Chance liga

Slavia - Příbram 3:0

Slavia poprvé v sezóně zvítězila více než jednobrankovým rozdílem a poprvé také vstřelila tři branky v jednom zápase. Výhra 3:0 nad Příbramí znamená, že Slavia je tři kola před koncem velice blízko záchraně.

Slavia - Příbram 3:0 (1:0)
Branky:
 5. Hrubý, 71. Necid, 88. Juhar

Slavia: Černý - Dostál, Škoda, Smejkal, Neves - Nitrianský, Hrubý, Gecov (90.+7. Prošek), Piták (90.+2. Zmrhal) - Necid, Juhar (90.+7. Sodoma)

Trenér Pastoor podruhé v řadě rozestavil hráče základní sestavy do formace 4-4-2 a do zálohy se mu překvapivě nevešel Jaromír Zmrhal, který začal jen na lavičce. Do útoku se k Necidovi postavil Martin Juhar, překvapilo také postavení Nitrianského na post pravého záložníka, krajní beky hráli dnes Dostál s Nevesem.

Slavia k překvapení všech nastoupila jen v deseti hráčích, sudí zahájil hru bez Tomáše Necida, který se zdržel, útočník Slavie se naštěstí do hry dostal hned po 15 sekundách zápasu. Slavia se na hřišti rozkoukávala jen chvíli, po čtyřech minutách utekl po pravé straně Nitrianský, pěkně odcentroval na Pitáka, ten vracel po zemi skrz vápno, zaváhání Hrušky však před prázdnou bránou nedokázal potrestat opět Nitrianský, když míč poslal nepochopitelně do břevna. Akce naštěstí pokračovala, Piták našel na hranici vápna Hrubého, který pěknou technickou střelou poslal míč nechytatelně do sítě - 1:0! Slavii branka nabudila a i nadále si udržovala převahu a hrozila před brankou Hrušky. Hrubý velmi chytře přiťukával za obranu Nitrianskému, ten z úhlu nedokázal odcentrovat dobře a trefil jen obránce. O chvíli později však Nitrianský ve středu hřiště pěkně přebral míč a rozjel rychlou akci, přiťukl Juharovi, tomu se míč zamotal ve vápně pod nohy a ačkoli reklamoval pokutový kop, Slavia rozehrávala jen od rohového praporku. Stadionem se pak rozléhalo "Pelta je čumák", což využil sudí Kovařík k tomu, aby utkání přerušil, čímž si mnoho fanoušků na stadionu na svou stranu nezískal. Když se hra opět rozběhla, kopala Slavia přímý kop a z následné akce zakončoval Neves akrobaticky nad. Po půlhodině hry se ukázali i hosté, Pilíkovu střelu vyrazil Černý na roh, z něj také hrozilo nebezpečí, které vyřešil opět Černý. Do třetice golman Slavie podržel svůj tým po střele Řezníčka. Na druhé straně Piták posílal míč za obranu Juharovi, jemu však střelu stačil zablokovat dobíhající Jugas. Ve dvou dalších zajímavých akcích neuspěl Necid.

Příbram do druhé půle nastoupila sebevědoměji a už po pěti minutách si vytvořila vyloženou šanci, když po fatálním selhání celé obranné linie byl úplně sám před Černým Pilík, ten však svou střelou dal jen vyniknout brankáři sešívaných. Po dalších pěti minutách fanoušci Slavie na východní tribuně rozvinuli transparenty s citací odposlechu Miroslava Pelty včetně legendární hlášky "celý jaro bylo cinklý". To doplnila Tribuna Sever skandováním "Pelta je čurák", tuto záminku sudí Kovařík využil k tomu, že zápas přerušil na osm minut a poslal oba týmy do kabin. Po návratu na trávník slávisté dvakrát nebezpečně zahrozili, obě hlavičky však Hruška na brankové čáře stihl zneškodnit. Napotřetí už se ale slávisté radovali, po rohovém kopu Nitrianského se dostal k hlavičce Necid a zvýšil na 2:0! O dvě minuty později slávisté reklamovali podruhé v zápase penaltu po domnělé ruce jednoho z obránců Příbrami, ani tentokrát ale podle očekávání Kovařík nepískal. Slavia však zápas kontrolovala a v 88. minutě vstřelila poprvé v sezóně v zápase třetí branku, po faulu na Pitáka rozehrál sám kapitán Slavie rychle za obranu na Juhara a ten obstřelil Hrušku - 3:0. Už na začátku desetiminutového nastavení spálil podruhé tutovku ze stejné pozice jako na začátku poločasu Pilík, tentokrát jeho střelu zablokoval obětavý Neves. V závěru zápasu se do hry ještě dostali mladíci Prošek se Sodomou, brzy na to sudí Kovařík zápas ukončil a Eden se radoval.

Trenér hostí Petr Čuhel hodnotil zápas poměrně stručně. "Naše porážka je zasloužená, vstoupili jsme do zápasu bojácně, nechali jsme si dát laciný gól. Zápas se zlomil na začátku druhé půle, kdy jsme neproměnili velkou šanci a poté jsme inkasovali. Myslím, že zápasy by se tak jako dnes přerušovat neměly, fotbalu to neprospívá a nejde vůbec o to, že dnes to neprospělo nám. Že by se zápas nedohrál, toho jsem se nebál. Venku se nám nedaří, dnes jsme měli nějaké vynucené změny v sestavě, takže to mělo jistě vliv. Nicméně venku neřešíme šance vůbec dobře."

To Alex Pastoor mohl být daleko spokojenější. "Bylo to pro nás pěkné vítězství, druhé v řadě. Jsem rád, že jsme nepanikařili. Máme za sebou dva z posledních pěti zápasů, výhry 1:0 a 3:0. Jsem šťastný za vítězství, ale ještě víc za způsob, kterým jsme jej dosáhli. Mám velké ambice, proto chci, abychom dnešní výkon potvrdili příští týden v Brně. Dnes byla spolupráce mezi hráči po většinu zápasu vynikající. To nám jistě přidá sebevědomí a ukáže hráčům, že jdeme správným směrem. Nemám kontrolu ani vliv na situaci ohledně fanoušků. Musím říct, že tomu příliš nerozumím, fanoušci přece křičí každý zápas. Nikdy se zápasy kvůli pokřikům nepřerušovaly. Nevím, jaké je ideální řešení tohoto problému. Ale nikdy jsem nezažil, aby celá země zpívala stejnou věc a fanoušci různých týmů dokonce spolupracovali. Doufáme, že Damien Boudjemaa bude připravený už na Brno, ale pokud by tam byl ještě nějaký problém, radši jej pošetříme, protože další víkend je volno. Ohledně záchrany si stále myslím, že budeme potřebovat ještě čtyři body, ale chci všech devět."

Komentáře (200)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Příbram před zápasem

    biggris (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 20:10 |  
    0 0

    No vidite, vy porad tady nadavate na Alexe, ale on je to prvni trener, kterej posadil Zmrhala:-)

    • Re: Slavia - Příbram před zápasem

      quelhar (admin)     před 11 lety 02.05.2014 20:12 |  
      0 0

      Koubek ho na konci podzimu posadil hned třikrát :o)

      • Re: Slavia - Příbram před zápasem

        biggris (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 20:15 |  
        0 0

        Fakt? Tomu se az zdraham uverit:D

  2. Re: Slavia - Příbram 0:0 v 1. pol.

    biggris (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 20:21 |  
    0 0

    Je to tam!

  3. Re: Slavia - Příbram 1:0 v 1. pol.

    Viking     před 11 lety 02.05.2014 20:39 |  
    0 0

    Nitrianský do 22. minuty zacentroval vícekrát přesně než za celé svoje dosavadní slávistické působení.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 1. pol.

      biggris (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 20:44 |  
      0 0

      Taky jsem si rikal, ze nam ho nekdo vymenil:-)

      • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 1. pol.

        Viking     před 11 lety 02.05.2014 20:49 |  
        0 0

        Teď brejk Pitáka po rohu - Juhar se motá na prostředku mezi stoperama místo toho, aby si naběhl do strany a roztáhl hru. Absolutně u toho fotbalu nepřemýšlí.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 1. pol.

      klimi     před 11 lety 02.05.2014 21:17 |  
      0 0

      Zato Neves si asi myslí, že hraje za Příbram, tolik přihrávek snad nezkazili ani Gecov se Zmrhalem v nejlepší formě.

      • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 1. pol.

        koudys2 (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 22:48 |  
        0 0

        V tomto se s tebou neshoduji. Vůči Nevesovi mám jistou averzi, nicméně dnes se mi velice líbil. Pár nahrávek sice skazil ale také jich poměrně dost dobrých vytvořil. A to nemluvím o jeho dnešní bojovnosti a úspěšném napadání soupeře.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 1. pol.

      Kenny     před 11 lety 03.05.2014 12:18 |  
      0 0

      A proto má také nejvíc přihrávek na gól.

  4. Re: Slavia - Příbram 1:0 po 1. pol.

    pl3     před 11 lety 02.05.2014 21:15 |  
    0 0

    Tak Šeterle každou větou potvrzuje, že je to jen ubohá zahořklá bafuňářská kreatura ze staré školy...

    • Re: Slavia - Příbram 1:0 po 1. pol.

      petrjir     před 11 lety 02.05.2014 21:18 |  
      0 0

      Souhlas. Navíc ta Nova , to je komedie sama o sobě. Takový komentátor, toho bych si netroufl pozvat ani na moderování vesnický pouti.

      • Re: Slavia - Příbram 1:0 po 1. pol.

        klimi     před 11 lety 02.05.2014 21:19 |  
        0 0

        Mně se to jejich přestávkové studio líbí, je to takový uvolněnější, žádný hraní na experty jak na ČT.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0 po 1. pol.

      Khadgar     před 11 lety 02.05.2014 21:33 |  
      0 0

      Co říkal? Já jak jsem viděl jeho xicht, tak jsem to radši přepnul...

  5. Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

    naplavnik     před 11 lety 02.05.2014 21:42 |  
    0 0

    Pelta je Repka. Tak to je majstrstich TS,thumb up. :D

    • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

      pl3     před 11 lety 02.05.2014 21:58 |  
      0 0

      No ať se na mě nikdo nezlobí, ale (nejenom) vzhledem k naší situaci je dnešní vystupování kotle za hranicí demence

      • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

        patras     před 11 lety 02.05.2014 22:11 |  
        0 0

        Přesně!! Taky to nechápu...

        • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

          denydzlSKS     před 11 lety 02.05.2014 22:24 |  
          0 0

          Já zas nechápu, proč když má český fotbal takový množství jiných problémů, tak proč se řeší takový kraviny jako hanlivé skandování. A když už se řeší, tak proč tak amatérsky a nerovnoměrně. Jinak nikdo nic neriskoval, i když se dělá bubu, tak je naprosto nereálný zápas ukončit.

        • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

          dspsn     před 11 lety 02.05.2014 22:25 |  
          0 0

          Dnešní výkon tribuny sever fakt nechápu. Doteď to pro mě byl s velkým náskokem bezkonkurenčně nejlepší kotel v lize. Že je Pelta čurák víme už deset let od Ivánka, tak opravdu není nutný tím poškozovat Slavii. Přijde pokuta....zase úplně zbytečná a stupidní.....kluci konečně tlačej a hrajou....tak se vyhoděj z tempa. NEROZUMÍM!!! Dlouho jsem neviděl nikoho tak poškozovat vlastní tým, kterému údajně fandí.....

        • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

          Sedrousek     před 11 lety 03.05.2014 17:58 |  
          0 0

          Tak jsem zvědavý jestli se v posledním kole dohrají všechna utkáni. Pelta je č....

      • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

        sasky     před 11 lety 02.05.2014 22:23 |  
        0 0

        Po druhém přerušení už bylo neustále peltavenování dost ubohý. Chápu, že je to něčí názor, tak ať to zopakujou jednou, 2x a pak jdou demonstrovat na strahov. Jinak to nemá s fanděním nic společného. Nicméně vrcholem demence je přerušování zápasu kvůli těmto pokřikům.

        • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

          koudys2 (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 22:55 |  
          0 0

          Líbil se mi bezprostřední názor po zápase A. Pastooreho, který řekl, že když přerušují zápas kvůli takovéto vulgaritě, tak aby to rovněž dodržovali na ostatních stadionech.
          Stále mi pochoduje v hlavě myšlenka, že jsou proti Slavii všichni zaujatí a jak vidno, nejsem jediný.

        • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

          bongor     před 11 lety 02.05.2014 22:59 |  
          0 0

          Počkej,přece se přerušuje jenom na Slavii,nemůžeš to zevšeobecňovat.Plno trotlů se těšilo,že to nakonec sudí ukončí a zařídí nám sestup

          • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

            Jakubisko     před 11 lety 03.05.2014 00:10 |  
            0 0

            Proč ne? Musíme si ohýbat páteř před každou píčovinou kterou Pelta nařídí? Příště si vymyslí třeba že je zákaz nosit na stadiony červenobílé dresy a taky budete všichni nadávat na ty "trotly" kteří chtějí zařídit Slavii sestup?

            • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

              Borris     před 11 lety 03.05.2014 07:08 |  
              0 0

              Řekl bych že bongor těma trotlama nemířil na náš kotel, ale na šašky řídící včerejší zápas a ty, na jejichž pokyny včera rozhodčí takhle postupovali.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

      5094     před 11 lety 03.05.2014 08:40 |  
      0 0

      Pozor!!!!! menšiny v kotli!!!

  6. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 22:28 |  
    0 0

    No jejda! Byla to Slavia? :)
    Nitrianský si vzpomněl na to, jak se má do míče kopat. Piták přidal zkušenosti, Juhar nejančil,...
    Tak snad to už nebyly dozvuky pana Koubka, ne? :-)

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      bongor     před 11 lety 02.05.2014 23:01 |  
      0 0

      no jo ,vždyť to pan Šeterle správně glosoval ve stylu,že se mu ten
      výkon Hrušky nějak nepozdával.

  7. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 22:41 |  
    0 0

    Z mého pohledu z tribuny to byla od hráčů jasně nejlépe předvedená hra od dob KJVCD

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      sadlos (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 22:47 |  
      0 0

      Pár zápasů pod Petroušem by tomu sice konkurovalo, ale musím uznat, že podobnou podívanou jsem od nás dlouho neviděl... :)

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Dresco     před 11 lety 02.05.2014 22:49 |  
      0 0

      To je myslim uz prehnany tvrzeni, ale na nase moznosti to byl nejlepsi zapas za dlouhou dobu. Je videt, ze kdyz nejsme az tolik pod tlakem a dame rychlyho gola, tak lze hrat i kvalitne.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      eomer (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 22:57 |  
      0 0

      SOUHLAS. Je to o hlavě. V první půli tolik patiček- to by si před tím nedovolili Stále se hecovali atd. Podstatná změna. Třeba souvisí i s něčím v zákulisí ?

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      bongor     před 11 lety 02.05.2014 23:02 |  
      0 0

      To stoprocentně.Rozdíl proti minulému kolu byl nejmíň tisíciprocentní.

  8. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 22:52 |  
    0 0

    Tak co Slávisti, jak se vám to líbilo? :)

    Dle mě nejlepší výkon v letošní sezoně. Celý tým hrál velmi slučně, jako zcela povedené tahy hodnotím hlavně 4-4-2 a posazení Zmrhala. Hodně tím vzrostl výkon Hrubého i Gecova, podle mě se totiž ve středu při 4-5-1 motalo moc hráčů. Snad budou tyto změny zachovány i v dalších zápasech.

    Nejlepší hráč se těžko volí. Piták dneska skvělý, dvě asistence, dalších mnoho zajímavých přihrávek, tohle jsem si od jeho příchodu sliboval, bezva. Hrubý zcela fenomenálně trefený gól. Radek Černý taky podržel, měl pár hodně důležitých zákroků. A hodně se mi líbila pravá strana - co se stalo Nitrákovi? Asi nej výkon v sezóně, až jsem ho nepoznával. I Dostál solidní výkon, párkrát sice propadl, ale dobře znepříjemňoval Zemanovi život. A i zbytek týmu podal velmi dobrý výkon.

    Zastavil bych se u zásadního tématu - jak moc byly blbý výkony ovlivněny psychickou labilitou hráčů?? Musím trvat na tom, že hodně. Proč si najednou stejní hráči přihrají, zpracují, makají, doslova pod nimi hoří trávník? To je podle mě vše o hlavě a tu maj hráči Slavie dost slabou. Buď depka, nebo euforie. A tohle není dobrý stavební kámen pro další sezonu, to chce změnit.

    Jinak snad alespoň dnes nebudou házet negaci Pastoor haters, protože dneska to bylo přesně to, co K+k a Pastoor slibovali. Fakt se mi ten fotbal líbil, i bylo hodně šancí, napadali jsme. Fakt se divím, proč to najednou jde.

    Dost mě nakrklo přerušování zápasu! Kovařík je totální ubožák, každý rozhodčí si toto pravidlo vykládá po svém a "špatné" je skutečně jen Pelta je č..ák, ostatní je v pohodě. Ty 2 přerušení mi přišly fakt trapárna jak blázen. Na druhou stranu, lidi, sáhneme si do svědomí, to by nestačilo volat Pelta ven, popř. toho vola vůbec neřešit a jen podporovat kluky na trávníku? Taky to mohla být kontumace a tím bychom Slavii nepomohli. Prostě když vidíme, že rozhodčí je asshole, měli bychom být opatrnější. Ok, jsem konzervativní konformista, ale bojovat bychom měli tak, abychom nepoškozovali klub.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Dresco     před 11 lety 02.05.2014 22:55 |  
      0 0

      Ten rychlej fik strasne pomohl a zacli si verit. Kdyby skoncil polocas 0:0, tak ta druha pule bude zase ustrasena. Snad budeme davat rychly goly casteji, pak je ten vizualni zazitek z naseho zapase o poznani lepsi.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      bongor     před 11 lety 02.05.2014 23:05 |  
      0 0

      Nejvíc se snad zlepšil Nitro.Jako kdyby mu Pastoor koupil vrtuli do zadku a nechal ho celej tejden trénovat centry.Určitě se něco muselo přihodit v zákulisí.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 23:08 |  
        0 0

        Nový majitel je vyřešen? (zbožné přání)

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2014 23:30 |  
      0 0

      souhlas se vším i s posledním odstavcem. Vidím to stejně. Ne opravdu není hrdinství poslat svůj klub do druhé ligy jen proto abych si zakřičel, i když pravdivý, nějaký pokřik. Proč to není hrdinství? Protože neobětujeme nic svého. Nám se nic nestane tak budeme chosit na druhou ligu. Ale pro hráče je to fakt hnusný, dneska fakt makali a chtěj se zachránit, když už to tak posrali. Jestli chcete být hrdinové tak to běžte říct Peltovi do očí. To klidně pujdu taky.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        jarodo57     před 11 lety 03.05.2014 08:52 |  
        0 0

        Nitrianského samozřejmě nejlepší zápas.Ale pozor nepřeceňovat.On ten kolega na jeho straně (Zeman) nemá rád vracení se zpátky.S Dostála naopak párkrát udělal stojícího panáka.Jinak vydařený zápas pro celek jako takový.Makali všichni 90 minut.Pomohl brzký gól .

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Kajula     před 11 lety 03.05.2014 15:17 |  
          0 0

          Naprostý souhlas... A k poslednímu odstavci. Přijde mi, že podobné pokřiky jen přiživují hlouposti o tom, že většina fotbalových fanoušků jsou jen nemyslící primitivové. Vždyť jako Češi jsme byli známí tím, že jsme měli srandu ze všeho a od dob Švejka jsme byli schopní vymyslet inteligentní srandu. A nejen řvát vulgarity a Peltaven.
          Stačil by vtipný transparent, jinak podporovat naše kluky, protože jsem fakt měl v druhé půli pocit, že to kopyto v modrém čeká na možnost, jak pomoci Jardovi a jeho Příbrami a kontumovat zápas...

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Krakonos     před 11 lety 04.05.2014 13:30 |  
            0 0

            Švejkování není inteligentní sranda, ale český přizdisráčství.

  9. Re: Slavia - Příbram 3:0

    slaviator     před 11 lety 02.05.2014 23:00 |  
    0 0

    není to letos poprvé, co jsme vyhráli o více jak jeden gol a kdy jsme vstřelili více jak dvě branky? :))

  10. Re: Slavia - Příbram 3:0

    slaviator     před 11 lety 02.05.2014 23:00 |  
    0 0

    není to letos poprvé, co jsme vyhráli o více jak jeden gol a kdy jsme vstřelili více jak dvě branky? :))

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Betynka58     před 11 lety 02.05.2014 23:06 |  
      0 0

      Právě jsem to chtěl napsat, obojí je správně, Slavia přepisuje historii tohohle ročníku!

  11. Re: Slavia - Příbram 3:0

    PetCC     před 11 lety 02.05.2014 23:04 |  
    0 0

    není to letos poprvé, co jsme vyhráli o více jak jeden gol a kdy jsme vstřelili více jak dvě branky? :))

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      slaviator     před 11 lety 03.05.2014 04:58 |  
      0 0

      Právě jsem to chtěl napsat, obojí je správně, Slavia přepisuje historii tohohle ročníku, woe :)))

  12. Re: Slavia - Příbram 3:0

    kleofas     před 11 lety 02.05.2014 23:09 |  
    0 0

    Necid nastoupil v červených stulpnach, tak to chvíli trvalo...

  13. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Nosorozec     před 11 lety 02.05.2014 23:16 |  
    0 0

    Zápasy Slavie v letošní sezoně byly skoro všechny jak dietní párek - neslaný, nemastný a bez chuti. Dnešní zápas byl jako pravej párek v rohlíku a k němu dobře připravenej smažák a pivečko. Každej divák si na naší hře pochutnal! :)

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      mpik     před 11 lety 03.05.2014 07:36 |  
      0 0

      Chápu správně, že zápas stál za ho..o, když ho přirovnáváš ke smažáku, což je to snad nejstrašnější "české" jídlo???

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        Nosorozec     před 11 lety 03.05.2014 10:48 |  
        0 0

        Mě chutná, tak jsem tim naopak myslel, že zápas byl skvělej ;)

  14. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Travinho     před 11 lety 02.05.2014 23:18 |  
    0 0

    Krása, říkám si, jestli se mi to nezdá, ale opravdu nechápu některé naše "fanoušky". Je opravdu hrdinství takhle poškozovat svůj vlastní klub, ano Pelta čumák opravdu je, ale takových lidí já znám a nemám potřebu to vykřikovat na fotbalovém utkání, nedejbože tak důležitém.
    Jinak dneska vynikající Hrubý, skoro nekazil, s Gecovem si uprostřed výborně vyhověli. Na levém kraji mě hodně překvapil Neves tím, jak je docela rychlý, v pohodě byli i stopeři, Nitrianský i přes pár pokažených přihrávek a odpadnutí v závěru taky skvělý. Juhar neustále v pohybu, ten kluk má snad dvoje plíce. Necka není co býval, ale taky jde nahoru. Radek v důležitých momentech podržel, od Karla nejlepší jarní výkon. Prostě samá pozitiva, ani nepamatuju či byl letos v sezoně zápas, po kterém bych na příště netvrdil, že je třeba změnit nějaké místo v sestavě. Dneska ano...

  15. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Sisanek     před 11 lety 02.05.2014 23:27 |  
    0 0

    Co se mi dnes nejvíce líbilo, bylo rozdělení kotle na dva tábory. Ti, co zůstali na severu přeřvávali po zbytek zápasu nadávky "kotle", který přešel na východ.

    Fotbal nejlepší v sezoně, tam není co dodat.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      spino     před 11 lety 02.05.2014 23:32 |  
      0 0

      "Sisanek" :DDD

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      5094     před 11 lety 03.05.2014 08:34 |  
      0 0

      Naprosto s tebou souhlasím, že bylo skvělé, že velká většina fanoušků TS se postavila proti ukončení zápasu.

  16. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Alanor (admin)     před 11 lety 02.05.2014 23:50 |  
    0 0

    Pro ty, co zápas sledovali u tv: co tam vykládal Šeterle?

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Betynka58     před 11 lety 03.05.2014 00:35 |  
      0 0

      Docela hodně se obouval do Pastoora.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      winter (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 00:52 |  
      0 0

      taky by mě to zajímalo

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        eomer (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 01:17 |  
        0 0

        V zásadě měl dvě myšlenky: 1) Pastoor (ještě)nic nedokázal 2) hráči by mu neměli lézt do zadku- to byla narážka na debatu, kdy hráči zmiňovali rozdíl tréninků proti Koubkovi -kratší, ale intenzivnější.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          harry     před 11 lety 03.05.2014 06:10 |  
          0 0

          Neuvěřitelné. Kam až ten člověk dokáže klesnout?

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Markus     před 11 lety 03.05.2014 08:40 |  
            0 0

            Nejprve tě ignorují, pak se ti smějí, potom tě napadnou a nakonec vyhraješ. Mahátma Gándhí

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Betynka58     před 11 lety 03.05.2014 12:08 |  
          0 0

          A ještě si vzpomínám, jak Pastoora kritizoval, že hráče po zápase v Teplicích chválil a říkal, jak je na ně hrdý, kdežto Koubek by se snažil naopak najít nějaké chyby. Vloženě z něj mluvila uražená ješitnost.

  17. Re: Slavia - Příbram 3:0

    rak (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 00:10 |  
    0 0

    Tak dnes určitě spokojenost (jen se tedy během odpoledne drasticky ochladilo :). Nasazení, více fotbalovosti, kombinace. Dalo se na to koukat. Že je Nitrianský vcelku rychlý bylo známo, dnes k tomu přidal i něco více. Zřejmě by ale neměl už hrát v obraně. Podle mně byla docela zásadní i přítomnost minule těžce kritizovaného Pitáka. Zkušenost a fotbalové myšlení je znát a mužstvo někoho takového nutně potřebuje. Tento výsledek a výkon jsme potřebovali. Dále se ukázalo, že ten kádr určitě není tak tragický a měl by se z většiny vyházet, jak se objevuje v diskusích. Na druhé straně bych ale ani nepropadal euforii. Jedná se o jeden zápas, podařilo se dát rychlý gól a pak se hraje jinak, Radek chytil na začátku druhé půle jasný gól a Příbram určitě není měřítkem. V pondělí bylo v Příbrami fotbalovější i Znojmo.
    Není to ani nic, proč by se mělo tvrdit, jak je Pastoor skvělý. Minimálně je třeba vyčkat do konce jara. Ani záchrana ještě není jasná. Ale doufejme, že to tímto směrem půjde dál.

    Ještě ke kotli. Sice si myslím, že přerušovat zápas kvůli těmto pokřikům je hovadina (horší by byly třeba rasistické vůči jednomu hráči), nicméně stejnou blbostí je, že by to, že někdo nemůže křičet "Pelta je ..." nějak omezovalo jeho svobodu. Nevím, proč to pro někoho je tak zásadní, že si nedá pokoj, když ví, jak se na to čeká, aby se to mohlo exemplárně trestat. To je podle mně naprostá demence. Nedaleko za mnou na východní tribuně stál maník, který nebyl s to vůbec nijak fandit Slávii, ale vždycky jako bez sebe řval "Pelta ven". To už je docela fanatismus a začínám i na ty pokřiky "Pelta ven" být alergický, aniž jsem jeho kamarád. Takováto personifikace všeho špatného do jedné jediné osoby, i když předsedy, je docela mimo. Tak ho někdo vystřídá a nezmění se nic. A například Berbr, který není s Peltou žádný kamarád, a zasloužil by si ty pokřiky i více, se tomu musí akorát smát.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      edenian     před 11 lety 03.05.2014 00:45 |  
      0 0

      Mozna jsi raku zapomel, ze Berbr ve funkci je Peltova prace.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        Travinho     před 11 lety 03.05.2014 00:48 |  
        0 0

        To ani náhodou, spíš Pelta ve funkci je práce Berbra, ale rozhodně ne naopak.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          edenian     před 11 lety 03.05.2014 09:21 |  
          0 0

          Tim hure.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      bongor     před 11 lety 03.05.2014 07:26 |  
      0 0

      Teď jak znám naše poměry vzniknou partičky,které budou chodit
      na konkurenční stadiony,profesionálně tvořit přerušení zápasů.
      Ten Tvůj maník raku byl jenom tykadlo.
      Jediný problém je v tom,že se přerušuje s nadějí na kontumaci ve prospěch hostů pouze na stadionu Slavie,nebo čí je to vlastně stadion.Na sraltě si můžeš zanadávat po libosti,tak jsi tam měl poslat toho nadávače z východní.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Kajula     před 11 lety 03.05.2014 15:28 |  
      0 0

      Přesně tak... Pelta je jen vrchol ledovce... Souhlasím, že ho Berbr podpořil, ale hlavní problém jsou ti, co pro něj zvedli ruku a uvěřili, že on pro fotbal sežene peníze... Jestli ale někdo věří, že vše zlé a špatné zmizí z fotbalu s Peltou, ať si vzpomene na éru pana Haška- že by to byl zázrak, to rozhodně ne... Nakonec se ten očekávaný zachránce fotbalu sbalil po 2 letech a zmizel v Emirátech...
      Souhlasím, že v přerušovat zápas za pokřik Peltaven je blbost, ale stejně hloupé mi připadá nefandit svému týmu a pokřikovat něco na předsedu FAČR, který z toho může mít akorát srandu... Nikdo mi nevymluví, že se odpor nedá vyjádřit líp s větší grácií...

  18. Re: Slavia - Příbram 3:0

    harry     před 11 lety 03.05.2014 06:14 |  
    0 0

    Pro AP musí být dosavadní 3 měsíce v českém fotbale pořádnou "školou":-)....

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Borris     před 11 lety 03.05.2014 06:59 |  
      0 0

      Zcela nepochybně:-) protože takový absurdistán jako vládne u nás, to se fakt nevidí. Ten podle mě ani v nejmenším vůbec netušil, do čeho se pouští když šel sem. Až bude vyprávět doma to co zažil tady, tak mu to nikdo neuvěří a všichni mu budou říkat, ať si vymyslí něco důvěryhodnějšího když už chce být zajímavej :-D

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        bongor     před 11 lety 03.05.2014 07:27 |  
        0 0

        Aby Tě Borrisi nezažaloval prezident Absurdistánu za urážky jeho
        národa.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Markus     před 11 lety 03.05.2014 08:39 |  
          0 0

          Prezident nemá čas, schání po půjčovnách nářadí plovoucí rypadlo. Řekli mu, že ten kanál bude vidět z vesmíru, teď už ho nic nezastaví.

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Kornovo     před 11 lety 03.05.2014 13:37 |  
            0 0

            :)

  19. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Petr9608     před 11 lety 03.05.2014 07:37 |  
    0 0

    Já nevim, nebylo by na místě trochu ten optimismus krotit?

    - Dala do toho Příbram 100%?

    - Ať tak či onak, je to jasně nejhorší venkovní mužstvo

    - Nedala se řada útočných akcí řešit lépe - kolik jich nám poskytne lepší tým?

    - Taky tam měla šance, být 1:1, mohla být ouzko

    Takže, nic nepřeceňovat. Co se stalo? Na 90-99% jsme se zachránili. Před pěti sezónami jsme tohle mohli říkat o půl sezóny (tj. 15 kol) dříve. Ano, sportovní mega-katastrofa budiž odvrácena. Nicméně fakt, že se tady naprosto dehonestuje naše značka, to stále přetrvává.

    Ano, sezóna 2009/10 byl pád, snad by se to dalo zkousnout s tím, že jednou za 15 let se jedna sezóna zle nevyvede. 2010/11 nás z tohoto vyléčil a byly jsme rádi, že jsme nespadli do ČFL. Že by poté cesta vzhůru? Ani hofno, vážení. Tlučem se sem a tam další tři sezóny. Snad s jednou světlou chvílí po vyhraném derby v září 2012, kdy se snad možná mohlo věřit, že třeba se na to 3. místo vrátíme.

    Bude tahle sezóna už konečně pořádnou fackou? Sedne si někdo (Kornějev? Van Doop? Kisel? Řebíček? Někdo další nově příchozí?) během letní pauzy a řekne se, dost, to co bylo v sezóně 2013/14 bylo naprosto nedůstojné a nyní se udělá vše pro návrat Slavie tam, kam patří.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Markus     před 11 lety 03.05.2014 08:35 |  
      0 0

      Příbram se snad nechce zachránit? Nepochybně do toho 100% dali, ale už jim dochází síly, což bylo na hráčích dost vidět a hlavně, byli totálně zaskočeni aktivní hrou Slavie, zejména úspěšným pressingem. Naši hráči ukázali energii i šikovnost, obojí naprosto vybočovalo z ostatních zápasů sezony. Moc nevěřím na nějakého Alfreda Hitchcocka ve vedení klubu, co by hráčům nejprve nakázal jaro odchodit ve stylu zombies, abychom pak v závěru najeli na hype wave a tím si připravili půdu pro další sezonu. Nicméně vypadá to tak, hodně to připomíná jaro pod Petroušem. Možná se daří konečně léčit dušičky našich hráčů, Šmicer a spol. mají efekt.. Nebo je tam nějaký impulz, o kterém nevíme, může to být posun v reorganizaci klubu, posun v příchodu investora nebo to taky mohly být prachy - nějaký mimořádný bonus :)

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        rak (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 09:15 |  
        0 0

        Mohlo tam něco být a nebo jen to, že se vydařil vstup do zápasu. Hlava dělá strašně moc. Když hráči vidí, že se nedaří, nedovolí si tolik a pak se to veze. A naopak. Ale znovu bych řekl, že kádr podprůměrný není a mít vhodného zkušeného tvůrčího hráče (nebo i více) je nezbytností. Teď to byl Piták. Nebyl náhodou jeho posledním zápasem před Bohemkou zápas se Znojmem? Tento nedostatek trápí Slávii už hodně dlouho, i roky. Po svém příchodu se tak chvilkami ukazoval Lička, ale opravdu jen chvilkami. Zdá se, že by to mohl plnit i Boudjemaa, ale tam bych s hodnocením počkal. Snad si Karel ještě něco odehraje. A do budoucna byt to mohl být Hrubý.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      edenian     před 11 lety 03.05.2014 09:27 |  
      0 0

      Ja to vnimam jako trochu radosti a trochu uklidnijici vydech. Optimismus to asi neni.

  20. Re: Slavia - Příbram 3:0

    podol (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 09:08 |  
    0 0

    Dobrý den, po delší době po zápasu Slavie jsem spokojeně usnul, bez
    přemýšlení nad předvedenou hrou i výsledkem. Ani dnes nebyla hra
    zcela bez chyb, ale ten rozdíl oproti minulým zápasům byl propastný.
    Napadlo mne, zda to bylo jen brzy vstřeleným gólem. Mohlo to být i něčím jiným? Třeba nějakou informací, která není ještě veřejnosti známá? Kdyby to tak bylo, zcela jistě bude pozitivní ku prospěchu Slavie.
    Řadě z nás se nelíbily některá hesla TS, zvláště jejich forma. I když
    většina souhlasí s podstatou protestu. Stav ve vedení FAČR je
    z hlediska morálky i sportovní etiky zcela neúnosný. Když nebudou protesty co největšího počtu příznivců fotbalu, snad i hráčů a některých nepreferovaných klubů, potom se nic nezmění. A mladí
    vždy byli nositeli i autory protestů proti nepravostem i totalitě.
    Ukončení včerejšího zápasu pro pokřiky z kotle dle mého názoru nehrozilo. Ti potrefení si moc dobře uvědomovali, co by asi následovalo po takovém rozhodnutí. Které by hodně rozhodovalo
    o sestupujícím. V mnoha předchozích zápasech jiných mužstev, i s horšími pokřiky a rozhodčí ani zápas nepřerušil. Strach jsem měl
    jedině z nějakého vniknutí na plochu, nebo z násilné akce. Ta by se
    těm nahoře velmi hodila. Proto pozor na provokatéry.
    Pohled na tabulku GL je pro současnou chvíli přecí jen lepší než před 14 dny. Pro další ročník GL je však nutné být o min. osm míst výše.
    Podol

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      edenian     před 11 lety 03.05.2014 09:32 |  
      0 0

      Taky si myslim, ze zadny ukonceni nehrozilo. Tedy jsem rad, ze tady pise Podol strizlive bez nejakych kecu o dementnim chovani kotle. Prekvapilo me, ze jsou tady takovy podelanci ktery si to navic neumi odpustit a resi kraviny. Ja jsem se bavil / aniz bych hulakal pelta je ... nejen proto, ze to nedokazu.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        Gino     před 11 lety 03.05.2014 12:58 |  
        0 0

        "keců o dementním chováním kotle".... kotel se dementně choval. Jestli jsi to neviděl/neslyšel, není ti pomoci :) Ti podělanci o kterých tu mluvíš mají alespoň soudnost.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Woltaire     před 11 lety 03.05.2014 20:10 |  
          0 0

          Fanoušek násilí na nevinných policie a upálení fanoušků za pyro Gino nyní kritizuje i svobodu projevu?

          Nechápu, jak takhle smýšlející člověk může fandit SKS a ztotožňovat se s hodnotami klubu, který VŽDY bojoval proti bezpráví! TOBĚ není pomoci.

          Z takových "fanoušků" jako jsi ty je mi smutno, co se mi nelíbí, musí být zakázáno. Brát to tvým metrem, tak máš za mě zakázáno psát na internet,navždy.

          Aby nedošlo k osočení, neřval jsem pelta je čurák,ale TS jsem opustil.

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Gino     před 11 lety 04.05.2014 01:50 |  
            0 0

            TS jsem taky po prvním poločase opustil, takže nechápu, co mi tady vlastně vyčítáš?

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      bongor     před 11 lety 03.05.2014 10:45 |  
      0 0

      O osm?snad jsi chtěl říct o deset že jo?Mně se taky samozřejmě lépe spalo,ale dokud nebudeme před bídou,tak to pořád není úplně ono.
      Na provokatéry už jsem taky upozorňoval někde výše.Nesmíme zapomínat,že našim kamarádům není žádná špinavost dost špinavá.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 14:24 |  
      0 0

      Děkuji za velice rozumný názor.

  21. Re: Slavia - Příbram 3:0

    klimi     před 11 lety 03.05.2014 09:18 |  
    0 0

    Opět se musím pozastavit nad Čerýho bídnými výkopy, Nevesovo rozehrávkou a Juharovo bloudění na hrotu a v ofsajdu...

    Leváci ve Slavii jsou opravdu "excelentní", aspoň že Juhar dal gól.

    Pěkný fotbal, přejeli jsme je jak válec. Snad na to navážeme v Maďarsku, pardon, v Brně.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Tomski     před 11 lety 03.05.2014 10:01 |  
      0 0

      Radek Černý měl před lety nejlepší kopací techniku z celé GL...už to sice není takové, ale pořád špička...Neves včera výborný...

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        bongor     před 11 lety 03.05.2014 10:50 |  
        0 0

        Neves v souhrnu byl pro mě hvězdou zápasu,i když těch adeptů bylo moc,skoro celé mužstvo.Z přemíry snahy třeba někdy Nando přihraje jinam než chce.Ale kolikrát ten kluk byl u míče,jak z celého jeho výrazu přímo člověk cítí jeho zaujetí .Pro úspěch by udělal všechno.Škoda,že k nám dorazil až tak pozdě,ale i tak jeho fyzička je neuvěřitelná

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        klimi     před 11 lety 03.05.2014 12:09 |  
        0 0

        Tak to opět doporučuji podívat se znova na záznam :)

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Travinho     před 11 lety 03.05.2014 10:15 |  
      0 0

      Neves včera pokazil snad jen 2 balony a to ještě kvůli tomu, že si neporozuměl se spoluhráči, jinak byl výborný...

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 03.05.2014 10:16 |  
        0 0

        Přesně tak.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Ravik     před 11 lety 03.05.2014 10:26 |  
          0 0

          Neves to bude nejmíň 7 ne? ;-)

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Tomski     před 11 lety 03.05.2014 10:27 |  
            0 0

            včera mě nadchlo jak asi dvakrát utekl po lajně...v pětatřiceti...klobouček...

            • Re: Slavia - Příbram 3:0

              Ravik     před 11 lety 03.05.2014 10:34 |  
              0 0

              přesně tak, to jsme od levého beka neviděli v Edenu od dob koho? :-)

              • Re: Slavia - Příbram 3:0

                Travinho     před 11 lety 03.05.2014 10:52 |  
                0 0

                Hubáčka? :D

                • Re: Slavia - Příbram 3:0

                  Borris     před 11 lety 03.05.2014 11:37 |  
                  0 0

                  :-D:-D:-D to se ti povedlo respekt:-D

              • Re: Slavia - Příbram 3:0

                eomer (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 12:28 |  
                0 0

                Tipnul bych Matěje-když vpravo pendloval mezi obranou a zálohou

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          bongor     před 11 lety 03.05.2014 10:53 |  
          0 0

          Co výborněj,byl skvělej.Právě takoví hráči jako je Nando dokáží zblbnout celý mančaft ,že každý hraje nad své možnosti.Vsadil bych se ,že má na Kapverdách nějakou příbuznou,co se zabývá kouzly k pozvednutí mysli i těla.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        klimi     před 11 lety 03.05.2014 12:07 |  
        0 0

        Tak to se koukni ještě na záznam. Zkazil jich mnohem více, jinak neříkám proti němu nic, bránění dobré, ale pak ty nahrávky, to je bída.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Tomski     před 11 lety 03.05.2014 12:12 |  
          0 0

          koukám na to...zatím v první půli jedna nahrávka, z které byl nebezpečný protiútok...pak tam byla ta klička kdy ho trefil Příbramák do kolene...jinak to řešil hodně dobře...

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Tomski     před 11 lety 03.05.2014 12:12 |  
          0 0

          koukám na to...zatím v první půli jedna nahrávka, z které byl nebezpečný protiútok...pak tam byla ta klička kdy ho trefil Příbramák do kolene...jinak to řešil hodně dobře...

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          ortevor     před 11 lety 03.05.2014 12:16 |  
          0 0

          ja souhlasim s klimim, dozadu si to Neves ubranil, ale dopredu, to byla bida, ty jeho odevzdany nahravky...
          chapu, ze je bojovnik, ale proste mne se ta jeho hra vazne nelibi, k cemu je ze vybojuje casto balon, kdyz ho okamzite hnedka odevzda...

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Tomski     před 11 lety 03.05.2014 13:45 |  
            0 0

            tak v druhé jsem si nevšiml, že by něco zkazil...dva přesné centry na Necida, který se nechal přeskočit a jeden na Pitáka, který pak nahrál Necidovi do ofsajdu...všechno do vápna...ale asi tomu moc nerozumím :-))

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            vavicek     před 11 lety 03.05.2014 14:37 |  
            0 0

            Ubránil? Nešla největší šance soupeře přes něj? Podle mého se nesmyslně stáhnul ke stoperům a nechal volného Pilíka nebo kdo to byl. Dopředu to byla samozřejmě katastrofa. Ty jeho nákopy na náhodu jsou úděsný.

            • Re: Slavia - Příbram 3:0

              ortevor     před 11 lety 03.05.2014 15:21 |  
              0 0

              "ubranil"
              mne se dlouhodobe Neves nelibi, a taky ta nejvetsi sance Pribrami, kdy nechal toho svyho hrace volnyho, byla Nevesova chyba...
              souhlasim s tebou ve vsem

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      denydzlSKS     před 11 lety 03.05.2014 13:47 |  
      0 0

      Mně se naopak Neves včera poprvé v životě líbil. Hrál dobře. Nejančil a často rozehrával a nekopal míče do topolů, jak má ve zvyku. Nějaký chybky tam sice měl, ale nebylo to nic zásadního.

  22. statistika

    rak (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 09:31 |  
    0 0

    Tak mě napadlo, že jsme zase v pátek večer vyhráli. Jelikož se mně osobně tento termín líbí nejvíc, tak jsem se podíval, jak je to se statistikou - vitězství, remízy, porážky. Vyvozovat z toho cokoli je nesmysl. Tak jen pro zajímavost. Ale stejně bych ten pátek preferoval :).

    Doma:
    Pátek 4-1-0
    Sobota 0-0-2
    Neděle 0-1-1
    Pondělí 1-1-3

    Venku:
    Pátek 1-0-0
    Sobota 1-2-2
    Neděle 1-0-4
    Pondělí 0-0-2

    • Re: statistika

      lassiter     před 11 lety 03.05.2014 09:41 |  
      0 0

      :-) tak to je dost zajímavý. Mně pátky taky hodně vyhovují, večer fotbal a pak celej víkend před sebou :-)

    • Re: statistika

      ortevor     před 11 lety 03.05.2014 10:37 |  
      0 0

      mne taky patek vecer bezvadne vyhovuje, hlavne je to super ze se mi to tim padem nikdy nekreje s vlastnim zapasem, takze muzu stihat v pohode Slavii i vlastni zapasy..coz je v nedeli vetsinou problem :/

    • Re: statistika

      Travinho     před 11 lety 03.05.2014 19:21 |  
      0 0

      S nasázkou by se dalo říct, že po prochlastaném víkendu se vždycky hraje hůř, nežli před ním.

  23. Re: Slavia - Příbram 3:0

    opicemag     před 11 lety 03.05.2014 10:46 |  
    0 0

    Dvě poznámky, nejde o nic nového, už to tu padlo několikrát.
    1) Ukazuje se, jak hrozně důležitá je psychika. Stačí dát rychlý gól a ti hráči, co si nebyli schopni přihrát na dva metry, se najednou snaží i kličky, patičky apod. (i když je pořád limituje jejich někdy hrozná technika). Na psychice by měli pro příští sezónu zapracovat, klidně najmout nějakého odborníka. Určitě by se to vyplatilo.
    2) Hra na dva útočníky (byť Juhar byl spíše volný hráč) mám jde mnohem lépe. Holt se nemůžeme snažit kopírovat Bayern, když na to nemáme hráče. Je sice hezké, že 4-2-3-1 je moderní a hrajou to velkokluby, leč ty na to mají hráče. My ne a končí to tak, že náš jediný útočník je utopený sám na hrotu bez podpory. Proto bych se vrátil k 4-4-2 či 4-4-1-1 (problém je, že až odejde Necid, nebudeme mít žádného typického útočníka a hrát bez klasického útočníka to u nás nepřipadá v úvahu)
    + Nitrianský je v záloze o 100 procent lepší než v obraně (nemusí tam tolik bránit, což u vůbec nejde, což je u obránce problém).

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Travinho     před 11 lety 03.05.2014 10:51 |  
      0 0

      4-2-3-1 hrát určitě můžeme, ale ten hráč, který plní roli třetího středového hráče musí hrát někde mezi zálohou a útokem, to u nás absolutně nefungovalo.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        nacelnik (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 11:25 |  
        0 0

        Je někde na netu záznam toho včerejšího koncertu? Mile rád se na to podívám znova.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          podol (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 11:48 |  
          0 0

          na idnes je video všech gólů i dalších akcí.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          fredydj (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 11:58 |  
          0 0

          prolistuj komentáře v tomle článku, byl tam odkaz na stažení zápasu

  24. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 11:28 |  
    0 0

    Přeji Vám všem hezké dopoledne, alespoň tedy námslávistům :-).
    Včera po dlouhédobě trvalejší bojovný výkon a hlavně byl podpořen pěknými góly a i hrou.
    Po zápase s Plzní jsem kritizoval Radka Černého. Tak tentokrát mu dávám velkou jedničku, to byl úplně jiný pohyb a mrštnost a tak jsem byl moc rád.
    Za zápas s Bohemkou jsem kritizoval Karla Pitáka, a ejhle, najednou to šlo a už se mi nezdál ani tak "při těle. :-)
    Nitrianský byl včera taky o "štok vejš" a Hrubý nám roste zápas od zápasu. Tak uvidíme co bude dál. Hlavně se musíme naučit makat a dát do toho všechno. Bylo vidět, jak si s tím Příbram neuměla poradit. Ano, byly tam chyby a hluchá místa, ale to je na našich zkušenějších hráčích, aby to uhlídali a nezmatkovali.
    Brno nás prověří, jak na tom jsme a to bude asi ten moment, kdy se už ukáže, co budeme do příští sezony potřebovat na posilnění kádru.
    No a holky to snad dneska při derby také pořádně "rozbalí".
    Sokrates55

  25. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Philliip     před 11 lety 03.05.2014 12:00 |  
    0 0

    Zdravím všechny. Rád bych po delší odmlce také napsal pár řádků.

    Nejprve k samotnému zápasu. Po opravdu dlouhé době mě výkon hráčů potěšil. Hráči bojovali celých 90 (tentokrát spíše 100) minut a přidali k tomu poměrně slušnou fotbalovost. Trošku jsem se toho zápasu obával, aby to opět nebyla ofenzivní bezradnost a nejistota v defenzivě, ale od prvních minut jsme byli lepším týmem než Příbram. Ta to, zdá se, venku opravdu neumí.

    Vezmu-li to odzadu, tak Radek Černý působil velmi jistě, nechyboval a jednou mužstvo výrazně podržel. Stejně tak sebejistě vypadala obraná čtyřka. Bohemka ani Příbram se proti ní vpodstatě neprosadila. Minimálně směrem dozadu se mi tohle složení obrany líbí. Dobře pracovala i záloha, Piták dal našemu mužstvu potřebný klid, zkušenosti, což potvrdily také jeho 2 gólové přihrávky. Nitrianský ukazuje, že (alespoň pro mě) je to lepší hráč do zálohy než do obrany. Po dlouhé době výkon, kde mě potěšil. Do herní pohody se dostává i Gecov, snad se nevykartuje na poslední dva zápasy v sezoně. Hrubý potěšil krásnou brankou a potvrdil, že v něm je určitě slušný potenciál. Trenér Pastore mu evidentně věří. Důležitým faktorem byla opět hra na 2 útočníky. Osamocený Necid se může jen těžko sám prosazovat proti obraně, Juhar je pro obranu hodně nepříjmený hráč, má dobrou střelu, je rychlý, běhavý.

    Pořád je to jen jedno povedené utkání. Přesto ukazuje určité možnosti a směr, jakým by mužtvo mohlo jít.

    K čemu bych se ale ještě také rád vyjádřil, tak je včerejší "fandění". Máme nejlepší fanoušky v republice, o tom ani trošku nepochybuji, ale včera to tak určitě nevypadalo. Jedna věc je, jestli je správné přerušovat utkání za pokřiky, které zní na stadionech roky a nikdy to zásadní problémy nezpůsobovalo. Na stadinech se dějí mnohem horší a závažnější věci, které zůstávají bez povšimnutí. Nicméně to tak včera bylo a opravdu jsme ohrozili samotné utkání. Po přerušení zápasu by stačilo, kdyby se nějaká hrstka "fanoušků" chtěla předvést a začala by skandovat "Pelta je č*rák", přidalo by se pár dalších jedinců, kterým tak moc záleželo na zisku 3 bodů a zápas mohl být ztracený. Opravdu jsme si zbytek zápasu pořádně neužil a moc mě to mrzí, protože hráčil předvedli dobrý výkon, makali a zasloužili si pozitivní atmosféru, zatímco nejčastějším pokřikem bylo "Pelta ven". Přiznám se, že tento pokřik a pokřik "český fotbal pro fanoušky" už mi je nepříjmený, byť se s ním osobně ztotožňuji. Všeho s mírou a používat v situacích, kdy je to opravdu na místě. Co to vlastně ten "český fotbal pro fanošky" je? Mám pocit, že řada fanoušků si myslí, že to znamená neomezenou svobodu si na stadionu dělat cokoliv. Ale tak to není. Chceme čistý fotbal, chceme lepší podmínky pro fanoušky, tak pojďme příkladem. Včera si utkání zasloužilo důstojnější a pozitivnější závěr, než věčné "Pelta ven".

    Omlouvám se, pokud se svým komentářem někoho z Vás dotknu, jen jsem chtěl vyjádřit osobní názor na včerejší utkání.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Barra     před 11 lety 03.05.2014 12:06 |  
      0 0

      + 1, Philliipe.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        bongor     před 11 lety 03.05.2014 14:09 |  
        0 0

        Taky dávám jedničku.Každej téesák,který čte SN ví,jak moc si těch kluků považuju.Tohle skandování ale postrádá smysl,protože ten soudruh předseda sám o sobě dobře ví co je zač a že na tom svém místě nemá co dělat,protože je to velká ostuda českého fotbalu.
        Až skončí mač,tak si ale řvete co se Vám zlíbí,třeba i ten úd.Při zápase ne,víte jak spousta hajzlíků čeká na naše chyby a my jim tím hrajeme do noty.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Khadgar     před 11 lety 03.05.2014 12:26 |  
      0 0

      Hlavně skandovat zápas co zápas "český fotbal pro fanoušky", to nic nezmění. Tomu se Pelta může s klidem smát. Jedině kdyby se fanoušci většiny klubů (resp. těch, které fanoušky mají) spojili a postupovali společně, tak pak by možná existovala nějaká šance na změnu.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        edenian     před 11 lety 03.05.2014 12:49 |  
        0 0

        Nic ti nebrani, abys to vzal do rukou, " spojil fanousky vsech klubu " zmenil to :-)

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Khadgar     před 11 lety 03.05.2014 12:58 |  
          0 0

          Hm, pokud k tomu všichni v kotli přistupují stejně jako ty, tak je to velká škoda. Místo toho, abyste se snažili získat lidi na svou stranu, je akorát odradíte.
          Pochop, s tímhle přístupem jste médiím, svazu a veřejnosti u prdele, protože se to vždycky obrátí proti vám. Myslím, že po včerejšku je to vidět dostatečně.
          Kdybyste si to radši nechali na zápasy, kdy už opravdu o nic nepůjde a bude jistá záchrana a pak testovali, jestli rozhodčí opravdu ukončí zápas, tak to dává smysl. Ale musí se to odehrát na dalších alespoň třech stadionech, jinak to padne jen na jedny fanoušky a všichni si na tom smlsnou.

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Gino     před 11 lety 03.05.2014 13:18 |  
            0 0

            Úplně jsem včera viděl, jak Pelta sedí někde s chlebíčkem a vínkem v ruce a zakuckává se smíchem, když vidí, co se v tom Edenu děje. Jak si některé rudé hlavy myslí, že zrovna jejich názor ho zajímá... a on mu místo toho jde na ruku.

            • Re: Slavia - Příbram 3:0

              edenian     před 11 lety 03.05.2014 13:42 |  
              0 0

              Bolsevici si svyho casu taky zrali chlebicky...

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            edenian     před 11 lety 03.05.2014 13:41 |  
            0 0

            Pozor Khadare, ja nejsem v kotli, ale na vychode 114. Presto nemam ke vcerejsimu chovani kotle vicemene zadne vyhrady. A to i presto, ze jak jsem napsal nejsem schopen sprosteho skandovani. Rozhodne jedina moznost jak situaci spolecensky vyhrotit / a jina cesta neni / je neustale, byt i na kriticke hranici snesitelnosti davat najevo co si o tom lide mysli. A strachy a obavy z nejakeho ukonceni zapasu byly proste vcera bezpredmetne. Nasledne transparenty byly skvele a vzdycky na choreo prihazuju. A az tam priste bude treba vyrazne upozorneni na STBacky praktiky Berbra, kseftovani Pelty se vsim s cim jde kseftovat a ja nevim co jeste, tak se budu zase radovat.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      edenian     před 11 lety 03.05.2014 12:51 |  
      0 0

      " Chceme čistý fotbal, chceme lepší podmínky pro fanoušky, tak pojďme příkladem. Včera si utkání zasloužilo důstojnější a pozitivnější závěr, než věčné "Pelta ven". "
      Tak az pujdes tim prikladem tak dej vedet, abych si toho vsimnul :-)

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        Philliip     před 11 lety 03.05.2014 13:21 |  
        0 0

        Tím, že jsem na tribuně Sever stál a podporoval hráče na úkor pokřiků na Peltu jsem třeba šel příkladem těm, co stáli poblíž. Nebo taky ne. Každý musí začít u sebe.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Gino     před 11 lety 03.05.2014 12:57 |  
      0 0

      Naprosto s tebou souhlasím. Tak jako včera jsem už dlouho nepěnil. Přiznám se, že třetího a tím posledního přerušení jsem se opravdu obával, protože i po druhém přerušení se v kotli našli jedinci, kteří to stále zkoušeli s "Pelta je čurák!". Nebýt tam v tu chvíli s přáteli s holkou, tak bych nejspíš vystartoval, protože kdo škodí Slávii, je její nepřítel a nepřítel Slávie je i můj nepřítel. Ufff.

      Někteří, jako třeba edenian, se diví tomu, že je to takový problém. Já jsem rád, že je tu i spousta takových, co dokáží tyhle "fanoušky" zkritizovat a že v tom nejsem sám.

      Jinak fotbal báječný, mohli jsme dát o dva góly více, ale i dostat - Radek chytil pár fakt pěkných míčů.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        tolsimir     před 11 lety 03.05.2014 13:04 |  
        0 0

        Slavii, ale nejen ji, ale obecne celemu ceskemu fotbalu, skodi mnohem vice prave Pelta, Berbr a spol. To jsou skutecni nepratele. A uprimne me mrzi, ze spousta lidi je kratkozraka a ohyba pred nimi hrbet

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Gino     před 11 lety 03.05.2014 13:15 |  
          0 0

          Samozřejmě, že Pelta a Berbr jsou hlavou ryby (a od té to vždycky smrdí nejvíc, že jo). Ale neměl jsem chuť být osobně přitom, kdy vlastní fanoušci připraví svůj klub o úspěch (byl jsem i na tom pohárovém utkání). Styděl jsem se a pěnil, když jsem viděl, jak vlastní hráči musí prosit své fanoušky, aby jim umožnili zápas dohrát a vyhrát. S tím nemá krátkozrakost a ohýbání hřbetu nic společného, nehledej výmluvy. Samozřejmě, že odpor je potřeba, ale musí se u toho i přemýšlet, jinak vyjde všechna snaha vniveč, nebo nás ještě poškodí.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 13:36 |  
          0 0

          to je samozrejme pravda, ze pelta s berbrem skodi fotbalu mnohem vic. Nicmene nekricet pelta je curak neni ohybani hrbetu.. protest se da projevit i bez ohrozeni vlastniho tymu a trochu se obavam, ze boj proti peltovi se trochu smrsknul na boj o curaka..:)

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 13:45 |  
            0 0

            Chvalovský, Obst, Mokrý, Košťál, ti byli všichni OK a až Pelta je ten zlosyn? Koneckonců i ten Hašek na svazu nic nepředvedl a zbaběle prchnul. Když odejde Pelta, tak si činovníci zvolí zase někoho podobného. Je smutné, když na téměř existenčním zápase Slavie za stavu 1:0 místo povzbuzování a fandění jsou slyšet jen vulgarity. Slavia byla týmem pro ty inteligentnější, slušnější a férovější fanoušky. Takhle pro většinu veřejnosti, která o stavu na svazu ví houby, budeme jen obyčejní sprosťáci.

            • Re: Slavia - Příbram 3:0

              Tomski     před 11 lety 03.05.2014 13:50 |  
              0 0

              souhlas...zajímalo by mě, kde tihle hrdinové fandili, když nás řezali během působení na Strahově...

            • Re: Slavia - Příbram 3:0

              edenian     před 11 lety 03.05.2014 13:52 |  
              0 0

              Houby. Kazdy dej ve spolecnosti ma proste svoji krivku vzestupu a ted doslo na " pelty ". A proto to neskoncilo, naopak.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Barra     před 11 lety 03.05.2014 13:47 |  
          0 0

          Ale o to prece vubec nejde Tolsmire. Muzeme si hrat na hrdiny a mit vudci funkci v tom, ze jako Slaviste budeme ukazovat ze si nenechame ohnout zada. Je ale jasne, ze vcerejsi utkani by se nedohralo a ze bychom poskodily jak hrace, kteri vcera meli svuj den tak klub. Z 3-0 zmenit vysledek na 0-3 pred zelenym stolem, to mas vazne na mysli? Pad do druhe ligy, protoze prave Slaviste budou hrde stat za principy, ze oni maji jako ukol ocistit fotbal?

          Melo by se objasnit, jak FACR se chteji chovat a jake instrukce rozhodci maji. Pletu se, nerekl Pelta ze neni jesitny a ze se kvuli takovym vykrikum nema prerusovat zapas? Takze pojdme si to se zastupci vsech klubu spolecne s federaci objasnit. A jak Sasky spravne vcera podotknul, klidne se muze demonstrovat pred sidlem FACR. V okamziku ale, kdyz rozhodci na 10 min prerusi zapas a je jasne, ze pri opakovani bude zapas ukoncen, rikam ja ne. A zda se mi smesne, aby hraci museli fandy prosit aby jim dali moznost dohrat zapas, ktery je pro klub existencni.

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            edenian     před 11 lety 03.05.2014 13:54 |  
            0 0

            Jde o to. A vcera zadna kontumace nehrozila. Proto se taky nikdo nepodelal, ze to rozhodci prerusil.

            • Re: Slavia - Příbram 3:0

              Barra     před 11 lety 03.05.2014 14:04 |  
              0 0

              Zadna kontumace nehrozila? Muzes to vysvetlit?

              • Re: Slavia - Příbram 3:0

                edenian     před 11 lety 03.05.2014 14:09 |  
                0 0

                Protoze se v tom dal nepokracovalo kdyz to splnilo svuj ucel. Tj. dat najevo neustupnost. That's All.

                • Re: Slavia - Příbram 3:0

                  Barra     před 11 lety 03.05.2014 14:25 |  
                  0 0

                  Aha. Rekl bych ze se v tom nepokracovalo, protoze vetsina projevila vice rozumu a prekricela ostatni. Jinak bylo samozrejme take mozne, ze rozhodci by misto 10 min prestavky ihned ukoncil zapas. To by teprve byl projev neustupnosti. Zajimalo by je take, proc fandove nevedli takovy svaty boj proti Peltovi jiz od jeho zvoleni.

                  • Re: Slavia - Příbram 3:0

                    edenian     před 11 lety 03.05.2014 14:33 |  
                    0 0

                    Normalni komunikace na stadionu, jako vsude jinde.. Prestante to dramatizovat. Nikde jinde nez na stadionu se nemuzou fanousci projevit. A proti Peltovi, neboli tomu co zosobnuje se vymezuji lidi na stadionech trvale. Jasne ze jim budete furt rikat co by meli a kdy / treba jako Bongor " az po zapase " :-)) vybornej for / ale nikdy nic neudelate, budete jen kecat, takze at chcete nebo ne, furt jste druhy. Tecka.

                    • Re: Slavia - Příbram 3:0

                      Barra     před 11 lety 03.05.2014 14:44 |  
                      0 0

                      Ano, tecka. Ziram.

                    • Re: Slavia - Příbram 3:0

                      Gino     před 11 lety 03.05.2014 15:03 |  
                      0 0

                      Nebo treba jako Gino. Gino si totiz taky pral, aby si ta banda nechala podobne pokriky alespon az po zaverecnem hvizdu. Zkratka jsou lide, co premysleji vice nez v jedne rovine.

                      • Re: Slavia - Příbram 3:0

                        edenian     před 11 lety 03.05.2014 15:28 |  
                        0 0

                        Ano Gino, to je presne. Vice nez v jedne rovine.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        edenian     před 11 lety 03.05.2014 13:48 |  
        0 0

        Vcera zadnej problem nebyl. Zadna kontumace nehrozila. A preruseni zapasu je vyborny vysledek vcerejsiho " fandeni", protoze to se bude resit dal a to znamena, ze problem trva, existuje, je tady a nejde zamest. Stejne jako ta nase prochazka na hristi, ktera te tak vytocila jak pises mela velky vyznam. O hrace a nejakej pohar v tu chvili vubec neslo. At se pro tom prijevili i ti, ktery chteli delat jen bordel. Vetsina tam sla naprosto cilene a v miru. A to je taky zpetne dukaz smyslu ty akce.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          edenian     před 11 lety 03.05.2014 13:48 |  
          0 0

          tohle je Ginovi.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 14:27 |  
        0 0

        Vytáhnul by si svůj oblíbený pepřák a hrrr na ně? :-)))

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 14:28 |  
          0 0

          (to taky bylo určeno příslušníkovi s nickem Gino)

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            edenian     před 11 lety 03.05.2014 14:34 |  
            0 0

            Taky me to napadlo.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Gino     před 11 lety 03.05.2014 14:56 |  
          0 0

          Normalne rukama, tak se totiz s blbcema diskutuje nejlepe a dusledky diskuze byvaji nejtrvalejsi ;)

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Kajula     před 11 lety 03.05.2014 15:40 |  
      0 0

      jednička s hvězdičkou, naprostý souhlas :)

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Travinho     před 11 lety 03.05.2014 19:14 |  
      0 0

      Pod tohle bych se klidně podepsal.

  26. Pelta je č..ák, ale Berbr s Kovaříkem jsou nebezpečnější

    tantalos     před 11 lety 03.05.2014 13:51 |  
    0 0

    Se skandováním Pelta je č..ák nesouhlasím. Indikuje totiž, že Pelta je neškodný blb, zatímco národ v něm vidí něco mnohem horšího - že je prohnaný mafián a zločinec, který ovládl celé Č..ákovice nad Nisou.
    Ale v věci. Co by se stalo, kdyby včera Kovařík utkání ukončil.
    1. Slavia by zřejmě sestoupila a celý ročník by byl na dlouhé roky označován za neregulérní. Byla by to ostuda téměř nesmrtelná. To by se dále promítlo v neochotě svaz a jeho hlavní soutěž sponzorovat, poklesly by příjmy,
    2. Zničilo by to úplně Peltouy pozici. A jelikož mezi Peltou a plzenskou mafií existují napjaté vztahy, Berbr by zřejmě ovládl svaz úplně a bezvýhradně.
    Ostatně Pelta se v poslední době znemožnil sám - tím chaotickým pokusem zařídit si Euro 2020 v Praze. Hůř by to neřídil ani naprostý imbecil.
    Peltovu pozici vyostřilo rozhodnutí postihovat urážlivé skandovní obecenstva. Myslím, že bylo přijalo proti Peltově vůli. Sám se při dorby vyslovil proti přerušování utkání s tím, že on přece není tak vztahovačný a něco snese.
    Včera před televizí ale Kovařík dohnal celou záležitost na samý pokraj krize. Dělal to evidentně cílevědomě a s podporou plzeňské kliky, ke které on sám patří.
    Obávám se, že střídání v čele svazu by znamenalo další propad českého fotbalu od sportu k showbyznysu na úrovni porna. Snadoval bych tedy spíš Berbr a Damková do krimu...


    .

    • Re: Pelta je č..ák, ale Berbr s Kovaříkem jsou nebezpečnější

      Alanor (admin)     před 11 lety 03.05.2014 14:11 |  
      0 0

      Já bych souhlasil s tím, že fotbal mnohem víc kurví Berbr s Damkovou než nastrčená a zmatená figurka Pelta, který tam samozřejmě také nemá co dělat.

    • Re: Pelta je č..ák, ale Berbr s Kovaříkem jsou nebezpečnější

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 14:20 |  
      0 0

      Vidím to velmi podobně. Ne že bych si tedy myslel, že je Peltaven nějakým bojovníkem za čistotu ligy, ale je jasný, že bez Berbra a jeho švába by žádný Pelta nebyl. A pokud se jim přestane hodit do krámu, tak ho tak či onak odstaví. Pelta se stal pro tribuny symbolem, ale celý problém je mnohem horší.

    • Re: Pelta je č..ák, ale Berbr s Kovaříkem jsou nebezpečnější

      bongor     před 11 lety 03.05.2014 14:22 |  
      0 0

      Je tady ještě jedno hledisko.Jste si jisti,že přirovnávání Pelty k mužskému přirození je skutečně urážlivé?Jen si uvědomte,kolik nám za život ten přístroj přináší radostí.Takže není to vlastně pochvala předsedovy činnosti?A není to vlastně přání,aby ten člověk ještě dlouho stál v čele fotbalu?

      • Re: Pelta je č..ák, ale Berbr s Kovaříkem jsou nebezpečnější

        Borris     před 11 lety 03.05.2014 15:26 |  
        0 0

        Na tom něco bude bongore:-D je dobře že humor nás neopouští:-) ale víš jak to je. Kdyby se u každé nadávky mělo brát v potaz tohle hledisko, tak by se dala takto zpochybnit úplně každá nadávka a ani by jsme si v tom životě nemohli pořádně zanadávat:-)

    • Re: Pelta je č..ák, ale Berbr s Kovaříkem jsou nebezpečnější

      smely (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 14:43 |  
      0 0

      zdravim vsechny. zaprve, vcera parada, doufam, ze diky vcerejsimu vykonu prestanou nekteri brojit proti Pastoorovi, pripadne pozadovat jeho odvolani prostrednictvim jistych vyzev...., ten kdo vi o cem mluvim jiste vi o cem mluvim...nicmene rad bych se vyjadril k vyse uvede poznamce ohledne osobnosti pane prdsedy asociace. Ano Pelta se jevi jako neskodny blb a mozna nema na deni takovy vliv jak se vseobecne soudi, jiz jsem tu psal nekolikrat , ze deni ridi spise klika stBerbra, nicmene Pelta je presne ten typ blba jez je blbem zakernym a podlym.
      Nastrcena figurka to jiste neni. Je to protrely a vypocitavy pacholek ktery jen ceka na svoji opravdovou prilezitost, pokud se neco provali na Berbra pocitam, ze bude prvni kdo toho vyuzije. Momentalne je to zatim takova zakopova valka, me nechte spartu, ja se vam nebudu srat do Plzne, rozdelime si pohary, prachy a vsechno v poho. Ale verim, ze jakmile by se nasla prvni mozna prilezitost, nevahal by ani vterinu. On je , podle me presne ten typ co je schopen uplne vseho. Presto si myslim, ze skandovani "pelta je curak" akorat skodi fanouskum. to ze je c, vi kazdy, nema smysl to neustale opakovat, podle me existuji daleko zajimavejsi a vtipnejsi moznosti, viz vcerejsi prepis odposlechu...to bylo vyborny...nicmene zpet ke Slavii. Vypada to, ze jeste budeme v prvni desitce, coz je v podstate jedno, ale verim, ze pristi sezona uz bude zase konecne zlomova a budeme hrat hodne najore...jsem totiz optimista, pochopitelne....hezky vikend vsem.

      • Re: Pelta je č..ák, ale Berbr s Kovaříkem jsou nebezpečnější

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 15:22 |  
        0 0

        Dobré odpoledne.
        Dovolím si poznamenat, že Pelta ještě všechno "Křeťovi" neodvedl.
        Problém nastal ve chvíli, kdy rudoši chtějí tvrdě i pohár a teď to do sebe všechno narazí. Pokud jsou informace ze zákulisí pravdivé, tak bude při poháru pořádná mela. A na čímpak stadionu to bude asi tak bude?? A že se to tam bude šťouchat. Plzeňáci to chtějí rudochům vrátit za ligu a nepovolí taky a protože Paclík má žáhu na Křetínského kvůli jeho pindání a "kabelce", tak se bafuňářům na Strahově už teď rosí čela.
        Sokrates55

        • Re: Pelta je č..ák, ale Berbr s Kovaříkem jsou nebezpečnější

          smely (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 18:54 |  
          0 0

          nevite, prosim Sokrate, zda-li security na pohar zarizuje Eden nebo FACR ? Bylo by zajimave jestli FACR bude v pripade nezvladnuti trestat sebe sama ci koho ? Doufam, ze to tam moc nezdevastuji, predpokladam, ze ostikerkovane hajzliky rudejma zvastama zrejme budeme muset pri Slovacku strhavat sami, a nedokazu si predstavit jak bude "vyzdoben" severni koridor... :-( ... predpokladam, ze FACR to do poradku zrejme na vlastni naklady davat nebude....ach jo....

          • Re: Pelta je č..ák, ale Berbr s Kovaříkem jsou nebezpečnější

            Khadgar     před 11 lety 03.05.2014 19:01 |  
            0 0

            Předpokládám, že pořadatel finále poháru je FAČR. Kdo jiný by to měl být. Takže jsem na to zvědavý.

  27. Re: Slavia - Příbram 3:0

    kramle     před 11 lety 03.05.2014 15:56 |  
    0 0

    Prosím nemáte někdo nafocené ty transparenty co byly předmětem toho nuceného postoje ve druhé půli ? Já jsem stál mezi nima a nemohl jsem je přečíst. No a tak jsem se dneska koukal na záznam v televizi a ta cudně koukala někam jinam a reportéři jim taky nevěnovali ani tu sebemenší pozornost. Když ne fotky tak alespoň text. Ď

  28. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Dobi     před 11 lety 03.05.2014 16:49 |  
    0 0

    Přátelé, vše sleduji z místa na sektoru 129 spolu s přáteli ze Severu (toho českého). Chvíli, kdy byl ten duševní chudák přirovnáván k něčemu tak užitečnému, jako je pro muže ten orgán (pro nás starší už spíše pro tu druhou činnost - ale zkuste, když ani zde u žlábku či mušle neslouží..). Ale: POCHOPILI JSME, ŽE TO NENÍ VINA TS. Ta se snažila, seč mohla. Po pohybu po přerušení se přesunuli ti křiklouni na severovýchod. Ani jeden symbol Slavie, při pohledu od nás jen černé "uniformy". Ať už to jsou provokatéři nebo bezmozci (asi směsice neboli mélange, jak by to asi označil Boudjeamaa), protože každý slávista si uvědomil smrtelné nebezpečí ukončení. A TS si to uvědomila - tedy ti praví severáci!!! Všichni víme, že Pelta je jen trapná figurka, asi ne v podstatě zlý člověk, ale s myšlením kura domácího, perličky či krůty. Ale on je jen loutkou... Dobře rozpohybovanou loutkou... Za ty nitky tahají jiní, kteří ukradli Listopad a poté i to, co po listopadu z ekonomiky zbylo. Fotbal je jen zrcadlem všeho... Strašně jsme se báli, když (ne)kamarád Kovařík ukázal do šaten, vedlo se 1:0 a místo toho 0:3 kont.?
    Je to děs, co se děje. Ústí nám do ligy nepustili, přitom Teplice jsou blíže než třeba ze Slavie na Strahov. AŤ je Znojmo, jaké je, ale mně překvapilo solidním pochodem ligou. Se Spartou se hrálo od 15:00, soumrak se snesla až o 5 hodin později. Potřeboval někdo umělé osvětlení? Vyhřívání mají. Proč se jejich administartivním sestupem ovlivňuje konec ligy? Atd. Atd. špína všech špín! Zaplať pámbu za 6 bodů z posledních 2 zápasů. Ale trpkost zůstane!
    A provokatéři? Z vlastních řad? Kdo uštval Havlíčka Borovského, Karla Čapka? Kdo zavinil, že Honza Masaryk skončil na dlažbě pod okny? Češi? Češi! Kdo udal parašutisty? Češi! Proč zemřel Karel Kryl?
    A to řvaní, to postihovatelné řvaní, to byla TS? Jádro? Kdepak! Bezmozci nebo provokatéři! Držme se!

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Maeden (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 18:50 |  
      0 0

      Kryla zabila cholerická povaha a chlast, Jan Masaryk se stal Stalinovým pacholkem a maňáskem svých katů, bolševiků, lidí bez národnosti...
      Jediné s čím souhlasím je vizuální odlišnost lidí, co chodí dělat problémy, od slávistů. Co mají společného idioti, kteří měli při posledním titulu náckovský transparent, ti kteří narušili v tom samém zápase oslavy vbíháním na plochu dřív než bylo domluveno, kokoti ve stylu "drožkař z Václaváku" ve středních letech ve 106 strkající těhotnou ženu mého kamaráda na Cz Bělehrad, hovád házející vlajku jako oštěp po derby 2010 dolů do kotle, debílek zapalující v kotli černou dýmovnici s Baníkem a většina té party odešlé z kotle včera?
      Ano, je to absence jakéhokoli viditelného symbolu Slavie. To nejsou slávisti, to je normální špína, která chodí na fotbal léčit si svoje mindráky do davu.
      Jsem rád, že se fandilo dál i bez bubnu, dirigování megafonem a unylých sebeoslavných chorálů v okamžiku, kdy je potřeba burcovat mančaft nebo reagovat na rozhodnutí soudce. Against modern supporters!

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2014 11:07 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem.
        Omlouvám se pane Maedene, ale kde jste sebral, že Karel Kryl byl cholerik a chlastal tak, že ho to zabilo. KK jsem znal osobně a protože on se nemůže bránit, tak si dovolím to udělat za něj. Nemáte pravdu!! A víte o něm úplné hov.......no. Jeho zabilo něco úplně jiného, a protože na SN se politika nedává, tak to respektuji a jen chci ještě dodat, MORITURI TE SALUTANT. Víc už nikdy na Vás reagovat nebudu.
        Sokrates55

  29. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 17:19 |  
    0 0

    K zápasu jako takovému jen krátce. Příbram přijela s "ambicí" uhrát si body doma a podle toho její výkon vypadal. Naprosto odevzdaný a bez zájmu. Nicméně vzhledem k nedávné historii je třeba ocenit, že jsme se nesnížili na jejich úroveň a snažili se hrát. Jsme tedy zachráněni, nevěřím, že by 29 bodů nestačilo.

    Nyní již k vrchní Peltovině. Snad nikdy jsem neviděl, že by ve fotbale hráč sestřelil rozhodčího :D Tím bylo téměř jisté, že penaltu opět kopat nebudeme (ne že by bylo za co :D ) a zároveň to byla zasloužená odměna odměna za následné přerušení zápasu. K tomu mám velkou potřebu se nějak vyjádřit.

    1) Bez pokřiku Pelta je Čurák bych se klidně obešel, nicméně v současné chvíli ho absolutně podporuju. Důvody viz dále.

    2) Zavést podobná radikální opatření uprostřed sezony je hloupost. Takové věci by se měly zavést na začátku sezony a měly by se patřičně vykomunikovat. Jak s kluby tak s fanoušky a rozhodčími a všemi dalšími orgány (nejen Peltou). Mšlo by se to promyslet, aby se nestalo, že se neví (já to nevím, někdo ano?) jestli se smí skandovat Baník pičo, nebo ne (podle by mě by se rozhodně mělo).

    3) Podporuju zákaz transparentů typu Limberský chcípni a zkurvená Sparta, už proto, že to jsou tak velké transparenty, že to lze uhlídat. Pokřiky (navíc neorganizované) nikdo uhlídat nemůže (proto bod 2).

    4) Vlastně je to celé nesmysl, když nejsme schopni řešit opravdové problémy fotbalu o kterých dále, ale ani o problémy fanoušků. Jako je chování policie k nim (nejen pochod,) zejména na venkovních zápasech apod. Navíc sprostota je v celé společnosti i bez velkých emocí jež fotbal provázejí. Tvářit se, že tento nešvar se objevuje jen na fotbale je hloupej, naivní a nesmyslnej.

    5) Každé kolo dělají rozhodčí hrozné chyby, které bych rozdělil do dvou kategorií. První je, že tam jsou rozhodčí z protekce, kteří na to nemají a druhá, že pískají na něčí objednávku. To je jedno z největších zvěrstev našeho fotbalu a my řešíme hovna.

    6) Podobné opatření by mělo daleko větší význam, kdyby u jeho zavedení byla nějaká morální autorita (to neznamená, že musí mluvit vždy slušně). Ovšem, že jsou u toho takové morální a lidské odpady jako Pelta, Berbr a spol. je vrcholnou ukázkou drzosti a naprosté ztráty soudnosti a výsměch všem fanouškům.

    7) Pokrytečnost tohoto opatření je zjevná a nemusí se dlouho rozebírat. Jednou se přeruší zápas při pokřiku Pelta ven, podruhé se nepřeruší při skandování Pelta je čurák, nikdy se nepřeruší při skandování jude slavie, pak před jedním zápasem řekne Pelta rozhodčímu, že se kvůli němu nemá přerušovat zápas, ale další zápas už to zase neplatí. Prostě kocourkov, polovičatost a pokrytectví z tohoto opatření jen stříká.

    8) Pro vyhnutí se přerušení zápasu navrhuji hromové a ohlušující skandování o Peltovi i hned po ukončení poločasu a zápasu.

    9) Pokud uhrajeme ještě tři body proti Brnu, jsem pro klidně celý zápas skandovat Pelta je čurák i za cenu kontumace. Půjde o ostudu slavie souhlasím, ale daleko větší ostudu bude mít FAČR, a chci vidět jak bude vysvětlovat partnerům, že se ukončuje zápas z takového důvodu, zatímco zářezy sudích se přecházejí bez komentáře případně se ještě přikryjí a řekne se, že to bylo v pořádku.


    Na závěr mám neodbytný pocit, že jsem na nějaké aspekty tohoto opatření zapomněl, takže pokud vás napadnou sem s nimi.

    A ještě pro odlehčení, velice se mi líbil pokřik (myslím že Plzně?) raz dva tři rozhodčí je Pelta ;)

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 03.05.2014 17:25 |  
      0 0

      Dekuji za prispevek, ke kteremu mi nezbyva nez napsat, ze s nim temer do puntiku souhlasim.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        Ravik     před 11 lety 03.05.2014 18:27 |  
        0 0

        Souhlas, ale až na první odstavec. Slavie jednou podá dobrý a koukatelný výkon a hned je to tím, že to soupeř vypustil. Nechápu. Jasně Příbram má celkem pohodový los, ale proč by odchodili zápas s přímým konkurentem o sestup?

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Barra     před 11 lety 03.05.2014 18:50 |  
          0 0

          Zapotocny moc chybel, Hruska uz chytal lepsi zapasy. Nas prvni gol byl kombinacne dokonaly, strela Roberta Hrubyho az neuveritelne skvela. K tomu Cerny vychytal na zacatku druhe puli perfektni sanci Pribrami. Summa summarum? Vsichni bohove stali tentokrat na nasi strane.

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Maeden (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 19:21 |  
            0 0

            Co se týká hodnocení fotbalu, souhlasím s tebou. Radek chytil jasný gól. Ještě jednu šanci vytěsnil Nando. Soupeř kopal pár rohů, na začátku druhé půle nás docela mleli, rozhodně např. Zeman jezdil, o to víc se mi líbilo, že jsme ho, rudocha jednoho, trošku brousili a kromě té šance neutralizovali.
            Jinak tady čtu kritiku Nevese, podle mě zkazil víc přihrávek Dostál, ale oba zahráli nad svůj standard.
            Kromě hodnocení fotbalu taky souhlas s Thane.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 19:07 |  
          0 0

          Že to Příbram odchodila je prostě pocit, který jsem z toho zápasu měl. Navíc když se podíváme na její statistiky venku, tak body nevozí. Téměř všechny body si uhraje doma (ať už jakkoli) a nejspíš i proto se venku nepřetrhnou...nevidím důvod k euforii, ale výkon a výsledek nesnižuju..

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Travinho     před 11 lety 03.05.2014 19:04 |  
      0 0

      S bodem číslo 9 absolutně nesouhlasím, proč kvůli ješitnosti poškozovat náš klub? Proč nejít skandovat před Strahov a muset to nutně vyřvávat na zápase svého oblíbeného týmu? Mně to přijde zcela nesmyslné. Proč to nejdete všichni říct Peltovi raději do obličeje? Nebylo by to větší hrdinství?

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 19:12 |  
        0 0

        Já beru, že máš jiný názor. Z mého pohledu je ale ještě absurdnější toto pravidlo a jeho uplatňování. Každá takováhle silná akce vyvolá nutně ještě silnější reakci. Čeho se tím dosáhne? Já si myslím, že z toho může klidně vzejít vzdorpeltismus, kdy to budou skandovat i lidi, které by to předtím ani nenapadlo..
        Dále očekávám, že přes léto to celé vyšumí..
        KDyž půjdu na strahov a řeknu mu že je čurák tak to nic nepřinese, nejde o "hrdinství a zbabělost." Kvůli němu na strahov nepojedu, ale na svůj klub ano..
        Jen ještě pro úplnost, já tento pokřik neskanduju ani jsem to nedělal, nicméně pokud to takhle půjde dál, tak možná začnu..

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Travinho     před 11 lety 03.05.2014 19:18 |  
          0 0

          Já neříkám, že má člověk jít na Strahov sám. Nicméně Pelta je ten poslední v kom je problém, celý rok nás řežou rozhodčí, kteří jsou v gesci dua Damková - Berbr a proti nim tyhle vulgarity nikdo nekřičí, ačkoliv by to bylo zjevně více na místě. Osobně jsem pro to, aby se proti Peltovi (ale rozhodně nejen jemu) skandovalo, dělalo choreo, ale proč to musí být za každou cenu vulgární? Plzeň s jejich Peltavenem ukázala lidovou tvořivost, tak ji ukažme taky a nekřičme slepě "Pelta je čurák", které stejně ničemu nepomůže, navíc bychom tím v podstatě dali hráčům najevo, že jich vůbec nevážíme a to je to nejhorší.

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 19:32 |  
            0 0

            Vpodstatě ano Berbr s Damkovou jsou obrovskej problém i jsem to psal, ale jsou součástí celku v jehož čele a tedy jejímž hlavním představitelem je Pelta..A není to jen o nás, ale o všech zářezech, a že jich je..

            Nemusí být vulgární a za normálních okolností bych s tím naprosto souhlasil, ale tohle není normální situace..

            Ale co něčemu pomůže? Podle mě upozorňovat na absurdity je správné, a když se bude skandovat Pelta ven, tak se taky ničeho nedosáhne..

            Tohle není vůbec o úctě k hráčům a jejich snažení a oni by to měli pochopit v případě, že by tato situace skutečně nastala..Navíc netvrdím ,že je to jediné a dokonalé řešení..i jsem psa, že by se to mohlo skandovat po poločase a před tím druhým a pak hned po skončení zápasu, aby jsme se tomu mohli vyhnout..ale pokud se přeruší zápas protože 20 (nebo 50 lidí to je fuk) skanduje pelta je čuraák tak je to taky uplně špatně..

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Maeden (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 19:32 |  
            0 0

            To si taky říkám. Vyměnit ligu za asi 1% šanci, že odejde Pelta (a pokud ano, přijde někdo úplně stejný, kdo nebude rušit sféry vlivu Berbra, Damkové, Starky ad.) mi nepřijde taktické. Až budeme zachráněni, už mě to tolik drásat nebude, ale dovedl bych si představit i jiné akce, než je primitivní pokřik.

        • Re: Slavia - Příbram 3:0

          Barra     před 11 lety 03.05.2014 19:31 |  
          0 0

          Co ale docilime s 'Pelta ven' nebo 'Pelta je cu..k'? Co kdyby se volalo 'Chceme cisty fotbal' nebo neco podobneho? Da se prece vymyslet x-sloganu, ktere nebudou urazlive a ktere nikdy nedaji ani prilezitost rozdocimu zapad prerusit nebo ukoncit? Jestli chceme, aby si problemy ceskeho fotbalu vsimli i v zahranici, tak bych vybral lepsi a vice rikajici slogany. A nikdo by se nemohl uratit. Jinak by vcerejsi napad s transparanty s hovorem Pelty s Hornikem perfektni - kvuli tomu by nemohl byt zapas nikdy prerusen, ani ne kdyby se zvolily k tomu vykriky, ktere by se obesly bez jmena predsedy asociace a/nebo 'vulgarnich' vykriku.

          • Re: Slavia - Příbram 3:0

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 19:41 |  
            0 0

            Zas na druhou stranu stranu pokřikem chceme čistý fotbal by se nikdy neuikončil zápas a tedy by se o tom nedozvěděl nikdo v zahraničí a nic by to taky nezměnilo..souhlasím že byly ty transparenty byly super. Tady to vypadá, že jsem pro cílené skandování za účelem ukončení zápasu..

            Myslel jsem, že jsem toho napsal dost, abych ukázal o co mi jde o bylo pointou toho příspěvku. Tou je absurdita toho pravidla a všeho co se kolem něj děje..

            • Re: Slavia - Příbram 3:0

              Travinho     před 11 lety 03.05.2014 19:48 |  
              0 0

              A to si myslíš, že když se to dozví někdo v zahraničí, tak to něčemu pomůže? Podívej se jak to chodí v multikulti západní Evropě, tam dají Peltu za vzor, jak se má postupovat proti vulgaritám a za ty špatné budeme zase jenom my.
              I když pochybuji, že by ukončení zápasu v nějaké České lize v Evropě vůbec někdo řešil.

              • Re: Slavia - Příbram 3:0

                Thane (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 19:52 |  
                0 0

                To byla reakce na to co psal Barra...nic vic nic min

              • Re: Slavia - Příbram 3:0

                Barra     před 11 lety 03.05.2014 20:47 |  
                0 0

                Ano, myslim si ze neni mozne aby excesy typu Pelta po svem vyjadreni o cinklem jare mohl vubec kandidovat, natoz aby byl zvolen. Byt zaroven majitel fotbaloveho klubu a predseda asociace? Damkova jako sefka rozhodcich a pritom zivotni partnerka muze s minulosti Berbra? Figury typu Kostal? Ktery predseda ceske asociace nemel nejaky skraloup? Vykony ceskych rozhodcich? Dlouho by na zapade nepiskali. A kdyz se objevi nejaka korupcni kauza, tak se v CR stejne nic nedotajne do konce, vse trva, a kdyz uz tak jsou tresty smesne. Multi-kulti Evropa s tim nema nic spolecneho, jde o zdravy rozum, eticke chovani, slusnost, duraznost. Ale jedna se o obraz spolecnosti. Korupce v politice, svindlovani taxikaru, cisniku, olicistu. A samozrejme ze vim ze je take rada cesnych vyse jmenovanych. A kdyz neco prijde pred soud, trva to nekoncne, a kdyz se pak vyslovi tresty, jsou smesne.

                • Re: Slavia - Příbram 3:0

                  Barra     před 11 lety 03.05.2014 20:56 |  
                  0 0

                  Sorry za preklepy, jinak 'olicista' je samozrejme policista.

            • Re: Slavia - Příbram 3:0

              Barra     před 11 lety 03.05.2014 20:01 |  
              0 0

              Tak ja si myslim ze neni zapotrebi zapasy ukoncit aby si vsichni problemum v zahranici. Masalni skandovani by melo podobny efekt, mozna vetsi. A co tak, kdyby vsichni zapstupci fandu prvo- a druholigovych klubu by na chvili prestali bojovat a sepsali spolecne otevreny dopis urceny pro organy Uefy a kde by sepsali veskere problemy ceskeho fotbalu? Ja si myslim ze takovy otevreny dopis podepsany zastupci fandu 32 klubu by mel daleko, daleko vetsi efekt nez skandovani nic nerikajicich narazek na Peltu. Kopie tohoto otevreneho dopisu bych samozrejme predal zastupcum tisku, televize atd v jednotlivych zemich. Tak by se lepe upozornilo problemy ceskeho fotbalu.

              • Re: Slavia - Příbram 3:0

                Thane (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 20:05 |  
                0 0

                To není nezajímavá myšlenka..

              • Re: Slavia - Příbram 3:0

                jarodo57     před 11 lety 03.05.2014 20:19 |  
                0 0

                Já bych se přikláněl také k tomu co píše Barra.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 20:10 |  
      0 0

      Moc hezky shrnuto! Díky, Thane!

  30. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Mac     před 11 lety 03.05.2014 19:27 |  
    0 0

    Včera jsem měl opravdu strach z toho, že rozhodčí zápas ukončí. A následná kontumace 0:3 by pro Slavii byla (i vzhledem k dnešní výhře Znojma) smrtící! Navíc by jistě následoval finanční trest a možná i zápas proti Slovácku bez diváků.

    Takže Pelta, Berbr, Damková a spol. + sparťani a další by měli škodolibou radost a smáli by se nám do očí, jak jsme si sami podřízli větev. To si prosím uvědomte všichni, co tady obhajují včerejší skandování a myslí si, že to nějak otřese pozicí Pelty a pomůže to k očistě fotbalu. Skandujte a dělejte bodel, ale ne v Edenu při zápase, navíc když vedeme a sudí je zjevně cimprlich a čeká na záminku.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Travinho     před 11 lety 03.05.2014 19:31 |  
      0 0

      Přesně tak. Navíc myslet si, že ono pouhé "Pelta je čurák" něco změní, je opravdu naivní.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Gino     před 11 lety 04.05.2014 01:57 |  
      0 0

      Kéž by tento komentář vidělo co nejvíce lidí!!

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Gino     před 11 lety 04.05.2014 01:59 |  
      0 0

      Kéž by tento komentář vidělo co nejvíce lidí!!

  31. Re: Slavia - Příbram 3:0

    jarodo57     před 11 lety 03.05.2014 20:21 |  
    0 0

    Koukáte na Spartu?Tak to si opravdu soudruh Pelta svým čistěním fanoušků. pomoh.Dobře mu tak.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Ravik     před 11 lety 03.05.2014 20:30 |  
      0 0

      to jsem zvědav kdy tuhle komedii bude chtít v budoucnu sponzorovat.. jak píše výše Thane: neuvěřitelně absurdní pravidlo.

    • Re: Slavia - Příbram 3:0

      Rottax (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 20:31 |  
      0 0

      A nejlepší reportér Kozohorský před zápasem tvrdil,že sparťanští fanoušci nebudou mít zapotřebí vulgárně skandovat :D :D. Karoch ho ale poopravil a měl pravdu.

      • Re: Slavia - Příbram 3:0

        Rottax (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 20:32 |  
        0 0

        nejlepší je,že Kozohorský...

  32. Re: Slavia - Příbram 3:0

    Philliip     před 11 lety 03.05.2014 20:41 |  
    0 0

    Házet dýmovnici na hřiště může s prominutím jen idiot. Házet dýmovnici na vlastního trenéra může jen "fanoušek" Sparty. A po tom co tam předvádí si myslí, že pokřik "Pelta ven" bude brát někdo vážně. Nechápu.

  33. Re: Slavia - Příbram 3:0

    zeleznik2     před 11 lety 05.05.2014 10:13 |  
    0 0

    ano takhle chceme, aby hráči hráli v každém zápase. Poprvé v sezoně jsme dokázali vstřelit více než dvě branky. Na 90% jsme udělali krok k záchraně v lize, v Brně počítám, že bychom mohli udělat bodík a pak porazit doma Slovácko a je to v suchu. Po osmé v sezoně jsme udrželi čisté konto, už jsme 180 minut neinkasovali, takže další pozitivum. Jediná kaňka naprosto zbytečně vyhrocené utkání panem rozhodčím Kovaříkem, který se musel aspoň předvést a po obvyklém skandování Pelta je č...přerušil zápas, opravdu naprosto zbytečné extempore od našich fanoušků, mohlo nás to stát tři body. K výkonům hráčů nemám námitek až na drobnosti, konečně nehrál Zmrhal, Nitrianský o 100% lepší jen ty centry, to samé Dostál, ten snad nedokáže více než přesný centr za poločas, zbytečně zkažené přihrávky a Radek Černý centry a výběhy, opět mu nešly, ale to už jiné nebude. Necid a Juhar další gól, Piták dvě asistence, Hrubý po několika slabších zápasech výborný, Gecov a Neves bojovníci. Smejkal a Škoda dobří. Tak vzhůru na Brno.