Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

Juniorka Slavie výrazně posílená o hráče A týmu deklasovala Jihlavu šesti brankami, hattrick vstřelil Václav Prošek.

Slavia - Jihlava 6:0 (5:0)
Branky:
2., 18. a 45. Prošek, 21. Eschmann, 43. Vondráček, 90. Zámečník

Sestava Slavie: Řehák - Čepelák, Dobrotka, Kolařík (41. Smolák), Bejbl - Prošek (46. Zámečník), Verner, Zmrhal, Peterka (60. Mensah) - Vondráček (56. Salašovič), Eschmann (56. Liška)

Lavička: Mac, Otáhal

Slávistická juniorka nastoupila posílená o Dobrotku, Proška a Zmrhala a proti výrazně mladšímu soupeři řádila už od začátku zápasu. Ve 2. minutě našel ideální pas za obranu Proška, ten sám prosvištěl po pravé straně a vstřelil první branku k pravé tyčce. V úvodní čtvrthodině se k míči dostali i hosté, ale jejich snaha žádný efekt neměla a naopak je sťal druhý inkasovaný gól - v 18. minutě vybojoval míč Zmrhal a jeho přihrávka mířila k Proškovi, který střelou po zemi zvýšil na 2:0. Třetí gól padl za tři minuty, po několika kombinačních přihrávkách před vápnem nahrál před bránu Eschmannovi opět Zmrhal - 3:0. Švýcarský útočník se dostal do další vyložené šance ve 32. minutě, po Proškově centru ale pálil na hranici malého vápna z první mimo branku. Ještě v průběhu první půle musel ze hry odstoupit s tržnou ránou na hlavě po hlavičkovém souboji s Vernerem Kolařík, místo něj naskočil do hry David Smolák. Ve 43. minutě rozehrál standardku od rohového praporku Zmrhal, na balón si naskočil Vondráček a nedůraznou hlavičkou poslal balón k brankové čáře - všichni jen pozorovali, jak se kutálí za lajnu a čekali, zda nebude odpískán ofsajd. Nebyl a tak to bylo 4:0. Diváci ani nestačili zaskandovat "dejte jim bůra" a už to bylo 5:0 - ve 45. minutě opět nahrál Zmrhal nabíhající Proškovi na pravou stranu, gólman Soukup ještě míč tečoval, ale gólu nezabránil.

Do druhé půle už nenastoupil Prošek a na hřišti ho vystřídal Zámečník. Aktivita Slavie značně opadla, bylo patrné, že vysoko vede a tak bohužel další góly v síti hostů nepřicházely. Do hry se dostali tři čerství hráči, v 64. minutě pěkně proniknul po pravé straně až do vápna Smolák, ale prudká střela mířila mimo bránu. K ojedinělé šanci se dostali i hosté, v 76. minutě proniknul po levé straně slávistické sestavy Fulnek, jeho povedenou střelu vyškrábnul Řehák s námahou na roh. V 82. minutě mohl zvýšit Zmrhal, ale jeho dělovka jen rozezvučela tyčku. Poslední slovo měl v 90. minutě Zámečník, když hlavičkou zvýšil na 6:0 po ideálním centru Vernera zleva.

"Povedl se nám vstup do utkání, poločasový stav byl 5:0 a druhý poločas už neměl takovou úroveň, což si myslím, že je poměrně normální situace. S tím prvním jsme spokojení, po dlouhé době jsme vstřelili více branek, takže jsem rád. Soupeř dnes přijel s mladším týmem, viděl jsem, že většinou hrávají posílení o hráče áčka, což se dnes nestalo, naopak my jsme měli v týmu starší zkušenější hráče," řekl k zápasu trenér Daniel Šmejkal.

Jednou ze dvou výrazných postav zápasu byl vedle nahrávače Jaromíra Zmrhala autor hattricku Václav Prošek. "Hned ve druhé minutě se dostal do brejku a situaci v klidu proměnil, zbytek poločasu se mu dařilo, dostal se do tří situací a tři proměnil v gól. Když dá hráč za poločas tři branky, tak je to samozřejmě v pořádku, do druhého už nenastoupil kvůli drobným problémům s patou." Ještě na konci první půle musel odstoupit Petr Kolařík. "Má na hlavě dva nebo tři stehy, motala se mu hlava, ale vypadá to, že nemá otřes mozku, bylo tam hodně krve, tak jsme ho chtěli nechat v klidu." Do utkání nezasáhnul ani nejlepší hráč loňského ročníku juniorské ligy Viktor Šimeček. "Na čtvrtečním tréninku si zranil nárt, zítra možná bude už trochu vyklusávat."


Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

    Pepino44     před 11 lety 12.05.2014 20:06 |  
    0 0

    Tak vážení,byl jsem si spravit chuť na juniorce a opravdu jsem si ji spravil. Zvláště první poločas byl parádní,v podstatě každých deset minut pěknej goleček,tři z nich Venca Prošek. Byl to vlastně poločas na jednu branku,posily z Ačka byly opravdu posilami. Dobrotka velmi dobrý (mimo jeden kiksíček hned na začátku),Prošek dal tři pěkné goly a levému obránci Jihlavy se o něm bude zdát ještě dlouho a motat hlava se mu bude ještě zítra. A nakonec si nechám Zmrhala,nejlepší hráč na hřišti,proti Ačku by ho nikdo nepoznal. Nahrál na tři goly,hrál po celém hřišti,svou rychlostí a sprintem k vlastní bráně zabránil dvěma nebezpečným únikům soupeře a jako bonbonek přidal jednu tyč,která se třásla ještě,když jsem odcházel. Škoda,že ten zápas neviděli všichni,co jej tak kritizují (mnohdy oprávněně),ale nekopa nebo kopyto to prostě není,fotbal hrát umí. Podle mne je to v hlavě,prostě je posranej z Ačka. Takhle si jej pamatuji,když hrál ještě před juniorkou za Bčko,a to mu bylo snad 17 let. Jinak tam bylo dost známých osobností z fotbalu (Rada,Táborský,Pastoor,Šmicer a další). Byla to prostě paráda a náladu jsem si opravdu spravil. Druhý poločas po vystřídání a pod dojmem náskoku už nebylo to pravé ořechové.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      petrjir     před 11 lety 12.05.2014 20:13 |  
      0 0

      Ono u toho Zmrhala to samozřejmě taky bude v hlavě, ale zda to taky nebude hlavně tím, že prostě juniorka a dospělý fotbal je trochu někde jinde. Prošek kromě zápasu s Plzní v áčku taky nic nepředvedl a za juniorku dal tři góly. Prostě Slavii chybí béčko, které by hrálo třeba jen třetí ligu.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        klimi     před 11 lety 12.05.2014 20:22 |  
        0 0

        Z dalších známých přidávám třeba ještě Grajciara...

        Toho Zmrhala taky nechápu, v Áčku absolutní nezájem o hru, tady pravý opak...

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          petrjir     před 11 lety 12.05.2014 20:36 |  
          0 0

          Grajciar? Zda to nebude nějaký náznak návratu?

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        Pepino44     před 11 lety 12.05.2014 20:31 |  
        0 0

        Ale samozřejmě,tohle taky beru v potaz,ale vzpomeňte na ty komentáře na Koubka,když to nazval čajíčkovou ligou. Ale u toho Zmrhala to bude fakt o tý palici,protože on se s dospělým fotbalem (když hrál za B) již setkal a to mu bylo snad 17 a nehrál tam špatně. On se možná takhle projevuje i na treningu a proto se jej snad trenéři pokoušejí probudit.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

    gurman99     před 11 lety 12.05.2014 20:06 |  
    0 0

    které jsou ty VÝRAZNÉ POSILY ? Mensah?

  3. Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

    houston (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2014 22:25 |  
    0 0

    Myslím si, že kterýkoli hráč Slavie by znamenal v jiných ligových klubech posilu. Leckdy i výraznou. To, že spolu v jednom mužstvu neznamenají nic, to je problém, který by měl řešit někdo, kdo této problematice rozumí. Že to vedení nechalo dojít tak daleko, to je jeho vina a znamená to, že nemají odborné vlastnosti odpovídající jejich postavení. Chyba je jednoznačně ve vedení, potažmo v majiteli, který je vybírá. Řešení ? Jak jednou řekl v jednom seriálu Miloš Kopecký : Přes hubu a vyhodit !

  4. Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

    Viking     před 11 lety 12.05.2014 22:27 |  
    0 0

    Nechci snižovat výkon a výsledek ale dávám do placu otázku, jaký smysl má pro hráče takovýto zápas resp. juniorská liga. Není lepší hrát ČFL? Není ta naše juniorka oproti ostatním přeci jenom trochu starší?

    Nemyslím si že v U19 končící dorostenci potřebují návaznost v podobě této ligy - jenom si v podstatě prodlužují mládí a měli by se otrkat v chlapech - viz Hurka, Šimeček - přijdou už ve věku 20+ do druhé ligy a absolutně nestíhají v důrazu a nasazení. To jim ale juniorská liga nedá.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      Pepino44     před 11 lety 13.05.2014 09:38 |  
      0 0

      Tak ono je to těžké,na hostování bez opce naše kluky nikdo nechce,na B-čko asi nejsou peníze a stejně by se asi začínalo v té nejnižší soutěži,tak asi nezbývá než juniorka a farma. Ona i ta farma je dost problematická pro Admiru,protože v Admiře asi neví kdo a kdy je posílí a takové posilování je asi dobré jako krátkodobá záležitost (o pár výher více) ale pro hráče Admiry, no nevím. Ale i ta juniorka přeci jenom k něčemu je,jenom bych jí více využíval. Pokud nehraje A-čko v pondělí,dal bych všechny mladé kluky do pondělního zápasu juniorky. Nejde mi v první řadě o výsledky,ale aby si kluci zahráli a udrželi se alespoň částečně v zápasovém rytmu. Podívejte se,jak dlouhou měl zápasovou mezeru třeba Prošek,Souček,Sodoma,kteří sice jsou v A-čku,ale pouze tam pauzírují (pokud někdo z nich není zraněn).

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        spino     před 11 lety 13.05.2014 10:28 |  
        0 0

        Fotr, Souček a Sodoma už měli být dávno na hostování. Nebo pravidelně hrát za farmu. Mrzí mě, že v našem klubu nejsou rovné příležitosti. Porovnejme například kariéru Zmrhala a Šimečka.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          Pepino44     před 11 lety 13.05.2014 12:58 |  
          0 0

          Já jsem Ti již několikrát psal,že máš nejdříve přemýšlet než něco napíšeš, ale Ty jsi pořád stejnej. Jak jsem již psal několikrát,tak o hostování hráčů bez opce není mezi kluby zájem. Když pominu,že Fotr je nyní zraněný,kam by se dal umístit,když nenastupoval ani za juniorku. Sice dává za dorostence dost golů.ale kdo by ho chtěl na hostování? To samé Sodoma,v juniorce střídající hráč,dali mu sice čuchnout k A-čku,ale to bylo podle mého aby jej naladili a pojistili si ho. Poslat někam na hostování Součka při naší mizerií se stopery by byla asi stejná blbost jako s hostovačkou Berkovce. Proto Ti radím,piš o něčem co znáš a ne jenom aby si něco napsal. Mnoha lidem zde jsi pro své "výkřiky do tmy" pro legraci.

          • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

            bongor     před 11 lety 13.05.2014 16:34 |  
            0 0

            asi velké většině.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          gurman99     před 11 lety 13.05.2014 13:06 |  
          0 0

          to se fakt už nedá číst,co tady nějaký SPINO pořád píše.
          Když nemotá hokej s fotbalem dohromady,tak ty odbornosti o juniorce a jednotlivých hráčích jsou strašný.
          ¨Viděl jsi ty kluku někdy tu juniorku hrát?Co třeba 5 posledních zápasů ?O jakých rovných příležitostech to mluvíš?
          Souček a Sodoma jsou výkonostně hráči tak na rozhraní dorostu U19 a juniorky
          (Sodoma je na tom o kousek lépe).To,že je někdo (Poustka) zařadil do A-mužstva jim jen ublížilo. Součkovi to zamotalo hlavu - posun do juniorky,za ní dva tréninky a jeden zápas a hned posun do Ačka - zimní soustředění s Ačkem a pak návrat zpět do dorostu. Teď Souček nezvládá bez chyb ani zápasy juniorky (vždy,když v posledních zápasech hrál,tak minimálně jeden obdržený padal na jeho vrub.)
          No a neustále tebou zmiňovaný Fotr? (asi bratr,ne?),tak ten by měl zůstat ještě rok v dorostu a v průběhu podzimu možná,ale opravdu možná střídavý start za juniorku.
          Jinak tento problém s juniorskou ligou a dospělou by vyřešilo jedině Béčko a odkup třetí ligy.V tomhle se máme hodně co učit od Sparty,kde to skvěle funguje - Béčko a juniorka trénují společně a jak se kdo jeví,tak hraje.
          A finance? stálo by to navíc prý asi 3mil na sezonu.To přece není v rozpočtu taková díra. Určitě by se to vrátilo s prvním prodaným ale hotovým hráčem - odchovancem

          • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

            gurman99     před 11 lety 13.05.2014 13:15 |  
            0 0

            A ještě jedna otázka pro Pepina44 - píšeš,že bys v pondělí všechny mladý kluky,z Ačka,co nehráli,poslal za juniorku.Otázka zní: co budou dělat kluci z juniorky?

            • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

              Pepino44     před 11 lety 13.05.2014 14:47 |  
              0 0

              Tak to by asi byla otázka na delší diskusi. Pro mne je přijatelnější,když bude v zápasovém rytmu např.Prošek a sedět na lavičce bude třeba Zámečník nebo někdo jinej. U Proška je předpoklad,že by za určité konstalace mohl,nebo musel nastoupit a pokud nebude hrát třeba 5-6 zápasů a najednou bude muset naskočit,pravděpodobně vyhoří,je to přeci jenom mlaďas. Pokud nemáme to B-čko,tak by se měli hráči v takových případech posouvat zpět do svých věkových kategorií Tohle je můj názor,netvrdím,že musí být úplně správný a že někdo může mít názor jinej.

              • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

                gurman99     před 11 lety 13.05.2014 20:34 |  
                0 0

                Pro Pepina44
                je to opravdu složitý.
                Tak jak to píšeš,se z juniorky do Ačka už nikdo neposune,protože nebude,kde se mít předvést a nebo nebude hrát vůbec.
                Zmínil jsi tu dvě jména.Je opravdu Prošek lepší než Zámečník?Je rychlejší to bezesporu,ale je i agresivnější ve vápně?Koukni kolik golů dal Zámečník v posledních 5ti zápasech?A opravdu by Zámečník nebyl v karieře dál ,kdyby tu šanci za Ačko dostal.
                Je teda opravdu fer,aby Zámečník seděl a Prošek hrál?Zněly zprávy,že Prošek nedává fotbalu všechno a tak za Ačko nehraje,tak si jde kopnout za juniorku(nesnižuji jeho výkon v utkání s Jihlavou) a Záměčník ,který v treninku maká mu má uvolnit místo?
                A to mluvíme jen o těchto dvou hráčích
                Jak říkáš,je to složitý a vyřeší to jedině Béčko!

          • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

            spino     před 11 lety 13.05.2014 13:16 |  
            0 0

            Máte pravdu. O béčku tady píšu už od té doby, co ho Platil zrušil.

            "To,že je někdo (Poustka) zařadil do A-mužstva jim jen ublížilo." Tak mi jmenujte hráče, kteří po 2 letech v juniorce prorazili do áčka a stali se lídry.

            • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

              gurman99     před 11 lety 13.05.2014 13:42 |  
              0 0

              Jestli to od tebe nejsou jen keci a keci,tak obětuj jedno pondělní odpoledne a nejenom,že budeš vidět pěkný fotbal,ale i poznáš to čem momentálně nemáš ani potuchu.
              Ty kluci kterých mluvíš,na to výkonostně nemají.Jak Ti napal Pepino44,tak normálně to jsou v juniorce střídající hráči.To bych mohl jmenovat tři možná čtyři jiné hráče,co by měli dostat příležitost v Ačku.Ale příležitost - ne jeden zápas (prošek).

              • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

                spino     před 11 lety 13.05.2014 13:58 |  
                0 0

                Na zápasy do Horních Počernic občas jezdím, ale zrovna teď na to nemám čas. Blíží se zkouškové období. :P

            • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

              Tomski     před 11 lety 13.05.2014 14:53 |  
              0 0

              ty máš jako novou oběť Poustku ?

              • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

                spino     před 11 lety 13.05.2014 15:05 |  
                0 0

                Ne, proč? Jen jsem citoval větu.

                • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

                  Tomski     před 11 lety 13.05.2014 17:08 |  
                  0 0

                  ok

            • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

              Pepino44     před 11 lety 13.05.2014 14:59 |  
              0 0

              Tak to aby se junior po přeřazení do A-čka snad nemůžeš myslet ani vážně,ale např.Hrubý se tam usadil celkem slušně a Prošek k tomu neměl daleko. V pondělí seděl nade mnou Pastoor se Šmícou a jak jsem tak vyrozuměl,hra Proška se mu zamlouvala,takže možná zase dostane příležitost.Škoda,že jsme nyní v takovém srabu a není čas na experimenty. Jinak nevěřím,že jsi někdy byl na juniorce v Počernicích jak píšeš jinde,protože tvé příspěvky o tom nesvědčí.

              • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

                Pepino44     před 11 lety 13.05.2014 15:00 |  
                0 0

                stal lídrem mužstva

  5. Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

    spino     před 11 lety 12.05.2014 22:37 |  
    0 0

    Z FB:

    "Beránek byl vedením Slavie osloven, nabídku na trénování ale s díky odmítl s tím, že se současnými lidmi ve Slavii pracovat nebude."

    Asi se stejně jako Vrba setkal s opilým Alešem. :DDD

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      Barra     před 11 lety 13.05.2014 07:36 |  
      0 0

      Radeji opily nez blby - opilost vyprcha, blbost zustava.

  6. Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

    Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 00:41 |  
    0 0

    Bohužel je stejná situace už celou řadu let. Byla před Jarolímem (např. za Csaplára) a je po Jarolímovi. Tým s relativně schopnými hráči hraje prachbídně. Občas záchvěv naděje a pak zase bída. Nadávání na vedení, majitele, trenéry, hráče. Dobří junioři, špatné áčko. Zvláštní je, že Jarolím najednou měl výsledky s hráči, kteří zdaleka tak kvalitní nebyli a jinde se nechytli (Hrdlička, Lukáš Jarolím, Marek Jarolím, Jarda Černý, Kalivoda, Střihavka), trenéři před ním a po něm nedělají výsledky ani s mančaftem daleko slušnějším. Lička, Mičola, Neves hráli nadprůměrně v Ostravě, Piták skvěle v Jablonci, Vošahlík byl výborný reprezentant do 21 let, Nitrianský skvělý v ČB, Gecov se probojoval až do Anglie, Necid byl ve své době jedním z nejmladších reprezentantů atd. My, fanoušci si neustále děláme naděje s příchodem nového majitele, ale málo reflektujeme, že nikdo "správný, čestný a movitý" nás už dlouhé roky nechce. Ale každý tunel má světlo na konci. Tak snad zase přijde ČAS PROBUZENÍ!

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      Kornovo     před 11 lety 13.05.2014 07:25 |  
      0 0

      ja bych si nedovolil nazvat strihouna, ktery dal v jednom zapase v lize 4 goly, nebo jarolimy, kteri hrali venku, ze se nikde jinde nechytili. nevim kde ted david strihavka hraje, ale klidne bych ho uvital zpatky.v nasem utoku stejne neni zadna konkurence a hraji tam kluci co nevi co je ligovy gol, viz vosahlik nebo sodoma

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        no-nick     před 11 lety 13.05.2014 09:43 |  
        0 0

        O Strihavkovi jsem slýchával, že byl vždy neskutečnej na tréninku - to střílel goly za každého balonu, co šel do vápna, z jakéhokoliv místa. V zápasech měl ale velkej problém to potvrdit, byl vždy 30%ní. Aspoň teda když hrál za Viktorku, jestli to bylo stejné u nás, to nevím.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 13.05.2014 10:39 |  
          0 0

          Střihavka snad nedávno propadl v Příbrami, takže něco jako Kalivoda. Takoví hráči nám fakt nepomohou.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        Tomski     před 11 lety 13.05.2014 14:08 |  
        0 0

        tak Střihavka byl útočník na úrovni Škody, ale menší bojovník...Marek Jarolím má strop v naší lize a venku odehrál cca. 15 zápasů a to v druhé řecké lize a v Číně...Lukáš Jarolím by bez táty asi taky nebyl o moc lepší, ale oproti výše zmíněným byl velký profík...

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 16:51 |  
      0 0

      Tak ten tym hral bidne uz s Jarolimem, jakmile jsme se dostali do financnich problemu. Neni pravda, ze pred Jarolimem bylo vse bidne, tymy Cipra, Beranka byly skvele, meli jsme uzasne zapasy v poharech, jenom tituly nebyly.

      Chybi nejvic dobry sportovni management s dlouhodobou vizi, od dob Jarolima (rypnu si:) tu bylo nastartovano kseftovani s hraci a chybi dlouhodoba prace s nimi, doplnovani o vhodne typy, identifikace s klubem, vule neco dokazat. A to muze zavesit jen novy majitel, ktery bude mit se slavii dlouhodobejsi plany a bude o fotbalu neco vedet.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        Tomski     před 11 lety 13.05.2014 17:09 |  
        0 0

        podpis !!!

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        Barra     před 11 lety 13.05.2014 17:24 |  
        0 0

        Zdravim, Martyni. Kretinsky a Abramovic take moc fotbalu nerozumi, myslim si, ale maji financni prostredky, ktere by se nam hodily. Me by stacilo, kdy vlastnik Slavie nepodlehal tlakum okoli, a stal za trenerem, ktereho poveri reorganizaci klubu. Za posledni 4 sezony se u nas vystridali Jarolim, Petrous, Straka, Poustka, Rada, opet Petrous, Koubek, Pastoor, a to vse behem (do dnesniho dne) 118 ligovych zapasu. Nedela to ani prumer 15 zapasu na trenerske obdobi. Timto jsme pravem smesni, ale horsi je ze zadny trener nemuze byt schopny si vymodelovat muzstvo dle svych predstav.

        Jen za posledni 2 sezony meli Scasny, Silhavy, Kozel obdodi, ze byli na tom vysledkove stejni, ne li horsi nez nasi treneri. Klub je podrzel, situace se stabilizovala. U nas nastane panika, a rychle se saha po zmene. Ano, sam jsem byl po zapase s Plzni pro to, aby jsme vymeli trenera, coz bylo dane tim, ze akutne hrozilo a hrozi ze nas ceka degradace, a povazoval jsem to jako zpusob jak dat muzstvu novy 'boost'. Tezko jde cele muzstvo vymenit, vzdy to v takovem pripade odskace jen trener . Nikdy pred tim jsem to nedelal, ted byla situace kriticka.

        At je novy trener Beranek ci kdokoliv, musime pracovat s dlouhodobym kontraktem a dat trenerovi duveru, jednou kdyz si ho vybereme. Trener by mel mit rozhodujici slovo pri transferech a to v financnich mantinelech, ktere jsou predem dohodnute.

        A jinak s tebou samozrejme naplno souhlasim.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          Tomski     před 11 lety 13.05.2014 17:33 |  
          0 0

          další podpis...

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      petrjir     před 11 lety 13.05.2014 17:58 |  
      0 0

      https://www.youtube.com/watch?v=OOUwzU6Rxaw

      Zpočátku jsem tolik pokřik Pelta je čumák neuznával, ale čeho je moc, toho je příliš. Vyhnat fanoušky za fandění ze stadionu, nechat pořadatelskou službou do nich kopat, to už je hodně.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        tolsimir     před 11 lety 13.05.2014 18:07 |  
        0 0

        Neskutecne

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          petrjir     před 11 lety 13.05.2014 18:18 |  
          0 0

          Nechceš ty nebo někdo z redakce poslat tyto videa do Sportu, apod? Ať to zveřejní? Nikde se o tom nepíše, víme jen o tom my a brňáci. Tohle skutečně není normální.
          Přidávám odkaz, který jsi sem dával ty včera nebo předevčírem, aby si to lidi připomněli.

          http://www.supras.cz/# !Po%C5%99adatel%C3%A9-a-benga-museli-vytla%C4%8Dit-Sl%C3%A1visty-klub-se-b%C3%A1l-kontumace/cu6k/354BECE5-B497-4CBD-8CF7-3EBD32F54D54

          • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 18:23 |  
            0 0

            Bez iluzí... Pánové toto zjevně nemají jako prioritní téma. Asi by akreditace s chlebíčky a drobnými dárkovými předměty příště mohla jít jinudy. :-/

            • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 19:55 |  
              0 0

              Taky si myslím, ještě si z toho vystříhaj jen ty scény, kde naopak fans strčí do pořadatele a s patřičným komentářem z toho udělaj správnou akci proti agresivním chuligánům... nepodceňujme schopnosti medií...

          • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

            tolsimir     před 11 lety 13.05.2014 18:49 |  
            0 0

            Jediny, kdo me napada, ze by o tom mohl realne napsat, tak je Ludek Madl. Poslal jsem mu to, tak uvidime

            • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

              petrjir     před 11 lety 13.05.2014 19:00 |  
              0 0

              perfekt. dík

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 18:01 |  
      0 0

      Maximální respekt!
      Je potřeba, aby se všichni fandové spojili a postupovali jednotně proti téhle svoloči. A nemyslím tím jen fanoušci různých klubů - diskuse pyro ano/ pyro ne můžeme zase zvesela rozjet, až se vrátíme zpět do civilizovaného světa. Teď tu nejsou ultras a "normálové", teď je tu jasné zlo!

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      Pepino44     před 11 lety 13.05.2014 18:03 |  
      0 0

      Ano,to je slušné gesto. Také palec nahoru.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      eomer (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 18:28 |  
      0 0

      Respekt. Prostě se musí maximum fandů spojit, všechny fankluby dát podobné prohlášení a nechodit jim na tu šaškárnu.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      Barra     před 11 lety 13.05.2014 19:13 |  
      0 0

      Urcite pekne gesto a dukaz jak by i jinak nespratelske celky umi spolupracovat.

      Predpokladam, ze security na stadionu si zajistuje, plati a tedy de facto ukoluje klub? Nebo jedna se v tom pripade o vlastnika stadionu, tedy mesto Brno?

      Jestli klub, tak by se fandove Zbrojovky meli v prvni instanci obratit na vedeni sveho klubu. Kdo dal rozkaz, aby securitaci zakrocili proti Slavistum? Fotbalovy klub Brno? Predpokladam, ze delegat v tom smyslu nema zadne pravomoce aby sefoval security-sluzbe.

      Divim se trochu, ze se doposud nic ohledne toho pripadu tady na webu neobjevilo primo od Slavistu, ale mozna jsem to prehlednul.

      Byt na miste pritomnymch, bych zadal vedeni Zbrojovky, aby mi vratili vstupne, protoze mi nebylo umoznene dokoukat zapas, za ktery jsem platil. V pripade ze by Zbrojovka chtela
      aby tito fandove predlozili vstupenku (a dotycny by jiz nemel), tak bych odkazal at se podivaji na identifikaci na videu, ktery si pri vstupu securitaci natocili.

      Aby cele melo nejaky efekt a bylo jasne, kdo dal rozkaz k vytlaceni Slavistu a hlavne na zaklade jakeho predpisu, by mela delegace pritomnych zastupitelu TS dat trestni oznameni na policii kvuli omezovani sve osobni svobody, dale kvuli kradezi protoze nedostali za sve vstupne adekvatni odmenu, tedy byla jim odebrana moznost sledovat zapas az do konce. Stiznost bych dal jak na security, takotbalovy klub Brno, delegata a FACR.

      Tim by se take overilo jake nasledky jakekoliv skandovani na fotbale muze mit a na
      zaklade ceho jak security, tak policie muze zakrocit. Tak bych alespon jednal ja. Co bych mohl ztratit? Jinak by myslim nebylo od veci aby se hledal nejaky poslanec, ktery by na pude parlamentu zadal vysvetleni od ministra vnitra, pod ktereho policie pada. Dotaz je celkem jednoduchy: kdo dal rozkaz k vytlaceni fandu Slavie a na kterym zaklade? Verim, ze mezi poslanci jsou fandove, kterym neni fotbal lhostejny. Ja osobne nemam nic proti zasahnuti na stadionu pri vytrznostech, ale tento pripad tady evidentne nenastal.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 19:36 |  
        0 0

        Taky si myslím že security na to nemá vůbec žádné pravo,protože to není žádná silová složka,jsou to občani jako každej druhej.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        Kactus     před 11 lety 13.05.2014 20:04 |  
        0 0

        hlavne by se meli toto tvrde jadro vsech aktivnich fans velkych klubu spojit a tise mlcet a nebo vsichni stejne - skandovat.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      bongor     před 11 lety 13.05.2014 22:04 |  
      0 0

      Obdiv Zbrojovákům,takhle by se měli zachovat všichni fandové všech klubů.Nikdo nechce na stadionech vidět scény ,které jsme viděli v Ostravě.Na základě těchto událostí přistoupila FAČR k naprosto nesmyslným buzeracím vůči fanouškům,které nemají s ostravským incidentem nic společného.Já jsem na ten zápas nekoukal,jelikož jsem tušil,že budeme hrát jako dudáci a nebude to ke koukání.Ale tohle,co tady čtu ,to už hraničí se vstupem do období policejního státu.Chtějí snad příslušní blbové mít na zápasech naprostý klid?Takhle ho brzy budou mít,jenom pochybuju,že se jim bude líbit,že jim na tu truchlohru nebude nikdo chodit.Nebo snad je to zaměřeno na diskreditaci fanoušků,kteří byli vždy vzorem slušnosti, na fans Slavie?Poslední dobou to tak vypadá a je to víc než podezřelé.Že by se konečně podařilo to,co se nepodařilo ani bolševikům?

  7. Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 19:52 |  
    0 0

    Teď čtu, že z 19ky jdou zejtra trénovat s áčkem Fialka,Kodr,Mysliveček,Pelikán a Soukup , proč tahke přeskakujeme, neměli by to nejdřív zkusit v juniorce a do áčka právě zkoušet hráče z juniorky ? Není to pro hráče přece jenom skok z 19ky? Na béčko nejsou peníze, tak proč víc nevyužíváme tu juniorku, případně Admiru když je to naše farma.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      petrjir     před 11 lety 13.05.2014 20:02 |  
      0 0

      Na diskuzi na oficiálkách někdo píše, že s náma trénuje Grajciar..

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        Kactus     před 11 lety 13.05.2014 20:03 |  
        0 0

        ani messi by nepomohl

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 20:18 |  
          0 0

          A včera na juniorce byl přítomnej i Pastoor , podle toho co řikal Prošek pro juniorskaliga.cz

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          RaDDa521     před 11 lety 13.05.2014 21:15 |  
          0 0

          I kdyby to byl pravda, že s námi trénuje, tak podle mě to nebude posila pro konec letošní sezony, ale až pro příští sezonu. Vždyť rok nehrál fotbal, ale zase se bavíme o Slavi...

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          AlesJa     před 11 lety 14.05.2014 08:29 |  
          0 0

          nevím přesně, ale myslím, že amatér může přijít do 6.4.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 13.05.2014 21:17 |  
      0 0

      Chapu to tak, ze ti hraci nejsou prerazeni do acka, jen si s nimi daji trenink nebo nekolik treninku. Proc ne...

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 21:46 |  
        0 0

        taky si myslím, že je to spíše takové oťukání, žádné přeřazení do Áčka. Podle mě to vůbec není blbost, pro ty kluky tom může být zajímavé a dobře motivující.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 22:06 |  
          0 0

          Taky by to mohla být ukázka současným hráčům Áčka, že na ten šit, co hráli v něděli by tu stačili i hráči U19 a že oni se můžou pakovat.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          bongor     před 11 lety 13.05.2014 22:17 |  
          0 0

          Taky si myslím,že to blbost není.Často čteme,že v jiných ligách hrají za áčko i kluci okolo osmnáctky.Proč by to nešlo u nás?Nebo se taky může stát,že áčko po sezoně úplně zrušíme a základem mužstva budou junioři,doplnění kluky z devatenáctky a několika hráči áčka,třeba Damienem,Berkim.Další si netroufám navrhovat,protože
          kdo má základní fotbalové nedostatky a hlavně kdo nemíní bojovat za Slavii naplno a to v každém zápase,ten by měl odejít někam,kde mu to bude procházet tak,jako to doteď prochází u nás.

          • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

            bongor     před 11 lety 13.05.2014 22:20 |  
            0 0

            Ještě k tomu doplnění dodám,že by se mělo doplnit také o skutečně
            kvalitní hráče z Balkánu,Afriky a Jižní Ameriky,ale ne nějaké "uvidí se".

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 14.05.2014 08:31 |  
        0 0

        Asi to tak s největší pravděpodobností bude, proč ale pak více hráčů z juniorky netrénuje s áčkem? I když kdoví kdo vlastně na tréninku z hráčů je, asi tu nikdo nechodí pravidelně na tréninky :)

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

      lukas8 (admin)     před 11 lety 13.05.2014 22:15 |  
      0 0

      já bych jen rád upozornil, že nebyl nominován Stefan Simić. Náš odchovanec, který dělal v U19 kapitána a vždy hrdě reprezentoval. Nevím, co tím Hoftych sleduje -.-

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

        gurman99     před 11 lety 13.05.2014 22:53 |  
        0 0

        Simič je jen průměrný hráč a nafouknutá bublina kolen něj jeho tatínkem musela někdy prasknout.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          lukas8 (admin)     před 11 lety 13.05.2014 22:57 |  
          0 0

          Nevíš, co mluvíš. V Itálii má pravidelně jedny z nejvyšších hodnocení ze všech obránců. Navíc, do teď to byl kapitán. Svoje kvality rozhodně má. Kdyby ne, AC by si ho vůbec nevybralo.

          • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

            gurman99     před 11 lety 14.05.2014 16:30 |  
            0 0

            chápu tě,zřejmě tvůj kamarád,co?
            Samozřejmě ,že nějakou kvalitu má,jinak by si ho Slavie nevzala.
            Že je kapitán,neznamená,že je tam nejlepší,podívej se na naší juniorku.
            Všichni hráči juniorky popř,U19 Slavie by mohli hrát kdekoliv v Italii za Kadety, i ti průměrní jako je Simič.
            A jeho přestup do AC? Jestli je to tvůj kamarád,tak se zeptej jeho tatínka!!
            To je vše k tomuto tématu.

            • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

              lukas8 (admin)     před 11 lety 14.05.2014 22:00 |  
              0 0

              Na rovinu řeknu, že se se Stefim pár let známe. Zkus si ale sám odpovědět na otázku, zda by jeho táta dokázal zařídit, aby Stefi vyhrával soutěže talentů, nebo nejlepší hráče ročníku, i přesto, že hrál se staršími spoluhráči? A otázka není, že by mohla většina hráčů naší U19 hrát nižší italskou ligu - já to nevím, zda je to pravda (ačkoliv se mi to nezdá). Nicméně, podstatný je na tom jeden fakt a to ten, že Stefiho si ten tým sám vybral - tudíž na něm musel něco vidět. A ještě k tomu si ho nevybral jenom jeden zahraniční klub, ale hned dva.

            • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

              lukas8 (admin)     před 11 lety 14.05.2014 22:01 |  
              0 0

              resp. ne 2, protože těch nabídek bylo mnohem, ale mnohem více.

              • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

                gurman99     před 11 lety 15.05.2014 09:40 |  
                0 0

                Pozdravuj Simiče a nebudu ti brát iluze

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          lukas8 (admin)     před 11 lety 13.05.2014 22:58 |  
          0 0

          jen doplním, že v zimě, před přestupem do AC trénoval a odjel na přípravu s Áčkem Janova

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          spino     před 11 lety 13.05.2014 23:27 |  
          0 0

          Opět se mýlíš.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

          fredydj (přítel SN)     před 11 lety 14.05.2014 08:47 |  
          0 0

          no ty seš dobře mimo :)

  8. Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 6:0

    Tomski     před 11 lety 14.05.2014 08:57 |  
    0 0

    Beránek s Jiřím Vrbou popřeli, že by proběhla nějaká jednání mezi trenérem a Slavií...