Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Hodnocení a prognóza po pětině ligy

Vážení, v reprezentační pauze jsem se rozhodl sesmolit tento článek, když naše nejvyšší fotbalová má volno. Hlavně mě k tomu vedlo postavení a výkony naší Slavie v této sezoně, protože všichni máme velkou radost, jak se naše Slavia prezentuje.

Snažil jsem zmapovat pětinu soutěže, to znamená po odehraných 6 kolech. Vím, že na nějaké závěry je ještě strašně brzy, ale aspoň nějaké obrysy výsledkové a výkonnostní už lze hodnotit. Berte to prosím čistě jako můj subjektivní názor, na konci podzimu a hlavně po 30. kole může být všechno jinak. Nicméně jsem se snažil stručně zhodnotit výkony všech klubů v zatím probíhající sezoně a učinit nějakou prognózu do konce podzimu. Prognóza se týká odehraných 15 kol, to další hrané ještě na podzim už spadá tabulkově do jarní části soutěže. Vím, že se to může celé přesypat, někdo chytí slinu a rozjede se, někdo dvakrát prohraje a už se veze. Takových sérií už bylo a ještě bude. Ale je to jenom hra, tak ať máme o čem diskutovat.

1. PLZEŇ - 13 bodů - skóre 15-5

Vzhledem k síle kádru a relativně lehkému losu je Plzeň určitě bodově za očekáváním. Přesto díky zaváháním hlavně Sparty to stačí na vedení v tabulce. Ztráta 5 bodů s Příbramí a se Slavií jí mohou v konečném účtování mrzet, protože v Plzni se jede po vyřazení v předkole Evropské ligy na titul, vše ostatní bude bráno jako zpackaná sezona. O výměně Uhrin - Koubek toho bylo popsáno mnoho, síla základní sestavy a kvalita lavičky je na naše ligové poměry nebývalá, hlavně když Plzeň čeká pouze liga a domácí pohár. Pro mě je Plzeň při postupu Sparty do Evropské ligy favorit na titul číslo 1. Jediné 2 zádrhely bych viděl
1) paradoxně v šíři a kvalitě kádru. Jak se zachovají hráči z lavičky, kteří by jinde hráli jako tahouni? Toto je parketa pro trenéra Koubka, aby ukázal, jaký je manažer.
2) Takřka celá základní sestava Plzně bude plnit reprezentační povinnosti. Jestli jsou někteří v reprezentace zaslouženě, to ponechám na hodnocení jiných. Ale problém přeladit na obyčejnou ligu může nastat.

Los do konce podzimu - Docela těžký - po pauze do nabuzeného Liberce, od 10.kola do 13.kola postupně doma Teplice, venku Boleslav, venku Slovácko a doma Sparta.
Prognóza do konce podzimu - Povede ligu, ale určitě to nebude žádný rekordní zisk. Tipuju něco mezi 32-34 body.

2. SLAVIA - 12 bodů - skóre 12-7

Určitě vzhledem k loňské sezoně a těžkému losu můžeme s radostí napsat, že se jedná o zatím největší překvapení letošního ročníku. V každém zápasu až na 1.poločas v Teplicích se jelo na maximum, skvělá je hlavně produktivita, když z vypracovaných i nevypracovaných akcí se nastřílelo 12 branek, což po loňské sezoně zatím dává těžko uvěřitelný průměr 2 branek na zápas. Zároveň si troufám napsat, že nejtěžší soupeře ze všech mužstev po odehrání 6 kol měly Slavia a Dukla. Otázkou je, jak bude vypadat herní projev v zápasech, kdy bude muset mužstvo tvořit v soubojích, kdy by mělo být favoritem.

Los do konce podzimu - Velmi slušný - ze silných mužstev už potká jenom Spartu a Jablonec, a navíc oba celky přivítá doma.
Prognóza do konce podzimu - V pohodě se udrží v první pětce.

3.SPARTA - 12 bodů - skóre 8-3

Platí to samé, co o Plzni. Ztráta 6 bodů v prvních 6 kolech může v konečném účtování mrzet. Vloni 1 prohra za celou sezonu, letos již 2 prohry za 5 kol, navíc s průměrnými týmy a obě prohry bez vstřelené branky. Z těžkých soupeřů potkala jenom Jablonec. Některé tzv. hvězdy šly s výkony prudce dolů (Dočkal, Hušbauer), některé pseudohvězdy (Vácha) opakovaně dokazují, že mají jenom na průměrný ligový fotbal. Navíc ani lavička oproti Plzni není plnohodnotná. Na výkonech se určitě podepsala po roce švédská stopa po vyřazení z kvalifikace Ligy mistrů, o jednotě samozvaných "vládců Prahy" svědčí pro mě neskutečná kritika do vlastních řad od sportovního ředitele Hřebíka. Důvod jsem nepochopil a to na Letné asi nikdo. Hřebík musí mít neskutečnou podporu majitele Křetínského, jinak by si nic takového nedovolil. Uvidíme, jak rudí skloubí ligu se zápasy Evropské ligy.

Los do konce podzimu - spíše těžší - několik povinných výher se slabšími týmy, ale dost těžkých zápasů, navíc ligu musí skloubit se zápasy Evropské ligy. Navíc každý soupeř proti Spartě hraje maximum.
Prognóza do konce podzimu - 2.místo - několik bodů ztratí, viděl bych to na 30-32 bodů a ztrátou maximálně 3 bodů na Plzeň.

4. SLOVÁCKO - 10 bodů - skóre 12-7

Vzhledem k jarní formě a stabilizaci kádru očekávané umístění, mohlo být ještě lepší, nebýt smolného 1. utkání se Slavií. Ale hraje se na góly… Jako velký problém nejenom já vidím v totální závislosti v ofenzivě na kanonýru Doškovi. Nevím, zda při jeho absenci má trenér Habanec připraveny jiné alternativy útočné vozby, protože stejný typ útočníka na Slovácku a asi i v celé lize neběhá. Zároveň nevidím v lize mužstvo, které by bylo závislé na jediném fotbalistovi, jako Slovácko na Doškovi. Ale tým se zatím prosazuje líbivou kombinační hrou, dává hodně branek, kaňkou je jenom prohra v Hradci po bezkrevném výkonu, plusem bod z letos silného Jablonce.

Los do konce podzimu - do 10.kola slušný, potom harakiri - Liberec, Plzeň, venku derby v Brně, Sparta a Mladá Boleslav.
Prognóza do konce podzimu - Hodně bodů poztrácejí, ale při vyrovnanosti ligy bych to viděl mezi 5.-7.místem.

5. TEPLICE - 10 bodů - skóre 10-5

Potenciál mužstva je podle mě větší, než zatím předváděna hra a s tím ruku v ruce i bodový přísun. Když jim to šlape, je radost se koukat - mohli bychom vyprávět. Teplice jsou pro mě týmem s největšími výkyvy v lize. A to jak v průběhu jednotlivé sezony, tak i v dlouhodobějším horizontu. Předloni sotva upatlaná záchrana, vloni excelentní podzim. A jaro zase průměrné, jako na houpačce. Na sílu kádru v letošní sezoně už poztráceli remízami hodně bodů. Pokud bych měl vyjmenovat největší překážku skvěle poskládaného mužstva - v brance jistý Grigar, v obraně výborní hlavičkáři, v záloze a v útoku bosensko-africká rychlá ekipa - tak je to kupodivu podnebí. Jakoby s klesáním venkovních teplot a příchodu ranních mrazíků zamrzalo také umění afrických hráčů.

Los do konce podzimu - nejprve těžký- Sparta, Boleslav, Slovácko, Plzeň, poslední kola až na Jablonec lehčí.
Prognóza do konce podzimu - díky výše zmíněným výkyvům jsou schopni doma porazit Spartu a třeba remizovat s Bohemkou. Viděl bych to kolem 5.místa.

6. MLADÁ BOLESLAV - 10 bodů - skóre 8-5

Tak trochu očekávané umístění, které zaručuje boj o poháry. I když bodový zisk vzhledem k losu měl být na ambice Boleslavi větší. Ale výkony docela drhnou. Je to pochopitelné, protože až na několik jednotlivců je sestava úplně jiná, než na jaře. A hlavně jsou nepochopitelné výpadky s nováčky - v Hradci ušmudlaná bezbranková remíza, v Budějovicích prohra, když mužstvo hrálo 70 minut v početní převaze. Mužstvo srážejí i hrubé chyby zkušených ligových hráčů (Hruška, Rosa). Tady věřím na práci trenéra Jarolíma, že i z průměrných hráčů vymačká maximum, ale bude to chvíli trvat.

Los do konce podzimu - krutý - z těžkých zápasů doma Teplice, Plzeň, Slovácko, venku Ostrava, Liberec, Sparta a Jablonec.
Prognóza do konce podzimu - Ještě ztratí hodně bodů, viděl bych to kolem 6.-8. místa, ale s nevelkou bodovou ztrátou na pohárové příčky.

7. JABLONEC - 10 bodů - skóre 8-7

Ambiciozní klub předsedy svazu je díky losu sice trochu v závětří, ale myslím si, že v dalším průběhu podzimní sezony se klub rozjede na medailové umístění. Kádr je jako u Slavie a Boleslavi hodně obměněný, takže sehrání bude také chvíli trvat. Ztráty v Plzni a na Spartě nejsou neočekávané, ale výkonem tým ani v jednom utkání s favority ligy nepřesvědčil. Tým navíc sužují zranění klíčových hráčů - Beneše, Hubníka a Juna. Zárukou vzestupu na vyšší příčky je pro mě trenér Šilhavý a zákulisí, protože rozhodčí proti Jablonci těžko půjdou. Problémem by mohl být útočník, Doležal se po útěku z Olomouce moc neprosazuje, další útočník není nyní k dispozici.

Los do konce podzimu - v následujících 4 kolech lehký, dá se udělat šňůra vítězných zápasů. Od 11 kola několik těžších zápasů, ve kterých bude tým asi ztrácet.
Prognóza do konce podzimu - 3.místo - kolem 26-28 bodů.

8. DUKLA - 9 bodů - skóre 4-3

Zatím příjemné překvapení - těžký los a pěkných 9 bodů. Mít takto bohaté bodové konto po jarní herní a výsledkové mizérii a po odchodu kanonýra Pospěcha je důvodem pro pochvalu. Musíme si uvědomit, že Dukla má za sebou již Plzeň, Spartu, Boleslav a Liberec. Skvělý brankář Chudý, fungující obrana, výborný Gedeon v záloze skoro ve 40 letech (všechna čest, ale bože, kam až liga klesla, když si Patrik lehce pohrává s hráči o generaci mladšími) a slušný herní projev, to je podzimní Dukla. Velmi slušná práce našich skvělých bývalých hráčů na její lavičce.

Los do konce podzimu - Slušný - venku sice hrají na Slovácku, v Jablonci a v Teplicích, ale doma přivítají relativně lehčí soupeře.
Prognóza do konce podzimu - Nasbírají hlavně v domácím prostředí několik výher a budou v první polovině tabulky.

9. OSTRAVA - 8 bodů - skóre 4-10

Na 4 vstřelené branky 8 bodů - slušné. Ze všeho nejvíc na jedné straně ční výhra na Letné 1-0, na druhé straně krutý debakl v Liberci. Jednalo se o stejná ostravská mužstva? I tak je bodový zisk asi nad očekávání, protože Baník sehrál 4 vesměs těžká utkání venku, ať už s týmy, kterým se letos daří - Slavia, Dukla - nebo s ostřílenými týmy hrajícími mnoho let poháry - Sparta a Liberec. Hlavně výhra na Letné potěšila nejenom ostravský region, ale i všechny nevyznavače rudých barev. Asi letos Baník nebude mít bezprostřední starosti se záchranou, i když u tak mladého týmu člověk nikdy neví, navíc se opakovaně zranil zkušený Václav Svěrkoš, takže výběr Baníku připomíná vzadu mateřskou školku a vepředu cizineckou legii.

Los do konce podzimu - doma slušný, mimo jiné Bohemians, Jihlava, Hradec, venku o něco horší, ale v Příbrami a v Budějovicích se dá něco uhrát.
Prognóza do konce podzimu - Několik výher udělají, viděl bych to celkem kolem 20 bodů a umístěním v polovině tabulky.

10. LIBEREC - 7 bodů - skóre 10-7

Výkony asi lepší výsledků. Na počátečních ztrátách se projevily zápasy v kvalifikaci Evropské ligy, poslední 2 zápasy se už Liberec rozjel. V Teplicích sahal po výhře a zlepšení korunoval demolicí Baníku. Když po 3.kole vyhnali Rajnocha, dostali ve 3 zápasech pouhé 2 góly, a to ještě jeden z penalty. Podle mě Liberec i po mnoha odchodech má na ligu velmi slušný kádr . Ale letos to na poháry nevidím, ty ztráty ze začátku sezony jsou už velké. Ono po remízách moc bodů nepřibývá… Přiznám se,že spolu s Teplicemi jsou pro mě "podještěďáci" nejvíc nevyzpytatelným mužstvem v lize. Pokud budou body dále ztrácet, je pro mě trenér Slovák kandidát vyhazovu ještě do konce podzimní části sezony.

Los do konce podzimu - krutý v následujících kolech - doma Plzeň, venku Brno, doma Boleslav, venku Sparta, doma Slovácko. Od 12.kola až na derby s Jabloncem lehčí.
Prognóza do konce podzimu - Vzhledem k těžkému losu v následujících kolech bych to viděl v dalších 5 kolech stále v 2. polovině tabulky, o několik míst poskočí až v závěru podzimu, ale bude to nejlépe 8.-10.místo s větší ztrátou na poháry.

11. BOHEMIANS - 7 bodů - skóre 9-12

Bodově a umístěním určitě příjemné překvapení. Zajímavostí je, že si hodně zakládají na specifickém prostředí Ďolíčku, ale 2 důležité a jediné výhry přivezli z venku. Ale zase je nutné dodat, že doma hráli se Spartou a s Jabloncem. I tak je bodový zisk zajímavý, navíc výhry v Jihlavě a Příbrami mohou hrát roli v konečném účtování v bilanci vzájemných zápasů v boji o záchranu. Nicméně i přes dobrý vstup do sezony řadím Bohemku ke kandidátům sestupu, i když při vyrovnanosti soutěže a zatímním tristním bodovým zisků Příbrami a Jihlavy bezprostřední ohrožení zatím nehrozí. Uvidíme, jak v dalších kolech budou klokani bodovat a jestli pomalu rozhodcovská mafie začne úřadovat. Bohemka určitě nepatří v lize mezi nepostradatelné kluby.

Los do konce podzimu - od 7. do 10.kola slušný - 2 nevyzpytatelná derby - Dukla, Slavia, dále do Ostravy a doma Budějovice. Tady by se daly nějaké body udělat. Pak až do konce až na Brno doma krutý.
Prognóza do konce podzimu - Nějaké body udělají, na sestupových příčkách bych to po podzimu neviděl, ale velký náskok na ně to nebude. 12.- 13.místo.

12. BRNO - 6 bodů - skóre 7-7

Bodově určitě zklamání, ani herně to není ono. Kádr oproti loňsku určitě oslabil odchody Pernici a Skaláka, na marodce je hodně hráčů. Z prozatímního losu se dalo vytěžit určitě více. Na kontě zatím pouze jediná výhra nad nováčkem z Hradce. Tým je hodně závislý na veteránu Zavadilovi, nicméně kádr je určitě lepší, než mají oba nováčkové nebo Bohemka. Podle losu to v dalších kolech na velký bodový přísun nevypadá, v závěru podzimu může hrát velkou roli i psychika při přiblížení k sestupovým příčkám. Myslím si, že se Brno v nejbližších kolech z bodového útlumu nevyhrabe a nějaké body nahraje až na konci podzimu.

Los do konce podzimu - od 7. do 11.kola harakiri - Slavia, Liberec, Plzeň, Mladá Boleslav, Sparta, zbytek slušný, ale hlavně s týmy, s kterými počítám, že se budou motat kolem sestupových příček - takže pro Brno vlastně těžký.
Prognóza do konce podzimu - těsně nad sestupovými příčkami - 14.místo.

13. HRADEC KRÁLOVÉ - 6 bodů - skóre 3-8

Velmi slušný bodový zisk na nováčka i vzhledem k tomu, že dokázal skórovat v pouhých 2 zápasech. Hlavně domácích 5 bodů s těžkými soupeři- Teplice, Boleslav a Slovácko je pěkný vklad do celkové pokladnice bodů, protože Hradec jako nováček určitě má prvotní cíl záchranu. Pokud se mužstvo trochu rozstřílí, tak by nemělo po podzimu trůnit na sestupových příčkách. Ale bude to jenom o chlup. Hradec bude body asi sbírat hlavně doma, proto je důležité se soustředit na domácí zápasy se stejně ohroženými týmy. V brance je reprezentant do 21 let Koubek, vzadu tvrdí muziku Rolko a dopředu mají několik šikovných mladých rychlých fotbalistů zapůjčených na hostování. Já Hradci docela věřím, že nebude v přímém ohrožení sestupu.

Los do konce podzimu - slušný z hlediska toho, že má doma několik zápasů s týmy stejně ohroženými - Jihlava, Budějovice, bez naděje na bodový zisk nejsou ani s Duklou a Libercem. A v Příbrami a v Ostravě se také dá něco udělat.
Prognóza do konce podzimu - na úrovni Bohemky - 12.-13. místo.

14. ČESKÉ BUDĚJOVICE - 6 bodů - skóre 5-12

Podle mě tým s typickým jo-jo efektem, vůbec bych se nedivil, kdyby letos opět sestoupili do 2.ligy. Kádr je jedním z nejslabších v lize, vylepšený o hostování několika hráčů, kteří se nevešli na soupisku jinde (naši Vošahlík a Koreš, Hora, Volešák). I tak je bodový zisk velmi slušný, los nebyl z nejlehčích, ale podle zpravodajství hra nic moc. Husarským kouskem je určitě výhra nad ambiciozní Boleslaví, kdy tým hrál dlouhé oslabení, a přesto dokázal strhnout vítězství na svoji stranu. Za zmínku ještě stojí 2 góly Štěpána Koreše, které zařídily 2 body. Ale reprezentant jihu Čech bude hrát stále o záchranu, nevěřím, že se nějak dramaticky posune v průběhu ligy od sestupových příček. Vidím to na boj o holý život až do konce ligy. A stejný případ jako u Bohemky. Svazu by v lize určitě nechyběli.

Los do konce podzimu - 7. a 8.kolo těžší soupeři - Slovácko a Jablonec, potom bude nutno bodovat s týmy, které budou pravděpodobně ve spodní polovině tabulky. Poslední 4 kola těžší a v 15. kole na Letnou.
Prognóza do konce podzimu - Tipuji 15. místo.

15. PŘÍBRAM - 2 body - skóre 6-14

Asi hodně velké zklamání, ale vlastně pouze domácí prohra s Bohemkou byla nečekaná. Jinak v prvních 4 kolech měli to nejtěžší - samé pohárové účastníky. Nesmíme ani zapomenout, že spolu s Jabloncem a Duklou jsou jedinými týmy v lize, které hrály se Spartou a Plzní. Kádr je také solidní, hodně zkušený, ale zklamáním je asi obrana složená z velké části ze zkušených matadorů. A nezkušený ligový gólman Boháč asi také moc klidu nepřidá. Navíc i los v dalších 2 kolech je pro dvoubodovou Příbram docela těžký. Doma Jablonec, kde se ještě asi moc nemůže spoléhat na rozhodčí a potom do Jihlavy. Od tohoto kola si myslím, že začne tradiční rozhodcovský rej pro středočeské Palermo. Musí se začít hned, na jaře už by mohlo být pozdě. Další kolo přinese pikantérii v Budějovicích na trase Rogoz - Klesa. Aspoň se liga zase začne něčím bavit.

Los do konce podzimu - Velmi slušný - bodovat se dá ve všech dalších utkáních včetně doma s Jabloncem a na Slavii. A několik tříbodových domácích zápasů se nabízí.
Prognóza do konce podzimu - Podle mě Příbram půjde nahoru - díky losu, kvalitě kádru a rozhodčím. Těsně nad Bohemkou - 11. místo.

16. JIHLAVA - 1 bod - skóre 1-10

Pro všechny určitě zatím největší zklamání. 1 bod po 6 kolech, pouhý jediný vstřelený gól, špatné výkony hlavně v ofenzivě pasují Jihlavu do hodně namočených záchranářských vod, což je u týmu, který na jaře hrál pěkný fotbal a střelec Harba sázel jeden gól za druhým, neuvěřitelné. Hlavně domácí ztráty s Bohemkou a Budějovicemi mohou hodně mrzet. Hlavně příští 2 kola hodně napoví, kdo bude přezimovat v suterénu. Jihlava jede do Hradce a má doma Příbram. Nutností jsou alespoň 4 body, jinak bodové manko se může prohlubovat a nervozita narůstat. Pan plukovník na trenérské židli musí něco vymyslet, jinak se bude pakovat vojenským krokem.

Los do konce podzimu - záludný - nejprve několik zápasů s týmy stejně ohroženými, jenomže když se nepodaří bodovat naplno v několika zápasech, nervozita začne narůstat. A končí se trojbojem Teplice, Plzeň, Liberec.
Prognóza do konce podzimu - 16. místo - Jihlava nevyhraje ani další 2 zápasy - v Hradci a s Příbramí, Rada bude odvolán, a než se nový trenér zorientuje, bude konec podzimu s přezimováním na posledním místě.

Komentáře (142)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

    mirecek1111     před 10 lety 09.09.2014 10:38 |  
    0 0

    Ja osobne verim v 30 bodu po podzimu. Mozna tech magickych 30 bodu zni hodne optimisticky, ale kdyz se podivate na zapasy do konce podzimu, tak i pri strizlivem odhadu by to mohlo dopadnout opravdu slusne. Ostatne uz 27+ by byla parada.

    Nesmirne dulezite jsou pro nas take ztraty MB, Jablonce a Teplic, dle meho se tyto tri tymy a my pobijeme o 3 mista v evrope a tri mista na ctyri tymy je slusna sance.
    Samozrejme za predpokladu ze nekdo z elity vyhraje pohar, coz se skoro jiste stane.

    Pokud se do cca 20 kola udrzime v prvni petce tak to uz musime udrzet. Kdybychom to totiz meli ztratit v poslednich cca 10 kolech, tak v evrope fakt asi nemame co delat, ten los je pro nas na konec ligy fakt pekny.

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      quelhar (admin)     před 10 lety 09.09.2014 11:34 |  
      0 0

      30 bodu pri idealnim prubehu zbytku podzimu opravdu moznych je. Hrajeme 10 zapasu, z nich bychom bilanci 5-3-2 klidne udelat mohli. Ale tezko se to ted soudi, budeme sice hrat hodne zapasu s papirove slabsimi souperi, ale prakticky nemame podle ceho soudit, jestli v nich budeme schopni sve soupere prehrat, kdyz zalezou. Ve vsech dosavadnich ligovych zapasech jsme hrali z obrany a na brejky my, protoze souperi se povazovali za silnejsi nebo jsme v pripade Baniku sli rychle do vedeni a drzeni mice jsme tak mohli souperi prepustit s klidnym srdcem.

      Souhlasim take, ze i 27 by byla parada a zarucoval by nam to, ze budeme v kontaktu s poharovymi prickami. Na 27 bodu potrebujeme 15 bodu z deseti zapasu, coz je podle me opravdu hodne realne. Byla by skoda vyborny start do sezony pokazit vetsim poctem ztrat proti slabsim souperum.

      Jinak mam za to, ze o pohary bude bojovat jeste Slovacko, pokud se jim nezrani Dosek. Muze do toho promluvit i Liberec. Dobre pro nas je, ze Slovacko, Boleslav i Liberec zatim hrali vesmes se slabsimi souperi a do konce podzimu se budou s ostatnimi poharovymi adepty hodne obirat o body, zatimco nas cekaji uz jen Sparta a Jablonec.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        Artur (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 12:07 |  
        0 0

        Navíc 30 bodů je jistá záchrana po podzimu :O) to by bylo fajn

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          quelhar (admin)     před 10 lety 09.09.2014 12:18 |  
          0 0

          To jo. A není těžké v tom zbylém programu najít zápasy, ve kterých by se ty body daly nasbírat. Brno, Příbram a Hradec doma jsou jasné volby. Bohemka, Jihlava, Budějovice, Dukla a Ostrava venku - tam by se dvě výhry a nějaká remíza také daly uhrát. Cokoli proti Spartě a Jablonci jako bonus.

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            Kactus     před 10 lety 09.09.2014 12:59 |  
            0 0

            ale no, proti rumunum tri body a za mne bude podzim uspesny :-)

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        Pepino44     před 10 lety 09.09.2014 12:34 |  
        0 0

        Tak samozřejmě je otázka jak nám to půjde,až budeme muset tvořit hru a hrát do plných,ale myslím si,že máme celkem slušné standartky a hlavičkáře,takže by tam mohlo něco padnout i z těchto situací. A pokud si vytvoříme tlak a budeme chodit do vápna tak už nám ti piskálkové nějakou tu pentli fouknout budou muset. Jinak těch 30 bodíků se mi zdá přece jenom optimistické (ne,že bych si je nepřál),bojím se,aby mančaft nechytl nějakou šedivku,víme jak je obtížné se z toho vyhrabat. Pokud ale dobře dohrajeme podzim,o jaro bych starost neměl.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          klimi     před 10 lety 09.09.2014 12:49 |  
          0 0

          Jsem taky zvědav, jak budeme hrát proti Brnu, snad nenastoupí opět vedle sebe Gecov s Baezem, to by podle mě byl děs. Snad nebudeme hrát zanďoura.

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            quelhar (admin)     před 10 lety 09.09.2014 13:14 |  
            0 0

            Nemyslím, že bychom proti Brnu hráli s trojicí záložníků Baéz, Gecov, Zmrhal. Je jasné, že přínos Gecova pro ofenzivu není příliš velký a v situaci, kdy křídla taky nemáme zrovna dvakrát produktivní, by to byla spíš hra na remízu. Osobně čekám ve středu zálohy Baéze se Zmrhalem a před nimi Boudjemaau, na krajích Vukadinoviče (pokud bude zdravý, jinak Proška) a Černého, se Škodou (pokud je v pořádku, jinak Balajem) na hrotu.

            • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

              klimi     před 10 lety 09.09.2014 13:18 |  
              0 0

              Já bych raději viděl hru na dva hroty, ale uvidíme, samozřejmě MBVCD :)))

              • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                quelhar (admin)     před 10 lety 09.09.2014 13:28 |  
                0 0

                To je druhá a dle mého stejně dobrá varianta. Jestli budou Baéz a Zmrhal (oba po viróze) fyzicky dostatečně silní na to, aby soupeře ve středu hřiště uběhali, tak proč ne. Navíc Kotal rád hraje v rozestavení 3-4-3, které by mohlo být náchylnější k chybám při dlouhých míčích na dvojici útočníků po ztrátě míče.

              • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                Navyseals     před 10 lety 09.09.2014 13:33 |  
                0 0

                souhlasím, DB by mohl hrát na kraji, nechal bych sedět Černýho

              • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 13:37 |  
                0 0

                Dobrý den přeji Vám všem.
                Jednak bych chtěl poděkovat "Majkovi" za napsání své úvahy nad první pětinou odehraných ligových zápasů a také Quelharovi, že to vypustil "do světa". Je to zajímavé a kombinatorice se meze nekladou.......
                Já se domnívám, že na Brno půjdeme s dvěma hroty a to jak se Škodou tak i s Balajem. Pokud si Baez a M. Černý vezmou pod "svá obranná křídla" hráče Brna, co jim dělají rozehrávku (nevzpomenu si na jméno - Zavadil a ještě jeden??), tak je tu cesta pro Zmrhala, Boudjemu a Vukadinoviče, aby pro útočníky něco vytvořili.
                Zatím jen ten Jirka Bílek ještě není fit, asi ten kotník byl načatý vice, než se původně předpokládalo. Ale máme tam Kodra, Dobrotku a popřípadě i Fialku (kde se vzal, tu se vzal....). Brno je soupeřem, kterého budeme muset přehrát asi i fotbalovostí a tak bude dobrá forma našich hráčů potřeba. Jinak sám M. Beránek je chudák "nachcípanej" a kapesník je v permanenci. Snad se také vykurýruje.
                Já jsem tentokrát mimo Prahu a tak Vás všechny moc prosím, fanděte i za mě kluci i holky, ať jste pořádně slyšet.
                Sokrates55

                • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                  klimi     před 10 lety 09.09.2014 13:40 |  
                  0 0

                  To ale poté nějak nevychází počty, 2 útočníci (Balaj-Škoda) a 5 záložníků (Baez,Černý, Zmrhal, Damien, Vukadin). Hrát na tři obránce asi nebudeme :)))

                  • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 18:04 |  
                    0 0

                    Ty brďo....
                    Až tak jsem nám přál...... 12 hráčů na hřišti... To může mít jen "někdo".
                    Díky za postřeh, no nominaci má v rukou trenér :-)
                    Sokrates55

                    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                      bongor     před 10 lety 10.09.2014 06:41 |  
                      0 0

                      Ten někdo to má skoro vždycky,to je právě největší problém českého fotbalu.
                      Klientelismus kvete v každém oboru,ale tady je to hodně na očích.Bohužel není naposto žádná snaha s tím něco udělat,Jediná snaha je Snaha Jihlava.

                • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                  PetCC     před 10 lety 09.09.2014 15:29 |  
                  0 0

                  Zavadil je zcela zásadní hráč Brna jak do rozehrávky, tak do standardek. Doporučuju všem prostudovat si důkladné statistiky na synotliga.cz, po 6 kolech už jsou dost vypovídající.
                  Například Brno je v první polovině tabulky, co se týká přihrávek, v dlouhých je dokonce druhé. Za to my jsme ve všem úplně dole, v přesnosti úplně poslední. Naopak třeba vyhrané souboje - my na 4.místě, Brno předposlední a to i se slabou úspěšností hlavně v soubojích ve vzduchu.
                  Z čehož plyne, že musíme být agresivní po celém hřišti, nesmíme dát šanci Brnu rozehrávat a hlavně nenchat Zavadila dávat dlouhé a střední přihrávky.
                  Pokuď tenhle zápas vyhrajem, tak si myslím, že po 15 kolech těch 28 bodů mít můžeme.

              • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                bongor     před 10 lety 10.09.2014 06:53 |  
                0 0

                MBDVCD

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          Khadgar     před 10 lety 09.09.2014 13:29 |  
          0 0

          U mě je největší obavou marodka... Pokud by nám na delší dobu vypadli klíčoví hráči, tak nevěřím, že dokážeme dál lámat zápasy vůlí a bojovností. Jasně, může se to stát i jiným týmům, ale poslední týdny mě docela vystrašily.

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            klimi     před 10 lety 09.09.2014 13:34 |  
            0 0

            Mě nejvíce straší absence Baeze a Škody. Dále mám strach z toho, když se na hřišti vyskytne Dostál s Petrem.

            • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

              Navyseals     před 10 lety 09.09.2014 13:43 |  
              0 0

              Baéz měl rýmu a Škoda už trénuje, oba by měli hrát

              • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                klimi     před 10 lety 09.09.2014 13:44 |  
                0 0

                Ano, já to myslel i v dalším průběhu sezóny.

                • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                  Navyseals     před 10 lety 09.09.2014 13:52 |  
                  0 0

                  tak Baéz je těžko nahraditelnej, ale Gecov je schopnej taky zahrát dobře, Škodu může nahradit Balaj nebo Diop, mě nejvíc straší absence Latky

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            bongor     před 10 lety 10.09.2014 06:43 |  
            0 0

            Vidíš,že se to stalo i Holanďanům.V plné síle by ten náš slepenec na ně neměl ani náhodou.

  2. Pořadí po podzimu

    Mike     před 10 lety 09.09.2014 13:30 |  
    0 0

    Když už jsem vyplodil tenhle článek, tak zkusím i pořadí po podzimu-

    1.Plzeň
    2.Sparta
    3.Jablonec.
    4.Slavia
    5.Teplice
    6.Slovácko
    7.Boleslav
    8.Dukla
    9.Ostrava
    10.Liberec
    11.Příbram
    12.Hradec
    13.Bohemka
    14.Brno
    15.Budějovice
    16.Jihlava

  3. Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

    zeleznik2     před 10 lety 09.09.2014 13:44 |  
    0 0

    Slušný rozjezd 12 bodíků, mohl být ještě o bodík více z Bolky. Teďka máme dva relativně slabší soupeře Brno a Bohemku, ale v Ďolíčku to bude hodně bolet navíc Bohemka doma je velice silný soupeř, pak Derby a míříme na další náš neoblíbený stadion v Jihlavě, Jablonec doma snad ok, Budějovice venku také, potom Příbram d., Dukla v, Hradec d a konec v Ostravě. Můj odhad z dalších zápasů: 5-3-2 a 18 bodů, celkem tedy 30. Budeme v první pětce společně se Spartou a Plzní, Teplice a zřejmě Boleslaví, Slovácko spadne na 6 až 7 pozici. Na sestupujících příčkách asi Jihlava a Budějovice, ale ještě uvidíme třeba vyhrajeme i Derby. Sparta jede do Teplic tam by mohla klopýtnout a pak má doma Hradec. Plzeň jede do Liberce a pak má doma Ostravu.

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      PetCC     před 10 lety 09.09.2014 15:32 |  
      0 0

      Myslím, že se Bohemka trochu podceňuje. Překvapivě se totiž hodně zlepšila v kombinaci a už to není ten tým, co spoléhal jen na čistou agresivitu v soubojích. Bude to pro nás další zajímavá zkouška.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        quelhar (admin)     před 10 lety 09.09.2014 15:51 |  
        0 0

        Jj, treba Rada je jeden z nejlepsich zalozniku v lize a v zime, nejpozdeji v lete urcite z Bohemky pujde za lepsim.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          Navyseals     před 10 lety 09.09.2014 15:58 |  
          0 0

          ty standartky kope luxusně, ale moc mu to neběhá, žádnej cucák už to taky není

  4. Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

    Alanor (admin)     před 10 lety 09.09.2014 15:29 |  
    0 0

    Díky za pěkný článek!

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      Falk     před 10 lety 09.09.2014 16:26 |  
      0 0

      Diky za článek

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        knl66 (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 23:59 |  
        0 0

        připojuji se, díky

  5. Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

    donford     před 10 lety 09.09.2014 16:41 |  
    0 0

    Bohémka bude doma pěkně kousat. Možná by to chtělo na dva útočníky. Balaj teď asi chytil pořádné sebevědomí.

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      spino     před 10 lety 09.09.2014 16:58 |  
      0 0

      Ani bych neřekl. Byl jsem letos na Bohemce 2x a ani jednou Bohemka soupeře nijak nepřehrávala. Naopak to bylo celkem nekoukatelné. Jen klid.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 18:06 |  
        0 0

        Já u čochtanu vůbec klidnej nebudu,hraje se to na jejich malém hřišti na víc budou nahecovaní pro ně to bude uplně jinej půjdou do nás hezky od podlahy, budem rádi za bodík.No a my venku nejsme žádnej válec.Jsi dle mého dost vedle s tím klidem.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          spino     před 10 lety 09.09.2014 18:56 |  
          0 0

          Zrovna letos jsem z Bohemky klidnější, než dřív. Byl jsem tam na pozvání na zápasech s Jabloncem a Hradcem a v obou zápasech nejen, že nevyhráli, ale ještě tahali za kratší konec.

          Co mě trošku zarazilo byl zvýšený počet zločinců v sektoru VIP. Z Bohemky se nám tak trochu stává městský klub pro různé papaláše typu Hulinský, Zoufalík atd. Co ale nechápu, že jim tam na tribuně leští boty Antonín Panenka.

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            lassiter     před 10 lety 09.09.2014 19:00 |  
            0 0

            Tak Hulínský je mimo jiné velký Bohemák, takže ten tam chodí z čistého zájmu řekl bych.

            • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

              spino     před 10 lety 09.09.2014 19:01 |  
              0 0

              Naštěstí...

            • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

              bongor     před 10 lety 10.09.2014 07:15 |  
              0 0

              Já myslel ,že je to rumun a že si dokonce nechal změnit jméno podle jejich oblíbené činnosti?!hulení........

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            fleder     před 10 lety 10.09.2014 09:53 |  
            0 0

            naprosto jednoduché, milý Watsone. Panenka kandiduje do Senátu za hnutí, kde je Zoufalík šéfem..a je před volbama. Panenkovi bych to i hodil, nicméně díky podpoře toho skřeta se pro mě stal naprosto nedůvěryhodným...

            A referendum na P-10 bude mimojiné i o přestavbě Ďolíčku..takže proto jsou tam tihle hoši z desítky vidět.

            • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

              spino     před 10 lety 10.09.2014 10:14 |  
              0 0

              Já vím za koho Panenka kandiduje, nicméně nechápu, jak může dělat mediální tvář Zoufalíkovi a tím i podkopávat hnutí fanoušků, kterým skutečně o ten Ďolíček jde.

              Já bych to Panenkovi nehodil i bez Zoufalíka. Mimo hřiště nikdy nic nedokázal, v Bohemce nevěděli kam s ním, tak z něj udělali "prezidenta klubu", který ale nic zásadního neřídí. Tak nevím, čím chce být prospěšný v politice.

  6. Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

    Barra     před 10 lety 09.09.2014 16:52 |  
    0 0

    Diky Miku, ze jsi nam udelal paradni prehled co ktery klub jeste ceka do konce podzimni casti. Tuto mravenci praci vubec nepodcenuji, nam vsem jsi naopak pripravil skvelou 'prirucku'.

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      lassiter     před 10 lety 09.09.2014 19:07 |  
      0 0

      No dalo se čekat, že už nebudou chtít opakovat jaro a mít aktivně fandící soupeře na hlavní tribuně...

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        Kactus     před 10 lety 09.09.2014 20:05 |  
        0 0

        alespon je jasne videt, co jsou zac. druhou ligu jim preju.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 20:06 |  
          0 0

          svoloč zelená..

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          spino     před 10 lety 09.09.2014 20:08 |  
          0 0

          Druhou ligu ne. Buďme rádi za každý klub s fanoušky. Moc jich už nezbývá. Ať sestoupí Příbram a jí podobné týmy bez fanoušků a zájmu.

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            Edwardtheiron     před 10 lety 09.09.2014 21:34 |  
            0 0

            V Příbrami si můžu koupit lístek před zápasem, na místo na které chci a nemusím nikomu dávat své osobní údaje. Klub s fanoušky, pokud se ke mě chová jako k teroristovi, ať klidně táhne do druhé ligy!

            • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

              spino     před 10 lety 09.09.2014 21:49 |  
              0 0

              No vidíš, na mě jsou hodní, dokonce už mi dali ten lístek na zápas se Slavií. :D

              • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                Edwardtheiron     před 10 lety 09.09.2014 22:00 |  
                0 0

                Říkám pořád, že ty nejsi žádný Slávista ale kolaborant, který jde klidně pracovat na Spartu a ani nechci domyslet, co děláš v Ďolíku...

                • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                  slaviator     před 10 lety 09.09.2014 23:00 |  
                  0 0

                  V neděli v Nevinných lžích bylo něco podobneho. A jo, proč by nemohl někdo kdo někomu fandí delat nekde jinde? Když zaplatí 5krat víc než ostatní? Mohu nemít rad Rusy a dělat v ruském podniku, protože místo 20 tisíc tam vydelam 50. Lukáš Přibyl jako mladej chodil do kotle Slavie, pak fandil Bohemce a nakonec byl v představenstvu Sparty. Hráči prestupujou mezi Spartou a Slavii primo, i odchovanci, je to prostě job. Strašák a lidi z TS by do Sparty dělat asi nešli, ale Bohemka (snad) taky není na black listu? Kor pro řádového fanouška/sympatizanta. Nebo to by slavista neměl dělat ani ve Viktorce Žižkov či Plzni jako Pavel Kuka?

                  • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                    spino     před 10 lety 09.09.2014 23:38 |  
                    0 0

                    Čistě teoreticky...

                    Pokud by někdo takhle přebíhal mezi kluby v technické oblasti (provozní manažer, bezpečnostní, elektrikář atd., tak tady žádný problém nevidím. A mám informace o tom, že minimálně v případě Sparty takoví lidé v současnosti existují.

                    Horší už je to v oblasti řekněme ideologické, tedy na pozici například marketingového manažera, grafika, tiskového mluvčího atd., kdy už musí být do práce vložen nějaký osobní myšlenkový přesah.

                    To je případ Nevinných lží a bohužel i jedné osoby, která v podobné funkci nedávno na Slavii působila a její práce byla doslova tristní a je zajímavé, že po svém odchodu se jeho práce výrazně zlepšila. Takže nevylučuji sabotáž.

                    Osobně si nedovedu představit, že bych měl působit v pozici marketingového manažera na Spartě. V jakémkoliv jiném klubu ano, i když by moje práce asi nebyla zprvu tak kvalitní, protože bych si musel nastudovat historii klubu a další detaily, ale na Spartě bych se přes to asi nepřenesl. Moje práce by nebyla kvalitní, protože by mě podvědomě nic kvalitního nenapadlo.

                    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                      slaviator     před 10 lety 10.09.2014 00:00 |  
                      0 0

                      Fotbal je krásnej :-)

                  • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                    bongor     před 10 lety 10.09.2014 06:52 |  
                    0 0

                    Máš pravdu,ale vyjmul bych z toho letnou.Já jsem tam jednou omylem vlez.Můžu Ti říct,že mi z toho týden bylo špatně.Že přestupujou hráči od nás do sralty,s tím mám problém jenom tehdy,když se začnou okamžitě chovat jako největší rudí srdcaři,viz známý případ potkana Váchy,nebo kdysi Matušoviče z Baníku.Jinak to beru profesionálně,i když radost z toho rozhodně nemám-třeba Dočkal.

                  • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                    Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 07:12 |  
                    0 0

                    O Lukáši Přibylovi si myslím své a rozhodně to není nic dobrého. Z práce Pavla Kuky v Plzni určitě nejsem nadšen, ale aby šel někdo, kdo o sobě tvrdí, že je Slávista, pracovat na Spartu, to mi vůbec nepřipadá normální. Zvlášť, když posléze píše nesmysly, že tam byl jako narušitel. Vocela prostě nepovažuji za fanouška Slavie. Nevinné lži se mi líbily, pobavily, ale za reálný ten příběh nepovažuji. U skutečného fanouška to zkrátka není možné. Zdůrazňuji "skutečného".

                    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                      spino     před 10 lety 10.09.2014 10:24 |  
                      0 0

                      ???

                    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                      Sedrousek     před 10 lety 10.09.2014 12:56 |  
                      0 0

                      a jak se pozná skutečný fanoušek?

            • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

              slaviator     před 10 lety 09.09.2014 22:52 |  
              0 0

              Na Bohemce si ho taky budes moct koupit před zápasem do jakyhokoli sektoru. Kazdopadne je to sprostá #ceskyfotbalprofanousky

              • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 07:05 |  
                0 0

                To tedy rozhodně nebudeš moci...

                • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                  slaviator     před 10 lety 10.09.2014 13:00 |  
                  0 0

                  Když budu mít při koupi lístků v den zápasů dres v Kábele, tak to snad prodají?!

                  • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                    Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 16:42 |  
                    0 0

                    Ale oni je ani nebudou prodávat, přečti si ten článek.

  7. Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

    Navyseals     před 10 lety 09.09.2014 18:49 |  
    0 0

    ve statistikách v Synot lize mají chybu, Piták má 3 asistence

  8. Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

    Petr9608     před 10 lety 09.09.2014 21:38 |  
    0 0

    Doufám, že to dáme. Chci vidět protáhlý xichty všech těch vymrzovačů, co byli nadržení na to, jak nám daj tulipáni bůra a oni si budou moct zanadávat.

    U střelce gólu mohlo bejt i jiný jméno, ale co už se dá dělat....

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      Petr9608     před 10 lety 09.09.2014 21:39 |  
      0 0

      Mimochodem, přijde mi, že pokud by měl udělat Vrba střídání v poločase, tak by měl tak učinit na postu brankáře. Bohužel.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        no-nick     před 10 lety 09.09.2014 22:51 |  
        0 0

        Tak nám slavně ten vyber Sparty a Plzně zničil tulipana. Na větvi z toho nak nejsem.

        Co všichni mate s tím Čechem, to nechapu. Chytá úplně stejně jako posledních deset let, ale logicky by mel byt nejistý, kdyz nechyta, tak se toho hned kazdej chytne.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          slaviator     před 10 lety 09.09.2014 23:20 |  
          0 0

          Já mám Čecha hodně rad, ale bud objektivní - rozhodne po zranění hlavy chytá v prumr trochu hůře než před zraněním (asi za to muze i reflex, mozna se boji) a třeba predlonskou sezónu po par trochu slabsich sezonach vychytal Chelsea LM - nebýt jeho a Drogby, tak Chelsea skončila už ve skupině...

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            no-nick     před 10 lety 10.09.2014 06:55 |  
            0 0

            Tak dejme tomu, ze šel trosku dolu. Ale fakt ti pripada, ze chytá blbe? Pri gólu možna mohl ven, ale kdyby tam nedosáhl, tak tu všichni říkáme, jak to posral a mel zůstat na čáře. Pro me je to furt pan gólman, neomylnej neni ani Neuer.

            • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

              slaviator     před 10 lety 10.09.2014 13:02 |  
              0 0

              Pod!e me pořad patří mezi top5 n světě, ostatně Curtoius v Chelsea za tech par zápasů předvedl taky dost minel užívá

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 21:42 |  
      0 0

      Já to tedy samozřejmě přeju ČR, ale že bych byl z toho zápasu nějaký extra nadšený a oči měl přilepené k obrazovce...

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      Edwardtheiron     před 10 lety 09.09.2014 22:20 |  
      0 0

      Já sice nevím, co je to vymrzovač, ale rozhodně si nepřeji úspěch českého týmu a to právě v zájmu českého fotbalu. Uvědom si, že každý úspěch posiluje pozici těch šmejdů, kteří náš fotbal řídí a bohatnou na něm. A protože nestačil jeden neúspěch, musí přijít další a třeba další, dokud se těch parazitů fotbal nezbaví.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        spino     před 10 lety 09.09.2014 22:37 |  
        0 0

        Souhlasím.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        janko (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 22:46 |  
        0 0

        tesat do kamene

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        Betynka58     před 10 lety 09.09.2014 23:07 |  
        0 0

        Myslím, že pozice těch parazitů není závislá na výsledcích nároďáku, to by sis dělal dost marné naděje.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 06:53 |  
          0 0

          Ale je to významný díl, který jim pomáhá upevňovat moc. Když nebudou úspěchy nároďáku, bude méně peněz, méně sponzorů, nebude tolik kšeftů s hráči...to všechno se nasčítá.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        bongor     před 10 lety 10.09.2014 07:01 |  
        0 0

        Mám úplně a zcela stejný názor jako Edward.Ta sebranka dřív neodtáhne,dokud
        se nezačne prohrávat všechno.Ale pořád mi hlava nebere,jak je možné,že se tam drží takovou dobu,jako co už tady proběhlo byl všechno nějakej nesmysl.
        Dovedeš si přestavit,že by třeba předseda vlády prohlásil "volby byly cinklý" a zůstal dál na hrušce?To je neskutečný.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 07:06 |  
          0 0

          Nebo že by v Německu řídil fotbal agent Stasi...

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            slaviator     před 10 lety 10.09.2014 13:03 |  
            0 0

            Spis byvalej esesak. Jenže v Německu proběhla velká denacifikace, u nás dekomunizace nikoli....

            • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

              Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 16:44 |  
              0 0

              Tak esesák asi ne, je sedmdesát let od války a ve věku devadesáti let by patřil spíš do FIFA nebo MOV. :-)

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      Travinho     před 10 lety 09.09.2014 23:23 |  
      0 0

      To by se nemělo stávat. Nicméně je otázkou o jakou fotku a ze kdy vůbec jde. Bůhví jaká byla situace a s čím za panem Beránkem Berbr přišel.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        bongor     před 10 lety 10.09.2014 07:23 |  
        0 0

        Tomu se někdy nevyhneš,kdo by si v té situaci hrál na kovaného hrdinu,otočil by se k Berbrovi zády a dělal že tam není.A tobě jsem spino už nedávno napsal,že pro tebe to není žádnej Míra,ale pan Beránek.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 07:28 |  
        0 0

        Tak my víme, že je ze včerejška z toho repre zápasu (viz šála v Berbrově ruce a loga na sedačkách), nicméně bych to viděla spíš na něco typu: "Pěkně si to dali, žejo Míro, tak třeba tam příště bude i někdo od vás." nebo jakoby vtipné "To ti doma nezakázali, chodit na tenhle stadion?" (proto možná Beránek třímá tu kartičku na krku). Jinak si všimněte, že se Beránek odklání trupem, což znamená distanci, a naopak Berbr zaujímá takový ofenzivní postoj, když ho "drží za krk". Takže nejde o žádný družný rozhovor, ale naopak docela konfrontační situaci.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 07:30 |  
          0 0

          Ano, přesně tohle mě napadlo. To není žádná přátelská beseda.

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            Kara (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 07:40 |  
            0 0

            Jinak taková libůstka z hlediska dynamiky té fotky je Damková, která se dívá právě zpoza Berbra, což je vlastně krásná ilustrace jejího vztahu k němu, spíše v rovině pracovní než osobní. A osobně mě vždycky mrazí z toho Berbrova "žraločího" úsměvu...

            • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

              Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 16:43 |  
              0 0

              :-)

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      electropope     před 10 lety 10.09.2014 12:44 |  
      0 0

      Když je nemůžeš porazit, přidej se k nim. :)

  9. Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

    Petr9608     před 10 lety 09.09.2014 22:40 |  
    0 0

    Štěstí občas sedne i na vola. Yeah!!!!!

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      slaviator     před 10 lety 09.09.2014 22:54 |  
      0 0

      Celém den jsem tušil, ze vyhraněné. Na Chance byl odpoledne kurz 4,40 na výhru Česka, škoda ze jsem to neolepil víc jak jen stovkou

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 22:59 |  
        0 0

        Je to na hovno, protože se tím posiluje pozice rudýho tchuráka,kterej dokud neodejde společně s estébákem tak to bude furt korupční žumpa.Proto mě také národák víceméně nezajímá.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          slaviator     před 10 lety 09.09.2014 23:03 |  
          0 0

          Já doufám, ze Míra Pelta si brzo užije několikaletou dovolenou v chladku. A Berbr klidně v jedny cele s nim... Btw kde to jsme, ze Berbr řekne o členovi VV FAČRu, který kritizuje Damkovou (zda oprávněně nebo ne je subjektivní pocit, jakou k tomu ma motivaci ví jen on sám) ze jediná dobrá věc, kterou může udělat, je spáchat sebevraždu?! To jsem fakt šel do vrtule...

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 23:23 |  
            0 0

            Věřím že jednou se na tchuráka něco najde a možná skončí v teplákách,ale na estébáka nic nevyčuchaj páč ten je moc mazanej.

            • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

              spino     před 10 lety 09.09.2014 23:28 |  
              0 0

              Neznám nic horšího, než spojení estébák + mafián + fanatickej komunista. Berbr všechny podmínky splňuje. :(

              • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                slaviator     před 10 lety 09.09.2014 23:34 |  
                0 0

                Ještě je horší, když ten estébák + mafián + fanatickej komunista má moc... ať politickou nebo ekonomickou

                • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                  spino     před 10 lety 09.09.2014 23:42 |  
                  0 0

                  Nebo když antisystémová strana je v ukrajinské krizi zajedno s linií KSČM - Úsvit - Vyvadil - Huml. ;)

                  • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                    knl66 (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 23:58 |  
                    0 0

                    spino, nenabíhej si na vidle - netahej sem politiku, himlhergotkrucajselement! Tady s ní dej pokoj.

                    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

                      spino     před 10 lety 10.09.2014 00:06 |  
                      0 0

                      Pardon, slaviator mě vyprovokoval.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          Petr9608     před 10 lety 09.09.2014 23:39 |  
          0 0

          A jaká "nadpozemská síla" by se uvolnila, kdybysme třeba skončili 4. v tý kvaldě?

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          bongor     před 10 lety 10.09.2014 07:20 |  
          0 0

          Mě taky ne,výhru jsem si nepřál.Je to smutný,že i člověka kterej vždy fandil nároďáku do roztrhání těla,dostanou okolnosti do takového stavu.Každopádně to byla jen blbá souhra okolností,jejich marodka na rozhodujících pozicích byla
          až moc citelná.

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      bongor     před 10 lety 10.09.2014 07:23 |  
      0 0

      To sedí Petře.

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 08:26 |  
      0 0

      Už dal ten hňup Konečný tři nejlepší hráče Sparty?

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 09:24 |  
        0 0

        Skoro: Jakub Konečný ‏@jakub_konecny teď
        P. Vrba si naštěstí včas uvědomil, že sparťané na holandské týmy - na rozdíl od těch švédských - zkrátka umějí. #feyenoord #zwolle #oranjes

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          fleder     před 10 lety 10.09.2014 10:16 |  
          0 0

          Hlavně Kadeřábek umí bránit hlavičky...

  10. Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

    Petr9608     před 10 lety 10.09.2014 06:20 |  
    0 0

    No, nicméně je to poprvé po 7 letech (výhra v Mnichově 3:0), co jsme porazili tým evropské "TOP 7" (ENG, GER, FRA, ITA, ESP, POR, NED).

    Ty tři body jsou důležitý. Můžou nám být užitečný, když přijde naopak nějaký bodový výpadek. Třeba nemusíme doma porazit Island nebi Turecko....

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      no-nick     před 10 lety 10.09.2014 06:57 |  
      0 0

      Nerad bych, aby to vyznělo zle, ale tyhle oslavny ódy by vic ocenili na sparťanským nebo plzeňským fóru.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        Travinho     před 10 lety 10.09.2014 08:09 |  
        0 0

        Pro mě osobně je nemyslitelné fandit týmu, který má v základu 5 sparťanů a další 4 hráče, kteří tímto klubem prošli!

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          afro     před 10 lety 10.09.2014 09:06 |  
          0 0

          Před zápasem jsem si říkal, jestli to ve mě vzbudí nějaký emoce. A ono nic včetně toho gólu na 2:1. Tepovou frekvenci jsem měl asi jako kdybych sledoval zápas Budějovice - Jihlava. :-)

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            no-nick     před 10 lety 10.09.2014 19:44 |  
            0 0

            A to ja aspoň trochu radost mel. Ale do stropu jsem rozhodne neskakal.

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      Edwardtheiron     před 10 lety 10.09.2014 06:59 |  
      0 0

      Já bych si v této souvislosti dovolil zkopírovat Quelharův včerejší tweet:
      Ondřej Kreml ‏@quelhar 8h
      Bohužel tahle výhra na pár týdnů zakryje, jak je český fotbal celkově prohnilý. V důsledku pomůže se udržet Peltovi a spol. u koryta déle.

      Přesně tohleto si o tom myslím a proto z té výhry žádnou radost nemám. Je mi to líto, rád bych zase nároďáku fandil, ale dokud český fotbal povedou ty kreatury, které mu šéfují dnes, tak to nepůjde. To bych si připadal, jako kdybych fandil Spartě. :-(

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        bongor     před 10 lety 10.09.2014 07:27 |  
        0 0

        No fuj Edwarde.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        janko (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 08:09 |  
        0 0

        Přesně. Mne osobně včera Nizozemci zklamali. Kam se poděla ta mašina co vykostila Španělsko? Z té sestavy mi bylo na zvracení, atmosféra jak na funuse. Hnus. Tohle dovolím si říct náhodné vítězství je Potěmkinova vesnice českého fotbalu.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          klimi     před 10 lety 10.09.2014 08:10 |  
          0 0

          Tak oni spíše Španělé byli naprosto tragičtí, ty nebylo moc těžké přejet...

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        jandam93     před 10 lety 10.09.2014 09:54 |  
        0 0

        Pánové, mám takový pocit, že bychom si měli především všímat Slavie a neřešit nároďák. Ale když už... Mně osobně jde totiž proti srsti fandit proti nároďáku. Ano, je tam spousta hráčů našeho úhlavního rivala. Ano, taky jsem s tou nominací nebyl spokojen (Bičíka stále nechápu). Na druhou stranu Vrba opravdu neměl kde brát a když se na to podívám objektivně, opravdu mi tam chyběj pouze Necid.
        Po výhře bychom měli uznat (a nebo o repre celkově pomlčet), že Vrba nejspíše nominoval správně a ne hledat další a další důvody, proč repre nefandit. Ano, bylo to s klikou, ale to k fotbalu patří. A stejně všem jde hlavně o to, že nastoupil Vácha a Dočkal, kteří nakonec nehráli špatně. I když Dočkal je fakt pomalej. Na druhou stranu, kdyby repre podala tragickej výkon, tak bych nějaký výlevy chápal, takhle mi to přijde, že málokdo dokáže přiznat, že se mýlil.
        Teď se pro změnu řeší, že to zase pomůže Peltovi a spol. To je dost možný, ale fotbal hrajou hráči a ne ten pán ze Strahova. A pochybuju, že kdyby přišel neúspěch, tak Pelta rezignuje.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          Travinho     před 10 lety 10.09.2014 10:41 |  
          0 0

          Když ti tam chyběl Necid, tak si vzpomeň na jaro. Ani nyní zrovna neexceluje, jen někteří mají klamnou představu kvůli dobrému utkání, které odehrál doma za Zwolle proti Spartě...

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            jandam93     před 10 lety 10.09.2014 10:58 |  
            0 0

            Tak jaro ve Slavii nelze brát jako měřítko, tam by to nevytrhnul ani Messi ;) Je fakt, že jsem možná dost ovlivněn tím utkáním proti Spartě, ale v nizozemské lize dal pokud vím jeden gól a na jeden přihrál ve třech zápasech, což celkem jde. Ale hrát jsem ho tam neviděl.

  11. Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 09:09 |  
    0 0

    Rozumím, že spoustě z Vás se sestava díky sparťansko/plzeňské koloňw nelíbí. Ale pokud se Slavia vrátí tam kam patří, a vzhledem ke kvalitě některých mladých kluků od nás , je možné že ještě v téhle kvalifikaci bude někdo povolán :o) z té včerejší sestavy nesouhlasím jen s Váchou a Procházkou. A byla by škoda, kdyby se nehrálo na ME..

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      Travinho     před 10 lety 10.09.2014 09:41 |  
      0 0

      To je podle mě mylná představa. Vždycky platilo, že ze Sparty je do reprezentace blíž a i v dobách, kdy jsme hráli lepší fotbal a měli lepší výsledky než Sparta, tak měl klub z toaletné mnohem více reprezentantů.

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        Mike     před 10 lety 10.09.2014 10:57 |  
        0 0

        Souhlas s Travinhem- Příklady- Mistrovská sezona Liberce 2011/2012- Bičík suverénně nejlepší brankář ligy, nebyl povolávaný. Nyní kromě zápasů proti Zwolle nijak neexceluje a je v nominaci hned.
        Vácha- v aktuální neformě, kdy nevyniká ani v lize ani v pohárech a je nominovaný až dodatečně a nakonec hraje v základu. /I když včera zahrál slušně/
        Dočkal- včera také zahrál slušně, ale jinak podzim bídný, Pilař je na podzim daleko lepší, ale v základu je Dočkal.
        Vrcholem byla nominace Štěcha na nějaký přátelák.
        Z ligy si stabilní formu udržují ze Sparty tak Kadeřábek a Krejčí, z Plzně Limberský a Pilař. Proti jejich nominaci nikdo soudný nemůže říct nikdo ani popel.
        A jedna hypotéza. Kdyby v rudém dresu hráli někteří naši současní fotbalisté, tak garantuju, že v nominaci, pokud by byli zdraví, by byli Latka, Zmrhal a Škoda.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 11:22 |  
          0 0

          No jasne ze by to tak bylo. Mimochodem Kaderabek byl tedy vcera slusnej pruchodak, Depay si z nej udelal trhaci kalendar.

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            quelhar (admin)     před 10 lety 10.09.2014 11:45 |  
            0 0

            Protože v lize Kadeřábek nemusí příliš bránit. Naopak jeho útočné schopnosti způsobují, že levý záložník soupeře musí víc myslet na obranu než na útok. V tomto ohledu jsem zvědavý, jak dopadne v sobotu jeho měření s Nivaldem.

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 11:20 |  
      0 0

      Sestava odrazi mocensky rozlozeni v nasem fotbale. Uprimne, myslim, ze se kdybychom nepostoupili, plzensko spartansky mafii to neuskodi, ona si to hlida ne proto, aby byl narodak uspesnej, ale kvuli svym zajmum. Je treba uznat, ze vcera zahrali dobre, i ten Vacha s Prochazkou. Ze budou v tymu Suchy nebo Necka nebo dokonce nekdo ze slavie, to nelze ocekavat, ostatne vzdy kdyz to jen trochu slo, tak tam slavisti nebyli, vyjimkou snad Euro 96. Tohle je mnohaleta tradice, na ktery se jen tak nic nezmeni.

  12. Sparta

    Mike     před 10 lety 10.09.2014 09:22 |  
    0 0

    Já bych po včerejšku ještě rozvinul trochu svůj článek ohledně prognozy Sparty- 5 jejich hráčů v základu, nakonec výhra, není důvod hledat další lidi- to znamená, že budou dále povoláváni a nasazováni v základní sestavě včetně cestování do Turecka a do Kazachstánu.
    Takže včetně 6 pohárových zápasů ještě další utkání na podzim navíc.
    Pro nás a ostatní týmy určitě výhoda, ono přeorientovat se na obyčejnou Synot ligu bude problém. Hlavně rumunský šlapky Dočkal a Vácha teď budou mít nosánky nahoře, jak zdolali Holanďany a v lize tomu nebudou dávat maximum. A Sparta zas tak široký kádr nemá, jak to dopadlo, viděli jsme na Dukle, když hráli náhradníci.

    • Re: Sparta

      Pepino44     před 10 lety 10.09.2014 10:46 |  
      0 0

      Tak já si myslím,že to,že někdo odehraje v sezoně o několik zápasů navíc není tak rozhodující. Únavou to asi nebude,podívejme se na anglickou ligu,kde se pravidelně hraje neděle-středa,je tam více mužstev a ještě je tam několik pohárů (anglických) i LM a EL. Hráči tedy za sezonu odehrají mnohem více zápasů než u nás. Jedinou výhodu pro nás v tomto považuji možnost zranění při těchto zápasech navíc. I když zranění nepřeji nikomu.

      • Re: Sparta

        quelhar (admin)     před 10 lety 10.09.2014 10:54 |  
        0 0

        Hráči v Anglii jsou ale také na úplně jiné úrovni fyzické připravenosti než hráči v české lize. Krom toho tam mají kluby většinou 20 hráčů schopných hrát bez problémů v základní sestavě. Já bych se vůbec nedivil, kdyby hráči Sparty v sobotu v Teplicích fyzicky nestíhali a tahali nohy.

        • Re: Sparta

          Mike     před 10 lety 10.09.2014 11:37 |  
          0 0

          Dávám Ti za pravdu, třeba rozpis Sparty,
          9.9.14- repre Holandsko
          13.9.14-liga v Teplicích,
          18.9.14- EL v Neapoli
          21.9.14-liga s Hradcem
          27.9.14- derby u nás
          2.10.14- EL s Bernem
          5.10.14- liga s Libercem
          10.10.14- repre v Turecku
          13.10.14- repre v Kazachstánu
          18.10.14- liga v Brně
          23.10.14- EL na Slovanu
          26.10.14- liga s Boleslaví
          1.11.14- liga v Plzni
          A to ještě od září by měl následovat dvoukolově Pohár- osmifinále s Příbramí.
          Omlouvám se, že sem dávám rozpisy Sparty, ale jenom doplňuji svůj článek, že prostě musejí nějaké body poztrácet. Buď že hráči nepřepnou z EL a repre na ligu, nebo se prošetří pár lidí a lavička již není tak kvalitní. Kéž by toho poztráceli v lize co nejvíce.

          • Re: Sparta

            Barra     před 10 lety 10.09.2014 11:53 |  
            0 0

            Dekuji za ten rozpis zapasu, byl jsem sam liny to vyhledat. Jinak 15 zapasu behem nejakych 7 tydnu, to je slusna vec. Budou ted ve stejne pozici, jako Plzen v minele sezone, a ztracet body. Ted je na nas, abychom toho vyuzili. Bylo by krasne na konci sezony koncit pred Letnou.

        • Re: Sparta

          Pepino44     před 10 lety 10.09.2014 12:03 |  
          0 0

          Ano,v tom máš pravdu,ale podívej se na rozpis od Mikeho,kde ve 13 zápasech máš pouze u 4 zápasů pauzu pouhé 3 dny. I když k tomu odečteme nějaké cestování,tak by to mělo na regeneraci stačit. A zrovna v případě sparty,tak ta zrovna úzký kádr nemá. A když v Teplicích budou tahat nohy,pro nás jedině dobře. Hráči by ale měli tento systém zažít,neboť v případě,že ne budou dopadat stejně jako hráči,kteří do zahraničí odešli a potom jim zbývá jenom lavička,neboť na tento styl (náročné zápasy a treningy) nemají zažité. V zahraničních ligách se jede pořád naplno,kdežto u nás si třeba sparta v některých zápasech dovolí odpočívat a ten vítězný gol bohužel většinou usmolí.

          • Re: Sparta

            quelhar (admin)     před 10 lety 10.09.2014 12:36 |  
            0 0

            Sparta má úzký kádr. Za většinu hráčů nemá adekvátní náhradu. Takže všechny zápasy bude muset odehrát třeba Kadeřábek. Mareček je ještě horší než Vácha. Vacek občas zahraje solidně, ale na Hušbauera taky nemá. Bednář a Nešpor jsou oproti Lafatovi ani ne poloviční útočníci. Jediný kvalitní náhradník základní jedenáctky je dle mého Přikryl, relativně solidní jsou snad i stopeři (i když pořád je znát, že bez Holka je to horší než s Holkem) a možná golman.

            Normálně samozřejmě stačí tři dny na regeneraci mezi zápasy. Ale když se to opakuje několikrát během dvou, tří měsíců, únava se nasčítá a především se přidá i psychická únava. Hráči podvědomě budou rozlišovat zápasy, které musí hrát naplno a ve kterých si mohou "odpočinout" a přesto to bude stačit na výhru. A ono to třeba na výhru pak stačit nebude.

        • Re: Sparta

          bongor     před 10 lety 10.09.2014 16:06 |  
          0 0

          jen ať tahaj,do toho.Ať zase jednou chcípne sousedovi koza.

  13. Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

    Barra     před 10 lety 10.09.2014 11:00 |  
    0 0

    Jen k odlehceni. Stejne, jak platilo v minule sezone ze chytame hlavne goly k konci zapasu, tak ted plati ze se nam naopak samym dari v posledni ctvrt hodine, rekneme v poslednich 20 minutach.

    Minulou sezonu jsme dostali hned v 12 zapasech goly proti v poslednich 5 minutach (Teplice, Jihlava, MB, Jablonec, Sparta, Slovacko, Olomouc, Dukla, opet Teplice, MB, Plzen, Slovacko). Tri krat v 85 minute, 4 x v 87 minute, 1 x v 87, hned 5 x v 90 minute.

    Tuto sezonu jsme naopak dostali vsechny branky proti jiz v prvnim polocase, az na tu proti Baniku. Naopak mame silnych poslednich 20 minut, kde jsme dali hned 2/3 veskerych nasich branek (73, 76, et 76, 74 minuta a 85, 86, 89 a 90 minuta). Kde jsme minulou sezonu mozna nemeli tolik stesti, ted se to otocilo. Nejde ale samozrejme jen o stesti, neztracime koncentraci, jsme psychicky vice odolni.

    Jiz pred zahajenim ligy jsem psal o nasi "statne" kombinaci v obrane v podani Martin Latka a Martin Juhar. Kdyz hraji oba Martinove v obrane, tak Slavie jednoduse neprohrava. Prve se setkali v sezone pod Radou. V prvnich 4 zapasech hral jeste Matus Conka, vysledek 3 remizy a 1 prohra. Od zapase s Zbrojovkou hral Juhar vedle Latky v obrane, a ani jeden zapas neprohrali. Az do odchodu Latky do Duesseldorfu hrala Slavie 12 ligovych zapasu, z toho 7 x s obema Martinami, coz dalo 4 vyhry, 3 remizy (Brno, Liberec, Teplice, Dukla, Sparta, Pribram, Jablonec). V zapasech proti Slovacku, Plzni, Budejovicim, HK a Baniku chybel bud Latka, nebo Juhar, nebo oba. Vsech 5 zapasu se prohralo.

    Tuto sezonu se toto pravidlo potvrzuje. Duo Latka-Juhar hralo proti Slovacku, Baniku, Liberci, Plzni - 4 vyhry. Proti Teplicim chybel Latka, proti MB Juhar. Oba zapasy jsme prohrali. Snad ani nemusim dodat, ze pri prohre na penaltach v poharu v Usti v 2012-13
    chybel Latka, ze minuly tyden proti Zizkovu chybeli oba. Bilance? Spolu odehrali 11 zapasu, 8 vyher, 3 remizy, 27 bodu z 33. Nahoda?

    • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

      Tomski     před 10 lety 10.09.2014 11:12 |  
      0 0

      když už odlehčit tak pořádně...já myslím, že jsme prohráli, protože jsme měli červené štulpny...já si osobně nepamatuji, aby jsme bodovali venku v červenobílých dresech s červenými štulpnami :-D...jinak k Juharovi https://twitter.com/michalbycek/status/509379361817255937
      doufám, že sestřelí spartu brankou od půlky !!! :-)

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        Barra     před 10 lety 10.09.2014 11:48 |  
        0 0

        Na mobilu mi to nejak nejde otevrit, necham se prekvapit doma -:) Jinak jak psal Jarda Zmrhal, ze ho ted take beru pod ruce co se tyka techniky strel na branku - vzdy se da pilovat na strele, plati to i pro Juhara. Pral bych mu, aby se mu nejaka ta pecka povedla, zaslouzil by si to.

        Jinak co se tyka pritomnosti obou Martinu v obrane, doufam, ze se nedockame slozeni Berkovec - Dostal, Latka, Dobrotka, Juhar, neboli 5 Martinu vedle sebe v obrane. To by mohlo jen vest k zmatku, a zlomilo by pravidlo, ze obrana ve slozeni Latka-Juhar neprohrava.

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          jandam93     před 10 lety 10.09.2014 12:17 |  
          0 0

          To je dobrý, s těma Martinama mě to jako Martina nikdy nenapadlo :-) Díky za upozornění :)

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        JS (přítel SN)     před 10 lety 10.09.2014 12:25 |  
        0 0

        Nejhorší kombinace však prý vždy byla s modrými stulpnami. Vždycky mi říkal strejda, že jakmile Slavie nastoupila v modrých stulpnách, prohra byla jistá. A že se v osmdesátých létech nosily často :D

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          Tomski     před 10 lety 10.09.2014 12:43 |  
          0 0

          jakmile nemáme k červenobílé kombinaci bílé štulpny s body se počítat nedá :-D

      • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

        Petrslav     před 10 lety 10.09.2014 12:45 |  
        0 0

        Pokud se nepletu, tak se s červenýma trenkama a snad i štulpnama hráli třeba derby na toaletný na podzim 2008 a vyhráli 4:1 :-) Jen jsem vždycky nechápal, že my u nich musíme hrát v červenym, aby se to nepletlo s jejich bílejma trenkama, ale oni si u nás v klidu hráli v bílejch

        • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

          Tomski     před 10 lety 10.09.2014 12:55 |  
          0 0

          ty štulpny jsme měli bílé :-)

          • Re: Hodnocení a prognóza po pětině ligy

            Petrslav     před 10 lety 10.09.2014 16:43 |  
            0 0

            Pravda. Tak to zkusim jinde, jaro 2009, výhra v Peltonci 2:1, jak Pekhart utekl v posledních minutách obráncům. A řekl bych, že sezonu předtím jsme taky při výhře 1:0 v prvním kole taky v Jablonci měli taky červený štulpny. Z tohohle zápasu mam i plakát Šmicera a má je, teda doufám, jistej si budu, až dorazim domů :-)