Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

Před vypjatým nedělním derby v Ďolíčku domácí klub Bohemians Praha 1905 vyeskaloval už tak velké napětí málo uvěřitelnou výzvou na adresu fanoušků Slavie. Aktualizováno: Tribuna Sever vyjednala s pořadatelem zápasu upřesnění podmínek!

Celé znění výzvy Bohemians na adresu fanoušků Slavie si můžete přečíst na oficiálním webu zde. Citujeme z ní jen nejzávažnější opatření:

1) Do ostatních sektorů (kromě kotle Slavie) nebudou vpuštěny osoby označené symboly Slavie nebo Tribuny Sever (např. šála, dres, triko apod.). Pokud se někdo pokusí projít takto označen mimo sektor hostí, může mu být pořadatelskou službou bez náhrady znehodnocena vstupenka a vstup do areálu odepřen.

2) Podobně zakročí pořadatelská služba proti divákům, kteří budou aktivně povzbuzovat Slavii mimo sektor hostí (zejména v sektoru B, který je určen výhradně fanouškům Bohemians)

4) Pořadatel utkání - klub Bohemians Praha 1905 přistoupil na poslední chvíli k mimořádnému opatření a chce vyjít vstříc fanouškům Slavie, kteří mají zakoupeny vstupenky mimo sektor D (sektor Slavie) a nechtějí tolerovat výše zmíněná opatření. Lístky můžou během pátku vrátit ve fanshopu Bohemians, přičemž bude vyplacena oproti vstupence cena lístku.

Skoro se nechce věřit, že v roce 2014 je možné pořadatelem zápasu zakázat vstup na utkání fanouškům se symboly jednoho z klubů a zakázat lidem aktivně povzbuzovat hosty. Laickým pohledem je toto opatření minimálně na právní hraně, ne-li za hranou. Nelze se proto divit, že okamžitě reagovala Tribuna Sever vlastním prohlášením, které naleznete v plném znění zde. Opět z něj vybereme jen nejzávažnější pasáže.

Mají si fanoušci vyložit bod 1) tak, že když vezmou na hlavní tribunu své děti v dresu, nebudou vpuštěni? Znamená toto skandální nařízení, že starší slávisté nemohou mít kolem krku svou letitou šálu? Fanoušci, kteří neporušili žádné zákony ani nařízení a pouze se "provinili" klubovou příslušností nebudou vpuštěni na své řádně zaplacené místo? Toto ustanovení odporuje nejen platné legislativě, ale i základním právům a svobodám. Je toto vzkaz oněm vzývaným rodinám s dětmi, aby nenavštěvovaly tribuny stadionů? Nebo je to vzkaz, aby tyto rodiny chodily výhradně do sektorů vyhrazeným aktivním fanouškům? Bude toto pravidlo uplatňováno v budoucnu i na dalších zápasech? Je pravidlem, a při utkáních mezi pražskými celky zejména, že na tribuny chodí příznivci obou celků společně. Již tradičně je tak tomu při derby pražských "S", naposledy tomu tak bylo tuto neděli, kdy byla hlavní tribuna stadionu Juliska plná fanoušků sparty, kteří na sobě jak bylo (a doufejme stále bude) běžné, měli symboly svého klubu. Budou počínaje tímto zápasem prodávány vstupenky mimo sektor hostů pouze příznivcům domácích? Kdo a jak bude tuto skutečnost posuzovat?

Znamená bod 2) že v případě vstřelené branky, vynikajícího zákroku brankáře či povedené střely bude projevená emoce fanouška Slavie "po zásluze" potrestána stejným zákrokem pořadatelské služby? Kdo a jak bude posuzovat míru "aktivního povzbuzování"? Čím je vinen příznivec, který "aktivně povzbuzuje" svůj klub a nijak tím nepoškozuje majetek ani zdraví ve svém okolí? Toto nařízení silně zavání omezením svobody projevu a praktikami dob minulých.

Za naprosto nepřijatelný považujeme i výše uvedený bod 4) a vyzýváme tímto všechny fanoušky Slavie, kteří mají řádně zakoupenu vstupenku mimo sektor hostů, aby ji v žádném případě nevraceli. Věříme, že se žádný z fanoušků nenechal těmito nehoráznými výhrůžkami zastrašit. Pokud se přeci jen někdo našel, prosíme, aby vstupenku (do jakéhokoli sektoru) vrátil do slávistického fanshopu v Edenu. Víme o desítkách a stovkách dalších slávistických fanoušků, kteří tuto nabídku rádi využijí a jsou ochotni nést riziko bezpráví a neoprávněných zásahů domácích pořadatelů.

Všechny fanoušky Slavie, kteří míří na utkání a mají vstupenku do jiného než hostujícího sektoru naopak vyzýváme, aby se nenechali v žádném případě zastrašit a nebáli se projevit přízeň naší milované Slavii, aby ji povzbudili ze všech sil. Současně žádáme všechny slávisty, kteří mají řádně zakoupeny vstupenky na hlavní tribunu, aby přišli v dresech, šálách a čepicích Slavie! Ukažme, že není možné nám zamezit fandit.

Nenechme se zastrašit, neustupujme! S teroristy se nevyjednává!

Zároveň žádáme všechny fanoušky ostatních klubů v České Republice, aby se nahlas v průběhu tohoto víkendu vyjádřili vůči nejen vůči skandálním praktikám v tomto zápase, ale zejména proti vzrůstajícím represím vůči fanouškům a omezování osobní svobody.

NÁŠ SVĚT NIKDY NEZNIČÍTE, ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY!

PELTA VEN!

Na závěr jen krátký komentář - přijde mi opravdu neuvěřitelné, že domácí úmyslně zvýšili napětí před zápasem těmito bezprecedentními opatřeními. Je tak prakticky jisté, že se zápas ponese ve velmi nervózní atmosféře v hledišti a je zaděláno na obrovské problémy.

Aktualizováno: Tribuna Sever vyjednala upřesnění a zmírnění podmínek daných pořadatelem. Celý článek zde.

Z celého textu přinášíme klíčovou pasáž: V sektorech na hlavní tribuně (zejména v sektoru A1) nikdo zakazovat slávistům fandění nebude! Aby se předešlo konfliktům u vstupu s pořadatelskou službou a policií, žádáme všechny slávisty, aby své suvenýry schovali pouze při průchodu na stadion. Na tribuně vám však jejich nošení nikdo zakazovat nebude!

Komentáře (51)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

      Khadgar     před 11 lety 25.04.2014 09:48 |  
      0 0

      resp. nepíšou nic o omezení dresů a symbolů

      • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

        quelhar (admin)     před 11 lety 25.04.2014 09:52 |  
        0 0

        Pry tu vyzvu meli puvodne i na svem webu a stahli ji, tak uvidime, treba si uvedomili, ze to je pres hranu. Ale na webu SKS to stale je, takze zatim nemam duvod si myslet, ze to neplati.

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          Khadgar     před 11 lety 25.04.2014 10:00 |  
          0 0

          Jo, to jsem si taky všimnul. Každopádně už to má isport a za chvíli to bude i jinde.

          • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

            Barra     před 11 lety 25.04.2014 10:10 |  
            0 0

            A pak je na Bohemians aby originalni "doporuceni" potvrdili, nebo dementovali ze to vubec meli na svych strankach.

  1. Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

    Viking     před 11 lety 25.04.2014 09:54 |  
    0 0

    V Anglii je např. nošení hostujících symbolů do domácích sektorů vyloženě zakázané také. A když tam budeš skákat po gólu hostů, bobík tě klidně vyvede. Asi tak.

    • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

      tolsimir     před 11 lety 25.04.2014 09:57 |  
      0 0

      A ja suse predpokladam, ze anglicky model tu nikdo z tech, co skutecne chodi na stadiony a jen nekoukaji na zpravy na nove, nechce

      • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

        Gino     před 11 lety 25.04.2014 10:00 |  
        0 0

        Já se teda na anglických stadionech bavil daleko víc, než na těch českých. A to samé slýchávám i od fanoušků jiných klubů (včetně Sparty), kteří se měli možnost párkrát dostat do UK na fotbal ;-)

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          slaviator     před 11 lety 25.04.2014 10:03 |  
          0 0

          Já byl na zápase Chelsea-Tottenham a nebavil jsem se vůbec, přitom ta hra byla pěkná, ale na stadionu "mrtvo". Daleko více mě bavilo těch pár zápasů bundesligy, kde jsem byl, nebo zápas Dynama Dresden tehdy ještě ve třetí lize...

          • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

            Gino     před 11 lety 25.04.2014 10:09 |  
            0 0

            Přiznám se, že v UK jsem na první lize nikdy nebyl. Ale jezdíval jsem do Burnley (tehdy na druhou ligu) a do Bury (tvl, to si ani nevybavím - pátá liga?). V Burnley kolem 15tis, v Bury kolem 4tis - obojí bezvadná atmosféra. Vždy jsem byl na hlavní tribuně.
            V Německu jsem na fotbale nikdy nebyl, nemám srovnání.

          • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

            Kactus     před 11 lety 25.04.2014 10:10 |  
            0 0

            ja taky byl v anglii na fotbale a atmosfera nic moc.
            navic, kdo tady chce anglii, hlavne at nezapomene cenu vstupenek - lupen na jeden zapas v anglii = cena permice zde

            • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

              Viking     před 11 lety 25.04.2014 10:13 |  
              0 0

              Tak samozřejmě, nesmí se chodit na zápasy rychlokvašek typu Chelsea nebo na bezpohlavní domácí zápasy Arsenalu. Byl jsem v Anglii na fotbale několikrát, absolvoval jsem i výjezdy a na tu atmosféru nic nemá.

              Uvést nějak svoji adresu když chci na zápas ven opravdu nepovažuju za problém když apriori nejezdím ven abych dělal bordel.

              • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

                slaviator     před 11 lety 25.04.2014 10:43 |  
                0 0

                Chelsea není nějaká rychlokvaška... Ano, největší úspěchy zažila po napumpování peněz Romanem Abrahamovičem, ale už od poloviny 90.let sezonu co sezonu útočila na ligový titul, byť nejlíp skončila třetí myslím v seztoně 1998/99. Ale vyhrála Community Shield, Ligový pohár, dvakrát FA Cap a úspěšná byla i v Poháru Vítězů Pohárů; trenérem byl Gianluca Vialli a potom Claudo Ranieri, hráči jako Dan Petrescu nebo Ruud Gullit, Ed De Goey, Franck Leboeuf, Marcel Desailly, Dennis Wise nebo Gianfranco Zola...

                Ale holt samozřejmě dneska bez pořádnejch peněz ve fotbale neuspěješ. Takže Chelsea byl tradiční klub, měl úspěchy, na Arsenal, Liverpool a ManUnited neměl, ale byl za nima v těsném závětří...

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          John01     před 11 lety 25.04.2014 10:12 |  
          0 0

          Jo, jenže tady narážíme na zásadní problém. Zkus se v Gambrinus lize bavit fotbalem ... :-D

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          Slawek     před 11 lety 25.04.2014 10:22 |  
          0 0

          Dovolím si poznamenat, že v Anglii bychom našli rozdílů mnohem více..........

      • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 10:18 |  
        0 0

        Nezlob se tolsimire, ale nelibi se mi kastovani na prave fanousky a ostatni. Ti pravi samozrejme chodi aktivne fandit na sever a ti ostatni jsou gaucaci, co v ostatnich sektorech sedi jak pecky nebo tam nejsou, to uz je jedno, pac by tam byt nemuseli. Anglicky model je vic o fotbale a min o fandech, a je treba si konecne priznat, ze i u nas jsou lidi, co nezajima hulakani choralu a pyro, ale fotbal. Ja se v anglii na fotbale bavil dobre.

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          tolsimir     před 11 lety 25.04.2014 10:24 |  
          0 0

          takhle jsem to urcite nemyslel, ja si vazim kazdeho, kdo se o Slavii aktivne zajima, tedy at uz chodi na stadion do kotle, na hlavni nebo protejsi tribunu, nebo treba bydli tak daleko, ze nejake pravidelne navstevovani stadionu je pro nej nerealne (zdravim pritele Barru). Na druhou stranu si myslim, ze pripadne fandeni, choreografie apod. idealne dotvari atmosferu a dojem ze zapasu a jako takove ho pak zveda o nekolik pricek vyse. Pokud clovek kouka na nudny fotbal a je tam ticho jak v kostele, tak ma problemy s tim udrzet spanek, vtipne, originalni a dobre fandeni ho z letargie vytrhne. A protoze tu neni sance, ze chodilo nekolik desitek tisic na zapasy jako v Anglii, kde atmosferu udela uz jen to, ze treba vsichni zatleskaji, tak se nase liga podobnymi represemi stava jen cim dal tim vice sedivou a nudnou

          • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

            Barra     před 11 lety 25.04.2014 10:54 |  
            0 0

            Take zdravim, Tolsimire. Urcite mas take pravdu, ja budu ten prvni abych uznal ze kotelnici jsou duleziti a verni fandove. Prece me ale trochu zarazilo, kdyz napriklad behem posledniho zapasu proti Plzni fandove v kotli behem sveho poskakovani meli rozezmate tvare a bavili se. Fotbal ma sice byt happening, v okamziku kdyz prohravame mi ale moc do smichu neni. Mel jsem pocit, ze rada fandu ani tak nesledovala co se vlastne deje na hristi. Hraci dostanou kridla, kdyz fandove skanduji jejich jmena kdyz jsou u mice, kdyz fandove je povzbuzuji, je zenou do predu. Me by to alespon vice motivovalo, nez vykriky 'Pelta ven', atd, za co hraci moc nekoupi.

            V minulosti jsem se jiz zminil, ze pro me bylo napriklad absolutne nepochopitelne, kdyz po zapase proti Teplicim hraci dostali sprchu pivem. Mozna jina mentalita, ale to jsem nikde jinde nezazil. Vyhrava se spolu, prohrava se spolu, nemelo by to byt tak, ze jen v pripade uspechu se ztotoznujeme s hraci. 0-7 byl samozrejme propad, stejne jako ho ale zacil Liberec v Plzni nebo Arsenal v Chelsea, v obou pripadech 6-0. Pritom mela Slavie radu polehcujicich okolnosti pro tento debakl. Mam ale dojem, ze to nekdy unika, a ze fandove jsou nekdy nerealisticni.

            • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 11:49 |  
              0 0

              Souhlas s obojim. Myslim, ze jedna z kritickych stranek naseho fotbalu je, ze je pro mnohe prostorem pro vybiti negativnich emoci. Pri tom jde jen o hru, sport, kde by mela byt dodrzovana pravidla fair play a ucta k souperi i k vlastnimu tymu. Vadi mi, ze boj za "svobody fanousku" je casto vlastne bojem o svobodu vybijet si negativni emoce.

          • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

            slaviator     před 11 lety 25.04.2014 10:57 |  
            0 0

            Hlavně atmosféra strhne i hráče (a i rozhodčího, který v bouřlivé atmosféře pak připískává 10 % domácím...). Je rozdíl deset tisíc sedícícíh a mlčících diváků a třeba 45 tisíc i jenom v Bundeslize (podle mě nejlepší liga na světě co se týče kvality stadionů a jejich zázemí, servisu fanouškům, fandění, hráčské kvalitě kádrů a vyrovnanosti týmů, byť teď poslední dvě sezony Bayern trochu upláchl ostatním) nebo padesát tisíc někde v Turecku... Tam ta atmosféra skutečně ty hráče pohltí a pohltí i rozhodčí

          • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 11:37 |  
            0 0

            Nechci, aby to vypadalo, ze kotel schazuju, jen mam pocit, ze se vyznam "aktivniho fandeni" trochu precenuje, resp. ze nekteri "aktivni fanousci" maj pocit, ze jsou dulezitejsi nez ostatni a ze se fotbal hraje pro ne. Jinak samozrejme povzbuzovani a pěkné choreo je urcite fajn pro vsechny a nas sever byl zvlast v obdobi titulu a kratce po nich skvely.

            • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

              Gino     před 11 lety 25.04.2014 12:03 |  
              0 0

              Tesat do kamene všechno, cos tu dnes o tematu napsal.

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          Barra     před 11 lety 25.04.2014 10:26 |  
          0 0

          + 1

    • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

      klimi     před 11 lety 25.04.2014 10:30 |  
      0 0

      Zato v horkokrevném Španělsku vedle sebe vidíš sedět pány v Madridském a Barcelonském a nikdy problém nebyl.

      • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

        Viking     před 11 lety 25.04.2014 10:45 |  
        0 0

        Protože španělská liga je nudná sračka a ty pánové tam vedle sebe spí.

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          Navar (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 10:52 |  
          0 0

          Gratulace, vyhrál jste cenu Žvást roku :-) Jestli jsou zápasy Real - Barça - Atlético - Atlhétic - Valencia - Sevilla a podobně nuda, tak vážně pochybuji o Vašem duševním zdraví.

      • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

        Navar (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 10:49 |  
        0 0

        Jako - troufám si říct - znalec Barçy a Camp Nou a přímý účastník několika El Clásic bych byl se soudem "nikdy problém nebyl" dost opatrný :-)
        Jinak ale souhlas - na El Clásico chodí fans Barçy a Realu normálně v dresech.

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          slaviator     před 11 lety 25.04.2014 11:00 |  
          0 0

          Vždyť on ani nebejvá extrémní problém o derby S, kdy na hlavní tribuně normálně v klidu vedle sebe sedí fanoušci ve slávistických a sparťanských dresech...

          • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

            Kactus     před 11 lety 25.04.2014 11:48 |  
            0 0

            no, to je reseni - nejdriv skryte a pak se muze. haha

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          mitsu     před 11 lety 25.04.2014 12:08 |  
          0 0

          stejne tak v americe vedle sebe sedí fanousci obou tymu. akorat, kdyz nekdo dela problem tak ho vyvedou. Je to uplne postavene na hlavu toto

  2. Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

    5094     před 11 lety 25.04.2014 10:01 |  
    0 0

    To je neskutečná kravina. Asi to není reakce na naše sporné rozhodnutí ohledně Berkovce?

    • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

      PetCC     před 11 lety 25.04.2014 10:07 |  
      0 0

      Co an Berkovcovi bylo sporného? Takhle to bylo dohodnuto už při sjednání hostování. Aféru z toho udělali jen média, aby měli o čem psát, když nic vlastního vymyslet neumí.

      • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

        Slawek     před 11 lety 25.04.2014 10:20 |  
        0 0

        Dokonce bych Prohlášení, týkající se startu Berkovce za jedno z mála v poslední době zdařilých. Jak jsem již dříve psal, je rozdíl mezi hostováním hráče v poli a brankářem. A zde je jeho ochrana opravdu na místě. Kdo tohle nechápe je prostě hlupák.

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          slaviator     před 11 lety 25.04.2014 11:27 |  
          0 0

          Hlavně on klidně hrát může, ale Bohemka by musela zaplatit půl milionu...

    • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

      5094     před 11 lety 25.04.2014 12:43 |  
      0 0

      Sporné je především Kiselovo prohlášení o hostujících hráčích. Nebylo tam nic o tom, že brankář je jiný level než hráči v poli. Z mého pohledu je to ostuda

      • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

        Gino     před 11 lety 25.04.2014 13:11 |  
        0 0

        Nezlobte se, ale jenom papouškujete hysterii, kterou vyvolala media. Dělají to všichni, kteří se nad věcí nechtějí zamýšlet (někteří slávisté), nebo se jim to hodí do krámu k pomluvám (sparťani).

  3. Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 10:28 |  
    0 0

    Občas se člověk musí podívat na kalendář, aby zjistil jaký je to vlastně rok...

  4. Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

    Betynka58     před 11 lety 25.04.2014 10:48 |  
    0 0

    Omlouvám se, že trochu odbočuji od tématu, ale v dnešním Sportu píší do předpokládané sestavy proti klokanovi Dobrotku. Znamená to, že vědí něco, co mi uniklo?

    • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 10:51 |  
      0 0

      Tak to by bylo hodně překvapivé, ale podle mě i dost pozitivní. Dobrotka sice dlouho nehrál, ale vždy se mi na hřišti líbil, je to zkušený hráč a určitě by byl posilou. Těch absencí máme bohužel moc.

      • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

        Barra     před 11 lety 25.04.2014 10:58 |  
        0 0

        Nastoupil Martin Dobrotka tento rok vubec za Admiru nebo Juniorku? Dobre, ze Slavie nas tak detailne informuje o zdravotnim stavu hracu, ja ani netusil ze Dobrotka uz zae trenuje po sve operaci.

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 10:59 |  
          0 0

          Mám dojem, že jednou nastoupil, toť vše.

    • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

      tolsimir     před 11 lety 25.04.2014 10:59 |  
      0 0

      Dobrotka mel byt podle Pastoora fit na poslednich pet zapasu

      • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

        Viking     před 11 lety 25.04.2014 11:16 |  
        0 0

        Pokud je fit tak očekávám, že se do neděle stihne pořezat při otvírání sedmého piva Čontymu.

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          Nosorozec     před 11 lety 25.04.2014 15:19 |  
          0 0

          Čonto si na zahradě propíchne stehno vidlema a Dobrotka ho poběží ošetřit a zlomí si při tom nohu :D

      • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 12:20 |  
        0 0

        hlavně aby si zase obratem to zranění neobnovil.

        pokud nastoupí společně se Smejkalem, tak to je hodně solidní dvojka

  5. Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

    malan (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 12:31 |  
    0 0

    Může mi to někdo vysvětlit?Omlouvám se,ale nerozumím nově upřesněným podmínkám.....Odbor přátel hlásá,že za žádných okolností nemají Slávisté schovávat své barvy.Nyní vydala Tribuna Sever prohlášení o domluvě s pořadatelem,že své propriety si má slávistický fanda ukrýt při vstupy na stadion.Já se ptám proč?Není snazší říci pořadatelské službě,že má vpustit na stadion každého s platným lístkem?Proč bych měl před někým schovávat šálu či dres?Co je to za myšlení?A co tedy platí?Hrdě jít na stadion ve svých barvách nebo zbaběle schovávat červenobílý oděv a stáhnout ocas tak jak to mají Češi ve zvyku již od Bílé hory?

    • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 13:06 |  
      0 0

      Máš na výběr, buď budeš riskovat nevypuštění na stadion. Pak doporučuji zadokumentovat a obrátit se na Odpor přátel viz jejich prohlášení.
      Nebo se nechceš hádat s idiotem v securitkce a při průcodu holt dáš šálu pod bundu.
      Je na každém člověku jak se rozhodne, jsme dospělí. TS zveřejnila to na čem se domluvila. OP vydal své stanovisko.

      • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

        malan (přítel SN)     před 11 lety 25.04.2014 14:34 |  
        0 0

        ok.Nevěděl jsem,že TS a OP mezi sebou nijak nespolupracují.Díky za vysvětlení.Kdybych šel na stadion asi bych dal přednost případné hádce s idiotem,zbabělost je mi cizí.

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          golux     před 11 lety 25.04.2014 15:25 |  
          0 0

          Ale spolupracují, na počátku byla prohlášení obou, pak měla situace nějaký vývoj a Bohemka drobet couvla...

        • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

          doctorex (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 09:30 |  
          0 0

          Jo jo, za monitorem je každý hrdina.

          • Re: Bohemians bezprecedentně omezí fanoušky Slavie!

            malan (přítel SN)     před 11 lety 26.04.2014 12:34 |  
            0 0

            jestli je pro vás hrdinství to stát si za svým(obzvlášť v situacích kdy vás někdo bezprecedentně šikanuje),tak prosím.Pro některé lidi je to přirozené chování,vemte si příklad:)