O Slavii

Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

Překvapivá informace dnes přišla ze Slavie - do klubu se vrací Vladimír Šmicer, který bude dělat asistenta u A týmu! K mužstvu se připojí zítra.

Nabídku dostal nejúspěšnější hráč Slavie posledních dvaceti let v pátek a bez váhání na ni kývnul. "Nerozhodoval jsem se dlouho, nabídka přišla včera a dnes jsme se domluvili. Už dříve jsem byl v kontaktu s prezidentem klubu Alešem Řebíčkem, bavili jsme se o fotbale a o Slavii. Když mě včera kontaktoval Karol Kisel s nabídkou, abych dělal pravou ruku trenéru Pastoorovi, tak možnost, že bych řekl ne, vlastně ani nepřicházela v úvahu," uvedl Šmicer.

Motivaci pro angažmá Vládi Šmicera vysvětlil sportovní ředitel Karol Kisel. "Má mnoho zkušeností, působil ve velkých evropských klubech, k tomu zná českou mentalitu a může být hodně nápomocný. Věříme, že svoje zkušenosti dokáže předat našim hráčům a pomoci v současné situaci. Navíc je to velký slávista a přesně nám zapadá do koncepce rozvoje klubu v dalším období. Věřím, že přinese i pověstné štěstí, které ho provázelo po celou úspěšnou kariéru. Jsme rádi, že je Šmíca zpátky."

Kariéru ukončil "Šmíca" před čtyřmi a půl lety, poté působil jako manažer české reprezentace. K týmu tak přichází bez předchozích zkušeností s trénovaním ve velkém fotbale, je držitelem třetí nejvyšší trenérské licence. "Samozřejmě, že hru týmu podrobně sleduji. Bylo tu v poslední době hodně změn, měnili se hráči i trenéři. A když je hodně změn, těžko se něco buduje. Musíme se stabilizovat a odrazit. Mrzí mě, když vidím, jak se ofenzíva hrozně nadře na každý gól. V tomhle bych chtěl s hráči mluvit, pomoct a poradit."

Doufejme, že nový asistent skutečně přinese své pověstné štěstí a pomůže Slavii vrátit se na příčky, kam patří. Mezi jeho největší hráčské úspěchy patří tři tituly v české lize, titul ve francouzské lize s Lens, výhra v Poháru UEFA, Lize Mistrů a dva Superpoháry.

Komentáře (84)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    5094     před 11 lety 29.03.2014 19:05 |  
    0 0

    Šmíco, mám tě moc rád, ale????? No, každopádně hodně štěstí přeji

  2. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    sicilianbrno     před 11 lety 29.03.2014 19:06 |  
    0 0

    Tak snad Šmíca ukáže opět to svoje štestíčko.....snad bude tvrdší než Pastoor a konečně mu otevře oči aby Gecova a pos posadil na lavičku.


    Hodně zdaru

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      bongor     před 11 lety 29.03.2014 19:47 |  
      0 0

      Šmíca patří mezi deset největších hvězd dějin naší Slavie.Přichází do
      mimořádně obtížné situace a nic než jeho pověstné štísko nám asi nyní nemůže pomoci.Jeho velké výhody jsou zkušenost z nejlepších evropských klubů,velké slávistické srdce, možnost poradit zájemcům o střílení gólů a praktická fotbalová angličtina.
      Nevýhodou je jeho dobrota,to se těžko změní,je už takovej.
      Šmíco vítej!

  3. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 19:38 |  
    0 0

    Za me skvělá zpráva, vrací se velký slavista a snad i pověstné Štístko :-)

    Mam tu velké ALE v repre byl dost měkký a obhajoval neschopnost Bílka i hráčů. To bych tu viděl nerad, hráči potřebují přísný režim, dřinu a ne nějaké ťuťu ňuňu.

  4. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    Kactus     před 11 lety 29.03.2014 19:52 |  
    0 0

    no a rumuni se muzou zacit bat na derby :)

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      eomer (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 19:56 |  
      0 0

      To jo- zvlášť když vyběhne na trávník jako kdysi Chovanec :-))

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 20:23 |  
        0 0

        No, mám pocit, ze půlku současného kádru v současné formě by pořád dost možná strčil do kapsy:-)

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 20:26 |  
        0 0

        No, mám pocit, ze půlku současného kádru v současné formě by pořád dost možná strčil do kapsy:-)

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 20:26 |  
          0 0

          Sorry za double:-(

  5. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    Barra     před 11 lety 29.03.2014 20:17 |  
    0 0

    Vladu mam rad jako kazdy spravny Slavista. Je to pozitivne myslici kluk a doufam ze prenese jeho stalou dobrou naladu na muzstvo. Na mamazera je moc hodny, snad mu tato funkce bude sedet lepe.

    Presto se nemuzu zbavit dojmu, ze nabidka aby se stal asistentem je hlavne z duvodu, aby duo Kisel a Korneev se mohli stahnout z hriste a aby odpovednost za vysledky muzstva padlo na Pastoora. Jeste vcera jsem si cetl stare prohlaseni Kisela, ktere vydal po propusteni Koubka a kde deklaroval ze bude spolu s Korneevem na trenincich, aby mohl prekladat a aby hraci presne pochopili co trener po nich chce. Vlada se po tech letech zajiste domluvi jeste lepe anglicky nez Kisel, a bude prodlouzena ruka Pastoora, ktery prece co se tyka mentality (na co jsem ze zkusenosti ihned poukazoval) a jazyku je daleko od nasich hracu.

    Preji Vladovi aby se mu darilo, a doufam ze Karol ponese dal svoji odpovednost ('jdeme s kuzi na trh') - ze se nejedna o kamuflovane opousteni bojiste s prenechavanim odpovednosti na hodneho Vladu Smicera.

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      judy     před 11 lety 29.03.2014 20:37 |  
      0 0

      Zdravím Barro !
      Nemyslím si že by byl Kisel až tak zlý, jde hlavně o to aby hráči měli respekt a před kým jiným už než před Šmicerem ? Myslím že to bude hlavní důvod. Sportovní ředitel by měl teď s Kornejevem hledat posilu do obrany a možná rovnou dvě a měl by nechat duu Šmicer,Pastoor volnou ruku.

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        Barra     před 11 lety 29.03.2014 21:04 |  
        0 0

        Ahoj Judy, mozna ze se ze mne po vsech tech rychlych a necekanych udalostech stava truchu cynic :-(

        Jsem zvědav na vyjádření tchána Vízka...

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          spino     před 11 lety 29.03.2014 21:23 |  
          0 0

          Tak už vím, proč jsme ho angažovali. Potřebujeme si naklonit na svou stranu Vízka ve Sportu. :DDD

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      onceiwasadeadbeat     před 11 lety 29.03.2014 20:55 |  
      0 0

      Priznam se, ze ve mne tenhle tah vyvolal velice podobne pocity.

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        Slawek     před 11 lety 29.03.2014 23:03 |  
        0 0

        Podle mne nemá Šmíca potřebnou kvalifikaci. Nikdo to zde nezmiňujete, ale znamená to, že na lavičce při zápase nebude moci být. Stejně jako předtím Knoflíček.

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          Khadgar     před 11 lety 29.03.2014 23:06 |  
          0 0

          Šmíca licenci má, na lavičce bude.

          • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

            jane (admin)     před 11 lety 30.03.2014 08:32 |  
            0 0

            Má úplně stejnou trenérsko licenci jako Knoflíček, takže asi nebude.

            • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.03.2014 09:42 |  
              0 0

              Já mám takový pocit, že jeden bez licence tam být může. Proto vyšoupli přece Vaňouse, který ji taky neměl, aby tam Knoflíček mohl být.

              • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

                mats     před 11 lety 30.03.2014 13:01 |  
                0 0

                ...tak nějak to mám taky spojený s výměnou Vaniaka za Šimurku...

  6. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    spino     před 11 lety 29.03.2014 20:22 |  
    0 0

    Ještě bych navázal na téma Berkovec do Slavie. Opravdu si přeji, aby se vrátil, ale bohužel jsem se dozvěděl spekulaci, že příští sezónu přijde jako jednička Hruška z Příbrami. Tím pádem je jasné, že Berky roli dvojky nepřijme a půjde jinam. Pokud to tak skutečně dopadne, pak to bude další faul na Berkovce i na fanoušky. Moc bych si přál, aby se ten Hruška nepotvrdil a naší jedničkou byl slávista Berkovec.

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      Edwardtheiron     před 11 lety 29.03.2014 20:27 |  
      0 0

      A ještě kdybys nám tedy řekl, kdo spekuloval. Podle mě je to tvoje klasická vymyšlená zpráva, která se ukáže být pitomostí.

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        spino     před 11 lety 29.03.2014 20:36 |  
        0 0

        V to doufám.

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      mart01     před 11 lety 29.03.2014 20:28 |  
      0 0

      Kam na ty pohádky chodíš :D

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        bongor     před 11 lety 30.03.2014 10:44 |  
        0 0

        Jsou to pohádky Božky Němcové,převyprávěné spinem do moderního jazyku.Rovněž z Babičky se tam něco občas najde.

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 20:28 |  
      0 0

      Dle mě je to blbost. Na druhou stranu, Hruška je solidní gólman.

      Podle mě je to ale cely blbost a očekávám návrat Berkyho do Edenu:-)

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      ortevor     před 11 lety 29.03.2014 20:29 |  
      0 0

      vzit spartana Hrusku, kterej je podle mne neskutecne precenovanej (ma dobry zapasy, ale kiksu dela jeste vic nez Contofalskej s ostatnima nasima golmanama dohromady) misto slavistickyho srdcare Berkovce, to by teda byl fakt ulet...

      tim spis, kdyz Berkovec kvalitativne prevysuje (nejenom) Hrusku o parnik...
      snad nase vedeni neni tak blby (anebo snad Berkyho v lete neprodaji prvni jakykoliv zahranicni nabidce, kdyby se objevil nejaky zajemce)

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        Alanor (admin)     před 11 lety 29.03.2014 21:27 |  
        0 0

        Tvůj komentář mi přijde silně neobjektivní. Hruška je velice spolehlivý brankář a dlouhodobě to potvrzuje. Čontofalský udělal letos za 5 zápasů 2 kiksy, já Příbram detailně nesleduji, ale rád se nechám ponaučit Hruškovými chybami z letošního roku.

        Na druhou stranu si ale myslím, že Berkovec není horší, je mladší a navíc je náš (Hruška by levný určitě nebyl), takže by měl být volbou číslo jedna.

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          spino     před 11 lety 29.03.2014 21:31 |  
          0 0

          Zkuste se Subem dát hlavy do hromady a zjistit, jestli je to s tím Hruškou pravda. Dík.

          • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

            fredydj (přítel SN)     před 11 lety 30.03.2014 03:57 |  
            0 0

            Do jaky hromady?

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          dArtagnan     před 11 lety 29.03.2014 23:45 |  
          0 0

          Mrkni co pustil dneska... Ale taky nevím jestli je to výjimka nebo ne :-/

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          ortevor     před 11 lety 30.03.2014 09:45 |  
          0 0

          tak ja Hrusku sleduju od te doby co chyta za Pribram, tech lacinejch golu co pustil je strasne moc...nejde o vysloveny kiksy ale hlavne o goly, ktery pousti, a ktery se daly chytit, ktery by jinej golman standartne chytal...je dobrej jeden na jednoho, ale jinak treba co pousti za strely z dalky, to je ligovej podprumer...
          takze proste Hrusku za spolehlivyho golmana nepovazuju, a pro Slavii uz vubec ne...navic v rozhovorech vystupoval porad jako spartanskej srdcar

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 20:29 |  
      0 0

      A ja bych se nedivil..tady se snad uz totiz ani nejde divit nicemu nebo naopak nedivit v tom pripade se divim porad

  7. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    lassiter     před 11 lety 29.03.2014 20:31 |  
    0 0

    Zdá se, že už jsme v poslední fázi - vzývání bohů :-)

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 21:14 |  
      0 0

      Vidím v tom hlavně tah vedení směrem k veřejnosti,protože o kvalitách Smíci jako trenéra nejsem tak zcela přesvědčen a navíc ve spojení se služebníkem božím z Nizozemí no nevím nevím,ale snad nám jeho štístko pomůže.

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        spino     před 11 lety 29.03.2014 21:22 |  
        0 0

        Ty máš ke Šmicerovi nějakou averzi?

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          django8     před 11 lety 29.03.2014 21:28 |  
          0 0

          no hlavně to z těma lemrama musíme uhrát..aby se konečně po sezoně začal budovat kádr na urovni..a né to jen lepit nepotřebnými hráči..který nemaj žádnou kvalitu.. hodni slavie jsou jen tak 4 hráči..jinak máme jen podprůměr

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          Barra     před 11 lety 29.03.2014 21:33 |  
          0 0

          Spino, co to máš poslední dobu s tou tvojí averzi? Podle tebe má Šmíca zkušenost s trénováním?

          • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

            django8     před 11 lety 29.03.2014 21:41 |  
            0 0

            šmicr neni špatná volba na asistenta..má přehled o evropským fotbalu..a potřebujem vítězný myšlení..do budoucna dobrý tah..te´d hlavně udržet ligu

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 23:11 |  
          0 0

          Z čeho tak soudíš?

          • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

            spino     před 11 lety 29.03.2014 23:13 |  
            0 0

            Že Šmícu kritizuješ. Také se mi nelíbilo, jak u repre omlouval výkony, ale myslím, že pro Slavii by to mohlo být to pravé, aby dal kabinu dohromady. Přinese svůj pozitivismus a zkušenosti. Pokud to nejsou až taková hovada, na který nic jiného, než bič a pokuty neplatí, tak za ním půjdou.

            • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 23:29 |  
              0 0

              Ja ho nekritizuji pouze píšu že nejsem přesvědčen o jeho trenérských kvalitách.Nebo ty víš o nějakém jeho trenerském úspěchu či angažmá ?

              • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

                django8     před 11 lety 29.03.2014 23:42 |  
                0 0

                pravděpodobně tam šmicr neni od toho aby jim říkal taktiku..či je učil s míčem...je tam hlavně proto aby rozvíjel jednotlivce..po psychické stránce..hodně toho ve fotbale zažil a má zkušenosti a ty se budou hodit..nějak nechápu proč se oháníš tím že nikdy netrénoval žádný mančavt..od toho tam máme trenéra šmicrova práce bude odlišná..a snad to bude asistent konečně k něčemu..a nee jen aby dával kužele na trávník:)

                • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 30.03.2014 12:39 |  
                  0 0

                  Podivej,ja netvrdím že tam je Smica od toho aby stavěl kužele,kdyby jsi pořádně četl tak jsem psal proč tam dle mého je.Ze ty zkušenosti nemá jako trenér je holej fakt.Také netvrdím že tam bude na nic.Tak se laskavě nauč číst.

  8. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    dArtagnan     před 11 lety 29.03.2014 21:12 |  
    0 0

    Za Vláďu jsem samozřejmě moc rád, ale přijde mi to trochu jako cheatování. Ty lemry by si měly štěstí zasloužit tvrdou, až otrockou prací, takhle to prostě není fér :-)

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      urs (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 22:45 |  
      0 0

      :))

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 30.03.2014 10:34 |  
      0 0

      Já bych dal Šmicerovi do ruky pistoli a hráči by začali tancovat :)

  9. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 23:29 |  
    0 0

    Hm, fanoušci už jsou v beznaději, tak je vedení zkouší opít rohlíkem - Šmicerem na lavičce. Jestli budeme po 25. kole na padáka, tak začne Slavia na lavičku při zápasech dávat urnu s Frantou Veselým, obávám se...

    Na druhou stranu, Šmicer je takové štístko, že to třeba opravdu pomůže, jakkoliv nemá pro trénování patrně žádnou kvalifikaci a jeho manažerování ve stylu ,,Nazdar, kucí!´´ u repre bylo dost komické.

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      eomer (přítel SN)     před 11 lety 29.03.2014 23:45 |  
      0 0

      možná, že by to na rozhýbání ( případně vyčištění) týmu fakt chtělo URNU. :-)

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      lassiter     před 11 lety 30.03.2014 00:01 |  
      0 0

      Proboha jdětě už někam s tim štístkem, on už na to musí bejt alergickej a já jsem už jsem teda taky. Bezpochyby je lepší tu Vláďu mít než nemít :-)

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        slaviator     před 11 lety 30.03.2014 01:35 |  
        0 0

        ovšem důležité je míti Filipa...

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 30.03.2014 09:51 |  
          0 0

          nebo Vojtěcha... teda Filipa Vojtěcha

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      Betynka58     před 11 lety 30.03.2014 00:24 |  
      0 0

      Tak já Vláďu u mužstva vítám všemi deseti - když už pro nic jiného, tak pro to jeho příslovečné štěstí, které by Slavii mělo dovést k světlejším zítřkům. To, že nemá potřebné zkušenosti, neberu - každý musí někdy začít. Dokonce se přiznám, že ani jeho účinkování ve funkci manažera repre nevidím jako neúspěšné (mimochodem, nebýt jeho, určitě jsme na Euro nevyfasovali zdaleka nejlehčí skupinu - o tom jsem dodnes přesvědčen), že se snažil hájit Bílka a hráče, mi přišlo docela logické - všichni přece byli na jedné lodi, a proto by to naopak mohl považovat za podraz, pokud by se do nich nějak navážel.

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        Kornovo     před 11 lety 30.03.2014 08:39 |  
        0 0

        souhlasim, toho negativismu na adresu vsech, kteri se podileli na reprezentaci v poslednich letech je uz moc a je to trapne. postup ze skupiny na euru byl velky uspech. takze hodne uspechu, snad to nedopadne jako s kubikem

  10. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    Edwardtheiron     před 11 lety 30.03.2014 07:41 |  
    0 0

    Tady se fakt bude nadávat pořád. Vrací se Šmíca, ale my víme, že je to jenom další úskok od vedení, které chce zacpat huby fanouškům. Vždyť Šmíca není žádný trenér. Proboha! On sem určitě nepřichází, aby vymýšlel taktiku a asi ani proto, aby nosil na tréninku kužely. Je to jedna z největších ikon Slavie a takový člověk by prostě v klubu být měl a že bude momentálně na lavičce je lepší, než kdyby seděl v kanceláři, k čemuž myslím časem stejně dojde. Mimochodem, všiml si někdo při utkání s Brnem jistého narušení idylky na lavičce? Okolo sedmdesáté minuty byl připraven na střídání Juhar a před lavičkou došlo k dost živému rozhovoru mezi Pastoorem a Poustkou, na jehož konci Pastoor rezignovaně rozhodil ruce a odešel, načež Poustka pískl na Nitrianského a poslal ho na hřiště spolu s Juharem. Třeba Vláďa přichází jako tmelící element na lavičku. :-)
    Za mě zkrátka nadšení, že se vrací, už proto, že nevěřím tomu, že by chtěl být spojován se sestupem .

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      Rottax (přítel SN)     před 11 lety 30.03.2014 08:53 |  
      0 0

      Přesně tak! Tady se bude nadávat vždy a na všechno! Na fb vznikla stránka o dřevěné tribuně ze starého Edenu. Zažil jsem jí a mám dojem,že tady v komentářích je to hodně podobné.
      Já příchod Šmíci vítám! Myslím,že on nenastupuje jako trenér odborník, ale jako takoví tmelící článek a pověstné štístko!

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      travel (přítel SN)     před 11 lety 30.03.2014 08:54 |  
      0 0

      Tak tedy vítej Vláďo! Jsem strašně rád,že stále existuje srdcař,který i v době,kdy na tom není Slavia už 5 let dobře,se k ní stále hrdě hlásí.

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      podol (přítel SN)     před 11 lety 30.03.2014 08:57 |  
      0 0

      Ano, to je pravda. Šmíca není, ani nikdy nebude trenér. Asi ani nemá povahu na to, aby dělal agenta, či nějakou konfrontační funkci. Ale
      je to slávista, srdcem a duší, má za sebou vynikající sportovní kariéru.Respektují jej i mimo Slávii, od FAČR až po všechna média.
      Myslím,že už jeho přítomnost na lavičce dokáže, že hráči budou
      makat a vydají ze sebe všechno. A to bylo to, co nejvíc za poslední 2 zápasy chybělo. Je to v současné době nejlepší místo, kde může Slávii pomoci.
      Mám radost že se vrátil. Vím,řada kolegů-slávistů říká, nechme euforie, uvidíme už zítra. Ale začínám být optimista.
      Podol

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        mats     před 11 lety 30.03.2014 13:10 |  
        0 0

        Tak já měl celkem dobrý pocit už když se k nám vracel Luboš Kubík. Říkal jsem si, jak je to příjemný, když se sem vracejí hráči, který jsem měl v sešívanym dresu rád. Vláďův příchod je další taková záležitost. Tak nezbývá než doufat, že tu vydrží déle než Kubík...

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      bongor     před 11 lety 30.03.2014 10:54 |  
      0 0

      Edward má pravdu,my už budeme nadávat úplně na všechno a ke všemu vymýšlet konspirační teorie.Nedivím se tomu,protože jsme už
      ze všeho vynervovaní,ale měli bysme si to odpustit,teď jde skutečně o budoucnost Slavie.Do Slavie by měli přicházet právě takoví lidé,jakým je Šmíca,pokud o to budou mít zájem.

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        Barra     před 11 lety 30.03.2014 12:15 |  
        0 0

        Dobré poledne, Bongore a ostatní Slavisté. Jak jsem včera psal, vítám Vláďu Šmicera všemi desíti a doufám, že bude pro nás ta ´zaječí tlapka´, o které jsem v týdnu psal. Slavia a její tři tituly v Gambrinuslize, kde u všech stál Šmicer. Racing Lens se stal jeden jediný krát mistr Francie – že by to byla náhoda, že se tak stálo ihned po příchodu? Šmíca a Liverpool, tom se ani nemusí mluvit. Girordins de Bordeaux – s Šmicerem francouzský pohár a superpohár. Vše náhoda? Myslím že ne. Vedle toho, že byl Vláďa hráč nevídaných kvalit, je to hlavně pozitivně myslící dobrák a optimista. V tom smyslu bude velký plus pro naše hráče, bude je pozitivně stimulovat. Navíc se charakterově podobá Pastoorovi, mám alespoň takový dojem. Takže, jen ho vítám.

        Přesto si myslím, že jeho příchod bude také znamenat odchod Kisela a Korneeva z tréninkového hřiště, jak jsem včera psal (a je to podle mě jen správné). Nevidím na tom nic konspirativního, vedou mě jen logické úvahy. Kisel se vyjádřil ihned po odchodu Koubka v tom smyslu, že bude s Korneevem pomáhat s tréninky, sestavou mužstva, taktikou. Na fotkách bylo také jasné, že se efektivně podílel na tréninku. Jestliže Šmicer má být pravá ruka Pastoora, měli bychom tedy teď na tréninku ihned šestici mužů, kteří by vedli trénink. Pastoor – Kisel – Korneev, asistenti Šmicer – Pařízek – Poustka. Kdy běžně vystačí hlavní trenér a dva asistenti, měli bychom ihned dvojnásobek trenérů. A to se mi už zdá ´des Guten zu viel´ (a to ještě nepočítám Budinského).

        Hráči musí mít jednoho šéfa, není podle mě dobré, když musí běhat na špičkách před půl tuctem nadřízených. Jinak si osobně myslím, že i Kisel pochopil že trénování a nést odpovědnost za mužstvo a výsledky není tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát.

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          eomer (přítel SN)     před 11 lety 30.03.2014 12:54 |  
          0 0

          Zdravím, vidím to velmi podobně. Nicméně pro nás je klíčovou osobností Boudjemaa, který je rozdílový hráč. Pokud nenastoupí máme opravdu problém. Zápasy o záchranu hrajeme venku a pokud nedáme ani Jablonec jdeme do druhé ligy.

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 30.03.2014 12:52 |  
        0 0

        Já na to nenadávám,jen si myslím že jako asistent na trénování tam Smica nepřišel,beru to jako všeobeně chytrý tah vedení,trochu populistický.Není na tom žádný nadávání.Osobně bych nějakým způsobem Smicra spojil se Slavii hned po je odchodu od repre.Přijít na to není zas tak genialní.

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          bongor     před 11 lety 30.03.2014 14:31 |  
          0 0

          To já jsem si taky myslel,ještě mi tam chybí jeden hodně ráznej až nebezpečnej borec/nebezpečnej pro rudochy a pro lemply/,taková Vláďova protiváha. A není to nikdo jiný než Pavlík Řehák.

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          th     před 11 lety 30.03.2014 14:44 |  
          0 0

          Souhlasím s tím, že nepřišel kvůli trénování, ale nemyslím, že je to populistický tah. Naopak IMHO velmi praktický dovnitř klubu, naše kabina potřebuje trochu usměrnit a Šmicer s tím má zkušenosti. Především je ale jazykově velmi schopný, takže Kisel nebude muset strašit na každém zápase a tréninku ačka, on má svých jiných starostí dost kolem mládeže, jako sport. ředitel atd., takže v tomto ohledu jemu osobně to ulehčí, aby se mohl těmto věcem věnovat, jak si zaslouží a zároveň zůstane v kabině někdo s autoritou. Efekt vůči fanouškům, veřejnosti, ("štístko") bych řekl, že bylo z pohledu vedení jako něco navíc.

  11. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 30.03.2014 14:53 |  
    0 0

    Já jsem také absolutně pro. Už minimálně svým respektem a tím co dokázal může působit na hráče positivně a může je i uklidnit. Absolutně nechśpu kritiku tohoto tahu, není to tak dlouhá doba kdy tu snad každý nadával, že ve vedení není žádná slávistická ikona (Šmíca, Kuka atd.) a že se k legendám nechováme dobře a teď když je Šmíca součástí tak je to taky blbě? Pak tedy marně hledám možnost, zda vůbec vedení může udělat krok, který nebude kritizován.

  12. Nová éra?

    trochar     před 11 lety 30.03.2014 17:31 |  
    0 0

    Zdravím vás.

    Chtěl bych se jen pozastavit nad proklamovaným "novým" způsobem myšlení, se kterým na nás vyrukoval Kisel a spol. Pro pořádek zde jsou Kiselo slova:

    "Chceme být vůči veřejnosti i sobě otevření, přijít s novým ofenzivnějším stylem hry. Rádi bychom přinesli pro Slavii novou cestu i nový způsob myšlení. Proto jsme zvolili tento způsob řešení, pro někoho možná překvapivý. Ale my cítíme, že je to dobré řešení."

    Slavie prohrála dva domácí zápasy s týmy, jenž by měla porážet. vzhledem k výrokům vedení, které tvrdilo, že je prioritou dostat se do klidných ligových vod a také zaútočit na zisk domácího poháru a tudíž se kvalifikovat do evropských pohárů, jsou tyto výsledky katastrofální a čekal bych, že vedení přijdě s nějakým prohlášením, zprávou k veřejnosti. NIC.

    Ohledně zdravotního stavu hráčů se také mlčí. O Dobrotkovi jsme slyšeli naposledy v přípravě. O Mičolovi nevím nic. A Boudjemovi a jeho zranění se také nevydala žádná správa.

    Na jak dlouho má Pastoor smlouvu nevíme. Jaké budou další kroky vedení v létě nevíme. Jak velký vliv má Ivan na Slavii nevíme.

    Může mi někdo říci v čem spočívá ta otevřenost vedení vůči fanouškům?

    • Re: Nová éra?

      django8     před 11 lety 30.03.2014 17:46 |  
      0 0

      a jaký prohlášení bys čekal..že vypustí do eteru?..jako že hráči jsou lemplové a že v létě bude značná část vyhozena?..nový směr se hlavně začne praktikovat od léta..teď se to musí dohrát..a hlavně nesestoupit..a poháry..no pokuď hráči budou laxní tak nebudou..a bude se hůře vyjednávat s posilama..ale tak to je jejich boj....no dobrotka je zraněnej..a zraněnej už bude pravděpodobně navždy..protože to má vleklé a pravděpodobně to lepší nebude..mičola má furt to koleno...a o franzouzovi se ví to že to nějaký týden určitě ještě nebude ok..ale tak tohle jsou zrovna informace..který jsou dohledatelný..ale asi špatně hledáš:).pastoor má smlouvu do konce sezony a pak se uvidí..ale vzhledem k tomu že se čeká na trenéra kterýmu končí smlouva tak pravděpodobně přijde nový trenér..a pravděpodobně to bude opět cizinec co se tak povídá..ale kdo ví:).

      • Re: Nová éra?

        Mac     před 11 lety 30.03.2014 18:38 |  
        0 0

        Vážně na těch řečech o Advocaatovi něco je? Nechce se mi věřit, že by trenér takového formátu šel do české ligy trénovat Slavii. A vůbec si nedovedu představit, kolik peněz bychom mu museli dát.

        To už zní reálněji ten Beránek.

      • Re: Nová éra?

        Betynka58     před 11 lety 30.03.2014 18:42 |  
        0 0

        Na oficiálkách píšou, že by Damien mohl být možná už na odvetu s Brnem, moc tomu ale nevěřím.

        • Re: Nová éra?

          django8     před 11 lety 30.03.2014 18:59 |  
          0 0

          tak zrovna advocaat neni moc realnej si myslim..ale je vcelku logický že kornějev si přivede lidi kterým on důvěřuje..a dá se předpokládat že to bude nějaký nizozemec..když je s nimi provázanej..ale tak v létě s uvidí..tohle neni momentálně důležitý..hlavní je se udržet..a pak se může konat

      • Re: Nová éra?

        Barra     před 11 lety 30.03.2014 19:09 |  
        0 0

        Souhlasim jen castecne. Nemusim uznat podrobnosti smlouvy trenera, ale minimalne bych ocekaval ze budeme informovani o stavu a vaznosti zraneni nasich jracu. Ted vime tak akorat velky prd, z prominutim. A vubec by nebylo od veci, kdyby Kisel udelal pozaposove rozhovory, jak to bylo za Koubka. I kdyz jsme se mozna moc nedovedeli, presto byla nejaka forma komunikace. Ted se Alex Pasztoor toho odbyl dvema vetami.

        S tou otevrenosti se nemusi prehanet, ale urcia forma komunikace by mela byt jak v dobrych, tak spatnych casech, kdyz se mozna ani neda tak moc pozitivniho rict.

  13. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    sasky     před 11 lety 30.03.2014 19:49 |  
    0 0

    Jednoznačně prázdné gesto pro uklidnění fanoušků ve stylu: "Podívejte se, získali jsme pro klub dalšího Slávistu, děláme co můžeme". Jinak krok naprosto k ničemu (sorry Šmíco). Na ty naše "hvězdy" to chce rasa typu Jarolíma nebo Magatha a ne hodnýho kluka Šmícu. A přesně zapadá do koncepce nezkušenosti v klubu - nezkušený Kisel, relativně nezkušený Pastoor a nezkušený Šmíca. Snad jen ten Kornějev dává určitou naději.

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      Edwardtheiron     před 11 lety 30.03.2014 20:02 |  
      0 0

      To mi, prosím tě, vysvětli, proč ti přijde nezkušený Kisel, nezkušený Pastoor, nezkušený Šmíca a naději ti dává Kornějev. Kdy jsi o něm slyšel, než nastoupil do Slavie, Proč myslíš, že trenér, který prošel holandskou ligou, je nezkušený?
      Tenhle příspěvek je přesně ukázka toho, jak se hledají negativa. Co máme, je špatné, jinde to mají lepší a vždycky to budou mít lepší. A nám, ubohým fanouškům, kteří tomu jako jediní rozumíme, nezbývá, než pořád jenom nadávat...

      • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

        sasky     před 11 lety 30.03.2014 20:17 |  
        0 0

        Tak chlap sotva vzuje kopačky a hned je z něj protřelý sportovní manažer, manažer repre nebo trenér? Kornějev svou práci už dělal, pro Kisela se Šmícou jsou to první štace v jejich funkcích. Pastoor OK, beru, že 5 let trénování profi fotbalu jsou dostatečné zkušenosti pro trénování Slavie (neznaje českou řeč a mentalitu). Nebo snad každý trenér který trénuje v zahraničí je automaticky dostatečně zkušený pro Slavii? Tvůj příspěvek je zase ukázka demagogie, kdy mi podsouváš něco, co jsem neřekl (máme všechno špatné a jinde lepší). To netvrdím, prostě jsem nepochopil krok s angažováním Šmícy, to je všechno. A pomalu začínám ztrácet trpělivost a důvěru v to, kam Slavia pod současným vedením směřuje a chaotické kroky na jaře (odvolání Koubka, přivedení trenéra na 4 měsíce, nyní Šmíca,...) mi zrovna jako důkaz koncepce nepřipadají. Navíc slovo koncepce už jsme za posledních 5 let slyšeli tolikrát, že na něj začínám být alergický. Nikdo tuto koncepci nebyl schopen ani představit, aby se náhodou nemusel zodpovídat za její nedodržování. Navíc se točí trenéři jak na běžícím pásu, ale hráči zůstávají (proč proboha hraje v juniorce Frejlach? Tak ho radši vyplaťte ze smlouvy a pošlete do háje, ale ať tam hraje někdo z mladých...) A je toho daleko víc.

        • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

          Edwardtheiron     před 11 lety 30.03.2014 20:40 |  
          0 0

          Podsouváš mi, že ti něco podsouvám, ale není to pravda. To spíš z tvé strany: já netvrdím, že Pastoor je dostatečně zkušený, ani to, že Kisel a Šmicer budou okamžitým přínosem, ale nebudu je odsuzovat hned na začátku. Na druhou stranu, pozitivně se dívám na to, že nový majitel, ať je to kdokoliv, se nebál investovat peníze do nového trenéra /včetně odstupného pro Koubka/ a teď i do angažmá Šmíci. Tohle všechno mě přesvědčuje, že to se Slavií myslí vážně, protože jinak by asi jen tak tolik peněz nevyhazoval. Třeba budu za půl roku nadávat taky, třeba i dřív, ale abych tady vykřikoval, jak se mi nelíbí, že nové vedení do Slavie přivedlo Šmícu, to opravdu dělat nehodlám. Proč hraje v juniorce Frejlach mi také není jasné, ale přiznám se, že je mi to tak nějak jedno. Mnohem víc mě zajímá, jak budeme hrát zítra v Boleslavi a ve čtvrtek s Brnem. Jestli chceš pořád hledat negativa, prosím. Klidně vyjdi s transparentem, nebo třeba bojkotuj, je mi to jedno. Mě to, co se děje připadá, že je to ku prospěchu Slavie. Po dlouhé době, abych to upřesnil. A nadávat na to zrovna teď prostě nebudu.

          • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

            Barra     před 11 lety 30.03.2014 21:05 |  
            0 0

            Nezlob se Eddy, ale zbytečně to vyhrocuješ. Sasky jen vyjádřil svůj názor, nikoho neodsuzoval. Nemusíš s tím souhlasit, ale mohl bys to respektovat. Sasky nic nevykřikuje jak tvrdíš, nenadává.

            • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

              Edwardtheiron     před 11 lety 30.03.2014 21:22 |  
              0 0

              Tak jsem si to po sobě přečetl a fakt nikde jsem nenašel, že tvrdím, že Sasky něco vykřikuje. To zaprvé. Zadruhé: Barro, promiň, ale já opravdu nemusím a nechci respektovat nějaký názor, jenom proto, že se to tak má. Nechci to ani po jiných. Jsou názory, které si, podle mě, respekt nezaslouží a soustavné vyhledávání negativ já právě za takové názory považuji. Abych to shrnul: ti, kdo nastoupil do funkcí ještě nedostali čas k tomu, aby v nich něco předvedli a už je odsuzujeme. Jestli to tobě, nebo komukoliv jinému připadá normální, je to váš názor, na který máte právo, ale nechtěj po mě, abych k tomu a priori odsuzování choval nějaký respekt.

              • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

                Edwardtheiron     před 11 lety 30.03.2014 21:25 |  
                0 0

                A jen tedy abych to opravdu ukončil: vůbec nechápu, co na mém příspěvku vidíš jako vyhrocující. Píšu právě jen svůj názor. Dobrou noc.

                • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

                  Barra     před 11 lety 30.03.2014 21:38 |  
                  0 0

                  Nevadí, mi se ale zdá že ti tady vůbec nejde o diskusi, kde se navzájem můžou vyjádřovat své názory, a normálním způsobem na sebe reagovat. Tvé svaté právo.

                  • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

                    Edwardtheiron     před 11 lety 30.03.2014 21:47 |  
                    0 0

                    Kde konkrétně vidíš, že bráním někomu v reakci nebo vyjádření názoru??? Naprosto nechápu! Naopak mi připadá, že ses z nějakého důvodu rozhodl, že se budeš navážet do mě. Třeba jsi mi vůbec nepopsal, kde podle tebe něco vyhrocuji. Podle mne to byla zatím úplně normální diskuze.

          • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

            sasky     před 11 lety 31.03.2014 07:24 |  
            0 0

            Ano, když budeme brát vyhazov Koubka, hraní Frejlacha, atd. jako jednotlivé události, tak OK, ale když to člověk vezme jako celek, moc optimismu to ve mně nevzbuzuje. Nicméně s tebou asi souhlasím, že je potřeba dát vedení ještě trochu času.

  14. Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

    topolik     před 11 lety 31.03.2014 09:03 |  
    0 0

    další v řadě, který se prodal rusákům.

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      Pepino44     před 11 lety 31.03.2014 10:44 |  
      0 0

      Tak mne může někdo napadnout,že vyhrocuji diskusi a nedávám prostor pro vyjádření názoru,ale když někdo napíše takovej příspěvek,kde uráží jednoho z nej Slávistů,musím se podivit,jak může někdo napsat takovou kravinu.

    • Re: Vladimír Šmicer se vrací do Slavie!

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 31.03.2014 14:04 |  
      0 0

      jdi do háje s tou primitivní rusofóbií.