Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

Slávistická juniorka zaváhala v domácím prostředí na Xaverově a podlehla šestnáctému týmu juniorské ligy Znojmu 2:3.

Slavia - Znojmo 2:3 (1:1)

Branky: 22. Vondráček, 63. Peterka - 31. Stáňa, 52. Janák, 54. Pokorný

Sestava Slavie: Hrubeš - Prosek, Souček, Čepelák, Bejbl (86. Mac) - Salašovič, Šimeček - Sodoma (76. Liška), Vondráček (64. Mensah), Zámečník - Eschmann (54. Peterka)

Lavička: Kolařík, Smolák, Řehák

Soupeř ze Znojma nasadil zajímavou sestavu, ve které byli jak tři zahraniční hráči, tak i tři hráči ročníku 96. Ansámbl vedl z lavičky trenér Leoš Kalvoda. Domácí kouč Daniel Šmejkal musel reagovat na stopku pro Vernera za červenou kartu v minulém zápase, do sestavy se tak dostal Prosek, od začátku hrál i Souček, Sodoma a Eschmann.

Úvod utkání patřil hostům, kteří byli aktivnější a zdržovali se na polovině Slavie. Ve 4. minutě vypadnul z ruky Hrubešovi centrovaný balón, k dorážce se však nikdo nedostal. Poté se hra vyrovanala, hrálo se nahoru dolů, s menší převahou Slavie, přičemž si ale vytvořila více brankových šancí a pološancí. Ve 22. minutě se poprvé, a rozhodně ne naposledy, měnilo skóre. Nejdříve zazdil Zámečník po spolupráci se Sodomou velkou šanci, po následném rohovém kopu Šimečka se hlavou trefil do sítě Vondráček. Divák by si řekl, že Znojmo branka položí, ale opak byl pravdou. Hosté hned na druhé straně stříleli, Slavíkův pokus Hrubeš vyrazil. Obrovskou šanci měli hosté ve 28. minutě, po jejich rohu vykopával balón z lajny Prosek. Po půlhodině hry prošel středem hřiště až před vápno Stáňa a nedal střelou ze šestnácti metrů Hrubešovi šanci - 1:1.

Po šesti minutách druhé půle bylo pro slávisty ještě hůře. Hrubeš pouze akrobaticky vyrazil před sebe míč po střele jednoho z hostujících hráčů, na malém vápně však stál Janák a poslal balón nad ležícím gólmanem do sítě 1:2. A hned o dvě minuty později už Slavia prohrávala 1:3 - po centru od rohového praporku hlavičkoval do brány Pokorný. Slavia snížila v 62. minutě, za vápnem rozehrál standardku Šimeček, míč se od zdi odrazil zpátky k Peterkovi a ten krásnou střelou upravil skóre na 2:3. Slávisté se snažili ve zbytku zápasu alespoň vyrovnat, od 75. do 85. minuty si vytvořili opravdu velký tlak na půlce soupeře, ale kýžený gól a bod se jim urvat nepodařilo.

Kromě šíleného hlasatele, který nepřečetl dobře snad ani jedno jméno, opravoval střelce svou gólů a při střídání hostů hlásil střídání domácích (Smolák podle tohoto hlášení asi chodí hodně do solárka, protože měl dost tmavou pleť), diváky jistě zaujal i nový účes Jakuba Zámečníka - shodil svou typickou hřívu a je ostříhaný nakrátko - to kdyby někdo tohoto hráče nemohl v dalších zápasech identifikovat.

"Myslím, že jsme hráli proti houževnatému soupeři, měl dva nepříjemné útočníky. V prvním poločase jsme si vytvořili plno brankových situací, jednu jsme proměnili, ale soupeř vyrovnal. Špatně jsme vstoupili do druhého poločasu, v krátkém sledu jsme inkasovali dva góly, které asi rozhodly. Poté jsme se už těžko dostávali do brankových příležitostí, ale myslím, že dostat tři góly v domácím prostředí je moc. Určitě se ještě musíme podívat na gólové situace a rozebrat si je, abychom se z nich poučili. Kluky chci ale pochválit za snahu a za to, že makali celé utkání, přistoupili k němu dobře," zhodnotil utkání kouč Daniel Šmejkal.

Komentáře (91)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

    Travinho     před 11 lety 25.04.2014 21:39 |  
    0 0

    Co se týče výkonu, tak se jednalo od většiny hráčů o průměr, byli jsme o něco lepší, ale na góly vyhrálo Znojmo. Co se týče jednotlivců, tak směrem nahoru vybočoval především Zámečník a slušně zahráli i Sodoma a Prosek. Směrem dolů a to dost výrazně vybočoval Eschmann, který spolu s Mensahem zřejmě ani nepochopili, že fotbal je kolektivní sport, ale Mensah byl přeci jen o něco lepší. A tady mi nenechá, abych se nezastavil u celkového systému co u nás je. Zkusme se vžít do role dvacetiletého hráče, kupříkladu Zámečník, nikdy to nebyl extra talent, ale maká a na jaře je nejlepší hráč naší juniorky, ale šanci v áčku nedostane. A když takový pracovitý kluk, navíc slavista, uvidí, že šanci v áčku nedostane, ale že takový Eschmann, který výkonnostně nemá ani na naši U17 ji okamžitě dostane, co se mu pak musí honit hlavou? Vůbec se potom nemůžeme divit, že se spousta kluků vyjadřuje k slavii, tak jak se vyjadřuje a že nám spousta borců odchází jinam. Pokud se k nim náš sportovní úsek bude stavět takhle, tak se ničeho jiného nedočkáme.
    Jinak mne zaujal na tribuně Marcel Gecov, který několikrát velmi hlasitě mladé kluk hecoval a povzbudil, přesně tak to má vypadat a takové srdcaře chci v našem áčku vidět.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      spino     před 11 lety 25.04.2014 22:16 |  
      0 0

      Mensah potřebuje bič a tvrdou ruku. Parametry má skvělé, ale ta zbrklost a nekolektivnost je příšerná.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Pepino44     před 11 lety 25.04.2014 23:04 |  
      0 0

      Tak srovnání Eschmann - Mensah se mi jevilo právě obráceně. Souhlasím s tím,že Eschmann na Ačko nemá,ale Mensah už vůbec ne. Má sice dobrý pohyb,je rychlý,ale tím to končí. Jeho pohyb po hřišti je hrozně zbrklý,prostě nepředvídatelný. Eschmann je v tomto přeci jenom lepší,a rozhodně nehrál ani dneska hůř než Mensah. To jenom tak naokraj. Překvapil mne špatný výkon Karla Hrubeše,který vlastně zavinil dva goly. Na druhý gol špatně vyběhl,na třetí zase nevyběhl. I jinak byl dost nejistý.Tak špatný výkon jsem od něho ještě neviděl. Prostě neměl svůj den. Škoda promarněných příležitostí v prvním poločase. Po první půli jsme mohli vést nejméně 3:1 a mohl být klid. Ještě k těm našim černým klukům. Za Znojmo vepředu byli také dva černoši a oba byli lepší než ti naši. Zajímavé. Zase mne svým výkonem zaujal Čepelák,makal celý zápas,nevypustil jeden souboj,několikrát i vyvezl balon. Jeho fyzička je obdivuhodná,na rozdíl od něho si třeba Bejbl stěžoval trenérovi před koncem,že už nemůže. Dan mu odpověděl,že to musí vydržet,ale nakonec jej stejně vystřídal. Prohry je škoda,titul se blížil. Ještě není nic ztraceno,ale.....

  2. Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

    gurman99     před 11 lety 25.04.2014 23:38 |  
    0 0

    Tak jsem se byl po měsíci opět podívat na naší juniorce.
    A byl jsem nemile překvapen hrou, kterou jsem viděl. Začátek,tak do 20min ještě docela ušel,ale zbytek zápasu byla jen křeč a marná snaha bez efektu.
    Ale nebudu se přímo vyjadřovat ke hře,to udělala již autorka vstupního článku.
    ohodnotím jednotlivé hráče

    Hrubeš - u brankáře,který se pere o triko v "A"čku bych si představoval,že mužstvo podrží,když se nedaří.Tady ale musím říci,že druhý gól padá z velké části na jeho vrub a u třetího jistě není jeho svědomí plně čisté.Hráč s jeho postavou by měl asi více ohlídat centry do malého vápna.

    Prosek - odehrál svůj standart,ale umí to i lépe . ke konci mu již docházeli síly-

    Čepelák - odehrál si svoje,ale ani o nic víc

    Souček - nevýrazný,výkonem na rozhraní juniorky a U19,obrovský podíl na třetím golu (s hráčem,který skoroval snad ani nešel do výskoku)

    Bejbl - velmi ustrašený výkon,při kterém dostává sám sebe pod tlak a z toho pramení jeho chyby při rozehrávce

    Salašovič - jeden z těch nejhorších hráčů na hřišti.Za celý zápas snad jen jedna přihrávka dopředu,jinak alibistická hra ,schovávání se za hráčem jen aby snad nedostal přihrávku.

    Sodoma - na toho jsem byl zvláště po nominaci di "A"čka zvědavý
    snaha se mu nedá upřít,ale zkušenosti a vyhranost stačí asi tak na juniorku.

    Šimeček - snažil se hrát,ale byl příliš ve snažení osamocen.Standartní situace by ale asi měl přenechat někomu jinému.

    Vondráček - podle mě nejlepší hráč na hřišti ,proto nerozumím jeho střídání v 64min.On byl jediný,kdo dokázal do té doby na hřišti něco vymyslet.

    Zámečník - dneska první poločas dobrý,ve druhém nejhorší výkon co jsem ho viděl na jaře odehrát. Naprosto se vytratil ze hry.

    Eschmann - dynamický a silový typ,který má velké rezervy v
    kombinaci a taktice hry

    Peterka - bylo na něm vidět,že by dlouho zraněn.Sice dal gól ,ale jinak nevýrazný

    Liška - po dlouhé době dostal trochu větší příděl minut a myslím,že nezklamal

    Mensah - dodnes zřejmě nepochopil,že fotbal je kolektivní hra.Dnes zmatené pobíhání po hřišti,prokládané solovými pokusy o průnik.

    Závěrem chci říci,že soupeř,který byl zralý na čtyři góly si odvezl všechny tři body.Takhle se o titul asi nehraje.Doufám,že ve čtvrtek,po zápase s Duklou budu více potěšen.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Travinho     před 11 lety 26.04.2014 06:46 |  
      0 0

      Záměčník měl i ve druhé půli tři zajímavé průniky po křídle, které končily nebezpečnými centry...
      Eschman podle mne může dělat desetiboj, ale fotbalista to rozhodně není.
      Lišku jsem vůbec neviděl u míče, ale nemyslím si, že by to byla jeho vina.
      Vodráček mi taky přišel dobrý, ale nikoliv lepší než zámek, ale především spolu skvěle kombinovali.
      Nikolas je jen stínem sebe sama z podzimu, ale snad se do toho dostane.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      patras     před 11 lety 26.04.2014 08:27 |  
      0 0

      Zajímavé čtení! Jo, můžu je dodat to, že je VELIKÁNSKÁ škoda Šetrleho a Koubka, ty jediní to mysleli s naši Slavii dobře a určitě by Slavie nebyla tam kde je!!!!

      Kisel VEN!!!!!!!

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        slaviator     před 11 lety 26.04.2014 12:22 |  
        0 0

        to není ani zdaleka pravda, naopak...

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        edenian     před 11 lety 26.04.2014 14:03 |  
        0 0

        A uz je to tady > Chudak Setrle... ja mam teda o chudacich jiny predstavy. Vsichni tihle bafunari ktery si udelali z ligy zivobyticko, tak na ty uz vazne s...

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Sedrousek     před 11 lety 26.04.2014 08:30 |  
      0 0

      Jsem zvědavy a určitě si celý článek přečtu

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      patras     před 11 lety 26.04.2014 08:32 |  
      0 0

      Seznam posil Šetrleho: Harba, Chramosta, Ščuk,Rybalka, Božíč, Ondrášek, Jarolím,Rabušic.
      A vše zhatěno panem Kornějev...Hnus hnusnej!!!

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        biggris (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 08:43 |  
        0 0

        Ze by mu dali 100 mega na posily? A i kdyby, kolik z nich by sem ve skutecnosti chtelo prijit? Jeden? Nikdo?

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        Heretic (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 08:46 |  
        0 0

        Tak tomu můžeš věřit snad akorát ty, který o tom píšeš. Na tohle by nebyly peníze ani po Lize mistrů.

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          patras     před 11 lety 26.04.2014 08:56 |  
          0 0

          tyto jména měl na seznamu potencionálních posil, píše, že by to samozřejmě musel zafinancovat nový vlastník. Kornějev prosazoval hráče kteří k nám přišli...
          Hele, Eda píše, že to sem odpolko skopíruje, je třeba si to přečíst

          • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

            Tugarin     před 11 lety 26.04.2014 09:16 |  
            0 0

            Hezky řečeno, ale ten nový vlastník jaksi nepřišel a světe div se nedal jaksi jen tak předem 100 miliónů. nějak postrádám sdělení, co vlastně Šeterle udělal pozitivního, nežli rituální oběť petrouše spolu s půlkou podzmní sezóny, aby mohl přivézt charakterního Koubka.

            • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

              patras     před 11 lety 26.04.2014 09:24 |  
              0 0

              Šetrle prosazoval naše hráče, Kornějev to ale viděl jinak, proto si přivedl toho, koho přivedl, Ritchieho, Boudjemay atd. tyto hráče taky neplatil Řebíček.

              Je to jedno, nechci hájit něčí zájmy, jak sem přečetl tak jsem napsal, každopádně je Slavie v řiti, jako nikdy předtím.
              Teď se můžem jen dohadovat o tom, kdo je skutečnej viník...
              A může bejt HŮŘ!!

            • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

              spino     před 11 lety 26.04.2014 09:39 |  
              0 0

              Jelikož jsem dosud kritizoval Šeterleho za lhaní a neuvedl jsem důkaz, protože si myslím, že takové věci bych si měl nechat pro sebe, chtěl bych nyní věci uvést na pravou míru.

              Šeterle přišel v poločase s Teplicemi do VIP zóny za Janem Lálou a dalšími a mezi debatou prohlásil, že nad Petroušem už zlomil hůl. Následující den po výparsku 0:7 se dočtu, že Šeterle za Petroušem jednoznačně stojí. Tak kdo je tady charakter?

              • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

                Barra     před 11 lety 26.04.2014 11:15 |  
                0 0

                Ze by zmena nazoru, coz je nekdy rozumne? Jinak se nezlob Spino, jsi tady ten posledni ktery muze nekoho kritizovat kvuli jeho charakteru. Opakovane jsi tu na moji adresu lhal, nechtel jsi sve slova dokazat nebo rict ze ses spletl. Svoji dustojnost jako chlap jsi timto ztratil. Jinak opet velmi zajimavy obrat o 180 stupnu: den v odchodu Seterleho jsi ho opevoval jako dobreho manazera. Nejde mi o to tady s tebou rozpoutat diskusi a nebudu reagovat. Nez ale budes jine poucovat, mel by sis napred zamest pred vlastnim prahem.

                • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

                  spino     před 11 lety 26.04.2014 11:23 |  
                  0 0

                  A to že manažer lže musí automaticky znamenat, že budu žádat jeho odchod? Nikdy jsem odchod Šeterleho nechtěl, jen jsem řečnicky žádal, aby přestal lhát.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

                    edenian     před 11 lety 26.04.2014 14:08 |  
                    0 0

                    Ja zase nikdy nechtel prichod Setrleho :-) a vsadim boty ze nejsem sam.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Falk     před 11 lety 26.04.2014 08:43 |  
      0 0

      Včerejší zápas jsem neviděl,ale prohrát doma a dostat tři góly je dost.Po sportovní stránce je to sport a to se stává o nic nejde,ale trener,aby pro prohraném zápase o titul tam viděl vše dobré je zvláštní .Povidá se o něm ,že má své oblíbence ,a jak to pak vypadá to vidíme v A týmu .Trener musí být osobnost a nemůže se bát reálně vyhodnotit zápas,prohra je prohra a musí se jít dál a přičiny porážky se musí pojmenovat.Šmejkal je asi to ,co se o něm povídá a navíc při setkání s náma má pořad oči do země

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      spino     před 11 lety 26.04.2014 08:46 |  
      0 0

      Vyhazov Koubka a Šeterleho byla chyba, o tom žádná. Ale vinu na tom nesou především Rusáci, kteří tenhle puč naplánovali, aby si sem dosadili svoje lidi. Kisel byl v tomhle jen prostředník. Jinak s argumenty Šeterleho souhlasím, ale trošku manipuluje tím, že alespoň v tom co je na netu vynechává souvislosti.

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        Tugarin     před 11 lety 26.04.2014 09:03 |  
        0 0

        Je moc hezké, jak vždy ve Slavii dokáže pojmenovat viníky, kteří mohou za všechno, a také jak máme písničku a těch hodných, kteří by Slavii byli bývali povedli.
        Teď už víme, že za všechno může Kisel a Rusáci.

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          spino     před 11 lety 26.04.2014 09:35 |  
          0 0

          Asi jste mě nepochopil. Já Kisela ani Rusáky nekritizuji. Zatím. Ale že by se nám s Koubkem hrálo o záchranu lépe, za tím si stojím.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.04.2014 09:37 |  
      0 0

      Díky, zrovna jsem Tě o to chtěl poprosit. ;)

      Musím říct, že už v začátku má Šeterle pravdu, že Kiselovo působení u mládeže zatím moc pozitivně nevypadá a že mužstvo jako kapitán oslaboval zbytečnými vyloučeními.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Khadgar     před 11 lety 26.04.2014 09:42 |  
      0 0

      Šetrle by měl mlčet. Jestli Kisel popravil Koubka, tak on popravil Petrouše. Věřím, že pokud bychom měli posily už za Petrouše, získali bychom více bodů a teď neměli žádné starosti se záchranou.
      Ale je to stejné jako vždycky - paměť lidí je krátká a vzpomenou si jen na to, na co chtějí.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 09:41 |  
    0 0

    ŠETERLE Kisel podrazil celou Slavii

    Fotbal Bývalý generální ředitel týmu z Edenu otevřeně mluví o svém odchodu z potápějícího se klubu 

    Vyhazov trenéra Miroslava Koubka ze Slavie byl pro něj poslední kapkou. Pak se i Jaromír Šeterle, který v červenobílém klubu zastával funkci generálního ředitele, ditele, rozhodl Eden opustit. Vadilo mu, že výměna kouče proběhla bez jeho jakéhokoliv koliv vědomí. Z toho viní především sportovního ředitele Karola Kisela. „Zavedl Slavii vii do slepé uličky,“ říká Šeterle, který se v rozhovoru pro deník Sport poprvé vyjadřuje adřuje ke svému odchodu ze Slavie a dění v klubu. 

    PRAHA – Sportovního ředitele Slavie Karola Kisela vnímá jako člověka, který divokou výměnou trenéra podrazil celý klub. Poradce sportovního úseku Igor Kornějev podle něj vodí do Slavie hráče kvůli vlastnímu byznysu. Angažování nizozemského trenéra Alexa Pastoora bere jako plivnutí do tváře všem českým trenérům. Jaromír Šeterlepůsobil devět měsíců ve Slavii coby generální ředitel, sám pocítil změny, kterými klub prochází. Rezignoval poté, co byl vyhozen trenér Miroslav Koubek. 



    Jedním z hlavních důvodů pro vaši rezignaci byl Koubkův vyhazov. Měl jste i jiné důvody? 

    „Určitě bych neodcházel proto, že se vymění trenér. To není důvod pro to, aby generální ředitel končil v klubu. Když jsem byl v Mladé Boleslavi, tak se trenér během deseti let vyměnil asi osmkrát a třeba šestkrát jsem k tomu měl vážné připomínky a sám bych to třeba neudělal. Ale respektoval jsem naši dohodu s majitelem, kterou jsme udělali. Tady ta dohoda nebyla, byl to jednostranný akt, výstřel do zad bez jakéhokoliv varování. Zadruhé to byla pro mě poslední kapka, že nemůžu dělat práci, na kterou jsem byl přijatý. A nemůžu ji dělat tak, jak bych si představoval.“ 

    * Vyhazov Koubka se upekl bez vás? Bral jste to jako podraz? 

    „Dozvěděl jsem se to jako ránu z čistého nebe v devět ráno při odjezdu s dětmi na jarní prázdniny. Nečekal jsem to ani v nejmenším. Protože to bylo, zvlášť v kontextu se současnými výsledky Slavie, po velice slušně odehraném a vítězném zápase s Duklou. Od některých lidí jsem to bral jako podraz, ne však na mě, ale na trenéra Koubka a na Slavii.“ 

    * Od kterých lidí? 

    „Jednoznačně od Karola Kisela. Ostatní lidi neberu v potaz, že mohli nebo měli něco rozhodovat, jako pan Kornějev nebo někdo jiný zvenčí. Od pana Kisela, s nímž jsme měli pravidelné schůzky, to bylo porušení jakékoliv koordinace v režimu firmy.“ 

    * Karol Kisel ukončil po podzimu hráčskou kariéru a stal se z něj funkcionář, hodně , pak s vámi spolupracoval. Jak acoval. na vás působil a jak jste spolu k vycházeli? 

    „Mám snahu vyjít s každým. Ze začátku jsem Karola Kisela bral a jako člověka, který se fotbalem zabývá celý život, má příslušné vzdělání a chce tu práci dělat. Měl jsem snahu s ním vycházet a myslím, že zpočátku jsme spolu vycházeli. Ale byly tam některé momenty, které pro mě měly být varováním.“ 

    * Například? 

    „Byly dva hlavní. Zaprvé jeho práce na mládežnickém úseku, protože tento úsek měl a, myslím, že i dál má, velké problémy s některými jeho zásahy. Jeho personální rošády často oslabovaly kvalitu mládežnického úseku a byly ve velké nevoli dlouholetých pracovníků u mládeže. Některé věci jsem s ním konzultoval, ale nechtěl jsem mu nařizovat, jak to má dělat, protože jsem trenéry převážně neznal. Druhým momentem bylo jeho dvojnásobné vyloučení během podzimu, kdy svou nedisciplinovaností mužstvo dvakrát oslabil a ještě si na základě toho vytvářel svoji image. Nebral na sebe žádnou odpovědnost za výsledky. Přitom započal největší ostudu s Teplicemi, kdy se nechal po dvou žlutých kartách vlastní nedisciplinovaností a nepříčetností vyloučit a nastartoval porážku 0:7. To samé bylo v derby se Spartou.“ 

    * Když se vrátím k jeho přechodu z role hráče do pozice funkcionáře. Odchod trenéra Koubka se hodně připisoval Kiselovi, někoho mohlo jeho chování překvapit. Jak vy vnímáte jeho změnu rolí, případně chování? 

    „Nechci soudit jeho charakter. Vnímám to jako podraz na Slavii a na jeho nejbližšího spolupracovníka trenéra Koubka. Dnes se ukazuje, že to podraz byl, zavedl Slavii do slepé uličky. Nebyl ani schopen říct ty věci na rovinu, nebyl schopen přijít a říct – přispěl jsem k tomu, aby došlo k této změně, aby se pracovalo jinak a tak dále. To považuju za podraz u lidí, kteří se spolu dennodenně vídají.“ 

    * Slavia prochází proměnou, v klubu se začali postupně objevovat lidé ze zahraničí jako Igor Kornějev nebo Jan Willem van Dop. Kdy jste jejich příchod zaregistroval a byl jste postaven před hotovou věc? 

    „Jednání Aleše Řebíčka bylo v tomto bodě velice korektní, informoval mě o tom, seznámil mě se svými záměry a postupy. Věděl jsem, že nějakým způsobem bude Kornějev jakýmsi ambasadorem potenciálního akcionáře. S Kornějevem jsme strávili několik pracovních diskusí a pracovních večerů. Nebyl v tom problém. Co se týká pana Van Dopa, choval se velmi seriózně, na rozdíl od pana Kornějeva. Působil jako poradce potenciálního vlastníka.“ 

    * Říkáte, že Van Dop byl na rozdíl od Kornějeva seriózní. Co vám na Kornějevovi vadilo? 

    „My jsme měli ve čtyřech pěti lidech čtyř až pětihodinové porady, obvykle v pátek večer až do noci. Pan Kornějev prosazoval své názory velmi arogantně, velmi sebevědomě. A hlavně prosazoval věci, které se těžko obhajovaly nějakými argumenty. To byly asi hlavní věci, které mi vadily.“ 

    * S Kornějevem byl spojen i příchod některých hráčů v zimě, ať už to byl Ritchie, či Boudjemaa. Jak jste to vnímal a měl jste při tom nějaké slovo? 

    „To jsme řešili na těch schůzkách a v tom jsme se dost významně lišili. My jsme navrhovali převážně hráče z české ligy, které jsme měli vyzkoušené. A ti dnes tu kvalitu jednoznačně potvrzují. Pan Kornějev přicházel s hráči z Jižní Afriky, kteří půl roku nehráli a jejichž kvalita byla, mírně řečeno, sporná. To byl základní kámen úrazu od samého začátku.“ 

    * Čím si vysvětlujete, že navrhoval hráče, o jejichž kvalitě říkáte, že byla sporná? 

    „Spekulativní prodeje, návaznost na zahraniční agenty a Slavii mít jako prostředek výdělečného byznysu s hráči.“ 

    * Takže to chápete tak, že hráči, které tam přivedl, nejsou ve Slavii proto, aby jí pomohli, ale aby se prodali za účelem zisku? 

    „Takhle jsem to vnímal já. Chytnu se jména Ritchie. Jestliže Ritchie nehraje od května ve svém klubu a Slavie ho v lednu získá, tak se ptám, proč bereme takového hráče, který nehraje v průměrném klubu v Jižní Africe. Nikdo ho fyzicky neviděl hrát. Takže jak jinak to vnímat?“ 

    * Souhlasil jste s angažováním Ritchieho a Boudjemay? 

    „U Ritchieho jsem byl kategoricky proti, protože jeho kvalita byla absolutně nevyzkoušená. Co se týká Boudjemay, zase jsme ho nikdo neviděli hrát a já postupuji při výběru hráčů jinak než na základě internetu. Z něj bylo zřejmé, že kvalitu má, ale byla tam řada otazníků. Neznali jsme jeho zdravotní stav, věděli jsme, že do 26 let hrál jen třetí francouzskou ligu. Neznali jsme jeho aktuální trénovanost, která se po jeho příchodu do Slavie ukázala jako nízká. Říkali jsme si, že to jsou pro nás takové vykřičníky.“ 

    * Co říkáte na to, že někdo zvenčí přijde do klubu a dělá zásadní rozhodnutí, aniž by k tomu měl prakticky kompetence? Narážím na to, že nový investor do Slavie stále nevstoupil. 

    „Do doby odvolání trenéra Koubka to bylo na hraně. Byl jsem vícekrát u toho, když se v klubu měnil majitel. Vím, že takový proces v klubech, jako je Slavie, není rychlý, ani úplně průzračný. Takže člověk se musí s takovým obdobím smířit a obrnit trpělivostí. Snažil jsem se tu situaci brát tak, jak je, a řešit problémy za pochodu a tolerovat stav, který jsem věřil, že bude přechodný.“ 

    * Kdy jste si začal uvědomovat, že to přechodný stav nebude a že vaše slovo ztrácí váhu? 

    „Příchody hráčů, o kterých jsme se bavili, neangažování jiných hráčů. A pak samozřejmě změna trenéra.“ 

    * Miroslava Koubka nahradil nizozemský trenér Alex Pastoor. Co říkáte jeho příchodu? 

    „Pana Pastoora jsem viděl akorát v televizi, neznám ho. Za jeho trenérskou kvalitu hovoří jeho výsledky, to mi bohatě stačí. Myslím, že angažování trenéra, jehož největším úspěchem je osmé místo v (nizozemské) lize a postup s neznámým klubem do první (nizozemské) ligy, je jakousi degradací českých trenérů a dokonce bych řekl plivnutí do tváře všem trenérům v Česku na úrovni první i druhé ligy. Jestliže tento uhlazený chlapík, s pusou plnou výmluv a připravený jakoukoliv situaci okecat, přijde do českého fotbalu a má zachránit Slavii, je to velká degradace trenérského řemesla v České republice.“ 

    * Přejděme k vám. Jaké jste měl kompetence? 

    „Myslím, že ze začátku jsem měl kompetence poměrně široké. Chtěl jsem se spíše věnovat řídícím a marketingovým záležitostem, především jsem se chtěl snažit o to, abychom získali reklamní partnery na dresy, které Slavii dlouhodobě chyběly. Posílila se finanční stránka, získali jsme Chanci, Smart Wings a na cestě byly další významné firmy. Po strašidelných výsledcích ze začátku sezony jsem musel přehodit výhybku a věnovat se více sportovní stránce. Snažil jsem se korigovat věci s Petroušem (tehdejší trenér), pak s Koubkem. Jeho angažování bylo mojí akcí za souhlasu majitelů i potenciálního sportovního ředitele pana Kisela. Myslím, že jsem člověk, který své kroky konzultuje se svými spolupracovníky.“ 

    * Říkal jste, že jste pak přehodil výhybku a věnoval se sportovní stránce. Zasahoval jste do práce trenérům? 

    „Co znamená, že jsem jim zasahoval do práce? Ve veřejnosti panuje představa, že si každý dělá, co chce. Ani generální ředitel si nemůže dělat všechno, jak chce. Práce ve fotbalovém klubu je vždy kolektivní práce, od trenéra, sportovního ředitele, generálního ředitele až po majitele a třeba někoho dalšího. Mám za ta léta zavedený určitý rytmus, kdy máme pravidelné porady, pravidelná vyhodnocení, pravidelné strategické nástiny. Není to o zasahování, je to kolektivní dílo. Já určitě neříkám trenérovi, jak má trénovat, řešíme koncepční věci jako způsob celkové přípravy, doplňování mužstva a tak dále.“ 

    * Podílel jste se třeba na taktice? Radil jste, kdo má hrát? 

    „Samozřejmě to na poradách padne, ale spíš je to takový poradní hlas, který má trenér k dispozici, aby se nad tím zamyslel. Vždycky má rozhodující slovo trenér, nikdy ho nenutím, aby dal na mě.“ 

    * Jedním z vašich hlavních úkolů bylo shánění peněz. Myslíte si, že se tento cíl podařilo naplnit? 

    „Samozřejmě se to zcela nepodařilo a ani jsem si nekladl úkol, že by se to za půl roku podařilo. Byla k tomu potřeba podpora sportovní stránky, ta tomu podrazila nohy. Řada firem po ostudných porážkách váhala, prezentace Slavie pak nebyla nejlepší.“ 

    * Cítíte, že to bylo vaše slabé místo, že se nepodařilo sehnat tolik peněz, kolik se chtělo? 

    „Myslím, že ne. Nebyl jsem marketingový ani obchodní ředitel. Měl jsem klub řídit ve všech jeho činnostech. Bylo prioritou dát tomu kvalitu z hlediska reklamních partnerů, jednak co se týče průhlednosti, aby to byly firmy známé, viditelné, aby se Slavie zvedla. Ale při tom potřebném množství to tak rychle nelze. Ani Rumburak s Copperfieldem to nejsou schopni zařídit během několika měsíců.“ 

    * Je ve vašich očích ještě někdo, kdo má na dění ve Slavii vliv, ačkoliv tolik nevystupuje? 

    „Myslím, že narážíte na jednoho hráčského agenta, který vytváří technicko-logistickou podporu pro tento projekt. Myslím, že se to mimo jiné velmi negativně projevilo na morálce hráčů. Myslím, že jeho zásahy, které jsou pro ne zcela informovaného člověka téměř neviditelné, jsou důležité.“ 

    * Je tím agentem Jiří Müller? Je jeho vliv opravdu tak zásadní? 

    „Já tam nejsem. Co ale mají společného jména jako Kisel, Necid, Gecov, Hrubý, Čontofalský, Juhar a další? Kteří hráči vystupovali na podporu trenéra Pastoora a říkali, že jsou profesionálové a že budou hrát pod jakýmkoliv trenérem? Posléze vychvalovali změnu tréninků, pozitivní náladu a přístup. Ti hráči byli pro tyto účely zneužití. Když už, tak hráči se k tomu vůbec neměli vyjadřovat. Měli říct, že to není jejich starost.“ 

    * Necid s Gecovem byli podle vás zneužití přes svého agenta? 

    „Nechci to příliš komentovat. Ale jsem přesvědčený, že člověk, o kterém se bavíme (Müller), tahá za nitky ve sportovním úseku Slavie a že to má na klub neblahý vliv

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      belmis (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 12:53 |  
      0 0

      Díky moc Navare.

  4. Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 09:42 |  
    0 0

    Uprimny, otevreny a pravdivy rozhovor Setrleho. Bohuzel

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.04.2014 09:55 |  
      0 0

      Nechápu, kde se bere ten silný vliv agentů ve Slavii. Myslím, že v minulosti si novináři dělali legraci, že přichází koho určí, tuším, Paska. Teď čtu o Mullerovi... Je to nezkušeností Řebíčků a Kisela v branži?

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        spino     před 11 lety 26.04.2014 09:58 |  
        0 0

        Tenhle vliv agentů provází celé období Aleše Řebíčka. Konec konců, trenér Rada přišel také na doporučení jednoho agenta. Zmrhal taky asi nehraje jen kvůli sportovní výkonosti. Atd... Takových zákulisních dealů Řebíček ve Slavii udělal nespočet.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      patras     před 11 lety 26.04.2014 09:58 |  
      0 0

      Ano, musím souhlasit.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.04.2014 09:59 |  
      0 0

      Na druhou stranu Šeterle nese na současném stavu věcí také svou vinu. Prováhal letní přestupové okno a nechal v tom (úmyslně?) vymáchat Petrouše.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Khadgar     před 11 lety 26.04.2014 10:00 |  
      0 0

      Jak píšu výše, když se řekne A, mělo by se říct i B. Po nástupu Šetrleho byl označován za typického křivého bafuňáře, který klubu nepřinese nic dobrého. A najednou je z něj jediný člověk, který to myslel se Slavií dobře. Já mu nevěřím, jednoho trenéra má sám na triku a Slavii tím poškodil.

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        klimi     před 11 lety 26.04.2014 10:07 |  
        0 0

        Přesně tak, to samé platí i Koubkovi.

        Zmrhal na levém beku, přehlížení Hrubého s Proškem, atd.,

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      klimi     před 11 lety 26.04.2014 10:03 |  
      0 0

      "My jsme navrhovali převážně hráče z české ligy, které jsme měli vyzkoušené. "

      Jaké třeba? Nejvíce jsem se bavil, když jsem zaslechl, že Koubek údajně chtěl do Slavie Rolka... :D

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        Alanor (admin)     před 11 lety 26.04.2014 10:07 |  
        0 0

        Výše psal jména patras. Část z nich mohu potvrdit i já.

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          klimi     před 11 lety 26.04.2014 10:09 |  
          0 0

          Ano, ten seznam jsem četl, ale kdo z nich by k nám tehdy chtěl? Snad jen Jarolím.

          • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

            Alanor (admin)     před 11 lety 26.04.2014 10:11 |  
            0 0

            Nabízela se samozřejmě i další jména, která by se dle mého určitě chytla lépe než Ritchie. O Mensahovi s Eschmannem nemluvě. Je ale pravda, že Boudjemaa se povedl.

            • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

              klimi     před 11 lety 26.04.2014 10:13 |  
              0 0

              Tak Eschemann je úplně mimo, to je pravda, ale zase se Šetrlemu a jeho koňovi "povedlo" úspěšně zazdít Tusjaka a spol.

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          Nosorozec     před 11 lety 26.04.2014 10:10 |  
          0 0

          Ale pochybuju, že bysme byli schopní zaplatit přestupy hráčů jako Rybalka, Harba, nebo Rabušic bez těch ruskejch investorů, kteří si sem ale naopak tahaj svoje koně (Ritchie)...

          • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

            Alanor (admin)     před 11 lety 26.04.2014 10:12 |  
            0 0

            Jde spíš o směr, kterým se dle různých stran měla Slavia ubírat. Nové posily taky mohl platit jiný nový majitel než Rusové, ale to už je asi passé.

          • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

            Tugarin     před 11 lety 26.04.2014 10:21 |  
            0 0

            Hlavně nikdo nebude investovat do klubu velké peníze, za stavu, kdy nemá majoritu. A jak to vypadá, když ani neví od koho jí získat.

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        Tugarin     před 11 lety 26.04.2014 10:14 |  
        0 0

        Mě tam dost schází, co Šeterle pro Slavii ze své pozice udělal. jednu přestupní období, kdy měl absolutní vliv zazdil. A jeho výroky typu, říkalo se, že hrajeme dost dobře tak jsem to nechal a vidíte, mě moc nepřesvědčily o jeho čistotě. Stejně tak nulové reakce na potřebu posílení během podzimu.
        Dále postrádám, když se dívám na sponzory koho sehnal a co udělal.
        Rovněž nerozumím jeho sdělením, Kisel mládež vede špatně, ale já s tím nic nedělal (z pozice tehdejšího nadřízeného).
        Zajímavé jsou informace ze zákulisí, to jistě. Ale zase jsem u toho, on by přivedl jiné "ozkoušené" hráče. jenže jaksi je asi problém v tom, že většina hráčů k nám jde za minimum a nikoli za velké peníze, které by k tomu zřejmě byly potřeba.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      klimi     před 11 lety 26.04.2014 10:37 |  
      0 0

      Takže podle Šetrleho hraje Hrubý protože je jeho agent někdo...Nechápu také, proč kritizuje příchod Necida.

      "Posléze vychvalovali změnu tréninků, pozitivní náladu a přístup. Ti hráči byli pro tyto účely zneužití. Když už, tak hráči se k tomu vůbec neměli vyjadřovat. Měli říct, že to není jejich starost.“ "

      Cože? Jak to není jejich starost? Snad když je v týmu pozitivní přístup, "dobrá nálada" a líbí se jim nový systém tréninků, tak se k tomu nemohou jako vyjádřit?

      Jasně...

      Neříkám, že změna byla dobrá, ale to, jak se Šetrle vyjadřuje o Pastoorovi je opravdu ubohé.

      Proč nepřišly posily před touhle sezónou? Další amaterismus.

      On ten Šeterle zase tak svatý nebude...

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        petrjir     před 11 lety 26.04.2014 10:48 |  
        0 0

        Každá mince má svůj rub a líc a z těchto všech dosavadních vyjádření se bohužel začíná ukazovat, že se Slavie nemůže ani během dalších sezon zvednout, protože je již několikátým rokem vedena diletantským způsobem a vypadá to, že to jen tak rychle neskončí. Kdo byl od dob titulu zde jako opravdový odborník ve své funkci?
        Platil (coby krizový ekonomický manažer možná, ale ne fotbalový expert), dále Kusý, Šeterle. Trenéři : Petrouš, Straka, Poustka, Rada, Koubek, Pastoor. A hráči? Nikdo, kdo by byl schopen nějakým způsobem odvádět dlouhodobě nadprůměrné výkony a ti, co je podávali odešli (Latka, Petrák).
        A jestli Kornějev odmítá výše zmíněné posily a bude sem tahat hráče typu Ritchie a Eschaman, tak se opravdu nemůžeme posunout.
        Kisel mluvil o tom, že se tento způsob výběru hráčů bude aplikovat a ne vždy se ale můžou povést, takže to bude taková loterie. A opět nebude místo pro odchovance a nejkvalitnější hráče z ligy, ale budeme zahlcování jihoafrickými podprůměrnými hráči.

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          klimi     před 11 lety 26.04.2014 10:54 |  
          0 0

          Příchod Eschemanna vidím spíše jako nouze, ale máte pravdu, je to krok vedle, také má smlouvu jen do 30.6.

          Však naopak odchovanci šanci dostávali, stačí uvést Hrubého. Myslíte si, že by se pod Koubkem dostal do Áčka Sodoma? Ani náhodou! Červenka to samé, stejně tak i Vyhnal.

          Ritchieho bych ještě úplně nezatracoval, ale prostě po podzimu jsme stejně levého beka potřebovali a Tusjak by očividně pod Koubkem taky nehrál, ty výmluvy, které o něm řekl, jsou podle mne jen kecy.

          Proč u Kornějeva nezmíníte Damiena? Tenhle příchod beru jako "megakauf". Nehledejte zase jen tu špínu. Věřím, že když se zachráníme a do konce sezóny se dotáhne ten prodej, tak takových hráčů přijde více.

          • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

            Markus     před 11 lety 26.04.2014 10:58 |  
            0 0

            S tím Damienem je to otázka, v lize se často prasí a technický hráč, co na to není neustále připravený bude více zraněný než na hřišti. Já vím, já vím, po bitvě každý generálem, ale tohle určitě očekávalo více z nás, když ho poprvé viděli na hřišti, že ho tohle dlouho nechat nedělají a sejmou ho.

          • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

            petrjir     před 11 lety 26.04.2014 11:02 |  
            0 0

            Ano, souhlasím s Vámi. Možná jsem jen uvedl špínu, ale po pěti letech marastu už člověk o Slavii v pozitivním bohužel ani nepřemýšlí. Souhlasím s tím, že nyní dostávají odchovanci nejvíce příležitostí, ani nedokážu říct od jaké doby. Bojím se ale právě toho, že se v letním přestupovém období udělá radikální řez a právě na odchovance nebude místo a budou se pakovat na úkor nekvalitních zahraničních hráčů. Snad se ale mýlím. Nejlepší by byla samozřejmě kombinace posil : cca tři Damienové a tři hráči, které chtěl Šeterle, pak bych o Slavii strach neměl.
            Doufám, že se zachráníme a bude lépe, ale bohužel vidím pomoc od komise rozhodčích například Baníku, ale u nás to jsou spíše poškození, takže se tak již čím dál více obávám pádu do druhé ligy.

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          Tugarin     před 11 lety 26.04.2014 12:01 |  
          0 0

          Odmítá ? Šterle nám řekl, koho by chtěl, ale neřekl jak. A silně pochybuji, že pokud by byla možnost získat za stejných podmínek jako Ritchieho Chramostu, že by ho někdo nechjtěl.

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        Markus     před 11 lety 26.04.2014 10:54 |  
        0 0

        Jo, souhlas. Ono je populární při těch špatných výsledcích házet hned vinu na trenéra, ale já za nimi zatím Pastoora nevidím. Mnohem více mě trápí kvalita kádru, která podle mě prostě špatná je a dokázalo to už několik trenérů. Úvahy o mezinárodním kšeftování s hráči, kteří budou procházet Slávií jsou očekáváné a logické, teď jde jen o to, zda tu bude snaha dostat Slavii zpět do pohárové Evropy nebo tu bude docházet k zázrakům, kdy do Slavie přijde noname hráč a za rok půjde za pěkné peníze do klubů, které nebudou zrovna z TOP - narážím tu stále na možnost pračky peněz.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Markus     před 11 lety 26.04.2014 10:46 |  
      0 0

      Cítím v tom hodně subjektivity, je to jeho pohled, který bude více či méně zkreslený. Jednou proběhne podobný rozhovor s Kiselem, to bude zajímavé pro porovnání. Čemu věřím je silný vliv hráčských agentů, zejména pak Jiřího Müllera. Ač agenty nemám obecně rád, tento mi přijde na zdejší poměry výjimečný a úspěšný, má ve své stáji zajímavé koně, teď se hodně mluvilo třeba o Ondrovi Švejdíkovi, tyhle smlouvy mu nepochybně dobře vydělávají. Přece nemůže být tak hloupý, aby dopustil nějakou destrukci klubu, v jeho zájmu je úspěch klubu, kde má své hráče. Ledaže by šlo o nějaké válčení zájmů a to je podle mě celé jádro toho, k čemu tady dochází. Tohle AŘ prokoučoval, na místo toho aby na svém panství v klidu hospodařil, pustí si sem několik skupinek rváčů, aby se tu přetahovali a ničili při tom vše co jim přijde do cesty. Ještě jsem neviděl bitevní pole, kde by se něco urodilo ...

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        Tugarin     před 11 lety 26.04.2014 11:42 |  
        0 0

        otázkou je, zda A.Řebíček vůbec něco řídí.

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          edenian     před 11 lety 26.04.2014 14:27 |  
          0 0

          Tady bych se pridal.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

    petrjir     před 11 lety 26.04.2014 10:40 |  
    0 0

    Trochu mimo téma, které je rozjeto výše. Chtěl bych se zeptat expertů na rozhodčí, jaký je Příhoda, který nás bude pískat s Bohemkou. Respektive co od něj očekávat ve vztahu ke Slavii. Koukám se totiž naše soupeře v boji o sestup (na duel Ostrava - Dukla) a zde je již jasný, že se začíná Ostravě pomáhat, když jí píská Proske. Ten totiž v Ostravě pracuje coby učitel na vysoký škole, takže dle mého absolutní střet zájmů a očekávám výhru Ostravy gólem z penalty a někoho vyloučenýho ze strany Dukly.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Navyseals     před 11 lety 26.04.2014 11:01 |  
      0 0

      Příhoda a Paták, to jsou experti na likvidaci. Teď je otázka koho.

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        slaviator     před 11 lety 26.04.2014 12:37 |  
        0 0

        nás - když neplatíme "jízdné"...

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          spino     před 11 lety 26.04.2014 12:45 |  
          0 0

          To je ale vina Aleše.

          • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

            biggris (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 13:27 |  
            0 0

            To je vina prohnilyho systemu

          • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

            edenian     před 11 lety 26.04.2014 14:30 |  
            0 0

            Tohle je velka myslenka spino. Ze by Rebicek podplacel rozhodci z prachu ktery tak bozsky rychle vydelal ve zlatych casech ministerskych. Jo, to by asi ocenil i prof. Klaus

  6. Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

    gurman99     před 11 lety 26.04.2014 11:40 |  
    0 0

    Když už je to vlákno a článek o juniorce,tak se k ní vrátím.
    Ještě mě velmi překvapilo,jak moc chyběl ve středu zálohy Verner,který mimo herní činnosti ještě dokáže vyburcovat a strhnout ostatní,když se zrovna nedaří.
    Jinak opravdu škoda ztráty bodů s mužstvem ,pro které to bylo první vítězství na jaře.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      PetCC     před 11 lety 26.04.2014 12:51 |  
      0 0

      Tak jestli v týmu dokáže chybět jeden hráč tak výrazně, tak to by z něj mohl být opravdu hodně dobrý fotbalista.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      slmartin     před 11 lety 26.04.2014 13:18 |  
      0 0

      Navíc nehrál ani Kolařík, který na stoperovy odváděl slušnou práci a jeho hra mi tam taky chyběla ale chápu, že už je to starší hráč tak se dává možnost mladším

  7. Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 12:51 |  
    0 0

    Navázal bych na diskusi o Seterlem. Článek jsem nečetl, ALE:

    Seterle je klasický sibr, zosobnění fotbalového pravěku, jaký nechci. A nedělejme z nej nějakého svatouška, on byl generální manažer, má zásadní podíl na současném stavu, at se povídá, co chce.

    Jak píše Alanor, nepřivedl Petrousovi posily, ikdyž o nich co den mluvil. Nechal ho vycukat, vymáchat v tom zmaru, pak přivede kamaráda Koubka a ten rázem posily dostane, jak jeste na podzim,tak v zimě.

    Za mě je Seterle pěknej šmejd, co s klidem odepsal tuto sezonu, jen aby vyštval Petrouse. Dle mě to vše delal vědomě.

    • Naprosto nesouhlasím!

      rak (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 13:45 |  
      0 0

      Šeterle je sice spojen s tímto, ale není mně známá žádná aféra, ve které by byl namočen, v řadě věcí s ním souhlasím a souhaslil jsem i dříve, a vcelku to vidím velmi podobně, jak píše. Psal jsem hned po vyhazovu Koubka, že se mně to nelíbí, ale slova nového trenéra a spol jsou vcelku dobrá a stejně vše nakonec budeme hodnotit podle výsledků. To platí. Počkám tedy, jak skončí sezóna.

      Zatím to ale vypadá tak. Pastoor začíná pěkně žvanit a výsledky má naprosto tragické. Kisel se ukázal jako podrazák, který ani není schopen lidem otevřeně říci, co mu vadí, ale zezadu je podrazí. Takových lidí pár znám a opravdu mně silně vadí. Když k nám přišel, tak to byl tahoun a dříč, ale už minulý rok hrál vysloveně děsivě a těmi nesmyslnými vyloučeními Slávii poškozoval. To je naprostá pravda. Musím, říci, že bych teď byl skoro rád, kdyby vypadnul. Žádné dobré výsledky nemá. A role Kornějeva zřejmě bude taková, jak říká Šeterle. Nebo si snad myslíte, že Ritchie a další, které přitáhl nejsou daleko horší než naši odchovanci. Boudjemaa asi ne, ale také zahrál zatím nadprůměrně asi ve dvou zápasech (minimálně to více nemůžeme posoudit).

      • Re: Naprosto nesouhlasím!

        klimi     před 11 lety 26.04.2014 14:27 |  
        0 0

        Zeptej se Koubka, jestli je Tusjak o tolik horší než Zmrhal, protože tím nám prohrál zápas v Olomouci. Zeptej se Koubka, proč vůbec nehrál Hrubý, proč odstavil Proška a spol. Pořád kecáte jen o Ritchiem, ale abyste si uvědomili, jak Koubek kašlal na odchovance, to nikdo nevidí.

        • Re: Naprosto nesouhlasím!

          Alanor (admin)     před 11 lety 26.04.2014 14:29 |  
          0 0

          No a proč by na ně nekašlal, když na to nemají? Prošek je úplně neviditelný, Hrubý také žádná sláva. A Tusjak je očividně ignorován už druhým trenérem, takže je třeba problém v něm. Minimálně byl nepřipravený na začátku zimní přípravy.

          • Re: Naprosto nesouhlasím!

            klimi     před 11 lety 26.04.2014 14:45 |  
            0 0

            Hrubý žádná sláva? Tak to jsem asi koukal na jiný fotbal, samozřejmě to myslím v porovnání s ostatními hráči.

            Já spíš reaguji na to, jak zde píšete (ne ty Alanore, ale více lidí), že "Rus" raději přivede Ritchieho než aby hrál odchovanec...

            To, že Eschemann je nic moc, je jasné.

        • Re: Naprosto nesouhlasím!

          rak (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 14:38 |  
          0 0

          A že teď Tusjak hrál. Hrubý je talent, ale hrál teď tak skvěle. Sám Hrubý říkal, že mu Koubek říkal, že s ním počítá a musí se vyhrát, ale nehodlal z něj dělat hlavní pilíř mužstva, jak to teď vypadá. Nakonec ani nebyl proti Ritchiemu, ale že potřebuje po dlouhé pauze také trénovat. Hned jak byl Koubek vyhozen, okamžitě ho tam začli cpát, i když byl prakticky nejslabší z celého mužstva. Prošek teď hraje? Jsi úplně mimo mísu.

          Já si nemyslím, že by Koubek byl nějaký zázrak, ale že bychom na tom byli lépe než teď je skoro jistota. Mně Šeterle nepřijde až tak zhrzený, ale chápu, že ho tyto věci štvou. Mě také. Odešel sám.

          • Re: Naprosto nesouhlasím!

            klimi     před 11 lety 26.04.2014 14:49 |  
            0 0

            Mně stačilo, jak Koubek totálně zazdil celou zimní přípravu prokaučovaným zápasem v Olomouci, pak sice porazil slaboučkou Duklu, ale stejně, nebudu tipovat, jak by na tom teď Slavia byla, ale Koubek byl stejný kecal, pořád říkal jen "máme moc mladý tým" atd., přitom jsme měli téměř nejstarší tým v lize...

            • Re: Naprosto nesouhlasím!

              rak (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 15:15 |  
              0 0

              Není náhodou pod přezdívkou Klimi schovaný Kisel? Skoro to tak vypadá.

        • Re: Naprosto nesouhlasím!

          rak (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 14:47 |  
          0 0

          Ještě k Olomouci. Po jednom prohraném zápase, i když tak výrazně, najednou začít improvizovat a hledat nějakého kamaráda v Holandsku je opravdu vrcholem profesionality. Když jsme od Teplic, také díky Kiselovi, dostali sedm, tak hned nikdo Petrouše nevyhazoval. Ten odešel nakonec sám až po Boleslavi.

          • Re: Naprosto nesouhlasím!

            Barra     před 11 lety 26.04.2014 16:31 |  
            0 0

            Zdravim, Raku. Kisel zacal dokonce daleko driv hledat nahradu za Koubka, dokonce jiz pred zapasem s Olomouci, jak potvrdil prostoreky A. Pastoor (byl cca 14 dnu v kontaktu se Slavii net nastoupil. Jinak si myslim ze Pastoor za jeho otevrenost v holandskem tisku a ze podepsal jen na 4 mesice to pekne schytal od Korneeva).

            Co mi prijde absolutne nepripustne, je ze Seterle nebyl vubec informovan o techte rozhovorech s Pastoorem, ze Kisel cekal az uz bude Seterle s detmi na dovolene aby Koubka odstranil. Kisel byl ve sve funkci podrizeny Seterleho. Jednat tak za zady cloveka, ktera mel ve Slavii nejvyssi exekutivni funkci je podrazacke a nesvetsi o loyalite. Jednou si to ale Karol sam uvedomi, az on se stejne stejnym zpusobem obet.

            Mi nejvice vadi, ze od doby kdy nam tece do bot, Kisel se snazil jen zbavit odpovednosti nastrcenim Smicerem na svoje misto. Jiz tydny jako by se nad duem Kisel & Korneev slehla tem. Jestli ale zitra vyhrajeme, coz podle me je absolutni must, ocekavam ze Karol Kisel se rad verejne podeli na tomto uspechu.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Barra     před 11 lety 26.04.2014 14:27 |  
      0 0

      SubHuman si jinak dal poctivou praci, aby nam cely clanek rano prepsal a umistil tady v diskusi.

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        edenian     před 11 lety 26.04.2014 14:32 |  
        0 0

        Navar, ne?

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          Barra     před 11 lety 26.04.2014 15:56 |  
          0 0

          Tak se ti moc omlouvam, Navare, za ten lapsus :-(

          A o to vice ti dekuji za tu mravenci praci, potesil si mnoha Slavistu kteri byli zvedavi na zpoved Seterleho. Dik!

  8. Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

    Edwardtheiron     před 11 lety 26.04.2014 14:01 |  
    0 0

    Tady je přefocený ten rozhovor se Šeterlem a vůbec všechno, co je dnes ve Sportu o Slavii:
    http://edwardtheiron.rajce.idnes.cz/SLAVIA ,_SPORT_26.4.2014

    Co se toho rozhovoru týče, je to zpověď zhrzeného muže, několikrát jsem se u toho zasmál a ten seznam posil je asi vrchol himoru.

    • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.04.2014 14:23 |  
      0 0

      Pozor, u toho seznamu posil, ale Šeterle říká, že by je musel platit nový vlastník. A že se shodli jen na Rabušicovi, na kterém jsme se také s Libercem dohodli.

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        Barra     před 11 lety 26.04.2014 15:51 |  
        0 0

        A predpokladam ze Seterle nemyslel, ze by se vsech 9 hracu koupilo.

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          Pepino44     před 11 lety 26.04.2014 18:52 |  
          0 0

          Nazdar všichni. Číst ten seznam posil Šeterleho a nezasmát se,je opravdu těžké. Tohle vytvořit může skutečně každý. Já se divím,že tam není Lafata,Hušbauer a nakanec třeba i Tecl. Pokud se zajímám o posily,tak také musím vědět kolik na ně mám a kdo to zaplatí. Jinak je to takové plácání do vody. To jaký je (byl) trend v nákupu posil pro Slávii muselo být Šeterlemu jasné ještě než ten seznam pracně vypotil. Do příchodu Kornějeva to byli vesměs hráči,kterým skončila nebo končila smlouva a tudíž přišli zadara,nebo za babku.

      • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 16:15 |  
        0 0

        Jako na rovinu takovej seznam umí udělat každej blbec a dodat k tomu že by musel přijít ten kterej to zaplatí to umí říci taky každej blbec.S křížkem po funuse takto plácat do novin to není žádný umění.Na druhou stranu by Kisel měl vzít tu odpovědnost na sebe je ted podezřele ticho,sem moc zvědavý na jeho medialní výstup at dopadnem jakkoliv.

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          Edwardtheiron     před 11 lety 26.04.2014 17:14 |  
          0 0

          Přesně tak! Nedovedu si představit, proč by ti hráči do Slavie měli jít. Snad jen s výjímkou Jarolíma. Z mého pohledu je to prostě jen Šeterleho plácnutí do vody. Souhlasím s příspěvky, které poukazují na jeho působení za Petrouše, jehož naprosto jasně podrazil a už jenom to mi stačí k tomu, abych byl rád za to, že tady není.

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          Barra     před 11 lety 26.04.2014 17:37 |  
          0 0

          Myslim ze otazka hlavne zni jestli novy investor, za ktereho tady je Korneev, mel (ma) na mysli aby se Slavii dosahnul sportovni uspechy, nebo jestli ma byt Slavie spis zpusob, jak vydelat penize. V prvnim pripade by bylo logicke, ze by se investovalo do jlucnycj jmen, jako na tom sezname, v druhym pripade prijdou spis na radu hraci jako Ritchie, da Costa, Eschmann, atd. Ja jsem od zacatku to videl spis na druhou variantu, tedy spis ve smeru business projektu pro investora, nez aby byla snaha ze Slavie vybudovat klub, ktery dlouhodobe se bude prat o predni pricky.

          • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 19:44 |  
            0 0

            Jenže aby se na těch hráčích dalo vydělat tak musí něco ukázat a s tím musí být spojená účast Slavie a v pohárové Evropě,to znamená být alespoň do třetího fleku v lize nebo vyhrát pohár.Jinak je ten projekt na nic a ztrátový kor v české fotbalové lize.

        • Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

          Tugarin     před 11 lety 26.04.2014 18:12 |  
          0 0

          je otázka co může kisel říci, vapadalo to na změnu vedení, které měl zastupovat, ale po té stopce s přesunem myslím nastala situace, kdy nikdo neví co bude...takže nějaké konkrétní logické kroky zase budou čekat, až se bude vědět pro koho.

  9. Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

    Alanor (admin)     před 11 lety 26.04.2014 14:56 |  
    0 0

    Jinak nesouhlasím s hodnocením sudího Příhody, že by měl být na úrovni Patáka. Já ho mám v kolonce se Zelinkou jako jednoho z mála akceptovatelných sudích v naší lize. Takže v neděli žádnou prasárnu nečekám.

    Tento rok nám pomohl chybou doma proti Olomouci, naopak nás poškodil v Jablonci. Kromě toho odpískal bezproblémový podzimní zápas s Brnem. Rok předtím rozhodoval domácí výhru 3:1 nad Libercem (asi nejlepší Radův zápas) a výhru 1:0 v derby.

  10. Šeterle

    pes (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 16:25 |  
    0 0

    Zdravím všechny, byť nejsem častým přispěvatelem do diskuze, tak teď nemohu nereagovat. Jak jsem již v minulosti psal, tak znám p. Šeterleho osobně a kritizoval jsem jeho morální kredit, jen jsem nespecifikoval. Ale tento člověk na mě po mnohaletém pseudokamarádství udělal největší podraz v životě, tak jen abyste věděli s kým máte tu čest.

    • Re: Šeterle

      Edwardtheiron     před 11 lety 26.04.2014 17:10 |  
      0 0

      Víš, tohle je hezké, ale pokud nenapíšeš konkrétně o co šlo, tak je to informace agentury JPP /Jedna paní povídala/. A abys nemyslel, že se Šeterleho zastávám, tak dodám, že jsem velký zastáncem jeho nepůsobení ve Slavii.

    • Re: Šeterle

      japhy     před 11 lety 26.04.2014 17:24 |  
      0 0

      Tohle by tu vážně mohl napsat každej, ovšem na mě Šeterle dělá právě takovej dojem. Navíc takový zhrzený rozhovor s křížkem po funuse...

  11. Re: Juniorka: Slavia - Znojmo 2:3

    Sedrousek     před 11 lety 26.04.2014 18:56 |  
    0 0

    Když jsem si ten článek přečetl tak mě napadlo jakou jsme mohli postavit perspektivní zálohu. Matějovský , Jarolím, k nim ještě Piták a Budjema. No to by to Harbovi padalo samo. Jen by mě zajímalo kdo by tam v tý záloze běhal. Trošku mi pan Šeterle připomíná takovýho vševěda. Ještě si myslim,že kdyby hrál Horvát v Plzni pořád ,že by ho měl před pul rokem na tom svým seznamu taky. Po bitvě je každý generál. A kdyby ve Slavii zůstal,tak určitě budou všichni zdraví a mi hrajeme klidný střed tabulky a v poháru by jsme Brno přejeli a Plzeň by jsme taky porazili.