O Slavii

Plán letní přípravy A týmu

Slávistický A tým zná svůj program letní přípravy, mimo jiné se vrací na tradiční turnaj do Čelákovic.

Rozpis přípravy je zatím to první, co o přípravném období víme. To, kdo bude trenérem a kdo zůstane v kádru, je devět dnů před startem přípravy otázkou zatím bez odpovědi.

Tým se sejde 18. června, 24. června absolvují hráči fyzické a zátěžové testy a 28. června je čeká turnaj v Čelákovicích se soupeři Slovanem Bratislava, Duklou anebo Příbramí. 1. července sehrají přátelák s Vlašimí, 4. července odjedou na pětidenní soustředění na Slovensko, během kterého se potkají na hřišti se Senicou a Trenčínem. 12. července by se měli střetnout s Bohemians 1905 a generálku obstará zápas proti Vojvodině Novi Sad u příležitosti oslav 100 let srbského klubu. U fanoušků by se mohlo toto utkání setkat s podobným úspěchem jako zápas ve Splitu s Hajdukem před třemi lety.

Komentáře (88)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plán letní přípravy A týmu

    honza1947     před 10 lety 09.06.2014 20:10 |  
    0 0

    Takže to opět povede Martin Poustka? Nebo se ještě dočkáme nějakého překvapení (např. E. Koomann?). Skončil v Roterdamu a je snad volný.

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      Papol     před 10 lety 09.06.2014 20:13 |  
      0 0

      Já bych měl trenéra s licencí, trénuje resp. trénoval u Rakovníka.

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 20:15 |  
      0 0

      Za mě lepší Poustka nebo Šmejkal, zkrátka sáhnout do vlastních zdrojů, dokud nebude definitivně vyřešen vlastník. Aby se s velkou slávou nepřivedl trenér, který se za 2 měsíce zase vyhodí...

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        honza1947     před 10 lety 09.06.2014 20:23 |  
        0 0

        O Šmejkala mají zájem v Sokolově.

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      Barra     před 10 lety 09.06.2014 20:44 |  
      0 0

      Oba bratri jsou volni - Ronald sice koncil ve Feyenoordu, ale miri do Premier League (Southampton), Erwin skoncil v RKC, ale muze si vybrat z nabidek jak z Belgie, kde dlouhodobe hral, tak v Holandsku. Chtel z RKC protoze miri vys, nase Slavie mi bohuzel do toho moc nezapada. Coz neznanena, ze by se mi nelibil, jeho peti letou karieru u KV Mechelen jsem intenzivns sledoval, byl borec jak na hristi, tak vedle. Pro nas je to ale moc vysoko mireno.

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        Petr9608     před 10 lety 09.06.2014 23:37 |  
        0 0

        Už s tim dejte pokoj. Žádnej cizí trenér se v český lize nechytnul..

  2. Re: Plán letní přípravy A týmu

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 20:15 |  
    0 0

    Tak z toho koncepce úplně čiší. A protože jsmev sezoně hráli jako Brazílie, nemusíme pomalu ani hrát přípravné zápasy.

    Už jen čekám, kdy oznámí Kisela jako trenéra. To by bylo poslední hŘebíček do rakve.

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      spino     před 10 lety 09.06.2014 20:27 |  
      0 0

      Kisela jako trenéra bych bral, protože by to znamenalo, že se o vlastnictví stále jedná. Lepší je počkat jak se vyřeší vlastník, trenéra můžou noví majitelé sehnat poté kdekoliv.

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        Barra     před 10 lety 09.06.2014 20:35 |  
        0 0

        Jasne, trenera muzeme pote sehnat kdekoliv, kdyz vsichni budou nekde pod strechou -:) Pro Kisela by to byla jinak pekna kumulace funkci.

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          spino     před 10 lety 09.06.2014 20:45 |  
          0 0

          Pokud budem mít kvalitního majitele, tak můžem klidně jednu sezónu (nebo podzim) na kvalitního trenéra počkat. Důležité je vždy vědět, že to jde koncepčně správným směrem. Nikoliv Řebíčkovým veksl stylem.

          • Re: Plán letní přípravy A týmu

            Barra     před 10 lety 09.06.2014 20:50 |  
            0 0

            -:)

          • Re: Plán letní přípravy A týmu

            sasky     před 10 lety 10.06.2014 09:26 |  
            0 0

            Líbí se mi tvůj předpoklad, že kvalitní trenér, který je nyní pod smlouvou bude za půl roku - rok bez práce (vyhozen). To je parádní uvažování.

          • Re: Plán letní přípravy A týmu

            sasky     před 10 lety 10.06.2014 09:26 |  
            0 0

            Líbí se mi tvůj předpoklad, že kvalitní trenér, který je nyní pod smlouvou bude za půl roku - rok bez práce (vyhozen). To je parádní uvažování.

            • Re: Plán letní přípravy A týmu

              bububu (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 11:07 |  
              0 0

              Já se spinem souhlasím, jestli není 100% dořešena majetková struktura, tak je podle mě taky lepší jít cestou provizoria, Kisel je asi úlet, ale Poustku si jako DOČASNÉHO trenéra představit umím.

              ad kvalitní trenér: proč by ho měl někdo vyhazovat? Kvalitní trenér se dá i vykoupit...a nemyslím si, že bychom kvalitního trenéra nenalákali, když bude silný vlastník, který mu dá důvěru a peníze na posily.

  3. Re: Plán letní přípravy A týmu

    Stahler     před 10 lety 09.06.2014 20:31 |  
    0 0

    Konečně pořádný zápas v přípravě ! Mám samozřejmě na mysli výjezd na Vojvodinu Novi Sad. Byl jsem na výročí 100 let Hajduku Split a byla to paráda snad po všech stránkách a doufám, že i v Novém Sadu bude hodně Slávistů. Kdo byl ve Splitu, tak myslím, že ani tento zápas nevynechá.

  4. Re: Plán letní přípravy A týmu

    JS (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 20:33 |  
    0 0

    No takže Alda klub nikomu nestřelil a prachy na soustředění jsou tak akorát na Slovensko.. Zůstat by mohli někde na salaši a kondičku nabrat při honění ovcí po Nízkých Tatrách, ne? To už je snad lepší zůstat v ČR..
    Kolik let sezon to ještě bude trvat? Měli jsme sestoupit (nic jiného si Slavia ani sportovně nezasloužila) a bylo by hotovo.

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      spino     před 10 lety 09.06.2014 20:47 |  
      0 0

      Měli jsme to hlavně prodat serióznímu zájemci, kterých nebylo málo, ale to by Rosen s Doležalem a Sisákem šli po auditu do tepláků, tak to musel dostat někdo spřízněný, kdo zamete stopy.

  5. Re: Plán letní přípravy A týmu

    Citrus (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 20:50 |  
    0 0

    Já říkám jenom dobře. Za to, jakou si tady z toho udělali mnozí dobře placenou rekreaci po celou loňskou sezonu, bych jim taky neplatil další dovolenou u moře. I to Slovensko je pro ně až moc dobrý. Z tohohle pohledu bych doporučoval poslat tým na měsíc někam do fabriky a ještě by rádi vzpomínali, jak jim bylo za těžko odmakat jednou týdně 90 minut.

    Ale z vážnějšího soudku. Nedělal bych z toho drama. Podle mě je celkem fuk s kým budeme hrát a jak často. Nemyslím si, že by se ty výlety do Dubaje apod. někde projevili. Navíc v létě, kdy jsou dobré podmínky i tady, je to pro mě zbytečnost. A když se podívám jak pojímají přípravu mnohé velkokluby, kdy je to vyloženě jen komerce a hrají s kdejakýma asijskýma tajtrlíkama, hlavně když hodně zaplatí....A taky jim to očividně neubližuje.
    Podstatnější je, získat kvalitního trenéra a tady už mám obavy větší. Já nevidím nikoho, po kom bych radostně sáhnul. Všechno bude kompromis. Tak hlavně aby vyšel.
    A poslední věc. Ta Vojvodina vypadá hodně lákavě. Je to moc pěkný, že si na nás vzpomněl další klub při svém významném výročí.

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      slaviator     před 10 lety 09.06.2014 21:20 |  
      0 0

      Nejhorší je situace, kdy si i hráči myslí, že stačí odmakat jednou týdně 90 minut. Ne, ne, ne! Vůbec! Absolutně nepřichází v úvahu!

      Bez kvalitního tréninku, kdy makají nadoraz a naplno (!) a kvalitní a poctivé regenerace (výřivky, sauny, masáže, odpočinek) a zdravé a vyvážené stravy (jedno, fakt ale jedno pivo neublíží; ožrat se a sežrat o půlnoci knedlo-vepřo-zelo nepřichází v úvahu) to nedotáhnou nikam dál než skrze protekci do české první ligy

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        spino     před 10 lety 09.06.2014 21:23 |  
        0 0

        Takoví hráči se ale ve Slavii nevyskytují.

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          honza1947     před 10 lety 09.06.2014 22:02 |  
          0 0

          A Ty si myslíš, že pod Koubkem nebo pod Pastoorem se jen tak po hřišti potulovali? Tomu nevěř. Jen těch 90 minut jednou týdně , až na výjimky, odmakali jen výjimečně. Buď si mysleli, že jsou mistři světa a nikdo na ně nemá a nebo to ke konci bylo skutečně už o hlavě. Včetně Necida. Nesouhlasím ale s tím, že by to nebyli na naše poměry minimálně průměrní fotbalisté, kteří by měli bojovat o sestup. Klidný střed tabulky měli odehrát bezpečně.

          • Re: Plán letní přípravy A týmu

            slaviator     před 10 lety 09.06.2014 22:05 |  
            0 0

            Je to o hlavě. Psychika tvoří klidně až 1/2 výkonu...

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        Citrus (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 21:28 |  
        0 0

        Tak jasný, ale my máme momentálně problém dostat z nich aspoň těch 90 minut. :)
        Samozřejmně tenhle ideální stav, který popisuješ, by se mi líbil taky, ale k tomu máme momentálně na míle daleko. A myslím, že v tom nebude stoprocentně příkladný žádný tým z ligy. Bohužel. Pak se nedivme, že už vlastně nikomu nestačíme a máme problém i s Rakouskem atp.

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          bongor     před 10 lety 09.06.2014 21:41 |  
          0 0

          Rakousko jsem neviděl,jak jsem řekl,mě AC sraltočesko nezajímá,ale od několika sparťanů jsem slyšel,jak hlavně Vácha a Hušbauer hořeli a nestačili ani tempu průměrných rakušanů,což mě potěšilo.Dnes mi to potvrdil kustod hřiště v Ústí,taky sparťan.

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          slaviator     před 10 lety 09.06.2014 21:51 |  
          0 0

          Tak ona se tomu blížit asi Plzeň (za éry Vrby) a Sparta (díky Hřebíkovi). Říkám blížit, nikoli plně naplňovat...

  6. Re: Plán letní přípravy A týmu

    Mac     před 10 lety 09.06.2014 21:40 |  
    0 0

    Nebývaly vždy fyzické a zátěžové testy na začátku přípravy, tj. první nebo druhý den? A podle nich se pak určila míra zátěže v přípravě? Co se bude dít od 18. do 24. června?

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      honza1947     před 10 lety 09.06.2014 22:07 |  
      0 0

      To je zřejmě dáno termínem na FTVS, který je k dispozici. Zřejmě si vzpomněli dost dlouho. Do té doby budou asi běhat v Kunratickém lese.

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      Barra     před 10 lety 09.06.2014 22:18 |  
      0 0

      Rekl bych ze se normalne bude trenovat. Vzhledem k tomu, ze liga koncila pred 9 dny, budoe sportovni usek vedet jak hraci na tom jsou. Cela priprava je atypicka, po 5 tydnech se uz hraje prvni ligovy zapas, kde v zime jsme meli naopak temer 3 mesicni prestavku.

      V tom smyslu nevidim vubec nic spatneho na tom, ze mame jen 5-denni soustredeni na Slovensku, ktere nemusi byt spatnejsi nez napriklad Rakousko. Na nejake Turecko nebo Kanary neni ani cas, letet na par dnu je nesmysl.

      Myslim si ale, ze rada Slavistu si dela celkem falesne iluze a maji az moc velke ocekavani, co se tyce zmeny majitele. Nevime kdo presne ma zajem, jakou vizi s Slavii ma, kolik je ochotny investovat do posil, s jakym rozpoctem pocita, na jakem miste by podle neho mela Slavie nastavajici sezonu ukoncit.

      Vyhodit 8 a vice hracu, jak se tady pravidelne objevuje, je sice krasne ale rekne se to tak snadne. Kym je nahradime? Zmena neznamena vzdy zlepseni, vzdy zalezi na budgetu,
      ktery bude k dispozici. K tomu prijde, ze nejde obnovit vetsinu muzstva a ocekavat, ze koncem cervence to v lize rozjedeme. Ja osobne ocekavam spis mensi korekce neboli posily v muzstvu, a ze novacci nebudou hvezdne jmena hracu, kteri jiz hraji v Gambrinuslize a ktere tady pravidelne padaji. A v tom smyslu by mi nevadili treneri typu Habanec nebo Levy, ktery jak v Albanii tak v Polsku sve umeni dokazal. Mam ale nejvetsi strach z mozneho diktatorialniho chovani Igora Korneeva, ktery, jak mam pocit, uz ted urcoval pravidla hry. Byt kandidatem trenerem pro Slavii, nechal bych si sakra dobre tento bod osetrit ve smlouve, aby bylo jasne kdo je sef na hristi a kdo popripade porusuje smlouvu.

      Myslim, ze nastavajici novy trener by mel byt hlavne silna osobnost.

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        klimi     před 10 lety 09.06.2014 23:24 |  
        0 0

        Nahrazení těch největších flákačů/nekopů snad není tak hrozná věc, tj.:

        Juhar-Bazal
        Nitrianský-Mikula
        Vošahlík-Sodoma
        Čontofalský-Hrubeš

        Horší to už je na postu stopera...

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          PetCC     před 10 lety 09.06.2014 23:27 |  
          0 0

          Seznam začíná nejlepším střelcem a nahrávačem, rozhodně zajímavý :-)

          • Re: Plán letní přípravy A týmu

            klimi     před 10 lety 09.06.2014 23:48 |  
            0 0

            To máš pravdu, je smutné, že tací "fotbalisté" jsou v čele klubových statistik týmu jako je Slavie...

            • Re: Plán letní přípravy A týmu

              Barlblog     před 10 lety 10.06.2014 00:52 |  
              0 0

              Naprosto souhlasím. Vyhazovat je z týmu je obrovský ekonomický luxus, pokud však dorazí nabídka, vůbec bych neváhal.

              Jestli pak víte, že v Ružomberoku nepočítají z dlouholetým kapitánem Ďubkem?

              • Re: Plán letní přípravy A týmu

                Travinho     před 10 lety 10.06.2014 07:06 |  
                0 0

                Nepočítají s ním, protože chce odejít do ciziny a skončila mu smlouva.

              • Re: Plán letní přípravy A týmu

                klimi     před 10 lety 10.06.2014 08:13 |  
                0 0

                Dalšího Slováka prosím už ne, opravdu ne.

              • Re: Plán letní přípravy A týmu

                klimi     před 10 lety 10.06.2014 08:14 |  
                0 0

                Upřímně bych se divil, kdyby někdo chtěl do týmu Juhara s Nitrianským, ale jak říkáš, když přijde nabídka, tak se rozloučit.

                Se divím, že ještě neodešel Jarda Zmrhal, však podle vedení na něj jezdilo tolik scoutů :)))

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          Barra     před 10 lety 10.06.2014 06:29 |  
          0 0

          Kez by vsechno bylo tak jednoduche, jak si to predstavujes.

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          Barra     před 10 lety 10.06.2014 06:29 |  
          0 0

          Kez by vsechno bylo tak jednoduche, jak si to predstavujes.

  7. Re: Plán letní přípravy A týmu

    Petr9608     před 10 lety 09.06.2014 23:45 |  
    0 0

    Kandidátní listina na nového trenéra začíná být pěkný zvěřinec. Kozel, Beránek a teď i mrož. :-) Hlavně ne ten pták, co krade :-)

  8. Re: Plán letní přípravy A týmu

    Travinho     před 10 lety 10.06.2014 07:10 |  
    0 0

    Pokud jsme na tom opravdu tak zle, jak to vypadá, tak trocha případných posil...Hnaníček (je hráč divizního mužstva, ve Znojmě hrál slušně), Jugas (Zlín mu hledá hostování v lize a na pravém beku si moc nemůžeme vybírat), Javorek (Už u nás kdysi byl, v Táborsku jeden z nej hráčů druhé ligy), z dražších potom Vašíček, Štefaník, Latka, Valenta - nemuseli by být nedosažitelní.

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      AlesJa     před 10 lety 10.06.2014 08:05 |  
      0 0

      pokud vím tam třeba nepodepsal nikdo z Jablonce, pak změny budou v MB a Plzni, oznámí se také později, takže hráči ještě budou. Eliáš doprava, Bakoš na hrot, brankáře máme. Laty by se hodil,Valenta ve Slavii byl taky by nebyl špatný,Vašíčka prý Sigma nepustí.

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        Barlblog     před 10 lety 10.06.2014 08:31 |  
        0 0

        Já osobně bych nejdříve řešil věci "nahoře". Až bude trochu jasno, protože po 10 dnech ničeho jsem dost skeptický, oslovil bych trenéra a dal mu rozumnou smlouvu na delší období. i kdybychom na podzim byly dole, pokračovalo by se dál. Hráči u nás se prostě musí naučit, že spíš půjdou oni, než trenér, když tomu nedávají 100%.

        Já jsem dříve propagoval Stanislava Levého a stojím si zatím.

        Pak bych hráče spíš uvolňoval a prodával, pokud by byl zájemce a ochota na naší straně. (Některé osobně považuji za neprodejné z hlediska sportovní koncepce - př. Berkovec, Hrubý, Škoda) Nemůžeme si dovolit 30 - 35 hráčů pod smlouvou, když to s penězi není úplně ideální.

        Teprve pak bych oslovil vytipované posily. Je jasné, že se musíme zaměřit na kraje obrany, zálohy a útok. Celkově tak 6 hráčů.

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          Travinho     před 10 lety 10.06.2014 09:09 |  
          0 0

          Tak to podle mě musí především přijít stoper. Končí Smejkal, Dobrotkaj e na tom se zdravím bůhvíjak...Kraje zálohy bych naopak neposiloval vůbec - máme tam na výběr snadz osmi hráčů, tak snad se někdo v přípravě chytí (Nitrianský, Bazal, Koreš, Hurka, Prošek, Vošahlík, Piták, Zámečník, Juhar)

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          afro     před 10 lety 10.06.2014 09:12 |  
          0 0

          Také se domnívám, že by byl Levý celkem dobrá volba, resp. výsledky týmů z jeho posl. angažmá vypadají nadějně a je volný.

          Obávám se, že rychlý prodej klubu nebo spíše prodej vůbec nebude otázkou týdne. Je dost dobře možné, že se nezmění nic, i když to musí Řebíčka nebo toho/ty co za ním stojí stát spoustu finančních prostředků.

          Posily nutně potřebujeme zejména do útoku!!!, ale jak se tu často zmiňuje i kraje obrany potřebují posílit. Dostál nebo Neves absolutně nesplňují požadavky na moderní beky. U Nitrianského je asi chyba spíše v hlavě.
          A když se trochu zasním, tak pokud bude zdravý Dobrotka (ha-ha) a přišel by Latka (proč by to ale dělal?) střed obrany bychom měli na české poměry luxusní. :-)

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        Travinho     před 10 lety 10.06.2014 09:11 |  
        0 0

        Bakoš by mohl být zajímavý, ale poslední rok spíše promarodil, tak je otázka jak je na tom se zdravím. Z Jablonce mi přijde atraktivní snad jen Okleštěk, ani ten Eliáš mi nepřijde nijak přitažlivý a raději bych dal šanci našemu Mikulovi.

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          AlesJa     před 10 lety 10.06.2014 09:55 |  
          0 0

          já bych také Mikulu nechal, plus Nitrianského, i přes odpor některých :-), Eliáš odehraje i pravého stopera. Ale jak říká kolega výše, ano nejdříve je potřeba vyřešit financování,trenéra aj. Kádr si má vybírat trenér. nebo alespoń mít na jeho složený nějaký vliv

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      spino     před 10 lety 10.06.2014 08:43 |  
      0 0

      A nebylo by jednodušší změnit majitele? :)

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        Barra     před 10 lety 10.06.2014 08:52 |  
        0 0

        Jestlize zmena majitele znamena pokracovat dal po ceste, kterou jsme sli posledni mesice, tak nikoliv.

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          spino     před 10 lety 10.06.2014 08:54 |  
          0 0

          Vy jste na ty holanďany nějak alergickej. Je to jednoduché. Nekopové, které sem natahal Řebíček s Držmíškem a agenty se dozvěděli, že po sezóně v případě prodeje Slavie všichni končí, tak se na to vykašlali. Za to přece nemůžete vinit Kisela a Kornějeva, že chtěli vyházet Juhara, Nitráka a další lemply.

          • Re: Plán letní přípravy A týmu

            AlesJa     před 10 lety 10.06.2014 09:00 |  
            0 0

            Barra tu naopak Van Dopa chválí, a věřím, že kdyby ten člověk zůstal a začal se starat o ekonomiku tak bude určitě lépe. Jinak by jsi raději Mensaha,Richieho a Eschamanna v základu ???

            • Re: Plán letní přípravy A týmu

              spino     před 10 lety 10.06.2014 09:03 |  
              0 0

              Eschmann přišel jako nouzové řešení, Mensaha přivedl Poustka a Ritchie moc šancí nedostal. Ano, nebylo to přesvědčivé, ale na nějaké soudy je ještě brzy. Pro mě je Kornějev když přihlédnu k jeho hráčské i funkcionářské kariéře velký odborník, který určitě strčí do kapsy Držmíšky, Horníky a další výplody Řebíčkova chorého rozumu.

              • Re: Plán letní přípravy A týmu

                Travinho     před 10 lety 10.06.2014 09:13 |  
                0 0

                Podle mě jsou tedy za Horníkem vidět výsledky a je to člověk, který fotbalu setsakramentsky rozumí. Nechci říkat, že je to člověk který by měl dělat ve slavii, ale proč proboha srovnávat někoho, kdo rok co rok přivedl na Žižkov 3-4 posily, které opravdu byly posilama s někým, kdo přivedl jen hráče u nichž si týmy, které se jich zbavily gratulovaly, jak nás vypekly.

                • Re: Plán letní přípravy A týmu

                  AlesJa     před 10 lety 10.06.2014 09:51 |  
                  0 0

                  přesně když vezmeme jeho čuch na hráče, tak je pověstný. Prý dokázal během pár minut zhodnotit jestli ten kluk na něco má, a ve většine případů měl pravdu.

                  • Re: Plán letní přípravy A týmu

                    vavicek     před 10 lety 10.06.2014 10:04 |  
                    0 0

                    To ale není pravda. To je legenda, kterou šíří lidé jako je Pelta nebo Starka, když se snaží legitimizovat jeho působení ve fotbalu.

                    • Re: Plán letní přípravy A týmu

                      AlesJa     před 10 lety 10.06.2014 10:33 |  
                      0 0

                      setkal jsem se s člověkem který fotbalu opravdu rozumí a dělal funkcionáře a toto mi potvrdil, prý znal hráče od kraje po ligu a věděl kdo co hraje, kde před tím hrál, jaké má parametry. A radil i právě klubům z nižších lig.

                • Re: Plán letní přípravy A týmu

                  vavicek     před 10 lety 10.06.2014 10:01 |  
                  0 0

                  Horník neměl žádné výsledky. Tedy krom sezon, kdy měl "munici". Jakmile Spartě a Žižkovu došly peníze na "munici", tak se ty týmy výsledkové zhroutily. To je prostě neoddiskutovatelný fakt.

                  • Re: Plán letní přípravy A týmu

                    slaviator     před 10 lety 10.06.2014 10:09 |  
                    0 0

                    Neoddiskutovatelný fakt je to, že upláceli všichni, akorát to odsrali Horník a Valenta...

                    • Re: Plán letní přípravy A týmu

                      vavicek     před 10 lety 10.06.2014 10:15 |  
                      0 0

                      Ono je uplácení a uplácení. Jedna věc je koupit si "rovinu" a druhá to co dělal Horník. To, že byla doba, kdy na tom Slavia byla bita a že dle vyjádření jednoho bývalého hráče se tým složil a oslovil soupeře Sparty a dostal odpověď, že Sparta dala víc je taky fakt. Jinak nerozumím co si tím chtěl říct. To jak to dříve chodilo na Letné a na Žižkově je všeobecné známo. Některá ty utkání si ostatně můžeš nají na internetu.

                      • Re: Plán letní přípravy A týmu

                        slaviator     před 10 lety 10.06.2014 10:57 |  
                        0 0

                        Nemusím si to hledat na internetu, já si tu druhou polovinu 90. let živě pamatuju, jak nás třeba Pavlín Jirků nebo Milánek Šedivý několikrát zařízli, v roce 1999 Josef Krula ovládl Sparta-Žižkov, pamatuju si jak Jun jednou myslím Žižkovu vstřelil branku z asi pětimetrového ofsajdu a další... Ale stojím si za tím, že Horník fotbalu rozumí a že celou úplatkářskou aféru odsral jen on a Valenta, ale že to nebyla ani špička ledovce...

              • Re: Plán letní přípravy A týmu

                afro     před 10 lety 10.06.2014 09:19 |  
                0 0

                Ad Eschmann) Nevíte někdo jakou formu smlouvy má?
                Ad Ritchie) Mě teda vůbec nepřesvědčil a šanci podle mě dostal. Délka smlouvy u takto průměrného hráče je zbytečný luxus...

                • Re: Plán letní přípravy A týmu

                  Fallen (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 09:52 |  
                  0 0

                  Co si pamatuju, tak byla amaterská do konce sezony

                  • Re: Plán letní přípravy A týmu

                    afro     před 10 lety 10.06.2014 10:02 |  
                    0 0

                    Díky, myslel jsem si to.

          • Re: Plán letní přípravy A týmu

            Barra     před 10 lety 10.06.2014 09:38 |  
            0 0

            Korneev a Kisel meli volnou ruku od ukonceni podzimni casti ligy. Rozhodli se skoncit s Vojtechem Stepanem, Skutkou, Conkou, Bortelem, Kores na hostovani, odesel Petrak, koncil Kisel. Nahradili je Vosahlik, Mensah, Ritchie, Eschmann, Tusjak, prisli Necid, Pitak, Smejkal, Boudjemaa. Vybrali si sveho trenera, zacala nova era Slavie. Mozna pripomenout slova KK, ktery 4.3 prohlasil na oficialkach pod titulem 'Vsichni v tymu tahneme za jeden provaz':

            - novy sportovni usek je zodpovedny za sportovni stranku veci. Tento usek tvori sportovni reditel, poradce sportovniho reditele Korneev a novy trener Alex Pastoor

            - zmeny ktera nastaly jsou z duvodu urcite vize, kterou chceme prinest do Slavie a za kterou se citime byt opdovedni

            - chceme byt vuci verejnpsti i sobe otevrenejsi, prijit s novym ofenzivnejsim stylem hry. Radi bychom prinesli pro Slavii novou cestu i novy zpusob mysleni.

            - (Pastoora jsme vybrali protoze jde) o cele predstave, kterou chceme do Slavie vnest. Je to o novych myslenkach a procesu. Doufam ze budeme predvadet ofenzivnejsi fotbal a davat vice golu nez doposud. Take zpusob hry nebyl takovy jaky bychom si predstavovali.

            - vsichni tri jsme si stanovili cile, chceme se v tabulce dostat co nejvyse a zlepsit herni projev na hristi, aby byli fanousci opet na Slavii hrdi

            - zapojime se do deni v A-tymu, je to jeden z ukolu pro me i Igora, budeme se na vsem spolecne podilet.

            Dovol mi tedy abych byl kriticky. Pastoor ktery stejny den v holandskych novinach prohlasi, ze prisel jen na 4 mesice (dokonce to nebyly ani 3), Kisel pod kterym se slehla zem, Slavie ktera za posledni dekady nikdy nebyla tak ponizena a kde stacila jedina branka od
            konkurentu v poslednim zapase, aby se zachranili oni a na Slavie. 7 proher z 12 zapasu, 11 bodu na 36, 9 strelenych branek behem 12 zapasu, 17 branek proti.

            Nemam nic proti Holandanum, rikam jen ze jestli to je ta nova cesta, kterou duo K & K vybrali za poslednich 6 mesicu, kdyz meli totalne volne ruce, tak tedy dekuji. Ja tvrdim, ze vubec nevime, kdo nas chce koupit, s jakym zamerem, jestli a kolik je ochotny investovat do posil, jake cily si dava na pristi sezonu. Myslet si, ze v pripade prodeje bude po starostech a vse bude hej, je naivni.

            A jak pise spravne AlesJa, van Dopa si velmi vazim jako profika. Jinak o jake funkcionarske kariere Korneeva mluvis? Pred 5 lety prodaval jeste solarka.

            • Re: Plán letní přípravy A týmu

              Tomski     před 10 lety 10.06.2014 10:04 |  
              0 0

              Kornějev začal cca. před deseti lety dělat u mládeže ve Feyenoordu, pak pracoval jako asistent u ruské repre pod Hiddinkem, posléze v Zenitu Petrohrad...

              • Re: Plán letní přípravy A týmu

                Barra     před 10 lety 10.06.2014 10:09 |  
                0 0

                To vim, ale jen u Zenitu byl technicky reditel, a musel se po roce a pul poroucet. Mel ihned konflikty s Dickem Advocaatem.

            • Re: Plán letní přípravy A týmu

              klimi     před 10 lety 10.06.2014 10:05 |  
              0 0

              Takže bys tu měl radši Řebíčka?...

              • Re: Plán letní přípravy A týmu

                Barra     před 10 lety 10.06.2014 10:20 |  
                0 0

                A ty vis kdo ma prijit a jak bude se Slavii zachazet, jake ma umysly? Prozatim je Rebicek jediny ktery do Slavie strkal penize, takze kvuli tomu ho nebudu odsuzovat. Zmena by mela byt k lepsimu, a ja jen reaguji na tvrzeni, ze bez Rebicke bude vsechno hej a ze ten je zdroj veskereho zla. A prozatim me nadvlada dua K & K nijak nepresvedcila.

            • Re: Plán letní přípravy A týmu

              slaviator     před 10 lety 10.06.2014 10:11 |  
              0 0

              Souhlas, ale jen technická poznámka - ty branky by musely být dvě. Protože pokud by Olomouc vstřelila v Liberci branku na 2:1 a vyhrála by, tak by sestupovala Bohemka (máme s ní lepší vzájemné zápasy). Abychom sestupovali my, musela by vyhrát Bohemka i Olomouc, tzn 1 branka v Ďolíčku a 1 branka U Nisy...

            • Re: Plán letní přípravy A týmu

              martyni (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 10:42 |  
              0 0

              Kritika holandanorusu je vcelku logicka a opravnena. Samozrejme otazka je, nakolik za neuspech akce muze fakt, ze Rebicek neprodal.. kdyby jsou kdyby, ale treba pocitali s tim, ze na jare uz budou mit akcie a mohlo byt vse jinak. To je taky ovsem jedina mozna omluva pro to, co tady na jare pachali..

              Co se tyce vyvoje, nepropadal bych panice.. je tu obecne predstava, ze kdyz Rebicek proda komukoli, nakoupi se hraci, vyhodi jini a bude hned lip. Ale pravda to byt nemusi. Netreba z Rebicka delat az takoveho zlosyna, muzem se na to zkusit podivat i pozitivne. Co kdyz nechce prodat rusum, co kdyz i on muze videt, ze to nevzali za spravny konec a ze koncept kseftu s hraci neni to prave. Treba se snazi jednat s nekym jinym, treba s nekym, jak tu naznacuje piero, ale ten nekdo potrebuje i stadion a nejakou dobu to muze jeste trvat. Nase zkusenost je, ze je sakra dulezite, kdo je majitelem, tak at je ten pristi vybran peclive na ukor rychlosti.

              • Re: Plán letní přípravy A týmu

                afro     před 10 lety 10.06.2014 10:51 |  
                0 0

                Obávám se, že Řebíček by klidně prodal Slavii třeba jako Béčko Křetínskýmu, kdyby dobře zaplatil.

                Na druhou stranu s povděkem jsem kvitoval těch 100 mil nebo kolik to přesně bylo pro vyrovnání s ENIC.

                • Re: Plán letní přípravy A týmu

                  stefi     před 10 lety 10.06.2014 12:03 |  
                  0 0

                  Pro porovnání s ENIC - nechce se mi to dlouho hledat v účetních závěrkách, ale v letech 1997-2005 byla půjčka Slavie od ENICu včetně úroků cca 400 milionů. Tento dluh Slavie byl vyřešen zvýšením základního kapitálu a následným zápočtem. Ještě v roce 2009, kdy ENIC postupně odcházel, mu Slavia dlužila 121 milionů.

  9. Re: Plán letní přípravy A týmu

    mart01     před 10 lety 10.06.2014 11:07 |  
    0 0

    Tak to vidíte, chlapci dostali pokuty :-D

  10. Re: Plán letní přípravy A týmu

    DavidM     před 10 lety 10.06.2014 11:12 |  
    0 0

    Kisel konecne promluvil. Chteji ceskeho trenera (zrejme levy), 6/7 hracu nenastlupi do pripravy (ktery). Posily nezminil, jen ze oslovili Latku ale osobne neverim se se vrati.

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      Barra     před 10 lety 10.06.2014 11:15 |  
      0 0

      Dik zdroj?

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        mart01     před 10 lety 10.06.2014 11:16 |  
        0 0

        Oficiálky ;)

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        Barra     před 10 lety 10.06.2014 11:16 |  
        0 0

        Uz to mam.

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          DavidM     před 10 lety 10.06.2014 11:28 |  
          0 0

          Bohuzel ani zminka o fazi jednani s novym majitelem. Bojim se nenastoupi hraci kteri prakticky nehrali jako ten cernoch z islandu, dobrotka, tusjak, licka a jadro jako nitro, zmrhal, dostal zustanou.

          • Re: Plán letní přípravy A týmu

            naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 11:44 |  
            0 0

            Je otázkou, zda otázku majitele má komentovat Kisel. Jsem zvědavý na ten seznam hráčů, kteří nenastoupí do přípravy, pokud by došlo k sedmi odchodům, a sedmi příchodům, to se mi zdá adekvátní rozsahu letní pauzy. Očekávám, že min. tři budou schopni naskočit do základu.

          • Re: Plán letní přípravy A týmu

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 11:45 |  
            0 0

            Nikdo nemuze ocekavat, ze by se zverejnovaly faze jednani s novym majitelem.

            • Re: Plán letní přípravy A týmu

              DavidM     před 10 lety 10.06.2014 11:54 |  
              0 0

              Stoperska dvojice latka - dobrotka by byla sen pokud by byli oba zdravi coz u dobrotky je problem a latka toho taky moc nenahral.. Urcite by nebylo na skodu pritahnout nekoho s olomouce nebo znojma (vasicek, pospisil, klidne bych zkusil i ordose ale ten pry jde do bohemky).

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 11:49 |  
      0 0

      Tak dobrou zprávou je, že se alespoň něco děje. Jsem zvědavý na toho trenéra, osobně to vidím na jednoho z dvojice Levý/Beránek.Na další změny v klubu budeme muset asi usuzovat z toho, kdo usedne na místo GŘ a jaký typ posil přijde. Pokud na GŘ přijde Čech a nákupy budou ve stylu nepotřební hráči z Čech a Slovenska, vše jede při starém. Pokud naopak dojdou hráči jako Damien a spol., pohyb v majetkové struktuře by měl být otázkou dní.

      • Re: Plán letní přípravy A týmu

        klimi     před 10 lety 10.06.2014 11:54 |  
        0 0

        Zdravím,
        ono je otázka, co znamená "odložení hráči z ČR". Pokud mezi ně řadíš i Bakoše, tak jsem proti, myslím, že zrovna on by se nám hodil. Jinak vcelku souhlasím, že posilovat tak jako poslední tři roky je pro nás opravdu špatné.

        • Re: Plán letní přípravy A týmu

          naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 12:16 |  
          0 0

          Máš pravdu, ale my nějak ty resuscitace hráčů neumíme (Fenin, Necid, Lička), tak nevím, co čekat od Bakoše, který skoro nehrál a není nejmladší... Ale třeba v Jablonci si myslím, že bychom zalovit mohli. ;-)

  11. Re: Plán letní přípravy A týmu

    mart01     před 10 lety 10.06.2014 11:13 |  
    0 0

    Ještě dotaz na redakci. Chápu, že do toho určitě není chuť, ale bude celkové hodnocení hráčů za jaro?

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      Alanor (admin)     před 10 lety 10.06.2014 12:09 |  
      0 0

      Bude. Chtěl jsem ho nahodit dnes, ale překazilo mi to zveřejnění rozhovoru s Kiselem. Možná tedy večer či zítra.

  12. Re: Plán letní přípravy A týmu

    klimi     před 10 lety 10.06.2014 11:47 |  
    0 0

    Pro mě jsou dvě pasáže z rozhovoru s Kiselem poměrně zásadní, samozřejmě pozitivně:

    "Když máme takhle úspěšné dorostence a juniory, tak budeme chtít, aby se ti nejlepší už zapojili do letní přípravy A-týmu. Bavíme se o zhruba šesti až sedmi odchovancích."

    "Šest až sedm lidí z kádru, který byl na jaře, už do přípravy nenastoupí."

    • Re: Plán letní přípravy A týmu

      naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 11:53 |  
      0 0

      Pozitivní je, že se s nimi počítá. To by měla být dlouhodobá strategie, nejsem už ale zcela jistý, zda by měli být náhradou za ty, co odejdou. Viděl bych to na zlatou střední cestu, půl na půl. Tedy část juniorů do Ačka (3-4 hráči) a zbytek hotoví hráči ihned schopni naskočit do základu.

      Za mne je pozitivní, že si uvědomuje chyby, co nasekali, není to uplakané vzdychání po vnějších vlivech (rozhodčí, smůla apod.). Pokuty nevím, ale že je třeba některým zvednout mandle, to je jasné.

  13. Re: Plán letní přípravy A týmu

    RaDDa521     před 10 lety 10.06.2014 11:58 |  
    0 0

    Kisel priznal, ze jednani s ruskym investorem se vlece, s Kornejevem je uz jen ve sporadickem kontaktu. Zatim pracuje s uspornou variantou.