Chance liga

Slavia - Plzeň 0:2

Slavia nevyužila toho, že Plzeň přijela do Edenu prakticky na výlet, a podlehla jí 0:2. Sudí Proske neodpískal ve prospěch Slavie dva pokutové kopy, což v Edenu už nikoho ani nepřekvapilo.

Slavia - Plzeň 0:2 (0:1)
Branky:
 45.+1. Kovařík, 90.+3. Wágner

Slavia: Černý - Dostál, Škoda, Smejkal, Neves - Gecov, Hrubý (81. Červenka) - Juhar, Boudjemaa (42. Vošahlík), Zmrhal - Necid

Padesát minut před výkopem zápasu proběhla před fanshopem protestní akce proti zásahu Policie ČR na Čechově mostě při pochodu na derby. Především starší slávisté poklidně drželi zapálené světlice a za zájmu médií si Policie nedovolila zopakovat modus operandi z minulého týdne a jen přihlížela, jak pyrotechnika hoří a fanoušci skandují pokřiky mimo jiné proti ní a proti předsedovi fotbalové asociace.

Trenér Pastoor tentokrát postrádal mimo již standardní marody (Dobrotka, Lička, Mičola, Piták, Ritchie, Vyhnal) také Milana Nitrianského. Proto v základní sestavě neměl příliš na výběr, v obraně nastoupili Škoda se Smejkalem a Neves na levém kraji obrany, na post levého křídla se pak posunul Zmrhal. Na lavičce pak Slavia měla až na Vošahlíka a náhradního brankáře Čontofalského vyloženě nezkušené hráče - Eschmanna, Tusjaka, Červenku, Sodomu a Součka. Hosté naopak nastoupili v nejsilnější sestavě. Hned ve druhé minutě se za obranou Slavie zjevil Kolář, naštěstí se pískal ofsajd, Kolář ovšem stejně při zakončení minul. Vzápětí se z kotle hostí ozvalo beztrestně "Jude Slavie", oba kotle se poté shodli na pokřiku Pelta ven. Po deseti minutách hry bez dalších šancí se osmělila Slavia, když Boudjemaa poslal míč za obranu na Zmrhala, ten byl však již z úhlu a trefil jen dobře vyběhnuvšího Kozáčika. Na druhé straně střílel z 20 metrů Hrošovský, bránu Černého však o dva metry minul. Ve 20. minutě hosté vykombinovali po pravé straně a zpětnou přihrávku trefil Neves naštěstí přesně do náruče Černého. Ve 29. minutě pustil za sebe Smejkal hrubou chybou Tecla, ten se zakončením váhal tak dlouho, až se nabízela myšlenka, že ani branku vstřelit nechce, což se nakonec stalo, protože Smejkal stihl dohnat desetimetrovou ztrátu a Teclovi střelu zablokovat. Na druhé straně střílel dvakrát Juhar, poprvé bránu netrefil, podruhé jeho pokus lapil Kozáčik. V době, kdy Tribuna Sever roztáhla nádherné choreo přes celou tribunu, kopali hosté přímý volný kop, Procházka jej poslal vedle. Před poločasem se zranil Damien Boudjemaa, kterého na hřišti nahradil Jan Vošahlík. Už v nastaveném čase sudí odpískal jako faul souboj Smejkala s Teclem. K přímému kopu se postavil odchovanec Slavie Jan Kovařík a po jeho střele k tyči se Černý jen ohlédl - 0:1. Inkasovaná branka jde tak na vrub nejzkušenějšího hráče na hřišti.

Prvních deset minut druhé půle se neslo ve znamení obrovské bídy na kopačkách hráčů v sešívaném, hosté naštěstí nejevili zájem své vedení navýšit. Do šance se tak dostali slávisté poté, co Necidovi ve vápně nabídl míč Hrošovský, bývalý sniper však i touto šancí pohrdl, jeho střelu vytáhl na roh Kozáčik. Po něm hlavičkoval těsně nad Škoda. Poté přitopil pod kotlem sudí Proske, nejdříve vyžlutil pro zápas v Ďolíčku Nevese, načež nepískl naprosto očividný faul ve vápně na nabíhajícího hráče, který mohl po centru z přímého kopu zakončovat. Poté běželi Gecov s Juharem na jediného obránce, jenže Gecov nedokázal Juharovi přihrát. Slavia vyvíjela snahu skóre alespoň vyrovnat, ale vůbec se nedostávala do zakončení. Střídající Červenka pak zazdil nadějnou šanci, když místo přihrávky na volného Necida míč nepochopitelně táhl sám a pak nevybojoval ani roh. Řezník při obranném zásahu sice zahrál rukou, ale penalty pro Slavii se prostě v této sezóně nepískají. V závěru utkání se přes několik závarů Slavia neprosadila, naopak hosté v nastaveném čase skórovali Wágnerem. Zápas tak skončil porážkou Slavie 0:2 s týmem, který snad v Edenu ani vyhrát nechtěl a hrál očividně na půl plynu.

Trenér Dušan Uhrin ml. byl při hodnocení stručný. "Chtěli jsme tu hlavně neinkasovat, to se povedlo. Věděli jsme, že na nás Slavia nastoupí s dlouhými míči. Nemluvil bych v tomto utkání o fotbale, my jsme to dnes prostě ukopali. Hodně nám pomohla vstřelená branka v závěru prvního poločasu. Konflikt s Nevesem odpovídal celkovému průběhu utkání. Slavia by si měla vyřešit, aby hráč nemluvil na trenéra soupeře. Kdybych řekl naplno, co tam z jeho strany padlo, bylo by to pro něj tak na deset zápasů stopku."

Alex Pastoor měl k zápasu daleko delší komentář: "Když se díváte dopředu na zápasy proti dvěma nejlepším klubům v republice, každý bod je dobrý. My žádný nemáme, ale předvedli jsme daleko lepší výkon než na Spartě. Dle mého byl na hřišti jediný tým, který si zasloužil vyhrát, a to jsme byli my. Nemám dnes klukům co vytknout, bránili, útočili, bojovali, bohužel ale nevstřelili branku. Od začátku do konce jsme byli ve hře, vytvořili jsme si i nějaké šance. Pak ale dostaneme branku po zákroku, který jako faul viděl jen rozhodčí, ale nikdo jiný. Pokud odpískáte takový faul, pak by ve hře muselo být 40 dalších odpískaných faulů. Totéž platí pro žlutou kartu pro Nevese, v takovém případě by mělo být v zápase daleko více žlutých karet. Pak si musím klást otázku, co se mi to děje, co se to děje našemu klubu. Kdo ví? Hráči byli velice zklamaní a já se jim nedivím. Ale řekl jsem jim, že když srovnáte svůj výkon na Letné a dnes, tak by vám to mělo dodat sebevědomí do dalších zápasů. Po zápase měl konflikt Neves s Uhrinem, který údajně pronesl rasistické poznámky vůči našemu hráči. Myslím, že by se to mělo vyšetřit. Já jsem to neslyšel, ale mí hráči údajně ano. Proběhly údajně už na hřišti v průběhu zápasu. Je možná lepší, že jsem to neslyšel, protože tohle mě opravdu dokáže naštvat. Fanoušci hostů také zpívali jisté zvláštní popěvky (Jude Slavie, pozn. redakce), tak nevím, jestli to je tu normální. Co musíme změnit? Musíme mířit mezi tyče. Myslím, že tohle utkání bylo jedno z nejlepších, co jsem tady. Snažím se jít příkladem hráčům a kontrolovat své emoce, ale vaří se ve mně krev. Ale kdybych se nechal emocemi ovládat já, co by pak měli dělat hráči."

Jiří Vrba poté dodal, že klub bude žádat prošetření, zda tam padly rasistické urážky nebo ne. Jiří Vrba také dodal, že 20 osob nebylo vpuštěno na stadion, někteří další byli vyvedeni, zadrženy byly také dva nože a vulgární transparent hostů.

Komentáře (187)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Plzeň před zápasem

    Kornovo     před 10 lety 21.04.2014 16:11 |  
    0 0

    Sestava Viktorky je: Kozáčik – Řezník, Hejda, Procházka, Hubník – Hrošovský, Hořava, Petržela, Kolář, Kovařík – Tecl.

  2. Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

    Viking     před 10 lety 21.04.2014 16:35 |  
    0 0

    Slysel jsem spravne ze Smicer si radeji odjel zahrat nejaky poutak do Anglie???

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

      no-nick     před 10 lety 21.04.2014 17:21 |  
      0 0

      Četl jsem správně, že řešíš pitchovinu?

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

        edenian     před 10 lety 21.04.2014 17:24 |  
        0 0

        Tradicne, kdyz muze do Smicra zajet, nezklame :-)

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

          Papol     před 10 lety 21.04.2014 19:35 |  
          0 0

          Slyšel jsem správně, že Kornějev a spol. odešli ze Slavie před třemi dny? Papol

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

        Travinho     před 10 lety 21.04.2014 20:09 |  
        0 0

        To nesouhlasím, podle mě právě svou přítomností měl dát najevo v jaké situaci se nacházíme a jezdit tam prostě neměl. To je pro mě naprostá neprofesionalita...

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

          edenian     před 10 lety 21.04.2014 21:05 |  
          0 0

          A me to nevadi. Nemam nejakej silnej argument, ale " naprosta neprofesionalita " je trochu silny slovo. Neni asistent ani trener. A aby daval najevo nejakou situaci ...

          • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

            mats     před 10 lety 21.04.2014 21:54 |  
            0 0

            já nevím... chápu, že nás v týhle situaci může nadzvednout skoro cokoliv, ale... třeba zrovna tady, kdy si v takovým klubu jako je Liverpool vzpomenou na našeho hráče... spíš jsem hrdej na to, že tam zanechal nějakou stopu za ten náš fotbal... ;-)

            • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

              Pepino44     před 10 lety 21.04.2014 22:58 |  
              0 0

              Vikingu,jsem vlastně slušný člověk,ale za to co jsi zde napsal Tě nemohu nazvat jinak než volem. Víš vůbec co se tam hrál za zápas? Jako slávisti můžeme být hrdi,že se nám dostalo té cti,že Slávista byl k takovému utkání pozván.

              • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

                leoneig     před 10 lety 21.04.2014 23:12 |  
                0 0

                Ano Pepino,pro náš klub by to skutečně měla být pocta,že ho Šmíca mohl reprezentovat po boku legend Liverpoolu na počest obětí z Hillsborough po boku legend Liverpoolu jako Michaela Owena, Robbieho Fowlera či třeba Steva Mc Manamana. Nerozumím odsuzujícím názorům,Šmica pro nas udělal více tam,než by udělal dnes v Edenu.

                • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

                  leoneig     před 10 lety 21.04.2014 23:14 |  
                  0 0

                  Oprava po boku legend nemá být dvakrát :)

                  • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

                    edenian     před 10 lety 22.04.2014 07:47 |  
                    0 0

                    A klidne s to moh' napsat 3x. Smicr respekt a hotovo.

                    • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

                      leoneig     před 10 lety 22.04.2014 09:12 |  
                      0 0

                      :-)

  3. Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

    Khadgar     před 10 lety 21.04.2014 16:39 |  
    0 0

    čtk píše, že policie zadržela čtyři fanoušky za zapálenou pyrotechniku.

  4. Re: Slavia - Plzeň 0:1 po 1. pol.

    Nosorozec     před 10 lety 21.04.2014 17:20 |  
    0 0

    Ach jo, tak Damien se zase zranil... Kdyby radši místo toho dostal Pelta infarkt, nebo Damková Syfilis...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1 po 1. pol.

      biggris (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 17:29 |  
      0 0

      Wow, to je inteligentni komentar, tleskam autorovi

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1 po 1. pol.

        Nosorozec     před 10 lety 21.04.2014 18:31 |  
        0 0

        Díky za potlesk, klidně si přijď i pro autogram :D

  5. Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

    Barra     před 10 lety 21.04.2014 17:23 |  
    0 0

    A gol pada v 46.22 min - kde se nastavovalo jen 1 min, tedy 22 vterin pres cas. Zelinka nam odpiskal proti Jablonci zapas v case 90.45 min, v okamziku kdy jsme meli rozehrat volny kop. Vazi se dvojtym uzavazim.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

      houston (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 17:25 |  
      0 0

      I v tomhle je vidět, jakou váhu má náš klub v ligové hierarchii. Nulovou, každý si s námi vytře podolek.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

        Pava1     před 10 lety 22.04.2014 13:06 |  
        0 0

        Přeji všem krásný jarní den.
        jak jsem psal v jiném příspěvku,slávia je letos nechtěná a někdo to dává jasně najevo!!
        Stejné jak se spartou,zářez v nastaveném čase poločasu.Vymyšlený nedovolený zákrok,standartka,gól.Dám ruku do ohně za to,že proti klokanům budeme dohrávat minimálně v 10 lidech a dostaneme gól z pentle.
        Zase abych se nezastával naší hry,tak to jak jsme kopali standartky z větší vzdálenosti mi,bylo více než hrozné!!
        Standartka,která letí minutu luftem a další minutu padá Matůšovi do náručí je hrozná,ale,že tam toho Kozáčika vůbec nikdo neatakuje,je ještě horší!!!!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

      mpik     před 10 lety 21.04.2014 17:26 |  
      0 0

      Co čas, prostě to sudí nechal rozehrát, to se normálně dělá (teda krom nedávné situace ve prospěch Slavie), ale smutný je, že byl odpískán jako faul čistý zákrok.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

        Barra     před 10 lety 21.04.2014 17:33 |  
        0 0

        Souhlasim jak s tebou, tak s Belmisem.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

        mpik     před 10 lety 21.04.2014 17:52 |  
        0 0

        A žlutá za NIC, která znamená neúčast Nevese v klíčovém utkání...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

      belmis (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 17:29 |  
      0 0

      Jasně Barro, ale aby si takhle brankář postavil zeď a schoval se za ní, to se snad nevidí ani v okresním přeboru.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

        carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 18:45 |  
        0 0

        To taky nechápu, kam Černý běžel? hodně lacinej a zbytečnej gól !

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

      slaviator     před 10 lety 21.04.2014 19:29 |  
      0 0

      Je jedno, jestli se nastavuje 1 minuta, má se dohrát akce - tzn po faulu standartka, po míči v zámezí rohový kop, má se nechat pokračovat brejk...

      Spíše mě iritovalo to, že to byl čistý zákrok a posouzen jako faul, že na druhé straně byl v závěru zápasu (cca 87. minuta )otočen míč v zámezí z rohového kopu na odkop od brány (jak myslím Červenka trefil nějakého Plzeňáka), otočené auty, několik neodpískaných faulů plzenských hráčů, žlutá karta pro Nevese...

      Přesně klasickej případ, kdy rozhodčí nepískal rovinu. Dneska nikdo nikoho nezařízne tak, že by odpískal proti dvě vymyšlené penalty, to už je pak extrém, dneska se píská takhle..

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

      gurman99     před 10 lety 21.04.2014 19:50 |  
      0 0

      Co to tady řešíš za kravinu - 18 vteřin - pak nemáme být za slzičky .chyba je jen a jen v brankáři.Takovej gol by Rakovan,Hrubeš aniCŘehák nedostali

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0 v 1. pol.

      leoneig     před 10 lety 21.04.2014 23:18 |  
      0 0

      Ahoj Barro,,my říkáme spíše měří se dvojím metrem :-) A co rika Tvoje statistika inkasovaných gólu v posledních minutách? Ty zářezy rozhodčích jsou samozřejmě skandální

  6. Re: Slavia - Plzeň 0:1 po 1. pol.

    no-nick     před 10 lety 21.04.2014 17:24 |  
    0 0

    To bych blil, jednou hrajeme slušnej zápas s výrazně lepším, rozhodně nejsme horší, ale prohráváme takovýmhle golem. Navíc když vidím časomíru při gólu 46:18 při nastavení jedna minuta, nemůžu si nevzpomenout na náš zápas už nevím který, kdy jsme měli standardku a Zelinka nám to vteřinu po vypršení času fouknul a ještě se našemu vysmál do xichtu.

  7. Re: Slavia - Plzeň 0:1 po 1. pol.

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 17:28 |  
    0 0

    Když se vám celá zeď hne doprava a míč vyletí vlevo, tak je to fakt těžké. Nebo si stavět zeď abych viděl? To je asi těžké.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1 po 1. pol.

      Lukavo     před 10 lety 21.04.2014 20:27 |  
      0 0

      Celá zeď se pohne do strany jen tehdy, když ji někdo zbourá. Například dneska dva až tři plísňáci, kteří do ní naběhli. Nechápu, že to nebyl odpískanej faul (vlastně chápu). Švarcík nemohl nic vidět...

  8. Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 17:53 |  
    0 0

    My i kdybychom dneska třeba vedli 1:0, tak pan rozhodčí zařídí, aby to tak neskončilo. Je mi z naší ligy zle.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

      Falk     před 10 lety 21.04.2014 18:07 |  
      0 0

      Vážení,opět hrajem bez zálohy Zmrhal nejhorší,Hrubý se nedotkne balonu,Pastoore,Kisele už táhněte a vemte s sebou Zmrhala a Šmejkala,který přivedl zkrachovalého aZmrhala,jsem opravdu zase doběla naštvaný z těch našich nekopu

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 18:12 |  
        0 0

        Mě teda přijde, že dnes opět nejhorší kraje obrany, jak již dlouhodobě. Dostál se sice snaží, ale neni to na prvoligovou úroveň bohužel. Neves taky bojuje, ale je strašně nepřesný.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

        jufoun (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 18:13 |  
        0 0

        X nasobne skandovane jude...nevadi? Zmr... Peltovi?
        X zlutych karet ktere rozhodci plzni neudelil? Z toho je videt ze Slavia nema vubec zadne slovo v nasi kaprlize. Je mi z toho zle.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

          no-nick     před 10 lety 21.04.2014 18:26 |  
          0 0

          Taky jsem se divil. Joo kdyby se skandovalo Jude Pelta, to by byl fofr.

          • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

            slaviator     před 10 lety 21.04.2014 19:31 |  
            0 0

            a nebo "Berbr nemá čuráka, Damková nemá klitoris"

  9. Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 18:23 |  
    0 0

    Jestli po tomhle zápase budou hráči psychicky na dně, tak se jim asi nebude nikdo divit. Přitom Plzeň dneska nehrála NIC. Ale ten největší rozdíl je, že oni když mají gólovou šanci, tak tam nemají lemply, jako my. Přes 300 minut bez gólu, to je panečku krása.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 18:25 |  
      0 0

      Za druhý poločas jsme s etrefili na bránu pouze jednou, takhle se vyhrát fakt nedá.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 2. pol.

      mitsu     před 10 lety 21.04.2014 18:30 |  
      0 0

      myslis jako treba Tecla? :-)

  10. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Viking     před 10 lety 21.04.2014 18:23 |  
    0 0

    Díro díro

  11. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    porschak     před 10 lety 21.04.2014 18:26 |  
    0 0

    nějak mi příjde, že snad slečna Damková dělá vždy před naší zápasem soukromé pohovory s rozhodčíma, který řídí náš zápas - téma jasné, jak nám uškodit. Zajímalo by mně co to bylo za faul před 1. gólem!!!!

  12. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Dresco     před 10 lety 21.04.2014 18:28 |  
    0 0

    S výkonem jsem dnes spokojen, pokud takhle odehrajeme i zbytek zapasu, tak nemam nejmensi starost. A chtel bych zazit nekdy zapas, kdy rozhodci bude delat chyby na ukor naseho soupere...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Falk     před 10 lety 21.04.2014 18:30 |  
      0 0

      Karolko,promiň ,ale jestli jsi chlap tak dnes s Pastoorem rezignuješ ,vem si Zmrhala a spol.,promiň,ale jste jasni vinici ubohé hry slavie,je to hnus a už běžte

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 18:37 |  
      0 0

      Jenže problém je, že my většinu zápasů takhle bohužel neodehrajem. Takhle se vybičujeme vždycky jen na Plzeň a Spartu, teda už ani na tu ne.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Dresco     před 10 lety 21.04.2014 18:40 |  
        0 0

        no proti Sparte a dnes to bylo nebe a dudy...za vykon proti Sparte jsem se vylozene stydel, dnes nikdo nic nevypustil

  13. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    mart01     před 10 lety 21.04.2014 18:29 |  
    0 0

    Na půl plynu, největší kravina, nesouhlasim.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      wymaz     před 10 lety 21.04.2014 18:40 |  
      0 0

      Spíš byla dnes vidět snaha, ale snaha bez talentu.

  14. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    jarodo57     před 10 lety 21.04.2014 18:34 |  
    0 0

    Já myslím, že kluci dnes zaslouží pochvalu. Plzeň byla horší. ČT - ta hezká redaktorka a její otázky to je něco zoufalého . A nejhorší co mě tedy dostalo je jejich statistika. Jak přišli na to, že Plzeň měla 59% držení míče je pro mě záhadou. No nic nedá se nic dělat . Takhle pokud budeme hrát dál ,tak se nebojím o osud v 1.lize. P.S.Teď zrovna dali hráče zápasu Kovaříka. Takže stačí jeden trestný kop.Podle mne Necid.

  15. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Nosorozec     před 10 lety 21.04.2014 18:34 |  
    0 0

    Jsem zvědavej jakym způsobem vyřeší Paastor na příští zápas vykartovanýho Nevese. Jestli tam dá zase Čonku, nebo konečně zkusí Tusjaka. Možný taky je, že už bude moct nastoupit Nitro.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 18:38 |  
      0 0

      Ale ať člověk chce či ne, stejně ty trenéry nepochopí, nasadí do základu do derby odloženýho Čonku, že má oheň v očích a další zápas není ani na lavičce. Opravdu zvláštní.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Nosorozec     před 10 lety 21.04.2014 18:46 |  
        0 0

        Příště se na tréninku oběví Milan Bortel se zapálenou pochodní a Paastor ho pak postaví do zápasu s tim, že měl oheň v ruce. :D

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        mitsu     před 10 lety 21.04.2014 21:11 |  
        0 0

        taky mi vubec nejsou jasny ty jeho pokusy. Viz Mensah, Escheman, Cervenka

        • Re: Slavia - Plzeň 0:2

          Nosorozec     před 10 lety 21.04.2014 22:00 |  
          0 0

          Prostě zkouší všechno možný a doufá že to bude lepší, jenže ono nic.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Slawek     před 10 lety 21.04.2014 21:59 |  
      0 0

      Přimlouval bych se za Tusjaka. Proč jsme ho vůbec vytrhávali z Táborska, kde se mu dařilo, když jsme mu nedali šanci ? A o byl Koubek. Nitrianský není dobrý bek, natož pak levý.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Nosorozec     před 10 lety 21.04.2014 22:01 |  
        0 0

        Nechápu, že Tusjaka nenechaj nastoupit aspoň za juniorku, aby se udržel v zápasovym rytmu...

  16. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Khadgar     před 10 lety 21.04.2014 18:36 |  
    0 0

    Plzeň opravdu vypadala, jako by nám chtěla pomoct, to snad bylo vidět. O to víc mrzí, že jsem tam nedokázali nic dotlačit. A ještě víc mrzí, že ta bojovnost, jaká byla dnes na některých hráčích vidět, se neobjevila i v předchozích zápasech.

    Rozhodčího nechápu, pískne kde co, ale třeba ten souboj myslím Zmrhala asi v 90. minutě před vápnem Plzně, kdy plzeňák spadl, nechá být. Přitom by si to krásně obhájil. Proč to píšu - kdyby nás chtěl opravdu řezat, tak to přece pískne. A jestli to řízení utkání nebylo úmyslný, ale dělal jen chyby, tak je strašně smutný, že je tu taková úroveň rozhodčích.

  17. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    DrFe1     před 10 lety 21.04.2014 18:37 |  
    0 0

    Druhá liga taky není špatná soutěž, poznáme nové zajímavé týmy a hlavně tam třeba občas i vyhrajeme ! I když s tímhle přítupem asi ani tam ......

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      leoneig     před 10 lety 21.04.2014 23:35 |  
      0 0

      Tak zrovna dneska se o špatném přístupu nebudeme bavit,kdybychom tento přístup měli i v předešlých zápasech,byli bychom jinde..

  18. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    naplavnik     před 10 lety 21.04.2014 18:38 |  
    0 0

    Prohra,ale pristup dobry,kdyz uz tam je mene fotbalovosti,je treba krev,coz dnes bylo.Bude-li to podobny boj,jsem mirnym optimistou...Nejvetsi problem dne je opetovne zraneni Damiena.K jednotlivym hracum:nikdo nezklamal,libil se mi pristup,ale holt proti Pradelne je to tezsi.Zdravime Dagmar!

  19. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Khadgar     před 10 lety 21.04.2014 18:39 |  
    0 0

    Jen tak mimochodem, není ten Damienův kotník ten samý, který mu zprasil Matula?

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      no-nick     před 10 lety 21.04.2014 18:46 |  
      0 0

      No to se vsaď. Vocásek Matula si odsedí tři zápasy a Damien bude chybět už pokolikáté...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Barra     před 10 lety 21.04.2014 19:30 |  
      0 0

      Matula ho trefil do leveho kotniku, tohle byl pravy - o tom jsem si celkem jisty.

  20. Tragedie

    Prochy     před 10 lety 21.04.2014 18:40 |  
    0 0

    Hruby -> totalni zoufalec!!! Tohle neni zadnej talent. Hral uz nekolik zapasu a nepredvedl vubec nic. Ani nevystreli, chodi kolem hracu, nema kondici, je slabouckej, proc je tyden co tyden v zakladu? Vzdyt tenhle kloucek se boji hrat!!! Navic hrozne kazi a fauluje. Alibista! Nechapu a asi nikdy nepochopim, proc musi kazdy tyden hrat! Zlatej Stepan Kores! Ten aspon podrzel balon, nezkazil prihravku, chtel hrat. Sice byl pomalej, ale smerem dopredu znat byl!
    Juhar, Gecov, Neves - tradicni bojovnici.
    Skoda, Smejkal - tezkej prumer, Skoda mel promenit svou sanci, Smejkal nabidl sanci Teclovi a zavinil i ten primak, ze ktereho pak skoroval Kovarik...ale co tam delal Radek, to nevim... mam ho rad, kritizovat ho snad radsi ani nebudu. Vsichni vime, kde ho tlaci bota.
    Zmrhal - letos predvedl pouze jeden jediny dobry vykon. To je zoufale malo. Spolecne s Hrubym dalsi alibista, ktery ve Slavii nema co delat. A ty jeho standartky... hruza... to at to radsi nabombi Juhar nez ty jeho padajici svice. Dostal si to odbojoval, nic se mu vycist neda.
    Gecov se snazil, makal, ale nema vedle sebe hrace, kterej by tvoril, protoze Hrubej se tam jenom tak bez zajmu potaci. Boudjemaa opet zranenej.
    Neves vykartovanej na Bohemku, kde bude hodne chybet.
    Necid predvedl zlepseny vykon, ale kdyz uz jednoho hrace obesel, tak uz se nikam dal moc nedostal. Prislo mi, ze aspon bojoval.
    Lecba Holandanem... co k tomu rict, Pastoor musi jit, jeho prinos je absolutne nulovej...
    Vim, ze Dostal tady moc fanousku nema, ale jedno vam reknu...je lepsi koukat se na nej nebo jemu podobne nez na alibisty Zmrhala a Hrubeho.
    Mame venku Bohemku, Brno i Ostravu... ruzove to nevidim, protoze nas tym je silene slabej.

    • Re: Tragedie

      Dresco     před 10 lety 21.04.2014 18:46 |  
      0 0

      Hruby hraje spatne od te doby, co je posunut dozadu, kdyz hral ofenzivni zalohu, tak byl hodne videt. Nechapu proc ho neposunul dopredu po zraneni Damiana...

      • Re: Tragedie

        vavicek     před 10 lety 21.04.2014 18:50 |  
        0 0

        On je jeho výkon do značné míry ovlivněn Gecovem, který se snaží být všude a není nikde. Kolikrát se Gecov vysune do předu a následně ztratí míč. Někdo se za něj vrátit musí. Je to povětšinou Hrubý. I tak si myslím, že výkon Hrubého není nijak špatný. Aspoň v porovnáním s Gecovem, který je neuvěřitelně špatný.

      • Re: Tragedie

        gurman99     před 10 lety 21.04.2014 19:44 |  
        0 0

        To jsi napsal naprosto přesně.Hrubý není žádný štítový záložník,tak jako Gecov není žádný dirigent.Pokud bude muset Hrubý vracet do hloubky za Gecova,bude jeho výkon takový jako dnes.

    • Re: Tragedie

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 20:05 |  
      0 0

      Jediné, co je tu zoufalé, je tento prázdný výkřik do tmy. Když hrajeme nakopy, tak asi těžko bude Hrubý zářit a kombinovat.

      • Re: Tragedie

        Tomski     před 10 lety 21.04.2014 20:08 |  
        0 0

        máš samozřejmě pravdu, ale Hrubý je prostě hrozně měkký a až mi přijde laxní...pořád lepší než Zmrhal...

        • Re: Tragedie

          onceiwasadeadbeat     před 10 lety 21.04.2014 21:10 |  
          0 0

          Myslim, ze v tomhle smeru se naopak Hruby vyrazne zlepsil. Od zacatku sel protihracum do tela, okopaval je a oproti drivejsku nekolik akci soupere zastavil spravne faulem uz v zarodku, daleko od brany. Je na nem videt, ze se narozdil od jinejch chce ucit a zlepsovat. Dneska bohuzel utrpel stylem hry, ve kterym se malokdy k necemu dostane.

        • Re: Tragedie

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 21:31 |  
          0 0

          ale Hrubý tam není od tvrdosti a laxní dle mě není, už vzhledem k tomu, že pravidelně patří k TOP v lize co do naběhaných kilometrů.

        • Re: Tragedie

          leoneig     před 10 lety 21.04.2014 23:53 |  
          0 0

          Nepřijde mi fér tady takhle výrazně kritizovat výkon Hrubého. Je to mladý kluk,do budoucna jistě velká naděje.Ano nehrál asi ideálně,ale nemůžeme od tak mladého kluka čekat,že bude každý hrát úžasně. Ostatně od toho tam jsou spoluhráči,aby mu pomohli.Dnes nehrál tam kde by hrát měl a proto neznal některé návyky,to je normální.Takhle tu tu plivat na svého odchovance ? Je mi z vás špatně.

          • Re: Tragedie

            leoneig     před 10 lety 21.04.2014 23:56 |  
            0 0

            Pokaždý hrát úžasně....

            • Re: Tragedie

              leoneig     před 10 lety 21.04.2014 23:58 |  
              0 0

              Píšu z mobilu,tak pardon za překlepy :)

          • Re: Tragedie

            Tomski     před 10 lety 22.04.2014 00:04 |  
            0 0

            tak určitě na něj neplivu :-)) je jsem napsal co si myslím už dva roky...problém není úplně v něm, ale ve Slavii, která ho hodila do hluboké vody bez zkušeností s dospělým fotbalem...odchovanec je i Dostál, Černý, Gecov, Zmrhal, Necid a vlastně i Vošahlík a na ně se tady nadává celkem často...Hrubý je silný ve vedení míče jako málokdo z A-týmu, ale bohužel ve středu hřiště musíš být tvrdý i když nemáš míč a nebylo to dnes poprvé kdy ztratil míč a soupeř šel do protiútoku...jinak jsem jeho fanoušek a přeji mu stejně jako všem z našeho týmu aby se mu dařilo...možná si zítra pustím záznam, ale zatím jsem k tomu nenašel sílu...

            • Re: Tragedie

              leoneig     před 10 lety 22.04.2014 00:49 |  
              0 0

              Cau Tomski.To nebylo mířeno vyloženě na Tebe,naštval mě především Prochy,ja takový názory prostě neberu. Ano odchovanců je tam více,ale Robert je z nich nejmladší a nejnadějnější.Pamatuju,že Rosa byl v jeho věku podobný ořezávátko,pak zesílil a stal se z něj komplexní hráč.Hrubý všechno má před sebou. Samozřejmě je vždy lepší mladé hráče zabudovávat do fungujícího týmu,kde mu spoluhráči jdou příkladem. U nás se od něj snad čeká,že nás spásí a takhle to samozřejmě nefunguje.

          • Re: Tragedie

            Prochy     před 10 lety 22.04.2014 00:51 |  
            0 0

            neplivu na nej a ani ho nezatracuju. urcite muze byt do budoucna prinosem, ale momentalne je jeho vykonnost na urovni hracu juniorky. snazim se byt objektivni a rozhodne "neplivu" na vsechny. na druhou stranu je potreba si priznat, ze od stredniho zaloznika slavie praha bych cekal mnohem, mnohem vic nez par ziskanych balonu (a to si opravdu nemyslim, ze bych jich dnes moc ziskal). pokud si mily pane pustite znovu zaznam utkani a budete se snazit byt objektivni, tak se se mnou alespon v par bodech shodnete.
            budu rad, kdyz mi napisete, kolik utoku zalozil? kolikrat se pokusil dostat do zakonceni? kolikrat vyhral hlavu a ciste odebral balon? kolikrat fauloval? uz tady nekdo psal a zminoval jak kriticky k nemu jsem a ze hruby hral dobre, ale jak pry neco mohl hrat, kdyz jsme jen nakopavali balony. tak k tomu reknu asi jen to, ze plzensky horava se pohyboval ve stejnem prostoru jako hruby a micu mel hodne, byl durazny, podporoval svymi prihravkami plzensky utok a proste byl citit ve stredu pole.
            jsme v tezke situaci a to, ze ho tam pastoor zapas, co zapas dava, nepomuze ani slavie a ani jemu samotnemu.
            vase argumentace, ze od mladeho kluka nemuzeme cekat, ze bude hrat kazdy zapas uzasne.....podivejte se, je mu dvacet, hraje ceskou ligu, jejiz uroven neni nijak excelentni. musite si uvedomit, ze kdyz uz hraje podesate v zakladu, tak ze od nej fanousci budou ocekavat nejake vykony, ze bude minimalne bojovat ci tvorit, ale fakt je ten, ze ani jedno u nej nevidim... a tak to sem i pisu. neni to nic osobniho proti nemu, ale stredni zaloznik to na sebe proste musi brat, musi chtit hrat.
            dalsi vase argumentace, ze "neznal nektere navyky" mi opet neprijde moc dobra. cely tyden ti kluci trenujou, fotbal hrajou cely zivot, zajimalo by me jake navyky myslite, zkuste byt alespon trochu konkretni. s pozdravem, prochy.

            • Re: Tragedie

              Prochy     před 10 lety 22.04.2014 00:56 |  
              0 0

              a za toho "zoufalce" se samozrejme omlouvam, ale kdyz to reknu naplno, tak jsem byl "nasranej" a prispevek jsem psal rovnou po utkani. uznavam, ze to bylo pres caru a "zoufalce" beru zpet.

              • Re: Tragedie

                leoneig     před 10 lety 22.04.2014 01:33 |  
                0 0

                Mě to prostě přijde přehnaně agresivně napsaný. Ano,zoufalec,který nemá ve Slavii co dělat mě přiznám se hodně vytočilo,všichni ti Vachové a Dočkalové hráli v jeho věku taky nic extra a vypracovali se až později (že hlavně případě Váchy v idiota je věc jiná).Hrubý má podle mě spíše ofenzivní talent a co nemá je větší silu a defenzivní vlohy. Pro něj škoda,že není plně k dispozici Damien,Piták,Lička,vedle kterých by se mu hrálo určitě lépe,než vedle souhlasím alibisty Zmrhala v zápasech minulých (nalevo vepředu hraje Zmrhal lépe objektivně viděno) Ano hodně to kurvil,ale zase takhle ho zatracovat to je moc,mladý je naopak potřeba povzbudit,věřím,ze se to časem vyplatí. Ještě jedna věc do určité míry hraje stále i proto,že marodka je plná a není moc alternativ.

                • Re: Tragedie

                  Prochy     před 10 lety 22.04.2014 01:52 |  
                  0 0

                  souhlasim s tebou, ze zmrhal hraje dobre nalevo, i jsem ho tu chvalil po jednom zapase, kdy jezdil po leve lajne. takze se asi shodneme, ze nechapu, proc tam opet neni. ja to beru, ze tady do me jdete. uznavam, ze jsem zvolil tvrdsi slova, beru to. ale nekdy to z tebe proste jde, jak to citis a vidis a ja vim, ze to je mladej nadejnej kluk, ale kdyz nam jde o vse a vidim, ze smerem dopredu nic nevymyslime a bojime se to na sebe vzit, tak je mi pak jedno, jestli je uprostred 20ti letej kluk nebo treba pitak. jako fanda slavie chci (a urcite ne ja) od hrace na teto pozici ci uprostred hriste celkove nekoho, kdo se pokusi vystrelit, obejit hrace, pripravit sanci pro necida a dalsi. a hruby tech sanci dostal pomerne dost, ale na branu snad jeste ani nevystrelil.... vzpominam si na korese, kteryho zde kazdej kritizoval jak je pomalej atd. ale ten kluk chtel hrat, snazil se neco vymyslet a to jsem dokazal ocenit. chlape, nechci tady nikomu nadavat, jsem frustrovanej ze soucasny situace stejne jako ty, ale porad jsme slavie a musime mit nejaky naroky na ty, kteri nosi nase sesivane triko nebo ne? :) ale i taky diky za feedback

            • Re: Tragedie

              onceiwasadeadbeat     před 10 lety 22.04.2014 01:40 |  
              0 0

              "Hruby -> totalni zoufalec!!! Tohle neni zadnej talent. Hral uz nekolik zapasu a nepredvedl vubec nic. Ani nevystreli, chodi kolem hracu, nema kondici, je slabouckej, proc je tyden co tyden v zakladu? Vzdyt tenhle kloucek se boji hrat!!!"

              Tohle ze neni zatracovani (a plivani)? Chlap, kterej si stoji za tim, co rekne, a proto si dvakrat rozmysli, co vypusti z pusy, je tu zjevne ohrozenej druh. Takova snuska kravin. V derby mel Hruby nabehano pres 12 kilometru, snad nejvic spolu s Dockalem. Ale ty ho presto prokouknes: nema kondici! Boze. Ze ja se tyvole vubec namaham.

              • Re: Tragedie

                Prochy     před 10 lety 22.04.2014 01:45 |  
                0 0

                za zoufalce jsem se omluvil, ale za zbytkem si stojim mily pane. tobe teda prijde, ze je to nas nejlepsi hrac? kterej hodne tvori a nekazi a bere na sebe zodpovednost? ok, super. ze se vubec namaham ja... kdyz ti tohle staci u stredniho zaloznika...
                ale hadat se s tebou nebudu, oba mame jinej nazor, nicmene "zoufalce" jsem napsal hned po zapase, jak jsem jiz uvedl.

  21. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    onceiwasadeadbeat     před 10 lety 21.04.2014 19:06 |  
    0 0

    Clovek si tu obohati slovni zasobu. Doted jsem nemel uplnou predstavu, v jakejch souvislostech se da pouzit slovo spokojenost. Porad je to ta stejna pisnicka: hra na jedinyho utocnika, kterej si ma podle vseho nabehnout na nepresnej nakop, zpracovat mic a proklickovat zformovanou obranou. Opravdu nevim, co by tady kolega cekal od Hrubeho, kterej muze celej zapas jen vzhlizet k nebi, jak mu nad hlavou litaj balony.

    Jediny, co me dneska potesilo, byl vykon Necida, kterej se rval jako lev a melo to kvalitu. Jenomze v tom byl zoufale sam. Cerny si mizerne postavi zed, ve ktery jeste pro jistotu uhne Juhar, necha si dat zoufale lacinej gol a je po zapase. Druhej gol pak uplne vypusti - o co jde, ze jo. Pres Nevese sice malokdy nekdo prijde, ale mice hned odevzda nepresnou rozehravkou. Gecov se v soubojich soustredi vic na protihrace nez na mic a kdyz uz si prece jen najde cestu k balonu, zpusobne ho hned vrati souperi. Zmrhal nedokopne k brane soupere, Juhar je predvidatelnej jako film na motivy romanu Danielle Steelove a Boudjemaa se samozrejme zrani. Dilo zkazy dovrsi rozhodci.

    Pres to vsechno se tu ale clovek pred kazdym zapasem docte, ze ten tym ma na vic. Tak teda asi jo, no.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 20:11 |  
      0 0

      Nj, az na to, ze to "víc" snad letos jeste nepředvedli :-)

      Ja ani nevím, co k tomu dnes říct. Přišlo mi, ze se Pastoor u lajny porad vzteká, pac hrací neplní jeho pokyny. Největším zklamáním asi tradičně rozhodčí.

  22. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Nosorozec     před 10 lety 21.04.2014 19:08 |  
    0 0

    Na Bohemce musíme vyhrát i kdyby se kvůli tomu měl Paastor převlíknout z kvádra do montérek!

  23. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    slaviator     před 10 lety 21.04.2014 19:24 |  
    0 0

    Proč nechytá Rakovan nebo Hrubeš? Sorry, Radka jsem měl vždycky rád, sedmička proti Teplicím se dala zkousnout, ale nyní na jaře je tam fakt jako strašák v zelí...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Barra     před 10 lety 21.04.2014 19:31 |  
      0 0

      Myslis ze by Rakovan zustal stat jako Cerny pred Teclem a tim zabranil jistemu golu?

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        slaviator     před 10 lety 21.04.2014 19:45 |  
        0 0

        Nevím... Ale rozhodně by v bráně nestál jako sloup při tom druhém gólu. Radek podle mne na to už nemá. Šel sem s tím, že jako třetí brankář bude krýt záda Čontofalskému s Rakovanem, ne že bude jedničkou...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Tomski     před 10 lety 21.04.2014 19:34 |  
      0 0

      tam je to jedno...trapný branky pouštěl i Rakovan...když to udržíme tak příští rok Berkovec a když něco lacinýho pustí on, tak se tady bude nadávat i na něj...

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        leoneig     před 10 lety 22.04.2014 00:07 |  
        0 0

        A že Berky když byl u nás taky chytal prd.Rozchytal se až u klokanů,kde předvádí skvěle výkony. Každopádně je k zamyšlení,ze výkony gólmanů nás letos stály minimálně 8-10 bodu

        • Re: Slavia - Plzeň 0:2

          Tomski     před 10 lety 22.04.2014 00:34 |  
          0 0

          pak rozhodnutí rozhodčích cca 10 bodů, ale to je všechno v rovině kdyby tohle, kdyby tam to...spíš si myslím, že nás hodně bodů stála trapná ofenzíva (tam je to realita bez kdyby)......Čonto měl loni dobrou sezonu a Radek nás zachránil proti Znojmu a Dukle na podzim...Berky dostal v těch dvou zápasech co loni chytal 5 branek a hlavně po Ostravě to schytal...ale je důležité připomenout, že se snad právě s tou Ostravou zranil a to trvalo celé jaro, proto sem přišel Rakovan a dál to všechno známe...jestli se někde pletu tak mě klidně opravte...

          • Re: Slavia - Plzeň 0:2

            leoneig     před 10 lety 22.04.2014 02:14 |  
            0 0

            No když sečteme jedna plus jedna tak už to i přes strašlivou formu utocniku dělá pěkných pár bodů. Čontův problém je ten,že odchytá 3 zápasy slušně,což od gólmana očekávám a pak udělá v dalším zápase megakiks,kterej nás stojí body. Radek dost podobné,dneska ten první gól určitě jeho,i to nás pravděpodobně stálo body.(druhá věc,že to nebyl faul a neměl se kopat ten primak).Jak to bylo s Rakovanem nevím presne ale na Bohemce bych dal jeho..P.S jsem zvědavej,jestli nastoupí Berky,něco mi rika,že naši nové nastavenou politiku o hostování Karolko nedodrží..

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Falk     před 10 lety 21.04.2014 19:36 |  
      0 0

      Pastor je nesoudny a jestli se mu dnes zápas líbil,není co dodat,fotbalu nerozumí a musí ihned odejít,i když vím,že není hlavní viník,hlavní viník jsou hráči a jeho nasazováni,Pastor je loutka a proto to tak vypadá,Karolko vystup a běž někam i s Pastorem

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Tomski     před 10 lety 21.04.2014 19:55 |  
        0 0

        tak od zápasu se Znojmem asi nejlepší výkon, i když to bylo křečovitý a bojovný...přirovnal bych to k utkání s Duklou...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 20:08 |  
      0 0

      Neříkám, ze mel Rsdek ty góly přímo chytat, ale na oba jen koukal.

      To mi přišlo az frustrující. Jako s Teplicema. Dal bych šanci Hrubešovi / Rakovanovi.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        slaviator     před 10 lety 21.04.2014 20:14 |  
        0 0

        souhlas...

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        lassiter     před 10 lety 21.04.2014 20:25 |  
        0 0

        Nemůžu si pomoct, ale Radek mi řečí těla připomíná strašně unaveného člověka, jako kdyby celý dopoledne nosil uhlí a každý krok ho strašně bolí.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:2

          onceiwasadeadbeat     před 10 lety 21.04.2014 21:00 |  
          0 0

          Presne! Ja si to rikam uz od jeho stridani v Boleslavi. Vyrazem v obliceji, projevem, vsim jako by rikal "Nee, co zase."

          • Re: Slavia - Plzeň 0:2

            leoneig     před 10 lety 22.04.2014 00:10 |  
            0 0

            Radek tam hlavně s Čontem nemá už vůbec co dělat.Jejich nasazováni je nezodpovězenýcům hazardem,kterej nás stál klidnou záchranu..

            • Re: Slavia - Plzeň 0:2

              Tomski     před 10 lety 22.04.2014 00:52 |  
              0 0

              ještě jednou...záchranu nás stojí 19 branek za 25 utkání...nasazování golmanů a chyby rozhodčích jsou úplně zástupné...

              • Re: Slavia - Plzeň 0:2

                leoneig     před 10 lety 22.04.2014 01:48 |  
                0 0

                Ja bych to zase jako tak zástupné neviděl,byť útok samozřejmě velký problém je. Ano,je to trochu coby kdyby,ale počitej se mnou,chyby gólmana ať nežeru 6 bodů (jednou Čonto,jednou Radek a to jsem ještě hodnej),do toho chyby rozhodčích,některé přísné červené karty,neodpískaný penalty atd minimálně 6 bodů. No a to máme 12 bodů,které nám teď chybí a to už je zástupný počet.. Ne vše je dané antiformou utocniků.

  24. Nejhorší věc

    Mike     před 10 lety 21.04.2014 20:05 |  
    0 0

    Víte co je na dnešním zápasu to nejhorší? že Plzeň hrající na půl plynu- úmysly nikomu podsouvat nechci- na nás stačila s prstem v nose. Třeba takoví Petržela ,Kolář a Tecl hráli na svoje možnosti přímo hanebně, ztráceli jeden míč za druhým, nic dopředu nevyprodukovali, a přesto jsme si téměř nic nevytvořili. Prostě zoufalství. 2.poločas jsem měl možnost sledovat ze 111 obranu Plzně, prohrávali dost hlaviček a přesto jsme skoro netrefili bránu, pokud jsme se dostali k zakončení. Rozhodčího hodnotit nemůžu, údajný faul před 1.brankou na tu dálku posoudit neumím, údajný nefaul Nevese za žlutou kartu jsem měl přes celé hřiště a údajnou ruku asi Řezníka ve 2.poločasu jsem měl v zákrytu.

    • Re: Nejhorší věc

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 20:17 |  
      0 0

      Já jsem taky nepoznal nic, přišlo mi, že nám nějaké sporné situace rozhodčí spíše přidal k dobru.

      Pravda je, že po té situaci poplácal Řezník rozhodčího po zádech, což je hodně zvláštní.

      • Re: Nejhorší věc

        Travinho     před 10 lety 21.04.2014 20:28 |  
        0 0

        No tak karta pro Nevese byla zcela vymyšlená, Procházka měl dostat jednoznačně červenou za své extempore.

      • Re: Nejhorší věc

        Slawek     před 10 lety 21.04.2014 21:51 |  
        0 0

        Tak to ráno rychle utíkej na oční ! Třeba Nevesova ŽK, viď ?

    • Re: Nejhorší věc

      slaviator     před 10 lety 21.04.2014 20:43 |  
      0 0

      Řezník rukou zahrál, ale měl ji fakt u těla, za tohle se penalty nepískají a pískat nemají... Ale co je zvláštní, tak míč se od něho odrazil do zámezí, kde trefil Červenku, ale přesto se kopalo od brány místo rohu...

    • Re: Nejhorší věc

      Pepino44     před 10 lety 21.04.2014 20:54 |  
      0 0

      Tak já jsem zvědav,jestli se ten sporný moment někde objeví v televizi,já jsem to viděl ze 106 a myslím,že Řezník si rukou zahrál,ale písknout pro nás pentli ? Také mne zarazil úsměv rozhodčího a poděkování toho masozpracovatele poplácáním rozhodčího.

  25. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    honzah (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 20:11 |  
    0 0

    Ať byl Proske, jakej byl - standardek jsme dnes měli dostatek. Ale Mr. Pastoor nás v tomto směru za dva měsíce naučil ho...landskej fotbal...

  26. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 20:35 |  
    0 0

    Já bych se vůbec nepouštěl do konspiračích teorií, že hrála Plzeň na půl plynu a zda dokonce záměrně. To vůbec. Stejně jako Sparta hrála, co na nás stačí a objektivně na nás stačí málo. Ano, mohli zamakat a nasekat nám, ale stačila jim výhra. Tohle je dle mě realita. Stejně jako, že asi holt z hráčů o moc lepší výkon nevymáčkneme, tohle je dle mě výkonnostní strop.

    Co mě naopak maximálně štve, je výkon rozhodčího. To je pořád stejná písnička a vedení by mělo zatlačit a Strahovskou svatou skupinu, at rozhodčí pískají alespoň rovinu, tohle je nepřijatelné.

    Stejně tak je zcela nepřijatelné, aby se při skandování Pelta je čůrák přerušoval zápas a Jude Slavie bylo bez reakce!! Mít rozhodčí jednotný metr, tak je to dnes kontumace, protože Jude Slavie znělo v Edenu minimálě 6x. Je tohle OK? Podle mě je to zcela zvrhlé.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      slaviator     před 10 lety 21.04.2014 20:40 |  
      0 0

      Před zápasem mi kamarád z Plzně psal, že prý jsme ten zápas koupili. No, když jsem viděl, jak v prvním poločase hráli Plzeňáci vyloženě na zařazený první rychlostní stupeň a se zataženou ruční brzdou, kdy Tecl mohl běžet sám na Radka, mohl ho obstřelit, mohl cokoli - a místo toho e vyloženě zastavil a počkal na Smejkala... Tak jsem začal věřit tomu, že ten zápas opravdu koupenej je. Výsledek 0:2 je proto až zarážející...

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 20:49 |  
        0 0

        Dokud osud zápasu nevzal do rukou sudí, tak ta Plzeňská snaha nám pomoct uplně bila do očí... vždyť nešli na plno do žádného souboje, gol se dát vůbec nesnažili ani ten golový trestnák nebyl žádná pěkná rána. V obraně jen stínovali a ty naše kopyta nevyužijou nic...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      lassiter     před 10 lety 21.04.2014 20:41 |  
      0 0

      No zvrhlé je, že Pelta si po čtyřech letech vzpomene, že tady existuje nějakej paragraf v řádech a ve 23. kole ho začne uplatňovat. A to tím stylem, že jednou se probudí s nadhledem a všechno se může, jindy asi nikoliv. Absolutní demence.

  27. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    lassiter     před 10 lety 21.04.2014 20:37 |  
    0 0

    Já bych dnes téměř nikomu nic nevyčítal, kromě Radka v bráně a Hrubýho, který to odjel celý zápas na zařazenou jedničku. Jinak kluci hráli zřejmě to nejlepší, co v současné situaci dovedou, pohříchu toho z fotbalu moc není. Budou-li ale takhle bojovat i s Příbramí, Slováckem a v Brně, tak pokud se Škoda nebo Smejkal trefí po rohu, pak můžeme i vyhrát.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      leoneig     před 10 lety 22.04.2014 00:22 |  
      0 0

      Vidím to dost podobně,na lepší výkon asi nemáme,když máme 1-2 šance,je třeba je využít.

  28. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    PETR7     před 10 lety 21.04.2014 20:46 |  
    0 0

    Dnes jednoznačně nejlepší zápas pod Pastoorem. Nevím, proč to najednou jde, ale jde to. Už si ani nepamatuju, kdy Slavia tak dobře kombinovala. Souhlasím s tím, že pokud bychom s takovou kvalitou a elánem jako dnes odehráli zbývající utkání, zachráníme se. Slavia zas konečně předvedla fotbal, bavil jsem se. Prohrát po takovém výkonu není ostuda. Necid odehrál druhé dobré utkání po svém příchodu, proč nehrál stejně i v předchozích zápasech, nevím. Pokryl si 90% balonů a většinou je dobře rozdal. Skvělej výkon podal Gecov, myslím, že se zvedá. Dneska nebyl jedním z mála, komu se chtělo, a bylo to znát.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 20:53 |  
      0 0

      Hodně alkoholu co? Prý dobře kombinovala... vždyť si nedali 3 přihrávky po sobě...

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        PETR7     před 10 lety 21.04.2014 21:07 |  
        0 0

        Měřítkem je naše "kombinace" v předchozích utkáních.. Dej si to ještě jednou a třeba uvidíš, co si přehlédl.. ;)

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      mpik     před 10 lety 21.04.2014 20:54 |  
      0 0

      Souhlas, fotbalově to dnes kupodivu nebylo špatný. Na to, že je pár lepších hráčů na marodce, že se brzy zranil jediný pořádný fotbalista, tak ten výkon byl dobrý. Ale rozhodla chyba sudího - vymyšlený faul na konci poločasu a druhá chyba, karta pro Nevese, který nemůže hrát klíčové utkání, ta byla také omyl!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      tolsimir     před 10 lety 21.04.2014 21:06 |  
      0 0

      priznam se, ze jsem dlouho premyslel, zda to neni ironie, ale pravdepodobne neni. Jen k te kombinaci - za prvnich 10 minut druheho polocasu jsem napocital 11 naprosto silene nepresnych prihravek vetsinou o vic jak metr

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        PETR7     před 10 lety 21.04.2014 21:26 |  
        0 0

        Já netvrdim, že jsme hráli jak Bayern.. Ale zatímco v předchozích zápasech se z naší strany fotbal nekonal, přišlo mi to většinou všechno na náhodu a bez zaujetí (s čestnýma výjimkama), dneska jsem tam viděl na straně Slavie 11 fotbalistů, který hráli nikoliv bezchybně, ale bylo tam spoustu dobrých přihrávek, zpracování, krytí balonu.. Až do druhýho gólu jsem věřil, že nám to tam může spadnout.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 21:26 |  
        0 0

        Když tohle není o Pastoorovi, ale o hráčích. Je úplně masakr vidět, jak jde přihrávka na Dostála, tomu to při zpracování metr uskočí, nějak to dopraví na Gecova to celé se opakuje.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Travinho     před 10 lety 21.04.2014 21:11 |  
      0 0

      Já bych taky nebyl zas tak kritický, ještě mě výrazně potěšil Neves. Jen nevím kým nahradit jeho a Boudjemu na bohemku, přičemž bych posadil i poslední zápasy nevýrazného Hrubého. Osobně bych na Bohemku zkusil překvapení a vytáhl do áčka Míru Vernera a pokud se nám nikdo neuzdraví tak si podle mě o áčko říká překvapivě i Zámečník. Podle mě takové borce co nic nevypustí potřebujeme, ne že bych chtěl eperimentovat, ale určitě tam raději uvidím tyhle než Eschmana či Mensaha...

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        edenian     před 10 lety 21.04.2014 21:35 |  
        0 0

        Ja mam podobnej pohled. Dnes me napadlo treba " jeste ze toho Nevese mame, pak taky Necka slape na plny koule, Gecov taky, Smejkal je slusnej "a tak podobne. Pred zapasem jsem si rikal, ze jestli se dneska nebudeme rvat, i kdyz prohrajem, tak se deje neco cemu pri pohledu zvenku nelze porozumet. A ze jsme bez sance na zachranu. Takze po zapasu nejsem nejak velky optimista, ale nejaka nadeje tu je.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Slawek     před 10 lety 21.04.2014 21:47 |  
        0 0

        A vy si hoši myslíte, že Pastoore a spol.tyhle kluky znají ?

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      klimi     před 10 lety 21.04.2014 21:57 |  
      0 0

      Schválně jsme sledovali, kolikrát jsme za druhou půlku dali více jak tři přihrávky za sebou. Bylo to snad jen 2x a to jen mezi stopery. Většina našich akcí po zemi končila u Gecova, který je svou nezvládnutou lehkou přihrávkou totálně zazdil. Je hezké, že 10x soupeře ubrání, když jim pak 10x za sebou lehce odevzdá míč.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 22:29 |  
        0 0

        přesně. půlka kádru si nepřihraje ani nezpracuje, to je pak těžké.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        leoneig     před 10 lety 22.04.2014 02:26 |  
        0 0

        Těch dobrých prihravek bylo hodně málo za sebou v druhém poločase.To bylo dáno i odchodem Damiena. Gecov hrál určitě dost slušně,ale playmaker z něj nikdy nebude.;:)

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 02:02 |  
      0 0

      Domnívám se, že jsme byli každý na jiném zápase. Jestli tohle byl nejlepší výkon pod Pastoorem, tak tady ten člověk už nesmí být ani minutu!!!

  29. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Travinho     před 10 lety 21.04.2014 21:40 |  
    0 0

    Docela by mě zajímalo jestli bude v neděli chytat Berkovec. Podle mě není čas na hrdinství a start bych mu prostě zatrhl...

  30. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Tomski     před 10 lety 21.04.2014 21:41 |  
    0 0

    tak o Berkym se rozhodne v týdnu...já si myslím, že by hrát neměl...to utkání je pro obě strany klíčové a on má smlouvu na příští rok tady...tím, že je odchovanec, tak nejspíš i na druhou ligu...buď nás vychytá a spadne s námi nebo tam může udělat chybu a dostat branku, která nám pomůže a tady v ČR se často spekuluje...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 21:49 |  
      0 0

      Heh, teď má Karolko dilema. Buď se postavíme jednomu z nejlepších golmanů v lize, nebo oslabíme soupeře, ale po měsíci rozprášíme s famfárami vyhlašovanou koncepci.

      Já bych Berkyho chytat nechal.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Tomski     před 10 lety 21.04.2014 21:52 |  
        0 0

        tak tohle ani není moc o naší koncepci, ale o tom hráči, který hraje v zápase sezony a když zachytá tak pošle do 2. ligy svůj tým nebo nezachytá a pošle dolů kluky, s kterými hraje celou sezonu...

        • Re: Slavia - Plzeň 0:2

          sicilianbrno     před 10 lety 21.04.2014 23:06 |  
          0 0

          Rozhodně bych nechal Berkovce chytat, jednou se udělala nějaká koncepce, tak by se měla dodržet, přišlo by mě naopak ubohé a trapné v každém x tém utkání ji nedodržet, protože .... atd. Tím bysme jen ukazali, že umíme jen žvanit a pak skutek utek.

          Si myslís že když Slavia jede po vzoru VYSPĚLÝCH evropských týmů, že mají někde zvyk zakázat svému hráči na hostování hrát, jen proto, že jim teče do bot? Nechtěl by si radši fandit klubu, který nemění své rozhodnutí a stojí si za ním?

          Berky bude chytat a rozhodně pokud nás vychytá tak nám nerozhodne celou sezonu, ta se totiž rozhoduje ve 30 utkání, ne v jednom......a to je fakt.

          • Re: Slavia - Plzeň 0:2

            Tomski     před 10 lety 21.04.2014 23:16 |  
            0 0

            ideální bude když vyhrajeme 2:0 a Berky chytí tři další tutovky...bohužel tahle sezona není ideální...radši budu když Slavia své rozhodnutí změní a my nesestoupíme...

          • Re: Slavia - Plzeň 0:2

            winter (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 23:21 |  
            0 0

            Všichni se nám smějou už teď, kašlu na to že budeme pro smích znova když si odůvodníme proč by Berky měl být výjimka.. je to existenční zápas, podle mě by chytat neměl za žádnou cenu.. jak už tu někdo psal buď nás vyčape a pošle nás tak do 2.ligy, nebo ne ale jsme v Česku a (zvlášť kdyby dostal nějaký blbý gól) novináři by ho byli schopný mediálně uštvat..

            V situaci jaký jsme je ve hře hodně.. nemá cenu na něco si hrát když by nás ta sranda mohla definitivně přiblížit 2.lize...

            • Re: Slavia - Plzeň 0:2

              leoneig     před 10 lety 22.04.2014 02:35 |  
              0 0

              Já bych ho chytat nechal, jen at Karolko dodrží slovo..za prvé slovo dělá chlapa,tak to neměl plácat,když viděl,jak jsme na tom a za druhé by za stavu např 0:0 v 70 min mohl mít zrovna nějakou slabší chvilku :-)

          • Re: Slavia - Plzeň 0:2

            Slawek     před 10 lety 21.04.2014 23:34 |  
            0 0

            1) Žádná koncepce se neudělala.
            2) Hráče v poli bych hrát nechal, ale u brankáře je to trochu jiné. Tím, že bych mu start nepovolil bych ho vlastně chránil před spekulanty. A že jich bude.
            3) Bude-li chytat brankář Chelsea proti Atletiku, nechť má tuto možnost i Berkovec

            • Re: Slavia - Plzeň 0:2

              biggris (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 05:47 |  
              0 0

              Nevim jak presne to funguje, ale podle me se tyhle detaily domlouvaj uz pri dohode o hostovani, ne? A Kisel tuhle "novinku" (kterou osobne vitam) zacal razit kdy? A Berkovec odesel kdy? Tudiz je uplne zbytecny tady tohle rozebirat, Berkovec proti nam chytat nemuze. Ale to je jen muj nazor, nevim jestli se to nejak resilo pri prvnim zapase, kde Berkovec nechytal.

  31. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Dobi     před 10 lety 21.04.2014 21:50 |  
    0 0

    Ten pískoř se sudeťáckým jménem - Proske/Prošek/Proschek, Kaschke/Kašík, Hauske/Houska (viz jeden válečný film..) nám moc nedaroval. v drobnostech rozděloval chyby na obě strany, ale vytýkám mu trestňák za nic v nastavení a i žlutou pro Nevese, který dnes bojoval jak husité za Jana Žižky... Bude to strašně těžké hrát každý zápas proti 12, ale i na Bohemce a v Ostravě vše začíná 0:0!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      bongor     před 10 lety 21.04.2014 22:11 |  
      0 0

      Máš pravdu Dobi,Neves bojoval jako bratr Žižka u Sudoměře.Ale většina ostatních se taky snažila,to se jim musí přiznat.Plzeň hrála tak,jako hraje mistr s tovaryšem,ne že by chtěla prohrát,to určitě ne.
      Ale prostě hráli sotva na tu pověstnou půlku plynu.Zato Uhrin pěnil a že nadával Nevesovi,jestli je to pravda,zaslouží pořádnej flastr.
      Kdo mě zklamal,to byl Radek.Damien tady nemůže vůbec hrát,protože každej ví,že když ho oddělá, je Slavia poloviční.Tak to dělají a budou dělat dál.
      Zásadní chyba je,že Necka je vepředu daleko od podhrotů a že když vybojuje míč a sklepne ho,tak ho stejně má soupeř.Proto může dát góla jedině Juhi z větší dálky,ale vypracovanej gól od nás hned tak někdo neuvidí.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        bongor     před 10 lety 21.04.2014 22:13 |  
        0 0

        Jo,jestli necháme chytat Berkovce,tak jsme ti největší pitomci.Je to jednoznačně nejlepší brankář kaprligy a my se topíme.Tady veškeré ohledy a prohlášení končej!

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Tomski     před 10 lety 21.04.2014 22:20 |  
        0 0

        jen bych dodal, že DB se zranil dneska sám...tedy mě to tak přišlo...

        • Re: Slavia - Plzeň 0:2

          Dobi     před 10 lety 21.04.2014 22:31 |  
          0 0

          Souhlasím s tím, že se Damien zranil (tentokrát) sám. Ale stále je tu deka po faulu od toho prasete Matuly. Ač jsem původem Severočech a Tepličky mám docela rád - své si také v 50.letech vytrpěly - vadí mi tam dva lidé - prase Matula a proradný ex-sparťan Ščasný...

          • Re: Slavia - Plzeň 0:2

            Tomski     před 10 lety 21.04.2014 22:32 |  
            0 0

            je vidět, že DB není v takové formě jako před zraněním...

  32. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 22:47 |  
    0 0

    Trošku mimo téma, tak se případně omlouvám.

    Neví někdo o vstupenkách na Bohemku? Na jejich stránkách je info, že jich máme k dispozici 250 a distribuovat je bude Slavia. Z její strany jsem ale nic nezaznamenal, na druhou stranu utkání je již za šest dní.

  33. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Petr9608     před 10 lety 22.04.2014 03:13 |  
    0 0

    No výborně, Příbram má v příštím kole doma Znojmo. To by měla porazit a odsoudit ho k sestupu, přičemž se vyřeší spousta problémů.

    Příbram by tedy mohla být po příštím kole ještě o něco blíže jistotě záchrany, takže by nás za 14 dní mohla nechat vyhrát.

    Doma porazit Příbram + Slovácko a pak vybojovat aspoň bod v Ďolíčku či Brně. Lépe samozřejmě v Ďolíčku, ale i když tam to bude za 0, tak to určitě nebude znamenat sestup. Problém je to, že prohra by znamenala horší pozici při rovnosti bodů. Tedy na 99,5%.

  34. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Petr9608     před 10 lety 22.04.2014 03:26 |  
    0 0

    Jinak to vypadá na to, že Slavii se dosud nepovedlo něco, co se povedlo všem ostatním týmům už aspoň dvakrát.

    A) Vyhrát o více branek
    B) Vstřelit aspoň tři branky v jednom zápase

    Dále se sluší vyzdvihnout to, že jsme od září venku vybojovali krásné dva bodíky.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Barra     před 10 lety 22.04.2014 08:07 |  
      0 0

      Ahoj Petre - ani jsem si to neuvedomil, mas pravdu. Hruza, a ostuda.. Jinak jsme minulou sezonu hned (A) 6 x vyhrali o vice branek v jednom zapase, (B) 6 x dali alespon tri branky, a (C) nasbirali venku 11 bodu.

      Mam pocit ze Karol Kisel nam vice chybi na hristi, nez jsem si uvedomoval. Jako hrac mam na jeho prinos Slavii dobre vzpominky, v roli sportovniho reditele ho prozatim hodnotim znamkou 'nedostacujici'.

  35. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 08:13 |  
    0 0

    hra a nasazeni na nase moznosti v poradku, bohuzel nesmyslny zakrok tesne pred puli od smejkala ( poshlednuti videa se priklanim k tomu ze to byl faul) a hezka trefa naseho odchovance Kovarika.

    K sudimu. proc mam pocit, ze zlute se smi davat jen nam a nikoli nasim souperum? proc se nepiska mala domu? to uz toto pravidlo zrejme neplati...
    ale nejvic by mne zajimalo jak budou potrestani fanousci, za vytrznosti v hledisti. otazkou je proc nebyl zapas prerusen? odpovim si sam, protoze pyro slo z plzenskeho kotle.

    k organizaci. vstup zen zdarma byl fajn, jen mne zaskocilo a nebyl jsem zdaleka sam, to ze jsme si museli dojit pro listek zdarma. to se dalo resit i jinak a nemusel jsem tak prijit o 10 minut zapasu.

    k protestu. nevide jsem jej ale zreme slusna taskarice. zavreli nam predsedu za to ze drzel prskavku chuligan jeden. jen si kladu otazku a koho tim ochranili? zrejme to bylo nebezpecne...

    s nasi zachranou nepocitam, uz jsem smiren s padem do nizsi souteze, nicmene je treba se nevzdavat a bojovat dal. sudi nas budou rezat, tak se na to pripravit.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      bongor     před 10 lety 22.04.2014 08:43 |  
      0 0

      malá domů platí,ale pozor slamáčku,tam je ještě článek 8,písmeno a,
      "pokud se hraje proti Slavii,je malá domů povolena".Ty sis ty pravidla asi pořádně nepřečet.
      Výtržnosti v hledišti,opět platí to samé,navíc můžeme být rádi,že sudí zápas neukončil s výsledkem 0-3,,protože slávističtí pořadatelé pustili do hlediště lidi,kteří skandovali rasisitická hesla.Takže je to vina pořadatelů.
      Držení prskavky je zase jmenováno v trestním zákoníku jako zločin obzvláště zavrženíhodný,takže předseda byl zavřen oprávněně a hrozí mu až 10 let natvrdo.
      Tak já opradu,ale opravdu nevím,co se Ti pořád nelíbí

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        klimi     před 10 lety 22.04.2014 09:25 |  
        0 0

        Podívejte se na záznam a přečtěte si pravidla ohledně malé domů, nebuďte zase paranoidní proboha. Jestli chcete pískat tohle jako malou domů, tak to by se musela pískat i "střela" Nevese.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:2

          slamacek (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 10:06 |  
          0 0

          tak pravidla jsem si precetl a zaznam jsem nevidel. videl jsem to na stadionu a dle meho nazoru se jednalo o umyslne hrani brankari. ale rad si opravim nazor, pokud mi pripomenes minutu ve ktere se toto stalo. dekuji

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 10:05 |  
        0 0

        tak to co jsem nasel nic o pismenu a nepise.. ale mozna je to napsano citronovou stavou ;)
        10 let ne, byl to jeho prvni precin a tak byl umravnen 1000kc pokutou :)

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Markus     před 10 lety 22.04.2014 09:36 |  
      0 0

      Jalový výkon, tak nějak bych ten včerejšek pojmenoval. Plzeň se více než šetřila, smrdělo to, přesto jim to stačilo. Často na hřišti byly brutální díry v naší obraně, kdyby se tudy rozhodli plzeňáci jít, trestali by dalšími góly. A co dělal náš útok? Juharovy pokusy o gól měsíce jsou efektní ale vyšly jako obvykle naprázdno. Nevadilo by to, kdyby tam ve vápně někdo z našich více dotíral, pak by to bylo zajímavé. Jenže hra ve vápně, to už by musela být opravdu sakra velká náhoda, abychom dali góla. Náš tým byl aktivní, ale kolikrát jsme skutečně ohrozili branku soupeře střelou mířící do ní?! Vůbec to nevidím do dalších zápasů dobře, Bohemka se bude rvát, bude bojovat a my budeme muset spoléhat, že se nám nějakou haluzí podaří dát rychle góla a oni se dostanou do křeče. To co jste tu psali o Radkovi Černém platí i o dalších hráčích, chováním na hřišti opravdu vypadají jako navrátivší se z prohrané bitvy. Vidím tam stále celotýmový problém, ten organismus je nemocný a nebudu něco vyčítat jednotlivým hráčům, už vůbec ne těm mladým. Tady není řešením výměna pár hráčů, tady musí přijít velká revoluce, teď jde o to, zda se najde někde, kdo ji zainvestuje do vysoké kvality nebo dáme další šanci mládí v druhé lize, kam aktuálně svými výkony patříme.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        naplavnik     před 10 lety 22.04.2014 10:41 |  
        0 0

        Juharovy pokusy jsou efektivní, ale málo efektní. Jak se ukazuje u těch úspěšných týmů, pro úspěšnou finální fázi jsou dnes důležité křídelní prostory, a tam jsme (ruku na srdce) totálně jaloví. Dostál a Neves jako falešná křídla? Ani omylem. Juhar a Zmrhal jako klasická křídla, blbost. Takže zbývá kreativita ve středu, kde je bohužel toho schopen pouze Damien, Hrubý ani Gecov až na výjimky nic neudělají. Říkám to nerad, ale uvedené jen přispívají argumentu pro hru 4-4-2 s Necidem a asi Červenkou vedle sebe. V tomhle stožení a formě prostě hrát 4-2-3-1 nemůžeme.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 10:12 |  
      0 0

      Se Smejakalovým faulem nesouhlasím, pokud sudí pískl tohle, tak na Necida tam byly takové zákroky asi 4 a nepískal se ani jeden. Takže zákrok to byl hraniční a vzhledem k tomu jak sudí před tím celý poločas pískal tak toto také pískat neměl.

      To jen potvrdilo, že FAČR hodlá znovuobjevené pravidlo používat jen tak jak se jí to zrovna hodí. A TV by nebyla ráda, kdyby jí sudí zrušil šlágr kola, toho si je Pelta moc dobře vědom, proto se ignorovali vulgarity v derby i včera. Myslím, že nám to ale ještě spočítá. Třeba u disciplinárky i od nás šlo pár peltových přirození... A Plzni taky to už bude pro ní třetí trest tuším.

      Pro lístek musíš, Slavia to musí vykázat v účetnictví a bez lístku ani neprojdeš turniketem. Že pro lístek bude třeba jít do pokladny, to na webu bylo psáno. Takže v tom problém nevidím.

      Protest jsem viděl ale odešel jsem hned po skončení a nevím za co ty dva pány odvedli, každopádně prskavka je pyrotechnika první třídy a ta není vyhláškou zakázána. Takže za to jim nemohli vůbec nic. A nevšiml jsem si, že by jeden z nich držel pyro ani na svém videou (tam je stejně vidět hovno) ani na fotkách a videích z medií. Tak i mě by zajímalo za co je vlastně zajistili. Každopádně respekt všem a organizátorům největší!

      já po včerejšku propadl stejné depresi. Možná kdyby se hráči kousli tak by to o prsa uhráli ale takovu kvalitu aby přehráli i sudího fakt nemaj. Jestli nás budou takhle řezat dál tak nemáme šanci... S tím souvidí i ta malá domů, také takové sporné, asi to tak myšlené nebylo ale zase nebyla to žádná prudká rána a Kozáčík to vůbec do ruky brát nemusel. Ale vzhledem k trendu jaký sudí na nás nastavili jsem nečekal, že by to pískal. Možná na druhé straně ale spíš ani tak ne.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 11:02 |  
        0 0

        musim vzit zpet zakrok smejkala. ze zaznamu CT jsem mel pocit, ze mu vzal kotnik, coz po opakovanem shlednuti, musim prehodnotit. jednoznacne se o zadny faul nejednalo. zakroky na necida moc posoudit nedokazu a zase se mi nechce projizdet vsechny zakroky.

        zajimave je, ze reznik za svoji nebezpecnou hru nedostal kartu a pak loket od hejdy na vosahlika, to at se na mne nikdo nezlobi, ale to mela byt cervena. pak velmi caste zakopavani balonu po odpiskani.
        na druhe strane nefaul nevese, a i poshlednuti zaznamu si stojim za svym. tohle byla mala domu chtena. kam jinam by chtel prochazka hrat mic? to by mne tedy zajimalo. to ze Capek tvrdi neco jineho, mne tedy nepresvedcilo.

        ze by nam neco rozhodci pustil, krom nejakych malych nic neresicich zakroku, to jsemsi nevsiml.

        a ja se ptam proc?

        o listku jsem to necetl a duvody chapu, nicmene se to dalo resit jinak. ale tak kazdopadne by byla fajn kdyby to meli zeny do konce ligy zdarma.

  36. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    travel (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 08:46 |  
    0 0

    Tak jsem byl včera se synem na utkání a doufal jsem,že bychom mohli uhrát min. 1 bod a musím říci,že mi to v 1.poločase Plzeň potvrdila,samozřejmě až na ten gol v nastavení.Bohužel naši i když bojovali,tak se potvrdilo,že svou "kvalitou" toho nejsou schopni využít.Teď k tomu důležitějšímu.Před utkáním jsem byl svědkem rozhovoru dvou pánů o situaci kolem Slavie.Musím říci,že informace ohledně zájemců o Slavii se vzácně shodovala s informacemi od Slaweka.Tak jen doplním,že ten čtvrtý,co dal přednost Asii byli Němci.Situace kolem rozšíření stadionu by za normálních okolností měla dopadnout dobře pro Slavii,protože by Slavia (SK Slavia) jako majitel pozemků (tudíž přímý účastník případného stavebního řízení)k tomu měla dát buď souhlas(garanci) nebo nesouhlas.Jelikož by s tím samozřejmě nesouhlasila,tak ji pelta a spol ignorujou a pokud to Magistrát tento týden (dnes?) posvětí,tak přihlášku pošlou bez vyjádření SK Slavia!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      spino     před 10 lety 22.04.2014 09:17 |  
      0 0

      Jaké bylo prosím info od Slaweka? Bohužel jsem jeho příspěvek nenašel. :(

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Konraad     před 10 lety 22.04.2014 09:26 |  
        0 0

        "Zájemci o vstup do Slavie byli čtyři. Někde na počátku byl také J. Šimáně. Ale ten to asi nikdy nemyslel vážně. Musel by zaplatit a tím se bohužel přichází o peníze, jak by řekl klasik. Pravdou je, že se nikdy nejednalo jen o fotbalový klub, ve hře byl a je vždy i stadion. A v momentě, kdy se objevil Slavíčkův návrh, týkající se spolupráce s Peltou se situace zkomplikovala ještě mnohem více. Začaly spekulace o tom, kdo vlastně za co bojuje, co kdo vlastně chce. A chce někdo z nich vůbec Slavii fotbalovou ? Nejnovější informace dávají za pravdu Navarovi i když ten vývoj, hlavně v případě pana Sadílka byl trochu jiný, hlavně z hlediska důvodu ukončení jeho zájmu. Nikdo ze Slávie tady na vině není. Prioritou pro AŘ byl Sadílek možná až v některé z dalších fází jednání. Do té doby to byli Rusové a změna patrně nastala, když chtěli víc, než činila původní dohoda. Další zájemce nevydržel a rozhodl se investovat prostředky raději v Asii. Že byla Slavie minové pole je docela možné, že je jím ještě dnes, s tím nesouhlasím. Věci kolem ENICu jsou vyřešené, proč to znova vytahovat. Souhlasím, že je to hodně zamotané, ale skutečný stav věcí znají jen a jen přímí účastníci jednání a kluci Řebíčkovic. Jinak nikdo!!! My ostatní to dostáváme po kapkách, tak nečiňme závěry. A tak jsme tam, kde jsme byli na začátku. Na konci dubna budou vyřešeny akcie a potom se může celá věc pohnout. Vydržme, stejně to neovlivníme a doufejme, že to dopadne dobře pro i příští rok prvoligovou Slavii."

        • Re: Slavia - Plzeň 0:2

          spino     před 10 lety 22.04.2014 09:31 |  
          0 0

          Dík.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      leoneig     před 10 lety 22.04.2014 09:28 |  
      0 0

      Ahoj travele,mohl by jsi mi to jeste trochu vysvětlit s tím stadiónem,nějak jsem to nezachytil.předem děkuji

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        travel (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 09:40 |  
        0 0

        Já víc nevím,než co jsem napsal,ale protože info o 4 zájemcích od těch diskutujících se shodovaly s těmí od Slaweka,tak jsem se snažil,co nejvíc toho zachytit a to se mi vcelku povedlo.Přiznám se ,že nevím,čemu nerozumíš.Já jsem víc nepsal,protože to by už byly jen moje dohady.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:2

          leoneig     před 10 lety 22.04.2014 11:53 |  
          0 0

          Ok díky,Konraad to tu vysvětlil docela jasně. Počkejme tedy jak to dopadne s Falkonidou a pak budeme asi nejen my moudřejší..

  37. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    Viking     před 10 lety 22.04.2014 09:40 |  
    0 0

    Půlka lidí tady fňuká na rozhodčí ale že Dostál, Černý, Zmrhal nebo Hrubý na ligu nemají a sir Alex je tam pořád strká nikomu nevadí. Zlatý Koubek.

    KŘIVÁK KISEL VEN!!!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      lassiter     před 10 lety 22.04.2014 09:45 |  
      0 0

      Pravda, lavička narvaná k prasknutí samýma reprezentantama a sir Alex tam cpe Dostála, Zmrhala a Hrubýho... Koubek by Jardu nacpal na beka.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        Divizni (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 10:16 |  
        0 0

        Pravdu máš. Pokud by ale všichni měli na ligu, tak nebudeme předposlední! Ostatní mužstva ze spodku jsou na tom s kvalitou hráčů stejně, neli hůř. Viděl jsem ten zápas jenom v telce ale proti pohárům to Plzeň fakt jen odchodila. Toho musíme využít, jako ostatní. Rozhodčí jednoznačně když neuškodí, nepomůžou. Ten trestňák kopnutej přímo do míst, kde prostě golman být musí to je snad jenom naše chyba. My když jich takhle blbě kopnem 10 za sebou, budou to brankáři soupeře chytat do zubů!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Markus     před 10 lety 22.04.2014 10:40 |  
      0 0

      Co to vůbec bylo za epizoru s Jardou Šeterlem? Předpokládám ho přivedl AŘ (a Šeterle pak přivedl Koubka, to beru jako návaznost). Co se stalo, že skončili pánové tak rychle? Mám pořád pocit, že jsme viděli jen následky, ale neviděli, co tomu opravdu předcházelo. Třeba to ve výsledku nebyl ani tak Koubek jako Šeterle, kdo udělal nějaký osudový pohyb, co se vedení znelíbil. Neumím soudit, zda je Kisel takhle jasně křivák, hubu na špacír do médií si zatím nepustil, kroky co dělá z jeho úhlu nevidíme, ještě nás může jednou překvapit, co se vlastně v klubu poslední měsíce dělo.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        travel (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 11:14 |  
        0 0

        Nechtěl jsem psát vše,co si říkali ti páni,ale jen o stadionu.Údajně Šeterleho přivedl Šimáně.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:2

          Markus     před 10 lety 22.04.2014 11:48 |  
          0 0

          Tak to bude ono, teď to smysl už dává. Díky za info.

  38. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 10:03 |  
    0 0

    Hodně jsem přemýšlel, co je na současné Slavii tak špatně, a došel jsem k závěru, že celý klub od předsedy představenstva až po poslední hajzlbábu je ovládán nejhrubším diletantismem, inkompetencní a šlendriánem. Začíná to frontama na lístky zadarmo (-20 minut zápasu), končí to nesoudným trenérem, který je schopen říct, že jsme měli vyhrát (sic!).

    Viz http://fotbal.idnes.cz/slavisticky-kouc-pastoor-k-prohre-s-plzni-fib-/fotbal.aspx?c=A140421_225622_fotbal_mn

    A úplně nejhorší je, že nikdo v klubu neumí řešit sebemenší problémy! Jakmile něco jen trochu vybočí z nalajnovaného scénáře, jsme bezradní, ať už se jedná o hráče na hřiště nebo o toho prodavače lístků. Vedení není schopno za celou sezonu sehnat pořádného stopera, Kisel vyhodí trenéra po vyhraném zápase, aby sem přivedl nizozemskou obdobu Csaplára, který je za všech okolností s výkonem spokojený, v bráně máme dva dědky, náš nejlepší gólman hraje za farmu a jeho ještě lepší kolega za přímého konkurenta v boji o sestup, atd. dalo by se pokračovat do nekonečna...

    Na současné Slavii je prostě úplně všechno špatně! V kombinaci s českou kaprligou ovládanou mafií z toho prostě nemůže rezultovat nic jiného než 15. místo a tedy sestup. Nejhorší na tom je, že už je mi to vlastně jedno, nedokážu se s tímhle týmem naprosto identifikovat, odcházím z Edenu každé dva týdny akorát nasraný, kdybych předváděl v práci já to co libovolný zaměstnanec Slavie, tak letím na hodinu. Pro nezaujaté fanoušky jsme bohužel naprosto po právu kašpaři a cirkus Eden. Osobně nevidím naději už ani v záchraně a převzetí novým majitelem, ten by musel vytáhnout aspoň 100 milionů, celý klub do posledního externisty rozprášit a postavit na zelené louce odznova. A to se obávám, že nikdo neudělá :(

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Markus     před 10 lety 22.04.2014 10:28 |  
      0 0

      +1

  39. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 10:14 |  
    0 0

    Jinak, podle mého názoru, jestli nepřijde okamžitě zásadní změna, tak uhrajeme do konce ligy tak 3 body a sestoupíme z posledního místa. Jestli chceme alespoň zkusit zabojovat o záchranu, tak:

    1) okamžitý konec Pastoora s Kiselem
    2) přivedení nějakého srdcaře typu Cipro nebo Beránek
    3) změna herního systému na klasické 4-4-2, protože 4-2-3-1 hrajeme suverénně nejhůř v lize (tím, že fakticky hrajeme parodii tohoto rozestavení)
    4) nic nevymýšlet, hrát podstatně přímočařeji a s maximálním nasazením

    Pak věřím, že o záchranu můžeme zabojovat, v současnosti jsme podle mě jasný sestupujícím. S tím, co jsme předvedli včera, nemáme absolutně nárok. A to, že jsou tady lidé spokojení se včerejším výkonem jen dokazuje, v jak neskutečných sra*kách jsme!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      patras     před 10 lety 22.04.2014 10:18 |  
      0 0

      Po Beránkovi jsem volal už po Spartě. Zapomeň, že nějaká změna příjde, ten sestup s tím co máme je neodvratný. pokud změna tak hned teď!!!!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Markus     před 10 lety 22.04.2014 10:33 |  
      0 0

      Nedávno se mi tu otevřela rána při vzpomínce na Beránka, jak jel plný odhodlání jednat s ENICem, aby mu nabídl širší a hlubší pomoc s vedením klubu ... a přijel zlomený a nas*aný tak že skončil. Kdyby to teď měl tady převzít, tak předpokládám jedině s novým investorem, co mu dá smlouvu na 5 let a k dispozici rozpočet celého sportovního úseku.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      naplavnik     před 10 lety 22.04.2014 10:46 |  
      0 0

      ad 1) Bohemka ukáže, pokud se nedovezou z Dolíčku body, už to bude hodně vážné
      ad 2) nevím, kdo bude ochotný se podepsat pod sestup
      ad 3) nikdy bych to neřekl, protože mám 4-2-3-1 rád, ale s našim složením a formou to fakt nedokážeme hrát alespoň průměrně, proto souhlasím s 4-4-2 a prostě boj na život a na smrt
      ad 4) fotbalovostí nám to nejde, ale po včerejšku taky doufám v bojovných 5 nadcházejících zápasů

    • Re: Slavia - Plzeň 0:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 13:59 |  
      0 0

      to je úplná kravina, tohle není o trenérovi, ale o tom, že se kádr špatně doplnil v zimě a holt nemáme kvalitu.

      Tady si pořád spousta lidí namlouvá opak, ale už by chtělo sundat ty klapky z očí..

      Akorát by hráči dostali potvrzené, že na můžou kašlat sebevíc a skončí dycky trenér.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:2

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2014 16:01 |  
        0 0

        O trenérovi to není souhlas, každopádně přínos Pastoora je v současnoti rovná 0. Hráči na hřišti působí zmateným dojmem, přijde mi, že nikdo absolutně netuší, co hrát. Většina týmu pozičně špatně, o ofenzivní činnosti a kombinaci nemůže být řeč, jakékoliv ohrožení soupeřovy brány je u nás věcí náhody.

        Tým potřebuje dostat před závěrečnými boji o holé přežití impuls, psychickou vzpruhu, když to přeženu potřebujeme nějakého Franze Straku, který je donutí žrát trávu.

        Ještě když porovnám obraz hry pod Pastoorem s Koubkem nebo i Petroušem, tak Pastoor z toho vychází jednoznačně nejhůř. To, co teď předvádíme, snad už není ani snaha o fotbal, to je prostě totálně k blití! Když porovnám výkony proti vyloženě trapnému Jablonci nebo chodící Plzni s prvním zápasem sezony proti Baníku, který jsme nevyhráli dílem kvůli obrovské smůle v koncovce a dílem chybou Čonta, tak to je prostě nebe a dudy.

  40. Re: Slavia - Plzeň 0:2

    zeleznik2     před 10 lety 22.04.2014 14:06 |  
    0 0

    Naprosto zbytečně prohraný zápas se soupeřem, který snad ani vyhrát nechtěl. Děkujeme Jaromíru Zmrhalovi a Radkovi Černému, kteří nám ztratili důležité tři body v boji o záchranu, teď nezbývá než v neděli vyhrát na horké půdě v Ďolíčku a poté další minimálně dva zápasy. První zahodil tisíci procentní šanci a druhý pustil laciného góla z trestňáku. Bojovný výkon o oproti derby úplný rozdíl, škoda zranění Damiena, do té doby hra Slavie byla aktivní, ale po jeho odchodu už to zase bylo jen o nakopávaných balónů do vápna, což bylo nejpatrnější kolem 90 minuty, kdy tam lítal jeden centr za druhým, ale nikdo nedokázal z našich hráčů zpracovat míč. Plzeň se dostávala do šancí jenom po naších obrovských chybách v obraně, korunu tomu všemu nasadil sudí Proske zápas očividně nezvládl, rasistické hesla Jude Slavie nechal bez povšimnutí, žlutá karta pro Nevese, který čistě odehrál míč, penalta se v Edenu pískat nebude, ani když hráče odnesou rovnou do sanitky. Pokud se neuzdraví Nitrianský bude muset nastoupit na levé straně Tusjak a místo Damiena Vošahlík.

    Sestava na Bohemku:

    Čontofalský(Rakovan) - Tusjak, Smejkal, Škoda, Dostál - Hrubý, Gecov - Zmrhal, Vošahlík, Juhar - Necid.