Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

Juniorka Slavie v silné sestavě s několika hráči áčka prohrála v Hradci Králové.

Hr. Králové - Slavia 1:0 (0:0)
Branka:
81. Dvořák

Slavia: Řehák - Dostál, Mac, Souček, Čonka - Verner (84. Liška), Prosek - Prošek (82. Vondráček), Peterka (76. Zámečník), Mensah (70. Frejlach) - Červenka

Online ze zápasu najdete zde. Z něj je zřejmé, že domácí si v zápase vytvořili obrovské množství šancí a zřejmě byli lepším týmem, což vzhledem k sestavě Slavie a množství hráčů A týmu není příliš povzbudivá zpráva. Za Slavii nastoupili mimo jiné i Čonka a Frejlach, se kterými se pro A tým dle dřívějších vyjádření klubu již nepočítá.

Komentáře (111)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 17.03.2014 15:10 |  
    0 0

    No to neni zprava na oslavy...nevi nekdo, jak je na tom Mensah? Videl jsem, ze je pekne rychly, ale uplne nevim jak si rozumi s balonem...

  2. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    Tonda     před 11 lety 17.03.2014 15:13 |  
    0 0

    vubec nerozumim proc se neustale dava sance Frejlachovi. Z toho co jsem ho videl hrat je to prumerny hrac kaprligy, mozna bych dokonce pridal ze je v rozehravce pomalejsi nez Gecov, a k tomu vsemu je i skleneny..

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      PetCC     před 11 lety 17.03.2014 16:36 |  
      0 0

      Bez toho, aby se rozehrál, se ho asi těžko zbavíme.

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.03.2014 16:42 |  
        0 0

        v létě mu končí smlouva.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          leoneig     před 11 lety 17.03.2014 17:07 |  
          0 0

          Čonkovi nevíš kdy končí? Tohle je na nic, aby hráli za juniorku odložení hráči..

          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.03.2014 18:56 |  
            0 0

            U Conky těžko říct, leda vygooglit clanek z doby jeho přestupu. Driv byla na SN dost přesná databáze, možná by nebylo od veci ji oprášit:-)

  3. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    spino     před 11 lety 17.03.2014 15:49 |  
    0 0

    Frejlach :DDDD

    Co tu ještě tohle Držmíškovo dítě dělá?

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      Jiri1     před 11 lety 17.03.2014 15:53 |  
      0 0

      Je Slave, nebyl o nej zajem a tak proste zustaL, Nelibi se mi to, ale co muzu delat, spis moc nechapu , proc zase Soucek by mel hrast trvale za juniorku, uz by si to meli kluci ve vedeni ujasnit, vzdycky vemou nekoho do pripravy , pak ho nechaj cuchnout a pak ho zase v pohode odeslou niz. To uz je ve Slavii celkem nomalni ritual.

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        klimi     před 11 lety 17.03.2014 16:51 |  
        0 0

        A proč by neměl hrát za juniorku? Na Áčko zatím (asi) nemá, a hrát potřebuje.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          Jiri1     před 11 lety 17.03.2014 16:58 |  
          0 0

          Na co, ze nema, tohle chlape uz nemuzes myslet vazne, ale vy vlastne jen presne kopirujete praxi ve Slavii, nekoho vytahnou do acka , napred mu namazou med okolo huby , pak zblbnou jeho manazera, pak si namastej kapsy a po par zapasech bude trenovat a hrat za becko, po pul roce zdrhne ze Slavie/pardon je prodan za smesny peniz a dalsi tyden uz muze hrat renovovane zahranicni souteze , ale na ligu ve Slavii fakt nema........................................

          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

            lassiter     před 11 lety 17.03.2014 17:11 |  
            0 0

            Jak si namastěj kapsy?

            • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 17.03.2014 18:01 |  
              0 0

              nojo, to by me taky zajimalo.. mne tedy obecne tahle praxe taky vadi, ale kde jsou duvody, to nevim, jiriho historka je ponekud malo srozumitelna, jako obvykle..:). jen skoda, ze nam uz neodpovi:)

          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 17.03.2014 17:58 |  
            0 0

            Renovované soutěže, to je nějaká novinka?
            Jinak je to běžná praxe, hráč se vzal do přípravy s áčkem, trénoval s ním, ale nemůžeš čekat že bude hned hrát, vždyť ještě minulou sezónu hrál jen za U19. Dej tomu čas.

            • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

              klimi     před 11 lety 17.03.2014 18:11 |  
              0 0

              Já už na něj nemám sílu ani reagovat, píšeš to přesně tak, jak to myslím. Stejně tě Jiří zase zkritizuje... :)

            • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

              leoneig     před 11 lety 18.03.2014 02:38 |  
              0 0

              Tam jde hlavně o to, že si ten hráč k tomu Áčku čuchne, je s tím týmem a trenérem a nabere zkušenosti. Když o něm půjdou dobré reference, jistě pak dostane prostoor i v Áčku. . :)

          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

            Travinho     před 11 lety 17.03.2014 18:20 |  
            0 0

            Viděl jsi přípravu? Na lepší soupeře se potřebuje vyhrát, na áčko to očividně není. Tréninky s áčkem a hra za juniorku je ideální, nebo bys ho snad nechal leštit lavici?

          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

            leoneig     před 11 lety 18.03.2014 02:33 |  
            0 0

            Jmenuj mi prosím tě 3 hráče, pro které tento příspěvek platí! díky

            • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

              leoneig     před 11 lety 18.03.2014 02:40 |  
              0 0

              pro Jiřího

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      bongor     před 11 lety 17.03.2014 19:23 |  
      0 0

      tak jste tady dva Držmíškovci,aspoň se Ti nestýská.

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        bongor     před 11 lety 17.03.2014 19:25 |  
        0 0

        To bylo pro spina

  4. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 17.03.2014 17:22 |  
    0 0

    Juniorku sem viděl naživo poprví ale zkusim něco napsat :)
    Golman skvělej, měl dost výbornejch zákroků, podržel nás.
    Dostál v první půli dobrý, bylo vidět, že má zkušenosti s dospělym fotbalem, ve druhý půlce mi přišel horší. Mac, pro mě jeden z nejhorších, po jeho chybě šel hradečák sám na golmana, kazil a nevracel se. Souček bez chyby. Čonka, přišel mi lepší než Dostál. Verner, Prosek nehodnotim pořád se mi pletli a až ke konci zápasu jsem věděl kdo je kdo :). Peterka jeden z nejlepších hráčů, aktivní, skvělej s míčem, žádný ztráty, ke konci zápasu se pomalu vytrácel. Mensah(hej hej:)) skvělá levačka a vedení míče ale tragický řešení předfinální a finální fáze, vždycky to zadrbal, na áčko to teda pro ted rozhodně není. Prošek aktivní mělo pár skvělejch průniků i pár pokaženejch míčů svou rychlostí jim zatápěl. Červenka se snažil dřel ale nic z toho pár šancí zazdil. Nechápu proč za nás hraje dědek Frejlach.......

  5. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    judy     před 11 lety 17.03.2014 17:59 |  
    0 0

    OT: Koreš v základu, to jsem zvědav :)

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      Nascimento     před 11 lety 17.03.2014 18:38 |  
      0 0

      A Pastoor s Poustkou na tribuně :)

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      bongor     před 11 lety 17.03.2014 19:27 |  
      0 0

      Teda fotbal je to katastrofickej,nějak se ten Kozlík zadrhnul.a KJVCD
      jakby smet.Koreš za poločas dvě hezký přihrávky,jinak moc pasivní.

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        judy     před 11 lety 17.03.2014 19:34 |  
        0 0

        uplně mě z toho bolej oči, na to se fakt nedá koukat...

  6. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 17.03.2014 18:17 |  
    0 0

    Škoda, měli jsme asi vyhrát, za Hradec z těch zkušenějších jen Lindr a Dvořák. Jinak vesměs hráči juniorky, někdy i dorostu (ročníky 96). Na podzim nás taky porazili, tuším 1:6?, prostě asi na Hradec kluci neumějí.
    Příští týden máme doma Olomouc, to bude taky hodně těžký.

  7. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    Kornovo     před 11 lety 17.03.2014 19:39 |  
    0 0

    Dival se dnes nekdo na boleslav? pokud ano, jak hral kory

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.03.2014 19:48 |  
      0 0

      Tipnu si dost hrozne, stejně jako ostatní účastníci utkání.

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        Kornovo     před 11 lety 17.03.2014 20:00 |  
        0 0

        hmm, tak scuk rozhodl. tak si rikam, ze by nebylo spatne ho v lete ziskat na DZ misto marcela, je golovy.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          django8     před 11 lety 17.03.2014 20:05 |  
          0 0

          já myslim že se bez něj v pohodě obejdeme...spíš jsem zvědavej jakou taktiku na boleslav budem praktikovat..jestli na brejky a nebo se pokusíme hrát otevřenej fotbal..jak tak koukám tak je boleslav silná na míči a moc ho nepujčuje..ale tak dukla je evidentně z formy..tak kdo ví jak to bude vypadat

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 17.03.2014 20:04 |  
        0 0

        Tak v první půlce kterou jsem viděl tam nějakou slušnou přihrávku měl.Jinak fotbal hrozná holomajzna zlatá Slavie,obraz te naší ligy je teda naprosto zoufalej na to že hrajou týmy z popředí tabulky.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          bongor     před 11 lety 17.03.2014 21:13 |  
          0 0

          máš pravdu,kaprliga je soutěž pod psa.Potom se nikdo nemůže divit prázdným tribunám,jako dneska v Bolce.A když vidíš kdo vede ligu a má deset bodů náskok,tak naskakuje husí kůže.Za chvíli nás bude porážet i Lichtenštejnsko.To samý bohužel i v hokeji,kde to budou
          Dánsko,Turecko,Belgie a tak dále.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          bongor     před 11 lety 17.03.2014 21:13 |  
          0 0

          máš pravdu,kaprliga je soutěž pod psa.Potom se nikdo nemůže divit prázdným tribunám,jako dneska v Bolce.A když vidíš kdo vede ligu a má deset bodů náskok,tak naskakuje husí kůže.Za chvíli nás bude porážet i Lichtenštejnsko.To samý bohužel i v hokeji,kde to budou
          Dánsko,Turecko,Belgie a tak dále.

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      PetCC     před 11 lety 17.03.2014 20:03 |  
      0 0

      Tak měl asi jedinou gölovku první půle, když už měl míč, tak se nějak nemohl najít se spoluhráči. Střídanej někdy v 60. minutě, samotnýmu se mu asi jeho hra nelíbila.
      Ale Dukla byla prakticky pořád zalezlá. A taky bylo možná jeho nasazení taktický úmysl, aby pohybem trochu utahal obranu soupeř a Štajner to pak měl lehčí. Ve Slavii odehrál většinou hezčí zápasy.

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        Ravik     před 11 lety 17.03.2014 23:08 |  
        0 0

        Bongore kaprliga šla hodně hodně nahoru. Zázemím pro diváky, kvalitou hry, zajímavý zahraniční hráči, velmi často koukatelný fotbal, vyhřívané trávníky atd. Taky nezapomeň že za posledních 6 let vyhrála rudá bída ligu jen jednou !! a to je taky určitě posun :-) Když si vzpomenu na Krulovy 90. léta na rozbahněných hřištích tak jsem rád, kde teď český ligový fotbal je. Škoda, že druhý a třetí největší český města nemají nové stadiony, za svoji historii a divácký potenciál by si je FCB i Zbrojovka zasloužili. Někdy jsem na fotbale na Slovensku a to je katastrofa.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          Edwardtheiron     před 11 lety 18.03.2014 07:07 |  
          0 0

          Jenže tohle může být obousečné. Určitě si tedy nemyslím, že by liga šla kvalitativně nahoru, vyrovnává se, ale, bohužel, opačným směrem. A jedním z důvodů je podle mne i to, že se Svaz choval a chová víc jako developer, než jako řídící orgán. Kluby jsou nuceny budovat komfort o který nikdo nestojí a peníze pak chybí pro skutečný fotbal. Ano, vyhřívané trávníky jsou nutnost a pokud to třeba v Ostravě nepochopili, tak ať jdou, bez ohledu na nějakou tradici, z ligy. To je ale tak všechno, co je opravdu nutné, protože, zůstanu-li zrovna u těch Bazalů, tak byl jsem tam v roce 2007 na koncertě Iron Maiden. Bylo tam nějakých 35 OOO lidí a to na fotbal přijde těžko. Přesto nebyl jediný problém, tak proč by se měl přestavovat stadion? Proč má někdo stavět tribuny pro pět tisíc sedících diváků / nebo kolik je ta povinnost/, když ví, že mu tolik lidí stejně chodit nebude? Proč je vůbec povinnost pro ligu, mít vlastní stadion? My ho neměli osm let, ale nikdo si nedovolil vyhodit Slavii z ligy. Proč teď Znojmo chtějí vypakovat? Jestli si na hřišti vydobudu právo hrát ligu, tak mi to právo nemají brát a je to moje věc, že budu platit za pronájem cizího stadionu a bude na mě chodit málo lidí. Ale těm hráčům, kteří si ten postup vybojovali, by tu možnost neměl nikdo brát.
          Jiný příklad: Do Jablonce přijeli Kypřani. Nejdřív obdivovali stadion, podobný prý na celém Kypru není, načež Peltovu partu vypráskali a asi jim bylo jedno, že doma hrají z českého pohledu na vesnickém hřišti.
          Mě zkrátka vadí, že se po klubech chce, aby měly stadiony jako v Anglii, přičemž se ví, že když budou hrát mizerný fotbal, tak na těch superstadionech stejně nebude žádná návštěva. Lidi chtějí chodit na pořádný fotbal a klidně na něm budou i stát /viz. Německo/. Když se ale budou budovat stadiony místo fotbalových kádrů, tak se na fotbale brzo budeme všichni znát osobně.

          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 10:43 |  
            0 0

            Tak tohle podepisuji v plném rozsahu, Eddie!

          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 19.03.2014 11:50 |  
            0 0

            Perfektně napsáno.

  8. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    Markus     před 11 lety 17.03.2014 20:02 |  
    0 0

    Novu nesnáším, leč ta zpráva má asi reálné a zajímavé základy.

    http://tn.nova.cz/sport/ostatni-sporty/kusy.html

    "Známý sportovní manažer Zbyněk Kusý má problémy s exekutory. Ti vydali zástavní právo na jeho byt ve Skutči u Pardubic. Důvodem je podle informací televize Nova šestimilionový dluh, který má Kusý vůči svému někdejšímu spolupracovníkovi - majiteli fotbalové Slavie Aleši Řebíčkovi."

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      Barra     před 11 lety 17.03.2014 20:35 |  
      0 0

      Ze by Zbynek Kusy hrabnul do pokladny, nebo nechal si proplatit nejakou osobni fakturu z uctu Slavie? Vedle toho, ze by si pujcil od AR nebo Slavie tim, ze uz vyprsela lhuta splatnosti, me nic jineho nenapada.

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      Barra     před 11 lety 17.03.2014 21:08 |  
      0 0

      Ze by Zbynek Kusy hrabnul do pokladny, nebo nechal si proplatit nejakou osobni fakturu z uctu Slavie? Vedle toho, ze by si pujcil od AR nebo Slavie tim, ze uz vyprsela lhuta splatnosti, me nic jineho nenapada.

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        Barra     před 11 lety 17.03.2014 21:11 |  
        0 0

        Omlouvam se za opakovane zaslani, nevim proc se tak stalo :-(

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          bongor     před 11 lety 17.03.2014 21:15 |  
          0 0

          To mně taky občas skočí dvakrát,to není taková minela Barro

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      leoneig     před 11 lety 18.03.2014 02:51 |  
      0 0

      No mě něco říká, že to bude přesně naopak, či, že na Aleše něco ví a ten ctí tradici nejlepší obrana je útok. Ne nevěřím tomu, Kusy je podle mě slušnej člověk a o metodách Aleše si povídají i sojky v Teplicích :)

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        Markus     před 11 lety 18.03.2014 07:43 |  
        0 0

        Pánové se rozhádali do extrému, to nepochybně. Otázka je, kdy se to zlomilo, může, ale také to nemusí souviset přímo s odchodem Kusého ze Slávie. Nezapomeňme, že se Kusý také zamotal do politiky, kandidoval za Zemanovce v Pardubickém kraji, kteří katastrofálně selhali. Na poslanecký mandát reálnou šanci neměl, ale stejně do toho asi dal spoustu peněz, které se mu nevrátily, jestli v tu dobu už byl s penězi na ústupu, bude tohle problém číslo jedna. A jestli to rozjel ve velkém už pár let předtím, dost možná z toho pak pramenily problémy ještě v pardubickém hokeji a taky byly prachy motivací číslo jedna při příchodu k nám ... čímž by ten překvapivý přechod hokej - fotbal konečně získal tu správnou Řebíčkovskou motivaci.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          Barra     před 11 lety 18.03.2014 08:05 |  
          0 0

          Zdravim Markusi, vazne jsem neopisoval ;-). Trva mi vzdy nez neco napisu, a az poi odesilani jsem videl ze jsi to hledal stejnym smerem, ve financovani kampane Kusyho.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          spino     před 11 lety 18.03.2014 08:54 |  
          0 0

          Hokej určitě nezadlužil. Po jeho odchodu byl rozpočet vyrovnaný. Dluhy tam nasekalo nové vedení, z nichž velkou část vytvořily zámořské posily.

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        pl3     před 11 lety 18.03.2014 07:49 |  
        0 0

        A co je nemravného na tom domáhat se exekučně zaplacení dluhu, který máš přiznaný pravomocným rozhodnutím soudu, a který ti povinný nehodlá uhradit? A vůbec, to přece není o tom, kdo je slušnej člověk a kdo ne. Nebo si snad myslíš, že slušní lidé nemohou mít dluhy a nebo že je neslušné chtít po někom, aby ti zaplatil částku, kterou ti dluží? :-)

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        Barra     před 11 lety 18.03.2014 07:51 |  
        0 0

        Spis bych to hledal v politickych ambicich Kusyho. Byl prece trojka do Parlamentu za Zemanovce, kteri si byli jisti uspechu. Od kandidatu se vsude na svete ocekava, ze prinesou sebou finance, urcite od nekoho kdo dostane treti misto na kandidatce. V pripade viteztvi se takove investice hrave vyplati, u Kusyho a jeho strane se jednalo o fatalni propad. Osobne si myslim, ze si pujcil od AR a ted nebyl schopny penize vratit zpet. Take je mozne, ze se jedna o zavazek Kusyho oproti Slavii a ze ted, kdyz se jedna o prevodu klubu do jinych ruk, se tato polozka musi vycistit. Jsou to samozrejme jen moje spekulace a uvahy.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          Edwardtheiron     před 11 lety 18.03.2014 08:15 |  
          0 0

          Myslím si něco podobného. Navíc před chvílí citovala Nova SMS, kterou jim Kusý v této souvislosti poslal a z ní je poznat, že se k dluhu hlásí. Je to prý na základě smluv a řeší to právníci, jenom chtěl, aby o něm nevysílali reportáž, jinak je zažaluje.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          vlchan     před 11 lety 18.03.2014 08:16 |  
          0 0

          ..už jeho odchod z hokejových pardubic byl divný a o penězích se také šuškalo (i zde na SN)

          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

            Borris     před 11 lety 18.03.2014 11:59 |  
            0 0

            Kusýho odchod z Pardubic nebyl žádná záhada. Nový majitel Šmidberský se s Kusým moc nepohodl, protože to jsou oba hodně silné osobnosti a bylo jasné že dva kohouti na jednom smetišti spolu být nemohou a nebylo tajemstvím, že si ty dva moc nesedli. Nakonec se tedy musel pakovat Kusý a Šmidberský si do vedení, včetně Kusýho funkce, přivedl svoje lidi. Od té doby to jde v Pardubkach bohužel z kopce. Protože právě Kusý udělal z Pardubic hokejový kolos a nejúspěšnější český hokejový klub poslední desetiletky.

            • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

              spino     před 11 lety 18.03.2014 13:23 |  
              0 0

              Pan Benýšek na to jde přesně naopak. Z hokejového kolosu udělal zadluženého mrzáka, který neplatí nikomu a ničemu.

            • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

              warhammer (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 17:57 |  
              0 0

              "Pardubice .... hokejový kolos a nejúspěšnější český hokejový klub poslední desetiletky." ???
              Co se ve Slávistických novinách ještě nedočtu?

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          Travinho     před 11 lety 18.03.2014 15:55 |  
          0 0

          Tak to zase pozor. Kusý je známá osoba a proto jej tam dali. Lidé, kteří přinesou peníze se dávají v krajích jako je Pardubický do čela, vždyť třetí místo je tam pro Zemanovce prakticky nevolitelné, to by museli mít okolo 20 a v to asi mohl doufat jen blázen. Jasně mohl přeskakovat, ale tam už je jedno zda je na kanidátce 3. či poslední, takže tahle úvaha je hodně by the way.

  9. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 10:03 |  
    0 0

    Co je se Salašovičem?

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 10:22 |  
      0 0

      Salasovic by me taky zajimal, naposledy kdyz jsem ho videl, tak byli s Hrubym a Souckem nejlepsi na hristi...

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 10:33 |  
        0 0

        Bojím se že je to další z hráčů, kteří většinu času promarodí. Fotbalista to je výborný, jako Dobrotka, ale věčně zraněný.

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      klimi     před 11 lety 18.03.2014 11:19 |  
      0 0

      Ptal jsem se ho na to minulý týden po utkání s Bohemkou. Má prý problém se stehením svalem, prý opakovaný...Tak snad se to vyléčí, vždycky patřil k těm nejlepším na hřišti.

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        Pepino44     před 11 lety 18.03.2014 11:58 |  
        0 0

        Tak já jsem chodil pravidelně na domácí utkání juniorky (i na jiná utkání hrané v Praze),ale jak jsem byl celkem nadšen hrou tohoto mužstva,tak nyní nějak ztrácím optimizmus. V současném mužstvu vidím nějaký příslib pouze u několika hráčů - Hrubeš,Verner,Peterka a částečně Prosek. Salašovič byl velkým příslibem,ale nyní po zraněních už to není bohužel ono. Ostatní hráči podle mého na nějaký vzestup a tudíž uplatnění v Ačku bohužel nemají. Prostě proti Bohemce jsem to mužstvo nepoznával,a proti Hradci ač posíleno o několik hráčů z kádru A,ať současného nebo minulého to bylo asi podobné.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          klimi     před 11 lety 18.03.2014 13:03 |  
          0 0

          Ona proběhla celkem velká obměna kádru juniorky, přišli jiní hráči, resp. začali hrát ti, kteří dříve nehráli.
          Je jasné, že hráči jako Zámečník, Bejbl nebo Smolák bohužel asi na Áčko nikdy mít nebudou, podobně to vidím bohužel u Vondráčka.

          Naopak brankáři podávají skvělé výkony, ať už to byl Řehák nebo Hrubeš, myslím, že i Soukup něco málo odchytal a byl také výborný. Další brankář Otáhal je reprezentant, takže také bude nadějný.

          Verner s Peterkou byli zprvu také nevýrazní, nyní se oba hodně zvedli a byli na trénincích i s Áčkem (nyní už asi ne).

          Klíčoví hráči jako Hrubý, Vyhnal, Kolařík (tedy vlastně osa týmu), jsou v Áčku, Viktor už bude snad hrát jen na Admiře.

          Jen nechápu stavění Frejlacha (proč nemohl jet někdo z U19). To samé u Čonky, i když toho bych pryč neposílal (resp. ne úplně,...).

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          Travinho     před 11 lety 18.03.2014 16:00 |  
          0 0

          Pro mne jsou zklamáním hlavně výkony Šimečka a Vondráčka...

  10. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    Betynka58     před 11 lety 18.03.2014 10:50 |  
    0 0

    Jen tak mimochodem - tři slávisté (Smejkal, Piták, Boudjemaa) se dostali do sestavy kola v dnešním Sportu. Už si pomalu ani nepamatuji, kdy se naposledy povedlo něco podobného.

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 12:13 |  
      0 0

      jj, zatím se ukazuje, že Boudjemaa je fakt rozdílový hráč a Smejkal také výborná posila. Už bychom měli řešit, jak ho k nám dostat na stálo.

      Kéž by se ještě dal zdravotně do pohody Dobrotka.

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        lassiter     před 11 lety 18.03.2014 12:24 |  
        0 0

        Taky bych rád vedle Smejkala viděl Dobrotku, i se Znojmem bylo vidět že dva trošku neohrabaní habáni vedle sebe není úplně ono. Na druhou stranu při standardkách je to radost, ne že bych teda stále pokaždé nečekal pohromu, když kope soupeř roh (to už je reflex z doby KJ), ale hlavně vepředu z nich máme šance my a občas i góly. Dřív, opět hlavně za KJ, byly rohy a přímáky ze strany spíš pozvánka k brejku, a to i navzdory minutovým poradám před jejich zahráním :-)

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        django8     před 11 lety 18.03.2014 12:25 |  
        0 0

        se obávám že Dobrotka se do pořádku nikdy nedá..má to vleklé..a nejspíš u nás skončí..bylo by to vcelku logické

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          fredydj (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 12:40 |  
          0 0

          sem zvědavej co bude s Mičolou, to je taky druhej Dobrotka :(

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        Dresco     před 11 lety 18.03.2014 12:42 |  
        0 0

        Tak Smejkala bych natrvalo bral, ale rozhodně ne za cenu obětování Koreše...tak snad je toto řešení nenapadne.

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          klimi     před 11 lety 18.03.2014 12:55 |  
          0 0

          Koryho mám rád, ale kdyby to šlo, tak bych je vyměnil. Hráčů na jeho post máme více, navíc další jsou ještě v juniorce. Zato KVALITNÍCH stoperů není mnoho.

          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

            Jiri1     před 11 lety 18.03.2014 13:23 |  
            0 0

            Ja bych docela rad umoznil Dobotkovi odchod , jeho nemocnost , urazovost je proste nad unosnou miru, Kores chce stejne do hajzlu, ten Jarolim mu vytrh trn z paty
            Soucek mel pomerne slusne nabdky , aby hral vysse nez Juniorku i proto si myslim, ze by to prospelo jemu i Slavii. A nejde zdaleka jen o nej muzu jmenovat dal Fotr, mohl bych tady vypravet i tahy treneru mladeze , ktere nemaj zadnou logiku, viz hjraci naseho zakovskeho vyberu je receno pres rodice , ze na to nema, po pul roce hraje zaklad hadejte , kde na Sparte a to je ten problem , jen bych chtel konstatova, ze otec neni bohatym clovekem a Klimi vite proc , treba Marek dorostl takove vykonosti, protoze proste dostaval sanci pravidelne .

            • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

              klimi     před 11 lety 18.03.2014 13:30 |  
              0 0

              Kterého Marka máš teď na mysli?

              Souček, Fotr,... měl nabídky, tím myslíte hostování v týmech mužů?

              Mě třeba mrzí, že dorostenci nemají něco jako střídavý start třeba někam do divize nebo podobných týmů, jde vůbec něco podobného zařídit?...

              • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                Jiri1     před 11 lety 18.03.2014 13:42 |  
                0 0

                Co se tyce Fotra, jsem k nemu shovivavy , ale je fakt , ze tym ve kterem hraje prerostl, to jako zase ma Spino ravdu, u Soucka je to jasne , meli mu umoznit hostovani ve druhe lize , zajem by byl a financne by na tom netratil, co se tyce stridaveho startu, klub ma vyuzivat moznost farmy, ovsem zase chapu , ze am nemuzou hrat jen hraci Slavie , jinak zadny stridavy start v jinem tymu jsem nezaznamenal.

                • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                  fredydj (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 14:26 |  
                  0 0

                  u Součka se to dá pochopit že ho nepustili když máme stoperů málo.

                • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                  slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 16:11 |  
                  0 0

                  Ježíšmarjá... už se nakazil další - "Fotr svůj tým přerostl". Můžu se zeptat, v kolika zápasech týhle sezóny jsi ho viděl? Tem kluk se trápí a samotnému mu to leží v hlavě (možná až moc). Troufnu si tvrdit, že kdyby nebyl pod smlouvou, v základu U-19 by momentálně vůbec nefiguroval a asi by víc minut sbíral ve svém ročníku 96 (neboli U-18). Teď ho Petrouš zkouší rvát na křídlo, ale to mi přijde vůbec jako omyl...
                  Kluci moc vás všechny prosím: když hodnotíte dorostence, vykašlete se na mediální historky a udělejte si pravidelnou návštěvou jejich zápasů obrázek sami.

              • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                denydzlSKS     před 11 lety 18.03.2014 13:42 |  
                0 0

                Střídavé juniorské starty existují, ale nevím kam až sahají.. Na krajských úrovních to jde stoprocentně. Jestli to jde i výš, to fakt nevím.

                • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                  Jiri1     před 11 lety 18.03.2014 13:48 |  
                  0 0

                  Nevim od treti ligy vsse jsem to zaznamenal jen v ramci systemu farem, niz se moc nedivam.

                  • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                    Jiri1     před 11 lety 18.03.2014 13:55 |  
                    0 0

                    Tak jen dovetek, neco jsem k tomu nasel, jak aktualni to je nevim, lze to aplikovat do kategorie starsiho dorostu, ale jde o talentovanou mladez, cili bude li to dorostenec Svihova hrajici krajske souteze a pujde do Plzne hrat za ligovy dorost ta ano, opacne ne.

                    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                      Travinho     před 11 lety 18.03.2014 16:04 |  
                      0 0

                      Střídavý start lze jen v rámci mládežnických soutěží, za dospělé může hrát jen v mateřské oddílu.

          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

            leoneig     před 11 lety 18.03.2014 15:05 |  
            0 0

            Souhlas, kdyby šla přímá výměna, udělejme jí. Kory je dobrej, ale změna vzduchu by mu neuškodila a nám by to taky pomohlo

        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 13:39 |  
          0 0

          Kdyby ho vyměnili jen za Koreše,tak bych se divil s hned to bral.

          Koreš na současnou Slavii nemá a mít nebude. Je tu Boudjemaa, ofenzivní střed může hrát i Lička, Hrubý. A na kraj je Koreš pomalý. Už se tesim, az ze Slavie vypadne. Musíme prosít zrna od plev, nelze mít milion "mozna nadějných hráčů" pod smlouvou.

          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

            Jiri1     před 11 lety 18.03.2014 13:47 |  
            0 0

            Mohu se zeptat , jak dlouho sem pisete , v dobe kralovani krale Karla , my jeden ..........napsal neco podobneho, tenkrat slo o Vachu, Dockala , Jablonskeho a dalsi, to je zcela chybny postoj, spocitejte si na kolik prisly zhruba posily za krale Karla a pak spocitejte zhtruba platy ktere by v horizontu, nez ty hrace by klub dobre zhodnotil , dojdete k zajimavemu zaveru, klub by na tom i bez prestupovych castek rozhodne vydelal.
            Co se tce Korese , nebyl bych tak radikalni.

            • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

              lassiter     před 11 lety 18.03.2014 14:26 |  
              0 0

              No jo, těm klukům bylo tehdy 19,20. Korešovi je dneska 25, žádný talentovaný mladík už to není. Štěpánovi poděkovat a popřát hodně štěstí.

              • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                fredydj (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 14:27 |  
                0 0

                podpis a razítko, Kory se v lize netratí :)

              • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                django8     před 11 lety 18.03.2014 14:27 |  
                0 0

                přesně tak koreš by v těhle letech měl být na nejvyšší urovni..to už neni žádná perspektivní budoucnost pro naše barvy

              • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                Jiri1     před 11 lety 18.03.2014 14:34 |  
                0 0

                Tem klukum je dneska tak nejak taky , obcas se vyplati pockat, pak by nekdo jiny neinkasoval 20 melounu a pod., Kores, ale on hraje a dobre, Jarolim ho hodnoti kladne.

                • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                  Jiri1     před 11 lety 18.03.2014 14:36 |  
                  0 0

                  A navic u Korese jedno speci, to je Slavista jak prase.

                  • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                    Tomski     před 11 lety 18.03.2014 14:52 |  
                    0 0

                    bohužel je problém, že on se tady neprosadil...minimálně poslední rok zabírá místo ostatním...loni se neprosadil přes Vošahlika, Mičolu a Juhara...letos ani v té tragedii nebyl nadstandartní...dal bych mu šanci v létě a jestli nebude lepší, tak ho prodat...

                    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                      martyni (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 15:28 |  
                      0 0

                      Popravde receno, je otazka, zda je jeho chyba, ze se pres ne neprosadil. Vosahlik a Juhar rozhodne nejsou nejake opory, naopak hraci, jejichz prinos pro tym je sporny.. jejich vykony byly prumerne.. treba kdyby Kores hral pravidelneji, byl by lepsi, je to sice jen "kdyby", ale presne tohle je priklad vecneho sporu, ktery se tu vede.. koupi se prumerni a dostavaji prednost i pres spatne vykony. Micola mimochodem taky nijak zvlast nepresvedcil, krome par vydarenych zapasu (2, 3?), navic je neustale zraneni. Od Korese jsem cekal take vic, ale - je to skutecne otazka kvality, proc se pres tyto hrace neprosadil? Opravdu bylo nutne tyto hrace kupovat, kdyz hraji tak jak hraji?

                      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                        Tomski     před 11 lety 18.03.2014 16:00 |  
                        0 0

                        tak jsem to myslel...ten kluk se neprosadil přes hráče, kteří patří spíš k průměru...když už se dostal příležitost, tak jí nevyužil...

                  • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                    Pepino44     před 11 lety 18.03.2014 14:58 |  
                    0 0

                    Tak ale ti kluci už nějaký rok hrají špičku,což se o Korešovi říci nedá. Ono opravdu nestačí být jenom Slávista jako prase.Koreš mohl být na jejich úrovni do svého zranění,potom se už do toho bohužel nedostal. Vzhledem k době po zranění se do své bývalé formy už nedostane. A co s ním? Na základ Ačka podle mého nyní nemá a do 30 v juniorce hrát nemůže. Nejlepší by opravdu byl přestup někam,kde by hrál v základu.

                    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                      Pepino44     před 11 lety 18.03.2014 15:09 |  
                      0 0

                      A ještě jednu takovou připomínku,a to je Bejbl. Jak jsem mu minulý rok na jaře nemohl přijít na jméno,tak na podzim jsem u něho pozoroval dost velké zlepšení a docela se mi líbil. Proti Bohemce nehrál a nyní proti Hradci seděl na lávce a místo něho hrál Čonka. To je přeci škoda,Bejbl je mladý a celkem perspektivní a potřebuje hrát jak prase drbání.

                    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                      Betynka58     před 11 lety 18.03.2014 15:16 |  
                      0 0

                      Možná se mýlím, ale zrovna u Koreše si myslím, že je to přesně ten typ, kjterému by mohl Pastoor sv ým pozitivním přístupem hodně pomoci. Je to plachý, neprůbojný kluk, a pokud by vycítil důvěru trenéra, tak minimálně jako střídající žolík na lavičku by určitě byl platnej.

                      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                        martyni (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 15:31 |  
                        0 0

                        Rekl bych, ze v nem neco je, ackoliv se mi jeho vykony taky samozrejme moc nelibily. Otazka je, proc treba nevolame po prodeji Vosahlika, Juhara nebo Micoly. O jejich vykonech by se dalo rict totez.

                        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                          lassiter     před 11 lety 18.03.2014 15:47 |  
                          0 0

                          Tak minimálně Juhar má některé vlastnosti, které jsou v tom týmu víceméně jedinečné (nebo až donedávna byly), jako rychlost, výbušnost, razanci, střelu. Samozřejmě má i řadu jiných vlastností..., ale je asi lepší tady nějakého takového hráče mít než nemít. Koreš podle mě nemá nic, čím by z průměru nějak vyčníval a byl i jinak užitečný než tím, že tu prostě je. Podobně je na tom Vošahlík a po jeho prodeji se nevolá, protože tu nejdřív byl jen na hostování a nyní je tu tři měsíce. Volat se začne, řek bych nejpozději v létě :-)

                          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                            martyni (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 17:12 |  
                            0 0

                            No jo, Juhar ma zbrane, ktere ale neumi pouzivat. Vosahlik tu byl, neprosadil se poradne ani v Jablonci. Micola se nevyplaci vubec, je stale zraneny a neni to u nej nic noveho.

                        • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                          Betynka58     před 11 lety 18.03.2014 16:03 |  
                          0 0

                          Mičola je, myslím, úplně jiný případ, zrovna jeho se zbavovat by byla dle mne velká chyba.

                          • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                            Kornovo     před 11 lety 18.03.2014 17:11 |  
                            0 0

                            tomas micola je i pro me zklamani, ale za celou dobu co tu je neodehral treba 4, 5 zapasu po sobe.mam pocit, ze mu v lete konci smlouva, ale asi by byla chyba ho poustet zadara nebo za par drobnych nekomu v lize.prece jen stal dost

                  • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

                    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 17:23 |  
                    0 0

                    To já jsem taky. Jako důvod pro angažmá ne Slavii je to úsměvný důvod.

  11. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 13:45 |  
    0 0

    Tak co, nanašel by se někde ten záznam Slavie proti Znojmu??

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      lassiter     před 11 lety 18.03.2014 14:33 |  
      0 0

      Hodím to na uloz.to, hlásí mi to dvanáct minut...

      • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

        lassiter     před 11 lety 18.03.2014 14:49 |  
        0 0

        zde [uloz.to]

    • Zdarec

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 22:06 |  
      0 0

      Omlouvám se všem mě to asi 10x spadlo, zkoušel jsem to tam ve dne v noci, ale bez úspěchu, zítra měním poskytovatele netu, měl bych to mít 3x rychlejší a hlavně stabilnější. Ještě jednou sorry chlapi...

  12. Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

    spino     před 11 lety 18.03.2014 15:26 |  
    0 0

    Moc bych si přál, aby fotbalová Slavia už vyřešila všechny své problémy a příští rok se zase vrhla na stíhání Sparty v boji za titulem. Asi si po pár letech zase koupím do Edenu permici, protože situace v hokejové Slavii vypadá tak strašně, že příští ročník proběhne asi bez mojí účasti v hledišti. :(((

    Opravdu marně hledám rozdíl mezi Benýškem a Sisákem, rozdíl je snad jen v tom, že Benýšek je pouhá loutka a až ten hokej položí na lopatky, tak bez dalších komplikací odejde.

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      Markus     před 11 lety 18.03.2014 16:51 |  
      0 0

      No jo no, už to tak vidím také. Jeden čas mi přišlo, že by to mohlo být dobré, ale není a už ani nevěřím, že s tímhle vedením kdy bude. Nicméně období 1994-2014 si zaslouží velkou poklonu, parádní hokej se hrál hlavně v době kdy na ledě hrál Pepa Beránek.

    • Re: Juniorka: Hradec - Slavia 1:0

      steev (přítel SN)     před 11 lety 18.03.2014 17:43 |  
      0 0

      Spino nenech se odradit od hokeje.Chce to jen vydržet.