Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Sousedovic koza

Pokud sledujete diskuze slávistů například na Facebooku, Twitteru, oficiálních stránkách nebo i zde na Slávistických novinách, určitě jste si také všimli otevřené zášti mnoha našich fanoušků především proti působení rivala z Letné v evropských pohárech a také proti naší fotbalové reprezentaci.

Projevuje se především přáními v neúspěch těchto týmů v jejich zápasech a následně v oslavách těchto neúspěchů. Ačkoliv jako fanoušek sešívaných letenskému týmu žádnou spanilou jízdu Ligou mistrů nepřeji a identifikovat se se současnou reprezentací je pro mě také obtížné, přijde mi toto chování jako hloupé, zbytečné a nehodné jména a myšlenek našeho milovaného klubu.

Jak je to s tou sousedovou kozou?

Jeden z redaktorů, mezi slávisty nyní velmi nepopulárního, Deníku Sport na Twitteru na toto chování poukázal s odkazem na sousedovu kozu. Anekdotu, ve které si dotyčný nepřeje, aby i on měl kozu jako jeho soused, ale namísto toho, aby sousedova koza raději chcípla.

Ačkoliv se nám toto přirovnání může nelíbit a budeme argumentovat tím, že přeci rivalovi nebudeme přát žádné úspěchy, je podle mě bohužel naprosto přesné. Pokud se přestaneme schovávat za tyto pseudoargumenty, uvidíme, že za naším jedovatým prskáním je vlastně strach a závist. I my bychom rádi bojovali o LM nebo alespoň EL, rádi bychom se měřili s evropskými týmy, ale místo toho se již 5 let potácíme blízko ligového dna. A logicky se bojíme, že by nám mezitím mohl ujet vlak, který už nechytíme.

Nechme ji žít a kopejme za sebe, ne kolem sebe

Nikdo po nás nechce, abychom slavili úspěch rivalů nebo velebili výkony letenských šlapek v reprezentaci, stejně tak jsem ale přesvědčený, že všemožnými jízlivými poznámkami a urážkami děláme Slavii medvědí službu.

Soustřeďme se na svůj klub, oslavujme jeho úspěchy a kritizujme jeho klopýtnutí. Při klopýtání ostatních však raději zachovejme respekt k soupeři a raději mlčme. Inspirací pro takové chování by nám mohla být samotná definice sešívaných barev:

"Bílá barva je čistota sportovní myšlenky a čestného boje, kde protivník není nepřítel, ale uznávaný soupeř."

Komentáře (161)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sousedovic koza

    biggris (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 19:09 |  
    0 0

    Bravo, vynikajici glosa. Kdyby tu byl smajlik ve forme zvednutyho palce, dostal bys rovnou dva:-)

  2. Re: Sousedovic koza

    Alanor (admin)     před 10 lety 10.09.2014 19:14 |  
    0 0

    Pěkně napsáno! Přesně jsi vystihl i mé pocity. Přijde mi poněkud nešťastné, když tu někteří více řeší ten druhý klub než Slavii.

  3. Re: Sousedovic koza

    mpik     před 10 lety 10.09.2014 19:21 |  
    0 0

    Pokud vím, LM může Sparta závidět nám, hrála ji dávněji než my. Závist by to byla, kdybych nepřál v pohárech třeba i Plzni, Liberci atd. a těm já naprosto normálně fandím. Sparta je něco jiného. Nebudu ji fandit nikdy a nikde a vždy budu přát soupeři. Nestydím se za to. Naopak. Jen díky tomu má třeba derby náboj.

  4. Re: Sousedovic koza

    podol (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 19:22 |  
    0 0

    Moje reakce je první a možná že to "schytám". Teoreticky je zcela
    pravda to uvedené v článku. Musíme si však položit otázku, zda je vina za uvedený stav jen na straně slávistů. Sám jsem se dlouhou dobu snažil vyhnout podobným pocitům. Nenávist není vlastnost přinášející radost a spokojenost. Mám několik kamarádů z opačného tábora a mezi námi žádná nenávist není. Ale těžko můžeme být
    sportovní, uznávat výkony druhého a mít respekt k soupeři při čistotě
    čestného boje, když něco takového na druhé straně není? Jen letmo připomenu výkony rozhodčích, rozhodování FAČR, zcela rozdílný přístup k trestům pro fanoušky a nakonec i "objektivitu" zmíněných deníků i redaktorů při komentování o Slavii. Ano, mým přáním je, aby Slavia byla znovu tam, kde patří, aby media referovala objektivně, aby FAČR řídila český fotbal odborně, nezávisle a trestala
    všechny stejným metrem - padni komu padni. A potom si myslím,
    že většina uvedených reakcí ze strany slávistů nebude.
    Podol

    • Re: Sousedovic koza

      janko (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 20:44 |  
      0 0

      mam stejne citeni.

    • Re: Sousedovic koza

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 21:09 |  
      0 0

      Souhlas, taky si myslím, že autor článku trošku opomíjí kontext, ve kterém se prostě neměří stejně a z toho pramení nemálo ironických poznámek i rozhořčených komentářů. Podotýkám, že to není jen o Spartě, ale stejně tak o Plzni a začínám mít pocit, že nastává doba, kdy to bude i o Jablonci - kde fakt není ok, že jej (čert ví z čeho) financuje Pelta.

    • Re: Sousedovic koza

      Elanius     před 10 lety 10.09.2014 23:20 |  
      0 0

      Podole vnímám to stejně jako ty - český fotbal často připomíná doslova žumpu a nebýt Slavie, ani bych o něj nezavadil.

      Souhlasím, že nemáme na růžích ustláno a v zákulisí mrdají dlouhodobě silnější psi - Sparta a Plzeň.

      I tak ale se alespoň já snažím pliváním jedu na letenské vyhnout - když ne z úcty k nim, tak rozhodně z úcty ke Slavii :)

  5. Re: Sousedovic koza

    slaviator     před 10 lety 10.09.2014 19:22 |  
    0 0

    Konečný je slavista a snaží se Spartu zdiskreditovat. Přišel jsem na to včera po jeho tweetu k repre...

  6. Re: Sousedovic koza

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 19:24 |  
    0 0

    V podstatě souhlasím.

  7. Re: Sousedovic koza

    Kajula     před 10 lety 10.09.2014 19:37 |  
    0 0

    Za mě palec nahoru... Jak se jinak budem lišit od té rudé chátry, když se budem chovat arogantně a nenávistně? Soustřeďme se na sebe. Upřímně. Také jsem měl včera problém slavit ten první gól, když jsem viděl, kdo ho dal. Na druhé straně. Jestli byla vždy Sparta vnímaná jako dělnický klub a Slavia jako intelektuální, pak pojďme s tím intelektuálním nadhledem přejít klub od ústí Blanky :) :D

  8. Re: Sousedovic koza

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 19:46 |  
    0 0

    Děkuji za článek i za jeho uveřejnění. Souhlasím.

  9. Re: Sousedovic koza

    Romino     před 10 lety 10.09.2014 19:50 |  
    0 0

    Nemyslím si, že bychom se museli bičovat za naše chování, já Spartě nezávidím, ale nesnáším jí, z mnoha důvodů, proto mám radost, když se jí sportovně nedaří, stejně tak reprezentace je výkladní skříň FAČR - Pelty, Berbra, Damkové a podobných lidí, to mě opravdu nezajímá a je mi jedno zda vyhraje nebo né. V současnosti se k tomu přidává faktor Vácha, dále snad nemusím rozvádět.

    • Re: Sousedovic koza

      slaviator     před 10 lety 10.09.2014 19:57 |  
      0 0

      Mě Sparta tak trochu i přestávala jeden čas vadit - Lavička, Lafata. Ale ten culíček Vácha to spolehlivě vydrtil zpět a Konečný každým svým tweetem taktéž

      • Re: Sousedovic koza

        honza_sl     před 10 lety 11.09.2014 00:07 |  
        0 0

        Souhlas! Citim to podbne. Akorat, ze Lavicka a Lafata jsou proste anomalie uprostred tradicni spartanske nabubrelosti.

    • Re: Sousedovic koza

      bongor     před 10 lety 10.09.2014 20:05 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím s Rominem.A dále:Čistota sportovního boje,všemi deseti pro,hlavně aby se to nějak dozvěděla i ta druhá strana.Úcta k soupeři?Před sto lety určitě,Sparta bývala skutečně velký a úctyhodný soupeř.

  10. Re: Sousedovic koza

    Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 20:06 |  
    0 0

    Nemám rád Spartu!!! Nestydím se za to!!!
    Nikdy v životě jim nebudu fandit!!! Nestydím se za to!!!
    Každý její neúspěch mne potěší!!! Nestydím se za to!!!
    Nemám z nich strach a vůbec nic jim nezávidím a byl bych rád, aby mne z toho nikdo neosočoval, najmě na slávistických stránkách!!! Prostě je nemám rád za to všechno, co kdy napáchali. Možná že na rozdíl od autora, si toho víc pamatuji.
    Zkrátka a dobře, kdykoliv jim chcípne koza, budu mít radost!!! A nestydím se za to!!! To se spíš budu stydět za tu zaprděnost některých fanoušků Slavie, kteří soustavně cítí potřebu umravňovat nás, kteří Spartu nemáme rádi a nestydíme se za to!!!

    • Re: Sousedovic koza

      edenian     před 10 lety 10.09.2014 20:20 |  
      0 0

      Edwarde, soucet vykricniku ve tvem sloupku je 30. Nazval bys svuj vztah ke sparte jako nenavist? / nijak se prosim neurazej, me to jen zajima, nemam nijakou ambici te nejak soudit /

      • Re: Sousedovic koza

        Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 20:43 |  
        0 0

        Promiň, ale já nějak nevím, co mi vlastně chceš sdělit, kromě toho, že sis dal práci s počítáním vykřičníků. Jaký má počet znamének, které mají zvýšit důraz sdělení, s mým vztahem ke Spartě? Nevím, jestli má smysl vypisovat, že jde o nadsázku, kterou čas od času používám a ani zdaleka v tom nejsem sám. Dokonce jsem to doposud považoval za celkem běžnou věc v internetových diskuzích a za ta léta jsem nikdy neviděl, že by někdo přišel s podobnou připomínkou, jako ty.
        K tvé otázce: Nenávist do sportu nepatří. Napsal bych v takovém případě, že Spartu nenávidím, ale napsal jsem, že ji nemám rád. /!!!/ :-)

        • Re: Sousedovic koza

          edenian     před 10 lety 10.09.2014 20:52 |  
          0 0

          Nepochopil jsem prave jestli jde o nadsazku. Proste to na me silne zapusobilo tak, ze jsem se proste musel zeptat :-)
          OT. Jednou jsem v nejakem rozruseni pouzil asi tri radky vykricniku, ze me i Alanor zahnal :-)

          • Re: Sousedovic koza

            Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 20:57 |  
            0 0

            No vidíš, tři řádky jsem ještě nezkusil, ale až budu mít na srdci něco opravdu závažného, tak do toho půjdu!!! :-)

    • Re: Sousedovic koza

      mpik     před 10 lety 10.09.2014 20:26 |  
      0 0

      Podepisuji.

      • Re: Sousedovic koza

        janko (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 20:48 |  
        0 0

        napsal to i za mne.

    • Re: Sousedovic koza

      Prochy     před 10 lety 10.09.2014 20:48 |  
      0 0

      Edwarde, pekne jsi to napsal.

    • Re: Sousedovic koza

      fanfaron     před 10 lety 10.09.2014 21:19 |  
      0 0

      naprosty souhlas! autor clanku pouze docilil toho, ze se mi malem kousla pumpa. prestante s temi recmi, ze bychom se meli chovat jinak, sebemrskaci. nemam rad spartu a kdyz jim chcipne koza tak se muzu smichy potrhat bez ohledu na to jestli jsme v tabulce prvni nebo posledni a zoufalci ze sportu mi jsou vite kde?

    • Re: Sousedovic koza

      Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 21:57 |  
      0 0

      Naprostý souhlas! Přesně tak to cítím i já! (!!!!!!!) :-)

    • Re: Sousedovic koza

      Travinho     před 10 lety 10.09.2014 22:58 |  
      0 0

      Krásně řečeno.

    • Re: Sousedovic koza

      smely (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 10:10 |  
      0 0

      podpis i s vykricnikem !!!

    • Re: Sousedovic koza

      JebaJebatel     před 10 lety 12.09.2014 09:20 |  
      0 0

      souhlas s Edwardem.. víc neni co dodat

  11. Respekt ke Spartě

    Mike     před 10 lety 10.09.2014 20:10 |  
    0 0

    Já bych to rozdělil na historická období. Vážím si a respektuji Spartu prvorepublikovou, kdy dala našemu fotbalu takové legendy, jako byly například Pešek-Káďa, Oldřich Nejedlý, Jaroslav Burgr a Josef Ludl.
    Svou slavnou historií Sparta určitě patří k domácím fotbalovým klenotům.
    Respektuji Ježkovu Spartu z poloviny 60.let s nezapomenutelným Andrejem Kvašňákem a z konce 80.let s mnoha vynikajícími fotbalisty. Respektuji Uhrinovu Spartu ze začátku 90.let s jejich slavnou jízdou v nultém ročníku Ligy mistrů.
    Ale mám odpor ke Spartě od poloviny 90.let až do současnosti, kdy
    tituly byly většinou dělány za pomoci úplatných rozhodčích a funkcionářských hyen typu Horníka a Pelty. A druhý z nich je zvolen podobnými elementy předsedou svazu. Kdy se smáli celé republice, protože měli všechno pojištěné, kopali velké množství vymyšlených penalt, považovali se za šlechtu, vystupovali neuvěřitelně arogantně, což jim vydrželo do současných dnů.
    Pokud někdo poukazoval na nějaké nepravosti, smáli se mu do očí a titulovali ho jako ubrečence a uplakánka.
    Proto budu v současné době vždy fandit proti Spartě, i kdyby hrála s republikou Islámský stát. Proto se budu radovat z každého jejich neúspěchu, jak dílčího, tak celkového. Je to ostatně moje volba, nikomu ji nevnucuji.

    • Re: Respekt ke Spartě

      Elanius     před 10 lety 10.09.2014 20:17 |  
      0 0

      S tím co píšeš vlastně souhlasím a právě Peltova/Horníkova éra ve Spartě je důvodem, proč je dnes Sparta nenáviděným nepřítelem. Jsem akorát názoru, že okázalá radost z neúspěchů letenských by mohla zůstat raději v soukromí, než být křičena do všech stran na soc. sítích :)

      • Re: Respekt ke Spartě

        bongor     před 10 lety 10.09.2014 21:18 |  
        0 0

        Já myslím Elanie,že držet hubu krok,toho už jsme zažili od 38 do 89.až až.
        Je potřebné s navážet do těch hajzlíků,ať už se jmenují jakkoliv-kdekoliv a kdykoliv.A poznámka:Já SN považuji za dost soukromou záležitost lidí,kteří milují Slavii a je to součást jejich života.Sociální sítě,snad do nich SN nepočítáš,mě jsou ukradené,nepíšu tam ,ani to nečtu.

    • Re: Respekt ke Spartě

      bongor     před 10 lety 10.09.2014 20:23 |  
      0 0

      Mike bezvadně popsal,co já jsem jen naznačil.Edward mi promluvil z duše.Ale určitě je dobře,že se mezi námi našli i ti pomýlení co se nyní dali na cestu pokání.Jak správně řekl Feldkurát Katz,každé správné kázání musí na konci mít polepšeného hříšníka.
      To budou mit zase feldkurát Konečný a spol.radost,jak jim jde práce rozsévačů pěkně od ruky.

      • Re: Respekt ke Spartě

        Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 20:51 |  
        0 0

        :-)))

    • Re: Respekt ke Spartě

      vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 11.09.2014 09:40 |  
      0 0

      řekl bych, že jste genezi vztahu slávistů ke Spartě, ale dle mého i v opačném gardu, popsal v podstatě přesně. dlouhá léta jsem měl Spartu jako velkého rivala (koncem federace ovšem nikoliv toho největšího, tím byl po podzimním zápase sezóny 91/92 Slovan), ovšem rivala, které měl člověk možnost respektovat a jemuž v evropských pohárech fandil. ten vzájemný vztah mezi pražskými S měl zkrátka jistou štábní kulturu. tahle skoro až idylka se začala měnit v druhé půlce 90.let, až to definitivně bouchlo v sezoně 99/00. od té doby přeju Spartě jen to nejhorší a to za jakékoliv situace.

      a ještě k té sousedově chcíplé koze - ono to neni tak černobílé, jak se nám mistr Konečný snaží tvrdit. stačí si jen vzpomenout, jak sparťani nedávali dva slávistické tituly v řadě a LM navrch, a jakým způsobem se vyjadřují o Plzni.

  12. Re: Sousedovic koza

    edenian     před 10 lety 10.09.2014 20:13 |  
    0 0

    Ja souhlasim. Jistou vyhodu mam proto, ze sparta me zajima v podstate jen po ty dve hodiny kdy se hraje derby. Jinak je mi uplne ukradena a representace CR me nezajima / a nezajimala / vubec.
    Jeste bych rekl, ze mozna tohle tema nejak nabylo s prilivem novych nicku na SN v poslednim roce ? Ale to muze byt jen dojem, nevim.

  13. Re: Sousedovic koza

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 20:19 |  
    0 0

    ano nekdy ty reakce jsou mozna i za hranou, na druhou stranu, ale jsem fanda sveho klubu a tak mi pripada zcela v poradku, pokud se budu otevrene radovat z neuspechu sveho nejvetsiho soupere. nehledal bych za tim zavist, strach apod. proste je to jen rival a mam radost kdyz neuspeji. at uz v lize, poharu, nebo treba v kulickach.

    • Re: Sousedovic koza

      bongor     před 10 lety 10.09.2014 20:25 |  
      0 0

      A to zase ne slamáčku,v kuličkách jsou jedničky.

  14. Re: Sousedovic koza

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 20:25 |  
    0 0

    Asi tak, repre ted mám celkem na háku, protože každý její úspěch posiluje pozici cinklých jar a nám dobře známého pána ze západních čech,díky nim má český fotbal mezi veřejností tak zoufalou pověst.Co se týká rudejch koštat tak to bylo za Macha,Koštála,Pelty a jiných horší než ted,ale žádný úspěchy jim nepřeji je to stále nepřítel číslo 1.No v tuto dobu považuji za horší ty kteří vládnou našemu fotbalu.Jediný co mě drží při fotbale jsou slávističtí kamarádi a fanoušci a obzvlášt tribuna sever.

  15. Re: Sousedovic koza

    slaviator     před 10 lety 10.09.2014 20:56 |  
    0 0

    Každopádně buďte rádi vy, co pocházíte ze slávistických nebo nefotbalových rodin. U nás z otcovo strany: děda sparťan něco trochu ve stylu Homolky a k tomu dělal na Kompresorech Praha (dnešní Střížkov), strejda sparťan a v 80./90. letech kotelník který se najezdil i na Slovensko a evropské poháry, otec Bohemák... Takže my červenobílé ovce něco o té chcíplé koze slyšeli za posledních pět let opravdu hodně. Z druhé strany...

  16. Re: Sousedovic koza

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 20:57 |  
    0 0

    A není nenávidět Spartu (popř. nemít Spartu rád - třeba i s vykřičníkama :)) pro Spartu až moc dobré?
    Co třeba je krom vzájemných zápasů vůbec neřešit? Ať si hrají jak si hrají, soustřeďme se na vlastní výkony. Sparta mi nestojí za to, abych se o ni nějak extra zajímal a komentoval její výkony. Je trochu smutné, když si člověk chce přečíst článek o Slavii a nalezne pod ním početnou ekipu komentářů cílenou na sparťanské chcíplé kozy :). To jenom nahrává na smeč všem těm, kteří tvrdí, že jsme vůči Spartě zakomplexovaní (upřímně, nemyslím si, že jsme, aspoň tedy ne většina).

  17. Re: Sousedovic koza

    Arutha     před 10 lety 10.09.2014 21:04 |  
    0 0

    Mně je v evropě sparta ukradená a je mi celkem jedno jaké dělá výsledky. Těžko ale můžu přát dobré výsledky týmu, jehož hráči před zápasem otevřeně urážejí Slavii, takže jsem moc rád, že se sparta letos do ligy mistrů nedostala

  18. Re: Sousedovic koza

    Nosorozec     před 10 lety 10.09.2014 21:09 |  
    0 0

    Asi takhle: V evropskym chlívku je mi koza souseda z druhýho břehu Vltavy ukradená. Co se týče českýho chlívku, nemusí v něm přímo chcípnout, ale jsem rád za každej pořádnej trkanec, co dostane od jiný kozy, obzvlášť od tý naší. :)

    • Re: Sousedovic koza

      edenian     před 10 lety 10.09.2014 21:16 |  
      0 0

      A to zase jo, dobre, trkat se to musi, k tomu se teda hlasim.

  19. Re: Sousedovic koza

    dubas     před 10 lety 10.09.2014 21:14 |  
    0 0

    Drahý Elanie

    Je nefandění úhlavnímu rivalovi v evropský pohárech, známka malosti, zapšklosti, či snad závist? Nebo je to naprosto normální záležitost, že je jejich bída, naše radost? Tuhle otázku mám již naprosto vyřešenou a hlavně se za to řešení nestydím. Spartě prostě nefandí a hlavně to prostě ani nedokážu. Kdysi za první éry Hřebíka, hrála Sparta hezký fotbal a kurz 4,1 na výhru v Portu, to se nedalo nevsadit. Posledních dvacet minut zápasu, kdy vedla Sparta 1:0, se odehrálo ve vápně Sparty. Do dnes si pamatuji tu schízu, kdy jedna noha pod stolem kopala balón do brány a druhá ho vykopávala, kvůli možné výhře a chtělo se mě ze sebe zvracet. Od té doby vím, že jim fandit nemůžu, protože to prostě nedokážu a ani nechci. Podle mě je to naprosto normální a upřímně pochybuji, že fanoušci Barci, fandí v poháru Realu a obráceně, že fanoušci Evertonu fandí Liverpoolu, že fanoušci Rangers fandí Celtic atd. atd, takových příkladů by se našlo po celém světě mraky. Podle mně je fandit soupeři úhlavního rivala naprosto normální a není potřeba se za to stydět. Pokud někdo z vás drazí přátelé, dokáže v pohárech Spartě fandit, tak ji prostě fanděte, ale nechtějte po mě, abych se radoval spolu s Váchou, že Sparta dala gól.

    • Re: Sousedovic koza

      Elanius     před 10 lety 10.09.2014 21:23 |  
      0 0

      dubasi ae já přeci vůbec nepíšu, že bychom měli Spartě v poháru nebo jinde fandit. Naopak, i já byl rád, když ji Malmo vyřadilo - a souhlasím s tebou, že to nepovažuji za známku malosti. Jak píšeš, fanoušci Evertonu taky výhru Liverpoolu v LM nijak neoslavují :)

      Pointa mého příspěvku byla v tom, že se (možná absencí našeho vlastního pohárového snažení) pořád dokola zabýváme letenskými, slavíme jejich prohry apod. Neříkám fandit, říkám ignorovat.

      • Re: Sousedovic koza

        dubas     před 10 lety 10.09.2014 21:39 |  
        0 0

        Ale proč ignorovat a proč se neradovat, podle mě je to naprosto normální a jen u nás v čr se to furt řeší. Jen u nás se musí fandit Slovákům, protože to jsou naši bývalí bratři, jen u nás se argumentuje koeficientem.

        • Re: Sousedovic koza

          marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 01:47 |  
          0 0

          Já hlavně snad neznam sralťana, kterej by fandil v pohárech Slavii, když jsme je hráli. Uplne vidim toho Konečníka, jak by nám to osolil, kdybychom my vypadli s Hackenem třeba. Ten by se tetelil.

          • Re: Sousedovic koza

            slaviator     před 10 lety 11.09.2014 23:16 |  
            0 0

            "Já znám oba dva." :-)

  20. Re: Sousedovic koza

    steev (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 21:15 |  
    0 0

    Spartu nenávidím a vždy budu mít radost když se ji nebude dařit. A k Spartě určitě žádný respekt zachovávat nebudu,vůbec si ho totiž nezaslouží za všechny ty prasárny co udělali.Kdo si to nepamatuje má buď krátkou paměť a nebo mu to nevadí.

    • Re: Sousedovic koza

      bongor     před 10 lety 10.09.2014 21:21 |  
      0 0

      Bene steve

    • Re: Sousedovic koza

      SForever1     před 10 lety 10.09.2014 21:32 |  
      0 0

      Přesně. Čistá NENÁVIST.

    • Re: Sousedovic koza

      ortevor     před 10 lety 11.09.2014 06:25 |  
      0 0

      naprostej souhlas..nez fandit Sparte nebo spartanum a plzenakum v repre, to radsi nefandit nikdy nikomu

    • Re: Sousedovic koza

      smely (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 13:56 |  
      0 0

      tak, tak...respektovat muzu nekoho , koho si vazim...a tohle neni ten pripad...uprimne minena nenavist neni nijak ponizujici...

  21. Re: Sousedovic koza

    edenian     před 10 lety 10.09.2014 21:18 |  
    0 0

    Ted jsem kouknul na ofistranky, Damien se snad citi lepe, ale furt vypada nejak smutne. Uz aby to zlomil a poradne nastartoval.

    • Re: Sousedovic koza

      Navyseals     před 10 lety 10.09.2014 21:26 |  
      0 0

      Ty znáš nějakýho francouze, kterej se usmívá? Vždyť takovej Zidane je taky studenej čumák.

    • Re: Sousedovic koza

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 21:55 |  
      0 0

      Třeba je prostě takovej, že se nesměje na celé kolo, a popravdě myslím, že si toho víc všímáš/všímáme proto, jak dobře zahrál hlavně na jaře a jsme zvědaví, co pod MB.

  22. Re: Sousedovic koza

    Jarda66     před 10 lety 10.09.2014 21:32 |  
    0 0

    Mám takový malý dotaz mimo téma sparty a repre...

    Nevíte někde, jak to vypadá na víkend se Škodou, jestli už trénuje a měl by hrát?

    • Re: Sousedovic koza

      Navyseals     před 10 lety 10.09.2014 21:38 |  
      0 0

      měl by hrát

  23. Turecko

    Mike     před 10 lety 10.09.2014 21:39 |  
    0 0

    Ještě jeden příklad z Turecka. Tam je totální nenávist mezi fanoušky Fenerbahce a Galatasaray. Tam to jde ještě dále, než nějaká chcíplá sousedova koza. Fanoušek Fenerbahce tak nenávidí barvy svého rivala, že v nadsázce, když by mu došel benzín a byl u pumpy Shell, tak si raději vezme do ruky kanystr a jde si pěšky pro benzín k další benzínce nebo kdyby měl hlad a byl poblíž pouze McDonald, tak raději umře hlady.
    A my tady řešíme, proč nenávidíme Spartu málo nebo hodně, a jestli to není už za hranou. I maximální nenávist nikdy za hranou nebude.

    • Re: Turecko

      slaviator     před 10 lety 10.09.2014 21:42 |  
      0 0

      Celtic vs Rangers je taky vyostrene

    • Re: Turecko

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 21:49 |  
      0 0

      pamatuju i že fans Madridu nefandili své repre protože jim vadilo, že je tam víc hráčů Barcelony.

      A představa jak si fandí vzájemně v lize mistrů mě přijde víc než humorná.

      • Re: Turecko

        Mike     před 10 lety 10.09.2014 21:59 |  
        0 0

        Tam je to dáno i historicky a politicky- Franco protlačoval Real, Katalánci byli jeho diktaturou dost utlačováni. Takže nenávist se dá lehce pochopit. U nás je nenávist ke Spartě daná především díky jejím cinklým představitelům, kteří stále v hojné míře dál ovlivňují fotbalové hnutí i z nejvyššího místa.
        A samozřejmě Ti dávám za pravdu. Možnost, že fanoušek Barcelony mačká palce Realu v Lize mistrů je stejně pravděpodobná, že by se komunisti někde vzdali moci a ještě se potrestali za svoje zločiny proti lidskosti.

  24. Re: Sousedovic koza

    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 21:46 |  
    0 0

    Uplně ten článek nechápu. Nechápu proč někdo na slavistickém webu moralizuje o tom, že bych snad měl přát úspěch spartě. Sparta je rival, proč bych se měl radovat z jejího úspěchu v jakékoli klubové soutěži, domácím pohárem počínaje ligou mistrů konče. Proč bych měl mít radost, že si můj konkurent přijde na velké peníze, peníze které mu pomohou k tomu aby byl lepší? Protože spartu beru jako největšího konkurenta a chovám k ní jistou dávku respektu, tak právě proto mám radost, když se oslabí (třeba nepostupem do LM). Není to o závisti je to rivalita a pragmatismus. Stejně tak nepřeji úspěchy v Evropě plzni, protože se mi nelíbí jak sílí. Ostatní jsou mi celkem ukradení, nevnímám je jako dlouhodobou hrozbu, tak jejich výsledky neprožívám.

    Co se týká repre tam je to u mě jiné. Mě repre nezajímá od té doby co se chopil Pelta moci. Každý úspěch repre jen upevňuje jeho pozici a celkově těch struktur co jsou jako rakovina prolezlé naším fotbalem a to mě vadí. Sejmutí českého znaku z dresu a nahrazení ho logem asociace byla už pak jen třešinka na dortu. Proto repre v již několik let ignoruju. Jsem sice vlastenec, nedokážu fandit proti nám, tak jsem repre prostě vytěsnil ze svého fotbalového života. Ani na zápasy naroďáku nekoukám v TV.

    • Re: Sousedovic koza

      Elanius     před 10 lety 10.09.2014 23:17 |  
      0 0

      Steve já ale v článku nepíšu o tom, že bys snad měl Spartě fandit a přát jim úspěch - to vůbec ne :-) Stejně tak neříkám, že nemůžeš mít radost z toho, že napříkad vypadne s Malmo, i já za to byl rád.

      Psal jsem o tom, že (zvláště v naší situaci) ale považuju za hloupé hlasitě a jedovatě oslavovat jejich neúspěchy. Soustřeďme se na Slavii :)

    • Re: Sousedovic koza

      Betynka58     před 10 lety 10.09.2014 23:25 |  
      0 0

      Kdybys ten článek četl pořádně, tak bys zjistil, že Elanius nikoho nenabádá, aby Spartě fandil v pohárech, ale aby se její neúspěchy sáhodlouze neřešily na těchto stránkách. To je dle mého velice rozumný požadavek a já s ním naprosto souhlasím. Podle mne by se zde měly řešit převážně problémy slávistického fotbalu. Je pravda, že z mnoha zdejších příspěvků v poslední době jsem měl skoro až pocit, že z neúspěchů Sparty mají někteří slávisté pomalu větší radost než z výsledků vlastního klubu, a to je prostě špatně. Jsem toho názoru, že bychom si měli užívat radosti z povedeného vstupu Slavie do sezóny a zbytečně nerozebírat výsledky našeho úhlavního nepřítele. Když to trochu srovnám, tak je to na těchto stránkách stejně nepatřičné jako spinovy poznámky o hokejové Slavii.
      Jediné, v čem s Elaniovým článkem nesouhlasím, je odstavec pojednávající o závisti jako hlavní pohnutce radosti nad sousedovic chcíplou kozou. Jsem přesvědčen, že pravé příčiny toho, proč mnozí slávisté nepřejí Spartě v mezinárodních soutěžích, jsou mnohem méně přízemní.

  25. Re: Sousedovic koza

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 21:50 |  
    0 0

    Po přečtení komentářů, už konečně chápu postoj mého španělského kamaráda, který při sledování MS v Rígráčích byl naprosto chladný s tím, že nebude přeci fandit týmu kde hraje většina hráčů Realu a Barcelony :o) (on Valencian ve středním věku)

  26. Re: Sousedovic koza

    no-nick     před 10 lety 10.09.2014 22:55 |  
    0 0

    Vidím spoustu komentářů, které reagují ve smyslu "Sparte fandit nebudu". Osobně chápu článek proti antifandeni narodaku, nikoli jako kritiku nefandeni rumunovi.
    Sám z narodaku nejsem bůhvíjak nadsenej, ale prát mu neúspěch mi přijde taky divny. A dělat to s vidinou toho, ze se dočkáme v případe neúspěchu narodaku oslabení pozice vedeni a třeba jeho konec, to mi přijde úplně naivní.

    • Re: Sousedovic koza

      slaviator     před 10 lety 10.09.2014 23:08 |  
      0 0

      Petře, Ty jsi z Plzně, Ty se nepočítáš! :))

      • Re: Sousedovic koza

        no-nick     před 10 lety 11.09.2014 07:22 |  
        0 0

        Ale nekecej:)
        To s tím přeci nemá nic společného.

        • Re: Sousedovic koza

          slaviator     před 10 lety 11.09.2014 14:24 |  
          0 0

          Určité tu vaší síť kaváren financuje Berbr a Ty ses na jeho výplatní pásce! :-))

  27. Re: Sousedovic koza

    Travinho     před 10 lety 10.09.2014 22:56 |  
    0 0

    V něčem souhlas, v něčem méně, ale moc se mi nelíbí nadpis. Přeci jen sousedovic koza je přirovnání v reálném světě, kde s nikým nesoupeříte o to, jestli jste první, ve sportu je to přeci jen trochu jinak.

    • Re: Sousedovic koza

      slaviator     před 10 lety 10.09.2014 23:10 |  
      0 0

      To byla s pravděpodobností hraničící s jistotou narážka na mistra trolla Konečného

      • Re: Sousedovic koza

        Travinho     před 10 lety 10.09.2014 23:15 |  
        0 0

        To je pravda. Na druhou stranu právě pro pana Konečného by bylo nejlepší kdybychom jej ignorovali, to by jej štvalo mnohem víc, než že si jej neustále všímáme a bohužel, jak se říká i špatná reklama je lepší než žádná reklama a tak to asi berou i v deníku Spart.

  28. Re: Sousedovic koza

    urs (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 23:15 |  
    0 0

    víte.., já té spartě zkrátka fandit nedovedu.. sousedovic koza je ok, o tom žádná, nicméně ten systém národních koeficientů je tak pitomoučkej, že ji musím chtě nechtě brát alespoň "výsledkově" na vědomí..

    tak třeba letos jsem jako vždy fandil jejím soupeřům ve kvaldě do pohárů, neboť v LM nemá co dělat (což se sportovně potvrdilo) a měl z neúspěchu upřímnou radost, jako ostatně vždy :) a když zmíním ty bodíky do koeficientu - tak těch si nahraje o poznání více v EL.. což je dobře pro náš fotbal, ale mě samotnému z toho do zpěvu není viz úvodní slova..
    co takhle příští článek s názvem "začarovaný kruh"?? :)

    urs

    • Re: Sousedovic koza

      slaviator     před 10 lety 10.09.2014 23:47 |  
      0 0

      Po reformě nasazování do EL není národní koeficient tak důležitej si myslím jako býval dřív. ;-) A naopak daleko důležitější je vyhrát titul a mít solidní klubovej koeficient.

      Proč? Protože třeba nyní, když se letos bude kvalifikovat do předkola LM i vicemistr, tak bude v pavouku nemistrovských týmů a klidně tak může vyfásnout nějakej silnej neznámej rumunskej tým, potom třeba Ajax nebo Feyernoord a eventuelně v playoff třeba Arsenal. Zatímco mistr i v tom playoff bude mít jako nejsilnějšího protivníka nějakého polského, slovenského, maďarského, běloruského mistra. A tady se dá jít i bez klubového koeficientu, jak ukázala napoprvé Plzeň...

      Nejhorší je, že máme teda nulový klubový koeficient (a ano, pak by byl národní důležitý, protože při losování nasazení bychom jej "převzali"), a taky to, že v Kazachstánu, Rumunsku, Bulharsku do fotbalu pumpujou vzhledem ke stavu jejich ekonomiky neuvěřitelný prachy - ostatně ČR mělo v roce 2011 o fous lepší HDP na obyvatele než Řecko nebo Portugalsko (ČR 36. na světě, Řecko 37. a Portugalsko 38., viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_st%C3%A1t%C5%AF_sv%C4%9Bta_podle_HDP_na_obyvatele) , ale nikdo tu nemá rozpočty jako mají FC Porto, Lisabon, Panathinaikos. A přitom i tyto kluby vesměs šly do útlumu oproti nedávné době.

  29. Re: Sousedovic koza

    spino     před 10 lety 10.09.2014 23:54 |  
    0 0

    Český fotbal musí kompletně zbankrotovat a znovuzrodit se u malých dětí s míčem za barákem, kde se hraje pro radost. A následně začít úplně od začátku bez Peltů, Berbrů a jim podobných.

    • Re: Sousedovic koza

      honza_sl     před 10 lety 11.09.2014 00:21 |  
      0 0

      Spino, jsi student politologie? Za tuhle vetu by Ti zatleskali svorne Platon, More, Rousseau ... To fakt nemyslis vazne, ze ne? :-)

    • Re: Sousedovic koza

      Barra     před 10 lety 11.09.2014 07:20 |  
      0 0

      Neboj se, jeden Pelta odejde, prijde dalsi, mozna i horsi. Peltove stejne jak Berbrove jsou ve kazde spolecnosti, jde jen o to, jaky prostor jim ostatni daji a jak je uhlidaji. Diky komu je Pelta zvolen, i kdyz se presne vedelo, co od cloveka s jeho minulosti a reputaci se de ocekavat? Dostal hlas od tech, kteri se chteli (alespon kratkodobe) svest s Peltou a pro ktere financni vyhody byly rozhodujici faktor. Musi se zmenit a zprisnit zakony, soudy musi efektivne pracovat, jednou korupce ve fotbale musi znamenat dozivotni vylouceni z jakekoliv funkce ve fotbale.

      Tvoje blaha predstava mi pripada dost naivni.

    • Re: Sousedovic koza

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 09:01 |  
      0 0

      Koncept path dependence? Znáš ten pojem? :) Něco málo o změnách režimů, přechodech mezi nimi určitě i na té FSV mít musíte. Tak - a ono se to dá aplikovat i na fotbal.

      • Re: Sousedovic koza

        honza_sl     před 10 lety 11.09.2014 09:46 |  
        0 0

        Nebo tak :-)

      • Re: Sousedovic koza

        spino     před 10 lety 11.09.2014 15:06 |  
        0 0

        Zatím ne, až na magisterském studiu.

  30. Re: Sousedovic koza

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 01:37 |  
    0 0

    Ja nevim, to neni, že bych Spartě nebo komukoli záviděl. To je prostě tim, jak člověk neustále sleduje nadržování, podvádění, arogantní chování a nekompetentnost lidí z těch týmů a mě to rozčiluje, neřkuli s*re. Nemůžu prostě mlčet a mávat nad tim neustále rukou, stačí mi číst toho debila Konečnýho, ten těma svýma kecama v poslední době moji nenśvist vůči spartě a českýmu zaprděnýmu fotbalovýmu prostředí zmnohonásobil. Když dal včera Dočkal ten gól ani to se mnou nehlo a nebylo to tak že bych se záměrně krotil, ale proto, že se s tou reprezentací neumim nějak zidentifikovat. Přitom v hokejový repre taky hrajou sparťani a hráči co spartou prošli a na ms ji přeju jak blázen. Ve fotbale to prostě poslední dobou ale nejde. Stačí mě vidět ty bezcharakterní mistry světa Váchu s Dočkalem. A každýmu je jasný, že výkon o nominaci nerozhoduje. A neni to o tom, že chci aby v repre najednou bylo 10 slávistů, to vůbec ne. Jen chci aby se tam kde má být na 1. místě charakter, forma a um rozhodovalo spravedlivě. A když vidim ty uchyly jako Konečný a další tak už jen kůli nim jsem rád za každej neúspěch rivala.

  31. Re: Sousedovic koza

    Petr9608     před 10 lety 11.09.2014 03:48 |  
    0 0

    Tak přecijen - letos má naše nepřání rudejm ještě jen rozměr - je to (konečně!) zase náš tabulkovej soused a jeho ztráty se nám prostě hodí.

    Jinak teda asi skutečně není třeba se trápit jejich postupem do EL.

    1) K tučným bonusům v LM se nedostanou
    2) Větší šance udělat více bodů do koeficientu - co si budem namlouvat, na tom, že se zase český klubový fotbal dostal trochu výše, ti rudí zasluhu prostě mají. A fakt, že k EL může stačit 5. místo může být pro nás klíčový, jelikož se může ukázat, že právě to 5. místo je maximem. Pokud skutečně skončíme na 5., resp. posledním pohárovém umístění, tak potom, pokud budete mít koule, napište, že EL neberete, protože nás do ní dostali rudí a budete jí bojkotovat.
    3) Vytížení a únava - ano, loni ostuda s Häckenem, která nemohla nepotěšit, ale pak jsme se museli dívat, jak řádili v lize jak černá ruka. A letos by nám něco takového mohlo vadit ještě mnohem více, když je šance, že budem s nimi sousedit v tabulce...

    • Re: Sousedovic koza

      quelhar (admin)     před 10 lety 11.09.2014 09:14 |  
      0 0

      Viktoria Plzen Cze 1.7000 10.0500 15.7000 12.6000 1.4250 41.475
      Sparta Praha Cze 8.7000 2.5500 9.7000 2.1000 2.4250 25.475

      To jsou prispevky do koeficientu obou klubu v poslednich peti letech. Pokud nas nekdo dostane z 5. mista do EL, tak to bude Plzen, ne Sparta.

  32. Re: Sousedovic koza

    afro     před 10 lety 11.09.2014 08:06 |  
    0 0

    Mně připadá, že takhle sebemrskačskej článek bych na rudejch webech nenarazil a že je o nás taky často řeč... Občas se mrknu na spartaforever aniž bych tam přispíval, ale je dobré poznat svého "nepřítele" a přiznám se, že většinou, když jim zrovna chcípne koza. Tolik nadřazenosti, zášti vůči nám a forma, jakou je to podáno mě utvrzuje, že minimálně na těchto stránkách mají projevy vůči bolševikovi o několik řádů vyšší úroveň.

    Ad rivalita) Pochybuju, že fanoušek (nikoli divák) AS by přál v pohárech a nebo i v obyčejném pouťáku vítězství Laziu a jsem přesvědčen o tom, že je tomu stejně všude na světě. A tak to má být. :-)

  33. Re: Sousedovic koza

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 08:14 |  
    0 0

    Tak jsem si přečetl diskusi a je zajímavé, kolik lidí ma problém s pochopením psaného textu. Elanius nikde nevyzývá,abychom fandili Spartě. Ano,clanek opomíjí historický kontext,ale obecné sdělení je jasné - povznést se nad to, neřešit nějakou Spartu a hlavně netančit hysterické oslavné tance po každém jejím neúspěchu. To je dle mě jasná ukázka mindráku ze Sparty.

    Osobně mám zde na SN už pár let pocit,že někteří jedinci jsou vetší antisparťani než slávisti. A to mi přijde hodně smutné.

    Osobně je mi Sparta ukradená, slova jako nenávist nepatří do mého slovníku. Ano,při její prohře se ušklíbnu,ale toť vše. Co mě mrzí víc je, že se nejak nedokážu ztotožnit s repre. Ten tým je mi úplně cizí. Když dal Dočkal gól, a že byl fakt pěkný, ani to se mnou nehlo.

    • Re: Sousedovic koza

      Petr9608     před 10 lety 11.09.2014 08:19 |  
      0 0

      Není to trochu malichernost - nefandit repre kvůli tomu, že tam hraje Dočkal s Váchou?

      Předpokládám, že ty ostatní jména (Lafata, Krejčí...) jsou akceptovatelný. Hlavně, aby ještě nehrál šmejdík...

      To se taky nefandilo repre, když tam hrál Řepa nebo Poborský (v době, kdy šel do SPA)? A "nahoře" byl Obst, Košťál, Mokrý...

    • Re: Sousedovic koza

      Kornovo     před 10 lety 11.09.2014 13:57 |  
      0 0

      souhlasim s petrem, to mi pripada hodne smutne kamo. ale taky jsem to uz zazil, to je hned. z toho se musis dostat sam :)

      • Re: Sousedovic koza

        urs (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 20:04 |  
        0 0

        mimochodem, vácha hrál opravdu povedený zápas a dočkal, ačkoliv nebyl směrem dopředu vidět, tak dal krásnou branku.. svět se zbláznil :))

  34. Re: Sousedovic koza

    honza_sl     před 10 lety 11.09.2014 08:24 |  
    0 0

    Dobré ráno všem.

    Elaniusi (či Elanie), ono je to s tou Spartou pro mnoho z nás podle mě trošku jinak. Já jim úspěchy nezávidím, jenom jim je nepřeju, naopak neúspěchy jim přeju. Já osobně rozlišuju u Sparty dvě věci: za prvé její sílu a sportovní schopnosti - a ty jsou jistě velké (prostě vyjádřeno čísly to je nejúspěšnější klub). Tady musím trochu opravit původní výrok - jednu věc jim přece jen závidím - jejich tradiční odhodlání, se kterým byli (a jsou) často schopni zlomit sebedůvěrou a výkonem na krev i zápasy, kdy se jim nevede a hrajou totální tužku. Další, co na Spartě respektuju, je její majitel (nesnáším ho, ale klobouk dolů - je vidět, že ten klub má fakt v srdci, jinak by to dávno zabalil) a současné sportovní vedení - Hřebíka i Lavičku.

    JENŽE: Proti tomu stojí několik obrovských důvodů, proč Spartu eufemisticky řečeno "nemít rád"

    1. Dlouhodobé protěžování - sudími, médii atd. Všichni jim lezou do zadku a pak se pravda často projevuje v evropských pohárech. U sudích mi mimochodem ani tak nevadí otočený fauly ve prospěch Sparty (viz třeba derby a skluz Marcela Gecova v derby - bylo to fakt těžké na posouzení a je poměrně obvyklé, že sudí nadržuje útočícímu týmu, zvlášť, když je papírově výrazně silnější - a to tehdy Sparta byla), ale MNOHEM VÍC permanentní tolerance ke sparťanské tvrdé a mnohdy zákeřné hře a kecům na rozhodčího. Z toho důvodu taky naprosto nesnáším Váchu - ne proto, že není v SKS (to není jeho vina), ne proto, že je ve Spartě (to mě mrzelo, ale přitom, jak se chlapec inteligentně projevuje, jsem vlastně rád), ale proto, že to je hnusně zákeřnej hráč, kterej si navíc myslí, že je pupek světa a s drzým ksichtem je schopnej po hnusným zákeřným zákroku řvát na rozhodčího, jaktože mu písknul faul, když by v jiným týmu už šel s redkou dávno do sprch.

    2. A to mi vadí ještě mnohem víc - sparťanská nabubřelost. ONI SI PROSTĚ MYSLÍ, ŽE JSOU NADLIDI, že můžou cokoli. Z nich ta povýšenost a pohrdání ostatními přímo stříká při každým slově, gestu či mimice. A proto ten klub upřímně nesnáším a vůbec se za to nestydím. U ostatních klubů (včetně Plzně) to mám jinak - nepřeju jim proti nám, jinak mi jsou fuk (pokud teda nemůžou obrat o body či titul Spartu). Úspěchy v Evropě jim přeju. Spartě - ani v horečce! V souvislosti s tím myslím, a už jsem to napsal vícekrát, že do Sparty "typově, charakterově" nesedí lidi jako Hřebík, Lavička, Lafata. To jsou podle mě slušný chlapi, maj pokoru. Přesně, jak psal Slaviator - s LAvičkou a Lafatou začala má antipatie ke Spartě oslabovat, nicméně Vácha, Bednář, Švejdík a podobní to přebijí.

    Summa summarum: Kdyby nebyla Sparta permanentně protěžovaná (a, co je ještě horší, na toto protěžování permanentně nespoléhala - jen se podívejte na ty jejich smutný očička, když jim rozhodčí v Evropě pískaj rovinu :-)) a jalově tupě namachrovaná a povýšená, asi bych ji neměl rád, ale rozhodně by mí pocity nebyly na hraně nenávisti jako teď.

    S přáním hezkého dne a omluvou za delší příspěvek Honza

    • Re: Sousedovic koza

      honza_sl     před 10 lety 11.09.2014 09:51 |  
      0 0

      MÝ pocity, samozrejme. Sorry...

  35. Re: Sousedovic koza

    opicemag     před 10 lety 11.09.2014 08:58 |  
    0 0

    spartě nefandím a nikdy fandit nebudu (dobře, kdyby nám její vítězství zaručilo např. titul, tak jí fandit budu). A mám radost, když prohraje. Platí i pro evropské poháry.
    Ale nevidím jediný důvod, proč nefandit reprezentaci, i když v ní hraje dost sparťanů. Reprezentaci prostě fandit budu, i když je teď z velké části tvořena sparťany.

  36. Re: Sousedovic koza

    naplavnik     před 10 lety 11.09.2014 09:42 |  
    0 0

    OT: Trochu mimo téma (i když "sousedovic" tu nabývá trochu jiný význam), Klokan možná bude muset odskákat z Dolíčku.

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/214065/bohemians-musi-pryc-z-dolicku-majitel-stadionu-jim-dal-vypoved.html

    Sice si myslím, že je to součást nějakého vyjednávání, nebo téma do předvolebního boje, ale aby se tribuna jih neotevřela dříve, než jsme předpokládali.

    • Re: Sousedovic koza

      spino     před 10 lety 11.09.2014 09:45 |  
      0 0

      Dejte lidem zbraně! :)

      • Re: Sousedovic koza

        AlesJa     před 10 lety 11.09.2014 09:48 |  
        0 0

        jako klokanům ???

    • Re: Sousedovic koza

      Petr9608     před 10 lety 11.09.2014 09:48 |  
      0 0

      To bude zlatej důl, Ďolíček bez Klokanů.

      A to jako na Hůrce by po nich FAČR chtěl míň peněz?

      • Re: Sousedovic koza

        naplavnik     před 10 lety 11.09.2014 10:38 |  
        0 0

        Co jsem pročítal nějaké info, vypadá to, že se jedná jen o páku na Magistrát k převodu pozemků, ale kdo ví... Pokud je majitel Bohemians Real nějaký střelec, tak může jít fakt na hranu a Klokana vypakovat. Myslím si, že příští kolo u nich může být z tohoto pohledu docela výživné stran té divacké kulisy.

        • Re: Sousedovic koza

          AlesJa     před 10 lety 11.09.2014 13:38 |  
          0 0

          sprosté vydírání, a nakonec z toho ta Bohemka ještě bude profitovat stejně jako z Peltovy záchrany. Bude na stadioně vlastněným Prahou 10 to jest v podstatě zadarmo. Vše bude tlačit přes politiku :-/

  37. Re: Sousedovic koza

    Borris     před 10 lety 11.09.2014 09:49 |  
    0 0

    Tak taky přispěju svojí troškou do mlýna a budu nekompromisní. Vůbec nehraje roli, jestli jsou ty hajzlové před námi nebo nejsou. Já je nenávidím pořád stejně. I v našich titulových sezónách kdy nám ani nepřičuchnuli k zadku, jsem je nenáviděl, takže řeči o sousedovic koze jsou úplně mimo mísu a Filípek ať si je strčí tam, kde už slunce nesvítí. A už vůbec za tím není strach a závist. Nenávidím je celý život a bude to tak až do konce co budu strašit na tomto světě! Pevně věřím že tady nemusím vypisovat proč je nenávidím. Těch důvodů by si každý našel tolik, že by to dalo na celou knihovnu. Zvlášť ti, co zažili doby kdy za komunistů byla Sparta všemožně tlačená, musejí mít z tohoto klubu osypky. Vždycky mě budou těšit jejich neúspěchy a neexistuje na světě tým, kterému bych proti Spartě nefandil. A nehraje roli jak jsme na tom my. A upřímně řečeno je mi úplně šumák co si o tom kdo myslí. S posledním Elaniovym odstavcem sice souhlasím, ale pokud jde o mě, Rumuni budou vždycky ta výjimka potvrzující pravidlo. Respekt a uznání mám ke každému soupeři, k rumunům ale ne! Ty budou vždycky nenáviděný soupeř. Slávista jsem opravdu do morku kostí, tak jako byl můj děda a jako je můj táta. A nenávist ke Spartě mám zažranou opravdu hluboko. Toť vše.

    • Re: Sousedovic koza

      smileboy     před 10 lety 11.09.2014 09:50 |  
      0 0

      Líp bych to nenapsal... Jebat Spartu!

      • Re: Sousedovic koza

        bongor     před 10 lety 11.09.2014 10:17 |  
        0 0

        Jsem rád,že máš Borrisi stejný názor jako já.SMRK!

    • Re: Sousedovic koza

      smely (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 10:18 |  
      0 0

      a s kazdym novym tweetem toho rudyho pablba K je nesnasim vic a vic..

      • Re: Sousedovic koza

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 11:40 |  
        0 0

        Přesně, Konečný svou nebetyčnou hloupostí a arogancí podnítil mojí nenávist k rudokožcům víc, než kdy dřív.

        • Re: Sousedovic koza

          smely (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 12:49 |  
          0 0

          at anse koza, ta uz me ani neposloucha, ta by jenom poslouchala radio a na televizi se divala.. a uz za nic nestoji....

    • Re: Sousedovic koza

      ortevor     před 10 lety 11.09.2014 12:22 |  
      0 0

      Presne tak, souhlas s Borrisem ve 100% ...
      a pokud si tady nekdo mysli, ze mame mindrak ze Sparty, tak v tom pripade ma 90% spartanu mindrak ze Slavie, kdyz se porad maji nutkani k nam vyjadrovat a kopat do nas...nad tohle se povznest a ignorovat to, a tim si to defacto nechat libit a nebranit se, to fakt ne...
      naprosto trefne vyjadruje muj nazor na tu rumunskou verbez ten klasickej (a nyni bohuzel uz dost opomijenej) choral Jen co Sparta lehla popelem...

    • Re: Sousedovic koza

      Kornovo     před 10 lety 11.09.2014 14:00 |  
      0 0

      trochu uberte chlapi, nenavist by do sportu nemela patrit. autor clanku dobre pise, at neoplacime stejnou minci.

      • Re: Sousedovic koza

        Borris     před 10 lety 11.09.2014 15:38 |  
        0 0

        Souhlasím, ale oni jsou ta výjimka co potvrzuje pravidlo. Nic jiného než nenávist si nezasloužej. Ale já nenávidím jen je. Všem českým týmům jinak v pohárech normálně držím palce a i Plzni samozřejmě.

  38. Sousedovic koza

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 10:01 |  
    0 0

    Zdarec, to že spartě nepřeji úspěchy, mi přijde vcelku v pořádku, je to rival - staletý soupeř, kdy si vzájemně nic nedarujeme. Nepřejeme si vzájemný úspěch, naopak si většinou přejeme neúspěch, avšak ten má své meze. Např. kdo by si přál aby sparta (myšleno dlouhodobě) hrála druhou ligu? Přišli bychom o derby o rivala, vždyť Plzeň může být dobrá jak chce, tak derby je derby... :)

    • Re: Sousedovic koza

      Betynka58     před 10 lety 11.09.2014 11:14 |  
      0 0

      To je celkem zajímavý námět do diskuze. Tady je možná klíčové to slovo "dlouhodobě", protože se přiznám (a to se rozhodně za vyhraněného antisparťana nepovažuji), že při sestupu Sparty by mé sešívané srdíčko opravdu zaplesalo. Jestli bych jí ovšem přál (kvůli atmosféře derby) rychlý návrat do ligy, toť otázka, na kterou teď neumím odpovědně odpovědět. Obávám se ale, že tohle je stejně spíše akademická debata (leda že by rudoši spadli administrativně, což je ale při stávajícím vedení možná ještě větší sci fi).

    • Re: Sousedovic koza

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 11:49 |  
      0 0

      No a to je právě ono, slávisti ti vždycky řeknou, že v SL je pro ně nejvíc derby. Ale sparťani a sparťanšti novináři a komentátoři ti řeknou, že pro ně je teď nejvíc zápas s Plzní. Už podle toho jde poznat ta jejich neúcta a arogance a hlavně ta TUPOST, která je snad na světě ojedinělá.

    • Re: Sousedovic koza

      ortevor     před 10 lety 11.09.2014 12:24 |  
      0 0

      ja bych ji ten sestup rozhodne pral..a vubec by mi to nevadilo..ostatne, spartani nam nic jineho neprejou

  39. Re: Sousedovic koza

    Pepino44     před 10 lety 11.09.2014 10:07 |  
    0 0

    Tak se mi zdá,že se to tady moc dramatizuje. Každý jsme jiný a každý problém sparta vidí jinak. Přirovnal bych to třeba ke koprové omáčce. Někdo jí má rád,někdo ji snáší a někomu se jenom při pohledu na ni chce zvracet. S tou spartou je to podobné,jenom pochybuji,že by ji měl někdo z tohoto fora rád. A když se mi chce při pohledu na tu omáčku zvracet mám jí někde chválit nebo se o ní dobře vyjadřovat? Prostě ne! A když se mi chce zvracet jenom když slyším sparta,tak proč se o ní mám vyjadřovat slušně? To mi prostě nejde dohromady. I když toto přirovnání troch kulhá,protože tu koprovku si někdy dám,ale spartu? Tu nikdy.

    • Re: Sousedovic koza

      bongor     před 10 lety 11.09.2014 10:15 |  
      0 0

      Klokanům hrozí pohroma, volají o pomoc. Dostali výpověď z Ďolíčku!

      To jsou taky sousedi,někdy/poslední dobou až moc často/,si vjedeme do vlasů,ale já jim přesto přeju,aby se jim koza uzdravila.Kdyby hráli poháry,držel bych jim palce,stejně jako plzeňákům jsem je držel.Jenom ten rumun je nějakej divnej.......

      • Re: Sousedovic koza

        smely (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 10:22 |  
        0 0

        ano , klokan je priklad toho, ze ne kazda sousedovic koza ma chcipnout...navic klokan je rozhodne vetsi soused nez rumun a to doslova...

  40. Re: Sousedovic koza

    AlesJa     před 10 lety 11.09.2014 10:20 |  
    0 0

    Nenávidím spartu, stadion, ty jejich hnusný barvy.
    Převážná část lidí jim fandí, že vyhrávají nebo vyhrávali, nemají znalost historie,prostě se jen přiklonili k "silnějšímu". Ty jejich kecy o klenotu,železné spartě a nadřazenosti to je hnus k blití.
    Deník Spart si již dva roky nekupuji.
    Repre od doby Bílka aktivně nesleduji. Výsledky a hodnocení si přečtu, ale v TV pořádně nesleduji a nikterak nefandím.
    Ale neúspěch reprezentaci jako takové nepřeji.
    Toť můj přístup :-)

  41. Re: Sousedovic koza

    tantalos     před 10 lety 11.09.2014 10:30 |  
    0 0

    Tak prý "za naším jedovatým prskáním je vlastně strach a závist". Zatímco sparťanské skandování "Vaše bída naše radost" je zřejmě také projev "strachu a závisti".
    Pardon, ale se tady pan Elanius chová jako zcela potrhlý mravokárce. Jako člověk, který začne na ulici klacíkem rozebirat psí výkal, aby se pokusil zjistit, čí pes ho tam nechal.
    Některé věci prostě slušný člověk nedělá. Nechodím do pajzlů, z nichž na člověka kouká maximálně žloutenka nebo pohlavní nemoc.
    Na utkání EL bych na Spartu nešel ani do VIP prostoru na luxusní raut. Když to ale běží v televizi a na jiných kanálech jsou samé české TV seriály, chvílemi si na ČT4 přepnu. Nebudu ani jásat, ani si zoufat. Je to pro mě stejně zajímavé jako utkání Malta vs Kypr, fandit nebudu ani jedné straně.
    Sparty si vážím jako jediného českého klubu, který je dlouhodobě pro Slavii jediným opravdovým soupeřem. Ale abych se kvůli ní teď začal probírat zápornými, zlostnými zakruty svého mozku, za to mi opravdu nestojí.

  42. Re: Sousedovic koza

    Borris     před 10 lety 11.09.2014 10:40 |  
    0 0

    A jeden další odkaz na jejich aroganci, tlačenku atd. V derby jsme byli zaříznutý tolikrát, že už to asi občas splývá. Ale jistě si všichni pamatujete jak nás na Toaletné zařízl Milánek Šedivý. Rumuni vyhráli 2:1. První gól ofsajd,.Řepka s loketníkem Doškem vůbec neměli za své likvidační zákroky dohrát a neuvěřitelné vyloučení Dosoudila. Dodneška mám před očima rozhovory z Dohrána. Kdy Sivok s arogantním úsměvem na tváři na kameru prohlásil "Slyšel jsem že pan Jarolím si tu trošku stěžoval že byli poškozený. Já myslím že určitě ne, že jsme ještě měly kopat penaltu za faul, nevím už na koho to bylo. Takže já myslím že pan rozhodčí to zvládl v pořádku". No a pak žvýkající Řepka který jen prohlásil se svojí typickou arogancí "To jsou klasický slávisti, zase brečej. To mě ani nepřekvapuje ". Třikrát fuj! Neúspěchy těch hajzlů budu vždy slavit a vůbec se za to nestydím!

  43. OT

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 10:43 |  
    0 0

    Zdarec,
    můžete mi poradit jak sehnat lístky na derby, mám to přes celou republiku... Rozhodl jsem se po létech navštívit Prahu a při té příležitosti i zajít do Edenu.
    Díky za každou informaci!

    • Re: OT

      smely (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 12:46 |  
      0 0

      ahoj, nejlepsi koupit pres Ticketportal a vytisknout doma jako elektronickou vstupenku..

      • Re: OT

        AlesJa     před 10 lety 11.09.2014 13:32 |  
        0 0

        přesně tak, lze už i zlevněnou(dětskou)

        • Re: OT

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 14:04 |  
          0 0

          Díky chlapi, jenže já tam derby nemůžu najít.... Je tam Brno a nebo permice a já ani o jedno nemám zájem.... :)
          Není tomu tak že se vstupenky prodávají až nějaký ten den před zápasem?

            • Re: OT

              SvatyBojovnik (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 14:33 |  
              0 0

              Stále hledám a hledám.... A nikde nenacházím... Tak nepřehledné stránky (ticketportal) jsem už dlouho neviděl... Až je někdo najdete tak máte u mě slivovicu :) :) :)

              • Re: OT

                Barra     před 10 lety 11.09.2014 14:49 |  
                0 0

                Rad bych pomohl, bohuzel na mobilu to ani neotevru. Urcite se ti nekdo ozve, nebudes sam kdo bude takhle vstupenky kupovat. Jinak kontaktovat Ticketpro? Telofonicky, mailem? Preji ti at se ti to podari -:)

              • Re: OT

                stromovous (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 14:52 |  
                0 0

                Oficiálně jsem ještě nikde zahájení prodeje nezaznamenal. Neoficiálně snad Michal Býček uvedl na twitteru, že to poběží od pátku, což je zítra.

  44. Re: Sousedovic koza

    Borris     před 10 lety 11.09.2014 11:00 |  
    0 0

    Ale zase když už nic jiného, tak se Elaniovy povedlo svým článkem parádně rozvířit diskusi:-) a občas jsem se fakt zasmál. Obzvlášť Bongorova věta "Je potřebné se navážet do těch hajzlíků " mě rozesmála :-D a samozřejmě s ní zároveň souhlasím!

  45. Re: Sousedovic koza

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 11:12 |  
    0 0

    VIdim to tak.. Spartu nemam rad. Ale jsem rad, ze je, protoze jinak bychom prisli o zabavu, ktera name rivalita prinasi.

    Mam taky rad nekolik spartanu, ackoli se jim nikdy neprestanu divit, ze fandi klubu, kterej ma takovou historii a tak prirozenym zpusobem pritahuje tolik tupcu..:)

    Pral bych si, aby rivalita probihala ve ferovym stylu, protoze jen tehdy, kdy jsou oba kluby silny a maj ferovy vychozi podminky, tak se muzem z rivality tesit a tu zabavu si naplno uzivat.

    Bohuzel rada spartanu to tak neciti a maji dojem, ze nejzabavnejsi je rivala zadupat do zeme vsemi prostredky, fer boje se asi bojej. Soupereni se spartou proto malokdy bylo ferovy a neni ferovy ani dneska.

    Asi bych sparte nepral v zadnem zapase ani tak, protoze v tom je i to kouzlo rivality. Vzhledem k tomu, jaky prostredky v domacim boji pouziva, necejtim se ani blbe, kdyz mam skodolibou radost z nejakyho neuspechu.

    Ale obecne jejich zapasy moc neprozivam, protoze me zajima hlavne slavie a jejich zapasy vskutku nejsou pro me nijak atraktivni. Stejne tak nejsou pro me atraktivni zapasy reprezentace, do kterych se z politickych duvodu cpou spartani, aby z toho mel jejich klub prospech. Vitezstvi takove reprezentace me asi vylozene neobtezuje, ale prohra by mi nevadila.

    • Re: Sousedovic koza

      Ravik     před 10 lety 11.09.2014 12:00 |  
      0 0

      až do posledního věty absolutní souhlas a dost podobné vyjádření mých pocitů.

      Poslední věta a vůbec flame posledních dnů zde na stránkách proti reprezentaci je něco s čím se neztotožním. Jestli chápu většinu přispěvatelů správně tak se asi jejich vztah k repre řídí dle počtu sparťanů v základní sestavě (nominaci). Pak je otázka, jestli už jí fandit když nastoupí v útoku Necid a v obraně Kadeřábek a v záloze Krejčí... . To máte podobný vztah i U21 (repre jako repre) kde historicky vždy nastupovalo hodně slávistů? Takže na začátku kvalifikace mě prohra repre potěší, ale v když té samé kvalifikaci začnou hrát třeba slávisté za repre (ať už současní či třeba Petrák s Hlouškem tak najednou začnu fandit?

      • Re: Sousedovic koza

        quelhar (admin)     před 10 lety 11.09.2014 12:27 |  
        0 0

        Já to mám jednoduché - dokud budu mít pocit, že reprezentace není výběr nejlepších hráčů české národnosti, ale že slouží jen jako výkladní skříň fotbalovým agentům a nominace se skládá dle jiných kritérií než je kvalita, tak to prostě nebude reprezentace, z jejíž úspěchů bych se mohl radovat.

        A protože takový pocit mám stále, tak - jak jsem psal na Twitter - #totonenimojerepre.

        S počtem slávistů to tak sice souvisí, ale až sekundárně. Protože Slavia může znovu nabírat sílu na hřišti, ale v zákulisí je jak vidno stále na stejné pozici jako minimálně poslední tři roky.

        • Re: Sousedovic koza

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 12:36 |  
          0 0

          Presne tak to mam taky. Neni-li hlavnim ucelem reprezentovat zemi, ale zviditelnit hrace prominentnich klubu nebo agentu, pak se fakt z takovou partou neztotoznuju a jeji vysledky mi jsou vcelku volny.

    • Re: Sousedovic koza

      Barra     před 10 lety 11.09.2014 12:46 |  
      0 0

      Jednoznacne souhlasim, Martiny. Z prispevku Elaniuse jsem hlavne vystrihl, ze Slaviste kteri zadny uspech Sparte nepreji, pouzivaji pseudoargumenty. Neni mi ale moc jasne, ktere. Myslim, ze rivalita mezi kluby prave sebou logicky prinasi to, ze jejich fandove si navzajem nepreji, aby jejich klub mel uspech, a nevidim v tom nic spatneho. Kdyz Sparta prohraje v lize, znamena to ze bude ztracet na titul, a osobne mi vubec nevadilo, ze Sparta za poslednich 7 let i pres rozpocet ve vysi 400+ milionu kc se stala jen 2 x mistrem. Prece nebudu juchat, kdyz klub ktery o sobe tvrdi ze 'my jsme Praha' pres veskerou podporu jak financni od sveho majitele tak na hristi od rozhodcich bude slavit uspech. Nechapu, jak zdrceny Pelta mohl pri afere s kabelou ihned verejne prohlasit, ze veri vice Sparte nez Plzni. Od predsedy svazu by se snad nejaka neutralita mohla ocekavat, urcite do vyreseni pripadu. Vime, jak Pelta udelal vse pro to, aby nemusel Kretinsky na koberecek disciplinarni komise a nedostala Sparta jak financni pokutu, tak ztratu bodu za neopravnene narceni soupere. Golda radeji odstoupil, obsah kabely se u svazu nikdo mimo Pelty nedozvedel. A nakonec se u soudu dokazalo, ze kabela byla prazdna...,

      Jeste min jsem pochopil, proc by se melo jednat o 'strach a zavist' ze strany Slavistu. Tenhle argument podle me pokulhava. Myslim, ze jsem mirny v mych reakcich co se tyka Sparty, nikdy jsem napsal ''Sralta', nikdy bych nepouzil vyraz 'devky' jako naposledy vcera
      tady Mike co se tyka Vachy a Dockala. Nenavist neni zapotrebi podle me, zdrava rivalita ale k fotbalu patri. Souperum si umim vazit, jak tady bylo zaznamenano musi se ale jednat o souboj se stejnymi zbranemi, co v propade Sparty absolutne neplati. Limberskeho nemam rad, ale mel svatou pravdu ze Sparta polovinu titulu dostala darem.

      Takze neuspech Sparty v lize mi absolutne nebavi, citim jen zdravou skodolibnost, neuspech v Evrope znamena, ze Sparta nebude financne jeste silnejsi, nez uz je.

      • Re: Sousedovic koza

        Barra     před 10 lety 11.09.2014 12:53 |  
        0 0

        Posledni veta samozrejme "neuspech Sparty v lize mi absolutne neVAdi"

      • Re: Sousedovic koza

        Mike     před 10 lety 11.09.2014 15:21 |  
        0 0

        Trochu se ohrazuji. Nepsal jsem Vácha a Dočkal-,,rumunský děvky", ale Vácha a Dočkal- ,,rumunský šlapky". Mohl bych být obviněn z plagiátorství, ale jen jsem kopíroval choreo Tribuny sever z derby na podzim 2013.

        • Re: Sousedovic koza

          Barra     před 10 lety 11.09.2014 15:40 |  
          0 0

          Miku, promin, mas pravdu! Jinak nejsi samozrejme sam, kdo ten vyraz pouziva. Jak se mi ale libil tvuj clanek, tak nad timto vyrazem jsem se pozastavil. Jeste jednou sorry za spatnou citaci!

          • Re: Sousedovic koza

            Barra     před 10 lety 11.09.2014 15:52 |  
            0 0

            Jinak jsem o tom podzimnim choreu nevedel - ale oba hraci se nam patricne pomstili tim ze nam dali spolecne obe branky. Podle me je hloupe tak soupere motivovat. Jestli meli po zapase velke kecy, tak se ani tomu moc nedivim. Pro me je to priklad spatneho fandeni.

  46. Re: Sousedovic koza

    vlastim     před 10 lety 11.09.2014 11:16 |  
    0 0

    Máš pravdu, v čestném boji musíme mít úctu k soupeři, i k tomu největšímu a nejvíc nenáviděnému rivalovi. Jenže je tu jedno veliké ALE!!! Jde o čestný boj ?? Já myslím, že nejde. Podívej se kam chceš. Podívej se na výstupy ze svazu, nebo na to, co se v píše v jediném sportovním deníku. Přes třicet let jsem si denně kupoval deník sport ....... už ho nekupuju. Nemám nejmenší náladu číst tu snůšku neobjektivity, která se tam v posledním čase objevuje. K soupeři, který jedná podle, využívá ve svůj prospěch veškeré svinstvo prostě nemůžu mít úctu.

  47. Re: Sousedovic koza

    dArtagnan     před 10 lety 11.09.2014 11:48 |  
    0 0

    Ten citát na konci mi nepřijde vhodný, rumun si žádné uznání nezaslouží, naopak. Tomuto křivárnami prolezlému pseudoklubu patří jen opovržení, znechucení a zanevření.
    Jinak je ale článek podle mě trefou do černého. Taky mě štve, že si čtu Slávistické noviny a polovina komentářů je o nějakých bolševicích.
    Paradoxně ale kvůli autorovi jsou teď o rudých špínách úplně všechny příspěvky včetně mého, takže fakt dík :-) Medvědí služba.
    Jinak další koza chcípla ještě blíž, tentokrát ale veselí nečekám. Protože kampak asi klokan půjde...
    Fotbalisté Bohemians mají velký problém. Dostali výpověď z Ďolíčku [fotbal.idnes.cz]

    • Re: Sousedovic koza

      JS (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 11:58 |  
      0 0

      Mohli by na Střížkov... :D

      • Re: Sousedovic koza

        AlesJa     před 10 lety 11.09.2014 12:05 |  
        0 0

        a spojit se

  48. Re: Sousedovic koza

    ortevor     před 10 lety 11.09.2014 12:28 |  
    0 0

    souhlas s Borrisem ve 100% toho, co tady vyse napsal ...
    a pokud si tady nekdo mysli, ze mame mindrak ze Sparty, tak v tom pripade ma 90% spartanu mindrak ze Slavie, kdyz se porad maji nutkani k nam vyjadrovat a kopat do nas...nad tohle se povznest a ignorovat to, a tim si to defacto nechat libit a nebranit se, to fakt ne...

    Stejne jako vzhledem k tomu, co se delo v minulosti, tomuhle tymu a jeho hracum, proste nemuzu a nikdy nebude prat , naopak se budu vzdycky vymezovat proti nim...
    naprosto trefne vyjadruje muj nazor na tu rumunskou verbez ten klasickej (a nyni bohuzel uz dost opomijenej) choral Jen co Sparta lehla popelem...

    p.s. fotbal je krasnej :))

    • Re: Sousedovic koza

      bongor     před 10 lety 11.09.2014 12:51 |  
      0 0

      Jsou sparťani,co se narodili jako sparťani.Znám jich dost a většinou se /občas/s nimi dá mluvit normálně. sralťani,to jsou ti,co jdou jenom za úspěchem a budou fandit komukoli,kdo posílí jejich ubohý ego,kdo jim s radostí umožní urážet a napadat všechno nerudé,hlavně ovšem všechno červenobílé a dělat pořádnej bordel.Momentálně u nás měli úspěch rumuni,tak je všude plno rumunů.
      Ale vzpomeňte si na nedávnou dobu našich úspěchů,co tady najednou bylo nových nicků,které zase rychle zmizely spolu s úspěchy Slavie.
      Velkou pravdu má kolega o něco výš,že k tomu co se děje v našem fotbale nelze mlčet.Tady zase připomenu zlatá slova našich předků,mlčení znamená souhlas.
      Naši předkové,ti co řekli tak má trvalou platnost a my si jejich odkazu musíme patřičně vážit.
      Proto my mlčet nebudeme,to dřív půjdou hodiny na orloji pozpátku.

    • Re: Sousedovic koza

      AlesJa     před 10 lety 11.09.2014 13:34 |  
      0 0

      sparťane bodnu tě, až půjdeš na kutě

  49. Re: Sousedovic koza

    denydzlSKS     před 10 lety 11.09.2014 13:46 |  
    0 0

    Za juniorku 1905 skóroval nějaký LIRIDON KRASNIQI.. To je ten zlobivej kluk, co u nás kopal v dorostu a pak přes Bolku odešel někam do Turecka?

  50. Re: Sousedovic koza

    bramburek (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 15:31 |  
    0 0

    no ty woe, co to tady čtu... jakej respekt, jaký uznání... jakej strach a závist? některý se tady fakt zbláznili... tý zkorumpovaný rumunský špíně budu přát vždy jen to, co si za ta léta zaslouží - to jest samé neúspěchy a z každýho budu mít upřímnou nefalšovanou radost... o novinářským odpadu jakým je exot Konečný snad netřeba ani diskutovat

    • Re: Sousedovic koza

      Borris     před 10 lety 11.09.2014 15:41 |  
      0 0

      Podepisuju v plném rozsahu!

      • Re: Sousedovic koza

        smely (přítel SN)     před 10 lety 11.09.2014 16:10 |  
        0 0

        kdyby tak na plaaani.....

        • Re: Sousedovic koza

          ortevor     před 10 lety 11.09.2014 19:56 |  
          0 0

          chciiipali spartani ...

          • Re: Sousedovic koza

            slaviator     před 10 lety 11.09.2014 23:17 |  
            0 0

            To by se nám krásné žilo...

    • Re: Sousedovic koza

      bongor     před 10 lety 11.09.2014 19:03 |  
      0 0

      Stačí bramburku elektronickej podpis?

  51. Re: Sousedovic koza

    Virgil1956     před 10 lety 12.09.2014 08:16 |  
    0 0

    Co se týče Sparty, nevěřím, že se najde moc Slávistů, kteří jí v evropských pohárech (a tím spíš v lize) fandí. Je to celkem logické a nejde o žádnou závist a už vůbec ne strach. Je to logické. Myslí si snad autor článku, že fanoušci Realu Madrid fandí v LM Barceloně? Že fanoušci Manchesteru United fandí v pohárech Manchesteru City? Že fanoušci v Německu fandí Bayernu, který je tam všeobecně stejně neoblíbený jako u nás Sparta? Něco jiného je repre. Tam fandím týmu a nevadí mi, že v něm hrají hráči Sparty. Nemám rád Spartu, nikoliv absolutně všechny její hráče. Nemám trauma z toho, že jsou v repre především hráči Sparty a Plzně, protože si to zaslouží, jsou v naší lize dlouhodobě nejlepší. Samozřejmě mám radost, pokud je v repre hráč Slávie a daří se mu, nebo mám radost z výkonů mně blízkých hráčů, jako je třeba Pilař, který je mimo jiné od malička velkým fanouškem Slávie, stejně jako celá jeho famílie. Ale mám docela obyčejnou radost, když dá Dočkal g=ol nebo když Vácha zahraje dobrý zápas. S tím nemám problém. V pohárech fandím Liberci, Plzni, komukoliv, ale Spartě prostě fandit nemůžu a nemyslím si, že bych byl nějak psychicky narušený :)

  52. Re: Sousedovic koza

    Lunaris     před 10 lety 15.09.2014 11:52 |  
    0 0

    Vůbec nesouhlasím s článkem. Proč se tady někteří sebemrskají za odpor vůči Spartě? Vždyť je to ve sportu naprosto normální, že se rivalům nepřeje. Rudý redaktor blesku touhle glosou předvedl úplně to samé, akorát z druhé strany.
    Závist? Ok, mají víc titulů, otázka je, jak některých dosáhli. Jinak mají ale oba kluby dost bohatou historii na to, aby bylo třeba něco závidět. Navíc si musíme uvědomit, že to tady všichni hrajeme na malém českém pískovišti, Slavia, Sparta, Plzeň i všichni další jsou malé kluby. A proč se řeší posledních pět let? Oba kluby mají za sebou trochu víc. Když Slavia uhrála dva tituly a LM, tak nebylo Spartě co závidět a stejně se jí prostě nepřálo, pokud mám mluvit za sebe. Nikdy, proti nikomu, za žádných okolností. Stačí vidět jejich dresy na place a nejde to jinak než fandit soupeři.
    Strach z čeho? Maximálně můžeme mít strach z toho, že nám Slavia krachne, což už se snad nestane. Sparta tohle každopádně neovlivní. A že se na SN nebo jinde mezi slávisty řeší Sparta? Vždyť to je snad taky úplně přirozené. Je to největší nepřítel, tak je jasné, že na něj přijde řeč víc než třeba na Hradec Králové (bez urážky). Ignorovat Spartu lze opravdu těžko a nevím, proč by to někdo měl dělat. Vždyť právě z té rivality pramení i spousta emocí, kvůli kterým hlavně fotbal sledujeme. Každý člověk, co se pohybuje v českém fotbale, hráč, trenér, funkcionář, by vám řekl, že tahle tradiční rivalita je jedním z klenotů celého našeho fotbalu a vy se o to chcete ochudit tím, že budete Spartu ignorovat. Pánové, to je dle mě úplná hloupost.