdy to třeba Slavia nedávno v derby udělala a pustila tam hráče z áčka, tak se spustí velký povyk, že je to špatně a že tam mají hrát mladí. V takové soutěži ale já nějaký velký smysl nevidím, protože se z ní stane akorát další navazující ročník dorostenecké ligy, ochuzené o ty nejlepší, co už se chytí v dospělém fotbale. Těm klukům to nic moc nedá, kluby to zaplatí a ve finále to prospěje maximálně tak několika trenérům, kteří budou mít kde trénovat...

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

        jarodo57     před 10 lety 14.10.2014 14:40 |  
        0 0

        přesně

  3. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

    jira123     před 10 lety 14.10.2014 16:31 |  
    0 0

    Ahoj lidi , nemá někdo info jakým směrem nebo zda je dotáhlá transformace klubu a stadionu ??

  4. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

    Edwardtheiron     před 10 lety 14.10.2014 18:06 |  
    0 0

    Takze ja si koupim permanentku, ktera je nejdrazsi v lize a pak si musim jeste koupit listek ? Delaji si srandu??? Jake naklady maji na mysli? Zavrou Sever, otevrou Jih. Za co trestaji slusne fanousky???

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

      Navyseals     před 10 lety 14.10.2014 18:36 |  
      0 0

      tak ať si vylížou prdel, poprvé za 15 let budu chybět na domácím zápase, tohle trpět nebudu

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

      Fulham     před 10 lety 14.10.2014 18:40 |  
      0 0

      Karel dostal housle......italsky vyber z tretich lig.....ale Jarda slusny - jinak k tem permicim - mam dve a kdyz uz , tak doufam , ze prachy za listky nekdo opetovne nesplachne do hajzlu

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

        Alanor (admin)     před 10 lety 14.10.2014 18:48 |  
        0 0

        Jo, zase zůstal stát na čáře, i když míč letěl do malého vápna půl hodiny...

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

          Fulham     před 10 lety 14.10.2014 19:00 |  
          0 0

          No spolehal na toho beka , jenze ten nekam utek....:-) Karel ma famozni reflex a jelikoz je mladej , verim , ze vapno jeste prijde. Hlavne at chyta az do U21 Euro... To samy Jarda.

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

            Alanor (admin)     před 10 lety 14.10.2014 19:04 |  
            0 0

            Jo, snad se osmělí, na čáře je výbornej. Ale podle mě by měl za Slavii chytat ten lepší, tedy Berkovec, který je komplexnějším gólmanem. Pokud se tedy dá zdravotně dohromady.

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

              Falk     před 10 lety 14.10.2014 19:09 |  
              0 0

              No nevím,mě se opět zdál Jarda neviditelný ,celkově jen průměr.,na to ,že to měl byt výběr z třetí ligy

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

              Fulham     před 10 lety 14.10.2014 19:14 |  
              0 0

              Berkyho je mi lito , ale posadit Karla s takovou sanci byt jednickou na malem Euru by byla strasna skoda....no - tezka volba.

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

                Navyseals     před 10 lety 14.10.2014 19:22 |  
                0 0

                jedničkou nebude, podle mě to dostane Pavlenka nebo Koubek

                • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

                  Alanor (admin)     před 10 lety 14.10.2014 19:28 |  
                  0 0

                  To si také myslím. Pavlenka a Kolář jsou lepší. Naopak Koubek žádný zázrak.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

                    Fulham     před 10 lety 14.10.2014 19:55 |  
                    0 0

                    Jste zase spinovi na fcb nahrali na smec ..... Tady je to fakt na palici - fanousci pisou o svych hracich jak Topka o Babisovi.....a spino fakt se jdi vzdycky projit nez neco vyblejes

  5. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

    Edwardtheiron     před 10 lety 14.10.2014 20:05 |  
    0 0

    Tři hodiny od ohlášení toho svinstva a tady se řeší Jarda a Karel....?

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 0:2

      Navyseals     před 10 lety 14.10.2014 20:59 |  
      0 0

      Mně to taky sere, ani nevíš jak moc. Ale co s tím? Já se na to prostě vykašlu. Zaráží mě jen ta lenost Slavie. Pokud to nařídil svaz, tak existuje tisíc způsobů, jak to obejít aniž by se porušily pravidla.