Chance liga

Statistické okénko - 1. kolo

Ke Slavii se konečně přiklonilo štěstí, které už pěkných pár let postrádala a v zápase, ve kterém nebyla lepším týmem, dokázala získat tři body. Tím prolomila hned několik špatných sérií.

Na sociálních sítích to těmito statistikami žilo už večer po zápase, ale hodí se je připomenout také zde. Tak tedy, Slavia vyhrála na Slovácku poprvé od doby, kdy tam vyhrál František Straka 3:1 ve 12. kole sezóny 2011/12. Branky Slavie tehdy dávali v první půli dvakrát Petr Janda a jednou Jan Blažek, za Slovácko snížil ve druhé půli Ondřejka. V minulé sezóně Slavia na Slovácku prohrála a protože doma uhrála jen remízu 1:1, poslední výhra Slavie nad Slováckem se tak datuje do 23. kola sezóny 2012/13. Tehdy to byl předposlední zápas pod Petrem Radou a o hubené výhře 1:0 rozhodl již ve 26. minutě Karol Kisel.

Slavia venku stále nevítězí příliš často, z posledních 13 ligových zápasů venku vyhrála teprve podruhé (na jarní výhru 1:0 na hřišti Bohemians si jistě všichni vzpomenou). A ještě méně často se Slavii stane, že zápas venku, ve kterém prohrává, dotáhne k vítěznému konci. To se naposledy stalo ve 4. kole sezóny 2010/11, kdy sešívaní zvítězili v Brně 3:2, přestože prohrávali už 0:2. Branky Slavie v tom zápase zaznamenali Jaroslav Černý, Karol Kisel a Lukáš Jarolím. Dvě branky venku vstřelila Slavia naposledy v 15. kole sezóny 2012/13, to však prohrála v Hradci Králové 2:3, branky Slavie tehdy vstřelili Milan Nitrianský a Karol Kisel.

Zápasy venku jsou pro Slavii dlouhodobě velkým kamenem úrazu. V posledních třech sezónách v nich totiž nasbírala jen postupně 7 (11/12) a dvakrát 11 (12/13 i 13/14) bodů. Loni například Slavia prohrála venku hned 10 z 15 zápasů. I tentokrát měla Slavia k porážce velmi blízko a při hodnocení zápasu bychom všichni měli mít na paměti, že Slavia 70 minut tahala za kratší konec. Navíc jí pomohl sudí, protože si nic nenalhávejme, pokud by zákroky jako ty od Juhara a Baéze provedl soupeř, drtivá většina z nás by byla přesvědčena, že Slavii sudí poškodil. Samozřejmě, sudí především z minulé sezóny mají Slavii hodně co vracet.

Na ostatních ligových trávnících si favorité, kteří vesměs začínali venku, vedli se střídavými úspěchy. Sparta začala vítězstvím na hřišti Bohemians, ale jak by zápas dopadl nebýt hrubice golmana Havránka a benevolence sudího Zelinky, to si můžeme jen domýšlet. Bohemians opět ukázali, že především na domácím hřišti budou pro každého velice nepříjemným soupeřem.

Naopak Plzeň hned na úvod ztratila v Příbrami a rozpoutala tak mediální vlnu (živenou především deníkem Sport) ohledně odvolání trenéra Uhrina. Je nepopiratelné, že v úvodu sezóny má situace v Plzni k ideálu hodně daleko, na druhou stranu jde dle mého o poměrně očekávetelný vývoj. Plzni chybí přirozená obměna kádru a spekulace o tom, že kabina jde proti trenérovi se mi jeví jako pravděpodobné. Nevěřím, že Plzeň se z této situace dostane a myslím, že ani změna trenéra v dlouhodobém horizontu nepomůže. V součtu s minulou sezónou Plzeň z posledních pěti ligových zápasů vyhrála jen jeden, čtyřikrát remizovala.

Úspěch v podobě vítězství slavila Mladá Boleslav, které Jihlava nekladla příliš velký odpor. Naopak Liberec ztratil remízou na hřišti Českých Budějovic a to ještě mohl být rád, domácí měli ke třem bodům rozhodně blíže. Stejně se vedlo i dalšímu týmu, který jistě pomýšli na pohárové příčky, Teplice remizovaly na hřišti druhého nováčka Hradce Králové.

Jediné vítězství o dvě branky si v prvním kole připsal na konto Jablonec, ten také jako jediný z pohárových adeptů začínal doma. Výhra proti Brnu je očekávaný výsledek a osobně bych jej nepřeceňoval a s hodnocením toho, jak si Jablonec v lize povede počkal na to, co bude předvádět především na hřištích soupeřů.

Z hlediska blízké budoucnosti Slavie byl zajímavý souboj Dukly s Ostravou. Vyrovnaný zápas, ve kterém největší šanci měli domácí, skončil zaslouženou remízou. Baník však ukázal, že má daleko k tomu zoufalému týmu, kterým byl ještě na začátku jara tohoto roku. Především Narh a de Azevedo jsou velmi nebezpeční hráči a Slavia si na ně bude muset v Edenu dát velký pozor. Co se týče domácích, zápas příliš nanapověděl, co se od nich v průběhu sezóny bude dát očekávat.

PS: Původně toto statistické okénko mělo být jen o Slavii a věnovat se podrobným statistikám, protože je však Synot liga dosud nezveřejnila a další domácí zápas čeká Slavii již v pátek, jsou zajímavosti o Slavii doplněny opět jen stručným souhrnem ostatních ligových výsledků.

Komentáře (151)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    DavidM     před 10 lety 30.07.2014 14:21 |  
    0 0

    V prvním kole žádný tým téměř nic nepředvedl, paradoxně podle mě nejlepší fotbal hrálo Slovácko do 70.minuty.

    Co se týká Ostravy, je to tým který s kterým doma ztrácet nesmíme. Přijedou daleko těžší soupeři. Možná trochu odvážně řeknu že na každém postu v základní sestavě máme lepšího hráče než Ostrava.

    Hodně jsem zvědavý i na Plzen-Jablonec, myslím že to bude poslední zápas Uhrina.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Viking     před 10 lety 30.07.2014 15:11 |  
      0 0

      Uhrin vyměkl. Neměl se s tím srát a měl hned vyhodit Horvátha a tu znuděnou bandičku, co už má vrchol za sebou.

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        edenian     před 10 lety 30.07.2014 15:31 |  
        0 0

        :-)

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        PetCC     před 10 lety 30.07.2014 16:06 |  
        0 0

        Uhrin je tvrdej pořád, z čehož plyne, že žádnej zvlášť dobrej trenér to není. To by zajímalo, jak vypadalo vaše dětství, že se tu většinou píše o tom, jak je trenér málo tvrdej.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          DavidM     před 10 lety 30.07.2014 16:17 |  
          0 0

          Uhrin vždycky těžil ze jména svého otce. Ale ať si v Plzni dělají co chtějí. My máme jednoho z tří nejlepších trenérů v lize ( Lavička, Beránek, Habanec). Možná ještě Jarolím ale ten musí jenom trénovat, nic jinýho.

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            Navyseals     před 10 lety 30.07.2014 16:19 |  
            0 0

            Šilhavý je dobrej kouč

            • Re: Statistické okénko - 1. kolo

              DavidM     před 10 lety 30.07.2014 17:54 |  
              0 0

              Pravda, na silhavyho jsem zapomel

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            Barra     před 10 lety 30.07.2014 16:36 |  
            0 0

            Misa Bilek je volny, dostal padaka...

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            spino     před 10 lety 30.07.2014 16:46 |  
            0 0

            Lavička je hodně přeceňovanej kouč. Je to výborný psycholog, ale jeho trenérský rukopis je nevýrazný. Sparta těží z individuální kvality hráčů, než z nějakých trenérem nalajnovaných kombinací. Vrba nebo Jarolím jsou v tomhle úplně jinde.

            • Re: Statistické okénko - 1. kolo

              opicemag     před 10 lety 30.07.2014 18:15 |  
              0 0

              I Liberec pod Lavičkou těžil z individuální kvality hráčů?

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                spino     před 10 lety 30.07.2014 21:55 |  
                0 0

                Ten těžil jako každý titul z Hřebíka ve Spartě.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Pepino44     před 10 lety 30.07.2014 16:18 |  
      0 0

      Tak Davide,nemohu s Tebou v celé šíři souhlasit,n+kolik hráčů z Ostravy by se nám setsakramentsky hodilo.

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Navyseals     před 10 lety 30.07.2014 16:21 |  
        0 0

        Mají ty dva černoušky, který absolutně neběhají dozadu, mají Kukuce, kterej je náladovej jak svině. Svěrkoš je zase chodící dlaha. Zase je nepřechval, venku jsou poloviční než doma.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          kubavariete     před 10 lety 30.07.2014 17:10 |  
          0 0

          černoušci s Ostravy to budou mít na podzim hodně těžký.
          každý si na ně dá pozor, několik krát dostanou nakopáno a v zimě jak známo je to moc nebaví.
          na podzim budou poloviční.

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        DavidM     před 10 lety 30.07.2014 17:53 |  
        0 0

        A kdo by se nam teda hodil z Ostravy. Koho by jsi z predpokladnr sestavy posadil a vymenil za banika? Mozna juhara

  2. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    Petr9608     před 10 lety 30.07.2014 17:06 |  
    0 0

    Jinak co ve 3. kole s Libercem, když si to porovnám....

    SLAVIA: Pátek, pak více jak týden volno, neděle
    LIBEREC: Čtvrtek, neděle, čtvrtek, neděle

    Toho by se mělo využít. Budějky byly blízko a my snad jsem lepší tým...

    Liberec musí mít jako jednoznačnou prioritu pohár. Případné nasazení ve 4. pk je úžasná výhoda, ke který nikdy nebylo lehký se pro český kluby dopracovat. Pochopitelně, i mezi nenasazenejma budou těžký týmy (největší nebezpečí jsou týmy z vyspělých zemí, co v nedávný minulosti ale nehrály poháry a přebírají jen nár. koeficient), ale statisticky je určitě větší šance na lehčího soupeře. No a pak případná skupina EL je skvělý úspěch, co může pomoci liberecké kase, jenž se nezdá býti bezednou, jak tomu je u jejich regionálních rivalů. Z kvarteta SPA, PLZ, MBO, LIB mám rozhodně Liberec nejraději a věřim, že nejsem sám. Jestli je ale v této sezóně předurčená pohárová čtverka SPA, PLZ, MBO, JAB, tak bych ale nebyl zcela spokojen s tím, kdyby jí doplnil Liberec. A to i přesto, že mou favorizovaný "pátý" pohárový tým má koeficient 0,000 nic....


    No, zkrátka - v našich silách JE mít po třech kolech plný počet.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Markus     před 10 lety 30.07.2014 17:17 |  
      0 0

      Nejprve náš čeká Ostrava a tu nebude vůbec lehké porazit, jestli proti ní budeme hrát to co většinu zápasu proti Slovácku, nebude to fungovat. Chachaři to těžko odchodí, budou makat, my musíme ještě více. Obávám se remízy, snad se podaří něco vymyslet.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      mpik     před 10 lety 30.07.2014 17:23 |  
      0 0

      Tavares je skvěle technicky vybavený hráč a to fotbalista neztratí. Otazníkem může být fyzická připravenost, ale to lze dohnat. Bral bych ho do Slavie, ale bohužel...

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 17:43 |  
        0 0

        Nikdy v životě jsem neviděl takhle skvělého hráče v čistém odebírání balonů (a to ani na světové úrovni), zároveň docela slušně technického a rychlého. Ten kluk mě na to něco dokázat. Překvapilo mě, že se v Hamburku neprosadil

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Travinho     před 10 lety 30.07.2014 23:30 |  
        0 0

        Frejlach je taky skvěle technicky vybavený hráč a ač je bývalá hvězda ligy, tak se neprosadil ani v naší juniorce? Tak kde je pak zakopán pes?

  3. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 17:40 |  
    0 0

    Ach jo, Mickaël... Hlavou nejsem schopen posoudit, zda o něco přicházíme, tedy na na to Mickey ještě má, neb jsem ho tři roky neviděl hrát. Ale srdce mě zabolelo.
    Ke klíčovým hráčům týmů ´95-96 a 2007-2009 mám tak nějak bližší vztah. Vzpomínám na Poboráka ve Spartě, Bejbla v Liberci, Vágnera v Plzni, Suchopárka v Kladně...

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Kornovo     před 10 lety 30.07.2014 18:12 |  
      0 0

      presne. proti nikomu z tebou jmenovanych necitim zadnou zast.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      bongor     před 10 lety 30.07.2014 18:44 |  
      0 0

      Míšovi je 31 let,to je nejlepší věk fotbalisty.Když měsíc tvrdě potrénuje,tak na naši šnečí ligu bude mít levou zadní.
      KJVCD.Jen k diskusi o trenérech.Podle mě je české pořadí jednoznačné:1.KJVCD 2.Vrba 3.MBVCD 4.Šilhavý 5.Hřebík

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Travinho     před 10 lety 30.07.2014 23:29 |  
        0 0

        Nejlepší věk je to v případě, že pravidelně hrajete, ale pokud tři roky nekopl do míče, tak je už za zenitem. Těchto hráčů jedné nebo dvou sezon jsou spousty a my bychom se k nim neměli upínat. To je stejné jako bychom nyní chtěli Kowalíka, volali zpět Fenina nebo Frejlacha.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 23:36 |  
          0 0

          Nebo Pacandu z divize:))

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 17:52 |  
      0 0

      Je to hezký, ale pokud si takhle představuješ moderní marketingovou kampaň... :D

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        edenian     před 10 lety 30.07.2014 18:19 |  
        0 0

        Spino ale jde do sebe. Chvali, to uz je samo o sobe posun. A jeste navic neco/nekoho jineho nez Fotra, to uz zacina byt viditelny posun :-)
        Ja chvalim Spina.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 17:57 |  
      0 0

      Doufejme, že se nebudeš v životě živit marketingem, to bys umřel hlady :D

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        spino     před 10 lety 30.07.2014 17:59 |  
        0 0

        :(((

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 18:00 |  
          0 0

          Co vlastně děláš spino? Studuješ? Pracuješ? Obor? (ptám se v dobrém)

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            spino     před 10 lety 30.07.2014 18:09 |  
            0 0

            Aktuálně studuji politologii a mez. vztahy na FSV, zajímá mě jako koníček politický marketing, kinematografie a trochu se vrtám ve Slavii. :)

            • Re: Statistické okénko - 1. kolo

              edenian     před 10 lety 30.07.2014 18:21 |  
              0 0

              Tak uz rozumim Tvemu zvysenemu zajmu o tzv.majitele klubu.

            • Re: Statistické okénko - 1. kolo

              electropope     před 10 lety 30.07.2014 18:22 |  
              0 0

              Student politologie, který fandí Babišovi, to je vyloženě bizár. Něco mi říká, že časy, kdy člověk musel mít percentil 94, aby se dostal do druhého kola přijímaček na politologii na FSV, jsou dávno pryč.

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 18:27 |  
                0 0

                Letos údajně 52.

                • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                  electropope     před 10 lety 30.07.2014 18:32 |  
                  0 0

                  Kristova noho, to jako vážně? Na FSV se dočista zbláznili.

                  • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                    spino     před 10 lety 30.07.2014 18:46 |  
                    0 0

                    Oni zase ztížili ten oborový test, protože byl hodně jednoduchý a uspěl v něm skoro každý.

                    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                      electropope     před 10 lety 30.07.2014 18:57 |  
                      0 0

                      To se mi (jako nezasvěcenému) nezdá být úplně šťastný krok - od schopnosti kriticky uvažovat (o které v určité omezené míře percentil z testů OSP přece jen vypovídá) se důraz přesouvá na oblíbené české biflování. Nu, snad vědí, co dělají.

                      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 19:12 |  
                        0 0

                        Ale tak za to, že se snižuje hranice FSV vůbec nemůže. Buď je menší zájem uchazečů nebo jsou uchazeči hloupější a nebo mohou být testy OSP rok od roku těžší.

                        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                          electropope     před 10 lety 30.07.2014 20:24 |  
                          0 0

                          FSV si onu hranici sama stanoví, samozřejmě, že za to může. Pokud není zájem, asi to má svůj důvod. Pokud jsou uchazeči hloupější, chytří museli jít jinam, čímž se vracíme k předchozí otázce. Testy si úroveň až do letoška, kdy se skokově zvýšila obtížnost, udržovaly, sám jsem je absolvoval opakovaně.

                          Ale asi je na místě přiznat, že na začátku téhle rozpravy ze mě promluvily předsudky - snižování nároků může mít svůj smysl. Myslím, že to má něco společného s Bílou knihou vzdělávání, na základě které školy ustupují od pojetí vysokého školství jako něčeho exkluzivního, určeného řekněme intelektuálně privilegovaným, a vydávají se jiným směrem, kde mají univerzity kultivovat obyvatelstvo, a proto musejí být otevřené co nejširšímu okruhu uchazečů. Jestli je to dobře, nebo špatně, nejsem kompetentní posuzovat. Určitou potíž ale přece jenom vidím v tom, že si studenti své vlastní kultivace asi nejsou úplně vědomi. A tím bych své OT rozumování uzavřel. :)

                        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                          spino     před 10 lety 30.07.2014 21:53 |  
                          0 0

                          Evidentně vůbec nevíte, jak funguje percentil. Ten neudává obtížnost testů, nebo hloupost řešitelů, ale vybírá ty nejúspěšnější.

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                spino     před 10 lety 30.07.2014 18:34 |  
                0 0

                A kolik si asi myslíte, že jsem měl já?

                • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                  electropope     před 10 lety 30.07.2014 18:38 |  
                  0 0

                  Podle tvých projevů tak 72.

                  • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                    spino     před 10 lety 30.07.2014 18:44 |  
                    0 0

                    Teď jsem si to zprůměroval - 91.

                    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                      electropope     před 10 lety 30.07.2014 19:01 |  
                      0 0

                      To je slibné. Snad si ten potenciál prorazí cestu ven. :)

                    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                      Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 19:15 |  
                      0 0

                      A v kterém roku? :)

                    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                      Markus     před 10 lety 31.07.2014 09:41 |  
                      0 0

                      Takže ani matematika ... :) No dobře, dobře, tak teda dobrý :)

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                tolsimir     před 10 lety 30.07.2014 18:34 |  
                0 0

                pokud si dobre vzpominam, tak jsem delal prijimacky na FSV jako back-up ve stejnem roce jako spino, ktery tenkrat skoncil prvni, to jen pro objektivitu

                • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                  electropope     před 10 lety 30.07.2014 18:38 |  
                  0 0

                  Život je zkrátka plný překvapení!

                • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                  Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 19:34 |  
                  0 0

                  Co se tu člověk vše nedozví... :-D

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                Fallen (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 20:35 |  
                0 0

                Však je to také FSV. Pokud chceš kvalitní politologické vzdělání, tak musíš na FSS

                • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                  electropope     před 10 lety 30.07.2014 20:46 |  
                  0 0

                  Možná na tom něco bude. FSV se se mnou rozloučila už v roce 2011, jak je na tom teď, nedokážu říct; leccos nasvědčuje úpadku. Z FSS mám (čerstvou) zkušenost jen se žurnalistikou a mediálními studii/sociologií, ale pokud má politologie podobnou kvalitu, absolventi by mohli mít slušnou úroveň. Obecně se mi zdá, že v humanitním vzdělávání Praze trošku ujíždí vlak.

                  • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                    Matysek     před 10 lety 30.07.2014 22:38 |  
                    0 0

                    Celá koncepce vzdělávání zůstala stát na nádraží někde v devadesátých letech... začíná to počtem soukromých středních a vysokých škol co mají pouze rozjetý byznys, po inženýry ze zemědělky či magistry z X humanitních škol co dělají na podřadných pozicích vzhledem ke svému vzdělání a rocích studia... (sekretářky, prodavače).

                    Pardon za OT.

                • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                  Kara (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 09:54 |  
                  0 0

                  FSS - to jako vážně? S docentem Balíkem, co je schopen se podepsat pod název knihy, který má hned dvě terminologické chyby? (myslím tím "Teorii a praxi autoritativních a totalitních režimů" - autoritativní tedy autoritu uplatňující je každý režim, demokratický i nedemokratický; totalitní je aktérský pojem nejčastěji používaný v souvislosti se subjektivní špatnou zkušeností s autoritářským režimem, Balík (s Kubátem) blbě přeložili "totalitarian/totalitarianism")...jinak politologii studuji také, ale na FF UK. Z FSV mám pocit, že není špatná, co se týče magisterských bezpečnostek a pak pokud někoho vyloženě zajímá regionální a komunální aspekt politiky.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      electropope     před 10 lety 30.07.2014 18:17 |  
      0 0

      Možná to budou právě ty tvoje představy, kde je zakopán pes. Sparta má obrandovanou tramvaj, dresy představuje na Staroměstské radnici, straní jí většina médií v ČR, člověk se pomalu bojí otevřít krabičku se sýrem, aby na něj nevyskočila Sparta - a my máme fotku Martina Latky.

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        spino     před 10 lety 30.07.2014 18:30 |  
        0 0

        To je úplně něco jiného...srovnávejte stejné marketingové prostředky.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          electropope     před 10 lety 30.07.2014 18:34 |  
          0 0

          Já bych se o to rád pokusil, kdyby na naší straně bylo co do takového srovnání zahrnout.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          Nosorozec     před 10 lety 30.07.2014 20:21 |  
          0 0

          Kolik peněz má ročně k dispozici marketingový oddělení Slavie a kolik na Spartě?

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            edenian     před 10 lety 30.07.2014 20:53 |  
            0 0

            Na koupi vydavatelskeho domu vcetne sportovniho deniku asi Rebicek v rozpoctu prachy nema :-)

            • Re: Statistické okénko - 1. kolo

              spino     před 10 lety 30.07.2014 21:40 |  
              0 0

              Bude si muset zase půjčit. :D


              Ale mně by stačilo, kdyby koupil stadion.

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                Navyseals     před 10 lety 30.07.2014 21:45 |  
                0 0

                ale no tak, nač ta skromnost

  4. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    jiri     před 10 lety 30.07.2014 17:45 |  
    0 0

    Dobrotka nebude na Baník - nakopnutý kotník. No hlavně brzké uzdravení!!

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 17:51 |  
      0 0

      Tohle fakt nemá smysl. Bohužel.

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 17:54 |  
        0 0

        Tak za tímhle asi nebude jeho skleněnost, když má být absence jen na jeden zápas.

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Navyseals     před 10 lety 30.07.2014 17:56 |  
        0 0

        kdyby ti stokilovej Došek přilehnul kotník, tak taky chvíli marodíš

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 17:58 |  
          0 0

          A... Pointa?

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            Navyseals     před 10 lety 30.07.2014 18:03 |  
            0 0

            že by marodil každej, nejen Dobrotka

            • Re: Statistické okénko - 1. kolo

              Navar (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 18:07 |  
              0 0

              To já nepopírám. Jenže "ten každej" nepromarodil předchozí dvě sezony ve Slavii a předtím další na Slovensku. Někteří hráči prostě takovou smůlu mají...

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                Navyseals     před 10 lety 30.07.2014 18:09 |  
                0 0

                protože riskují v soubojích, takovej Zmrhal nebo Nitrianský se v životě zranit nemůžou

                • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                  electropope     před 10 lety 30.07.2014 18:29 |  
                  0 0

                  Pod to se můžu podepsat.

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                Fallen (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 20:32 |  
                0 0

                Takže když byl těžce zraněnej a někdo ho hned po návratu přejede, tak jako už nemá nárok na to marodit, dokud se mu ostatní nevyrovnají? Logické...

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      edenian     před 10 lety 30.07.2014 17:53 |  
      0 0

      Kdyby to bylo jen na Banik...

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        jiri     před 10 lety 30.07.2014 17:56 |  
        0 0

        no na druhou stranu má Beránek jednodušší při rozhodování se sestavou - Baéz místo Dobrotky. Jinak doufejme, že je to opravdu jen na jeden zápas, jeho četnost zranění je mrzutá.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          klimi     před 10 lety 30.07.2014 18:11 |  
          0 0

          Spíš místo Gecova Baez a místo Dobrotky asi Zmrhal, na Slovácku překvapil.

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            edenian     před 10 lety 30.07.2014 18:24 |  
            0 0

            Po tech Lickovych kecech by se mohlo zdat, ze Zmrhal vice nez kdo jiny potrebuje slyset od trenera jasne co a jak. Koneckoncu od sveho prichodu do acka solidniho trenera nepotkal.

            • Re: Statistické okénko - 1. kolo

              Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 18:56 |  
              0 0

              Souhlasím, mladí hráči potřebují kvalitní trenéry. Pokud se však střídají - jako třeba u nás - jako ponožky, tak je to těžké.

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                edenian     před 10 lety 30.07.2014 20:56 |  
                0 0

                No a pokud by to melo znamenat negativni dopady i na karieru treba Hrubyho, Proška atd., tak to nase bajecne obdobicko bude smrdet jeste dlouho...

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      electropope     před 10 lety 30.07.2014 18:27 |  
      0 0

      Když jsem viděl, jak ho Došek zprasil, divil jsem se, že Dobrotka vůbec vstal. Kdyby mu rozhodčí pískali polovinu faulů, dohrál by ten dobytek jeden zápas z deseti.

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        bongor     před 10 lety 30.07.2014 18:51 |  
        0 0

        Co povídáš,Dáše se to určitě líbilo,nebo při své známé tupozrakosti vrtulníkovy fauly prostě nepostřehla.Zatím zraňoval pouze rukama,teď už je o level výš,prasí i nohama.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          electropope     před 10 lety 30.07.2014 18:59 |  
          0 0

          Nemůžeme mu upřít, že je to mimořádně komplexní hráč. :)

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Navyseals     před 10 lety 30.07.2014 19:58 |  
      0 0

      já taky a proto se nechci koukat jak se bude trápit

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      klimi     před 10 lety 30.07.2014 20:03 |  
      0 0

      A já jsem doufal, že jsme už z hráčů, kteří 4 roky pořádně nekopli do míče, vyrostli...

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        JebaJebatel     před 10 lety 30.07.2014 20:20 |  
        0 0

        jojo máš pravdu.. asi to nebude žádná velká sláva když odehrál nějakejch 500 minut, ale byl to poslední top hráč co jsme měli, tak na něj nostalgicky vzpomínám :)

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 20:30 |  
      0 0

      Však jsme po něm šli, několik let po sobě, ale on je prostě zvyklý na jiný peníz, a to i ze Slavie. To jako myslíte, že se nco změnilo?

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Petr9608     před 10 lety 30.07.2014 21:55 |  
        0 0

        To by se hodilo. Mít tu přeplácenou zašlou hvězdu. Jen ať si KJVCD s nim v tý Bolce nabije.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 23:33 |  
          0 0

          Docela to tam začíná vypadat zvláštně, furt posily, asi ne zalevno, to samé plat, aby jim to s KJ nepřerostlo přes hlavu jak se to stalo nám. Až vypadnou s Lyonem a zbyde jim jen liga a přeplněnej tým hráčů. Ale Škoda to asi dotuje zdárně.

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 30.07.2014 23:55 |  
            0 0

            Sem kousek od MB tak vím jak to tam Laurinka sere pod tlakem i do hokeje a město jim jde na ruku ve všem,kéž by se tak chovala třeba Praha 10, která má víc obyvatel než celá Boleslav.Největší paradox že stejně většina lidí fandí nám nebo chátře.Jinak spousty lupenů se rozdává zadarmo přes odbory atd.stejně návštěvnost žádnej šlágr.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          Travinho     před 10 lety 30.07.2014 23:39 |  
          0 0

          Podle mne je to jen podání kamarádské ruky a test, ale nemyslím si, že by si od něj Karel bůhví co sliboval, obzvlášť když to vypadá, že David se vrátí na hřiště.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Huzgi (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 00:50 |  
      0 0

      Uvidíme, zda ho Bolka vezme. Ale nedivil bych se, kdyby se pod Jarolímem zase rozehrál k parádním výkonům. Hráčů, kteří pod Karlem Jarolímem předváděli svůj životní fotbal, je celá řada.Krajčík, Dřížďal, Hrdlička, Kalivoda, Belaid, J, Černý, Vlček by mohli vyprávět. Erich Brabec ho paradoxně jako svého nejmilejšího trenéra, který z něho nejvíc vydoloval, zmiňoval ve svém posledním velkém rozhovoru ve Sportu.

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        bongor     před 10 lety 31.07.2014 05:51 |  
        0 0

        Neměli bychom zapomínat na lidi,kteří ze Slavie udělali dvojnásobného mistra a mezi ně jednoznačně KJVCD i Míša patří a to na nejvyšší příčky.Že udělal Karel i blbosti,to víme všichni,ale jeho přínos pro Slavii byl daleko větší.Že si Míša taky moc nepomoh,když od nás odešel ,to víme taky.Za jejich časů se ovšem chátra nenaparovala a nemachrovala a přiblblými tričky "vládci Prahy".Byli pěkně zalezlí v kanálech.

  5. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    Mac     před 10 lety 30.07.2014 22:26 |  
    0 0

    Samozřejmě to všichni víme, ale přesto jsem čekal ve statistickém okénku zmínku o tom, že se jedná o naše první vítězství v 1. kole od roku 2007 a případné další zajímavosti týkající se historie našich (či jiných) výsledků v úvodním kole.

  6. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    Marcelo10     před 10 lety 30.07.2014 23:44 |  
    0 0

    Prosím Vás, ted mě tak napadlo, nepamatuje si náhodou někdo, jak se jmenoval útočník, cizinec, kterého chtěl hodně do Slavie přivést KJ? Tuším, že byl bud Chorvat, nebo měl přijít z Chorvatské ligy. Nakonec ale byl prý až moc drahý. Rád bych se podíval, kde ted hraje a jestli to byla opravdu taková hvězda. Moc děkuji :)

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Borris     před 10 lety 31.07.2014 00:46 |  
      0 0

      Karlo Primorac. Patrně máš na mysli jeho. Vím že se tehdy někde objevilo, že někdy dva roky před náma ho lanařil Real Madrid, ale zdali to byla pravda? Kdo ví:-)

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Borris     před 10 lety 31.07.2014 00:55 |  
      0 0

      Jo a dodatek, nyní hraje v Malajsii a loni tam byl dokonce nejlepším střelcem ligy. Teď jsem to našel:-) ale vím že se tehdy o něm opravdu psalo jako o jednom z největších chorvatských talentů.

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Barra     před 10 lety 31.07.2014 00:59 |  
        0 0

        Mas dobrou pamet! Prave jsem chtel napsat, ze jestlize se jedna o Chorvata, tak urcite Dobi si vzpomene na to jmeno. Jinak se mi pro kluka, kteremu je teprve 32 let, zda malajsijska liga trochu pod uroven.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          Borris     před 10 lety 31.07.2014 01:08 |  
          0 0

          Jojo na tyhle věci mám poměrně dobrého pamatováka:-) tak těžko říct Barro. Mohl být kluk třeba podobně problémový jako Fenin, mohl své nejlepší roky promrhat a srovnal se třeba až později. Ale to už jen spekuluju, opravdu těžko říct. Ale nějaké vysvětlení to určitě má, proč skončil v Malajsii.

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            Barra     před 10 lety 31.07.2014 01:25 |  
            0 0

            Ano, tech duvodu muze byt moc. Cherchez la femme, utek z Chorvatska s touhou zacit novy zivot, nebo ciste ekonomicky.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Marcelo10     před 10 lety 31.07.2014 01:16 |  
      0 0

      To je přesně on! :) moc děkuji za spolupráci. Možná škoda, že to tenkrát nevyšlo :)

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Borris     před 10 lety 31.07.2014 01:41 |  
        0 0

        Nemáš zač:-) já jsem si hned říkal že určitě myslíš jeho. Těžko říct jak by u nás dopadl. Přecejen těch cizinců co u nás z různých důvodů neuspěli byla pěkná řádka. Ale kdo ví, třeba by se zařadil po bok těch úspěšných jako byli Tavares, Ašanin nebo třeba Belaid, který měl ale potenciál prosadit se ještě daleko víc.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 31.07.2014 09:34 |  
          0 0

          K tomu potenciálu Belaida: Já si naopak myslím, že téměř všichni hráči, kteří tehdy pod Jarolímem hráli LM a vyhráli 2 tituly, hráli na hranici svého potenciálu. Protože poté, co ve Slavii skončili, už nikdy nehráli na podobné úrovni. Ať už to je Belaid (po Slavii vystřídal 6 týmů a nikde se pořádně neprosadil, je zpátky v Tunisku), v předešlých dnech diskutovaný Tavares, ale i čeští hráči: Janda, Brabec, Krajčík, Kalivoda, Volešák, Šenkeřík. Prakticky jedinou výjimkou je Marek Suchý, všichni ostatní měli nejlepší léta kariéry ve Slavii pod Jarolímem, což pro mě značí jediné - KJ z nich dokázal dostat absolutní maximum, na které měli.

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            Navyseals     před 10 lety 31.07.2014 09:41 |  
            0 0

            hlavně jim KJ přizpůsobil rozestavení a svůj systém, ten tým si prostě sednul

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 10:49 |  
            0 0

            Jako tradicni kritik KJ musim uznat, ze to je pravda..:). Ti hraci snad krome Brabce jinde nehrali zadnou vyraznou roli.

            • Re: Statistické okénko - 1. kolo

              mart     před 10 lety 31.07.2014 11:30 |  
              0 0

              Ahoj Martyni, (a samozrejme zdravim i quelhara), ocenuji ferovou poznamku :-).
              Ja jenom vypadam ze tu nejsem, .... jsem jen trochu za vetrem, a tak me neni moc videt :-).
              mart

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                edenian     před 10 lety 31.07.2014 11:53 |  
                0 0

                Ale v patek vylezes, ze jo, bude to ve Vrsovicich peknej ficak.

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                martyni (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 12:04 |  
                0 0

                Ahoj marte, diky:). To je dobre, ze tu jsi, bude fajn, kdyz nekdy vystoupis z vetru:).

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            PetCC     před 10 lety 31.07.2014 11:29 |  
            0 0

            Já mám ten dojem, že drtivá většina hráčů, co hráli pravidelně za Slavii, odehrála to nejlepší právě u nás. A to platí o posledních 20 letech. Jen pár dokázalo hrát na stejné kvalitě i jinde.

            • Re: Statistické okénko - 1. kolo

              edenian     před 10 lety 31.07.2014 11:50 |  
              0 0

              Proste jsme tradicne inspirativni, okouzlujici, motivujici, jenom nejak nevime, proc jsme zrovna my v tech srackach tak dlouho :-)

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            slamacek (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 12:49 |  
            0 0

            dovolim si trochu nesouhlasit. kazdy hrac mel svuj pribeh, nekdo se zranil, jiny byl flakac, a jini proste dozrali. je ale fakt, ze Karel z nekterych dostal maximum a hlavne tym si sednul. ale jak to dokazal dat dohromady tak to taky dokazal do... t a v jeho ere nam odesli mladici (Dockal, Vacha, Gecov a dalsi)

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            honzah (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 14:49 |  
            0 0

            Anebo třeba Ferry Dřížďal, to byl megapříběh.

            (Jinak nutno říct, že z podobného hlediska je výborným trenérem i Vrba - nikdo z plzeňských hráčů LM-sezóny 2011/12 se potom v zahraničí neprosadil.)

            • Re: Statistické okénko - 1. kolo

              Barra     před 10 lety 31.07.2014 15:04 |  
              0 0

              Ahoj Honzo. Neprosadil? Anebo je to dukaz toho, ze zahranicni ligy jspu prece o stupinek vys a ze konkurence je vetsi. Hvezdy ceske ligy zapadaji do prumeru, a to nemyslim absolutne pejorativne nebo s posklebenim. Myslim, ze casto padlo od hracu, kteri sli do zahranici, jak se bezny trenink rovna tvrdemu zapasu. Nebude nahoda, ze v Bundeslize, v Premier League hraci behaji na plny plyn do posledni minuty zapasu, a ze se tam casto rozhoduji zapasy v 90+ minute.

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                quelhar (admin)     před 10 lety 31.07.2014 16:24 |  
                0 0

                Já tedy souhlasím s Honzou, Plzeň pod Vrbou a Slavia pod Jarolímem mají mnoho společného a právě to, že hráči tam hrají snad až nad své možnosti je typické pro oba kluby. Vždyť hráči Plzně neodcházeli do žádných velkoklubů, byly to většinou průměrné kluby Bundesligy. Tam by se hráč, který v české lize suverénně vládne, měl prosadit, ale jak se ukázalo, neprosadil se tam z Plzně nikdo (i když třeba Pilař měl smůlu na zranění). Pro mě to je důkaz toho, že v Plzni z těch hráčů trenér dostal absolutní maximum (stejně jako Jarolím z hráčů Slavie v letech 2007-2009).

                • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                  honzah (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 17:14 |  
                  0 0

                  Zajímavé by také bylo prostudovat Weissovu Artmedii 2005, tam to zřejmě bylo obdobné.

                  Myslím, že relativně produktivní byl také Kotrba ve Spartě 2003, jestli se nepletu - sparťanský kádr už byl tehdy dost rozharašený, ale došli do osmifinále LM.

                • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                  Barra     před 10 lety 31.07.2014 17:17 |  
                  0 0

                  Coz by tedy znamenalo, ze zadny z treneru z techto zahranicnich klubu, kam tito hraci odchazeli, se nemohli merit s KJ a Vrbou. Muze byt. I kdyz mam spis pocit, ze Plzenaci nezvladli konkurenci ve svych novych klubech. Pro nas je Latka spasitel a 'top of the bill', v druholigovem Duesseldorfu nadbytecny. Asi to bude souhrn okolnosti, proc se momentalne cesti hraci hur protlacuji v zahranici. U Sparty mel Kadlec sve pevne misto, u Frankfurtu je mimo hru.

                  • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                    mart     před 10 lety 31.07.2014 19:55 |  
                    0 0

                    To je samozrejme nespravna argumentace. Je sice mozne, ze jak KJ tak i pan Vrba jsou lepsi treneri ne nekteri bundesligiste, ale neni to rozhodne prima implikace, a uz vubec ne tak jak to presentujete.
                    Proste to znamena, ze si "zahranicni" trener ceske hrace vyzkousel, ... nenasel na nich nic lepsiho nez na domacich hracich, tak proc by s nima pracoval, proc by je stavel, ... cili se neprosadili.
                    V cesku se prosadili, protoze nikdo lepsi nebyl, protoze s nima nekdo pracoval, a protoze pravidelne hrali. Simple :-)
                    ... a navic KJVCD

                    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                      Barra     před 10 lety 31.07.2014 20:42 |  
                      0 0

                      V Bundeslize bylo v sezone 2012-13 celkem 507 hracu, toho 251 nebo 49,5% cizincu. Cesi nemusi jen konkurovat s 'domaci' hraci, ale stejne tak s hraci z ciziny.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Dobi     před 10 lety 31.07.2014 12:51 |  
      0 0

      Karlo PRIMORAC *1984 začal v NK Osijek, pak si ještě zahrál v Dinamu Zagreb, Karlovci a v Pule, aby 2012 odešel do Malajsie... I když Chorvati a Slovinci mají dost blízkou mentalitu (viz Slovinci Šeliga a Sanković, kteří až příliš brzo Slavii opustili - Sanković zdraví, Šeliga - nevím proč, vychytal postup v Hamburku) nebo Slađan Ašanin, který byl po všech stránkách - i lidsky - hvězdou nebo Dalmatinec Aračić, kterého ale vyhnal KJVCD. Tam nevidím problém. Trochu jinak je to s ostatními Jugoši - Pinjo, to byl typický Bosňák, Binić - Srb - výborný, ale strašně problémový! Záleží i na trenérovi i jeho přístupu. Sleduji-li občas světový fotbal, jen se to tam hemží jugoslávskými jmény...A podle jména těžko rozlišit, odkud je kdo!

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Navyseals     před 10 lety 31.07.2014 12:54 |  
        0 0

        Tak Binič si nechával kvér u kustodů, takže ten je trochu z jinýho těsta :-)

  7. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    smely (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 09:00 |  
    0 0

    zdravim, tak dobrotka uz je zase zranenej, co takhle soupnout k Aldovi na 1. puli Damiena a az nebude moct , tak na druhou Karla... ?

  8. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    jacap (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 10:41 |  
    0 0

    Myslíte, že přijde aspoň 7000 diváků ?

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      steev (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 12:05 |  
      0 0

      Cokoliv pod 8000 by byla ostuda :) Ja si myslim ze prijde 8563.

  9. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    judy     před 10 lety 31.07.2014 10:55 |  
    0 0

    Jan Vošahlík bude hostovat v Českých Budějovicích

    dobrá zpráva jak pro nás tak pro něj.

  10. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 11:02 |  
    0 0

    Tak Vosahlik do Budejek, nejak je zaciname zasobovat..:). Jsem zvedav, esli to znamena, ze prijde Machovec. Ale i kdyby neprisel, je prijemne zjisteni, ze dokazeme umistovat prebytecne hrace na hostovacky a ze mame dobre vztahy s nekterym klubem, budejovice se ke spolupraci zdaji idealni.

    Jinak MB zjevne ma chce na krajich zalohy jine typy hracu, nez je Vosahlik, a to se mi taky libi. Muzeme vysledovat, ze taktikou jsou rychle kraje, defenzivnejsi stred zalohy a 2 utocnici. Mohlo by to fungovat.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Viking     před 10 lety 31.07.2014 11:06 |  
      0 0

      Přesně tak. Kraje obsazené hráči jako Piták, Skácel, Švento, Krajčík - to hrála Slavia nejhezčí fotbal.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Markus     před 10 lety 31.07.2014 12:37 |  
      0 0

      Vošahlík je docela dobrý hráč, když má formu, ale do naší hry se nehodí, což teď to hostování jasně dokládá. Dobré východisko pro obě strany.

  11. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    Viking     před 10 lety 31.07.2014 11:07 |  
    0 0

    Od té doby, co krachlo jednání o Machovcovi, jsme ČB dali na hostování Koreše s Vošahlíkem. Snad to teď už nějak dopadne, i kdyby to mělo být jenom hostování.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      klimi     před 10 lety 31.07.2014 11:11 |  
      0 0

      Tak zrovna Vosu bych tam pustil bez kompenzace, ten neměl pro tým žádný přínos, u Koreše si to nemyslím, ale MBVCD.

      Opravdu je ten Machovec taková hvězda? Vždyť proti Liberci ani levého beka nehrál, celý zápas také ne,

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Viking     před 10 lety 31.07.2014 11:17 |  
        0 0

        Machovec prakticky neprodělal letní přípravu, proto nehrál od začátku. Po zranění Herzána byl nucen hrát levého záložníka, naprosto z voleje. Proto mu ten zápas ideálně nevyšel.

        Neříkám že to je nějaká megahvězda, už je mu také 28 ale na ligu kvalitní levý obránce, rozhodně lepší než Juhar. Navíc zrovna v obraně ČB extra nic netlačí, to spíš dopředu jim teď vypadl Herzán s Kalodem. Jenom připomínám, že Krajčíkovi v jeho nejlepší sezóně u nás bylo přesně 30. Není to vždy o věku, někteří hráči vyspějí postupně a pokud na sobě pracují, i v tomto věku dokáží udělat progres.

        Jasně, v minulosti toho nikde extra nenahrál ale pokud by přišel na hostování a to by mu vyšlo, proč ne. V nejhorším se do ČB vrátí.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          bububu (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 15:47 |  
          0 0

          Vzpomněl jsem si na Frantu Dřížďala, ten taky přišel ve 29 letech rovnou z druhé ligy a hned z toho byla LM a titul a Franta si to příkladně odjezdil, líbilo se mi jak nevypustil vůbec nic, navíc k tomu narozdíl třeba od takového Dostála přidal i fotbalovou kvalitu. Jo, co bychom za takového hráče teď dali...

          • Re: Statistické okénko - 1. kolo

            Dobi     před 10 lety 01.08.2014 15:00 |  
            0 0

            Jé jak já s úctou na Feryho vzpomínám. Než jej na Viktorce (Žižkov)surově zprasil ten ex-sralťan a už se do formy nevrátil.
            Fery je stále aspoň na soupisce Falknova neboli Sokolova. A 8.8. slaví narozeniny. Už 36.! Fery, vzpomínáme a pejeme hodně zdravíčka!

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Philliip     před 10 lety 31.07.2014 11:17 |  
      0 0

      Ono to vůbec souviset nemusí. Budějovicím se dlouhodobě zranili Herzán a Kalod a potřebovali je někým nahradit. Proto i logické to půlroční hostování. A Slavia ho alespoň nechá se rozehrát, tady by teď nehrál. V tom asi roli Machovec nehraje žádnou. Uvidíme.

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      samot     před 10 lety 31.07.2014 11:53 |  
      0 0

      Bohužel, s Machovcem to nemá vůbec nic společného.

  12. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    Markus     před 10 lety 31.07.2014 12:35 |  
    0 0

    Tak Petr Doležal ze svazu do Peltonce, pěkně se to všechno krystalizuje. Že by příprava zákopů pro nadcházející časy? :)

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      Dobi     před 10 lety 31.07.2014 13:02 |  
      0 0

      Jestli se peltaven domnívá, že mu DoLEŽal pomůže jako právník, tak CHÁ-CHÁ... Budou mu stačit korálky???

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Markus     před 10 lety 31.07.2014 13:09 |  
        0 0

        Peltaven si v té tvrzi jistě pečlivě syslil, tohle obléhání bude dlouhé. Ledaže by to vyhořelo zevnitř :)

    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

      smely (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 13:28 |  
      0 0

      stale se neprestavam divit jak me v tyhle stoce uz vubec nic neudivuje...zlodej bude sefovat zlodejovi a krejt zada pred dalsima zlodejema...docela vtipny...

      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 31.07.2014 13:30 |  
        0 0

        Já mám už nějakou dobu pocit, že problém českého fotbalu není v "ivánkovské" korupci...to je normální organizovaná struktura, institucionalizovaný systém.

        • Re: Statistické okénko - 1. kolo

          Barra     před 10 lety 31.07.2014 14:19 |  
          0 0

          Souhlasim. Bohuzel.

            • Re: Statistické okénko - 1. kolo

              edenian     před 10 lety 31.07.2014 15:32 |  
              0 0

              tak treba kdyz se dozvedel o Dolezalovi ...

              • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                spino     před 10 lety 31.07.2014 19:19 |  
                0 0

                No budiž, je to vtipné, ale pak mě prosím nepeskujte za mé srovnávání.

                • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                  Barra     před 10 lety 31.07.2014 21:00 |  
                  0 0

                  Budu, jakmile prekrocis meze slusneho chovani.

                • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                  Rado     před 10 lety 31.07.2014 21:49 |  
                  0 0

                  Někomu je to povoleno a někomu ne...

                  • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                    Barra     před 10 lety 01.08.2014 08:14 |  
                    0 0

                    Dobre rano, Rado. Ja bych to tak nenapsal, je to ale první slip od the tongue od Edeniana. Nejsem tady proto, abych hral na moralistu, urcite sis take vsimnul, ze vetsine poznamek Spina prechazim bez reakce, nestoji mi za to. Jsou ale jiste hranice, ktere by clovek nemel prekrocit ve slusnem chovani. Nema to nic spolecneho s tim, ze by nekomu bylo vice povoleno nez jinemu. Jinak si pana Hrdlicku velmi vazim, proto jsem to také tady zvedl. Navazuje to take na prispevek Kary ohledne mafianskych struktur v ceskem fotbale. Je statecne od Teplic, ze se den pred prihodou sveho silneho muze ozvala a brala tok financi ve svazu na musku. Tech statecnych by melo byt vice, jinak se nic nezmeni. Hlas pana Hrdlicky bude chybet.

                    • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                      Barra     před 10 lety 01.08.2014 08:16 |  
                      0 0

                      ...proto jsem to take tady uvedl a ne zvedl, samozrejme

                      • Re: Statistické okénko - 1. kolo

                        Dobi     před 10 lety 01.08.2014 14:54 |  
                        0 0

                        Já jsem poklonu p.Hrdličkovi vyslovil výše... V armádě relativně čistých ubyl jeden významný vojín. Věřím, že jen dočasně!

  13. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    Dobi     před 10 lety 31.07.2014 23:55 |  
    0 0

    Tak Hrdlička měl vážný zdravotní kolaps. Nemám rád Ščasného a prase Matulu, kterého udělali i kapitánem. Ale jako původem Severočechovi je mi to jedno a mám pro Tepličky slabost. A doufal jsem, že mohou být jedním z konkurentů sralty, dyk byli jediní, kdo je loni pevárcoval (Bože, to byl krásný večer!). Takže mu to nepřeju a preji brzké zotavení. Takže musíme VEČER zabrat MY. ZÍTRA!!!

  14. Re: Statistické okénko - 1. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 01.08.2014 15:46 |  
    0 0

    Tak Dobrotka už je zase zraněný, přesně jsem to čekal to kopnutí na Slovácku bylo zřejmé, snad bude na Liberec fit. Takže jsem zvědavý jak bude vypadat sestava, Petr se minule neosvědčil, ale třeba mu Míra dá znovu šanci, pří vší úctě k Baníku, měli bychom jej porazit, takže nic než výhru neberu, sestava by mohla být:


    Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Zmrhal - Černý, Škoda, Petr - Balaj

    či

    Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Gecov - Černý, Škoda, Zmrhal - Balaj

    Piták začne na lavičce.