Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Sport a politika? Fuj! Opravdu?

Před čtyřmi lety založili fanoušci Slavie společně s fanoušky Bohemians 1905 politickou stranu Desítka Pro Domácí - DPD. Již tehdy jsem na diskusních fórech zachytil kritické poznámky, jak je odporné propojovat sport s politikou a že bychom se k tomuto neměli nikdy propůjčovat.

Jelikož zde "všechno už bylo", tak jsem se podíval do minulosti a sice do období 1.republiky, tj. nejslavnější éry pro SK Slavii Praha. Éry, kdy Slavia získala největší část svých titulů a patřila mezi nejlepší celky tehdejší kontinentální Evropy. Možná bude i pro ostatní překvapením, jak byla politika a Slavia propojeny. Svědčí o tom například seznam staroslávistů z roku 1933, ze kterého si dovolím uvést alespoň několik jmen (celý seznam jich čítá cca. 50):

Edvard Beneš - v té době ministr zahraničí a předsedající Společnosti národů (dnes OSN), pozdější prezident ČSR
Vojta Beneš - vrchní školský inspektor republiky československé
Dr. Zaorálek - ministerský rada pro osvětu a školství
Široký - přednosta Městského úřadu Praha-Karlín
Fiering - vrchní inspektor Celního úřadu ČSR
Heuschneider - vrchní ředitel na Ministerstvu pošt
Dr. Kamenický - sekční šéf a později ministr dopravy ČSR

Nedělejme si iluze, již tehdy bylo nutné pomáhat klubu nejen svými hlasivkami, ale také kontakty, energií, časem a penězi. Jsem hrdý, že jsem mohl být mezi těmi, kdo Desítku pomáhali založit. Představovali jsme si sice spoustu věcí jinak, ale přesto, když se ohlédneme za minulými 4 lety, tak zde DPD zanechalo výraznou stopu:

-        V Edenu již nehraje Bohemka a vrátila se tam, kam patří. Do Dolíčku.
-        Byla vytvořena sportovní koncepce Prahy 10 a systém přerozdělování peněz všem sportovním klubům.
-        Příspěvky na sport pro kluby na Praze 10 vzrostly několikanásobně.
-        Došlo ke zrušení "tiketovného" (poplatku ze vstupenek na sportovní utkání).

U "tiketovného" se zdržím. Praha 10 vrací Slavii 3,5 milionu Kč za roky 2011 až 2013. Pokud by toto byl jediný hmatatelný výsledek činnosti Desítky Pro Domácí, pak je to více, než dala Slavii většina moralizujících kritiků. Věřím, že díky našim lidem na radnici pomůžeme Slavii. Možná se dočkáme i toho, že s pomocí města bude mít Slavia skutečně svůj stadion. Možná díky tomu SK Slavia nepřijde o pozemky pod stadionem. Proto podporuji DPD a děkuji všem, kdo dají Desítce svůj hlas.

Martin Krob, předseda FO-OP SK Slavia Praha

PS. Vyzývám všechny, kdo jsou znechuceni propojováním sportu a politiky, aby našli jiné funkční cesty, jak zajistit Slavii několikamilionové příspěvky každý rok. Potom budou mít můj hluboký obdiv a smeknu!

Komentáře (177)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    jane (admin)     před 10 lety 09.10.2014 17:31 |  
    0 0

    Přátelé, víte, že normálně se snažíme netahat na SN, a to ani do diskuzí, politiku. Martin Krob mě oslovil, jestli bychom tento článek mohli zveřejnit. Za sebe můžu říct, že řadu lidí z DPD znám, vím, že to jsou féroví a fajn lidi a fandím jim. Pokud bych bydlela na Praze 10, tak bych neváhala s tím, komu dát můj hlas. I to byl důvod, proč jsme na zveřejnění kývli.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      PetCC     před 10 lety 09.10.2014 18:01 |  
      0 0

      Tak hlavně alespoň mají nějaký jasný cíl, není to jen neustálé omílaní, jak to všichni dělají špatně a MY to prostě uděláme správně. Takže se člověk doopravdy může rozhodnout.
      Já z Prahy 10 nejsem.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Maat     před 10 lety 09.10.2014 18:28 |  
      0 0

      Na Praze 10 bydlím a na rozdíl od ostatních voleb zitra nebudu přemýšlet, zda jen volit menší zlo, ale budu volit stranu, které věřím. Díky všem v DPD

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Carlos     před 10 lety 10.10.2014 09:17 |  
      0 0

      Jsem z Prahy 10 a slávista A nejsem blázen, abych volil DPD. Strana, která se spolčí s bývalými korupčníky z ODS, kteří si teď říkají Pro Prahu a jejíž jediná starost je fotbal... Tak slaboduchej ještě nejsem.

  2. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    spino     před 10 lety 09.10.2014 18:00 |  
    0 0

    Děkuji za tento článek. Politika, která se dotýká Slavie, je na těchto stránkách podle mě potřebná, protože na rozdíl od jiných diskuzních fór sem chodí chytří lidé, kteří dokážou o problému věcně diskutovat.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Kornovo     před 10 lety 09.10.2014 18:16 |  
      0 0

      tos nepsal ty?

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        spino     před 10 lety 09.10.2014 18:18 |  
        0 0

        To psal pan Krob. Předseda Odboru přátel.

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          biggris (přítel SN)     před 10 lety 09.10.2014 18:30 |  
          0 0

          On myslel ten prispevek. Chtel ti tim naznacit, ze nejsi inteligentni clovek. Ale vysvetlenej vtip prestava byti vtipem

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            Kornovo     před 10 lety 09.10.2014 19:34 |  
            0 0

            biggris: ted nechapu zas ja. jsem magor ja nebo jeden z vas?

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              biggris (přítel SN)     před 10 lety 09.10.2014 21:02 |  
              0 0

              Jak jinak jsme si meli vysvetlit nasledujici posloupnost:
              spino - jsem rad, ze sem pisou cytri lide
              kornovo - tos nepsal ty?
              nez takto: Spino je rad, ze sem pisi chytri lide -> spino si mysli, ze je taky chytry clovek, kdyz sem pise -> Kornovo se Spina pta, zda sem nekdo nepise jeho jmenem -> Kornovo si nemysli, ze Spino je chtrej clovek :D
              A ted mi teda reknete, ze jsem magor, ta pointa tam byla naprosto zretelna:D

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                slaviator     před 10 lety 09.10.2014 21:18 |  
                0 0

                Taky jsem to tak pochopil

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  edenian     před 10 lety 09.10.2014 22:27 |  
                  0 0

                  ... a Kornovo onemel :-))))

                  • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                    Kornovo     před 10 lety 09.10.2014 22:31 |  
                    0 0

                    nahled do studakovy duse :)

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                Eluin (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 15:31 |  
                0 0

                To je hotová metafyzika:-).

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              biggris (přítel SN)     před 10 lety 09.10.2014 21:02 |  
              0 0

              Jak jinak jsme si meli vysvetlit nasledujici posloupnost:
              spino - jsem rad, ze sem pisou cytri lide
              kornovo - tos nepsal ty?
              nez takto: Spino je rad, ze sem pisi chytri lide -> spino si mysli, ze je taky chytry clovek, kdyz sem pise -> Kornovo se Spina pta, zda sem nekdo nepise jeho jmenem -> Kornovo si nemysli, ze Spino je chtrej clovek :D
              A ted mi teda reknete, ze jsem magor, ta pointa tam byla naprosto zretelna:D

  3. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 09.10.2014 20:34 |  
    0 0

    Vážený pane Krobe,

    věta v textu mi doslova vyrazila dech: "Praha 10 vrací Slavii 3,5 milionu Kč za roky 2011 až 2013. Pokud by toto byl jediný hmatatelný výsledek činnosti Desítky Pro Domácí, pak je to více, než dala Slavii většina moralizujících kritiků."

    To myslíte vážně? Takže fanoušek, co nedá Slavii miliony je méněcenný? A kdo Desítku do té velké politiky dostal? Jako dospělý, jak vidno politicky angažovaný člověk, byste měl snést určitou míru kritiky. Tento článek tak na mě však nepůsobí.

    Desitka pro Domácí mi sympatická není, volit jí nebudu, už jen pro to, že na mě působí, že jediný jejich politický cíl je sypat veřejné peníze do pochybných, neprůhledných fotbalových kšeftů. Prahu 10 trápí jiné věci, než strádající fotbalové kluby.
    A upřímně se mi moc nelíbí ani angažmá Vrby v politice. Argument, že SKS potřebuje bojovat i na této frontě chápu. Ale nemám rád kumulace pozic a Vrba je toho krásným příkladem.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      slaviator     před 10 lety 09.10.2014 20:48 |  
      0 0

      105% souhlas

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        slaviator     před 10 lety 09.10.2014 20:51 |  
        0 0

        3,5 mega pro Řebíčka znamena taky méně peněz pro základní školy, neopraveni chodníku nebo nějaká jiná (ne)investice - prospěšnější než 3,5 mega majiteli kapitálové společnosti

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          Pajja55     před 10 lety 09.10.2014 21:47 |  
          0 0

          Když si vemu jak politici hospodaří a marní veřejnými financemi ať už ve svůj prospěch nebo jen na laciný populismus, aby se udrželi u koryt, tak mě osobně opravdu nevadí, že klubu vrací na daních 3,5 milionu. Řebíček je může v klubu dále investovat do posil, mládeže nebo třeba do pokut za chování fandů.....

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            slaviator     před 10 lety 09.10.2014 22:27 |  
            0 0

            A proč nedat ty peníze radši fakt základním školám? Bylo by to 100krat prospěšnější a 1000krat akceptovatelnejsi...

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              Pajja55     před 10 lety 09.10.2014 22:36 |  
              0 0

              To určitě, ale taky by ty peníze mohly skončit v nějakých pochybných projektech viz nová radnice pro Prahu 10. Nebo třeba jenom kalkují s tím, že když bude menší daň o to bude levnější vstupné, více diváků a tím pádem i větší příjem pro městskou kasu.

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 09.10.2014 22:40 |  
            0 0

            když to je přesně špatná úvaha. Všichni rozhazují, budeme rozhazovat taky, všichni kradou....

            Podle mě by města/stát vůbec neměly soukromé sportovní subjekty financovat. Maximálně podpořit rozvoj a sport mládeže. S odkupy zadlužených stadionů ad. nesouhlasím.

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              EdCable     před 10 lety 09.10.2014 22:56 |  
              0 0

              Ale ty 3,5 miliony neni podpora klubu, to je snad jenom rozhodnuti klub nezatezovat poplatky za divaky ucastnici se zapasu - vraceni naprosto nesmyslneho poplatku. Kdyby se nikdy ty penize nevybirali, bylo by to nejlepsi - zustaly by tam, kam je divaci dali - do klubu.

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                slaviator     před 10 lety 09.10.2014 23:12 |  
                0 0

                Jsou daleko nesmyslnejsi poplatky

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  EdCable     před 10 lety 10.10.2014 14:01 |  
                  0 0

                  Na a? Je spatne rusit nesmyslne poplatky A jenom proto, ze poplatky B jsou jeste nesmyslnejsi? Jak se tenhle argumentacni faul nazyva?

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  bongor     před 10 lety 11.10.2014 10:29 |  
                  0 0

                  Třeba tady čtu:Teletext ČT str.222.Pokutu dostal i Baník Ostrava za utkání Belgie -Andorra 6-0.To je úplně správný,ještě mi tam chybí kolik dostala Slavia za utkání Malta-Kostarika,protože kverulanti jako Baník a Slavia se musí trestat imrvere a proč?Nemají žádné správné vazby na FaČR a podobné skvělé organizce.Takhle to musíme soudruzi chápat,chápejme to politicky.

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              Pajja55     před 10 lety 09.10.2014 23:01 |  
              0 0

              S tím naprosto souhlasím, přímá investice veřejných peněz do ryze soukromých fot. klubů by neměla rozhodně být. Ale v tomto případě zrušení ticketovného mi nevadí. Ono ostatně ještě neznamená, že čím větší daň, tím větší příjem pro veřejné rozpočty. Nic se nemá přehánět. Dnes je zdaněno kde co a Praha 10 na Slavii určitě škodná není.

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                slaviator     před 10 lety 10.10.2014 00:51 |  
                0 0

                Kdyby to vracene tiketovne bylo vazane na mládež, tak by šlo o win-win situaci

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      winter (přítel SN)     před 10 lety 09.10.2014 21:04 |  
      0 0

      Kdo tam píše o méněcennosti? Jedině ty. A ta tebou citovaná věta je navíc naprosto pravdivá..

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Matysek     před 10 lety 10.10.2014 00:02 |  
      0 0

      Kdo nevolí s námi volí proti nám.... :D

      Mě by Desítka nevadila, pokud by se nedala dohromady spolu s populisty a politickými podnikateli z Hnutí Pro Prahu, z toho mi je zle.

      A asi i koho chleba jíš toho píseň zpíváš - agitka při zápase s Hajdukem, kde obyvatelé Prahy 10 měli po předložení občanky a lístku dres s logem MČ P10 - to mi přišlo tak laciné...

      K politickým projevům redakce: :(

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        spino     před 10 lety 10.10.2014 08:29 |  
        0 0

        Tady už bylo ale přece vysvětleno, jaká byla s tou agitací na Hajduku pravda!

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        bongor     před 10 lety 11.10.2014 10:32 |  
        0 0

        Mně desítka teda vadí,radši si dám dvanáctku,nebo třináctku Baronku.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Woltaire     před 10 lety 10.10.2014 19:20 |  
        0 0

        Mě fascinuje, jak se tady nadává na Hnutí pro Prahu jaký jsou to korupčníci a jak to maj v plánu vytunelovat a pak ti samý lidé, co toto vykřikují, jdou a volí Babišovi loutky... Přitom za mě Passner->Babiš

        Navíc v DPD je Jirka Vrba a Strašák, hlavně to je KOMUNÁL, ne celostátka!

        Bydlet na desítce, tak je volba jasná!

  4. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    dArtagnan     před 10 lety 09.10.2014 21:48 |  
    0 0

    Přátelé, netahejme na SN politiku. Samozřejmě pokud nejde o stranu, kterou volí člen redakce. Té klidně rovnou uděláme předvolební agitku... No nádhera :-(

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      quelhar (admin)     před 10 lety 09.10.2014 21:51 |  
      0 0

      Myslim, ze nikdo z redakce na P10 nebydli, tudiz DPD nikdo volit ani nemuze.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        leoneig     před 10 lety 10.10.2014 00:32 |  
        0 0

        Já zde taky nebydlím a o to více mě to vadí.Nechť si uchazeči udělají cílenou kampaň na Prahu 10,na naše fans v příslušné lokalitě a neSPAMuji s tím de facto zbytek fanoušků napříč republikou..

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      birkin     před 10 lety 09.10.2014 21:57 |  
      0 0

      fakt humus, se slavii to jde opravdu z kopce po vsech strankach...

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        birkin     před 10 lety 09.10.2014 21:59 |  
        0 0

        kdyz i fanouskovsky web (ktery do ted mohli vsechny ostatni kluby jen zavidet) se stava politickou agitkou...

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        leoneig     před 10 lety 10.10.2014 00:22 |  
        0 0

        Ja už toho teda mám dost..Věta typu "Jak ve volbách hlasovat pro Slavii " je úplně mimo mísu. Slavie neni do prdele politická strana,ale fotbalový klub,ať si pánové dejme tomu rozdavaji letáky na zápase s Barcelonou,ale tohle mě promiňte vyloženě sere a ať si každý říká co chce, důvěryhodnosti vedení klubu to rozhodně nepřidává.

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          bramburek (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 00:38 |  
          0 0

          aby ti z toho nepraskla cévka...

  5. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    golux     před 10 lety 09.10.2014 23:18 |  
    0 0

    Vážení, v dnešním světě souvisí vše se vším a jestli chceme uspět, musíme být silní ve všech oblastech reálného světa. A tedy i v rovině politické. Druhá varianta je, že na některé oblasti rezignujeme, ale pak si nestěžujme, že náš rival je lepší nejen na hřišti, ale i v jiných oblastech, které přímo či nepřímo děni ovlivňují. Každý by si měl odpovědět na otázku, zda ve svém osobním životě se opravdu chová tak, jak to požaduje po druhých a jestli takhle náhodou také nevyužívá všech možností jak si vydobýt lepší pozici. To, že někdo se politicky angažuje ve jménu nějaké věci, přeci není zločin. A vzhledem k tomu, že toto angažmá souvisí i se zaměřením tohoto webu, tj. se zaměřením na Slavii, tak nevidím důvod pro nezveřejnění tohoto článku.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      leoneig     před 10 lety 10.10.2014 00:24 |  
      0 0

      To neni jen o tomto článku viz můj příspěvek výše..

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        spino     před 10 lety 10.10.2014 00:46 |  
        0 0

        Je celkem smutné, že slávisté v této věci netáhnou za jeden provaz. Slavia na tom není dobře prakticky ve všech směrech. V prvé řadě je potřeba alespoň zachovat, nebo ještě lépe přidat, příspěvky na mládež, která je už řadu let v Praze oproti jiným městům podhodnocená. Ale nejen na ní, ale i obyčejný každodenní sport za barákem. Tyto koncepce se snaží Desítka pro domácí rozvíjet.

        Například nebýt dosavadních grantů, které prosadila DPD, hokejová mládež by nikdy nezískala statut Akademie ČSLH, protože ty požadavky na prostory a vybavení jsou opravdu hodně přísné. A pokud by Slavia tento statut nezískala, hodně dětí by přešlo do konkurenční Sparty, kde ty závazky Akademie ČSLH prostě dostanou.

        Dále si neustále stěžujeme, že Slavia nemá síň slávy. Desítka chce zrekonstruovat chátrající Kulturní dům Eden, aby sloužil především pro rodiny s dětmi, které by si v zimě mohly kde hrát, a jeho součástí by byla také ona vytoužená síň slávy. A nejednalo by se jen o fotbal, ale o všechny sporty, které máme rádi. Slavia je fenomén, který si takové muzeum zaslouží.

        Opravdu se rozmýšlím nad tím, co ještě by mělo slávisty přesvědčit, než to, že jsou pod tímto programem Desítky podepsány asi největší slávistické osobnosti z řad fanoušků, co žijí - Martin Krob, Strašák, Jirka Vrba, Petr Pína, Daniel Kolman, paní Ziková a další.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Woltaire     před 10 lety 10.10.2014 19:22 |  
      0 0

      Díky moc za tento názor!

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Woltaire     před 10 lety 10.10.2014 19:22 |  
      0 0

      Díky moc za tento názor!

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      bongor     před 10 lety 11.10.2014 10:35 |  
      0 0

      Tohle je rozumný názor.Může nám to líbit nebo nemusí/to spíš/,ale takhle to tady funguje.

  6. vlastník

    rak (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 00:51 |  
    0 0

    Není to úplně k věci, mně by ale třeba vůbec nevadilo, kdyby klub byl třeba částečně vlastněn městem, městskou částí, fanoušky apod. Při všech nevýhodách by na to bylo více vidět a nakonec byla i určitá zainteresovanost na tom, aby klub byl úspěšný. Takové postavy jako Sisák, ale i Řebíček a další to mají jako hračku, co je v pozadí je neviditelné a někdy těžko pochopit, proč to vůbec chtějí mít.

  7. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    brugy     před 10 lety 10.10.2014 01:00 |  
    1 1

    delat politiku, zvlaste dobre a ku prospechu vsech nikoliv s
    jen sebe, je prospesna a ctihodna vec, stejne jako byti podnikatelem, to ze se v 90.letech tato slova stala synonymem bidactvi je smutne a nestastne, cim vic politiku (lidi verejne cinnych) a podnikatelu (v pravem slova smyslu), bude podporovat Slavii tim lepe (a vsichni dalsi)! jak rikal TGM 50 let (ted uz jen 25) a mame vyhrano, nejenom ve Slavii :-)

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      spino     před 10 lety 10.10.2014 08:31 |  
      0 0

      Souhlasím. Pokud budeme obecně nahlížet na politiku jako špínu, která si nezaslouží pozornost, pak se z toho marasmu v ČR nikdy nedostaneme, protože u koryta budou stále ti samí. :(

  8. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Borris     před 10 lety 10.10.2014 05:16 |  
    0 0

    Nemám rád když se míchá politika se sportem. Mělo by se radši řešit, proč jsme pětkrát po sobě prohráli a jak se co nejdříve zase dostat v tabulce hore.

  9. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Markus     před 10 lety 10.10.2014 06:46 |  
    0 0

    Opravdu! Úspěchu se dá dosáhnout vždy mnoha cestami, tohle je cesta která se mi opravdu nelíbí a vždy tam budou pochybnosti. Slavia je profesionální klub, město si nemá hrát na podnikatele, stejně jako nemá vlastnicky vstupovat do klubu ani stadionu, nemá dávat příspěvky na sport ani je přerozdělovat mezi kluby (ideální prostředí, které bude snaha ovlivnit) a vyděsilo mě, že tu vůbec existovalo nějaké tiketovné. Spíše než propojení to nazvu zapletením sportu a politiky ...

  10. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Edwardtheiron     před 10 lety 10.10.2014 06:57 |  
    0 0

    Radši se nebudu moc vyjadřovat, aby mě zase nějaký troubelín nenapadal, že tady rozeštvávám fanoušky, ale velmi se mi to nelíbí. Slavia existovala i bez politiků a není důvod si myslet, že bez nich nemůže existovat i dál. Oproti tomu, byli to z velké části právě politici, kdo dostal Slavii do současné situace a fakt si nemyslím, že ji politici dostanou zpátky na výsluní. Tohle není ta správná cesta. A opravdu se mi nelíbí, když si někdo buduje politickou kariéru přes Slavii!

  11. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Barra     před 10 lety 10.10.2014 08:42 |  
    0 0

    S pokutou 50tis za dymovky v derby jsme z toho vyvazli velmi, velmi dobre. Ted jeste ty penize nejak dat dohromady, protoze gentleman nebude snad cekat, ze nekdo jiny zaplazi jeho ucet.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Barra     před 10 lety 10.10.2014 08:43 |  
      0 0

      Samozrejme "zaplati jeho ucet".

  12. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    mpik     před 10 lety 10.10.2014 09:00 |  
    0 0

    Pokud i sem chcete tahat politiku, tak jděte víte kam...

  13. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 09:15 |  
    0 0

    Vážení přátelé, mnohým z vás nerozumím. Politika není sprosté slovo, není to něco špatného, něco opovrženíhodného. Naopak, politika je součást našeho života. Politika je to, jak vyjít s manželkou. Politika je jednání s šéfem. Komunální politika správa našeho okolí, celostátní je správa naší země. Pokud někdo založí sdružení, orientované na podporu zájmů Slavie, pak tento web je přesně jeho informačním nosičem.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      slaviator     před 10 lety 10.10.2014 09:22 |  
      0 0

      Politika není umění vyjít s manželkou, to je diplomacie.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 09:25 |  
        0 0

        :-)

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Markus     před 10 lety 10.10.2014 10:45 |  
        0 0

        Jestli je to diplomacie, tak jsme všichni ženáči Neville Chamberlain :)

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        doctorex (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 14:13 |  
        0 0

        A já myslel že černá magie.. :-)

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 11:46 |  
      0 0

      Dle mě jsou uvedené přirovnání nepřesná.

      SK Slavia Praha je soukromý subjekt a neměly by se do něj cpát veřejné peníze s výjimkou rozvoje mládeže.

      Mj. za komanče nám protěžování Dukly/Sparty politiky smrdělo, ale kdyby šlo o Slavii, je to v pořádku? To snad ne.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        winter (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 13:55 |  
        0 0

        tobě asi nedochází že ty peníze co Slavia dostane jsou peníze za naprosto nesmyslný poplatky který se jinde neplatí.. Slavie jen dostane zpět co jí patří a co ji nemělo být vzato. To neni žádný protěžování, tvoje uvedené přirovnání (protěžování Dukly, sralty) jsou nepřesná.

  14. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 10:01 |  
    0 0

    Milá redakce,

    nebydlím na 10, tudíž by mi měl tento článek být fuk, ale prostě mi není. Tento web se vždy tvářil jako apolitický, věcný a záměřený čistě na dění ve fotbalové Slavii. Proto sem většina lidí chodí.

    Se vší úctou a uznáním k Vaší práci, Vás moc prosím pro příště si odpusťte tyto politické agitace.

    S pozdravem

    Michal K.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      quelhar (admin)     před 10 lety 10.10.2014 10:08 |  
      0 0

      Až bude možné oddělit Slavii od komunální politiky na Praze 10, tak s tím budu bezvýhradně souhlasit. Aktuální situace je ale bohužel úplně jiná.

  15. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    el_moscardon     před 10 lety 10.10.2014 10:18 |  
    0 0

    Je mi líto, ale já jsem zásadový člověk a městské a obecní úřady jsou zde od spravování veřejného sektoru a výkonu přenesené působnosti, nikoli k zasahování do soukromého. Právě toto zasahování vede k neustále většímu nárůstu veřejných rozpočtu a přerozdělování (=socialismu), které stojí peníze a které ideově naprosto odmítám. Držím vám tedy palce ve vašem boji a respektuji vaši apolitickou sílu, ale toto pro mě není.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      rak (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 11:22 |  
      0 0

      No, dobře. Ale jsou alternativou lidi jako Sisák, Řebíček, Pitr, Krejčíř, Kožený apod? Čistě soukromé vlastnictví. Do ničeho jim nikdo kecat nebude.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        spino     před 10 lety 10.10.2014 11:55 |  
        0 0

        Existuje strana, pro kterou jsou tebou jmenovaní modly. A mám takový pocit, že kolega nad tebou je jejich volič.

        Každá moderní evropská společnost v menší či větší míře přerozděluje. Kdo chce politiku bez přerozdělování, je utopista.

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          el_moscardon     před 10 lety 10.10.2014 12:09 |  
          0 0

          Nedomýšlejte si kolego, koho volím, ano? Máte přesně rétoriku dob dávno minulých. Kdo není s námi, je proti nám, že? Pluralita názorů je naprosto nepřípustná a jakmile někdo smýšlí jinak, hned je ho potřeba dehonestovat přiřazením k třídnímu nepříteli.
          Nic neni černé nebo bílé příteli a existuje opravdu spousta dalších alternativ. To že odmítám státní zásahy do soukromých aktivit neznamená, že jsem anarchista nebo korporativista. Já si o vás díky Vaší urputnosti a názorové netoleranci mohu také myslet cokoli, ale nebudu, jelikož vás neznám.

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            spino     před 10 lety 10.10.2014 12:11 |  
            0 0

            Omlouvám se. Vyznělo to tak.

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          slaviator     před 10 lety 10.10.2014 12:13 |  
          0 0

          Kolega výše může být jenom ekonomický liberál (jako třeba Mach či Smetka) nebo libertarián (jako třeba Vít Jedlička), to tě nenapadlo?

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            spino     před 10 lety 10.10.2014 12:47 |  
            0 0

            Libertariánství je podle mě extremistická, antisystémová ideologie. Odmítám jakékoliv vyhraněné proudy základních ideologií. Ale je to věc názoru...

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              doctorex (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 14:11 |  
              0 0

              Víš, že to co tu máme je vyhraněný proud základní ideologie? Protože moderní ideologie v jejich základní podobě se formovaly někdy v 19. století. To co máme tady je vyhraněná verze. Ale nejsem politolog, jiný by k tomu třeba věděl víc.

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                spino     před 10 lety 10.10.2014 14:58 |  
                0 0

                Teď moc nerozumím, jak to myslíš.

                Jsou klasické ideologie, jejich moderní verze a všelijaké jejich průsečíky, ale pod pojmem vyhraněné proudy si představuji vyhraněné verze základního trojúhelníku socialismus-liberalismus-konzervatismus.

                Já měl na mysli extrémní odnože těch základních - fašismus, komunismus, anarchismus (ať už levicový, nebo pravicový).

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        slaviator     před 10 lety 10.10.2014 12:09 |  
        0 0

        Ano, tak by to mělo taky být. Společnost může vytvářet nátlak, ale vlastník soukromého majetku si s ním nakonec může udělat co chce (nebo co chce pokud tím nepoškodí majetek třetích osob)

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          spino     před 10 lety 10.10.2014 12:13 |  
          0 0

          Tento model evidentně v postkomunistické ČR nefunguje, když plodí takové podnikatele, jako výše zmínění.

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            slaviator     před 10 lety 10.10.2014 12:21 |  
            0 0

            A proč nefunguje? Protože se přerozděluje tolik peněz... Protože jsou všechny ty možné dotace a podobně...

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              spino     před 10 lety 10.10.2014 12:54 |  
              0 0

              Nefunguje to pro to, že tihle zločinci obcházejí zákony, proto je potřeba jim tyhle podvody co nejvíce ztížit prostřednictvím zákonů, které podle některých narušují soukromí, jako akcie na jméno (to už teď zavedli), majetková přiznání, zveřejňování smluv atd.

              Všechny tyto teze ekonomičtí liberálové kolem Václava Klause odmítali.

              Těch mechanismů je samozřejmě víc a není to jednoduché, jen jsem uvedl přesný příklad toho, kde se s libertariány rozcházím.

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                slaviator     před 10 lety 10.10.2014 13:33 |  
                0 0

                No vidíš, ty si myslíš že to vyřeší co nejvíce regulací, já si myslím, že to vyřeší to, že veřejný rozpočet je co nejmenší a politici+úředníci rozhodují o co nejmenších částkách a daleko více než dnes se nechá v kapsách občanů (a u to platí i o komunálu - poplatky za svoz odpadu, daň z nemovitosti, poplatky za předzahrádky, poplatky za psy... A že to funguje se ukazuje v Teplicích, které poplatek za svoz odpadu nemají, nemají poplatky za předzahrádky u hospod, zábor veřejného prostranství je 45 dní zdarma, poplatek za psa je marginální, daň z nemovitosti je na spodní sazbě, lázeňský poplatek je taky zrušen... A přesto mají jako jediné město s počtem obyvatel více jak 10.000 obyvatel přebytkový rozpočet!)

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 18:23 |  
                  0 0

                  Přesně ono je to už tím přístupem. Musíme hospodařit s malými přijmy oproti tomu budeme utrácet jak se nám zlibí a zybtek si pujčíme nebo vymyslíme nový poplatek... To se pak krade ve velkém...

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 18:21 |  
                0 0

                Regulace nikam nevede, reguluje se čím dál víc a krade se čím dál víc. Proč? Protože každá regulace jen zvyšuje korupční potenciál. Čímž jen pomáhá tebou zmiňovaným zločincům, protože jim nedělá problém zaplatit si kohokoli a dokážou tím obejít jakoukoli regulaci. A protože ta regulace jen odstřihne menší ryby které nemohou tolik uplatit tak tihlenti tím jen víc ukrojí z veřejného sektoru.
                Ovšem pokud by se místo regulací začal osekávat státní rozpočet o všechny naprosto zbytečné přerozdělování tak se ten koláč, ze kterého se krade sakra zmenší. Ano nejsem naivní vždy se bude krást. Ale čím víc proteče státní kasou tím víc se utopí v kapsách mafie. Proč asi i pravicové strany zavádějí nové daně a poplatky, protože si chtěj taky ukrást. Kdyby stát místo všech možných dávek raději snížil daňovou zátěž co by se stalo? Víc peněz by zůstalo v našich kapsách ale méně peněz by pak zbylo na kapsy politických mafiánů. Proto je to pro současnou politickou špičku nepřijatelné a dělají vše proto aby nositele těchto myšlenek co nejvíc zdiskreditovali.

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  spino     před 10 lety 10.10.2014 22:33 |  
                  0 0

                  Když budu ignorovat ten jednostranný výklad, tak jen řeknu, že podle mého názoru je problém ve zkažené společenské morálce (všimni si, že všichni tihle zločinci jsou buď bývalí stoupenci režimu - Klaus, Babiš, nebo paraziti na systému - Rittig, nebožtík Mrázek), který vyřeší nová generace. Prostě totalita svým ekonomickým nefunkčním modelem zdeformovala morálku společnosti, která se teď v liberální demokracii postupně narovnává.

                  Kvůli tomu nemusíme rušit daně a vystupovat z Evropské Unie.

                  • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 11.10.2014 00:00 |  
                    0 0

                    ne rušit, omezit, výrazně.

                    mafie napojená na státní cecek není naše specifikum ale vyskytuje se v všude i tam kde komunismus znají jen z učebnice. A čím víc přes státní kasu proteče tím jsou tam tito parazité movitější.
                    Když chceš parazita zničit, musíš mu oslabit hostitele.
                    Ano píšu to zjednodušeně ale nebudu tady psát slohovou práci přece :)

  16. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 11:13 |  
    0 0

    Takže politika je na SN tabu, ale pokud se jedná o kamarády, mohou jít zásady stranou. Znechucení je dost silné slovo, šoufl se mi za poslední měsíc dělalo jen z plakátu Tondy Panenky se Zoufalíkem, webu jakési laciné vysloužilé šlapky z Anofertu a chorea o tom, že jsme čistokrevní árijci a žádný žiďácký untermenschové, když se nám za Heydricha tak dařilo.
    Obecně nevěřím stranám, jejichž program pokrývá jednu úzkou oblast života společnosti, ať už jsou to Piráti, Zelení nebo Strana přátel piva. Jako Vršovičák navíc budu volit opozici proti stranám, které u nás na desítce tvořily zoufalíkovskou mafii, tedy včetně DPD. Neberte si to osobně - jde o princip, když jsem bydlel na Smíchově, volil jsem proti Jančíkovi a jeho nohsledům.
    V seznamu vidím skoro samé úředníky, až na 2 výjimky, rovněž dlouhá léta spjaté se státní službou. Dost bych pochyboval, že někdo z nich vyzdvihoval své slávistické přesvědčení ve volební kampani.
    Nechápu, jakým způsobem by mohl Sportovní klub Slavia přijít o pronajaté pozemky pod stadionem, zatím jsem totiž nezaregistroval jedinou informaci, která by tomu nasvědčovala (temné narážky ve stylu Jirky jedničky, že se možná budeme všichni divit, neberu). Vyloučeno to samozřejmě není, třeba byla špatně sepsaná smlouva a případný soud by je mohl přiřknout někomu jinému; v tom případě bych rád věděl, jakým způsobem může zastupitel či radní ovlivnit výrok soudu nebo vztahy dvou soukromých subjektů. Do té doby jste u mne v kategorii strašících demagogů, kteří ve volbách vytahují fiktivní nebo absurdně zveličené problémy, které - i kdyby byly reálné - v dané funkci nemohou nijak ovlivnit, typu volte nás do zastupitelstva Kropáčovy Vrutice, jinak budete platit za operaci slepáku milion, volte Milouše na Hrad, jinak vám krvelační Sudeťáci seberou barák, zvolte mne do Senátu a postavím vám v Kotěhůlkách hasičárnu.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Markus     před 10 lety 10.10.2014 11:55 |  
      0 0

      +1

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        golux     před 10 lety 10.10.2014 12:23 |  
        0 0

        Mladý pane, viděl jste někdy důl, to je díra v zemi. Peněženku mi můžou vzít, kočár mi můžou vzít. Ale důl? Ten se může zasypat, zatopit, ale nikdo vám ho nemůže vzít!" A Smrtka se začne zlověstně smát...

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 12:50 |  
          0 0

          Tak jestli čekáme další bolševický puč, pak problém pozemku pod stadionem čutálistů nabývá důležitosti srovnatelné s mastným papírem od salámu.
          Já nadále optimisticky předpokládám, že soukromé vlastnictví nadále zůstane nedotknutelné a případné nejasnosti bude jako dnes řešit soud podle zákonů a nikoli soudruh náčelník revoluční gardy podle "spravedlivých požadavků všeholidu".
          V tom případě bych rád slyšel, jaké páky na rozhodování soudů (nebo případnou změnu zákonů) získává občan zvolením do obecního zastupitelstva. Děkuji předem za informaci.

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            golux     před 10 lety 10.10.2014 12:59 |  
            0 0

            No bolševický puč nečekám, ale již dnes je možné vyvlastnění v režimu obecného zájmu (viz liniové stavby, apod.) To ale není případ Slavie a jejich pozemků, nicméně existuje mnoho možností, jak o ně přijít. Např. jednou z nich je, že propadnou České spořitelně v případě, že se nebude řádně splácet dluh. A zařídit, aby na splácení nebylo, není zase tak složité... a ani k tomu soudy potřebovat nebudeš:)

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 13:16 |  
              0 0

              Pokud někdo tvrdí, že pozemky jsou součástí zástavy, pak zná obsah smlouvy mezi "velkou" Slavií a investorem/bankou, v tom případě bych byl rád, kdyby ukončil mnohaleté dohady a jako slávista (klidně anonymně) napsal, jak to tedy je. (Osobně si myslím, že je nesmysl, aby bance propadly jen pozemky vlastněné třetí osobou a stadion zůstal v rukách neplatícího vlastníka, ale teoreticky to možné je.)
              A pokud je to opravdu tak, ještě bych uvítal informaci o tom, jak tedy chce jako obecní zastupitel zařídit, že soukromý majitel stadionu bude závazky platit. :)

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                golux     před 10 lety 10.10.2014 13:41 |  
                0 0

                Podívej, já smlouvu do detailu neznám a přiznám, že jsem ji nečetl. Ale to, že pozemky jsou v zástavě, to vím na 100%, bez této zástavy by stadion nestál, za to mohu dát ruku do ohně.
                Zastupitel může ovlivnit hodně, třeba to, jestli radnice pomůže s finančními problémy, třeba majetkovým vstupem, či ne. Vždyť většina stadionů v Česku je v majetku města nebo se město finančně podílí.
                Zastupitelstvo může pomoci financovat mládež. Proč má jenom Sparta sbírat dotace na svou Strahovskou akademii? Nota bene ze státního rozpočtu. Rozpočet Slavie není jen ligový tým, majitel musí financovat vše od žáků až po juniorku a že těch týmů Slavia má, viď?
                Prostě způsobů, jak ovlivnit dění je více.

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 15:17 |  
                  0 0

                  Mládež ve Slavii funguje pod hlavičkou občanského sdružení, právě kvůli tomu, aby mohla dostávat dotace z veřejných peněz. (Nejsem si jist, že přímo ze státního rozpočtu - to bych se zase zeptal jako neodbytný zvědavý Karásek, jaký vliv na státní rozpočet má zastupitel Prahy 10).
                  To zařídili Kisel s Řebíčkem - ano tím člověkem, který podle podobných fantasmagorií vysázel za Slavii půl miliardy, aby z ní pak mohl řádově tisíciny této částky "vytunelovat". Super kšeft.
                  Majetkový vstup je v rozporu s péčí řádného hospodáře - městu nepřinese lautr nic, jen finanční ztrátu. Že to má Chacharovsk nebo jiná města jinak, není argument. Dobře, že jsem se to dozvěděl, chtěl jsem tam alespoň pár jmen zaškrtnout, takhle samozřejmě nic.

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                lassiter     před 10 lety 10.10.2014 13:45 |  
                0 0

                Zástavu lze snadno zjistit na katastru. Podle toho, jak to chápu já, chce DPD prosazovat vstup města do společnosti provozující stadion a tím chce mít ten zastupitel určitou kontrolu nad tím, zda bude tato společnost své závazky platit.

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  doctorex (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 14:09 |  
                  0 0

                  Zrovna na to koukám a nějaká zástava tam je. Ale asi o tom člověk víc nezjistí.

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 14:35 |  
                  0 0

                  Konečně nějaká informace, DPD tedy chce z mých peněz zaplatit soukromému majiteli stadionu pár set mega a dále ho dotovat, jen aby pozemky pod stadionem zůstaly ve vlastnictví SK Slavia.
                  Paráda, zdroje tu tedy jsou, nebudu se jako kverulant ptát, kde na to vezmou peníze, a už běžím s chorálem na rtech volit Strašáka!
                  Ad zástava, podle katastru tam skutečně je. Ale asi nemám dostatek halucinogenů, abych si dokázal představit, že vlastník stadionu přestane platit, banka mu sice vezme stadion, ale zůstane mu hřejivý pocit, že Slavia také přišla o pozemky.

                  • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                    spino     před 10 lety 10.10.2014 14:48 |  
                    0 0

                    To je pochopitelně lež. Nic takového DPD ve svém programu nemá a zrovna dneska ve Sportu se proti tomu Vrba ohrazuje.

                    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 15:25 |  
                      0 0

                      Tak mi to Vosle zkus vysvětlit. Ptám se tu po desátý, a furt jenom dojmy.
                      Jak chce tedy DPD v zastupitelstvu MČ P10 zabránit případnému propadnutí pozemků pod stadionem, když ten stadion nebude vlastnit?
                      Bude vyhrožovat bankéřům/soudcům, že nechá jejich děti vyhodit z veřejných škol? Nebo jak?

                      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                        spino     před 10 lety 10.10.2014 15:59 |  
                        0 0

                        Desítka chce dohlédnout na to, aby peníze, které dluží stadion Praze 10, nebyly znepřístupněné. Těch právních variant je několik, jednou je i získání podílu ve stadionu, ale podle Jirky Vrby koupě stadionu není v této kauze prioritou. Více informací dostaneš, když se jich zeptáš přímo: http://desitkaprodomaci.cz/cz/kontakt

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  bongor     před 10 lety 11.10.2014 10:40 |  
                  0 0

                  Jenže zástavu srdce tam nezjistíš.

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              doctorex (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 14:05 |  
              0 0

              Vyvlastnit ve veřejném zájmu šlo vždy.
              Viz:
              LZPS článek 11 (4) Vyvlastnění nebo nucené omezení vlastnického práva je možné ve veřejném zájmu, a to na základě zákona a za náhradu.

              A to je z roku 1992.

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 14:47 |  
                0 0

                Vyvlastnění pozemků v majetku občanského sdružení a jejich přidělení soukromému subjektu s neznámou vlastnickou strukturou je ve veřejném zájmu? WTF?

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  doctorex (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 14:57 |  
                  0 0

                  "No bolševický puč nečekám, ale již dnes je možné vyvlastnění v režimu obecného zájmu (viz liniové stavby, apod.) "

                  A na to jsem reagoval, že nejde o výmysl dnešní doby, že je to věc dost stará, nechápu tedy reakci?

                  • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 15:35 |  
                    0 0

                    Tak to pardon, ve vlákně se trochu ztrácím, pokud to mělo být jen poučení pro goluxe, že to bylo možné vždycky, od počátků soukromého vlastnictví, tak není co dodat.
                    To ale nebyla otázka. Ta zní, jak DPD zařídí, že pozemky zůstanou velké Slavii.

  17. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 11:59 |  
    0 0

    Já chci okrajově články o hokeji, když tu může být takováhle špína.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      golux     před 10 lety 10.10.2014 12:19 |  
      0 0

      Špína? To jsi kamaráde přehnal. My jsme opravdu divný národ. Ode zdi ke zdi... Prostě svět je neskutečně propojený a vzájemně provázaný, vše souvisí se vším. A sestava na radnici prostě ovlivňuje a bude ovlivňovat i sportovní stránku a budoucnost Slavie zvlášť. Zavírat před tím oči nepomůže a snít o spravedlivém světě také ne.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 12:57 |  
        0 0

        Chceš tvrdit, že na Praze 10 vedení města, kde již v článku zmiňovaná strana je, není politickou špínou (včetně těch bohatých pánů v pozadí)? Možná se dopouštím přílišného zjednodušování, ale to mi v tomto případě nevadí.

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          golux     před 10 lety 10.10.2014 13:04 |  
          0 0

          To vůbec nerozporuji, jen říkám, že když před tím budeš zavírat oči a nic nedělat, tak to nezměníš. Možná se na to hodí slova písně od Nohavici:
          Leckterej hlupák se dodneška o Pravdu hádá,
          pravdy se ovšem v těch řečičkách nedobereš,
          jistěže ve světě nakonec zvítězí Pravda,
          ale až dokáže to, co dokáže Lež

          Bohužel...

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      spino     před 10 lety 10.10.2014 12:43 |  
      0 0

      Takhle urážet celý Odbor přátel, včetně letitých slávistů na kandidátce...

      Nekomentuji.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Tonda     před 10 lety 10.10.2014 12:52 |  
        0 0

        ty a hlavně ty raději nikoho nepoučuj o tom že nemá urážet...

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 12:55 |  
        0 0

        Hele nikdo žádnej OP neuráží a že česká politika špína je o tom není potřeba diskutovat.Prostě oni do tý špíny jdou,jak to dopadne ukáže čas.

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 12:57 |  
          0 0

          Děkuji za přesné pochopení mých slov.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 12:59 |  
        0 0

        Pro tebe Spino mám přátelskou radu (jako vždy). Když něco nekomentuješ, tak drž hubu.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Markus     před 10 lety 10.10.2014 14:38 |  
        0 0

        Že se nechají zblbnout je smutné, ne k urážení. Více mi vadila jejich pasivita v letech minulých. Co se začal stavět nový stadion, měli zaslepený zrak a mlčeli.

  18. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Tonda     před 10 lety 10.10.2014 12:59 |  
    0 0

    příjde mi opravdu hodně smutné, že si slavia musí pomalu zakládat politickou stranu aby se vyškrábala z vlastních sraček... nebude-li vůle od majitele, nepomůže nic. Přiznejme si to.

  19. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    wotlemburg     před 10 lety 10.10.2014 14:14 |  
    0 0

    Nějak jsem v diskusi nikde nenašel reakci na poslední větu v článku:

    Vyzývám všechny, kdo jsou znechuceni propojováním sportu a politiky, aby našli jiné funkční cesty, jak zajistit Slavii několikamilionové příspěvky každý rok. Potom budou mít můj hluboký obdiv a smeknu!

    Opět je to tu všechno půl na půl, přesně tak jak je to se Slavií jako takovou. Každý je chytrý a konstruktivní návrhy nikde. Jestli si myslíte že všechny vaše vize splní současný majitel, tak jste naivní. Tak jak je nastvena současná situace v našem sportu, tak se bez podpory politiků bohužel neobejdem. Český Abramovič nebo vyštvaný Korbel na obzorunejsou.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Barra     před 10 lety 10.10.2014 14:42 |  
      0 0

      A resi nekdo kolik Slavie zbytecne a nucene zaplatila za posledni 3 sezony na pokutach do pokladny FACR a kolik financni ztraty mela kvuli uzavrenemu stadionu? Take tyto penize se daly zajiste lepe vynalozit.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Dobi     před 10 lety 10.10.2014 14:46 |  
      0 0

      Já si myslím také, že politika by do sportu patřit neměla. ALE: Kolibřík Bém pro Spartu "ukradl" Spartakiádní (dříve Masarykův) stadión a za pražské peníze tam bylo vybudováno tréninkové středisko Sparty... "To se nám to hoduje, když nám lidi pučujou!" pravil feldkurát Otto Katz. A nejen půjčují, dokonce dávají! Já jako občan Prahy 6 bych - nebýt toho vrácení - ze svého nemalého vstupného tedy dotoval třeba ty chodníky na desítce. Na Praze 6 teď v mém okolí zahájili nesmyslnou přestavbu náměstíčka, kde byl velmi dobrý povrch a museli jej rozmlátit. Přitom za rohem je jiná ulice, která je rozbitá jak Drážďany v roce 1945! To jsou investované peníze? Ne, malá domů! Takže já si myslím, že za tento krok můžeme DSD jen a jen poděkovat. Volím křížkováním, za Prahu dokonce dávám hlas jedenácti sdružením! Znáte někdo sdružení, kde by si všech 65 kandidátů zasloužilo Váš hlas? Já tedy ne! Takže hlas daný DSD vůbec nepovažuji za podporu třeba pana Řebíčka, jak tady i padlo!!!

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Dobi     před 10 lety 10.10.2014 14:48 |  
        0 0

        Kurňa, DPD - Desítka pro domácí!

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Markus     před 10 lety 10.10.2014 14:51 |  
      0 0

      Několikamilionové příspěvky jsou fajn, ale komu vlastně?! Tady je megaúkol sjednotit vlastnictví klubu a stadionu, vyřešit všechny závazky, odstranit všechny břemena, to je spousta čištění, na které potřebuješ spoustu peněz na právníky a urovnání věcí. Chvilku jsem si dělal naděje, že to vzal vážně NATLAND, ale tam to po půl roce skončilo přehozením na Řebíčka. Ten měl tento plán nejspíše také, ale ani on neměl na ten úkol dostatek prostředků. Opravdu si nemyslím, že by se do těchto aktivit měla zapojovat radnice, tam má úplně jiné funkce, než se motat do podnikání a fotbalový klub i stadion podnikáním prostě jsou, to mi nevymlouvejte. Debilní je, že co jsem se já ptal, nikdo ze solidních organizací nemá absolutně zájem se do takové aktivity zapojit nebo jí dokonce vést, vnímají to jako naprosto nepřijatelné investiční riziko. Abych to něčemu přirovnal, zamotalo se to tak moc, že jsou tam složité uzly a rozmotat je stojí obrovskou námahu. Jiné řešení by byla důvěryhodná nadace, umím si představit spolupráci s NFPK, která by ty věci rozmotávala, tam už si umím představit i nějaký grant ze strany radnice. Ale nevěřím, že by majitel Slavie takovou nadaci chtěl vidět ...

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        spino     před 10 lety 10.10.2014 15:05 |  
        0 0

        Opět opakuji zásadní mýlku. DPD nechce dát soukromím společnostem ani korunu!

        Příspěvky na mládež získá Slavia skrze občanské sdružení, rekonstrukce stadionu v Ďolíčku bude čistě městská záležitost a Muzeum Slavie je pozitivní externalita rekonstrukce kulturáku. Bůh ví, jestli za to Slavia nebude něco doplácet, to nevím.

        Na Eden chce DPD jen dohlédnout, aby Praha 10 nepřišla o peníze, které jí Vinet dluží.

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 15:53 |  
          0 0

          OK, takže tu větu, DPD že zabrání tomu, že SK Slavia nepřijde o pozemky pod stadionem, mám brát stejně jako billboardy s Paroubkem "zruším ranní kocoviny"?
          Tomu ale věřil jen imbecil Škromach, tady je skokanů na špek dlouhá fronta :)

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 18:01 |  
      0 0

      Jako člověk pravicově smýšlející a přesvědčen, že každý člověk nebo firma si má na sebe vydělat sama rozhodně nekvituju a netoužím po tom aby Slavia sojila veřejné peníze díky tomu, že si na radnici dosadí svoje lidi. Ano vím jaká je realita ale nebudu to podporovat když se mi to příčí. Ještě mám nějakou čest.

  20. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 15:24 |  
    0 0

    Kurňa, tak rád bych se zapojil do debaty, ale vůbec nevím o čem je řeč... :-(

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 15:28 |  
      0 0

      Tak to máš blbý :-)

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Barra     před 10 lety 10.10.2014 15:35 |  
      0 0

      Spino ti to urcite rad vysvetli -:)

      A at jdes volit. U nas voli kolem 90% opravnenych, i kdyz pod hrozbou pokuty je ucast povinna. Nekdy musi ale clovek byt nakopnuty k tomu, aby plnil sve pravo volit a posleze neskuhral, jak je vsechno spatne a nebral slova 'politika = fuj' do ust.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        spino     před 10 lety 10.10.2014 15:47 |  
        0 0

        Povinnou volbu bych také zavedl. Třeba by se už komunisté do sněmovny nepodívali.

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          Kornovo     před 10 lety 10.10.2014 16:01 |  
          0 0

          to by ses divil kolik je mladych komunistu. ja asi volit nepujdu, uvidim zitra podle nalady

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          dArtagnan     před 10 lety 10.10.2014 16:02 |  
          0 0

          Právě za komunistů naposled byla.

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            spino     před 10 lety 10.10.2014 16:05 |  
            0 0

            Hezky překrouceno.

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 17:58 |  
              0 0

              Na tom není nic překrouceno. Povinná volba rozhodně nepatří k demokratickým principům a nevidím důvod proč člověk, který prostě podle svého svědomí si nevybere žádnou stranu nebo kandidáta by měl být nucem aby si někoho vybral. Co je podle tebe lepší, když přiujde 40% těch co volit chtějí a volí podle toho co chtějí nebo aby přišlo 90% ale 50% (z celku) by volilo z povinnosti a lístek by si prostě náhodně vylosovali jen aby nedostlai pokutu? To je podle tebe legitmně zvolené zastupitelstvo(vláda). A možná by jsi se divil, kolik takových by volilo komunisty....

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                slaviator     před 10 lety 10.10.2014 20:08 |  
                0 0

                Já jsem pro, aby ti kdo nejdou k volbám neměli sebemenší nárok na žádnou dotaci, na sebemenší státní příspěvek a podobně.

                V principu bych to označil jako "stát tě nezajímá když jsou volby, tak ty nezajímáš stát".

                Pořád se totiž dá taky jít k volbám a jako nespokojenost vhodit prázdnou obálku. Nejpohodlnější řešení (po řešení "nejít vůbec k volbám"). Mimochodem, prázdnou volební obálku jsem vhodil i já dnes.

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 23:57 |  
                  0 0

                  Já jsem pro aby žádné dotace a státní příspěvky nebyli vůbec. A popravdě, kdyby mi volby zaručili že se o mě stát nebude zajímat to by byla krása :)

                  • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                    slaviator     před 10 lety 11.10.2014 01:56 |  
                    0 0

                    To já jako téměř zakládající člen Svobodných taky, ale chápu ze NYNI je to nerealne

                    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 11.10.2014 10:14 |  
                      0 0

                      No slr protože je to nereálné tak to neznamená, že bych kvůli tomu měnil názor a podporoval třeba povinou volbu. Jako pouhý registrovaný člen svobodných doufám, že tohle bylo jen takové zamyšlení a ve skutečnosti nad tím neuvažujete.

                      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                        slaviator     před 10 lety 11.10.2014 14:06 |  
                        0 0

                        To je takové "pánkování", jasné ze se o tom realne neuvažuje :-)

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                Barra     před 10 lety 10.10.2014 20:12 |  
                0 0

                Ahoj Steve, otazka zvyku a jinak diky za povinnou volbu v Belgii, jinak by Belgie uz davno neexistovala a rozpadla se na Flanders a Walonsko. Flanders je qua rozlohy jen o chlup vetsi nez stredocesky kraj, Walonsko by s jeho 3,5 mil obyvatel a temer zadnym tezkym prumyslem rychle ztratili duvod existence...

                Nikdo neni nucen aby si nejakou stranu nebo kandidata vybral. Da se perfektne blanco volit a tim podat protestni hlas. V okruhu lidi, ktere znam, nikomu nevadi ze maji moznost aktivne se zapojit do volby svych zastupcu. A at nikdo netvrdi, ze v Belgii neni svoboda a ze povinnou volbou se zasahuje do prav obcanu. Tedy, nejedna se o povinnou volbu, ale o povinnou ucast. A ten, kdo neprijde, zaplati pokutu a kazdy je spokojeny. Pred 10 lety se za poruseni volebniho radu jests dostal pred trestni soud a mel zaznam v rejstriku.

                • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                  Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 23:55 |  
                  0 0

                  Ano všechno je otázka zvyku v USA si třeba zvykli na to, že když policajt řekne, že těch 20tis USD co má řidič v kufru je na drogy tak je zabaví. Že má ten člověk důkaz o tom, že za ně jede koupit auto z aukce to se radši nevyplní ani do hlášení. Nebo když syn řekne, že doma prodával drogy tak zabaví dům jeho rodičů. A stejně lidi budou tvrdit, že je to svobodná země... Tak hezky pomalu se ukrajuje ze svobod až najednou zjistíme, že 1982 není sci-fi...

                  • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                    bongor     před 10 lety 11.10.2014 10:51 |  
                    0 0

                    Ve státech má policajt velké slovo.Viděl jsi Ozzyho.Chtěl si udělat piknik na břehu oceánu.Požádal policii o povolení,rozdělat ohníček na opékání masa.Dostal povolení a přesné určení místa toho ohníčku.Tak to udělal naprosto přesně podle přiloženého nákresu.Jenže v nejlepším začal příliv a ohníček se začal ocitat ve vodě.Ozzy věděl,že posunout ho dál od břehu by byl velký přestupek a malér.
                    Tak radši oheň típnul a holt se dál neopékalo......................

                    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 11.10.2014 13:52 |  
                      0 0

                      Tak tohle jsem třeba neviděl. Ale nechápu jak může mít v zemi svobody obyčejný policajt takovou moc. Aby se při obyčejné silniční prohlídce ptali jak velkou vezete hotovost, tu vám můžou zabavit jen na základě pofidérního a vymyšleného podezření a ještě si ji může ta policejní statnice nechat až ze 100% (podle státu). Ono to teda platí pro cokoli, policajtovi se bude líbit váš telefon, kterej někdo nahlásil jako ukradenej a šup už ho nemáte... Nechápu jak si to můžou nechat občané líbit...

                      že si nevymějšlím...
                      http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/propadnuti-veci

                      pro ty co umí anglicky tak pak doporučuji zagooglit a hledat na USA mediálních serverech

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Kornovo     před 10 lety 10.10.2014 17:00 |  
      0 0

      pest do tlamy z metru, kdyz to necekas to je hrozne na uklidneni

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Dobi     před 10 lety 10.10.2014 20:16 |  
      0 0

      Tak jsem na to taky kouknul a zajímal se, kdo to je a co to je. Ti domácí "Branitelj" / obránce je z města nad Sarajevem, kousek od Tuzly, je to FK, tedy zřejmě bosenskosrbský (při rozdělení srbštiny od chorvatštiny - někdejší srbochorvatštiny, si hlavně Srbové některé výrazy oddělili - hiljada / tisuća a právě i ten název fotbalu si posvětštili - nogomet, rukomet, odbojka, košarka i nadále používá chorvatština, Srbové mají zásadně futbal. A domácí Branitelj je FK. A hosté? HNK Budućnost (budoucnost) sídlí v Mostaru, přesněji v jeho západní, tedy chorvatské části... Už to HNK - hrvatsko nogometni klub o tom svědčí, i Hajduk je HNK Hajduk Split... Takže asi trošku i pokračování jugoslávské války? Faktem je, že HNK prohrál kontumačně 0:3.
      Když už jsem se ponořil do informací z fotbalu BiH, potěšilo mě, že Slavija Sarajevo je v klidném středu tabulky. Vede chorvatský Široki Brijeg!

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Ryange     před 10 lety 11.10.2014 12:11 |  
        0 0

        Jsou věci, o kterých běžný fotbalový fanoušek nemá ani tucha a přitom mohou být dost zajímavé. Toto je toho zářným příkladem. Děkuji Vám za rozšíření obzorů.. :)

  21. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 16:37 |  
    0 0

    Naprosto nechápu ty zběsilé reakce k tomuto článku. Já "Desítce" fandím, i když nejsem z Prahy 10, takže ji volit nemůžu. Místo, abyste ty lidi podpořili, že svůj volný čas chtějí věnovat pro dobro nejen Prahy 10, ale hlavně Slavii, tak taky pokrytecky prskáte. Probuďte se lidi. Kde to žijete. Měli bychom děkovat za takto aktivní lidi, kteří se o něco snaží a něco pro to dělají.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 17:32 |  
      0 0

      Já žiju ve Vršovicích a jsem vzhůru od 7:30 :) Osvětlím všem neznalým situaci na P10: starostou je starý ex-ODS kmotr Zoufalík, podporovaný dalšími mafiozy Richterem a Hrdličkou. V křesle je držen díky slepené koalici, kterou tvoří i naši milí DPD...
      Přesto jsem byl rozhodnutý pár jmen zakroužkovat. Bohužel jsem asi přecitlivělý na slibování nesplnitelného, čímž se stávám nepřítelem pro dav vesele pochodující s mávátky ke šťastným zítřkům. Nakonec tedy mají hoši smůlu.
      A to vlastně jen kvůli tomuto článku - začíná hezkým demagogickým obratem "všichni jsou na nás zlí" (neslyšel jsem nikoho, možná až na pár absolutních cyniků a mimoňů, mluvit o znechucení). Pokračuje údajným výčtem politiků fandících Slavii, bohužel byli to skoro všechno úředníci a ti dva jistě nepózovali před volbami v dresu Slavie. Končí to vágními sliby, o kterých každý člověk s větším než sparťanským mozečkem ví, že jsou mimo působnost obecního zastupitelstva.
      Chápu, že na Pitomiovy a Burešovy voliče stačí pár hesel, hromada rádobychytrých keců a kobliha, bohužel jsem asi jiná cílová skupina.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Kornovo     před 10 lety 10.10.2014 17:21 |  
      0 0

      dik za info, to je slusny vysledek, podle sestavy soupere

  22. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Borris     před 10 lety 10.10.2014 17:23 |  
    0 0

    Zajímá vůbec někoho že právě hrajeme s Norimberkem, nebo se tu bude plkat o politice?

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 17:43 |  
      0 0

      Neboj sleduji, no hned blbá zpráva Dobrotka opět zraněn, ale nakonec není to nic nečekaného.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Borris     před 10 lety 10.10.2014 17:48 |  
        0 0

        Taky mě to štve, jeden z mála hráčů který si i v téhle mizérii dokázal aspoň nějakým způsobem na hřišti odehrát svoje. Doufám že to nebude nic vážného. A taky doufám že se nepotvrdí ty fámy o tom, že se mu neprodlouží smlouva. Nebojím se říct, že je to náš nejlepší obránce. Jinak podle onlinu byla první půle z naší strany hodně slušná i když jsme ji prohráli. Ale bohužel jsme zase spálili tři jasné tutovky. To už je fakt na pováženou....

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          bongor     před 10 lety 12.10.2014 18:14 |  
          0 0

          Dobro je v současnosti z obrany nejlepší,protože na Latym je vidět,že má velké osobní problémy a to se každýmu hraje blbě.On vypadá jako drsňák,ale ti bývají většinou opak své vizáže.Škoda že má Dobro tak skleněné nohy.Kdyby neměl,tak by jej Slovan ale jen tak nepustil.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      Barra     před 10 lety 10.10.2014 17:45 |  
      0 0

      Uplne jsem zapomnel, ze je uz patek. Mas pravdu -:) A koukam ze je jiz 3-1pro Nemce proti silne prekombinovane sestave Slavie.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 17:50 |  
        0 0

        Pentle! Vida, jak v tom nemá prsty Berbr s Dášou, tak nám je i písknou...

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          Maeden (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2014 17:52 |  
          0 0

          A až za rok dva ta chvíle přijde i v lize, už víme, kdo ji nemá kopat :)

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            Borris     před 10 lety 10.10.2014 18:09 |  
            0 0

            Jaká úleva že tyhle problémy se nás v naší lize netýkají :-)

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            bongor     před 10 lety 12.10.2014 18:10 |  
            0 0

            Vždyť ona to ta Dáša s náma myslí dobře,ví že si to nejdřív musíme zkusit nanečisto.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        Borris     před 10 lety 10.10.2014 17:52 |  
        0 0

        Tak nakonec 3:2, Dostálovu neproměněnou penaltu dorazil do sítě Kuchta, takže mu tímto gratuluji k otevření svého střeleckého účtu v prvním týmu. A věřím že ten účet ještě pořádně rozšíří.

  23. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    spino     před 10 lety 10.10.2014 21:35 |  
    0 0

    POZOR! MAFIÁN BOHUMIL ZOUFALÍK DĚLÁ PŘI VOLBÁCH PODVODY NA SENIORECH!

    "Máme tady první zajímavou volební příhodu. Členka volební komise nominovaná DPD se vydala s mobilní urnou za seniory v CSOP Sámova. Fakt, že téměř všichni imobilní senioři měli již volební lístky připraveny, je asi jen podivný a nikoliv nezákonný. Při zachování principu tajné volby nelze zjistit, jak to s nimi je. Nicméně jedna babička požádala členy komise s urnou, zda by jí nenašli na lístku kandidátku s účastí KDU-ČSL, protože je křesťanka a sama to díky špatnému zraku nedokáže. To samozřejmě nelze, takže se sháněla osoba, která by byla ochotna své známé s vyplněním lístku pomoci. A ejhle, ta odhalila, že lístek už byl předvyplněn a paní měla podle číhosi scénáře volit Zoufalíkovo hnutí tzv. nezávislých. Jak nečekané..."

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      edenian     před 10 lety 10.10.2014 22:18 |  
      0 0

      Neboj spino, hodim tam Vlastu :-), taky si to zrovna vyplnuju.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        spino     před 10 lety 10.10.2014 22:27 |  
        0 0

        Vlasta je mi sympatická, ale Desítka, to by byla pro mě jistota. Vy to máte jednoduché. Na Praze 10 bych s volbou Desítky pro domácí (nebo Vlasty) neváhal, ale na Praze 8 kandidují pořád ti samí. :(

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          edenian     před 10 lety 10.10.2014 22:41 |  
          0 0

          No vsak ja to trochu podelim.

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            spino     před 10 lety 10.10.2014 22:54 |  
            0 0

            Doufám, že ve volbách utrpí debakl Zoufalík a ČSSD. Přál bych si neúspěch i StB Kleslové, ale jsem realista... :(

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              edenian     před 10 lety 12.10.2014 15:55 |  
              0 0

              Tohle nevyslo. Ale i tak slusny.

  24. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 12.10.2014 08:06 |  
    0 0

    Tak koukám, že zdejší agitka nepomohla.

    • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

      naplavnik     před 10 lety 12.10.2014 10:55 |  
      0 0

      Tak nevím,zda jsou výsledky dobré pro desítku,ale řekl bych,že ne moc dobré pro Slavii.

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        edenian     před 10 lety 12.10.2014 15:54 |  
        0 0

        Ja jsem vyhral :-)

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          edenian     před 10 lety 12.10.2014 17:02 |  
          0 0

          Tim myslim s Vlastou. Jirkovi Vrbovi jsem to dal ale nepovedlo se.

  25. Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

    kleofas     před 10 lety 12.10.2014 10:08 |  
    0 0

    Ono taky se spojit s Passerem ...

      • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 12.10.2014 11:02 |  
        0 0

        Já rád nejsem,alespon tam někdo mohl mít přístup k těm různejm korupčním prasatum.Protože přece jenom ta PH 10 je pro nás dost klíčová.Uteklo to docela fous.Podle mě tomu vůbec nepomohl humbuk kolem obou stadionů,kde se říkalo, že nakonec radnice bude muset za ně vysolit desítky milionů korun,což se lidem nelíbí a proto je moc nevolili ,protože vědí že DPD by ten nákup prosazovala.No a strašák a lidi okolo mají přece jen nálepku toho, že jsou spjati s ultras a ty ted konkretně moc dobrou pověst mezi širokou veřejností asi nemají.Myslím, že je to škoda když se na radnici nedostali.Hlavně jim vmetou do tváře, že žádnou velkou podporu veřejnosti nemají,když dojde na lámání chleba.I když pochopitelně slávisté nežijí jen na P-10.

        • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

          Markus     před 10 lety 12.10.2014 12:47 |  
          0 0

          Podívej se na tu reportáž a pak mi řekni, proč se dali slávisté dohromady s Pro Prahu ...

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 12.10.2014 14:12 |  
            0 0

            Kouknu na to, jinak ten Passer invest měl nebo má kanceláře v edenu,se Slavii něco měl už v minulosti.Pozadí neznám jen jsem vyslovil názor, že to je škoda tam nebýt.

          • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

            bongor     před 10 lety 12.10.2014 14:55 |  
            0 0

            Slavii dělá ostudu hlavně to,jak hraje.Nejde o to,že to třeba umějí hůř než jiní,
            tomu ostatně nevěřím,ale o přístup.Brno,Bohemka,Jihlava,devět darovaných bodů.Nějakej Passer,desítka pro domácí,nebo jak se to jmenuje to jsou břídilové.

            • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 12.10.2014 15:12 |  
              0 0

              Tak ve finále máš samo recht.

              • Re: Sport a politika? Fuj! Opravdu?

                bongor     před 10 lety 12.10.2014 18:08 |  
                0 0

                Jinak bohužel musím konstatovat,že v naší současnosti,plné intrik,kde třeba
                "lobbisté"jsou považování téměř za autorizovanou živnost,se žádný subjekt
                velikosti a významu Slavie neobejde bez alespoň minimální pomoci všelijakých
                politiků,strýců,obchodníků,kmotrů ba i podvodníků.Nakonec to vidíme na přístupu
                FaČR ke Slavii.Klientelismus je všudypřítomný fakt i když všichni "jako"dělají,že se to musí pronásledovat ,tak jen to dořeknou ,tak letí za nějakým takovým svým
                "známým".