Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Brno - Slavia 1:2

Juniorka Slavie otočila zápas v Brně a tři kola před koncem ligy se dostala na první místo tabulky!

Brno - Slavia 1:2 (1:0)
Branky:
29. Dvořák - 68. Šimeček, 75. Liška

Slavia: Hrubeš - Čepelák, Kolařík, Kodr, Bejbl - Salašovič, Verner - Zámečník, Šimeček, Peterka (80. Jankto) - Vondráček (60. Liška)

Slavia nastoupila v Brně opět bez posil z A týmu, přesto si vítězstvím zajistila posun na první místo tabulky! Přitom v první půli to se Slavií nevypadalo dobře, Zámečník totiž neproměnil vyloženou šanci a poté jako první inkasovala Slavia od Dvořáka. Vyrovnat mohl z přímého kopu Verner, jenže trefil jen spojnici tyče a břevna. O obrat v zápase se postaral střídající Liška, když nejprve prošel hřištěm a vybídl ke skórování Šimečka. O sedm minut později pak sám vstřelil vítěznou branku po rohovém kopu, kterému předcházela další neproměněná šance Zámečníka.

Do konce Juniorské ligy zbývají Slavii už jen tři utkání - doma s Pardubicemi, v Liberci a doma s Baníkem Ostrava. Při současné bodové rovnosti s Brnem hovoří ve prospěch Slavie lepší vzájemné zápasy, sešívaní totiž Brno porazili jak doma, tak nyní venku.

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

    naplavnik     před 11 lety 22.05.2014 16:52 |  
    0 0

    Dobře chlapci, alespoň nějaká radost! Předem díky za zevrubný report.

    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

      quelhar (admin)     před 11 lety 22.05.2014 16:56 |  
      0 0

      Zevrubny report nebude, nikdo z redakce v Brne nebyl... Uvidime, co prinesou oficialky.

      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

        naplavnik     před 11 lety 22.05.2014 17:34 |  
        0 0

        OK, výsledek přeci jen potěšil sám o sobě. :-)

      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

        Pepino44     před 11 lety 22.05.2014 18:14 |  
        0 0

        Tak na oficiálkách není ještě ani výsledek.

        • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

          Pepino44     před 11 lety 22.05.2014 18:16 |  
          0 0

          Ví někdo,s kým bude ještě hrát Brno? Jinak nás už nikdo nemůže ohrozit.

          • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

            quelhar (admin)     před 11 lety 22.05.2014 18:26 |  
            0 0

            V Teplicích, doma s Příbramí a na Dukle.

            • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

              Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 08:47 |  
              0 0

              To by mne zajímalo, jak je možný, že Brno nehraje své poslední dva zápasy zároveň s námi ?

              29. května 14:00: Dukla - Brno
              2. června 13:00: Liberec – Slavia
              2. června 15:00: Brno - Příbram
              5. června 15:00: Slavia – Ostrava

              • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                slaviator     před 11 lety 23.05.2014 08:52 |  
                0 0

                tak vem si, že ve Španělsku se ve stejný čas nehrála ani poslední kola nejvyšší dospělé soutěže... kdy Real hrál dříve než Barca s Athleticem...

                • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                  Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 09:35 |  
                  0 0

                  No jo, ale Real už neměl ani teoretickou šanci na titul. To je myslím jiný případ. A u nás v GL je zase opačný extrém. To že je naplánováno, že se hrají poslední kola zároveň je OK, ale trochu operativnosti by neškodilo. Klidně by se mohly předehrávat nebo dohrávat zápasy ve kterých už mužstvům "o nic nejde". Např. Plzeň-Brno, MB-Sparta nabo Jihlava-Příbram.

                  • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                    slaviator     před 11 lety 24.05.2014 01:27 |  
                    0 0

                    Jenže to se nemohlo předem vědět... U nás v první lize je každý rok už na začátku jasný, že poslední dvě kola se odehrají ve stejný čas. Real ještě 2 kola před koncem měl reálnou šanci vyhrát titul...

                    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                      Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2014 08:47 |  
                      0 0

                      Ano, to máš pravdu, ale to je právě ta operativnost, kdy zareagují na konkrétní stav, který nastane. Např. v Serii A je to tak každý rok.

            • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

              Pepino44     před 11 lety 23.05.2014 12:49 |  
              0 0

              Díky,tak to by šlo dát.

  2. Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

    Alanor (admin)     před 11 lety 22.05.2014 18:08 |  
    0 0

    Paráda! Domácí zápas s Pardubicemi by měl být formalitou, pak nás ale čekají dva nároční soupeři. Věřím však, že si titul nenecháme proklouznout mezi prsty jako loni.

  3. Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

    John01     před 11 lety 22.05.2014 18:34 |  
    0 0

    Na fotbal bylo dneska celkem vedro a podle toho hra i vypadala - boj o střed hřiště, bez šancí. Na hrotu bojoval osamocený Vondráček a za celý poločas si pořádně nekopl (i když to bylo způsoben hodně tím, že hrál pořád zády k bráně a neměl doplnění ze zálohy). Několik náběhů křídel bylo dobrých, ale finální přihrávky špatné nebo žádné. Domácí po několika pěkných narážečkách dali gól, Verner na druhé straně málem přelomil břevno z přímáku. Do poločasu nás ještě párkrát podržel Hrubeš.

    Druhá půle už byla lepší, Brno nehrálo tak aktivně a nám pomohlo střídání Vondráčka. Liška totiž zápas rozhodl. První gól připravil, když na půlce oklamal obránce, zasprintoval do vápna a předložil míč Šimečkovi. Druhý gól byl po krásně trefeném voleji. Brno se už v závěru na nic moc nezmohlo, naopak my jsme mohli přidat pojistku, ale Jankto ve dvou šancích neuspěl, především ta druhá byla vyložená.

    Celkově zápas žádná velká sláva, ale důležitý jsou body a na zbytek se vys*r že jo ... v útoku spousta nepřesností na obou stranách. Hráč zápasu určitě Liška, i když ta komedie na hlavě ala šlapka je šílená ... :-D Dost se mi líbil i Bejbl, odehrál si svoje a v 1. poločase tam měl dva pěkné průniky po lajně. A potěšil i Jankto, těch deset minut odehrál skvěle, škoda, že se neodměnil gólem. :-)

    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

      quelhar (admin)     před 11 lety 22.05.2014 18:48 |  
      0 0

      Diky za report! :o)

  4. Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

    PetCC     před 11 lety 22.05.2014 20:04 |  
    0 0

    Tak dneska jsem online propásnul, ale výsledek velice potěšil.

  5. Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

    subHuman     před 11 lety 22.05.2014 21:36 |  
    0 0

    Vyborne. Jeste vyhrat v pondeli, urcite se pujdu podivat. V techto kategoriich sice neberu vysledky jako to nejdulezitejsi, nicmene stejne vas vsechny vyzyvam:
    Pojdte v sobotu od 11:00 podporit U19 na Xaverove, vyhra znamena titul!
    Ja a nekteri redaktori ( :-D ) SN budeme pritomni, na twitteru online report...

    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

      spino     před 11 lety 22.05.2014 22:53 |  
      0 0

      A pokud by se vám nechtělo na fotbal, přijďte týž den v 10 hodin do Edenu na in-line hokej proti Pardubicím!

    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

      tolsimir     před 11 lety 23.05.2014 09:52 |  
      0 0

      Skoda, ze se nehraje v Edenu, Xaverov je pro me MHD daleko.. ale uvidime, kdyztak si vas tam najdu :)

      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

        repan     před 11 lety 23.05.2014 10:36 |  
        0 0

        pojedu tam autem z Malešic, kdyby jste někdo chtěl vzít :)

  6. Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

    jira123     před 11 lety 23.05.2014 12:01 |  
    0 0

    Gratulace , snad to kluci ukopou !!
    Te´d jiný soudek , podalo se odvolání nebo jak to je ??

    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 12:33 |  
      0 0

      Prý dosud ne...:(

      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

        golux     před 11 lety 23.05.2014 12:48 |  
        0 0

        No kamaráde, jestli ho nepodali, tak už nemusíme v neděli hrát, neboť jdeme automaticky do III. ligy. Odvolání se mělo podat do 22. 5. ...

        • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

          slamacek (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 12:53 |  
          0 0

          a to by bylo zajimave reseni situace

      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

        jira123     před 11 lety 23.05.2014 13:51 |  
        0 0

        zdroj ???Nějak se mi to nezdá

        • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

          AlesJa     před 11 lety 23.05.2014 13:58 |  
          0 0

          já slyšel, že jako každý rok před tím, odvolání podali a nyní mají ještě nějaký čas na doplnění

          • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

            jira123     před 11 lety 23.05.2014 14:41 |  
            0 0

            To si také myslím

        • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 15:17 |  
          0 0

          Twitter Jirky Vrby, zkopíruji, co tam napsal: sorry, nestihlo se to. Všichni jsme byli na FACR kvuli "ču..vání" fans na předsedu, btw. včera u DK za 50k.

          • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

            RaDDa521     před 11 lety 23.05.2014 15:53 |  
            0 0

            a jeho nový tweet: vše samozřejmě zpracováno a řádně odesláno #dontworrybehappy

          • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

            th     před 11 lety 23.05.2014 18:37 |  
            0 0

            Těžce mateš lidi. Je to reakce na quelharův tweet: "Do včerejška byla lhůta k odvolání proti neudělení licence. Ani dnes ale nevíme, proč SKS licenci nedostala a co udělala pro nápravu."

            To "sorry, nestihlo se to. Všichni jsme byli na FACR kvuli "ču..vání" fans na předsedu, btw. včera u DK za 50k." vůbec není odpověď na otázku, jestli to podali včas nebo ne. To, co se podle Vrby nestihlo a za co se omlouvá, nebylo nepodání odvolání, ale nedostatečná komunikace informací o podaní směrem k slávistické obci.

            • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

              Eluin (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 21:05 |  
              0 0

              Ano, omlouvám se.

  7. Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

    spino     před 11 lety 23.05.2014 13:11 |  
    0 0

    Slavii hrozí ještě úspornější režim, než soupeři doufali. Rozdíl mezi nabídkou Rusů a poptávkou AŘ je prý cca čtvrt miliardy.

    Tak z 80ti mega najednou 250 mega. :)

    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

      AlesJa     před 11 lety 23.05.2014 13:18 |  
      0 0

      zdroj Filípek takže to mluví za vše.

      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

        Navyseals     před 11 lety 23.05.2014 13:23 |  
        0 0

        přesně tak, to je poplašňák jak málokdo

    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

      naplavnik     před 11 lety 23.05.2014 13:28 |  
      0 0

      Mě taky pobavilo, že insolvenčním správcem Metropolitního spořitelního družstva byl ustanoven jistý Ivo Hala, u kterého dělá koncipienta nám dobře známý Petr Sisák. Uvádím to proto, že údajný skrytý vlastník MSD je pan Sadílek, který měl být jedním z uvažovaných investorů/majitelů Slavie... Rovněž osud Viamontu je hodně podobný Via Chemu, takže mám fakt pocit, že se stále pohybujeme v kruhu, který se jen tak nepodaří rozetnout.

        • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

          spino     před 11 lety 23.05.2014 15:44 |  
          0 0

          Pan Hrabě opět vaří z vody. Dávám si ho na ignore list...

        • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 17:37 |  
          0 0

          Pan Hrabě nevaří z vody, jeho informace je správná...

          • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

            Navyseals     před 11 lety 23.05.2014 18:21 |  
            0 0

            vzhledem k délce smlouvy v edenu je stěhování vysoce nepravděpodobné

            • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

              Fallen (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 19:10 |  
              0 0

              Hele, ale pokud vim, tak v tom účetnictví nikde nebylo napsáno, že těch x mega bylo za pronájem edenu na 60 let. S kreativitou účetnictví obou našich nejvyšších to tehdy mohlo být za kdo ví co.

              • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                steev (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 19:16 |  
                0 0

                No ty peníze na nájem nebyli a normálně ho platíme.To byla jen lež pánů R+D. Ale to nemá vliv na délku nájemní smlouvy.Která je zřejmě nevýhodná pro nynějšího majitele stadionu.

                • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                  spino     před 11 lety 23.05.2014 19:43 |  
                  0 0

                  Opakuji, pan Hrabě vaří z vody. :D

              • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                Barra     před 11 lety 23.05.2014 20:33 |  
                0 0

                Ve vyrocni zprave za ucetni rok 2009 je prave uvedene, ze se jedna o castecne predplatne na 50 let, pricemz se rocne strhava castka kolem 2,8 mil kc. Odkaz ted nemuzu dat, na mobilu mi to nejde otevrit, ale vecer to pridam. Talze ucetne je to osetreno a pocita se s preplacenym,, co za uzavrenou dohodou stoji, vi samozrejme jen zucastnene strany.

                • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                  postovni (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 21:28 |  
                  0 0

                  Moje teorie je asi taková - Tenkrát Slavie i Stadion měly +- stejný vlastníky. Slavie vydělala nějaký peníze a na stadion si bylo třeba půjčit, tak to tam kluci pomocí předplacenýho nájmu poslali. Mezitím se ale vlastnictví klubu i stadionu změnilo a majitelé už jsou různí (a asi ne úplně kámoši), a prachy se šiknou vždycky, tak noví páni z Edenu zkoušej Slavii ještě trošku podojit. Počítám, že to ale má klub smluvně pokrytý (jinak by to tom nemohl účtovat) a tak maj peška.

                  • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                    Barra     před 11 lety 23.05.2014 22:13 |  
                    0 0

                    Muze tomu klidne tak byt, proc a za jake okolnosti byla smlouva podepsana, vi jen tehdejsi ucastnici. Jedna vec je ale jista: nasledni kupec stadionu je povinny smlouvu, ktere tehdejsi vlastnik, tedy prodavajici uzavrel s najemcem, Slavii, respektovat.

                    Jinak nezname podrobnosti teto 50-lete smlouvy, ktera se tyka jen casti pronajmu stadionu. Tyka se to pouziti hriste pri zapasech, nebo i treninkovych facilit, saten, kancelari, fitka, atd? Je tato smlouva vazana na pocet prodanych listku tim, ze cim vice divaku, tak o to vetsi je najem? Kdo pronajima sky-boxy - jde prijem z nich na konto Slavie nebo majitele? Tech nejasnych otazek je dosti.

                • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                  dArtagnan     před 11 lety 23.05.2014 23:46 |  
                  0 0

                  A vida, mantra o předplaceném nájmu je tu zas...
                  Uvítal bych ten odkaz Barro, jinak už jsme zase v říši fantazií a pohádek... jako už tolikrát.

                  • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                    Edwardtheiron     před 11 lety 24.05.2014 07:23 |  
                    0 0

                    Odkaz na tu výroční zprávu se za ty roky tady i na oficiálkách objevil už několikrát a je tam skutečně uvedena ta suma necelých 200 milionů. Kam ale ve skutečnosti šly, to je ve hvězdách, ovšem, že by někdo falšoval výroční zprávu, tomu nevěřím, protože za něco podobného se chodí do basy i v českém Kocourkově.
                    Tady je článek z prosince 08, tedy z doby, kdy bylo všechno ještě OK, kde je o stadionu řeč a mluví se tam i o tom padesátiletém nájmu
                    http://www.slavista-st.cz/index.php?stranka=prvni&id=82

                    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                      Barra     před 11 lety 24.05.2014 11:39 |  
                      0 0

                      Ahoj Eddie, souhlas, jen sand oprava v tom smyslu, ze se podle me, jestli si dobre pamatuji, jedna o castku kolem 150 mi kc. Ale v ucetnictvi to jde dohledat.

                      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                        Edwardtheiron     před 11 lety 24.05.2014 12:51 |  
                        0 0

                        Ahoj Barro,
                        já už si to taky nepamatuju přesně, nějak mi v hlavě zůstala částka 195 mil., ale ono je to vlastně jedno.

                  • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                    Barra     před 11 lety 24.05.2014 11:21 |  
                    0 0

                    Rise fantazii a pohadek...jako uz tolikkrat? Predpokladam, ze nemas na mysli me, d'Artagnane, jinyk bych uvital kde a o cim.

                    Jak pise Edward, odkaz tady byl uz vice krat. Na mobilu mi nejde okopirovat a vlozit, vecer to preposlu z PC. Jinak staci jit na justice.cz, zadat ICO 63999609 (jestli si spravne pamatuji z hlavy, jinak je na slavia.cz), najet si na dole v pravo na listiny ci prilohy, jak se to take jmenuje, najet si vyrocni zpravu za ucetni rok 2008-09 (nebo 2007-08, nejsem si jisty), rozkliknout to, a pak si precist prilohu.

                    Jinak jsi urcite zaznamenal, ze jsem kriticky v minulosti rekl, ze udaje v ucetnictvi samozrejme nic nerikaji o umyslu stran a dohode, kterou ohledne stadionu uzavrely. Ze se ale jiz 5 let v ucetnictvi objevuje znamka o predplatnem, kde se castka rocne snizuje o nejakych 2,5 mi. Kc je fakt, at se ti to libi ci nikoliv.

                    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                      dArtagnan     před 11 lety 24.05.2014 16:37 |  
                      0 0

                      Dík za odkazy. V tom Edově se mluví o tom, že občanské sdružení Slavia pronajala na 50 let pozemky pod stadionem E-Side, to je jiné téma, to jde mimo fotbalovou Slavii.
                      Ať dělám, co dělám, ve výročních zprávách nic o předplatném nevidím, naopak v té z 30.6.09 strana 19 stojí nájemné - 12 660 000.
                      Na těch 150M si taky vzpomínám dobře, byly v kolonce "výdaje příští" bez vysvětlení. Souhlasím s Edem, to může být cokoliv. Teď je tam ale taky nevidím.
                      Tu poznámku si Barro osobně neber, já už nevím s kým jsem tyhle debaty vedl. Moje pointa je, že končily stejně. Výzva k předložení důkazů => konec diskuse. A později s touhle teorií přišel zase někdo další a tak pořád dokola.
                      "Ze se ale jiz 5 let v ucetnictvi objevuje znamka o predplatnem, kde se castka rocne snizuje o nejakych 2,5 mi. Kc" by to ale vyvracelo, ne? Bez ohledu na to, že to tam nemůžu najít. Ty říkáš, že Slavia jednorázově zaplatila 150M jako předplatné, a zároveň že ročně platí 2,5 + 12M?

                      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                        Barra     před 11 lety 24.05.2014 17:14 |  
                        0 0

                        Ale prdlajs, kdyz se snizuje o 2,5 mil rocne, tak se samazrejme tato castka neplati ale strhava z toho co je predplacene, tedy to, co je. Jak rokas v kolomce pristi obdobi. Staci se podivat na veskere vyrocni zpravy od 2009. Jinak moc nechapu, kam miris s tvoji poznamkou. Ucetnictvi se musi vest na zaklade podkladu, coz znamena ze musi byt smlouva o preplacenym najmu. Stale opakovane pisu, ze nikdo z nas mimo zasvecenych samozrejme nemuze vedet, za jakych okolnosti tato smlouva vznikla, ale existuje. Ty rikas, ze tato kazdorocni operace nic nedokazuje, a ja opakuji ze nevim co za tim stoji. Tak dlouho nez se prokaze neco jineho, musime vychazet z toho ze efektivne tehdejsi vedeni Slavie vrazila do stavby stadionu 150 mil kcn castka ktera se nam ted odpocitava z najmu (a tehdy jsme se financne meli jako prase v ziti, viz prijmy od Uefy a televizni poplatky). Je jasne ze se jedna o cast najmu, to jasne vyplyva z ucetnictvi, a ze rocne doplacime. Jinak castka kterou rocne doplacime neni pevne 12 mil, ale je fluktuajici. Jen z hlavy, platili jsme i 18 mil kc. Ale opet, tak dlouho jak nevime za co se vsechno doplaci (viz otazky ktere jsem klad vcera), tak tezko muzeme posoudit jestli je to moc ci malo. Muzes tvrdit, ze zadne predplacene neni, i kdyz se tak zminuje v ucetnictvi. Mel bys pak ale byt konkretni. Pises ze ' zadne dukazy se nepredlozuji'. V tom pripade je ale na tebe, abys predlozil dukazy ze zadne predplatne ueberhaupt nebylo. Zda se mi to logicke, ted kdo neco tvrdi, mel by svoje tvrzeni dolozit. A jinak nemam jeste pristup k PC, jsem si ale jisty ze je jasne uvedeno, ze u pristich vydaju se jedna o castecnou splatku za pronajem.

                        • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                          dArtagnan     před 11 lety 24.05.2014 18:46 |  
                          0 0

                          Zatím jsem ti dokázal, že tebou zmiňovaná smlouva na 50 let se týká něčeho úplně jiného, protože si pleteš občanské sdružení s akciovkou a stadion s pozemky pod ním. Ty věci, které říkáš, že jsou v účetnictí Slavie a.s. ti nevyvracím, na rovinu říkám, že je tam prostě nevidím a znovu Tě žádám o jejich předložení.

                          • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                            postovni (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2014 20:20 |  
                            0 0

                            Už mě to nebaví, tak jsem si dal tu práci:
                            Na justice.cz IČO 63999609. Výpis listin výroční zpráva za rok 2009:
                            Jsou tam v rozvaze náklady příštích období cca 198mil. na straně 24 v bodu e) se pak píše:
                            že pronájem části stadionu na 50 let z toho dělá 135,8mil (rok předtím to bylo 138,5mil).
                            Myslím, že to dost přesvědčivě dokazuje co tvrdí Barra tj. nájem je předpácen na 50 let a ročně to předplatný dělá cca 2,5 mil.
                            Na začátku výroční zprávy je pak napsáno něco, co teď zní jako hodně černej humor:
                            Výhled do budoucna
                            S ohledem na očekávanou stabilizaci kádru, další zlepšení vztahu s majitelem stadionu a předpokládanými výnosy z budoucího prodeje hráčů, které umožní vyřešit vztah se společností ENIC, očekává představenstvo pozitivní vývoj společnosti z hlediska sportovního i ekonomického,

                            • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                              dArtagnan     před 11 lety 24.05.2014 21:13 |  
                              0 0

                              Sláva, děkuju.
                              Popravdě nevím, co si o tom myslet. Kdyby tohle znamenalo, že Slavia zaplatila těch 150M, znamenalo by to, že někomu zaplatila i zůstatkovou hodnotu hráčů 58M. To mi moc smysl nedává. Účetnictví je koukám slušná magie.

                          • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                            Barra     před 11 lety 25.05.2014 10:03 |  
                            0 0

                            D'Artagnane, tato diskuse nema moc smysl. Nedokazal jsi nic, a nezlob se, jestli si nekdo neco plete, tak jsi to bohuzel ty. Mame o vikende v Belgii volby jak do evropskeho, tak do federalniho parlamentu, ktere jsou povinne. Budu az dnes vecer mit cas ti tedy poslat odkaz, az budu u PC. Vcera jsem ti ale vysvetlil, kde mas hledat. Zajimave ze kolega Postovni to ihned nasel, a ty nikoliv. Jestli te to vubec zajima, tak se podivej na uzaverku za rol 2007-08, v priloze bod 4.5, a jinak na jakoukoliv uzaverku od te doby. Ale klidne ti to vecer specialne pro tebe tady hodim. Jasne je uvedeno, ze se jedna o casove rozlisene naklady vyplyvajici z pronajmu casti stadionu na 50 let.

                            Ucetnictvi neni magie jak tvrdis, je ale dobre vedet co jeji terminologie presne znamena. Jestli mas o tom pochybnosti, bylo by dobre abysis u nejakeho ucetniho overil, ze Naklady na pristi obdobi jsou uskutecnene vydaje, ktere se stahuji na vykony, ktere budou prijate v budoucnosti, a to jako napriklad predem hrazene najemne, predem placene pojisteni, ruzne preplatne.

                        • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                          vavicek     před 11 lety 24.05.2014 19:13 |  
                          0 0

                          Neexistence něčeho dokázat nejde. Lze dokázat pouze existenci něčeho. To ho taky můžeš vyzvat, aby dokázal neexistenci mimozemšťanů nebo Boha.

    • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2014 11:27 |  
      0 0

      Taky jsem to zrovna četl, podle mě důvody, které uvádí Hoftych jsou alibistické a úplně typické pro to, jak se u nás dělá a vede fotbal. Radši si ho necháme pláchnout do jiný reprezentace. Je možný, že tam jsou i nějaký tlaky.

      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

        Dobi     před 11 lety 24.05.2014 15:33 |  
        0 0

        V diskusi tam někdo píš, že kdyby byl ze sralty nebo peltonce, už by byl i v áčku. Jako krysa Vácha...

        • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

          bongor     před 11 lety 24.05.2014 16:12 |  
          0 0

          Vácha je spíš krysí hovno.Krysy jsou proti němu příliš inteligentní.

      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

        gurman99     před 11 lety 24.05.2014 21:23 |  
        0 0

        Smič? Ten chlapec nějak ztrácí soudnost .V jeho věku a zatím "nic dokázání"...potřebuje hlavně trochu - nebo vlastně moc a moc pokory..!!!

  8. Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

    Nosorozec     před 11 lety 24.05.2014 12:33 |  
    0 0

    Nevíte někdo, jakej ročník je ten Jankto?

      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

        Edwardtheiron     před 11 lety 24.05.2014 12:53 |  
        0 0

        Počítám, že nejpozději od zítřka začne Vocel otravovat s tím, proč nehraje Jankto za áčko...:-)

        • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

          steev (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2014 13:15 |  
          0 0

          :)
          Každopádně velká gratulace U19. Děláte nám radost.

        • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

          Nosorozec     před 11 lety 24.05.2014 13:31 |  
          0 0

          Nejdřív ho nechaj pořádně rozehrát v juniorce. Každopádně by to mohl bejt do budoucna platnej hráč. :)

          • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

            urs (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2014 14:12 |  
            0 0

            a co teprva ten "komediant" Liška :)

            • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

              klimi     před 11 lety 24.05.2014 15:26 |  
              0 0

              Liška si to musí nejdřív srovnat v hlavě...

            • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

              ortevor     před 11 lety 24.05.2014 16:17 |  
              0 0

              kdyz se clovek podiva na Lisku a jeho komedie na hlave, a vubec na jeho celkovej pristup k zapasum atd...tak kdyby poradne makal, tak uz je davno jinde...ale neverim, ze z nej nekdy neco bude, i kdyz je to pan Fotbalista..

              • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                Navyseals     před 11 lety 24.05.2014 16:26 |  
                0 0

                jako třeba pan Hurka, kterej má srovnatelnou levačku s Horváthem

              • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                Nosorozec     před 11 lety 24.05.2014 17:13 |  
                0 0

                To že má komedie na hlavě je v jeho věku naprosto normální. :) Mě když bylo 18, tak jsem míval na hlavě i červený a zelený přelivy :)

                • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                  no-nick     před 11 lety 24.05.2014 17:41 |  
                  0 0

                  Jooo, červený číro, to byly časy:)

                  • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

                    steev (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2014 17:51 |  
                    0 0

                    Jj,i zelený :)

      • Re: Juniorka: Brno - Slavia 1:2

        Nosorozec     před 11 lety 24.05.2014 13:30 |  
        0 0

        Díky za info!