Olomouc - Slavia 1:1 (0:1)
Branky: 75. Cana - 33. Černý
Slavia: Hrubeš - Mikula (62. Nitrianský), Latka, Bílek, Juhar - Dobrotka (76. Gecov), Gecov (62. Prošek) - Černý (76. Piták), Škoda (62. Maicon), Zmrhal (76. Hrubý) - Balaj
Trenér Miroslav Beránek základní sestavou ukázal několik věcí. Obrana nastoupila ve stejném složení jako proti Českým Budějovicím před týdnem a pokud se nestane nic nepředvídatelného, lze čekat, že takto nastoupí i na Slovácku. V bráně pak před Rakovanem opět dostal přednost Hrubeš, který se tak v hierarchii brankářů posunul minimálně na číslo dvě. Jedničkou však zřejmě bude Berkovec, který již dnes odchytal utkání za juniorku. Dvojici defenzivnějších středních záložníků zřejmě bude pro začátek ligy tvořit Gecov s Dobrotkou, který se tak ze stoperské pozice posunul výše, kde může lépe uplatnit svou poměrně solidní kreativitu. Podhrotového hráče pod jedinou možnou volbou na hrot (Bekimem Balajem) zřejmě bude hrát i na Slovácku Škoda, na křídlech dnes nastoupili Černý a překvapivě Zmrhal, který není typickým křídelním hráčem. Z takto postavené sestavy lze očekávat, že by se Zmrhal mohl stahovat více do středu hřiště a levou stranu hřiště by měl dle představ trenéra ovládat Martin Juhar.
Téměř dvacet minut se hrálo bez šancí na obou stranách. V 18. minutě se k první vážnější akci hráči Olomouce, Ordoš místo střely ještě hledal obloučkem Vašíčka, před kterým ale zasáhl Latka. Na druhé straně odpověděl Zmrhal, když poslal míč za obranu na Balaje, těsně před ním však dokázal zasáhnout brankář Blaha. O chvíli později Mikula posílal prudký centr do vápna, kterým hledal Škodu, k tomu se však míč přičiněním jednoho z bránících hráčů nakonec nedostal. Do třetice to však Slavii už vyšlo, centr ze středu hřiště prodloužil Balaj do prostoru, kam si naběhl Milan Černý, který poslal míč o tyč do sítě. Vyrovnat mohl Zahradníček, kterého však obral o míč ve velké šanci Gecov. Navýšit vedení Slavie mohl Balaj, kterého poslal vpřed Latka, místo přihrávky Škodovi ale útočník Slavie střelou těsně minul bližší tyč. V poslední minutě ještě hlavičkoval Bílek po Juharově centru z rohu, míč vyražený Blahou dorážel Balaj jen do boční sítě, a tak poločas skončil vedením Slavie 1:0.
Druhý poločas začal šancemi Olomouce. Ta první přišla po chybě Zmrhala, kterému se nepovedl odkop a místo toho poslal centr do vlastního vápna, tam se po Latkově zásahu dostal k míči Vašíček a vystřelil těsně vedle. Po hodině hry pak v brejku našel Navrátil hlavu Zahradníčka, kterého skvěle vychytal Hrubeš. O čtyři minuty později Ordoš z přímého volného kopu trefil jen slávistickou zeď, to už na hřišti byla trojice nových hráčů včetně testovaného Brazilce Maicona. Horší výkon Slavie ve druhé půli nakonec potrestal Cana brankou na 1:1. To centroval Plšek na Ordoše, ve vápně se srazil vybíhající Hrubeš s Dobrotkou a míč na zadní tyči poslal do sítě právě Cana. Dobrotka navíc musel vzápětí vystřídat a na hřišti jej nahradil již dříve vystřídaný Gecov. Slavia mohla jít zpět do vedení, když Juharův centr z rohu nejdříve jen těsně netrefil Maicon, poté Balaj přistrčil Proškovi, který ale vysoko přestřelil. Na druhé straně Vepřek z přímého volného kopu poslal míč jen do boční sítě. A opět Slavia, Piták vysunul Balaje, ten ale také trefil pouze boční síť. Zápas tak skončil remízou 1:1.
Komentáře (120)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
Kenny před 10 lety 19.07.2014 15:59 |Možná že účast Zmrhala má souvislost se zraněním Petra a nebo s tím že soupeřem je Olomouc.
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 16:21 |Nemá náhodou Jakub Petr zákaz nastoupit proti vlastnímu týmu :D nevím jestli to platí i na přáteláky :) Není totiž ani mezi náhradníky...
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 16:29 |Kristepane zase Juhar na beku a Zmrhal v základu to mě hlava nebere hlavně toho Jardu,no musíme doufat ze Beránek ví co činí.
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
bongor před 10 lety 19.07.2014 16:45 |MBVCD.Nikde nevidím online,nevíte,jestli nekoukám blbě?
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 16:47 |Je teplo tak asi nebude,všichni jsou u vody :-)
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 16:56 |http://www.onlajny.com/match/index/date/2014-07-19/id/108037
tady něco by mělo bejt
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
podol (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 17:10 |Vlku, dík za info, sleduji.
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
bongor před 10 lety 19.07.2014 16:47 |Toho Zmrhala mají rádi všichni trenéři,ale my jej právě moc nevynášíme.Čím to může být?
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 16:58 |To opravdu netuším ani náhodou,jedině snad že má movitého agenta :-)
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
dubas před 10 lety 19.07.2014 17:15 |A nebude to tím, že třeba ti trenéři rozumí fotbalu.
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
Gauteng před 10 lety 19.07.2014 17:21 |Dubasi, promiň, myslel jsi to jako ironii nebo ne? Citím se jak Sheldon Cooper :)
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
dubas před 10 lety 19.07.2014 17:37 |Myslel jsem to normál, bez ironie.
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
Gauteng před 10 lety 19.07.2014 17:43 |ok, dík.
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
orias (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 16:46 |Neví někdo, kdo je Pikát ?
Na www.onlajny.com je napsaný mezi našimi náhradníky...
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
quelhar (admin) před 10 lety 19.07.2014 16:50 |preklep se stane...
Re: Olomouc - Slavia před zápasem
bongor před 10 lety 19.07.2014 16:51 |Co je s Damienem?Asi pořád tem Matulův kotník.
Re: Olomouc - Slavia 0:1 v 2. pol.
Ravik před 10 lety 19.07.2014 18:22 |Zmrhalovi se nepovedl odkop od rohového praporku a místo toho, aby poslal balon pryč, téměř ideálně nacentroval před naši branku. Tam se po Latkově hlavičce dostal k míči Vašíček, svou střelu z deseti metrů ale poslal vedle pravé tyče.
Tak to bych chtěl vidět.
Ten Milan Černý předpokládám už zůstává, protože hrát generálku s hráčem, který není jistý, by byla konina hodná snad jen sportovního vedení Slavie.
Jsem rád, že Mikula vyhrál interní souboj s Dostálem a že i Dobrotka vypadá, že je konečně fit. Sice mi přijde na střed pole málo mrštný, ale fotbalově mu to myslí jako ve Slávii málo komu. Snad se dá dohromady Damien a bude hrát podhrota místo Škoďáka, ten mi tam nějak na tento post nesedí.
Re: Olomouc - Slavia 0:1 v 2. pol.
bongor před 10 lety 19.07.2014 18:31 |Ty ses Raviku nikdy nesplet?Teprve po odkopu-centru si uvědomil,že to není ta správná branka.No a co?
Re: Olomouc - Slavia 0:1 v 2. pol.
Ravik před 10 lety 19.07.2014 18:35 |jasně stane se viz toto video
https://www.youtube.com/watch?v=UBGB4NT7d5w
Ale ke Zmrhalovi mi to tak nějak sedí.
Re: Olomouc - Slavia 0:1 v 2. pol.
bongor před 10 lety 19.07.2014 18:38 |Z pravé strany hledal skulinku Balaj, kterého nakonec museli odstavit tři obránci. ..........ten kluk vypadá schopně
Re: Olomouc - Slavia 0:1 v 2. pol.
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 18:41 |Abys to s tim Dobrotkou nezakřikl. Už se pro jistotu srazil s Hrubešem.
Re: Olomouc - Slavia 1:1 v 2. pol.
Edwardtheiron před 10 lety 19.07.2014 18:46 |Takže Dobrotku bychom měli zase na rok vyřešeného, kdo bude další?
Re: Olomouc - Slavia 1:1 v 2. pol.
quelhar (admin) před 10 lety 19.07.2014 18:47 |Bezpochyby Černý. Jako třetího v pořadí očekávám Balaje, protože přece nemůžeme mít v kádru delší dobu zdravého a poměrně produktivního útočníka.
Re: Olomouc - Slavia 1:1 v 2. pol.
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 18:50 |Nebo Latka aby se zas Škoda mohl přesunout na stopera
Re: Olomouc - Slavia 1:1 v 2. pol.
ortevor před 10 lety 19.07.2014 20:17 |dalsiho tipuju Boudjemu, nejpozdejc ve druhym kole po jeho navratu do sestavu mu nekdo zas prejede ten kotnik (doufam, ze ma ten kotnik nejak zajistenej, nebo by mel snad zacit nosit ochrannou ortezu, aby mu ty kotniky porad nekurvili...ty ortezy dokazou zazraky - vlastni zkusenost)
Re: Olomouc - Slavia 1:1 v 2. pol.
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 18:55 |Tak oproti jaru (5:1) posun:)) Zmrhal se očividně stále nenaučil pořádně a přesně kopnout do míče(kiks, střela brankářovi do náručí). Dobrotka asi teda zase na marodce. No jsem zvědavej s jakým výkonem pojedeme na Slovácko. Zázraky už díky posledním rokům a výkonům tam nečekám.
Re: Olomouc - Slavia 1:1 v 2. pol.
Barra před 10 lety 19.07.2014 19:00 |Ale tak, Marco, co se tyka Zmrhala, stane se. Kdyby on, nebo Juhar ci Nitriansky v malem vapne vysoko prestrelil branku jako Prosek v 80. min, by tu opet neco na jejich adresu zaznelo. Stane se, stejne tak Proskovi nic nevycitam. Zapas jinak asi malo kdo z nas videl live a ne jen z onlajnu.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Borris před 10 lety 19.07.2014 20:00 |Ty jo teď jsem tak přemýšlel kdy naposled se nám povedlo vyhrát v prvním kole a došel jsem k závěru, že to bylo v té první titulové sezóně 07/08 kdy nám výhru 0:1 v Jablonci trefil Standa. Panebože to už je dlouhá doba. Nejvyšší čas za týden to prokletí prvních kol zlomit. I když zrovna na Slovácku....
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Philliip před 10 lety 19.07.2014 20:42 |Sestava se víceméně rýsuje jasně. Jsem zvědavý jak si vybojují nakonec pozice brankáři (fakt nevím komu bych dal přednost, ale jedničkou bude zřejmě Berkovec) a trošku otazník vidím v ofenzivních postech zálohy, kde je dost adeptů na 3 pozice (Černý, Petr, Škoda, Piták, Vošahlík, Prošek, Zmrhal, Hrubý, případně Maicon). Pro ofenzivní kvalitu hry to bude důležité rozhodování.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
wymaz před 10 lety 19.07.2014 21:21 |Dobrý den všem, na utkání jsem byl, dovolím si pár postřehů fanouška. Týmová hra je stále dost jalová, je vidět zlepšení oproti loňsku, ale stále chybí více držení míče a kontrola hry. Po většinu času míč kontrolovala Sigma.
Hrubeš můžu potvrdit v bráně problém nemáme-super výkon za branku nemohl. Mikula-prostě šikula, v pohybu dobrá práce směrem dozadu i dopředu jasná 1. volba. Stopeři oba OK mluví, jsou tvrdí a přesní. Juhár-bohužel nevím, zda se stále hledá, nebo má za úkol jistit, ale na to, že loni byl v útoku tak katastrofa. Dopředu jsem ho neviděl a když už, tak špatné řešení situace bylo u něj jisté. Záloha: nechápu ty neustále kecy ná Mácu, asi ho hodně ovlivňuje složení spoluhráčů, pokud nemá nikoho, kdo se mu nabídne, má to těžké. Mě se on i Dobrotka líbili :-). Černý a Škoda dobrý výkon, plní to co je ponich požadováno (alespoň to na mě působilo tímto dojmem) Zmrhala jsem měl dost daleko a nedovolím si ho hodnotit, dalo by se napsat ,že byl pro mě neviditelný (bez pejorativního nádechu). Balaj-typický sobeček, ale v dobrém, myslím že pár gólů dá :-).
Střídající: Nitrianský, ať ho někdo koupí- musí mít nějaký problém, je úplně mimo. Hrubý dost aktivní a v celku OK. Maicon, no nevím, jako rozšíření snad, ale já bych ho nebral. Prošek neviditelný skoro jsem neviděl, že hrál, škoda čekal jsem , že bude víc vidět. Karel Piták klasika a jistota, pokud bude OK měl by být v základu. Omlouvám se za případné chyby v textu.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Gauteng před 10 lety 19.07.2014 21:38 |Děkuju moc za komentář, tak se člověk dozví víc, než z onlajnů.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
zeleznik2 před 10 lety 21.07.2014 16:17 |Díky za trefné zhodnocení zápasu, z toho vyplývá, že Zmrhal a Nitrianský odchod, Juhar lavička.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
PetCC před 10 lety 19.07.2014 21:22 |To jsou dneska srandovní titulky: "Slavia v generálce na ligu jenom remizovala s druholigovou Olomoucí", "A zase ta Olomouc! Slavia v generálce na ligu jen remizovala". No vzhledem k tomu, že jsme měli jen o bod víc a dvakrát loni prohráli se skóre 3:8, tak mi tedy remíza 1:1 nepřijde jako nic strašnýho :-)
Re: Olomouc - Slavia 1:1
PetCC před 10 lety 19.07.2014 21:24 |A další: "Slavia nezvládla generálku, s druholigovou Olomoucí remizovala" :-)
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 21:29 |A co bys chtěl? "Šok! Slavia urvala překvapivou remízu se supersilnou Olomoucí?"
Re: Olomouc - Slavia 1:1
quelhar (admin) před 10 lety 19.07.2014 21:43 |To asi taky ne, ale remíza je tak nějak očekávaný výsledek ze zápasu mezi týmy, které v tabulce před pár týdny dělil jediný bod, ne?
Mimochodem Slovácko 20 minut před koncem prohrává (doma!) s Třincem 1:2. Ale to se asi do titulků jako šokující výsledek nedostane...
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Kornovo před 10 lety 19.07.2014 21:54 |sigma hodne oslabila kadr, slavie posilila. remiza doma v generalce neni nic moc
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Navyseals před 10 lety 19.07.2014 21:57 |to není pravda, Ordoš, Vašíček nebo Vepřek,to jsou dobří hráči, odešel jen Pospíšil
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Kornovo před 10 lety 19.07.2014 22:26 |taky vidlicka a depetris a s petrem se taky pocitalo pokud by nespadli
Re: Olomouc - Slavia 1:1
quelhar (admin) před 10 lety 19.07.2014 22:02 |Ale Slavia nehrala doma.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Kornovo před 10 lety 19.07.2014 22:23 |jaktoze ne? hanacka slavia kromeriz,ne?
Re: Olomouc - Slavia 1:1
quelhar (admin) před 10 lety 19.07.2014 22:25 |Aha, to mel byt vtip, to jsem nejak nepochopil...
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Kornovo před 10 lety 20.07.2014 08:04 |v uherskem hradisti maj zase horackou slavii, v tomto mas jako prazak rezervy :)
Re: Olomouc - Slavia 1:1
quelhar (admin) před 10 lety 20.07.2014 09:26 |Nejsem prazak, o ruznych Slaviich po republice mam povedomi. Asi je tvuj smysl pro humor s mym vnimanim proste nekompatibilni.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
PetCC před 10 lety 20.07.2014 00:19 |No ta remíza právě žádný překvapení není, jak tu psali jiní.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Slawek před 10 lety 20.07.2014 09:13 |Titulky svědčí o úrovni těch novinářů. Spíš by mě zajímal důvod té příšerné averzi vůči Slávii. Kdybychom někomu (Spartě) svými výkony překáželi tak snad, ale tohle fakt nechápu. Kdybychom minule v Olomouci remizovali, asi bychom končili ligu jinak. Ale zachránili jsme se na úkor Olomouce, tak co ti experti čekali? Že jim dáme bůra ? To by nezvládla ani "báječně vyladěná" Sparta.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
bongor před 10 lety 20.07.2014 09:52 |Tu averzi vůči Slavii já chápu.Čtyřicet let vyrůstala generace dnešních pisálků v antislavistické atmosfeře.Slavia bylo mužstvo třídního nepřítele,rumun byl naopak vzor uvědomělého bolševika.Není divu,že se z 50 na 50 před druhou světovou ,překlopil poměr počtu fanoušků na zhruba 30:70.A zrovna tak je tomu mezi novináři,možná že je to ještě horší.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Slawek před 10 lety 20.07.2014 12:47 |Bohužel budeš mít Bongore pravdu. A to si představ, že by se ještě podařilo přivést do Slávie finančně silného partnera. To by pro některé opravdu nebyla komfortní situace.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 21:27 |Nemohu si pomoct, ale sestava se mi nelíbí.
1)Juhar na beků je dle mě nesmysl,tímhle tahem nesouhlasím. Projde mi, jako kdyby musel bezpodmínečně hrát.
2)hra na dva defenzivní štíty, dle mě moc destruktivní,možná to pozvedne konstruktivita Dobrotky, pokud jeho zranění není vážné.
3) Skoda na podhrotu. To mu přijde také nesmysl,nemá na to techniku.
4)Jarda Zmrhal hrát znovu musí:-) Takový evergreen, tentokrát na křídle,přijde mi to už jako stokrát opakovaný vtípek.
5) jsem rad, ze asi už si moc nekopnou Vosahlik, Kores, snad i Dostal, Nitrák.
6) mrzí mě, že tradičně šlo do přípravy moře juniorů,ale do zakladu nemá blízko nikdo, postupně se vytratili zpět do juniorky a dokonce ze sestavy vypadl i Hrubý (Zmrhal stále drží:-) ). To mi přijde docela škoda, je to slavistická tradice. Nakonec bude hrát na každém postu ten nejzkušenější hráč, žádné překvapení.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
dubas před 10 lety 19.07.2014 21:48 |No možná, že kdyby ti mladí hráli tu ligu teď, kdy na ni nejsou ještě připravení, tak by mohli dopadnou jak Zmrhal, o kterého si každý na diskuzi léčí svoje komplexy.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
kleofas před 10 lety 19.07.2014 21:55 |Fakt nevím, co bys vlastně chtěl
Re: Olomouc - Slavia 1:1
ortevor před 10 lety 19.07.2014 22:02 |souhlas se vsim co pises (az na Korese, toho bych rad videl v sestave prave misto Skody a jako alternaci s Boudjemou)
a nevim co zase komu udelal chudak Tusjak, v pripave velmi dobry vykony jak v Celakovicich tak s Vlasimi, a stejne zase hraje to slovensky poleno...
Skodu na podhrotu uz vubec nechapu..
Re: Olomouc - Slavia 1:1
quelhar (admin) před 10 lety 19.07.2014 22:23 |Taky souhlasim az na Korese - pokud mohl hrat v Boleslavi, ktera hrala o pohary, neni duvod si myslet, ze nema kvalitu na Slavii. A hracu, kteri jsou schopni sami neco vytvorit, mame minimum.
Pripravne obdobi prineslo nektera pozitiva (Dostal, Nitriansky a Vosahlik mimo zakladni sestavu, prichod nove stoperske dvojice a hlavne utocnika, ktery umi dat gol), ale z meho pohledu prevazuji negativa. Naprosto nechapu, proc sportovni vedeni ignoruje post krajnich obrancu, predevsim pak toho leveho.
Stred zalohy mame ponekud archaicky a rozhodne nelze cekat, ze s nim budeme nekoho prehravat, o cemz ostatne svedci i report vyse, ze i Sigma drzela mic casteji nez Slavia. Hrat se samozrejme da i vyhradne na protiutoky a nesnazit se kontrolovat mic, ale neverim, ze s tou ofenzivni ctyrkou, ktera nastoupila dnes, by takovy pristup mohl proti ligovym souperum fungovat.
A nakonec smerem dopredu mam rovnez vyhrady. Na dva krajni posty mame sice snad 6 nebo 7 hracu, ale zadny z nich neni jasnou volbou a snad az na Pitaka od zadneho z nich nelze ocekavat pravidelnejsi skorovani. Navic Pitak je po zraneni a ma jiz svuj vek, tudiz jeho statistiky pujdou spis dolu nez nahoru. No a Balaj, jakkoli verim, ze kdyz bude zdravy, tak nejakych 8-10 golu za sezonu vstreli, to sam proste nevytrhne.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 22:52 |Kory si myslím, že už by taky měl jít o dům dal, ale rozhodně bych mu dal šanci spíš než Vošahlíkovi.
S příspěvkem souhlasím. Sestava je za mě dost defenzivně laděná, lze čekat, ze moc spíše nas čekají vysledky -2,5 gólů. A obavám se, ze budeme mít zásadní problém, pokud budeme prohrávat. Chtěl bych se mýlit.
Obecne dost věřím Balajovi, ale po stoprvé - kdo mu ty šance bude připravovat? Nevidím tam vyloženě hráče, který by z fleku mohl vytvářet šance.
Tak liga ukáže, nechci předem sejckovat, ale nedostatky tam z mého pohledu vidím
Re: Olomouc - Slavia 1:1
ortevor před 10 lety 19.07.2014 23:08 |souhlas...nalevo hrat Juhar proste nemuze, to je pak cela leva strana zabita, at uz pred nim hraje Kores nebo Zmrhal nebo kdokoliv jinej...
a zajimalo by mne jestli se nekdy dozvime nejaky vyjadreni k Tusjakovi, proc nedostal sanci ted v generalce ani na minutu, stejne tak ani vcera za juniorku..nebo jestli je zraneny ?
Re: Olomouc - Slavia 1:1
quelhar (admin) před 10 lety 19.07.2014 23:23 |Taky to nechápu. V Čelákovicích proti slovenskému mistrovi nalevo hráli docela obstojně Tusjak s Janktem, načež do ligy půjdeme s dvojicí Juhar, Zmrhal nebo Juhar, Petr.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
quelhar (admin) před 10 lety 20.07.2014 08:27 |Aha, Petr ma v haji koleno, takze Juhar, Zmrhal.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
no-nick před 10 lety 20.07.2014 09:34 |V háji koleno? Tak to je na dlouho, co?
Copa Damien? Víme na jak dlouho out? To se nám ta sestava zase tak moc nezmění od lonska:((
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 20.07.2014 10:27 |Odstavení Tusjaka, potažmo Hrubého a Proška na druhou kolej je skoda. Všichni tři by měli byt v základu.
Machovec?
Mac před 10 lety 19.07.2014 22:20 |Ten Machovec by nemusel být špatný, na levé straně nás tlačí bota. Pokud to vyjde, budu rád.
Re: Machovec?
quelhar (admin) před 10 lety 19.07.2014 22:25 |Kde je nejake info o Machovcovi?
Re: Machovec?
Barra před 10 lety 19.07.2014 22:34 |Na oficiakach deklaruje dnes vecer 'Handy' v 19.41 h, ze "udajne ma prijit Machovec z Dynama jsem se dnes dozvedel" (sic).
Nic vic, nic min.
Re: Machovec?
luboslavia před 10 lety 20.07.2014 21:40 |Tak pokud přijde Machovec,tak by to byla slušná posila,protože jsem ho viděl na zápase o postup do ligy mezi Táborskem a Budějkama a Machovec byl nejlepší hráč na hřišti,dal hezký 2 goly,neprohrál souboj,je velkej a poměrně fotbalovej.Druhej se mi líbil ten Deli,velikej,nic neprohrál a tak jsem tiše Budějicím záviděl,protože jsem si je doved představit ve Slavii,pravděpodobně jako ty lepší hráče,který by nás asi opravdu vcelku vytrhli.Doufám,že to vyjde aspoň u jednoho z nich.
Re: Machovec?
luboslavia před 10 lety 20.07.2014 21:55 |Sorry dal 3 goly,ale to je jedno.
Re: Machovec?
Gauteng před 10 lety 19.07.2014 23:02 |A Machovec je levý bek.
Re: Machovec?
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 10 lety 19.07.2014 23:10 |Levý bek i stoper, vzhledem ke svojí výšce. Hlavně je to ale levák a dobře kope standartky.
Re: Machovec?
bongor před 10 lety 20.07.2014 09:57 |Z jakého Dynama má být ten Machovec,a za koho hrál v Čechách?
Re: Machovec?
poeta před 10 lety 20.07.2014 20:16 |http://cs.wikipedia.org/wiki/Jaroslav_Machovec
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Viking před 10 lety 19.07.2014 22:22 |Nejak se mi nezda, ze by mel Berky sedet, IMHO jeden z top3 golmanu ligy..
Re: Olomouc - Slavia 1:1
honza1947 před 10 lety 20.07.2014 00:36 |Berky byl zraněný a včera dopoledne odchytal celý zápas za juniorku. Předpokládám tedy, že bude skutečně jedničkou.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Kornovo před 10 lety 20.07.2014 08:09 |hrubes je taky dobry ne-li lepsi. nevite nekdo jak je na tom radek cerny? skoncil, nebo pokracuje jako 4. brankar, popr. planujete se nejaka rozlucka s touto nasi legendou nebo s nim budou taky zametat jako s vanousem?
Re: Olomouc - Slavia 1:1
quelhar (admin) před 10 lety 20.07.2014 08:26 |Cerny skoncil karieru, trenuje mladeznicke brankare pote, co Vanous zametl se Slavii a odesel za pribuznym do Bohemky.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Rottax (přítel SN) před 10 lety 20.07.2014 09:01 |Docela silná slova!! Dostal lepší nabídku,tak ji přijal a zrovna k Vaniakovi se Slavia nechovala po skončení kariéry extra v rukavičkách!!!
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Barra před 10 lety 20.07.2014 09:19 |Ahoj Rottaxi. V prni vetou souhlas, s druhou uz ne. Martin Vaniak dostal po ukonceni lariery v 2011 ined nabidku jak asistent trenera prvniho muzstva, ze novy trener si prinese sebou sve asistenty, je take bezna vec. Vaniak zustal ale seftrener brankaru mladeze od zaku az po dorostence, co je take celkem vyznamna funkce. Neni tomu tak, ze by se Slaviena Martina vykaslala.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
quelhar (admin) před 10 lety 20.07.2014 09:21 |To byla narazka na to, ze Kornovo tvrdil, ze Slavia zametla s Vaniakem... Po skonceni kariery, byt to bylo nekdy hodne podivne, pro nej Slavia vzdy nakonec nasla uplatneni v klubu. No a nakonec Vaniak odesel ne proto, ze by jej Slavia nechtela, ale proto, ze dostal nabidku odjinud. Aby bylo jasno, ja ho chapu, ale fakt si nemyslim, ze to bylo tak, ze Slavia s Vaniakem zametala.
Na druhou stranu je to mozna lepsi, protoze v klubu asi nejsou kapacity, aby zamestnaval vetsi mnozstvi svych exbrankaru. Kdyz odesel Vaniak, alespon se uvolnilo misto pro Cerneho.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Rottax (přítel SN) před 10 lety 20.07.2014 11:21 |OK. Nepochopil jsem souvislost. Pro mě je Martin symbol nedávných úspěchů Slavie a upřímě doufám, že se do Slavie jednou vrátí! ;)
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Kunetice před 10 lety 20.07.2014 09:25 |Jedinej trenér který nechal sedět Zmrhala byl Pastoor, jestli tam není tlačenka tak pak už ničemu nerozumím.
Pokud to měla být poslední příprava tak sestavu fakt nechápu !
Ale chci věřit že v sobotu to bude jiné a hlavně že Beránek ví co dělá!?
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Barra před 10 lety 20.07.2014 09:32 |Myslim ze je dobre si slova Beranka na oficialkach.
http://slavia.cz/clanek.asp?id=Trener-Beranek-Chceme-kadr-zkvalitnit-ne-doplnit-12575
Ja jsem s Berankem a s posilenim muzstva spokojeny. Casy Cicmanu, Eschmannu a spol, abych nemluvil o KJ a Abrahama s Bestou, mame ocividne za sebou. Dejme Berankovi a muzstvu duveru a podporu.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Barra před 10 lety 20.07.2014 09:32 |... ze je dobre si precist ...
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Kornovo před 10 lety 20.07.2014 10:03 |chybi nam dobry podhrotovy hrac, at spolupracuje s damienem, myslim si, ze milan skoda na to nema. a pak samozrejme kraje obrany i zalohy, o kterych tu pisou vsichni. vite nekdo co je zac ten machovec, ok kterem se mluvi? snad to nebude 2. nitrak
Re: Olomouc - Slavia 1:1
quelhar (admin) před 10 lety 20.07.2014 11:33 |Tak ono je samozrejme pekne, ze trener chce kadr posilit a ne jen doplnit. To rikali take temer vsichni treneri pred nim, jestli me pamet neklame. Ja vidim jako problematicke, ze zacina liga a trener rika, ze kadr se jeste bude menit. Pokud tedy prijdou opravdu posily, prijde pripravne obdobi prakticky vnivec, protoze se kadr bude sehravat v prubehu prvnich kol ligy - tedy se bojim, ze nas ceka stejny obrazek jako poslednich nekolik sezon, mizerny start do ligy, okamzita ztrata sebevedomi, horsi a horsi vykony a boj o zachranu. Ostatne los je k takovemu vyvoji jako stvoreny... :o/
Napriklad pokud by mel prijit Deli ze Sparty, tak bych jen kroutil hlavou. Proc prijde par dni pred startem ligy nebo dokonce po jejim startu, kdyz mohl prijit uz pred tremi tydny?
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Khadgar před 10 lety 20.07.2014 11:43 |Protože se třeba tlačí na cenu...
Re: Olomouc - Slavia 1:1
luboslavia před 10 lety 20.07.2014 21:44 |Asi jsi Deliho neviděl,ale určitě by se na něho vyplatilo počkat,bohužel musím říct,že v současné Slavii moc lepších hráčů neběhá,ale asi ještě lepší by byl ten Machovec.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
bongor před 10 lety 20.07.2014 10:04 |Určitě MBVCD,ale i když je o mně známo,že se rád zastávám otloukánků,jakým byl třeba typicky Hub,tak ten Zmrhal,tomu fakt nerozumím.Podle mě je to studenej čumák a my potřebujeme nekompromisní bojovníky,když už na špičkové hráče nemáme.
Včerejší zápas jsem pochopitelně neviděl,ale myslím si,že Juhar by měl být ofenzivní obránce a fotbalista na brejky,vzhledem ke své rychlosti.Jinak jako obránce se mi vůbec nelíbil právě v Olomouci při 1-5,tam s ním Schulmeister vyjebával jak s malým klukem.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Barra před 10 lety 20.07.2014 10:30 |Ahoj Bongore. Nerad te opravuji, ale v Olomouci pri 5 - 1 nebyl Juhar ani minutu na hristi. V prvni puli byla obranna ctverice Nitri-Sk8da-Neves-Zmrhal, v druhe puli Smejkal jako stoper a Neves leve bek.
Minuly tyden dal tady jeden kolega zajimavy postreh ohledne neprustrelnosti obrany v 2012-13, kdyz Juhar hral leveho beka. Vyhledal jsem si to, mel pravdu. Jen z hlavy, kdyz hrali Latka a Juhar spolecne v obrane, tak jsme inkasovali jen 2 branky behem 7 zapasu a neprohrali.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Barra před 10 lety 20.07.2014 10:39 |Opet jsem si to vyhledal. V zpasech proti Brnu, Teplicim, Sparta a Pribrami jsme tehdy vyhrali, remizovali s Libercem, Duklou a Jabloncem, celkove skore 10-1 (jedinou branku proti Pribrami), bodove 15 na 21. Ale samozrejme muzu hrat fakt, ze stoperske duo tehdy bylo Latka a Hub! Mluvim o sezone 2012-13 pod Radou, pred odchodem Latky do Duesseldorfu. Kdyz nehral Latka nebo Juhar spolu, prohravali jsme.
Samozrejme to muze byt nahoda, ale presto...
Re: Olomouc - Slavia 1:1
no-nick před 10 lety 20.07.2014 10:55 |Zajímavé, to bych nečekal...
Re: Olomouc - Slavia 1:1
klimi před 10 lety 20.07.2014 09:52 |Hezkou předligovou neděli všem!
Jak jsem se již zmínil, pro mě je naprosto nepochopitelné, že se už delší dobu vedení vůbec nezajímá o pozici levého beka! To je opravdu tragédie, zase to začneme lepit na poslední chvíli, na jaře Zmrhalem, teď Juharem, ani bych se nedivil, kdybychom na Slovácku dostali debakl a min. tři góly šli právě přes Juhar. Nasazením Juhara na beka také končí jakákoliv útočná fáze....
Do sestavy se nám opět vrátil Jarek Zmrhalů, já tomu už nerozumím, velký počest slávistů vidí, že jeho přínos na hřišti je nulový (ne-li záporný) a on se tam stejně vždycky nějak nacpe. To tak potvrzuje jen moji teorii, že to nemá "v hlavě v pořádku", protože na trénincích pravděpodobně exceluje.
Berky hodně doplatil na zranění, ale Hrubeš podle všeho odchytal přípravu famózně. To jeho odstavení po červené kartě, kdy chtěl pomoci obraně vyběhnutím (asi jako první golmam ve Slavii v tomhle století)...
Mám z toho hodně velký strach,...Ano, obrana je sice kompletně nová, ale s otevřenými dveřmi na jedné straně. Jediné, co mě těší, je Bekim v útoku.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Kornovo před 10 lety 20.07.2014 10:00 |a co Milan Cerny? vcera skoroval, asi se do toho zas dostava a zmame ho, jak hraje kdyz se do toho dostane :) To te netesi? na Zmrhala ani nemam nazor, ale Juhy me v obrane taky sere, aspon ze to vypada, ze nenastoupi Nitrak. Dalsi dobra zprava je hra Mikuly. Pokud se nam povede ubranit Doska, a vepredu neco spadne, tak verim klidne i ve vyhru 1:0, ale s tim co jsme vepredu predvedli loni, tak spis remiza.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
bongor před 10 lety 20.07.2014 10:08 |Žirafáka znemožní Laty,o to strach nemám.Spíš mě děsí jobovky o zraněných.Boudjemaa,Dobrotka,teď nově ještě Petr a další,co se ze zranění teprve vyhrabávají.Není toho na začátek trochu moc?
Re: Olomouc - Slavia 1:1
klimi před 10 lety 20.07.2014 10:29 |Samozřejmě těší, jen mám strach, aby od těch našich kreativních hráčů dostával míče tam, kam je potřebuje a ne od pasu výše...
Re: Olomouc - Slavia 1:1
1rytir před 10 lety 20.07.2014 11:52 |Rozhovor s trenérem před vstupen do ligy mi moc optimismu do žil nevlil. Zvláště jeho výčet zraněných. Zdá se, že na první kolo ještě nebudou k dispozici určitě Damien, Petr a asi i Piták, otazník visí nad Marcelem, otazníček nad Dobrotkou. Případná absence Berkovce probémem díky Hrubému nebude. Když se na to dívám z tohoto úhlu, pak nebude divu, když v sestavě bude zase Zmrhal (!) Jo a ještě na mne úsměvně zapůsobila Beránkova slova, že jména posil prozradí až podepíší smlouvy, ale Milan hraje v základu a nikde jsem ještě nezaznamenal, že by ty jeho "testy" byly u konce a on byl zpátky...
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Kornovo před 10 lety 20.07.2014 11:57 |asi myslis hrubese, hruby je zaloznik
Re: Olomouc - Slavia 1:1
1rytir před 10 lety 20.07.2014 13:09 |Samozřejmě, díky za upozornění, omlouvám se
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Kornovo před 10 lety 20.07.2014 13:13 |to je hned
Re: Olomouc - Slavia 1:1
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 20.07.2014 12:33 |Tak tezko bude skrývat Milana Černého, když všichni vidíme, že hraje ne? To už moc tajit či odtajňovat nejde. Třeba ještě furt nepodepsal?
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Barra před 10 lety 20.07.2014 15:10 |Nemyslim si, ze s posilami ma Beranek na mysli Milana Cerneho -:)
Re: Olomouc - Slavia 1:1
rybka před 10 lety 20.07.2014 12:32 |Přeji hezký den všem Slávistům.Díky tomu,že bydlím poblíž Kroměříže můžu alespoň jednou přispět komentářem.Výsledek asi opravdu odpovídá předvedené hře.První poločas se Olomouc snad nedostala do pořádné šance i když možná více držela míč.Od 20 minuty už ale byla Slavia lepší a měla asi tři dobré příležitosti.To druhý poločas byla Olomouc lepší a Slavia se do hry dostala až ke konci zápasu.Hrubeš je kvalitní golman a neustále volá na spoluhráče,což je podle mne dobře.Mikula zahrál slušně a časem si snad dovolí i víc.Latka s Bílkem je kvalita.Oni snad neprohráli ani jednu hlavičku.Co napsat k Juharovi?Dvakrát uklouznul,jednou nahrál soupeři do brejku ale to,že před ním hrál Zmrhal mu asi moc nepomůže.Černý potřebuje hrát pravidelně.Určitě šikovnej fotbalista,který se neschovává a chce balon.Bylo tam ale hodně ztrát míče a po jedné měla Olomouc velkou šanci.Gecov jako tradičně bojoval a jako tradičně občas špatně přihrál.Dobrotka nepanikaří a většinu balonů podrží a rozehraje.Jen je škoda,že ani jeden není schopen jít s míčem rovnou na bránu soupeře.Zmrhal neviditelný,jednou se mu podařilo přejít přes soupeře ale nedal přihrávku za obranu.Škoda se mi moc nelíbil,občas podržel míč ale moc aktivní nebyl.Balaj asi bude kvalitní útočník ale včera mi přišel hodně namistrovanej.Občas v souboji spadne a čeká,že se bude pískat faul.Šance sice nedal ale na branku nahrál parádně.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Eluin (přítel SN) před 10 lety 20.07.2014 12:59 |Díky za souhrn, už se nemohu dočkat toho utkání na Slovácku.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
bongor před 10 lety 20.07.2014 13:19 |To padání, to má na svědomí jeho vyškolení u bolševika.Někdo mu musí vysvětlit,že pokud hraje za Slavii,tak je nějaké padání zbytečné a nic si nevymodlí,leda tak žlutou za simulování.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 20.07.2014 13:18 |Stejně by mě zajímalo, jak je možné, že v každém přestupním období, k nám přijde zajímavej hráč, kterej vypadá konečně jako posila, ale zraní se buď hned v přípravných zápasech(Berkovec, Petr) nebo po pár kolech v lize (naposledy Boudjemaa). Přitom to očividně nezáleží na tom, kdo zrovna trénuje, nebo kdo je kondiční trenér. Protože se to děje dlouhodobě. Jestli je to celý ty roky jen smůla tak to je fakt neuvěřitelný. Nepamatuju si, že by se třeba Spartě vždycky takhle hned nějaká posila zranila.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
bongor před 10 lety 20.07.2014 17:21 |všim sis marco,že když upadne na zem chleba s máslem,tak vždycky směrem namazanou stranou k podlaze?A to je právě náš případ.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 20.07.2014 22:16 |Všiml, ale tam je to podmíněno tou výškou, kdy se stihne jen jednou otočit:D kdybys ho pustil ze stropu, pravděpodobně spadne správně:D
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Edwardtheiron před 10 lety 20.07.2014 18:34 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/209895/zadna-pohoda-slavii-ceka-boj-potrebujeme-posily-rika-beranek.html
Ovšem nic nového nebo zásadního v tom článku není.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Barra před 10 lety 20.07.2014 18:55 |Mas pravdu. Nic noveho tam neni, ocividne pochazi veskere uvahy Beranka z clanku, ktery byl dnes na oficialkach. Sport musi nejak sve stranky naplnit, s Berankem vubec nemluvili, to jsem si jisty.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Edwardtheiron před 10 lety 20.07.2014 19:20 |A tak z toho bych je zase nepodezíral, už proto, že je tam to video. Spíš to byl takový ten "rozhovor", kdy se okolo trenéra udělá kolečko a pak se člověk diví, že v každých novinách je řečeno sice totéž, ale úplně jinými slovy.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Barra před 10 lety 20.07.2014 20:09 |Aha, videa jsem si nevsimnul.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 20.07.2014 19:30 |Jen výcuc článku z oficialek. Nic nového.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
jiri před 10 lety 20.07.2014 21:37 |Štěpán Filípek @SFilipek 48 min.
Machovec na konec. Další jméno pro Slavii: V Edenu se o něm minimálně mluví. #prestupy
http://fotbal.idnes.cz/databanka.aspx?t=hrac&id=3011396
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Edwardtheiron před 10 lety 21.07.2014 06:05 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/209910/slavia-lovi-posily-z-budejovic-chce-goloveho-obrance-machovce.html
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Markus před 10 lety 21.07.2014 09:19 |Podle tohoto článku to je fanoušky hodně oblíbený hráč, pochybuji, že ho Dynamo pustí, to by asi bylo drahé.
http://www.dynamocb.cz/clanek.asp?id=Hlasovani-o-hrace-sezony-ovladl-Jaroslav-Machovec-6068
Překvapuje mě, jak dobře fanoušci hodnotí hráče obrany, Simona Deliho, o kterém se tu také mluvilo a samozřejmě Romana Lengyela, jehož talent kdysi chátra dokonale zazdila.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
zeleznik2 před 10 lety 21.07.2014 19:12 |Zajímavé jméno, slovenský hráč hrál v Trnavě, snad by to nebyl druhý Bortel či hůře Cicman, zda tedy nakonec přestoupí.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Barra před 10 lety 21.07.2014 12:21 |Vubec bych se nezlobil, kdyby se tady opet obevilo hlaseni Jiriho Vrby, ze "neco je ve vzduchu".
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Helmic před 10 lety 21.07.2014 18:32 |Asi pred pul hodinou psal: Vypadá to, že zase zahřmí..
#SKS
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Barra před 10 lety 21.07.2014 22:15 |Dik, Twitter nesleduji, jen kdyz se objevi na SN. Takze moje prani vyslo, a ted bych rekl "repete". At ty posily o kterych se zminuje Beranek uz jsou tady!
Re: Olomouc - Slavia 1:1
zeleznik2 před 10 lety 21.07.2014 16:06 |Škoda, že jsme poslední přípravný zápas nevyhráli. Znovu se objevila naše Achilova pata neproměňování šancí, sestava už vypadá jako prvoligová, uvidíme co zranění:
Petr má prý něco s kolenem, Gecov třísla, ale ten má na první dva zápasy stopku, takže to nevadí, Dobrotka snad bude ok, Berky by měl být taky připraven.
Takže na Slovácko:
Berkovec/Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek, Juhar - Dobrotka, Hrubý - Černý Škoda, Zmrhal - Balaj
předpokládám, že Zmrhal bude místo zraněného Petra v základu, také škoda, že Tusjak zřejmě začne jen na lavičce.
Ale Míra, tvrdí, že ještě nějaké posily příjdou, takže nechme se překvapit, co tento týden ještě přinese...
http://slavia.cz/clanek.asp?id=Trener-Beranek-Chceme-kadr-zkvalitnit-ne-doplnit-12575
Re: Olomouc - Slavia 1:1
mart01 před 10 lety 21.07.2014 17:46 |Gecov nemá stopku!!
Re: Olomouc - Slavia 1:1
zeleznik2 před 10 lety 21.07.2014 19:01 |Má jich osm z poslední sezony, takže pokud vím, trest se přesouvá do nové ne?
http://fotbal.idnes.cz/databanka.aspx?t=hrac_kariera&id=3004970#1000365
osmou dostal v posledním zápase v Ostravě.
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Heretic (přítel SN) před 10 lety 21.07.2014 19:14 |V rámci posledního kola se místo stopky uděluje finanční pokuta. Do nového ročníku se nic nepřenáší.
Koukám, že ten bek z ČB je v podstatě zraněný s achilovkou..
Re: Olomouc - Slavia 1:1
Barra před 10 lety 21.07.2014 22:13 |O tom se tady jiz vice krat psalo. Trest se da "odkoupit" ci smazat kdyz se uhradi pokuta.