Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 4. kolo

První, a nutno dodat že zasloužená, prohra přišla v Teplicích po nepovedeném výkonu.

Nebo také či spíše po povedeném výkonu Teplic, které na Slavii doslova vletěly a za půl hodiny mohly vést o dobré čtyři branky. Sešívaní nestíhali, obrana vůbec nefungovala, dopředu pak červenobílí takřka nehráli. Po drtivém úvodu a střídání Slavie se pak podařilo nápor otupit. Teplice se dostatečně namlsaly a polevily, nicméně dvoubrankové vedení dokázaly pohodlně ubránit, když si Slavia za celý zápas nedokázala vytvořit tlak. Nic na tom nemění ani Škodova zvláštní branka v posledních vteřinách zápasu, kterou bych já osobně neuznal.

Kde se stala chyba, že tým z Edenu poprvé prohrál? Znovu zopakaji, že Teplice zahrály velice dobře. Kromě toho se naplno projevily očekávané problémy s obrannou činností našich krajních beků. A nefungovala ani stoperská dvojice, což jde podle mě na triko trenéra Beránka. Dle mého názoru měl nastoupit Dobrotka místo Kodra. Jsem dalek toho, abych prohru hodil na našeho mladého stopera. Faktem ale je, že nezahrál dobře a já jsem přesvědčen, že dvojice Dobrotka - Bílek by byla lepší (i když je druhou věcí, že ani to by včera na body nemuselo stačit). Vždy jsem byl pro nasazování odchovanců, ale nemůže to být na úkor kvality, kterou Dobrotka na stoperu jednoznačně představuje.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 6 - S góly nemohl nic dělat, práce měl jinak hodně a dobrými zákroky Slavii podržel.

Milan Nitrianský - 3 - Před první brankou lacině odevzdal soupeři míč. I jinak dělal velké množství chyb a jeho obranná činnost byla špatná, ačkoliv se mu občas i něco povedlo (viz zákrok ve skluzu před prázdnou brankou). Jeho podpora útoku pak byla slušná. Celkově ale slabota, obránce musí hlavně umět bránit.

Marek Kodr - 3 - Ačkoliv trenér Beránek tvrdil opak, tak Kodr odehrál stejně jako zbytek obrany špatný zápas. Při první inkasované brance (která jde mimochodem hlavně na triko Nitrianského) buď zaspal při obsazování Kodr (k čemuž se spíše přikláním já), nebo Bílek obsadil špatného hráče (což říkali v televizi). Měl i světlejší momenty, celkově ale nejistý, což dokumentovala mimo jiné hodně nebezpečná malá domů.

Jiří Bílek - 3 - Snaha se mu nedá vytknout, zblokoval například hodně střel, ale špatně fungující obranu nezvládl jako kapitán a nejzkušenější hráč ukočírovat a i sám chyboval.

Martin Juhar - 3 - Dozadu podobně slabý jako na druhé straně Nitrianský, hráči Teplic ho často větrali, jako kdyby tam ani nebyl. Dopředu předvedl více, třeba krásně našel Škodu, který ale nezpracoval. Celkově lepší trojka.

Vukadin Vukadinovič - 3 - Po dvou výborných zápasech nebyl vůbec vidět a byl po zásluze vystřídán. Možná za neviditelný výkon mohly zdravotní problémy, kvůli kterým v týdnu údajně příliš netrénoval.

Aldo Baéz - 3 - Střed hřiště nezvládal zastavovat ofenzivu Teplic a byl často vzdálen od obranné čtveřice, takže se otevíraly volné prostory pro soupeře. Baéz si známku ještě snížil stupidní žlutou kartou za řeči, která je už jeho třetí ve třech celých zápasech a jednom poločase.

Jaromír Zmrhal - 4 - Podobně jako u Baéze, střed hřiště nefungoval dobře. Měl sice pár dobrých momentů, ale celkově byl jeho výkon podprůměrný a zdaleka nenavázal na ty předchozí.

Milan Černý - 4 - Tradičně velká snaha, ovšem výsledkem bylo spíš množství zbytečných faulů. A když už se Černý dostával do velice dobré šance, tak o ni zbytečnou simulací přišel. Penalta to podle mě nebyla.

Milan Škoda - 5 - Nevýrazný, mnoho balónů ale ani nedostal. V závěru se alespoň krkolomně prosadil z rohového kopu a dosáhl tak na průměrnou pětku.

Bekim Balaj - 3 - Těžko hodnotit, protože jako útočník se za prvních 30 minut, kdy byla Slavia pod velkým tlakem, téměř nedostal k míči a posléze byl takticky vystřídán.

Damien Boudjemaa - 5 - Hře Slavie lehce pomohl, přidal i pár dobrých přihrávek - hlavně ta na Černého měla oči. Celkově je ale vidět, že zdaleka není ve své maximální formě. Horší pětka.

Karel Piták - 5 - Opět střídal a opět zahrál dobře. Pro Slavii je cenný zejména díky svým výborným přihrávkám. Možná by se mu pomalu mohlo otevřít i místo do základu.

Dame Diop není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Komentáře (108)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 17.08.2014 20:30 |  
    0 0

    Nitrianský 3ka ? To je ještě moc vysoká známka !

  2. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    spino     před 10 lety 17.08.2014 20:32 |  
    0 0

    Osobně bych dal Nitrianskému 2, aby bylo jasně rozpoznatelné, kdo hrál nejhůře.

    Nitrianský dozadu tradičně tristní, to už nemá cenu rozebírat, ale tentokrát i dopředu co přihrávka, co námaz Teplicím. Vyřadit z kádru!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 17.08.2014 20:34 |  
      0 0

      Přesně tak, ten se měl pakovat stejně jak Bortel a Čonka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Cana78     před 10 lety 18.08.2014 08:16 |  
        0 0

        mě hrozně vytáčí jak hází auty - všechno rovnou na hlavu soupeře

  3. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Pepino44     před 10 lety 17.08.2014 20:58 |  
    0 0

    Tak vzhledem k tomu, že hodnocení všech hráčů je celkem nízké,tak se dá všeobecně souhlasit. S čím však nemohu souhlasit,tak je hodnocení Kodra,a to jak ve zprávě,tak hodnocení. Vždycky jsem se zastával a bránil Jardu Zmrhala,když tady byl tepán. Ale v zápase s Teplicemi byl Kodr jasně lepší než Zmrhal a ten si lepší známku tedy nezaslouží. Podle mne by Dobrotka místo Kodra asi lepší nebyl. Na takového soupeře by platil Gecov místo Zmrhala. Pravdou však je,že nevíme co s Gecovem je,když nebyl ani na lavičce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 17.08.2014 21:00 |  
      0 0

      Možná se přece jen pomalu naplňuje subHumanovo dřívější info ohledně Gecova.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Mike     před 10 lety 17.08.2014 21:18 |  
        0 0

        Zdravím Tě. Mám pro Tebe jednu statistickou lahůdku do Tvého okénka. Anketa je otevřena i pro ostatní. Ve které sezoně se naposledy povedlo skórovat našemu hráči v každém z prvních 4 odehraných zápasech od začátku sezony jako v probíhající sezoně Milanu Škodovi ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 17.08.2014 21:23 |  
          0 0

          Díky za tip pro okénko :o) Jestli to nebude Necid nebo Belaid v sezóně 08/09, tak to asi bude oříšek :o)

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Mike     před 10 lety 17.08.2014 21:25 |  
            0 0

            Ve 2.kole s Příbramí skóroval jenom Šenkeřík, takže ne.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              quelhar (admin)     před 10 lety 17.08.2014 22:02 |  
              0 0

              Tak jsem se zatím dostal k roku 92, tam to vypadalo nadějně, Dragiša Binič se trefil v prvních třech kolech, ale ve čtvrtém už ne...

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Mike     před 10 lety 17.08.2014 22:10 |  
                0 0

                No já jdu na kutě, jestli chceš ještě hledat, přeji úspěch. Jestli ne, tak slovy Hujera. ,,Já to vím, mohu prozradit ? "

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Travinho     před 10 lety 18.08.2014 10:47 |  
                0 0

                Nebyl to náhodou Josef Bican?

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            slaviator     před 10 lety 17.08.2014 22:00 |  
            0 0

            Já tipoval Vlček. V sezoně 2007/2008 dal v úvodních pěti kolech pět branek. Jenže... Gól dal v prvním kole Jablonci, ve 4. kole doma Brnu a v 5. kole dvě branky v Mostě. Ve 2. a ve 3. kole vyšel střelecky naprázdno.

            Otázka ale tedy opět z toho vyplývající - kdy naposledy (kromě Vlčka) dal někdo z pěti úvodních zápasů pět branek? :))

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Mike     před 10 lety 17.08.2014 22:07 |  
              0 0

              Ale to jsou jenom 4 branky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            slaviator     před 10 lety 17.08.2014 22:04 |  
            0 0

            ...blízko byl i Pavel Kuka v sezoně 2001/2 - skóroval v 1., 3. a 4. kole (všechno domácí zápasy). Ve 2. kole nehrál a tvrdím že JENOM díky tomu o tuto možnost přišel :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 17.08.2014 21:53 |  
          0 0

          Velmi těžká otázka. S jistotou nevím, tak směle tipuji ročník 84/85 - Ivo Knoflíček. Tehdejších 21 branek za sezonu k tomu svádí.

  4. První branka

    Mike     před 10 lety 17.08.2014 21:22 |  
    0 0

    Já myslím, že první branka Teplic byla po skvělé narážečce prakticky nebránitelná, takže zkoumat, který ze stoperů zaspal více ,nebo kdo měl koho obsadit, je absolutně bezpředmětné. Bylo to totiž sehráno absolutně dokonale. Pochopitelně vynechávám špatný odkop Nitrianského, beru jenom možnost bránění středu obrany.

    • Re: První branka

      honza1947     před 10 lety 18.08.2014 00:01 |  
      0 0

      Miku, konečně názor se kterým mohu souhlasit. Ta první půlhodina nebyla o špatné hře obrany, ale o defenzivní práci celého mužstva, zejména zálohy. Hráči ve předu vůbec neudrželi míč a až příchodem Boudjemi se situace trochu změnila. Proti tomu na nás vlétla od první minuty skutečně hráčská kvalita. Ve druhé půli už to bylo o něco lepší, ale tentokráte nás opustilo štěstíčko, které jsme měli zejména v prvních dvou kolech. Ta naše kvalita přeci jen ještě trochu pokulhává.

    • Re: První branka

      Virgil1956     před 10 lety 18.08.2014 07:26 |  
      0 0

      Přesně tak, možná se tady až příliš pipláme v kravinách, když nepočítám chybu Nitranského, který ztratil zbytečně míč, tak tuhle akci Litsingiho a Mahmutoviče by nezastavila bez faulu žádná stoperská dvojice na světě. A věřím, že kdyby hrál Dobrotka, lítal by tam jak hadr na holi stejně jako Kodr s Bílkem, když hraje soupeř takhle skvělý fotbal, bránit se to dá těžko.

      • Re: První branka

        mats     před 10 lety 18.08.2014 23:05 |  
        0 0

        Asi tak... Litsingi s Mahmutovičem to sehráli báječně, to je třeba si přiznat... :-)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 17.08.2014 21:24 |  
    0 0

    Pánové, taky závidíte Plzni, že s Hradcem hraje teď?

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Mike     před 10 lety 17.08.2014 21:27 |  
      0 0

      Proč bych jí měl závidět ? Já Hradec považuji s Budějovicemi za 2 hlavní kandidáty sestupu, takže jejich výkonnost bude plus minus stejná, ať na ně narazíme kdykoliv.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 17.08.2014 21:32 |  
        0 0

        Já jen, že ve 4.-6. kole máme docela obtížné soupeře, takže jsem si říkal, že by bylo hezké po té prohře v Teplicích vyhrát nad Hradcem a spravit si náladu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Mike     před 10 lety 17.08.2014 21:42 |  
          0 0

          Třeba si Plzeň bude po dnešním zápase myslet, že to půjde samo a podcení nás.
          Já si dokonce myslím, že těžké soupeře jsme měli i v 1.-3.kole.
          Před sezonou jsem si rozdělil tabulku do 3 výkonnostním tříd-
          je to samozřejmě jenom moje subjektivní hodnocení.

          1/ Sparta, Plzeň, Jablonec, Boleslav, Teplice
          2/ Liberec, Slovácko, Dukla, Ostrava, Brno
          3/Příbram, Jihlava, Bohemka, Budějovice, Hradec.

          Takže po 6 kolech budeme mít za sebou 3 utkání s týmy z 1.skupiny a 3 utkání s týmy ze 2.skupiny. A při nejhorším budeme mít po 6 kolech 9 bodů, což je slušný průměr 1,5 bodu na zápas, dokonce si myslím, že něco uhrajeme v Boleslavi.

          Sparta třeba už má za sebou 3 utkání s týmy ze 3.skupiny a 1 s týmem ze 2.skupiny. A má také 9 bodů.

          Los na začátek těžký, ale bodově podle mě jedeme nad plán.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            quelhar (admin)     před 10 lety 17.08.2014 21:47 |  
            0 0

            Mám to podobně a bodově jedeme opravdu výrazně nad plán. Pokud budeme schopni potvrzovat vyšší kvalitu kádru proti týmům ve třetí skupině a budeme zápasy s nimi vyhrávat (venku se občas nějaká remíza snese), tak na tom budeme po podzimu velice dobře, dle mého snad opravdu i do pátého místa.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Fallen (přítel SN)     před 10 lety 17.08.2014 22:05 |  
              0 0

              Já taky. Mě šlo spíše o to, aby tři zápasy po sobě s týmy z té první skupiny nepoškodily do budoucna sebevědomí kádru, což by se mohlo nedobře projevit v zápase s Brnem a Bohemkou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              bongor     před 10 lety 17.08.2014 22:46 |  
              0 0

              Je otázkou,jestli budeme umět do zatažené obrany.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                spino     před 10 lety 17.08.2014 23:09 |  
                0 0

                V takových zápasech by měli rozhodovat Piták s Boudjemou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Sedrousek     před 10 lety 18.08.2014 06:14 |  
          0 0

          Mne vic spravi naladu az budeme jakkoliv bodovat v sobotu. A v nedeli Rumuni plichtej na Julisce

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Sedrousek     před 10 lety 18.08.2014 06:15 |  
          0 0

          Mne vic spravi naladu az budeme jakkoliv bodovat v sobotu. A v nedeli Rumuni plichtej na Julisce

  6. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    slaviator     před 10 lety 17.08.2014 21:55 |  
    0 0

    Alanore, nezlob se na mě, ale nyní dáš po dvou inkasovaných gólech Hrubešovi známku 6, i když absolutně nezvládá výběh na centry... a v minulé sezoně si rozdával několikrát 5 při čistém kontu s tím, že "Rakovan neměl co na práci a nic nepředvedl"?

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 17.08.2014 21:58 |  
      0 0

      Jo, když brankář nemá co na práci, tak zůstává na průměrné pětce. Stejně tak jsem tuším dal Rakovanovi šestku při pětce v Olomouci. :))

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        slaviator     před 10 lety 17.08.2014 22:10 |  
        0 0

        Jenže ono to není tak jednoduché. Ten brankář si může udirigovat obranu tak, že se soupeř vůbec nedostane do šancí. A nebo se může do 85. minuty procházet mezi tyčema, lehnout si na zem, mohl by zkouknout na tabletu film a dojít si pro klobásu ke stánku s občerstvením a najednou v poslední pětiminutovce se vyvalí jeden útok, kdy za nerozhodného stavu musí podržet. Top brankáři jako Čech, Casillas, Buffon, Neuer ostatně většinou za utkání předvádí právě jen pár těchto těžkých zákroků...

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 17.08.2014 22:27 |  
      0 0

      Ještě bych přidal, že vyráží i balóny které by ligový brankář chytat měl. Na druhou stranu včera ukázal velice dobrý reflex a hbitost. Za včera bych mu tu 6 asi dal taky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Sedrousek     před 10 lety 18.08.2014 06:27 |  
        0 0

        V sobotu byl Hrubes hrozne nervozni. A byl tam jeden moment kdy mohl vybehnout na kraj velkyho vapna a pomoc stoperovi kdyz na neho dotiral utocnik. Balon by chytol do ruly hru by uklidnil a rozehral. Misto toho zustal v brane a stoper musel balon odkopnout do autu a my byly porad pod tlakem. Jeste jednu chybu si vybavuju. Jak tam v klidu bezel pro balon chytil ho za carou a byl z toho roh. A o tom jak mel chytit ten balon co byl za nim a on ho misto chytani vyhodil jsem psal uz vcera. Takze suma sumarum 5-

  7. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Dobi     před 10 lety 17.08.2014 22:33 |  
    0 0

    Hubáček, Dostál, Zmrhal, Juhar, Nitianský... V mnoha komentářích dříve či nyní viníci všeho, snad i zkázy Lidic a potopení Titanicu. Ano, někdy to tak vypadá, v něčem možná souhlas, někdy až kruté. První čtyři jsem tu a tam hájil. Někdy skromně, jindy vehementně. Ale dodnes věřím, že svým způsobem VZHLEDEM K PŘÍSTUPU snad i oprávněně. Věřil jsem, že Nitru Beránek nějak usadí a na 100% dá do latě... To už spíše pomůže ta svěcená voda věnované tím misionářem proti ebole než kdokoliv cokoliv dá tohohle chlapa do nějaké fazóny. Stále jsem věřil. Do včerejška... Hůl jsem ale nad ním nezlomil. Mám doma jen pevné běžkařské a po mámě chodeckou. A ty nezlomí snad nikdo, festovná práce. Takže to je jen a jen jediný důvod, proč nad Nitrianským hůl nelámu!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      spino     před 10 lety 17.08.2014 22:45 |  
      0 0

      Tak já nevím, co by ho už mělo probudit. Změna trenéra asi těžko, to už jsme zkusili, posazení na lavičku také ne, když nastoupil, tak byl špatný jak proti špatnému soupeři (Baník), tak proti kvalitnímu soupeři (Liberec), takže jaký impulz by ho dokázal probudit už nevím. Zkusil bych ho poslat tam odkud přišel, na hostování někam do zapadákova, aby si uvědomil, že hrát v předním pražském klubu je čest, nikoliv možnost pro flákání a užívání si výhod velkoměsta.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      tantalos     před 10 lety 17.08.2014 23:55 |  
      0 0

      Ještě k tomu Nitrianskému. Myslíte, Dobi, že by Franta Veselý uhrál stopera? Nebo levého beka? Jestli to náhodou není tím, že Nitrianský svým lidským charakterem a stylem hry je spíš ofenzivní záložník než obránce? A nebyl on ještě nedávno nejlepším nahrávačem na góly?

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        honza1947     před 10 lety 18.08.2014 00:11 |  
        0 0

        Vloni Nitrák přihrál na 9 gólů a to jsme jich o moc více nedali. Skutečně je lepší dopředu než jako bek, ale když jiné beky nemáme. A i v repre U21 hrál pravého beka. A zřejmě dobře, když ho tam Dovalil stavěl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Barra     před 10 lety 18.08.2014 01:39 |  
          0 0

          Umim se ztotoznit s nazory jak tebe, tak Tantala a Dobiho. Argumentovali jste vas nazor, na rozdil od Slavisty, podle ktereho Nitriansky nezvadnul ani zapasy s Banikem a Libercem, a proto ma byt poslan "do zapadakova, protoze se flaka a uziva vyhod velkomesta".Jak lacine, populisticke a pohodlne vzdy kritizovat a hledat vinu u stejnych hracu. Diky minulou sezonu za Nitrianskeho, ktery odehral jen 2/3 zapasu a presto dal 7 golovych prihravek. Diky za Juhara, ktery odehral jen neco vice nez Nitriansky a presto dal 6 branek. Bez nich bychom byli ted v druhe lize, rozpocet by byl silne omezeny, posily ktere jsme ziskali za posledni dva mesice, by stezi u nas hraly. Budme kriticti, budme ale take spravedlivy. A jak spravne poznamenal Tantalos, berme v uvahu pozici, na ktere Nitriansky a spol jsou nasazeni. Nebo si vazne umite predstavit ze by napriklad Standa Vlcek hral praveho beka?

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          tramp8     před 10 lety 18.08.2014 02:04 |  
          0 0

          pokusím se zhodnotit výkon hráčů v Teplicích

          Podotýkám, že jsem seděl na hlavní tribuně křížem od našeho kotle.
          Proto se mi první půle hodnotí špatně, měl jsem to daleko.

          Hrubý 6 - určitě špatně vybíhá a je v těch situacích mnohokrát nejistý, ale na čáře je naprosto fantastický. Rozehrávka snad až na jeden případ dobrá.

          Nitrianský 4 - nemyslím si, že za ten první gól až tak může, odkopával v souboji, je tedy logické, že to nebyla špatná přihrávka,
          jeho výkon velmi nevýrazný, ale bránil podle mne s větší snahou, než jindy, otázka je na Vukadinoviče, že mu vůbec nepomohl

          Bílek 3-4 - kapitán o kterém nikdo nevěděl, výkon na 3, obětavost na 9, obrana hořela první půlhodinu a on byl nejzkušenější

          Kodr 3 - zápas mu bohužel nevyšel, Litsingi a Mahmutovič je pro něj zatím jiná liga, rozehrávku bude mít do budoucna určitě výbornou, ale bránit tyto hráče v tomhle věku nemůže

          Juhar 2 - tragédie, v obraně se několikrát vůbec naprosto nepochopitelně vůbec nevyskytoval, pokrytí hráče je pro něj španělská vesnice, navíc nevím jestli si toho někdo všiml, při trestných kopech soupeře zásadně nikoho nehlídá, je úplně mimo dění a jediné o co se stará je, aby soupeř nebyl v ofsajdu, protože hraje za zády spoluhráčů nejblíž k vlastní brance. To by mně v žákách trenér "zastřelil", v obraně nemá co pohledávat. Při jeho výletech dopředu jsem si nevšiml, že by za něj mimo jedné vyjímky zaskočil Černý

          Vukadinovič 1 - prostě vůbec nic, ani dopředu, ani dozadu, zbytečný hráč, měl být střídaný dřív, než Balaj

          Baes 4 - na něj jsem se nejvíc těšil, ale zklamal mně, měl to těžké, záloha Teplic to hrála rychle od nohy a tak podstoupil méně soubojů než obvykle, rozehrávka se střídavými úspěchy, poměrně často jen dozadu

          Zmrhal 6 - opravdu se mi hodnotí špatně první půle, bylo to daleko, ale nejlepší (druhá půle) hráč zápasu, všechny přihrávky dopředu, několik kolmic, důrazné i tvrdé bránění, minimum zkažených přihrávek, přitom žádná!! alibistická, vím, že si tím u mnohých naběhnu, ale já seděl přímo nad ním. Po příchodu Pitáka se hodně stahoval doleva

          Černý 3 - nepomáhal obraně, běhal hodně bez efektu, na to, že hrál pouze ofenzivně až snad na jednu či dvě vyjímky prakticky nic nevymyslel, pořád mu něco chybí ke zhodnocení jeho snahy
          ¨
          Škoda 5 - první půle - jedna vyhraná hlavička nikam, druhá půle mnohem lepší, určitě je to zásluhou lepších přihrávek, pětka hlavně za gól

          Balaj 3 - známka jen za to, že se nedokázal uvolnit, aby dostal slušnou přihrávku, s míči, které dostal si neporadil tak, aby ohrozil branku soupeře, střídání bylo spíš na vrub toho, že nás Teplice přehrávaly v záloze

          Boudjemaa 5 - není to ten top hráč z podzimu, ale ten hrát prostě musí, na Beránkovi je, aby mu našel místo, většina z nás viděla, co dokáže, ke konci, ale vadnul. Co takhle půl na půl s Pitákem

          Piták 5 - měl tam být mnohem dřív, ale opět hrál ve středu, levou stranu jsme tím dost vynechávali, ale myslím, že to nevadilo, konečně nám přestaly hrozit další góly, pokud by nehrál Balaj, ideální dvojice s Boudjemaou

          Diop nehodnocen, nestihl se potkat moc s míčem, ale gól v poslední minutě v podstatě pojistil svým důrazem

          Na závěr chci poznamenat, že bych (po bitvě je každý generál) si netroufl postavit Kodra proti tak kvalitnímu útoku, když mám zdravého Dobrotku. Ale přikláním se k tomu, že MBVCD.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Sedrousek     před 10 lety 18.08.2014 06:36 |  
            0 0

            Juhar nehlidal hrace protoze si vzdycky vybral toho spatneho na kteryho mic nesel. Jeho smula ze tam porad byly dva a to se uhlidat neda. Proste kdyz ti zaloznik nepomuze tak se muzes rozkrajet a stejne je to k nicemu. Ale vsichni pak nadavaj tobe. To stojis mezi nima a az dostane prihravku tak na nej vybehnes. Ses tam pozde a oni si te tam vodej jak se jim zachce

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            slaviator     před 10 lety 18.08.2014 14:24 |  
            0 0

            ad Juhar - " při trestných kopech soupeře zásadně nikoho nehlídá, je úplně mimo dění" - ano, my totiž hrajeme při obranných standartkách čistě poziční obranu, nikoli osobní nebo mix...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        stromovous (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 10:59 |  
        0 0

        Ježiš to je úlet, Tantale. Pokud hraje na beku, hodnotíme ho na beku. Tím spíš, když on prostě obráncem je, není to Franta Veselý přeučený na beka hrající tam z nouze. No a až/pokud bude někdy hrát ofenzivního záložníka, zhodnotíme zas jeho hru na postu záložníka.

        To, že je hodnocen špatně přece neznamená nějakou averzi k němu nebo to, že by na jiném postu/v jiném týmu/v jiném zápase nemohl být hodnocen lépe nebo že v minulosti několik dobrých výkonů nepředvedl.

        A to, že byl nejlepším nahrávačem přece neznamená, že teď hraje dobře a že teď má být hodnocen jinak, než podrůměrně.

        To, že se před špatnými výkony beků nezavírají oči může vést jen k pozitivům, jako např.: a) snaha přivést někoho jiného b) snaha s nimi více pracovat a vštěpovat jim návyky c) zkusit jiné hráče. Samozřejmě to jsou úkoly spíše pro trenéra a vedení, avšak to, že si někdo nalije čistýho vína je prvním krokem a my - jako fanoušci - ostatně nic jiného v záležitosti obránců dělat nemůžeme, než jim fandit (panebože jak já jim fandím a jak jim přeju, aby něco zahráli!) a hodnotit je.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Petr9608     před 10 lety 18.08.2014 05:08 |  
    0 0

    No teda, tak jako výsledky Liberce mi dodávaly před 3. kolem optimismus, tak před 5. kolem mám trochu z Plísně pesimismus.

    Los jeden zatracenej, těžkej....

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Navyseals     před 10 lety 18.08.2014 06:43 |  
      0 0

      Plzeň jsme doma zatím vždycky přehrávali, pokud jim nepomohla penalta nebo Hub.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 07:10 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem.
        Vidíš Alanore, tentokrát naprostý souhlas a to do puntíku.
        K zápasu se vracet nebudu. To jsme viděli všichni a plus mínus se v názorech shodneme.
        Já bych si troufnul jen souhlasit více s těmi, kteří si myslí to co já, a to je, že M. Beránek tentokrát netrefil sestavu. On to, podle mne, poznal během několika minut, že to prostě netrefil. Na place měl být od začátku Dobrotka a měli jsme už od začátku zkusit posílit zálohu buď o Damiena, nebo Gecova. Ale to je jen kdyby. M. Beránek, jak ho znám, si to všechno v hlavě přes neděli probral a ví, kudy a jak. Kodra bych nezatracoval, druhý poločas byl od něj určitě lepší, navíc je to mladý kluk a musí se sním pracovat, podle mne je to velmi šikovný kluk a možná pro naší Slávii zatím "nevybroušený klenot".
        Bílek byl asi naším nejlepším hráčem a M. Škoda, to je tedy unikát. Moc se líbilo, že ten kluk tam prostě jde pořád..... Ten zápas jsme potřebovali, alespoň odpadnou ty šíleny kecy od pisálků a komentátorů, jak jsme se viděli Bůh ví kde a pod. M. Beránek to velmi dobře, tvrdě ale slušně utnul. Budeme mít čas na práci, no a Plzeň to bude "match".
        Favorité určitě nejsme, ale budeme doma a tak to prostě zkusíme tak, jako proti Liberci nebo Ostravě. Protože to ani jinak prostě zatím nepůjde. Plzeň je herně a kvalitou někde jinde než mi, ale na Slovácku jsme taky i když s pořádnou klikou vyhráli a proč?? Protože jsme se prostě "rafli".
        Nechme kluky se připravit a doufám, že na Plzeň bude "plnej barák".
        Tak všem přeji pěkný den a ať vidíme i "pěkné zápasy" v kvalifikaci do pohárů.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          JS (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 07:49 |  
          0 0

          Zdravím,
          sdílím Váš názor - myslím si, že muselo být jasné po první pětiminutovce, že proti ultra-ofenzivním Teplicím nemůžeme hrát 4-4-2, tedy se zálohou, která bude neustále přečíslována. Kodr byl chyba, stejně tak měl hrát od začátku jen jeden útočník. Beránek akorát nemohl střídat už v desáté minutě..

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Navyseals     před 10 lety 18.08.2014 07:56 |  
            0 0

            Co udělal Kodr špatně? První gól byl Nitrianskýho a druhej Juhara s Baézem. Kodr naopak vybojoval několik balónů a byl bezchybnej ve vzduchu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Aloha     před 10 lety 18.08.2014 10:26 |  
          0 0

          Kodra určitě nikdo nezatracuje a určitě z něj bude jednou špičkový fotbalista, akorát Teplice na něj zatím byly trochu moc. Na druhou stranu mu takové zápasy, kdy bude hrát proti nadstandardním protihráčům, pomohou rychleji se zlepšovat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            tantalos     před 10 lety 18.08.2014 12:01 |  
            0 0

            Jestli na Kodra bylo něco moc, potom tři těžké zápasy za tři dny - s takovou frekvencí o body jistě nehrál. Přesto utkání zvládl velice dobře.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              tantalos     před 10 lety 18.08.2014 12:05 |  
              0 0

              Pardon - tři zápasy za šest dní.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 15:17 |  
                0 0

                Dobrý den Tantale přeji.
                I to je možné. Nijak jsem doufám výkon Marka v tomto zápase nesnižoval. Marek Kodr je velká naděje a už teď bude dost sledován. Tak to prostě ve fotbale chodí. Věřím tomu, že to zvládne, Míra Beránek ví, že si musí prostě nástupce vychovat a to nejen na pozici stopera. Snad se to povede.
                Tak "Vávro na Plzeň"............ :-)
                Sokrates55

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  tantalos     před 10 lety 18.08.2014 22:12 |  
                  0 0

                  Milý Sokrate,
                  fotbalu rozumíte velice dobře a málokdy si troufnu s Vámi o něčem polemizovat, i když právě polemika nám pomáhá své názory formulovat a při tom si je upřesňovat.
                  Snadno se ale naštvu. To když třeba Kornovo chce Hurku "vyprat", protože je zřejmě špinavý. Navyseals (který nejspíš mariňáka nikdy neviděl,) srovnává Gecova se šimpanzem.
                  Ani naprostá většina sparťanů není vůči hráčům Slavie tak sprostá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        zeleznik2     před 10 lety 19.08.2014 17:27 |  
        0 0

        Přesně tak, poslední zápas jsme na ně vlítli a nebýt těch našich chyb a hlavně neuvěřitelné střelecké impotence jsme s nimi prohráli, no a u nich jsme mohli dvakrát za sebou vyhrát, rozhodně pro mne lepší soupeř než Teplice.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 08:24 |  
    0 0

    Důležité je, že jsme se pro druhý poločas zlepšili alespoň v té obraně. Minulí ročník byla situace jiná, první poločas nestál za nic, pokaždé se vyhlížela přestávka, ale druhý poločas, který následoval, byl ještě mnohem horší.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Ferguss     před 10 lety 18.08.2014 08:54 |  
    0 0

    Hodně se tu probírá nasazení Marka Kodra (prosím Alanora aby opravil v článku jeho jméno:). K tomu bych měl dvě poznámky. Podle mého nezahrál špatně, ale celé obraně chyběl šéf, což je role, kterou v žádném případě neměl plnit Kodr, ale Bílek. A za druhé, pokud vnímáme Slavii i z obchodního hlediska, tak Kodr má v tomhle ohledu výrazně větší potenciál než Dobrotka. Jeho nasazení mělo i tuhle logiku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 18.08.2014 09:07 |  
      0 0

      opraveno

  11. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 09:01 |  
    0 0

    Ahoj všichni. Já také plně souhlasím s hodnocením. Moc se mi nelíbí taková slova jako vyloučit z kádru apod., která čtu v komentářích. Asi momentálně na to abychom si koupili 15 špičkových fotbalistů nemáme. Beránek na tréninku musí poznat, kdo jak je na tom. Výsledek na tu naši bídu je v podstatě super ale teď musí hráči pořádně zabrat. Lépe hrát umí, to už jsme viděli. Já byl na Plzni v Budějovicích a tenhle náš výkon by určitě nestačil. Za klukama prostě musí hořet tráva, jinak se budeme těžce propadat. Snad je Beránek nabudí!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Falk     před 10 lety 18.08.2014 09:11 |  
      0 0

      Po třech zápasech přišel bodový půst,žádná tragédie.Beránek nemění vítěznou sestavu a to se mi líbí .V tomto zápase hlavně v první půli nám nešlo nic,hlavně záloha byla katastrofální ,nasazeni Kodra bylo správné,tentokrát vůbec nevyšlo střídání,ale trenér si to určitě sám rozebere, už se těším na Plzeň ,nejhorší N,V,a i Z nic nehrál

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 09:12 |  
      0 0

      Tady o koupi 15 kvalitních fotbalistů nikdo nemluvil, rovněž ani o vyřazení tolika hráčů z kádru. Nám by bohatě stačil jeden, který by nepustil Nitrianského do základu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Navyseals     před 10 lety 18.08.2014 09:16 |  
        0 0

        chodilo to hlavně přes Juhara

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          koudys2 (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 10:19 |  
          0 0

          Nebavíme se snad pouze o tomto utkání. Ač jsem Juhara nikdy neměl moc v oblibě, tak v zápase s Ostravou a hlavně Libercem mne přesvědčil, že umí zahrát i dobrá utkání. Zatímco Nitrianský mě za dobu, co je ve Slávii, snad nikdy nepřesvědčil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Divizni (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 09:12 |  
      0 0

      Ještě doplním. Hrát na jednoho útočníka je nesmysl. Teplice zase takový super mančaft nejsou. Tam prostě šlo o přistupování k hráčům. Tam byla chyba a to není složité. Jen se asi musí lépe klukům vysvětlit.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Aloha     před 10 lety 18.08.2014 09:49 |  
    0 0

    V zápase s Teplicema se prostě naplno projevila naše slabost na krajích pole a to se týká jak krajních obránců tak i krajů zálohy, který jim taky moc nepomůžou a do toho se ještě přidává Hruběš, který se bojí hnout ze základní čáry a tak nesbírá centrované míče ze strany. Pro začátek asi bude stačit, aby se do hry vrátil Mikula (uvidíme v jaké formě) a vysvětlit Černýmu s Vukadinovičem kde se mají pohybovat. Každopádně na stranách je hodně silná Plzeň i Sparta a proto s nima asi budeme ještě v této sezóně tahat za kratší konec.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 18.08.2014 09:57 |  
      0 0

      Přesně tak, Slovácko a Liberec svoje šance po křídlech nevyužili, kdežto Teplice ano. Krom Mikuly bych do základu postavil i Karla Pitáka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Aloha     před 10 lety 18.08.2014 10:24 |  
        0 0

        Nj ale popravdě nevím kam s ním, pokud by šel Karel na kraj, tak nám to při jeho rychlosti průchodnost krajů nezlepší, takže jedině na střed zálohy, ale to by zase musel sedět někdo z dvojice Balaj, Škoda

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          zeleznik2     před 10 lety 19.08.2014 17:29 |  
          0 0

          Právě místo Balaje, ikdyž v Teplicích ho v tom nechal záloha hodně vykoupat.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 18.08.2014 09:51 |  
    0 0

    Nitrianský 2 jinak souhlas.

  14. Záznamy utkání

    huhu     před 10 lety 18.08.2014 10:45 |  
    0 0

    Prosím Vás, nemáte někdo stažené kompletní zápasy Slávie z letošní sezony příp. někde uložené? Moc rád bych si je všechny stáhl.

    Mám takový pocit, jakoby tu někdo dával na některé odkazy, ale nepodařilo se mi to zatím dohledat.

    Předem děkuji

  15. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Travinho     před 10 lety 18.08.2014 10:59 |  
    0 0

    Jen bych se tady chtěl pozastavit k tématu Hrubešova chození/nechození na centry. V tomhle mi bohužel v mnohém připomíná Radka Černého, který ovšem ve 40 letech a se 188 centimetry neměl zdaleka takové fyzické možnosti jako Karel a proto jsem mu to tolik nevyčítal. Co mne ovšem u Karla zaráží je to, že v juniorce si pro takovéhle míče zcela běžně chodil a v áčku jen stojí na čáře. Zaprvé to chce práci s jeho psychikou a ještě důležitější je zmínit, že juniorská liga, kde se nechytá pod žádným tlakem, je pro golmany naprosto nedostačující soutěž a jen stěží je může připravit na ligu. Tudíž tady Karlovi strašně moc chybí jakékoliv hostování ve 2. nebo i 3. nejvyšší soutěži, tohle bohužel u brankářů moc přeskočit nejde. Nemluvím jen o psychické stránce, ale i o závarech přes které se musí k míčům dostávat a které jsou i v přeboru větší než v juniorce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      leoneig     před 10 lety 18.08.2014 12:24 |  
      0 0

      Taky mě to zaráží,reflex má fantastickej,ale tohle je zatím jeho velká slabina..Proti Plzni v tomto ohledu nejsem moc klidnej,viz mých pár slov níže...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        bongor     před 10 lety 18.08.2014 20:27 |  
        0 0

        Já jsem z Hrubeše poněkud nervozní,přijde mi trochu bojácnej a to bude i to o tom jeho vybíhání.Musí se otrkat a to není záležitost několika zápasů.Už když nastupujeme je podle výrazu vidět,že má obavy,i jemu chybí Berkovec,aby se vzájemně podpořili.Brankář to bude kvalitní,ale v současné době je škoda,že Berky není fit.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 12:16 |  
    0 0

    Pánové, někteří z vás jsou - oproti mně - znalci i slávistické mládeže, tak se chci zeptat, hrál Kodr někdy v minulosti i na beku nebo to je čistokrevný stoper? Uměl-li by totiž i na kraji obrany (čistě hypoteticky, což já nevím), mohly by se vyřešit dva problémy jednou ranou, tedy jak přetlak na stoperu (Latka, Dobrotka, Bílek, Kodr) i jistý "podtlak" na beku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 18.08.2014 13:07 |  
      0 0

      Kodr hrával mimo stopera hlavně defenzivního záložníka. Nepamatuju, že bych kdy četl nebo viděl, že hrál na kraji obrany.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      no-nick     před 10 lety 18.08.2014 13:09 |  
      0 0

      Mne nepřišel úplně jisty v rozehravce, tak bych se ho na beku, kde musí předvést s míčem trochu více, docela bal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Travinho     před 10 lety 18.08.2014 18:27 |  
      0 0

      Kodr na kraji určitě ne, naopak pamatuju si jak hrál Dobrotka ve Slovanu pravého beka a docela solidně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        stromovous (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 23:07 |  
        0 0

        Řekněte to někdo Beránkovi :)))

  17. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    leoneig     před 10 lety 18.08.2014 12:19 |  
    0 0

    Ahoj Alanore.ahoj ostatní.
    Co se hodnoceni týče převážně souhlas.výkon to z naší strany nebyl moc dobrý,bylo to spíše galapředstavení Teplic,proto chápu ty nízké známky. Souhlasím i s názorem Sokratese,že MB tentokrát sestavu netrefil(a že si toho byl brzy,ale pro vývoj zápasu již pozdě vědom)střed hřiště obzvláště v prvním poločase, to byl doslova průchoďák. Baez nestíhal,Zmrhal snad jako kdyby neexistoval.To samé platilo pro kraje obrany a vlastně i zálohy. Připadá mi z tohoto hlediska tudíž dost nefér házet to na stopery,což jsi Alanore ve svém hodnoceni provedl. Zmrhal a třeba u Vukadinovic nemůžou mít větší známku,než pro mě hlavní viník prohry,Nitriansky.To jen jeho laxností jsme dostali Teplice do varu,kdoví,já by to vypadalo nebýt této velehrubky. Názor,že byla chyba,že nehrál Dobrotka místo Kodra nesdílím,při této podpoře ze zálohy by tam mohl stát klidně John Terry v nejlepších letech a neudělal by s tím vůbec nic. Kodrovi i Bilkovi bych za jejich bojovnost a obětavost při hašení průserů jejich kolegů dal vyšší známky,než nehrající záloze. Hrubeš jinak chytal dobře,zabránil ještě většímu přídělu. I přesto musím však konstatovat že bych byl klidnější,kdyby proti Plzni chytal Berky,na rozdil od Hrubeše umí lépe vybíhat a při představě početných centrů proti Plzni moc klidnej nejsem.Jenže Berky je na měsíc mimo a je otázka,zdali by mělo logiku dát do brány Rakovana.Sám o tomto nejsem úplně přesvědčen, v přípravě nicméně chytal dobře,třeba by to za zkoušku stálo..

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      leoneig     před 10 lety 18.08.2014 12:29 |  
      0 0

      Oprava: Vuk větší či stejnou známku jako Nitro.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mart01     před 10 lety 18.08.2014 12:30 |  
      0 0

      Nevidím důvod ke změně brankáře a nechápu vás. Karel neudělal ani jednu chybu za ty 4 kola. Několikrát nás podržel. Že si nechodí pro centry je věc druhá, ale našel bych x výborných brankářů v zahraniční, kteří si pro ně také nechodí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Pepino44     před 10 lety 18.08.2014 12:50 |  
        0 0

        To máš pravdu,nemusí se chodit daleko,stačí se podívat na Čecha, ten taky nevyběhne a když,tak je z toho průser. Přesto je několik let označován za jednoho z nejlepších brankářů. I když u Čecha bych to možná viděl také na nějaké omezení kontaktními čočkami. Nevím,já je nemám,ale nemůže mu umělé osvětlení do čoček házet nějaké odlesky?

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          slaviator     před 10 lety 18.08.2014 16:44 |  
          0 0

          Čech už před pár lety podstoupil laserovou operaci očí a kontaktní čočky už nemá

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          leoneig     před 10 lety 18.08.2014 17:18 |  
          0 0

          Máme 3 vynikající gólmany,nevidím důvod je občas neprotočit..

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 13:03 |  
        0 0

        K tomu dodám škoda že není Berky zdravý ted by možná přišel jeho čas,pořád má před sebou jeho sezonu u čochtana,kde jim zachránil ligu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        leoneig     před 10 lety 18.08.2014 17:14 |  
        0 0

        Psal jsem,ze Hrubeš bez chyby,nicméně pocitově bych udělal změnu.Podle mě by teď byl ten správný čas dat tam Berkyho..Ano gólman není náš největší problém,ale špatné výběhy nas mohou v následujících zápasech stát body..To není nic,proti Hrubešovi,prostě bych vsadil na vetší zkušenost ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 18.08.2014 17:16 |  
          0 0

          Berkovec je ale zraněný a ještě měsíc bude.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            quelhar (admin)     před 10 lety 18.08.2014 17:17 |  
            0 0

            sorry za dva příspěvky. Berkovec je zraněný a Rakovan zas není o tolik zkušenější.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              leoneig     před 10 lety 18.08.2014 17:25 |  
              0 0

              Jj,vím,psal jsem to výše ve svém větším příspěvku. :) S nasazením Mateje sám nevím,tam ten rozdíl v kvalitě opravdu není velký..

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              leoneig     před 10 lety 18.08.2014 17:31 |  
              0 0

              Samozřejmě je to co by kdyby..Mám trochu strach,aby nás ty nepovedené či žádné výběhy nestály v zápase s Plzní aspol body..

  18. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 13:17 |  
    0 0

    s hodnocenim stoperu jednoznacne nesouhlas.
    1. gol jde za nitrianskym. hraci teplic paradne zvladli tukes. to se dle meho nezoru nedalo ubranit.
    2. gol byla ztecovana strela. jinak obrana nestihala, ale zejmena kraje a to jak Juhar, tak Nitriansky.
    z meho pohledu to bylo zapricineno slabou podporou od zalozniku (mina a vukadinovic) stred zalohy pak byl v podstate vyrazen ze hry. s prichodem damiena se hra zalohy preci jen zvedla, ale to uz byli teplice na koni.

    z nasich hracu jsem videl aspon snahu s vysledkem neco udelat a skoda nevyuzite sance (penalty) milana cerneho. videl jsem pouze na stadionu a z prispevku niz lze usuzovat, ze se mel milan snazit hrat. jestli jej ale zatahnul.. to je jedno.

    z meho pohledu pekny vyjezd. hodne lidi, dobre se fandilo az na ty blbce co hazeji horcici, kecupem, chlebem a pivem,ci kolou po rozhodcim. na hriste proste nic nepatri.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 19.08.2014 17:32 |  
      0 0

      Asi to měl Míra postavit jinak, Míňa i Vukadinovič laborovali se zraněním, takže i to mohlo ovlivnit jejich výkon, ale Boudjemaa měl hrát od začátku místo Baéze, ten rychlostně nestačil a Piták místo Vukadinoviče, ale po zápase každý generál.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Slawek     před 10 lety 18.08.2014 14:09 |  
    0 0

    Nelíbí se mi papouškování podle některých novinových článků typu : Tepličtí mohli vést po dvaceti minutách 4:0 a pod. Vážení, kdyby mohli, tak by jistě vedli, jenže to je fotbal a vedete až když se podaří dát gól. A oni dali jen dva, o jeden více než naši kluci. A to ještě ten druhý s přispěním teče našeho obránce. Tolik na úvod. Tím vůbec nepopírám, že naši hráli mizerně. Teplickým se náramně vydařil vstup do utkání, takový možná už nezopakují. Náš tým si teprve na sebe zvyká, zatím hraje venku o poznání hůře než doma, kde to stačí ubojovat. Neudržíme míč a hrajeme podobně jako včera Hradec. Nemyslím si, že s Dobrotkou by to bylo jiné. Kodr určitě nezklamal i když je jasné, že Latka to není. Ale to přece není jeho vina. A první brance by nezabránil ani Latka, protože teplickým se povedl ťukes, který by patrně ani na vyžádání nezopakovali. To se někdy stává. Jen mi vadí, že u jsme dost často my. Osobně si myslím, že opět zahrála špatně komplet záloha. A od toho se všechno odvíjí. Dozadu i dopředu. To mužstvo potřebuje dotvořit a stále nám chybí tvůrce hry, jako je např. Horváth, Zavadil apod.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Slawek     před 10 lety 18.08.2014 14:11 |  
      0 0

      Oprava : Jen mi vadí, že jsme u toho dost často my.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        quelhar (admin)     před 10 lety 18.08.2014 15:07 |  
        0 0

        Ale my přece máme tvůrce hry. Dokonce dva, a oba dokonce lepší než je třeba Zavadil. Máme Pitáka a máme Boudjemaau. Oba jsou po zranění a vrací se do kondice pomalu, ale v kádru A týmu je máme.

        Myslím, že jedna z lekcí ze zápasu v Teplicích je, že proti silnějšímu soupeři si nemůžeme dovolit hrát s Balajem a Škodou, protože pak jsme přečíslení v záloze. Proto bych čekal, že Beránek proti Plzni i poté v Mladé Boleslavi zvolí raději rozestavení s pěti záložníky, kterým otupil tlak domácích už v Teplicích.
        Tedy v ideálním případě bych osobně sestavu proti Plzni viděl takto: Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Zmrhal - Černý, Boudjemaa, Piták - Škoda.
        Problémem může být stále nedokonalá kondice Boudjemaay a Pitáka, proto může být risk postavit oba dva do základní sestavy, zvlášť když lze očekávat, že budeme větší část zápasu běhat bez míče. Možná by proto bylo lepší si jednoho z nich nechat na lavičce. Jsem zvědavý, jak to trenér vyřeší.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 18.08.2014 14:12 |  
    0 0

    Hodnocení Idnes, nejlepší 1, nehorší 5

    1 - nikdo
    2 - nikdo
    3 - Hrubeš, Kodr, Piták
    3,5 - Boudjemaa
    4 - Baéz, Bílek, Juhar, Nitrianský, Škoda, Zmrhal
    4,5 - Černý, Vukadinovič
    5 - Balaj

    Diop nehodnocen.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      slaviator     před 10 lety 18.08.2014 14:33 |  
      0 0

      Tedy dle známkování na SN to odpovídá takto:
      Hrubeš 5 - Nitrianský 3, Kodr 5, Bílek 3, Juhar 3 - Vukadinovič 2 (Piták 5), Baéz 3, Zmrhal 3, Černý 2 - Škoda 3, Balaj 1 (Boudjemaa 4).

      Myslím, že to v zásadě odpovídá (i když u pár hráčů je to trochu přísné) realitě - Kodr nejlepší z obrany, ze záložníků Boudjemaa oživil hru a Piták byl o chlup lepší než on.

      Nitrianskému bych osobně ale snížil o stupeň známku, Bílkovi o stupeň zlepšil, Černému o stupeň zvýšil také a Škodovi o jeden stupeň také.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 14:27 |  
    0 0

    Hodnoceni vidim jako dost prisne, hlavne u stoperu. S takhle kvalitni hrou se tym jeste nesetkal, kdyz se na obranu vali takovyhle utoky, je za blbce kdekdo. Je treba soucinnosti celyho tymu, aby se to nestavalo.

    Otazka je, jestli system 442 je vhodny proti kvalitnim souperum. Uz v predchozich zapasech jsme byli vzadu nekdy precislovani, ale souperi nemeli takovou kvalitu a rychlost. Beranek to videl a tak stahnul Balaje. Jsem zvedav, jak nastoupime proti plzni.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 18.08.2014 19:39 |  
    0 0

    Musim se priznat, ze tohle hdnoceni s mym vnimanim zapasu moc nesouhasi, nektere znamky, v kontextu s jinymi, me vylozene zarazily, ale abych jen neplacal, tak to vezmu poporade.

    Hrubes - S brankari mam casto problem, ze nevim jak je hodnotit, pokud nezazari. Sestka mi vsak prijde, jako za nic. Urcite vis lip nez ja, jak si hodnotil driv, ale ja bych se tady nebal 4.

    Hned s obranou mam velky problem. Zacnu asi tim, ze nikdo nezahral tak spatne, aby dostal dvojku.

    Juhar - byl podle me nejhorsi z cele obrany. Pokud bych mel jmenovat tri nejhorsi hrace, byl by mezi nimi. Dozadu horel jako papir, pricemz pro nej nemam omluvy, jako pro jine, on si mohl poradit lepe. Pokud jsem psal, ze na dvojku nebyl nikdo, vidim to na 3.

    Kodr + Bilek - Tady mam s hodnocenim pomerne velky problem. I kdyby to bylo jen o jednu znamku, jde o znamky vzhledem k ostatnim. Meli obrovsky problem s nabehy souperu. Zde, narozdil od Juhara, existuje pomerne jednoduche zduvodneni. Katastrofalni selhani zalozni rady. Pokud na vas chodej neustale rozbehnuti hraci, tak je bohuzel nemate sanci nijak zastavit. Kodr nezahral spaten, ze by zahral Dobrotka lip, je opravdu cira spekulace. Libi se mi, ze neprohrava osobni souboje, dlouho jsme nemeli takovehleho odchovance v obrane. Bilek se hodne snazil i toho hodne zachranil. Je pochopitelne otazka, do jake miry muze ovlivnit hru zalohy, predpokladam ze muze. Proto, bych mu dal podobnou znamku jak oKodrovi. Obema bych dal 4+

    Nitriansky - byl rozhodne lepsi nez Juhar. Dokonce jsem u nej videl i odpovednost dozadu jako dlouho ne. Nerikam, ze to byla naka hitparada, lepsi nez Juhar bezppochyby byl. Je to mozna dano i tim, ze se hodne utoku vedlo zleva, alee co. Pasuje mu 4

    Jak jsem minule chvalil zalohu, tak ted byla zdrojem naasi zkazy. Zejmena bych "vyzdvihl" prave minule vyzdvihovanou hru Baeze a Zmrhala.

    Baez - byl podle me nejhorsi hrac. Hlavne jeho zasluhou byla mezi nim a stopery propast velka kolikrat treba 20 metru. To je neomluvitelne a urcite je to jeho chyba vic nez Bilka. S takovouhle propasti i prumerny tym rozebira obrance, kteri na to pochopitelne nemuzou mit protihru. I kdyby mely vsechny jeho prihravky "oci" a vsechny byly presne, tenhle fakt posila jeho hru hluboko do podprumeru. 3 a skoro muze byt rad.

    Zmrhal - Nehodnotil bych tak prisne jako Baeze, ale precejen, oba jsou zodpovedni za defenzivu celeho muzstva (spolu se stopery). Za spoluodpovednost bych mu dal 3+. Ctyrka by byla oduvodnitelne, ale ne, pokud das trojku Bilkovi a Kodrovi, to opravdu ne.

    Vukadinovic nezahral dobre, trojka me neurazi, ctyrka taky ne.

    Cerny - k jeho "simulaci" bych rekl asi tolik, ze taamm byly asi tri zakroky, pri kterych nasi hraci neupadli, ale presto to fauly byly. Pokud by spadli, urcite by se piskaly. Penalta to asi nebyla no, skoda, ze se za tim micem nepsutil dal, protoze by ho nejspis v pohode stihnul.

    Skoda, Boudjemaa a Pitak dosahli na prumernou znamku po zasluze. Boudjemaa po kritice v poharovem utkani ukazal kvalitu. Ze zakroku Matuly se sice asi nevzpaamatoval, ale dobry je, ze jjeho pritomnost naa hristi neni nutny, a proto muze dostat cas, dostat se zpatk do formy. Pitak je jeden z neejjlepsich stridajicich hracu v lize. O jeho nasazeni v zakladu me alee stale muze presvedcit jen jeho dobry vykon az v zakladu skutecne nastoupi. Skodu zachranila ta uzasna haluz :)

    Balaj - jak hodnotit hrace, kterej se nedostane k jedinemu mici ne vlastni vinou? Nevim :)

    Diopa si zhodnotit dovolim..Videl jsem ho kdyz stridal, a pak u Skodova golu. To je cely :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 19.08.2014 17:21 |  
      0 0

      Nitrianský lepší než Juhar?asi fakt ne, Juhar hořel na Slovácku to je bez debat, ale pak dva zápasy dobrý, s Libercem dokonce velmi dobrý, v Teplicích byl špatný to je bez debat, ale směrem dopředu aspoň zkoušel střílet, Nitrianský možná o chlup lepší v defenzívě, ale ten první gól začal právě jeho špatnou rozehrávkou a ten návrat z útoku ledabylý, ten hráč prostě na základ není, snad bude Mikula k dispozici jinak to nechci vidět. Hrubeš po zásluze to co tam chudák musel zlikvidovat to byl neuvěřitelný. Boudjemaa a Piták do základu jinak se zbytek souhlas.