Již začátek zápasu dal tušit, co dnes budou muset diváci v Edenu sledovat. Nekonala se žádná převaha Slavie, naopak Vysočina, která měla dle předzápasových předpokladů betonovat, byla aktivnější a hrálo se na půlce domácích. Hosté dokázali brzy využít neexistujících krajů obrany Slavie a prostřednictvím nešťastné vlastní branky Smejkala se dostali do vedení. Sešívaní se zvedli až v posledních deseti minutách, kdy dokázali Jihlavu alespoň platonicky zatlačit.
Tuto územní převahu ale nedokázali červenobílí přenést do druhé půle a znovu tahali za kratší konec provazu. To podpořil svou hrubou chybou brankář Čontofalský, který vybídl ke skórování agilního Harbu - a ten s díky přijal. Výkon Slavie byl tristní, ani Jihlava ale nepůsobila dojmem nepřekonatelného mužstva. I proto se dokázal prosadit Smejkal, který zaznamenal svůj druhý gól v zápase, tentokrát však do té správné sítě. Slavia měla na vyrovnání ještě dostatek času, nicméně se nebyla schopná vybudit ani k závěrečnému tlaku. Katastrofální večer podtrhla Tribuna Sever, která hráčům za otřesný výkon zatleskala.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Kamil Čontofalský - 2 - Navzdory převaze Jihlavy neměl mnoho práce. Fatální chybu předvedl při druhém gólu, který nesmyslně pokaženým výkopem daroval Harbovi. S výkopy má ostatně i obecně problémy. Jediný vážnější zákrok si připsal za stavu 0:2, když ztlumil střelu z hranice velkého vápna. Jedničkou ve Slavii by už být neměl.
Milan Nitrianský - 3 - Typický Nitrianského výkon, hlavně co se týče zoufalé obranné činnosti. Po jeho alibistickém (ne)bránění padla první branka. Oken měl za zápas spoustu. S takovým krajním bekem, jako je on, se Slavia bude dostávat do špičky a vlastně i bojovat o záchranu jen těžko. Jen malým plusem je Nitrianského ucházející ofenzivní činnost, proti Jihlavě nahrával na gól Smejkalovi.
Milan Škoda - 4 - Slabší ze stoperské dvojice, která byla ale o něco lepší než děsivé kraje obrany. Škoda párkrát dobře zasáhl, ale měl i mnoho potíží, hlavně s Harbou, s jehož kličkami si nevěděl rady. Podprůměrný výkon.
Michal Smejkal - 5 - Jediný slávista, který v neděli podal alespoň průměrný výkon. Začal smolnou vlastní brankou, ale bylo to v těžké situaci, kdy by protihráč za ním pravděpodobně také skóroval. V obraně si pak vedl dobře a navíc se prosadil v pokutovém území soupeře, když vstřelil kontaktní branku.
Keegan Ritchie - 3 - Po dvou solidních výkonech přišel velký propad. Ritchie odehrál silně podprůměrnou partii, zvláště ze začátku měl velké problémy, i když to padalo i na vrub před ním zmateně hrajícího Mensaha. Připsal si i několik dobrých momentů, ale celkově s ním trenér nemohl být spokojen. Průchozí v obraně (i když ne tolik jako na druhé straně Nitrianský) a slabý dopředu.
Jaromír Zmrhal - 2 - Je Zmrhal fotbalista, nebo vývozní produkt? Myslím, že na tuto otázku odpověděl svým včerejším výkonem sám. Hrál děsivě, neuměl si zpracovat míč, v drtivé většině případů katastrofálně přihrával. Vrcholem byly jeho centry typu "darovaný bochánek pro soupeře". Půjde po dvou letech bídy konečně ze sestavy, nebo v jeho nasazování nehraje roli výkonnost?
Robert Hrubý - 4 - Začal slušně, snažil se brát hru na sebe. Měl to těžké, protože kvůli Zmrhalovi musel obstarat útočení i bránění ve středu hřiště sám. Prezentoval se dvojicí zajímavých střel, na druhou stranu byl i často nepřesný, což bylo markantní zejména v poslední dvacetiminutovce, ve které ztratil šťávu a hrál velmi nepřesně. Celkově ale patřil k lepším slávistům a srovnání se Zmrhalem, který by měl mít mnohem více zkušeností, bilo do očí.
Martin Juhar - 4 - Do hry se příliš nedostával, ale když už se k míči dostal, tak byl vidět a prezentoval se dvojicí nebezpečných střel. Základem je trefit bránu a to se Juharovi na jaře daří a jeho střely znamenají nebezpečí. Problémem je ale jeho hra přes nohu, kvůli tomu několikrát nemohl nacentrovat v dobré pozici. Stejné to bylo u Proška na druhé straně a já to považuji za špatný taktický záměr trenéra Pastoora.
Karel Piták - 3 - K míči se mnohokrát nedostal a když už tak často chyboval. Měl vzít zodpovědnost více na sebe a v rozehrávce podpořit osamoceného Hrubého. Na druhou stranu tohle asi není příliš role pro Pitáka, který je spíše podhrotovým hráčem typu Kisela, který byl v rozehrávce také slabý.
Joseph Mensah - 2 - Zajímavé jméno, byl jsem na něj zvědav. Ač měl Mensah nějaké náznaky směrem dopředu, tak celkově šlo bohužel o velké zklamání. Při bránění byl takticky úplně mimo a Mikula si s ním dělal co chtěl. Když nezvládl zachytit soupeřův náběh do vápna ani napotřetí, tak ho trenér Pastoor po zásluze stáhl už ve 25. minutě.
Tomáš Necid - 2 - Zní to možná až kacířsky, ale včerejší Necidův výkon dal zavzpomínat na katastrofální angažmá Fenina. Necidovi se za zápas nepovedla snad jediná věc. Byl hrozivě špatný při zpracovávání míče i při přihrávkách. Je až děsivé, jak rychle zapadl do slávistické bídy.
Václav Prošek - 4 - Oproti Mensahovi byl výrazně lepší a patřil i k lepším slávistům v zápase. Prezentoval se pěknou střelou a několika průniky. Častěji ale míč ztrácel a více aktivní nemohl být ani kvůli chybějící podpoře od spoluhráčů.
Jan Vošahlík a Marcel Gecov nejsou hodnoceni, protože v zápase nezanechali dostatečnou stopu.
Komentáře (101)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
spino před 11 lety 24.03.2014 13:00 |Piták podle mě nemůže hrát podhrotového hráče. Udělal bych z něj tvůrce hry ve středu (něco jako Horváth), protože má pořád fotbalové myšlení, ale na podhrotu musí běhat!!! Něco jako ve formě hrající Kisel. Pohyb je u Pitáka zatím velice nedostatečný.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
(host) před 11 lety 24.03.2014 13:04 |Já si právě myslím, že Piták příliš dirigentem hry není. Ani v Jablonci to nehrál.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Matlafous před 11 lety 24.03.2014 13:05 |Dnes vyloženě nesouhlasím.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
onceiwasadeadbeat před 11 lety 24.03.2014 13:18 |Hruby 6, Smejkal 4, jinak souhlas.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Pepino44 před 11 lety 24.03.2014 13:31 |Tak nevím,zda je dobré porovnání hry Juhara a Hrubého známkou 4. Buď je to nadhodnocení hry Juhara nebo podhodnocení hry Hrubého. Dát výkony těchto hráčů na jednu úroveň není objektivní. Podle mého Hrubý nejlepším hráčem Slávie.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Orlik66 před 11 lety 24.03.2014 13:44 |Pokud severní tribuna zavede skandování "Zmrhale, táhni!", přidám jí na choreo.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Kenny před 11 lety 24.03.2014 15:44 |Né že bych nevěřil že by nějaký "slávista" týhle ubohosti nebyl schopen.....
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
edenian před 11 lety 24.03.2014 17:42 |Muzem byt radi, ze " orlik " nechce Zmrhale tahni do plynu.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Navar (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 13:56 |Děkuji za hodnocení, rád si ho každý týden přečtu. Tentokrát ale zásadně nesouhlasím u známky pro Hrubého. Včera jsem ho bedlivě sledoval (protože naše "hra" fakt sledovat nešla) a byl jsem nadšen. Neustále se nabízel, dokázal opakovaně idvididuálně obcházet protihráče a přesně přihrávat. Je jasné, že když se snažíte hrát a nebýt alibista, tak tay něco pokazíte. Na to, kolik mu je, to ale bylo výborné. První poločas za mě klidně 7. Ve druhé půli postupně odešel, ke konci víc kazil, takže druhý poločas 5. Celkově podle mě krásná 6. Ostatní hráči nestojí za hodnocení. Ukázalo se, co pro naši hru znamená Damien.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
leoneig před 11 lety 24.03.2014 14:13 |Alanor to měl tentokrát s udělováním známek dost jednoduché, za včerejšek si zaslouží slušné hodnocení pouze stopeři a Hrubý. Hrubýmu bych dal asi 6tku, protože se nebál to v jeho věku vzít na sebe a i přes některé chyby hrál opravdu dobře. Je mi jasný, že jeho výkon i hodnocení kazí neustále skutečně tragický Zmrhal, který na rozdíl od něj zaznamenává jeden strašný výkon za druhým.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
spino před 11 lety 24.03.2014 14:23 |Ahoj Navare, šlo by zveřejnit nějaké info, které by povzbudilo slávisty a zároveň nepoškodilo zainteresované osoby? :)
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
edenian před 11 lety 24.03.2014 17:46 |Ja uz teda nejsem na ty jeho bachorky zvedavej
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
travel (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 18:36 |To jste to dopracocal Navare,ale nelze se divit,nejdříve jste nás 2 měsíce informoval (já jsem Vaším informacím věřil) , poslední info bylo 8.2. a od té doby na nic nereagujete.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
warhammer (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 22:43 |Zkus si zjistit, kdo je Navar. To, že nemůže každému poskytovat informace na vyžádání, je jasné. Vyjadřuj se jen k věcem, které jsi schopen chápat.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
travel (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 23:19 |Pak neměl vůbec začínat s informacema.To zas zkus pochopit ty.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Gino před 11 lety 25.03.2014 10:37 |Nechci se do toho plést, ale tím "zkus si zjistit" si děláš legraci, že? Není to tak dávno, co jsem se tu na to normálně slušně ptal a udělali tu ze mě blbce :)
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
travel (přítel SN) před 11 lety 25.03.2014 12:01 |Ona ta jeho reakce je celá popletená.Zajímavé je,že mu vadí múj příspěvek-reakce na dva předchozí- když Navara lituji a píši,proč asi edenian napsal,že ho Navarovy báchorky nezajímaj (samozřejmě důvody můžou být i jiné)a nad tím se nepozastavuje.Já být na místě Navara,tak by mě rozhodně víc vadily ty báchorky.Jo a ještě Warhammere, díky za radu,od nadprůměrných inteligentů mě to těší dvojnásob.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Gino před 11 lety 26.03.2014 14:36 |Třeba nám Navar v minulosti prozradil až moc a teď už chudák drolí kámen někde na dálném východě... :)
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
warhammer (přítel SN) před 11 lety 29.03.2014 15:15 |Pokud se dobře podíváš, mou radu "nadprůměrného inteligenta" jsem neadresoval Tobě. Byla určena edenianovi, který se teď snad v každé diskusi neopomene otřít o Navara.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
lassiter před 11 lety 24.03.2014 14:02 |Hrubý za pět, jinak souhlasím se všemi. Je dobře, že se hraje už ve středu.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Matlafous před 11 lety 24.03.2014 14:08 |Čontofalský 2
Nitrianský 3
Smejkal 3
Škoda 4
Ritchie 2
Juhar 3
Hrubý 6
Zmrhal 4
Mensah 1
Prošek 3
Piták 2
Necid 4
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
carfi-sks (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 14:15 |Zmrhal 4 , Smejkal 3 !? :)
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Matlafous před 11 lety 24.03.2014 15:12 |Za mě hrál Zmrhal v pohodě. Smejkal si dal zbytečnej vlastní gól.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Dresco před 11 lety 24.03.2014 17:16 |Co na něm bylo zbytečnýho? Alespoň se snažil s tím něco udělat a nečuměl jenom jako ostatní jak ten míč letí na Harbu, který by to dával do prázdný. Zmrhal hrál v pohodě na svoje poměry, ale ve srovnání s ostatníma je to i jeho průměrná hra vysoce podprůměrná.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
bububu (přítel SN) před 11 lety 25.03.2014 15:07 |Jestli Zmrhal hrál v pohodě, tak jsme každý byli na jiném zápase...nebo spíš v jiném vesmíru, v tom mém nezahrál Zmrhal v pohodě už tak rok!
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Tonda před 11 lety 25.03.2014 15:28 |proti znojmu ten druhý poločas docela zahrál... na Zmrhalovi je vidět, že tým kolem něj musí šlapat, jinak je to pomalu až mínusový hráč. potřebuje hostovačku jako sůl
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Nosorozec před 11 lety 24.03.2014 14:13 |Proslýchá se, že pod Edenem je zakopaná atomová bomba, která vybuchne, když Zmrhal nenastoupí v základní sestavě. Proto ho všichni trenéři staví. :)
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Eluin (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 14:33 |:-D
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 14:19 |Ano, s tím lze souhlas. Asi bych dal rovněž vyšší známku Hrubému, důvody popsal Navar, fakt mě baví se na Hrubého hru dívat, nebojí, podrží míč, přejde pres hráče, přihraje, super.
Ten Zmrhal, to je fakt marnost. Toho at v létě prodaj, protože ob zapas hrajeme v deseti, když zapoctu Nitraka v devíti.
Contofalsky děsivý, furt děsný machr, snad v létě vypadne a rozjede to tu Berky.
Nitrák skoda slov.
Co jsem nepochopil - Juhar je levé křídlo, Prosek pravé a mermomocí musí hrát pres nohu. juharovi to tak nevadí, ale Prosek je poloviční. Za mě velká chyba.
Dalsi chybu vidím ve střídání - Vosah a Gecov nas spis oslabili. Ani jeden v současné forme nemají tymu co dat.
Necka se bohuzel fakt trápí, zahrát vcera jako on Skutka, tak už se mu tu nadává. Bohuzel zatím za mě zklamání, byt i jako u Skutky to souvisí s ubohou hrou zálohy.
A poslední věc - normálně TS nekomentuji, ale registrují vůbec šéfové kotle dění na hřišti? Přijde mi, ze si tam jedou nějakou vlastní show, která je dost casto na hony vzdálená supportu hráčů. Vcera bylo potřeba hráče vyburcovat a místo toho si většinu času jel kotel ne příliš "bojové cajdáky". Méně je často více. To samé - Jihlava má roh a kotel jede "Dejte jim gól" a to se stalo několikrát. Fakt by nebylo od věci se občas podívat na dění na hřišti. A tím se do nikoho nechci navážet.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 14:19 |zápas jsem (bohužel?) neviděl..mohl by mi někdo říct, jak hrál Mikula?
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
tantalos před 11 lety 24.03.2014 14:24 |Určitě byl nejlepší ze slavistických krajních obránců. Snažil se sice o podporu útoku, v tom se zase moc nevyznamenal, ale dobře bránil. Osvědčil se i na Dukle.
Pokud by měl dostat Nitrianský 2 a Ritchie 3, tak Mikula 5
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 15:46 |Děkuju za reakci..doufám, že se vyhraje a bude na podzim posilou..
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
zeleznik2 před 11 lety 24.03.2014 14:35 |Souhlas, kritika krajů naší obrany, už je jedno, kdo tam hraje, výsledky jsou skoro stejné. Zmrhal znovu předvedl svůj standartní výkon, to jest nic, dvojka je ještě milosrdná a Mensah to mu bych dal klidně za jedna, byl omyl, že nastoupil, měl tam být Prošek...
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
spino před 11 lety 24.03.2014 14:38 |Proč vám ten Mensah furt pije krev? Já jsem teda z jeho strany na jeho věk nic tak strašného nezaznamenal. Že je splašený a potřebuje dostat klid ví všichni.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 14:40 |mne by se hrozne libil misto Juhara Hurka (kdyby hral aspon z pulky tak jako pred tremi? lety) to je misto ktere by mu podle me vylozene sedelo..zato z proska bych skoro zkusil udelat praveho obrance protoze horsi byt muze jen o trochu a lepsi o parnik nez nitriansky..a jestli bude hrat nalevo nebo napravo na tom kridle je celkem jedno..ani jeden post mu podle me nebude sedet tolik..
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Travinho před 11 lety 24.03.2014 16:49 |Vašek na beka určitě ne, vůbec na to nemá tělo, ani obranné schopnosti. To spíš Vošahlíka nebo Mičolu...
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 17:02 |je mladej a tvarnej..vosahlik je dobrej tak na stridacku a micola jediny poradny kridlo takze by to byla skoda..navic s proskovou kondici..
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Travinho před 11 lety 24.03.2014 19:24 |Kondici má i Nitrianský a jak to vypadá. Vašek je rychlý a dobrý technik, ale udělat mu kličku nebo odstavit jej tělem není takřka pro nikoho problém a to je u beka dost problematické.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
onceiwasadeadbeat před 11 lety 24.03.2014 18:52 |kristova noho, nejdriv o kus vejs zmrhal v pohode a smejkaluv zbytecnej vlastnak a ted jeste prosek na beku. jako jo, kluci, tvorivost a fantazie jsou bajecny veci, ale tak trochu podobnym zpusobem jako treba stepeni jader uranu: je dobry to drzet pod kontrolou.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 21:04 |kdyz me se na ty kridla moc nehodi a na beku proste nemuze bejt vyrazne horsi nez to co tam je..
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Ontko před 11 lety 24.03.2014 14:49 |Včera jsem tam byl a musím říct, že prakticky nikomu z našich to "nelepilo" na kopačky, asi ještě s Pastoorem neprobírali hru na mokru :-). Snad jedině Hrubý by snesl přísnější měřítko. Snažil se za dva (mám tím na mysli "neviditelného" Zmrhala, za kterého hrál taky) a pokud mohl fyzicky, tak nehrál špatně. Rozhodně by měl dostat aspoň 5 nebo 6 - nejlepší hráč mužstva. Teda aspoň do 70. minuty, pak odešel fyzicky. Vůbec pokud bude hrát v záloze Hrubý a Boudjemaa a případně je doplní uzdravený Mičola (mám tím na mysli nejen jeho fyzický,ale i psychický stav), tak nemám o zálohu takový strach. Osa zálohy je podle mě výborná i perspektivní. Zmrhal má obrovské výkyvy, spíše dolů než nahoru a na mokru hrát prostě nezvládá. Je vysoký a na mokru nemotorný (což včera byli skoro všichni). V obraně se mi jako stoper líbí Smejkal a dost se modlím, aby nám ho Bolka v létě prodala za slušný peníz (ne za 3 juniory). O Nitranském netřeba psát, tam už to lepší opravdu nebude. Pravý bek (skoro spíš křídlo) nám prostě chybí jako sůl a v létě by to měla být další z přestupových priorit a nebo dát šanci Mukulovi, který včera za Jihlavu nehrál špatně. Necka včera nejhorší výkon od příchodu, ale mám pro něj slabost a doufám, že nám ligu i pohár vystřílí. Je to muž bez nervů, tak doufám, že to ještě ukáže. Ten včerejšek beru jako výjimku. Vzhledem k vyrovnanosti ligy v druhé půlce tabulky předpokládám, že letos bude na záchranu stačit i 28 - 29b. (+ vzájemné zápasy). To doufám dáme, 2 výhry a 1 remíza za 9 kol zase není tolik (nebo 1 výhra a 4 remízy).
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
alois_veliky (admin) před 11 lety 24.03.2014 15:20 |S hodnocením vcelku souhlasím, jen bych dal tak o dva stupně více Hrubému a možná i o jeden Proškovi, který se jako jeden z mála snažil být aktivní. Jen drobné doplnění ke Gecovovi - sice hrál krátce, ale myslím, že v zápase zanechal dostatečnou stopu. Už jsem dlouho neviděl, aby si ligový fotbalista takhle nerozuměl s balonem.
Včerejšek ukázal, že bez Damiena to půjde opravdu jen těžko. Seděl jsem vedle vipka za naší střídačkou, Damien byl pár řad nade mnou. Když jsem o půli viděl, jak se belhá o berlích, moc optimismu to ve mně nezanechalo. Sice na nohu jakž takž došlapoval, ale nevím nevím, jestli se dá do kupy do středečního poháru...
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
belmis (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 15:29 |S hodnocením celkem souhlasím až na Hrubého. Byl jednoznačně naším nejlepším hráčem, tudíž nemůže mít stejnou známku jako Juhar a o jednu horší než Smejkal. U mě za 6. A to i vzhledem k tomu, že včera hrál on osobně ještě lépe než proti Znojmu a minule šestku měl.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 24.03.2014 17:56 |Nemohu souhlasit, Hrubý podal proti Znojmu určitě lepší výkon než včera, stejně tak hrál lépe i v Teplicích.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
onceiwasadeadbeat před 11 lety 24.03.2014 19:04 |Kdyz vezmes v potaz okolnosti, za jakejch vcera Hruby hral, neni to s tema lepsima vykonama zas tak jednoznacny. Ta ctyrka pro nej je podle me docela ulet.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Pepino44 před 11 lety 24.03.2014 20:33 |Jsme Ti vděčni za Tvoje články,ale nemusíš tak tvrdošíjně bránit svou pravdu. Včera hrál rozhodně lépe než proti Znojmu.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
smely (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 15:53 |zdravim, vcera jsme po dlouhe chybel neb prednost dostala rodina a navrat z vikendu se nejak protahl, nicmene jsem sledoval na onlinu a prvni zminka o neckovi byla asi v 88 minute, kdyz byl v offsidu...nemohu tedy hodnotit, nicmene pridam pomerne zavaznou informaci ohledne Damiena...vypada to pry na 3 tydny, je to ten kotnik co se mu na nej podival Matula, nejak se mu to zhorsilo....tak snad se ta informace nepotvrdi, jinak mame zadelano na maler, rekl bych....
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
leoneig před 11 lety 24.03.2014 16:13 |Necka to včera až nezvykle kazil, ale takových bylo víc. Horší je to s tím Damienem, Alois Veliký ho viděl na tribuně o berlích, ty píšeš až tři týdny, moc radosti mi neděláte, za to by měli Matulovi dát ještě 3 zápasy dodatečně, jestli je to takhle vážné.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
smely (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 16:19 |mam tu informaci od kamarada co dela ve Vojensky ve Stresovicich, byl tam rano na kontrole...
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
alois_veliky (admin) před 11 lety 24.03.2014 16:25 |Já k tomu můžu říct jen, že to asi opravdu bude něco v oblasti kotníku nebo chodidla - na jedné noze neměl botu a pod ponožkou možná měl nějakou bandáž, neviděl jsem přesně...
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
smely (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 16:30 |ma to prej pomerne vyrazne natekly a mozna zanet, v kazdym pripade prej ve stredu na 99.99% ne...udajne by se musel stat zazrak...presnejsi info nemam, i kdyz je to kamos, tak musi ctit lekarsky tajemstvi, uz takhle mi rekl rozhodne vic nez by mel...
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
leoneig před 11 lety 25.03.2014 10:48 |Diky za informace Smely a Alois,věřím,ze se z toho Damien brzy dostane
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Travinho před 11 lety 24.03.2014 16:50 |Čontofalský 2
Ritchie 1
Smejkal 6
Škoda 5
Nitrianský 3
Zmrhal 2
Hrubý 6
Mensah 2
Juhar 5
Piták 3
Prošek 5
Necid 2
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
django8 před 11 lety 24.03.2014 17:28 |no nitranský by si zasloužil nulu..ten by měl jít kopat přebor
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
tolsimir před 11 lety 24.03.2014 17:32 |ten by mel jit kopat tak maximalne do dolu za to, co predvadi v sesivanem dresu, ale uprimne ja jsem chytil jeste vetsi alergii na zmrhala
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
django8 před 11 lety 24.03.2014 17:35 |zmrhal je kapitola sama o sobě..pokuď příště nastoupí..tak hned příští zápas to chce dát v hledišti vědět...že zmrhal a nitraský do základu nepatří!!!..to jsou lemplové..no hrůza..nechápu proč jsou furt stavěni..
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
onceiwasadeadbeat před 11 lety 24.03.2014 18:58 |Zacinam si myslet, ze jsi vyrustal v Jihoafricky republice a kdyz ti bylo sest, sousedovic Keegan ti shodil sbirku pokemonu do kanalu.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
django8 před 11 lety 24.03.2014 19:10 |travinho: ty jsi nitranskýho Brácha či otec..nebo nějaký příbuzný?..to jak ho hájíš..ikdyž hraje..no radši nebudu říkat jak..nechci bejt sprostej..ale jestli k němu máš blízko tak mu pověz..ať se rychle vzpamatuje..a nebo ať rychle týhne:).a zmrhala může vzít sebou:)
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Travinho před 11 lety 24.03.2014 19:27 |Já si myslím, že 3 není zrovna vysoká známka a přece jen musím zohlednit rozdíl oproti Ritchiemu, který hrál hrůzostrašně. Jinak někdy bych Milana zkusil i uprostřed zálohy. V Budějovicích to hrával a ke Hrubému do dvojky by nemusel být marný.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
django8 před 11 lety 24.03.2014 19:29 |no mě se nitranský zdál se zmrhalem uplně nejhorší..a vlastně to je každej zápas..no ale co dodat..asi sledujeme jiná utkání
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 19:45 |Prosím tě, pomoz mi. Porad nerozumím tvému hodnoceni. Mam par otázek:
1) viděl jsi to utkani?
2) kolik mas dioptrií a proc jsi nemel vcera brýle?
3) rozlisuješ levou a pravou?
Nechapu ten tvůj hate hunt Ritchieho?! Uvědomuješ si vůbec, ze jeho výkon neovlivnil ani v jednom směru utkání? Ano, hrál mizerně, ale byli horší - Nitrák, Čonto, Zmrhal.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Travinho před 11 lety 24.03.2014 21:21 |Prosím bez urážek. Zajímalo by mě jakou máš trenérskou licenci a kolik toho máš odtrénovaného, protože já docela hodně. A teď k Ritchiemu, sice jsem to tu už několikrát psal, ale nechal se snad šestkrát obejít v soubojích jeden na jednoho. V první půli nabil soupeři přímo do brejku, kdy šel sám na golmana a jen díky velké chybě útočníka z toho nebyla šance, ani gól. Směrem dopředu? Asi šestkrát při přihrávce zahrál do autu, stejné množství bylo i jeho množství nahrávek na kopačky protivníka, nevybojoval snad jediný míč. Ano nebyl u gólů, ale to je bohužel to jediné co mu nelze vytknout. Nitrianský hrál špatně, ale většina jeho přihrávek našla adresáta a měl tam na konci i nějaké docela slušné průniky po křídle. Dozadu hořel, to ano, ale rozhodně ne víc než Keegan a směrem dopředu ty výkony ani nelze srovnávat.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 21:37 |heh, pokud je kritérium kvalifikace k diskusi trenérské licence a x odtrénovaných zápasů, tak by tu asi bylo dost ticho :-) To nějak neberu.
Podle mě se absolutně neshodneme. Já nemám problém uznat, že hrál Ritchie mizerně. Ale prostě nemůžu souhlasit s vašimi kritérii. Obránce by měl nejprve kvalitně bránit, a pak teprve řešit útok. Nitrák v obraně propadal. A podpora útoku? Pár náběhů tam měl, ale co z toho, když má všechny centry přetažené a nepřesné? Podle mě není pravda, že většina přihrávek našla adresáta. Za mě tedy Nitrák dozadu hořel víc než Ritchie a ten 1. gól je prostě obrovské lajdáctví.
Prostě mi přijde bizár takhle šít do Ritchieho, když zápas prohráli jiní hráči. Nemá to logiku.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Travinho před 11 lety 25.03.2014 14:46 |Neprohrál zápas, ale vůbec nám nepomohl. Ztratil tolik míčů, že to lze brát jako větší problém, než jsou chyby při inkasovaných gólech. Hráči jsou samozřejmě v pohybu dopředu a pak se není čemu divit, že nemají síly, když někdo každou druhou přihrávku zdrbe a oni musejí makat na stoprocent zpět.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
onceiwasadeadbeat před 11 lety 25.03.2014 07:16 |Sice narozdil od tebe nemam licenci, treno, ale i tak jsem schopnej videt, co ty asi ne: Nitriansky mimo vsi pochybnost primo zavinil prvni gol tim, ze se nachazel snad 15 metru od mista, ktery mel strezit. Me vubec nezajima uspesnost jeho prihravek, pokud je jednim ze dvou hlavnich viniku nasi porazky. Je uplne jedno, kolikrat Ritchieho souper obesel, pokud pres jeho stranu sla jedna jedina opravdu nebezpecna akce. Ritchie byl zpravidla tam, kde bejt mel. Zjevne i jen to muze bejt vic nez presnost prihravek a pocet vyhranejch souboju.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Travinho před 11 lety 25.03.2014 14:52 |Jenže on byl, tam kde měl být i díky tomu, že jeho podpora útoku je nulová a navíc i když byl tam kde měl být, tak se nechal mnohokrát vyšachovat jako malý žáček (Přece nemůže ligový fotbalista dostat čtyřikrát za zápas housle). Navíc tolik šancí, které byly po jeho chybách? Dvakrát akce tři na tři z křídla podobné gólu, kdy se nechal vykoupat a chyba kdy si hodinu zpracovával míč, až jej přihrál soupeři, který šel sám na branku? Škoda mluvit. Pokud bychom kvalitního hráče hodnotili jen podle toho, že je, tam kde má být, tak je to hodně špatné. To tam může potom být kde kdo. Nitrianský nad sebou potřebuje hlavně velmi přísný bič, aby hrál přesně to co od něj potřebujeme. Nicméně mám pocit, že dělá vždy vše pro to, abychom jej posunuli dopředu a nemusel hrát obranu.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Travinho před 11 lety 25.03.2014 14:53 |Jenže on byl, tam kde měl být i díky tomu, že jeho podpora útoku je nulová a navíc i když byl tam kde měl být, tak se nechal mnohokrát vyšachovat jako malý žáček (Přece nemůže ligový fotbalista dostat čtyřikrát za zápas housle). Navíc tolik šancí, které byly po jeho chybách? Dvakrát akce tři na tři z křídla podobné gólu, kdy se nechal vykoupat a chyba kdy si hodinu zpracovával míč, až jej přihrál soupeři, který šel sám na branku? Škoda mluvit. Pokud bychom kvalitního hráče hodnotili jen podle toho, že je, tam kde má být, tak je to hodně špatné. To tam může potom být kde kdo. Nitrianský nad sebou potřebuje hlavně velmi přísný bič, aby hrál přesně to co od něj potřebujeme. Nicméně mám pocit, že dělá vždy vše pro to, abychom jej posunuli dopředu a nemusel hrát obranu.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Travinho před 11 lety 24.03.2014 19:29 |Já nevím, ale jak jsme se tu po Olomouci v jedničkách skoro předháněli, hrál snad Keegan lépe než některý z hráčů hodnocených v tomto utkání známkou jedna?
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
django8 před 11 lety 24.03.2014 19:32 |no já vidim jen to že nitranský a zmrhal jsou nehorší hráči ze základu..přes nitranskýho dostáváme gol za golem..a je to furt dokola..zmrhal je zase kopyto..který nemá kus fotbalovosti..jsou to naše nejslabší články..ikdyž uznávám že ostatní taky žádná sláva
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Tonda před 11 lety 24.03.2014 17:14 |už jsem to viděl na stadionu, ale musel jsem se podívat ještě jednou v záznamu a ujistit se že jsem viděl správně. Je to např na idnesu.. podívejte se taky jak skvěle pozičně hraje náš pravý bek při naší první inkasované brance. to je na kriminál, ukažte mi který jiný bek se při postupném útoku soupeře běží schovat do centra vlastní šestnáctky. Mě to příjde že to udělal schválně, to bylo do očí bijící jak tam vytvořil ale úplně bezdůvodně prostor rovnou pro 2 jihlavské hráče tím, že odběhl ze svéhoprostoru. Nitrianský může být jaký chce, ale a´t to prosím není ve Slavii. Jakékoliv jeho další nasazení budu brát jako důkaz že je ve Slavii pořád něco hodně špatně.. A Zmrhalovi by opravdu neuškodila hostovačka někde v 2. lize. Na první ligu to není. Taky jsem si ještě nemohl nevšimnout jakým způsobem opakovaně potupovali jihlavští oba naše beky kdykoliv se jim zlíbilo.
Celé to na mě potom působilo že naši hráči neběhali, nenabízeli se a snad před zápasem celou noc někde prochlastali. Takový chabý výkon v domácím prostředí jsem ale už v této sezoně viděl. a jsem přesvědčený že kdyby jsme včera hráli s Teplicemi, tak si odneseme další debakl. Tohle prostě musí mít nějaký důvod proč jsme zápas odchodili.
Trochu si zapřeháním a tipnu si, že Brno nám nechá postup v poháru, My jsme včera nechali Jihlavě 3 body a na oplátku ve 27. kole si Brno odveze 3 body z Jihlavy. Přece si ty body nebudeme darovat moc okatě, ne?
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
tolsimir před 11 lety 24.03.2014 17:37 |uprimne me to, co si napsal v poslednim odstavci, taky napadlo, vysvetlovalo by to tu hruzu, ale rikam si, ze snad tak zkazenej ten nas fotbal neni.. ale kdo vi
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
lassiter před 11 lety 24.03.2014 17:47 |No pak je otázka, kdo dá v lize body nám, Sparta?
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Tonda před 11 lety 24.03.2014 18:00 |já bych věřil že za za přispění rozhodčích.. nějaká pentlička na spartě přisune body do edenu, a naoplátku plzeň pustí pohár? Je to sice hodně přitažené za uši, ale nikdy neříkej nikdy. jinak o záchranu se moc nebojím.. ta naše liga by bez Slavie přišla o hodně diváků i peněz od sponzorů.. to si nikdo nedovolí. Body můžeme brát v zápasech s Peltoncem, Slováckem, Bohemkou, příbramí a možná i Baníkem.
na záchranu nám stačí cca 8 bodů, to snad z 9 zápasů uděláme.
jsem po té neděli opravdu cynický, ale nať se na mě nikdo nezlobí, tohle byl vypuštěný zápas, Slavii o moc nešlo, a Jihlava nám to přičtš jako kladné body až nám v létě prodá toho Masopusta.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
lassiter před 11 lety 24.03.2014 18:04 |To je dobré. Takže Slavia to pustí Jihlavě, Jihlava to pustí Brnu, Brno to pustí v poháru Slavii, rozhodčí to zařídí Slavii na Spartě, díky tomu Plzeň pustí Slavii pohár a jako bonus Jihlava prodá Slavii Masopusta. Co v pondělí v Boleslavi, mám tam jezdit?
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Tonda před 11 lety 24.03.2014 18:08 |chceme přece toho Smejkala.. nejezdi :)
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
bongor před 11 lety 24.03.2014 19:04 |Ta nám je nepotřebuje dávat,ty si vykopeme sami.Uvidíš ,jak budeme na Letný jezdit po zadku.To je další z našich blbých vlastností.Proti sraltě nebo plísni makáme,ale taková Jihlava ,to by bylo pod naší úroveň se nějak extremně honit.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Tonda před 11 lety 24.03.2014 17:50 |ja si ale jinak nedovedu vysvětlit takový herní posun směrem dolů, a to od kompletního týmu. Pochopím když se zápas nepovede 2 - 3 hráčům, ale celému týmu? to se mi nezdá.. a hlavně to není poprvé v sezoně.
a o českém fotbale se dá napsat opravdu ledacos, jen ne že není zkaženej.. předsedu nám dělá Cinklé Jaro, už jen tohleto stačí, dále se nemá smysl rozepisovat..
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Tomski před 11 lety 24.03.2014 19:00 |Čontofalský: 2
Nitrianský: 3
Škoda: 5
Smejkal: 6
Ritchie: 3
Zmrhal: 3
Hrubý: 6
Juhar: 5
Mensah: 3
Piták: 4
Necid: 2
Prošek: 4
sestava na středu: Rakovan-Dostál,Škoda,Smejkal,Tusjak(viděl ho poslední dobou někdo naživo?)-Hrubý, Lička- Juhar,Prošek- Necid, Vošahlík
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Nosorozec před 11 lety 24.03.2014 22:29 |Ahoj Tomski, chtěl jsem si stáhnout z ulozto.cz ten zápas se Znojmem, co jsi tam nahrál, ale už to bohužel nejde. Mohl bys ho tam prosím nahrát znovu? :)
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Tomski před 11 lety 24.03.2014 23:30 |ahoj, hele to jsem tam bohužel neházel já. svůj záznam jsem už smazal...
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Nosorozec před 11 lety 25.03.2014 11:26 |ok, neva
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Nosorozec před 11 lety 24.03.2014 22:29 |Ahoj Tomski, chtěl jsem si stáhnout z ulozto.cz ten zápas se Znojmem, co jsi tam nahrál, ale už to bohužel nejde. Mohl bys ho tam prosím nahrát znovu? :)
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
jesus76 před 11 lety 24.03.2014 19:05 |Trochu bych mírnil tu euforii z nadějných výkonů Roberta Hrubého, především tedy ve smyslu rovnice mnohých z vás, že čím víc mladých odchovanců, tím lépe.
Furt platí klasik, že jenom s mladými nikdo nic nevyhrál (či nějak pod.) viz Mensah.
A musím zastat Gecova, protože si myslím že je pro Slavii důležitej hráč a měl by hrát s páskou jako šéf.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 19:24 |Hrubý hraje zatím výborně.
Absolutní nesouhlas s Gecovem. Šéf by mel byt fotbalista a ne kopyto, co bez ustání fauluje.
At jde šéfovat do 2. Ligy. Tam se uplatní. Jeho výkony v sešívaném jsou pro mě utrpením.
Občas si nejsem jistý, zda sleduji stejné zápasy jako tento kolega či Travinho.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Fulham před 11 lety 24.03.2014 19:55 |Ano Hrubý hraje na svoje zkušenosti a věk výborně a včera patřil k tomu lepšímu na hřišti. Ale jestli v kontextu včerejšího výkonu dozadu posíláš Marcela do druhé ligy,tak opravdu sleduješ jiné zápasy.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
django8 před 11 lety 24.03.2014 20:03 |ono je na tom nejhorší...že ten tým máme zkažený..a nebo to schválně vypouštěj..každopádně obojí je nahovno
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Fulham před 11 lety 24.03.2014 20:22 |Ale né. Já jsem spíš smutnej než nasr.. Prostě to nejde a mladý to hold psychicky nezvládaj... V Jardovi jsou prostě prachy (U21) a Ritchi se do toho dostane. Věřím,že s Marcelem (ty karty bohužel) a Damienem budeme hrát mnohem lépe. A čekaj nás soupeři proti kterým budeme hrát z bloku my - což by mohlo sedět. Je potřeba,aby se chytil Karel.kór jestli nebude hrát Damien a bude to dobrý... Hlavně smáznout doma Flintu!
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
jesus76 před 11 lety 25.03.2014 18:38 |Já to vidím úplně stejně.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 20:48 |psal jsem u Gecova "jeho výkony" což značí dlouhodobý rámec.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Travinho před 11 lety 24.03.2014 21:24 |Marcel má strašidelné výkyvy, ale já bych ho rozhodně neodepisoval.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Khadgar před 11 lety 24.03.2014 20:09 |No, odchod Ondry Petráka se ukazuje jako obrovské oslabení. Chybí nám jistota ve středu pole, vedle níž by mohl takový Hrubý růst rychleji, než teď.
Jen teda nevím, kde by pak hrál Zmrhal. Asi bychom měli nového brankáře :D
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 24.03.2014 21:26 |:-) nedivil bych se
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
bongor před 11 lety 25.03.2014 06:20 |Ondra je zraněnej,odstoupil ze zápasu s frnkfurtským párkem.
Potom ovšem mohlo excelovat i takový dřevo jako je Venca Kadlec a dát pátýho góla,když ho tam poslali na posledních pár minut,aby jim nevybrečel díru do lávky.To spustilo lavinu nadšení rudých škrabalů.
Jinak se dá říct,že budeme asi mít docela problém se udržet,teď 4 těžké zápasy,z nich to vidím na 3 body z Letný,jinak se bodovat dá,ale chce to makat jako se Znojmem a ne to prochrápat jako s Jihlavou
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 25.03.2014 13:41 |zas ten jeho gol byl skvelej..
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 25.03.2014 13:41 |Tak hodnoceni ve sportu opet vyrazne jine nez zde ;)
Hrábě ale prekvapil a dal fanouskum 8..
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 25.03.2014 22:09 |Asi pan Hrabě žije na jiné planetě, alespoň tedy na jiné než já. :) Podle něj jsme vlastně nepodali vůbec špatný výkon. Podivuji se i nad hodnocením fanoušků, kteří byli tentokráte slabší než obvykle, což mám potvrzené i z kotle (snad problémy s megafonem). Přesto je tentokráte hodnotí nejlépe.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
edenian před 11 lety 25.03.2014 23:19 |Esli von ten Hrabe nema za ukol to tak videt. Treba se mu ma libit kdyz hrajem blbe a drzime hubu. A treba ho prave za to platej, aby z toho delal Slavistickej standard :-)
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
zeleznik2 před 11 lety 25.03.2014 17:30 |Tak Damien nebude připraven ani na středu, takže to bude zase děs běs...
Tipnul bych to na:
Rakovan
Nitrianský/Dostál, Škoda, Smejkal, Neves/Ritchie
Zmrhal/Lička, Hrubý
Prošek, Piták, Juhar
Necid
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
tupoleff (přítel SN) před 11 lety 25.03.2014 19:59 |už mi to nedá a musím se ozvat. Hodnocení ve Spartu je naprosto mimo mísu, Alanorovo je přesnější, ale i tak si myslím, že několik postřehů ze zápasu je pomůže uvést na pravou míru. Za prvé Necid: křídla hrající přes nohu a neexistující podpora krajních beků znamená, že do vápna přiletí jen minimum přesných centrů. Necid je tak odkázán na sklepávání dlouhých balónů do nohy a následné náběhy - a sklepával téměř bez chybně, měl naprostou většinu míčů, ale Piták stál pokaždé příliš daleko a nedokázal se k balonu dostat. Tak byl Necid ZCELA odříznut a nedostal příležitost cokoliv předvést, tedy průměr (5). Za druhé stopeři: ve Spartu 6 a 7 - ale to, co s nimi udělal Harba, který šel po Čontově chybě sám do třech a v klidu skóroval, bylo na vyřazení z týmu (zejména Škoda pozičně zcela selhal, nehledě na jeho problémy se stabilitou). 4 a 5 je asi adekvátní, ale proti brejkovému mužstvu na takovémto terénu spolu tito dva zřejmě hrát nemohou. Střed ve složení Zmrhal, Hrubý Piták doplácel na Pitákovu marnou snahu doplňovat Necida - stál tak daleko a nezapojoval se do kombinace mlaďasů. Zmrhal hrál dozadu bezchybně a Hrubý střed ovládl, ovšem do kombinace jim nikdo nezbyl, protože Mensah byl absolutní omyl, Juhar hrál na hranici svých možností, ale narazit míč neumí, a krajní obránci naprosto zklamali - a tady bych viděl, vedle katastrofálního výkonu zcela zbytečného Pitáka a nesmyslném pokusu s Mensahem, hlavní důvod porážky. Richie ani Nitranský své úkoly nezvládali. Hodit to na Čonta, Necida a Zmrhala je alibismus a nesmysl. Systém hry, jak je zřejmě zamýšlen, prostě s našimi beky a Pitákem na podhrotu Jihlava jednoduše eliminovala. A značnou vinu na tom má trenérský triumvirát. Domnívám se, že Vošahlík by Necidovi situaci ulehčil mnohem víc, a jakožto silově mnohem lépe disponovaný, který by se ke sklepnávaným míčům mohl dostat, měl Pitáka nahradit nejlépe už o poločase. Jsem zvědavý, jak nastoupíme zítra, ale jestli se budou opakovat pokusy typu Mensah, a Piták nebude na křídle či na lavičce, moc iluzí bych si nedělal.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 25.03.2014 22:04 |Díky za Tvůj pohled na věc. Nevím, jestli jsi tím měl na mysli mě, ale já jsem určitě porážku nehodil jen na trio Čonto, Necid, Zmrhal. Za zásadní problém v tomto utkání i dlouhodobě považuji velice slabé kraje obrany, což píšeš i Ty.
Na Necidovi proti Jihlavě se neshodneme. Měl spousty naprosto triviálně pokažených přihrávek i špatných zpracování a hloupých kliček. Z mého pohledu silně podprůměrný výkon ve stylu Fenina či Škody, na které se tu za to (oprávněně) dštila síra.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
tupoleff (přítel SN) před 11 lety 26.03.2014 15:43 |Myslel jsem to tak, že právě tihle tři dostali nejnižší známku (plus Mensah, ale to padá na hlavu koučů, ne na jeho). Ohledně Necida se prostě neshodneme, mně se zdálo, že bojoval, dlouhé balony měl, ale nedokázal je efektivně rozehrát - v tom mu ale měl pomáhat piták, a viděl bych to spíš jako jeho chybu.