Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 30. kolo

Katastrofálním výkonem slávisté symbolicky zakončili děsivou sezónu. Doufejme, že s většinou hráčů se už v Edenu setkávat nebudeme.

Zápas netřeba rozebírat. Řeknu jen to, že výkon hráčů byl plivnutím do tváře každému z fanoušků Slavie. Většina hráčů na trávníku nejenže není schopna zpracovat a nahrát balón, ale hlavně je líná vůbec běhat a dřít. Je neomluvitelné, že nás Baník, kterému už o nic nešlo, tak výrazně předčil v nasazení.

Kromě hráčů jsou podle mě hlavními viníky situace níže zmínění lidé. Pokud se chce Slavia vrátit mezi dobře fungující týmy, tak by se měl nad jejich dalším působením v klubu vznášet velký otazník. Někteří z nich už naštěstí v klubu nejsou nebo ho brzy opustí. Jde o bratry Řebíčkovy, kteří klub léta neúspěšně vedou. Karola Kisela a Igora Kornějeva, kteří se zesměšnili vyhozením trenéra Koubka a řečmi o nové útočné a otevřené koncepci a kteří málem Slavii poslali do druhé ligy. Alexe Pastoora, který sice umí mluvit do televize, už ale ne dobře trénovat. A Jaromíra Šeterleho, který (úmyslně?) prospal letní přestupové období a v klubu již nepůsobí.

Hráči jsou hodnoceni od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Radek Černý - 5 - Jeden z minima hráčů, kteří na hřišti nechali všechno. Slavii několikrát podržel, hlavně při situacích kdy na něj šel hráč Baníku z úhlu. Na druhou stranu u prvního gólu vyběhl možná až příliš ukvapeně. Pokud skutečně končí, tak si rozlučku pokazil i hloupým vyjádřením do médií.

Martin Dostál - 4 - Také se snažil, ale jak je dobře známo, zoufale mu chybí talent. Několik chyb udělal hlavně v první  půli, ve druhé už tolik nechyboval a na své poměry z posledních utkání zahrál docela obstojně. Což je ve výsledku podprůměrná čtyřka.

Milan Škoda - 2 - Poslední zápasy byl chválen jako stabilní článek defenzivy a lepší ze stoperů. V Baníku však patřil mezi hráče, kteří nejvíce propadli. De Azevedo i Narh si s ním dělali co se jim zachtělo. Směšně působil Škoda už na konci první půle, kdy se nechal opakovaně obejít a ještě u toho klouzal jako bruslař. Vrcholem bylo jeho bránění při první inkasované brance, které by se dalo označit slovy "laxní trabant".

Michal Smejkal - 3 - Byl sice o něco lepší než Škoda, i tak ale podal Smejkal hodně slabý výkon. Podobně jako jeho parťák byl proti agilním cizincům v dresu Ostravy neuvěřitelně neohrabaný a pomalý. Vzhledem k jeho špatným výkonům z posledních týdnů je otázka, jestli by vůbec měla mít Slavia zájem přetavit jeho hostování v přestup.

Fernando Neves - 3 - Z jeho strany byla tradičně vidět snaha, ale podobně jako zbytek obrany byl velice velice pomalý. Brzy dostal žlutou kartu, nedobře si počínal hlavně u druhého obdrženého gólu.

Robert Hrubý - 2 - Jeden z nejhorších hráčů na hřišti. Hrál bez zaujetí, bez důrazu, odevzdával míče. Už minule jsem psal, že by Hrubý v Ostravě hrát neměl a on svůj špatný výkon z domácího zápasu proti Slovácku ještě v negativním slova smyslu překonal. Mladíci a odchovanci by se měli o záchranu Slavie prát nejvíce, ale u něj a Zmrhala byl opak pravdou.

Marcel Gecov - 4 - Poslední z hráčů, který se jakž takž snažil. Začátek zápasu měl dobrý, pak uvadal. Smolnou tečí přispěl ke druhé inkasované brance.

Damien Boudjemaa - 3 - Hodně nevýrazný. Pár přihrávek rozdal dobře, na druhou stranu jich minimálně stejně zkazil. Nezaujal ani bojovností, i když Boudjemaa je spíše fotbalový typ, který těžko bude udivovat důrazem.

Jaromír Zmrhal - 3 - Další z již tradičních Zmrhalových velice slabých výkonů. Nevýrazný, ztratil hodně míčů. Může být rád, že nedostal dvojku. Doufejme, že se ho Slavii v létě podaří zpeněžit. Už jen jeho odchod by byl posilou.

Martin Juhar - 3 - Předvedl jak nešikovným hráčem je. Řeči jeho agenta o tom, že se o něj zajímala Plzeň, považuji za hloupý vtip. Ukopl se v největší šanci Slavie v zápase a střílel do háje snad ze 40 metrů.

Tomáš Necid - 2 - Asi největší zklamání z hráčů Slavie. Bil se v prsa, jak to Slavia na Bazalech zvládne a jak do toho dají hráči všechno. A on sám byl příkladem hráče, který bojoval téměř nejméně. Nedůrazný v soubojích, líný udělat krok navíc. Jeho zoufalý výkon by snad mohlo omluvit jen zranění, kvůli kterému se po zápase omluvil z reprezentace.

Jan Vošahlík - 3 - V poločase nahradil Juhara a podobně jako on nepředvedl za celý poločas vůbec nic. Další z úplně zbytečných posil.

Milan Nitrianský - 3 - Dopředu nepředvedl nic, dozadu se typicky vykašlal na bránění De Azeveda, který tak měl za stavu 0:0 dobrou příležitost. Podle mého názoru jeden z nejlaxnějších hráčů, který by měl být na odchodu mezi prvními, pokud se má Slavia zvednout.

Martin Dobrotka není hodnocen, hrál příliš krátce.

Komentáře (169)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    porschak     před 10 lety 01.06.2014 12:29 |  
    0 0

    S hodnocením souhlas, možná bych dal jen více 2. Jsem opravdu zvědavý co se bude u nás přes léto dít ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Marasks     před 10 lety 01.06.2014 12:34 |  
      0 0

      To já taky.. Ale obávám se že žádné velké zemětřesení nebude :/

  2. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    spino     před 10 lety 01.06.2014 12:37 |  
    0 0

    KÁDR PRO PŘÍŠTÍ SEZÓNU:

    Brankáři: Martin Berkovec, Matej Rakovan a Karel Hrubeš

    Krajní obránci: Keegan Ritchie, Luboš Tusjak, Jan Mikula

    Stopeři: Tomáš Souček

    Záložníci: Damien Boudjemaa, Marcel Gecov, Robert Hrubý, Joseph Mensah, Tomáš Mičola, Karel Piták, Václav Prošek

    Útočníci: Jiří Sodoma, Pavel Vyhnal

    Hráči na hostování: Martin Juhar, Jan Vošahlík, Jaromír Zmrhal, Marek Červenka + junioři.

    NUTNÉ PŘÍCHODY: (v závorkách mé přání)

    2 krajní obránci (Gebre, Vrzal)

    2 stopeři (Latka, Beneš)

    2 krajní záložníci (Pilař, Masopust)

    2 útočníci (Chramosta, Harba)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Nosorozec     před 10 lety 01.06.2014 14:03 |  
      0 0

      Pokud nepřijde nový majitel, tak z zěch posil co si přeješ je pravděpodobnej jedině Vrzal, při troše štěstí by mohl přijít Latka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Kornovo     před 10 lety 01.06.2014 14:39 |  
      0 0

      mikula se jevi velmi dobre. uvidime s cim se vrati z hostovani bazal a hurka. co se tyka tebou zminovanych posil tak hlavne bude zalezet na vedeni a kdo v nem vubec bude. ja si preju, at skonci kisel. v kazdem slusnem kvalitnim klubu by to po zisku 30 bodu udelali, uvidime jak se zachova karol. takze latka pripada jiste k uvahu, pilar, gebre jsou nerealni a z ceske ligy asi budeme taky nakupovat tezko. kdo by chtel k temer sestupujicimu a nejhorsimu tymu jara?

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Travinho     před 10 lety 01.06.2014 15:17 |  
      0 0

      Nechci ti brát iluze, ale Tusjak je průměrný i v juniorce, Ritchie je úplně mimo. Mensah nemá ani na divizi, Mičola s Vyhnalem budou celý podzim mimo hru, Piták už těžce nestíhá, Sodoma na áčko zatím nemá...K posilám se opravdu vyjadřovat nebudu (raději)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        spino     před 10 lety 01.06.2014 15:54 |  
        0 0

        Musím se smát tomu, jak 99% zdejších diskutérů propadlo iluzi, že kdo nevyčnívá v juniroce, musí být automaticky špatný v áčku. Nebo kdo je průměrný v dorostu, nemůže být posunut výš atd. Prací kvalitního sportovního manažera/trenéra je umět si vytipovat hráče a dát jim šanci. Buď jí chytí, nebo ne...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Travinho     před 10 lety 01.06.2014 15:57 |  
          0 0

          Takže chceš tvrdit, že Mensah nebo Ritchie mají týmu co dát?

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 16:50 |  
            0 0

            Podle mě ano, časem. Ritchie je tu zhruba 4 měsíce, Mensah to samé. Kdyby se týmu dařilo a nebyl tady tak extrémní tlak, tak by to bylo lepší

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              spino     před 10 lety 01.06.2014 17:19 |  
              0 0

              Pokud bude tým jako celek fungovat, tak ano.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Travinho     před 10 lety 01.06.2014 17:57 |  
              0 0

              V juniorce je snad nějaký tlak? Já jen, že i tam je Mensah mezi nejslabšími. Ritchie nemá vůbec nic čím by nám mohl být prospěšný, není rychlý, ani dobrý hlavičkář, ani bůhvíjaký technik, není lepší než třeba Ondra Bejbl.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Pepino44     před 10 lety 01.06.2014 20:42 |  
                0 0

                Myslím,že diskutovat se spinem o kvalitách hráčů nemá vůbe cenu. Vsadím se, že hráče z juniorky včetně Mensaha,Ritchieho a Tusjaka vůbec neviděl hrát,jenom si něco přečetl,opět píše ty svoje moudra aniž by někoho viděl hrát.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 12:39 |  
    0 0

    Zmrhala by bylo nejlepší poslat hostovat

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bongor     před 10 lety 01.06.2014 16:49 |  
      0 0

      To už aby se zítra zodpovědní pomalu rozešli po vlasti a prosili,jestli by si někdo vzal Zmrhala na převýchovu.Pochybuju o tom.Jestli se jej podaří prodat někam na západ,tak by ten obchodník,kterému se to zdaří,měl dostat Nobelovku za obchod.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Falk     před 10 lety 01.06.2014 16:59 |  
        0 0

        Souhlas,musíme za tyto hráče aby odešli na hostování ještě platit,podle mého nemají a nikdy neměli na druhou ligu,proto jsme tam kde jsme

  4. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    asanin     před 10 lety 01.06.2014 12:40 |  
    0 0

    Souhlas se vším... I když ohodnotit za včerejšek hráče bylo hodně jednoduché...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    klimi     před 10 lety 01.06.2014 13:03 |  
    0 0

    Já jsem říkal, že by se mi líbilo, kdyby hráči aspoň jezdili. Ano, Gecov byl asi jediný, kdo bojoval, přesto si myslím, že hráč s jeho netechnikou prostě není ten, kdo by měl Slavii zvednout, to co předvádí je hrůza. A ta teč nebyla vůbec smolná, to je prostě jeho levonohost...
    Juhar je k smíchu, jako celou sezónu. Nebýt však jeho gólů...
    Vošahlík vypadá, jako by měl také nos moc nahoře, nemá vůbec důvod, je to prvořadý tragéd.
    Je mi líto Hrubého, hrát v jiném týmu, byl by suverénní.

    Tenhle tým je úplně k ničemu, zachovat z něj snad jen Hrubého s DB, dobře, asi teda i Gecova. Těžko říci, co se děje s Necidem...

    To, co řekl Černý, nepotřebuje komentář.

    PS: Červenka dal dneska za Admiru dva povedené góly, sice proti slaboučkým Varům, ale zakončil to opravdu parádně a hlavně se do těch akcí dobře dostal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Prochy     před 10 lety 01.06.2014 13:13 |  
      0 0

      chlape sorry, ale Hruby mel tolik moznosti se ukazat, gol dal jen jeden gol a to slaboucke Pribrami. Jinak jeho vcerejsi vykon dobre zhodnotil Alanor. Sice beha, ale porad na jednu rychlost, je pomalej, neduraznej, co se ofenzivy tyce, tak na branu skoro nevystrili, nebere na sebe zodpovednost. Nemuzu si pomoct, ale kdyby tolik sanci, co dostal on a Zmrhal, dostali treba Cervenka, Verner, Soucek nebo Cepelak, tak by hur nezahrali.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Alanor (admin)     před 10 lety 01.06.2014 13:16 |  
        0 0

        Já bych rozhodně Hrubého neodepisoval, ani jsem to v článku nikde nepsal. Jen jsem psal, že těžce nezvládl dva poslední zápasy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        klimi     před 10 lety 01.06.2014 13:18 |  
        0 0

        Jenže co má ten záložník dělat? Podívej se na DB, to je taky pan fotbalista a co předvedl?
        Hrubý na sebe tu odpovědnost bral na začátku, snažil se, držel míč...

        S těmi juniory si nemyslím. Co by měl Verner dělat, když by neměl stejně jako Hrubý nikomu nahrát? On sice v juniorce září, to ale proto, že vždycky má komu nahrát a tým hraje prostě dobře. To samé Červenka. Neudělal by nic, když dostane 90% míčů od pasu výše. Čepelák by si svoje odehrál. Souček nevím, nějak mě nepřesvědčil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Prochy     před 10 lety 01.06.2014 13:27 |  
          0 0

          prijde mi, ze je Koubek je pripravil uplne na hovno s prominutim. Po fyzicke strance byla Slavie nejslabsim tymem ligy. Nemohli jezdit a bojovat, protoze proste nemeli silu a vydrz. Byli na dvou hernich soustredenich a smutny je, ze si ani neprihrajou balon. Od Hrubyho bych cekal, ze aspon bude jezdit, kdyz je mu 19 nebo 20, to samy od Zmrhala a dalsich mladejch. Chce to ziskat rychlostni hrace, bez nich to nejde. Bohuzel ani v juniorce moc rychlostnich hracu neni. Je potreba zapracovat na vychove mladeze, respektive na vyberu rychlostnich typu do mladeznickych muzstev. Sice mame mnoho technickych hracu, ale ve finale jsou pro dospely fotbal nepouzitelny viz Kolarik, Simecek, Kores, Hurka, Jablonsky. Nepamatuju si, kdy jsme naposledy vychovali nejakeho rychlostniho hrace...

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            spino     před 10 lety 01.06.2014 13:29 |  
            0 0

            Oskar Fotr

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Pepino44     před 10 lety 01.06.2014 20:51 |  
              0 0

              Spino,jdi už do háje s propagováním Oskara Fotra,už si uvědom,psali jsme Ti to už několikrát,že Oskar je teprve dorostenec. Bude si muset nejdříve zahrát za juniorku. To neříkám,že je to špatný fotbalista,ale za chvíli by si nám mohl nabízet nějaké žáky.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                spino     před 10 lety 01.06.2014 21:52 |  
                0 0

                Bobo Vender

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Tomski     před 10 lety 01.06.2014 13:30 |  
            0 0

            ta herní soustředění zní vždycky hezky, ale já jsem proto ať jezdí někam běhat...klidně do Kunratic...

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            klimi     před 10 lety 01.06.2014 13:33 |  
            0 0

            Bazal je na tom rychlostně hodně dobře, Mikula snad také, na ně se hodně těším.
            Robert prostě není typ "jezdiče".

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Falk     před 10 lety 01.06.2014 17:08 |  
              0 0

              Bazal po druhé za sebou v základu Žižkova

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            urs (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 13:40 |  
            0 0

            tak.., na základě tohoto snad už i trochu "tabuizovaného" tématu o rychlostních typech hráčů :)
            můj pohled na rychlíky je ten, že na rychlosti samotné až tolik nezáleží, mnohem důležitější je správný výběr místa a hlavně pohyb po hřišti jako takový - teď nemyslím jednotlivce, ale spíše týmu jako "jednotlivce" :)
            přeberte si to jak chcete, nicméně pokud už tedy chcete rychlost u konkrétních hráčů, zaměřil bych se spíše na tu trenéry tolik vzpomínanou "výbušnost," což je de-fakto prvních pár kroků, nikoli však sprinterské dovednosti toho kterého hráče - o rychlosti dnešní fotbal určitě je, ale nesouvisí s rychlostí fyzickou, ale spíš mentální, mám na mysli chytrost hráčů se té "myšlenkové" rychlosti (sehranosti?) rychleji/snadněji přizpůsobit..
            ale to je na delší povídání a já už jsem po tomto skeči nadmíru unaven..

            mějte fajn sny a držte palce holkám, ať to letos konečně urvou :)

            urs

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              mats     před 10 lety 01.06.2014 19:00 |  
              0 0

              ...a pak by bylo ještě dobrý, kdyby tomu "rychlíkovi" nepřekážel v běhu balon... Jinak samozřejmě souhlasím s tou "výbušností" nebo to můžeme nazývat třeba "zrychlením"... První tři, čtyři kroky dělají hodně. A k tomu cosi jako "čtení hry" a sehranost s týmem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            vavicek     před 10 lety 01.06.2014 14:37 |  
            0 0

            Pokud se nepletu, tak Hrubý opakovaně běhal nejvíc v týmu. Takže to co píšeš prostě není pravda. Pomalý taky rozhodně není.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 14:55 |  
            0 0

            Rychlostního hráče máme v Proškovi, toho ale Pastoor přehlížel. Další rychlostní typy opravdu moc nemáme, možná Sodoma a Mičola? Juhar je rychlý, ale k čemu to je, když je pomalý s míčem... Vošahlík je úplně mimo. Nitrianský když chce, tak ho obrana těžko chytá, ale zase je to lempl.
            V juniorce žádný, vyloženě rychlostní typ, co by měl na áčko, není. Je tam docela šikovnej Peterka, Zámečník je zase bojovník.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            bongor     před 10 lety 01.06.2014 16:52 |  
            0 0

            Přece Vencu Proška.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Tomski     před 10 lety 01.06.2014 13:29 |  
          0 0

          snad poprvé se v něčem shodneme a to v tom, že si ti hráči nemají komu nahrát, ale to není v tom jestli hraje Vošahlík nebo Červenka, ale v systému hry, který tady prostě roky není...

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            klimi     před 10 lety 01.06.2014 13:35 |  
            0 0

            Tak to si zase nemyslím. Nabídnout se spoluhráči a říci si o nahrávku snad nikdo nikomu nezakázal, nebo snad jo?

            Co nechápu, je naše rozehrávka ze středového kruhu (tím myslím situaci po gólu/začátku zápasu/poločasu). Vždycky to hned nakopneme. Už jsme z toho někdy něco udělali? (řečnická otázka)

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Fallen (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 15:33 |  
              0 0

              Hehe, to jsem chtěl taky kritizovat, lae oproti tomu ostatnímu to je prkotina.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Slawek     před 10 lety 01.06.2014 13:48 |  
        0 0

        Přátelé vidím to poněkud jinak. Ti mladí kluci jako Hrubý, Zmrhal, ale patřili by k nim i další, kdyby je trenér postavil, např. Šimeček, Červenka, Souček a další, jsou velmi dobří fotbalisti. Se svými týmy jsou na čele mládežnických soutěží, ale mají-li své umění předvést v lize nejde to. Jednak s nimi trenéři většinou nemají trpělivost, jednak je začnou posílat na pozice jiné než jaké hrají a v jakých vynikají. Odejdou-li do jiného klubu, nestačíme se divit, jak hrají dobře a nadáváme, jak je možné, že jsme je tak lehkomyslně nechali odejít. A z těch hráčů by se dnes dala sestavit kvalitní jedenáctka. Ovšem jestli by hráli u nás, to fakt nevím. A chtít od devatenácti či dvacetiletých kluků, aby vedli k záchraně tým nacházející se v hluboké krizi.....

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Tomski     před 10 lety 01.06.2014 13:50 |  
          0 0

          chtít to od nich nikdo nemůže...příkladem je Olomouc...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    edenian     před 10 lety 01.06.2014 13:15 |  
    0 0

    Tentokrat bych hrace vubec nehodnotil. Jsou uplne mimo / systemove ne vlastni vinou /. Za me, treba se najde nekdo kdo to vidi podobne: Dekuji hracum, ze v teto silene situaci, kdy jsou naprosto ochromeni temi, kterym se da fakto zodpovidaji vubec meli odvahu vyjit na hriste a postavit se Baniku. Pri utkani jsem si uvedomil veskerou zbytecnost nejake kritiky a vznaseni naroku na hrace Slavie v poslednich rekneme dvou mesicich. Ja proste / i kdyz mam o fotbalove kvalite soucasneho kadru velmi spatne mineni / jsem presvedcen, ze duvody a vina je uplne jinde, vsichni vime kde. Pri utkani jsem s nimi velmi soucitil. Vic nemam k tomu co rici. Co muze vubec byt dal s klubem, neodvazuji si ani predstavovat. Hezke leto pratele. Pepi, Ora Pro Nobis.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      steev (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 14:12 |  
      0 0

      Je jasný že příčina je někde jinde,ale hráči jako by ani hrát vůbec nechtěli.Je je prostě nelituju.Jak jsem před zápasem věřil že to zvládnou tak mě vyvedli důrazně z omylu.Měli by se stydět,omluvit se a odejít.
      Jinak na tom novém majiteli a pozitivech do budoucna si trvám :)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Tomski     před 10 lety 01.06.2014 13:53 |  
    0 0

    s hodnocením vcelku souhlasím...normálně se ještě podívám na záznam, ale na to nemám sílu...kdyby nešlo o tak důležitý zápas, tak bych řekl naše klasika posledních tří let venku...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    petrjir     před 10 lety 01.06.2014 13:54 |  
    0 0

    Necid končí, ale někdy před měsícem jsem četl, že ho chce CSKA poslat obratem někam na hostování, že s ním nepočítají. Tak se třeba u nás zase objeví.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Tomski     před 10 lety 01.06.2014 13:58 |  
      0 0

      jedině s tím, že tady bude mít konkurenci...jinak by mu to ublížilo ještě víc...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    th     před 10 lety 01.06.2014 14:41 |  
    0 0

    K našim stoperům, kteří byli k smíchu, ten rozmočený trávník byla náhoda nebo chladný kalkul? Obzvlášť kolohnátovi Škodovi to vůbec nepomohlo proti malým a rychlým cizincům v dresu Baníku.

    U Vošahlíka bych zmínil, že měl IIRC alespoň jednu dobře mířenou střelu z otočky, Juhar ani to ne. Ne že by to bylo dost velký rozdíl, aby Vošahlík dostal 4.

    Hanba.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      spino     před 10 lety 01.06.2014 14:59 |  
      0 0

      Nejlepší bylo, jak se Šmíca Juharovi vysmál za tu bezmyšlenkovou střelu z půlky. :D

  10. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Sartorius     před 10 lety 01.06.2014 15:13 |  
    0 0

    Nechci se zastávat hráčů, ale ten totální rozklad se na nich prostě projevit musí.
    K čemu je záchrana? Je to jenom prodloužení agónie, ve které se Slavia už delší dobu zmítá. A jsem přesvědčený o tom, že pokud zůstane na svém místě Karol Kisel, dotáhne svou práci do konce příští rok. Podle mých informací Pastoor přišel jen pro to, aby se před plánovaným příchodem do Aalkmaru trochu zviditelnil a nějakou kačku mu to taky hodilo. Část z nich pak odevzdal Kiselovi a Kornějevovi... Ritchie taky není žádný africký Roberto Carlos, ale tahle dvojka z něj měla kšeft...
    Slavia je ve stavu, kdy do ní žádný normální investor vstoupit nemůže. Je atraktivní pouze pro lumpy typu Sisáků, Řebíčků, Franců, Rosenů a teď Kiselů nebo Kornějevů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      steev (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 15:34 |  
      0 0

      Můžeš mi prosim tě říct od koho ty informace máš? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Sartorius     před 10 lety 01.06.2014 15:44 |  
        0 0

        Řeknu. Když Ty mi řekneš logičtější důvod čtyřměsíčního angažmá Pastoora ve Slavii...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Marasks     před 10 lety 01.06.2014 15:59 |  
          0 0

          Tohle jsou už vážně konspirační teorie.. :D

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Sartorius     před 10 lety 01.06.2014 16:09 |  
            0 0

            Proč konspirační? Bohužel je to z velmi dobře informovaného zdroje... To, že Jarolím bral bakšiš za Ivanoviče, Vasiljeviče a Besty, to je taky konspirační teorie? :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Navyseals     před 10 lety 01.06.2014 16:12 |  
              0 0

              tak teď už ti věřím, tím o Jarolímovi jsi si to pojistil

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Sartorius     před 10 lety 01.06.2014 16:17 |  
                0 0

                ufff, díky! dneska večer konečně usnu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 16:05 |  
        0 0

        Radio Jerevan :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Sartorius     před 10 lety 01.06.2014 16:21 |  
          0 0

          No nic, přátelé, škoda, že mi nevěříte, pojďme tedy společně vyhlížet Dicka Advocaata ;-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            spino     před 10 lety 01.06.2014 16:30 |  
            0 0

            Já ti věřím, ale takhle to funguje ve většině klubů. To mě nerozhodí.

            Jdu vyhlížet Advocaata. :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              bongor     před 10 lety 01.06.2014 16:58 |  
              0 0

              Už ho vidím,běží po Karlově mostě a to setsakramentsky rychle,aby ho snad nedejbože někdo nepředběh.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Markus     před 10 lety 01.06.2014 17:04 |  
                0 0

                Tak moment, proč běží Chotkovou?

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  Sartorius     před 10 lety 01.06.2014 17:09 |  
                  0 0

                  Běží na Chotkovou? Nebo na Zikovou?

                  • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                    steev (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 18:22 |  
                    0 0

                    Mě nejvíc dostalo právě to,že se Pastoor přišel do Slavie zviditelnit.
                    Prosim te neblbni a nevěř všemu co ti kdo napovídá a když už tomu věříš tak to nerozšiřuj dál,jenom se ztrapňuješ.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                      Sartorius     před 10 lety 01.06.2014 20:48 |  
                      0 0

                      Děkuji za cenné rady. Od člověka Tvých vyjadřovacích schopností si toho obvzlášť vážím. Nicméně tohle jsou informace přímo z klubu, a je mi celkem šumák, jestli jim věříš, nebo ne.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                      jarodo57     před 10 lety 01.06.2014 20:52 |  
                      0 0

                      tak škoda že tě nečetl Boss 82 ten by ti dal ty konspirační teoretiku.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                        Sartorius     před 10 lety 01.06.2014 21:15 |  
                        0 0

                        Chvíli jsem přemýšlel, proč kdo je to konspirační teoretik :-) Ze všech činností nejde udělat takhle jednoduše jejich provozovatele. To bys pak měl z vyznavače orálního sexu orálního sexistu :-)

                        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                          steev (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 21:38 |  
                          0 0

                          A jakou část stadionu ten tvuj informátor uklízí?

                          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                            Sartorius     před 10 lety 01.06.2014 21:41 |  
                            0 0

                            Toalety. Možná ho znáš, maká hned vedle

  11. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    dubas     před 10 lety 01.06.2014 18:02 |  
    0 0

    Abychom alanore jednou za Zmrhalem neškytali. Není nic jednoduššího, než odepsat dvacetiletého kluka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Citrus (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 18:08 |  
      0 0

      Přesně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      spino     před 10 lety 01.06.2014 18:08 |  
      0 0

      Kéž by stejný prostor dostal například Prošek.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Navyseals     před 10 lety 01.06.2014 18:15 |  
        0 0

        to by musel ale trošku zesílit, teď nesmí foukat ani silnější vítr, aby se udržel na nohou

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          spino     před 10 lety 01.06.2014 18:19 |  
          0 0

          Viděl jsi někdy hrát Proška?

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          AlesJa     před 10 lety 02.06.2014 09:56 |  
          0 0

          za mě lepší Prošek než Mensah,nabo napravo Juhar nebo na záloze Nitrianský

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 01.06.2014 18:27 |  
      0 0

      Třeba se z něj jednou fotbalista stane, ale příliš tomu nevěřím. Jinak Zmrhal odehrál tuto sezónu ještě hůře než minulou, takže žádné zlepšení nevidím. V základu prostě nemá co dělat. A já ho neodepisuji (zadarmo bych ho rozhodně nevyhazoval), jen bych ho rád prodal, což byl i úmysl s jeho nasazováním.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Artur (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 18:39 |  
        0 0

        Také bych nikoho neodepisoval, ale trochu sem nad ním zlomil hůl když sem byl před rokem na Žižkově na repre, nelíbil se mi proti vrstevníkům pohybově ani rychlostí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        dubas     před 10 lety 01.06.2014 19:18 |  
        0 0

        Oni se všichni zlepšovali, jen Zmrhal stagnoval. Ti kluci se mohu zlepšovat jen vedle někoho, vedle koho se ti kluci, asi tak mají zlepšovat, navíc ve Slavii, kde je tlak naprosto jiný jak třeba ve Znojmu. Všichni hrají s prominutím, totálni hovno, ale Zmrhal dostává největší čočku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        franeb     před 10 lety 01.06.2014 19:20 |  
        0 0

        Nechci předstírat, že jsem odborník. Ale. Nemůže být jeho pokles formy zaviněný takovým tím propadem formy, který u hráčů okolo dvacítky nastane relativně často??
        Pokud ano, pak by právě teď během roku mohl (a nemusel) nastat ten pravý progres.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 18:12 |  
    0 0

    Nemá smysl řešit kádr, Kisela, důvody neúspěchu, dokud tady nebude normální majitel. S amatérem Řebíčkem prostě nemáme nejmenší šanci zvednout se ze současných sraček, naopak jestli okamžitě Slavii neopustí, rozklad bude pokračovat! Ryba smrdí od hlavy a nám zbývá jen doufat, že se najde někdo aspoň trochu normální, kdo do Slavie investuje a zároveň se neobklopí naprosto neschopnými nýmandy!

  13. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    slaviator     před 10 lety 01.06.2014 18:42 |  
    0 0

    Já bych se teda Zmrhala ani Hrubého nezbavoval. Pokud kolem nich budou lepší hráči, tak jenom herně porostou... Ale hra musí stát na někom jiným než na nich dvou a nesmíme být v takových sračkách v jakých jsme...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Artur (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 18:46 |  
      0 0

      Hrubý je naše budoucí hvězda tam to snad ani nepřipadá v úvahu ne? :o)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        slaviator     před 10 lety 01.06.2014 18:59 |  
        0 0

        no... u nás je možný všechno... ;-)

  14. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    slaviator     před 10 lety 01.06.2014 18:54 |  
    0 0

    Jinak k diskuzi vejš o rychlostních hráčích - podle mě je irelavantní zda ten či onen hráč uběhne 100 metrů za 13 sekund (to prý běhával Pepi Bican, někde u toho limitu byl během angažmá ve Slavii i Vlček nebo Švento) nebo za 17...

    Hele, on Juhar taky není žádnej pomalík, běhá rychle, ale co z toho, když a) mu při běhu překáží míč b) když už mu míč nepřekáží při běhu, tak ho prostě nakopne na(d) bránu?

    Takže důležitá sice rychlost je (ale ještě důležitější je akcelerace, protože nejdůležitější je aby se hráč vůbec odpoutal od soupeře; aby při přebrání míče rychle vyrazil dopředu), ale také technika a práce s míčem...

    Někdo kdysi řekl, že "ještě se nenarodil fotbalista, který by byl rychlejší než přesná přihrávka" - a je to pravda dodnes...

    Jinak herní soustředění je samozřejmě důležité, žádné běhání v Kunraticích by nebylo samospasitelné... Naopak, velkokluby jdou jinou cestou - hráči Juventusu běhají v tréninkovém areálu 20, 30, 40 a 50 metrové sprinty - s míčem a bez míče, samozřejmě v plné rychlosti.

    Dalo by se to převést ihned do Slavie a okořenit tím, že třeba tři nejhorší (ve sprintu bez míče, ve sprintu s míčem a následném přesném centru před bránu a při slalomu s míčem) by platili do společné kasy...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      spino     před 10 lety 01.06.2014 19:03 |  
      0 0

      Rychlostní hráče máme:

      Václav Prošek - jeden z nejrychlejších hráčů ligy, navíc si rozumí s balónem, neodskakuje mu. Kdyby dostával příležitost na pravé straně, tak je někde jinde.

      Oskar Fotr - rychlostní útočník s dobrým výběrem místa, který se pohybuje na hranici offsidu. Ano, podobný jako Standa Vlček, jen rychlejší.

      Luboš Tusjak - u něj je problém, že má aktuálně trošku horší kondici, ale pokud by přes léto makal, tak věřím, že bude zase prohánět soupeřovu obranu jako za Rady.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Travinho     před 10 lety 01.06.2014 19:10 |  
        0 0

        Nechci ti brát iluze, ale Fotra jsem viděl na ČFL za Admiru a rychlostně zase o tolik nepřevyšoval soupeře ani v této soutěži, je rozdíl vynikat v mladším dorostu a mezi dospělýma.
        U Proška souhlasím, ten potřebuje hrát a hrát. Luboš má podle mě možná i nadváhu, dřív býval určitě rychlejší, nyní mi přijde rychlostně asi jako Neves.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          spino     před 10 lety 01.06.2014 19:15 |  
          0 0

          Nadváhu skutečně má. Vrátil se do Slavie v celkem hrozném stavu, tak doufám, že už to vyběhal. I když ve Slavii má problém s kondičkou snad každý, že začínám uvažovat, jestli ta chyba není někde jinde.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Travinho     před 10 lety 01.06.2014 20:28 |  
            0 0

            Kondičně je tým připraven otřesně, to nemůže být v hráčích.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Travinho     před 10 lety 01.06.2014 19:05 |  
      0 0

      Máte trochu zkreslené představy o rychlosti. Bican běhával stovku za 10,8. Pod 13 ji má podle mě každý ligový fotbalista, možná by se našlo několik vyjímek, ale drtivá většina umí stovku i pod 12. Švento s Vlčkem by ji podle mě zvládli okolo 11, Hloušek ještě rychleji a myslím si, že Venca Prošek taky. Ke zbytku příspěvku - Necid, Smejkal a Dostál by se asi nedoplatili...Jak, ale píšete důležitý je i pohyb bez míče a hra na hráče, který je v pohybu bez míče. U nás není nikdo schopný dát přesný pas na 40 metrů a takový Venca Prošek má pohyb bez balonu dost špatný, bohužel...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Navyseals     před 10 lety 01.06.2014 19:16 |  
        0 0

        Ty si myslíš, že Švento je pomalejší než Prošek s Hlouškem jo? Šventa by nedohnal ani Štěpán, hochu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Travinho     před 10 lety 01.06.2014 20:30 |  
          0 0

          Než Venca nevím, ale než Hloušek stoprocentně, má sice rychlejší první kroky, což je ve fotbale asi důležitější, ale Adam by ho na sto metrů dal podle mě skoro na 100 procent.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        slaviator     před 10 lety 01.06.2014 19:20 |  
        0 0

        Jestli běhal Bican ve 30.letech stovku za 10,8 s, tak by byl minimálně českým (a tehdy snad i světovým) rekordmanem...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          slaviator     před 10 lety 01.06.2014 19:27 |  
          0 0

          Tak beru zpět, 1912 běžel Donalda Lippincotta stovku za 10.6 s, ale až 1936 padlo 10,2 (Jesse Owens) a až o dalších dvacet let později 10,1 s (Willie Williams ). Takže 10,8 někdy na konci 30.let by skutečně byl nejspíše český a možná evropský rekord (světový rekord vždy až na jednu kanadskou výjimku vytvářeli až do roku 1960 Američané..)

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Khadgar     před 10 lety 01.06.2014 19:40 |  
            0 0

            "Když zaběhl v teniskách stovku pod jedenáct vteřin, atleti chtěli, aby běhal za Rakousko na olympiádě. Neuspěli, fotbal pro něj byl vším. Při tréninkových závodech se sprintery měl v půlce stometrové trati velký náskok, protože po startu všem utekl, až v cíli ho soupeři těsně poráželi."

            http://www.reflex.cz/clanek/historie/52697/josef-bican.html

            Já vím, je to Reflex, ale v tomto případě to budu brát jako relevantní zdroj :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        slaviator     před 10 lety 01.06.2014 19:30 |  
        0 0

        Jinak teda podle mě většina ligových fotbalistů běhá stovku okolo těch 17 vteřin a když ji někdo běhá za 11-13, tak je to rychlík (Švento, Vlček, Petržela, Juhar, Prošek), důležitější ale než zda běží někdo bez míče stovku za 12 nebo 15 vteřin je podle mě to, jak rychle dokáže běžet s míčem u nohy a následně přesně odcentrovat.... A taky to, jaký má zrychlení prvních pět osm metrů po převzetí míče...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Kornovo     před 10 lety 01.06.2014 19:45 |  
          0 0

          taky si myslim, ze 100 pod 12 nema jen tak nekdo. juhar? mozna pod 13

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            klimi     před 10 lety 01.06.2014 19:50 |  
            0 0

            Juhar je hlavně pomalejší než Prošek.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Travinho     před 10 lety 01.06.2014 20:46 |  
              0 0

              Na to bych úplně nevsázel, na dráze by jej podle mě Juhar dal, ale je to silový typ běžce, kterým trvá déle se rozběhnout, což je při fotbale spíš nevýhoda, první kroky má jasně rychlejší Vašek.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Fallen (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 23:29 |  
                0 0

                Problém je, že když se Vašek dostane svojí výbušností pred protihráče, tak do něj pak stačí jen malinko strčit a on letí jako papír. Až bude nasvalenej jako Juhar, aby taky mohl zahrát míč v souboji, ve k terém se k němu dostane první, tak to bude o něčem jiném, protože bude se svaly taky těžší => tudíž pomalejší, než je teď. Nabrat svalovou hmotu potřebují ale asi všichni naši ex-junioři, zejméa Hrubý a možná i Zmrhal

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  Travinho     před 10 lety 02.06.2014 09:08 |  
                  0 0

                  Tak pokud je muskulatura nabrána ve správných místech, tak by vás zpomalovat neměla. U Vaška je potíž i v tom, že se do těchto soubojů mnohdy bojí chodit a že jeho náběhy bez míče jsou natolik špatné, že se potom nevyhne ani těm soubojům. Jinak Robert mi na tom přijde silově asi líp než Jarda, ale kdo ví.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          lassiter     před 10 lety 01.06.2014 19:47 |  
          0 0

          za 17 možná pozadu :-), Horváth asi normálně

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          vavicek     před 10 lety 01.06.2014 19:49 |  
          0 0

          To myslíš na trávě v kopačkách s kolíkama? Na dráze musí běhat všichni pod 12 s.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            slaviator     před 10 lety 01.06.2014 21:48 |  
            0 0

            Samozřejmě že to myslím na trávě, v kopačkách, s kolíkama... A o tom myslím tu byla celou dobu řeč, ne? Aspon jsem to tak teda myslel, vzhledem k tomu že jsem psal i o běhu s míčem u nohy... Přece si ten fotbalista neodskočí na běžeckou dráhu...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Travinho     před 10 lety 01.06.2014 20:36 |  
          0 0

          Bože, když nemáte přehled, tak o tom nepište. Pokud nedáte stovku pod 14, tak vás nevezmou ani na VŠ obor tělocvik a drtivá většina lidí to zvládne. Já ji mám okolo 16,5 a to jsem fakt hodně pomalý, nedovedu si představit tak rychlého ligového hráče. 13 sekund je na ligového hráče už hodně špatné, znám kluka co ji měl okolo 12 a nebyl schopen předběhnout Bolfa v 38 letech....

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            slaviator     před 10 lety 01.06.2014 22:00 |  
            0 0

            Jak jsem odepisoval Petermanovi už, tak ty časy se musí brát částečně jako nadsázka (byť asi trochu přehnaná) a jako hyperbola, ale na druhé straně je také velký rozdíl běžet v kopačkách na trávě (nehledě na to v nějaké 30. nebo 70. minutě) a na pevné dráze jeden jedinej sprint (případně dva, tři...).

            Ale hlavní smysl nebyl přece jestli to uběhnou za 11, 12, 13, 14, 15 nebo 16 vteřin - ale smyslem je, že:
            a) je k ničemu pokud někdo rychle běhá, když mu u toho překáží míč (dejme tomu ten Prošek - prosím, nebrat doslova, ale jen jako příklad; klidně by to mohl být Vošahlík nebo někdo jinej)
            b) pokud někdo rychle běhá, když potom špatne odcentruje (typickej Juhar, typově Dostál - nezdá se mi pomalej)
            c) pokud někdo rychle běhá, když se rozjíždí jako lokomotiva a nikomu prostě neodběhne na těch prvních metrech...
            d) může běhat seberychleji, ale z tribuny to tak nevypadá - paradoxně Zmrhal patří mezi nejrychlejší hráče Slavie, ale má právě onen pomalej start...

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Travinho     před 10 lety 02.06.2014 09:06 |  
              0 0

              d) U Jardy mi nevadí jen pomalý start, ale i to, že mu trvá půl dne než se otočí a vůbec se rozběhne...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          biggris (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 22:27 |  
          0 0

          Ale prdlajs, na stredni jsem behal stovku tesne po 14 a to sem nebyl kdovijakej rychlik

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          sasky     před 10 lety 02.06.2014 07:11 |  
          0 0

          Sry, ale za 13 jsem běhal stovku já (170 cm) v 18 letech a to nejsem žádný velký rychlík. Za 17 vteřin bych si na ní věřil i teď. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        vavicek     před 10 lety 01.06.2014 19:47 |  
        0 0

        Walcott běžel ve 14ti za 11,4 s. Běžet pod 12 s není skutečně žádné umění. To jsem běhal i v patnácti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Travinho     před 10 lety 01.06.2014 20:40 |  
          0 0

          Takový Kalas ji v 16 běhal za 11 a na hřišti jsou mnohdy i rychlejší...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          slaviator     před 10 lety 01.06.2014 21:47 |  
          0 0

          Já ani nevím, za kolik to uběhnu já - my běhali superkrátkou 50 nebo 60 m, delší dráhu jsme neměli... A pak jsme běhali "půlku", tzn 800 metrů... A pak jsme běhali 3000 m. 100 m jsem na čas neběžel nikdy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        slaviator     před 10 lety 01.06.2014 21:52 |  
        0 0

        Berte to s trochou nadsázky a jako částečnou hyperbolu. Jinak ono je rozdíl běžet na trávě v kopačkách (což využijou fotbalisti) a na pevné dráze. Ale hlavní smysl nebyl přece jestli to uběhnou za 11, 12, 13, 14, 15 nebo 16 vteřin - ale smyslem je, že a) je k ničemu pokud někdo rychle běhá, když mu u toho překáží míč (Prošek) b) pokud někdo rychle běhá, když potom špatne odcentruje (Juhar, typově Dostál) c) pokud někdo rychle běhá, když se rozjíždí jako lokomotiva a nikomu prostě neodběhne na těch prvních metrech...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Peterman (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 22:05 |  
          0 0

          To je mi jasné a s tím i souhlasím. Jen mi to přišlo takové vtipné ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Travinho     před 10 lety 02.06.2014 09:04 |  
          0 0

          roškovi určitě nepřekáží míč, spíš jeho pohyb bez míče je z 90 procent neúčelný a chybí mu důraz.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 19:20 |  
    0 0

    Teď koukam na tu tabulku a my máme nejvíc proher ze všech mužstev - 16 z 30 zápasů, to je něco otřesnýho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Artur (přítel SN)     před 10 lety 01.06.2014 19:42 |  
      0 0

      A to si ještě vem, že sparťani si zařvali 78x gól a mi jen 24x :D

  16. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    honza1947     před 10 lety 01.06.2014 19:33 |  
    0 0

    Jediné z čím bych s Tebou nesouhlasil je, že Pastoor neumí trénovat. Když přišel, vstoupil do rozjetého vlaku, hráče znal jen z videa, neznal poměry v české lize, atd., atd. Pro něho to ale byla výzva. Navíc si myslím, že hráči nebyli schopni (nebo ochotni?) plnit jeho pokyny, samozřejmě až na výjimky, hlavně nebyli ochotni jezdit po zadku. Kdyby to bylo tak jak Ty tvrdíš, určitě by si ho nebral Van Basten za svého asistenta.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bongor     před 10 lety 01.06.2014 19:42 |  
      0 0

      Asi to bude kvalitní trenér,když si ho vybral van Basten.Ale ta jeho
      slávistická nabáze ,to byla nevysvětlitelná píčovina.Uškodilo to jemu,asi i mužstvu.ale stejně mě bude zajímat,až se dozvíme všechno,co se dělo kolem mužstva.Že ti kluci umí hrát fotbal minimálně na ligovém průměru,o tom jsem přesvědčen.Až tedy na výjímky jako nešťastník Dostál.Proč teda ten nezájem,ty výkyvy formy.Jen stačí,mrknout se třeba na Štěpána.Najednou mu to běhá
      stejně jako předtím v Hradci.Proč ve Slavii ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Markus     před 10 lety 01.06.2014 20:06 |  
        0 0

        Pastoor nejspíše sedl na lep, když mu vedení povídalo o dobrém kádru, který je jen trošku psychicky dole. Mockrát jsem se ptal, kdo z místních trenérů by ještě byl ochoten Slavii trénovat, no a teď je tady ta otázka zase. Pokud tedy nepřijde ze dne na den prohlášení o změně majitele následované organizačním tsunami, což považuji bohužel za nepravděpodobné. Co by to bylo za utrpení, kdyby nemělo pokračování.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        dubas     před 10 lety 01.06.2014 20:54 |  
        0 0

        bongore, problém je, že je podstatný rozdíl, hrát za Hradec a za Slavii.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 01.06.2014 20:07 |  
      0 0

      Minimálně měl být natolik soudný, aby do toho nešel, když už o zdejším fotbale a situaci nevěděl nic. A co se týče výsledků a hry, tak to bylo podle mě to nejhorší ve Slavii za několik desítek let (i když podstatné jsou v tomto směru jsou jen poslední roky).

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        petrjir     před 10 lety 01.06.2014 20:23 |  
        0 0

        Tak nemůžu si pomoct, ale k tomuhle zmaru Pastoor přispěl samozřejmě, ale stejně tak, jako každý jiný člen Slavie. Vše začalo "posilami" v podobě Štěpána a Černého (který svůj díl práce nakonec odvedl), pokračovalo to Petroušovým rozkladem kádru, který nedokázal ani Koubek dát do kupy tak, aby se na Slavii dalo dívat a vyvrcholení samozřejmě známe. Do toho šachy s trenérama v mládeži, kdy opět bylo vyvrcholením návrat Petrouše k mládeži. Kisel podle mě dělal tak, jak pískali Rusové, ale na jména posil v zimě si nemůžeme stěžovat. Piták, Boudjemaa, Necid.. Jak to řekl Černý. Tento kádr by jinde hrál úplně jinak, ale teď je otázka, kdo za to může? Podle mě je prostředí Slavie natolik prohnilý, že každý malý problém se vrací jako bumerang. Vždyť i Kornějev, jméno v Evropě známé a uznávané, dále Dop (ač oficiálně nic na starost nemá), to nejsou postavy, které by měly automaticky znamenat posun k horšímu, spíše naopak. Takže říct, že za tohle může jen a pouze Pastoor je blbost. Otázka ale je, zda bude už tuto sezonu změna na pozici majitele, potažmo vedení a zda bude čas a peníze na hledání odpovídajícího trenéra a týmu, který by mohl už konečně nedělat jménu Slavie ostudu. Bojím se, že se to bude tak nějak patlat rychle za pochodu (že zatím není jasný směr, kterým se bude Slavie dále ubírat - můj názor) a na všechno bude málo času, posily na poslední chvíli a bude to nakonec opět další promarněná sezóna. Otázka je, zda může být ještě hůře.
        Jen ale doufám, že z hráčského kádru toho moc nezbyde.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Alanor (admin)     před 10 lety 01.06.2014 20:26 |  
          0 0

          Já jsem někdy říkal, že za to může jen Pastoor. Těch jmen je snad v článku více a to jsem ještě dodal, že kromě hráčů, na kterých je samozřejmě velká část viny.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Alanor (admin)     před 10 lety 01.06.2014 20:27 |  
            0 0

            U té první věty měl být samozřejmě otazník. :) Nikdy jsem netvrdil, že je Pastoor jediným či hlavním viníkem.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              petrjir     před 10 lety 01.06.2014 20:34 |  
              0 0

              Já jsem to pochopil tak, že píšeš, že výsledky a hra byly ty nejhorší za něj.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Alanor (admin)     před 10 lety 01.06.2014 20:38 |  
                0 0

                Ano, že Slavia na to nikdy za poslední dobu nebyla hůř, než když trénoval Pastoor. Ale větší vinu samozřejmě nesou ti, co ho tam dosadili.

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  petrjir     před 10 lety 01.06.2014 20:44 |  
                  0 0

                  Výsledkově a herně asi ne, ale právě za to můžou ti, co jsem psal výše, takže i předchozí trenéři (a samozřejmě vedení a hráči). Za Koubka a Petrouše byly výsledky plus minus stejně a hra taktéž.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                    Alanor (admin)     před 10 lety 02.06.2014 14:58 |  
                    0 0

                    Není to pravda. Za Koubka i Petrouše byly výsledky o něco lepší a oba měli slabší tým než Pastoor.

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  leoneig     před 10 lety 01.06.2014 22:42 |  
                  0 0

                  Pastoor měl když už,tak přijít na konci podzimní sezony,aby si hráče mohl otestovat a zároveň vytipovat své posily.Já mu nic nevyčítám naopak spíše obdivuju tu odvahu jít do úplně neznámého prostředí na tak krátkou dobu. Provedení á la Karolko a Igor je trestuhodné a očekávám,že z něj budou vyvozeny osobní důsledky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Khadgar     před 10 lety 01.06.2014 20:39 |  
          0 0

          Já bych chtěl jenom připomenout věc, na kterou se po vyhazovu Koubka zapomíná, a to, že kdyby se Šetrle nesnažil odstřelit Petrouše, tak jsme si možná nemuseli prožít tak katastrofální jaro a vlastně celou sezónu. Jasně, Petrouš neměl tak skvělý výsledky, ale taky nedostal žádný posily. Že nebyly peníze? A proč pak přišli Lička s Nevesem? Ti mají určitě velmi nadstandardní mzdy, za něž mohli přijít hráči i předtím.
          Takže se to nezačalo sypat po příchodu Pastoora, ale už na samém začátku ligy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            PetCC     před 10 lety 01.06.2014 21:04 |  
            0 0

            Sypat se to začalo hned v prvním zápase, když Čontofalský pustil ránu do středu branky z 20 metrů. A pak jsme už jen dotahovali remízu v zápase, kde se Ostrava jinak nedostal před naší branku.
            Ono totiž těžko hrát s mladými hráči, když svými zásadními chybami všechno pokazí ti nejzkušenější.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              PetCC     před 10 lety 01.06.2014 21:09 |  
              0 0

              Jo, jenom jedna srandovní věc, jak se změnil většinový pohled na Kisela. Pro mě byl zásadní signál, jak nezvládnul zápas s Teplicemi. V tu chvíli bylo jasný, že nedokáže krotit svojí obrovskou touhu po úspěchu. A to se muselo projevit i v jeho funkci. Netuším, jestli se z toho dokáže poučit a začne přijímat i cizí názory na věc. Je rozhodně o mnoho inteligentnější než Řepka, tak by to ale mohl zvládnout.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            rak (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 00:31 |  
            0 0

            Pokud vím, tak už několikrát v průběhu času Šeterle říkal, že když přicházel, tak za svůj hlavní úkol bral ekonomickou stránku, shánění sponzorů apod, ale postupně zjistil, že to nepůjde a bude se muset věnovat více sportovní části. Takže to, že hned nesháněl posily byla chyba, ale nemyslím, že by to dělal schválně, aby hned odstřelil Petrouše. Petrouš odstoupil nakonec sám a Šeterle přivedl Koubka. S Koubkem bychom také asi příliš nezářili, ale takovýto propad by podle mně nebyl. Mně ten závěr kromě Příbrami, kde padl hned gól, přišel snad nejhorší za cca čtyřicet let, co Slávii fandím a sleduji. Byla to naprostá tragédie. Pastoor prostě vzal na zkoušku angažmá, když nic neměl a dostal nabídku. Problém je, že v daném případě se jeho vcelku sympatické řeči o fotbale totálně rozcházely s realitou. Tedy se jeho působení nedá označit jinak než jako zcela neúspěšné. Hlavní zodpovědnost ale nese duo K+K, které podle mně vyhodilo Koubka ne kvůli hernímu projevu (teď byl ještě horší), ale kvůli tomu, že nechtěl realizovat jejich všechny občas ne úplně chytré nápady.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              th     před 10 lety 02.06.2014 06:31 |  
              0 0

              Já myslím, že v tom Šeterle nevinně nebyl. Vzpomeň, jak Petrouš před, v průběhu i těsně po soustředění pořád mluvil do novin, že ještě čeká na slíbené posily, hl. stopery, pak nic, Šeterle do novin dělal mrtvýho brouka a Petrouš byl nakonec za úplného blbce. A po čase se objevila tady ta výmluva "mužstvo stabilní, úkolem ekonomická stránka", kterou už 1/4 roku Šeterle opakuje jako kolovrátek při každé příležitosti, když někdo naznačí, že i on má alespoň minimální podíl a odpovědnost za sport. výkony z podzimu. A Koubek? Kdo měl např. připravit mužstvo po fyzické stránce? On IMHO nese velký podíl na tom, že tým nebyl schopný převádět ani náznakem to, co naivní Pastoor chtěl, takže hned vše se vrátilo k tomu, co hlásal Koubek, hra na breaky, čekání bez míče a celá 10 lidí na vlastní polovině.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Markus     před 10 lety 02.06.2014 06:53 |  
                0 0

                Něco pro připomenutí, rozhovor se Šeterlem 17.6.2013: http://sport.ihned.cz/c1-60078400-slavia-zpatky-ve-spicce-potrebujeme-minimalne-tri-roky-rekl-ctenarum-ihned-cz-jeji-reditel-seterle

                Pár věcí vypíchnu, co mě zpětně zaujalo.

                Rozhodně potvrzuji nastavení priorit, zmiňuje tam prioritu v hledání generálního reklamního partnera.

                "pan Kubík přišel společně s panem Kusým a jeho odchod z klubu byl rovněž v souvislosti s odchodem pana Kusého." ... tedy Kusý možná odešel sám, ale pak je zvláštní, že k sobě mě takhle silné vazby na další lidi a zrovna Kubíka jsme tu také nedávno probírali.

                Ohledně posil, tohle mi znělo už tehdy divně a bohužel se ukázalo, že to opravdu byl alibismus. Dobře si pamatuji, jak si i sám Petrouš posily (přes média) nijak aktivně nevydupával. "po včerejší poradě s trenérem Petroušem, sportovním ředitelem a majitelem Slavie půjde do přípravy 24 hráčů. Případná doplnění a posílení budeme řešit v průběhu přípravného období dle aktuální personální situace v týmu a hlavně dle současných finančních možností.".

                Další potvrzení předchozího, nenápadné slůvko "po skončení smluv" : "Takže o zahraniční hráče v dostupných cenových relacích, tedy po skončení smluv, se určitě budeme zajímat." nebo "Posily budou dle finančních možností." nebo "budeme se snažit, znovu opakuji v rámci současných ekonomkických možností, mužstvo doplnit". Tady nám měl tehdy zvonit alarm na plné pecky, aby nás srovnal do reality. Přitom právě v té době končil Hubáček a taky klub pustil podivným způsobem Rudu Skácela, který toho sice na jaře moc nepředl, ale nejspíše by týmu pomohl následně k lepším výsledkům.

                Vždy říkám čas ukáže a tady čas ukázal.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Petr9608     před 10 lety 02.06.2014 04:32 |  
    0 0

    Ale stejně nechápu, proč se tu tak složitě hledá hlavní viník tohoto marastu, když je jasné, kdo za to všecho může. Libor Tafat. :-P

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Petr9608     před 10 lety 02.06.2014 04:35 |  
      0 0

      A nebo to byl ďábelský plán pana Řepky. Kdyby nehodil Bestovi do xichtu ten balón, tak Sparta by asi ten titul vyhrála, my bysme ho sice v roce 2009 vyhráli, ale bez lesku obhajoby a tím pádem s větší pokorou. Nešustrovalo by se tolik a my si v klídku hověli. Každý rok poháry a 1-2x by se podařil další titul. :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        spino     před 10 lety 02.06.2014 08:19 |  
        0 0

        To jsou nesmysly...

        Nevracejme se už k minulosti. Hlavními viníky současnosti jsou Řebíček a Držmíšek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      JS (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 10:40 |  
      0 0

      To říkám vždycky! :D doufám, že se smaží v pekle..

  18. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Viking     před 10 lety 02.06.2014 07:56 |  
    0 0

    Ty vole Černý, já bych ti nejradši řekl: ty č...ku, tys přišel z tý slavný Anglie do Slavie doklepat důchod vole, na jaře jsme se klepali, vole, všichni jste byli marný, vole, jinak byl konec, nevyhráli jste ani jedinej zápas, ani s odevzdaným Slováckem a ostravskou školkou. Jo, tragédie, ostuda, blamáž, ty vole. Tak si na to vzpomeň, jak za váma je 400 lidí přes půl republiky a vy jste se na to totálně vysrali a hráli jste, jako by jste ten zápas prodali.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 08:26 |  
      0 0

      A já bych nejraději řekl tobě ještě něco horšího. Trochu úcty by to chtělo. On hrál poslední zápas kariéry a místo poděkování dostane kelímkem? To bych do novin a tv mluvil trošku ostřeji.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 08:37 |  
        0 0

        Je fakt, ze Černý byl jeden z mála, který v Ostravě vyloženě nezklamal a dřel (chvílemi jsem měl i pocit, ze tvoří naši hru:)). To jeho vyjádření mi ale stejně prislo nešťastné, daleko lépe se do médii vyjádřil Škoda. Pivem bych po něm ale v žádném případě nehodil...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Travinho     před 10 lety 02.06.2014 08:59 |  
      0 0

      Nevysrali, jen na to prostě neměli, hlava chtěla, ale nohy ne. Vy jste takový zápas nezažil? Nebo si snad myslíte, že Neves, Hrubý, Gecov, Černý nebo Necid by zápas vypustili? Tohle se prostě stává...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      klimi     před 10 lety 02.06.2014 09:12 |  
      0 0

      Upřímně už se těším, až Radek skončí. Z toho jeho stání na brankový čáře, nesbírání dlouhých nákopů a centrů+absolutně tragická hra nohou, mě bolí hlava ještě teď.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 08:33 |  
    0 0

    Pro příští sezonu se nabízí zajímavé srovnání Slavie a Bohemians. Jak vedení ve vzájemném srovnání dokáže pozvednout to které mužstvo.

    Máme stejně bodů skoro i gólů, obrany děravé, aktuálně bez trenéra, hráči spíš odcházejí (Berkovec, Necid), peníze nejsou atd..

    Toto by mě mohlo bavit, i když očekávám, že k žádnému velkému zlepšení u obou klubů nedojde.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 09:28 |  
    0 0

    nebudu hodnotit vykon, protoze to nema cenu. ten je tak na jedna, ale jen pristup.
    Cerny, Dostal, Gecov nemuzu rict ani pul slova
    Skoda, Neves, Zmrhal, Juhar, Budjemaa v pohode
    Hruby, Necid no dejme tomu
    Vosahlik, Smejkal, Nitriansky - dekuji pekne ale vas hnat bicem.

    a jak nekdo psal, telo by chtelo ale hlava... ti tri posledni jsou pro mne kandidati na sbohem

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      klimi     před 10 lety 02.06.2014 10:18 |  
      0 0

      U Zmrhala já prostě nevím. Ten hráč se na hřišti projevuje tak, jako by ho hra vůbec nezajímala, hraje na půl plynu, do ničeho nejde na plno. To je opravdu tak měkký?...(supertrenér Koubek z něj udělal levého beka).

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        AlesJa     před 10 lety 02.06.2014 10:31 |  
        0 0

        Verner Lička jednou v rubrice talenti ligy napsal, že nebýt tak laxní tak je to obrovský talent celého českého fotbalu

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          slamacek (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 11:03 |  
          0 0

          me prislo, ze se snazil. k jeho prinosu pro muzstvo to je slozite. prijde mi ze se neboji neco vymyslet, ale dle meho mu neprospiva, ze lita sestavou. kridelni hrac to dle meho neni.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            AlesJa     před 10 lety 02.06.2014 12:09 |  
            0 0

            já zrovna u něj přemýšlím, jaký je vlastně jeho post. Moderní defenzivní záložník ne, krajní záložník také ne, podhrot také ne. Asi se mi nejvíce hodí do 4-4-2 jako střední záložník

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              slamacek (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 12:43 |  
              0 0

              ja bych ho rad videl ve stredu pole, vedle gecova, ale musi se vic tlacit do koncovky a nebat se tim padem i jit do vetsiho rizika v zadu. jenze to nedela, nedelal a delat nebude, dokud nebude verit tem co jsou za nim... a tem se tedy moc verit neda :(
              dalsi vec je pak hra kridel, ktera nam zoufale chybi. Gecov hral tak jak bych si predstavoval, Zmrhal by mel byt pritom jeste vic ofenzivnejsi, ale k tomu by se musela kridla vic tlacit do presu a ne ustrasene branit...

  21. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    AlesJa     před 10 lety 02.06.2014 09:52 |  
    0 0

    Tak Karolko co bude ?? Mlčet je horší než kdyby jsi vylezl a poslal nás všechny do pr....e, že ničemu nerozumíme. Příprava je připravena,domluvena?? I když se neví kdo to bude trénovat, kdo to bude vlastnit toto by jste měli mít hotové! Hlavně aby se nejelo do Ruska na bázi, to by ty baletky těžko ustáli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Slawek     před 10 lety 02.06.2014 11:43 |  
      0 0

      Bohužel. Teď se asi teprve dozvíme, že závěr ligy byl tak hektický, že plánovat nějakou přípravu, na to nebylo ani pomyšlení. A potom; vždyť jsme ani nevěděli bude-li to na ligu první nebo druhou. A taky kdo to bude trénovat, jaké bude mít představy a tak.... a tak jsme zatím nedělali nic. Ale to doženeme nebojte se. Trenérů, kteří čekají na příležitost je habaděj. A když nebudou posily ? Tak budou hrát mladí. V Olomouci to taky tak udělali..... Prostě klid.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Tonda     před 10 lety 02.06.2014 10:20 |  
    0 0

    Kamarádi slávisti.
    Nemyslíte, že v těchto dnech je ta nejlepší příležitost udělat nějaké protesty či jiné akce namířené proti vedení Slavie. Přece mi neříkejte že to necháme jen tak a budeme čekat co dalšího nám nachystají. Pojďmě udělat seznam lidí (bez hráčů) kterým se sluší za poslední vývoj ve Slavii patřičně poděkovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Tonda     před 10 lety 02.06.2014 10:23 |  
      0 0

      jenom dodám že hodnotit juniory, mezi které stále řadím i Zmrhala, Proška, Tusjaka, Hurku, Hrubého, Bazala je úplně mimo téma dne. Všichni to jsou bezesporu kvalitní hráči, kteří potřebují hrát a hrát, ale ve fungujících týmech na hostování. rozhodně je nesmíme odepsat. V tuto chvíli pojďmě vystavit vysvědčení všem těm managerům.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Markus     před 10 lety 02.06.2014 10:44 |  
      0 0

      Nevidím takovou potřebu, osud sám trestá majitele i jeho manažery dostatečně :) Jsem moc rád, že jsme nespadli, současná Slavia tak není ztracený případ a oni musí ten balvan válet dál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      spino     před 10 lety 02.06.2014 10:36 |  
      0 0

      Ufff....

  23. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 11:10 |  
    0 0

    Tak ja si predne myslim, ze Radek ma pravo rict to, co rekl. Nezlobte se, ale zacinam bejt alergickej na to, ze tlupa fanousku si muze dovolit na stadionu cokoliv. Kdyz vas nekdo zklame v zivote, hodite mu pivo na hlavu? Prijde vam to v poradku? Neni to tak, ze na stadionu by se mel chovat clovek stejne jako kdekoli jinde v zivote?

    Vykon hracu byl hanebny, duvodu je mnoho, primarni je kolaps celyho klubu, cast viny je urcite i na hracich. Ale i ti si zaslouzi uctu, kterou ma mit clovek ke kazdymu cloveku.

    Radek si zaslouzi velkou uctu. Hral zrejme posledni zapas kariery, neprisel sem odpocivat, zadny zapas nevypustil, a ackoli mu nejdriv par zapasu trvalo, nez se do toho dostal, byl v zaveru sezony jednou ze dvou opor tymu (+Gecov). Muselo to byt pro nej skutecne frustrujici, vykon tymu + chovani fanousku. Asi od nej nekdo cekal, ze rekne, ze fanousci maji pravo mu vylejt pivo na hlavu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 11:13 |  
      0 0

      Takze hloupy mi prijde predevsim vylejt pivo na hlavu slavisticky legende, sorry hosi. Je videt, kam az moralni i vseobecny upadek slavie dospel, nikdo si nikoho nevazi, slavie cela ztraci hodnotu, i my fanousci tomu prispivame velkou merou, je mi z toho smutno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      mart01     před 10 lety 02.06.2014 11:26 |  
      0 0

      Nezlob se na mě, ale nevim kolik si toho projezdil po celé republice ty. Ono každý víkend jezdit stovky kilometrů a pak nevidět ani jednu střelu na branku mě fakt nebaví. Chápal bych to u týmů jako jsou Budějovice, Hradec, možná Blšany. Ale je třeba si uvědomit že my jsme SLAVIA!!! Do hajzlu už, vždyť ti hráči takhle za takový klub prostě nemůžou hrát! Řekl bych, že jsme na ně ještě moc mírní. Já si nedovedu představit, kdyby takhle hrál AC Milán, Inter nebo někde v Turecku, kde ty tradice taky hodně znamenají, ti fanoušci by je hnali lopatama. Za Černýho vyjádření se fakt stydim, ale stydět by se měl především on. Neumí se postavit za vlastní fanoušky, to je smutné. Ano odehrál toho v sešívaném spoustu, ale ruku na srdce, jeho výkony letos taky žádná sláva a já mu za tohle prostě děkovat nebudu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        lassiter     před 10 lety 02.06.2014 11:43 |  
        0 0

        Proč myslíš, že se za ně neumí postavit? Vždyť on i v tom rozhovoru řekl, že je chápe. Za co konkrétně z jeho vyjádření se stydíš?

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Barra     před 10 lety 02.06.2014 11:44 |  
        0 0

        A v Severni Korea by te popravili... Nezlob se, ale i porovnani s Tureckem je nesmysl. Meli bychom se probudit - a co ze 'jsme Slavie'. Proto mame pravo se chovat primitivne? Prave protozereprezentuji Slavii by fandove meli ukazat ze jsou lepsi nez zbytek. Neni to vina jen hracu, ber do toho majitele, pana Korneeva, sportovniho reditele, trenera - vsichni byli spolu na te lodi a nezvladli to.

        Uz jsem to psal po Teplicich - hazet na nekoho pivo je tak smesne, ze mi rozum zustava stat. Kdyby mi to kdysi nekdo udelal, tak bych mu par vlepil. Kdyz se Slavii darilo, tak se fanousci radi ztotoznili s uspechem hracu. Kdyz se dari spatne, tak maji pravo je ponizovat? Fandeni si predstavuji trochu jinak. Vim ze obratem tady dostanu lavinu nesouhlasu, ale za tim si stojim.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          mart01     před 10 lety 02.06.2014 11:52 |  
          0 0

          Pivo to nebylo, to za prvý. To, že za to hráči nemůžou souhlasím. Ale, já v tý Ostravě neviděl žádnou touhu tu ligu zachránit, to bylo úplně bez bojovnosti. Jak se říká, může se prohrát i několikrát za sebou, ale musí se bojovat. A když řekne Škoda, že hráči musí změnit přístup, tak by tě možná mohlo trknout, že do toho asi všechno nedali a moc dobře to vědí. To že se Černý ohání Anglií je prostě výsměch. Ono totiž v Anglii by se nastalo, že by poslední zápas takhle odflákli. Neříkám, kdyby se na hráče házeli kelímky s vodou po každé prohře, to už by bylo asi opravdu něco špatně, jak ty píšeš. Nicméně, tohle je taková menší výstraha "prober se". Já si totiž myslím, že většině hráčům je úplně jedno jestli by se sestoupilo nebo ne. Jinak od televize bych taky uměl psát jak se má kdo chovat (teď si to neber osobně, píšu všeobecně).

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          AlesJa     před 10 lety 02.06.2014 11:56 |  
          0 0

          souhlas a baví mě argument "nevidět ani střelu za zápas" a řešit to u loučení brankáře. On ten Radek má možnost těch střel vyslat. Já mu také z počátku moc nevěřil ty první jeho starty byly strašidelné, ale postupně ukázal, že získával jistotu. A prostě on si to svoje i v této historicky děsné sezoně odehrál/odchytal. Za Slavii v lize odchytal 212 utkání navíc i zápasy v pohárové Evropě, 8 let strávil v Anglii a to jen ve 2 týmech, ač né vždy jednička, platil za spolehlivého brankáře. A pak ho někdo flustrovaný z chyb jiných polije pivem ????

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            mart01     před 10 lety 02.06.2014 12:01 |  
            0 0

            Ano, střelu na branku jsme opravdu neviděli. Ano, jak jsem již napsal, odchytal toho za nás spoustu. Vy si tady všichni myslíte, že všechno se házelo na Černého, ale já jenom napsal, že si neváží fanoušků, kteří jedou přes půlku republiky a pak vidí takový výkon. Koukám, že tady nemá cenu ani něco psát, protože si to každý obrátí k obrazu svému. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Barra     před 10 lety 02.06.2014 12:08 |  
              0 0

              Ne Marte, klidne si stuj za svym, stejne jako delam ja, kdyz neberu ani slovo zpet.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                mart01     před 10 lety 02.06.2014 12:15 |  
                0 0

                Nechci, aby to vyznělo nějak špatně. Nechci, aby si zdejší "diskutéři" mysleli, že ultras Slavie jsou nějací bezmozci. Vždyť velkou většinu kotle tvoří vysokoškoláci, lidé s titulama apod. Věřím, že nejednoho slávistu letošní sezóna rozčílila do obřích rozměrů. Mně prostě jenom vadí a je to smutné, že hráčům (kteří nosí na hrudi podpis Pepiho Bicana) je jedno jak hrají a co s klubem bude.

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  AlesJa     před 10 lety 02.06.2014 12:31 |  
                  0 0

                  dobrý plně souhlasím, prostě se rozcházíme jen v tom jak to těm hráčům říct a vyjádřit :-) já tedy na výjezdy jezdím sporadicky na domácí chodím na všechny a rozčílit mě v poslední době pěkně dokázali, jen co je pravda.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              AlesJa     před 10 lety 02.06.2014 12:15 |  
              0 0

              mě tedy vadí polít pivem třeba Kisela, Kornějeva nebo i takového Řebíčka, pro mne to není jen o Černém

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 16:03 |  
        0 0

        Hele, to si vubec nemyslim. Jen si myslim, ze mam zcela odlisny nazor na to, na co maj fanousci na stadionu "pravo". Nemyslim, ze stadion je nejaky zvlastni prostor, kde se toleruje chovani nad ramec slusnosti bezny v normalnim zivote. Na vyjezdy nejezdim, tvou fustraci chapu, jet do ostravy jen kvuli tomu, ze clovek shledne tu tragedii, klobouk dolu pred temi, co kvuli tomu na vyjezdy jezdi. Mam jiny aktivity, ktery mi prijdou zabavnejsi, nemel bych na to cas a trpelivost. Na druhou stranu to nikoho neopravnuje k takovymhle hloupostem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 02.06.2014 16:23 |  
          0 0

          Nejak jsem reagoval na spatne vlakno.. prvni veta se vztahuje k tem bezmozkum:)