Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Vlašim 1:0

Slavia porazila v přípravném zápase v Edenu druholigovou Vlašim jen nejtěsnějším rozdílem 1:0, když jedinou branku vstřelil již v úvodu zápasu testovaný Vukadinovič.

Slavia - Vlašim 1:0 (1:0)
Branka:
6. Vukadinovič

Slavia 1. pol.: Rakovan - Dostál, Dobrotka, Mikula, Tusjak - Salašovič, Hrubý - Vukadinovič, Vošahlík, Hurka - Červenka
Slavia 2. pol.: Hrubeš - Nitrianský, Latka, Kodr, Bejbl (66. Jankto) - Zmrhal - Prošek, Boudjemaa, Černý - Juhar - Škoda

Do zápasu zasáhli všichni zdraví hráči, trenér Beránek tak mohl postavit dvě odlišné jedenáctky a ještě ve druhém poločase jednou vystřídat. S týmem už nejsou Sodoma, Souček a Šimeček, kteří se přípravují s juniorkou, zranění znemožnilo start Gecovovi, Korešovi a zřejmě i Berkovcovi.

Ze dvou jedenáctek předvedla lepší výkon rozhodně ta první, i když hned první šanci měla Vlašim po třech minutách hry a Rakovan vyškrábnul Kučerovu střelu zpoza vápna v růžku na rohový kop. Pak zaúřadoval testovaný Vukadinovič, jehož střela byla až tak moc z úhlu, že diváci si mysleli, že trefil jen boční síť a nikoliv přímo bránu - 1:0. Slavia byla aktivnější, hosté se na její polovinu dostávali sporadicky, ale domácí měli problém s proměňováním šancí. Jako třeba v 19. minutě, kdy na Tusjakův centr do vápna v náběhu nikdo ze slávistů nedosáhnul. Vlašimští se dostali ve 22. minutě nebezpečně blízko Rakovana, ale v závaru před bránou se nenašel nikdo, kdo by dotlačil míč do brány. Ve 30. minutě pak Rakovan v pohodě lapil střelu z trestňáku rozehraného těsně za vápnem. Další velká šance pro Slavii přišla ve 40. minutě, po Červenkově přihrávce napálil břevno Hurka, balon se bohužel od země následně odrazil do hřiště a nikoliv do branky.

Ve druhé půli viděly asi dvě stovky diváků nové hráče na trávníku, ale kromě tří střel, dvou Zmrhalových a jedné Juharovy, které ani jedna nevedly ke změně skóre, nebylo nic zaznamenáníhodného. Hra se zpomalila, byly v ní nepřesnosti, balón více lítal vzduchem než po zemi. Jestli tedy sestava z druhé půle měla být papírově silnější, je ještě na čem pracovat.

"Protočili jsme všechny hráče, které jsme měli k dispozici, vystřídali jsme dva týmy. Z mého pohledu bylo v prvním poločase více prvků, které jsme chtěli mít ve hře, chtěli jsme hrát aktivně, náročně. V první půli jsme si vytvořili spoustu šancí, další góly jsme nepřidali ani z úplných tutovek. Začátek druhé půle byl slibný, potom jsme bohužel přestali hrát dopředu, hráli jsme pomalu, byla tam celá řada chyb, druhý poločas se mi nelíbil," zhodnotil třetí přípravné utkání trenér Miroslav Beránek.

Po poločase odehráli dva testovaní hráči, Vukadin Vukadinovič a Milan Černý. "Oba odehráli slušný zápas, Vukadinovič to podtrhl gólem a další stoprocentní šanci připravil. Milan pracoval na velkém prostoru a jeho výkon poroste, až se s týmem více sžije." Kádr áčka opustili čtyři hráči, kteří se přesunuli do juniorky. "Nemluvil bych o vyřazení, hledáme pozice pro všechny hráče, některým mladým jsme dali takzvaně čichnout k přípravě, aby zkusili atmosféru a chceme je všechny vytížit, aby hráli. Hledáme jim hostování v druhých ligách a pak je to na nich, jak se s tím poperou." Nyní se počítá s dalšími posilami. "Nové hráče samozřejmě ještě přivedeme, kádr budeme zužovat tak, že tam zůstane kvalita." S týmem zůstává i Boudjemaa. "Má platnou smlouvu a nevím nic o tom, že by tady neměl zůstat."

V pátek odjíždí slávisti na Slovensko, kde se v přípravných zápasech potkají se Senicou a Trenčínem. Přípravu však zkomplikovala Vojvodina Novi Sad, která zrušila přípravný duel. "Soupeř poslal zprávu o výměně vedení, to má nové představy, podle toho se zařídíme."

Miroslav Beránek poodhalil část ze svých vizí a plánů, které se snaží ve Slavii aplikovat. "Zatím hrajeme v rozestavení 4-2-3-1, dnešní záměr byla hodně aktivní hra, něco se povedlo, něco ne, pracujeme na zrychlení, zjednodušení hry do koncovky. Chceme po hráčích, aby přemýšleli při hře, samozřejmě aby třeba stříleli z dálky, ale aby v situaci, kdy jdou 3 na 2 na bránu, řešili situaci jinak než střelou zpoza vápna."

Jakoby nový trenér byl zásadní hybnou silou, která přivedla další nové lidi a možná i další posily. Nový kouč juniorky Pavel Řehák uvedl: "Jsem rád, že jsem si počkal mezi více nabídkami na tu ze Slavie, hrozně rád se vracím. Příchod Míry Beránka je pro mě zárukou konsolidace a těším se na vzájemnou spolupráci." A co na to říká Beránek? "Vnímám to pozitivně, stejně jako celou slávistickou veřejnost, o to větší cítím zodpovědnost."

Komentáře (127)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    spino     před 10 lety 01.07.2014 18:43 |  
    0 0

    Výsledek hovoří sám za sebe. Trapas. Pokud se v klubu něco výrazně nezmění, tak hrajem v podobných místech, jak letos.

    Letošní přípravu vůbec nesleduji, protože žádné posily vyjma Latky a testovaných nepřišly a od toho zbytku už přesně vím, co mohu čekat. :(

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      mike-k (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 18:49 |  
      0 0

      tak když to nesleduješ proč píšeš jako první pod výsledek přípravy?? Ty mě bavíš, osobně si počkám na to co napíšou ti kdo tam byli a ani tak nebudu hodnotit dokud nějáký zápas neuvidím osobně.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      jiri     před 10 lety 01.07.2014 18:50 |  
      0 0

      skoč do zdi.... To jsou neuvěřitelné, stále se opakující, hloupé kecy.

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        1rytir     před 10 lety 01.07.2014 18:59 |  
        0 0

        Hloupé kecy to možná jsou, ale staré problémy (neefektivita v útoku) tu jsou pořád s ními :-)) A kde nic, tu nic...

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 23:15 |  
          0 0

          neefektivita v utoku tady celou minulou sezonu vpodstate nebyla..me bavi kdyz si ctu ze dojizdime na nepromenovani sanci..pritom sanci jsme meli minimum..

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      mart01     před 10 lety 01.07.2014 18:56 |  
      0 0

      Ty prostě musíš být za každou cenu středem pozornosti a je ti úplně jedno, že se tady ztrapňuješ.

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        spino     před 10 lety 01.07.2014 18:59 |  
        0 0

        Po sezóně nám bylo slibováno rozprášení viníků jarní blamáže. A místo toho budou i v nové sezóně Nitrák, Juhar a Vošahlík součástí A týmu. Naopak Lička a Neves, kteří za nic nemohli, skončili. :(

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          PetCC     před 10 lety 01.07.2014 19:56 |  
          0 0

          Zapomínáš na toho hlavního viníka, na sebe.

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          kleofas     před 10 lety 01.07.2014 21:15 |  
          0 0

          Lička a Neves byli cesta nikam, stejně jak další jmenováni. Budou je následovat....

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        bongor     před 10 lety 01.07.2014 21:23 |  
        0 0

        Já myslím,že se ten hoch už ani víc ztrapňovat nemůže,takže pouze se udržuje na vrcholu.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Barra     před 10 lety 01.07.2014 19:01 |  
      0 0

      Vedle Latky prisla nejvetsi posila v osobe noveho trenera a jeho realizacniho tymu, rekl bych. Po 12 dnech pripravy bych nevenoval vysledku takovou pozornost. A jinak, neco mi rika ze Sparta dostala v zimni priprave od Vlasimi pres usi 3-1 a t s muzstvem ktere nebylo slabsi nez nase dnesni systavy.

      Jak krasne je hrat si na odbornika a kritizovat, bez toho ze jsi zapas videl, bez toho ze vubec vic jaky trenink hraci po vcerejsku mozna maji v nohach, jestli dokonce ani netrenovali rano.

      Kdyz nesledujes pripravu, tak byses logicky asi ani nemel se o ni vyjadrovat. Vcera byl jinak ten tvuj pocet kolem 20 prispevku tady a na oficialkach urcite vycerpavajici, ne?

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        spino     před 10 lety 01.07.2014 19:07 |  
        0 0

        Realizační tým a Laty jsou jediné dobré zprávy před aktuální sezónou.

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          Barra     před 10 lety 01.07.2014 19:14 |  
          0 0

          Dalsi dobra zprava je bezpochybne, ze priprava te nezajima a ze tedy nebudes mit se o cem vyjadrovat.

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          smely (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 10:57 |  
          0 0

          spino, ty si jeliman...

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 19:20 |  
      0 0

      Jedinej trapas jseš ty,se svým věčným blekotáním ke všemu možnému .Proč o té přípravě blábolíš když ji nesleduješ.....

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        Pepino44     před 10 lety 01.07.2014 19:38 |  
        0 0

        Kéž bych také nemusel sledovat ty tvoje blbý kecy. Ono se dá říci,že to nemusím číst,ale já nejprve čtu text a když je to zajímavé,tak se podívám,kdo to napsal. Ale jsou i články,kdy se nemusím vůbec dívat,protože takové výplody tady má jenom vosel. Občas ještě také jeden-nebo jsou dva?

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          bongor     před 10 lety 01.07.2014 21:26 |  
          0 0

          Z ofiku ho holt úspěšně vykopli,tak bude o to víc blekotat tady.

          • Re: Slavia - Vlašim 1:0

            Pepino44     před 10 lety 01.07.2014 21:34 |  
            0 0

            Ale to není pravda,dveřmi ho vyhodíš a oknem se vrátí. Na ofikách exhibuje pod nickem profion.

  2. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    kleofas     před 10 lety 01.07.2014 19:06 |  
    0 0

    První půle hezčí, Dobrotka, Tusjak, Hurka i další se snažili něco vymyslet, v druhé akorát černý a boudjema pokus o nápad, jinak narážečky dozadu. Zajímaví budou Jankto a Kodr.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Falk     před 10 lety 01.07.2014 19:52 |  
      0 0

      Doufám ,že to byl poslední zápas ,kterým vůbec nic nenaznačuje,už příště by to chtělo zkoušet stopery,obránce a záložník ,systém hry a pod.Jinak jsem naštvaný na informace ,Kisel a spol.to vůbec nezvládá ,nevíte kdo nastoupil do přípravy za juniorku ?

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        mart01     před 10 lety 01.07.2014 19:56 |  
        0 0

        Tak to není ani tak chyba Kisela, jako spíš oddělení komunikace.

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        jane (admin)     před 10 lety 01.07.2014 19:57 |  
        0 0

        Neco malo o juniorce nahodim v clanku dnes, ale seznam hracu, kteri tam jsou v pripravem necekejte, Pavel Rehak rikal, ze se to meni ze dne na den a pockame se seznamem do pristiho tydne.

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          Falk     před 10 lety 01.07.2014 20:08 |  
          0 0

          Bohatě by stačilo nás informovat ,kdo dnes nastoupil,ale zdá se,že ve Slavií je vše těžkopadne a nepochopitelné.Ješte k zápasu,trošku souhlasím se spinou ,ani jeden viník ubohé hry v minulém ročníku nebyl nucen odejít !!

          • Re: Slavia - Vlašim 1:0

            sadlos (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 09:48 |  
            0 0

            co Neves?! (i když tam to asi nebylo o hře, tak byl odejit)

  3. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    JS (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 20:19 |  
    0 0

    Právem jsem se vrátil z hr.. Edenu. Dojmy jsou jasné - takovou nudu jsem zažil naposledy snad ani nevím kdy.. Moment.. Jo! Na jaře v Edenu furt. Ale přesto je znát progres, hráči už nepobíhají po hřišti zmateně a bez systému, ale snaží se spolupracovat.
    Dobře zahrál Latka, Boudjemaa (ty pasy měly oči ;), Milan Černý. Vynikal i Prošel rychlostí a Vukadinović aktivitou.
    Naopak naprosto propadl Juhar, Škoďák v útoku, Bejbl, Nitrák (příšerné ztráty míče) a uplně nejhůř Dostál (ještě příšernější ztráty míče, pobíhal sem a tam, obranná činost bezvýsledná, podpora útoku byla podporou útoku spoupeře).

    Pozorováni na tribuně: Jirka Rosický (pracuje pro Pasku), Pepa Chovanec, Horník na chviličku, také Berky, Koreš a Piták se byli pokochat..

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      spino     před 10 lety 01.07.2014 20:31 |  
      0 0

      Takhle jsem si to přesně představoval. :D

      Asi půjdu pracovat k Pavlu Novotnému. Ten taky nepotřebuje být přítomen, aby psal o událostech pravdu. :D

  4. Mladici

    Prochy     před 10 lety 01.07.2014 20:20 |  
    0 0

    Jankto - vim, ze hral dnes pouze kratce, ale jak vypada? Mohl by se dostat do kadru? Co Mikula, Kodr a Cervenka? Diky za info

    • Re: Mladici

      JS (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 20:48 |  
      0 0

      Jankto hrál na levém beku a moc mě neoslnil, ale asi to není jeho pozice? Ale zvládl to tam lépe, než Bejbl. Mikula hrál levého stopera, jako pravákovi mu to asi tolik nešlo, zvlášť rozehrávka, posílal míče buď na Tusjaka nebo na Dobrotku - který se mimochodem vyrovnal Latkovi. Měl by hrát napravo v obraně, protože Nitrianský ani Bezkrk Dostál na to nemají.
      Kodr hrál na druhé straně hřiště, než jsem stál, a možná i proto jsem si ho absolutně nevšiml, a nepřečíst si na netu soupisku, ani nevím, že tam takový hráč běhá. Odbránil to Latka. Červenka v útoku nehrál špatně, rozhodně byl vidět více, než Škoda.
      Dobře zahrál i Salašović, který teda komunikoval a dirigoval hru z pozice DZ jako starý mazák. Dokonce ani Zmrhal nezklamal, jako za poslední půlrok zápas co zápas. Ono to v tom klukovi asi opravdu je, ale než se rozhoupe k nějakému průniku, deset minut je neviditelný.. Rakovan chytal pěkně, Hrubeše jsem přes celé hřiště moc nemohl posoudit.

      • Re: Mladici

        Prochy     před 10 lety 01.07.2014 20:51 |  
        0 0

        Dekuju za obsahlej report! Ten Salasovic by nemusel bejt spatnej! Uz delsi dobu na nej chodej solidni reference!

      • Re: Mladici

        klimi     před 10 lety 01.07.2014 20:55 |  
        0 0

        Naopak Kodr bránil velice dobře a hlavně se také nebál rozehrát po zemi, navíc k tomu přesně, podle mě by nemusel být špatný.

        Zmrhal hrál opět na schovávanou, já už nevím, prostě je jak zabržděný šikanovaný kluk :D

        Oba golmani dnes dobře a v klidu.

        • Re: Mladici

          spino     před 10 lety 01.07.2014 21:25 |  
          0 0

          Chtěl bych být takhle šikanován. :)

      • Re: Mladici

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 21:20 |  
        0 0

        Jankto si na beku odehrál své směrem dozadu, ale podle mě jsou jeho kvality hlavně v ofenzivě a tam se dnes moc ukázat nemohl.

        Už bych se na podobné experimenty vyprdnul...

      • Re: Mladici

        1rytir     před 10 lety 01.07.2014 21:30 |  
        0 0

        A není ten Jankto náhodou útočník? Co dělal na levým beku proboha?

      • Re: Mladici

        Nosorozec     před 10 lety 01.07.2014 22:04 |  
        0 0

        Hrubeš zachytal perfektně. Měl tam cca 3 povedený zákroky. Salašovičovi role kapitána vysloveně sedla, dobře si to tam dirigoval. :) Kodr hrál s přehledem, přišlo mi že Latka mu dodává klid. Červenka byl rozhodně lepší než Škoda. Jankto běžně na beku nehraje a bylo to vidět; často si nabíhal dopředu a pak chyběl vzadu. Dvě povedený střely měl Zmrhal.

    • Re: Mladici

      Tomski     před 10 lety 01.07.2014 20:50 |  
      0 0

      dnes hrál chvilku na levém beku, ale nesedlo mu to tam, tak jako v sobotu...Mikula na stoperu hrál dobře, Kodr výborně a Červenka v útoku měl pár věcí dobrých a pár špatných, ale převažovali ty kladné...

      • Re: Mladici

        Borris     před 10 lety 01.07.2014 21:22 |  
        0 0

        Jankto na beku? Achjo. Já chápu že je to příprava a zkouší se. Panu Beránkovi věřím, ale přiznám se, že já těmhle razantním změnám postů a stavění hráčů na diametrálně odlišné posty moc nefandím. Ještě tak když to jsou tahy typu krajní obránce na stopera nebo střední záložník na kraj zálohy, tak to ještě v poho. Ale útočník na stopera, útočník na kraj obrany, stoper do útoku.... Nevim no. Jsou samozřejmě ojedinělé případy, kdy se někoho povede úspěšně překopat, ale ve většině případů se to nedaří. Víme jak to dopadlo se Zmrhalem a ani Škodův posun na stopera nebyl bůhvíjaká výhra. Jankto hrál v Čelákovicích moc dobře a byla by škoda ho zabíjet na beka. Radši nějakého pořádného beka přiveďme. Jeden kraj obrany je podle mě jasný, Tusjak. A ještě by to chtělo beka na druhý kraj.

        • Re: Mladici

          nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 21:28 |  
          0 0

          Dovolím si nesouhlasit. Naopak Škodovka byl vzadu výrazně lepší jak v útoku.

          • Re: Mladici

            Borris     před 10 lety 01.07.2014 21:37 |  
            0 0

            Ale jo já neříkám že Škoda hrál na stoperu špatně. Ale pokud chceme myslet na nějaký návrat nahoru, nemůžeme spoléhat na Škodu coby stopera. Jako řešení z nouze je Škoda dobré řešení, ale do základu prostě ne! Prostě už bych se na tyhle experimenty vyfláknul. A když nás někde tlačí bota, radši tam buď zkusme někoho z juniorky a nebo přiveďme posilu, než tohleto. Proč tam nehraje Mikula, který na tenhle post patří?

          • Re: Mladici

            Tomski     před 10 lety 01.07.2014 21:37 |  
            0 0

            na obou postech někdy zahrál dobře a někdy špatně...doufám, že při správném vedení bude hrát častěji dobře :-)

            • Re: Mladici

              Tomski     před 10 lety 01.07.2014 21:48 |  
              0 0

              teda ten Škoda...

        • Re: Mladici

          Tomski     před 10 lety 01.07.2014 21:35 |  
          0 0

          podle mě šlo o to, že jim chtěl dát prostor všem a když bude hrát Tusjak vlevo potřebujeme za něj alternativu a tou podle mě zatím Bejbl není...ti kluci jsou v tomhle věku ještě tvární, ale bylo tam vidět, že to není ono...

        • Re: Mladici

          Pepino44     před 10 lety 01.07.2014 21:43 |  
          0 0

          Borrisi,já mám takový dojem,že Jankto je levý záložník,tak jsem jej viděl několikrát hrát,takže by mohl i toho beka zkoušet v přípravě.

          • Re: Mladici

            Borris     před 10 lety 01.07.2014 21:53 |  
            0 0

            Aha. Já právě myslel že je útočník, proti Slovanu hrál v útoku. Ale tak ano, pokud je skutečně krajní záložník, může se zkusit na beka. Ale stejně. On je tak hodně ofenzívně laděný, že je velká škoda ho cpát na beka. Přijde mi že jeho přednosti se mnohem lépe uplatní buď v útoku nebo na kraji zálohy.

  5. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    (host)     před 10 lety 01.07.2014 20:22 |  
    0 0

    Početná divácká návštěva mě dnes příjemně překvapila. Je vidět, že i když jsme před měsícem nadávali na vše spojené se Slavií, respektive na hráče, vedení, atd., tak stejně teď má zase většina z nás chuť na slávistický fotbal a těšíme se na novou sezónu. Proč to ale píšu - myslím, že by pár fanoušků uvítalo, kdyby byly veřejně přístupné tréninky. Věřím, že kromě předzápasového tréninku se na nich snad neděje nic tak tajného a neměl by problém zveřejnit časy tréninků a povolit na ně přístup. Klub by to nic nestálo a pár věrným fandům by udělal radost. jane

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Tomski     před 10 lety 01.07.2014 21:13 |  
      0 0

      souhlas...i ty hráče by to motivovalo k lepším výkonům...

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Barra     před 10 lety 01.07.2014 21:18 |  
      0 0

      Souhlasim Jane. Jiny kraj, jiny zvyk, ale uzavrene treninky se mi zdaji divne. Jak pises, eventualne ty pred-zapasove, i kdyz ani to neznam, ale kdyz uz mame s panem Jirkalem naseho "domaciho spiona" ktery bude analyzovat soupere, tak se asi chceme na ne pripravit v detailu. Byly treninky vzdy uzavrene? Minulou sezonu se prece fandove na trenink podivali, psalo se tu o tom.

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        (host)     před 10 lety 01.07.2014 21:56 |  
        0 0

        Vzdycky nebyly, treba v minulosti za Beranka a myslim i za Jarolima byly otevrene i predzapasove na Strahově (a z nich se dala krasne vycist sestava), na of. webu byly zverejnene i casy treninku. Ted uz jsou predzapasove vetsinou na hlavnim stadionu, takze se na ne stejne nikdo nedostane, ale vim, ze na jednoho slavistu, ktery sel v kvetnu na trenink, mel jeden clen realizacniho tymu kecy, ze je cizi a co tam dela, ale nevyhodili ho. jane

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Oja     před 10 lety 01.07.2014 21:46 |  
      0 0

      Já se čas od času (tak jednou dvakrát za rok) chodím na trénink podívat a nikdy mě z něj nikdo nevyhodil, akorát si pamatuju, že KJ poslal maséra, aby zjistil, kdo jsem, ale to bylo tenkrát myslím před nějakým zápasem... :) Jediný problém je v tom, že oficiálně neznáme časy tréninků.

  6. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 21:18 |  
    0 0

    Na zápase jsem se byl podívat, takže bych si dovolil shrnout své postřehy.

    První půlu lepší než druhá, ale Slavia má zásadní problémy v útočné fázi, to byly trápení v obou poločasech. Vlašim hrála ve velmi slabé a kombinované sestavě a nejde říct, že bychom je přehráli a přestříleli.

    Rakovan vypadal hodně jistě, komunikoval, i Hrubeš předvedl dobrý výkon, měl pár solidních zákroků.

    Obrana z první půle se mi hodně líbila, Dobrotka je prostě king, podrží míč, jistej, rozehraje,komunikuje, tomu jestli vydrží zdraví, tak s Latkou TOP5 stoperských dvojic ligy. Hodně se mi líbil i Tusjak, dozadu OK a dost lítal po lajně, tak si krajního beka představuji. Dostál tradiční výkon. Občas propadl pozičně, rozehrávka v jeho podání se rovná co nejdříve se zbavit míče. často hrál z první, ale nemá na to techniku, a tak to bylo dost nepřesné a nebezpečné. Mikula taky nezklamal, ale přijde mi, že post stopera mu úplně nesedí, už by měl hrát pravého beka, což je jeho post.

    V druhé půli byla obrana méně výrazná, Latka OK, Kodr také rozhodně nezklamal, ale kraje slabší. Bejbl si své odbraní, ale centry dost nepřesné.

    Záloha v první půli nic moc, líbil se mi jen Salašovič a Hrubý. Ze Salašovice by mohl vyrůst zajímavý hráč, dobře čistí prostor a libí se mi, že hodně komunikuje, což je potřeba. Vošahlík, Hurka mi přišli docela mimo, Vukadinovič dal gól jinak nevidiltený, Červenka nedostal moc podpory od zálohy. Za zmínku stojí stojí zahozená mega šance Hurky. Po krásné akci jsem už už slavil hezký gól a Hurka z pár metrů narve břevno. To jsem tedy nepochopil, tohle ligový fotbalista musí dát. Selhání.

    Druhá půle začala nadějně, dvě slušné střely měl Juhar, Míňa se solidně uvolnil ve vápně leč střela zblokovaná. Docela mě to namlsalo, ale najednou jako když utne a začala brutální nuda, boj ve středu hřiště, nepřesnosti. Za zmínku stojí jen pár hezkých průniků Damiena, Proška a Míni. Prošek tam všechny ohromoval svou brutální rychlostí, z toho by chtělo vytěžit víc než doposud. Míňa se také neztratil, super technika, podle mě bude asi užitečnější než Vošah, nebo Hurka. Juhar měl dvě hezké střely, pak v nadějné pozici ve vápně nezpracoval snadný míč a od té doby bída.

    Koho jsem v utkání nějak vůbec nezaregistroval, byl Škoda. Pokud je pro Beránka útočník, tak pro mě je tak možná na odstřel. Fakt vůbec nic. Stodesátý pokus z tohohle dřeváka něco vykřesat dopadne znovu fiaskem.

    Suma sumárum si myslím, že brankáře máme úplně v pohodě, obrana vypadá dobře, ale běda když se někdo zraní/vykartuje, v záloze máme přetlak, ale nic moc nepředvede a útok tragický. Bez posil do ofenzivy se nikam neposuneme.

    Jinak mě tedy překvapilo, co na utkání dělal Chovanec...

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      bongor     před 10 lety 01.07.2014 21:35 |  
      0 0

      Já bych tipoval,že se přišel podívat na Damiena,bohužel jak vidno ani MB neví,jestli ten šikula zůstává nebo ne,nebo hledá brankáře.Jen tak z plezíru tady nebyl.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Philliip     před 10 lety 01.07.2014 22:00 |  
      0 0

      Zajímavý report, díky. Podle tvých slov se zdá, že nás stále trápí stejné věci jako během sezony. Ale zůstávám klidný. Zatím jsme v počátku přípravy, kdy trenér potřebuje hráče vidět a otestovat. Naopak se zdá, že máme kvalitně vyřešený post stoperské dvojice (snad vydrží zdraví). Posily přijdou, trenér ví, že nás tlačí bota v útoku, na kraji obrany a chce přivést zkušenost do zálohy, což také vítám. Věřím, že z juniorky si někdo řekne o své místo, nadějně vypadá Salašovič, Prošek nebo Jankto. Ten by ale měl nastupovat v útoku. K tomu hodnocení Škody. Já osobně nejsem tolik kritický k útočníkům, protože jsem přesvědčený, že větší problém je ve hře celého mužstva. Útočník je nejvíc závislý hráč z pole na svých spoluhráčích a viděli jsme, že ani Necid se tu příliš neprosadil. Tím ho ale nechci úplně obhajovat a hlavně dnes jsem ho neviděl. Spíše to myslím obecně.

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        jarodo57     před 10 lety 01.07.2014 23:25 |  
        0 0

        Máš recht Phillipe.Dneska jsem se o tom přesvědčil při zápase MS. Argentina má 6 suprových útočníků a dává v zápase v průměru 1 -2 góly. Příčina:záloha a krajní beci.Jediný kdo je tam výborný je Di Mario..mě to utvrdilo v názoru, že pokud nebudou dobří krajní beci a tvořivá záloha( doposud to byla katastrofa) tak nebudou ani góly i s nejvyhlášenějším forwardem na světě.Stručně řečeno.Bez dobré zálohy a beků typu Krajčíka neuděláme žádnou díru do světa a budeme se plácat dále.Slavia hlavně potřebuje -někoho jiného než Dostál nebo Nitrianský.Jednoho klasického špílmachra s pořádnou rozehrávkou-nejlépe D. Jarolíma,který plní i defenz. úkoly ,2 špičkové krajní halvy a až pak forwarda.Pokud budou tyhle hráči tak na hrotu může být hráč typu Necida,který si udělá prostor a nenechá si vzít míč a využije přehledu ve vápně.Ale přesto si myslím,že nejdůležitější posty kde musíme doplnit jsou kraje a prostředek zálohy.Gecovem ,mladým hrubým nebo Zmrhalem nikoho nepřehrajeme. Věřte tomu.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Nosorozec     před 10 lety 01.07.2014 22:10 |  
      0 0

      Chovanec mě tam taky překvapil. A ještě víc mě překvapilo, že se s nim někteří slávističtí fanoušci nechávali fotit.

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        quelhar (admin)     před 10 lety 01.07.2014 22:56 |  
        0 0

        Nekteri slaviste se fotili i se Strakou v Celakovicich. Proste jsou veci mezi nebem a zemi, no... :o)

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          spino     před 10 lety 01.07.2014 23:06 |  
          0 0

          Někteří se fotili i na Xaverově se Švábem. :D

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          Nosorozec     před 10 lety 02.07.2014 00:44 |  
          0 0

          Až se budou fotit i s Řepkou a Sivokem, tak už to bude případ pro Muldera se Scullyovou :)

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      klimi     před 10 lety 01.07.2014 22:53 |  
      0 0

      Vukadinovič neviditelný? Tak to potom dneska nehrál vůbec nikdo, jestli o něm řekneš, že on byl neviditelný...

      Prošek sice rychlý, ale nikdy nikoho snad neobešel. Juhar měl jednu dobrou střelu, druhou poslal do.... Ta jeho jednonohost je fakt tragická.

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        knaphi     před 10 lety 02.07.2014 13:46 |  
        0 0

        Souhlas, Vukadinovič byl nejlepší na hřišti. Je na něm vidět snaha získat angažmá, pokud by takhle hrál i mistráky tak určitě podepsat!!

  7. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    Oja     před 10 lety 01.07.2014 21:59 |  
    0 0

    Moje postřehy:
    - počet fanoušků mě fakt překvapil, paráda!
    - Tusjak výborně podporoval útok
    - Hurka až na tu spálenou šanci hrál dobře, měl tam s Tusjakem a Červenkou jednu nádhernou akci, kdy několika přihrávkami na jeden dotek vyšachovali obranu
    - Vošahlík se mi nelíbí, na to, že měl být jeden z nejzkušenějších, byl jeden z nejhorších, strašně statický, pomalý. Ale jednou krásně vyslal do šance Vukadinoviče
    - Vukadinovič zahrál dobře, byl hodně aktivní.
    - Petržela má v tom týmu prostě bordel, přišlo mi, že některé hráče fakt ani nezná, oslovoval je "mladej" atd. :)
    - Škoda neviditelný, úplně mimo hru
    - Boudjemaa netypicky zatažený na pozici středního záložníka, ze začátku vysílal jednu geniální přihrávku za druhou, pak se trochu vytratil, ale ten prostě musí zůstat
    - Milan Černý byl hodně u míče, chodil si pro něj až na vlastní polovinu, napadal, nebál se jeden na jednoho. Jen škoda pár zkažených přihrávek. Ale bude to tahnoun.
    - Nepochopil jsem střídání Bejbla a postavení Jankta na jeho post. Tam se přitom mohl stáhnout Juhar, který už s levým obráncem má alespoň nějaké zkušenosti.
    - Na zápase se byl podívat i Jozef Chovanec a po konci tam na někoho čekal.

  8. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    alois_veliky (admin)     před 10 lety 01.07.2014 22:11 |  
    0 0

    Moc mě překvapilo, že sestava z první půle byla o tolik lepší než ta ze druhé. Spousta hráčů nepředvedla nic, co by stálo za to hodnotit. V první půli se mi líbil Červenka, Salašovic (nevím, jestli to bylo tím, že dostal pásku, ale vystupoval jako lídr), v některých pasážích Vukadinovič, své si odehráli také Hrubý, Dobrotka a Hurka. V druhé půli dobře zahrál Latka, nezklamal Kodr, ostatní byli takoví nemastní neslaní. Třeba Damien mi přišel, že hrál docela bez zájmu. V první půli jsem stál hned u Dostálovy lajny a ještě nikdy mi nepřišla jeho nefotbalovost tak očividná jako dnes.

    Ze známých tváří jsem viděl slávisty Berkovce, Vyhnala, Součka, Fotra a také za bránou postávajícího trochu posmutnělého Nevése. Bylo mi ho skoro líto. Když jsem dnes viděl hru některých beků, mám pocit, že by se ještě hodil.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      klimi     před 10 lety 01.07.2014 22:55 |  
      0 0

      Já jsem naopak Nevese vůbec nepostrádal, když jsem viděl útočné akce Tusjaka, tohle by on nikdy neudělal, ani Bejbl o tolik horší nebyl, krom centrů, které Neves stejně tak jako tak zazdil.

      Salašovič vystupoval jako lídr ve všech zápasech, ve kterých nastoupil, asi už to bude mít v povaze :))

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        bongor     před 10 lety 02.07.2014 08:20 |  
        0 0

        Neves k nám přišel už dávno po svém zenitu.Ale cenil jsem u něj jeho zaujetí pro hru,ten by snad za úspěch položil život.Budu na něj vzpomínat v dobrém.Navíc myslím,že než Dostál a lemplovatý Nitro byl pro mužstvo určitě větším přínosem.Asi měl vysokou smlouvu a tak v rámci šetření odešel on a ne ti dva.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      ortevor     před 10 lety 01.07.2014 23:03 |  
      0 0

      souhas s klimim, kdo videl Tusjaka v Celakovicich nebo dneska (podle mne v Celakovicich hral jeste vyrazne vic dopredu a darilo se mu o dost lip nez dnes)., tak nemuze volat po navratu Nevese a jeho nakopu nazdarbuh nebo do prvniho braniciho hrace... za sebe jsem rad ze je Neves pryc, s Tusjakem konecne budeme mit jednoho moderniho krajniho beka..a pokud bude hrat na druhym kraji Mikula, tak dva :))

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 01.07.2014 23:14 |  
        0 0

        Já jsem se právě na Tusjaka těšil, zvlášť po chvále která na něj šla za výkony v Čelákovicích, ale přišlo mi, že toho až tolik nepředvedl, vyjma té jedné skvělé akce s Červenkou a Hrubým. Možná to ale bylo ovlivněné tím, že jsem měl Tusjaka daleko od sebe a výkon Dostála ke mně připoutal všechnu pozornost, protože to taky skutečně bylo něco, co se až tak často nevidí :D ( i když zrovna u Martina docela ano...)

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          ortevor     před 10 lety 02.07.2014 07:42 |  
          0 0

          souhlas, Tusjak ukazal v Celakovicich o hodne vic...ale i vcera porad lepsi nez kdkoliv jinej u nas na levym beku za posledni dobu :)

          A Dostal se vcera vsem ukazal v cele krase...po tomhle zapase uz vazne nevim, kdo ho muze jeste dale chtit v acku..jak ho clovek sleduje na te lajne a je primo u nej, tak to je teprve neco :D (mel jsem to poteseni i v Celakovicich, kdyz hral primo u mne na lajne..a dvakrat za tejden tyden mi to vazne stacilo :D)

          • Re: Slavia - Vlašim 1:0

            bongor     před 10 lety 02.07.2014 08:22 |  
            0 0

            Ten kluk to opravdu neumí,i když se snaží sebevíc.Prostě není to fotbalista.

  9. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 23:34 |  
    0 0

    Musim se priznat ze kazde berankovo vyjadreni a rozhovor me nabiji optimismem a nadeji..Pusobi to na me ze naprosto presne vi co chce hrat a jak toho docilit. Zaroven nema problem rict kdyz se mu neco nelibi a pochvalit kdyz ano. Necekam zazraky, spis hru ve spodku (maximalne stred) tabulky ktera by se po zimni prestavce a dalsim ocekavanym doplnenim tymu mohla dohrat celkem v klidu ve stredu tabulky. Tuto sezonu vidim jako stabilizacni s tim ze takova skutecne bude ne jako dosud ze jsme lezli z deste pod okap a pak rovnou sipkou do zumpy. Tohle bude prvni sezona na ceste vzhuru. Tomu celkem pevne verim.
    Doufam ze se povede vzkrisit Hurku protoze to byl talent jako brno (to se rika pochopitelne to byl talent vetsi ;) to jen takove popichnuti kluka z "velkomesta" :) )
    Hlavne jsem pro podrzeni Beranka i kdyby se treba nedarilo protoze jakakoli zmena na postu trenera by byla zaprve k horsimu a zadruhe by zase k nicemu nevedla.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Markus     před 10 lety 02.07.2014 07:30 |  
      0 0

      Souhlas a tu poslední větu zdůrazňuji, přesně tohle je teď potřeba. Beránek nepatří ve fotbale mezi lidi, kde bychom měli o něčem váhat, dle všech definic je to vizionář, kterého je třeba nechat dělat svou práci a podporovat ho v tom. Když ho budeme držet my fanoušci, hodně mu to pomůže.

  10. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    1rytir     před 10 lety 01.07.2014 23:55 |  
    0 0

    Pokud je někdo v zakončení stejně impotentní, jako Slavia, tak je to dnes Belgie...

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      1rytir     před 10 lety 02.07.2014 00:01 |  
      0 0

      Tak už to neplatí...:-))

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 02.07.2014 00:08 |  
        0 0

        Taky to mohli prolomit o pár minutek dříve, měl jsem na ně vsazeno :) Ale jinak hrají pěkně - až na to zakončení...

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Barra     před 10 lety 02.07.2014 00:54 |  
      0 0

      Tak Belgie mela 38 strel, z toho 27 na branku -:)

      Klinsmann mel vybornou taktiku, Amerika to zabednila, Howard byl outstanding, ale pro me byl strasny spatny rozhodci, kterou kouskoval hru misto aby nechal plynule hrat. Jaky rozdil s tim Australanem, ktery piskal zapas Belgie-Korea.

      Tyto zapasy ale ukazaly, ze slabi souperi v tomto stadium MS uz nejsou. A ted ceka Argentina. Pro starsi mezi nas si dovolim pripomenout MS 1978 v Argentine, kde v uvodnim zapase sokovala Belgid proti domaci Argentine vyhrou 1 - 0, brankou Erwina Vandenbergha. Nic tedy neni nemozne -:)

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        Barra     před 10 lety 02.07.2014 00:58 |  
        0 0

        A Howard 16 saves !

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          bongor     před 10 lety 02.07.2014 08:27 |  
          0 0

          gratulace k postupu Barro.Ten Howard se mi zdá dost malej na brankáře a vychytal toho spoustu.Belgie teď bude hrát proti Argentině,myslím že by mohli mohli postoupit,když někdo uhlídá Messiho a Di Mariu a budou mít trochu tak potřebného štěstí.

          • Re: Slavia - Vlašim 1:0

            Barra     před 10 lety 02.07.2014 08:37 |  
            0 0

            Dekuji Bongore. Ve vsech zapasech osmifinale se u derdog prozatim vyznamenal, lehke soupere uz nenajdeme. V sobotu to bude moc tezke, hraci hrali oar hodin pozdeji, ale hlavne o 30 min dele. Vyhoda muze byt, ze Argentina bude muset vzit iniciativu, kde doposud to byla vzdy Belgie ktera musela tvorit hru a souper hral z obrany. Na titul to asi nebude, po Argentine by cekalo pravdepodobne Holandsko a ve finale Nemecko nebo Brazilie, ale i tak se sampionat uz povedl.

            Tim Howard ma jinak podle udaju na webu 1,91 m -:)

            PS Oprava: Belgie neporazila Argentinu v 1978, ale v 1982, kdyz byla uradujici mistr sveta

            • Re: Slavia - Vlašim 1:0

              Barra     před 10 lety 02.07.2014 08:39 |  
              0 0

              Vypadlo mi 'u' v prvni vete - "derdog" je samozrejme "underdog"

            • Re: Slavia - Vlašim 1:0

              Barra     před 10 lety 02.07.2014 08:43 |  
              0 0

              A co to pisu, i Argentina hrala prodlouzeni proti Svycarum - beru to zpet. Holt, noc byla dlouha, spanek kratky, a pak uz to moc nemysli -:)

              • Re: Slavia - Vlašim 1:0

                venator     před 10 lety 02.07.2014 09:18 |  
                0 0

                Barro, ja si myslim, ze by jste meli Argentinu porazit, protoze maji horsiho golmana i obranu. Utok mate stejne silny jako oni s tim rozdilem, ze u Vas je nebezpecnych vic hracu nez dva jako v tymu Argentiny.
                Vcera se mi libil ten mladej utocnik. Je neskutecne rychlej a navic jeste velice dobra technika. Tyhle dve veci spolu se castou utocniku nevidi. Tezko rict z jednoho zapasu jestli ma problem s promenovanim sanci.
                Pak me jeste zaujal De Bruijn (nevim jak se to pise), ktery pro me byl muz zapasu a zastinil ostatni vcetne Hazarda. Pak me jeste zaujala 11 se jmenem od Mxxxx.
                U Americanu neskutecne vycnival Howard a velice dobry byli krajni beci. Jinak se ti muselo Barro zastavit srdce jak na konci nastrelili Amici na konci tyc, co?:-)

                • Re: Slavia - Vlašim 1:0

                  Aloha     před 10 lety 02.07.2014 09:27 |  
                  0 0

                  Jj ten Mirallas se mi hodně líbil rychlej, dravej a má i techniku, škoda že podobně nehraje Prošek :) De Bruijn asi nejlepší, Origi taky výborný, ale třeba Hazard to podle mě trochu fláká

                  • Re: Slavia - Vlašim 1:0

                    Marcelo10     před 10 lety 02.07.2014 10:23 |  
                    0 0

                    Mně se naopak včerejší hra Belgie příliš nelíbila. Sice si vytvářeli jako by tlak, i šance tam byly, ale v poslední fázi tam nikdy nebyl moment překvapení. Vždy přišla přihrávka pozdě, nebo si někdo moc hrál s míčem. Přijde mi, že nehrají jako tým.

                    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

                      Aloha     před 10 lety 02.07.2014 10:51 |  
                      0 0

                      Z první půle jsem měl stejný názor, ale v druhé už to bylo podle mě o něčem jiném.

  11. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    petrjir     před 10 lety 02.07.2014 09:15 |  
    0 0

    V rozhovoru pro Slavii Milan Černý říká, že aby se vrátil do Slavie, musel rozvázat smlouvu s Duklou, která mu měla vypršet za dva měsíce. Je to tedy ten hráč, o kterém Beránek mluvil, že mu končí smlouva? Dle tohoto bych řekl, že ne, ale na druhou stranu by už ten hráč asi ve Slavii byl.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      mirecek1111     před 10 lety 02.07.2014 09:23 |  
      0 0

      Ja myslim ze je to Milan, pokud byl ochoten rozvazat smlouvu v Dukle, tak musel byt s nekym od nas vcetne Beranka dopredu domluveny ze u nas dostane minimalne sanci. A pokud tohle upekli jeste kdyz mu v te Dukle bezela smlouva, tak je jasne, proc to Slavia tajila.

      A navic, kdyby to byl nekdo jiny, tak by tady stejne uz od vcerejska trenoval.

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        1rytir     před 10 lety 02.07.2014 10:38 |  
        0 0

        Z videorozhovoru s Bderánkem po Vlašimi na oficiálkách se dá vyrozumět, že s Milanem napevno počítá. Dál tam Beránek doslova říká: "My ještě přivedeme nějaké hráče a pak se to bude sužovat tak, aby tam zůstala ta kvalita..."Jasně použil množné číslo a tak je jisté, že s posilami počítá...

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        Pajja55     před 10 lety 02.07.2014 10:40 |  
        0 0

        David Jarolím ukončil karieru

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 10:55 |  
          0 0

          Škoda, ještě rok by určitě hrát vydržel....

          • Re: Slavia - Vlašim 1:0

            Marcelo10     před 10 lety 02.07.2014 11:04 |  
            0 0

            Ale ne u nás, už by nebyl přínosem..:)

            • Re: Slavia - Vlašim 1:0

              klimi     před 10 lety 02.07.2014 11:22 |  
              0 0

              Po včerejším výkonu Salašoviče s Hrubým tvrdím, že by zbytečně zabíral místo mladším.

              • Re: Slavia - Vlašim 1:0

                slamacek (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 11:54 |  
                0 0

                jenze potiz tehle mladych je v tom, ze jak se dostanou pod tlak, tak to ti kluci budou tekzo zvladat. priznejme si ze hrajem o zachranu a to nekteri z nas, nejsou ochotni pripustit, protoze maji pocit ze slavia na tato mista nepatri a tak musi hrace kritizovat. ze na slavii nemaji apod. jenze Slavia na jine hrace nema a nema cenu tem klukum vyvitat jejich neumeni, ale max. tak nasazeni!
                pokud ti kluci jsou sikovni a mladi, do ligy v leti a budou hrat ten svuj "beztarostny"fotbal, ale jako to bylo videt na Hrubem, postupem casu zacnou hrat stylem "hlavne neudelat chybu"a to je zacatek konce.

                • Re: Slavia - Vlašim 1:0

                  Edwardtheiron     před 10 lety 02.07.2014 11:59 |  
                  0 0

                  To je přesně ta věc, kterou tady mnozí odmítají pochopit. Mladíci musí nabrat zkušenosti, ideálně v mužstvu, kterému se daří. V případě maléru se obvykle sesypou jako první a nikdo jim to nemůže mít za zlé.

  12. Jakub Petr

    Marcelo10     před 10 lety 02.07.2014 11:20 |  
    0 0

    Tak podle efotbalu máme, na popud MB, zájem o jakuba Petra z Olmiku. Co na to říkáte? I když..neexistuje méně důvěryhodnější zdroj, než efotbal..:D

    • Re: Jakub Petr

      JS (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 11:33 |  
      0 0

      Že to je dobré jméno. Ale nevěřím tomu, myslím, že si za něj Olomouc řekne docela dost.. I když vlastně teď jsou v té druhé lize :D

    • Re: Jakub Petr

      petrjir     před 10 lety 02.07.2014 11:37 |  
      0 0

      Tak na druhou stranu efotbal poslední dobou měl vždy pravdu, viz Rabušic a Trousil. On to přebírá z hattricku.
      Ted jde o to, zda je Petr dobrá nebo špatná volba. Já ho vůbec neznám po herní stránce a statistiky nejsou nejlepší...

      • Re: Jakub Petr

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 11:41 |  
        0 0

        Na ty posily jsem docela zvědavej. Pořád je ticho po pěšině a sezóna se kvapem blíží. Kdypak je chtěj sehrát s mančaftem, když dosud žádný posily nemáme.

        • Re: Jakub Petr

          Marcelo10     před 10 lety 02.07.2014 11:55 |  
          0 0

          Já osbně nevím co si o něm myslet. Je to průměrný hráč. Doufal jsem v lepší posily, navíc efotbalu nevěřím vůbec, tak stále budu doufat, že to je jen kachna :D

        • Re: Jakub Petr

          bongor     před 10 lety 02.07.2014 12:01 |  
          0 0

          To je náš problém,pořád dokola.Protože vlastně nemáme ujasněné,jestli zůstane AŘ,nebo to prodá a případně komu,tak vlastně Míra B.má svázané ruce.Může vzít někoho průměrného,na kterého by měl peníze A.Ř.ale jak sám říká,chce hráče lepší než má momentálně v kádru,to je rozumný názor .A tak podle mě taky čeká,jak se všechno kolem Slavie vyvrbí.Kdybych mu moh poradit,což si vzhledem k úctě ve které ho mám,nedovolím,tak bych vzal někoho na pravýho beka,protože Dostál je dokončený příběh a potom holt bych čekal.Taky bych vyslal skauty do Afriky,na Balkán a do jižní Ameriky,třeba by něco našli.Rusáci asi padli a s nimi větší finance,takže budeme asi čekat až skoro do prvního zápasu .Je to
          zkrátka všechno o penězích a ty zdá se nemáme.

          • Re: Jakub Petr

            Marcelo10     před 10 lety 02.07.2014 12:07 |  
            0 0

            Jenže není čas čekat! I kdyby přišel investor, koho chceš třeba v září kupovat? Tak prostě formou hostování nebo já nevím.. Ale není možný, že vyhodíme Ličky s Nevesem. Lemply jako Juhara, Nitrianskýho a Vošahlíka si necháme, naberem 10 hráčů z juniorky a budem čekat..na co??! S hráčema co máme jsme se už 4 roky dostávali akorát do situace, kdy do posledních kol hrajem o záchranu, my si ještě dovolíme vyhodit to lepší co máme. Ted přijde novej trenér, řekne, že to bude dobrý, ale já tomu prostě nevěřím. pokud nepřijde 5-6 KVALITNÍCH fotbalistů, tak je to v háji jak s Beránkem, Pastoorem, nebo Fergusonem.

            • Re: Jakub Petr

              Eluin (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 12:29 |  
              0 0

              Tak, přišel Latka, možná Černý, vrátil se Berkovec - ten tým by neměl být slabší než loni a pod dobrým trenérem (což pan Beránek určitě je) by to nemuselo dopadnout zle. Ne každý klub v naší lize posiluje jako o závod.

              • Re: Jakub Petr

                Markus     před 10 lety 02.07.2014 13:06 |  
                0 0

                Ale zapomněl jsi také zmínit odchody ... Ač neměl zrovna nejlepší formu, odchod Tomáše Necida jsme zatím nevyřešili a útok mě trápí fakt hodně, takhle to zůstat nesmí. Stejně tak Fernando Neves, nehrál zrovna v herní pohodě, ale nadřel toho v zápasech dost a pomohl nám i Michal Smejkal nebo Radek Černý. Největší nadějí je pro mě atmosféra v týmu a koncepčnost změn, hráči potřebují zase něčemu věřit a my fanoušci taky. Papírově ale fakta hovoří neúprosně, je tu spousta otazníků.

    • Re: Jakub Petr

      petrjir     před 10 lety 02.07.2014 12:06 |  
      0 0

      A to je útočník nebo záložník?

      • Re: Jakub Petr

        Marcelo10     před 10 lety 02.07.2014 12:08 |  
        0 0

        Něco mezi bych řekl.

        • Re: Jakub Petr

          mirecek1111     před 10 lety 02.07.2014 12:23 |  
          0 0

          To bude pozicne podobny hrac jako Vosahlik, Juhar, Milan Cerny apod. Neco mezi utocnikem a kridlem. Typicky hrotak to urcite nebude.

          Ale take to muzeme brat tak, ze je stale mlady a odehral celou minulou sezonu v zakladu tymu, ktery skoncil bodove hluboko nad nami..
          Navic dle meho nezavisi uspech v pristi sezone na tom, jak kvalitni hrace jeste privedeme jako spis na tom, konecne se nekterych hracu zbavit. nebo budeme porad v bludnem kruhu..

          Pokud by mel prichod hracu jako Milan Cerny nebo ten Petr znamenat odchod tech vsech Juharu, Vosahliku, Dostalu, Zmrhalu apod. Tak PROBOHA, jen dovnitr.

    • Re: Jakub Petr

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 13:02 |  
      0 0

      To nevim, mam takovy pocit, ze byl mezi olomoucaky pred casem povazovan za kopyto... nerad bych mu krivdil, nejak to mam v pameti a nevim odkud..

      • Re: Jakub Petr

        ElBrody     před 10 lety 02.07.2014 13:40 |  
        0 0

        Za vyhlasene kopyto byl mezi olomoucaky povazovan Klesnil, o Petrovi jsem to neslysel...

  13. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 13:20 |  
    0 0

    muzete mi odpovede co mate proti Juharovi? ja tomu priznam se neorzumim. podle mne to je kluk co v kazdem zapase projevil max. snahu. rozhodne v nem nevidim lempla jako nekteri zdejsi diskuteri.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      petrjir     před 10 lety 02.07.2014 13:24 |  
      0 0

      To souhlasím, lempl jako jiní to není, vždy se snažil, ale měl by mu někdo vysvětlit, že se u fotbalu dá i přemýšlet...

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Marcelo10     před 10 lety 02.07.2014 13:28 |  
      0 0

      Juhar není hráč hodný Slavie, i když ted jsme na dně, tak pořád prostě ne! On má 2-3 dobrý utkání za sezonu, jinak velká bída. Jen střílí jak smyslu zbavenej.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 13:41 |  
      0 0

      Mam proti nemu skoro vsechno co se tyka fotbalu..co se tyka snahy a celkoveho nasazeni tak je to celkem v poradku
      Je to hrac s nejmin fotbalovym myslenim ve slavii vcetne Dostala..herne je to jeden z nejhloupejsich hracu co se tu objevili za mnoho let..navic je schopnej zahodit i to co by dal i Kuka a Vlcek se zavrenejma ocima..je chopnej situaci 3 na 1 zazdit strelou z 35 metru..

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      ortevor     před 10 lety 02.07.2014 13:41 |  
      0 0

      protoze je to pouze atlet s ranou jako kun...ale neni to fotbalista, a nema a nebude mit fotbalovy mysleni..jinak je to takovej "bezmozek", jediny co umi, je ze vsech pozic strilet...jeho "hlidani si ofsajdu" mluvi taky za vse, kdyz hraje v utoku..
      v zaloze pouze zvladne vzit mic a bezet po lajne, do kombinace vubec neni...

      snahu, rychlost, fyzickou nabusenost a tvrdou strelu mu nikdo nebere, ale takhle nefotbalovyho hrace s totalni absenci fotbalovyho mysleni si ve Slavii nepamatuju

      tzn ten hrac je jasne citelnej, pouzitelnej pouze ve velmi omezeny mire, ostatne nejaka kombinace a souhra s nim je taky nemozna, kdyz ani spoluhraci nemuzou vedet, co od nej cekat, protoze pri zapase absolutne nemysli...

      to, ze mu vyslo par zapasu, a ze dal par golu diky svy rychlosti a velkemu stesti/nahode (kdo videl jeho goly, vi, ze velke % z nich bylo dilem stesti a nahody) nic nemeni na tom, ze takovyhle hrac nema ve Slavii co delat...

      za mne bych radsi misto nej videl kohokoliv z odchovancu, protoze u nich je potencial na zlepseni a na to, ze se neco nauci..ve vsi ucte k juharovi neverim, ze s jeho myslenim ho lze ve hre neco naucit, kdyz u ni vubec nemysli..

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        tupoleff (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 13:53 |  
        0 0

        já teda pamatuju vítěznej typ jirku rychlíka, ve kterym tréňa čaplár viděl kvalitu, a ten byl taky zoufale neschopnej nahrát. a našli by se i další - juhar má smysl jen v koubkově verzi, když hraje Hartiga - a v tom má neuvěřitelnou sílu. a jako herní varianta to neni špatný. do základu to ovšem neni, a už vůbec ne na křídlo, Robbena z něj nikdo neudělá

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          ortevor     před 10 lety 02.07.2014 14:02 |  
          0 0

          Rychlik byl traged par excellence (kde je mu konec ? :D), ale Juhar je pro mne co se herniho prehledu, herni inteligence atd suverenne nejhorsi, co tady kdy bylo...
          Takze za mne bezmozka Juhara nikdo neprekona...to treba i Martin Dostal je oproti Juharovi fotbalove myslici

          Juhar chape pouze "bez dokud to pujde, a pak strilej"..viz jeho strely ze 40 metru apod

          • Re: Slavia - Vlašim 1:0

            Kenny     před 10 lety 02.07.2014 16:09 |  
            0 0

            No teda nadávat hráči svého družstva do bezmozků to je fakt ukázka vysoké inteligence.....

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        Pepino44     před 10 lety 02.07.2014 14:04 |  
        0 0

        Tak Juhár není rozhodně můj oblíbenec,ale zase tolik kritiky si nezaslouží. Ono na té větě " jediný co umí,je ze všech pozic střílet " je také něco. Ona stále platí věta " kdo nestřílí,gola nedá ". Píšeš,že dal pár golů,ano dal pár golů,ale tuším,že je to náš nejlepší střelec minulého ročníku. To,že některé goly dal se štěstím? To k tomu patří,štěstí se musí pokoušet. Nakonec,je to u nás jediný hráč,který je schopen a ochoten vystřelit z dálky. Tohle není na jeho obranu,když bude někdo lepší ať samozřejmě hraje,ale bohužel nikoho takového v našem mužstvu nevidím. Ti mladí,kteří to uměli - Hrubý,Zmrhal to buď zapoměli,nebo se tak bojí,že to ani nezkusí. Takže bohužel jej tady ještě nějaký čas budeme vídat.

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      klimi     před 10 lety 02.07.2014 14:00 |  
      0 0

      Já u Dostála také vidím v každém zápase projevit max. snahu, ale stejně jako Juhar, oba na to fotbalově nemají.

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        ortevor     před 10 lety 02.07.2014 14:05 |  
        0 0

        presne..a hlavne neni nadeje, ze by se v tomhle jeste nejak zlepsili...jak dlouho tu jsou, a zrovna ty jejich nedostatky jsou z kategorie, ze v jejich veku uz je nepujde predelat a naucit techniku (a v pripade Juhara naucit pouzivat mozek)
        ..tyhle jejich nedostatky v jejich veku uz nikdo nezlepsi, takze cim driv budou pryc, tim lip..

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      Kunetice     před 10 lety 02.07.2014 14:09 |  
      0 0

      Já také tvrdím že pokud budou kolem něj hrát schopní hráči jež dovedou dát pořádnou přihrávku dopředu tak je schopnej ze tří šancí jednu dát!!!
      Když to porovnám se Škodou tak je absolutně lepší a kvalitnější i když ta jeho bojovnost nevypadá fotbalově

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      bongor     před 10 lety 02.07.2014 14:18 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím se slamáčkem.Juhar je náš nejlepší střelec,už to samo o sobě mluví o jeho přínosu pro mužstvo.Ale on i nadprůměrně pracoval,nevím proč mu někdo říká,že je lempl.Proti nemu mluví jeho jankovitost,jenže při jeho rychlosti a tvrdé střele,by v případě že by měl všechno v hlavě srovnané určitě nehrál ve Slavii,nehrál by ani v kaprlize,ale někde,kde se dá vydělat násobek jeho platu v Česku.
      Jedině mě ještě napadá,že má divný uši.No krasavec to zrovna není,ale to snad ve fotbale nevadí a nakonec jste sami viděli,co třeba
      na MS předved krasavec Ronaldo.Zhola nic.

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 14:46 |  
        0 0

        Ze byl nas nejlepsi strelec nemluvi za vse..nitriansky je taky nejlepsi nahravac pritom kdyby nehral tak dostaneme (nadnesene) pulku golu protoze na to proste sere..bud na to sere primo na beku a jsou z toho goly a sance a nebo v zaloze a pak to za nej vyzira obrance..cili argumenty ze nejlepsi strelec (prip nahravac) je apriori dobrej proste neberu..

        • Re: Slavia - Vlašim 1:0

          ortevor     před 10 lety 02.07.2014 15:38 |  
          0 0

          souhlas s Thane
          podle statistiky se nejde rozhodovat, zvlaste kdyz clovek vidi na hristi realny prinos Juhara a Nitraka a jejich vykony, kdyz jsou to dlouhodobe nejslabsi clanky

          • Re: Slavia - Vlašim 1:0

            Kenny     před 10 lety 02.07.2014 16:13 |  
            0 0

            V tom je kus pravdy ale zase naopak tvrdit že je lepší někdo méně bodově nebo brankově úspěšnej je taky zcestný. On se ten fotbal pořád hraje na góly a ne na uměleckej dojem.

            • Re: Slavia - Vlašim 1:0

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 16:33 |  
              0 0

              Ja proste nesouhlasim s argumentaci typu je dobrej protoze je v nejake statistice nejlepsi..statistika je nastroj ktery muze prinest zajimave informace ale ani zdaleka nepokryva realitu a prinosnost pro tym..myslim si ze s naprostym klidem muzu prohlasit ze Boudjemaa je nesrovnatelne lepsi fotbalista ac nebude v zadne statistice lepsi..

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 14:20 |  
      0 0

      Ackoli mam rad hrace rychle, kteri hrajou s nasazenim, Juhar proste pobral tak malo schopnosti fotbaloveho mysleni, orientace na hristi a schopnosti delat spravna rozhodnuti, ze se mi jevi jako nepouzitelnej. Alespon v zaloze ne.. snad kazda situace, kdy ma cas premyslet a ma byt kreativni, skonci spatnym rozhodnutim. Jestli mu dat sanci, tak v utoku, kde muze jako forrest bezet a vystrelit a nemusi nic jinyho resit.

      • Re: Slavia - Vlašim 1:0

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 15:18 |  
        0 0

        diky Vam vsem za odpovedi. pro mne je Juhar idealni brejkovy koncovy hrac. ma presne predpoklady byt v tomto byt uspesny. tvrda dobra strela a rychlost. tedy pro situace, kdy se ocekava, ze budeme hrat na brejky pro mne volba c.1 v ten okmazik jsou tyhkle vlastnosti pro ktere jej odsuzujete naprosto idealni. nebude nic vymyslet, vezme balon, pujde rovnou k brane a prask.
        rozhodne to vsak neni lemlp a na tom se najednou vzacne shodujeme.

  14. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    bedva (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 14:19 |  
    0 0

    Tak on ten spino s tím Bílkem měl pravdu... "Slavia hlásí posilu! Do Edenu přichází záložník či stoper JIŘÍ BÍLEK!"

    • Re: Slavia - Vlašim 1:0

      nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 02.07.2014 14:25 |  
      0 0

      Tak hlavně, aby to byla posila. Stoper a defenzivní záložník dle mého názoru není až tak post, který by nás trápil.

  15. Re: Slavia - Vlašim 1:0

    zeleznik2     před 10 lety 03.07.2014 08:12 |  
    0 0

    Tak s Vlašimí bych čekal aspoň více šancí a nejen jeden náhodný gól a jednu tutovku. V prvním poločase jsme hráli náš klasický systém 4-2-3-1 a v druhém 4-1-3-1-1, ve kterém jsme se však skoro vůbec neprosadili, Berky nechytal, doufám, že zranění není vážné.