Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 5. kolo

Slavia dokázala ve velkém zápase porazit favorizovanou Plzeň a nadále se drží na vítězné vlně z úvodu sezóny, když vede tabulku Synot ligy!

K zápasu bylo řečeno dost, myslím, že hodnocení obou trenérů jsou přesná. Viktoria byla fotbalovější a měla převahu, ale Slavia se jí díky nezměrné dříně dokázala přiblížit a udržela vydřenou výhru! Vyjádřit bych se chtěl ke dvěma věcem - k fanouškům a rozhodčímu.

Do Edenu si našlo cestu 11 tisíc lidí, což značí skvělou návštěvu. A atmosféra ze strany Tribuny Sever byla ještě lepší! Zklamáním je pak počet i fandění příznivců Plzně. Baníkovci, kteří se ve Vršovicích představili ve druhém kole, to mají sice z Ostravy mnohem dále, ale dorazili ve větším počtu a prezentovali se výrazně lépe.

Dále bych se vyjádřil k rozhodčímu Zelinkovi, o jehož výkonu se nejen na zdejším fóru dost diskutovalo. Nepískal ideálně, ale ani nikterak tragicky, podle mě předvedl lehce podprůměrný výkon. Slavii kupodivu pomohl neodpískanou penaltou po ruce Nitrianského, kterou bych já osobně pískal. Ruka to byla jasná. Je sice hezké, že to bylo při skluzu, ale hráč je za své tělo zodpovědný a nemůže zastavovat před branku mířící míč rukou metr od svého těla. Pískal i Zelinka, ale celou situaci vytáhl před vápno. Situace to byla hraniční, ale podle všeho se odehrála ještě ve vápně, byť ne o metr jak mylně a účelově argumentovali hráči hostů. Takže podle mě chyba arbitra, byť v nelehké situaci. Na druhou stranu, a to hlavně ve druhé půli, byl ale sudí o dost přísnější na červenobílé, když jim často pískal fauly, které na druhé straně procházely bez povšimnutí, a vytvářel tak podhoubí pro narůstající územní převahu červenomodrých. Celkově ale musím zopakovat, že to žádná tragédie nebyla, jistě si pamatujeme i výrazně horší výkony rozhodčích v zápasech Plzně...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 9 - Hráč zápasu. Slavii jednoznačně podržel a chytil dobré čtyři vyložené šance. Svým perfektním reflexem na brankové čáře dal zavzpomínat na legendráního Vaniaka. Bohužel stejně jako Vaniak zůstává Hrubeš často přikován na vlastní brankové čáře a nevybíhá proti centrům, což bylo vidět zejména při Kolářově břevnu. I tak ale výtečný výkon.

Milan Nitrianský - 7 - Po dlouhé době vyloženě povedené utkání od Nitrianského. Svou obrannou práci proti ofenzivní síle Plzně splnil bez větších zaváhání, navíc dvakrát vykopl míč směřující do naší sítě. Výborně! Na druhou stranu se po jeho ruce mohla pískat penalta...

Martin Latka - 7 - Začal podobnou zbytečnou chybou, jakou udělal proti Liberci, pak už byl ale téměř bezchybný. Vládl soubojům, Chramosta proti němu neměl šanci. Zatím jednoznačně naplňuje vysoká očekávání fanoušků.

Jiří Bílek - 7 - Před sezónou od něj přiznivci sešívaných těžko očekávali výkony jako od Latky, ale on zatím hraje podobně výborným způsobem. Nechybuje, je velice jistý.

Martin Juhar - 6 - V sobotu byl nejslabším článkem obrany, i on si však svou práci proti silné Plzni odvedl dobře. Několik chyb sice bylo, když ho párkrát provětral Petržela nebo když špatně odkopl míč po rohu, ale celkově zahrál uspokojivě a obstál.

Aldo Baéz - 7 - Opět potvrdil svůj velice vysoký standard z úvodu sezóny. Dozadu výborný, rozehrávka stále velice dobrá. Škoda jen čtvrté žluté karty, kterou dostal, pokud jsem dobře viděl, opět za řeči.

Marcel Gecov - 6 - Začal špatně, když namazal soupeři a ještě se hned hnal proti ztracenému míči, místo aby si hlídal nabíhajícího hráče. Od té doby ale nechyboval a v obraně podal solidní výkon. Jeho rozehrávka je ale očividně horší než Baézova.

Vukadin Vukadinovič - 6 - Byl vidět a hodně se snažil útočit, bohužel situace tentokrát neřešil efektivně. Nadprůměrnou známku si zasloužil parádně kopnutým rohovým kopem, po němž padla vítězná branka.

Jaromír Zmrhal - 8 - Do třetice rozhodl domácí zápas. Zaujal mě ještě skvělými sprintovými náběhy, kdo by loni byl řekl, že se ve Zmrhalovi skrývá taková rychlost. I do obrany se vracel poctivě, takže jsem se rozhodl pro výtečnou osmičku.

Milan Černý - 7 - V tomto zápase, kdy Slavia byla většinu času pod tlakem, mohl Černý naplno prodat svůj styl hry, kdy agresivně napadá rozehrávku a poctivě brání. Spolu s Baézem měl největší výdrž a aktivně běhal až do konce utkání.

Milan Škoda - 6 - Do pořádných šancí se tentokrát nedostal, protože neměl ty správné pasy od spoluhráčů, i tak byl ale platný. Bojoval, podržel množství míčů. Tak by měl vypadat výkon útočníka, když už ho záložníci nepodpoří přesnými pasy.

Martin Dobrotka - 5 - Střídal zřejmě zraněného Gecova ve druhé půli. Výrazněji nezaujal, ale Slavia neinkasovala, takže svou práci odvedl a za odehranou půlhodinku dostává ucházející průměr.

Jakub Petr (špatnou přihrávkou zazdil gólový brejk) a Marek Kodr nejsou hodnoceni, neboť hráli příliš krátce.

Komentáře (121)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    slaviator     před 10 lety 25.08.2014 12:23 |  
    0 0

    Hrubeš 9,5 - Nitrianský 7, Latka 7, Bílek 7, Juhar 5 - Baéz 7, Gecov 4 (Dobrotka 6) - Vukadinovič 5, Zmrhal 6, Černý 8 - Škoda 6.

    Hrubeš fantastický, dobře si i postavil tyče :) Z obrany nejslabší Juhar, dost často nestíhal. Baéz ŽK dostal za to, že mu rozhodčí sečetl předchozí fauly, nikoli za řeči. Gecov hroznej, Dobrotka ho imho střídal nikoli kvůli Gecovu zranění, ale protože je techničtější - ten krok jsem očekával už o poločasové přestávce... Míňa Černý lítal dozadu dopředu, vybojoval roh po kterém padnul gól, takže bezva. Škoďák chudák byl na hrotu sám, bojoval, měl dvě šance (první poločas střílel asi metr vedle z úhlu, ve druhém poločase si naběhl na prudký centr před bránu asi o čtvrt sekundy později), gól nedal, škoda...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 25.08.2014 12:27 |  
      0 0

      Beránek říkal, že se muselo střídat kvůli zranění. Spíš jsem to viděl na Gecova, než že by tím vysvětloval střídání na posledních pár minut hry.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Marcelo10     před 10 lety 25.08.2014 12:39 |  
        0 0

        Slaviatore. Gecov určitě hroznej nebyl. Zahrál velmi dobře. Výborně bránil, makal, byly na něj i fauly. Nechápu, že tady se vždycyk najde hráč, který je kritizovaný stokrát víc než ostatní. Jinak úplně nesouhlasím s dobrou rozehrávkou Baéze. Naopak si myslím, že proti Plzni mohl 3x vyslat Vukadinoviče na brankáře,. 2x mu to v našem brejku dal na paty a jednou vůbec nepřihrál, i když to už byl konec utkání a evidentně po tom sprintu nemohl. Tady rozhodně má co zlepšovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Virgil1956     před 10 lety 25.08.2014 13:11 |  
          0 0

          S tím Baézem nesouhlasím. Jde o to, že tu situaci vidí, a o ten pas se pokusí, nerozehrává alibisticky, ale po zisku míče se okamžitě snaží o fotbalové řešení. Že se mu to nepodaří dokonale, to se stane a každý, kdo hrál fotbal, to pochopí. Rozdíl je právě v tom, že Gecov se o to ani nepokusí a pak k rychlému kontru vůbec není šance. Jinak nic proti Gecovovi, ale má své limity, Baéz je fotbalově prostě někde jinde.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            bongor     před 10 lety 25.08.2014 19:58 |  
            0 0

            Baez je jasně nejlepší DZ ligy a to se teprve rozehrává,hlavně si zvyká na nové spoluhráče.Bude ještě lepší,myslím že jeho forma vyvrcholí v zápase proti bídě a věřím že námi tak milovaného božského tralaláka úplně vygumuje.Z těchto důvodů vyznívá hodnocení Gecova jako horšího hráče než je Baez velice pozitivně pro Marcela.Jak říká o něco výše kolega,my si vždycky najdeme nějakou oběť,nyní je to Geci,sem tam Juhi.Je to ono proslulé kouzlo dřevěnky,kde se nadávalo na všechno ,co se hýbalo.My jsme teď řekl bych o něco tolerantnější,tak si vybereme jen někoho,abychom tu naši tradici drželi alespoň pro forma.Ale úplně bez nějakého zloducha to prostě nejde.Je to jako v dobrém westernu.Já jsem rád,že toho našeho zrzavého kluka máme v mančaftu,Vzpomeňte si na jaro,kdy byl skoro jediný,kdo se těmi našimi supervýkony viditelně trápil.
            Navíc ,když porazíme nejlepší mančaft ligy,tak tam nemohl asistovat nějaký nekopa,ale i kdyby někdo zahrál nejhůř,tak pořád to musel být přijatelný výkon.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              JS (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 22:35 |  
              0 0

              Juhara by na dřevěnce zavrhli po čtvrt hodině hry.. A naprosto bych je chápal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 25.08.2014 12:43 |  
        0 0

        Tady musí být nějaká osobní averze vůči Gecovovi, jinak si tenhle názor nedovedu vysvětlit. Gecov hrál dobrý zápas, odebral spoustu míčů, ani rozehrávku neměl špatnou. Některé situace dokonce řešil na něj až nezvykle fotbalově (třeba když se šikovně proháčkoval mezi třemi Plzeňáky). Myslím, že při závěrečném tlaku na hřišti chyběl, doktor Dobrotka nebyl tolik vidět.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          rihy10 (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 12:51 |  
          0 0

          Přesně tak. Dobrotka taky není tolik vidět, protože je pohybově méně zdatný řekněme, tam, kde gecov už je přilepený na hráči Martin teprve dobíhá...je to prostě stoper, ne DZ...navíc byl Gecov i aktivní co se týče rozehrávky, což pak v první půli znamenalo i pasáže, kdy jsme jen nenakopli míč dopředu ale chvíli ho i drželi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Barra     před 10 lety 25.08.2014 14:51 |  
          0 0

          Neni co dodat, souhlasim do puntiku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Pepino44     před 10 lety 26.08.2014 11:18 |  
          0 0

          Tak tady je to naprosto obvyklé,vzpomeň na Hubáčka,Zmrhala a nyní je na paškále Gecov. Vždy se musí najít nějaký obětní beránek na kterého se začne nadávat a mnozí,kteří toho hráče třeba ani neviděli hrát se připojí. Málokdo se tak zapojuje do akcí (všimněte si jak se nabízí třeba při autech jako jeden z mála hráčů),nevynechá žádný souboj a co toho naběhá. Je pravda,že s přesností přihrávek je na štíru, ale to třeba byl svého času i Bejbl, a jak byl ceněn ve španělské lize,když hrál za Atletico. A že v té španělské lize musela být ta nepřesnost přihrávek vidět o mnoho víc než v naší lize. Pro mne je Gecov ohromně cenný hráč,obvzláště proti silným soupeřům (Plzeň,Sparta a pod).,kdy netvoříme hru,ale naopak,je potřeba rozbíjet hru soupeře. Zde je Gecov nenahraditelný a mnohem platnější než techničtí hráči typu Zmrhal,Damien nebo Piták. Věřím,že Beránek to vidí podobně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      rihy10 (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 12:36 |  
      0 0

      Gecov střídal kvůli zranění. A jeho výkon bych nehodnotil nijak negativně, dle mého si své odvedl..

  2. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    1rytir     před 10 lety 25.08.2014 12:29 |  
    0 0

    V podstatě souhlas s hodnocením, jen bych dal 8 i Aldovi. Vyčítat mu kartu nejde, do ligy přišel s Kainovým znamením kartového hráče a rozhodčí na to skočili a pískají mu prakticky vše. Divadlo, které předcházelo jeho kartě by naštvalo každého a z našich i plzeňských hráčů nebyl rozhodně jediný, kdo svoje výhrady slovně rozhodčímu sdělil. Možná se mýlím, ale pokud někteří experti tvrdí, že nemáme kádr na první pětku, pak Aldo prostě nemá na svém postu v naší lize konkurenci. Odebrat míč a okamžitě (!) přesně rozhrát na jakoukoliv vzdálenost tady jako on neumí nikdo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 25.08.2014 12:32 |  
      0 0

      Netroufl bych si říct, že nemá v lize konkurenci, ale pokud bude hrát dál tímto způsobem, tak rozhodně bude patřit k tomu nejlepšímu u nás na svém postu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        bongor     před 10 lety 25.08.2014 20:03 |  
        0 0

        A koho bys viděl Alanore jako lepšího než je Aldo?Snad neřekneš quislinga,to bych se zasmál,až bych spadnul pod počítač.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Navyseals     před 10 lety 25.08.2014 13:47 |  
      0 0

      Ljevakovič je vynikající DZ a Gedeon včera dokázal, že je pořád špička

  3. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Pepino44     před 10 lety 25.08.2014 12:46 |  
    0 0

    Tak k hodnocení hráčů nemám námitek,zdá se mi to spravedlivé,jenom na toho Zelinku jsi moc hodnej. Samozřejmě,neměl velké chyby (ta penalta byla opravdu sporná a přesto-že jsem to několikrát pouštěl,tak jsem nemohl přesně určit v kterém místě to ruku trefilo,jestli kousek před lajnou,nebo kousek za lajnou.) Nicméně jeho drobné ořezávání a několikrát i otočení faulu bylo zřetelné. Proto se nelze divit v takto vypjatém zápase reakci našich hráčů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Virgil1956     před 10 lety 25.08.2014 12:59 |  
      0 0

      Nevím. Bez emocí jsem si v neděli pustil zápas ještě jednou a řekl bych, že pískal až do konce zápasu rovinu a že až na pár drobností nijak nechyboval. Jinak jsem se na to díval v zajetí emocí přímo při zápase, jinak pak v klidu doma. Jestliže Zelinka udělal větší chybu, tak jen tu ve prospěch Slávie, ale nemyslím si, že úmyslně. Nestál na lajně faulu (to by mu musel napovědět asistent), ale kolmo na branku, takže z jeho pohledu to určitě jasná situace nebyla a budiž mu v této chvíli přičteno k dobru, že když si nebyl jistý, penaltu raději nepískl. Jinak tam byla ještě jedna větší chyba rozhodčího, když neodpískal vysokou nohu Limberského, který trefil (byť neúmyslně) Vukadinoviče do obličeje. Ale to jde za asistentem, stál od toho 5 metrů :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Virgil1956     před 10 lety 25.08.2014 12:59 |  
        0 0

        Teda ne faulu, ale ruky, sorry :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 13:17 |  
        0 0

        Koukala jsem na zápas znovu dnes a taky mi přišlo, že na stadionu jsem to viděla daleko víc ostře ve smyslu úmyslů nebo chyb rozhodčích. Ne, že by to bylo úplně dokonalé, ale rozhodně to nebyla tak výrazná tlačenka pro Plzeň, jakou bychom asi čekali.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          biggris (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 18:03 |  
          0 0

          Vsak to tu rikam uz od nedele:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bongor     před 10 lety 25.08.2014 20:15 |  
          0 0

          Ono taky každému arbitrovi jde o penízky a ne malé.když je trend potopit Slavii,tak samozřejmě ochotně plní zadání od věrchušky.
          Když si toho ale začnou všímat i media ,doposud snaživě píšící ve prospěch mafie,tak přestává být sranda a každý rozhodčí si umí spočítat,kolik si pískáním vydělává.A nikdy neví,jestli se pro uklidnění situace nestane právě on tou obětí potřebnou pro uklidnění situace.
          Tak začne tlačit míň okatě,má na to spousty možností,jak jsme jasně viděli ve druhém poločase.Přinejmenším tím dokáže vytočit méně
          odolné typy jako třeba Alda a už naskakují žluté,případně červené,když to vytáčení přežene.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 13:43 |  
        0 0

        Ja to psal uz u minuleho clanku, taky jsem na to koukal jeste jednou a taky mi to neprislo. Ty hlavni veci posuzoval vetsinou dobre, nebo asopn stejne na obe strany (viz Zmrhal a Limbersky), Udelal chyby, neodpiskal penaltu, nepisk ruku Limberskyho (ale predtim myslim taky ne Juharovi - ale neopakovali to tak nevim jestli ji hral), mel vyloucit Hubnika, Limbersky mel dostat jednu kartu urcite. Ale vadilo mi jak posuzoval ty drobny fauly. To neni neco, co by ovlivnilo jeho znamku (delegata, hodnoceni ve sportu apod.), ale dokaze to zcela zasadne ovlivnit prubeh zapasu. Z tlaku Plzne (krom jeji kvality) jsme se nemohli dostat i diky tomuhle posuzovani. Kdyz ziskame balon a nepiskne faul, tak misto abychom ziskali cas, uklidnili hru, otupili tlak a odpocinuli si, tak jsme nadale pod tlakem, ktery tim roste. Spolu s kvalitou Plzne pak staci dva, tri takove zakroky a jsme dlouhe minuty pod tlakem z ktereho se nedostanem...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      klimi     před 10 lety 25.08.2014 13:21 |  
      0 0

      Rozhodčí naopak podle mě pískal úplnou rovinu. Dost se divím, že před naším gólem nepískl faul na Řezníka+další zákroky také řešil tak jak má být, byl jsem mile překvapen, že se konečně hrálo vcelku v rámci fair-play.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 13:34 |  
        0 0

        Podle me udelal chyby, ale hlavne v druhy pulce piskal nam skoro vsechno a jim to prochazelo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Virgil1956     před 10 lety 25.08.2014 14:11 |  
          0 0

          To už tak bývá, že když jedno mužstvo tlačí a druhé brání, tak těm bránícím se vždycky logicky pískne víc faulů. Já tam žádné podobné věci neviděl a už vůbec bych zrovna Zelinku nepodezíral z úmyslu. On není na výplatní pásce ani Sparty ani Plzně, dlouhodobě to sleduju :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:17 |  
            0 0

            No po zapase na Bojhemce bych to mozna udelal, ale je pravda ze jeho mam ve skatulce slusnej..Ja ho nepodeziram z umyslu, jen ze se to stalo. Uz jen fakt, ze nedal zlutou Zmrhalovi, svedci o tom, ze tam rozhodne nic umyslne netlacil..

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              jarodo57     před 10 lety 25.08.2014 14:40 |  
              0 0

              Jen kdyby Slavii pískalo více takových Zelinků.To je jeden z mála rozhodčích,který se při našem zápase snaží pískat rovinu.To takový Jech,příhoda a spol. to jsou panečku jiný kabrňáci.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:41 |  
                0 0

                Pritom Jech byl kdysi fakt dobrej..nakonec ho to ale semlelo..

  4. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Virgil1956     před 10 lety 25.08.2014 13:02 |  
    0 0

    Hodnocení bez námitek, i když tentokrát mi to přijde skoro až "zbytečné". Všichni do jednoho tam nechali srdce, bojovali, zaskakovali jeden za druhého, byl to úžasný týmový výkon, obětavý, podpořený výtečnou taktikou. Aby tady někdo psal, že něčí výkon byl tragický, to už hraničí s ignorantstvím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      smely (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 13:49 |  
      0 0

      podpis.vsichni 10.tecka.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Travinho     před 10 lety 25.08.2014 13:08 |  
    0 0

    Osobně bych byl přeci jen příkřejší. Výkon byl dobrý, ale rozhodně ne ideální.

    Hrubeš - 8,5 - Velmi dobrý výkon, úplně bych nesouhlasil s tím, že mohl jít do centru, kdy hlavičkoval Kolář. Byl to prudký balon a měl před sebou docela dost chlapů. Navíc to teoreticky mohl hlavičkovat už někdo před Kolářem a tem se dostat nemohl.

    Nitrianský - 6,5 - Výborný dozadu, ale podpora ofenzivy nulová. Doufám, že někdy od něj uvidím dobrý výkon, jak dopředu, tak i dozadu, ale proti Plzni je tohle ok.

    Latka - 6,5 - Ve vzduchu na desítku, neprohrál jedinou hlavu. Po zemi se několik chybiček vloudilo, zavinil i nebezpečný přímák.

    Bílek - 6,5 - Spolehlivý výkon, dobrá rozehrávka. Nicméně Plzeň šance měla a několikrát přešla i přes střed obrany, proto jej ani Latku nehodnotím lépe.

    Juhar - 5,5 - Petržela jej přeci jen dost výrazně větral. Překvapil mě kvalitní rozehrávkou.

    Baez - 7 - Dozadu super, dopředu taky slušný. Jen mu lze vytknout dvojí zaváhání při odkopů.

    Gecov - 5 - První půle ok, ovšem ve druhé hořel.

    Vukadinovič - 6 - Aktivnější než Černý, hezký centr na branku, ale měl i horší momenty, v šanci zakončil zbrkle.

    Zmrhal - 6,5 - Na můj vkus byl hodně málo vidět. Měl dva skvělé momenty, kdy krásně našel Škodu a dal branku.

    Černý - 6 - Dozadu fantazie, dopředu neukázal víceméně nic.

    Škoda - 6 - Podržel míč, jen v šanci si mohl počínat o něco lépe. Vyhrál několik důležitých hlaviček.

    Dobrotka - 5,5 - Nebyl moc vidět. Několikrát dobře uklidnil někdy až zbytečně vyhecované spoluhráče. Jeho post je dle mě na stoperu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 13:14 |  
      0 0

      ad Laty: kdyby ten přímák nezavinil tak sme možná dostali gola...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Virgil1956     před 10 lety 25.08.2014 13:19 |  
        0 0

        Přesně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Travinho     před 10 lety 25.08.2014 16:08 |  
        0 0

        Ten míč se dal odebrat i čistě, alespoň dle pohledu z tribuny. Možná bych po opakovačkách změnil názor...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Virgil1956     před 10 lety 25.08.2014 17:52 |  
          0 0

          Ono nešlo ani tak o míč, jako o narážečku, kdyby tam Laty nedal tělo, šel by soupeř sám na bránu. Samozřejmě vždycky se dá míč odebrat čistě, ale o tom právě fotbal je, že je tam i soupeř a když to udělá rychle a šikovně, tak se míč dobře odebírá akorát z té tribuny :)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 13:21 |  
    0 0

    Souhlasim. Jen bych dal Gecovovi klidne 7, jeho rozehravka mi tedy prisla uplne v poradku, bylo by zajimave videt statistiku prihravek, ale vybojovanych a presne rozehranych micu jsem u nej videl hodne, procento uspesnych souboju mi prislo taky vysoke, podle me velmi dobry vykon srovnatelny s Baezem, Dobrotka neuhral to co Marcel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Arutha     před 10 lety 25.08.2014 13:42 |  
      0 0

      Gecov má podle statistik synot ligy ve Slavii nejvyšší procento úspěšných přihrávek

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 13:44 |  
        0 0

        jenze jakych..

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Sedrousek     před 10 lety 25.08.2014 15:40 |  
          0 0

          Jo on dokáže přihrát přesně na svého spoluhráče třeba i na 10 metrů. Ale trefí ho do břicha a co on s tim má dělat?

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 13:46 |  
        0 0

        No vida, a tady ma nalepku nekoho, kdo rozehravat neumi. Tak je treba se lepe divat. Samozrejme neni prihravka jako prihravka, nekdy maj nejvyssi procento stoperi, co si prihravaji mezi sebou, ale napr. vcera marcel daval pekny prihravky dopredu, nic trivialniho. Mozna bych mu vycetl, ze nema navyk po takovych jit dopredu na narazecku:), ale to moc nedela ani Baez.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 13:32 |  
    0 0

    Takze konecne je to tady ;)

    Hrubes - vyborny ale za 9? Ne ze by nemel par vybornejch zakroku, ale dostal dve tyce a dvakrat to vykop Nitriansky z cary..uz to "vybihani" na centry..chyta dobre, nedela chyby, ale ja bych to s tou chvalou (podle me trochu prehnanou) neprehanel. Jeste bych se vratil k jeho rozhovoru pro CT. Ten kluk na me pusobil proste skvele. Vapada jako tunta trochu, ale kdyz mluvil, tak to znelo zaroven pokorne i sebevedome. Melo to hlavu i patu, realne zhodnotil..super (jaky rozdil se Zmrhalem) Premejslel bych 7-8

    Nitriansky - sedmicka klidne, za to ze dvakrat vykop gol, jinak by to bylo slabsi. Pilar je prote jina liga, tady se hodne psalo o tom, jak simuloval, ale co se me tyce, ja bych ho bral. Byl jedinej kdo me opravdu zaujal. Byl to myslim Nitriansky v jehoz prostoru se v poslednich vterinach zjevila sance hostu. Porad ma ty svoje chvile, ale je to cim dal lepsi rekl bych. Cim dal vic se vsak domnivam, ze na Slavii asi nikdy mit nebude, pokud se nezlepsi v hlave, herne by na to totiz, myslim, mel.

    Latka - Tady mam trochu dilema. Zejmena ve druhe pulce mel spoustu centru do vapna, ale ty jeho dve obrovsky chyby..k jinymu bych tak prisnej nebyl, ale jemu bych mel chut tu znamku snizit na 6. To co predved v ty treti minute je neomluvitelna chyba (jeho druha v druhym zapase za sebou!!!). Proste neduraz neodpovednost jak od Nitrianskeho. DAlsi chyba (nevim kdy), byla typu Rajnoch 2.0. Mel to na hlave a uplne zbytecne to poustel za sebe. Jeste ze to Hrubes vyborne zachranil. (a malem souperi urazil hlavu). Nechci jeho vykon vubec snizovat, ale od nej bych je necekal. 7

    Bilek - Pro me jedno z nejprijemnejsich prekvapeni. On neni sympatickej (mne), neni na hristi tolik videt, nestrhava na sebe pozornost, ale pro me jasnej muz zapasu. Snad neudelal chybu, posbiral centry, zblokoval (opet!!) snad tri strely. Jeho styl blokovani jak v hokeji je uchvatnej :)Super vykon (nejen dnes) a 8

    Juhar - to mel opravdu tezke. On je rychlej, ale vypada takovej nemotornej, zvlast proti Petrzelovi. Nejhorsi hrac v obrane, ale propadak to nebyl. 6

    Vukadinovic - tady zacnu znamkou - 7. Slavneho Limberskeho zamestnaval pomerne intenzivne, a kdyby byl rozhodci jen trochu prisnejsi, tak ho i vyfauluje. Jasne podkopnuti (Zmrhal za to na konci zlutou taky nedostal - taky chybne) pak koleno do zad a jeste myslim jeden faul. Centroval na gol. Ty rikas, zes mu za to dal sestku (bez ni petku, vazne?), ja bych premyslel, ze mu ji snizim za zahozenou sanci po chybe Limberskyho, ale neudelam to. 7

    Gecov - nejslabsi hrac v zaloze, ale spatnej nebyl. Priznam se, moc jsem ho nezaregistroval, coz u nej byva znamka kvality. 6

    Baez - ten hrac je super. Odebirani balonu a pak rozehravka. Takovejch hracu u nas v lize moc nebeha..Ani se mi to nechce psat, ale je troichu podobnej Vachovi. Podle me ma ale lepsi rozehravku a lepsi podporu utoku. Tu zlutou dostal za ten faul, pokud se nepletu, tak mel Zalinka kartu davno v ruce, kdyz zacal drzkovat. 7

    Cerny - Fyzicka neskutecna. Je ohrome platnej, s Juharem a Petrzelou za zady ani nemoh poradne utocit, navic kdyz jsme skoro nemeli mic..7

    Zmrhal - jeden z nejlepsich hracu. Opet predvedl skvelou kriznou a presnou prihravku levou nohou. Pracuje na velkym prostoru, nabeha toho hrozne, a pokud nekdo stale tvrdi, ze je pomalej, tak at se podiva jak si pri sprintu vytrel prdel s Horavou, kterej byl v daleko lepsi pozici a hrozne prohral. Dokonce uz se pokusil obejit asi tri hrace, sice mu to nevyslo, ale pokrok tam vidim velkej. Potencial jeste vetsi!! Nemuzu opomentou jeho rozhovor v CT, kde naopak pusobil porad hrozne zakriknute, ale co, hlavne at hraje, na kecy po zapase si muze sehnat mluvciho. Nastval me ale Karoch s Luhovym, kter irekli, ze dal sice gol, ale jinak ho neni za co chvalit. Dal bych jim facku. Zaslouzena 8

    Skoda - ukazal jak moc vyrostl a zesilil. Mel to ohrome tezke, nestacilo mu vyhrat hlavickovy souboj, protoze nebylo komu. Musel si to vyhrat pro sebe, a to je nesmirne obtizne (mistr podle me Drogba). Nekolikrat se mu to podarilo, Prochazku (nejen) zesmesnil a dosta se do sance. Drel jak kun, na konci byl zjevne frustrovanej, ze balony litaly vzdycky ijnam, nez sel on a rozhodcim Zelinkou. Hubnik se na nem mel (podle me bez debat) vyfaulovat. Sice nesouhlasim i jinde (treba Hrubes znamkou vic), ale tahle znamka pro Skodu me od tebe mrzi nejvic..

    Nakonec bych chtel jeste rict, ze reci pana Luhoveho (ktere mam rad, protoze rika co si mysli, at je to jak chce) jsou mireny pomerne divne. Ze nemame kvalitu na prvni petku..To je tvrzeni dost odvazne. Soucasti kvality je i nasazeni. Ne ze bychom pati podle me nutne skoncili, ale od tretiho do sedmeho mista to muze byt pomerne vyrovnane a bude rozhodovat par bodu (predpokladam). Proto si myslim, ze kvalitu na pate misto mame, stejne jako treba 6 jinych tymu..

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 13:47 |  
      0 0

      já teda tak dobrý výkon golmana neviděl od Vaniaka s Ajaxem. To je to pro mě absolutní TOP, 10. A Hrubeš do toho neměl moc daleko. S 9 souhlasím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 13:51 |  
        0 0

        Ale co za tak super zakroky predved? Hlavicka Kolare a chytil balon po tom zavaru. Jinak za jeho dalsi nejlepsi zakrok povazuju vybehnut po Latkove chybe..Vaniak a Ajax jsou podle me hodne jinde..

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 25.08.2014 13:57 |  
          0 0

          Pilarova strela z prvni pule, proti Hrosovskemu v posledni minute... To me napada jen tak z fleku. Chytil ctyri golove sance, tim si podle me devitku zaslouzi, prestoze ma ve vybihani rezervy (Vaniak chytal uplne stejnym stylem!)

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:00 |  
            0 0

            Ale jo to byly dobry zakroky, ale fantasticky nebyly..a ke zminemu Vaniakovi s Ajaxem to ma hrozne daleko..Ja nechci jeho vykon snizovat, vzpominam si jak se neco podobneho resilo u Rakovana v Plzni, a tehdy jsem myslim taky byl pro 8 misto 9, kterou dostal. Proste to vidim jinak..

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              janko (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:02 |  
              0 0

              Že to jsou ale krásné starosti hádat se zda Hrubeš za 8, 9 nebo 10.
              Není to tak dlouho kdy tu byla skoro rvačka zda hráč XY za 2 nebo 3:-)))

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                quelhar (admin)     před 10 lety 25.08.2014 14:16 |  
                0 0

                Ano, tohle je ten nejtrefnější komentář, který se k tomu hodí :o))

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:18 |  
                0 0

                Je to pravda..pojdme to oslavit radnou disputaci!! :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                  Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 18:50 |  
                  0 0

                  ...jak je v kraji zvykem ;)

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Oja     před 10 lety 25.08.2014 15:09 |  
            0 0

            Vaniak Hrubeše trénoval, tak mě napadá jedno spojení - "Čarodějův učeň" :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Travinho     před 10 lety 25.08.2014 16:10 |  
              0 0

              Tak snad si od něj nebere i to vybíhání a zapracuje na tom...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:21 |  
          0 0

          zákroků měl 7 z toho cca 4 střely měly gólové parametry.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Pepino44     před 10 lety 26.08.2014 11:59 |  
      0 0

      Thane,poněkud jsem se zarazil nad Tvým vyjádřením "dostal dvě tyče". To snad není chyba brankáře,naopak jeho plus,že jak se říká -"dobře si je postavil" to jen tak pro odlehčení,nic proti Tvému hodnocení.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    lassiter     před 10 lety 25.08.2014 14:00 |  
    0 0

    Já osobně jsem až téměř nadšen z Bílka, on není úplně nápadný, ale hraje víceméně bez chyb (až na jeden zbrkle rozehraný přímák v sobotu) a hlavně čistě. Když procházím ostatní kluby, tak v žádném nevidím lepší stoperskou dvojici než je Bílek-Latka, ve spojení s třetím stoperem Dobrotkou a čtvrým Kodrem tam máme kvalitu výtečnou. Jen doufám, že Bílek bude v pořádku po tom direktu tuším od Latky po zápase :-), rozdýchával to dost dlouho (aspoň myslim, že to bylo on).
    Baéz je velmi zajímavý hráč, někdy mám teda chuť mu dát korunu, aby popoběhl, třeba když na konci poločasu pouštěl ten míč do autu :-), ale v sobotu výborný. Zejména rozehrávka a dlouhé míče na Vukadinoviče byly super.
    Dneska je ve sportu rozhovor (nebo něco na ten způsob) s Jardou Zmrhalem, zajímavý čtení. Moc mu to přeju. Rychlý je jak blázen, řek bych že na distanci dvacet metrů plus bude jeden z nejrychlejších v lize (pamatuju na jaře s Jabloncem, kdy pod tribunou utíkal s míčem a rychlík Kopic ho stejně nedával). Jestli je v někom něco skrytého, co čeká na objevení, pak je to on a MB je, zdá se, přesně to, co potřeboval.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      janko (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:13 |  
      0 0

      Hlavně on mi přijde jako šílený introvert. Už když s ním dělali po Liberci rozhovor, tak bylo vidět jak se v tom necítí....

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:14 |  
      0 0

      Taky mam radost z Bilka, nedela chyby a umi bejt i dobrej lidr, osobnost na hristi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:24 |  
      0 0

      musím říct, že mám fakt radost z toho, jaké změny proběhly na postu stoperů a brankáře. Tyhle posty mě opravdu naplňují jistotou a je tu i zastupitelnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bongor     před 10 lety 25.08.2014 20:25 |  
      0 0

      Je vidět,že ti naši předchozí trenéři nebyli tak špatní a dokázali poznat Jardovy přednosti.Proto ho i stavěli,my jsme nadávali,co je to za tlačenku.Nebyla,jen odborníci viděli to,co my laici ne.
      Mně u něj nadále vadí jeho určitá náladovost,dost dokáže,ale málo kdy to ukáže.Třeba celé jaro se ploužil jako po operaci kloubů a najednou vidíme jak umí rychle i s míčem.Třeba to bude tou jeho
      menší psychickou odolností,najednou do něj vlítne euforie z něčeho povedeného a začne tam lítat jak utrženej vagon.Stoprocentně věřím,že právě MB jako dobrej táta mladých kluků a obrovský klubista z něj dokáže dostat ty jeho přednosti.Třeba se ještě budeme divit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Pepino44     před 10 lety 26.08.2014 11:28 |  
        0 0

        Tak přiznejme si také,že mu ta kritika mnoho nepomohla.Sám to píše v tom článku na ofiko stránkách,jak se třeba obával jít i na děkovačku. Takové hráče bychom měli podpořit a ne jim nadávat. Já jsem si všiml Zmrhala již když hrál ještě než byla juniorka za Bčko na Strahově (tenkrát mu bylo snad 17) a proto nejsem překvapen jeho nynější rychlostí,tu měl jž tenkrát. A až si uvědomí,že může také střílet a nebude se bát,tak možná budete překvapeni,jak to dovede.
        Obrovský dík trenérům za to,že mu vrátili část sebedůvěry.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:04 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Sobota i neděle mi přinesla velkou fotbalovou radost a tak se Vám přiznám, že je mi tak nějak pěkně......... tedy alespoň co se týče té fotbalové stránky.
    Alanore, i proto Ti moc děkuji za hodnocení a zcela upřimně Ti povím, že se tentokrát do žádného odporu nepustím, protože ho v podstatě ani nejsem schopen. Já bych totiž dal všem za bojovnost maximum. Už proto, že makali všichni nadoraz a to i Ti, kterým to třeba tolik nešlo. I ten kritizovaný Juhar šel po zápase ke kolti a bylo vidět, jak se mu třese brada a je úplně "vycucanej".
    "A tak je to spravně a tak to byť".
    Vždyť jste sami viděli M. Beránka, jak pospíchal ke kotli na TS a ukazoval na hráče a všem tam těm hráčům poděkoval a podal ruce. Taky jsem viděl jeho rozhovor s Damienem a neviděl jsem žádnou nevraživost nebo odmítavost, naopak si oba povídali a smáli se. Snad Damien pochopil, že jeho chvíle přijde v zápasech, kdy budeme muset sami něco tvořit a přehrát soupeře větší fotbalovostí. Tam bude chvíle pro Karla, Damiena, Bekima a ostatní, kteří zapadnou do nějaké strategie určitého zápasu. Je vidět, že M.Beránek své hráče poznává čím dál tím víc a hlavně umí tohle všechno hráčům sdělit tak, že oni ví, jak to hrát.
    Zrovna třeba v MB to bude velmi zajímavé, jak to M. Beránek postaví proti KJ.
    A myslím, že to bude docela náboj, o kterém tu zatím nikdo moc nemluví.
    Chválím kluky prostě všechny za poctivě odevzdaný bojovný výkon, za touhu se s tím poprat až do "mrtva". Oni sami věděli, že Plzeň má lepší fotbalovou kvalitu a lepší mezihru. Naši kluci tomu čelili jak uměli a štěstí se přiklonilo k nám. Tak asi tak a pojďme dál, k dalšímu zápasu...... Sami naši klucí poznali, co přináší výsledky a tak to musí vnímat. Nedělat si ze žádného soupeře srandu, ale nestahovat také kalhoty. Toť vše.
    A ty holky máme na stadionu fakt moc krásný...... ( I ty trička... :-))
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:14 |  
      0 0

      Mne se hrozne libi na MB jak dokaze komunikovat s fanousky, medii a predpokladam i s hraci. Kdyz se ho ptali na vzestup Jardy Zmrhala a on hned rekl, ze to je prace jeho spolupracovniku, kteri nejsou tolik videt. Nebo jak hned utnul diskusi nad 4. zlutou kartu pro Baeze, ze mu nic vycitat nebude, ze maji interni pravidla a slus..Libi se mi, ze si slozil realizacni tym, kde ma kazdej svoji ulohu a necha je pracovat. A i verejne ocenit, coz malokdo udela. Spousta lidi by se rachala v obdivu a ostatni by hezky vytahli az by se nedarilo.

      Taky se mi libilo Koubkovo vyjadreni ke Slavii. Vyjadril jsem se k tomu na tiskovce jednou a uz to delat nebudu, stejne jako ze ti, co to udelali jsou pryc. Jestli tam neni neco ke Kiselovi tezko rict, ale znelo to uveritelne..

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:28 |  
        0 0

        jj, vyjadřování fakt par excelance. Ono i jak utnul pokus rejpání v oblasti Hrubeš vs. Berky. Fakt se mi líbí, jak mluví s mediích, od něj by si mnozí mohli brát školení.

        A přijde mi, že je super tmelící prvek i u fanoušků, má přirozenou autoritu a hned si je získal:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 25.08.2014 16:34 |  
          0 0

          Strasne se mi libi, jak prijde na dekovacku a ukazuje vsem, ze hrdinou je tym a ne on.

          Pred sezonou jsem mel jineho favorita, ale musim uznat, ze Beranek byla trefa do cerneho.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Barra     před 10 lety 25.08.2014 16:54 |  
            0 0

            A pak na dekovacce jeste obesel Beranek hrace na obou stranach branky, aby ukazal ze oni jsou strujci vyhry. Stejne tak se mi libil Baez, ktery po prichodu Jaromira Zmrhala k dekovacce po rozhovoru s televizi, sel Jardovi naproti a dal mu ruku.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            leoneig     před 10 lety 25.08.2014 18:01 |  
            0 0

            To jsou přesně takovéty detaily,které hezky zapadají do celkové mozaiky. MB nebyl ani můj favorit,ale teď už bych nikoho jinýho nechtěl jsem,opravdu hodně mile překvapený :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          leoneig     před 10 lety 25.08.2014 17:52 |  
          0 0

          Naprostej souhlas.to je úplně zásadní změna oproti minulosti. MB našel cestu fanouškům velmi rychle a já jsem za to moc rád. Mluví vždy k věci,je nohama na zemi a nic ho jentak nerozhodí..Naše největší posila za posledních 5let (respekt k ostatním).Bingo ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 18:28 |  
        0 0

        Je to tak, MB je prostě výborný psycholog a projevuje se to jak ve vztahu k hráčům, tak k fanouškům. Je to všechno upřímné, skromné a týmové. Takže forza Slavia ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          leoneig     před 10 lety 25.08.2014 20:26 |  
          0 0

          ;-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Virgil1956     před 10 lety 25.08.2014 14:18 |  
      0 0

      Lépe bych to nenapsal :) Naprostý souhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        jarodo57     před 10 lety 25.08.2014 15:48 |  
        0 0

        Beránek přinesl do Slavie kromě svých trenérských kvalit a respektu to co dlouhá léta tam nebylo.Oddanost Slavii . A tu oddanost vlil do kluků za neskutečně krátkou dobu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bongor     před 10 lety 25.08.2014 20:36 |  
      0 0

      Hele Soki a co to musí být za krásu bez těch triček co?!
      Jinak si myslím,že nemáme před kým stahovat kalhoty před brodem.
      Nejlepší české mužstvo jsme porazili,jsme realisti,s každým nevyhrajeme,ale hlavně věřím ve vítězství s bídou.Přečti si jejich hodnocení tuším na teletextu Nova,nebo Prima.
      Tam píší:Špatně doplnili mužstvo,chybí jim hlavně rychlostní typy,ve středu zálohy mají samé kulišáky-Matějovský,Dostál,Vacek,kteří by jen a jen přihrávali do šancí.Ale není komu.
      Tak si to užij jako já a moc rád bych Tě už někdy viděl na živo na pivečku.Už si to slibujeme nejmíň 5 let.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 26.08.2014 06:58 |  
        0 0

        Dobré ráno přeji Vám všem a i Tobě Bongore.
        Ty představy jsou nejkrásnější, a radši u nich zůstanu...... :-).
        Já jsem hlavně myslel na to, že žádného soupeře nezesměšňujeme a bereme každého soupeře s respektem. Tím jsem narážel na některé vládce Prahy a jejich "kydy" o nás. Jen jsem netušil, že se voda uvaří tak rychle.
        Taky bych se rád s Tebou setkal. A to samé platí i pro Tantala a další tady z té naší party na SN.
        Je pravda, že teď bylo takové delší smutné období a tohle jaro to byla doslova slávistická muka. To by asi bylo smutné setkávání. Teď hrajeme s MB a příští zápas máme doma Brno? Tak se můžeme nějak domluvit, poznáš mě určitě, jsem starší šedivý pán a mám slávistický dres s číslem, které určitě uhodneš :-).
        Vždycky zamávám na "myšáka" před kotlem, někdy si mně i všimne a dáme spolu řeč. Já ho nechci rozptylovat, protože on tam zvládá ten velký sbor našich fandů na TS. A přiznám se Ti Bongore, k TS já mám velkou úctu a před nimi já smekám.
        Tak zatím ahojky všem.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Pepino44     před 10 lety 26.08.2014 11:47 |  
          0 0

          Nazdar všichni. S radostí jsem si přečetl příspěvky týkající se trenéra Beránka,kterému jsme všichni vděčni,že takto pozvedl naší Slávii. Ano nyní to šlape a proto Beránka můžeme oslavovat. Jenom mám obavu aby až se několik zápasů třeba nepovede nezaznělo " Beránek ven",nyní se vezeme na vítězné vlně,ale přiznejme si,že zatím máme při zápasech dost štěstí,mohou přijít i smolné zápasy. A proto v případě neúspěchu trenéra Beránka podržme. Ono být optimistický je správná věc,ale po pěti kolech myslet na poháry je velmi nebezpečné. Přiznejme si,že toto mužstvo na ně zatím nemá,ale že jsme na správné cestě jsem přesvědčen.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:11 |  
    0 0

    Když už se tu zmiňuje Baézova rozehrávka, tak bych vás poprosil, pusťte si to znovu. V sobotu byla prostě špatná, dál bych to nerozebíral,příště to bude zas jiné. Jinak se známkami bezvýhradně souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Virgil1956     před 10 lety 25.08.2014 14:21 |  
      0 0

      Tady nejde o konkrétní rozehrávky v tom kteérm zápase, ale o tom, že nehraje alibisticky a snaží se vždycky hned něco vymslet směrem dopředu. To je rozdíl proti většině DZ. Že se mu v některém zápase rozehra daří víc a v jiném míň, to se stává. A taky musíš koukat na kvalitu soupeře.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 15:47 |  
        0 0

        Souhlasím. Obecně má výborný způsob rozehrávky, teď však dost kazil, takže nesouhlasím s komentáři, kde se za to chválí. Zkažená přihrávka je zkaženou přihrávkou vždy, ikdyž myšlenka je skvělá.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bongor     před 10 lety 25.08.2014 20:41 |  
          0 0

          Podle mě jde o to,že on ten míč ukradne a hned se snaží s ním něco udělat a to bez dlouhých příprav.To vždycky nemusí vyjít,ale když to vyjde,tak hoří.O to jde.My se tady bavím o přesnosti přihrávek,to je přece jenom něco odlišného.Je to něco jako když střelec si jedním dotykem zpracuje míč a už při tom dotyku má jasno,kam si ho pokopne a hned střílí.Taky to vždycky nejde na branku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Travinho     před 10 lety 25.08.2014 16:11 |  
        0 0

        Vymyslet se snaží většinou i Gecov a obecně se mu zde zato spíš nadává...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:31 |  
      0 0

      osobně se mi Baéz na míči moc líbí, koukne se, rozehraje. S Gecovem nejde srovnávat.

      A když k tomu připočtu jak maká, do všeho jde po hlavě, super. Ten sprint ke konci, kdy se objevil na hrotu útoku neměl chybu:)

      Každý si na zápase najde něco. Mně se Baéz, nebo Míňa svou pracovitostí moc líbí. To SKS zásadně chybělo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 14:33 |  
        0 0

        On se "objevil" na hrotu, protoze to bylo po standardce ne? Tam je jako "vylozeny hlavickar" nejvyse postavenym hracem..

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          1rytir     před 10 lety 25.08.2014 14:43 |  
          0 0

          :-) on ten kluk má ale mimo jiné výskok na svoji výšku opravdu pořádný, jen se k němu musí rozeběhnout, stačí si toho všimnout...

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Navyseals     před 10 lety 25.08.2014 14:51 |  
            0 0

            mě hlavně štve, že ho lidi haněj za ty žlutý, to je prostě jeho stylem hry, on bude sedět pár zápasů za sezónu, ale ve zbytku týmu neskutečně pomůže

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              tupoleff (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 15:54 |  
              0 0

              rozehrávka tentokrát nic moc, párkrát to nedal včas, nebo zakop (to i proti liberci, zejména ke konci). nicméně - supr kopáč, a taky hbitej kluk - když hrubeš vytáh kolářovu hlavičku, čekal sem vlastenec - ale baez (myslim, že to byl on) fakt mrštně uhnul. myslim, že většina současnejch hráčů slavie by v tomhle čase prostě rozhodila rukama a donesla to rezignovaně na pupku do kasy. hejbe se fakt dobře

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                Arutha     před 10 lety 25.08.2014 16:23 |  
                0 0

                Myslím, že to byl Bílek

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                  paweza (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 16:26 |  
                  0 0

                  Jak pises, byl to Bilek..

                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                    tupoleff (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 17:32 |  
                    0 0

                    tak timto chvalim bilka! dik za korekci

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              bongor     před 10 lety 25.08.2014 20:42 |  
              0 0

              A proto je tak potřebnej Geci,aby bylo koho dát,když bude Aldo pykat.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                Navyseals     před 10 lety 25.08.2014 20:50 |  
                0 0

                docela drahej náhradník

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                  bongor     před 10 lety 25.08.2014 20:57 |  
                  0 0

                  Proč by byl drahej?On hraje i když hraje Aldo a nehraje špatně.
                  Navíc největší blbost je prodat hráče,kterého můžeš brzy potřebovat.Potom někde solíš zbytečné peníze za nějaký záskok.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                    Navyseals     před 10 lety 25.08.2014 21:04 |  
                    0 0

                    radši bych tam viděl konstruktivnějšího Hrubýho

  11. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 25.08.2014 16:23 |  
    0 0

    Naprosto přesně Alanore, jinak Juhar asi opravdu byl nejslabší z obranné čtveřice, ale Nitrianský, kdyby nezachránil ty dva góly, tak byl ještě horší. Pilař ho tam hodně koupal, hlavně ze začátku. Bílek opravdu výborný, měl jsem také strach, jak bude hrát, ale možná se mi líbí někdy ještě víc než Laty. Spíše než Petra bych tam dal Boudjemu nebo Pitáka, mne zatím nepřesvědčil.

    Hodnocení Spartu:
    Hrubeš 8
    Nitrianský 4, Latka 6, Bílek 6, Juhar 5
    Gecov 4, Baéz 5
    Vukadinovič 6, Zmrhal 8, M.Černý 6
    Škoda 7

    Dobrotka, Petr a Kodr nehodnoceni

    Hodnocení Idnes

    K. Hrubeš (1) - M. Nitrianský (2), M. Latka (1,5), J. Bílek (2), M. Juhar (2) - V. Vukadinovič (2,5) (85. J. Petr), M. Gecov (3) (63. M. Dobrotka 3,5), J. Zmrhal (2), A. Baéz (3) (90. M. Kodr), M. Černý (2,5) - M. Škoda (1,5)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Navyseals     před 10 lety 25.08.2014 16:29 |  
      0 0

      Piták by tam byl úplně k ničemu, Petr tam šel kvůli rychlosti

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        smely (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 16:32 |  
        0 0

        presne, MBVCD...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bongor     před 10 lety 25.08.2014 20:46 |  
          0 0

          počkej,MBDVCD.To déčko navíc znamená,ž dobře ví co dělá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Barra     před 10 lety 25.08.2014 16:37 |  
        0 0

        +1

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        zeleznik2     před 10 lety 27.08.2014 16:13 |  
        0 0

        Možná ano, ale zase by zkvalitnil hru stejně jako Damien, ale je to jedno, výhra je výhra, ikdyž Petr měl možná na noze druhý gól.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 16:38 |  
      0 0

      Vyjimecne souhlasim s hodnocenim Deniku Sport. Me se rovnez Nitriansky nelibil. Skvele, ze zachranil dva goly, ale rovnez jsme po jeho obehrani pilarem mohli parkrat inkasovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Virgil1956     před 10 lety 25.08.2014 17:58 |  
        0 0

        Je ale fakt, že Pilař v pohodě obejde každého beka v lize :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          koudys2 (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 19:02 |  
          0 0

          Muj pohled je na to takovy, ze prave proti temto hracum by se meli podobny typy jako jsou Nitriansky ci Juhar vybicovat a predvest maximalni vykon, ktery hru Pilarovi nebo Petrzalovi zneprijemni az znechuti a ve vysledku si budeme moci konecne rict: paaanejo, v tom klukovi neco preci jen je.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bongor     před 10 lety 25.08.2014 20:48 |  
          0 0

          To jsem zrovna chtěl říct,je to njlepší brko v lize a kromě toho fanda SKS

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 16:52 |  
      0 0

      Na toho Baéze jsou všechny redakce zasedlý proč? Že by ta jeho práce v televizi tak nevynikla?

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Navyseals     před 10 lety 25.08.2014 17:20 |  
        0 0

        nemá buzerantskej culíček a nerozdá za zápas aspoň 5x loket, tak si u spartu neškrtne

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bongor     před 10 lety 25.08.2014 20:52 |  
          0 0

          Jsou na něj zasedlý,vůbec se jim nehodí do koncepce"nejlepší DZ
          ligy je soudruh Vácha".Tak musej Alda alespoň systematicky ponižovat.ale stejně je jim to hovno platný,pravda se ukáže a bude pro ně setsakramentsky hořká,pro milý snaživý čmáraly.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    leoneig     před 10 lety 25.08.2014 17:44 |  
    0 0

    Ahoj všem,k hodnocení nemám v podstatě námitek. Potěšil mě hlavně skvělý týmový výkon,obětavost,touha se rvát o míč a o výsledek. Mohlo se stát,že to na Plzeň nebude stačit,ale i kdybych zápas výsledkově dopadl hůře,nezlobil bych se nějak výrazněji-nebylo by totiž důvodu.
    Minule jsem zde uvedl,že kdyby byl Berky fit,dal bych ho na hřiště,jak se zdá,není to potřeba,Karel chytá nad má očekávání a to je dobře.
    Závěrem chci také vyzdvihnout trenéra resp manažera Beránka.Manažera proto,že v létě přivedl nenápadné hráče typu Bílka,Baeze a řekněme klidně i Míňu, u nějž se nevědělo,jak na tom bude zdravotně. Do týmu zapadli skvěle a i jejich obětavost a práce,nikoliv zbytečné žvásty,jsou pro mě symbolem našeho vzestupu.
    MB proste ví co dělá a taky každému umí říct co má jakým způsobem udělat a to je hodně vidět.Jeho vyjadřování a chování směrem k fans to pak netřeba dalšího komentáře,tleskam a smekám...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Petr9608     před 10 lety 25.08.2014 17:48 |  
    0 0

    Překvapení: odepsaná Slavia všechny poráží. ....
    ...Kouč Beránek ovšem zdrženlivě dodává: "Vyhráváme, ale víme, že máme pořád na čem pracovat."
    ----------------------------------------------
    To je celkem univerzální, ne? ze slávistického pohledu.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 18:29 |  
    0 0

    S číselným hodnocením jsem se nikdy moc nekamarádil, takže dávat známky radši nebudu, ale víceméně asi souhlasím s tím, co tu už v komentářím bylo napsáno. Oceňuji tedy zejména týmový výkon, obětavost a vůli po výhře. S takovým přístupem se mezi těch prvních 5 týmů klidně můžeme vejít... (snad jsem to nezakřikl:)).

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 19:54 |  
      0 0

      Až na bod 6 s tím celkem souhlasím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Barra     před 10 lety 25.08.2014 20:09 |  
        0 0

        Myslim jinak, ze zapomneli na podporu fandu. I to dava hracum kridla a elan.

  15. Zdarec

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 19:28 |  
    0 0

    Tak po těch letech zmaru, mne o víkendu navštívila hrdost a pocit blaha. Nebyla to z naší strany óda na fotbal, ale ta bojovnost, nevím kdy jsem takovou dřinu a hlavně snahu u našich kluků viděl naposled. Napadá mne již několikráte zmiňovaný Ajax či AS Řím... Co mne těší, že to bereme s pokorou, žádné vyhlašování útoků na titul, či přihlouplé kecy culíkatých kluků o vládcích prahy. Pokud bych měl hodnotit Borce s velkým B, tak už během zápasu mne napadala myšlenka, že by tentokráte Alanor vysekl všem desítku za bojovný týmový výkon... Avšak jsem ji vždy zavrhl, jelikož jak znám Alanora (zezdejšího fóra) je realista, já tou dobou byl omámen krásným zápasem s nádhernou tečkou v podobě tří bodů... :-) Takže se k hodnocení dostávám až nyní, kdy ležím v posteli s horečkou, takže doufám že tento můj stav nijak neovlivní mé hodnocení...:)
    Hrubeš - paráda 8/9 jediné co mne odrazuje dát plnou 9 jsou jeho výběhy při centrech, ony totiž nejsou, ale to snad dožene a bude TOP brankář.
    Nitrianský - 7 možná o chlup lepší jak Juhar, zabránil několika gólům, snažil se dřel do morku kostí, nevím, jestli to nebyl jeho nejlepší zápas ve Slavii, pro mne ano, jelikož všechny zápasy jsem určitě neviděl... :)
    Latka - 8 že udělal jednu chybičku, ano... Ale vše po zbytek zápasu vynahradil.
    Bílek - 8 ten chlap se mi začíná líbit, měl jsem z něj strach co to přivádíme za ztroskotance z polské ligy, ale on nedělá chyby! Svou práci si zastane jako nikdo, není zas takový lídr jako Martin, ale nedělá chyby!
    Juhar - občas trochu pohořel ale na 7 to bylo, makal snažil se i fotbalově myslet, už to není jen když mám míč tak vystřelím i kdyby to bylo 50metrů od branky... :)
    Baez - 7/8 taky supr výkon, jen občas špatně přihrál, to že dostal žlutou, tak pro mne je to jen tím, že si tuto nálepku přivezl ze Slovenska, jinak by takový Limberský nedohrál.
    Gecov - 6/7 nijak jsem jej moc nevnímal, pokud jsem jej zaregistroval, tak se občas nebál i přihrát kolmo dopředu, což v loni od něj bylo nemyslitelné
    Vukadinovič - 7 dřel makal, škoda že neproměnil tu svou loženku, ale zase nahrál - nacentroval na gól.
    Zmrhal - 8/9 je to ten Jaromír Zmrhal co hrál na jaře jako ponocný? To co předvádí v těchto týdnech je neuvěřitelné a jako bonbónek přidává důležité góly, moje hlava tuto jeho proměnu odmítá logicky nějak akceptovat, není v tom nějaká černá magie? :D
    Černý - 7/8 je to můj oblíbenec, maká sic to není bůh ví co dopředu, ale kdo ví co má od MB za úkoly?!
    Škoda - 7 měl to těžké, sám na hrotu, když dostal míč, tak si jej krásně zpracoval, žádný odskok od něj do autu, další hráč co se neskutečně oproti loňsku změnil...

    • Re: Zdarec

      japhy     před 10 lety 25.08.2014 20:33 |  
      0 0

      Jako já jsem taky nadšen z našich výkonů, po min. letech to je vážně balzám na duši, ale na takový známky bychom měli Plzeň alespoň přehrávat.

      • Re: Zdarec

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 20:43 |  
        0 0

        No já to dávám spíše za bojovnost a snahu. Zase jak by se cítili, když do toho dali všechno a kouknou se na naše hodnocení a tady by schytali všichni tak okolo 5... :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bedva (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 21:49 |  
      0 0

      Akorát to "nenáviděný" v nadpise je trochu přehnaný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 22:04 |  
        0 0

        Asi jo, ale že by byl v kolektivu oblíben se taky říct nedá ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      janko (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 21:50 |  
      0 0

      je to prepis dnesni tistene verse. Nejlepsi je ta hlaska na konec ''az se rozmluvim''. Ten kluk musi mit fakt talent, pac s takovymto zamlklym pristupem se probit az do 1.ligy, to klobouk dolu

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 21:53 |  
        0 0

        Tak on dokazuje, že není v 1. lize jen pro legraci, akorát bude asi labilnější a protože je mladej, zřejmě potřebuje přesnější pokyny.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    JS (přítel SN)     před 10 lety 25.08.2014 22:55 |  
    0 0

    Já bych tedy byl v hodnocení střízlivější, a to u těch nejvyšších známek. Hrubeš devět? To je jak kdyby chytil penaltu, ale on měl dvakrát tyč a dvakrát vykopával Nitrák, kterýmu bych dal taky slabší známku, protože dopředu byl jalovej a při jeho rozehrávce vždycky trnu, komu namaže.
    Zmrhal byl celý zápas neviditelný, pak dvakrát zasprintoval a dal gól do nekryté brány. Rozhodně ne na osm.

    Kdybychom v Bolce hráli zase 4-2-3-1, docela bych zkusil na pravém beku Dobrotku a na ofenzivním záložníkovi Boudjemuu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 27.08.2014 16:20 |  
      0 0

      Asi si Karel dobře postavil branku ne?s Nitrákem souhlas, ikdyž za ty dva zachráněný míče to snad právě byl jeho nejlepší výkon za poslední roky. Zmrhal dál gól tak možná proto, tak vysoká známka, ikdyž opravdu celý zápas skoro neviditelný. Dobrotka na pravém beku?zajímavý postřeh, ale Nitri to má předplacený, zvláště pokud nebude k dispozici Mikula. V Bolce asi taky nebudeme hrát více ofenzivně, spíše tedy zase na Škodu vepředu, otázka co s DZ, zda stáhne Míra Zmrhala zpět a dá vedle něj Gecova, či nechá Zmrhala jak proti Plzni a postaví i Dobrotku, anebo dá šanci Karlovi Pitákovi či Damienovi v základu.