Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

Juniorka během pěti dnů odehrála druhý domácí zápas a bere z něj další tři body zásluhou trefy Diopa.

Slavia - Dukla 1:0 (1:0)

Branka: 45. Diop

Sestava Slavie: Soukup - Dostál (63. Kadavý), Fialka, Kodr, Bejbl - Hurka (53. Kuchta), Hrubý, Salašovič (82. Fotr), Mysliveček, Peterka (90. Pelikán) - Diop

Lavička: Janalík, Zdichynec, Vitarigov

Jedinou branku zápasu vstřelil v závěru prvního poločasu Diop, který využil centru Myslivečka a zatím se mu střelecky v juniorce daří.

Nikdo z redakce bohužel na zápase nebyl, takže postřehy čtenářů z utkání jsou vítány.

Komentáře (37)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

    tantalos     před 10 lety 25.08.2014 20:34 |  
    0 0

    Dukla měla velmi dobré mužstvo, zvlášť se mi z něj líbil hráč č. 10, což byl zřejmě ten Nestor. Vítězství Slavie bylo vydřené, protože soupeř občas dokázal kontrolovat střed. Šancí bylo pomálu
    Byl jsem se podívat na Diopa, který mě dost zklamal, první jeho slušná akce přišla, až když si dal gól. V druhé půli byl o něco lepší, ale na ligu to určitě nebylo. škoda že Fotr nastoupil jen na chvíli, ale pěknou akci tam měl.
    Nejlepší ze Slavie Hrubý a oba stopeři, solidní i Salašovič, Peterka jeden z lepších.
    Na tribuně přtomni Beránek i Kozel.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

    Pepino44     před 10 lety 25.08.2014 20:48 |  
    0 0

    Tak já se s vámi podělím o své dojmy z tohoto utkání. Na juniorku chodím celkem pravidelně,neboť v minulé sezoně i když to klukům až tak nešlo,tak makali jak diví,a chodil jsem si ta spravit náladu po zápasech Ačka,kde se moc nebojovalo. V tomto ročníku jsem byl poprvé a ze hry juniorky jsem se mírně řečeno opotil. Byl to pravý opak Ačka proti Plzni, chlapci v sestavě,kde byli převážně hráči širšího kádru Ačka hráli bez zájmu,bojovnosti a nepřesně. Pokud by mně někdo řekl před zápasem,že Dukla bude lepší,tak bych se mu vysmál s tím,že tahle sestava je musí smáznout alespoň o pět golů. Ale ona ta Dukla byla opravdu lepší. Bojovnější,rychlejší a i lepší v konbinaci. Pouze ta koncovka byla chabá. Trochu přísnější měřítko snesla obrana,kde si Dostál a Kodr uhráli své,trochu horší byl Fialka,špatný Bejbl. Ze zálohy velmi dobrý Peterka,svoje si odehrál Hrubý (i když jsem od něho čekal víc) a Mysliveček,Salašovič měl pár dobrých zákroků,jinak taky nic moc a Hurka,ten byl nejhorší na hřišti. Co se týče Diopa,tak sice dal pěknej gol po pěkném centru Myslivečka ale rozhodně to není žádná posila (zatím?) pro Ačko. V 82 min. střídal Oskar Fotr po zranění a docela mne zaujal. Nabíhá za obranu a snaží se střílet. Těch 8 min.bylo málo,ale byl vidět. Celkově jsem byl z toho zápasu zklamán. Jinak se tam sešla stará garda sešívek-Kozel,Suchopárek,Bejbl,Šmejkal a určitě ještě někdo koho jsem si nevšiml.Junioři jsou sice druzí pouze o skore ale s takovými výkony nevím.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

      Navyseals     před 10 lety 25.08.2014 20:53 |  
      0 0

      tak pokud jsme hráli mizerně, tak to Diop asi sám nevytrhne, gól dal a ne první, tak bych ho neodepisoval, ta juniorka je navíc mladá, můžeme to hrát jako Boleslav a nechat hrát ligovej tým, ale pak se mladý nic nenaučí

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

      spino     před 10 lety 25.08.2014 20:55 |  
      0 0

      Oskar Fotr je nový Standa Vlček. Kvalitního rychlostního útočníka jsme po jeho konci do současnosti neměli.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 21:01 |  
        0 0

        Spino zatím nic nedokázal..btw když ho pořád tak tlacis (dokonce do áčka) tak se zeptám..kolikrát si ho viděl hrát?

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

          Navyseals     před 10 lety 25.08.2014 21:06 |  
          0 0

          v tomhle ho tolik nesol, ten kluk je střelec od pánaboha, to je jasný, góly dává všude a i proti starším, jeho šance určitě přijde

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 21:12 |  
            0 0

            Já ho nesolim..dokonce jsem se ho tady několikrát zastával. Jméno Fotr si pamatuju snad od zacku protože gólu dával mraky nikdy bych ho kuli tomu nikam necpal protože jsem ho nikdy neviděl a předpokládám že on taky ne. Navíc i kdybych ho viděl třeba v 16 tak to nic neznamená protože se to lámev pozdějším věku..

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

              Navyseals     před 10 lety 25.08.2014 21:13 |  
              0 0

              souhlasím, jen poznamenávám, že jsem ho párkrát viděl a takovej čich na góly neměl ani Necid s Pekhartem a to se naučit nedá

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

          spino     před 10 lety 25.08.2014 22:24 |  
          0 0

          Za dorost jsem ho viděl v několika zápasech, už si nepamatuji přesně na kterých, ale minimálně vím, že jsem byl na obou zápasech Bohemky.

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 22:48 |  
            0 0

            A dorost je od acka vzdalen velmi..taky doufam ze bude skvelej ale neprehanej to s tou jeho tlacenkou..

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 20:57 |  
      0 0

      Děkuju oběma za komentáře..
      S tím Diopem jste mě moc nepotesili ale kolikrát ty hráči v juniorce hrajou nevelkým nasazením a pak jsou schopni hrát v lize dobře..bilance 4 góly v posledních 3 zápasech(?) je každopádně zajímavá..že tam hraje tolik hráčů z širšího kádru mi sice vadí,ale pokud to nejsou odpady jako Conka nebo podobně tak chápu je potřeba aby hráli..

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

        quelhar (admin)     před 10 lety 25.08.2014 21:31 |  
        0 0

        Na druhou stranu hraci, kteri jsou vekove nad juniorkou, byli dnes jen tri. Dostal (to je klasicky pripad), Hurka, ktery se vraci po zraneni (a je starsi jen o rok) a Diop, ktery je v klubu snad jen tri tydny (a je take starsi jen o rok). To zase nebylo tak strasne, dalsi hraci sirsiho kadru (Hruby, Salasovic, Kodr, Bejbl) vekove do juniorky spadaji.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 22:46 |  
          0 0

          Ze spadaji do juniorky jsem nevedel a dekuju zes me poucil. Na druhou stranu je juniorka pokud se nepletu U 21 coz je vek kdy uz by ty hraci bud meli bejt ve SLavii v acku nebo v ligovem (max druho) tymu na hostovani.

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

            quelhar (admin)     před 10 lety 25.08.2014 23:22 |  
            0 0

            Jo, to nepopiram, z meho pohledu by taky mela byt juniorka soutezi, kde by mel hrat za Slavii mix nejlepsich dorostencu (tento rok tedy rocnik 96, coz jsou ted jen Fotr a Kodr (+ obcas nekteri stridajici jako Kuchta (ten je dokonce 97))) a hracu, kteri jsou rok nad dorostem (letos rocnik 95, tedy Soukup, Fialka, Kadavy, Myslivecek) a nehraji jeste treti ligu nebo vys. Hraci dva roky nad dorostem (94) by tam podle me meli hrat uz jen vyjimecne, (nejen) v tomhle zapase vsak tito hraci tvorili jadro tymu (Salasovic, Hruby, Peterka, Bejbl). Salasovic ma za sebou serii zraneni, tak tam se to jeste celkem da pochopit, ale Hrubeho vyuziti v A tymu v nejblizsi dobe nevypada pravdepodobne, nebylo by od veci se mu pokusit sehnat druholigove hostovani, jeste je na to stale cas.

            Nehrajeme to tedy sice jako Bolka, ktera tam nechava hrat pravidelne temer maximalni pocet starsich hracu, ale porad mame vekove jeden ze starsich tymu v lize a pak opravdu neni zas takove prekvapeni, ze v te soutezi hrajeme o titul.

            Ale chapu, ze hracu mame pod smlouvou relativne dost a neni jednoduche jim nalezt angazma v druhe a treti lize. Zatim jeste nejsme Sparta, abychom lehce umistili deset hracu do dvou druholigovych tymu (5 Zizkov, 5 Pardubice). Az nabereme jako klub trochu vetsi silu, tak to treba zase pujde a nebude s nasimi hraci vyjebavat Petrzela ve Vlasimi.

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

              spino     před 10 lety 25.08.2014 23:31 |  
              0 0

              K těm Pardubicím jen takový krátký postřeh.

              Je celkem smutné, že klub, který ústy svého majitele pomýšlí na první ligu a jehož majitelem je slávista Vladimír Pitter (majitel hokejové Slavie) se dostal do rukou trenérovi Martinu Haškovi, který je, jak to říct slušně, přinejmenším trenér pochybných kvalit.

              A výsledky aspiranta na postup do první ligy jsou pod jeho vedením následující:

              FK Pardubice - FC Graffin Vlašim 1 : 1
              FK Viktoria Žižkov - FK Pardubice 1 : 1
              FK Varnsdorf - FK Pardubice 0 : 0
              FK Pardubice - FC Fastav Zlín 0 : 0

              Snad si tam pan Pitter brzy udělá pořádek a Haška a ostatní sparťany vykáže z klubu.

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

                quelhar (admin)     před 10 lety 25.08.2014 23:37 |  
                0 0

                Kdo vlastní fotbalové Pardubice, to nevím, ale klub se evidentně rozhodl dobrovolně dělat Spartě takovou neoficiální druholigovou farmu, vzal si jejich trenéra a natahl si do týmu pět jejich hráčů.

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

                  spino     před 10 lety 25.08.2014 23:47 |  
                  0 0

                  Klub vlastní Vladimír Pitter, pardubický podnikatel, který už delší dobu působil v hokejové Slavii jako spolumajitel a po zbabělém útěku Richarda Benýška (za jeho éry dluh 20 milionů) získal letos v létě 99% podíl (zbytek SK Slavia).

                  Sám se považuje za velkého slávistu a musím říct, že zatím dělá po finanční stránce pro Slavii první poslední, protože veškeré dluhy ve Slavii zaplatil on sám. I marketing se přes léto hodně zlepšil.

                  Proto mi jeho přistoupení na farmu Sparty moc nedává smysl. Asi doufal, že mu do Pardubic pošle Sparta supertalenty z juniorky a špičkového trenéra, ale očividně skutek utek.

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

                sasky     před 10 lety 26.08.2014 07:00 |  
                0 0

                Spino, ono je to trochu jinak. Ano, klub pomýšlí na postup do první ligy, ale nejdříve v roce 2018. Protože to je Pitterova idea, kdy by mohl v Pce stát stadion prvoligových parametrů. Osobně coby slávista nemám radost s družbou Pardubic se Spartou, nicméně ty výsledky nejsou extra špatné. Vlašim dokázala vyhrát i ve Znojmě, Žižkov porazil i Olomouc, Varnsdorf - tam to měly být 3 body a Zlín je po letech celkem nahoře.

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

                  spino     před 10 lety 26.08.2014 08:38 |  
                  0 0

                  Aha, dík za vysvětlení. Nicméně asi se shodneme na tom, že spolupráce se Spartou a příchod vědátora Haška byla chyba. Ukáže čas...

                  • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

                    bongor     před 10 lety 26.08.2014 09:18 |  
                    0 0

                    každá spolupráce s rumunem je chyba,takže to není žádné překvapení.Hašek těží ze jména a pověsti svého bratra,takže se ještě hned tak pakovat nebude.Co je však podle mě chyba,bolševik je před námi v politice umísťování svých hráčů po různých týmech nižších soutěží a přitom mládež má maximálně na naší úrovni.Takže ta chyba není v úrovni našich kluků,ale v úrovni našeho manažmentu.Co se Diopa týče,jsem opravdu zvědav,jestli se dostane na úroveń našeho áčka,jinak bych to považoval za další zklamání z práce našich skautů.Když to jde všude,viz Teplice,Ostrava a další lovci talentů,proč to nejde u nás?Baez je zatím světlou i když výraznou výjimkou.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

                      Tomski     před 10 lety 26.08.2014 09:23 |  
                      0 0

                      Martin Hašek je hlavně odchovanec Pardubic...

                    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

                      Navyseals     před 10 lety 26.08.2014 09:47 |  
                      0 0

                      bez spoluhráčů nic nezmůže ani Messi, 4 góly ze 3 zápasů nejsou náhoda

                    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

                      Travinho     před 10 lety 26.08.2014 11:53 |  
                      0 0

                      Baez hrál na Slovensku. To mi opravdu nepřijde jako nějaký výrazný skautský počin. Slovenská liga se u nás i normálně vysílá a kdo ji sleduje, tak musel vidět, že v Trenčíně se pohybuje více klenotů. Takový Lobotka bude jednou hrát Premier League, o tom vůbec nepochybuji.

                      Druhá věc je umisťování hráčů na hostování. Zde je Sparta o krok napřed z jednoho prostého důvodu. Za hráče platí výplatu včetně prémií a navíc si zato mnohdy i nechává podepsat, že hráči musejí odehrát určitý počet zápasů, jinak si je klub platí sám. My si tohle finančně dovolit nemůžeme.

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 23:53 |  
              0 0

              Presne takhle bych si tu juniorku taky predstavvoval..Kazdopadne je to lepsi nez loni a myslim ze i za to muze MB. Ja nevim proc jsme se driv cukali s placenim hracu na hostovani kdyz pokud neodesli tak jsme je stejne museli platit (nevim jak ted jen Bazala vim ze platime)..hraci po zraneni jsou pochopitelne jina kategorie zejmena mladi. Simecek je v juniorce? Libi se mi ze jsme nechali na zizkove Bazala kdyz se tam zacal prosazovat. Je pravda ze s hostovanim je treba byt opatrny aby to nedopadlo jako jak pises ve Vlasimi nebo predtim na zizkove kde si vzali hodne hracu a pak je uplne pos*ali.

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

                quelhar (admin)     před 10 lety 26.08.2014 08:56 |  
                0 0

                Jo, Simecek je zarazen porad v juniorce, taky leci zraneni.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

        Falk     před 10 lety 25.08.2014 21:37 |  
        0 0

        Z dnešního výkonu našich juniorů jsem takový rozčarován,my nastupujem v nejsilnější sestavě ,ale nemám nastudovaný kádr Dukly.Z našich slušně Hrubý,no Diop nevím nevím,od Salašoviče čekám trošku víc,trošku zklamání z Hurky,nemáme náhodou už trošku starši tým, Hurka,Hruby,Salašovič,Dostál,Peterka už musí hrát dospělý fotbal a ten je řádně prověří ,fakt nevím proč už nejdou na hostování do 2. nebo 3.ligy a tam musí pravidelně nastupovat a tam musí být Ti rozdíloví hrǎči,dnes takový nemastný ,ale kluci díky za výhru

  3. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

    Prochy     před 10 lety 25.08.2014 21:54 |  
    0 0

    Dnesnimu zapasu jsem byl pritomen a celkove se mi libil. Dukla byla velmi tezkym souperem, gol dal po nadhernem centru Myslivecka Diop, ktery do te doby stridal lepsi okamziky s temi horsimi. Kluci se snazili hrat hodne po zemi, byli durazni v soubojich, chteli hrat, nikomu bych konkretne nic nevytykal. Chtel bych ocenit pristup Dostala! Je to kluk, na kteryho hodne z vas nadava, ale musim se ho zastat. Sel hrat za becko, dal do toho jako vzdy vse, odmakal to, neustale se nabizel a najizdel do prostoru, proste chtel hrat a toho si u nej cenim! Urcite bych ho neodepisoval, protoze s poctivym pristupem neni nikdy vsem dnum konec. Dale bych vyzdvihl vykon Kodra a Fialky (dalsi talentovanej stoper, kterej se urcite brzy objevi v acku). Bejbl me nenadchl, Hurka ma velice dobre momenty, ale zaroven i ty hluche...od nej prece jen cekam vic. Hruby me mile potesil...sem tam ztratil balon, ale kdo chce hodne hrat, tak i cas od casu zkazi...za dnesni vykon ho musim pochvalit. Salsovic je zajimavej hrac. Vysokej, duraznej, asi trikrat predvedl "Zidanovku"... jeste vic klidu a presnosti a bude to super. Na acko rozhodne potencial ma. Myslivecek se mi moc libil, mozna nejvic ze vsech. Potreboval by trochu zesilit a bude z nej excelentni hrac! Peterka je dalsim prislibem...vybornej na mici, jen by se casteji mohl zapojovat do hry, ale to prijde. Diopa jsem hodnotil a golman Soukup tym podrzel, takze dalsi talent do brany. Na tribune byli pritomni panove Beranek, Kozel, Suchoparek, Bittengel, Skuhravy, Petrous, Sramek.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

      Travinho     před 10 lety 25.08.2014 22:45 |  
      0 0

      Přístup je věc jedna a naprostý nedostatek rychlosti věc druhá. Ten se natrénovat nedá. Za mě dosty v áčku už ne, ač ho mám rád.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

        bongor     před 10 lety 26.08.2014 09:32 |  
        0 0

        To,že dá Dostál do každého zápasu všechno,to mu nikdo nemůže upřít.Kdyby měl jen alespoň trošku talentu,tak ho budu hájit jako málokoho.Jenže je to kluk zcela bez talentu a my chceme mužstvo
        pro evropské poháry.Nic míň není vhodné pro klub formátu Slavie.
        Dostál jakž takž stíhá proti našim mužstvům,i když ani to není žádná sláva,ale pro mezinárodní fotbal je zcela nepoužitelný.
        Je to stejné jako v muzice,které na rozdíl od fotbalu docela rozumím.
        Základem je talent.Ten talent je sice jen 10% výkonnosti, 90 % je tvrdá práce.Jenže bez těch deseti procent jsi odsouzen k neúspěchu i kdyby jsi dvanáct hodin denně dřel jak kůň.Bohužel to je asi úděl Dostála,kterému jinak přeju všechno dobré,protože je to zapálený slávista.Hrozně rád bych se mýlil.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

          Travinho     před 10 lety 26.08.2014 11:56 |  
          0 0

          Přesně tak. Martin je solidní hráč pro druhou ligu, ale první je podle mě rychlostně nad jeho síly.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

      Navyseals     před 10 lety 25.08.2014 22:55 |  
      0 0

      proboha, neblázni, Dostál je ragbista a ne fotbalista, ten nemá, co dělat nejen ve Slavii, ale i v celé lize

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

      ortevor     před 10 lety 25.08.2014 23:04 |  
      0 0

      bohuzel, z dostala opravdu nikdy nic nebude, zabira misto reprezentantovi do 19ti let Kadavemu, u ktereho je videt, ze z nej jednou neco muze byt...za mne : je cas udelat Dostalovi papa :)

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

        Pepino44     před 10 lety 26.08.2014 09:14 |  
        0 0

        Tak máš pravdu v tom,že Dostál zabírá Kadavému v juniorce místo,že by se mohl Kadavý vyhrát,ale na druhou stranu zde byl vidět ten rozdíl mezi nimi, Dostál byl o parník lepší než Kadavý. Ale zase když nebude hrát,těžko se vyhraje. Podle mého Dostála udržují v zápasovém režimu pro případ zranění nebo jiných problémů Nitriho.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

          Navyseals     před 10 lety 26.08.2014 09:53 |  
          0 0

          proto tam je Mikula a kdyby se nezranil, tak už tu Dostál zřejmě není

  4. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 21:55 |  
    0 0

    Dnes mě hodně zklamal Hurka, který nemá ani ne základ v juniorce, nevím co se s ním stalo, ale na návrat do áčka asi může zapomenout. Naopak se mi líbil Hrubý, který má skvělé vedení míče, vyhrával většinu soubojů a navíc je i poměrně rychlý.
    Diop byl celý zápas sám na hrotu, ještě si ani neumí pořádně zakřičet o přihrávku. Bojuje, ale na můj vkus prohrává moc osobních soubojů, až na něj bude hrát ligový stoper, tak si neškrtne...
    Ze střídajících hráčů mě zaujal Kuchta, který byl v té době nejmladší na hřišti, ale převedl toho víc jak Hurka, kterého vystřídal.
    Kousek vedle mě seděl Miroslav Jirka (pozorovatel a analytik u Áčka) a celý zápas si pečlivě zapisoval.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

    ortevor     před 10 lety 25.08.2014 23:18 |  
    0 0

    jestli mne nekdo za posledni dva zapasy zaujal, tak to Myslivecek, a to tim, ze jednak vsechno zadrbe, vyklusava, nehraje pro tym, jeste mi prijde, ze ma nosanek pekne nahoru, ze je to takovej frajirek...
    playmakera bych si predstavoval vazne jinak, fakt se mi jeho prinos pro tym posledni zapasy vubec nelibi

    i kdyz dneska krasnej centr, ale jinak tam fakt byl nejhorsi na hristi, a minulej zapas presne to samy..

    jinak podle mne si dneska z tech hracu, co to meli tahnout, odehrali svuj standard Hruby a Salasovic, Diop mimo golu nevyrazny...Kodr relativne OK, i kdyz rozhodne v obou ligovych zapasech zahral lip
    Hurka jak ho mam rad, tak zatim je to vazne spatny...

  6. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:0

    zeleznik2     před 10 lety 27.08.2014 16:25 |  
    0 0

    velmi dobře kluci tak jako vloni. Jsme druzí pouze o skóre za Bolkou.