Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mládež

Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

O tomto víkendu skončily ligové soutěže mládeže, máte tak možnost se podívat, jak si týmy Slavie ve svých soutěžích vedly.

Dorost U19
Devatenáctka odehrála poslední dva zápasy bez některých hráčů ročníku 96, kteří byli s reprezentací a poté odjeli na turnaj do Francie. Uprostřed týdne porazili slávisté Jablonec, v posledním ligovém zápase však oslavu titulu pokazila vysoká porážka od Sparty. Slávisté tak zakončili sezónu s bilancí 31-3-8 (96 bodů) a skóre 122:44. S devítibodovou ztrátou za Slavií skončila na druhém místě Olomouc, následují Brno, Příbram a Sparta. Na tým U19 čeká ještě jeden prestižní zápas v této sezóně, 17. června se v Púchově utká se Slovanem Bratislava, mistrem slovenské dorostenecké ligy, o Československý pohár.
Jablonec U19 - Slavia U19 1:3 (Vavrouš, Batka, Kuchta)
Slavia U19 - Sparta U19 0:4

Dorost U18

Tým U18 už svou ligovou sezónu skončil minulý týden.

Dorosty U17 + U16
Mladší dorosty hrály poslední soutěžní zápasy ve středu v Č. Budějovicích. Sedmnáctka remizovala 2:2, U16 dokázala vyhrát 4:2. V konečné tabulce tak Slavia U17 obsadila páté místo s bilancí 12-9-5 (45 bodů) a skóre 70:43, propastných 21 bodů za Spartou. Na druhé České Budějovice ztratila sedmnáctka šest bodů, na třetí Boleslav pět a na čtvrté Teplice dva body. Šestnáctka skončila ve své soutěži druhá s bilancí 18-5-3 (59 bodů) a skóre 82:27. Na první Spartu ztratila jen pět bodů.
Č. Budějovice U17 - Slavia U17 2:2
Č. Budějovice U16 - Slavia U16 2:4

Žáci U15 + U14

Starší žáci porazili ve dvou zápasech Jindřichův Hradec. U15 se díky této výhře a porážce Budějovic od Sparty dostala na konečné druhé místo v soutěži s bilancí 21-1-4 (64 bodů) a skóre 106:22, za suverénní Spartou, která za celou ligovou soutěž ztratila jen tři body, však patnáctka přesto zaostala o 11 bodů. U14 zakončila po víkendové výhře ligu s bilancí 19-1-6 (58 bodů) a skóre 112:33. Stejný počet bodů mají na třetím až pátém místě se Slavií také Plzeň a Budějovice. Díky vzájemným zápasům, ve kterých nasbírala Slavia 9 bodů, Plzeň 6 a Budějovice 3 body, by Slavia tak měla skončit třetí, deset bodů za první Spartou a pět bodů za druhou Příbramí.
Slavia U15 - J. Hradec U15 4:0
Slavia U14 - J. Hradec U14 5:0

Žáci U13 + U12

Mladší žáci se na závěr sezóny utkali se Spartou a bohužel z jejího hřiště neodvezli ani bod.
Sparta U13 - Slavia U13 13:5
Sparta U12 - Slavia U12 3:2

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 14:37 |  
    0 0

    Mimo téma:

    Ondřej Zlámal na twitteru:

    "Nevím, jestli mi fuguje slávistcký web. Dal jsem několikrát ALT+F5 a nic se mi neobnovilo, mam tam furt konec sezony. Vám to funguje?"

    Docela sranda, že to přichází zrovna od člověka, za něhož byla komunikace mezi vedením a fans na katastrofální úrovni (možná ne úplně jeho vinou) a 90% času trávil vysvětlováním, proč něco nejde.

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 15:43 |  
      0 0

      Uff, jakých názorů se tu já ještě dočkám. Když si zachovám slušnost, tak mohu jen říci: Nesouhlasím s názorem na pana Zlámala.

      • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

        naplavnik     před 10 lety 09.06.2014 15:45 |  
        0 0

        Příčítám to tomu hicu, že se občas někdo nekontrolovaně odbrzdí.

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      Woltaire     před 10 lety 09.06.2014 18:29 |  
      0 0

      Ondra Zlámal je PAN slávista! Docela sranda, že se obouváš zrovna do něj...

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      Markus     před 10 lety 09.06.2014 19:22 |  
      0 0

      Neuvědomuji si, že bych vás tu někdy viděl, tedy první dojem a hned dosti nepodařený.

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 19:45 |  
      0 0

      Prosímtě, neber si Ondru vůbec do huby ty jelito, evidentně si moc nepamatuješ...

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 20:06 |  
      0 0

      Tak to si asi Ondru vůbec nepamatujete, to byla jiná liga.

      • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

        Alanor (admin)     před 10 lety 09.06.2014 20:39 |  
        0 0

        Přesně, Ondru mám moc rád. Ale pozitivně vnímám i Jirku Vrbu, který je podle mě mužem na svém místě. Jen holt nemá o čem informovat... :)

  2. Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

    spino     před 10 lety 09.06.2014 15:14 |  
    0 0

    Až bude mít prosím někdo výstup z dnešní schůzky Řebíčka se zájemci o Slavii, hoďte to sem prosím. Dík. Jsem napjatý. :)

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      AlesJa     před 10 lety 09.06.2014 15:25 |  
      0 0

      on někdy byl nějaký výstup ???

      • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

        spino     před 10 lety 09.06.2014 15:26 |  
        0 0

        Myslím zákulisní info od zdejších insiderů. ;)

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          naplavnik     před 10 lety 09.06.2014 15:43 |  
          0 0

          Na twitteru Jirka Vrba slibuje na tento víkend informační hory doly, tak doufám alespoň v kopečky...

          • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

            AlesJa     před 10 lety 09.06.2014 15:46 |  
            0 0

            snad to znamená, že čekají až ty jednání se ukončí a to má být tento týden, kéž by tomu tak bylo

          • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

            spino     před 10 lety 09.06.2014 15:50 |  
            0 0

            Kvantita inforamcí je mi celkem ukradená, ale chtělo by to kvalitu = Řebíček opouští Slavii.

            • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

              Barra     před 10 lety 09.06.2014 16:11 |  
              0 0

              Otazka je jestli bez AR bude vubec lepe. Prozatim mne jarni cast sezony pod vedenim dua K & K o tom vubec nepresvedcila, o posilach ktere Korneev sehnal budeme, az na vyjimku Damiena Boudjemaaye, radeji mlcet. Triumvirat mel pritom neomezenou moc a hralo se podle jeho not.

              • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

                spino     před 10 lety 09.06.2014 16:14 |  
                0 0

                Horší než s Řebíčkem to být (pokud se nebavíme o finanční likvidaci klubu) nemůže. 14. místo v tabulce je především Řebíčkova (dlouholetá) práce.

                • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

                  Barra     před 10 lety 09.06.2014 16:24 |  
                  0 0

                  Blbost. 14 misto je zasluha sportovniho vedeni, ktere si behem zimni prestavky udelalo poradek, 6 hracu vyhodilo protoze byli nepotrebni, doneslo si sve vybrane posily a jmenovalo sveho trenera. Sedme misto predminule sezony je take vina Rebicka?

                  A nebud naivni, muze byt stale hur. Nebo myslis ze hraci typu Eschmann nas spasi, kdyz se ani nedostanou do A-cka sveho muzstva, nota bene v Izraeli a na Islandu? Nebo rezervy ktere nehraji ani v Jizni Africe?

                  • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

                    AlesJa     před 10 lety 09.06.2014 16:36 |  
                    0 0

                    jo jo, pořád se ukazuje, že do toho neměli šahat a měli nechat Koubka to dotrénovat, žádná posila typu Eschmann by nepřišla nebo ano, ale nezahrál by si. Zajímalo by mě kdo toho kluka viděl hrát, od prvního okamžiku co vlezl na hřiště bylo vidět, že má problém pokrýt si balon o zpracování ani nemluvě a to není problém komunikace nebo aklimatizace. Jednoznačně chyba Kisela a toho kdo na něj tlačil.

                    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

                      Barra     před 10 lety 09.06.2014 16:40 |  
                      0 0

                      Beru, ze prichod Eschmanna prameni z paniky, ktera nastala u sportovniho vedeni, ale netusim, co od neho okamzite ocekavali. Mozna vyhledove, ale nemohlo se cekat ze takovy hrac bude posila do Acka.

                      • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

                        AlesJa     před 10 lety 09.06.2014 16:43 |  
                        0 0

                        nevím, kdyby tam vlezl třeba mladý Liška tak špatný by nebyl a je to vlastní hráč. Ale to musí posoudit jiný, obávám se že momentálně Kornějev.

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 15:44 |  
          0 0

          Myslíš security na stadionu, co hlídá dveře zasedací místnosti?

          • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

            AlesJa     před 10 lety 09.06.2014 15:59 |  
            0 0

            možná myslel PČR, dneska se odposlouchává kde kdo

  3. Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

    Alanor (admin)     před 10 lety 09.06.2014 16:34 |  
    0 0

    Dění uplynulých 9 dní považuji za katastrofální. V podstatě jsme se nedozvěděli vůbec nic, kromě dvou věcí: pokračuje neschopný Dostál, končí legenda Vaniak. Jedna zpráva horší než druhá. To vše v době, kdy snad všechny týmy mají rozpis přípravy, mnohé několik posil, mladé hráče na hostování a všichni mají trenéra!

    Nicméně nemusí být nic ztraceno, pokud se tento klíčový týden opravdu změní majitel a přijde pozitivní informační smršť v podobě konce diletantů a příchodu posil.

    Jiří Vrba avizoval, že tento týden bude informačně bohatší, ale těžko z toho něco vyčíst. Horší než ten minulý být nemůže, takže klidně může dojít k situaci, kdy se řekne, že áčko povede Poustka a zveřejní se příprava a dostojí se větší informační bohatosti tohoto týdne. Ačkoliv se tedy zatím řítíme přímo do pekel, tak naivně doufám, že tento týden přehodí výhybku kolejí směrem k výšinám. :)

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      Alanor (admin)     před 10 lety 09.06.2014 16:35 |  
      0 0

      Ještě bych dodal, že nechápu, proč přednost dostává Pařízek, který za kariéru nedokázal polovic co Čaroděj. A všichni víme, jak na jaře působili brankáři (hlavně Čontofalský).

      • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

        AlesJa     před 10 lety 09.06.2014 16:39 |  
        0 0

        no on je s Pivarníkem švagr, takže to dost rozhodlo. Ale proč Pařízek který nemá ke Slavii vztah....?? A Martin dělá šéftrenára mládeže za polovic peněz(spekulace).

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          Alanor (admin)     před 10 lety 09.06.2014 16:40 |  
          0 0

          Já se Martinovi nedivím, že šel k áčku, kde bude mít lepší peníze, když ho ve Slavii u áčka nechtěj. Pařízkovo jediný plus bylo, že uměl holandsky. Typicky absurdní Slavie, kdy odcházejí kvalitnější zaměstnanci a ty horší si na stejné pozici necháme.

          • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

            AlesJa     před 10 lety 09.06.2014 16:46 |  
            0 0

            máš pravdu mládež, je záslužná a pěkná práce, ale áčko je více. Jinak Šmejkal je kandidátem na trenéra Baníku Sokolov. Neříkám, že hned by měl trénovat áčko, ale myslím, že by to byla opět škoda. Asistent do áčka a zároveň tu U19.

            • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

              AlesJa     před 10 lety 09.06.2014 16:46 |  
              0 0

              samozřejmě juniorku

            • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

              Alanor (admin)     před 10 lety 09.06.2014 16:48 |  
              0 0

              Jo, odchod úspěšného Šmejkala by byl typicky slávistickou informací, která by pěkně pasovala k tomu Dostálovi a Vaniakovi.

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 17:05 |  
      0 0

      dovolim si nesouhlasit. Mame tri dobre zpravy
      1) prodlouzil Berkovec a tedy zrejme mame brankare
      2) prodlouzil Prosek
      3) Dostal zustava jeste min. rok. pro mne je to dobra zprava. je to poctivej pracovitej kluk kterej se jeste bude zlepsovat

      • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

        Tomis68 (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 18:05 |  
        0 0

        Já se budu opakovat... Dostála jsem dřív neměl rád, ale změnil jsem okolnostmi názor - vedle některých svých kolegů lemplů je to makač a i kdyby měl sedět na lavičce, tak radši tam mít takovýho kluka než nějakýho Fenina, Nitrianskýho, atd., kteří pobrali talentu víc, ale charakterově a nasazením jsou jinde než kritizovaný Dostál. U něho odhaduju, že v mistrovských sezonách by si u nás neškrtl, ale v našem současném marasmu jsou tam podle mě jiní a horší.

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          Jakubisko     před 10 lety 09.06.2014 19:34 |  
          0 0

          Nový David Hubáček!

      • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

        Kactus     před 10 lety 09.06.2014 18:14 |  
        0 0

        ten bod 3 je asi z tepla
        Dostal? ten samej co nic neumel pred dvema lety a uz mu to zustalo?

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          Barra     před 10 lety 09.06.2014 18:29 |  
          0 0

          Hledal jsem rozhovor s Svatoplukem Habancem, ktery pred cca 3 tydny psal, ze vzdy se da na kazdem hraci pracovat a neco vylepsovat. A s tim souhlasim.

          Jinak si dovolim odkaz na Habance na webu Slovacka, kde odpovida na gratulace a dotyzy fandu. Treti stranka, posledni dotaz: Ktery tym byste v ceske lize v budoucnosti rad trenoval? Odpoved: Kazdy trener by rad trenoval ty top kluby jako Sparta, Slavia, Plzen, Jablonec a MB...

          http://www.fcslovacko.cz/rozhovor.asp?page=3&id_roz=10

      • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

        Corfe     před 10 lety 09.06.2014 19:36 |  
        0 0

        1) a 2) jsou dobré zprávy, ale 3) opravdu ne, Dostál je možná poctivý a pracovitý, ale kvalitu prostě nemá! Kde nic není, ani smrt nebere!

        Milý kolego slávisto, když vidíš Dostála centrovat nebo se nechat pravidelně obehrát a pak dýchat soupeři na záda, vážně věříš, že se může fotbalově zlepšit? A dokonce, že se může zlepšit víc než Mikula, Nitrianský nebo Čepelák? Já se opravdu skoro celou sezonu těšil, že se tohohle nekopy zbavíme a už se na jeho tragickou hru nebudu muset dívat, tohle mě hrozně otrávilo. On má v lize odkopaných nějakých 50 zápasů v základu na kolik gólů za tu dobu nacentroval? Jeden, možná dva. To je styl krajního obránce z minulého století. Dnes musí krajní bek přidávat k dobré hře dozadu (a ani v ní Dostál přinejlepším nijak nevyniká) i nebezpečnou hru dopředu. A co když přijde nový trenér a řekne, že s ním nechce pracovat? Smlouva se měl když už tak prodloužit až by nový trenér o něj projevil zájem, Dostál by nám nikam neutekl.

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      podol (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 17:09 |  
      0 0

      Připojuji se, vůbec nechápu proč se uvolní do Bohemky Vaniak, slávista, který něco dokázal a má i slávistické srdce. Situaci ve¨
      Slavii dokresluje informace Bohemky, že poslední zápas před ligou
      bude v Ďolíčku se Slavií. Ofic.web Slavie je stále němy a hluchý.
      Pánové v zákulisí, konečně konejte rychle a racionálně. Když na Slavii nemáte, jděte pryč.
      Podol

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      Travinho     před 10 lety 09.06.2014 18:02 |  
      0 0

      Já zcela nesouhlasím. Znám se s dvěma rodiči našich mladých golmanů a všichni mluvili lépe právě o Pařízkovi. Myslet si, že když je někdo lepší brankář, tak bude automaticky lepší trenér je hodně naivní. Zvláště když Vaniakova technika chytání nebyla nikdy příliš příkladná. Navíc máme v trenérovi golmanů i velmi kvalitního Přibyla a naskočit do této funkce by mohl Radek Černý!

      • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

        Alanor (admin)     před 10 lety 09.06.2014 20:35 |  
        0 0

        Přibyl má jít k áčku do Brna...

        Vaniaka nehodnotím jen podle jeho kariéry, myslím, že jako trenér toho předvedl dost a klapalo to pod ním. Mimo jiné se pod ním skvěle do áčka uvedl Berkovec, Čontofalský pod Vaniakem také prožil nejlepší léta.

        U Pařízka vidím akorát odstavení nejlepšího Rakovana (jde o pohled zvenku, nemusí za tím být on), kiksujícího Čontofalského a Černého, který je celý rok za zenitem.

        A já se tedy řadím k těm, co by Černého ve Slavii po té Ostravě klidně oželeli. Nehledě na to, že Vaňous má licenci a má za sebou několik let trénování.

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          Travinho     před 10 lety 09.06.2014 23:04 |  
          0 0

          Jenže nikdy nebyli golmani pod urgentním tlakem sestupu, jako teď pod panem Pařízkem. Navíc se tu bavíme hlavně o trénování mládeže a tam jsou Oldřichovy moderní metody prostě výše. U áčka bych si dovedl představit spíše Radka, jako hrajícího kouče a Pařízek šéftrenér mládeže.

  4. Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

    Betynka58     před 10 lety 09.06.2014 17:48 |  
    0 0

    Tak já doufám, že by toho trenéra brankářů mohl po Pařízkovi převzít Radek Černý. Pokud opravdu končí s aktivní kariérou, tak by to byl jen logický krok.

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      Alanor (admin)     před 10 lety 09.06.2014 20:38 |  
      0 0

      Jak jsem psal výše, Vaniak by byl podle mě lepší volbou než Černý. Má profilicenci, má zkušenosti s trénováním. A po tom Baníku je mému slávistickému srdci rozhodně blíž než "to by se v Anglii nestalo" Černý.

      • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

        Betynka58     před 10 lety 10.06.2014 00:33 |  
        0 0

        Musím říci, že vůbec nechápu, kde se tady po tom kole vzala ta hysterie s tím Radkovým komentářem toho projevu fanoušků po zápase. Vždyť přeci neřekl vůbec nic špatného, řekl to jen tak, jak to cítil! A ani bych neřekl, že by se ta jeho slova dala zpochybnit. U mne tedy rozhodně za ta slova nijak na ceně jako člověk a slávista neklesl a moc rád ho v budoucnu v nějaké funkci ve Slavii uvítám.

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          AlesJa     před 10 lety 10.06.2014 09:04 |  
          0 0

          ta hysterie plyne od lidí, kteří si myslí,že fandí nejlépe,že jejich způsob fandění je nejlepší, že vlastně oni jsou Slavia né hráči a klub, myslím, že jde naštěstí o pár jedinců.

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          slamacek (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 09:07 |  
          0 0

          souhlasim. nechapu proc bychom meli Radka za to peskovat.

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 10:58 |  
          0 0

          Uprimne receno, dost me mrzi reakce lidi z tohoto webu na Radkovo vyjadreni. Alanore, vazim si te, ale s timhle fakt hluboce nesouhlasim a prijde mi to od tebe nefer vuci cloveku, kterej pro slavii udelal hodne, a to o i ted na jare, kdy nam nekolikrat zachranil krk. Opravdu, Radek si od tech pitomcu nemusi nechat lejt pivo na hlavu v poslednim zapase jeho kariery.

          Nejvic zrejme nektery fanousky stejne stve, ze rekl, ze v anglii je to lepsi, pac tady panuje nejvetsi strach ne z toho, ze se slavii stane neco spatnyho, ze spadne z ligy, ale z toho, ze se tu zavedou pravidla pro chovani na stadionech a ze tu nebude atmoska jak v polsku nebo turecku, ohnicky, kour, ze sem nebudou moct jezdit polaci na rvacky, atd.

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          Barra     před 10 lety 10.06.2014 11:09 |  
          0 0

          Pridavam se v plnem rozsahu.

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 19:01 |  
      0 0

      Řebíček neprodal, všechno vede kisel, proto pojedem na slovensko ? :D

      • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 19:03 |  
        0 0

        A na Slovensko jeden, protože je to lacinější než v Nymburce.

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          judy     před 10 lety 09.06.2014 19:08 |  
          0 0

          Myslím že je jedno kam jedem... jezdili jsme na Kanáry a bůh ví kam a stálo to za prd , není důležitý místo ale skladba kádru , to je teď dle mého o mnoho podstatnější.

          • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

            Navar (přítel SN)     před 10 lety 09.06.2014 19:15 |  
            0 0

            To je pravda, ale to Slovensko leccos naznačuje :-)

            • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

              Navyseals     před 10 lety 09.06.2014 19:22 |  
              0 0

              To mají za tu sezónu. Houby do tepla, po kopcích běhat budete :D

            • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

              spino     před 10 lety 09.06.2014 19:39 |  
              0 0

              Tak příprava se plánuje dlouho dopředu a pokud měla být další schůzka se zájemci o Slavii dnes, tak to logicky nemohli stihnout. Nebo o tom máte nějaké info?

        • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

          klimi     před 10 lety 09.06.2014 19:15 |  
          0 0

          Kádr stejně asi zůstane stejný a ty hov** si nezaslouží nic jiného než pořádně prohnat zadky. A v Tatrách se jim bude běhat hůř!

    • Re: Výsledky mládeže (7. 6. - 8. 6.)

      AlesJa     před 10 lety 10.06.2014 07:31 |  
      0 0

      letos do tepla nejede nikdo, většina do Rakous, tak proč ne Slovensko. Dokonce někdo nejede nikam.