Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Norimberk - Slavia 3:2

Slavia s hráči spíše širšího kádru a dorostenci odehrála přípravný zápas s druholigovým Norimberkem.

Norimberk - Slavia 3:2 (2:1)

Branky: 29. a 40. Candeias, 80. Mlapa - 6. Dobrotka, 90. Kuchta

Sestava Slavie: Rakovan - Nitrianský, Dobrotka (71. Routek), Fialka, Dostál - Baéz (82. Salašovič), Gecov (46. Hrubý) - Vukadinovič (46. Boudjemaa), Černý, Prošek - Petr (65. Kuchta)

Podle sestavy a střídaní, které trenér Beránek zvolil, to vypadá, že chtěl vidět proti kvalitnímu soupeři hrát hráče, kteří nemají základní místo v sestavě jisté, a také mladé hráče Kuchtu, Fialku a dorostence Routka.

Úvod zápasu patřil hostům, po dvou velkých šancích se v 6. minutě prosadil Dobrotka, po rohovém kopu hlavičkoval k tyči. Domácí srovnali po kombinaci v 29. minutě, do vedení se dostali ve 40. minutě, kdy vylákali z brány Rakovana a svůj druhý gól vstřelil Candeias.

Ve druhém poločase došlo na slávistické straně k pěti střídáním, první start za áčko si připsali obránce Miroslav Routek a ofenzivní hráč Jan Kuchta. V 80. minutě se dostal Norimberk do vedení 3:1, Slavia získala v samém závěru výhodu pokutového kopu, balón ale Dostál poslal jen do tyče. Naštěstí do vápna rychle doběhl Kuchta, který si tak vedle prvního startu připsal i první branku.

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Norimberk - Slavia 3:2

    Woltaire     před 10 lety 10.10.2014 18:15 |  
    0 0

    Kuchta? Super! Jen nechapu,proc zaclani porad Dostál?

    • Re: Norimberk - Slavia 3:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 18:30 |  
      0 0

      Protože na levo prostě nikdo není tak tam byl z nouze Dostál... Nebo koho jiného? Já juniorku moc nesleduju ale od těch co jí sledujou nemám info, že by tam byl nějakej talent co by stál za vyzkoušení.

      • Re: Norimberk - Slavia 3:2

        Woltaire     před 10 lety 10.10.2014 18:35 |  
        0 0

        I ten Bejbl by tam mohl byt spis...

        • Re: Norimberk - Slavia 3:2

          Navyseals     před 10 lety 10.10.2014 18:48 |  
          0 0

          věř mi, že fakt radši ne

        • Re: Norimberk - Slavia 3:2

          Travinho     před 10 lety 10.10.2014 18:58 |  
          0 0

          Viděl jsi jej někdy hrát? Dostál je o stopadesát tříd lepší fotbalista než je Bejbl.

          • Re: Norimberk - Slavia 3:2

            Woltaire     před 10 lety 10.10.2014 19:09 |  
            0 0

            pana tragéda Bejbla sleduji od té doby, co jsem ho viděl při zápase juniorky na Karlštejně proti Královu Dvoru, byl suverénně nejhořší, je to cca 2 roky. Na rozdíl od Dostála, kterej je absolutně stejně tragickej, vidím u Bejbla malý progres, když srovnám třeba zápas tenkrát a zápas na Žižkově. U Dostála prostě to NIKDY lepší nebude, už Bejbla se to možná někdy povede...

            Dle mě by se měli v takových zápasech dávat šance přesně těm Kuchtům, Batkům, Fotrům,Fialkům, Salašovičům a dalším... Ale určitě ne Dostálovi, to ať se na mě nikdo nezlobí. Ročník 89 a takhle marný hráč prostě nemá ve Slavii co dělat. Jsem proti němu možná vysazen od jistého památného derby, které odpravil a také možná tím, že on je pro mě symbolem úpadku SKS společně s panem Řebíčkem.

            • Re: Norimberk - Slavia 3:2

              ortevor     před 10 lety 10.10.2014 19:20 |  
              0 0

              to radsi at hraje vlevo prave treba ten Fialka...Bejbl je naprosto ten samej pripad jako Dostal...akorat ze jeste o nekolik trid horsi

              • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                Woltaire     před 10 lety 10.10.2014 19:36 |  
                0 0

                Mě příjdou fakt stejný s Dostálem, jen je Dostál starší.

                • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                  Travinho     před 10 lety 10.10.2014 20:13 |  
                  0 0

                  To ti fakt jen přijdou, protože Dostál hraje v těžší soutěží. Vždy, když je dosty v juniorce, tak patří k lepším, kdežto Bejbl je tam jasně nejhorší chlap. Tady není o čem.

                  • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                    Woltaire     před 10 lety 11.10.2014 10:24 |  
                    0 0

                    Na Zizkove byl Bejbl lepsi Dostala.

        • Re: Norimberk - Slavia 3:2

          slaviator     před 10 lety 10.10.2014 19:12 |  
          0 0

          Radek Bejbl klidně! Jeho syn fakt ne

  2. Turecko- Česko

    Mike     před 10 lety 10.10.2014 19:35 |  
    0 0

    Tak v naší sestavě 5 současných sparťanů, 5 bývalých a jediný Darida neměl s rudou bídu nic společnému. Tomu ansámblu se prostě fandit nedá.

    • Re: Turecko- Česko

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 19:47 |  
      0 0

      Přesně na víc případný postup usadí tchuráka a jeho korupčníky pevněji v sedle.

      • Re: Turecko- Česko

        Mike     před 10 lety 10.10.2014 19:51 |  
        0 0

        Tak já doufám, že dnes rupneme, aby se čurák trochu usadil po Holandsku zpět na zem.

    • Re: Turecko- Česko

      Borris     před 10 lety 10.10.2014 19:53 |  
      0 0

      Tenhle pocit s tebou sdílím. A ještě v základu ten čuramedán Vácha. Když ho vidím je mi na blití
      blití. Nikomu fandit nebudu, koukat se budu jen proto že mám rád fotbal. Ať vyhraje prostě lepší.

    • Re: Turecko- Česko

      Corfe     před 10 lety 10.10.2014 19:57 |  
      0 0

      S tím nesouhlasím, když vyhrajou, potěší mě to. Čech je odchovanec Plzně, kterej byl ve Spartě 2 sezony a nikdy se nebil v prsa, jakej je sparťan. Lafata je sparťan, ale není hovado-sparťan. Tím je pro mě z nich akorát Sivok s Váchou a Kadlec tak napůl. Rosický mi nevadí. Že reprezentanty Váchu a Dočkala nepočítáme mezi reprezentanty-slávisty je chyba KJ a spol. - chyba slávistů, nemůžem Lavičkově Spartě vyčítat, že po nich sáhla. Limberský je hovado, ale od Sparty se dost odrodil :-) A sami sobě můžem vyčítat, že nejsme schopni dostat nahoru tak kvalitní odchovance jako je Kadeřábek a Krejčí.

      • Re: Turecko- Česko

        Mike     před 10 lety 10.10.2014 20:08 |  
        0 0

        Jenže kdyby Vácha a Dočkal nehráli ve Spartě, tak o reprezentaci ani nezakopnou. Vácha si jí doslova vyprosil.
        Další příklad je Bičík. Nyní sice pro zranění v nominaci není, ale na Holandsko byl. V mistrovské sezoně Liberce 2011/2012 byl suverénně nejlepší brankář ligy, ale v nominaci nebyl. Teď odchytal několik zápasů ve Spartě, a hned je v nominaci.

      • Re: Turecko- Česko

        slaviator     před 10 lety 10.10.2014 20:16 |  
        0 0

        Mě nevadí ani ten Sivok - při té jeho fotce v Hattricku jak držel v gumovejch rukavicích vlaječku Slavie a šklebil se u toho, do toho ho navezl fotograf Hattricku. A já to bral a s odstupem času beru víc a víc jako hec. Stejně jako na druhé straně když třeba Řehák prohlásí, že kdykoli jde kolem Letné tak si musí odplivnout.

        Čech mi nevadí ani v nejmenším, je to velmi inteligentní člověk a osobně bych si i přál, aby jestli se někdy bude vracet do české ligy, aby přišel do Slavie (a my tak Spartě trochu oplatili to, že nám při návratu ze zahraničí vyfoukla Poborského). Lafata je celkem taky sympaťák, byť ne ta inteligentní jako Čech, tak osobně mi prostě nevadí. Kadlece taky tak nějak překousávám, Dočkala taky... Ale ten krysí ocas Vácha? Blil bych.

        A rozhodně si nepřeju vítězství. Po výhře nad Nizozemskem Peltovi údajně přáli a gratulovali ze všech stran, a ten ***** to bere za svůj úspěch.

        • Re: Turecko- Česko

          Corfe     před 10 lety 10.10.2014 20:21 |  
          0 0

          To zní rozumně, s tím souhlasím až na to, že já si vítězství přeju. Taky mi zdaleka nejvíc vadí Vácha. Pochopitelně, že nemám tád "cinklý jaro" vepřunga Peltu, ale jenom kvůli tomuhle hovadu si nenechám otrávit radost, když Češi vyhrají. Na Peltu seru, prostě fandím repre, což jsem nedělal v Bílkovejch dobách, ale teď jo. Pelta je pro repre něco jako Řebíček pro Slavii - taky ho nemám rád a považuju za gaunera, ale ještě to neznamená, že bych kvůli tomu nefandil Slavii!

          • Re: Turecko- Česko

            slaviator     před 10 lety 10.10.2014 20:25 |  
            0 0

            Řebíček je maximálně příštipkář, Pelta je fakt gauner...

      • Re: Turecko- Česko

        Deba     před 10 lety 10.10.2014 20:16 |  
        0 0

        Ja mam vseobecne problem se s nekym ztotoznit jen na zaklade toho, ze se shodou nahod narodil ve stejny zemi jako ja, tim padem je pro me turecka reprezentace na temer shodny startovni lajne jako ceska a kdyz pripoctu, ke kolika hracum soucasny repre chovam tezkou antipatii, k tomu, ze vetsina hracu Turecka je mi celkem ukradena, ba nekteri mi jsou i celkem sympaticti, tak je celkem jasny, komu to preju vic :) kdyz to vezmu ad absurdum, tak tisickrat radsi budu fandit reprezentaci napr. Walesu, za kterou by hypoteticky nastoupil nekterej hrac myho milovanyho Cardiffu City, nez cesky, ktera by byla slozena z hracu plzne a sparty, respektive jakyhokoliv ceskyho klubu krome Slavie...vlastne tohle se presne projevilo v pratelaku Cesko - Norsko, kdy jsem naprosto nepokryte fandil Norum, protoze za ne nastoupil Mats Daehli :D ale ja byl podle mineni vetsiny lidi v tomhle vzdycky divnej :D

    • Re: Turecko- Česko

      bongor     před 10 lety 11.10.2014 06:26 |  
      0 0

      Je to strašná sestava,v ní hrajou prim naši oblíbenci Fšyvok a Hácha.CHvíli jsem se díval,potom jsem zjistil,že taškář byl s kabelou na UEFA.Bolševické listy jásají,že
      "vítězství"zajistil Sivok s Dočkal,ale zapomínají na hlavního aktéra pana rozhodčího.To,co neodpískal Váchovi ,tu tisíciprocentní penaltu za úplně jasný faul ve vápně,tam ukázal velkou odvahu.Divím se že ho Turci nezlynčovali.Ale musíme počkat až jak to posoudí Dáša.Zato Hácha určitě říká,jaká penalta,takových zákroků mám v lize deset ze měsíc.To se nepíská.

  3. Re: Norimberk - Slavia 3:2

    Borris     před 10 lety 10.10.2014 21:27 |  
    0 0

    Evidentnější penaltu než byla teď za faul hajzla Váchy jsem už dlouho neviděl. Hned jsem si šel ověřovat jestli nepíská Paták nebo Franěk nebo někdo z naší ligy. Protože to byla tak jasná penalta že je to fakt nehorázné.

    • Re: Norimberk - Slavia 3:2

      slaviator     před 10 lety 10.10.2014 21:28 |  
      0 0

      Ale jo, pár proti Slavii za ty poslední tři sezony bylo evidentnějších, třeba jarní povalení Necida v derby Costou...

      • Re: Norimberk - Slavia 3:2

        Borris     před 10 lety 10.10.2014 21:44 |  
        0 0

        To je pravda, ta jak Costa zalehnul Necku, to byla taky dost jasná penalta. Ale tohle, ty vado to byla tak jasná penalta, že je to až výsměch že to nepísknul. Normálně by mi to bylo jedno, ale že to byl zrovna Vácha, tak mě štve že to nefouknul. Nechápu že ten xindl vždycky ze všeho vyvázne, to není fér.

        • Re: Norimberk - Slavia 3:2

          lassiter     před 10 lety 10.10.2014 22:08 |  
          0 0

          Aby tě ta nenávist nezadusila.

          • Re: Norimberk - Slavia 3:2

            Borris     před 10 lety 10.10.2014 22:19 |  
            0 0

            Obvykle se slovem nenávist neplýtvám, protože je to hodně silné slovo. Ale pokud jde o Váchu, tak fakt má rovinku přiznávám že ho nenávidím a nemůžu ho ani vidět.

            • Re: Norimberk - Slavia 3:2

              honza_sl     před 10 lety 10.10.2014 22:31 |  
              0 0

              +1

            • Re: Norimberk - Slavia 3:2

              bongor     před 10 lety 11.10.2014 06:28 |  
              0 0

              Já zcela to samý Borrisi.Větší zmetek po Evropě neběhá.

        • Re: Norimberk - Slavia 3:2

          slaviator     před 10 lety 10.10.2014 22:40 |  
          0 0

          No, v Malmo docela cubrnel

  4. Re: Norimberk - Slavia 3:2

    Koky (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 22:11 |  
    0 0

    Já tedy zdejší averzi nesdílím.

    Je mi upřímně jedno, kdo za ten naroďák hraje, hlavně když to aspoň nějak vypadá a rozdíl mezi hrou za Bílka a za Vrby podle mě vidět je.

    Jinak bych to přirovnal trochu ke Slavii, protože současnej nároďák prostě navíc nemá a když se odprostím od toho, kde Dočkal skončil a že už druhej zápas za sebou v repre hraje naprostou tužku, tak jsem se upřímně zaradoval při jeho obou gólech, protože to mělo prostě kvalitu

    Ta naše česká nejednotnost se podle mě odráží napříč společností ve všech možných odvětvích včetně fotbalu a málokdo si uvědomuje, že tu nenávist mezi sebou si způsobujeme jen a jen my sami mezi sebou.

    Já nemám problém s tím tolerovat jakýkoliv názor a je mi upřímně jedno jestli někdo dneska někdo mezi slávisty fandí Turkovi, ale je to minimálně na pováženou a k zamyšlení.

    • Re: Norimberk - Slavia 3:2

      Borris     před 10 lety 10.10.2014 22:27 |  
      0 0

      Já Turkům nefandim, ale nefandim bohužel ani našim. Protože přesně jak už výše psal Mike, s tímhle současným nároďákem se neumím ztotožnit. Ale jako uznávám, že oproti Bílkovi to kvalitu jednoznačně má. Je vidět že díky panu Vrbovi, to aspoň trochu k něčemu vypadá. Ale se současnou repre se prostě neumím ztotožnit. Ale oproti dobám pod Bílkem už aspoň nejsem na repre alergický. Teď už mi je repre jen ukradená. Koukám jen kvůli tomu že mám rád fotbal. Nefandim nikomu a před zápasem jsem říkal ať vyhraje ten lepší. Realita je ale taková, že ten lepší momentálně prohrává a ještě mu nepřeje rozhodčí. Krom té očividné penalty tam fouknul i ofsajd, který naprosto jasně nebyl a připravil tím Turky o šanci.

      • Re: Norimberk - Slavia 3:2

        lassiter     před 10 lety 10.10.2014 22:33 |  
        0 0

        Hm, a s čím konkrétně se nedokážeš ztotožnit? Máš pocit, že tam nejsou ti nejlepší nebo protože je tam hodně sparťanů a plzeňáků nebo proč? Mimochodem, pokud by se tenhle ofsajd nemávnul proti Slavii, tak by tu bylo hodně řevu.

        • Re: Norimberk - Slavia 3:2

          slaviator     před 10 lety 10.10.2014 22:45 |  
          0 0

          Já osobně se nemůžu ztotožnit s tím, ze gauner Pelta to pak vydává za svůj úspěch... A rve mi srdce to, ze repre maskuje pravý stav českého fotbalu, který je žalostný. A to se krotim.

          Dvě největší hvězdy reprezentace Rosicky a Cech letosni sezonu odehráli dohromady možná jeden cely zapas, v TOP pěti ligách je kolik českých hráčů? Pět? Osm? Deset? A pravidelně hraje kolik? 2?

          A mládí hráči je ultra tragédie...

          Prostě nám ujel vlak, za což částečně může i ten Pelta...

          • Re: Norimberk - Slavia 3:2

            lassiter     před 10 lety 10.10.2014 22:57 |  
            0 0

            Takže jestli tomu dobře rozumím, tak ti rve srdce to, že jsme dvakrát vyhráli, protože to neodráží skutečný stav českého fotbalu? :-)

            • Re: Norimberk - Slavia 3:2

              bongor     před 10 lety 11.10.2014 06:38 |  
              0 0

              Co jsme včera vyhráli?Kdyby písk tu zcela jasnou penaltu,tak jsme jednoznačně rupli.

        • Re: Norimberk - Slavia 3:2

          Borris     před 10 lety 10.10.2014 22:55 |  
          0 0

          Ale nebylo by hodně řevu, určitě ne ode mě. Prostě buď je nebo není ofsajd. Plzeň mi vůbec nevadí, té v pohárech vždycky fandím. Ale to Quantum sparťanů, ano s tím se opravdu ztotožnit nedokážu. Samozřejmě nebavím se o Čechínovi a Rosickým. V mojich očích tam jsou po zásluze jen dva sparťani. A to Lafata a Kadeřábek. Možná ještě Krejčí, ale spíš bych do základu viděl Pilaře. Ty ostatní do nároďáku nepatří a už vůbec ne do základu. Proč není v repre třeba Polák, kterého bych jednoznačně viděl místo Váchy? Proč nedostává víc šancí Hloušek či Čelůstka který je přehlížený už strašně dlouho. Ale fakt je že teď vůbec nevím, jestli Adam ve Stuttgartu nastupuje. Proč nedostane šanci třeba Kerbr který ve Slovácku už dlouho potvrzuje výkonnost. Rozhodně o nic horší než Dočkal. Proč nedostane šanci Wágner z Bolky nebo v Liberci skvěle hrající Šural? Atd.

          • Re: Norimberk - Slavia 3:2

            lassiter     před 10 lety 10.10.2014 23:17 |  
            0 0

            No jo, třeba Polák toho loni kvůli zranění moc neodehrál, letos zatím taky nic moc. Hloušek letos ještě nehrál, Čelůstka přehlížený je, na druhou stranu v Sunderlandu přestal hrát někdy v prosinci a od té doby má první zápas až v sprnu v Norimberku. Kerbr možná dlouhodobě potvrzuje výkonnost (nevím), ale tu Dočkal dlouhodobě potvrzuje taky, loni v lize nějakých osmnáct asistencí není úplně málo ne? (dva důležité góly ve dvou zápasech kvalifikace taky nejsou k zahození). Atd.

            • Re: Norimberk - Slavia 3:2

              Borris     před 10 lety 10.10.2014 23:37 |  
              0 0

              Dočkal měl rozjezd do sezóny dost slabý a jsem přesvědčený že kdyby hrál kdekoliv jinde než ve Spartě, tak by z repre vypadl. Teprve až někdy před dvěma třemi týdny se jakž takž chytil. Klidně by mohli místo něho dostat šanci zmiňovaný Šural nebo Kerbr, kteří ve svých klubech dlouho patří k oporám a začali zářit hned od prvních kol i sezóny letošní. Narozdíl od Dočkala. Polák pokud vím tak v Norimberku hraje. A přihodím i další jména z naší ligy, kteří by si šanci zasloužili. Například Pavelka, který v mých očích výrazně převyšuje Váchu. Před zraněním na konci jara, se parádně dařilo v Bolce Honzovi Kyselovi. Pak se sice bohužel na konci jara zranil, ale teď už po zranění opět začíná nabírat formu. Ale uznávám že zrovna fleky krajních beků jsou v repre obsazené dobře. Dál pak zmíním třeba skvěle útočně laděného obránce Nováka z Jablonce, že stejného týmu pak Kopic či Pospíšil, skvělé výkony podává v Teplicích Vůči, i když u něj bych ještě počkal. Ale rozhodně to nevidím tak, že by musel být nároďák na Spartě závislý. Protože s výjimkou Lafaty a Kadeřábka, nejsou ostatní sparťané z nároďáku na svých postech jedničky v naší lize!

              • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                Borris     před 10 lety 10.10.2014 23:39 |  
                0 0

                *v Teplicích Vůch samozřejmě. Blbá T9 :-)

              • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                lassiter     před 10 lety 10.10.2014 23:57 |  
                0 0

                Nemám strach, že by se kluci z Jablonce do repre nakonec nějak nedostali :-) Jinak já prostě Vrbu trošku chápu, on si ten tým skládal na jaře, něčemu věří a rozumím tomu, že to nechce rozbít tím, že se někomu pár zápasů v lize úplně nepovede. Stejně tak tomu, že hned do repre nežene někoho, komu vyšly tři čtyři zápasy, protože liga v provinčním klubu je trochu něco jinýho než tlak a atmosféra kvalifikačního zápasu repre. Zatím to Vrbovi vychází a Vácha hrál dneska dobře :-)

                • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                  Borris     před 10 lety 11.10.2014 00:25 |  
                  0 0

                  To jo :-) ale tohle kluci z Jablonce si repre zrovna opravdu zaslouží i bez Peltovi tlačenky. Tak Šural, Kerbr či Pavelka, těm se nepovedlo par zápasů, těm se daří dlouhodobě. A třeba Pavelka a Šural jasně demonstrovali své kvality i loni v evropské lize. Vácha? Neříkám že hořel, ale rozhodně nijak dobře dneska nehrál. A Kdyby se foukla ta jasná penalta po jeho faulu, bavíme se tu úplně o něčem jiném. Nelíbí se mi prostě, že i sám Vrba kolikrát až přehnaně dává najevo, jak je Sparta pro nároďák nesmírně důležitá. Protože tak to ani omylem není. Ještě jednou opakuji, s výjimkou Kadeřábka a Lafaty, není žádný ze Sparťanů v repre jedničkou na svém postu v rámci naší ligy!

                  • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                    slaviator     před 10 lety 11.10.2014 01:51 |  
                    0 0

                    Loni i Husbauer, letos je petinovej

          • Re: Norimberk - Slavia 3:2

            bongor     před 10 lety 11.10.2014 06:42 |  
            0 0

            To jsou teda Lukáši otázky.Má to jen jednu odpověď.Přestupte hlupáci do správného vlaku,jmenuje se to sralta.A za tejden jste v repre.

    • Re: Norimberk - Slavia 3:2

      bongor     před 10 lety 11.10.2014 06:37 |  
      0 0

      To je k zamyšlení máš pravdu.Tak se zamyslíme.Vidíš někde ve vedení českého fotbalu alespoň náznak slušnosti a férovosti?Ciklouš,taškář ,Dáša ,Berbr,to je sestava co?No a dotváří to takoví zmrdi jako Vácha a Sivok,to jsou nezakrytí nepřátelé Slavie.Tomu bych měl fandit?Fuj,nikdy.

      • Re: Norimberk - Slavia 3:2

        Barra     před 10 lety 11.10.2014 08:20 |  
        0 0

        Ahoj Bongore. S Peltou, Berbrem a spol mas pravdu, Kretinskeho bych asi vynechal protoze nema zadnou oficialni funkci, ale s radosti bych pridal Vlastu Kostala. Jenom - koho si zvolite, toho mate. Tito panove byli zvoleni zastupci klubu, kteri byli samozrejme pod tlakem "bud jsi se mnou anebo proti me", nekdy s patricnou odmenou formou priznu rozhodcich nebo dokonce s financni motivaci. Ale tak dlouho, jak se tento zacarovany kruh nepodari narusit, se nic nezmeni.

        I u nas byla korupce ve fotbale, o Anderlechtu ktery mel prizen jako Sparta tady jsem uz psal. Platilo to jeste v letech '70. A pak prisel jeden odvazny 'judge of instruction', Bellemans, ktery dostal behem kratke doby mocne kluby na kolena. Trefil je na miste, kde byl v Americe take zranitelne Al Capone - u cernych penez. Probehly razie ve vsech klubech, zacalo to s FC Antwerp, kde byl jeji predseda dokonce tydny ve vezeni. Nebyl to prvni lepsi, byl to Eddy Wauters, predseda predstavensta nejvetsi a nejmocnejsi belgicke banky v te dobe, Kredietbank. Jmeno neni dulezite, jde o princip. Stacil jeden odvazny soudce, ktery se dozvedel o cernych prijmech a platbach, a hned se to rozjelo.

        Korupce v fotbale, podplaceni rozhodci, advokat ktery s vaznym vyrazem na tvari mluvi o tom, ze jeho klient je doopravdy rybar a slibil rozhodcimu kapriky - u nas by se takovemu advokatovi do ted verejne vysmivali. Soudy, ktere nemaji odvahu nebo vuli poslat hrisniky s efektivnim a prisnym trestem do vezeni, by byli odvolacim soudem prastene pres prsty. Muz, ktery mluvi o cinklem jaru, by se u nas v zivote nemohl stat predseda svazu, ani jeden sponzor by nechtel byt spojen s takovou reputaci a nedal by svazu jedine euro. Nikdo by nikdy neakceptoval Peltovou obranu, ze si sve hrichy odpracoval. Hornik by u nas mel dozivotni zakaz mit neco s fotbalem spolecneho, Synot by se nikdy nestal hlavnim sponzorem ligy, Valenta by nemel sanci se snazit dostat do politiky.

        Vycistit tento chlivek neni nemozne, je to ale beh na dlouhou trat. Ceska verejnost nese ale svuj podil viny - malokdy jsem cetl, ze by zkorumpovany policista dostal podmineny trest. Tam patri naopak zprisnene meritko a tvrdy, efektivni trest. Eskapady ktere se dely s
        podivnymi milostmi za ere prezidenta Klause by vedle k jeho padu. U nas by kral musel abdikovat, kdyby se neco takoveho provalilo. Chci tim jen rict, ze jedinne kdyz verejnost bude nahlas a opakovane podobne praktiky odmitat, nastane obrat. Odsouzeni Janouska, aktivity Bradacove a spol ale ukazuji, ze i v Cesku se veci meni k lepsimu.

        Jestli si kluby neudelaji sami poradek a nedojde k defenestraci zminenych obskurnich osob, tak to musi nekdo udelat za ne. A mam pocit, ze zalobci ale take soudci se meni lepsi v Cesku k lepsimu.

        • Re: Norimberk - Slavia 3:2

          Mike     před 10 lety 11.10.2014 08:49 |  
          0 0

          Ahoj, přesně vystiženo. Já bych jen dodal, jak píšu výše, proč nemůžu fandit současné reprezentaci a její výsledky mě zanechávají absolutně chladným. Problémem je pro mě vedení fotbalu a všichni ti, které jsi výše vyjmenoval. Protože pokud bude mít reprezentace úspěchy, tak oni to budou vydávat za svůj úspěch a budou se všude vychloubat, jak na tom mají hlavní podíl- viz několik set SMS Peltovi po výhře nad Holandskem- sponzoři se budou lepit na úspěchy a vše pojede dál ve starých kolejích. A dál povedou český fotbal, z jehož zákulisí se mi dělá špatně. Pokud však by reprezentace začala prohrávat, tak by mohla začít nesmělá kritika na šéfy českého fotbalu a třeba by se časem stal zázrak a oni by své posty neudrželi.
          Jak Spartu nesnáším, tak kdyby bylo v čele svazu slušné vedení, které za sebou nemá žádnou temnou minulost a v nominaci by bylo po zásluze třeba 8 sparťanů, tak bych reprezentaci opravdu fandil. Je to můj pocit, třeba špatný, někdo mi tady může otloukat o hlavu tzv. národní hrdost, ale prostě tak to je. A věřte mi, že znám mnoho lidí, kteří mají stejný pocit a národní tým je jim v současné době díky výše uvedeným skutečnostem naprosto ukradený.

          • Re: Norimberk - Slavia 3:2

            Barra     před 10 lety 11.10.2014 09:09 |  
            0 0

            Ahoj Miku. Souhlasim do puntiku.

        • Re: Norimberk - Slavia 3:2

          jane (admin)     před 10 lety 11.10.2014 11:38 |  
          0 0

          Ano, jak rika jeden nejmenovany skaut ManCity - dokud se nezmeni politicke klima v CR, tak se nezmeni ani cesky fotbal a nikam se neposune.

          • Re: Norimberk - Slavia 3:2

            Pajja55     před 10 lety 11.10.2014 12:10 |  
            0 0

            A je nějaká možnost, že se ten nejmenovany skaut ManCity někdy vrátí do
            Slavie? Vůbec se divím, že s jedním z našich největších odborníků na fotbal, který působí ve světovém velkoklubu se ani nikde v novinách neobjeví alespoň jednou za čas nějaký rozhovor.

            • Re: Norimberk - Slavia 3:2

              jane (admin)     před 10 lety 11.10.2014 19:59 |  
              0 0

              O publicitu moc nestoji a o zakulisi svoji prace by stejne moc nerekl. Tajne jsem doufala a verila, ze s angazovanim MB se vrati do Slavie i JŘ, ale chapu, ze pokud ma nekdo moznost pracovat ve VB pro takovy klub, tezko se dobrovolne odchazi. Presto verim, ze ho jeste ve Slavii uvidime.

              • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                Pajja55     před 10 lety 11.10.2014 20:40 |  
                0 0

                Děkuji za odpověď, take jsem právě doufal, že by se mohl do Slavie vrátit, když přišel pan Beránek.

        • Re: Norimberk - Slavia 3:2

          bongor     před 10 lety 12.10.2014 23:17 |  
          0 0

          Ahoj Barro.Možná to vypadá,že se věci obracejí k lepšímu,ale jen zdálky.Ono to spíš vypadá,že se jedná o boje jedné mafie,proti druhé.A tak si gratuluj,že žiješ v Belgii,tady spíš to vypadá,že vysvětlit cinklé jaro taky nebude těžké.Co třeba,že
          na některých stadionech aby přilákali větší návštěvy,tak k buřtům dávali opravdové kovové příbory.A lidi jak jedli tak cinkali vidličkou o nůž.A protože to tak dřív nebylo,tak se tomu začalo říkat cinklé jaro.No a je to,nebo se prostě ztratí odposlechy a je to ještě jednodušší.

    • Re: Norimberk - Slavia 3:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 11.10.2014 10:23 |  
      0 0

      Tak ono je to těžký. Za prvý je to osoba Pelty kterej si strašně přivlastňuje zásluhy za nároďák a upevňuje si tím svou pozici. A když už to konečně nějak vytěsním a po víc jak roce se rozhodnu na tu repre podívat a zafandit jí, tak pak vidím na twitteru tu onanii sparťanů a příspěvky typu sparta porazila turecko a podobné. A od Vláška musím v TVposlouchat kecy "sparťanská kombinace nikdy neomrzí" tak mě to fak strašně otráví a na ten Kazachstán už radši zase koukat nebudu. Pokud my bude při každém repre zápase připomínána sparťanská dominance tak mě jako kovanému Slávistovi je z toho tak akorát blivno a zastíní to i výhru nad tulipánama nebo turkama...

      • Re: Norimberk - Slavia 3:2

        Kornovo     před 10 lety 12.10.2014 18:47 |  
        0 0

        reseni je koukat na to bez zvuku :) , kdyz si uvedomis, ze 10 z 11 kluku v zakladu proti turecku proslo spartou, tak je to na facku. a to nevim, jestli darida treba nezacinal jako maly na sparte. ale ja to prekousnu, kdyz se pres to dokazou prenest treba fanousci ve spanelsku nebo italii, kde jsou ty rivality taky ohromne, tak proc ne my?

        • Re: Norimberk - Slavia 3:2

          Barra     před 10 lety 12.10.2014 20:52 |  
          0 0

          Deset z jedenacti kluku proslo Spartou? Vacha a Dostal prosli Spartou? Jinak pochybuji, ze by se v Italii nebo Spanelsku dely veci, jak je tomu v ceskem fotbale. Mi je cesky narodak celkem ukradeny, ale z Pelty, Kostala, Berbra, Damkove a spol se mi zveda zaludek. V radne civilizovane spolecnosti jsou nektere veci proste nepripustne.

          • Re: Norimberk - Slavia 3:2

            Kornovo     před 10 lety 12.10.2014 22:03 |  
            0 0

            co to zas zkousis? na co se konkretne ptas? napr. spanele nikdy nemeli poradne uspechy, dokud se neurovnali osobni animozity mezi hraci realu a barcy, povedlo se to kolem roku 2006 a jake pak byli uspechy vime. cetl jsem rozhovor s casillasem, kde o tom mluvil. a napr. v italii je korupce taky v obrovske mire, ale odesral to jen juventus. viz nedavny zapas juve - as rim, kde byly sporne momenty a okamzite se opet zacina mluvit o zakulisnich tazich juve, apod.

            • Re: Norimberk - Slavia 3:2

              Pajja55     před 10 lety 12.10.2014 22:12 |  
              0 0

              Pravda je, ze vedeni ceskeho fotbalu je spina neskutecnych rozmeru. Ale zrovna Italii bych za priklad nedaval. Nevim jaka je tam situace nyni, ale neni to tak davno co byla v Italii rozsahla korupcni afera. A Juventus sefovany panem Moggim (jestli si dobre pamatuji jmeno) v zakulisi ovlivnoval rozhodci ve prospech Juve. Takze tam to taky bylo jenom pro silne zaludky.

              • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                Kornovo     před 10 lety 12.10.2014 23:05 |  
                0 0

                jaka je situace v zakulisi nevi asi nikdo. ale italie je silene specificka, v roce 2006 se rozhodlo, ze juventus pujde do 2. ligy a reprezentace vyhrala titul. a legendarni kontroverzni postava paolo rossi, v roce 1982 nebo kdy, vystrilela italii take titul, chvili po tom co mu skoncil trest za sazky tusim

            • Re: Norimberk - Slavia 3:2

              Barra     před 10 lety 12.10.2014 23:21 |  
              0 0

              Kornovo, nekdy te vazne tezko sleduji a netusim o co ti jde. Jak si mam tvoje "co to zas zkousis" interpretovat? Kdyz mam jiny nazor nez ty, tak to znamena ze neco na tebe zkousim? Nezlob se, ale z toho mi zdravy rozum zustava trochu stat.

              Nepropaguji se za znalce spanelskeho fotbalu, presto mam dojem, ze dobre vysledky narodniho tymu maji velmi moc spolecneho s tim, jak Frank Rijkaard po malo uspesnem obdobi FCB zacatkem 21.stoleti dal klubu zase lesk, na co navazovaly uspesne roky pod Sepem Guardiolou. Pater narodniho muzstva tvorili hraci Barcelony, obdobi uspechu narodniho muzstva se skloubily s prichodem Andrese Iniesty, Davidem Villou, Davidem Silva a jinych. Ale neberu ti tvoje presvedceni, ze Spanele zacali vyhravqt v okamziku, kdy Real a FCB se umeli dohodnout.

              Co se tyka Italie a Juventusu, ktery to podle tebe jako jediny klub odskakal (tvuj peprny vokabular nebudu s prominutim pouzivat), pravda je trochu jina. Nechci to tady rozebirat do detailu, ale z vice nez 30tis odposlouchavanych telefonu od roku 2004 bylo jasne, ze reditel Juve, Luciano Moggi, mel jak rozhodci, tak federaci, sportovni zurnalisty, policii a politiky v kapse a podplacel je nebo je vydiral. Pro nic za nic se tento skandal nejmenoval Moggiopoli nebo tedy Moggigate. Moggi pouzival slovinske a svycarske sim-karty, mel 6 telefonu a 300 ruznych karet. Prumerne volal nebo byl kontaktovan 416(!) denne, behem 9 mesicu mel 100tis telefonatu. Pred zapasem Juve - AC Milan v 2004 kontaktoval v den zapasu Moggi rozhodciho Bertini hned 13 krat. Dukazy ze Moggi v sezone 2004-05 nechal manipulovat 29 z 38 zapasu (!) byly tak jasne, ze Juve logicky byl potrestan degradaci a odebranim titulu. Take AC Milan, Fiorentina, Lazio, Reggina, AC Arezzo byli potrestani odebranim bodu (Fiorentina dokonce - 15), penezitymi tresty, zakazem ucasti v evropskych ligach. Devet funkcionaru klubu byli potrestani, Moggi byl na 5 let vyloucen z jakekoliv funkce ve fotbale a dozivotne ztratil clenstvi u federace. Ano, i v Italii byla korupce ve fotbale, ale na rozdil od Ceska se jednalo a trestalo.

              • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                Kornovo     před 10 lety 12.10.2014 23:33 |  
                0 0

                reagoval jsem na tvou otazku o sparte? s tvrzenim o spanelskem fotbale samozrejme nesouhlasim, ano bylo to trenerem, ale ten se jmenoval luis aragones, ale to nema cenu resit. a italie? ano, mas pekne statisticke udaje (2. quelhar, vid?), a je samozrejme pravda, ze juventus v tom byl az po usi. ale ja si mysli, ze italsky svaz proste nemohl potrestat vsechny, protoze by prisel o koeficient pro evropske pohary. proto 2. liga jen pro juve. inter a ac na tom byli podobne, ale vyvazli a inter navic bral tituly, coz byl uplne k smichu

                • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                  Barra     před 10 lety 13.10.2014 09:21 |  
                  0 0

                  Statisticke udaje? Zadne jsem nepouzil, mam pocit, ze si vedu statistiky trochu pletes v popisem faktu. Ale nevadi. Jinak dekuji, druhy Ondrej nejsem, stejne jako ty jsi unikat.

                  Kdybys alespon peclive cetl co jsem o Rijkaardovi a Guardiolovi napsal, neprisel bys s Luisem Aragonesem. Rijkaard a Guardiola vypracovali z Barcelony 'dream team', ze ktereho nasledne tezilo i spanelske narodni muzstvo. Situace podobna s hraci Viktorii Plzne, kteri tvorili kostru teamu ktery se probojoval na ME 2012 v Polsku a na Ukraine. Myslim, ze uz tehdy mel Pavel Vrba jako trener Viktorie vetsi zasluhy nez Michal Bilek.

                  Jinak si staci najit hodinku a stahnout si informace ohledne Juventusu a Moggiopoli - a tohle si precist nema nic spolecneho se sfatistikou, ale s osvezenim pameti. Neberu ti tve interni presvedceni ze 'Inter a AC na tom byli podobne', realita je ale jina. A co se tyka obavu svazu o ztraty koeficientu pro pohary, jak pises - chci jen poukazat na fakt, ze AC prisel v 2005-06 o 30 bodu, v sezone 2006-07 o dalsich osm. Fiorentina o 15 bodu a byla italskou federaci sama vyloucena o misto v Chamions League 2006-07. Juve prisel o 9








                  bodu v 2006-07, o tituly z 2005 a 2006 kde prokazane si koupil temer vsechny zapasy, byl vyloucen z Champions League v 2006-07. Lazio Roma prisel o 3 body a o ucast v Uefa poharu. Nejmenoval jsem ulozene pokuty a zapasy, ktere jmenovane kluby musely hrat za zavrenymi dvermi. Funkcionari Juve, AC, Fiorentiny, Lazia a Reginy byli potrestani zakazem cinnosti, pokutou a nekteri prisli o clenstvi ve federaci, 2 rozhodci a 3 pomezni dostali trest, pet clenu Federace a komise rozhodcich byli potrestani, sedm zurnalistu bylo jejich svazem potrestano.

                  A nasledky pro italsky fotbal? Juve ztratilo na burzi poloviny sve hodnoty ve vysi 1,7 miliard korun, hvezdy jako Cannavaro, Emerson, Zambrotta, Thuram, spolu s 25 dalsich hracu, kteri se ucastnili MS 2006, opustili Calcio a stehovali se do Premier League, Bundesligy a Primera Division, Calciopoli prisel o atraktivitu, zajem o prime prenosy do zahranici a tedy o penize sponzoru.

                  Takze realita je trochu jina, ale budis. Jinak jsem vazne netusil, ze tricatniky Cecha, Rosickeho a spol nazivas "kluci". Mel jsem dojem, ze kdyz rikas ze "kluci prosli Spartou", mas na mysli je jsou mladeznicky produkt Sparty. Proto moje poznamka, ze Vacha ani Dostal, ktery je teprve 1 sezonu na Letne, mezi ne nepatri.

                  • Re: Norimberk - Slavia 3:2

                    Kornovo     před 10 lety 13.10.2014 16:47 |  
                    0 0

                    s tebou se neda diskutovat :) a ano, uhodls tomas rosicky je kluk, ktereho odchovala sparta. on je neco jako fernando torres, dospely chlap, ktery stale vypada jak kluk. za tvrzenim, ze luis aragones udelal spanelskou reprezentaci si ale stojim, to mi nemuzes vymluvit ani tvymi "fakty". na skvelou hru, kterou predvadelo duo villa - torres, podporovani hlavne xavim se neda zapomenout. nikdo po tom uz takovou kvalitu neukazali, ale aspon dik za ten jeden turnaj. spolu s golem vaska sverkose svycarum, jsou to pro me nejlepsi momenty. jinak uz podruhe zminujes dostala a zrejme myslis dockala

  5. Re: Norimberk - Slavia 3:2

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 12.10.2014 15:22 |  
    0 0

    Desítka pro domácí nemá ani jednoho zastupitele... docela překvapení.

    • Re: Norimberk - Slavia 3:2

      spino     před 10 lety 12.10.2014 17:02 |  
      0 0

      Včera jsme analyzovali výsledky a bohužel za volební porážku mohou z velké části slávisté, protože kandidáti Bohemky obdrželi více hlasů, navíc rozdíl mezi prvními kandidáty a posledními byl tak velký, že evidentně hodně voličů místo celé kandidátky křížkovalo jen několik jmen.

      PS: Z nadšení některých slávistů v předchozí diskuzi nad neúspěchem Desítky je mi smutno.

      • Re: Norimberk - Slavia 3:2

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.10.2014 18:18 |  
        0 0

        za neúspěch může absence témat v jiné oblasti než fotbal. A ten článek v předvečer voleb byl také napsaný velmi nešikovně a voliče nepřidal.

      • Re: Norimberk - Slavia 3:2

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 12.10.2014 18:33 |  
        0 0

        Možná by do těch analýz také chtělo zakomponovat to, kolik slávistů bydlí opravdu na P10. Je sice fajn spamovat mailem celej OP ale to je jaksi neefektivní. Pak tam také zahrň, že kolik % tak obvykle dostávájí strany, které mají tak úzké zaměření jako je DPD. Potom si protni jak moc lidi na P10 pálí nějaká Slavia a nějaká Bohemka a jejich stadiony oproti třeba rozbitým silnicím a chodníkům. Pak ti vyjde, že je to celkem očekávaný a logický výsledek.

      • Re: Norimberk - Slavia 3:2

        smely (přítel SN)     před 10 lety 13.10.2014 09:05 |  
        0 0

        tak to znamena, ze Slavisti pouzivaj vic mozek nez Bohemaci...nic ve zlym...ale pro me prijemny zjisteni...