Ten by se měl připojit k A-týmu Slavie, který je momentálně na soustředění na Slovensku, v neděli.
"Jsem nadšený, že se nám podařilo získat hráče kvalit Jakuba Petra, který by měl jednoznačně zvýšit produktivitu týmu v ofenzivní části. Hledali jsme hráče, který přinese větší efektivitu, takže si od Jakuba slibujeme góly i asistence," uvedl pro oficiální web sportovní ředitel Karol Kisel.
Samotný Petr pak dodává: "Jsem šťastný, že se příchod do Slavie povedlo dotáhnout do konce. Slavia je tradičním a velkým ligovým klubem, takže jsem moc rád. Těším se na novou sezonu, hráče i výborné fanoušky."
24-letý útočník či ofenzivní záložník přichází ze Sigmy Olomouc na roční hostování s opcí na přestup. Uplynulou sezonu ale Petr nestrávil na Hané, nýbrž na hostování ve Slovácku, kde odehrál 25 zápasů a připsal si 3 branky. Celkově v lize odehrál již 142 zápasů, během nichž 19krát skóroval. Jakub Petr byl i členem mládežnických reprezentací.
Komentáře (150)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Další posilou Jakub Petr
Prochy před 10 lety 04.07.2014 16:49 |Vitej u nas Petre! A do nove sezony ti preju minimalne 15 golu! :D
Re: Další posilou Jakub Petr
dubas před 10 lety 05.07.2014 10:29 |A vítej u nás a ať se ti daří a těch gólů nemusí být 15 i 16 by klidně stačilo :-)
Re: Další posilou Jakub Petr
bloudil před 10 lety 04.07.2014 16:55 |Ještě nějaký slušný útočník a bude spokojenost :-)
Re: Další posilou Jakub Petr
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 17:12 |Ještě že byl ve Slovácku, alespoň se nenakazil syndromem sestupu,ale vůbec si ho nevybavuji ,je opravdu lepší než naši plejeři ze základu?Proč ho syrečkové pustili na hostovačku ? Ví někdo.
Re: Další posilou Jakub Petr
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 17:19 |Lepší než Vošahlík a Juhar je učitě a kopačky mu jako Škutkovi nekloužou.
Re: Další posilou Jakub Petr
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 18:16 |Tak budu zvědavý,doufejme že mu to půjde.
Re: Další posilou Jakub Petr
dubas před 10 lety 05.07.2014 10:27 |Jó Juhar to je fakt tragedie, ale kdyby všichni naši záložníci a útočníci, dali tolik gólů co on, tak se neslaví v Mordoru ale u nás, škoda že loni za nás nehrálo víc takových tragédů.
Re: Další posilou Jakub Petr
Sedrousek před 10 lety 06.07.2014 13:08 |V počtu nastřílených golu a poměru odehraných zápasů je Juhar lepší
Re: Další posilou Jakub Petr
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 17:18 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/208665/vypekla-ho-slavie-i-bilek-tohle-by-se-stavat-nemelo-rika-licka.html
Aneb jak Spart využije každého okamžiku k očernění Slavie, to že je Bílek prase a zachoval se k Ličkovi takhle za toSlavia přece nemůže, ta dalajenhráči najevo,že s ním už nepočítá, takže toco teď Sparta řekla asi 6 hráčům, proč veSportu také nebyl článek o tom jak SParta vypekla své hráče. Svině
Re: Další posilou Jakub Petr
Alanor (admin) před 10 lety 04.07.2014 17:19 |Nutno dodat, že Slavia Ličku taky přes jaro pěkně vypekla.
Re: Další posilou Jakub Petr
spino před 10 lety 04.07.2014 17:23 |JJ, vůbec nechápu, kde se ve fanoušcích berou ty nenávistné komentáře k Ličkovi. Na podzim byl jednoznačně náš nejlepší hráč a potom ho na jaře po Olomouci (společně s Koubkem) odstřelili. Velmi nespravedlivé, obzvlášť, když na jeho místě hrál Zmrhal.
Re: Další posilou Jakub Petr
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 18:19 |V čem ho vypekla ?Ze nehrál tak to se může stát každému.Varianta také je že má velkej plat,ale když si nic nesežene tak ho stejně musíme platit.
Re: Další posilou Jakub Petr
bongor před 10 lety 04.07.2014 17:28 |Teď jsi marco pěkně nasral osazenstvo našeho prasečáku.
Psal jsem to už několikrát:Prosím neurážejte zvířátka.
Re: Další posilou Jakub Petr
spino před 10 lety 04.07.2014 17:22 |Já z něj do stropu neskáču. Je to úplně stejně zmařený talent jako Nitrák. Snad v něm Beránek něco probudí podobně jako Vrba v Jiráčkovi atd.
Re: Další posilou Jakub Petr
bongor před 10 lety 04.07.2014 17:25 |Tak to aby si chudák hodil mašli...........
Re: Další posilou Jakub Petr
Heretic (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 18:07 |No, jestli si na něj Spino zasedne, tak to má spočítané.
Re: Další posilou Jakub Petr
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 18:21 |Zapoměl jsi dodat odborník :-)
Re: Další posilou Jakub Petr
gurman99 před 10 lety 04.07.2014 17:29 |tak to je ofenzivní hráč jako prase ! Každý osmý zápas gol !! To když jednou vynechá cyklus tak je podzim pryč!
Re: Další posilou Jakub Petr
bloudil před 10 lety 04.07.2014 20:51 |nepodceňoval bych ho, viděl jsem ho několikrát hrát za slovácko a byl dobrej, jak jsem to dnes už někde četl jak Standa Vlček, takovej rychlík.. snaživej a nic nevypouštěl. Uvidíme jestli příjdou ti útočníci co psal subHuman, pokud ano, tak z mého pohledu po těch letech slušné posílení
Latka, Bílek, Petr + Míńa Černej, u Vukadinoviče nevím nevím.. Hoška zatím taky ne, od nich vůbec nic nečekám a třeba překvapí ať už tak či onak :) uvidíme, třeba na slovensko dorazí další do prvního zápasu tam.
Re: Další posilou Jakub Petr
Heretic (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 17:30 |Tak podle FB SN je na odchodu někdo, kdo nosil kapitánskou pásku. Když vezmu v potaz příchod Bílka, tak by to měl být Gecov.
Je mi to líto, vždy se snažil. Aby se nevykartoval, tak i přestal faulovat.
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 04.07.2014 17:48 |Nebo Dobrotka.
Re: Další posilou Jakub Petr
Rottax (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 18:00 |Nebo Piták!!
Re: Další posilou Jakub Petr
Heretic (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 18:01 |Autor nevěděl jistě jestli Dobrotka měl pásku, to znamená, že toho nemyslel. Pravda, že Piták by to vzhledem k Míňovi mohl byl, ale Černý tu ještě není na přestup.
Re: Další posilou Jakub Petr
klimi před 10 lety 04.07.2014 18:07 |Sub říkal, že je to záložník.
Re: Další posilou Jakub Petr
Kornovo před 10 lety 05.07.2014 13:23 |nebo Skodarna
Re: Další posilou Jakub Petr
PetCC před 10 lety 04.07.2014 18:09 |Tak na druhou stranu, když dával tak málo gólů, tak od něj ani nebudeme žádný očekávat a bude celkem v klidu :-)
Re: Další posilou Jakub Petr
zeleznik2 před 10 lety 04.07.2014 18:17 |Tak pro mne další překvapivá posila, ofenzivní hráč ok, ale my potřebujeme spíše pořádného útočníka, navíc na tento post máme už: Juhar, Prošek, Koreš, Boudjemaa, Piták, Vukadinovič testování, Vošahlík, Mičola, který je ovšem zraněný, takže Jakub Petr by byl devátým hráčem, samozřejmě někdo ještě odejde, ale více než tři z nich asi hrát v základu nebudou, nevím nevím, ale jsem na něj zvědavý.
Re: Další posilou Jakub Petr
spino před 10 lety 04.07.2014 18:23 |Třeba už budujeme kádr pro poháry, kde bude potřeba široká soupiska. ;)
Re: Další posilou Jakub Petr
Tomski před 10 lety 04.07.2014 18:25 |tak jak Vošahlík, Vukadinovič a Petr můžou hrát v útoku...Petr je tip jako Standa Vlček...jsem zvědavý...
Re: Další posilou Jakub Petr
zeleznik2 před 10 lety 04.07.2014 18:31 |Ještě jsem neuvedl Milana Černého, který je ovšem ještě na testech, ikdyž to vypadá, že zůstane, takže už desátý kandidát na tři či čtyři místa, jasně Voši by mohl hrát v útoku a s ním třeba posila Balaj?
Re: Další posilou Jakub Petr
1rytir před 10 lety 04.07.2014 20:15 |Třeba budem ty záložníky vyvážet :-))
Re: Další posilou Jakub Petr
Chlupp (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 21:12 |Velka skoda, jestli odejde Jankto...po dlouhe dobe vyborny technicky rychly hrac pripraveny na ligu z Becka...
Re: Další posilou Jakub Petr
zeleznik2 před 10 lety 04.07.2014 18:32 |http://www.eurofotbal.cz/hraci/jakub-petr-2691/kariera-klub/
docela slušné střelecké schopnosti: 2010/11 7 gólů
Re: Další posilou Jakub Petr
Pepino44 před 10 lety 04.07.2014 20:07 |V sezoně 2013/14 ve Slávii jasný král střelců
Re: Další posilou Jakub Petr
honzah (přítel SN) před 10 lety 04.07.2014 20:07 |142 zápasů a 19 branek? Vzpomínám na jednoho, který sem přicházel s bilancí 101/19 a docela nám vytrhl tehdy trn z paty. Tak snad to bude aspoň trochu srovnatelné :-)
http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/5943-prvni-zimni-posilou-zbynek-pospech
Re: Další posilou Jakub Petr
bongor před 10 lety 04.07.2014 21:06 |Jo,to byla bota,pustit Prospěch do Dukly.Ještě dlouho budeme shánět někoho takového.
Re: Další posilou Jakub Petr
petrjir před 10 lety 04.07.2014 22:43 |Cetl jsem hodne komentaru, kde lidi nadavali, ze na testy tahame Vukadinovice a Hoska a ze mame neschopny vedeni, ale nevidim v tom absolutne problem. Hosek je nas hrac, neco uz odehral jinde, tak chteji vyzkouset,zda je treba pouzitelnej nebo se ho zbavit uplne. A Vukadinovic by byl taky zdarma, tak opet jen zkouseji, zda to ma cenu. Stejne podle me nezustane ani jeden z nich. Naopak je to lepsi, nez brat hrace (viz Frejlach) bez zkousky a pak se jich nemuzem zbavit. Tesim se na posily avizovane subHumanem a myslim si, ze budeme mit kvalitnejsi kadr nez minuly rok (otazka, zda muze byt hur). Ale co je (zatim) podle me chyba, je ignorovani posileni kraju obrany (ponechani Dostala). Chteli jsme Jugase, ale od te doby zadna zminka, ani spekulace o posile na kraj. A to je jeden z postu, ktery dle meho, pokud je kvalitne obsazen, dela rozdil mezi prumernymi a kvalitnimi tymy. Doufam a verim, ze nekdo prijde. Z leve strany odesel Ritchie a Neves, neprisel nikdo a vpravo zustal Dostal a Nitro, takze jedna vetsi hruza nez druha.
Re: Další posilou Jakub Petr
Ryange před 10 lety 05.07.2014 01:30 |Já bych tu obranu neviděl tak tragicky, napravo Nitrák, Dostál a Mikula, nalevo Tusjak, popřípadě alternace Bejbl nebo Dostál, stopeři Dobrotka s Latkou, popřípadě Bílek nebo Mikula, někdo z juniorů a při nejhorším Gecov (pokud by zůstal). Do obrany přijde max nějaký univerzál co může hrát buď oba kraje nebo kraj a stopera. Hitparáda to sice není, ale nejhorší si myslím taky ne :)
Re: Další posilou Jakub Petr
Markus před 10 lety 05.07.2014 08:38 |Moc rád bych věřil, že Dobrotka měl předchozí sezony jen smůlu, ale dokud mě o tom nepřesvědčí, jeho jméno musím v sestavě ignorovat. Možnosti Dostála známe, líbí se mi jeho snaha, ale v základní sestavě je to nouzovka. Bejbl na Áčko zatím nemá. Tusjak ja nadějný, věřím, že se chytne, ale taky to může skončit trpkým střetem s ligovou realitou. Nitrianský se musí nastartovat sám, Beránek to za něj neudělá a jestli nebude hrát naplno, tak ho ani nepustí na hřiště. Zranění, karty, neočekávám od podzimu nic jiného než velké problémy to vůbec do zápasů poskládat.
Re: Další posilou Jakub Petr
quelhar (admin) před 10 lety 05.07.2014 10:22 |Stopeři by ještě šli, Latka s Dobrotkou jsou výborní, Bílek by to jistě také odehrál bez větších problémů. Ale kraje obrany jsou tragické a naprosto nechápu, že to sportovní vedení již několikáté přestupní období odmítá řešit. Nitrianský je ve Slavii tři roky a prakticky od začátku má obrovské problémy s odpovědným přístupem při bránění. Kdybychom hráli o titul a soupeři nás nepřehrávali v poli, tak by to snad tolik nevadilo, mohl by to být takový typ Krajčík, který bude hrát spíš v záloze a zbylá trojice to vzadu odbrání sama. Ale realita je jiná, většina soupeřů nás v poli bohužel předčí a pak je krajní bek, který brání naprosto nezodpovědně, obrovský problém.
Dostálovy limity jsou dostatečně známé, sice jej mám rád a myslím, že se od příchodu do Slavie docela zlepšil, ale v základní sestavě hrát prostě nemůže. Zbývá Mikula, kterého Beránek na kraj obrany staví až jako třetí možnost, tudíž nelze čekat, že tam v lize bude hrát.
Takže v praxi máme na výběr mezi velice nezodpovědným, ale dopředu poměrně zajímavým hráčem a hráčem, kterého školí prakticky každé levé křídlo v lize a dopředu neudělá nic.
Nalevo je to ještě horší, Tusjak s malými ligovými zkušenostmi a záda mu kryje Bejbl, který i v juniorce byl jen průměrným hráčem. Takže jako varianta na tuto stranu se musí počítat i Dostál, což je samo o sobě taky dost smutné pomyšlení.
Suma sumarum, oba kraje obrany by měly patřit mezi naprosté priority při přestupové politice. Z jakéhosi podivného důvodu se však zdá, že si to sportovní vedení klubu nemyslí.
Právě špatně obsazené pozice obou krajních obránců je důvodem, proč si myslím, že na podzim opět budeme hrát jen ve spodní polovině tabulky - a to i v případě, že přijde kvalitní útočník.
Re: Další posilou Jakub Petr
Navyseals před 10 lety 05.07.2014 10:28 |Souhlasím, v dnešním fotbalu je pozice krajních beků klíčová, hodně zajímavá myšlenka je o tom přehrávání, něco na tom bude. Nitrianský mi dopředu moc zajímavej nepřijde, centry má tragický a bránu netrefí z metru. Dostál je slabej i na ČFL. Mikula je asi nejlepší volba, navíc už má něco odkopáno. Tusjak taky už není zajíc, já bych se mladý krvi nebránil. Ten útok je mnohem větší díra, tam musí přijít dva hráči s odpovídající kvalitou.
Re: Další posilou Jakub Petr
honza1947 před 10 lety 05.07.2014 13:26 |Tvoje poznatky ohledně Nitranského jsou poněkud zvláštní, když na 9 gólů z těch pár, co jsme v minulé sezóně dali, nahrál právě Nitranský.
Re: Další posilou Jakub Petr
Navyseals před 10 lety 05.07.2014 13:27 |a kolik jich zavinil? to číslo by tě možná překvapilo
Re: Další posilou Jakub Petr
Kenny před 10 lety 06.07.2014 17:26 |Ale ty píšeš o jeho přínosu směrem dopředu....
Re: Další posilou Jakub Petr
RaDDa521 před 10 lety 05.07.2014 10:43 |Mikulu stavěl teď Beránek hodně dost na stopera, ale na Slovensku už s ho bude dávat na kraj obrany, kam s ním počítá, tak snad bude první možnost.
Re: Další posilou Jakub Petr
janko (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 10:57 |v Celakovicich hral Mikula jeden polocas na stoperovi, druhy uz na kraji.
Re: Další posilou Jakub Petr
no-nick před 10 lety 05.07.2014 10:57 |Kdyz se spekulovalo o Delim, to je stoper nebo krajní?
Re: Další posilou Jakub Petr
dArtagnan před 10 lety 05.07.2014 12:27 |Není kde brát. Ostatní kluby taky moderní krajní beky nemají, to je problém celého českého fotbalu, ujel nám vlak. Všichni tam horkou jehlou přeškolují záložníky a útočníky. Taky bychom to měli zkusit. Vošahlík, Prošek, Petr, Grajciar(?)... některý z nich se přeci povést musí, vždyť ten Dostál laťku moc vysoko nenastavil.
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 05.07.2014 18:20 |Bejbl alternace v divizi nebo v první lize? Pokud tohohle kluka chcete považovat za hráče hodného slavie, tak se můžeme bavit o tom jak budeme hrát za rok s Vlašimí...
Re: Další posilou Jakub Petr
Barlblog před 10 lety 04.07.2014 23:38 |Zdravím,
hráč, který má vrchol před sebou, ale zároveň již se zkušenostmi. Ideální na pozici křídla, nebo zataženého útočníka.
Dobrá posila. Nemám ani problém s testováním Hoška. Buď se herně posunul a trenér ho dokáže využít, nebo ne a půjde o dům dál. Zatím ho může Beránek využít na tréninku při herních variantách, protože hrotových útočníků moc nemáme...
Re: Další posilou Jakub Petr
Fallen (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 11:32 |Zřejmě proto, že má vrhchol před sebou, ho máme jen na hostování s opcí :/
Re: Další posilou Jakub Petr
PetCC před 10 lety 05.07.2014 11:52 |A to je snad ta nejlepší varianta, ne?
Když se mu bude dařit, tak opci uplatníme a bude náš. Když ne, tak se vrátí.
Re: Další posilou Jakub Petr
Fallen (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 12:30 |Záleží taky na výši opce
Re: Další posilou Jakub Petr
Navyseals před 10 lety 05.07.2014 13:26 |záleží jestli se Olomouc vrátí do ligy hned za rok
Re: Další posilou Jakub Petr
Kenny před 10 lety 05.07.2014 17:46 |A ty ji znáš?
Re: Další posilou Jakub Petr
Artur (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 12:00 |oft. Barra: při troše štěstí krasné semifinále Belgie - Nizozemsko, tešíš se? :o) to by byl velký úspěch pro státy Bene("luxu").
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 05.07.2014 13:18 |Ahoj Arturu, pred dvema lety jsme Holandsku dali 4-2 pres nos, byl to prvni zapas Wilmotse na lavicce. Nebranil bych se moznemu opakovani :-). Ale neprodavejme kuzi medveda, nez jsme ho strelili. Dnes to bude tezke, moc tezke, jedina vyhoda je ze Courtois jak di Mariu, tak Messiho znat z Primera Division. Bude se ale hrat v kotli, odhadem bude jen 350 belgickych fandu pritomnych, Argentincu za to desetitisice. Maji se ale na nasi stranu dat Brazilci, Argentina je jejich prirozeny nepritel. Uvidime, tesim se. Wilmots ma vetsi sebeduveru nez ja, rika ze kdo dojde do ctvrt finale je povinny myslet na finale. Doufam, ze prenesl to pozitivni mysleni i na hrace.
Re: Další posilou Jakub Petr
Artur (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 13:23 |Držím Belgii palce! Budete to mít těžké. Ale fandím vám, věřím že finále vás nemine :-) ! Tak příjemné sledování zápasu!
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 05.07.2014 18:22 |Není tohle diskuse o slavii? Proč mu to nenapíšeš na chat?
Re: Další posilou Jakub Petr
SvatyBojovnik (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 12:09 |No zvykejme si, budeme se přehrabovat tím co ostatní nechtějí, nebo z druhé ligy. Kam jsme to dopracovali.... :(
Re: Další posilou Jakub Petr
Navyseals před 10 lety 05.07.2014 12:13 |jasně dosud příchozí hráči tomu nasvědčujou :D
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 05.07.2014 12:36 |Petr byl odejit z Olomouce na hostování, Bílek sestoupil, Latku už nechtěli. Takže ano. Sbíráme to co jinde nechtěli. Ostatně to bylo tak i předtím. Fenin, Gecov, Lička, Mičola. Dobrou zkušenost jsme s takovým modelem neudělali. Vedení je evidentně nepoučitelné.
Re: Další posilou Jakub Petr
no-nick před 10 lety 05.07.2014 12:54 |Tak jestli budeme sbírat hráče typu Latka, který jinde nechtěli, tak si budu vejskat.
Re: Další posilou Jakub Petr
davy před 10 lety 05.07.2014 12:59 |Omlouvám se, že nemám kompletní přehled a možná se ptám blbě. Ale zajímalo by mě, kde momentálně hraje Skácel.
Re: Další posilou Jakub Petr
bongor před 10 lety 05.07.2014 13:01 |Já taky jane.
Re: Další posilou Jakub Petr
no-nick před 10 lety 05.07.2014 15:39 |Ja nejsem Jane:)
Re: Další posilou Jakub Petr
bongor před 10 lety 05.07.2014 17:01 |No vidíš co děláš,ani nejsi jane,ale říkáš to správně
Re: Další posilou Jakub Petr
no-nick před 10 lety 05.07.2014 17:41 |:)
Re: Další posilou Jakub Petr
bongor před 10 lety 05.07.2014 13:00 |Já myslím,že Latyho bychom do toho míchat neměli,to není hráč,který by nenašel uplatnění v bundeslize.Měl teď jenom smůlu,že se zranil
a vlastně delší dobu nehrál.Navíc se chtěl vrátit.Jinak bereme na co máme peníze,to se nezmění jinak,než movitými majiteli,což je hlavní problém.To jsem už sem psal,že AŘ zřejmě přecenil svoje finanční možnosti,prodal svůj podíl ve Viamontu a tím se odtřihnul od docela solidního penězovodu/i když ne nijak exkluzivního/.
Teď jsme finančně na tom jako 75% ostatních ligistů,vyjímaje Plzeň,bolševika,peltonec a MB.Musíme si pomoci vlastními odchovanci,a hráči z ještě zostalejších regionů,než je ČR.Tam to někdy vyjde,někdy ne.Příkladů máme přece dost.
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 05.07.2014 13:37 |Evidentně to uplatnění v Bundeslize nenašel. Jinak by tady nebyl. Peníze? Ty hráči přece měli a mají smlouvy a vzhledem k tomu, že přicházeli ze zahraničí, tam jistě na české poměry vysoké.
Re: Další posilou Jakub Petr
bongor před 10 lety 05.07.2014 17:03 |Protože zraněnýho hráče tam většinou nevezmou,to by musel být tak Messi.
Re: Další posilou Jakub Petr
klimi před 10 lety 05.07.2014 13:05 |Bohužel, k ničemu jinému asi není finanční prostor. Buď nebrat nikoho nebo se dát touhle cestou...
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 05.07.2014 13:34 |Ty hráči ale přece budou pobírat plat. Domnívám se, že plat Ličky, Fenina, Mičoly, Gecova, Vošahlíka a možná dalších nebyl nízký. Ročně to určitě dalo přes 10 milionů. Myslím, že je legitimní si klást otázku jestli by místo téhle cesty nebylo vhodné se zaměřit místo kvantity na kvalitu a přestat sbírat tyhle vyhořelé fotbalisty.
Re: Další posilou Jakub Petr
Navyseals před 10 lety 05.07.2014 13:38 |ale kde jí chceš brát a jak jí poznáš? v lize si každej řekne za lepší hráče nesmyslnou sumu a hráči z venku jsou zase zvyklý na jiný peníze
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 05.07.2014 13:44 |Kde? V lize. Jak ji poznat? Podle výkonnosti. Nesmyslná suma? A plat Fenina a dalších to nebyla nesmyslná suma? Opravdu byla ta cesta s vyhořelými hráči ze zahraničí tak úspěšná? Dívali jste se na tabulku loňské sezony?
Re: Další posilou Jakub Petr
Navyseals před 10 lety 05.07.2014 13:51 |Dejme tomu, že nabídneme za Harbu 10 mega a oni si řeknou 20. Dal bys je? Ani Sparta nebo Plzeň si nemůžou dovolit tolik utrácet. Každej tým si řekne nesmyslnou sumu a radši ho střelí do Turecka nebo Rakouska.
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 05.07.2014 13:55 |Liberec si za Váchu řekl 15 milionů. Domnívám se, že by to byla lepší investice než platit Ličku, Mičolu, Nevese, Fenina, Gecova, Bortela.
Re: Další posilou Jakub Petr
Navyseals před 10 lety 05.07.2014 13:58 |na tom kreténovi bych náš dres roztrhal a sparta na něm prodělala jak svině, Pavelka i Frýdek mají teď stejnou cenu a sparta je o 15 mega chudší
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 05.07.2014 14:04 |Ale my jsem Pavelku a Frýdka neměli a nemáme. Já nezkoumám výhodnost toho nákupu z pohledu Sparty.
Re: Další posilou Jakub Petr
bongor před 10 lety 05.07.2014 17:06 |To už jsi v lize nenašel nějkýho většího blbečka než Váchu?
Re: Další posilou Jakub Petr
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 13:47 |Tak nechtěný je i Alexis Sanchez v Barce,dost zvláštní úvaha. Fotbalový trh holt funguje na tom, ze někdo někoho chce a na základě toho někoho dalsiho nechce.
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 05.07.2014 13:50 |Nechtěný? Opravdu je čtvrtý nejlepší střelec uplynulé sezony La ligy a druhý Barcelony nechtěný? To je dost zvláštní úvaha.
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 05.07.2014 13:50 |Nechtěný? Opravdu je čtvrtý nejlepší střelec uplynulé sezony La ligy a druhý Barcelony nechtěný? To je dost zvláštní úvaha.
Re: Další posilou Jakub Petr
Kara (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 13:57 |Koukám, že tady zase určitá část diskutujících stahuje kalhoty, když je Brod ještě daleko. Vyčkejme, jak si ten tým, včetně "nechtěných" posil sedne, a pak kritizujme...
Re: Další posilou Jakub Petr
Kara (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 13:57 |* teda brod :)
Re: Další posilou Jakub Petr
Ryange před 10 lety 05.07.2014 17:15 |Taky bych to tak viděl.. ono zas tolik si taky vybírat nemůžem a i ty lepší týmy podepisují hráče po konci smlouvy nebo berou na hostovačky, páč to není nic ponižujícího ale naopak velmi běžné a mnohdy i výhodné.. však začátek sezony ukáže.. :)
permanentky
Mike před 10 lety 05.07.2014 13:08 |Trochu z jiného soudku, snad mi pomůžete. Otec letos docílil důchodový věk, takže má nárok na permanentku se slevou. Až ji pojedu koupit, aby se nemusel štrádovat do Edenu, stačí jeho občanský průkaz ? Děkuji.
Re: permanentky
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 15:09 |Myslím že ano,vloni sem snad měl jenom kopie od těch pro který sem to kupoval.
Re: Další posilou Jakub Petr
DavidM před 10 lety 05.07.2014 14:51 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/208732/priprava-francouz-beauguel-se-v-dukle-uvedl-ctyrmi-goly.html
Když to jde v Dukle, proč ne u nás. Loni 8 golu v Holandsku, první zápas za duklu 4 goly za poločas.
Re: Další posilou Jakub Petr
bongor před 10 lety 05.07.2014 17:09 |Tohle mě štve víc než všechny možný úlety našeho manažmentu.
Copak jsme tak neschopný,že když všichni kolem vozí schopný cizince na trakaři ,my pořád nic?
Re: Další posilou Jakub Petr
Kenny před 10 lety 05.07.2014 17:51 |Boudjemaa se ti nelíbí?
Re: Další posilou Jakub Petr
ortevor před 10 lety 05.07.2014 18:53 |Jean Beauguel je utocnik presne podle myho gusta, moc se mi libil uz ve Waalwijku...pokud ho Dukla udela, budou mit posilu par excellence, a Pospecha jim vice nez nahradi...
vecna skoda, ze neni na testech u nas :/
Re: Další posilou Jakub Petr
slaviator před 10 lety 05.07.2014 19:02 |money, money, money...
Re: Další posilou Jakub Petr
Yankee před 10 lety 06.07.2014 07:10 |Vypadal dobře - vysoký, silný, rychlý a gólový!
Ale "nejhorší" je, že prý všechny tyhle cizince přivedl do Dukly nějaký skaut, kterého jsme ze Slavie vyhodili! Nestor, Romera, Beauguel, Litsingi do Teplic, Luckassen do Liberce...
Re: Další posilou Jakub Petr
Borris před 10 lety 05.07.2014 15:00 |Barro tak dnes držím všechny palce. Belgii moc přeju a ještě ke všemu to Argentině ukrutně nepřeju, kvůli trpaslíkovi. Takže já mám o motiv postaráno, doufám že tam dneska Belgičani budou ronit semeno a zvládnou to. Budu víc než rád kdyby jste dneska Argentinu v čele s trpaslíkem vymlátili, to bych si užil.
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 05.07.2014 15:51 |Jestli se Dabli pripravili na zapas stejne poctive jako ja, tak je viteztvi nase! Dobre jsem se vyspal, pevne miste v hospudce je rezervovane, vlajka a sala pripravena, za chvili vyrazim :-)
Skoda jen, ze ten trpaslik ma dalsi kumpany, ale snad se podari viteznou serii 14 zapasu v rade bez prohry prodlouzit. Snad bude mit Marc Wilmots opet stastnou ruku, ukaze Thibaut Courtois ze ma na Premier League, bude Vince Kompany dobre rezirovat svoji obranu a dokaze Eden Hazard ze za par let bude vazny kandidat na Zlaty Mic a vykouzli prihravky pro Romelu. No a ex-Beerschotakum Toby Alderweireld, Thomas Vermaelen, Jan Vertongen a Moussa Dembele budu extra drzet palce!
Vive la Belgique!
Re: Další posilou Jakub Petr
Marcelo10 před 10 lety 05.07.2014 16:07 |Barro, nerad tě zklamu, ale dnes to vidím na "Oranjes" :)
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 05.07.2014 16:43 |Pockej, Oranjes jsou Holandane, co maji ti spolecneho s Argentinou?
Ale i tak, i kdybychom ztroskotali, tak stale patrime mezi 8 nejlepsich na svete. Co by za to Anglie, Spanelsko, Italie a spol dali. A alespon bude tady jeden Slavista konecne spokojeny: Kornovo si oddechne ze mu jeho anti-fandeni konecne vyslo :-)
Re: Další posilou Jakub Petr
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 16:53 |Třeba to kolega vídí oranžově :-)
Re: Další posilou Jakub Petr
dArtagnan před 10 lety 05.07.2014 17:37 |Snad Barra promine, ale to já zas doufám, že je trpaslík a ušoplesk (ne)pěkně ztrestají :-)
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 05.07.2014 17:45 |Clovek se nemuze vzdy kazdemu zavdecit -:) Ale proc hned "ztrestaji"? Pokazili ti doposud tvuj ticket? Nebo vadi ti Brussel? Anebo snad vas sluha? Je mi to sumafuk, hlasivky jsou uz namazane, jdeme na to!
Re: Další posilou Jakub Petr
dArtagnan před 10 lety 05.07.2014 18:14 |Ne, nemám proti Belgii nic, prostě jen rád koukám, jak Messi terorizuje obrany soupeřů(a to fandím Realu). Prostě doufám, že budou s Di Mariou konečně řádit. Ale jestli třeba něco ukáže i Hazard, tím lépe.
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 05.07.2014 18:26 |Slavia Praha a Jakub Petr s tím mají spojitost jakou?
Re: Další posilou Jakub Petr
Fulham před 10 lety 05.07.2014 18:11 |Ten co má nahradit Čecha stál dost mimo mísu....a moc prostoru pro G.H.
Re: Další posilou Jakub Petr
slaviator před 10 lety 05.07.2014 18:59 |Divím se, že se ještě Travinho nezeptal "Slavia Praha a Jakub Petr s tím mají spojitost jakou?" jako se zeptal dvakrát výše :-)
Re: Další posilou Jakub Petr
Fulham před 10 lety 05.07.2014 19:10 |Hmmm - zase máš dobrou (a univerzální) hlášku pro oficálky....:-)))) uplně to vidím.....
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 05.07.2014 20:01 |Proč nepíšete na diskusi o Belgické repre?
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 05.07.2014 20:04 |Proč si to vlastně nenapíšete do chatu? Já to nechápu, spojitost s článkem je nulová a jen se tím rovnáte spinovi, který tu píše o hokeji, ale to je alespoň slavie!
Re: Další posilou Jakub Petr
slaviator před 10 lety 05.07.2014 20:09 |Jaký je rozdíl mezi psaním "o hokeji, ale to je alespoň slavie" a mezi psaním o mundialu, který sice není Slavie, ale je o fotbale?
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 05.07.2014 20:12 |Rozdíl není, ale ho tu za to všichni jeb.. a Belgie tu nikomu nevadí, protože to není spino, ale pan Barra (nic proti němu), ani jedno tu ale nemá co dělat...Koho to baví prokousávat se přes příspěvky o Belgii k naší milované slavii?
Re: Další posilou Jakub Petr
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 20:45 |No ona ani tak není problém to, že někdo po stovkách příspěvcích začně psát o něčem jiném (ať je to mundial nebo hokej).Problém je v tom co o tom píše. Kdyby tu Barra psal x krát deně něco ve smyslu, že šéf belgického fotbalu je mafián a srovnával ho s nacisty tak by ho tu také každý poslal do háje.
Když se tu Spino zmínil o pozemním hokeji v normální souvislosti, že jde fandit a nějaké info tak mu tu také nikdo za to nic neřekl.
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 05.07.2014 20:56 |Ale ta buzerace byla vyloženě za to, že jsou to stránky o fotbale. Kdyby jste tu psali o mistrovství jako takovém, ale jenom o Belgii, protože jeden fanoušek je Belgičan mi přijde trošku mimo, mě zajímá slavie a tyhle příspěvky mne vyloženě obtěžují. Pokud se chci bavit o mistrovství můžu jít na jakékoliv jiné stránky, ale tady by se měla probírat fotbalová slavie a příbuzná témata.
Re: Další posilou Jakub Petr
Sedrousek před 10 lety 05.07.2014 20:30 |Tak 3goly z 25 zápasů. To je i Juhar lepší a to nehrál v útoku všechny zápasy do kterých nastoupil
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 05.07.2014 20:33 |No Petr hrál celou sezonu v záloze, na hrotu hrál Došek, má i pět asistencí a hlavně herně byl výborný...
Re: Další posilou Jakub Petr
Pepino44 před 10 lety 05.07.2014 20:51 |Proč tady píšeš o Doškovi,když je to web Slávie. Blbý,že,ale podobně jsi to napsal taky. Nevím,komu vadí několik příspěvků o MS ve fotbale. To by také mohlo vadit to,že Petra Kvitová vyhrála Wimbledon. Měli bychom tomu nechat trochu volnosti a ne se hned štětit.
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 05.07.2014 20:58 |Mě nejde o MS ve fotbale, ale o neustále omílanou Belgii, u některých článků to dělá více než polovinu příspěvků a kdo se přes to má prokousávat?
Re: Další posilou Jakub Petr
Pepino44 před 10 lety 05.07.2014 21:41 |To se snad dá překousnou ne? Přeci nebudu psát o Řecku,když jsem v dnešním zápase fandil Belgii. A pokud Ti vadí,když někdo napíše jak je to s fotbalem někde jinde-např.v Belgii,tak je mi Tě líto a nečti to. Pro mne je to zajímavé,a mám takový dojem,že to zajímá i mnohé jiné. Mne taky nebaví to věčné nadávání na některé hráče a samý pláč a despekt,ale je to diskuse,tak nikomu jeho názory neberu.
Re: Další posilou Jakub Petr
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 22:05 |Taky si radši přečtu něco na aktuální téma MS nebo nějakou zajímavost z Belgie od Barry než stý příspěvek na téma, mladým se dává málo šancí, Juhar je blbej atlet a Nitranský je flákač...
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 05.07.2014 22:05 |Jenže to není názor o slavii, je to 50 příspěvků pod každým článkem o zk.rvené muslimské Belgii...
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 05.07.2014 23:26 |Travinho, ocividne ti nevadi ze se pise o belgickem fotbale, ale ze jde o "zkurvene muslimske Belgii", jak to jmenujes. Nez se poustis na tenky led, mohl by sis napred overit fakta. Belgicka muslimska populace je procentualne na urovni prumeru Evropy. Predpokladam, ze Svycarsko, Nizozemi, Nemecko, Rakousko, Francie atd jsou tedy pro tebe take zkurvene, kdyz maji podobne procento muslimu jako Belgie, a coz teprve nektere byvale Jugoslavske republiky a Rusko maji rict. Takze nevim o co ti jde. Predpokladam ale, ze napriklad Damienu Boudjemaa budes moci byt ukradeny s tvym nazorem, a je mi uplne jedno ze Ribery, Zinedine Zidane, Dzeko, Oezil, Benzema, Abidal a desitky dalsich hracu jsou nakloneni k Islamu.
Jinak bys s tim poctem prispevku ohledne belgickeho fotbalu nemel prehanet a jestli si najdes cas a budes uk sobe uprimny, tak si dnes zalistuj zpet v diskusi. A zjistis ze absolutne nejvice prispevku pochazi z tve ruky. A predpokladam, ze se dnes ani nemuzes divat na Holandsko proti Costa Rice. A co teprve, kdyby se ve finale setklo Nemecko a Holandsko, to bys asi vubec neprezil. Same zkurvene muslimske zeme, vid.
Re: Další posilou Jakub Petr
jufoun (přítel SN) před 10 lety 06.07.2014 00:07 |Rano si radsi nafackuj za ty tvy kecy...
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 06.07.2014 00:09 |??
Tak tomu rikam presvedciva argumentace. Bravo.
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 06.07.2014 01:08 |Máte pravdu, trochu jsem to přehnal na druhou stranu, jsem měl spíše na mysli přístup k menšinám, který mi v těchto zemích vadí a v Belgii je podle mne jeden z nejhorších, než to že tam samotné menšiny jsou a není to vůbec nic proti samotným muslimům. Ale fakt mi to ujelo, ale smazat to již bohužel nelze. Nicméně celkově mi vadí příspěvky, které se netýkají slavie. Chápu, že občas někdo napíše něco mimo cestu, ale ta Belgie se tu omílá neustále a fakt nechápu, proč to nepíšete raději někam jinam? Nebo když už, tak do jednoho vlákna a ne pod každý článek. Má to něco společného se slavií?
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 06.07.2014 08:54 |Travinho, nezacal jsem tady zadne vlakno, je jsem reagoval na prispevky kamaradu Slavistu, kteri se ozvali pri prilezitosti vcerejsiho zapase Belgie. Jestli nekdo tady plni stranky o Belgii, tak jsi to bohuzel ty. Ty mas celkem 11 prispevku o tomto tematu, ja jen 7, a z toho polovinu v reakci na tvuj dotaz/poznamku.
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 06.07.2014 09:48 |Spíš jde o to, že tu to vlákno nemá nikdo ani začínat.
Re: Další posilou Jakub Petr
Fallen (přítel SN) před 10 lety 06.07.2014 11:06 |Hele diskuze tu nefunguje jako mailbox před deseti lety, kdy ti po naplnění 100MB nešlo odesílat maily. Každé vlákno je oddělené, takže je v klidu můžeš odscrollovat dolu, když to nechceš číst.
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 06.07.2014 11:35 |Ano, budeme jen psat o 'milovane Slavii', jak jsi to vcera poznamenal. Zadny Suarez a kousani, zadne probirani MS, nic o FIFA nebo UEFA, nic o Gambrinuslize, kdyz se to striktne nebude tykat Slavii. A kdyz nebude o cem psat, tak alespon budeme opakovane skuhrat, probirat hrace Slavie, sem tam je pomlouvat, nadavat jim.
Nezlob se, myslim ze trochu prehanis.
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 06.07.2014 01:21 |Jinak počet muslimů v Belgii je spolu s Francií nejvyšší v západní Evropě..
Re: Další posilou Jakub Petr
slaviator před 10 lety 06.07.2014 02:14 |1) Za posledních 25 let se počet muslimů v Evropě zdvojnásobil.
2) Další zdvojnásobení jejich evropské populace bude za pouhých 12 let.
3) Po roce 2025 lze očekávat, že muslimové v některých regionech a zemích Evropy budou čítat stejný počet obyvatel jako původní obyvatelstvo
4) 46% britských muslimů věří, že "židovská komunita v Británii je společenství zednářů, které kontroluje média a politiku."
5) 78% britských muslimů podporuje trestání lidí, kteří publikují karikatury Proroka Mohameda.
6) 91% všech vražd ze cti ve světě je vykonáno muslimy (84% v USA, 96% v Evropě
7) Britská policie zaznamenala v roce 2010 téměř 3000 útoků ze cti, převážně vůči muslimským ženám.
8) Muslimská populace ve Francii činí 12%, přesto muslimové tvoří 60 až 70% všech obyvatel francouzských věznic.
9) V Koránu se nachází 164 džihádistických veršů, na 500 veršů (přibližně každý dvanáctý) pak mluví o Pekle
10) Platné medínské verše Koránu obsahují 2x více antisemitských textů než Mein Kampf.
11) 1 ze 3 britských muslimů ve věku 16 až 24 let věří, že odpadlíci od islámu by měli být popraveni.
12) Jen 26% muslimů v Turecku se prohlásilo za stoupence zákonů přijatých parlamentem, které jsou v protikladu k náboženskému právu šaría.
13) Průměrná egyptská žena je během 200 metrů chůze 7x sexuálně obtěžována. Dvě třetiny egyptských žen jsou sexuálně obtěžovány denně.
14) Esposito/Mogahed shledává, že téměř 4 z 10 muslimů ve světě zastává extremistický postoj, že teroristický útok 11.září lze plně/ částečně/ víceméně ospravedlnit.
15) Průzkum 27 zemí ukázal, že Západní muslimové zůstávají věrni svému původu v hostitelské zemi (ve Franci 80%, ve Velké Británii 82%, v Německu 71%).
-------------------------------------------------
V Evropě bylo v roce 2009 38 milionů muslimů (5 % populace), z toho v Německu 4 miliony - více než Libanonu a skoro tolik jako v Severní a Jižní Americe dohromady (4,6 milionu); ve Francii je muslimů dokonce 7 milionů (skoro 12 % populace).
-------------------------------------------------
IQ Evropanů se pohybuje okolo 100, přičemž Rakousko, Nizozemí a Norsko jsou přesně na této hodnotě. Oproti tomu v případě muslimských zemí je IQ na následujících hodnotách:
90 Turecko
84 Maroko, Saúdská Arábie
83 Alžírsko, Libye, Tunisko
81 Egypt
Arabské země dnes mají IQ cca o 17 bodů nižší, než Evropané.
Re: Další posilou Jakub Petr
biggris (přítel SN) před 10 lety 06.07.2014 05:30 |To mas z jednoho tech mnoha "chytrych" videii na youtube, nebo jsi to prave vyzvracel?
Re: Další posilou Jakub Petr
slaviator před 10 lety 06.07.2014 09:25 |http://wikiislam.net/wiki/Muslimsk%C3%A9_statistiky
Všechny statistiky jsou podloženy. Kliknutím na "read more" zobrazíte zdroj
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 06.07.2014 09:29 |Opravdu?
A Pew Research Center study, published in January 2011, forecast an increase of Muslims in European population from 6% in 2010 to 8% in 2030.[17] Pew also found that Muslim fertility rate in Europe would drop from 2.2 in 2010 to 2.0 in 2030. On the other hand, the non-Muslim fertility rate in Europe would increase from 1.5 in 2010 to 1.6 in 2030.[17]
Kde máš ty dvojnásobky?
Re: Další posilou Jakub Petr
slaviator před 10 lety 06.07.2014 09:34 |Tohle je přirozená porodnost. Kde máš imigranty z Afriky a Asie?
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/175981-kazdy-paty-obcan-eu-bude-za-ctyricet-let-muslim.html
"Do zemí Evropské unie se stěhuje stále více muslimů a jejich počet se podle britského listu The Daily Telegraph v příštích šesti letech zdvojnásobí. Do roku 2050 by tak mohl být každý pátý obyvatel EU muslim."
"Podle tři roky staré studie pro americké letectvo bylo v Evropě 15 až 23 miliónů muslimů. V současnosti americký institut pro migraci odhaduje, že do roku 2050 budou více než 20 procent obyvatelstva EU tvořit muslimové."
"Daily Telegraph uvádí, že už v polovině tohoto století by mohla většina Francouzů vyznávat islám. A zatímco Rakousko bylo ve 20. století z 90 procent katolické, do roku 2050 by islám mohl být hlavním náboženstvím Rakušanů mladších 15 let."
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 06.07.2014 09:39 |No přece v mém příspěvku...
A Pew Research Center study, published in January 2011, forecast an increase of Muslims in European population from 6% in 2010 to 8% in 2030.[17
Re: Další posilou Jakub Petr
slaviator před 10 lety 06.07.2014 09:27 |Ale klidně vyvrať ty body 8 (počet muslimů ve francouzských věznicích), 9 (počet džihádistických veršů). Jistě na to budeš mít mnohem sluníčkovější statistiky.
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 06.07.2014 09:32 |A je to nutné? V USA zase většina chybně odsouzených na smrt má černou barvu pleti. Většinu populace rozhodně netvoří.
Re: Další posilou Jakub Petr
slaviator před 10 lety 06.07.2014 09:41 |V USA, vzhledem k tomu jak tam funguje možnost vetování členů poroty, tak většina chybně odsouzených (nejen k trestu smrti - mimochodem odsouzení k trestu smrti ještě neznamená, že je nakonec ten trest vykonán, dost z nich je ve vězení přes dvacet let a zemře přirozenou cestou) má černou barvu pleti. V USA obhájce nebo státní zástupce může vetovat na začátku procesu členství některého porotce - černoši, Asiati a Hispánci nejsou tak často vetováni jako běloši. Důvod? Možná ten stejný důvod jako proč se Američani při návštěvě Evropy diví, že muž podrží ženě při vchodu do místnosti dveře, že jí pomůže do kabátu či že kolega pochválí kolegyni šaty/nový účes, protože stát se něco takového v USA, tak hrozí žaloba za harassment.
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 06.07.2014 09:44 |To, že je možnost vetovat porotce je samozřejmě správné a logické. Nechápu ale jakou to má souvislost s tím co jsem psal.
Ano je dost možné, že většinu vězňů ve Francii tvoří muslimové, ale důvod proč tomu tak je není to, že jsou to muslimové, ale to, že žijí v sociálně vyloučených lokalitách, kde je kriminalita obecně vyšší.
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 06.07.2014 10:24 |Souhlas, to by ale studentovi prav jako je Slaviator melo byt jasne.
Re: Další posilou Jakub Petr
vavicek před 10 lety 06.07.2014 09:41 |Hehe. Ti statistiku nemá ani ty. Protože:
As a matter of policy, the French government does not collect data on race, religion or ethnicity on its citizens in any capacity, making it difficult to obtain precise figures on the makeup of prison populations.
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 06.07.2014 07:54 |Jiste, je to ze stejneho zdroje, jako ten ktery tady pres 2 lety tvrdil, ze v Brusselu nepostavili tradicni vanocni strom za strachu pred Muslimy, nebo ze v Belgii se ve skolnich jidelnach se ze stejneho duvodu uz neserviruje veprove maso -:)
Re: Další posilou Jakub Petr
slaviator před 10 lety 06.07.2014 09:29 |Je to z jiného zdroje.
S tím vánočním stromem o tom psali tehdy ale i na Aktualně.cz, respektive BBC!
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/brusel-proti-nekrestanskemu-stromu-petice-sili/r~i:article:764949/
"Myslíme si, že byl tenhle 'strom' postaven z kulturních důvodů," řekl BBC Bruselan Erik Maxwell. "Stromek je na Vánoce a pro křesťany, ale v současnosti tu v Bruselu máme hodně muslimů. A tak aby se vyhnuli diskusím, jednoduše nahradili stromek shlukem kostek! Já jsem tradičnější, dávám přednost běžnému stromku. Pro Belgičany je to lepší," dodal.
Nedávný odhad belgického deníku Le Soir uvedl, že v roce 2010 tvořili muslimové až 22 procent obyvatel Bruselu a okolních oblastí
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 06.07.2014 10:22 |Slaviatore, cela diskuse tady prbehla pred rokem a pul, nebudu Slavisti otravovat opakovanymi argumentami. Moderni vanicni sgrom ve forme osvetlenych kubusu byl reklamni projekt belgickeho gigantu Elekfrabel, rekneme ceskeho ekvivalentu CEZu. Erik Maxwell, ktery ani neni Belgican, mel zapotrebi z toho udelat velky humbuk a samozrejme se vzdy najdou lide, kteri bez toho aby si overili o co se jedna, podepsali nejakou petici. Souvisi to s tim IQ, o kterym jsi psal, a ktere vazne neni nejaky prerogativ Evropanu.
Podobna kravina byla fama ohledne zakazu veproveho maso, atd, atd. Podivej se, nas premier Elio di Rupo, syn chudeho italskeho imigranta, se vypracoval na profesora na univerzite a sel do politiky. Neskryva, ze patri k 4 % mensine. So what? Mi stejne jako absolutni vetsine rozumnych Belgicanu to nevadi. Presto se nasli chytri s pravdepodobne vysokym IQ, pro ktere je homofilie ekvivalent pro pedefilii. A co proti takove logice udelas? Na webu najdes dost utoku na di Rupo, kde je obvinovan z zneuziti mladych chlapecku. A proto je to pravda? Tobe vazne staci, aby nekdo napsal pitomost na webu, aby to byla pravda?!
A jinak zajimave, ze tady vcera vadilo par prispevku o fotbale, kde Travinho to posleze prevedl na Islam a kde jsou ted tyto stranky zaplavene diskusi o nabozenstvi. Ach jo, divim se Travinho ze proti tomu neprotestujes.
Re: Další posilou Jakub Petr
Barra před 10 lety 06.07.2014 10:25 |Omlouvam se za preklepy v prvnim paragrafu, ale snad je to z kontextu jasne.
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 05.07.2014 22:09 |Jenže tu se nepíše o nikom jiném než o Belgii. Ano jsem nalitý, ale můžu se zeptat na jednu věc? Proč si to nepíšete někde jinde? Proč zrovna sem, mě to prostě přijde nesmyslné.
Re: Další posilou Jakub Petr
travel (přítel SN) před 10 lety 05.07.2014 21:43 |Ano Petra Kvitová vyhrála Wimbledon.Velká gratulace!
http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Petra-Kvitova-vyhrala-podruhe-Wimbledon-12546
Re: Další posilou Jakub Petr
Sedrousek před 10 lety 06.07.2014 13:06 |Někdo tady psal že Petr hrál minulou sezonu v záloze. A my s ním počítáme do útoku. To mi přijde trochu divný. Záložńků máme dost. A jestli bude hrát v záloze tak jsem zvědavej kolik se prosadí mladejch odchovanců do Áčka na stálo protože vysedávat na lavici jim moc neprospěje
Re: Další posilou Jakub Petr
Marcelo10 před 10 lety 06.07.2014 14:02 |Ještě nikdo neřekl, kam s ním počítáme :)
Re: Další posilou Jakub Petr
Travinho před 10 lety 06.07.2014 14:24 |Slovácko hrálo poměrně ofenzivní kopanou v rozestavění 4-2-3-1, kdy na hrotu se pohyboval Došek a pod ním se prolínali Petr, Kerbr a Diviš, z čehož Petr hrál nejčastěji na podhrotu. Nicméně co pamatuju ze sigmy, tak nějaká utkání na špici útoku odehrál, ale asi mu spíše vyhovuje pozice trošku vzaději...
Re: Další posilou Jakub Petr
Tomski před 10 lety 06.07.2014 15:26 |v rozhovoru na oficiálkách Beránek říká, že končí Vukadinovič, protože díky Petrovi máme více hráčů na křídla...