Chance liga

Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

Stejně jako loni, tak i letos fanoušci mířící na svá sedadla v Edenu ku příležitosti prvního domácího zápasu uvidí jako soupeře sešívaných Baník Ostrava. S týmem, se kterým loni slávisté naopak sezónu končili, se utkají od 20.15 a premiérově jejich zápas nabídne Slovak Sport 2.

Pojďme si říct pár čísel na úvod - 7 je číslice označující počet ligových zápasů v řadě, které Baník nyní neprohrál. Naopak číslo 9 pak signalizuje počet zápasů, ve kterých neprohrál se Slavií. Je to možná až lehce k nevíře, ale poslední výhra sešívaných nad dříve poměrně oblíbeným soupeřem se datuje na září 2009, kdy stále pevně držel kormidlo u již pravda lehce vrávorající kocábky Karel Jarolím. Od té doby si Baník připsal více jak polovinu ze všech vítězství nad červenobílými v historii (4 ze 7). Pokud jsme tedy mohli mluvit v minulém kole o soupeři, který sešívaným v posledních letech kulantně řečeno příliš nesedí, tak o týmu z největšího hornického města u nás, to platí dvojnásobnou měrou. Mimochodem právě zápasy s Baníkem názorně ukazují onen přerod Slavie ze špičky do spodku tabulky - před nynější nepříjemnou sérií Slavia neprohrála s ostravským týmem 12 zápasů v řadě, přičemž si připsala hned 10 výher.

Zpátky však od historie do současnosti. Slavia po dlouhých letech znovu vyhrála úvodní zápas ligové soutěže a v současné době se sluní na dělené druhé příčce a ačkoliv výkon proti Slovácku v minulém kole měl do ideálu hodně daleko a šlo spíše o velmi šťastné, až se dá řící nezasloužené tříbodové nadělení, tak to přineslo možnost slávistům prohledat šuplíky, vzít do ruky prachovku a znovu začít leštit růžové brýle. Pravdou však je, že stačilo málo a slávisté mohli do Prahy odjíždět znovu s třígolovým pořízením. I proto shledávám jako velmi cenné vyjadřování trenéra Beránka, které značí, že hráči by po šťastné výhře snad v oblacích létat nemuseli, a naopak s o to větším elánem a zodpovědností nasadí čelovku a vydají se vstříc těžení dalšího dolu, toho ostravského.

Ten je však, jak bylo naznačeno v prvním odstavci, v poslední době těžko dobytelný. Tým se navíc přes letní přestávku podobně jako náš předchozí soupeř takřka vůbec nezměnil, proto se dají brát výsledky z minulé sezóny jako relevantní. Pro objektivitu je se však třeba podívat na soupeře, které šňůru Baníku provází - až na Teplice (remíza 0:0) šlo vesměs o týmy z úplného dna naší ligy, popřípadě na jaře velmi slaboučkou Duklu. Proto by nebylo patřičné onen "hot streak", tedy výraz používající se převážně v zámořských soutěžích, přehnaně přeceňovat. Na druhou stranu je otázkou, kam můžeme současnou Slavii, i s přihlédnutím k poslednímu výkonu zařadit. Jestlipak se nám stále neřadí spíše k tomu dnu, toť otázka, na kterou nám začne zase odpovídat až zítřejší zápas. Buď jak buď, první kolo Baník sehrál také v Praze, Eden však nahradila Juliska a asi nejvýstižnější shrnutí kvality a zajímavosti zápasu bude, když řekneme, že nejzapamatovalnějším momentem byl dlouhominutový výpadek proudu. Zápas provázela častá nemoc úvodních kol - tedy snaha by byla, sil je ještě dostatek, ale ta přesnost či lépe řečeno vyhranost, to nám tam kluci ještě schází. Urputně odehraný zápas tak skončil logickou bezgólovou remízou.

Vzhledem k tomu, že od posledního vzájemného zápasu nás dělí jen pár týdnů, tak si jistě všichni vzpomenou, tedy krom těch, co raději na hrůzný zápas na Bazalech zapomněli, především na duo šikovných cizinců v ostravském dresu. Jak De Azevedo, tak Narh přinášejí do českých luhů a hajů kouzla, které tamní kejklíři neznají, a bude tak třeba si na ně dát velký pozor. Na druhou stranu právě De Azevedo, hrající na pozici křídelního záložníka, je na tom s obranou podobně jako třeba náš Martin Juhar, což by mohlo být vítané hlavně pro Milana Černého, který se s ním na hřišti bude potkávat pravděpodobně nejčastěji.

Krom dlouhodobých marodů znovu chybí Slavii Dobrotka, naopak se pomalu vrací Boudjemaa, který však stále individuálně dohání fyzické manko. Od Baníku se nedá čekat nějaká přehnaná ofenzíva, proto se, i vzhledem k výše zmíněné absenci, dá očekávat tvořivější a ofenzivnější slávistická sestava. Netřeba připomínat, že pokud chce Slavia myslet na přední příčky, musí doma bodovat proti takovým soupeřům jako Baník Ostrava, i s přihlédnutím k jeho šňůře, stoprocentně. Tak se nechme překvapit. A v Edenu zdař Bůh.

kurzy bet365 - 2.05 - 3.1 - 3.5

Tip na sestavu: Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Piták - Černý, Škoda, Zmrhal - Balaj

Komentáře (163)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 14:12 |  
    0 0

    Hrubeš-Mikula, Latka, Bílek, Juhar-Baéz, Zmrhal-Černý, Škoda, Petr-Balaj

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Marcelo10     před 10 lety 31.07.2014 14:26 |  
      0 0

      Berkovec - Nitrianský, Latka, Bílek, Juhar - Vukadinovič, Baéz,Piták,Černý - Škoda - Balaj

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      zeleznik2     před 10 lety 01.08.2014 15:46 |  
      0 0

      taky si myslím, že to tak trenér postaví..

  2. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Marcelo10     před 10 lety 31.07.2014 14:27 |  
    0 0

    Nevíte jestli je pravda, že možná již zítra by mohla být představena nová posila?

  3. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    mart01     před 10 lety 31.07.2014 14:29 |  
    0 0

    Podle mě z toho Baníku všichni děláte něco, co rozhodně nejsou. Dva hráči tým nedělají. Letos budou hrát opět o padáka, což si u nás rozhodně nemyslím. Sestavu máme o mnoho kvalitnější, než Baník. Dobře, možná nesehranost může hrát určitou roli, ale kvalita je jednoznačně na naší straně. Třeba budu mluvit v sobotu ráno jinak, ale za tímhle si stojím. A teď do mě :-)

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Marcelo10     před 10 lety 31.07.2014 14:34 |  
      0 0

      Souhlasím, že kvalita Baníku je nadhodnocená, ale nemyslím si, že budou hrá o sestup.

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Navyseals     před 10 lety 31.07.2014 14:37 |  
        0 0

        Já bych řekl, že budou. Ten tým je neskutečně mladej. Svěrkoš je chodící dlaha a ti kluci opálený budou určitě dostávat kapka, takovej Matula už si brousí zuby. Oni nemají dost kvality, stačí jedno dvě zranění nebo karty a půjdou do kytek.

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Marcelo10     před 10 lety 31.07.2014 14:45 |  
          0 0

          Ale oni mají kvalitní hráče. Nejen ty cizince :) Beránek nebo Frydrych to dokazují. Pravda ale je, že ten tým je mladý, navíc nemají klasického střelce, takže uvidíme :)

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      quelhar (admin)     před 10 lety 31.07.2014 15:00 |  
      0 0

      Možná budou hrát zase o padáka, ale na konci jara i v přípravě měli výbroné výsledky a v porovnání s tím, co my jsme předvedli na Slovácku bych přehnaným optimismem vzhledem k zítřejšímu utkání tedy rozhodně netrpěl.

      Pravdou je, že od nás čekám daleko lepší výkon v souvislosti s tím, že hrajeme doma, bude nejspíš dobrá atmosféra a krom toho nastoupíme nejspíš již s Baézem v základní sestavě. Nejspíš budeme držet míč více než Baník, ale z toho mám právě trošku obavu, protože při rychlém přechodu do útoku může být Baník proti naší dosud nepříliš sehrané obraně dost nebezpečný.

      Po delším rozmýšlení a zvažování pro a proti bych základní sestavu viděl nejraději takto: Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek, Juhar - Gecov, Baéz - Černý, Škoda, Zmrhal - Balaj. S výhledem, že kolem 60. minuty vystřídá Piták Gecova a Zmrhal se stáhne do středu - zvlášť pokud tou dobou nebudeme vést a bude potřeba vstřelit branku. Uznávám, že ta sestava není příliš ofenzivní a neslibuje střelnici z naší strany hned od první minuty, na druhou stranu by ale mohla být v záložní řadě kvalitnější, měli bychom držet míč a nepustit Baník do (mnoha) šancí.

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        quimi (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 15:05 |  
        0 0

        Tak Slavia na konci jara 2013 taky zářila a jak to pak s ní vypadalo na podzim 2013 všichni víme :-)

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Barra     před 10 lety 31.07.2014 15:10 |  
          0 0

          Zapomnel si, ze odesel Hub -:)

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          quelhar (admin)     před 10 lety 31.07.2014 15:19 |  
          0 0

          Ano, takový propad může samozřejmě potkat i Baník. Ale jsem dalek toho si myslet, že se tak stane už tento pátek.

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        electropope     před 10 lety 31.07.2014 16:30 |  
        0 0

        Na levem kraji zalohy bych radsi videl Petra (predpokladam, ze mu Beranek promluvil do duse) a Zmrhala kdyz uz nekde, pak na miste Gecova.

        Ocekavam vitezstvi; Banik je mozna na vzestupu, ale porad si myslim, ze mnoho slabsich tymu v lize nepotkame. I s prihlednutim k jeho vykonu na Dukle nepokladam prehnany respekt za opodstatneny. Beranek bude mit navic oproti minulym sezonam luxusni paletu moznosti, jak reagovat na pripadny nepriznivy vyvoj utkani (dost mozna dlouho pretrvavajici stav 0:0, na vitezstvi asi Banik hrat nebude) diky jmenum jako Boudjemaa, Pitak, Vukadinovic nebo (snad) Prosek mezi nahradniky.

        Neskromne tipuju konecny vysledek 3:0 a navstevu tesne pod hranici 9000 divaku.

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Barra     před 10 lety 31.07.2014 18:53 |  
          0 0

          Budoucnost patri odvaznym,ja jsem tedy vetsi 'zbabelec' :-). Nebudu se zlobit, kdyz tvoje prognoza vyjde.

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            electropope     před 10 lety 31.07.2014 20:55 |  
            0 0

            Když jsem si dole přečetl asaninův příspěvek, kus optimismu mě opustil, ale aspoň na 2:0 si trvám. :)

            • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

              knl66 (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 21:27 |  
              0 0

              Taky bych to viděl na 2-0, ale návštěvu tak optimisticky nevidím. Pokud se nás tam sejde 6-7tisíc, bude to hodně. Největší vlna dovolených je tady.

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            electropope     před 10 lety 01.08.2014 06:09 |  
            0 0

            A aby bylo moje tipovani uplne, v noci na dnesek se mi zdalo, ze jsme vyhrali 5:3 dvema goly senegalskeho utocnika, dvema Jardy Zmrhala a jednim Milana Skody. :)))

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Virgil1956     před 10 lety 01.08.2014 08:05 |  
          0 0

          Petrovi je zbytečné mluvit do duše. V tom klukovi to prostě není, tak to z něj trenér sotva dostane. Leklá ryba. Není ani o chlup lepší než Zmrhal.

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Betynka58     před 10 lety 31.07.2014 19:02 |  
      0 0

      Souhlasím. Řekl bych, že Baník svými výsledky v posledních letech kopíruje, s mírným zpožděním, výsledky Slavie. Proto si myslím, že po jeho jarním vzedmutí přijde letos kocovina (podobně jako přišla na Slavii po loňském pěkném jarním finiši), i když to v současné době na to nevypadá. Pokud zítra Baník na Slavii prohraje, tak o tom budu stoprocentně přesvědčen.

  4. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    coolair     před 10 lety 31.07.2014 14:44 |  
    0 0

    Pro redakci: celý týden je v levém sloupci ,,Příští zápasy" napsáno Baník-Slavia, takže jsem si celou dobu myslel, že hrajeme znovu venku. Až dneska jsem se dozvěděl, že to tak není a že je to chyba. Stav k 31.7. 14:45.

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      quelhar (admin)     před 10 lety 31.07.2014 14:46 |  
      0 0

      To padá na mou hlavu a moc se omlouvám, už jsem to opravil.

  5. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    postovni (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 14:49 |  
    0 0

    Nevíte někdo, jestli se bude zejtra točit zase jenom birrel? Já abych se případně psychicky připravil. Poslední léta se mi střízlivýmu výkony Slavie špatně snášej.

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      steev (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 15:31 |  
      0 0

      To by mne taky zajimalo,kazdopadne pro jistotu nepodcenim pripravu.Celkove nechapu cim jsme si ten Birel zaslouzili.

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 15:48 |  
        0 0

        Obávám, že vzhledem k tomu s kým hrajeme, tak se těch nealko sraček dočkáme.Pokusím se to zjistit u známého pořadatele který tam je dřív před zápasem a podle toho upravím pitný režim :-)

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          postovni (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 17:05 |  
          0 0

          Jestli to budeš vědět nějak brzo, hoď to prosím sem na web. Dřív to aspoň psali na oficiálkách a taky to bejvalo tak maximálně dvakrát o roka. Nevíte kdo o tom rozhoduje? Mně to připadá jako jeden ze způsobů, jak majitel stadionu bojuje proti Slavii. Bejt provozovatelem občerstvení, dost by mě to štvalo. Spolu s frontama už při 5tis návštěvě a neschopnosti zařídit, aby nekuřáckej stadion byl nekuřáckej je to jedna z věcí, která mi návštěvu významně znepříjemňuje.

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 18:37 |  
            0 0

            Tak v jednu dobu to snad šlo od tchuráka a spol. kvůli bezpečnosti jen při jednotlivých zápasech, pak při každým a ted snad zas při těch rizikových zápasech,protože lidi nadávali.Stejně si myslím že čepujou kdovíjaký naředěný nízkoalkoholový brindy upravený už v pivovaru.Ted jsem byl na ty akci v Liberci a zaboha jsme se nemohli namazat tím jejich pivem o kterým tvrdili, že to je normální co dávají do putyk,no nevěřím tomu.

            • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

              Fulham     před 10 lety 31.07.2014 20:23 |  
              0 0

              :-)))))))) zřejmě slušnej team.....

  6. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 16:08 |  
    0 0

    Tip na sestavu: Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Gecov- Černý, Škoda, Petr - Balaj

  7. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    honzah (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 17:04 |  
    0 0

    Já bych poslal sestavu

    Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek, Nitrianský - Baéz, Gecov - Černý, Škoda, Juhar - Balaj.

  8. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    lukas8 (admin)     před 10 lety 31.07.2014 17:12 |  
    0 0

    Jak funguje přenos zápasů přes iSport? Jsou tam nějaké podmínky? Bohužel zítra brzy ráno odjíždím na zahraniční cestu a tak budu mít za tuhle sezonu první černý puntík :(

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      mart01     před 10 lety 31.07.2014 17:47 |  
      0 0

      Jestli jedeš do zahraničí a chceš koukat přes isport, tak ti to nepůjde. Spustit přenos jde pouze s Česka a Slovenska.

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        edenian     před 10 lety 31.07.2014 18:43 |  
        0 0

        Nekde si vygugli jakym figlem zmenit IP adresu a pujde to. Pamatuju si, ze to tady nekdo radil Quelharovi kdyz byl ve Svycarsku.

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          mart01     před 10 lety 31.07.2014 19:41 |  
          0 0

          To ti nepomůže, protože rychlost bude opravdu malá. Jedině, kdyby narazil na nějaké VIP proxy.

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 18:28 |  
      0 0

      Zkus sportlemon, tam přenosy většinou jsou (občas nevalné kvality, ale lepší než nic).

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 19:45 |  
        0 0

        Bohužel, z prvního kola jsem letos na internetu chytil jen to, co běželo na ČT

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          lukas8 (admin)     před 10 lety 31.07.2014 19:47 |  
          0 0

          Děkuji všem pánové :c)

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            Ryange     před 10 lety 01.08.2014 15:38 |  
            0 0

            Jelikož nás dávaj na Slovak Sportu, tak určitá šance, že to na Sportlemonu bude, tam je.. Loni tam bývaly přenosy jak z ČT, tak občas i z Fandy a sem tam zázračně i ze Sazkabetu (nebo co to bylo) po zpoplatnění..

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        lukas8 (admin)     před 10 lety 31.07.2014 23:05 |  
        0 0

        Díky :)

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Knajpar (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 09:55 |  
          0 0

          ahoj, uz jsme to tu z nekym resili:-) Ja pouzivam anonymizer Katedrala.cz, neni pak uvedeno z ktere IP se prihlasujes, ja to na sluzebkach pouzivam vzdy, staci si jen vytvorit ucet a jede to staci vlozit webovku pres anonymizer , vse zadara ... good luck SKS 4ever!

  9. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    japhy     před 10 lety 31.07.2014 17:27 |  
    0 0

    Pro mě bude zajímavé sledovat, jestli, a zda vůbec, nahradí Baéz Gecova, či Dobrotku. Tudíž, jestli chceme mít ve dvojici defenzivnějších hráču jednoho echt defenzivního. Další věcí jsou kraje. Buď tam budou klasický křídla( to potom vyžaduje výrazně tvořivého hráče do středu) anebo se na kraj postaví myslitel a o křídlo se postará bek. To jsme u nás už dlouho neviděli, ale jednou ti beci prostě musí začít s útočením, jinak se asi nikam neposuneme. Jak teď hrála Sparta pohár, tak při postupném útoku stáli krajní beci většinou až za půlkou.
    Takže varianta "Slovácko", kdy byli uprostřed dva defenzivní, kraje nalepené u lajny a téměř bez podpory beků, se doufám ukázala jako nepoužitelná a půjdeme kupředu, zpátky ni krok.

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      klimi     před 10 lety 31.07.2014 17:43 |  
      0 0

      No, ale taky rudoch dostal góly tak, že krajní beci vůbec nestíhali bránit, hlavně teda Kadeřábek...

  10. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    asanin     před 10 lety 31.07.2014 18:04 |  
    0 0

    Je to sice jen statistika, ale přesto: Baník za posledních 14 utkání - z toho 7 ligových a 7 přátelských 11x vyhrál a 3x remizoval... V těchto čtrnácti utkáních inkasoval jen 6 branek... Posledních 6 zápasů neinkasoval ani jednou... Bude to sakra těžké je porazit...

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      mart01     před 10 lety 31.07.2014 18:09 |  
      0 0

      Tyhle statistiky jsou ale úplně k ničemu, to ti zápas nevyhraje. Každý zápas je jiný :-)

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        knl66 (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 21:52 |  
        0 0

        Taky pamatuji, jak jsme Baník převálcovali 1:7. A taky to není tak dlouho, co si v TV nějaký Baníkovec postěžoval v poločasovém rozhovoru "Věřili jsme si, chystáme se a stejně po 20 minutách prohráváme doma 2-0" (dával to za nás Necid).
        Statistiky se musejí přerušit, vyhrajeme.

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          PetCC     před 10 lety 01.08.2014 13:07 |  
          0 0

          Tenhle zápas mám nahranej a párkrát jsme se na něj v horších chvílích kouknul :-)

  11. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 18:46 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu že chachar má jiné typy hráčů než mělo Slovácko mám na mysl,že jsou běhavější ,tak jsem zvědavý jak bude stíhat naše obrana když soupeř bude hrát na brejky.Např.Juhar sice rychlejší je,ale obejde ho kde kdo.

  12. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    subHuman     před 10 lety 31.07.2014 19:33 |  
    0 0

    Muj "tip" ;-)

    Hrubeš-Mikula,Bílek,Latka,Juhar-Baez,Gecov-Černý,Škoda,Vukadinovic-Balaj

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Navyseals     před 10 lety 31.07.2014 19:37 |  
      0 0

      "tip" jasně, pěkná sestava :-)

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      luboslavia     před 10 lety 31.07.2014 20:58 |  
      0 0

      Subhumane,co Senegalec,už je tady a zítra zdravotní prohlídka nebo jsme bez útočníka?

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 21:17 |  
      0 0

      Teda, ten Gecov, ten se mi tam nelíbí. Raději Baéz, Hrubý.

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 13:59 |  
      0 0

      Doufám, že tu netipuješ s jistotou. To bych byl pěkně nasranej (být například MB), takhle vynášet info..

  13. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Fulham     před 10 lety 31.07.2014 20:04 |  
    0 0

    koukám na Petrolul s Plísní a dobrá atmoška...:-))) musíme se hodně snažit, aby si Damien připadal ( a hrál ) jako tam...

  14. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 20:12 |  
    0 0

    Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek, Juhar-Černý, Piták, Baéz, Zmrhal(druhý poločas Boudjema) - Škoda, Balaj

    počet diváků: 8567

    3:1 (Balaj, Balaj, Baéz)

  15. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    edenian     před 10 lety 31.07.2014 20:31 |  
    0 0

    KJ/MB pekna nakladacka.

  16. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Kajula     před 10 lety 31.07.2014 21:02 |  
    0 0

    Přátelé, pořád mám hrůzu, že ač nám první zápas ukázal, že levá strana, zejména obrana, stojí za starou bačkoru (i když tím urážím starou bačkoru), neděje se pro její posílení nic. A pokud tam bude i nadále hrát Juhar, pak příliš nevěřím na vzestup Slavie... :(

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Navyseals     před 10 lety 31.07.2014 21:03 |  
      0 0

      kdo ti řekl, že se neděje nic pro její posílení?

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Kajula     před 10 lety 01.08.2014 00:19 |  
        0 0

        Systém JPP je hezká věc, ale dokud není nic podepsáno, tak bych byl opatrný s tím, že se něco děje... Asi jako s Machovcem...

  17. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Tomski     před 10 lety 31.07.2014 21:03 |  
    0 0

    musím se podělit o jedno info, co jsem dnes slyšel...zdroj je napojený na hráče a někteří neviděli až 7 výplat + nás už dávají k arbitráži...asi to odpovídá tomu co tady říkal Jiří, případně Haindlová (že k ní chodí spousta hráčů od nás)...řekl bych, že to asi není jenom u nás, ale štve mě to dost...

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Navyseals     před 10 lety 31.07.2014 21:07 |  
      0 0

      to je podle mě blbost, takovej Zmrhal nebo Prošek by chcípli hlady

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 21:20 |  
      0 0

      no, pokud by šlo o Vošahlíka či Čonta, tak by si výplatu nezasloužili ještě déle, ani nepamatuju, kdy něco zahráli:-)

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        mart01     před 10 lety 31.07.2014 21:24 |  
        0 0

        Já si myslím, že je to nesmysl, ale byl bych rád, kdyby se k tomu vyjádřil ještě někdo, kdo má blízko k vedení.

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Tomski     před 10 lety 31.07.2014 21:40 |  
          0 0

          předávám jak jsem slyšel...když to někdo vyvrátí, tak budu jedině rád...zdroj má velice blízko k hráčům...

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            Navyseals     před 10 lety 31.07.2014 21:56 |  
            0 0

            aby to nebyl hospodskej od Tří soudků a vydedukoval si to tím, že se tam už pár tejdnů nepřišli ožrat

            • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

              Borris     před 10 lety 31.07.2014 22:29 |  
              0 0

              :-D:-D:-D teď jsem málem smíchy umřel, to se ti fakt povedlo tenhle frk:-D

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Barra     před 10 lety 31.07.2014 22:03 |  
      0 0

      Ahoj Tomski. Jsem si jisty, ze bychom v dubnu/kvetnu nedostali licenci, kdyby se dluzilo na vyplatach. Jedna se o jednu z hlavních podminek,ze nesmi byt oproti hracum zadluzenost. Také bychom ted meli pozastaveni transferu, kdyby hraci dali Slaví k arbitrazi. Nerikam, ze nemuze byl skluz, ale urcite ne 7 mesicu, stejne tak ze by Slavie byla u arbitraze. Coz neznamena ze by nemohl byt nejaky disput mezi Slavií a nejakym hracem, jako to bylo v pripade Fenina. Tam ale neslo o to, ze by Slavie nemela na jeho vyplatu, ale o to jestli Slavie mu opravnene vypovedela smlouvu, popripade o interpretaci podminek smlouvy.

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Tomski     před 10 lety 31.07.2014 22:15 |  
        0 0

        Ahoj Barro...tak s tou licencí nikdo snad neví proč nám jí nechtěli dát...taky mě to číslo sedm překvapilo (doufám, že to nebude tak horké)...kdyby mi přišlo, že si dotyčný vymýšlí tak to sem nepíšu...

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Borris     před 10 lety 31.07.2014 22:40 |  
          0 0

          To jak nám nejdřív nechtěli dát licenci a nikdo pořádně nevěděl za co, to na mě dělalo trošku dojem, jako kdyby to bylo proto že jsme prostě Slavia a té se už jen z principu nedává licence hned napoprvé. Jinak ohledně těch zpožděných výplat, tak řekl bych že to není určitě pravda. Třeba tam může být skluz třeba o měsíc, nebo o pár tydnů ale roZhodně ne o sedm. To už by se do toho dávno v tisku rejpalo a neustále by se o tom psalo. Krom toho přišel by třeba Laty nebo Balaj kdyby to tak bylo? Určitě ne, tomu věř že jejich platy nebudou zrovna na spodní hranici. Já bych byl v klidu. Tvůj zdroj samozřejmě neznám, ale je taky docela dost dobře možné že se někomu nelíbí že jsme vstoupili do ligy vítězně, že by jsme snad třeba mohli se zlepšovat a stoupat nahoru, a tak si vymyslel kravinu.

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Barra     před 10 lety 31.07.2014 22:40 |  
          0 0

          Vsak ja vim ze nepises nesmysly, stejne tak bys tu informaci nezdelil, kdybys mel pocit ze si nekdo vymysli. Tak dobre se uz zname, doufam -:)

          Co byl duvod, proc jsme dostali licenci az na druhy pokus, nevim. Nemyslim si ale, ze by nam licencni komise privrelo oko, kdybychom doopravdy dluzili na vyplatach. Jedna se o svate pravidlo, pres ktere nejede vlak - alespon u nas, ale moc bych se divil, kdyby tomu tak bylo jinak v Cesku. Od kvetna se samozrejme mohlo stat moc, jsme o 3 mesice dal, takze je mohne, ze jsou pozdni vyplaty. U nas jsme ale meli napriklad ve smlouvach, ze vyplaty za cerven/cervenec se vyplacely se skluzem, protoze klub v techto mesicich ma jen vydaje ale minimalni prijmy. Ale zase mi moc nesedi pripadna arbitraze a nase cile pusobeni na transfer trhu. Snad se nejaky zdroj blizke Slavii k tomu jeste vyjadri. Jestli ale existuje (existoval) takovy velky skluz a zadluzeni oproti hracum, tak se ani nedivim ze motivace z jeiich strany byla obcas pochybna. Vina pak ale nelezela u hracu, ale u Slavie.

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            Tomski     před 10 lety 31.07.2014 23:14 |  
            0 0

            ale to je pravě to...je normální aby klub takhle fungoval ? může v kabině dělat pořádek, když někdo dostává výplatu a někdo ne ? od Rusů žádný přísun peněz prý nebyl...těch sedm měsíců asi bude přehnané, přesné vyjádření bylo sedm výplat a neznám všechny detaily...kdybych měl spekulovat, tak napíšu, že licenci jsme dostali až poté co hráči viděli peníze...

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        quelhar (admin)     před 10 lety 31.07.2014 22:48 |  
        0 0

        Nerad se pletu, ale v licenčním řízení se dle mého dokazuje bezdlužnost k 1. lednu daného roku. Takže těch 7 výplat to teď klidně může být a na licenci by to nemělo vliv. Samozřejmě otázku arbitráže to neřeší, ale taková věc zase nemusí proskočit na veřejnost.
        Nehledě na to, že si nemyslím, že by Slavia neplatila nikomu ani Kč, pokud hráčům dluží, tak zřejmě tak, že vyplácí třeba jen část výplat a ne tak, že hráči nevidí ani korunu.

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Barra     před 10 lety 31.07.2014 22:54 |  
          0 0

          Muzes mit pravdu s tim 1.lednem.

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Tomski     před 10 lety 31.07.2014 23:21 |  
          0 0

          díky za osvětlení...informace o tom, že nedostávají nic by už dávno asi vyplavala...

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      tantalos     před 10 lety 31.07.2014 22:21 |  
      0 0

      Co jsem slyšel, tak někteří hráči dostali tvrdé pokuty za konec loňského jara. Takže možná skutečně jim byl přívod peněz přiškrcen.

  18. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    edenian     před 10 lety 31.07.2014 21:37 |  
    0 0

    Koukam na Petrolul, teda Damien musi bejt trochu v depresi :-)

  19. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    DavidM     před 10 lety 31.07.2014 21:54 |  
    0 0

    Na slavii byl rano kurs 1.80 ted je 2.20.... netusim proc to jde tak nahoru. No 1000 jsem vsadil i kdyz ten rust me trochu znervoznuje

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Navyseals     před 10 lety 31.07.2014 21:57 |  
      0 0

      to se mění furt, zase nebuď paranoidní

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        DavidM     před 10 lety 31.07.2014 22:01 |  
        0 0

        No sazim dlouho a takhle hodne nahoru to leze jen kdyz se neco deje. Uvidime.

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          mart01     před 10 lety 31.07.2014 22:05 |  
          0 0

          Ale prd, leze to nahoru, protože lidé sází více na Baník. Víc v tom fakt není. Když sázíš dlouho, tak bys měl takovou věc vědět. :-))

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            DavidM     před 10 lety 31.07.2014 22:08 |  
            0 0

            No to by se menil jen trochu. Ale dam na vas a budu mit klidne spani.

            • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

              Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 22:10 |  
              0 0

              Nedávej, já mám stejný názor jako ty :) O 4 desetiny může kurs růst kvůli sázkám, když je někde kolem 4,5-5, ale ne když je 1,8.

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 18:32 |  
            0 0

            vzrust kurzu o 22% rozhodně není jen tak, to by museli v krátké době na Baník přijmout sázky za neuvěřitelný peníze. A to by znamenalo, že se nejspíš něco děje.

            • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 18:34 |  
              0 0

              no ale zase pro objektivitu 1,8 mi přeci jen přišlo celkem podstřelené, takže srovnání 2,2 na nás a 3,3 na Baník mi přijde reálnější

  20. kurz

    Mike     před 10 lety 31.07.2014 22:08 |  
    0 0

    Nevíte nějaké zákulisní tamtamy ? Během chvilky se zvednul kurz na naši výhru z 1.95 na 2,23.

    • Re: kurz

      Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 22:11 |  
      0 0

      Přečetli si sestavu SubHumana, který si právě vydělal na pár šediváků.

    • Re: kurz

      Navyseals     před 10 lety 31.07.2014 22:11 |  
      0 0

      to ovšem nemusí znamenat sviňárnu proti nám, naopak, sázkovky něco vědí a chtějí si namastit kapsu

        • Re: kurz

          Navyseals     před 10 lety 31.07.2014 22:17 |  
          0 0

          Takhle si každej řekne, že se něco chystá na nás a vsadí na baník a pak zničehonic vyhrajeme my a sázkovky berou vše. Kapišto?

          • Re: kurz

            Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 22:19 |  
            0 0

            Tak tohle mě teda nikdy nenapadlo, že by bookmakeři takhle riskovali.

            • Re: kurz

              Navyseals     před 10 lety 31.07.2014 22:21 |  
              0 0

              Může to bejt blbost, netvrdím, že ne, jen mě to tak napadlo. To už by ale bylo moc, si myslím. Jinými slovy - Zejtra baníček rozjebat 3:0 a neřešit zákulisí.

    • Re: kurz

      Gauteng     před 10 lety 31.07.2014 22:33 |  
      0 0

      Mám dojem, že velice podobnou hlášku o skoku kurzu jsem tu četl před prvním jarním kolem v Olomouci, ups

  21. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Helmic     před 10 lety 31.07.2014 22:35 |  
    0 0

    Podle jednoho přispěvatele na oficiálkách se už po Edenu prochází nová posila. Tak doufejme že je to pravda! :)

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Borris     před 10 lety 31.07.2014 22:42 |  
      0 0

      Tak pozdě v noci brousí po edenu?:-D

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        lukas8 (admin)     před 10 lety 31.07.2014 23:32 |  
        0 0

        Fenin O:-)

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          bongor     před 10 lety 01.08.2014 06:40 |  
          0 0

          Je to Fenin,navixovanej černým krémem.Prej už bude sekat dobrotku.

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            klimi     před 10 lety 01.08.2014 08:19 |  
            0 0

            Sekat Dobrotku? Jen to ne, aby si Martin taky ještě někdy zahrál :)))

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Matysek     před 10 lety 01.08.2014 00:51 |  
      0 0

      No prochází se nějaký ten Senegalec, dnes měl prý zdravotní testy a už byl viděnv edenu trénovat...

  22. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Huntelaar     před 10 lety 01.08.2014 01:12 |  
    0 0

    Ještě k těm přenosům: zápas by měl (stejně jako ostatní) běžet i na stránkách nejmenované tuzemské sázkové kanceláře Tipsport :D Aspoň v 1.kole tomu tak bylo. Ale o tom, jestli bude přenos z tipsportu dostupný v zahraničí mám jisté pochybnosti. Snad to aspoň někomu pomůže.

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      bongor     před 10 lety 01.08.2014 06:42 |  
      0 0

      Když se člověk podívá na zápasy třeba z Rumunska,tak je to tam samej černoušek.A nejsou špatný.

  23. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Kunetice     před 10 lety 01.08.2014 06:07 |  
    0 0

    Zápas vysílá Fanda nebo Novasport.

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 11:36 |  
      0 0

      Slovak Sport

  24. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Kunetice     před 10 lety 01.08.2014 06:11 |  
    0 0

    Oprava zápas vysílá Slovak sport 2 to je tutový.

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      luboslavia     před 10 lety 01.08.2014 08:53 |  
      0 0

      Tak, kdy už nám konečně představí toho Senegalce,dělaj s tím takové tajnosti,že buď si naše vedení myslí,že to bude vcelku bomba a udělaj slavnostní uvedení,tím myslím tiskovku atd. nebo na něj radši moc neupozorňujou ,protože nevědí,jak je na tom vlastně bude.Já si přeju ,aby to byla ta první možnost a už aby tady bylo nějaký info.

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 01.08.2014 10:42 |  
      0 0

      Slovak Sport 2? tak to je super. by mne pak interesovala statistika sledovanosti...

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Petha     před 10 lety 01.08.2014 10:44 |  
        0 0

        tenhle kanal nahodilo UPC pote, co zrusili Nova Sport, takze bych to s tou sledovanosti nevidel tak zle

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 01.08.2014 11:14 |  
          0 0

          no já ho mám taky. ale na Digi, který, aspoň se domnívám, není moc rozšířený. ovšem jestli je už i na UPC, pak okay.

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 12:21 |  
            0 0

            A pod čím je na digi ?Mám tam sport 1 a digisport no a ty další.

            • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

              vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 01.08.2014 14:39 |  
              0 0

              no jako Slovak Sport. v průběhu jara mi tam sám naskočil a teď jsem koukal, že v létě se mi tam objevil i Slovak Sport 2 :-)

              • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 15:09 |  
                0 0

                To se teda podivam ja ten satelit vlastně ani nevužívám akorát ho platím,ted aspoň bude důvod :-)

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 12:47 |  
          0 0

          Je i u O2TV, tam byl hned od začátku, takže ho má skoro každý, kdo má kabelovku (IPTV).

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      PetCC     před 10 lety 01.08.2014 13:04 |  
      0 0

      Tak vzhledem k tomu, že u nás v Regionálním muxu 8 (Praha kanál 51) je SS1, tak i naše liga bude na něm.
      http://www.digizone.cz/clanky/slovak-sport-se-objevi-v-regionalni-siti-8-hned-na-zacatku-srpna/
      http://www.digizone.cz/clanky/slovak-sport-tv-vstoupila-do-regionalni-site-8-obrazova-kvalita-je-dobra/
      http://www.digizone.cz/clanky/regionalni-sit-8-startuje-v-jihlave-a-mikulove-vstupuje-do-ni-slovak-sport/
      Ovšem DigiZone je dneska pod náporem, tak nevím, jestli se tam dostanete :-)

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 13:55 |  
        0 0

        Tak to je bomba.

        Nicméně já jsem slávista optimista, mě stačila ta jedna výhra, abych se již teď ještě v práci těšil na večerní výkop živě v Edenu a ne v tv či hospodě.

  25. 1. flek

    Dresco     před 10 lety 01.08.2014 09:29 |  
    0 0

    Uz je to nejakej patek, co Slavia vevodila tabulce nasi ligy, tak dneska by se ta sance mela naplno vyuzit...uz pro ten pocit :-)

    • Re: 1. flek

      japhy     před 10 lety 01.08.2014 09:56 |  
      0 0

      Tady jde vidět, jak nenapravitelní optimisti jsou Slávisté:) Jedna megašťastná výhra a už takový plány. Ale chápu to, já jim taky před skoro každým zápasem věřím.

      • Re: 1. flek

        Dresco     před 10 lety 01.08.2014 09:59 |  
        0 0

        vsak na to prvni misto staci i remiza, nemyslim si, ze bychom prohrali...naopak verim, ze ta megastastna vyhra doda sebevedomi a klid. V prvnim kole lepsi 3 body po spatnym vykonu nez hrat jako Slovacko a prohrat...pak by se to s nama zase vezlo...ted mame body navic, se kteryma se nepocitalo, tak muzou dnes hrat o neco uvolneneji nez s nulou na konte.

        • Re: 1. flek

          soudek82 (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 10:36 |  
          0 0

          Já jako nejsem přílišný optimista, ale je fakt, že pokud by se podařilo uhrát z příštích 2 zápasů aspoň 4 body (což vidím jako reálné - liberec je tropickej, Baník nevím), je to super start - je potřeba si uvědomit, že vloni jsme měli po třech kolech jestli se nepletu jeden bod a ono je strašný rozdíl hrát s vědomím, že musíš, oproti klídku toho, že se povedl start do sezony!!!

          • Re: 1. flek

            Dresco     před 10 lety 01.08.2014 13:19 |  
            0 0

            A kdy jsme vlastne naposledy okupovali prvni misto tabulky?

            • Re: 1. flek

              Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 13:24 |  
              0 0

              Každou sezonu, před začátkem ligy.

              • Re: 1. flek

                Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 14:02 |  
                0 0

                Blbost, před sezonou nejsou všichni na prvním místě.

                • Re: 1. flek

                  mike-k (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 14:45 |  
                  0 0

                  to ne, ale na SN je vždy Slavia na 1. místě před sezónou.

                  • Re: 1. flek

                    tolsimir     před 10 lety 01.08.2014 14:51 |  
                    0 0

                    a co je na SN, to plati, to si pamatujte :-). Na vaznejsi notu - prvni jsme byli naposledy 30.5.2009

                    • Re: 1. flek

                      Dresco     před 10 lety 01.08.2014 14:53 |  
                      0 0

                      takze pres pet let nam to unika, dneska to musi vyjit..

                      • Re: 1. flek

                        jarodo57     před 10 lety 01.08.2014 16:27 |  
                        0 0

                        Není malých cílů.Vzhůru za vítězstvím .To bude nádhera se podívat na tabulku.Bohužel u toho nebudu . Jsem po operaci.

  26. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 13:16 |  
    0 0

    Pořád žádná předpověď počasí?? Že by ten senegalský vítr nebyl dost silný, aby nám rozšeptal vrbu?? :D :D :)

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      luboslavia     před 10 lety 01.08.2014 13:31 |  
      0 0

      Už to začíná být divný,že by neprošel zdravotní prohlídkou,jako tehdá Madou?

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Marcelo10     před 10 lety 01.08.2014 13:52 |  
        0 0

        Trpělivost, víte, jak vypaád náš informační systém. Býček ještě obědvají :D

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          jira123     před 10 lety 01.08.2014 13:58 |  
          0 0

          náš čas je od 16:00-17:00 :)

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            smely (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 14:12 |  
            0 0

            divne je , ze mlci i kolega Twitter...

            • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

              Marcelo10     před 10 lety 01.08.2014 14:23 |  
              0 0

              POKUD skutečně nějaká posila je, tak je taky možné, že to ještě dnes nezveřejní. Třeba to nnechávají až po zápase.

              • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

                Dresco     před 10 lety 01.08.2014 14:48 |  
                0 0

                prave na Tipaci probehla sazka na nas v hodnote 77 777 :-)

                • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

                  naplavnik     před 10 lety 01.08.2014 15:21 |  
                  0 0

                  To bude patrně někdo se špatně skrývanou vášní pro numerologii...

                  • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

                    Dresco     před 10 lety 01.08.2014 15:33 |  
                    0 0

                    no stejnej typek nalozil 7777 na nas titul :-)

                    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

                      naplavnik     před 10 lety 01.08.2014 15:39 |  
                      0 0

                      No to až zase uslyším Švihlíkovou, že jsou lidi bez peněz, tak si 777 x odkašlu...

                      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

                        Maeden (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 17:04 |  
                        0 0

                        Aniž bych se chtěl jakkoli zastávat této mluvčí "všech, jenž hlad zhnět" (nebo zhněd?), mám podezření, že by sázku použila jako příklad toho, jak zhýralá je u nás hrstka milionářů, když si můžou dovolit vsadit roční příjem důchodce.
                        My ovšem dobře víme, že bohatství s tím nemá co dělat, prostě je to kovanej slávista s pořádnejma koulema :)
                        A nebo Kukec nedostal výplatu :)

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        birkin     před 10 lety 01.08.2014 15:04 |  
        0 0

        to ma bejt humor?

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Dresco     před 10 lety 01.08.2014 15:04 |  
        0 0

        "Bouba" je muj uplne nejvic nejlepsi kamarad

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Markus     před 10 lety 01.08.2014 15:11 |  
        0 0

        Raději Dame N'Doye :)

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        naplavnik     před 10 lety 01.08.2014 15:19 |  
        0 0

        Super tip, a pokud tu někdo vznese námitku, že je snad starej, tak by mě vážně namíchl...

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          smely (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 15:35 |  
          0 0

          hele a neni uz starej ?

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            naplavnik     před 10 lety 01.08.2014 15:37 |  
            0 0

            Jsi neskutečně Smělý... ;-)

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 15:39 |  
          0 0

          Když ono je to už 12 let :D

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Gauteng     před 10 lety 01.08.2014 15:48 |  
        0 0

        Ha! defenzivní záložník, tak toho vážně potřebujeme. Kašlat na levého beka a útok :)

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          ortevor     před 10 lety 01.08.2014 16:02 |  
          0 0

          ja bych radsi privedl jeste jednoho golmana :)

          • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

            Gauteng     před 10 lety 01.08.2014 16:09 |  
            0 0

            Tak minimálně ještě jednoho gólmana v každém případě. Je nutno posilovat, tam, kde nás nejvíc tlačí bota :)

            • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

              Markus     před 10 lety 01.08.2014 16:21 |  
              0 0

              Však nám Mirek kryje záda, copak to nevidíte?!

              • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

                Gauteng     před 10 lety 01.08.2014 16:44 |  
                0 0

                Myslíte předsedu?

                • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

                  Markus     před 10 lety 01.08.2014 17:19 |  
                  0 0

                  Pana předsedu.

                  • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

                    Gauteng     před 10 lety 01.08.2014 18:22 |  
                    0 0

                    Pana předsedu. Tak to jsem klidný. Moje pochybnosti se rozptýlily, za chvíli vyrážím do Edenu :)

  27. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    lukas8 (admin)     před 10 lety 01.08.2014 16:39 |  
    0 0

    Omlouvám se za OT. Tahle zpráva je jen pro ty, které zajimají naši odchovanci, ostatní ji směle přeskočte ;)
    Stefan Simić (jak jsem již avizoval) má velmi blízko k hostování. Zájem o něj projevilo skutečně mnoho klubů a to z Itálie, nebo Anglie. Jde skutečně o zajímavé kluby (a já je rád sdělím, až bude přestup dokončen). Stefi upřednostňuje variantu, že by zůstal v Itálii. Měl by tedy velmi brzy přestoupit do klubu, který je velmi blízko Milána. Vedení onoho klubu mu garantovalo základní sestavu.

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      quelhar (admin)     před 10 lety 01.08.2014 17:03 |  
      0 0

      Muzes prozradit, jaka to bude soutez? Pocitam, ze asi Serie B, co?

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Navyseals     před 10 lety 01.08.2014 17:04 |  
        0 0

        je to Varese

        • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

          lukas8 (admin)     před 10 lety 01.08.2014 17:08 |  
          0 0

          Bingo. Ale ještě to není 100 % a nic není podepsáno.

  28. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Nosorozec     před 10 lety 01.08.2014 17:13 |  
    0 0

    Tak vyrážim do Edenu. Tipuju dneska výhru 3:1, góly: Škoda, Balaj, Zmrhal - De Azevedo. :)

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      steev (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 18:17 |  
      0 0

      Tak ja uz taky.tipuju vyhru 3:0.

  29. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 18:07 |  
    0 0

    Tak na semináři rozhodčích byl rozebrán faul na Necida v derby a dospělo se k názoru, že se měla pískat penalta. Nepamatujete si, prosím, v kolikáté minutě to bylo, resp. za jakého stavu?

    • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

      quelhar (admin)     před 10 lety 01.08.2014 18:09 |  
      0 0

      Jestli si vzpominam dobre, tak zhruba v pulce druheho polocasu za stavu 2:0 pro domaci.

      • Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 01.08.2014 18:13 |  
        0 0

        Díky.

  30. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    jarodo57     před 10 lety 01.08.2014 18:53 |  
    0 0

    Hrubeš-Mikula,Latka,Bílek,Juhar-Baéz,Zmrhal-Vukadinovič,Škoda,Černý-Balaj

  31. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    zeleznik2     před 10 lety 01.08.2014 19:08 |  
    0 0

    Slavia nastoupí v této sestavě: Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek, Juhar - Baez, Zmrhal - Vukadinovič, Škoda, Černý - Balaj.
    Náhradníci: Nitrianský, Boudjemaa, Kodr, Gecov, Petr, Piták, Berkovec.

    Tak až na Vukadinoviče jsem to trefil dobře. Jó a Voši jde na půlroční hostování do Budějovic, pro ty co to nevěděli. Prošek není na lavičce, že by pořád už za juniorku?stejně jako Bejbl...

  32. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    JebaJebatel     před 10 lety 01.08.2014 19:09 |  
    0 0

    Tak vzhůru do Edenu.. očekávám tuhý boj s vyrovnaným výsledkem a 9107 diváků

  33. Re: Slavia v prvním domácím zápase přivítá Baník

    Philliip     před 10 lety 01.08.2014 19:24 |  
    0 0

    Tak hurá na zápas! Očekávám další 3 body a rád bych viděl zlepšený výkon než ten na Slovácku. Hlavně hrát v klidu, nenechat se strhnout prostředím, Baník bude využívat dobré protiútoky. Určitě to chce ale větší odvahu a aktivitu směrem dopředu. Věřím, že zápas zvládneme zodpovědně a uhrajeme ho vzadu na nulu. Můj tip: Vyhrajeme 2:0, góly Balaj, Vukadinovič.