Hráči Slavie

Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

Do Slavie se možná vrátí ofenzivní záložník, odchovanec Milan Černý, který minulou sezónu působil v Dukle Praha. Od pondělí je ve Slavii na testech

Milanu Černému skončila v Dukle dnešním dnem smlouva a je volným hráčem, ve Slavii je zatím na testech a o jeho případném angažmá se teprve rozhodne.

Ofenzivní záložník Milan Černý je odchovancem Slavie, do ligového zápasu za A tým nastoupil poprvé v roce 2005 v 17 letech. Celkem ve Slavii odehrál 53 utkání, ve kterých vstřelil tři branky. Se Slavií slavil dva tituly, dokonce si připsal i tři starty za národní tým, ve kterých jednou skóroval, zažil ale také ústup Slavie z předních pozic. V létě 2011 odešel za částku údajně se blížící 30 milionům Kč do tureckého Sivassporu. Když se v září minulého roku vracel do české ligy, k překvapení a rozhořčení slávistických fanoušků se ale Černý se Slavií nedohodl na podmínkách a rozšířil exslávistickou ekipu v Dukle Praha. Také vinou zdravotních problémů toho však v Dukle příliš neodehrál, nastoupil jen do 12 utkání, z toho jen pětkrát v základní sestavě, připsal si necelých 500 minut.

Černého prakticky celou kariéru, již od mládí, trápí různé zdravotní problémy, vinou nichž nikdy nedokázal naplnit svůj potenciál. Jako ofenzivní záložník, který ve Slavii v jednom období hrál dokonce útočníka, má také na svém kontě malý počet vstřelených branek, ty spíše připravuje pro své spoluhráče.

Komentáře (157)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    lukas8 (admin)     před 10 lety 30.06.2014 14:17 |  
    0 0

    Zdravim diskuteri. Kde hrajeme zitra s tou Vlasimi?

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      Tomski     před 10 lety 30.06.2014 14:19 |  
      0 0

      v Edenu, treningové hřiště 1, 17:00

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 30.06.2014 14:23 |  
        0 0

        Myslíte, že už bude Milan hrát?

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          Marcelo10     před 10 lety 30.06.2014 14:26 |  
          0 0

          Prý ano.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          Tomski     před 10 lety 30.06.2014 14:27 |  
          0 0

          podle oficiálek ano...

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          lukas8 (admin)     před 10 lety 30.06.2014 14:31 |  
          0 0

          Ja hlavne nevim, jestli je to pro Slavii dobra posila. Jasne, kluk je to vybornej, je to slavista, ale moc toho neodehral a vsichni vime, jak na tom s restarty karier jsme. Ja naopak doufam, ze dnes uz bude predstavena ta posila, o ktere se nemohli zminit, kvuli tpmu, ze ma jeste platnou smlouvu do 30. 6. Jestli je to ten Bilek nebo Jarolim nevim. Kazdopadne doufam, ze do zitrka se uz bude vedet o koho jde a ze uz bude hrat.

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            Tomski     před 10 lety 30.06.2014 14:33 |  
            0 0

            já hlavně doufám, že to není právě Milan...

            • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

              lukas8 (admin)     před 10 lety 30.06.2014 14:44 |  
              0 0

              To snad ne. Ja myslel, ze uz je podepsanej. Mina prisel jen na testy, takze ten jeste podepsanej neni.

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            no-nick     před 10 lety 30.06.2014 14:34 |  
            0 0

            "Černému skončila dnešním dnem smlouva..." No jestli to nebyl pravě Míňa...

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 17:42 |  
            0 0

            Milan Černý, dnes mu končí smlouva v Dukle, ještě ale za ní hrál v Čelákovicích, tedy asi v Dukle uplně netušili a nejspíš ho chtěli prodloužit, proto se to drželo pod pokličkou. Hráč to není slávistům neznámí, je to náš odchovanec. Je to posila do zálohy.

            Stačí to takhle? :)

            • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

              Tomski     před 10 lety 30.06.2014 17:55 |  
              0 0

              takže s DJ počítat nemáme ? :-)

              • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 18:11 |  
                0 0

                Já nevím, nemám zákulisní info, ale prostě to info co šlo na Milana sedí bezezbytku. U DJ já osobně spíš čekám, že nakonec ukončí aktivní karieru a pujde do Hamburku. Ale třeba si ještě chce zahrát za Slavii a o rok si karieru prodlouží. Já bych byl rád.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        lukas8 (admin)     před 10 lety 30.06.2014 14:32 |  
        0 0

        Moc diky! :c)

  2. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    DavidM     před 10 lety 30.06.2014 14:25 |  
    0 0

    Nebyt drive ve slavii, rozhodne by po nem vedeni nesahlo. Dva roky skoro nehral, kdyz hral v dukle tak bida.

  3. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 14:38 |  
    0 0

    Za me jednoznacne ano. Nemusi hned hrat v zakladu, nebude drahy, ma urcite potencial se zlepsovat, kdyz bude zdravy, a kdyz bude, je to dobry typ hrace, kterych mame malo. Nezapomenme, ze na kridlech nas tlaci bota, Vosahlik to hrat nemuze, protoze je moc staticky, Juhar tam hraje jankovite, Micola je na tom zdravotne jeste hur nez Mina, ani nikdo jiny na nejak vyrazne kridle nepresvedcil.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      mart01     před 10 lety 30.06.2014 14:44 |  
      0 0

      Nehledě na to, že na jaře hrál křídlo z nouze Piták...

  4. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    naplavnik     před 10 lety 30.06.2014 14:39 |  
    0 0

    Jeho gólek z halfvoleje proti Bolce nebo vyrovnání do sítě Plzně budu mít před očima navždy, tedy je-li možné, že naváže na tyto své výkony, tak bych se na Míňu těšil. Ale angažovat bývalé hráče jen kvůli jejich sešívané minulosti (za zásluhy) bych vážně nevítal. Je-li zdravý a může-li být přínosem, nechť jej vezmou, pokud ne, ať hrají Proškové, Červenkové a podobní. V naší situaci nemáme na to být zaopatřovacím ústavem.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      quelhar (admin)     před 10 lety 30.06.2014 14:49 |  
      0 0

      Pravda, omlouvam se, mam spatnou pamet a na tohle vyjadreni jsem uplne zapomnel... Opravim.

  5. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 14:42 |  
    0 0

    tohoto hrace jsem mel moc rad, ale mam strach aby byl schopen odehrat aspon 20 zapasu. chce to velmi dukladnou zdravotni prohlidku.

  6. Sparta

    DavidM     před 10 lety 30.06.2014 14:58 |  
    0 0

    Nominace na soustředění to potvrdila - Manuel Pamič, Lukáš Pauschek, Bekim Balaj, Jakub Podaný, Adam Jánoš, Aleš Čermák ani Simon Deli se do kádru nevešli.

    balaj, deli a podaný - bral bych hned

    • Re: Sparta

      spino     před 10 lety 30.06.2014 15:11 |  
      0 0

      Potřebujeme:

      Stoper - Simon Deli ideální, snad to vyjde.

      Dva krajní obránci - bral bych Vrzala, ale celkově o nich nemám tak dobrý přehled

      Dva útočníci - snad vyjde ten Balaj, padla tu zmínka o Mahmutovičovi. Tomu moc nevěřím, ale co kdyby...

      Majitel - Řebíček tápe a upíná zraky k bývalým zločincům českého fotbalu. Doufám, že tohle nakonec nevyjde a dojde k prodeji bohatým investorům.

      • Re: Sparta

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 15:16 |  
        0 0

        aspon navzdory kiselovi prived beranka misto hapala..

        • Re: Sparta

          spino     před 10 lety 30.06.2014 15:23 |  
          0 0

          A tobě nepřijde trošku trapné, jak vždycky Řebíček ve snaze zajistit si úspěch řekněme "ušmudlanou" cestou sahá k tomu horšímu, co český fotbal vyprodukoval? Před nedávnem to byl Ivan Horník, nyní Chvalovský a pokud to nevyjde, tak zase sáhne do jiného bahna atd. To prostě nemůže přivést schopného moderního ředitele, renomovaného sportovního manažera a kvalitního trenéra (toho jediné máme)? Jenže to prostě něco stojí a Řebíček už utrácet nechce.

          • Re: Sparta

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 15:37 |  
            0 0

            ja bych se dost divil kdyby chvalovsky neco delal zadarmo..

            • Re: Sparta

              spino     před 10 lety 30.06.2014 15:44 |  
              0 0

              O to nejde. Jde o to, jestli je lepší, když Řebíček řídí klub skrze různé našeptávače, nebo nechá klub řídit zkušenými manažery.

              • Re: Sparta

                Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 16:37 |  
                0 0

                proste mame rebicka kterej tomu nerozumi a za celou dobu byla jedina rozumna vec angazovani beranka..tak to proste je..ze hleda lidi co by mu pomohli je logicke..ze hleda (psalo se) mezi dokonce usvedcenymi a odsouzenymi zlocinci je asi priznacne..
                pro zajimavost kdo by podle tebe mel byt tim zkusenym manazerem? tahle pozice se hleda este hur nez trener..

              • Re: Sparta

                Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 17:49 |  
                0 0

                Klub musí řídit hlavně zkušenej manažer, kterej fotbalu rozumí. A těch co fotbalu rozumí, maj zkušenosti a jsou čistí fakt moc není. Nebo snad o nějakém víš?

    • Re: Sparta

      JohnyPine (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 15:34 |  
      0 0

      Podanýho bych nebral, má prej dost laxní přístup, což je škoda, fotbalista je to dobrej, i když mu při behu trčej ruce :D.
      Balaje, Deliho, Pamiče, Jánoše i Čermáka bych klidně bral. otázka je, jestli jsou lepší než naši odchovanci.

      • Re: Sparta

        afro     před 10 lety 30.06.2014 16:35 |  
        0 0

        Sbírat drobky od bolševika, to jsme to dopracovali... ale jsou to jen spekulace a MBVCD. :-)

        • Re: Sparta

          honza1947     před 10 lety 30.06.2014 16:50 |  
          0 0

          Pamič se chce vrátit domů.

    • Re: Sparta

      Travinho     před 10 lety 30.06.2014 17:03 |  
      0 0

      Pauschek pokračuje v Bohemce, Podaný chce pokračovat v cizině, Jánoš bude dál v Jihlavě, Čermák docela chlastá a údajně má nakročeno na Žižkov, Pamič preferuje zahraničí - údajně jej chce nejeden tým v Chorvatsku, Deliho chce nejeden tým u nás (mj. i Jablonec, ale Sparta jej chce pustit maximálně i hostovat), Balaj nevím. Nedávno jsem stál na tribuně před borci ze Sparty a vše tohle tam zaznělo, jak to ve skutečnosti je, to nevím...

    • Re: Sparta

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 17:47 |  
      0 0

      No nevim, jde o hráče, kteří se k nám rozhodně nepohrnou, protože budou mít lepší nabídky (a ani bych je nechtěl Pamič)
      Nebo o hráče, kteří nejspíš sparta pošle jen hostovat a nebude je chtít prodat. A aby se u nás rozehrávali hráči pro spartu? To fakt ne.

  7. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 15:18 |  
    0 0

    Pro mě Mína ,ale i Piták prostě sbírka zvadlejch růží.To myslím po sportovní stránce, jako na slávisty na ně samozřejmě nedám dopoustit.Potřebujem hráče kteří uměj kopnout do balonu jsou odolní bojovníci a ještě aby zůstali zdraví.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 16:22 |  
      0 0

      zvadly ruze jsou Vosahlik s Juharem a Micolou:).

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        Tomski     před 10 lety 30.06.2014 16:27 |  
        0 0

        Mičola je zlomená růže :-D

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 16:48 |  
          0 0

          Prinejlepsim.. tusim ze se mu darilo tak ve 3 zapasech za celou dobu, co je tady..

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            Tomski     před 10 lety 30.06.2014 17:00 |  
            0 0

            tak oni mají všichni 4 podobné statistiky v dresu Slavie a to toho M. Černý má za Slávii nejvíc odehraných zápasů...

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 16:55 |  
        0 0

        To také.ale nejsou to slávisti,ktří u nás něco dokázali.

  8. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    zeleznik2     před 10 lety 30.06.2014 15:46 |  
    0 0

    Jako klubista ano, ale jako posila spíše asi ne, navíc byl zraněný.

  9. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    Tomski     před 10 lety 30.06.2014 16:00 |  
    0 0

    moc nechápu proč hrál v sobotu za Duklu...jestli o tom Luboš nevěděl, že půjde sem ???

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      zeleznik2     před 10 lety 30.06.2014 16:42 |  
      0 0

      že by další návrat bývalého našeho hráče?

  10. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 17:03 |  
    0 0

    V Čelákovicích hrál Míňa první zápas za Duklu proti Příbrami a fakt výborně. Byl ve středu zálohy a hrál takového špílmachra, prostě tvořil hru. A fotbalově mu to fakt pálí. Zdravotně byl taky OK, tak doufejme, že mu to vydrží.

  11. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    Kara (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 17:14 |  
    0 0

    Tak ona to není úplně hloupá strategie - zaměřit se na posily, které už někdy ve Slavii hrály, ale samozřejmě kvituji, že je chtějí trenéři nejvíc otestovat.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 18:22 |  
      0 0

      * nejdřív

  12. Míňo vítej!

    tantalos     před 10 lety 30.06.2014 17:27 |  
    0 0

    S nechutí čtu názory pochybovačů, kteří fakticky odmítají jeho příchod do Slavie. Milan měl přijít do Slavie už v zimě, ale v situaci, kdy se rozhodovalo o tom, koho chce Kornějev, bylo přirozené, že šel za Kozlem. Jak mohl tušit, co vlastně Slavii čeká.
    Milan do Slavie patří, i když dnes není zdaleka tak perspektivní, jako byl před časem, kdy za slušné peníze odcházel do Turecka.
    Už proto mu měla Slavia nabídnout pomocnou ruku už tehdy. V situaci, kdy Slavia brala třeba i Fenina, bylo sprosté nechat ho jít do Dukly.
    Ať už to s jeho kariérou dopadne jakkoli, do Slavie patří. Určitě nedostane takový plat, který by klub přivečdl na mizinu. A morálka a důvěra v klub jsou stejně důležitější.
    Proto, Míňo, vítej.

    • Re: Míňo vítej!

      mart01     před 10 lety 30.06.2014 17:35 |  
      0 0

      Souhlasím! Hlavně je to slávista, takže si nedovolí cokoliv vypustit jako někteří.

    • Re: Míňo vítej!

      Tomski     před 10 lety 30.06.2014 17:42 |  
      0 0

      Černý přišel do Dukly už v září, Slavia o něj zájem měla, ale on se rozhodl pro Duklu...to neznamená, že nebudu rád když Beránka přesvědčí, ale tak nějak doufám, že přijde ještě nějaká posila hlavně do útoku...

      • Re: Míňo vítej!

        Huzgi (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 17:46 |  
        0 0

        Vypadá to, že Dukla sehrála úlohu "užitečného idiota". Milan se u nich uzdravil a lehce rozehrál a když už to jde, tak přestoupí k nám. To by byl slušný podraz na Kozlíka. Nebo jsou oba tak velcí slávisti, že to pro Slávii rádi udělají. A nebo Luboš zjistil, že na vrcholný fotbal to trvale není a ochotně Milana pouští.

        • Re: Míňo vítej!

          zeleznik2     před 10 lety 30.06.2014 17:54 |  
          0 0

          Tak už to někdy ve fotbale chodí....

        • Re: Míňo vítej!

          Barra     před 10 lety 30.06.2014 18:02 |  
          0 0

          Proc podraz? Dukla mohla Milanovi klidne dat delsi smlouvu nez na 6 mesicu. Z jejich strany to take hned moc nesvedcilo o duvere. PochybujizeKozel by to bral jako nejaky podraz.

        • Re: Míňo vítej!

          tantalos     před 10 lety 30.06.2014 18:03 |  
          0 0

          Nemyslím, že slušnost má něco společného s idiocií. Bohužel se ukázalo, že to byli slavisté v Dukle, kdo si třeba dokázali vzpomenout na Frantu Veselého, Byla polehčující okolnost, že vzhledem k chystanému vstupu Kornějeva nikdo nemohl vědět, co ve Slavii bude.

          • Re: Míňo vítej!

            vavicek     před 10 lety 30.06.2014 18:14 |  
            0 0

            Černý odmítl Slavii minulý rok. V září. Na Dukle dostal smlouvu na celou sezonu. Nechytil se. Proč by Slavia měla stát o někoho kdo se neprosadil v nejhorším týmu jara a Slavii poslal do hajzlu? Nemluvě o tom, že je skleněný. Co takhle začít dávat šanci mladým hráčům, které tu máme?

    • Re: Míňo vítej!

      Barra     před 10 lety 30.06.2014 17:49 |  
      0 0

      A ja se rad pridam, Tantale. A samozrejme take verim ze Beranek vi co dela. Milanovi je teprve 26 let, ma jeste celou karieru pred sebou, nic neni ztraceno. Na hristi byl vzdy dric a verim, ze v pripade podpisu smlouvy, pujdou Slavie a Milan spolecne vzhuru k lepsim casum. Vitej!.

      • Re: Míňo vítej!

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 17:59 |  
        0 0

        Mám Milana rád, ale patřím též spíše k pochybovačům. Jeho zdravotní stránka je nejistá a střelecky disponovanej též nikdy nebyl. Momentálně dle mého názoru potřebujeme posílit úplně jinak. Záložníků máme mrak, ale málo kdo dokáže dát gol. Nicméně mi nevadí, že jde zpět kam patří, když přijdou posily, které nám opravdu mohou pomoci. Ostatně tady ještě s jistotou není, když je zatím pouze na testech. Tudíž mu nechme čas a třeba se ještě budeme divit. :D

        • Re: Míňo vítej!

          tantalos     před 10 lety 30.06.2014 18:07 |  
          0 0

          Jestli Míňa bude nebo nebude posila, nic nemění na tom, že Slavia se má chovat slušně. Jestli to nepůjde, Slavii to k bankrotu nepřivede. Morálka je občas důležitější než peníze - za ty si klubismus a důvěru fanoušků nekoupíš.

          • Re: Míňo vítej!

            vavicek     před 10 lety 30.06.2014 18:17 |  
            0 0

            Slavia se ale slušně zachovala. Nabídla Černému angažmá. Ten ho odmítl. Pokud nemá výkonnost, aby byl opora Slavie, tak tady nemá co dělat. Mladíků na jeho post máme dost.

            • Re: Míňo vítej!

              spino     před 10 lety 01.07.2014 09:15 |  
              0 0

              Takhle to ale nebylo. Míňa se chtěl vrátit do Slavie, ale v tu dobu tady Šeterle podřezával větev Petroušovi a přestože Slavia deklarovala, že má o něj zájem, tak vedení úmyslně protahovalo jednání, až dal Míňa přednost Dukle. To mu nelze vyčítat.

  13. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    PetCC     před 10 lety 30.06.2014 17:59 |  
    0 0

    Mě se líbí, že když na podzim šel do Dukly, tak se to většině vůbec nelíbilo. A když by se teď mohl vrátit, tak tu nejsou žádné oslavy, ale většina o tom pochybuje.
    Jak signifikantní! :-)

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      vavicek     před 10 lety 30.06.2014 18:19 |  
      0 0

      Spíš je to logické. Slavii odmítl a v Dukle nic nepředvedl.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      steev (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 19:22 |  
      0 0

      PetCC naprostý souhlas.Je hrozné jak se nám stále něco nelíbí. Míňa je velkej slávista a vynikající fotbalista,rád ho tady uvidím.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        bongor     před 10 lety 30.06.2014 21:14 |  
        0 0

        Zkrátka tady stále mezi námi je duch dřevěnky.Lítá nám nad hlavama
        a směje se jak blázen,jak nás dokáže zpracovat.Každopádně jsme se shodli,že vítáme příchod MB.Tak bychom mu v první řadě měli věřit,že chce pro Slavii jen to nejlepší možné.když si bere Míňu na zkoušku,věřte tomu,že pokud nebude lepší než mlaďoši,tak ho protěžovat nebude.Vítej Míňo a nenech se otrávit.A když Ti to nepůjde,tak se zkrátka svět nezboří.Určitě nebudeš horší než naše squadra na konci jara.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          steev (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 21:42 |  
          0 0

          Presně tak,ohrnovat nos nad Míňou po ostudném jaru je pro mě nepochopitelné. Doufám proto že bude v pořádku a všem pochybovačům ukáže že je to Pan fotbalista.

  14. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    Sedrousek     před 10 lety 30.06.2014 18:00 |  
    0 0

    To že je Slávista je sice pěkný. A to že si nedovolí vypustit vůbec nic na rozdíl od ostatních s tím si dovolím malinko nesouhlasit. Vysmátý odchází do šaten když o poločase prohráváme a je mu to evidentně jedno. To si taky pamatuji

  15. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    Marcelo10     před 10 lety 30.06.2014 18:27 |  
    0 0

    Jiří Sodoma má svolení hledat si angažmá. Už zužujem kádr.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      mart01     před 10 lety 30.06.2014 18:44 |  
      0 0

      Zajímalo by mě jestli na přestup nebo na hostování.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        spino     před 10 lety 30.06.2014 18:51 |  
        0 0

        Tak hostování. Planý poplach. :D

  16. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    spino     před 10 lety 30.06.2014 18:30 |  
    0 0

    Jirka Sodoma si prý může hledat nové angažmá. Jestli to není hostování bez opce, tak ať jde Kisel už s prominutim do prdele!

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      klimi     před 10 lety 30.06.2014 18:54 |  
      0 0

      Sakra uklidněte se s těmi výlevy, stejně jako na twitteru, všichni to tam najednou zasypali nenávistnými komentáři vůči vedení atd., nevíte o tom nic a pořád jen kritizujete, bože můj.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        Navyseals     před 10 lety 30.06.2014 18:56 |  
        0 0

        přesně tak, určitě by pustili kluka, na kterýho se vyptávaj zahr. týmy a může se jim zpeněžit jak Necid

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          spino     před 10 lety 30.06.2014 19:02 |  
          0 0

          On tam totiž šibalsky uvedl "přestupy". Ale naštěstí to je opravdu jen hostování.

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            no-nick     před 10 lety 30.06.2014 20:04 |  
            0 0

            Kdybys nebyl vocas, tak s tím komentářem sibalsky pockas, at by napsal cokoliv.

            • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

              spino     před 10 lety 30.06.2014 20:24 |  
              0 0

              Jenže ve Slavii by takovýhle krok nebyl poprvé. Viz. Turyna.

              • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                Navyseals     před 10 lety 30.06.2014 20:35 |  
                0 1

                nevychovanej blbeček, kterej jde k největšímu rivalovi, fakt mi bude chybět

                • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                  bongor     před 10 lety 30.06.2014 21:18 |  
                  0 1

                  Klidně ať si táhne za Váchou,jen ukázal charakter,stejný jako ten mistr svět.Jestlipak mu naúčtujeme,kolik stála jeho výchova?

                  • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                    gurman99     před 10 lety 30.06.2014 21:38 |  
                    0 0

                    tebe jsem měl za normálního,,,,,,,,,,,,kam měl ten kluk asi jít,když ho Hýský vyhodil,do Meteoru?

                    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                      spino     před 10 lety 30.06.2014 21:45 |  
                      0 1

                      Souhlasím. Taky bych šel do Sparty. Tady jde přece o jeho výchovu a budoucí kariéru a když na to má, tak snad má jít ze Slavie někam na Motorlet nebo co?

                      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                        no-nick     před 10 lety 30.06.2014 21:50 |  
                        0 0

                        Moc te prosím, bez.

                        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                          Fulham     před 10 lety 30.06.2014 22:06 |  
                          0 0

                          Bongore to jsi nepsal Ty, že ne...

                          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                            no-nick     před 10 lety 30.06.2014 22:40 |  
                            0 0

                            S Bongorem se často ztotoznuji v názorech, nikoli v nicku:)

                      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                        Barra     před 10 lety 30.06.2014 22:33 |  
                        0 0

                        -:))

                        Ale ted vazne, myslim ze se nekdy zbytecne situace vyhrocuje a ze rivalita, ktera je dobra a k fotbale patri, se preleva do nenavisti. A o uz neni zdrave. Nenapadal bych kluka, ktery ma sen se stat prof fotbalistou, a kteremu to znemozni trener Hysky. Neodsuzoval bych toho hocha, nevime co presne se udalo a proc Turyna reagoval na Hyskeho - mozna ze jednoduse tlakac vybuchnul. Vzdyt i Kisel priznal ze prichod Hyskeho byla chyba, a jeho odvolani po velmi kratkem case me spis presvedcuje o tom, ze pravda byla spis na strane Daniela Turyny nez Hyskeho. A uprimne, kdyz slysim hlas Hyskyho jak odborne komentuje s Capkem tak se mi take zceda zaludek.

                        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                          Barra     před 10 lety 30.06.2014 22:35 |  
                          0 0

                          Zceda = zcela zveda

                          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                            alois_veliky (admin)     před 10 lety 01.07.2014 00:02 |  
                            0 0

                            Zdravím Barro,

                            můžu se zeptat - ty běžně sleduješ mistrovství na ČT nebo jsi na to koukl jen výjimečně? Nechce se mi věřit, že by ses dobrovolně mučil a dal ČT přednost před jistě kvalitnějším belgickým servisem.

                            • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                              Barra     před 10 lety 01.07.2014 00:35 |  
                              0 0

                              Ahoj Lojzo, tak napriklad Belgie-Rusko jsem si poslechl live s Jaromirem Bosakem, to je pro me parada, ale jinak sleduji belgicke nebo holandske stanice. Kdyz je ale repriza nasledujici den dopoledne, tak si naopak pustim ct4 -tedy kdyz to dovoli prace, tak mam fotbal pusteny v pozadi.

                              Tak, jinak se ukazalo, ze Alzirsko neni vubec lehky souper, Nemci nakonec vyhrali stejnym vysledkem jako Belgicane. Nebyt Manuela Neuera, tak by myslim si postoupili Alzirane - a pro me zaslouzene. Kdyz se k tomu jeste vezne omezeni kvuli Ramadanu...

                              • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                                alois_veliky (admin)     před 10 lety 01.07.2014 04:18 |  
                                0 0

                                Díky za odpověď. Bosáka si též rád poslechnu, přijde mi, že postupem let svůj projev vybrousil a teď mi jeho komentář vyhovuje.

                                Alžířané mě také mile překvapili, Němci dlouho nevěděli co na ně hrát. Těší mě, že takových překvapení je na mistrovství víc - viz včerejší sympatický výkon Nigerijců nebo skvělá jízda Kostaričanů. Člověk by si odsud z Evropy mohl myslet, že nikde jinde fotbal hrát neumí, ale jak vidno - žádný patent na dobrou hru tady nemáme. Myslím, že nás ještě čeká pár překvapení - jedno možná už zítra, protože mám pocit, že Švýcaři mohou pěkně potrápit Messiho Argentinu. Ale Leo nejspíš zase rozhodne při nějakém záblesku geniality.

                      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                        bongor     před 10 lety 01.07.2014 16:50 |  
                        0 0

                        u tebe mě to nepřekvapuje,že bys šel do sralty.Jinak co se Váchy týče,nezazlívám mu,že šel na Letnou,zazlívám mu a to mimořádně silně jeho vlezdoprdelismus.Okamžitě po příchodu začal ze sebe dělat obrovského rumuna,připomíná mi v tom chachara Matušoviče.
                        Dočkal taky šel na Letnou a chová se normálně,nedělá ze sebe
                        rodilého rudého.Tak mu taky nikdo od nás nemůže nic vyčítat,prostě
                        šel si vydělat ale nedělá ze sebe žádnýho kašpárka.
                        Vzpomínám si,jak jsem ocenil Volešáka,když k nám přestoupil a hned zdůraznil,že děkuje Spartě,že mu pomohla fotbalově vyrůst.
                        To je férový přístup.

                        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                          Barra     před 10 lety 01.07.2014 17:26 |  
                          0 0

                          Ahoj Bongore, myslim ze spis byl udiv na tvymi slovy ze Turyna 'ukazal charakter' tim, ze sel do Sparty. Jedna se o tehdy 15-leteho kluka, ktery dostal vyhazov od Hyskeho, ktery nasledne mohl sam od Kisela zbalit svoje kufry, a urcite k tomu byl duvod. Intuitivne se klanim na stranu toho hocha, a neberu mu nic za zle. Tady bych ja nebyl tak prisny jaky ty.

                          Vacha se rad exhibuje, je to holt nejen videt na jeho ucesu. Ale - take pamatuji na jeho slova pri prestupu do Sparty, kdyz se ukazalo na to, ze jako odchovanec Slavie bude muset bojovat o prizen fanousku, kteri mu minulost u hlavniho rivala nemuseli jen tak lehce odpustit. V ten okamzik mohl klidne dat kopanec Slavii, rict ze nedostak zadnou sanci v A-cku, ze Slavie nemela o neho zajem, ze byl poslan na hostovani pres Jablonec a Banik do Liberce, atd.

                          Jeho odpoved ale byla "Slavia me vychovala, vyrostl jsem tam, narodil se tam, chodil jsem tam uz od skolky. Je to jako prvni holka, na kterou se nezapomina. Ta tam vzdycky je". Nechoval se jako kluk, ktery se chce pomstit jeho lasce za to, ze mu dala kopacky. A sanci u Slavie nedostal. Bylo to hvezdne obdobi kdy se dalo prednost investice do potizistu typu Abrahama.

                  • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                    Turynova     před 10 lety 04.07.2014 04:12 |  
                    0 0

                    Bongore, myslíte, že to byl jeho nápad? Opravdu neměl na vybranou. 14 dní čekal, co od Slavie přijde a tohle byla první nabídka. Proč by ji nepřijal, když chtěl hrát a oni ho chtěli? 9 let ve Slavii taky nebylo zrovna zadarmo. A myslím, že odvedl nějaké výsledky.

                • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

                  Turynova     před 10 lety 04.07.2014 04:04 |  
                  0 0

                  Zřejmě ho dobře znáte, když tady píšete takové závěry! Ono je jednoduché někoho odsoudit, když o tom, co se stalo, nevíte asi nic.

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            Fallen (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 22:20 |  
            0 0

            #přestupy je normální hashtag pro označení zpráv o letních přestupech. Maj to tak i na isportu.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      jandam93     před 10 lety 30.06.2014 19:26 |  
      0 0

      Spino, buď příště trošku trpělivej a nevynášej (skoro)závěry, když ještě nevíš podrobnosti.

  17. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 18:47 |  
    0 0

    Myslím že proti Mínovi víceméně nikdo nic nemá,jen jsou pochybnsti o jeho zdravotním stavu do budoucna,jistě mu všichni přejí aby byl fit a kopalo mu to, protože těch marodů posil máme dost Dobrotka, Mičola jsou toho příkladem.Nic víc nic mín.

  18. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    Travinho     před 10 lety 30.06.2014 20:11 |  
    0 0

    Nevíte někdo, kde se odehrají přáteláky se Slovenskými celky? Toho času se budu v okolí Trenčína a Senice pohybovat...

  19. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    Tomski     před 10 lety 30.06.2014 20:13 |  
    0 0

    moc nechápu proč u nás může trénovat Grajciar a Ličkovi to nedovolíme i když ho pořád platíme...

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      Navyseals     před 10 lety 30.06.2014 20:17 |  
      0 0

      Grajciar trénoval s juniorkou

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        Alanor (admin)     před 10 lety 30.06.2014 20:17 |  
        0 0

        Přesně tak, počítám, že Ličkovi to také povolí. Podobně tomu bylo u Bortela, Čonky či Frejlacha.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          Tomski     před 10 lety 30.06.2014 20:38 |  
          0 0

          prý se musí připravovat individuálně...třeba se k juniorce připojí...nevíte proč mu nevyšlo to angažmá pod Bílkem ? zajímalo by mě jak se projevoval v rámci tréninku, ale na podzim nám celkem pomohl...myslím, že by mohl být ještě platný a je možná škoda, že ho Beránek neviděl...

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      petrjir     před 10 lety 30.06.2014 20:18 |  
      0 0

      A on s nama stale trenuje?

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      spino     před 10 lety 30.06.2014 20:23 |  
      0 0

      Já hlavně nechápu, co Lička udělal tak hrozného, že ho po zápase s Olomoucí odstřelili.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        honza1947     před 10 lety 01.07.2014 11:48 |  
        0 0

        Myslím, že ho neodstřelili. Důvodem toho, že nehrál bylo jeho zranění a mezi tím se chytil Hrubý?

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      Travinho     před 10 lety 30.06.2014 20:38 |  
      0 0

      Jak to s Peterem vůbec vypadá? To by také mohla být zajímavá posila, navíc je to univerzál...

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        petrjir     před 10 lety 30.06.2014 20:53 |  
        0 0

        Nekdo tu psal, ze se ma s nama od tohoto tydne pripravovat, ale otazka, zda to nebyla nejaka kachna. Kazdopadne Grajciara bych na pozici praveho obrance bral.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          jandam93     před 10 lety 30.06.2014 21:15 |  
          0 0

          Nemám úplně pocit, že by Grajciar byl pravej obránce. Ve Slavii ho hrál možná párkrát, ale když byl u bolševika (kde ho možná nehrál ani jednou) tak si tam ještě stěžovali, že si z pozice záložníka neplní defenzivní úkoly. A záložníků jeho kvalit si myslim máme dost. Teda pokud by se vrátil do formy z doby, kdy odcházel do Turecka, tak bych ho samozřejmě bral všema deseti.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          afro     před 10 lety 30.06.2014 21:33 |  
          0 0

          Myslím, že u nás hrál beka jen na začátku působení. Pak působil jako krajní záložník. Ale bek by se hodil, ne že ne. ;-)

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            Marcelo10     před 10 lety 30.06.2014 21:58 |  
            0 0

            Ano, jako pravý bek přicházel, Zranil se a potom už nastupoval na pozici PZ a později dokonce SZ, což hrál i u bolševika a vůbec ne špatně.

            • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

              naplavnik     před 10 lety 01.07.2014 10:09 |  
              0 0

              Kdyby mel hrat beka,tak bych ho v pohode bral,ale aby mel ze sestavy vyndat Hrubeho,to by se mi nelibilo.S jeho letenskym uletem umim zit,kazdy v zivite muze chybovat,musi vsak svou chybu odcinit.A hrac to byl sveho casu slusny (na nase pomery).

  20. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    klimi     před 10 lety 30.06.2014 20:39 |  
    0 0

    Vocel se konečně dočkal a Oskar Fotr nastupuje podle jeho twitteru do přípravy s juniorkou.

    Celkově čekám, že letos bude juniorka konečně hodně mladá, tak jsem zvědav.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      Navyseals     před 10 lety 30.06.2014 20:42 |  
      0 0

      pokud se vyhází hráči jako Kolařík nebo Smolák, ale stejně tam budou chodit ti, co nebudou hrát za áčko

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      spino     před 10 lety 30.06.2014 21:42 |  
      0 0

      "Celkově čekám, že letos bude juniorka konečně hodně mladá."

      Tak to má být. Juniorka by měla být A dorost. Kvalitní hráči mezi 19 - 21 lety už musí hrát dospělý fotbal.

  21. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    Marcelo10     před 10 lety 30.06.2014 21:56 |  
    0 0

    Co se týče Grajciara..máte někdo info, že by s námi skutečně mohl hrát? Posila by určitě byl, to né, že ne.

  22. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.06.2014 22:11 |  
    0 0

    Já bych tedy by za Míňu rád, mysleme si co chceme, ale ten kluk má v noze talent od pánaboha (o kolika našich současných hráčích to můžeme říct?) a dodnes rád vzpomínám na jeho gól Boleslavi a v poháru Spartě.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      dubas     před 10 lety 30.06.2014 22:37 |  
      0 0

      Přesně tak, Mína je pan fotbalista a pokud bude zdravý, tak není co řešit a pokud zdravý nebude, tak u nás se to ztratí :-) Ten duch staré dřevěnky, to je mor.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      quelhar (admin)     před 10 lety 30.06.2014 22:56 |  
      0 0

      Taky rad vzpominam na gol Boleslavi. Skoda, ze ma Milan bilanci zhruba jeden gol za rok a pul a tak neni vic, na co v souvislosti s nim vzpominat. To je na ofenzivniho zaloznika / utocnika proste desive malo. Ale aspon do soucasne Slavie zapadne.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        petrjir     před 10 lety 01.07.2014 00:40 |  
        0 0

        Nevíš Quelhare nebo někdo další znalý, zda to, že Boudjemaa je u týmu znamená, že zůstává a že se na výši platu dohodli?

  23. permice

    Kactus     před 10 lety 01.07.2014 10:05 |  
    0 0

    ahoj
    mozna divny dotaz po takove sezone, ale nevite proc se jeste neprodavaji permice? :)
    ja vim ja vim, masochismus :)

    • Re: permice

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 10:09 |  
      0 0

      ja rozhodne pockam co se vyvrbi z registrace problemovych fanousku ..potencialne to je kazdej permanentkar a navstevnik kotle..pokud by to bylo skutecne takhle nevahal bych ani vterinu a koupil bych si misto permice cokoli jinyho..treba hromadu vajec

    • Re: permice

      naplavnik     před 10 lety 01.07.2014 10:14 |  
      0 0

      No divne to je,dnes jdu na Vlasim,a tak nejak jsem pocital s tim,ze do klubu vnesu tu svou pravidelnou investici,kdyz uz se shani ten investor.Zdrzeni pricitam tem cachrum v pozadi,nebo zmene marketingove strategie v oblasti vstupneho (nizsi,vyssi,nejake dalsi vernostni programy,nevim)...

      • Re: permice

        leoneig     před 10 lety 01.07.2014 10:21 |  
        0 0

        Předprodej má být spuštěn 10.7.Ale proč,to je mi samotnému záhadou :( Holt to krásně zapadá do naší mystery politiky.

    • Re: permice

      Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 11:23 |  
      0 0

      Taky jsem nad tím přemýšlel a napadla mě i taková věc, že nechtějí raději prodávat permice do Edenu, když neví, zda tam bude Slavia příští sezonu hrát. Kdokoliv mi tento výplod mého mozku vyvrátí, budu jen rád :)

      • Re: permice

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 12:28 |  
        0 0

        a co kdyz se jen cekalo az se rozhodne jake bude vstupne a pripravi se to administrativne? nehledal bych zatim nic, casu je dost.. stejne jako se tu mnoho lidi rozcilovlo ze nikdo dlouho neprisel.. stacilo se pritom podivat na jine tymy a tam se take nic nedelo. zbytecna nervozita

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      Marcelo10     před 10 lety 01.07.2014 11:43 |  
      0 0

      Já bych řekl, že Sudek a Řehák.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 11:45 |  
        0 0

        Sudek už tam byl tuším celou minulou sezónu, stejně jako Dan Veselý. Spíš se jedná o hráče, co tam jsou teď před sezónu na zkoušce.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          Marcelo10     před 10 lety 01.07.2014 11:48 |  
          0 0

          Ale žádný jiný jméno mi tam nějak povědomí není :D Proska jsem tam nenašel a nikdo jiný mi nic neříká. Každopdáně jsem zvědavý, jestli bude dnes představena posila pro náš A-tým :)

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 11:49 |  
            0 0

            O tom, že je tam Prosek, informovala přímo Slavia, ten Řehák co je tam psaný je nějaký stoper.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 12:17 |  
          0 0

          Těžko říct takhle z hlavy a bez příručky. Zatím nic nenasvědčuje tomu, že by měla být představena nějaká posila. Ten hráč po skončení smlouvy byl zřejmě Milan Černý.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 11:52 |  
      0 0

      Tak jsem poslal dotaz na jejich FB stránky a ten druhý je prý Jan Zákostelský. Ani jsem netušil, že stále patří Slavii.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 12:22 |  
        0 0

        jestli spíše nejde o to české vtipné pravidlo, že v ČR i po vypršení smlouvy hráč "patří" klubu, s nímž měl smlouvu, a nový klub musí tomu předchozímu platit tabulkové odstupné?

        Mj. tohle pravidlo je jak pro hráče, tak malé kluby dost likvidační.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 13:07 |  
          0 0

          Zákostelskému skončila smlouva v lednu, od té doby hrál pod svým otcem v SK Benešov

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      klimi     před 10 lety 01.07.2014 13:18 |  
      0 0

      Ta situace v Mostě je jako ve Vlašim, peněz moc není, berou na testy spoustu hráčů a málokdo se ujme, většinou to stejně pak vyhází, takže počítám s tím, že se Prosek stejně vrátí. Jediný rozdíl je v tom, že v Mostě je normální trenér, naopak bych řekl celkem rozumný.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        ortevor     před 10 lety 01.07.2014 14:27 |  
        0 0

        ja poslouchal Petrzelu chvili v Celakovicich, jak tam stal a bavil se s nejakejma (nejspis bafikama) o fotbale...a ten clovek je vazne regulerni blazen :D

  24. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 14:53 |  
    0 0

    Skoda tolika negativnich reakci, kdybychom koupili za miliony nejakyho prumernyho ciziho zaloznika a dali mu 4 letou smlouvu, vsichni jsou nadseni, kdyz se zapoji do treninku jen na zkousku jeden z nasich nejvetsich talentu a slavista, tak se plno lidi ofrnuje. Pritom co riskujeme.. max. ze nezbude misto v sestave na Vosahlika..

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 15:03 |  
      0 0

      Tak blbci už pomalu rozpouští to co přebývá. Čermák do Hradce, tož už by jsme tam měli být a lanařit Balaje a Deliho, ať nám je někdo nevyfoukne.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        Euforak (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 15:28 |  
        0 0

        Co na těch dvou každej vidí? Já tu teda o nich slyšel prakticky až z tohodle webu.. To jsou opravdu tak talentovaní, že je rudoši pouštěj?

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          Tomski     před 10 lety 01.07.2014 15:33 |  
          0 0

          tak Balaj je podle mě hodně dobrý...i statistiky nemá špatné...moc nechápu proč s ním Sparta takhle zachází...toho Deliho znám jen podle jména...

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            Marcelo10     před 10 lety 01.07.2014 16:16 |  
            0 0

            Ale pravda je ta, že vůbec nic nenasvědčuje tomu, že bysme o něj mohli usilovat.

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            bongor     před 10 lety 01.07.2014 16:41 |  
            0 0

            Deli má v Lovosicích továrnu na tatranky,ten asi bude hodně tlustej.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          zeleznik2     před 10 lety 01.07.2014 16:28 |  
          0 0

          Tak Balaj je opravdu slušný hráč, proti Škodovi či Vošahlíkovi minimálně o třídu výše, ale ve Spartě je na pozici až páté či šestého útočníka, Lafata, Bednář, Nešpor + odchovanci, tak je jasné, že chce hrát jinde, to samé Deli Simon, v obraně Sparty je velká konkurence a ne každý chce hrát za juniorku či sedět na lavičce. Je mladý necelých 23 let a rychlý, takže prototyp moderního obránce, ale proti Holkovi, Brabcovi, Hybšovi, Costovi, Kadeřábkovi a teďka čerstvě Kováči nemá šanci.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        zeleznik2     před 10 lety 01.07.2014 16:21 |  
        0 0

        S Balajem to lehké nebude, vyjádření Sparty podle kterého preferují Polsko, kde si před časem udělal dobré jméno, Deli vypadá pravděpodobněji, ale třeba příjdou oba.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          birkin     před 10 lety 01.07.2014 16:25 |  
          0 0

          obavam se, ze neprijde ani jeden

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          Marcelo10     před 10 lety 01.07.2014 16:25 |  
          0 0

          Nejpravděpodobnější je, že nepřijde ani jeden. Byl to jen výmysl Blesku.

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            zeleznik2     před 10 lety 01.07.2014 17:38 |  
            0 0

            Tak to pr, podle zákulisních zdrojů, Slavie skutečně o nich jedná, žádná kachna to nebyla....

            • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

              nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 18:21 |  
              0 0

              Hlavně aby něco vyjednali. Nějak se nám to vleče a hlavně útočníka potřebujeme jako sůl.

  25. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    zeleznik2     před 10 lety 01.07.2014 17:06 |  
    0 0

    Tak sestava na Vlašim:


    Rakovan – Dostál, Dobrotka, Mikula, Tusjak – Salašovič, Hrubý – Vukadinovič, Vošahlík, Hurka – Červenka.

    Na lavičku náhradníku usednou: Hrubeš, Nitrianský, Zmrhal, Juhar, Boudjemaa, Prošek, Škoda, Jankto, Černý, Latka, Bejbl.

    takže Berky zraněn, Koreš není, ale zato je tam Prošek, který měl jít do Mostu na hostování. Jsem zvědavý na mladíky hlavně Mikulu a na Vukadinoviče, který je u nás na testech.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      Navyseals     před 10 lety 01.07.2014 17:09 |  
      0 0

      v Mostu podle mě není Prošek ale Prosek

      • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

        zeleznik2     před 10 lety 01.07.2014 17:12 |  
        0 0

        To pak ano. A už vedeme!!!Vukadinovič 1:0

        • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

          janko (přítel SN)     před 10 lety 01.07.2014 17:30 |  
          0 0

          Naučte se ta jména alespoň! Václav Prošek a Jan Prosek. To je to ku*va tak těžké rozlišit?

          • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

            zeleznik2     před 10 lety 01.07.2014 17:33 |  
            0 0

            Tedy Jan Prosek, aby měla dušinka klid, ale třeba ho Václav Prošek bude následovat...

  26. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    zeleznik2     před 10 lety 01.07.2014 17:41 |  
    0 0

    Jen odbočka, Jan Trousil o kterého jsme se v zimě zajímali definitivně končí ve Slovácku a přechází do Karviné.

  27. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    1rytir     před 10 lety 01.07.2014 17:52 |  
    0 0

    Tak první půle proti Vlašimi opět bez umění zakončit :-( Jinými slovy nic nového :-( Hlavně že záložníky můžeme přehazovat vidlema :-) Snad i tři bych dal za jednoho spolehlivého gólového střelce:-)

    • Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

      zeleznik2     před 10 lety 01.07.2014 18:06 |  
      0 0

      Já taky, jeden náhodný gól a jedna šance, je docela málo...

  28. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    zeleznik2     před 10 lety 01.07.2014 18:08 |  
    0 0

    Tak do druhé půle:

    Hrubeš – Nitrianský, Latka, Kodr, Bejbl – Zmrhal – Prošek, Boudjemaa, Černý – Juhar – Škoda.

    Míra Černý návrat po třech letech, s Damienem to bude zajímavá dvojice, ve předu náš největší sniper Škoda a v obraně dvojice Kodr a Bejbl a na DZ můj oblíbenec Zmrhal.

  29. Re: Do Slavie se může vrátit Milan Černý!

    zeleznik2     před 10 lety 01.07.2014 18:40 |  
    0 0

    Tak konec utkání zvítězili jsme velkým rozdílem 1:0, po třech letech návrat Milana Černého do Slavie a jediný zásah zaznamenal u nás na testech aktuálně působící Vukadinovič.