Aktuality z médií

Slavia a stadion se spojí

Dle serveru lidovky.cz Aleš Řebíček prodává Slavii společnosti Vinet, která vlastní stadion v Edenu. Zprávu naleznete zde. Slavia posléze zprávu uvedla na pravou míru s tím, že Slavia a stadion se spojí prostřednictvím fúze.

Připomeňme, že společnost Vinet Invest, která je vlastníkem stadionu v Edenu, je neprůhledná společnost, za kterou na veřejnosti vystupuje advokát Václav Slavíček. Nebylo tajemstvím, že vlastník stadionu neměl se Slavií nejlepší vztahy a považoval nájemní smlouvu Slavie v Edenu za nevýhodnou pro stadion a chtěl ji změnit, s čímž Slavia nesouhlasila. Proto může působit jako překvapení, že by novým majitelem Slavie měl být právě vlastník stadionu.

Kdo stojí za neprůhlednou společností Vinet, je přímo milionová otázka. Spekulací je celá řada, od lidí napojených na nejbohatšího Čecha Petra Kellnera až po pražskou podnikatelsko-politickou mafii reprezentovanou lidmi jako je Tomáš Hrdlička, Roman Janoušek nebo Ivo Rittig.

"Prodávám Slavii společnosti Vinet pana Slavíčka a investora pana Karla Pražáka," napsal v SMS zprávě Aleš Řebíček Lidovým novinám. Není však jisté, zda Karel Pražák v celé transakci vystupuje sám za sebe nebo za ním stojí lidé, kteří nechtějí být viděni. Faktem je, že Pražák byl blízkým spolupracovníkem Petra Kellnera.

Na tiskové konferenci před derby se k věci vyjádřil ředitel komunikace Slavie Jiří Vrba: "Od okamžiku, kdy Slavia funguje na stadionu v Edenu, je určité napětí mezi Slavií a vlastníkem stadionu. Dlouhé generace funkcionářů nebyly schopné problémy řešit, a ty eskalovaly až do žaloby. Jediným řešením je fúze obou společností do jedné. Současná Slavia se dostává do fúze s vlastníkem stadionu, vznikne jedna společnost, která bude vlastnit Slavii i stadion."

Komentáře (156)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    spino     před 10 lety 24.09.2014 12:39 |  
    0 0

    Osobně mám z toho strach z toho důvodu, že Pražák několikrát prohlásil, že Eden chce využívat pro kulturní akce. Bojím se, aby nyní Slavii nezneužil a neudělal z fotbalových zápasů akce druhého řádu, které budou ustupovat koncertům atd.

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 12:53 |  
      0 0

      Pod minulý článek napíši Stadion,Majitel a ještě jsme se všichni smáli:-)

  2. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    DavidM     před 10 lety 24.09.2014 12:42 |  
    0 0

    Určitě je dobře že Slavia má majitele, kterému paří i stadion. Otázka je jak budou chodit výplaty, posily, rozpočet...

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      violence     před 10 lety 24.09.2014 12:46 |  
      0 0

      Vždycyk jsme si přál, aby Slavia měla stejného majitele jako je vlastník stadionu...
      Ovšem, pokud se jedná o p. Pražáka a Slavíčka, kteří se chtěli se Slavií soudit kvůli výši nájmu..tak nevím nevím..

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        bedva (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 12:46 |  
        0 0

        A nebo to celý bylo prostě jen divadlo.. :)

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        spino     před 10 lety 24.09.2014 12:47 |  
        0 0

        Snad k tomu něco málo řekne víc subhuman, sokrates55, piero, navar a další insideři. Byl bych moc vděčný. :)

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        pl3     před 10 lety 24.09.2014 12:59 |  
        0 0

        Tak především ty nájemní smlouvy byly tak právně zprasené a navíc pro vlastníka stadionu nevýhodné, že nenapadnout je by bylo de facto porušení péče řádného hospodáře, takže těžko něco vyčítat. Navíc zatím žádný další výstup z té kauzy už není...

        • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

          PetCC     před 10 lety 24.09.2014 15:37 |  
          0 0

          A kolik platí majitel stadionu majitelům pozemků pod ním?

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      smely (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 12:47 |  
      0 0

      mozna jiz hraci neco vedeli v sobotu a vysvetlovalo by to tu strasnou bidu v Dolicku....

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        pl3     před 10 lety 24.09.2014 13:01 |  
        0 0

        Ne, to by vážně nevysvětlovalo...

        • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

          smely (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 13:02 |  
          0 0

          ftip

          • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

            pl3     před 10 lety 24.09.2014 13:13 |  
            0 0

            :-)

            • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

              travel (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 15:22 |  
              0 0

              No nevím,zda je to dobře.Je pravda,že jsem si přál stejného majitele Slavie a stadionu,ale vždy jsem dodával,že mu musí jít v první řadě o fotbal a Slavii.Bohužel to si v tomto případě nejsem jist.Navíc,jestli je pravda,co jsem se dozvěděl už dřív o majitetelích stadionu,lépe řečeno,kdo jsou majitelé stadionu,tak potěš koště.

  3. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    japhy     před 10 lety 24.09.2014 12:43 |  
    0 0

    Uffff!
    Takže těsně po tom, co AŘ udělal snad první rozumný krok v oblasti personální politiky, zbavuje se svého dítka.
    První, co mě napadlo - konečně se spojí klub se stadionem->následný prodej konečně normálnímu majiteli.
    Další varianta - vracíme se zpět do předřebíčkovského období->strach o vlastní bytí.
    Což vlastně charakterizuje Slavii posledních let. Ode zdi ke zdi.

  4. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    Barra     před 10 lety 24.09.2014 12:50 |  
    0 0

    Otazka je, co ma novy majitel za plany se Slavii. Pokracovat ve smeru trileteho planu s Berankem, nebo volit jinou cestu, a doufam ze ne horsi destu?

    Mam celkem husi kuzi, nikdo nevi kdo za kupcem stoji a co s Slavii chce udelat. Posledni mesice jsem mel naopak dojem, ze nejaka kontinuita nastala.

    Ze Rebicek Slavii "nekdy" proda, bylo celkem jasne a jiste. Ja mu v kazdem pripade DEKUJI, ze v lete 2011 byl ochotny do Slavie vstoupit a ji zachranit pred zanikem.

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      Robinator     před 10 lety 24.09.2014 13:00 |  
      0 0

      ochotný pořádně vyprat nakradený peníze

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        Barra     před 10 lety 24.09.2014 13:07 |  
        0 0

        O tom se tady jiz dostatecne diskutovalo. Jestli mas/budes mit firmu, a kvuli znamosti se dostanes k verejnym zakazkam, nerikej ze bys toho nevuyzil. Nebud svatejsi nez Papez. Muzeme mit otazky z moralniho hlediska, kradez je ale uplne neci jineho. Ale jak jsem rikal,o tom se dost diakutovalo, tvuj nazor ti neberu, z pravnickeho hlediska je AR cisty.

        • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

          Virgil1956     před 10 lety 24.09.2014 14:24 |  
          0 0

          Přesně tak. AŘ měl velký prachy už když šel do politiky, pokud opravdu přihrál zakázky své firmě, neznamená to, že něco ukradl. Stačí si přečíst materiály kolem téhle kauzy, myslet vlastním rozumem a nepapouškovat kraviny, co napíšou naši "morální" novináři. Každý politik má někde nějakou firmu, akorát že se o tom třeba ani neví. A naopak, každý majitel velké firmy včetně třeba Mirka Dušína Křetínského má někde nějakého politika, který mu dohodí nějakou tu miliardu ročně :)

          • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

            bongor     před 10 lety 25.09.2014 23:04 |  
            0 0

            Už jsem to sem psal několikrát.Znám A.Ř.osobně,znám firmu Viamont.Celý vzestup této firmy jsem sledoval zblízka,vždycky to byla velmi férová firma,subdodavatelům platili dobře a vždycky včas.Firma vzešla z ČSD a v oboru nebyla velká konkurence,proto šli velmi rychle nahoru.AŘ měl už před vstupem do politiky "velký prachy",jak správně říká virgil.Jako ministr dopravy pomáhal samozřejmě svým bývalým kolegům,navíc si tu pomoc ta firma naprosto zasloužila svou odborností a výkonností.Nevím,kdo by řekl jsou to sice bývalí kolegové a kamarádi a jsou jedni z nejlepších,ale já se na ně vykašlu.Kdo takového politika znáte,tak ho prosím jmenujte.

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      AlesJa     před 10 lety 24.09.2014 13:08 |  
      0 0

      na druhou stranu by to mohlo znamenat, co tu bylo pár lidmi naznačováno, že Pražák vše dělá proto aby Kellner koupil vše jako celek kvůli obchodům v Rusku.

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        edenian     před 10 lety 24.09.2014 20:45 |  
        0 0

        No tak na obchody v Rusku kohokoli z Evropy bych si teda zrovna tedko nevsadil ani halir...

  5. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    bedva (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 12:53 |  
    0 0

    Třeba je to jen mezikrok k dalšímu prodeji "balíčku" Slavia + stadion. Pro zájemce rozhodně zajímavější než odděleně (na čemž už jsme asi taky ztroskotali).

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      DavidM     před 10 lety 24.09.2014 12:56 |  
      0 0

      plně podepisuju tvůj koment... od toho nás taky koupila investiční skupina

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      Barra     před 10 lety 24.09.2014 13:02 |  
      0 0

      Od doby, co poprve padlo pred 3 mesici jmeno Frantiska Chvalovskeho ve souvislosti se Slavii, se dejou veci. Beranek, posily, ted prodej...

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 13:09 |  
        0 0

        Tam se spekulovalo o nějakém německém investorovi, že? Už si to nepamatuji.

        • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

          naplavnik     před 10 lety 24.09.2014 13:16 |  
          0 0

          Chvalovský se kolem skutečně motal (a motá???), ale s těmi němci to měl být jen nějaký investorský vstup. Hlavně se měl v zákulisí motat v době, kdy se nám výsledkově dařilo a měla existovat i "komunikace" se sudími. Po posledních výsledcích a některých rozhodnutích mužů v černém jsme si kladli otázku, co ten Franta tedy jako dělá? Leccos by nynější stav vysvětlovalo.

  6. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    Barra     před 10 lety 24.09.2014 12:56 |  
    0 0

    Rudehvjezda jinak vcera tady psal, ze ma zajem koupit alespon 1 akcii Slavie. Asi nepocital s tim, ze AR bude ochotny prodat hned 99,93 procent akcii.

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      rudahvjezda     před 10 lety 24.09.2014 14:54 |  
      0 0

      bohužel mi nezavolal. ten 0,01 podíl bych třeba zkusil :-)

  7. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 13:01 |  
    0 0

    Tak to je blesk z čistého nebe...uvidíme, co se bude dít dál. Chci věřit, že se nám blýská na lepší časy.

  8. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    start72     před 10 lety 24.09.2014 13:01 |  
    0 0

    Který další noblesní muž nahradí nonšalantního Aleše? Že by v horkém prezidentském křesílku třeba usedl filosofující bonviván s duší věčného dítěte pan Ivo Rittig? Jedině totiž pod kuratelou vzdělaného, chápajícího a finančně silného reprezentanta dojde brzkého naplnění heslo "vzhůru, Slavie"!

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      spino     před 10 lety 24.09.2014 13:08 |  
      0 0

      Nový prezident teď hlavně musí vyklidit po Řebíčkovi z kanceláře ty rozbité lahve z "veselých" oslav. :D

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        Barra     před 10 lety 24.09.2014 13:17 |  
        0 0

        A opet jsi to pekne podelal, Spino. Takove hloupe reakce, mas to doopravdy zapotrebi? Proc se snizujes na takovou uroven?

        • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

          kobo (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 13:20 |  
          0 0

          Spino se na zadnou uroven nesnizuje, je to jeho standardni uroven.

        • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

          spino     před 10 lety 24.09.2014 13:21 |  
          0 0

          To bylo myšleno jako vtip. :)))

          • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

            Heretic (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 13:23 |  
            0 0

            Uroveň vtipu?

          • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

            Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 13:30 |  
            0 0

            haha hihi hoho :-))))))))))

            • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

              bongor     před 10 lety 24.09.2014 20:07 |  
              0 0

              Jiří Voskovec by řekl "povedená taškařice".Opravdu co spino dělá,dobře dělá.

  9. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    Viking     před 10 lety 24.09.2014 13:03 |  
    0 0

    Já jsem v klidu, nájem máme přece předplacený na 40 let dopředu:)))

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      Barra     před 10 lety 24.09.2014 13:15 |  
      0 0

      Castecny najem, jak bylo vice krat receno.

  10. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    afro     před 10 lety 24.09.2014 13:07 |  
    0 0

    Ufff, to jsem tedy nečekal a v první chvíli se mi přitížilo. Ovšem z logiky věci by za tím skutečně mohl být prodej balíčku Slavia+stadion a potencionální zájemce(i) by mohl být znám, protože "na blind" by to asi Vinet, resp. lidé v pozadí nekupoval. Přeci jen provoz klubu není zadarmo a pochybuju, že by si ho Vinet chtěl ponechat...

  11. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    lassiter     před 10 lety 24.09.2014 13:13 |  
    0 0

    Zajímavé. Otázka je, kdo společnost Vinet vlastní. Pan Aleš se to z nějakého důvodu ve své dlouhé sms lidovým novinám snažil zdůraznit, což je divné. No jsem ve fázi očekávání, z které ve Slavii zpravidla vede jediná cesta... :-)

  12. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    Viking     před 10 lety 24.09.2014 13:25 |  
    0 0

    Má nějak vlastnictví Slavie a stadionu dohromady vliv na to, jak se třeba naloží s pozemky okolo stadionu? Protože jinak mi nedává smysl, proč to někdo kupuje, ztrátový klub je koupen vlastníkem ztrátového stadionu, nějaké synergie tam nevidím...

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      AKI     před 10 lety 24.09.2014 13:28 |  
      0 0

      Ale je tam synergie, to že KP vlastní stadion je zmámo dávno, otázkou je, zda si koupil stadion sám a nebo Kelly.... Ale to zjistim, až KP uvidim a snad mi sdělí, co s náma má za plány :) AKI

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      naplavnik     před 10 lety 24.09.2014 13:29 |  
      0 0

      Prodej balíčku, nic jiného moc smysl nedává.

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        AKI     před 10 lety 24.09.2014 13:33 |  
        0 0

        I to je možná varianta, faktem je, že Kelly i KP jsou schopný investoři a podporují jeden druhého. Že by měli nějakého investora? Kontakty na to mají. A nebo se znovu objevila Kellyho láska ke Slávii? To vědí jenom oni dva (doufám). AKI

        • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

          spino     před 10 lety 24.09.2014 13:36 |  
          0 0

          Kellyho láska ke Slavii se ukázala letos v květnu, kdy hokejová Slavie pod vedení Kellnerova čističe Benýška málem zbankrotovala. :(((

          • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

            mike-k (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 15:17 |  
            0 0

            a nebude to nakonec Babiš??

            • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

              AKI     před 10 lety 24.09.2014 15:56 |  
              0 0

              Pro Babiše KP nedělá!! To by byl velký střed zájmu :)

              • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

                spino     před 10 lety 24.09.2014 16:23 |  
                0 0

                StřeT. ;)

                V případě Babiše by to byla ovšem sázka na jistotu, protože ten přece slíbil do pár let vyrovnaný státní rozpočet, takže bych o dluhy stadionu strach neměl. :DDD

  13. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    birkin     před 10 lety 24.09.2014 13:27 |  
    0 0

    zajimavy, ze se k tomuhle kroku AR odohodla zrovna pred derby, ale mozna to zacalo prosakovat (viz subhuman), tak s tim sli radsi sami ven

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      afro     před 10 lety 24.09.2014 13:52 |  
      0 0

      No, z vidiny sobotního výkonu mě jímá hrůza už dopředu... Doufám, že se chlapce podaří panu Beránkovi nabudit. Nebude to mít jednoduché...

  14. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    naplavnik     před 10 lety 24.09.2014 13:28 |  
    0 0

    Řekl bych, že spojením stadionu a klubu se připravuje cesta prodeji konečnému kupci. Vinet je formální skořápka. Je to logické vyústění, Řebíček na odkup stadionu neměl, a lidé za Vinetem nyní asi předložili nabídku, která byla zajímavá. Nyní je otázkou, jak dlouho tento mezistav bude trvat, doufám, že dlouho ne a cesta je připravená. Taky zvednu spekulaci, jak by mohl souviset prodej obou subjektů s problémy Janouška a Rittiga... Ale to je ryzí spekulace, časová souslednost neznamená souvislost.

  15. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    galapetr     před 10 lety 24.09.2014 13:34 |  
    0 0

    Takže nás zase vlastní nikdo. Ještě ke všemu společnost před krachem které dlužil i Rebiček. Zapadá mi do toho i bojovnost našich hráču u klokana,protože i tam ma Rebicek resty. Snad nestojíme nad propastí a ten vzadu co nás kupuje o nás opravdu stojí.

  16. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    piero (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 13:39 |  
    0 0

    Jak již řekl kdosi přede mnou, kruh se uzavírá. Námluvy s Rusem či dalšími potencionálními kupci, byly jen divadlem pro média. Jsem přesvědčen, že v této fázi prodeje novému vlastníkovi nefiguruje ani Janoušek, Hrdlička či Rittig, kteří mají svých starostí dost. Moje informace byly, že novým vlastníkem bude česká osoba, srovnatelná s Křetínským, nyní jsem trochu na vážkách, zda se nenaplňuje scénář Franty Chvalovského, který měl připravené zahraniční investory, v každém případě, by to mělo klubu pomoci. Nepochopil jsem však přístup hráčů v zápase proti Bohemce a taky proč s tím Řebíček vylezl na veřejnost 3 dny před derby?
    Piero

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      spino     před 10 lety 24.09.2014 13:42 |  
      0 0

      Dík piero. :)

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 13:47 |  
      0 0

      Tak do scenare, ktery jsi tady naznacoval ty a nekteri dalsi to sedi, tak doufejme, ze je to ta dobra cesta, ve kterou doufame. Mas pravdu, ze v tom trochu nesedi vykon hracu na bohemce... ale snad to s tim nesouvisi...

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      Pepino44     před 10 lety 24.09.2014 14:06 |  
      0 0

      Tak já jsem někde četl,že opravdu Chvalovský má připravenou nějakou zahraniční skupinu,která by měla Slávii pomoci. Nemělo se snad jednat o nějaké kupce,ale rozuměl jsem tomu,že by Slávii sháněli sponzory, a za to by měli nějaká procenta z peněz které seženou. Bylo to v nějakém článku o tom,že Slávia vlastně nemá(nebo v té době neměla) generálního sponzora,tak proto jsem to takto chápal.

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      naplavnik     před 10 lety 24.09.2014 14:13 |  
      0 0

      Otázka je, kdo je ten konečný subjekt. Dobrou zprávou může být, že nemá asi hluboko do kapsy, a krom přestiže a snahy získávát peníze z Evropy nebo prodejem hráčů, by se mu takový projekt příliš rentovat neměl.

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 14:33 |  
      0 0

      Osobně si myslím,že výkon u Čochtana s tím nemá nic společného,protože už výkony před tím měli sestupnou tendenci.Taky si myslím že to jde mimo hráče protože třeba i Vrba prý koukal jak zjara co se děje.

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      travel (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 15:27 |  
      0 0

      Taky díky piero.Já jsem měl info,že spoluvlastníků je 5,po 20 procentech akcií.A teď ta údajná jména:Kroužecký,Sisák,Pražák,Hrdlička a Rittig.Doufám,že tomu tak už není-věřím pierovi.Musím říci,že když jsem se ta jména dověděl,polil mě pot,jak už dlouho ne.

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      knl66 (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 15:40 |  
      0 0

      Díky za info. Pokud se nepotvrdí, děkuji aspoň za snahu :) Ale chci ti věřit.

  17. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    smichov_1     před 10 lety 24.09.2014 13:48 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, že se posledních 20 let se Slavii splnila vždy ta nejhorší předpověď, obávám se, aby nechtěli podle vzoru "Ďolíček" vybudovat na místě stadionu nějaké kanceláře a byty. Tomu by odpovídal zájem o klub, který by pak takovou sebevraždu a přesun někam do Počernic přijal.

    Neříkám, že to je to 100% plán, jen že tady mluvíme o vyloženě veksláckém prostředí a je na místě ostražitost. Rozhodně musíme zabránit jakýmkoli pokusům změnit územní plán v Edenu ze sportoviště na cokoli jiného.

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      Khadgar     před 10 lety 24.09.2014 13:50 |  
      0 0

      Nechápu, jak si někdo stále může myslet, že by někdo chtěl zbourat pět let starý stadión. Už jen náklady na demolici takové stavby by byly velmi vysoké...

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        smichov_1     před 10 lety 24.09.2014 13:54 |  
        0 0

        No, v Praze se běžně bourá a staví, viz Radlice kde bourají obrovský blok starých továren a staví kanceláře a byty. Eden je na dobrém místě na Pražské poměry, pozemky mají mnohem větší hodnotu než prodělečný stadion s prodělečnou Slavii. Nic nevím, ale cítím nějaký svinstvo. Kéž bych neměl pravdu...

        • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

          Maeden (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 18:04 |  
          0 0

          Ano, STARÉ rozpadlé fabriky, kde rostou stromy skrz střechy jako Waltrovka se bourají.
          Už vidím, jak banka s úsměvem odepíše půl giga a s radostí půjčí další čtvrt na demolici a další giga na stavbu něčeho jiného, zvlášť když jsou v Praze kilometry čtvereční neprodaných bytů a prázdných kanceláří. To vše na pronajatém pozemku patřícímu "velké" SK Slavii, kdy je smluvně i územním plánem dáno, že tam bude sportoviště.
          Takže vyprat trencle a v sobotu na derby.

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      bedva (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 13:56 |  
      0 0

      Je pravda, že těch černých scénářů za tu dobu bylo tolik, že by se snad už nešlo divit ničemu. Ale já věřím, že tentokrát to ten nejhorší nebude. Bez sjednocení stadionu a Slavie bychom se nikdy neposunuli. Podle mě jdeme podle nějakého dlouhodobého scénáře (i to naznačuje piero, který informace má) a kdyby chtěli Slavii zlikvidovat tak už to udělali na jaře 2011.

  18. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    Sartorius     před 10 lety 24.09.2014 14:21 |  
    0 0

    Tento krok nahrává spekulacím, že o pozemky vedle stadionu (tréninková hřiště, atletický stadion, plavecký, atd.) má zájem developer, který zde chce postavit byty a kanceláře. Místo toho nabízí vybudování areálu za miliardu v Čakovicích. Stadion se bourat nebude, ale zřejmě se bude mohutně stavět :-(

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      spino     před 10 lety 24.09.2014 14:26 |  
      0 0

      Naprostá hloupost. To máte z propagandistického předvolebního letáku ČSSD Vršovičák, který si to celé kompletně vymyslel. ;)

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      Khadgar     před 10 lety 24.09.2014 14:30 |  
      0 0

      No, pokud by postavili tréninkový areál za miliardu a stadión zůstal v Edenu, tak by to byla pro Slavii velká výhra :))))

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 18:18 |  
      0 0

      Atletický stadion, hala, koupák, hřiště na pozemák, ragby, lukostřelbu, atd., hospoda "U koziček", plocha bývalého kluziště (dnešní parkoviště mezi školou a garážemi) dokonce ani tréninková hřiště a UMT, ani pozemky pod stadionem NEBYLY a NEJSOU v žádném případě majetkem SK Slavia-fotbal a.s. ani vlastníka stadionu. Přečtěte si to několikrát pozorně, už mě nebaví vyvracet nesmysly.

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        spino     před 10 lety 24.09.2014 18:27 |  
        0 0

        Samozřejmě, tyhle spekulace jsou naprosto scestné.

        Příště prosím méně kritiky, když upozorním na další "Vršovičák", protože evidentně někdo tohle strašení s pozemky stále baští.

        • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

          Maeden (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 11:11 |  
          0 0

          Já tě Vosle nekritizoval, tohle píšu konzistentně od doby, kdy stadion stojí.
          Po pravdě nemám sílu ani čas ti něco vyvracet, ani v těch častých případech, kdy píšeš naprosto stejné nepodložené informace, drby a kraviny jako v tom plátku. Do prdele tě posílám, jen když je to do nebe volající nesmysl, off-topic nebo urážky lidí, kteří pro Slavii dělají 1000x víc než ty.

  19. PPF!!!

    tomino     před 10 lety 24.09.2014 14:43 |  
    0 0

    Slavii kupuje jistý pan Pražák, potažmo skupina PPF!

    Potvrdila mi to moje kamarádka, která pracuje v PPF a s panem Pražákem se zná osobně. Teď po ní chci, ať aspoň trochu zjistí víc o záměrech s naší milovanou Slavií...

    • Re: PPF!!!

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 15:05 |  
      0 0

      Je to tuty nebo spíš se to povídá po baráku :-)

      • Re: PPF!!!

        smely (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 15:10 |  
        0 0

        kamaradka dela v kantyne a bylo to vyskrabany do tacu...
        sory, nic proti kamaradce, jen se to nabizelo...

        • Re: PPF!!!

          spino     před 10 lety 24.09.2014 15:19 |  
          0 0

          Pražák otočil kouzelným prstenem a jako moucha to našeptal kamarádce do ucha. :D

          • Re: PPF!!!

            tomino     před 10 lety 24.09.2014 17:22 |  
            0 0

            :D dobře mi dáváte :D ale je to na tuty, zná se s ním osobně, byla se na to ptát kolegy, který pracuje na fůzích..už mi slibuje i volňásky :D

            Ale obezřetnost po minulých zkušenostech je na místě, to chápu.

            V posledních dnech byl prý častěji viděn na firmě i Křetínský. Budou mít takový malý souboj s Kellnerem :)

  20. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    LordEdmund     před 10 lety 24.09.2014 15:12 |  
    0 0

    Mám opravdu velké obavy o budoucnost Slavie a závidím některým zdejším optimismus.
    Jediné co by mě uklidnilo, by byla informace, že je to jen mezikrok, aby se klub+Eden prodali movitému zájemci do ciziny.
    Takhle to cítím jako vexl od majitele stadionu. Koupím klub, upravím nízkou nájemní smlouvu a pak prodám klub(někdo ho určo zas koupí), třeba za méně. Ztrátu z prodeje doženu například za rok zvýšeným nájmem a pak se budou jen zlaťáky sypat...slavia, neslávia. :-(

  21. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    PetCC     před 10 lety 24.09.2014 15:51 |  
    0 0

    Tak já doufám, že fotbalový klub a stadion zůstanou jako samostatné společnosti, které bude vlastnit jedna firma, nyní s podílníky Řebíček a Vinet. Protože kdyby to bylo rovnou jedna firma, tak by se finanční problémy stadionu okamžitě promítli do fotbalu. A to by bylo dost nebezpečný.

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 16:02 |  
      0 0

      Přesně to mě taky napadlo! Nepřipadá mi jako úplně nejlepší nápad fúzovat klub s předluženým vlastníkem stadionu, na který jsou stále napsány nesplacené dluhopisy v řádu stovek milionů korun. Cokoliv se pak posere, tak se z takovýho srabu už klub nebude mít šanci vyhrabat...

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        AlesJa     před 10 lety 24.09.2014 16:41 |  
        0 0

        zatím to vypadá na fúzi a to vytvoření jedné společnosti z těch dvou

        • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

          bububu (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 16:56 |  
          0 0

          Jasně, ale závazky předchůdců samozřejmě převezme ten nový subjekt. Cokoliv jinýho smrdí obcházením věřitelů a dlouhodobou právní bitvou...

          • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

            Barra     před 10 lety 24.09.2014 17:12 |  
            0 0

            Kdyz se v jedne prvnicke osobe spoji oba strany, ktere staly u zrodu najemne smlouvy, zanikne tato smlouva. Vinet Invest nebo jak se novy majitel bude jmenovat nebude si sam sobe platit najemne. V pripade, ze by novy majitel vedl stadion pod firmou X a fotbalovou Slavii naopak pod firmou Y, ze by tedy zustaly 2 pravni subjekty, tak nic nebrani tomu aby novy majitel kompletne zmenil puvodni smlouvu mezi temi subjekty.

          • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

            Barra     před 10 lety 24.09.2014 17:17 |  
            0 0

            Promin Bububu, asi omylem jsem myslel, ze mas na mysli najemni smlouvu stadionu, a to co v ucetnoctvi funguje jako castecne predplaceny najem (ucetni saldo by melo byt nekde kolem 138 mil kc, ale to jen z hlavy). Mas samozrejme pravdu, ze novy majitel prebira veskere zavazky.

            • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

              bububu (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 17:35 |  
              0 0

              Nn, samozřejmě že nájemní smlouva zaniká splynutím stran smlouvy. Měl jsem na mysli břemena za stadionem, věřitelé (nebo minimálně banka) bude mít stoprocentně zřízené zástavní právo na stadionu (to by bylo ještě to nejmenší), větší vrásky mi však dělají dluhopisy vydané ještě E-Side Property. Jestli se astronomické dluhy vzniklé stavbou stadionu nebudou řešit, tak v kombinaci s fúzí to dřív nebo později fotbalovou Slavii zahubí. Z mého pohledu tedy není absolutně důvod slavit, naopak se chystaného kroku majetkového spojení klubu se stadionem nanejvýš obávám.

              • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

                Barra     před 10 lety 24.09.2014 17:59 |  
                0 0

                Ano, pochopil jsem az pozdeji, co jsi mel na mysli. Jinak si myslim, ze za Vinetem bude stat dost silny hrac, ldyz uz jsou schopni AR vyplatit. Vinet Invest sam naopak stale tvrdil, ze nejsou na tom tak skvele. Jestli stoji v pozadi doopravdy Kellner , tak se asi nemame ceho bat. Uvidime.

  22. Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 16:04 |  
    0 0

    Janoušek není Petr ale Roman :o)

    • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

      quelhar (admin)     před 10 lety 24.09.2014 16:20 |  
      0 0

      Diky, ale prece jsem si to nevymyslel, neni nejaka znama osoba i Petr Janousek? :o)

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        Artur (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 17:14 |  
        0 0

        Podle compjůtru néé :-)

      • Re: Aleš Řebíček prodává Slavii

        no-nick     před 10 lety 24.09.2014 17:14 |  
        0 0

        Jenom Petra Janoušková. Zkráceně Petra Janu:)

  23. Re: Slavia a stadion se spojí

    Barra     před 10 lety 24.09.2014 18:47 |  
    0 0

    Prominte jestli mi neco uteklo, ale predpokladal jsem, ze AR prodal 99 a neco % akcie Slavie ve prospech firmy Vinet. Ted ctu na Aktualne cz, ze Vinet se stane jen spoluvlastnik Slavie, a ze AR nic neprodal. Jedna se tedy o cistou fuzi.

    Doslo tedy k spojeni klubu a stadionu, za jakych podminek neni asi prozatim znamo. Spis by mel mit stadion ale vetsi hodnotu nez fotbalova Slavie, oproti tomu stoji samozrejme zavazky, tedy dluhy, ktere Vinet ma.

    Jsem zvedavy, co se nakonec z toho vyklouba. Osoba Chvalovskeho se mi zda stale vice pravdepodobna za celou touto konstrukci. Nevim sice jak, ale od doby, kdy se zacalo o nim mluvit a Beranek ho chvalil v tisku, se deji veci ve Slavii.

    http://sport.aktualne.cz/zadni-rusove-slavii-kupuje-od-rebicka-spolecnost-vinet/r~42cb630e43d911e483e10025900fea04/

    • Re: Slavia a stadion se spojí

      Barra     před 10 lety 24.09.2014 19:16 |  
      0 0

      Aha, teprve ted vidim twitter Jiriho Vrby. Tak mi tedy doopravdy neco uteklo -:) V poledne jeste znelo, ze AR prodal svuj balik akcii, dokonce byl tak citovan v tisku, a clovek jen obratizada, a je to zase jinak. Jsem zvedavy, jak to vsechno dopadne.

      • Re: Slavia a stadion se spojí

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 19:19 |  
        0 0

        Klíčové bude, kolik procent akcií v nové spol. bude mít Řebíček a kolik Vinet.

        • Re: Slavia a stadion se spojí

          Barra     před 10 lety 24.09.2014 19:24 |  
          0 0

          Mas pravdu.

  24. Re: Slavia a stadion se spojí

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 19:51 |  
    0 0

    Jenom bych chtěl připomenou, co zde napsal před třemi lety navar, který byl o celé věci velmi dobře informovám.

    Od: Navar - Čtvrtek, 03.03. 2011 - 15:19:58

    Je to skutečně Kellner, ale prostřednictvím třetí společnosti. Je potřeba nejdříve Slavii očistit, ekonomicky stabilizovat, vyřešit problémy s ENICem a zlodějským převzetím Slavie předchozími majiteli, očistit od lpověsti, kterou nám dělá pan Sisák a další, a pak se snad veřejně přihlásí. Kellner se vrací z velkého rozmachu v Rusku a Číně do ČR a chce se tady s tou zemí identifikovat - podpora vzdělání, kultury a sportu. Očištěná Slavia a plné tribuny dělají dobré jméno....
    Nemůžu napsat nic bližšího. Ale je to tak, že lidé ze skupiny PPF ještě před 14 dny jednali s jednou firmou, zda by Slavii dočasně nepřevzala. Jednání jsou složitá kvůli složitým vlastnickým a obchodně-právním vztahům ve Slavii. Chtěl jsem vám jen dát naději, hezký víkend :)
    Já neříkám, že je jisté, že Slavii časem "pohltí" sám Kellner, byť je nyní taková vize. Jen říkám, že určitě vím, že jeho lidé hledají firmu, jež se Slavie dočasně ujme.
    Pro Kellnera má tato investice v současné době velká ALE - nejasné majetkové vztahy ve Slavii, soud o neplatnost valné hromady a tím o samotné vlastnictví Slavie, otazníky o vlastníkovi stadionu, spory s managmentem E-Side, soud s ENICem... K tomu neprůhledné financování Slavie a otázka, v jakém stavu vlastně ve skutečnosti je a jaký je její reálný dluh.
    Skupina PPF navíc vyhodnocuje možné negativné důsledky majetkového vstupu do Slavie - třeba, zda identifikace s jedním klubem neodradí od jejich produktů (pojišťovna, banka) fanoušky ostatních klubů a podobně (já myslím, že ne).
    Je to běh na hodně dlouhou trať. My všichni právě vybíháme a je důležité, že cesta má vůbec nějaký cíl...

    Problém nás fanoušků je, že jsme netrpěliví a fanoušci Slavie obzvlášť. Velké spol. mají i projekty střednědobé a dlouhodobé. Myslím, že kruh se skutečně uzavírá, Slavia je očistěna a trvalo to 3,5 roku. Už když Řebíček převzal Slavii, řekl větu z které se dalo vyčíst, že je vše dopředu domluvené. Na otázku, zda se mu koupě Slavie vyplatí, řekl, že se mu tato investice vyplatí, na moc, ale určitý zisk budu mít.

    • Re: Slavia a stadion se spojí

      spino     před 10 lety 24.09.2014 20:00 |  
      0 0

      Je opravdu neuvěřitelné, co Rosen s Doležalem svojí hamižností a touze po Slavii, na kterou neměli, a tak oslovili Key Investmets, dokázali na několik let způsobit. :(

      • Re: Slavia a stadion se spojí

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 20:05 |  
        0 0

        Spino, co bylo to bylo, důležitější je budoucnost.

    • Re: Slavia a stadion se spojí

      Barra     před 10 lety 24.09.2014 20:22 |  
      0 0

      Tyto slova, napsane Navarem v dobe nejhlubsi krize Slavie (jen k pripomenuti, kdyz Bassirou Dembele si v volnym case musel hrat na sandwichmana na Vaclavaku, vymenou za teplou veceri) se postupne naplnuji. Jinak mam pocit, ze uz uplynulo daleko vice casu od te doby, nez jen tri roky.

      • Re: Slavia a stadion se spojí

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 20:56 |  
        0 0

        Bylo to v březnu 2011. Je jen otázka, zda se PPF (a tím i Kellner) ke své investici oficiálně přihlásí nebo budou stále v pozadí a nechají to na bedrech Pražáka, když už ho Řebíček prozradil.

        • Re: Slavia a stadion se spojí

          spino     před 10 lety 24.09.2014 21:09 |  
          0 0

          To už mi je celkem jedno.

          Důležité je, aby stadion a klub spolu řádně fungovali. Zlepšit se musí několik věcí.

          - reklamní plochy stadionu, které jsou nedostatečně využívané
          - lepší obrandování stadionu
          - řádné využití společenských prostor, hlavně prvního patra.
          - využití technických prostor stadionu
          - dostavění jižního křídlo a profitování z pronájmu
          - nalezení partnerů pro arénu
          - vyjednání kulturních akcí, které si nebudou vzájemně překážet s fotbalem, či ničit stadion.

          • Re: Slavia a stadion se spojí

            Barra     před 10 lety 24.09.2014 21:20 |  
            0 0

            Ve svete velkeho fotbalu je nezpocet klubu, ktere nevlastni vubec stadion, ve kterym hraji se zapasy a presto funguji skvele. V mych ocich neni vlastnictvi stadionu podstatne.

            • Re: Slavia a stadion se spojí

              Edwardtheiron     před 10 lety 24.09.2014 21:44 |  
              0 0

              Přesně tak. Tady se léta šíří nesmysl, že nejdůležitější je, aby stadion měl stejného majitele, jako Slavia. Přitom je to absolutně podružná věc, která nebude mít na chod klubu žádný vliv. Léta jsme hráli na Strahově a nikdo nic neřešil, protože jsme hráli dobře. První sezónu v Edenu se taky nikdo nezajímal, komu stadion ve skutečnosti patří, až se všemi problémy se najednou začalo řešit i vlastnictví stadionu. A absolutně podružné a z mého pohledu i nesmyslné, jsou ty požadavky, které výše klade Vocel. Je mi fakt úplně jedno, jak bude majitel využívat společenské prostory stadionu. Vocel se asi začne zase čertit, že ho napadám, ale to, co napsal je fakt blbost, která je ve vztahu ke Slavii naprosto nedůležitá.

              • Re: Slavia a stadion se spojí

                spino     před 10 lety 24.09.2014 21:53 |  
                0 0

                A z čeho teda chceš ten stadion platit?

                • Re: Slavia a stadion se spojí

                  Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 21:56 |  
                  0 0

                  To by mohl časem zjistit tomino, když má svůj zdroj v PPF.

                • Re: Slavia a stadion se spojí

                  Edwardtheiron     před 10 lety 24.09.2014 21:59 |  
                  0 0

                  Já to platit nebudu, ty to taky platit nebudeš a hráči nebo trenéři to taky platit nebudou. O to se musí postarat majitel, stejně jako dosud. Buď se bude starat a stadion mu něco vydělá, nebo se starat nebude a peníze bude brát odjinud. Možná bude stadion používat jenom jako pračku na peníze a možná udělá to, co píšeš ty. Ale na Slavii to nebude mít sebemenší vliv a proto je mi to úplně jedno.

                  • Re: Slavia a stadion se spojí

                    spino     před 10 lety 24.09.2014 22:13 |  
                    0 0

                    1. fotbal samotný není moc výdělečný, bez koncertů se ten stadion neuživí.

                    2. Stadion potřebuje partnery a s tím související využívání reklamních ploch, klubového patra atd. To mi říkala i paní Brejtrová, že stadion má aktuálně tak strašlivou pověst, že skoro všechny akce ve společenských prostorách stadionu museli zrušit, protože o to nikdo neměl zájem.

                    3. Obrandování stadionu snad chceme jako slávisté také, ne?

                    • Re: Slavia a stadion se spojí

                      Edwardtheiron     před 10 lety 24.09.2014 22:26 |  
                      0 0

                      Ale ty žiješ v domnění, že stadion bude patřit Slavii, což není pravda. Jen bude mít/pravděpodobně/ stejného majitele. To je dost rozdíl. Majitel se musí starat o chod Slavie, a to mě zajímá velmi, ovšem co bude dělat se stadionem, je mi šumák, protože s tou částkou, kterou stadion vydělá, bude stejně hospodařit zase ten majitel a nikoliv Slavia. A s těmi koncerty jsi mě rozesmál, tady se léta píše něco o tom, že tam být nesmí, nebo o tom, že chce někdo vyhnat fotbalisty a pořádat tam jenom koncerty a já myslím, že jsi tyhle názory podporoval. :-) Za sebe poněkolikáté říkám, že mi koncerty nevadí, jsem jejich častý návštěvník, ale je jich tak málo, že to taky nebude mít zásadní vliv. Interpretů, kteří jsou u nás schopni naplnit stadion, je jen pár, nebudou jezdit každý rok, nebudou jezdit všichni najednou a nebudou hrát všichni v Edenu.

                • Re: Slavia a stadion se spojí

                  Barra     před 10 lety 24.09.2014 22:22 |  
                  0 0

                  Prave proto je vyhodnejsi pro klub nevlastnit stadion, ale si ho jen pronajimat. Ajax prodal 48% podilu Areny mestu Amsterdam, PSV dostal za pozemky pod stadionem od mesta Eindhoven temer 50 mil EUR a snazi se stadion prodat, stadion 'Kuip' od Feyenoordu vlastni mesto Rotterdam, stejne plati pro NAC Breda, Willem Ii, NAC, Club Brugge, Anderlecht se bude stehovat do noveho stadionu, ktere stavi mesto Brussel pro ME 2020, Manchester City hraje v stadionu ktery patri mestu, plati to pro Herta Berlin, AC Milan a Inter, oba hraji v San Siru ktery patri mestu, Lazio Roma a AS Roma v Stadio Olympico, a desitky dalsich klubu, mezi nimi i Beerschot, ktery hraje v Olympijskem stadionu ktery patri mestu (Olympiada 1920). Vlastnit a udrzovat stadion je drahy Spass, neni nad pronajem. A kdyz uz se vlastni, tak ho maximalne vyuzit pro jine akce. Koncerty, jine sportovni akce, a proc by ne, v nejhorsim pripade ho nechat pouzivat i jinym klubem, jak tomu uz bylo s Bohemians v 2011, jestli se nemylim. Samozrejme by take pomohlo, ldyby Slavie hrala bezne pred vyprodanem hledisti, ne jen jak tomu bude v sobotu. A samozrejme take, jak pise Spino, maximalne vyuzit reklamni plochy ve stadionu. Kazda koruna je dobra.

                  • Re: Slavia a stadion se spojí

                    spino     před 10 lety 24.09.2014 23:08 |  
                    0 0

                    Ale vy mluvíte o vlastnictví města, což je vzhledem k tomu, že Praha 10 bude zřejmě vlastnit Ďolíček vysoce nepravděpodobné. Navíc stadion chce ovládat Kellner, to už je myslím jasné. Co zamýšlí se Slavií nevím, ale O2 aréna a Eden jakožto dvě největší arény v Praze jsou pro něj priorita.

                    Můžete mít teoreticky pravdu, ale je potřeba to také aplikovat na Slavii, což vzhledem k tomu, že město chce Ďolíček a stadion bohatý podnikatel, nereálné.

              • Re: Slavia a stadion se spojí

                Borris     před 10 lety 24.09.2014 22:12 |  
                0 0

                Tak ono jde spíš o to, že v jednom balíčku spolu se stadionem, jsme daleko lákavější pro potenciálního majitele. Tedy i pro PPF. Vždyť mám dojem že se i psalo, že PPF by nás nejradši získala i spolu se stadionem.

                • Re: Slavia a stadion se spojí

                  Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 22:25 |  
                  0 0

                  Třeba se časem ty Vokovice budou realizovat, mělo by to svou logiku a mohl by se tak dotovat stadion i Slavia. Každý totiž není takový blázen jako Křetínský, aby každoročně platil ze svého 200 mega.

                • Re: Slavia a stadion se spojí

                  Barra     před 10 lety 24.09.2014 22:30 |  
                  0 0

                  Ano, ale proc nas chteji v jednom balicku, kdyz je prave trend se zbavovat draheho vlastnictvi stadionu? Nebude se ani tak jednat o prestiz hrat na vlastnim stadionu, jak o to, ze mit stadion na lukrativnim miste je pro investory velmi zajimave. Kdyby stal Eden na okraji mesta, nebyla by Slavie tak lakava nevesta.

                  • Re: Slavia a stadion se spojí

                    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 18:36 |  
                    0 0

                    Tak pořád je se tam mohou postavit ty byty, co byly v původním plánu. Na tom se dá něco vydělat. Pokud bude investor dost silnej a šikonvnej přitáhne víc kulturních akcí a víc reprezápasů. Těžko říct co má kdo v hlavě.

            • Re: Slavia a stadion se spojí

              travel (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 22:34 |  
              0 0

              Ano pokud by vlastnil stadion někdo jiný než Slavii a byl seriozním partnerem (např Praha 10) ,tak proč ne.Ale když ho vlastnili (snad je to už minulost) lidi jako Kroužecký,Sisák a podobní experti,kterým o fotbal nešlo a Slavie jim byla ukradená,tak to podle mě jedno není.Samozřejmě,že to jinde funguje skvěle,či není podstatné,kdo stadion vlastní,ale v případě Slavie tomu tak není ,protože s těmito lidmi rozhodně nic skvěle nefungovalo-stačí si přečíst článek od kterýho se odvíji zdejší příspěvky a debata a to tam jistě nejsou uvedeny všechny problémy,které s majiteli stadionu v průběhu let nastaly.

              • Re: Slavia a stadion se spojí

                Barra     před 10 lety 24.09.2014 22:42 |  
                0 0

                Pockej, co nefungovalo? Hrajeme v Edenu, platime najem, mame smlouvu. Jestli majitelum stadionu zalezi na Slsvii, ci nikoliv, neni podstatne, klidne muzou fotbal jako sport nenavidet. Jedna se o ciste obchodni vztah.

                • Re: Slavia a stadion se spojí

                  bedva (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 22:53 |  
                  0 0

                  A až by ta smlouva skončila, co pak? Na Strahově už budou jen ruiny v tu dobu (ony už tam jsou skoro teď)..

                  • Re: Slavia a stadion se spojí

                    Barra     před 10 lety 24.09.2014 23:08 |  
                    0 0

                    Smlouva o pronajmu je na 50 let. Myslim, ze v 2058 asi nastane nejvetsi cas, aby se postavil novy stadion.

                    • Re: Slavia a stadion se spojí

                      bedva (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 23:22 |  
                      0 0

                      No kdo ví, jak to s těma 50 roky je, ale ok.

                      • Re: Slavia a stadion se spojí

                        Barra     před 10 lety 24.09.2014 23:43 |  
                        0 0

                        Odpoved najdes na webu ve vyrocnich zpravech, ktere jsou dle zakona zverejnene ve sbirce listin akciove spolecnosti SK Slavia Praha - fotbal a.s.

                • Re: Slavia a stadion se spojí

                  spino     před 10 lety 24.09.2014 23:18 |  
                  0 0

                  Tak to není pravda už vůbec, nemáte všechny informace. Lidé z Natlandu dělali všechno pro to, aby Slavii dělali v případě svých potřeb schválnosti nebo ji vyloženě šikanovali. Nejedná se jen o obrandování stadionu, ale například o focení hráčů, fanklub svého času také chtěli zrušit a udělat tam sushi bar atd.

                  K tomu si přidejte ty žaloby a vzájemné nedodržování smlouvy a pak řekněte, že vlastně vše fungovalo... :(

                  • Re: Slavia a stadion se spojí

                    Barra     před 10 lety 24.09.2014 23:39 |  
                    0 0

                    Spino, jestli chtel Natland si otevrit sushi bar Edenu ci nikoliv, vazne netusim. Jedine, co plati, je obsah smlouvy o pronajmu, uzavrena mezi E Side Property a Slavii. Hrajeme v Edenu? Hrajeme. Tak o co ti jde? Ze nebyla relace mezi Vinetem a Slavii idealni, muze byt. Jestli Vinet mel pocit, ze uzavrena smlouva z 1998 je nevyhodna pro majitele stadionu, ma samozrejme pravo se obratit na soud. Stejne tak brala Slavie pravo do vlastnich ruk, a nauctovalo penale pronajimateli kvuli udajnemu poruseni smlouvy a strhla si to z najemneho. Ja nevim, kdo byl v pravu, a jsem si temer jisty, ze ty to take netusis. V pripade kdy se strany nedohodnou, maji moznost se obratit na soud, logicky. Coz neznamena, ze mezitim bychom nehrali jiz sedmou sezonu v Edenu. Nebo ne snad?

                    Jestli budes mit padnejsi argumenty nez planovanou instalaci sushi baru, prosim.. Problem je, ze ani ty, ani ja jsme smlouvu vubec nevideli a tedy nemame zadny Ahnung, co je jeji obsah.

                • Re: Slavia a stadion se spojí

                  travel (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 23:38 |  
                  0 0

                  On už to napsal spino,ale přesto zopakuji,co je v článku uvedeno: Nebylo tajemstvím,že vlastník stadionu neměl se Slavií nejlepší vztahy...J. Vrba: Od okamžiku,kdy Slavia funguje na stadionu v Edenu je určité napětí mezi Slavií a vlastníkem stadionu.Dlouhé generace funkcionářů nebyly schopně problémy řešit a ty eskalovaly až do žaloby.
                  Jak už jsem psal,tak těch problémů bylo jistě víc,než pouze tyto převzaté z článku.
                  Je mi líto,ale toto není rozhodně případ,že by to fungovalo skvěle.Proto doufám,že páni jako Sisák,Kroužecký,Rittig ,Hrdlička a jim podobní už namají se stadionem nic společnýho.
                  Taky tu bylo nadhozeno ,proč nás chtějí v jednom balíčku.Myslím si,že důvod je ten,že nechtěli být vlastníky Slavie a stadion,aby vlastnili výše uvedení lobisti a to právě proto,že s nimi by se o fungující spolupráci nedalo uvažovat.

                  • Re: Slavia a stadion se spojí

                    Barra     před 10 lety 24.09.2014 23:59 |  
                    0 0

                    Traveli, Spino nic konkretniho neuvedl, az na ten sushi bar. Ze Vrba pise o napjeti vim. Samozrejme ze nekdo mohl mit problem s podminkami smlouvy, uzavrenou mezi Slavii a East Side Property pred 7 lety. Samozrejme, ze chteli vetsi najem, je to logicke. Z druhe strany si take Slavie brala pravo do vlastnich ruk, jak jsem uvedl. Dlouhodobe neplatila najem, protoze tvrdila ze ma narok na penale od majitele stadionu, a provadela tak v ucetnictvi na vlastni pest kompenzaci. Nevim jestli byla v pravu, ci nikoliv.

                    Reagoval jsem na tvoje tvrzeni, ze nasledujici majitele Slavie by nebyli seriozni partneri, jak jsi psal. Jestli vychazis z toho, ze byli rozpory mezi Slavii a majiteli stadionu ohledne najemni smlouvy, tak ja si nemyslim, ze to ma neco spolecneho s serioznosti. Kdyz maji partneri jinou vizi na podminky smlouvy, tak ma, jestli se nedohodnou, to resit soud. Jestli byla ale serioznost, kdyz uz rozdilne nazory tak chces jmenovat, na strane Slavie ci majitele stadionu, vazne netusim. Nikdo z nas laiku, predpokladam.

                    • Re: Slavia a stadion se spojí

                      Barra     před 10 lety 25.09.2014 00:04 |  
                      0 0

                      Pardon, v druhem paragrafe, prvni vete jde samozrejme o 'nasledujici majitele stadionu' a nikoliv Slavie.

                    • Re: Slavia a stadion se spojí

                      travel (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 08:33 |  
                      0 0

                      Nejsem si vědom,že bych napsal,že následující majitelé Slavie by nebyli seriozní partneři.Těžko jsem to mohl napsat,když nevím,kdo to je (jenom Pražák,nebo i někdo ze čtveřice Sisák,Kroužecký,Hrdlička,Rittig,či někdo úplně jiný?).Jenom jsem vyjádřil pochybnost,že pokud by byli majiteli stadionu lidéS,K,H,R ,ohledně jejich zájmů,zda by byli pro fotbal a Slavii přínosem (já jsem přesvědčen,že ne).Potom jsem reagoval na tvé tvrzení,že jinde jsou také rozdílní majitelé klubu a stadionu a funguje to skvěle a že nepovažuješ za důležité,kdo stadion vlastní.Vyjádřil jsem s tím v obecné rovině souhlas,ale že to neplatilo u Slavie,když stadion vlastnili páni Sisák,Kroužecký a podobné existence.Na konec jsem převzal z článku pasáže,které vypovídají o vztazích mezi majiteli Slavie (ať už jím byl kdokoli a majitelem Slavie),čímž jsem chtěl dokumentovat,že vztahy nebyly dobré a tudíž zde neplatí ,že by to fungovalo skvěle.Ještě k tvé poslední větě.Nikde jsem slovo serioznost nepoužil.Rozdílně názory,jak je jmenuješ,jsem použil jenom jako příklad,že to nefungovalo u Slavie skvěle.
                      Doufám,že časem vyplave na povrch s kým se Řebíček spojil.Pokud je to jenom Pražák,tak by to snad mohlo fungovat.Pokud je tam někdo z výše uvedené čtveřice,tak z toho asi nic moc dobrého pro Slavii nekouká.Samozřejmě úplně nejlepší by bylo,kdyby to bylo připraveno jako jeden balíček pro někoho movitého a současně zapáleného pro fotbal.Mám ale obavu,že další Křetínský na obzoru není.Taky bych uvítal,kdyby nám pomohli se orientovat ,s kým se Řebíček spojil, někdo z pánů Navar,Sokrates,či SubHuman.Předpokládám,že o tom vědí víc než my.Předem děkuji a omlouvám se za tak dlouhé,nezáživné psaní,byla to odpověď Barrovi.

                      • Re: Slavia a stadion se spojí

                        Barra     před 10 lety 25.09.2014 09:15 |  
                        0 0

                        Traveli, nema smysl tady vest nejaky boj. Ja jsem si slovo "seriozni partner" nevymyslel, precti si co jsi napsal. Ty pises, ze 'rozhodne nic skvele nefungovalo', ja se jen ptam co tedy ne. Jmenujes lidi jako Sisak, Krouzecky a spol, ja je nikde neobhajuji. Spino se pridal se slovy o naschvalech, ktere nam Natland delal a o sikanovani, ty referujes na Spino a jeho kritice. Ano, v posledni dobe bylo napeti mezi majitelem stadionu a Slavii ohledne vyse najmu a jestli Slavie neco dluzi, ci nikoliv. Myslim ze si dobre pamatuji z minulych clanku a z vyrocnich zprav, ze Slavie kompenzovala placeni najemneho s penalem, ktere sama vyuctovala oproti majiteli stadionu.

                        Jedine co rikam je, ze (a) existuje smlouva (podle vyrocnich zprav) ze Slavie v 2008 zaplatila cca 150 mil kc najemneho dopredu, tedy abych byl konkretni ze se to tykalo castecneho najmu s tim, ze se rocne doplaci saldo. Bylo to v dobe, kdy jsme meli sta milionove prijmy od Uefy, jak jasne plyne z ucetnictvi. Kdo chce, si to dohleda. Vice krat jsem tady psal, ze netusim co za tim stoji/stalo, ktere penize sli od koho kam, ale o to ted nejde. Smlouva tam je, a plati i pro soucastneho majitele. Za (b) vime, ze soucastny majitel tvrdi, ze najemne je nizke, ze se musi zvysit, ze vycita Slavii ze ma dluhy a ani to "nizke najemne" neplati. Ja vim jen, ze Slavie sama prohlasila, ze provedla ucetni kompenzaci s penale, kteri ji podle klubu nalezi od majitele stadionu, a ze tedy, jak se zda, efektivne nebyl cely najem placen. Ze smlouva z 2008 plati i pro soucastneho majitele stadionu je jasne. Jestli se strany tedy nedohodnou, tak musi se vec predlozit soudu, kam to take spelo. Nic vic, nic min nerikam.

                        Jestli mas pocit, ze Praha 10 by jako majitel stadionu byla vice seriozni nez Sisak a spol, tak vyplyva z toho ze tebou jmenovani nejsou seriozni, dle Spina se jedna dokonce o sikanu a naschvaly. Ja jsem se jen ptal, kde Slavii ublizili, jak sikanovali, ktere naschvaly,
                        kde projevili neserioznost, z ceho vychazis, ze 'rozhodne nic skvele nefungovalo'. Moc vice nez o sushi baru jsem se nedozvedel. Jestli mas na mysli momentalni (tedy jiz uzavrenou) diskusi mezi majitelem a Slavii, jestli Slavie plati dostatecny najem a jestli neco dluzi nebo ne, tak to podle me nema nic spolecneho s serioznosti partnera.

                        • Re: Slavia a stadion se spojí

                          travel (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 09:29 |  
                          0 0

                          Taky nechci,Barro,vést boj.Ale pár reakcí dám.Já jsem netvrdil,že ty jsi vymyslel "seriozní partnery",jenom jsem se ohradil proti tvému tvrzení ,že jsem to napsal já.Dále moc nechápu, proč stále zpochybňuješ ,že to skvěle nefungovalo.Nevím,co víc by jsi chtěl za příklad,mně stačí,,jak psal Vrba,že nebyly nejlepší vztahy a nakonec to skončilo u soudu.Takhle si já skvělé fungování nepředstavuju.Víc už se v tom nechci rýpat.Mě by teď daleko víc zajímalo s kým vším se Řebíček spojil.Upřímně ti přeji krásný den.

                          • Re: Slavia a stadion se spojí

                            Barra     před 10 lety 25.09.2014 09:58 |  
                            0 0

                            Traveli, ohledne pouziti vyrazu serioznosti viz tvuj vcerejsi prispevek z 22:34:04. Zbytek uz jsem napsal. Jestli ty mi budes pronajimat byt, a ja se jednostranne rozhodnu ze ti nebudu platit najemne, protoze netesni okna, slysim hluk z ulice nebo z tisic a jedna jinych duvodu, tak me take pozenes k soudu. Nevim, proc Slavie tak cinila a neplatila veskery najem, urcite mela duvod, s kterym ale protistrana nemusi souhlasit. Netusim, kdo ma pravdu, a kdo ne, ale je to problem, ktery teprve nastal po prevzeti stadionu v 2012. Z toho ale soudit, ze rozhodne nic skvele nefungovalo bych si netroufnul. Jinak zaciname jiz sedmou sezonu v nekrasnejsim stadionu v CR, ktery by si Slavie z vlastnich zdroju nikdy nemohla poridit, coz plati i pro jine kluby v Cesku. I tobe krasny den. 

                            • Re: Slavia a stadion se spojí

                              travel (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 10:09 |  
                              0 0

                              Barro,myslel jsem,že už nebudu muset reagovat.Ty jsi napsal,že jsem uvedl,že následující majitelé Slavie (stadionu) by nebyli seriozní partner.A to jsem nenapsal.Já jsem napsal,kdyby vlastnil stadion někdo jiný než Slavii a byl seriozním partnerem...A to má úplně jiný význam,než jsi uváděl,že jsem napsal.Ještě jednnou krásný den

                              • Re: Slavia a stadion se spojí

                                Barra     před 10 lety 25.09.2014 10:16 |  
                                0 0

                                Let it be.

                            • Re: Slavia a stadion se spojí

                              quelhar (admin)     před 10 lety 25.09.2014 11:15 |  
                              0 0

                              Jen pro dokresleni, citace Jiriho Vrby ze serveru sledujfotbal.cz:

                              "Vztah s managementem stadionu není dobrý. Mám dokonce dojem, že se k vedení Slavie chová téměř nepřátelsky. Každý nápad, se kterým přijdeme, je pro ně problém. Řešení vidím v posílení organizace klubu. Navíc když tady bude úspěšná Slavia, na kterou budou chodit mraky lidí, tak z toho bude profitovat i majitel stadionu. Dneska to ale vypadá, že by ti lidé byli nejradši, kdyby se tady nic nehrálo. Ale pracuje se na tom a hledá se nějaké kompromisní řešení," prozradil Vrba.

                              To je samozrejme citace jeste pred vcerejsimi udalostmi. Tvrdit, ze mezi Slavii a vlastnikem stadionu panovaly bezne obchodni vztahy, bych si tedy opravdu netroufl. Za normalnich okolnosti maji klub i vlastnik stadionu spolecne zajmy a meli by tedy aspon v nekterych vecech postupovat ve shode. A ne si navzajem hazet klacky pod nohy a mavat zalobami.

                              • Re: Slavia a stadion se spojí

                                travel (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 11:44 |  
                                0 0

                                Díky quelhare.

                              • Re: Slavia a stadion se spojí

                                start72     před 10 lety 25.09.2014 12:27 |  
                                0 0

                                S vysokou mírou konsternace jsem se probíral nepřeberným množstvím příspěvků, které velebily oddělené vlastnictví fotbalového klubu a stadionu. Nic proti Barrově odtažitému právnímu nahlížení situace, ale bagatelizace stávajících problémů mezi SKS a vlastníkem stadionu není na místě. Uvědomme si, že situace zde není zcela normální, nejde o běžný nájemní vztah v konsolidované společenské situaci, kde platí závazky, respektují se práva. Jde o vztah plný zášti, naschválů, nejasných figur v pozadí. Kdykoliv může dojít ke kolapsu. Měl jsem dojem, že v tomto fóru se vždy velmi hořekovalo právě nad situací, že Slavia je od stadionu odstavena. Diskutovaly se mnohé problémy s tím spojené. Najednou je to smeteno ze stolu!? Víte vůbec kolik úsilí například stálo fanouškovské hnutí, aby donutilo vedení SKS k jednání s vedením E-Side o možnosti umístit před hlavní vchod stadionu stožár a na něm slávistickou vlajku? Zdánlivá samozřejmost, maličkost, zde velký problém. To jen pro dokreslení. Proto velmi děkuji Quelharovi za připomenutí věcí minulých.

                                • Re: Slavia a stadion se spojí

                                  spino     před 10 lety 25.09.2014 12:36 |  
                                  0 0

                                  Děkuji za připomenutí. Nicméně tenhle pohled tady z 90% rozšířil Barra a ani já a doufám, že ani nikdo jiný, se s ním neztotožňuje. To by totiž pak znamenalo, že rychle zapomínáme.

                                  • Re: Slavia a stadion se spojí

                                    Barra     před 10 lety 25.09.2014 13:32 |  
                                    0 0

                                    Spino, abys ty nevyuzil prilezitost, aby sis zase jednou rypnul. Predem by si ale mozna mohl jeste jedno precist, co jsem psal. Ptal jsem se te na padnejsi argumenty nez na tvoje tvrzeni o instalaci sushi baru. Odpoved z tve strany byla 0,0. Rikal jsem, ze situace mezi nami a Kingwarers nebyla idealni. Mame smlouvu s puvodnim investoren na 50 let, cast najmu je predplacena, alespon ucetne. Slavicek troubil do sveta po prevzeti, ze predem dohodnuty najem je moc nizky, Slavie naopak pozastavila placeni najmu tim, ze si to odduvodnila pohledavkou, kterou by mela na Kingwaters ve forme penale kvulj nedodrzeni smuv, pohledavku, kterou Slavicek odmita. Logicky jsem rikal, ze vse tedy bude muset byt prodlozeno soudu. Ano, psal jsem ze se podle me jedna o obchodni zalezitost, o spor mezi pronajimatelem a najemnikem. Ze k tomua patri emocni argumenty ze strany Slavistu, beru jako samozrejmost.

                                    Vidis, to je prave ten rozdil mezi Quelharem, ktery si dal praci aby nasel a citoval Jiriho Vrbu. Od tebe jsem zadny padny argument neslysel. Jako obvykle.

                                    • Re: Slavia a stadion se spojí

                                      bongor     před 10 lety 25.09.2014 23:17 |  
                                      0 0

                                      Ahoj Barro,ty jsi zapomněl,že který klub nemá stadion se sushi barem,tak ten jako by nebyl.Je to extremně důležitá součást vybavení.Pokud dosáhneme toho,že každý slávista bude povinně alespoň 1x týdně komzumovat sushi,půjde Slavia ekonomicky strmě vzhůru.Takový slogan "kdo má uši,žere suši" by byl skvělý marketingový počin.

                                • Re: Slavia a stadion se spojí

                                  travel (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 14:10 |  
                                  0 0

                                  A já děkoji tobě.

                                  • Re: Slavia a stadion se spojí

                                    travel (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 14:10 |  
                                    0 0

                                    To bylo pro start72.

                                    • Re: Slavia a stadion se spojí

                                      Pajja55     před 10 lety 25.09.2014 14:40 |  
                                      0 0

                                      Jinak v dnešním Sportu psali, že podle jejich zákulisních zdrojů je možný, že za celou transakcí skutečně může být Kellner. Řebíček sice v nově vzniklé společnosti bude mít akciový podíl, ale ne rozhodovací pravomoc. A dle Sportu Slavie finančně posílí. A to ikdyby za celým obchodem stál jenom Pražák.

                                      Jsem zvědav, jestli už se konečně dostaví lepší a bohatší časy.....

                                      • Re: Slavia a stadion se spojí

                                        travel (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 15:40 |  
                                        0 0

                                        Kéž by tomu tak bylo.Hlavně ať tam nefigurují lidi jako Sisák,Kroužecký,Rittig ,Hrdlička a jim podobní.

                                        • Re: Slavia a stadion se spojí

                                          steev (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 16:26 |  
                                          0 0

                                          Je fakt že spojit Slavii a Eden je něco o čem se nám ještě nedávno ani nezdálo.Spíš to vypadalo na odchod. Bylo by super kdyby za vším stál Kellner ale i kdyby ne, tak v budoucnu by to pro něj nebo pro někoho jiného mohl být zajímavý kup. Klub bez stadinu se prodává určitě hůř. Tak si držme palce at to dobře dopadne.Snad už si to zasloužíme ne?!

                                      • Re: Slavia a stadion se spojí

                                        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 18:42 |  
                                        0 0

                                        Vzhledem k tomu, že sport je bulvár a často čerpá inspiraci pro své spekulace z místní diskuse...

  25. Re: Slavia a stadion se spojí

    Helmic     před 10 lety 24.09.2014 23:05 |  
    0 0

    Člen dozorčí rady (možná už bývalý ) byl také v dozorčí radě společnosti J&T ASSET.. Může mi prosím někdo vysvětlit co ve fukci dozorčí rady člověk děla? A zdá se mi to, nebo čím dál více se v okolí Slavie objevuje právě J&T? http://rejstrik.penize.cz/kamil-kocurek

    • Re: Slavia a stadion se spojí

      Barra     před 10 lety 24.09.2014 23:23 |  
      0 0

      Jednoduse receno kontroluje dozorcni rada predstavenstvo. V pripade pochybeni a vznikle skody muze dozorcni rada byt oslovena k nahrade skody. Nejde tedy jen o cestnou funkci, odpovednost je velka. Muze se jednat o nahodu, clen dozorcni rady nemusi mit nic spolecneho s Slavii, muze to take znamenat, ze J&T melo zajem o to, aby jejich clovek videl do vnitrni kuchyne Slavie. Clen dozorcni rady ma pravo na kontrolu ucetnictvi, muze se ucastnit zasedani predstavenstva, atd.

      • Re: Slavia a stadion se spojí

        spino     před 10 lety 24.09.2014 23:58 |  
        0 0

        To by znamenalo, že dozorčí rada Slavie je od roku 2008 na prázdninách. :D

        • Re: Slavia a stadion se spojí

          Barra     před 10 lety 25.09.2014 00:02 |  
          0 0

          Ano? V cim konkretne neplnilo predstavenstvo, a tim tedy take dozorcni rada, sve povinnosti?

  26. Re: Slavia a stadion se spojí

    palka     před 10 lety 25.09.2014 00:11 |  
    0 0

    Prosííím Prosííím ... koupím 2 lístky na derby. Diky

    • Re: Slavia a stadion se spojí

      steev (přítel SN)     před 10 lety 25.09.2014 16:19 |  
      0 0

      Nechci ti dávat falešný naděje ale myslim že v sobotu před stadionem lístek seženeš. Samozřejmě jestli to máš daleko tak je to dost nejistý.

  27. Re: Slavia a stadion se spojí

    zeleznik2     před 10 lety 26.09.2014 17:17 |  
    0 0

    Hezké spojení, ale je tomu opravdu tak?nejdříve je dopoledne majitelem Slavie pan Řebíček, v poledne už společnost Vinet a odpoledne je to 50 na 50, nakonec z toho byla jen fúze, takže zase, aby se " Vlk najedl a koza zůstala celá" nic nového pod sluncem.